Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen. Ik heb mij gister ruim 3 uur kostelijk vermaakt met alleen de 2 trainingsmissies, en de hoofdmissie nog niet eens aangeraakt. Kan wellicht met mijn speelstijl te maken hebben, maar goed.

Als je je in 1 keer richting je target begeeft en hem op de meest obvious manier ombrengt en vervolgens het level als 'uitgespeeld' beschouwt kan ik mij voorstellen dat je de content wat karig vindt,maar dan is Hitman wellicht je game ook niet.

Ondanks dat ik de vergelijking altijd onzin vindt: voor 15 euro ~5 uur (of meer) gameplay vind ik niet karig te noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShiftHappenz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-06 10:27

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

EddoH schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:09:
Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen. Ik heb mij gister ruim 3 uur kostelijk vermaakt met alleen de 2 trainingsmissies, en de hoofdmissie nog niet eens aangeraakt. Kan wellicht met mijn speelstijl te maken hebben, maar goed.

Als je je in 1 keer richting je target begeeft en hem op de meest obvious manier ombrengt en vervolgens het level als 'uitgespeeld' beschouwt kan ik mij voorstellen dat je de content wat karig vindt,maar dan is Hitman wellicht je game ook niet.

Ondanks dat ik de vergelijking altijd onzin vindt: voor 15 euro ~5 uur (of meer) gameplay vind ik niet karig te noemen.
Ben het helemaal met je eens.
Ik probeer na de missies de verschillende challenges te halen en ga echt op in de omgeving.
ik snap ook dat je zegt als je van A naar B speelt het mss kort kan overkomen, dan is er ook geen zak aan. lekker omgeving ontdekken, eens een ander pakje aantrekken, .. zo geraak ik ook aan heel wat meer uurtjes.

heb ook gewoon de volledige game gekocht. kan ik me zo vermaken doorheen het jaar heen.

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Sowieso. Als je hier alleen maar komt klagen over Hitman, mag dat ook in de reacties van de review. Het voegt niks toe aan dergelijke topics, die meestal gaan over de gameplay.

Ik heb vandaag lvl 20 gehaald en alle thropies voor Hitman Paris gehaald op de PS4. Dus mocht je vragen hebben....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
14ml337 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 21:16:
Sowieso. Als je hier alleen maar komt klagen over Hitman, mag dat ook in de reacties van de review. Het voegt niks toe aan dergelijke topics, die meestal gaan over de gameplay.

Ik heb vandaag lvl 20 gehaald en alle thropies voor Hitman Paris gehaald op de PS4. Dus mocht je vragen hebben....
Ooh want je mag alleen positieve reacties plaatsen? De rest moet maar onder een review die niemand meer leest over een paar dagen?

Nee zo werkt dat niet. Verschillende meningen verschillende berichten.

Wij vinden het karig en dat mag best gezegd worden.
Ik speelde de "grote" missie in de tweede run al uit met de maximale score. Ja dan is het niet super leuk om nog een paar keer terug te gaan. Dan ga ik liever door naar de volgende missie.

Ik wist op voorhand dat er weinig content in zou zitten hoor begrijp me niet verkeerd maar voor het "Duurste" deel uit de reeks had ik toch nog wel een tweede level verwacht.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 22:05:
[...]

Ooh want je mag alleen positieve reacties plaatsen? De rest moet maar onder een review die niemand meer leest over een paar dagen?

Nee zo werkt dat niet. Verschillende meningen verschillende berichten.

Wij vinden het karig en dat mag best gezegd worden.
Ik speelde de "grote" missie in de tweede run al uit met de maximale score. Ja dan is het niet super leuk om nog een paar keer terug te gaan. Dan ga ik liever door naar de volgende missie.

Ik wist op voorhand dat er weinig content in zou zitten hoor begrijp me niet verkeerd maar voor het "Duurste" deel uit de reeks had ik toch nog wel een tweede level verwacht.
Tuurlijk mag je een negatieve reactie plaatsen. Dat heb je mij niet zien schrijven. Maar wat voegt het toe? De discussie? Ansich?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
14ml337 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 22:11:
[...]

Tuurlijk mag je een negatieve reactie plaatsen. Dat heb je mij niet zien schrijven. Maar wat voegt het toe? De discussie? Ansich?
Meningen van anderen voegen altijd iets toe. Ook als deze mening anders is als die van jezelf.

Zonder twee meningen geen gezonde discussie.

Er zijn duidelijk voorstanders en tegenstanders van episodische content. Ik ben niet direct een tegenstander maar dan moet het wel goed gebeuren.

Het voelt voor mij nu meer alsof ze met een game bezig waren. De engine af hadden maar nog zonder content. Om niet het momentum te verliezen hebben ze het maar op deze manier opgelost.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 18-03-2016 23:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-06 14:17
Polen schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 19:11:
Wat doe ik verkeerd?

Ik heb Hitman de Complete Ervaring (PS4) gekocht, dat is toch gewoon het complete spel waarbij je de nieuwe episodes kunt downloaden wanneer deze beschikbaar zijn?

Ik heb nu de eerste trainingsmissie gedaan en die met de fighter jet. Er staat een optie om Showstopper te downloaden (zonder sleuteltje), maar als ik erop klik en word doorgestuurd naar PlaystationStore krijg ik de melding 'Geen content beschikbaar'. Ik kan mij niet voorstellen dat ik eerst die figher jet missie op alle verschillende manieren moet uitspelen om Showstopper te kunnen downloaden.. Toch?
Oorzaak is bekend, oplossing moet nog even geregeld worden.
Ik had eerst het Upgrade pack gekocht, dacht dat dat het spel was. Daarna kwam ik erachter dat ik De Complete Ervaring moest hebben, dus die ook gekocht en Upgrade pack laten refunden. Echter, ze hebben De Complete Ervaring gecanceld ipv Upgrade pack :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Nieuwe Contracts toegevoegd aan Hitman

De eerste extra content voor de nieuwe Hitman is verschenen in de vorm van twee Escalation Missions.

In de missies moeten spelers een doelwit doden en komen er vervolgens steeds moeilijkere varianten op die missies. De missies spelen zich in de spelwereld van de eerste episode van Hitman af.

In The Holmwood Disturbance moeten spelers Faustin D'Aoust doden met een vuurwapen terwijl ze verkleed zijn als een vampier. In nieuwe versies van de missie moeten spelers onder andere ook een extra doelwit doden en langs geavanceerde camera's zien te sluipen.

In The Mandelbulb Requiem moeten spelers Michel Charest doden terwijl ze als een Palace Staffer verkleed zijn. In nieuwe versies van de missie moeten spelers onder andere een andere vermomming gebruiken en een laptop hacken. Deze Escalation Missies bieden geen mogelijkheid om tussendoor te saven.

In april komt ook de tweede episode van Hitman uit, die de locatie van Parijs in de eerste episode verwisselt voor Italië.
BRON

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 379932

Is er al een serieuze ETA bekend wanneer ze de servers fixxen? Heb sinds launch nog steeds geen 2 minuten online kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-06 19:35
Anoniem: 379932 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:27:
Is er al een serieuze ETA bekend wanneer ze de servers fixxen? Heb sinds launch nog steeds geen 2 minuten online kunnen spelen.
Geen idee. Maar wel apart. Hebben meer mensen hier last van? Alleen op de dag van release heb ik wat problemen ondervonden. Daarna niet meer. Enkel als mijn gebrekkige wifi er mee stopt 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:01
Donstil schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 23:30:
[...]

Meningen van anderen voegen altijd iets toe. Ook als deze mening anders is als die van jezelf.

Zonder twee meningen geen gezonde discussie.

Er zijn duidelijk voorstanders en tegenstanders van episodische content. Ik ben niet direct een tegenstander maar dan moet het wel goed gebeuren.

Het voelt voor mij nu meer alsof ze met een game bezig waren. De engine af hadden maar nog zonder content. Om niet het momentum te verliezen hebben ze het maar op deze manier opgelost.
Ik ben opzich geen tegenstander als het om deze game gaat. Hiermee wordt ik gedwongen de missie meer te spelen zoals het bedoeld is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Gisteren ben ik achter een hele vervelende bug gekomen volgens mij.

Stel je bent aan het spelen en je haalt een challenge. Je saved je game. Even later laad je die save game. Dan is de kans groot dat de challenge niet meer completed is :|
Het ziet er naar uit dat meer mensen er last van hebben: http://www.hitmanforum.co...lenges-not-saving/4602/40

Iemand hier ook?

Zo was ik gisteren bezig met de challenge om Dahlia om te leggen nadat ze je begroet als Mr. Reaper (staat gewoon in het challenges overzicht).
De eerste stap succesvol gedaan, kreeg er ook de melding van.
spoiler:
Bij de auction gaan zitten als 47, wachten totdat Dahlia tegen je gaat praten.

Vervolgens gesaved en verder gelopen. Iets verknalt, dus opnieuw geladen (na het behalen van de challenge). Dahlia omgelegd en..... niets. De missie vervolgens uitgespeeld en ook andere behaalde challenges tijdens de missie waren niet completed :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:02
Zelfde hier pimskie, mijn challenges worden niet opgeslagen. Iedere keer wanneer ik het spel opnieuw opstart heb ik geen behaalde challenges.

Verdere bugs:
- Soms verkleed ik mij in een omgelegde persoon en wanneer deze persoon wordt gevonden zijn zij nog niet op zoek naar mijn vermomming?
- Soms wordt er een body weggedragen door de security maar is er geen body te zien, hij sleept dus als ware lucht.
- Soms wordt er op mij gehunt terwijl ik iemand omleg terwijl niemand het ziet.

Door deze vervelende bugs (vooral de niet opgeslagen challenges) ben ik geneigd om het spel te laten liggen totdat dit met een patch is opgelost. Maar het zegt ook wel wat dat ik het toch nog zit te spelen ondanks de bugs, zeer vermakelijk maar de bugs moeten echt z.s.m. worden opgelost.

ps: PC-gamer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:13
Overigens wel hilarisch dat ik na de missie op het jacht waarbij ik een behoorlijke hoeveelheid collateral damage had gemaakt, in de cutscene daarop wel te horen krijg dat ik echt een pro ben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:35

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

pimskie schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:30:
[...]

En dan nog 1 tip. Er is een challenge om de man om te leggen door vergiftiging. Alleen al het gif wat je hebt / vindt is niet dodelijk. Je kunt dodelijk gif krijgen door:

spoiler:
Verkleden als dat model en z'n telefoon jatten. Afspraak maken met die vrouw. Naar die vrouw gaan. Die geeft je dodelijk gif.
Je kunt ook de syringe in een van de lockers stoppen tijdens het plannen van de missie. De makkelijkst bereikbare locker heb je meteen beschikbaar en die staat meteen achter de deur, links onder de grote trap waar Novikov vanaf komt.

Ik vermaak me kostelijk met de game, heb Showstopper al op veel manieren gehaald en ben nu met de Escalations bezig. Van de week een videotje gemaakt van een van de Escalations;

The Holmwood Disturbance Level 4

- Assasinate 2 targets with a firearm while wearing the Vampire Magician outfit
- Escape by speedboat

Het einde is iets langer als geplanned, omdat ik niet exact wist waar de key voor de speedboat lag.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=iShby2OmLqI]

[ Voor 54% gewijzigd door Meelobee op 22-03-2016 13:29 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snake1997
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:46
Ik vind het als fan van het eerste uur een erg veelbelovende start. Het volgende deel kan mij niet snel genoeg komen.

Wel een paar minpunten:
- Laadtijden (PS4), wellicht gerelateerd aan het always online. (Overigens heb ik vanaf launch nog geen enkele disconnect of wat dan ook gehad)
- Na paar replays beginnen de gescripte triggers wel wat op te vallen
- Best een aantal missende features t.o.v. vorige delen (kan nog komen). Denk aan dual pistols, sniper case, human shield,
- Amerikaanse stemmen in Frankrijk (ja een detail, maar dat gaf de vroegere delen wel een bepaalde sfeer)
- Soundtrack vind ik so so (Absolution), dat was toch stukken beter t/m Blood Money toen deze van Jesper Kyd was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
EvertonPride schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:05:
Verdere bugs:
- Soms verkleed ik mij in een omgelegde persoon en wanneer deze persoon wordt gevonden zijn zij nog niet op zoek naar mijn vermomming?
Volgens mij gaat de AI juist wel naar je op zoek. Ik had gisteren een crewmember bewusteloosgemaakt op een punt waar je als crewmember gewoon in je pakkie mag lopen. Niemand was extra alert op mijn vermomming, totdat ze de body vonden. Toen was ik van alle kanten (een beetje) verdacht en stond er 'searching/hunting' boven mn minimap.

[ Voor 4% gewijzigd door Razorbite op 23-03-2016 09:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:17
Snake1997 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:09:
Denk aan dual pistols, sniper case, human shield,
Die eerste twee kun je volgens mij vrijspelen. Wat human shield betreft, ik heb een enquete van SE ontvangen over Hitman, en daar kwam een paar keer naar voren dat ze een human shield (bij voldoende interesse) er wel in gaan stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Eerder schreef ik over een bug, met het behalen van challenges en opnieuw laden van save games. Die bug zit er nog steeds in. Maar in mijn geval 'klopte' het waarschijnlijk dat ik de challenge 'A break from the auction' niet haalde.

spoiler:
Klaarblijkelijk moet je Dahlia neerschieten in je tuxedo. Voorheen probeerde ik het telkens in m'n suits, wat dus niet werkte :(

Daarna nog de silent assassin & Suit only geprobeerd. Dit vond ik echt heel gaaf om te proberen! Wel verrekte moeilijk.. Dahlia lukte nog wel, maar die gast...

Tot nu toe ben ik in ieder geval zeker 2 uur per avond zoet met steeds nieuwe dingen proberen. En alhoewel ik ook wel graag een nieuwe locatie zou willen ondertussen, zorgt dit er wel voor dat ik alle ins en outs leer kennen van deze plek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvertonPride
Razorbite schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:32:
[...]

Volgens mij gaat de AI juist wel naar je op zoek. Ik had gisteren een crewmember bewusteloosgemaakt op een punt waar je als crewmember gewoon in je pakkie mag lopen. Niemand was extra alert op mijn vermomming, totdat ze de body vonden. Toen was ik van alle kanten (een beetje) verdacht en stond er 'searching/hunting' boven mn minimap.
Klopt, alleen vaak genoeg ook niet het geval, althans bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvertonPride
Wanneer ik bepaalde challenges haal en vervolgens opsla om uiteindelijk de contracts uit te schakelen (dat is een must om de challenges te halen) dan geeft het spel na afloop aan dat ik de challenges heb gehaald.

Echter slaat hij ze niet op en dat is wel echt zwaar frusterend. Ik vind het leuk dat je je contract moet uitschakelen om je challenges te halen want dat maakt het behoorlijk pittig maar als je challenges al verloren gaan nadat je later nog eens gebruik maakt van de savegame-optie is te pittig en niet leuk.

Hopelijk lossen ze dit nog op met een patch of zouden ze hiervoor bewust hebben gekozen?

Het gekke is echter dat het net wel weer gelukt is, vreemd of is er een patch verschenen? Spel bevalt me echt prima, zeer hoge replay gehalte!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-06 18:16
Ik heb het idee dat dit te maken heeft met de offline en online modus. Ben er nog noet helemaal uit, maar bij mij klopt er iig geen hout van. Baal daar wel van.

Wel echt een top game weer. Nadelen zijn wat mij betreft de laadtijden en de traagheid van het menu (ps4)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zo gisteren level 20 gehaald in The Showstopper.. Ik vermaak me er prima mee maar erger me wel een beetje aan die laad tijden (ps4) duurt soms te lang..

Moet zeggen dat episodische trekt me wel, zo heb ik elke maand wat om naar uit te kijken haha ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• steefje
Ik was ook zeer sceptisch en overigens nog steeds geen voorstander van het uitbrengen in episodes.
Echter, ik merk dat ik nu toch het maximale uit het level haal. Nu wil ik gewoon alle opties benutten, dit zou ik anders denk ik niet zo snel gedaan hebben.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:14

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Patch 1.03 is vandaag uitgekomen voor de consoles en verschijnt ook zeer snel voor PC :)
Sowieso een fix voor de laadtijden eindelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
Ja las het net. Hier de release notes
https://hitman.com/news/game-update-1-03-released-

Ben benieuwd

Edit:

Gisteren anderhalf uurtje gespeeld, maar merk weinig performance verbetering helaas. Wel veel nieuwe toevoegingen qua contracts en challanges

[ Voor 42% gewijzigd door steefje op 01-04-2016 09:54 . Reden: Toevoeging ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Episode 2 komt uit op 26 april voor alle platformen :*)
http://www.pcgamer.com/hi...am&ns_linkname=0&ns_fee=0

Oude trailer:

[ Voor 14% gewijzigd door s0kkie op 01-04-2016 09:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-06 00:54
s0kkie schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:12:

Oude trailer:
[video]
Pfff, aan het einde van april -.-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
s0kkie schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:12:

Oude trailer:
[video]
Ziet er goed uit. Alleen is dat weer maar 1 leveltje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:22:
[...]

Ziet er goed uit. Alleen is dat weer maar 1 leveltje?
Ja, je moet het meer zien als 1 map.
En op die map kunnen dan verschillende scenario's afspelen.

1 leveltje klinkt beetje degraderend, het zijn wel grote levels.
Het komt misschien als leveltje over als je maar 1 scenario speelt en de rest laat liggen, maar dat is dan volkomen je eigen schuld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
M!chel schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:34:
[...]

Ja, je moet het meer zien als 1 map.
En op die map kunnen dan verschillende scenario's afspelen.

1 leveltje klinkt beetje degraderend, het zijn wel grote levels.
Het komt misschien als leveltje over als je maar 1 scenario speelt en de rest laat liggen, maar dat is dan volkomen je eigen schuld.
Hoe bedoel je dat precies?
De parijs map was dan wel op meerdere manieren te spelen maar ze hadden allemaal dezelfde twee doelen toch?

Heel de missie verkleed als vampier doorbrengen brengt mij bv niet terug naar de game, ik heb de grote missie 3x gespeeld, 1x volledig stealth met de hoogste score, 1x met de sniper, en 1x als een objective (Die van dat model). Daarna was ik er wel klaar mee eigenlijk, een vierde keer voelt wel erg veel van hetzelfde.

Ik was voor de game uitkwam niet negatief over de periodieke content maar nu we het hebben vind ik het toch wel behoorlijk matig/irritant. "Vroeger" speelde ik de Hitman games uit en kwam dan "terug" om bepaalde missie's op een hoger niveau te halen of op een andere manier te voltooien. Daar heb ik mij uren mee vermaakt. Nu voelt dat echter als een moetje, je moet de missie wel een aantal keer spelen want er is niets anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-06 14:52

Racing_Reporter

Contentmaker

Donstil schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:54:
[...]

De parijs map was dan wel op meerdere manieren te spelen maar ze hadden allemaal dezelfde twee doelen toch?

Heel de missie verkleed als vampier doorbrengen brengt mij bv niet terug naar de game, ik heb de grote missie 3x gespeeld, 1x volledig stealth met de hoogste score, 1x met de sniper, en 1x als een objective (Die van dat model). Daarna was ik er wel klaar mee eigenlijk, een vierde keer voelt wel erg veel van hetzelfde.

Ik was voor de game uitkwam niet negatief over de periodieke content maar nu we het hebben vind ik het toch wel behoorlijk matig/irritant. "Vroeger" speelde ik de Hitman games uit en kwam dan "terug" om bepaalde missie's op een hoger niveau te halen of op een andere manier te voltooien. Daar heb ik mij uren mee vermaakt. Nu voelt dat echter als een moetje, je moet de missie wel een aantal keer spelen want er is niets anders.
De reden dat ik hem later pas ga komen als alles, of iig meer, uit is, en de game een paar patches heeft gehad.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Racing_Reporter schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:56:
[...]

De reden dat ik hem later pas ga komen als alles, of iig meer, uit is, en de game een paar patches heeft gehad.
Ja ik ga dat ook doen, spaar de episodes op vanaf nu,
Gaat alleen nog wel even duren ben ik bang, als er nu al twee maanden tussen moet zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
[...]

Nee er zit veel meer in dan de 2 hoofddoelen uit het verhaal.
Met Escalations krijg je bijvoorbeeld heel andere opdrachten, en met Contracts kan zelfs iedereen een doel zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

[...]

Is het dan wel jou soort spel? De hele opzet is om langzaam aan steeds meer van het level te ontdekken en steeds meer manieren te vinden om de targets om te leggen. Als je je stoort aan herhaling kan ik me inderdaad voorstellen dat je het niet zo leuk vindt. Persoonlijk heb ik erg veel lol in de Escalations, steeds andere targets, dat maakt het erg leuk.

Gister de Marsden Isotopy gedaan en weer een videotje gemaakt;

[YouTube: https://youtu.be/QfXgTO0I4oM]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Meelobee schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:19:
[...]

Gister de Marsden Isotopy gedaan en weer een videotje gemaakt;
Gisteren heb ik deze voor het eerst gespeeld, moet wel zeggen dat ik 'm ontzettend makkelijk vond. 1x gefaald, daarna alles in 1x gehaald. Ik heb hem overigens precies zoals jou gedaan, op 2 kleine dingetjes na:

spoiler:
Als die vrouw in de keuken naar het aanrecht links gaat, kun je die gast direct zachtjes omleggen. Je hoeft die vrouw niet weg te lokken.

Zelfde verhaal bij die vent buiten de keuken:
spoiler:
Als hij daar staat kun je er gewoon achter sluipen zonder dat hij je ziet.

Zelf ben ik bijna klaar met de missie. Volgens mij heb ik nog 1 moord-manier openstaan, maar voor de rest vermaak ik me voor nu prima met de contracts en escalation mode.

Ik ben vorige week wel echt, echt pisnijdig geworden om dat online content gezeur. Toen mijn internet er even uitlag merkte ik pas dat 90% van de content afhankelijk is van je internetverbinding. En mijns inziens is dat veel te veel en echt nergens voor nodig. Elusive targets en contracts snap ik nog, maar de rest.... |:(
Nu ik weet hoeveel van het spel afhankelijk is van een internetverbinding, ben ik benieuwd hoe speelbaar het spel over een paar jaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

pimskie schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:37:
[...]

Gisteren heb ik deze voor het eerst gespeeld, moet wel zeggen dat ik 'm ontzettend makkelijk vond. 1x gefaald, daarna alles in 1x gehaald. Ik heb hem overigens precies zoals jou gedaan, op 2 kleine dingetjes na:
Bij beide heb ik het ook zonder geprobeerd maar ik kreeg het niet voor elkaar. In de keuken zag dat vrouwtje me steeds als ik haar niet eerst weglokte en bij het 2e target kon ik niet lekker achter het target staan waardoor 47 hem telkens een klap gaf in plaats van hem te wurgen met de fiber wire.

Deze missie was inderdaad behoorlijk simpel. Het toevoegen van de tijdlimiet of de bartenders vervangen door shotgun guards maakte niet echt veel uit. De tijd haal je sowieso wel, en via deze route kom je geen guards tegen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Meelobee schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:19:
[...]

Is het dan wel jou soort spel?
Vroeger absoluut. De huidige episodische aanpak niet.

Zie hierboven. Vroeger vond ik het ook heerlijk om weer eens terug te gaan naar een map en een totaal andere aanpak te kiezen.

Nu dat echt een verplichting is omdat er simpelweg niets anders te doen is voelt het allemaal wat gemaakt en dat vind ik jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Gisteren begonnen met de 'The Gemini Fiasco' escalation en die vind ik toch wel pittig hoor! Het eerste level lukte me nog wel, maar daarna... :F Maar goed, in mijn geval een toffe uitdaging dus!

Ik hoorde nog iets grappigs. In de buurt van een bewaker gooide ik iets op de grond, waarna hij ongeveer iets zei als "Grow up! What are you, 46, 48?" :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-06 13:53
ligt het aan mij of krijg ik na de laatste update geen xp meer na het succesvol behalen van escalation levels etc...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
basjuhh schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:36:
ligt het aan mij of krijg ik na de laatste update geen xp meer na het succesvol behalen van escalation levels etc...
Ik heb nooit XP gekregen voor het halen van een escalation. Op de PC overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Patch is nu uit op Steam!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Volgens mij krijg je of geen of enkel XP als je ook een challenge doet tijdens een escalation

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Ik zat wat willekeurige hitman filmpjes te kijken toen ik deze tegenkwam:
YouTube: EXTREMELY BRUTAL HITMAN KILL COMPILATION (Paris Fashion Show, The Showstopper, Hitman 6 2016)

Wat me meteen opviel zijn de kleuren. Die zijn zo onwijs veel feller en duidelijker dan bij mij ingame. Bij mij ziet alles er vrij somber, grijsachtig onverzadigd uit. Ik speel op de PC. Zouden de kleuren in de video bewerkt zijn, of is het ergens een soort van instelling?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
pimskie schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 16:29:
YouTube: EXTREMELY BRUTAL HITMAN KILL COMPILATION (Paris Fashion Show, The Showstopper, Hitman 6 2016)

Wat me meteen opviel zijn de kleuren. Die zijn zo onwijs veel feller en duidelijker dan bij mij ingame. Bij mij ziet alles er vrij somber, grijsachtig onverzadigd uit. Ik speel op de PC. Zouden de kleuren in de video bewerkt zijn, of is het ergens een soort van instelling?
Goede idd

Ik speel op ultra met een GTX970 maar zo ziet het er bij mij ook niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
Gisteren viel mij een nogal vreemde save bug op. Ik was bezig om zowel die gast en die vrouw tegelijk om te leggen op het moment dat ze in de Safe Room waren. Ik had me verstopt en het was wachten op hun komst. Vlak voordat ze in de kamer aankwamen snel gesafed zodat ik niet zo lang hoefde te wachten.

De eerste keer ging het goed, maar ik werd gepakt tijdens het vluchten. Even herladen.
Poging 2: De vrouw komt wel de saferoom binnen, maar die gast blijft hangen.
Poging 3: De man komt nu de saferoom binnen, maar die vrouw blijft hangen.
Poging 4: Mijn remote Bom ontplofte maar een beetje....een lullig plofje tot gevolg.
Pogin 5: Done

Dit was de eerste keer dat ik zoiets vreemds heb ervaren binnen deze game. Erg vaag

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Bovenstaande herken ik helaas. Zelfde gehad maar dan met die vent die de safe room in gaat.
De ene keer komt hij er niet uit, dan weer wel. Soms na 15 minuten wachten, soms nooit |:(

Op het hitman forum zag ik overigens nog iets handigs. Ik denk dat het geen spoiler is maar voor de zekerheid:

spoiler:
Als je iemand in z'n benen schiet valt hij even neer. Dan kun je 'm direct KO slaan zonder dat er alarm wordt geslagen.

Zo kun je bijvoorbeeld die man met z'n bodyguard makkelijk te grazen nemen :)

Edit
Gisterenavond m'n AMD drivers geupdate naar de laatste versie. Het grappige is dat ze reclame maken voor Hitman, maar het spel met de nieuwe driver bij mij crasht. Een rollback naar een vorige versie van de driver loste het weer op...

[ Voor 19% gewijzigd door pimskie op 13-04-2016 10:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy

Ik wou hier nog even op terug komen want ik heb normaal alles op ultra staan maar dan directx11 en vandaag heb ik even directx12 geprobeerd en dan krijg je dus dat beeld op ultra. Mijn pc vond dat alleen niet zo leuk en kreeg dan ook direct forse frame drops en heb hem dus maar weer snel terug gezet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Scavy schreef op donderdag 14 april 2016 @ 00:15:
[...]

Ik wou hier nog even op terug komen want ik heb normaal alles op ultra staan maar dan directx11 en vandaag heb ik even directx12 geprobeerd en dan krijg je dus dat beeld op ultra. Mijn pc vond dat alleen niet zo leuk en kreeg dan ook direct forse frame drops en heb hem dus maar weer snel terug gezet ;)
Ah oke, vandaar. Thanks voor het laten weten. Ik heb (nog) geen win10 dus draai sowieso geen DX12. Maar ik begrijp dat dat dus ook zorgt voor erge frame drops? Als je op DX12 zit en lagere settings, bijvoorbeeld high, heb je dan nog steeds zulke kleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Ik draai DX12 met alles Ultra en 4K resolutie maar ik heb toch echt die kleuren niet hoor :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
s0kkie schreef op donderdag 14 april 2016 @ 09:12:
Ik draai DX12 met alles Ultra en 4K resolutie maar ik heb toch echt die kleuren niet hoor :?
Oh ok, ik dacht echt te zien dat dat veel dichter bij kwam bij wat we zien in die video.
Maar heb de video nog eens bekeken en het rood en geel springt er wel nog meer uit idd.

Overigens nog maar een paar challenges en dan heb ik parijs op 100% en weet ik iedere route wel zo'n beetje uit mijn hoofd. Van mij mag het volgende deel komen :P

[ Voor 21% gewijzigd door Scavy op 14-04-2016 09:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxkranendijk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-06 23:52
12e vind ik duur voor 1 missie. Was/ben er ook snel klaar mee, na ongeveer 3 uurtjes. Hoeveel ga ik nu betalen voor missie 2,3,4 etc? 6 euro per missie? Kan ik ook enkel missie 3 of 5 kopen? Hoe gaat dat werken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
maxkranendijk schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:37:
12e vind ik duur voor 1 missie. Was/ben er ook snel klaar mee, na ongeveer 3 uurtjes. Hoeveel ga ik nu betalen voor missie 2,3,4 etc? 6 euro per missie? Kan ik ook enkel missie 3 of 5 kopen? Hoe gaat dat werken?
Ik weet niet of je enkel missie 3 of 5 kunt kopen, of alleen opvolgende missies. De prijzen zijn iig zo:
pimskie in "[Multi] Hitman (2016)"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stromer2k
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 31-01 10:21
ik hou het bij de film

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:33

Heeft die niet gewoon na de tijd zitten colorgraden?
Of hij gebruikt iets in de richting van dit http://reshade.me Daarmee kan je nog allerlei extra post-processing over je beeld gooien om het visueel mooier te maken.

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Kobus Post schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 22:22:
[...]

Heeft die niet gewoon na de tijd zitten colorgraden?
Of hij gebruikt iets in de richting van dit http://reshade.me Daarmee kan je nog allerlei extra post-processing over je beeld gooien om het visueel mooier te maken.
Goeie inderdaad. Ik heb het geprobeerd met SweetFX, was ietsjes anders maar niet heel fraai dus denk dat het dan iets van nabewerking was...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-06 23:37
pimskie schreef op zondag 17 april 2016 @ 18:30:
[...]

Goeie inderdaad. Ik heb het geprobeerd met SweetFX, was ietsjes anders maar niet heel fraai dus denk dat het dan iets van nabewerking was...
Heb je toevallig deze geprobeerd? Zie ook de comparison shots onderaan.
https://sfx.thelazy.net/games/preset/5329/

Die van het filmpje vind ik echt veel te oversaturated voor deze game.

[ Voor 8% gewijzigd door Aurora op 18-04-2016 14:15 ]

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Aurora schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:13:
[...]

Heb je toevallig deze geprobeerd? Zie ook de comparison shots onderaan.
https://sfx.thelazy.net/games/preset/5329/

Die van het filmpje vind ik echt veel te oversaturated voor deze game.
Ja klopt, die heb ik geprobeerd. In de vergelijkingen om die pagina vond ik het er wel ok uit zien, maar in game echt een heel stuk minder. Ik vond het zelfs minder dan het origineel. Wellicht dat je de 'sharpen' filter uit Photoshop kent. Het zag eruit alsof die 10x was toegepast :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-06 23:37
pimskie schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:15:
[...]

Ja klopt, die heb ik geprobeerd. In de vergelijkingen om die pagina vond ik het er wel ok uit zien, maar in game echt een heel stuk minder. Ik vond het zelfs minder dan het origineel. Wellicht dat je de 'sharpen' filter uit Photoshop kent. Het zag eruit alsof die 10x was toegepast :P
Ik pas zeer regelmatig een sharpening filter toe in Photoshop, maar wel altijd een klein snufje. Dus een factor 10 zou ik inderdaad helemaal niks vinden :) Thanks, bespaart me even wat tijd.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Afbeeldingslocatie: https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/13055438_1211592232185449_1776003077248234492_n.jpg?oh=0197bf1a01fe0fcbf3dc64da94206efb&oe=57B4C450

'Suit Only' & 'Silent Assassin, Suit Only'

Margolis in haar saferoom doodgeschoten met de silverballer & Novikov met het brandalarm naar zn saferoom gelokt en daar gewurgd met de fiberwire. Zonder gezien te worden in m'n strakke witte pak :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Eindelijk, een nieuwe Sapienza trailer :D

YouTube: HITMAN - Episode Two: Sapienza Launch Trailer

Edit

De release times zijn bekend: https://hitman.com/news/sapienza-release-details
  • PlayStation 4, SCEE Regions (Europe, the Middle East, Africa and Oceania) A rolling midnight release. As soon as your clock hits midnight on April 26, Sapienza will be available
  • PlayStation 4, SCEA regions (United States, Canada and Latin America.) A time-window release. Set at 8am - 10am PST on April 26.
  • Xbox One: A rolling midnight release. As soon as your clock hits midnight, Sapienza will be available.
  • Steam: A fixed time release. Set at 9am PST on April 26.
Voor de mensen op steam is hij dus morgen (26-04) vanaf 18:00 te downloaden!

[ Voor 70% gewijzigd door pimskie op 25-04-2016 15:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
En de release notes voor de komende Sapienza release over 3 dagen :)
https://hitman.com/en-us/...za-trailer-release-notes#

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:51
''Loading Times
Significant improvements to load and restart times across all locations.
(Reduced by approximately 50% on PS4 and Xbox One)''

:*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muuh87
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:23
Update net al binnen kunnen halen. Helaas staat het level nog niet actief.. Toch nog even geduld tot morgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rwbk
Muuh87 schreef op maandag 25 april 2016 @ 20:43:
Update net al binnen kunnen halen. Helaas staat het level nog niet actief.. Toch nog even geduld tot morgen
update was voor het weekend al binnen te halen? Hij unlocked om 6 uur vanavond -.-. Net als ik moet werken FIJN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
PC gebruikers kregen de 'pre-patch' inderdaad vrijdag al binnen en gisteren voor de consoles :)
Vandaag komt Sapienza dan eindelijk uit voor iedereen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
s0kkie schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:38:
PC gebruikers kregen de 'pre-patch' inderdaad vrijdag al binnen en gisteren voor de consoles :)
Vandaag komt Sapienza dan eindelijk uit voor iedereen!
Echt waar? Ik heb niks voorbij zien komen op m'n PC geloof ik. Maar zou dat betekenen dat je Sapienza niet eerst hoeft te downloaden om 1800, omdat dat al gebeurd is? En, is er een manier om te checken of ik die update ook heb :) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
pimskie schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:27:
[...]

Echt waar? Ik heb niks voorbij zien komen op m'n PC geloof ik. Maar zou dat betekenen dat je Sapienza niet eerst hoeft te downloaden om 1800, omdat dat al gebeurd is? En, is er een manier om te checken of ik die update ook heb :) ?
Als het goed is zat de preload voor Sapienza ook vrijdag bij de patch want ik had iets van 2,3GB gedownload 8)7
Dus dan wordt het vanavond alleen 'unlocked' in je Steam account.
Als je de game opstart en je het kleine scherm nog ziet waar je Play game doet of Settings dan staat er ergens in een hoek heel klein 1.09 :)
Dan heb je de laatste update ook binnen gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
s0kkie schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:34:
[...]

Als het goed is zat de preload voor Sapienza ook vrijdag bij de patch want ik had iets van 2,3GB gedownload 8)7
Dus dan wordt het vanavond alleen 'unlocked' in je Steam account.
Als je de game opstart en je het kleine scherm nog ziet waar je Play game doet of Settings dan staat er ergens in een hoek heel klein 1.09 :)
Dan heb je de laatste update ook binnen gehaald.
Thanks voor de info. Ik kon al nergens een versienummer vinden. Maar toch raar dat ik een update van 2.3GB niet gezien zou hebben... :| Hopelijk is die gewoon binnen natuurlijk! Nu met spanning afwachten tot 18:00... De eerste reacties zijn in ieder geval (op bekende bugs na) erg positief.

edit
Hier heeft men het toch over het eerst moeten downloaden het level (let op: spoilers!):
http://www.hitmanforum.co...nza-is-a-masterpiece/6451

[ Voor 11% gewijzigd door pimskie op 26-04-2016 16:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muuh87
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:23
rwbk schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:55:
[...]

update was voor het weekend al binnen te halen? Hij unlocked om 6 uur vanavond -.-. Net als ik moet werken FIJN :D
Oei, dat is balen.. Was een console, dus vandaar pas gisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Sapienza is nu beschikbaar voor iedereen!
Ik hoefde niks te downloaden op de PC :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
s0kkie schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 18:47:
In-game werkt de update nog niet, rond 19u kun je echt aan de slag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
s0kkie schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 18:47:
Yes ik heb 'm ook! Zo aan de gang :)

Maar weet je zeker dat je niets hoefde te downloaden? Ik las op hitmanforum dat het wel moest en ook bij mij werd hij toegevoegd in steam als beschikbare DLC. Ik moest daarom ook eerst 2.0GB downloaden.

Anyhow, hij is binnen! :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Is iets fout gegaan bij onze Hitman... :+

https://twitter.com/Hitman/status/725003067217874945

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Nu 4gb aan het downloaden, hopelijk lost dat dan het probleem op :X

edit:

En nu werkt het :*)

[ Voor 19% gewijzigd door Scavy op 26-04-2016 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Ik ging even eten en kom terug en zie dat ik opeens 4GB moet downloaden nog :?
Echt slecht geregeld door Square Enix! :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Update binnen gehaald en wil spelen, intro bekeken en het level gestart...en telkens loopt het beeld vast net nadat het level geladen is. Grafische instellingen wijzigen maakt geen verschil. Drivers zijn allemaal up to date.. meh..
s0kkie schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 19:28:
Ik ging even eten en kom terug en zie dat ik opeens 4GB moet downloaden nog :?
Echt slecht geregeld door Square Enix! :(
De 2.3Gb update vorige week was een preparing patch voor de Sapienza update, het Sapienza level zelf is de 4Gb download van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Daar heb ik gelukkig geen problemen mee!
Ook kort even gespeeld en ziet er echt super mooi uit! En heeeeel groot level :)
Wel lijken de auto's rechtstreeks uit een PS1 game haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Het ziet er inderdaad super uit! En naar mijn idee is het geen 'level', maar een complete stad!

Jammer dat bij mij het spel ook om de +- 5 minuten crashed... Ook de laatste (AMD) drivers geprobeerd. Het werkt alleen als ik een oude driver installeer, maar dan zien de schaduwen er niet uit en komt het licht door de muren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Hier geen last van crashes (gtx 970)
Mijn eerste playthrough ondertussen gedaan en waar ik er bij het eerste gedeelte in het begin niets van begreep (wel uiteindelijk alle challenges gedaan) kon ik met dit deel direct aan de slag en wat mij betreft echt een top game _/-\o_

Ben hoogstwaarschijnlijk nu wel eerder klaar met alle challenges waardoor ik langer zal moeten wachten op het volgende deel, dat is dan wel weer jammer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Ik vind hem behoorlijk pittig.
De map is ook echt behoorlijk groot om alles eventjes vlug te ontdekken.
En erg lastig om bij het virus te komen.

Ik ga hier de komende maand eens eventjes goed voor zitten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxkranendijk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-06 23:52
Is Sapienza 7,99 waard? Ik vond de Parijs map aan de korte/kleine kant...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
M!chel schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 22:04:
Ik vind hem behoorlijk pittig.
De map is ook echt behoorlijk groot om alles eventjes vlug te ontdekken.
En erg lastig om bij het virus te komen.

Ik ga hier de komende maand eens eventjes goed voor zitten!
Ik weet niet of je de opportunities gebruikt maar die leiden je er zo doorheen.
Is iig heel handig om het gebied te leren kennen en de mogelijkheden.

Heb er nu ondertussen twee playthroughs op zitten, suit only lijkt me een lastige maar gaat uiteindelijk wel gebeuren :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
maxkranendijk schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 22:34:
Ik heb nu ongeveer 2 uur gespeeld en Sapienza is veel groter dan Parijs! Ik vermoed dat de mansion in Italie net zo groot is als het museum in Parijs, maar dan heb je nog een deel van een stad erbij met winkels, woningen, riolen etc. En de map is imo buitengewoon mooi.

Of hij korter is, weet ik niet. Sowieso heb ik nog geen missies gedaan, maar ben met Parijs ook al een uur of 30 zoet geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Vandaag is ook nog een nieuwe patch uitgekomen, 4.3GB groot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
M!chel schreef op woensdag 27 april 2016 @ 17:41:
Vandaag is ook nog een nieuwe patch uitgekomen, 4.3GB groot
Dat is Episode 2. Er zat een patch voor van 2 GB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Nee, patch kwam vandaag na episode 2 uit.

Grafische instellingen en V-Sync werken nu zoals het hoort, Audio is gefixed en nog wat dingetjes aangepast.
Mensen die alleen episode 1 hebben downloaden een kleinere patch.

http://steamcommunity.com...detail/847051226700800971

[ Voor 15% gewijzigd door M!chel op 27-04-2016 18:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

maxkranendijk schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 22:34:
Ik vond Parijs ook niet echt boeiend, weinig tijd in gestoken. Toch besloten Episode 2 te kopen en die is naar mijn idee veel leuker, en zeker groter qua map. Let op, het is mijn mening hé ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-06 19:31
Kleine vraag: ik wil Hitman kopen, maar twijfel over ps4 of XBox one. Mijn voorkeur gaat uit naar de Xbox (meer storage space), maar het schijnt dat de ps4 betere prestaties heeft... wat zijn jullie ervaringen?

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Razorbite schreef op woensdag 27 april 2016 @ 17:46:
[...]

Dat is Episode 2. Er zat een patch voor van 2 GB.
Nee er is (Voor de pc versie) een patch uitgekomen na de Sapienza update.

PC Update - Audio and Graphics Glitches

- Audio issue caused by a previous update have been fixed
- Graphics settings can now be changed again
- Fixed a rare crash that could happen after fighting many guards
- Performance improvements (When in combat, performing suspicious actions or otherwise gaining attention)

Download size for Episode 2 owners: 4.5Gb
Download size for Intro Pack owners; 270Mb

Het lijkt er dus op dat ze een nieuwere versie van het Sapienza level hebben klaargezet.

Ik kan na de patch weer spelen, waar het Sapienza level in eerste instantie net na het laden steeds vastliep gaat het nu wel gewoon goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
Meelobee schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:01:
[...]

Nee er is (Voor de pc versie) een patch uitgekomen na de Sapienza update.

PC Update - Audio and Graphics Glitches

- Audio issue caused by a previous update have been fixed
- Graphics settings can now be changed again
- Fixed a rare crash that could happen after fighting many guards
- Performance improvements (When in combat, performing suspicious actions or otherwise gaining attention)

Download size for Episode 2 owners: 4.5Gb
Download size for Intro Pack owners; 270Mb

Het lijkt er dus op dat ze een nieuwere versie van het Sapienza level hebben klaargezet.

Ik kan na de patch weer spelen, waar het Sapienza level in eerste instantie net na het laden steeds vastliep gaat het nu wel gewoon goed.
Thanks, die had ik dan nog niet gezien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rwbk
Hopelijk fixed dit de GFX stuttering. Dat was echt verschrikkelijk irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Murzeltje

Murzeltje

Unigo schreef op donderdag 28 april 2016 @ 07:18:
Kleine vraag: ik wil Hitman kopen, maar twijfel over ps4 of XBox one. Mijn voorkeur gaat uit naar de Xbox (meer storage space), maar het schijnt dat de ps4 betere prestaties heeft... wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb 'm op de XBox One, en heb nog geen traagheid ervaren. Ik heb echter geen vergelijking met m'n PS4...

Reden dat ik 'm op de xbox gekocht heb is omdat ik goedkoop aan Episode 1 kon komen, en zo de xbox ook nog eens aan gaat :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Net eindelijk uitgebreid kunnen spelen en wat is deze map HUUUUUUUGE _/-\o_
Zooooo veel verschillende mogelijkheden en wat een level design :*)
Het blijft jammer van de episodische content maar deze kan nog wel eens beter gaan worden dan Blood Money vind ik persoonlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rwbk
GFX Stuttering is fixed :D. Alleen kun je tijdens het spelen je grafische settings niet aanpassen. Kan wel maar er gebeurd niets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Na de bovenstaande update (Zie een paar posts hierboven) zou dat wel weer moeten kunnen. Ik kon de settings gister vanuit het spel aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
Deze patch breekt mijn game. Ik kan m niet meer opstarten. Hij staat wel als actief in taakbeheer. Iemand dezelfde ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Razorbite schreef op donderdag 28 april 2016 @ 18:55:
Deze patch breekt mijn game. Ik kan m niet meer opstarten. Hij staat wel als actief in taakbeheer. Iemand dezelfde ervaring?
Nee, geen last van en ik ben dit probleem ook nog niet tegen gekomen op andere fora. Krijg je wel dat witte opstartscherm van Hitman, met 'play' en 'options'? Anders wellicht bij 'options' alles terugzetten naar default?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Murzeltje

Murzeltje

Zo, gisteravond Episode 2 voor de eerste keer uitgespeeld... Deze ga ik zeker nog eens doen, maar dan op een andere manier :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-06 13:53
om een één of andere reden trok parijs me totaal niet. deze 2 map daarin tegen heb ik inmiddels wel 15x rondgespeeld en inmiddels ergens op lvl 17, ga echt voor de 20 :-) hopelijk zijn de komende 4 maps net zo goed en geniaal als deze, laten we parijs maar snel vergeten...
Pagina: 1 2 3 4 Laatste