Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
s0kkie schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:34:
Ik heb ook eindelijk afgelopen weekend Marrakesh gehaald en daarna gelijk Bangkok maar gedaan.
Mijn interesse was ook een tijdje weg, maar Bangkok was wel een beetje aan de makkelijke kant vond ik :X
De targets kunnen heel makkelijk zijn idd. De silent assassin/ suit only challenge daarentegen is een van de moeilijkste tot nog toe. (vind ik ;) )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-06 19:35
Na een tijdje hitman toch maar weer eens opgestart, en er was een nieuwe ET! Omdat ik zo goed als alle andere niet gehaald had, dacht ik van deze hetzelfde. Maar aangezien hij in Parijs was en ik dat level goed ken, had ik hoop >:)

En achteraf vond ik 'm ook totaal niet lastig! En heb hem dus gehaald. Niet heel netjes, maar ET dood is dood ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
pimskie schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:51:
Na een tijdje hitman toch maar weer eens opgestart, en er was een nieuwe ET! Omdat ik zo goed als alle andere niet gehaald had, dacht ik van deze hetzelfde. Maar aangezien hij in Parijs was en ik dat level goed ken, had ik hoop >:)

En achteraf vond ik 'm ook totaal niet lastig! En heb hem dus gehaald. Niet heel netjes, maar ET dood is dood ;)
En zo is het maar net, ik had hem binnen vijf minuten op zeer knullige wijze verprutst.
Het filmpje daarvan zal ik jullie maar besparen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Mijn manier stelde ook geen klap voor. Hier een korte uitleg van mijn walkthrough,

In de briefing / trailer had ik al gezien waar de ET zou zitten. Dus ben ik gespawnd
spoiler:
in de auction hall
. Target makkelijk te bereiken dus.

Alsdus in het juiste gedeelte aangekomen:

spoiler:
2 or 3 guards gelokt en en KO gewurgd / gegooid
De guard die binnen bij de ET zit naar buiten gelokt en op z'n vrienden gegooid.
In de briefing wordt al gezegd dat de ET samen met een kerel is die 'white hat' genoemd wordt. Nou, die identificeren was dus ook niet moeilijk :|

Ik dacht, ik vergiftig het water van die white hat gast zodat die ergens anders gaat kotsen. Dan leg ik de ET om als de vampire. Blijkt dat ik per ongeluk dodelijk gif in z'n drinken had gedaan. ET in paniek, ik in paniek en een onschuldige dood. Snel m'n silver baller gepakt en de ET volgepompt met blauwe bonen >:)

Op de terugweg een pak aangetrokken van een guard. Zonder denken wil ik naar beneden en buiten rennen. Vergeten dat sommige guards door je vermomming zien. Dus halverwege slaat er een guard alert. Snel doorgerend, en hop, direct de helicopter in.

Omdat ik toen toch weer bezig was met Hitman, gelijk 'The Icon' weer gaan doen. En die vond ik eigenlijk wel heel tof! En vrij lastig. Maar gelukkig toch alles gehaald wat er te halen viel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
pimskie schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:38:
Mijn manier stelde ook geen klap voor. Hier een korte uitleg van mijn walkthrough,

In de briefing / trailer had ik al gezien waar de ET zou zitten. Dus ben ik gespawnd
spoiler:
in de auction hall
. Target makkelijk te bereiken dus.

Alsdus in het juiste gedeelte aangekomen:

spoiler:
2 or 3 guards gelokt en en KO gewurgd / gegooid
De guard die binnen bij de ET zit naar buiten gelokt en op z'n vrienden gegooid.
In de briefing wordt al gezegd dat de ET samen met een kerel is die 'white hat' genoemd wordt. Nou, die identificeren was dus ook niet moeilijk :|

Ik dacht, ik vergiftig het water van die white hat gast zodat die ergens anders gaat kotsen. Dan leg ik de ET om als de vampire. Blijkt dat ik per ongeluk dodelijk gif in z'n drinken had gedaan. ET in paniek, ik in paniek en een onschuldige dood. Snel m'n silver baller gepakt en de ET volgepompt met blauwe bonen >:)

Op de terugweg een pak aangetrokken van een guard. Zonder denken wil ik naar beneden en buiten rennen. Vergeten dat sommige guards door je vermomming zien. Dus halverwege slaat er een guard alert. Snel doorgerend, en hop, direct de helicopter in.

Omdat ik toen toch weer bezig was met Hitman, gelijk 'The Icon' weer gaan doen. En die vond ik eigenlijk wel heel tof! En vrij lastig. Maar gelukkig toch alles gehaald wat er te halen viel.
Walkthrough heeft niemand meer iets aan hé aangezien dit contract al een tijdje verlopen is en daarom lijken mij spoiler tags ook overboden ;)

Ik had iig ook een mooi plan bedacht maar zoals eerder gezegd echt totaal verknald.
Ach ja, volgende ET beter. Mijn eerste award voor 10 ET's heb ik toch al en denk eigenlijk niet dat ik de 20 ga halen want als eenmaal alle officiële levels uitgespeeld zijn op 100% dan zal ik het spel niet meer aanraken denk ik.

The Icon, ik heb die volgens mij nog niet eens gedaan 8)7
Eerst die maar eens gaan doen, thanks voor de tip :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Op 31 januari 2017 wordt de Complete Edition van deze Hitman uitgebracht. De PS4 spelers ontvangen ook de Sarajevo Six-missies: linkje.

Op gamefora zie ik de vraag voorbijkomen of de PS4 uitgave dan wellicht wel een Platinum Trophy zal gaan ontvangen. Recenter zagen we dit bijvoorbeeld ook bij The Witcher 3: GOTY Edition. De tijd zal het leren...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scavy
Ff weer wat walkthrough's van mij :)

[ Voor 76% gewijzigd door Scavy op 04-09-2016 22:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:28

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Dinsdag 27 september verschijnt weer een nieuwe episode in Colorado, USA :)
https://hitman.com/en-us/news/episode-5-release-date#

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
s0kkie schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:09:
Dinsdag 27 september verschijnt weer een nieuwe episode in Colorado, USA :)
https://hitman.com/en-us/news/episode-5-release-date#
Ik heb er echt heel veel zin in, wordt drukke tijd met nieuwe episode van Hitman, fifa 17 en week later mafia 3.

Denk dat ik dan maar eens een maandje ziek ben :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Uit verveling toch Hitman maar weer eens opgestart. En bedacht me dat ik A House built on sand nog helemaal niet gespeeld had!

Sowieso, de sfeer is imo veel beter dan in het normale level. Echt heel tof gedaan. De eerste walkthrough was jammer genoeg wel dodelijk simpel :P

In het kort, een manier:
spoiler:
Ik hoorde een bodyguard kotsten. Die KO gemaakt en zijn pak aan. Vervolgens gewacht op de knakker die naar het waterpijp cafe gaat. Aldaar aangekomen, tegen hem gezegd dat hij me moet volgen.

En nou komt het: ik loop met hem de wc in, die naast de ingang zit. Ik draai de kraan open, en de target zegt "Oh no... not again!" En ja hoor, die gaat de kraan dicht doen. Met een schaar in het achterhoofd als gevolg.

Vervolgens doorgelopen naar de lampenwinkel, deur lockpicken, naar boven en daar 1, 2, 3 hup iedereen neer. Walkietalkie gepakt, gezegd dat target #2 door mag komen.

Na een minuut staat die boven op het dak, alleen met mij. Saillant detail, ik had een battle axe ergens gevonden.

Well done 47 >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
En Elusive Target #10 is live, je hebt er maar liefst 7 dagen de tijd voor.

Als je net als mij helemaal niets geeft om de punten die suit only/ silent assassin opleveren
omdat je toch al level 20 bent dan kan je het ook aanpakken zoals ik doe in onderstaande video
en ben je snel klaar ;)

Overigens mijn score ligt nu op 8 ET's van de 10.
De allereerste wilde ik teveel want na ik hem had wilde ik nog 50 guards omleggen maar dat mislukte terwijl ik ook gewoon de uitgang had kunnen opzoeken :X
En eentje mislukte omdat ik mijn controls door elkaar haalde en ipv mijn invite laten zien sloeg ik een guard neer waarop ik vervolgens werd neergeschoten :(

[ Voor 35% gewijzigd door Scavy op 16-09-2016 21:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimskie
Ik heb gelachen om jouw aanpak! Zo zie je maar, het kan snel afgelopen zijn ;)

Mijn plan was om deze weer sneaky en rustig aan te pakken, suit only.Maar het liep toch iets anders helaas. Vond het een saaie ET.

spoiler:
Ik ben bovengekomen bij de auction en her en der al wat bewaking uitgeschakeld. Maar na +- een half uur kreeg ik in de gaten dat de target (volgens mij) niks anders doet dan op het balkon, bij de bar, rondjes lopen. Ik zag daar ook geen kansen.

Dus andere aanpak: spawnen in de sniper toren. Naar beneden om de sniper op te pikken uit het schuurtje.
Terug naar boven. Wachten tot de target op het balkon komt... (10 minuten). 1 kogel, helikopter in, klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
pimskie schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:00:
Ik heb gelachen om jouw aanpak! Zo zie je maar, het kan snel afgelopen zijn ;)

Mijn plan was om deze weer sneaky en rustig aan te pakken, suit only.Maar het liep toch iets anders helaas. Vond het een saaie ET.

spoiler:
Ik ben bovengekomen bij de auction en her en der al wat bewaking uitgeschakeld. Maar na +- een half uur kreeg ik in de gaten dat de target (volgens mij) niks anders doet dan op het balkon, bij de bar, rondjes lopen. Ik zag daar ook geen kansen.

Dus andere aanpak: spawnen in de sniper toren. Naar beneden om de sniper op te pikken uit het schuurtje.
Terug naar boven. Wachten tot de target op het balkon komt... (10 minuten). 1 kogel, helikopter in, klaar.
Mijn aanpak was ook suit only :+

Kreeg je voor jouw aanpak de sniper assassin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Scavy schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:16:
[...]

Mijn aanpak was ook suit only :+

Kreeg je voor jouw aanpak de sniper assassin?
Nou je het vraagt, als ik het me goed herinner, nee. Volgens mij had ik had 2 achievements, gewoon de kill en suit only. Raar..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Niemand die al bezig geweest is met de 5th episode?

Ik heb net mijn eerste walkthrough voltooid, pittig leveltje hoor
Gaat iig weer vele uurtjes plezier opleveren :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Wat een design weer hoor! Ik heb het nog niet gehaald, maar met 4 of 5 targets is het zeker de moeilijkste tot nu toe :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Nee! Aan de ene kant, helaas nog niet, aan de andere kant heb ik Bangkok ook nog maar een handje vol keren gespeeld. Ik ben wel erg benieuwd. Ook naar de mogelijke unlocks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-06 09:19
De nieuwe map is echt wel bizar goed. Het is moeilijk omdat er geen civilians zijn en alle areas zijn hostile, maar ik zag mijn eerste playthrough al erg veel mogelijkheden. Lijkt mij echter onmogelijk te halen op silent assassin :O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scavy
Ik heb deze episode 1 filmpje gemaakt.
Het is mijn 1ste playthrough waarbij ik de grootste fails er uit heb geknipt en vervolgens weer geplakt om het zo vloeiend mogelijk door te laten lopen maar je ziet me dus vooral veel zoeken omdat ik nog lang niet wist waar alles lag en hoe het level in elkaar zat.

Er zijn geen filmpjes geskipped in deze video dus als je wat mee wilt krijgen van het verhaal kan je hem ook bekijken, of iig het begin en de laatste 6 minuten.
Uiteindelijk 22 challenges voltooid, van de overige challenges zal ik dit keer niet veel opnames maken omdat het level zo groot is en er dan iets teveel werk gaat zitten in het editten :P

Ik vind het overigens jammer dat er redelijk wat challenges zijn die je niet kunt doen zonder een contract of iets dergelijks te gebruiken :/

Het level zelf is fenomenaal wat mij betreft _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Scavy op 02-10-2016 20:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Cool! Als ik thuis ben ga ik 'm zeker kijken. Het vervelende is dat ik (na zoveel jaar hitman nog steeds noob), Bangkok nog niet uitgespeeld heb |:( Ik kom er gewoon niet door heen.

Vanavond nog maar een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
En de laatste episode is aangekondigd en release is 31 oktober :D
Hokkaido Japan
https://hitman.com/en-us/...details-and-release-date#

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:01
pimskie schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:50:
Cool! Als ik thuis ben ga ik 'm zeker kijken. Het vervelende is dat ik (na zoveel jaar hitman nog steeds noob), Bangkok nog niet uitgespeeld heb |:( Ik kom er gewoon niet door heen.

Vanavond nog maar een keer proberen.
Ik heb dat met Marrakesh. Kan er niet in/doorheen komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Razorbite schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 07:17:
[...]

Ik heb dat met Marrakesh. Kan er niet in/doorheen komen
Echt klote vind ik dat. Regelmatig heb ik weer zin om Hitman te spelen maar denk dan 'ownee, moet ik weeeer dat level proberen, laat maar' en komt er weer niks van.

Zelf ben ik er niet zo van, maar is het voor jou mss een idee om wat video's te kijken om toch door het level te komen?

Ik ben wel weer ontzettend benieuwd naar de afsluiter. Er schijnen hele toffe unlocks en secrets in te zitten. Wat precies weet ik niet. Een gast van Hitman forum had wat bestanden uit elkaar getrokken oid. En 'Lasse_IO' schrijft: "I'm fairly certain it has the most secrets of Season 1 :wink: I'm looking forward in particular to your reaction to a specific one"

En natuurlijk, de WA2000!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-06 09:19
pimskie schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:21:
[...]

Echt klote vind ik dat. Regelmatig heb ik weer zin om Hitman te spelen maar denk dan 'ownee, moet ik weeeer dat level proberen, laat maar' en komt er weer niks van.

Zelf ben ik er niet zo van, maar is het voor jou mss een idee om wat video's te kijken om toch door het level te komen?

Ik ben wel weer ontzettend benieuwd naar de afsluiter. Er schijnen hele toffe unlocks en secrets in te zitten. Wat precies weet ik niet. Een gast van Hitman forum had wat bestanden uit elkaar getrokken oid. En 'Lasse_IO' schrijft: "I'm fairly certain it has the most secrets of Season 1 :wink: I'm looking forward in particular to your reaction to a specific one"

En natuurlijk, de WA2000!
Zelf ben ik niet zo van het video's kijken om door een level te komen, dat vind ik een beetje cheaten de eerste keer. Maar waar ik mijzelf vaak wel op betrap is dat als ik te lang over een level doe dat ik toch de easy way out ga proberen. In dat level kwam ik er ook niet uit en heb ik aan een alarm getrokken en merkte dat mijn target een vluchtroute had. Na mijn quicksave te laden heb ik bijvoorbeeld een mijn verstopt op die vluchtroute en nogmaals aan de bel getrokken. Niet een erg nette oplossing al zeg ik het zelf, maar zorgt wel voor een spektakel.

Iedere eerste playthrough van een level zoek ik echt de kantjes op. _/-\o_ Volgens mij heb ik geen een level de eerste keer gehaald 'zoals het moet'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Maar dat is ook de magie van Hitman dat het altijd op een andere manier kan en nooit hoeft het 'zoals het moet' 8)

[ Voor 32% gewijzigd door s0kkie op 14-10-2016 12:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Eindelijk is het me gelukt om door Bangkok te komen. En ook deze keer niet op de mooiste manier, maar goed...

Die ouwe heel simpel
spoiler:
het bord met eten vergiftigen

Die andere was iets lastiger, maar op zich aardig gelukt:
spoiler:
Over het dak naar het gedeelte met de crew en een crew pakje aan. Door naar boven, naar de kamer van de target. Waar toevallig een katana ligt... Kraan aan, wachten tot hij er aan komt en toeslaan

Omdat ik het level 10000 keer geprobeerd had, wel veel achievements gehaald.

Nu denk ik 30 minuten Colorado gespeeld, maar man wat is dat lastig in een hostile area! Ik laat 'm nu even liggen om voor de nieuwe Elusive te gaan >:)

edit
Die elusive is weer verrekte moeilijk! Ik was denk ik een uur bezig toen m'n panic mode aanging |:(
En wat volgens mij nieuw is (de ET heeft meerdere objectives): als je 1 objective gehaald hebt, mag je 'm ook niet meer opnieuw proberen

[ Voor 15% gewijzigd door pimskie op 16-10-2016 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Gisteren de tijd genomen om Colorado te spelen. En na Sapienza is dit m'n favoriete level.
In het begin vond ik het moeilijk om te infiltreren omdat het een hostile area is. Maar nadat je binnen bent is mijn ervaring dat je erg gemakkelijk rond kan lopen in het level. Het level is niet groot, misschien wel het kleinst tot nu toe, maar er is een hoop te doen.

Ik heb me kostelijk vermaakt met de targets, waarvan er één weer lekker raar is :) Er zijn ook weer veel toffe manieren om je targets om te leggen.

Tijdens m'n playthrough een aantal items gepakt die als achiements (oid) telde, maar geen idee wat ik er mee kon doen (bijv. nitroglycerine).

En alhoewel ik het verhaal stiekem totaal niet snap, was het einde van de missie IMO erg goed. Nu kijk ik helemaal uit naar de season final

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:01
pimskie schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:28:
Gisteren de tijd genomen om Colorado te spelen. En na Sapienza is dit m'n favoriete level.
In het begin vond ik het moeilijk om te infiltreren omdat het een hostile area is. Maar nadat je binnen bent is mijn ervaring dat je erg gemakkelijk rond kan lopen in het level. Het level is niet groot, misschien wel het kleinst tot nu toe, maar er is een hoop te doen.

Ik heb me kostelijk vermaakt met de targets, waarvan er één weer lekker raar is :) Er zijn ook weer veel toffe manieren om je targets om te leggen.

Tijdens m'n playthrough een aantal items gepakt die als achiements (oid) telde, maar geen idee wat ik er mee kon doen (bijv. nitroglycerine).

En alhoewel ik het verhaal stiekem totaal niet snap, was het einde van de missie IMO erg goed. Nu kijk ik helemaal uit naar de season final
Story telling van de eerse afleveringen was te dun om deze episode body te geven. Ik moet wel zeggen dat het verhaal nu iets interessanter is geworden.

Qua favorieten. Sapienza staat inderdaad nog steeds op 1. Maar Bangkok heeft ook iets geniaals over zich. Daarnaast lijkt Colorado heel moeilijk met Hostile dit en dat, maar je kunt vrij gemakkelijk aan vermomingen komen waar je een groot deel van de map mee over kunt rennen. Leuke opportunities, dat wel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimskie
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten is er weer een nieuwe ET! Gelanceerd direct nadat de vorige afliep. Heeft wellicht te maken met de vele kritiek die de vorige kreeg.

Anyhow, Parijs vind ik ook nog steeds een tof level dus had er zin in. Ik was alleen erg ongeduldig... Gelukkig toch gehaald maar uiteraard op een niet spannende manier :D

spoiler:
Spawnen in de garden, met de sniper als pickup. Die ophalen en de sniper toren in.

Maar minuutjes wachten tot de ET op het grote balkon bij de action verschijnt. 1 schot, klaar.

Op die manier natuurlijk wel body found, maar nog steeds silent en sniper assassin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
pimskie schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:56:
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten is er weer een nieuwe ET! Gelanceerd direct nadat de vorige afliep. Heeft wellicht te maken met de vele kritiek die de vorige kreeg.

Anyhow, Parijs vind ik ook nog steeds een tof level dus had er zin in. Ik was alleen erg ongeduldig... Gelukkig toch gehaald maar uiteraard op een niet spannende manier :D

spoiler:
Spawnen in de garden, met de sniper als pickup. Die ophalen en de sniper toren in.

Maar minuutjes wachten tot de ET op het grote balkon bij de action verschijnt. 1 schot, klaar.

Op die manier natuurlijk wel body found, maar nog steeds silent en sniper assassin.
Ik heb ongeveer hetzelfde gedaan.

spoiler:
Wel gewoon gespawned bij de entree en vanuit daar de route gevolgd naar de sniper pickup en verder dus precies hetzelfde gedaan

Vorige ET had ik overigens weer schaamteloos verprutst 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sw1ss
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-06 22:05
Voor de geïntereseerden : 10% korting in de Steam Store tot 31/10/2016.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Weer veel te doen in hitman nu het laatste deel is uitgekomen en er ook tegelijk een ET rondloopt. Eerst nog ff de challenges die ik nog niet heb doen in Colorado want daar was ik niet meer aan toe gekomen met alle nieuwe games die de laatste tijd zijn uitgekomen. Maar daarna ga ik vol in het nieuwe en tevens laatste deel duiken :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Die challenges komen wel jo, gewoon direct naar Japan!

Gisteren anderhalf uur gespeeld en ik twijfel nu of Sapienza of Japan m'n favoriete level is. Ze hebben het imo echt heel goed gedaan. De sfeer is intens. Varierent van heel ontspannen naar duister.

Het hele level zit ook anders in elkaar dan alle inderen, ivm de deuren en high tech apparatuur. Ook het spawnen in het level is anders dan normaal, aangezien je spawned in een high tech, high security ziekenhuis :)

Al met al ben ik al erg te spreken over het level!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
pimskie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:32:
Die challenges komen wel jo, gewoon direct naar Japan!

Gisteren anderhalf uur gespeeld en ik twijfel nu of Sapienza of Japan m'n favoriete level is. Ze hebben het imo echt heel goed gedaan. De sfeer is intens. Varierent van heel ontspannen naar duister.

Het hele level zit ook anders in elkaar dan alle inderen, ivm de deuren en high tech apparatuur. Ook het spawnen in het level is anders dan normaal, aangezien je spawned in een high tech, high security ziekenhuis :)

Al met al ben ik al erg te spreken over het level!
Toch maar ff die laatste challenges gedaan, zitten overigens een paar hilarische tussen.

spoiler:
Als je de challenge Wicker Man doet dan kan je je verkleed als vogelverschrikker over de map verplaatsen en iedereen die in de buurt komt vliegt dan spontaan in brand >:)
En als je de challenge Rep Tires doet dan vlucht je ipv op een quad op een dino loopwagen :+
En het standaard grapje waarbij dat je de soldaten laat dansen zit er ook weer in als je de challenge Howdy Partner voltooid.

ET van deze week heb ik alweer verprutst dus daar hoef ik niet meer naar te kijken dus binnenkort Japan maar eens gaan bezoeken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Scavy schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:14:
[...]

Toch maar ff die laatste challenges gedaan, zitten overigens een paar hilarische tussen.

[...]
De Rep Tires challenge kende ik nog niet, cool. Ga ik ook uitproberen. Ik ben nu lekker bezig in Japan en het level blijft me verbazen. Maar ik ga binnenkort zeker ook Colorado weer doen, waar voor mij ook nog heel veel te beleven valt.

Die ET heb ik ook gefaald. Maar het was heel raar. De eerste keer liep ik ergens, en zonder iets bijzonders te doen "hostile area". Dus opnieuw gedaan. Binnen 30 seconde beide targets dood

spoiler:
Remote explosive gelegd op de plek waar ze gaan zitten.

Rustig weg lopen, niks aan de hand totdat, weer uit het niks, 'hostile area'. Dus werd ik neergeschoten :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
pimskie schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:31:
[...]

De Rep Tires challenge kende ik nog niet, cool. Ga ik ook uitproberen. Ik ben nu lekker bezig in Japan en het level blijft me verbazen. Maar ik ga binnenkort zeker ook Colorado weer doen, waar voor mij ook nog heel veel te beleven valt.

Die ET heb ik ook gefaald. Maar het was heel raar. De eerste keer liep ik ergens, en zonder iets bijzonders te doen "hostile area". Dus opnieuw gedaan. Binnen 30 seconde beide targets dood

spoiler:
Remote explosive gelegd op de plek waar ze gaan zitten.

Rustig weg lopen, niks aan de hand totdat, weer uit het niks, 'hostile area'. Dus werd ik neergeschoten :/
Zit een echte faal in deze ET, bij mij gebeurde ongeveer hetzelfde.

spoiler:
Ik check in in het hotel, dus krijg mijn kamer sleutel en loop achter die gozer aan die je naar je kamer brengt (ik had daar namelijk ook een geweer geplaatst dus wilde vanuit daar opzoek gaan naar de ET). Loop ik dus achter die bediende de trap op, kom ik dat hoekje tegen waar de targets rondhangen en ben ik opeens in Hostile Area terwijl ik gewoon nog steeds die bediende volg en word direct van alle kanten beschoten....dood |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimskie
Echt weer enorm jammer. Het leek me een hele toffe ET maar dit vind ik ronduit slecht. Uiteraard zijn de meningen er over verdeeld. Maar ik vind dat ze op z'n minst kunnen waarschuwen dat je op verboden terein bent voordat ze je neerknallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Eindelijk Hitman gekocht. Ik heb de eerste episode genomen om het eens te proberen (dus de trainingmissie + Parijs). Erg vermakelijk, ook veel soorten opdrachten mogelijk.
Ik denk dat ik wel alle DLC aan ga schaffen :). Game werkt gewoon dikke prima. In het eerste rondje Parijs al heel veel unlocked viel me op. Bijna 100k aan punten, alleen jammer dat ik niet wist dat het niet de bedoeling is om onschuldigen te killen. Dat scheelt veel. Ik had trouwens geen 1 onschuldige hoeven te killen :')).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pimskie
Kecin schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:48:
alleen jammer dat ik niet wist dat het niet de bedoeling is om onschuldigen te killen.
Helemaal nieuw in Hitman :P ? Het is inderdaad de bedoeling om enkel je targets om te leggen. Het liefst natuurlijk ongezien, en voor extra punten zonder te wisselen van outfit ;) Eigenlijk is het dus de bedoeling dat niemand weet dat jij er bent of wat er gebeurd is.

De game werkt inderdaad prima. Als je verschillende reviews en fora leest, zul je zien dat er zat mensen zijn die nog wat te klagen hebben (ik ook). Maar over het algemeen gaat dit niet over game-breaking zaken. Het enige wat ik echt heel irritant vind is het 'always online' gedeelte. Je kunt het spel spelen zonder verbinding, maar dan ook zonder al je unlocks, achievements, etc.
De overige punten waar veel mensen over klagen:
  • kill animations: weinig
  • syrine animation: ontbreekt
  • fibre wire: de wire is niet zichtbaar
  • Plate carrying: voorheen kon je items in bijv. kratten verstoppen en met de krat rondlopen om ongezien een wapen mee te smokkelen. Dit zit er niet meer in
  • Sniper case: een koffer die je mee kunt dragen met een sniper rifle er in. Nu ziet iedereen je met een rifle in je hand / op je rug rondlopen
  • Weapon unlocks: veel dezelfde (explosive ducks, slagwapens etc)
  • Sommige Elusive Targets waren bugged / snel failed
Al met al ben ik ontzettend tevreden met de game. IOI luistert goed naar de community en blijft het spel verbeteren.
De kwaliteit van de levels wisselt, maar doorgaans goed. Over het algemeen staan Sapienza bekent als misschien wel een van de beste levels van alle Hitman games. De laatste, Japan, is ook een juweeltje. Marrakesh wordt daarentegen beschouwt als iets minder.

Als het type spel je aanspreek (silent assassin) en Parijs beviel je wel, denk ik dat je niet ontevreden zal zijn met de rest!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Thanks voor je uitgebreide antwoord! Ik was niet helemaal nieuw, maar het was al wel weer jaren terug dat ik de Avé Maria in het laatste level had gehoord laten we maar zeggen ;-). Intussen was ik dus vergeten dat ik geen mensen mocht killen die niet bij de opdracht liepen. Zo heb ik Opera House wel eens gespeeld met cheats en letterlijk iedereen dood gemaakt. :').

Ik denk dat ik de rest ook ga aanschaffen :D

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:39

Agent47

I always close my contracts.

Colorado heb ik serieus 5 uur over gedaan. Ik geniet van dit spel op de Xbox One. Heb de vorige versie ook gekocht ( Backward Compatible)

Ik heb alle levels gehaald, Japan was ook best pittig. Ik ga nu alle unlockables etc proberen.

Trouwens wel respect als je die levels kan halen zonder op te vallen ( of je moet de camera's uitschakelen) en je daar in je pak rondloopt en het haalt.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Agent47 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 16:16:
Colorado heb ik serieus 5 uur over gedaan. Ik geniet van dit spel op de Xbox One. Heb de vorige versie ook gekocht ( Backward Compatible)

Ik heb alle levels gehaald, Japan was ook best pittig. Ik ga nu alle unlockables etc proberen.

Trouwens wel respect als je die levels kan halen zonder op te vallen ( of je moet de camera's uitschakelen) en je daar in je pak rondloopt en het haalt.
Is over het algemeen goed te doen hoor, ik zal niet beweren dat ik het altijd doe zonder op yt te kijken hoe het moet. Ik doe altijd van ieder level alle challenges, ik probeer er eerst zoveel mogelijk zelf te halen en de rest waar ik niet uit kom die zoek ik ff op en dan heb ik meestal zo iets van "dat ik daar niet zelf opgekomen ben |:( ;) ) Zitten altijd wel toffe challenges bij, de minste vind ik die waar je een apart contract voor moet aanmaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scavy
Mijn eerste stapjes in Japan gezet _/-\o_

Direct het level 3x uitgespeeld en ben tot level 14 gekomen. Kan niet wachten om er mee verder te gaan d:)b

spoiler:
Overigens die ninja challenge die er in zit lijkt me awesome, geen idee hoe ik die voor elkaar krijg maar dat komt nog wel

[ Voor 32% gewijzigd door Scavy op 06-11-2016 05:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Ik vind suit only echt onwijs lastig. Dit heeft misschien ook te maken met mijn onhandigheid en ongeduldheid |:(

Het heeft bij mij ook lang geduurd voordat ik snapte hoe je sommige challenges moet halen. Volgens mij maken veel mensen een contract voor zichzelf om enkel die challenge te halen.

Anyway, ik blijf me tot nu toe vermaken met Japan. Heb 'm denk ik ook 3 a 4 keer uitgespeeld nu. Sommige challenges wel in 1 walkthrough gehaald door te reloaden. Er zijn er wel een paar waar ik maar niet uit kom.
Weet iemand bijvoorbeeld hoe je die vrouw in de kabelbaan krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Als je een Challenge niet snapt dan kan je hem heel makkelijk op yt vinden ;)

spoiler:
Is dus wanneer de target in lockdown gaat wat in ieder level wel een keer verwerkt zit in een challenge

Je kan dan ook direct zien of een challenge haalbaar is en of dat je er een apart contract voor moet aanmaken, want die challenges zijn er helaas wel.

Suit only challenge kan je overigens niet doen door een contract te maken want dat moet dan in dat specifieke level gebeuren met de originele targets :P
edit:
Suit only kan volgens mij toch wel door een contract te maken maar dan houd je jezelf natuurlijk gewoon voor de gek :X

[ Voor 30% gewijzigd door Scavy op 07-11-2016 23:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R1nnegan
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-09-2018
Guys, ik vroeg me af of jullie weten of de UK psn codes compatibel zijn met een EU psn account, ik wilde namelijk een key online kopen voor de upgrade pack op de ps4

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Scavy
Ík heb ondertussen het laatste level uitgespeeld en daarmee alle challenges gedaan.

Silent Ninja valt uiteindelijk wel mee maar ik moet toegeven dat ik niet zelf heb bedacht hoe hij moest.
spoiler:
Overigens worden de challenges een stuk makkelijker nadat je level 20 hebt bereikt omdat je dan gewoon weer je uitrusting mag meenemen zoals bv je Disposable Scrambler die onmisbaar is voor oa deze challenge

Bij deze mijn run als Silent Ninja :)

En de Silent Assassin, Suit Only run:

En de Sniper Assassin:

De moeilijkste challenge die ik ben tegen gekomen in deze game zat in Hokkaido:
Hon-Rui Da (Pacify all masked guards with a baseball bat while disguised as the baseball player)
Die heeft me een heleboel frustratie en tijd gekost :(
En dat ziet er dan ongeveer zo uit:

Uiteindelijk dus wel gehaald oOo

[ Voor 15% gewijzigd door Scavy op 14-11-2016 14:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimskie
Allemachtig, respect! :D Super goed man. Misschien dat ik het vanavond ook eens ga proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scavy
Er is weer een ET live :)

Ik heb hem gedaan op de meest lelijke manier maar maakt me niets uit, wilde hem dit keer gewoon halen en niet verprutsen zoals de laatste.

spoiler:
Ik ben begonnen in de dressing room als chef maar die disguise al snel verruild voor die van een kelner daarna de keuken gecleared en toen de target voor de 2e keer in de keuken kwam heb ik hem en heel zijn volgers omgelegd en ben ik op mijn gemakje naar de uitgang gelopen, THE END :P

Niets silent assassin dus of iets dergelijks en de meest waardeloze score ooit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 454358

Nu met 50% kortin op steam
http://store.steampowered.com/app/236870/

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 454358 op 18-11-2016 19:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimskie
De laatste ET is me gelukkig ook gelukt, en best snel

spoiler:
Gestart als crew en naar de grote zaal gegaan voor een auction staff uniform. Daarna de kaviaar in de keuken vergiftigd.
Done :)

Maar ook al leg je iedereen om, dood is dood. Prima als er ook voor de rest niemand is om het na te vertellen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Hmm. Paris mastery achievement unlocked niet. Heb hem al een keer opnieuw gedaan na Level 20 worden. Iemand nog andere tips?

Wel genieten hoor dit spel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

De prijs van de game is nu gehalveerd via PSN (29,99) in het kader van de Black Friday-deals.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toetboink
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-04 14:49
Anoniem: 406530 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:16:
De prijs van de game is nu gehalveerd via PSN (29,99) in het kader van de Black Friday-deals.
Kwam er ook net achter. Heb de upgrade pack gekocht voor €25,- aangezien ik de Intro al had. Nu al zin in vanavond 8).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:47
Anoniem: 406530 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:16:
Heb hem afgelopen vrijdag gekocht.. Heel de zaterdag mee bezig geweest.
Nog even uitzoeken hoe ik de video-beelden kan vernietigen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sw1ss
Meestal is er ergens wel een security control room waar een video recorder staat. Deze kan je dan gewoon vernietigen.

Voor Paris bvb.
spoiler:
Deze staat in de kelder langs de kleedkamer

Heb zelf ook nog een vraag: Als ik voor SA/SO wil gaan, moet ik dan vanaf het begin beginnen met je eigen suit of lukt het ook als ik een andere start locatie met bijhorende vermomming neem (die locaties die je vrij speelt vanaf de mastery levels?)

[ Voor 38% gewijzigd door sw1ss op 28-11-2016 13:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
sw1ss schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:26:
Meestal is er ergens wel een security control room waar een video recorder staat. Deze kan je dan gewoon vernietigen.

Voor Paris bvb.
spoiler:
Deze staat in de kelder langs de kleedkamer

Heb zelf ook nog een vraag: Als ik voor SA/SO wil gaan, moet ik dan vanaf het begin beginnen met je eigen suit of lukt het ook als ik een andere start locatie met bijhorende vermomming neem (die locaties die je vrij speelt vanaf de mastery levels?)
Nee, je moet echt in het officiële Hitman pak beginnen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:47
Heb het pakket maar gepakt door de 50% korting. Zit nu al tegen de 20 uur aan na dit weekend. Heerlijk spel. Ben nu Club 27 (Bangkok) voor de 2e keer aan het doen (wil ze als ongezien halen voordat ik doorga). Dit is toch wel een grotere uitdaging dan de vorige episodes. Vermaak me in ieder geval nog zeker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 28912

Dankzij de tip van Automark heb ik Hitman voor de helft van het geld gekocht. Ik vind het qua prijs met die korting ook net dekkend voor wat je er voor terug krijgt.

Er zitten goeie kanten aan het spel, maar ook genoeg slechte kanten.

Goeie dingen:
- sfeervol
- mooie graphics
- redelijke verhaallijn

Slechte dingen:
- online moeten zijn voor een singleplayer game
- zware consolitis. Gare interface, beperkte opties in gameplay
- En je wordt steeds meer aan het handje gehouden.

Al met al net die 25 euro waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sw1ss
Anoniem: 28912 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:40:
Dankzij de tip van Automark heb ik Hitman voor de helft van het geld gekocht. Ik vind het qua prijs met die korting ook net dekkend voor wat je er voor terug krijgt.

Er zitten goeie kanten aan het spel, maar ook genoeg slechte kanten.

Goeie dingen:
- sfeervol
- mooie graphics
- redelijke verhaallijn

Slechte dingen:

Dat laatste puntje snap ik toch niet goed? Ik vind net dat er veel meer vrijheid is dan in vorige games. Zoals bvb. het vergiftigen van een glas. Waar er in H:BM maar 1 glas in het level stond waar het target sowieso van zou drinken heb je nu een massa mogelijkheden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:47
Ik ben het er ook niet helemaal mee eens. Zo had ik gisteren een target waar ik vergiftigen als optie zag, maar diegene had 5 verschillende borden waar hij van at. Dat maakte het allemaal weer een stukje lastiger.

Daarbij heb ik alles op minimal gezet om te zorgen dat ik niet te veel aan het handje gehouden werd. Toch redelijk wat dingen waar je toevallig tegen aan loopt.

Ik heb het spel redelijk hoog staan in mijn aanbevelingen op dit moment, vooral voor deze prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Anoniem: 28912 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:40:
[...]
Slechte dingen:

punt 1: is gepatched! Denk een grote opluchting voor alle spelers. Je unlocks worden nu bewaard in een offline profile. Ok, voor nieuwe unlocks moet je nog wel online zijn, maar het is een grote stap in de goede richting. https://hitman.com/news/november-update-release-notes

punt 3: Je kunt toch zo'n beetje alles uitzetten, map, opportunities?

[ Voor 8% gewijzigd door pimskie op 02-12-2016 15:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Er komt een kerst-update aan, welke gratis is voor mensen met volledige game en intro pack.

In bijgaand artikel staat wat meer informatie over de inhoud van de update, welke wordt omschreven als Hitman meets Home Alone: Forbes. Trek je kerstmannenpak op 13 december dus maar snel uit de kast.:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Van het weekend Hitman maar weer eens aangeslingerd. Door desinteresse de vorige ET (Angel of Death?) gemist, maar wel m'n kans gepakt op de laatste, The Guru.

Het verhaal en omstandigheden leken me erg uitdagend, alhoewel ik daar voor de rest niks mee gedaan heb :P . Mijn plan was aanvankelijk om te infiltreren en de target te gaan stalken, tot ik precies zijn loopje/route wist, om zodoende m'n moment uit te kiezen.

Maaarrrr.... in de briefing zag ik dat je vanuit de villa prima zicht hebt op de locatie. Dus:

spoiler:
Starten en sniper in de ruins. Vervolgens met sniper, in een bewakersuniform naar de villa, zolder, dak op.

Scopen, wachten, wachten, tot ik achter een raam in de verte de target voorbij zie lopen. Lucky shot, precies toen zijn hoofd achter een gordijn (volgens mij) verdween. Headshot >:)

Ik ga er van uit dat er veel spannendere en uitdagendere aanpakken zijn. Maar goed, ik heb 'm gehaald :)

Parijs met kerst, de nieuwe missie, vind ik trouwens ook erg leuk! De sfeer is totaal anders, IMO echt kerst. Heb nog geen challenge gedaan, komt nog wel. Het enige waar ik me aan stoor is dat de dief ongehinderd overal mag lopen. Maar goed, gratis content en al met al heel vermakelijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 28912

Ik heb the Guru ook zo opgelost. Ietjes simpeler, maar het is natuurlijk maar hoeveel je geunlocked heb op dat veld. Ik kon als bewaker starten, dus dan is het helemaal makkelijk.

Trouwens is het wel goed dat je met die spoiler blackouts werkt, want dit spel is wel gevoelig daarvoor. Zeker als je dingen zelf wilt uitzoeken. Ik zit zelf naar level 20 van het Japanse veld te werken, zodat ik het beste snipergeweer unlock.

Iets anders...
- Hebben andere mensen ook last van dat hun flightstick als xbox controller wordt gezien? Word er soms stapelgek van. Ik weet ook niet of het Hitman is of Steam die dat soort puinhoop veroorzaakt.

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 28912 op 19-12-2016 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Anoniem: 28912 schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:45:
Iets anders...
- Hebben andere mensen ook last van dat hun flightstick als xbox controller wordt gezien? Word er soms stapelgek van. Ik weet ook niet of het Hitman is of Steam die dat soort puinhoop veroorzaakt.
Ja! En super vervelend! Bij mij is het m'n logitech G29 race stuur 8)7
De eerste keer snapte ik er niks van. Gewoon opgestart, missie geladen, etc. Zie ik 47 opeens als een malloot rodjes draaien en overal tegen aan lopen. Enige oplossing bij mij is G29 uit de USB trekken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Mithrandir
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-11-2024

_Mithrandir

tOOt TooT

De nieuwe content voor januari
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/15800344_10154974348928987_3486867990911936570_o.jpg?oh=602fbd6d5be8592f77b8a600977418e2&oe=591E8FB2

At dawn on the fifth day look to the east

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Ik snap het niet helemaal.

Bovenstaande afbeelding had ik ook al voorbij zien komen op Facebook/Twitter. Daar staat: week 2, 9 - 15 januari. Ik dacht dat ze daarmee bedoelde: "Hij komt de 9e, en je hebt tot de 15e om 'm te spelen".

Maar gisteren zag ik deze, en die is pas de 13e:

Afbeeldingslocatie: https://cdn-standard3.discourse.org/uploads/hitmanforum/original/3X/7/c/7c41ccb77f861fa8ade19a6463cd51940bd79d0a.jpg

Bedoelen ze daarom misschien "Tussen 9 en 15 januari verschijnt er een ET?"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:41

MsG

Forumzwerver

pimskie schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:45:
[...]

Ja! En super vervelend! Bij mij is het m'n logitech G29 race stuur 8)7
De eerste keer snapte ik er niks van. Gewoon opgestart, missie geladen, etc. Zie ik 47 opeens als een malloot rodjes draaien en overal tegen aan lopen. Enige oplossing bij mij is G29 uit de USB trekken.
Heb m'n Logitech joystick in apparaatbeheer disabled. In mijn setup kan ik slecht bij de Joystick, dus is voor mij niet handig als ik die er aldoor uit moet halen. Vind het wel knullig programmeerwerk wat dat betreft.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
MsG schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:31:
[...]

Heb m'n Logitech joystick in apparaatbeheer disabled. In mijn setup kan ik slecht bij de Joystick, dus is voor mij niet handig als ik die er aldoor uit moet halen. Vind het wel knullig programmeerwerk wat dat betreft.
Ben ik met je eens, ik vond het ook een beetje karig. Ik ga het ook eens proberen door m'n stuur te disablen. Elke keer als ik 'm uit de USB trek moet ik de drivers opnieuw installeren.

Edit

Nog even over de ET:
Er zijn 2 objectives:
* Get the documents
* Kill the target

Houd er rekening dat wanneer je 1 van de 2 gedaan hebt, je de ET niet meer kunt herstarten!
Tevens moet het een 'accident kill' zijn, maar niet door explosie.

Aangezien ik altijd met de botte bijl door ET's ga, zal dit een uitdaging worden voor me :)

[ Voor 26% gewijzigd door pimskie op 11-01-2017 08:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
De laatste ET (The Blackmailer) weer hopeloos verprutst, vond hem overigens ook heel slecht in elkaar gezet.
Ik zal wel weer iets fout hebben gedaan maar hij maakte bij mij uiteindelijk nog maar een heel kort rondje
spoiler:
in de kleedkamer
hij liep zelfs niet eens meer de
spoiler:
catwalk
op.

De ET's vallen me sowieso tegen maar ik ben gisteren het nieuwe level in Sapienza (Landslide) eens ingedoken en dat voelde toch wel weer lekker hoor. Gelijk doorgespeeld tot ik alle challenges had gedaan _/-\o_

En ik kwam er ook achter dat ik het level Holiday Hoarders nog niet had gespeeld dus heb ik die ook uit gespeeld en nu kan ik verkleed als de kerstman mensen omleggen >:)

Zolang ze met extra levels blijven komen gaat Hitman nog niet van mijn pc maar zodra het alleen nog maar die matige ET's zijn zal ik hem snel links laten liggen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Ik betwijfel of ze met 'nieuwe' levels blijven komen. Als ze dat doen, zijn het er denk ik toch hoogstens 2 per jaar. En dan zijn het ook geen compleet nieuwe levels (dus ala Holiday hoarders, world built on sand, landslide).

Die laatste ET heb ik gelukkig wel gehaald, maar karig.
Zodra hij van de catwalk af kwam heb ik 'm geprikt met emetic poison, waardoor ik 'm kon verdrinken in de WC. Maar de laatste ET's vond ik ook niet heel boeiend.
De vorige sloeg helemaal nergens op, liep enkel van z'n bureau naar het balkon.

landslide vind ik overigens weer ontzettend goed. Goeie sfeer, verhaaltje (met Caruso) en opportunities.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-04 01:00
Zelf heb ik voor de release de trailer gekeken op de E3, daarna alleen nooit gekocht omdat ik het idee van losse episodes releasen een beetje karig vond. Nu is onlangs de First Season compleet uitgebracht voor 54 euro op de xbox. Zit erg te twijfelen of ik hem zal kopen of niet. Het lijkt mij een erg leuke game, maar vanwege de matige reviews twijfel ik wel.

Vond Absolution overigens erg leuk wegspelen en zelfs 1 of 2 keer opnieuw gedaan. Nieuwe levels zal ik trouwens niet verwachten, Season 2 komt er tenslotte aan.

[ Voor 8% gewijzigd door BinaryRun op 06-02-2017 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
BinaryRun schreef op maandag 6 februari 2017 @ 14:48:
[...] maar vanwege de matige reviews twijfel ik wel.

Vond Absolution overigens erg leuk wegspelen en zelfs 1 of 2 keer opnieuw gedaan. Nieuwe levels zal ik trouwens niet verwachten, Season 2 komt er tenslotte aan.
Ik denk dat als je Absolution goed vond, je deze beter zal vinden. Dat is iig de mening van veel Hitman fans en ook die van mij :) . Absolution wordt gezien als misschien wel de minste uit de hele serie. Hitman 2016 lijkt qua gameplay meer Hitman Bloodmoney, die juist door veel fans gezien wordt als een van de beste.
Hitman 2016 is iig veel minder linear en meer open dan Absolution. Het verhaal is beter, meer kansen en opportunities en geen gekke, willekeurige tegenstanders (nonnen?). Persoonlijk vond ik Absolution saai, makkelijk en verveelde snel. Uitgespeeld en nooit meer naar gekeken.

Misschien is het goed, ondanks spoilers, om eens een walkgrough te bekijken van een level?
Anders eens hier kijken:Er is overigens nog niks bekent over wanneer season 2 komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-06 11:13

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mwah, ik vond persoonlijk Absolution niet verkeerd, buiten dat het misschien wat te lineair was en dat de "shooter" levels ronduit slecht waren. Het 10.000 unlocks systeem in deze hitman vind ik persoonlijk ook niet helemaal top, maar de levels zitten wel prima in elkaar.

Vind alleen dat soms settings in deze hitman té lastig zijn, dan bied een perfecte kans zich aan en is het vrijwel onmogelijk die goed aan te grijpen. Zeg maar alsof 47 zich niet even kan focussen en een beetje kan zweten ofzo. Terwijl je soms uitgebreid kans hebt met muntjes etc te exploiten, of je gewoon letterlijk tegen té eenvoudige eliminatie opties aanloopt.

De balans in moeilijkheidsgraad is daarmee compleet zoek naar mijn mening. Maar ondanks dat nog steeds een 8/10 game.

Season 2 wil ik in ieder geval ook nog wel graag spelen, maar ik vraag mij af hoeveel meer ze uit deze engine kunnen halen. Ik heb toch wel het idee dat je nu alles gezien hebt. Natuurlijk zijn er nog 100 settings en missies te verzinnen, maar daar doe ik het toch niet voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:41

MsG

Forumzwerver

The Blackmailer hier ook verprutst, ik had hem in de wandelgang vermoord nadat hij de catwalk liep. Echter werd ik gespot, dus rende ik eerst maar weg, waarna zijn lijk dus is weggesleept. Ik dacht dat de USB-stick optioneel was, maar die heb je dus per se nodig. Geen idee of die bodybags überhaupt daadwerkelijk ergens heen gaan, of dat dat puur zo is als je er bij blijft staan kijken.

Ben toen zelf maar gequit, wel jammer maar ja.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
De geruchten gaan dat er morgen een nieuw seizoen (season 2) aangekondigd wordt:

https://www.hitmanforum.c...rmation-thread/12064/1146
Moeite waard om vluchtig door heen te scrollen om de hints te zien

http://live.wbgames.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-06 14:02
Tussen 27 augustus en 3 september wordt de pc-versie gratis weggegeven:

https://www.epicgames.com...t/hitman/standard-edition
Pagina: 1 2 3 4 Laatste