Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
Over Parijs was ik al best te spreken, maar Sapienza blaast IMO Parijs echt weg!

Nadat ik m'n eerste playthrough wat 'quick & dirty' had gedaan, gisteren op m'n gemakje verschillende mogelijkheden onderzocht. En wow, dat zijn er veel.

Zo kwam ik al rond sluipend een nieuw appartementje tegen waar ik 'iets te roken' kon vinden :) Geprobeerd dit item te gebruiken, maar door mijn Suit Only aanpak werd ik later toch gesnapt.

Opnieuw dan maar en kwam achter het volgende:
spoiler:
Silvio heeft een afspraak met een psychiater.

En laat die gast nou net wat willen drinken terwijl ik in de buurt ben met rattengif >:)
Verder gegaan als die persoon, krijg je later een vrij makkelijke kans om je target om te leggen. Maar... doe het niet, geduld wordt beloond ;) En zo krijg je nog een mooie kans ergens anders.

Anyhow, ik sta weer versteld van de mogelijkheden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maubaan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 11:46
gave game!!

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 21:25
Zeker gaaf level weer. Alleen jammer dat de server er net uitklapt en ik daardoor m'n davegame niet kan herladen. Echt zwaar irritant

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
pimskie schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:23:
Over Parijs was ik al best te spreken, maar Sapienza blaast IMO Parijs echt weg!

Nadat ik m'n eerste playthrough wat 'quick & dirty' had gedaan, gisteren op m'n gemakje verschillende mogelijkheden onderzocht. En wow, dat zijn er veel.

Zo kwam ik al rond sluipend een nieuw appartementje tegen waar ik 'iets te roken' kon vinden :) Geprobeerd dit item te gebruiken, maar door mijn Suit Only aanpak werd ik later toch gesnapt.

Opnieuw dan maar en kwam achter het volgende:
spoiler:
Silvio heeft een afspraak met een psychiater.

En laat die gast nou net wat willen drinken terwijl ik in de buurt ben met rattengif >:)
Verder gegaan als die persoon, krijg je later een vrij makkelijke kans om je target om te leggen. Maar... doe het niet, geduld wordt beloond ;) En zo krijg je nog een mooie kans ergens anders.

Anyhow, ik sta weer versteld van de mogelijkheden!
Dan ga ik die opportunity nog eens doorlopen en kijken wat er gebeurt als ik mijn target niet bij de eerste mogelijkheid omleg.

spoiler:
ik neem tenminste aan dat je met de eerste mogelijkheid dan bedoelt hem met een kussen te verstikken?

[ Voor 3% gewijzigd door Scavy op 30-04-2016 00:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Ik heb een walkthrough online gezet voor 2 challenges in Sapienza, voor de gebieden ICA Facility en Paris heb ik er nog meer online staan. Er zijn veel betere met gesproken begeleiding en dergelijke maar vind het leuk om te doen en deze keer ook maar ff een linkje hier geplaatst :)

Voor degene die overigens de makkelijkste oplossing voor het virus nog niet hebben gevonden is het laatste stuk misschien ook interessant.

Ik neem in deze challenge Lethal Poison en de lockpick mee dus als je die nog niet hebt moet je die eerst unlocken. Ook heb ik hierdoor geen coins bij en ben daardoor een paar keer in de problemen :+

Maar bij deze dus de walkthrough voor de challenges Love Triangle & What's Your Poison

Filmpje bevat natuurlijk wel dikke vette spoilers :P

[ Voor 26% gewijzigd door Scavy op 30-04-2016 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Scavy schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 18:58:
[...]

Dan ga ik die opportunity nog eens doorlopen en kijken wat er gebeurt als ik mijn target niet bij de eerste mogelijkheid omleg.

spoiler:
ik neem tenminste aan dat je met de eerste mogelijkheid dan bedoelt hem met een kussen te verstikken?
Ja klopt.. Helaas is het me zelf nog niet gelukt. Het was een manier die ik las op hitmanforum.com. Maar ik begin te twijfelen of het wel waar is.

spoiler:
Hij verteld namelijk dat hij zijn moeder omgelegd heeft. Ik las dat hij daarna naar de kerk zou gaan om te biechten bij de priester. Maar bij mij blijft hij gewoon z'n rondjes lopen door de mansion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

pimskie schreef op zondag 01 mei 2016 @ 09:12:
[...]

spoiler:
Hij verteld namelijk dat hij zijn moeder omgelegd heeft. Ik las dat hij daarna naar de kerk zou gaan om te biechten bij de priester. Maar bij mij blijft hij gewoon z'n rondjes lopen door de mansion
spoiler:
Er moet wel vanalles te doen zijn bij de kerk.
Je hebt die sterrenkijker die naar het torentje kijkt.
Op het torentje zelfs kun je de kerkklok naar beneden laten vallen.
En bij actions zie je ook dat je 1 van je targets in de wensput kunt duwen ('Get what you wish for' heet die action)
Maar het is mij ook nog niet echt gelukt om een target daarheen te krijgen.

Je vrouwelijke target krijg ik wel naar de pier. Je hebt daar een afspraak als je je als detective vermomd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
pimskie schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 08:22:
[...]

Nee, geen last van en ik ben dit probleem ook nog niet tegen gekomen op andere fora. Krijg je wel dat witte opstartscherm van Hitman, met 'play' en 'options'? Anders wellicht bij 'options' alles terugzetten naar default?
DX12 is het probleem. Terugzetten naar 11 lost alles op.

Deze missie is echt geweldig. Zoveel variatie en absurde aandacht voor detail. Net Caruso van de toren af gesniped. Dan komen ze zoeken + ze slepen Caruso weg in een bodybag. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Teleurgesteld door het eerste deel heb ik de tweede episode gister toch maar aangeschaft.

En whow wat tof, deze missie hadden ze mee moeten aftrappen en je had mij niet gehoord. Wat een gave grote mooie map zeg.

Inmiddels mijn eerste Playtrough erop zitten maar hier ga ik nog best wat tijd instoppen verwacht ik, dit voelt allemaal een stuk minder geforceerd als het aankomt op de replay waarde.

Top. Hoop dat ze dit vast houden.

Wanneer komt het volgende deel?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:51

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Donstil schreef op zondag 01 mei 2016 @ 19:41:
Teleurgesteld door het eerste deel heb ik de tweede episode gister toch maar aangeschaft.

En whow wat tof, deze missie hadden ze mee moeten aftrappen en je had mij niet gehoord. Wat een gave grote mooie map zeg.

Inmiddels mijn eerste Playtrough erop zitten maar hier ga ik nog best wat tijd instoppen verwacht ik, dit voelt allemaal een stuk minder geforceerd als het aankomt op de replay waarde.

Top. Hoop dat ze dit vast houden.

Wanneer komt het volgende deel?
De datum van episode 3 is helaas nog niet bekend :-(
Als ze deze kwaliteit vast kunnen houden kan het echt het beste deel worden IMO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Toch vond ik episode 1 ook niet tegenvallen hoor.
Oke, ik heb hem na een paar replays ook niet meer aangeraakt, maar dat kwam ook omdat ik tussendoor nog met andere games bezig was.
Toen ik aan episode 2 begon zag ik dat er wel een heleboel Escalations bijgekomen waren voor Parijs!
Erg tof!! Die zijn altijd gaaf om te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Ik heb nog een paar filmpjes gemaakt.

Toch wel tof dat hoe vaker je het level speelt je steeds meer ziet hoe je bepaalde challenges moet doen. Valt niet altijd mee en kost me regelmatig een hoop retry's maar de uitdaging maakt het juist leuk :)

Challenges: Walk the Plank & Bring Down the Sky

Challenge: Sniper Assassin

Challenge: Suit Only

Weinig tactiek, veel schieten :P

Ik moet alleen nog wel wat dingen uitvinden zoals hoe ik een target bij die put krijg en hoe ik Silvio Caruso zover krijg dat hij wegvliegt met het vliegtuig om hem vervolgens uit de lucht te knallen >:)

Maar zo zijn er nog wel meer challenges waarvoor ik zelf youtube zal moeten raadplegen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Scavy schreef op zondag 01 mei 2016 @ 23:07:

Ik moet alleen nog wel wat dingen uitvinden zoals hoe ik een target bij die put krijg en hoe ik Silvio Caruso zover krijg dat hij wegvliegt met het vliegtuig om hem vervolgens uit de lucht te knallen >:)
Kick hoor die filmpjes! Ziet er goed uit. Wat betreft Silvio en het vliegtuig, volgens mij gaat hij er vandoor als er een target lockdown gebeurt. Dat komt voor als hij je ziet en doorheeft, maar wellicht ook door een brandalarm?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
pimskie schreef op maandag 02 mei 2016 @ 08:27:
[...]

Kick hoor die filmpjes! Ziet er goed uit. Wat betreft Silvio en het vliegtuig, volgens mij gaat hij er vandoor als er een target lockdown gebeurt. Dat komt voor als hij je ziet en doorheeft, maar wellicht ook door een brandalarm?
Bij een lockdown blijft hij gewoon in het huis zover ik nu heb kunnen zien. Een brandalarm ga ik iig nog wel ff proberen d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klaw
  • Laatst online: 14-09 14:03
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 10:37:
[...]

spoiler:
Er moet wel vanalles te doen zijn bij de kerk.
Je hebt die sterrenkijker die naar het torentje kijkt.
Op het torentje zelfs kun je de kerkklok naar beneden laten vallen.
En bij actions zie je ook dat je 1 van je targets in de wensput kunt duwen ('Get what you wish for' heet die action)
Maar het is mij ook nog niet echt gelukt om een target daarheen te krijgen.

Je vrouwelijke target krijg ik wel naar de pier. Je hebt daar een afspraak als je je als detective vermomd.
De kill met de bel en iemand in de put gooien kan met iedere target, van de gewone missies en escalations en bij contracts. Ik heb een custom contract aangemaakt; iemand bewusteloos geslagen en in de put gegooid (waardoor hij doodging). En daarna nog een keer gespeeld om de contract te halen.
Zelfde met de bel, je begint in het mortuarium, je rent meteen naar de kerk, in de toren staat iemand je slaat hem bewusteloos (en maakt hem een target) rent naar boven en laat die bel op hem vallen. En daarna speel je hem weer uit voor het halen van de challange. Zo heb ik die challanges gehaald, het waren de laatste 2 die ik moest doen. :Y)

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Scavy schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:44:
[...]

Bij een lockdown blijft hij gewoon in het huis zover ik nu heb kunnen zien. Een brandalarm ga ik iig nog wel ff proberen d:)b
Ik deed de quest 'beyond the grave' (aanrader trouwens). Silvio wordt dan helemaal gek. Helaas zag hij mij en kwam er een lockdown. Hij ging direct met z'n bodyguards naar het vliegtuig bij het lab.

Aangezien ik niet weet hoe je dat vliegtuig moet saboteren heb ik de missie guns blazing op het laatste moment gehaald >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
pimskie schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:23:
[...]

Ik deed de quest 'beyond the grave' (aanrader trouwens). Silvio wordt dan helemaal gek. Helaas zag hij mij en kwam er een lockdown. Hij ging direct met z'n bodyguards naar het vliegtuig bij het lab.

Aangezien ik niet weet hoe je dat vliegtuig moet saboteren heb ik de missie guns blazing op het laatste moment gehaald >:)
Oh ok, dan ga ik nog maar eens een lockdown forceren en hem uit de lucht knallen >:)

edit:
Ligt toch net ff wat anders,
spoiler:
bij de eerste lockdown gaat hij naar de Basement en als alles rustig blijft keert hij weer gewoon terug. Je zal hem dus tijdens lockdown nog een keer moeten schieten of het virus vernietigen dat schijnt ook te helpen.
ff tussen spoiler tags gezet voor de zekerheid.

Zijn overigens de challenges Fly, Silvio en Error Plane die ik wil halen.
Hopelijk morgen weer een filmpje van mij online :P

[ Voor 31% gewijzigd door Scavy op 02-05-2016 17:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Scavy schreef op zondag 01 mei 2016 @ 23:07:
Ik heb nog een paar filmpjes gemaakt.

Toch wel tof dat hoe vaker je het level speelt je steeds meer ziet hoe je bepaalde challenges moet doen. Valt niet altijd mee en kost me regelmatig een hoop retry's maar de uitdaging maakt het juist leuk :)

Challenge: Sniper Assassin

[video]
Na veel proberen lukt het me om deze in ongeveer 2 minuten te doen;

spoiler:
Starten in de Sapienza Ruins met de Silenced Sniper in de stash.
Zodra het spel geladen is meteen gaan rennen richting de Sniperrifle in de stash, die oppakken en doorrennen de trap op, de toren in. Halverwege de toren zit een groot gat en vanuit daar kan je beide targets zien staan. Als je snel genoeg bent (dus meteen rennen, goed klimmen, niet blijven haken aan een hoekje) dan zie je rechts nog net Francesca De Santis achter de bomen staan, je hebt maar een paar seconden voordat ze wegloopt, dus snel mikken en een headshot geven. Silvio Caruso staat recht voor je te golven op het veld, dus die kan je meteen daarna neerschieten. Dan de sniperrifle dumpen (je kan hem ook meenemen, ik vind zelf het pistool fijner voor het voldende stuk) en de toren uit rennen. Buiten de toren linksaf naar beneden, door het metalen hek richting het lab. Halverwege de camera stuk schieten met je silenced pistol/sniper. Dan gehurkt via de achterkant van het vliegtuig naar de rots waar je langs kan sneaken en uiteindelijk naar de rotsen waar je overheen kunt klimmen. Vanaf daar kun je met je pistool/sniper de stalactiet raken en op het virus laten vallen. Daarna snel terug langs de rots sneaken en exit met het vliegtuig. d:)b

Oh en ik heb alle Sapienza Challenges compleet Afbeeldingslocatie: https://smileyshack.files.wordpress.com/2010/12/sfi_hitman.gif?w=150&h=94 8)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8xa6AMF.jpg

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Meelobee schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 00:05:
[...]

Na veel proberen lukt het me om deze in ongeveer 2 minuten te doen;

spoiler:
Zodra het spel geladen is meteen gaan rennen richting de Sniperrifle in de stash, die oppakken en doorrennen de trap op, de toren in. Halverwege de toren zit een groot gat en vanuit daar kan je beide targets zien staan. Als je snel genoeg bent (dus meteen rennen, goed klimmen, niet blijven haken aan een hoekje) dan zie je rechts nog net Francesca De Santis achter de bomen staan, je hebt maar een paar seconden voordat ze wegloopt, dus snel mikken en een headshot geven. Silvio Caruso staat recht voor je te golven op het veld, dus die kan je meteen daarna neerschieten. Dan de sniperrifle dumpen (je kan hem ook meenemen, ik vind zelf het pistool fijner voor het voldende stuk) en de toren uit rennen. Buiten de toren linksaf naar beneden, door het metalen hek richting het lab. Halverwege de camera stuk schieten met je silenced pistol/sniper. Dan gehurkt via de achterkant van het vliegtuig naar de rots waar je langs kan sneaken en uiteindelijk naar de rotsen waar je overheen kunt klimmen. Vanaf daar kun je met je pistool/sniper de stalactiet raken en op het virus laten vallen. Daarna snel terug langs de rots sneaken en exit met het vliegtuig. d:)b

Oh en ik heb alle Sapienza Challenges compleet [afbeelding] 8)
[afbeelding]
Very nice :)

Ik ga ze ook zeker allemaal doen, wel probeer ik ze allemaal zonder hulp van het internet te doen, en dat blijkt toch behoorlijk tijdrovend :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb voor 3 Challenges op moeten zoeken hoe ze te halen, de rest is redelijk makkelijk om zelf uit te vinden :)

Is het al bekend wanneer de Ellusive targets actief worden?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
[quote]Meelobee schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 00:05:
[...]

spoiler:

Nice! Thanks voor de beschrijving. Ik had net m'n nieuwe (unsilenced) sniper vrij gespeeld dus die gebruikte ik. Alhoewel het geluid imo onwijs gaaf is, heb je wel gelijk 10 man op je dak :) Ik zal het ook eens met de silenced proberen. Dat van die stalatiet wist ik niet. Ik probeerde het altijd direct te raken vanaf een hoger gelegen stuk. Ook het proberen waard dus! Over elusive targets is (uiteraard) nog niets bekent :-(

Iets anders, afgelopen zomer was ik in de buurt van Vernazza, in Italie. Achteraf toch jammer dat ik niet ben gaan kijken :D
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d0/Vernazza,_Cinque_Terre_(panorama).jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Cinque Terre, daar ben ik een paar jaar geleden geweest, op het plein op de foto een heerlijke pizza gegeten. De layout van de map en smalle straatjes in het spel lijken echt enorm inderdaad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Gelukkig had ik gisteren niet de kans te spelen, aangezien er een nieuwe patch is die het spel weer om zeep helpt. Blijkbaar kun je door de nieuwe patch (PC iig) niet meer online. Oftewel, enkel offline zonder unlocks, starting locations, challanges etc.

http://www.hitmanforum.co...ke-the-game-again/6963/27

Edit:
Zou weer opgelost moeten zijn: http://www.hitmanforum.co...ke-the-game-again/6963/36

[ Voor 15% gewijzigd door pimskie op 04-05-2016 09:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Nog ff een filmpje:
Challenges: Tee Time & Shocking! & The Heisenberg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zie niemand hier over het
spoiler:
golfballetje
, ik vond dat persoonlijk wel een leuke manier :)

Verder zie ik bv in de filmpjes hierboven dat er ook "onschuldigen" worden dood gemaakt, ik doe dat zelf niet maar heeft dat nog consequenties? Want het zou de missie soms wel een stuk makkelijker maken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Donstil schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 23:03:
spoiler:
golfballetje

Verder zie ik bv in de filmpjes hierboven dat er ook "onschuldigen" worden dood gemaakt, ik doe dat zelf niet maar heeft dat nog consequenties? Want het zou de missie soms wel een stuk makkelijker maken.
Heeft wel consequenties, je krijgt er strafpunten voor zover je tenminste op de punten let, en als je challenges wil halen waarbij geen onschuldige slachtoffers mogen vallen is het ook niet handig ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Donstil schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 23:03:
spoiler:
golfballetje
Die geeft je de Tee Time challenge. Ik heb hem zelf vandaag nog gebruikt in de Escalation waarbij je 2-3 targets met een ontploffing moet killen. Je hoeft em niet perse in het mandje te gooien, maar kan hem ook simpelweg tegen je target aangooien.

Oh en er is nog een andere manier om Silvio Caruso te vermoorden;

spoiler:
Tijdens zijn routine rookt Caruso op een gegeven moment een sigaar (bij de open haard) gooit die weg en loopt daarna verder. Als je daar gunpowder op de grond legt waar hij z'n sigaar weggooit is het de volgende keer als hij er komt ook meteen de laatste keer >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Meelobee op 05-05-2016 21:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Meelobee schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 21:05:
[...]

Die geeft je de Tee Time challenge. Ik heb hem zelf vandaag nog gebruikt in de Escalation waarbij je 2-3 targets met een ontploffing moet killen. Je hoeft em niet perse in het mandje te gooien, maar kan hem ook simpelweg tegen je target aangooien.

Oh en er is nog een andere manier om Silvio Caruso te vermoorden;

spoiler:
Tijdens zijn routine rookt Caruso op een gegeven moment een sigaar (bij de open haard) gooit die weg en loopt daarna verder. Als je daar gunpowder op de grond legt waar hij z'n sigaar weggooit is het de volgende keer als hij er komt ook meteen de laatste keer >:)
Om de Tee Time challenge te halen moet je hem wel bij die andere golfballen leggen anders krijg je hem niet. Tegen hem aan gooien heb ik de eerste keer geprobeerd :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ja voor de challenge wel, ik bedoelde voor het ontploffen van de bal opzich :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 20:58
Dit is toch wel behoorlijk irritant wanneer je wapens richt, zowel pistolen als snipers, messen etc. Gebeurt niet in elke hoek, maar wel veel gedeeltes van de map. Ook in Sapienza. Nu eerst maar even Met de 16.5.1 driver van AMD testen. Zit nog op 16.4.2.

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/276220767307615253/426AEEAC9B93A895627AFC6244321EEFEFFFFC16/

Ook dus met 16.5.1. Zojuist even op DX11 getest en daarmee is dat dus niet gebeurd. DX12, met welke settings dan ook, komt die 'glitch' weer. DirectX al laten updaten.

[ Voor 18% gewijzigd door speeder1988 op 05-05-2016 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Meelobee schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 21:53:
Ja voor de challenge wel, ik bedoelde voor het ontploffen van de bal opzich :)
Dat klopt idd, leuk speelgoed ;)

Zijn er trouwens mensen die weten hoe ik 1 van de twee targets onder die kerkklok krijg of bij die wensput?
Er zijn geen filmpjes van volgens mij maar ik wil eigenlijk geen "shortcuts" nemen door een contract te maken of gebruiken. Maar ik begin er aan te twijfelen of dat die challenges wel kunnen met de officiële targets. In parijs en de trainingsmissie konden ze iig wel allemaal zonder contracts :?

edit:

De enige optie die ik zie is de halve stad uitmoorden om de lijken bewusteloze lichamen over het strand naar de kerk te slepen, maar dat vind ik een beetje rigoureus :P

[ Voor 12% gewijzigd door Scavy op 06-05-2016 01:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Je zou dit kunnen proberen; https://www.twitch.tv/thekotti/v/65062696?t=04h14m19s :+

Maar serieus, volgens mij kan het niet met de standaard targets. Zelf een contract maken lijkt de enige optie te zijn. Is er in Parijs ook niet een challenge die niet te doen is met de standaard targets? Die waar je een target moet killen met het benzinevat tijdens het vuurwerk.

Interactieve map van de Hitman levels met alle items, locaties, etc: http://hitmanmaps.com/

En er is een glitch waardoor je meerdere breaching charges kan krijgen;
spoiler:
1) Smuggle breaching charges
2) Start the mission
3) Hit esc and Re-plan the mission.
4) Equip yourself with the breaching charge (make sure to not smuggle anything else)
5) Start the mission and go to the smuggle location, then you'll have 4 breaching charges.

[ Voor 33% gewijzigd door Meelobee op 08-05-2016 15:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Meelobee schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:21:
Je zou dit kunnen proberen; https://www.twitch.tv/thekotti/v/65062696?t=04h14m19s :+

Maar serieus, volgens mij kan het niet met de standaard targets. Zelf een contract maken lijkt de enige optie te zijn. Is er in Parijs ook niet een challenge die niet te doen is met de standaard targets? Die waar je een target moet killen met het benzinevat tijdens het vuurwerk.

Interactieve map van de Hitman levels met alle items, locaties, etc: http://hitmanmaps.com/
Je bedoelt For My Last Trick, en die ging wel met een standaard target.

O-)

Ik heb nu een van die andere challenges ook gedaan,die waarbij je de kerkklok op een target laat vallen maar die met de put wil echt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

For my last trick heb ik gister na m'n vorige post zelf ook nog eens geprobeerd en gehaald. Eerst een boel voorbereiding gedaan door op de begane grond de gang en het gebied rondom het benzinevat te vrij te maken van mensen. (6 in totaal) Daarna Novikov een poisoned Bare Knuckle Boxer gegeven en in de wc ko gemaakt. Toen de fireworks remote en vampire outfit gehaald en uiteindelijk Novikov vanuit de wc naar buiten gesleept en boem! :D

[ Voor 15% gewijzigd door Meelobee op 09-05-2016 07:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Ongeveer dus zoals in het filmpje ;)

Staan overigens legio filmpjes van online op die manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ja maar das niet leuk, ik zoek het liever zelf uit, duurt wat langer maar voelt beter als het uiteindelijk lukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Goed hoor, mooi dat het nu dan wel lukt ;)

Heb nu ook bij sapienza het meeste zelf uitgezocht, is idd wel leuker en heeft meer voldoening

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Er zijn wat cryptische tweets van IO verschenen gisteren:

https://twitter.com/IO_Travis/status/730683662438666240
https://twitter.com/IO_Nick/status/730716682826727424

En daarna een officiële aankondiging:
https://twitter.com/Hitman/status/730731140223500288

Meer info: https://hitman.com/news/this-week-in-hitman-11-5-16

Dus ik hoop voor de assassins hier dat ze vandaag en morgen tijd hebben (als het echt op tijd gereleased wordt natuurlijk...)

Edit
Confirmed!

https://twitter.com/Hitman/status/731094883268743168

[ Voor 25% gewijzigd door pimskie op 13-05-2016 14:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
Ik had m binnen 11 minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Volgende week wordt de release date voor episode 3 bekent gemaakt.
De geruchten gingen dat die pas kwam tijdens E3, wat dus niet zo is. Volgens de site zal #3 tijdens E3 speelbaar zijn.

Bron: https://hitman.com/news/this-week-in-hitman-19-5-16

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
pimskie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 19:03:
Volgende week wordt de release date voor episode 3 bekent gemaakt.
De geruchten gingen dat die pas kwam tijdens E3, wat dus niet zo is. Volgens de site zal #3 tijdens E3 speelbaar zijn.

Bron: https://hitman.com/news/this-week-in-hitman-19-5-16
Episode drie (genaamd: Marakesh voor wie dat nog niet wist) is speelbaar op de stand van I-O tijdens de E3. Zegt niets over de release date imho? Dat zou betekenen dat ze 2-3 weken op hun schema van maandelijkse releases achter gaan lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Razorbite schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:02:
[...]

Episode drie (genaamd: Marakesh voor wie dat nog niet wist) is speelbaar op de stand van I-O tijdens de E3. Zegt niets over de release date imho? Dat zou betekenen dat ze 2-3 weken op hun schema van maandelijkse releases achter gaan lopen.
Aangezien ze de beloftes met elusive targets ook niet nagekomen zijn zal dat me niks verbazen tbh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoe of ze de game nog ondersteunen met elusive targets zodra de fysieke release er is. Dat lijkt me namelijk wel een tof onderdeel, omdat je maar 1 kans per target krijgt. Eerst wat uren steken in de diverse steken en pieken op het moment dat het meest nodig is.

Of gewoon keihard falen natuurlijk. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyp5ki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-08 17:35
Razorbite schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:02:
[...]

valt gelukkig mee release van episode 3 is volgende week dinsdag

bron: https://hitman.com/news/episode-three-release-date

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Nice! Ze zijn wel maandelijks lekker laat met een nieuwe episode, maar deze ziet er weer strak uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
De meeste zullen het al wel gezien hebben, maar nu is de tijd om elusive target #2 om te leggen!

https://hitman.com/en-us/news/elusive-target-may-27

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Bepaalt geen pro score maar ik heb hem :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
Ik was hem gewoon direct gevolgd vanaf de start, binnen no time klaar. Even zijn persoonlijke guards afleiden en kill!

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://cdn.akamai.steamstatic.com/steamcommunity/public/images/clans/4679451/cc67384a010af60986bf69585135f797d03691f4.jpg

Informatie over de nieuwe release van vandaag!

Episode Three Release Timings

At 10am CEST on May 31st, the HITMAN servers will be taken down for maintenance in preparation for Episode Three. Maintenance is expected to last three hours. PC players will be able to download and play Episode Three at approximately 18:00 CEST.

Episode Three: Marrakesh Release Notes
New Destination: Marrakesh

New Story mission: A Gilded Cage
8 new Opportunities for ‘A Gilded Cage’
20 levels of Marrakesh Mastery, with the following unlocks:
- 7 new Marrakesh Starting Locations
- 8 new Marrakesh Agency Pickup locations
- 6 new weapon/gear unlocks
New suit for Marrakesh: Summer Suit
70+ Marrakesh-specific challenges
7 new trophies/achievements
New 'The Sarajevo Six' Contract. Target 3: The Extractor. (PS4 Exclusive)
Live Content for Marrakesh will include: New Escalation Contracts, Elusive Targets and New Featured Contracts (Contracts Mode)

New Gameplay Options

Weapon Balancing

Firearms
Re-balanced headshot damage for all pistols. Pistols should now be more lethal at longer ranges, when performing headshots.
Minor re-balancing and bug fixing of several firearms, including damage models and recoil patterns.

Shotguns
Re-balanced Enram HV shotguns. Fire rates, ammo carrying capacity and recoil patterns have been adjusted. The Enram HV rewarded in Sapienza Location Mastery now comes with extra ammunition.
Fixed an issue regarding gunshot audio synchronization.

NPC and Target Information
Instinct Mode now displays the name of NPC’s.
In Contracts Mode, kill conditions (weapon / disguise) are shown.
This option can be turned off in the Gameplay Options.

Inventory Wheel Perks
The perks associated with each weapon are now displayed on the in-game inventory wheel, allowing players a better overview of the weapon they are choosing to equip.

Mini Map NPC Indicators
Added an option to allow players to turn off the NPC indicators on the Mini Map. Targets are still shown. This option is set to “on” by default and can be toggled in the Gameplay Options.

Game Menu Improvements

Improved Leaderboards
The Top 100 scores are now loaded immediately in a scrollable list and each leaderboard entry shows the detailed score associated with it, meaning all players can see the score awarded to all leaderboard entries.
A player’s own leaderboard position is always shown on the leaderboard screen, allowing them to easily see how they rank against other players.

Featured Contracts Tile Update
The Featured Contracts tile now displays the location of the mission and the most recent Featured Contracts are shown as the first in the list.

Save Games
Manual and Auto saves are now shown on a single menu screen. Previously, players would need to tab between two separate screens.

Challenge Saturation
When viewing challenges in the menu, those that have not been completed are now displayed in greyscale to clearly show the completed and not-completed challenges at a glance.

Game and server version display
The game and server version are now displayed in the ‘Options’ Menu.

Fixed Issues

Fixed an issue where subduing NPC’s could result in a non-target kill.

This was mostly occurring in small/tight spaces.

Fixed an issue where the use of savegames could result in incorrect calculation of the time bonus.

Fixed an issue where the “Escalating the Situation” challenge would not unlock after completing the requirements. Players may be required to complete one more Escalation Contract for this to unlock.

Changed the unlock requirements of the ‘Master of Disguise’ challenge, specifically removing the requirement to equip the location-specific Italian Suit.

Fixed an issue where the “Rock On” challenge in 'The Enforcer' Sarajevo Six mission would not unlock, despite completing the requirements. (PS4 only)

Fixed an issue that would allow items in Agency Pickups to be duplicated.

Fixed an issue where the non-target penalty would not be applied in some Escalation Contracts where the “No Pacifications” complication was enabled.

Fixed an issue where the ‘Body Found’ score penalty would not be applied if the body is found at the same time as the player enters the ‘combat’ state.

Fixed a rare issue that would cause a framerate drop in Paris when equipping a weapon inside the palace.

Fixed an issue where the information about being recorded by a security camera would not be shown in languages other than English.

Fixed an issue where the ‘Over Here…’ challenge in the ICA Facility would not unlock if a guard finds a coin on his way to the generator.

Fixed an infinite loading bug that was occurring when players would sign out of the game during a mission and then sign back in with the same account.

PC-specific Improvements

The Game Launcher now displays resolutions higher than 2560x1440. These options were previously available but only via the in-game graphics settings.

Fixed an issue where the FPS may lock to 60 after alt+tab

Performance and framerate improvements, particularly for DX12.

Fixed various crash issues when loading and restarting missions.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Ben nu een patch van 3,5GB aan het downloaden op Steam! :)
En de nieuwe episode release tijd is vervroegd naar 1 uur dus nu beschikbaar

[ Voor 40% gewijzigd door s0kkie op 31-05-2016 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
s0kkie schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:13:
Ben nu een patch van 3,5GB aan het downloaden op Steam! :)
En de nieuwe episode release tijd is vervroegd naar 1 uur dus nu beschikbaar
Oh dat wordt weer uren steken in Hitman, heb nu al zin in het weekend ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Net een eerste poging gedaan en wat een level design weer! _/-\o_
Minstens net zo groot als Sapienza maar veel en veel meer NPC lopen er rondt :o
Het is me nog niet gelukt een target te pakken, maar volgens mij is deze behoorlijk moeilijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
Ik ga vanavond weer eens een poging wagen. Vind dat altijd heerlijk. Nu loop ik blindelings door Parijs en Sapienza heen en weet ik alles te vinden. Dat duurt altijd even voordat je alle ins en out kent. Heerlijk!

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 10:18
s0kkie schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:15:
Het is me nog niet gelukt een target te pakken, maar volgens mij is deze behoorlijk moeilijk!
Ik heb m net uitgespeeld, vond het nogal tegenvallen. Level design is inderdaad erg goed, maar de moelijkheidsgraad laat in ieder geval voor mij te wensen over, denk dat ik max anderhalf uur over gedaan heb, en inclusief beetje rondlopen en verkennen.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Erkel schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 00:33:
[...]

Ik heb m net uitgespeeld, vond het nogal tegenvallen. Level design is inderdaad erg goed, maar de moelijkheidsgraad laat in ieder geval voor mij te wensen over, denk dat ik max anderhalf uur over gedaan heb, en inclusief beetje rondlopen en verkennen.
Je kent nu dus ook echt alle ins en outs van de map?
Of je bedoeld niet uitgespeeld, maar slechts 1 of hooguit een paar manieren gehaald om het verhaal verder te spelen? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 10:18
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 06:25:
[...]

Je kent nu dus ook echt alle ins en outs van de map?
Of je bedoeld niet uitgespeeld, maar slechts 1 of hooguit een paar manieren gehaald om het verhaal verder te spelen? ;)
Natuurlijk niet alle ins en outs. Misschien was het toeval, maar ik liep gewoon overal 'tegenaan'. Zonder echt op de details in te willen gaan voor de mensen die het nog moeten spelen.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Deze map is een stuk makkelijker. Kom overal vrij makkelijk langs. De bankier heb ik al vermoord nu die andere nog.

Bankier heb ik een
spoiler:
massage gegeven zonder happy end

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Net voor het eerst Marrakesh gespeeld. En het level is weer buitengewoon mooi! De eerste run ging overigens erg soepel, zonder saves, reloads, Silent Assassin.

De bankier heb ik (met een beetje toeval) op dezelfde manier omgelegd als rwbk, hierboven. Grappig. Maar de manier deed me wel erg denken aan de psychiater in Sapienza.

De generaal op een grappige manier gedaan, iets wat ik ook per toeval tegenkwam. In een van de lokalen zitten 2 soldaten te roddelen over de generaal. Die het niet leuk zou vinden om dat te horen natuurlijk >:)
Anyhow:

spoiler:
van een verdieping erboven een wc pot op z'n hasses geschopt _/-\o_

Edit
2e run. Ook hier weer zonder enige problemen de targets omgelegd. Ik heb het idee dat het tot nu toe stukken makkelijker is dan Parijs of Sapienza. Door een samenloop van omstandigheden allebei in 1x omgelegd (plus 10 anderen...).

spoiler:
Code voor een turret gevonden. Voor de grap brandalarm af laten gaan. De bankier gaat naar de school. De generaal en bankier treffen elkaar op het plein.Het plein waar een turret op gericht staat ;)

Ik begin me overigens wel enorm te ergeren aan de voice acting. Nu in Marokko klinkt het echt niet.

[ Voor 31% gewijzigd door pimskie op 01-06-2016 21:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 10:43
Pffft Ik heb op de PS4 continu disconnect. Onspeelbaar zo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

s0kkie schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:15:
Ik vind het level eerlijk gezegd zwaar tegenvallen. 2 kleine beperkte gebouwen waar je daarwerkelijk wat te doen hebt (Ambasade en de school) en verder is het alleen maar opvulling waar je weinig mee kan. Ook zijn er een stuk minder opportunities dan op de 2 vorige maps.
Erkel schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 00:33:
[...]

Wat heb je dan uitgespeeld als ik vragen mag? Want de 2 targets killen is simpel (ik was de eerste keer binnen 20 mins klaar) maar dan ben je er nog niet toch? De challenges daar gaat het om, pas als je die compleet hebt heb je het level 'uitgespeeld'. Althans zo zie ik het :)

Dit dus:

[ Voor 10% gewijzigd door Meelobee op 03-06-2016 08:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
Heb gisteren een eerste playtrhough gedaan. De eerste keer vind ik het leuk om er zonder ergens rekening mee te houden, mijn targets te killen.
Nu loop ik in dit level tegen wat vreemde bugs aan.

Zo wilde ik de Generaal omleggen verkleed als de gevangenen. Echter had ik daarvoor al die gast in het consulaat enigszins onbeholpen omgelegd. Gevolg was dat ik een half uur later toen ik in het consulaat was telkens werd lastig gevallen door een of andere ambitieuze beveiligingsambtenaar van het consulaat. Die loopt kennelijk dwars door alle security heen en richt een gun op me terwijl de generaal mij ondervraagd.

Ook heb ik nu al een aantal keer meegemaakt dat ik iemand omleg dat ergens in de map, soms mensen uit totaal andere gebouwen, mijn actie zien en alarm slaan. Alsof ze X-Ray ogen hebben.

Ben wel erg blij dat ze de manual en auto saves nu in één overzicht hebben staan, dat vond ik zwaar vervelend.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Ondertussen alle challenges weer gedaan in Marrakesh en vannacht ook "The Prince" maar even omgelegd >:) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Misschien die video even in een spoiler tag zetten, zodat mensen die hem nog niet gedaan hebben (zoals ik...thanks.. :/ ) niet meteen zien waar ze moeten zijn op de map..

[ Voor 3% gewijzigd door Meelobee op 09-06-2016 16:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scavy
Meelobee schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:13:
Misschien die video even in een spoiler tag zetten, zodat mensen die hem nog niet gedaan hebben (zoals ik...thanks.. :/ ) niet meteen zien waar ze moeten zijn op de map..
Serieus man?

De zin "The Cardinal's security team has locked down the Sapienza church" waarmee het level begint was nog geen duidelijke aanwijzing voor je?

Of misschien is het ook niet zo dat het in de inleiding word verteld of continue in beeld is ofzo waar hij zich bevind 8)7

Speciaal voor jou de miniatuur verandert, hoop niet dat het teveel verraad voor je :+

Mensen die hem nog niet hebben gedaan, jullie hebben nog even tijd om hem te doen

Afbeeldingslocatie: https://hydra.cdn.sqexeu.com/assets/HITMAN_ENTITIES/2389375025411.487.369751233fceed217e0a66fae0feae2b.jpg?width=768&height=auto&strategy=contain

Hoop niet dat deze afbeelding teveel details weggeeft.

[ Voor 80% gewijzigd door Scavy op 09-06-2016 16:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ja serieus, ik had er nog helemaal niets van gezien, spel nog niet gestart sinds deze target er is. En ik had het graag ingame voor het eerst gezien..

Jammer dat jij er zo flauw op reageert en expres nog meer laat zien, in plaats van gewoon even simpel een spoilertag om de video heen te zetten.. heel erg flauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Ditmaal een betere run van iemand anders, voor diegene die graag de hoogste score halen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• steefje
Die exclusive targets kan je maar 1 keer proberen toch?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimskie
Offtopic:
Meelobee schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 18:33:
[...] in plaats van gewoon even simpel een spoilertag om de video heen te zetten.. heel erg flauw.
Bericht: ""The Prince" maar even omgelegd"
Video titel: "Hitman - Elusive Target- The Prince"
Volgende screenshot: "Hitman Elusive Targets"

And that's it. Ik vind het echt totaal geen spoilers. Als er methods beschreven stonden, of je wist niet wat je ging zien / lezen, had ik je gelijk gegeven. Anders kun je ook geirriteerd worden dat er een blogpost over staat op hitman.com, op twitter.com/hitman, of legio fora.

Anyhow, ik heb de
spoiler:
elusive target
ook geprobeerd, maar jammer genoeg gefaald, tot 2x toe :(
De eerste keer ging ik al de mist in maar kwam ik de
spoiler:
Prince
per ongeluk toch tegen. Maar in schrikreactie blaf ik 'm neer. Niet hoe ik wilde. In paniek op ALT+F4 geramd, en ja hoor, ik mocht nog een keer >:) (beetje cheaten..)!

Maar goed, ook de tweede keer gefaald. Ik werd ontdekt (probeerde suit only) op het kerkhof. Snel de
spoiler:
Prince
neergeschoten, maar in het volgende vuurgevecht met de guards heb ik helaas ook het loodje gelegd.

Erg jammer, het leek me echt een hele toffe
spoiler:
elusive target
. Maar goed, het was mijn eigen fout. Ik probeerde het te snel :F
steefje schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:41:
Ja klopt. Als jij dood gaat, of de
spoiler:
elusive target
gaat dood, kun je de missie niet nog een keer doen. Tijdens de missie (zolang je niet dood bent) kun je hem wel restarten.

[ Voor 19% gewijzigd door pimskie op 10-06-2016 11:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Meelobee schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 18:33:
Ja serieus, ik had er nog helemaal niets van gezien, spel nog niet gestart sinds deze target er is. En ik had het graag ingame voor het eerst gezien..

Jammer dat jij er zo flauw op reageert en expres nog meer laat zien, in plaats van gewoon even simpel een spoilertag om de video heen te zetten.. heel erg flauw.
Offtopic
Jammer dat jij nadat content uit is gekomen in dit topic komt zeuren dat mensen erover praten. Het is net als met de topics over series, zodra iets geaired is hoef je niet te spoileren, blijf van het internet als je niks wilt weten!

Word je morgen ook boos als iemand de score verklapt van de eerste EK wedstrijd die jij hebt opgenomen? :D
Scavy schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 19:26:
Ditmaal een betere run van iemand anders, voor diegene die graag de hoogste score halen

[video]
Thanks, ik ga het nu als padre proberen.
steefje schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:41:
Ja, maar je kan nog restarten tenzij je iemand killed hebt

@all
Suit only prince uit eindelijk zo gedaan in 2 minuten.

YouTube: HITMAN-Elusive Target-The Prince, Silent Assassin, Suit Only (1:06)

_/-\o_ :D

[ Voor 16% gewijzigd door PacinoAllstars op 10-06-2016 19:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Waaat! Die is echt heel goed gevonden. Wellicht erg makkelijk, maar dan nog goed gevonden.

Na Sapienza ben ik nooit terug geweest naar Parijs. Uiteraard veel Marrakech gespeeld laatste dagen, maar na deze ellusive target ga ik toch proberen nog meer dingen te halen in Italie. Om de een of andere reden vind ik dat level toch leuker dan Marrakech.

In Marroko ben ik wel veel tijd kwijt geweest voor 1 specifieke manier. Het heeft me serieus veel tijd gekost om
spoiler:
beide targets om te leggen in de in de tunnels

Ik kwam er achter dat de volgorde waarop je de dingen doet erg belangrijk is. Ik ben begonnen op de markt met lockpick. Belangrijk is dat je een schroevendraaier vindt. Het volgende gedaan:

spoiler:
Dak op, invite pakken voor de waterpijp club.

In een steegje
spoiler:
een outfit van een elite militair
genomen. Door naar de school. Daar zie je een gast met een rode baret die de leider is oid.
spoiler:
Als je een rode baret op hebt kun je andere militairen wegsturen omdat jij de baas bent

Dus die gepakt (is echt heel makkelijk + achievement). Niet de school in, maar via de schoenenwinkel de tunnels in en gezorgd dat er niemand meer in de tunnels is.
spoiler:
Vrij makkelijk, om de 10 meter staat er een kast en bijna elke militair is alleen. In de kamer waar ook de wapens liggen staat een olievat. Niet vergeten daar een gat in te prikken met de schroevendraaier
.

Oftewel, je bent dan een militair met rode baret en de tunnels zijn leeg.
Door naar de waterpijp club.
spoiler:
Naar binnen en de muziek aanzetten. Cameraman komt kijken en 2 seconde later ben jij de cameraman

Door naar de ambassade waar je dan zo in mag.
Aldaar:
spoiler:
Masseur KO. Pakje aan. Naar de WC. Je wapen in de prullenbak, de safe key pakken en naar boven.

Vervolgens het kantoor in met de lockpick. Oppassen, daar mag je niet komen. Gewacht tot de bewaking met z'n rug naar me toe stond en die KO geholpen en verstopt achter het bureau. All clear,
spoiler:
met de telefoon op het bureau de generaal bellen.

Snel terug naar de plek waar je
spoiler:
het rode baret uniform achter liet
. Die weer aantrekken. Hollen naar de school. Vanwege je uniform kun je direct naar boven. En, vanwege mijn status daar dus
spoiler:
iedereen weggestuurd
waardoor je in het kantoor kan komen van de generaal. En vanaf daar
spoiler:
de bankier gebeld
.

Tussenstand:
spoiler:
target 1 in de tunnels, target 2 onderweg naar de tunnels, tunnels zijn leeg
.

Als je target 1 gelokt hebt
spoiler:
en dan pas de tunnels gaat legen en target 2 gaat lokken, dan zal target 1 al weg zijn voor #2 in de tunnels gearriveerd is
.

Moment supreme:
spoiler:
> "Waarom heb je me gebeld?"
< "Heb ik niet, waarom jij mij?"
< "Ik jou ook niet"
Beide: "Ooh...shit..."

>:)

Al met al duurde de missie 35 minuten. Maar met reloaden denk ik dat ik 3 uur kwijt ben geweest. Maar het was het waard!

En nu ik het beschrijf denk ik "Dit had efficiënter gekund" 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
edit
Vanavond, 21:00, Elusive target #4!

Voor eventuele manieren, geruchten, hype train:
http://www.hitmanforum.co...rget-4-the-sensation/8310

/edit

Wellicht al voorbij zien komen, maar er komt een speciale zomer bonus aan!

https://hitman.com/news/h...r-bonus-episode-announced

2 targets, 1 in Sapienza en 1 in Marrakesh. Staat helemaal los van het verhaal (een verhaal dat ik overigens nog niet snap). En ook leuk, in Sapienza in de avond!

[ Voor 28% gewijzigd door pimskie op 14-06-2016 17:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Voor degene die het nog niet wisten Elusive Target #4 loopt vrij rond, je hebt nog tot vanavond de tijd om hem om te leggen.

Bij deze mijn manier die wederom niet de topscore oplevert maar hij is deze keer wel redelijk snel:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Nice, ik heb het op precies dezelfde manier gedaan maar aan het einde de helicopter genomen.

Ik vond deze elusive wel heel erg tegen vallen. Het lijkt alsof de missie snel snel gemaakt is. IMO lijkt het nergens op in vergelijking met bijvoorbeeld The Prince.

spoiler:
De target doet niks. Drinkt even wat, staat te klappen, z'n telefoon te checken en that's it. En allemaal op 2 vierkante meter.

Jammer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
pimskie schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:29:
Nice, ik heb het op precies dezelfde manier gedaan maar aan het einde de helicopter genomen.

Ik vond deze elusive wel heel erg tegen vallen. Het lijkt alsof de missie snel snel gemaakt is. IMO lijkt het nergens op in vergelijking met bijvoorbeeld The Prince.

spoiler:
De target doet niks. Drinkt even wat, staat te klappen, z'n telefoon te checken en that's it. En allemaal op 2 vierkante meter.

Jammer
Ben ik het wel mee eens idd, ook de
spoiler:
"Silent assassin" challenge
ontbrak dit keer. Anders had ik hem eindelijk eens gehaald :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
Kan je ergens zien welke Oppertunities je al hebt gedaan in en level?
Kennelijk heb ik er een gemist ondanks dat ik alle mogelijke kills al heb gedaan.
Wil toch die 100% trophies halen

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Heeft iemand een idee wat er met hitmanforum.com gebeurd is? Ik kan 'm niet bereiken (502 bad gateway) en ik kan er ook geen nieuws over vinden :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Elusive target nr 5 is live:

Afbeeldingslocatie: https://hydra.cdn.sqexeu.com/assets/HITMAN_ENTITIES/3951324984399.322.9decf48d52c6a7619359b58dbf7eeda0.jpg?width=768&height=auto&strategy=contain

Je hebt nog tot maandagmiddag 14:00 uur de tijd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scavy
En bij deze alweer mijn "walkthrough" die je absoluut niet na moet doen als je de silent Assassins challenge wil halen :P

Blijkbaar doordat ik hem streamde via de link naar mijn tv heeft shadowplay de video zonder geluid opgeslagen dat maakt verder voor dit filmpje niet veel uit. Maar heb er snel een random muziekje onder laten zetten door youtube om iig iets van achtergrond geluid te hebben :X

[ Voor 46% gewijzigd door Scavy op 01-07-2016 19:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Op 19 juli verschijnt er een 'Summer Bonus Episode' waarin 47 terug zal gaan naar Sapienza en Marrakesh, maar de maps zullen er iets anders uit zien :)
Deze bonus episode staat compleet los van het verhaal en de laatste 3 episodes in Thailand, Amerika en Japan zullen later in 2016 volgen.

Bron:
https://hitman.com/en-us/...-bonus-episode-announced#

[ Voor 23% gewijzigd door s0kkie op 10-07-2016 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Ik ben iig alweer helemaal klaar voor nog meer Hitman, jammer dat we nog een week moeten wachten :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Ik zie wel uit naar de zomer specials, maar afgezien van dat ben ik er op het moment eigenlijk wel klaar mee. Parijs en Sapienza ontzettend veel gespeeld, maar Marrakesh kan me niet echt grijpen. Ik heb nooit zin om dat level te spelen.

En jammer genoeg heb ik de laatste 2 elusives ook gemist, want die elusives vind ik wel echt heel gaaf. Maar goed, afwachten tot de 19e dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Hitman Companion - OUT NOW

We are excited to announce that the HITMAN Companion is now available as a free download for iOS and Android phones.

The HITMAN Companion focuses on keeping all players up-to-date with the latest news and makes it easy to get all the information you need about what’s been added to the game, direct from your phone wherever you are. Every week since the game launched in March 2016, we’ve released new Escalation Contracts, Elusive Targets and Featured Contracts on top of the episode releases.

Elusive Targets are a key part of the live content and the HITMAN Companion will make sure you’re the first to know when they are live in the game. You’ll be able to use the app whilst you’re playing to always have the image of the target to look at. That’s especially important because when you’re playing an Elusive Target Contract, you don’t have any assistance from the in-game map in identifying your target, so the app could be the difference between success and failure.

For every Elusive Target that is released, we’ll send notifications through the Companion, and you’ll be able to view the image, countdown and briefing video of the target for the duration of the contract.

Download the free app now for iOS:
https://itunes.apple.com/app/hitman-companion/id1124380319

Download the free app now for Android:
Google Play: HITMAN™ Companion
en morgen (vrijdagmiddag) verschijnt Elusive Target #6

Afbeeldingslocatie: https://hydra.cdn.sqexeu.com/assets/HITMAN_ENTITIES/542058542844.655.8c28b9489ff116da60e0c2929554e55a.jpg?width=768&height=auto&strategy=contain

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Scavy schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 23:44:
[...]

en morgen (vrijdagmiddag) verschijnt Elusive Target #6
Ow beter, thanks voor het posten! Zoals aangegeven heb ik het spel wat links laten liggen laatste tijd dus dit nieuws ook gemist. Maar mooi, hopelijk haal in deze wel...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scavy
Mijn run met deze keer een degelijke score :)

Heb een aantal keer het level verkend om de mogelijkheden te bekijken en toen uiteindelijk deze run gedaan waar toch weer een aantal dingen mij verraste waardoor ik moest improviseren maar uiteindelijk dus uitgespeeld als Silent Assassin >:)

spoiler:
Om het volgende te begrijpen zal je eerst het filmpje moeten kijken:

Toen ik de eerste keer het gif in het glas deed liepen beide bodyguards mee met de "zieke" broer Jonathan en liep Dylan alleen naar de plek waar ik hem stond op te wachten maar hij kwam dit keer dus samen met een bodyguard, je ziet me dan ook even twijfelen of ik hem dan maar gewoon zal omleggen en vervolgens naar een exit rennen maar ik bedacht me net op tijd...

Ook was het zo dat steeds Jonathan als eerste een slok nam van het glas met gif en hij dus wegliep om in het halletje te gaan kotsen maar de tweede keer dat ik gif in het glas deed nam juist Dylan de eerste slok en liep hij het halletje in, waardoor dat ik weer ging twijfelen of ik wel de goede had maar uiteindelijk dacht ik "fuck it" en heb ik zijn nek omgedraaid en dat liep gelukkig goed af :P

[ Voor 15% gewijzigd door Scavy op 16-07-2016 12:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimskie
Netjes hoor! Mij is het ook gelukt, maar op een totaal niet spannende manier :D

spoiler:
  • In de toren gestart. Naar onder gegaan en keukenhulpje neergehaald (KO). Sleutel van toren gepakt.
  • Naar de haven gerend, daar een guard van de twins in een WC gelokt met een muntje. KO.
  • De andere 3 gevolgd naar een klein steegje met een bankje en container. Op het moment dat ze verder liepen, muntje gegooid, guard KO.
  • Twins gevolgd naar het plein. Deur van de toren open gemaakt met de sleutel, muntje naar binnen gegooid
  • De target loopt naar binnen, alleen. Met mij >:)
  • 1 silenced kogel in z'n achterhoofd

Hele toffe ET weer. Jammer dat ik 'm niet nog een keer kan doen. Want dan zou ik iets meer spannends proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimskie
Ik heb denk ik iets gemist, want blijkbaar kon je stemmen op een volgende elusive target: http://chooseyourhit.com/

En de nieuwe komt dit keer snel, namelijk donderdag (de 21e). Deze ET is te spelen voor 7 dagen. Best lang IMO. Maar ik denk omdat het een speciale ET is.

Meer info:
https://hitman.com/news/elusive-target-7
http://www.hitmanforum.co...1-07-2016-07-21-2016/9144

Dus het wordt een drukke week voor assassins, aangezien vandaag (de 19e) de summer bonus uitkomt!

Good hunting 47's >:)

[ Voor 13% gewijzigd door pimskie op 19-07-2016 08:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
pimskie schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:31:
Ik heb denk ik iets gemist, want blijkbaar kon je stemmen op een volgende elusive target: http://chooseyourhit.com/

En de nieuwe komt dit keer snel, namelijk donderdag (de 21e). Deze ET is te spelen voor 7 dagen. Best lang IMO. Maar ik denk omdat het een speciale ET is.

Meer info:
https://hitman.com/news/elusive-target-7
http://www.hitmanforum.co...1-07-2016-07-21-2016/9144

Dus het wordt een drukke week voor assassins, aangezien vandaag (de 19e) de summer bonus uitkomt!

Good hunting 47's >:)
Alleen jammer dat het zo heet is deze dagen, heb er echt veel zin in om hitman aan te gooien maar ik drijf weg hier binnen. Wel fijn dat die ET deze keer 7 dagen blijft staan, kunnen we er ff mooi de tijd voor nemen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Scavy schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 02:31:
[...]

Alleen jammer dat het zo heet is deze dagen, heb er echt veel zin in om hitman aan te gooien maar ik drijf weg hier binnen. Wel fijn dat die ET deze keer 7 dagen blijft staan, kunnen we er ff mooi de tijd voor nemen ;)
Bij mij was het op het balkon niet uit te houden, dus tot later in de avond lekker hitman zitten spelen B)

Ik heb alleen nog de bonusmissie in Sapienza gespeeld, en ik moet zeggen dat ik het heel gaaf vind! Het is 's avonds, en de sfeer is meteen heel anders. Alsof je op een warme zomeravond door een toeristisch plaatje loopt. Het is naar mijn idee ook een leuke target (door wat hij zegt, gedrag, etc).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Update van 10GB even binnen gehaald :o
Ik denk sowieso de 2 mappen zullen veel GB kosten haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
De bonus missies en de nieuwe ET!

Die ik wederom voor de zoveelste &*^#&!!!&@* niet gehaald heb!! :( /rage

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Mijn run in Elusive Target #7 - The WildCard, het koste me flink wat geduld en veel tijd maar uiteindelijk ook weer de Silent Assassin's challenge gehaald :)

Ohja de run is geheel gedaan in mijn mooie "Hitman Absolution Signature Suit, with ICA tie pin and black leather gloves" die ik na de vorige ET had gekregen >:) :+

[ Voor 28% gewijzigd door Scavy op 23-07-2016 22:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scavy
Ik had alle challenges gehaald maar sinds de bonus update zijn er bij "A Gilded Cage" 3 challenges bijgekomen namelijk:

- Poison IV
- .50 Syndrome
- Pipe Dreams

Bij deze mijn walkthrough voor Poison IV:

En Pipe Dreams:

[ Voor 11% gewijzigd door Scavy op 24-07-2016 01:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Sinds een paar dagen klaar met de zomer bonus A House Built on Sand.
Ik vond het een mooi level en ondanks dat het hetzelfde gebied is voelt het toch weer nieuw aan:
- Het speelt zich in de avond af
- Er ligt niets op dezelfde plek
- De npc's zijn opnieuw ingedeeld dus die hangen liggen staan lopen anders
- Je kan op sommige plekken niet meer komen en andere juist weer wel.
En natuurlijk zijn er de nieuwe targets met de bijbehorende opportunities en challenges >:)

Ik heb iig alweer zin in het volgende level :)

[ Voor 21% gewijzigd door Scavy op 02-08-2016 16:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
A House Built on Sand

Challenge:

Licence to III

Sniper Assassin

Laughing Gas

Silent Assassin & Suit Only

[ Voor 74% gewijzigd door Scavy op 03-08-2016 19:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Elusive target #8 is alweer live sinds gister middag 14:00 uur.

Bij deze mijn run, alhoewel ik hem wel heb gehaald zal je voor een fatsoenlijke (lees silent assassin) run
een ander youtube filmpje moeten zoeken :P

[ Voor 4% gewijzigd door Scavy op 06-08-2016 05:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Wow, goed bezig man! Tof dat je de video's post. Helaas heb ik de laatste tijd weinig tijd gehad, en ook de laatste elusive weer moeten missen :(

Maar aangezien jij volgens mij wel zo'n beetje alles gespeeld hebt, is het goed dat de volgende locatie voor de deur staat! 16 augustus, Bangkok!

http://www.hitmanforum.com/t/episode-4-release-date/9664

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Dinsdag 16 augustus komt episode 4 Bangkok Thailand uit :D
Release notes en details:
https://hitman.com/en-us/news/episode-4-release-date#

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Ik heb me weer kostelijk vermaakt met het nieuwe level :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NVBvqETl.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Scavy op 21-08-2016 23:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Scavy schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 23:24:
Ik heb me weer kostelijk vermaakt met het nieuwe level :)

[afbeelding]
:o wow, zo snel! Super goed. Van het weekend, 's nachts voor het eerst het level eventjes gespeeld. Zag er zo 123 erg mooi uit. Maar helaas toch nog niet de drang gehad om het langer te spelen. Om de een of andere reden is mijn interesse wat weg, hoop dat het snel weer komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Ik heb ook eindelijk afgelopen weekend Marrakesh gehaald en daarna gelijk Bangkok maar gedaan.
Mijn interesse was ook een tijdje weg, maar Bangkok was wel een beetje aan de makkelijke kant vond ik :X
Pagina: 1 2 3 4 Laatste