Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: https://api.reshift.nl/media/media/images/hitman-gameplay-2.jpg

De koelbloedige kloon huurmoordenaar Codename 47 krijgt in dit nieuwste deel een compleet nieuw gezicht dan wat we al jaren gewend waren, maar gelukkig nog wel met de originele voice actor David Bateson _/-\o_
Dit deel moet ook gaan fungeren als een soort van 'reboot' van de serie.
IO Interactive heeft er voor gekozen dat Hitman per level wordt uitgebracht in 6 delen over heel 2016. De eerste release zal plaats vinden op 11 maart 2016. Mensen met een pre-order mogen vanaf 19 februari een beta uitproberen.

Volgens verschillende gameplay trailers zal dit deel veel meer terug gaan naar de 'roots' van Hitman in plaats van de gameplay van Hitman Absolution. Dit zal betekenen veel meer vrijheid om een doelwit uit te gaan schakelen. De speler maakt opnieuw kennis met de bekende opdrachtgever van 47 genaamd ICA en zo maakt Diana Burnwood ook weer haar verschijning in deze nieuwe Hitman game.

Ontwikkelaar: IO Interactive
Uitgever: Square Enix
Genre(s): Action / Stealth
Speelmodus: Single Player / Online

Hitman verschijnt episodisch in 7 delen waarvan het eerste deel uit zal komen op 11 maart 2016 op de Xbox One, PlayStation 4 en PC (alleen Steam). Begin 2017 zal er een winkel versie uitkomen die alle missies bevat.

Episode 1 - Paris France - 11 maart 2016
Episode 2 - Sapienza Italy - 26 april 2016
Episode 3 - Marrakesh Morocco - 31 mei 2016
Episode 3,5 - Summer Bonus Episode - 19 juli 2016
Episode 4 - Bangkok Thailand - 16 augustus 2016
Episode 5 - Colorado USA - 27 september 2016
Episode 6 - Hokkaido Japan - 31 oktober 2016

Preview: Hitman Agent 47 komt in delen
Preview: Hitman weer zoals vroeger

Afbeeldingslocatie: http://gearsiege.com/wp-content/uploads/2015/12/473431-hitman-984x581.jpg
Afbeeldingslocatie: http://youthindependent.com/wp-content/uploads/hitman-2016.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/34YYRCkYpeI/maxresdefault.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static1.gamespot.com/uploads/screen_kubrick/1197/11970954/2957488-trailer_hitman_sapienza_20151028.jpg
Afbeeldingslocatie: https://im.tiscali.cz/video/2015/08/31/549345-hitman-showstopper-playthrough-1920x1080.jpg

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3q4Ae1vqyJ0]

Hitman
Wikipedia

[ Voor 58% gewijzigd door s0kkie op 14-10-2016 06:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Nu online

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Iemand die zijn ervaring met de beta zou willen delen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Wolf1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-06 19:03
Ben ook benieuw naar de ervaringen, ga zelf dit weekend iig aan de slag met de pc beta.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-06 13:53
ik heb de beta en heb inmiddels de twee oefen velden gespeeld. Cinematics hakkelen nog wel in de beta op dit moment. De oefenvelden waren relatief klein (op een cruiseschip en op een legerbasis (hangar met vliegtuig).

Ze laten je erg vrij in hoe iemand om te leggen. Je kan iemand met een pianosnaar van achteren wurgen, in een kast dumpen, over boord gooien, rattengif in zijn wijn doen, reddingssloep laten vallen etc. Daarnaast kan je je vermommen door kleding uit kastjes te halen, mensen te killen etc. Je mag bijvoorbeeld niet als dekknecht op de hoger gelegen dekken van het schip komen maar wel vermomd als beveiliger.

Vind het een mix tussen de oude en laatste hitman (positief wel te verstaan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-06 19:35
Op zich wil ik het spel al wel aanschaffen om vanavond de beta te gaan spelen. Maar klopt het dat de beta maar tot maandag gespeeld kan worden, en we daarna moeten wachten tot de release in maart?

En hoe lang / vaak kun je de missies uit de beta spelen, is het aantrekkelijk om ze vaker te doendan 1 keer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-06 18:16
Ik moet zeggen dat ik het nogal klein vond qua locaties. Alle opties om iemand om te brengen lage. Daarom ook nogal voor de hand. Hopelijk bied het hele spel veel grotere levels. Nog niet echt impressed als Hitman fan

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:11

nFo

Komt de game ook nog op disc of alleen online ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-06 18:16
Volgens mij pas eind van het jaar op disc. Eerst allerlei losse dlc

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Heb hem net gepreordered en daarmee ook ff de beta kunnen spelen.

Op de pc geen succes wat mij betreft, controller wordt niet herkend en bij een third person game vind ik dat een groot gemis. De keybindings zijn ook een ramp, je hebt teveel acties waarbij je steeds een andere knop moet gebruiken terwijl dat bijvoorbeeld iets oppakken of activeren of een deur openen onder één use knop kan maar nee dat zit dan bv onder G, E, en F. Je kan ook niet door je inventaris scrollen, daar heb je dan ook weer een knop voor...

En dan heb ik het nog niet over crashes, ik moest zelfs mijn avg (gebruik ik ook liever niet) deinstalleren want die gaf een false positive en hierdoor startte de game niet eens op.

Uiteindelijk dus wel de missies van de beta gespeeld maar hoop dat de uiteindelijke game veel beter voor de dag gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Nu online

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Gisteren ook eindelijk de beta kunnen spelen, op het eerste indruk voelt het heel erg aan als een Absolution 2, dit is deels positief maar ik had toch meer 'old school' Hitman gameplay verwacht.
Hopelijk komt dit door dat het een tutorial was en misschien zijn de echte missies wel anders :)
De graphics zijn van zeer hoog niveau, ik draai alles op Ultra met 4K en geen hapering te zien, dus de game is ook goed geoptimaliseerd.
Nog 10 dagen tot het eerste deel van de echte game!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Game was een beetje van mijn rader gezakt met als mooie bijkomstigheid dat hij nu dus al lekker snel uitkomt :)

Ik heb even wat beta materiaal zitten kijken en bevalt me eigenlijk wel. Ziet er uit als een game waar weer erg veel tijd in gaat zitten, lekker als vroeger :)

Ook de episodische content spreekt me in deze eigenlijk wel aan. Verplicht mij in ieder geval om door te proberen en al de mogelijkheden te ontdekken ipv te grijpen naar de 9mm's met demper.

Is er inmiddels al bekend hoe het prijs plan zit?
Vijf delen van €15,- ofz?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimskie
Donstil schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 22:46:
Is er inmiddels al bekend hoe het prijs plan zit?
Vijf delen van €15,- ofz?
Als ik de website goed begrijp zit het zo:
  • Full experience: $59.99 - Alle locaties, live content, contract mode en additional game updates. Dan krijg je dus toegang tot alles
  • Intro pack: $14,99 - Proloog, Paris map, 1 exclusive contract en live content
  • Upgrade pack: $49,99 - Voor als je de intro pack al hebt, en alle andere content ook wilt
  • Monthly episode: $9.99 - Elke maand een extra nieuwe locatie. Voor als je de intro pack hebt. Dit zijn er 5 inderdaad
Je kunt dus de full experience kopen, dan ben je klaar.
Of je koopt de intro pack waarna je of nog 1x een upgrade pack koopt, of maandelijks een monthly episode

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
pimskie schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:29:
[...]

Als ik de website goed begrijp zit het zo:
  • Full experience: $59.99 - Alle locaties, live content, contract mode en additional game updates. Dan krijg je dus toegang tot alles
  • Intro pack: $14,99 - Proloog, Paris map, 1 exclusive contract en live content
  • Upgrade pack: $49,99 - Voor als je de intro pack al hebt, en alle andere content ook wilt
  • Monthly episode: $9.99 - Elke maand een extra nieuwe locatie. Voor als je de intro pack hebt. Dit zijn er 5 inderdaad
Je kunt dus de full experience kopen, dan ben je klaar.
Of je koopt de intro pack waarna je of nog 1x een upgrade pack koopt, of maandelijks een monthly episode
Duidelijk. Thnx!

Dan wordt het hier dus de start kit en de losse episodes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Ik ben vooral benieuwd naar de live content, waarbij bepaalde targets slechts enkele dagen om zeep geholpen kunnen worden. Zoiets kan de game fris laten aanvoelen, zodat je weer andere tactieken kunt proberen. Het hangt wel een beetje af van de frequentie van deze life content, maar dat zal ongetwijfeld samenhangen met de verkooopcijfers van de game.

@ Donstil: Ben je niet voordeliger uit met de full experience dan? Of begrijp ik het verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 744183

Scavy schreef op maandag 22 februari 2016 @ 03:10:
Heb hem net gepreordered en daarmee ook ff de beta kunnen spelen.

Op de pc geen succes wat mij betreft, controller wordt niet herkend en bij een third person game vind ik dat een groot gemis. De keybindings zijn ook een ramp, je hebt teveel acties waarbij je steeds een andere knop moet gebruiken terwijl dat bijvoorbeeld iets oppakken of activeren of een deur openen onder één use knop kan maar nee dat zit dan bv onder G, E, en F. Je kan ook niet door je inventaris scrollen, daar heb je dan ook weer een knop voor...

En dan heb ik het nog niet over crashes, ik moest zelfs mijn avg (gebruik ik ook liever niet) deinstalleren want die gaf een false positive en hierdoor startte de game niet eens op.

Uiteindelijk dus wel de missies van de beta gespeeld maar hoop dat de uiteindelijke game veel beter voor de dag gaat komen.
Precies dit. Ik ben hem na 1uurtje uitgezet, werd gek van zoveel verschillende knoppen. Layout slaat volledig de plank mis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anoniem: 406530 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:10:
@ Donstil: Ben je niet voordeliger uit met de full experience dan? Of begrijp ik het verkeerd?
Als je alle delen gaat spelen wel alleen dan moet je nu gokken op 1 goedkope aanbieder.

Ik heb nu het eerste deel uit de Argentijnse store gehaald voor € 10,24 en die kleine beetjes bevallen me eigenlijk wel prima.

Edit; ik verwacht trouwens dat de delen daar iets van € 6,- zullen zijn. Het is bijna Gamen met een budget :)

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 04-03-2016 18:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:40
Net even de beta gedaan op de PS4 maar de performance laat nog wat te wensen over hier, heb zo af en toe een flinke drop in de framerate wat me doet twijfelen of dat nog goed komt voor een spel dat over een aantal dagen uitkomt. Als je het mij vraagt is de oefenmissie grafisch niet echt een hoogvlieger en vind het weinig bemoedigend dat de framerate zo instabiel is. De vorige delen waren altijd een instant-buy maar ik denk dat ik eerst de reviews afwacht en later dit jaar de volledige versie haal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 744183

Jorick schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:51:
Net even de beta gedaan op de PS4 maar de performance laat nog wat te wensen over hier, heb zo af en toe een flinke drop in de framerate wat me doet twijfelen of dat nog goed komt voor een spel dat over een aantal dagen uitkomt. Als je het mij vraagt is de oefenmissie grafisch niet echt een hoogvlieger en vind het weinig bemoedigend dat de framerate zo instabiel is. De vorige delen waren altijd een instant-buy maar ik denk dat ik eerst de reviews afwacht en later dit jaar de volledige versie haal.
Ik ga ook wachten op de volledige versie. Kan ik mooi bekijken wat de reacties zijn. Episodisch is niet echt iets waar ik op wacht. Inderdaad waren de vorige Hitman delen meteen een insta-buy. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Nu heb ik een vraag over de PS4 versie van Hitman. Ze lopen nu heel leuk reclame te maken dat je bij de PS4 versie 6 extra episodes/missies gaat krijgen. Nu lijkt het mij dat ze daarmee bedoelen dat ze per map een alternatieve target instellen. Als dit het geval is gaat dat niet heel boeiend zijn, gezien een van de mogelijkheden ingame het zelf maken van contracts zou zijn.

Of zouden ze zover gaan dat je op de PS4 mogelijk zelfs een verbouwde map krijgt in een andere setting? Geen modeshow maar iets anders. (Lijkt mij onwaarschijnlijk...)

Is daar al wat over bekend, wat daarvan de inhoud is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-12-2024
In de aanloop naar de release worden interessante filmpjes gemaakt en gepromoot via de officiele kanalen van Hitman. Deze hadden ze op Twitter gezet. Wel het kijken waard :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Shit zit ik sinds gister vuistdiep in The Division zie ik ineens dat deze game overmorgen uitkomt.

Ik dacht dat daar drie weken tussen zat ofz.

Wel balen, kijk naar alle twee de titels al maanden uit en heb niet eens genoeg tijd voor 1 van de twee. #Firstworldproblems

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
iemand al los op Hitman?
Ben hem nu aan het binnenslurpen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HwKok
Op PC pas vanaf vanavond 18.01 speelbaar hè ;)
PS4 is al wel te spelen, die werd overal 00.01 lokale tijd gereleased.

Zie ook:
https://hitman.com/news/hitman-global-launch-times

Ik moet dus nog even een (werk)dagje wachten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Ik ben toch gezwicht en heb 'm gekocht. En nu hij in m'n library staat en de reviews online komen, kan ik niet wachten :D Ben ook wel een fanboy...

Dus zoals @HwKok zegt, nog een dag beuken en dan een avond gamen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShiftHappenz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-06 10:27

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

Als Hitman Fanboy ook maar volledig gekocht, echt benieuwd, heb er zin in ! (eerst nog even werken ;( )

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Nu online

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Nog een paar uurtjes wachten voor de PC spelers!
En als je een AMD kaart hebt, vergeet niet de driver te updaten ;)
Ze hebben ondersteuning voor Hitman ook toegevoegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-06 07:19
Volgens deze benchmark draait Hitman heerlijk op AMD kaarten.

http://www.pcgameshardwar...2-Benchmark-Test-1188758/

De 290 gaat de 980 voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 727534

Welke Hitman heb je nodig op de PS4 store staan er zoveel tussen haha :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:40
Dit oogt al weer een stuk bemoedigender ten opzichte van de beta van vorige week: YouTube: Hitman PS4 Frame-Rate Test. De toevoeging om de framerate te kunnen locken op 30fps is ook welkom.

De goed scorende AMD kaarten in de PC benchmark doet vermoeden dat ze dit spel hebben geoptimaliseerd voor de consoles want daar zitten ook AMD GPU's in. Desondanks wacht ik ik denk ik tot eind 2016 begin 2017 op de volledige versie, heb voorlopig nog genoeg andere spellen om te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:48
Pikkemans schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 12:40:
Volgens deze benchmark draait Hitman heerlijk op AMD kaarten.

http://www.pcgameshardwar...2-Benchmark-Test-1188758/

De 290 gaat de 980 voorbij.
Dat is bijna met alles wat DX12 draait. AMD loopt iets verder inzake DX12 ondersteuning dan Nvidia.
Helaas want ik heb zelf een GTX970 :|

Bron: http://nl.hardware.info/r...rectx-12-getest-conclusie

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Dat begint al lekker...loadscreen blijft tijdens de intro (agent 47 zit in verhoorkamertje) hangen op 75%
Zou het aan de combinatie GTX 970 en DX12 liggen?

Edit:

Er zijn meer mensen met DX12 problemen.
Op DX11 loopt het spel bij mij wel lekker.

[ Voor 25% gewijzigd door M!chel op 11-03-2016 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-06 07:19
Zojuist even Hitman geprobeerd maar Crossfire doet het hier niet (16.3 driver). Er zijn meerdere mensen die hier melding van maken op reddit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb hem vandaag gespeeld op de PS4 en ik ben erg onder de indruk van de game. Al wil ik wel gelijk kwijt dat als je alleen de trailers hebt gezien het niet gelijk duidelijk is hoe de game in elkaar zit. Grafisch is het beeldschoon. We zijn weer op een punt aangekomen dat het niet mooier voor te stellen is.

De gameplay voelt ook heerlijk aan zoals je dat gewend bent van elke Hitman game tot nu toe. Erg fijn dat ze dat hebben behouden. Dan de game opzich. Je kan echt merken dat het belangrijker is geworden om zo goed mogelijk te scoren. Dat zit aan alles verbonden. De snelheid, het gezien of niet gezien worden, de vermommingen en last but not least de ontelbare manieren waarop je het doel kan uitschakelen.

Ik speelde Hitman 2 op de computer en speel al minstens 10 jaar games van dergelijk caliber, maar deze game is niet gemakkelijk te noemen. Het is een game voor de echte puzzelaar en Hitman fans. Dit is niet een game waar je even lekker kunt losgaan en je frustraties kunt afreageren.

De game komt voor de rest vrij stabiel over. Af en toe en na het laden van savegames even wat fps-farts, maar dat is enkel en alleen in het begin voor een seconde. Voor de rest heb ik na uren spelen pas 1 vastloper meegemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou ik ben ook begonnen met de game.
Twijfelde net tussen de Division weer opstarten en Hitman maar het is toch Hitman geworden.

Valt me eigenlijk vooral op dat Het allemaal enorm houterig gaat. Het lijkt wel alsof ze vergeten zijn hedendaagse bewegingen toe te voegen en daarom die van Hitman 1 maar hebben gepakt ;)

Verder speelt het wel weer prima. Ik ben nog steeds in het oefen leven maar daar zijn er al best wat mogelijkheden. Ik zit direct weer ik dit vibe van vroeger.

Weet iemand toevallig wat het voor nut heeft om de generator beneden uit te zetten? Ik krijg daar zo 123 geen resultaat mee namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Generator uitzetten is om aandacht van de beveiliging af te leiden. Maar dan moet er wel iemand in de buurt zijn. Soms lopen de bewakers een rondje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh die had ik juist in de locker gestopt omdat hij hem steeds weer aan deed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Ik heb nog niet gespeeld, ik wilde zojuist beginnen. Maar het feit dat in de settings screen sommige opties disabled zijn (texture quality medium/high) vind ik raar.

Prima dat je een suggestie doet, maar laat me voor de rest zelf beslissen wat ik speelbaar vind. [/rage]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Voor de greyed out options is een workaround:

Go in your hitman directory and open ''GFXSettings.HITMAN''
In it you'll find the texture option. Just put max number and you'll be on high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Nu online

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Wat een game! _/-\o_
Het level design is echt super mooi gedaan en heel realistisch, de Graphics zijn ook van hoog niveau op 4K Ultra.
De mogelijkheden om je targets uit te schakelen zijn ook weer ouderwets.
Het is maar 1 level maar ik ben er al uren zoet mee :9

DX12 werkt trouwens wel gewoon als je eenmaal in Paris bent ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-06 06:29
Klopt het dat deze game alleen digitaal te koop is :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -MVR-
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:36
Kaap schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:49:
Klopt het dat deze game alleen digitaal te koop is :?
Als alle delen uitgebracht zijn zal deze wel op disc verkrijgbaar worden.

A yawn is a silent scream for coffee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 30-06 06:29
-MVR- schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:51:
[...]
Als alle delen uitgebracht zijn zal deze wel op disc verkrijgbaar worden.
Hmm jammer, ik koop op de PS4 liever op disc om deze later weer te kunnen doorverkopen als ik er klaar mee ben.

Die disc zal uiteindelijk ook wel de hoofdprijs weer kosten.

* JeroenNietDoen skipped Hitman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

14ml337 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 21:22:
Ik heb hem vandaag gespeeld op de PS4 en ik ben erg onder de indruk van de game. Al wil ik wel gelijk kwijt dat als je alleen de trailers hebt gezien het niet gelijk duidelijk is hoe de game in elkaar zit. Grafisch is het beeldschoon. We zijn weer op een punt aangekomen dat hetniet mooier voor te stellen is..
;)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kaap schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 11:09:
[...]

Hmm jammer, ik koop op de PS4 liever op disc om deze later weer te kunnen doorverkopen als ik er klaar mee ben.

Die disc zal uiteindelijk ook wel de hoofdprijs weer kosten.

* Donstil skipped Hitman
Dat kan toch ook gewoon. Je moet allen even wachten tot die disc daadwerkelijk uit is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:51
Ik had ergens gelezen dat de fysieke versie pas in Januari 2017 uitkomt.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Gisteren toch maar Hitman gehaald op de PS4.

Nu kan ik Parijs verkennen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ik vermaak me prima met alle challenges ! Ben nu bij lvl 12 dacht ik, sommige zijn nog briljanter dan anderen! Kan niet wachten op de volgende delen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-06 13:19
Ben ik nou gek of is er maar 1 missie beschikbaar na de 2 tutorial missies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Ethnic schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 17:21:
Ben ik nou gek of is er maar 1 missie beschikbaar na de 2 tutorial missies?
Dat heb je goed gezien.
Dit deel uit de Hitman reeks komt in verschillende, maandelijkse hoofdstukken.
Je kunt de hoofdstukken afzonderlijk kopen voor een klein bedrag per maand, of vooraf voor alle hoofdstukken betalen zodat je die meteen kunt spelen zodra die beschikbaar komen.

Volgende maand komt het volgende level dus uit, nog even geduld... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-06 20:44
Had me erg verheugd op dit spel, ook al wordt hij dus episodisch uitgegeven.. Maar als ik op Steam kijk wordt het spel helemaal met de grond gelijk gemaakt, dus ik hou m'n centen nog even in mijn zak ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Op Steam zitten allemaal gefrustreerde kindertjes die bij het minste of geringste steen en been gaan lopen klagen.
Een soort Facebook voor gamers zeg maar.

Het spel is gewoon goed te spelen, sowieso op DX11.
DX12 zal komende week nog wel gepatched worden, daar maak ik me niet druk om.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-06 20:44
M!chel schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 19:13:
Op Steam zitten allemaal gefrustreerde kindertjes die bij het minste of geringste steen en been gaan lopen klagen.
Een soort Facebook voor gamers zeg maar.

Het spel is gewoon goed te spelen, sowieso op DX11.
DX12 zal komende week nog wel gepatched worden, daar maak ik me niet druk om.
Tot op zekere hoogte waar, maar zelfs als je daar doorheen kijkt zijn er wel héél veel negatieve punten. Bovendien hoort een spel gewoon out-of-the-box te werken, maargoed dat is er tegenwoordig blijkbaar nergens meer bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Laatst online: 07:46
SE presteert het wel wéér om de Collector's Edition niet voor pc beschikbaar te maken... En in Amerika kan je hem weer wél kopen voor pc, dus de logica ontgaat me. Ik hoop dat een volgende game die ik als CE wil gewoon neutraal wordt gemaakt en dat ze er een voucher met de productcode voor het platform naar keuze in schuiven of zo.

Ik neem aan dat er hier niemand is met de CE-versie voor pc? I.v.m. verzendkosten en BTW e.d. heb ik geen zin om hem te importeren.

Hmm, nadat ik bovenstaande had getypt bedenk ik me dat ik hem beter voor PS4/XO kan halen, die versie verkoop en de pc-versie maar download :P Ik zie er alleen zo snel nog geen download voor.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 379932

Ook maar gekocht. Hitman games blijven toch altijd leuk.

Blijkbaar moet je wel die opportunities uitzetten voor een beetje toffe speelervaring. :?

En ik heb nog niet 1x de mogelijkheid gehad online te spelen. Wordt steeds disconnected. Onacceptabel voor een always online game. :(

Verder gelukkig wel de oude hitman feel en lijkt het me een enorm gave game! _/-\o_ :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Niet online
Speel op de PS4, moet zeggen de missies die ik gespeeld heb zijn top!
Ben zeer content alleen zijn er nog te weinig missies beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aurora
  • Laatst online: 15-06 23:37
Donstil schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:13:
Shit zit ik sinds gister vuistdiep in The Division zie ik ineens dat deze game overmorgen uitkomt.

Ik dacht dat daar drie weken tussen zat ofz.

Wel balen, kijk naar alle twee de titels al maanden uit en heb niet eens genoeg tijd voor 1 van de twee. #Firstworldproblems
Well, je kan toch gewoon afwisselen? Ik speel op dit moment Just Cause 3, The Division en straks ook Hitman. Als het weer game tijd is, dan check ik gewoon waar ik zin in heb.

Of ben je bang dat een titel straks "te old news" is om te spelen? :)

Ik vind de Hitman episodes die per stuk worden uitgebracht wel erg fijn. Dan blijft de nieuwigheid en de buzz eromheen nog een tijdje bestaan, kun je dus rustig andere games tegelijkertijd spelen.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethnic
*spoiler alert*

In Parijs kunnen we de iago auction als 47 joinen. Heeft iemand enig idee hoe? Mij lukt het niet :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Kom ik er net achter dat je meerdere slachtoffers in een kist kunt dumpen...

Dat maakt het wel een stuk makkelijker! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Ethnic schreef op zondag 13 maart 2016 @ 10:14:
*spoiler alert*

In Parijs kunnen we de iago auction als 47 joinen. Heeft iemand enig idee hoe? Mij lukt het niet :(
Ik had de stoel wel gezien, ik wist zelf ook niet hoe maar was ook benieuwd. Even opgezocht, weet niet of het werkt:

spoiler:
Meeting the Reaper
How to Unlock: Become Tobias Reaper.

Start the mission with your normal suit.
  • Go to the back of the building.
  • Climb the pipe up to the third floor.
  • Enter the building and go into the room in which the auction takes place.
  • Sit down one of the empty seats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HwKok
Weet iemand waar je de resultaten van de benchmarks kan terugvinden?
De test stopt nu gewoon abrupt, zonder melding, eindresultaat of iets dergelijks.
Lijkt me dat er wel ergens een log te vinden moet zijn..

Edit: gevonden op het Steam forum:
Het resultaat van de laatste benchmark is te vinden in [OSDRIVE]:\Users[Username]\hitman\profiledata.txt

[ Voor 25% gewijzigd door HwKok op 13-03-2016 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethnic
pimskie schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:51:
[...]

Ik had de stoel wel gezien, ik wist zelf ook niet hoe maar was ook benieuwd. Even opgezocht, weet niet of het werkt:

spoiler:
Meeting the Reaper
How to Unlock: Become Tobias Reaper.

Start the mission with your normal suit.
  • Go to the back of the building.
  • Climb the pipe up to the third floor.
  • Enter the building and go into the room in which the auction takes place.
  • Sit down one of the empty seats.
Gevonden!
spoiler:
Discovery: An Invitation Upstairs

Requirement: Without doubt the most useful Discovery in the game, An Invitation Upstairs requires you to find an IAGO invitation. Doing so gets you into the IAGO auction and opens up many other options for you to deal with Dahlia Margolis on the difficult-to-reach third-floor of the palace.

Method: From the central lobby at the start of the level, veer to the right of the grand staircase and exit via the open door at the back of the room. Turn immediately right and go through the door, where you'll see two women engaged in tense conversation.

Loiter here until they've finished talking and then follow the young woman into the nearby bathroom. Subdue her and pick up the IAGO invitation. Walk outside in the direction of the patio bar out back and follow the building around towards the northwest gardens where you'll see two guards standing by a door. Show them your invitation to get in, and you're free to proceed to the third floor IAGO auction.

Result: As a welcomed guest, you can plot your next move at your leisure without fear of being turfed out on your ear. From here, you can achieve numerous other challenges, including A Break From the Auction, To Your Very Good Health, A Permanent Break, and The Mysterious Mr Reaper. Locate and subdue the visiting Sheikh to complete Guest of Honor, while also being able to partake in the IAGO auction itself and granting you a private audience with Margolis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Poe het is nog best pittig.
In de Parijs missie had ik het mannelijke doelwit redelijk snel opgeruimd maar het vrouwelijke doelwit wordt goed bewaakt. Ik heb daar eigenlijk nog geen goeie mogelijkheid voor gevonden (behalve opnieuw beginnen dan)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -MVR-
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:36
Donstil schreef op zondag 13 maart 2016 @ 15:59:
Poe het is nog best pittig.
In de Parijs missie had ik het mannelijke doelwit redelijk snel opgeruimd maar het vrouwelijke doelwit wordt goed bewaakt. Ik heb daar eigenlijk nog geen goeie mogelijkheid voor gevonden (behalve opnieuw beginnen dan)
Ik had haar als eerste opgeruimd en het mannelijke target daarna.

A yawn is a silent scream for coffee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik ben sterk aan het twijfelen om het startpakket voor 15 euro te halen (PS4). Vond de oude Hitman altijd wel erg vet maar vond erbij cheaten nog veel leuker (complete Opera zaal platleggen = 0 wit esses). Zijn er cheats voor de PS4?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-06 21:58
Ik heb hem net gekocht maar lijkt nog niet echt lekker te lopen.

Op de PC: Als je start krijg je bij eerste scherm "press A to play" en zodra je je muis verschuift "press enter". Idem voor rest van het spel, de onscreen 'toetsen hulp' flipt redelijk de pan uit... En de muis schokt ook heel het menu door. Erg irritant, maar kan weinig vinden op deze symptomen.. jullie er ook last van?

Samengevat:
Muis schokt in menu (niet bruikbaar)
Toetsenbindings springen de hele tijd van console/controller naar PC/keyboard mode en omgekeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou ik heb de game even gespeeld, eerste twee oefen missies twee keer. Grote missie drie keer.

Ben er wel klaar mee, ik ben niet automatisch tegen content in delen maar dit is wel heel weinig content, eigenlijk is het maar 1 level. Er zijn best oplossingen maar ik voel niet echt de drang die allemaal te proberen eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
j-a-s-p-e-r schreef op maandag 14 maart 2016 @ 17:02:
Ik heb hem net gekocht maar lijkt nog niet echt lekker te lopen.

Op de PC: Als je start krijg je bij eerste scherm "press A to play" en zodra je je muis verschuift "press enter". Idem voor rest van het spel, de onscreen 'toetsen hulp' flipt redelijk de pan uit... En de muis schokt ook heel het menu door. Erg irritant, maar kan weinig vinden op deze symptomen.. jullie er ook last van?

Samengevat:
Muis schokt in menu (niet bruikbaar)
Toetsenbindings springen de hele tijd van console/controller naar PC/keyboard mode en omgekeerd.
Heb je dan toevallig ook een controller aan je PC hangen?
Ik heb totaal geen last van wat jij beschrijft.

Wat zijn je specs verder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Ethnic schreef op zondag 13 maart 2016 @ 13:58:
[...]

Gevonden!
spoiler:
Discovery: An Invitation Upstairs
Ik heb het geprobeerd, maar kreeg het niet voor elkaar maaar....

spoiler:
Je kan direct naar het naastgelegen toilet gaan, daar ligt de invite al direct.
Of je sneaked een beetje om het gebouw heen, pakt de regenpijp naar de 3e en je bent er ook :)

Bij de action kun je als 47 gaan zitten, maar voor de rest niet bieden :(

Wat betreft weinig content, op zich mee eens. Maar ik vermaak me prima (tot nu toe) met alle mogelijke optie proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Nu online

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Al een paar dagen lukte het me maar niet om de mannelijke target uit te schakelen en nu vanavond pak ik ze allebei op precies het zelfde moment :o 8)7
Nu nog proberen op de andere manieren maar ik geniet echt van deze game _/-\o_

Er zijn nog een paar kleine bugs, maar voor de rest loopt het echt super smooth allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb hem trouwens zo gedaan.

spoiler:
Binnen via de voordeur.
Toen hoorde ik een gesprek over het gegeven dat ik erg op het hoofd model leek.
Toen ben ik opzoek gegaan naar dat model (want ik had al zo een vermoeden dat je die gedaante over kon nemen)
Toen ik eenmaal dat model was heb ik de catwalk gelopen en daarna met doelwit 1 afgesproken. Deze leg je dan super eenvoudig om omdat je met haar alleen bent in een ruimte.

Toen heb ik een ober gevolgd. Gewurgd en gedaante aangenomen. Cocktail recept gevonden. Cocktail gemaakt voor doelwit 2, gif erin, doelwit twee gevolgd naar een wc, omgelegd en verstopt.

Naar buiten gelopen en de maximale score binnen gehaald :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 14 maart 2016 @ 22:02:
Ik heb hem trouwens zo gedaan.

spoiler:
Binnen via de voordeur.
Toen hoorde ik een gesprek over het gegeven dat ik erg op het hoofd model leek.
Toen ben ik opzoek gegaan naar dat model (want ik had al zo een vermoeden dat je die gedaante over kon nemen)
Toen ik eenmaal dat model was heb ik de catwalk gelopen en daarna met doelwit 1 afgesproken. Deze leg je dan super eenvoudig om omdat je met haar alleen bent in een ruimte.

Toen heb ik een ober gevolgd. Gewurgd en gedaante aangenomen. Cocktail recept gevonden. Cocktail gemaakt voor doelwit 2, gif erin, doelwit twee gevolgd naar een wc, omgelegd en verstopt.

Naar buiten gelopen en de maximale score binnen gehaald :D
Knap hoor,
Heb ook al de geprobeerd om allebij vlak na elkaar neer te schieten met je snipergeweer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Niet online
Is het al April?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
M!chel schreef op maandag 14 maart 2016 @ 22:30:
[...]

Knap hoor,
Heb ook al de geprobeerd om allebij vlak na elkaar neer te schieten met je snipergeweer?
Vraagje over de sniper manier. Ik heb de sniperrifle nu, ook toegang tot een mooie hoge spot. Maar moet je simpelweg heel lang wachten totdat de show is afgelopen en ze naar buiten komen lopen oid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 19:23
Moet je dat niet gewoon zelf even uitvogelen? Dat is toch de essentie van een game waarin je zelf bepaalt wat de oplossing is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
stefijn schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:34:
Moet je dat niet gewoon zelf even uitvogelen?
Niks moet. Ik vraag het hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basjuhh
wanneer krijg je de sniper eigenlijk ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
basjuhh schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:13:
wanneer krijg je de sniper eigenlijk ?
Bij Mastery level 5. Je levelt door verschillende challenges te behalen. Bij 10 krijg je de silverballer >:)

Zondag heb ik de hele dag zitten spelen met een maat van me. Hij was zo slim om van sommige handige locaties een foto te maken (ik zoek me altijd een ongeluk):

spoiler:
http://imgur.com/a/jT44v
  • Battle axe: Begane grond. Hier staat ook een vrouw te bellen die je kunt helpen...
  • Evidence: in de kelder.
  • Crowbar: in de kelder, kleedkamer. Crowbar is op meerder manieren te gebruiken ;)
  • Masterkey; ook in de kelder. Handig voor het openen van deuren / hekken die op slot ziten
  • Piano: te gebruiken voor een challenge, hoe weet ik nog niet. In de kamer er naast zit de sjeik
  • Rat poison: begane grond in de keuken.

En dan nog 1 tip. Er is een challenge om de man om te leggen door vergiftiging. Alleen al het gif wat je hebt / vindt is niet dodelijk. Je kunt dodelijk gif krijgen door:

spoiler:
Verkleden als dat model en z'n telefoon jatten. Afspraak maken met die vrouw. Naar die vrouw gaan. Die geeft je dodelijk gif.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basjuhh
thnx dan krijg ik hem binnenkort, nu lvl 4 :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
pimskie schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:30:
[...]

Vraagje over de sniper manier. Ik heb de sniperrifle nu, ook toegang tot een mooie hoge spot. Maar moet je simpelweg heel lang wachten totdat de show is afgelopen en ze naar buiten komen lopen oid?
spoiler:
Ze naar buiten lokken door het vuurwerk af te laten gaan

Ondertussen mastery level 15 , nog een paar levels en ik ben 20 :) Heb nog een aantal lastigere challenges staan haha. Gaat wel lekker hard met de levels!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Nu online

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Wat ook kan met het vuurwerk:

spoiler:
als het vuurwerk af gaat dan loopt die vrouw naar buiten op een balkon om te kijken, duw die vrouw er vanaf en ze valt recht op die man, allebei dood :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04:42
Heb zojuist Hitman gekocht, had eerst The Division gekocht omdat ik twijfelde, mooi spel maar totaal niet mijn ding.. dus nu maar hopen dat Hitman wel wat is :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-06 21:20

Maxow

Hidden Sound System

Qua speelduur dat je uit het spel gaat halen ga je denk ik van 50+ naar 1 ;) . Vind Hitman er erg gaaf uitzien en zo, maar de hoeveelheid content vind ik echt ondermaats, zelfs voor een intro pack.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Maxow schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:58:
Qua speelduur dat je uit het spel gaat halen ga je denk ik van 50+ naar 1 ;) . Vind Hitman er erg gaaf uitzien en zo, maar de hoeveelheid content vind ik echt ondermaats, zelfs voor een intro pack.
Dan doe iets echt niet goed, ik heb al 8 uur in Hitman gestoken en ben nog steeds niet klaar met alles wat je kunt doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
M!chel schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 19:16:
[...]

Dan doe iets echt niet goed, ik heb al 8 uur in Hitman gestoken en ben nog steeds niet klaar met alles wat je kunt doen
Als je alles doet ben je wel even bezig.. het klopt inderdaad qua inhoud niet te vergelijken met The Division.. maar goed het spel moet je wel liggen en ik ben niet zo kapot van het craften etc..

Had liever gezien dat Hitman als volledige game uitgekomen was maar goed zo kan ook he :P vind het er wel goed uitzien allemaal wel soms wat bugs...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
SaURoN schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:36:
[...]

spoiler:
Ze naar buiten lokken door het vuurwerk af te laten gaan

Ondertussen mastery level 15 , nog een paar levels en ik ben 20 :) Heb nog een aantal lastigere challenges staan haha. Gaat wel lekker hard met de levels!
Thanks voor de tip! Een van de weinige challenges die ik nog moet halen.. Ik ga maar weer eens aan de slag 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 29-06 22:03

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Meulendijks89 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:31:
Heb zojuist Hitman gekocht, had eerst The Division gekocht omdat ik twijfelde, mooi spel maar totaal niet mijn ding.. dus nu maar hopen dat Hitman wel wat is :P
Heb hem ook gekocht (hulde aan cdkey sites), eerste wat me opviel is dat de game de max schermresolutie voor jou bepaald :| .

Kan hem met een; 4790k, 16GB ram en 780TI niet op 1440p zetten (en 144Hz wil hij mijn scherm sowieso niet aansturen) 8)7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
Tortelli schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 22:00:
[...]

Heb hem ook gekocht (hulde aan cdkey sites), eerste wat me opviel is dat de game de max schermresolutie voor jou bepaald :| .

Kan hem met een; 4790k, 16GB ram en 780TI niet op 1440p zetten (en 144Hz wil hij mijn scherm sowieso niet aansturen) 8)7.
Ik speel op de PS4 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-06 17:11
M!chel schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:00:
[...]

Heb je dan toevallig ook een controller aan je PC hangen?
Ik heb totaal geen last van wat jij beschrijft.

Wat zijn je specs verder?
Ik heb hetzelfde voor. Toen maar een controller aan mijn pc gehangen en dat werkte wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:48

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Gister ook maar de full game gekocht voor 40 euro in de Russische Xbox Store. Erg leuke game. In tegenstelling tot vele anderen heb ik er geen probleem mee dat de game in episodes wordt geleverd. Gisteravond alleen de eeste trainings missie gespeeld en deze een stuk of 7x opnieuw gedaan, elke keer op een andere manier. Geeft mij wel voldoening.

Nu bezig met Final Training. Uurtje gespeeld en ga hem vanmiddag nog een paar keer doen maar dan op een andere manier uitspelen/vermoorden. Reply waarde blijft zo wel lekker hoog voor mij.

Kllik

Eigenlijk wilde ik de target vergiftigen, maar drukte per ongeluk op de verkeerde knop zodat Agent 47 een gesprek aanging met de target.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

M!chel schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 19:16:
[...]

Nouja, iets niet goed doen.. of vind het gewoon niet zo heel erg leuk om hetzelfde level 10x opnieuw te spelen. Maar dat doet geen afbreuk aan het feit dat ik vind dat de hoeveelheid content beneden peil is.

[ Voor 12% gewijzigd door Maxow op 16-03-2016 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Maxow schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:32:
[...]

Nouja, iets niet goed doen.. of vind het gewoon niet zo heel erg leuk om hetzelfde level 10x opnieuw te spelen. Maar dat doet geen afbreuk aan het feit dat ik vind dat de hoeveelheid content beneden peil is.
Dus dan mis je ook vrijwel alles wat het spel te bieden heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NYG
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-05 12:33

NYG

Ik heb een redelijke budget pc, maar toch draait hij erg slecht naar mijn mening. Ik heb een 860k@ 4ghz, 8gb ram, HD7950, Win 7 en draai alles op de laagste settings en ook op 720p. Nog steeds fluctueert hij tussen 30/40 fps en vaker eigenlijk onder de 30.Heb ook de laatste drivers geinstalleerd (16.3), maar helaas geen verschil. Iemand misschien nog tips? Of is mijn 7950 echt oud aan het worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Nu online

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Ik vrees dat inderdaad die videokaart een bottleneck voor de andere hardware is :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 29-06 22:03

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Met een 780TI kan ik 1440p nieteens als resolutie instellingen, 3GB ram lijkt te weinig te zijn... 8)7.

(Er is een work around overigens)

Port lijkt erg slecht te zijn. Denk dat ik een paar weken wacht zodat grootste issues opgelost zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NYG
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-05 12:33

NYG

The witcher 3 en MGS V doen het wel gewoon op high settings en 1080p. Is Hitman echt zoveel zwaarder dan deze games?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-06 14:17
Wat doe ik verkeerd?

Ik heb Hitman de Complete Ervaring (PS4) gekocht, dat is toch gewoon het complete spel waarbij je de nieuwe episodes kunt downloaden wanneer deze beschikbaar zijn?

Ik heb nu de eerste trainingsmissie gedaan en die met de fighter jet. Er staat een optie om Showstopper te downloaden (zonder sleuteltje), maar als ik erop klik en word doorgestuurd naar PlaystationStore krijg ik de melding 'Geen content beschikbaar'. Ik kan mij niet voorstellen dat ik eerst die figher jet missie op alle verschillende manieren moet uitspelen om Showstopper te kunnen downloaden.. Toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Maxow schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:32:
[...]

Dat is mijn mening ook.
Natuurlijk kan je de missies een aantal keer spelen en dat heb ik ook gedaan maar dat neemt niet weg dat er gewoon erg weinig content is. Zeker voor een eerste deel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:25:
[...]

Dat is mijn mening ook.
Natuurlijk kan je de missies een aantal keer spelen en dat heb ik ook gedaan maar dat neemt niet weg dat er gewoon erg weinig content is. Zeker voor een eerste deel.
Nu moeten we natuurlijk niet met z'n allen gaan doen alsof we dat van tevoren niet wisten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Siebsel schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:45:
[...]

Nu moeten we natuurlijk niet met z'n allen gaan doen alsof we dat van tevoren niet wisten :+
Nou je hebt weinig content en weinig content natuurlijk.

Er had naar mijn mening best een tweede groot level bij gemogen want zelfs dan had het nog schraal geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Precies dat gevoel heb ik ook.. Daarnaast had ik de paar opstartlevels al gespeeld tijdens de beta, dus was alleen het Parijs level nieuwe content voor mij. En dat het episodisch zou gaan wist ik ook zeker van tevoren, maar wat Donstil zegt... je hebt weinig content en weinig content.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste