Helemaal nieuw in Hitman

? Het is inderdaad de bedoeling om enkel je targets om te leggen. Het liefst natuurlijk ongezien, en voor extra punten zonder te wisselen van outfit

Eigenlijk is het dus de bedoeling dat niemand weet dat jij er bent of wat er gebeurd is.
De game werkt inderdaad prima. Als je verschillende reviews en fora leest, zul je zien dat er zat mensen zijn die nog wat te klagen hebben (ik ook). Maar over het algemeen gaat dit niet over game-breaking zaken. Het enige wat ik echt heel irritant vind is het 'always online' gedeelte. Je kunt het spel spelen zonder verbinding, maar dan ook zonder al je unlocks, achievements, etc.
De overige punten waar veel mensen over klagen:
- kill animations: weinig
- syrine animation: ontbreekt
- fibre wire: de wire is niet zichtbaar
- Plate carrying: voorheen kon je items in bijv. kratten verstoppen en met de krat rondlopen om ongezien een wapen mee te smokkelen. Dit zit er niet meer in
- Sniper case: een koffer die je mee kunt dragen met een sniper rifle er in. Nu ziet iedereen je met een rifle in je hand / op je rug rondlopen
- Weapon unlocks: veel dezelfde (explosive ducks, slagwapens etc)
- Sommige Elusive Targets waren bugged / snel failed
Al met al ben ik ontzettend tevreden met de game. IOI luistert goed naar de community en blijft het spel verbeteren.
De kwaliteit van de levels wisselt, maar doorgaans goed. Over het algemeen staan Sapienza bekent als misschien wel een van de beste levels van alle Hitman games. De laatste, Japan, is ook een juweeltje. Marrakesh wordt daarentegen beschouwt als iets minder.
Als het type spel je aanspreek (silent assassin) en Parijs beviel je wel, denk ik dat je niet ontevreden zal zijn met de rest!