Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:39

DoctorV64

Cosmopoliet

Even over DLC, ik zou dus de DLC van spiderman die ik dus in HK store als deluxe heb gekocht in de preoder, dus apart uit de HK STORE moeten binnenhalen. Ook als ik spiderman niet heb uitgespeeld op hk account (ik speel alles onder NL account).

Dan zou de dlc ook op NL account verschijnen dus? Ik dacht dat dlc gekoppeld was aan originele account, in mijn geval HK dus.
Sefaex schreef op zondag 18 november 2018 @ 12:00:
[...]

Ik las ergens dat die X en O button van HZD zijn omgedraaid. Dat heb je bij sommige Aziatische games.

Game is verder gewoon in het Engels te spelen. En je kunt de button layout via je PS4 aanpassen. Maar dan verander je dit voor elk spel die je speelt.

Dus dit is alleen handig als je HZD in 1 hap uitspeelt. En tussendoor geen andere games speelt.

Ben er niet 100% zeker van. Maar dacht dit ergens te hebben gelezen.

Ik heb zelf Spider-Man Digital Deluxe Edition uit de Indonesische store gekocht. En die speelt zoals de Europese versie. Ken iemand die RDR2 uit de Indonesische store heeft egkocht, en die speelt ook als de Europese versie.

Niet elke game heeft dus een andere button layout. Maar het is wel iets om rekening mee te houden.

En ja, DLC is regio gebonden. Koop je een spel uit de Indonesische Store. Zul je de betreffende DLC ook uit de Indonesische Store moeten kopen. Beide zijn echter gewoon speelbaar op je Nederlandse account.

Ik heb ook de season pass van Spider-Man. DCL pakketten zijn los te downloaden via de Indonesische Store.

P.S. HZD complete edition is ook in de sale in de Amerikaanse Store. Betaal je $14.99. Nadeel is dan wel dat je $20 tegoed moet kopen. Want in de Amerikaanse Store kun je niet met Revolut betalen.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Cardwizard maar volgens mij kan je niet zomaar tegoed opwaderen met ideal op een indonesisch account.

Trouwens ook opvallend dat intertoys niks over psvr in de folder heeft staan, waar ze vorig jaar de psvr nog voor 160€ aanboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:11
DoctorV64 schreef op zondag 18 november 2018 @ 12:56:
Even over DLC, ik zou dus de DLC van spiderman die ik dus in HK store als deluxe heb gekocht in de preoder, dus apart uit de HK STORE moeten binnenhalen. Ook als ik spiderman niet heb uitgespeeld op hk account (ik speel alles onder NL account).

Dan zou de dlc ook op NL account verschijnen dus? Ik dacht dat dlc gekoppeld was aan originele account, in mijn geval HK dus.

[...]
Ja, ook al speel je het op je Nederlandse account. De DLC moet je (in jouw geval) altijd in de HK store kopen/downloaden.

Als je op je Nederlandse account speelt. En je klikt in het main menu op de DLC, wordt je doorverwezen naar de Nederlandse PS Store. Maar dat werkt niet. Je moet het spel uitschakelen. Even inloggen op je HK account, DLC downloaden. En daar weer inloggen op je Nederlandse account. Dan is het gewoon te spelen op je Nederlandse account.

Maar de DLC staat wel gekoppeld aan je HK account. Maar als die op primaire staat, kun je hem op je Nederlandse account spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Nieuwevolger schreef op zondag 18 november 2018 @ 13:02:
@Cardwizard maar volgens mij kan je niet zomaar tegoed opwaderen met ideal op een indonesisch account.

Trouwens ook opvallend dat intertoys niks over psvr in de folder heeft staan, waar ze vorig jaar de psvr nog voor 160€ aanboden.
Je kunt Indonesische tegoed kopen met Paypal (op websites als seagm en offgamers).
Maar je bent voordeliger uit als je Revolut gebruikt (Prepaid CC). Omdat je dan echt het exacte bedrag kunt overmaken.

Als een spel bijv 370.000 rp kost. Moet je wel 400.000 rp tegoed kopen (beetje onnodig). Met Revolut kun je exact 370.000 rp overmaken.

Je Revolut kaart kun je wel alleen opwaarderen met een CC, en met Google Pay.

[ Voor 10% gewijzigd door Sefaex op 18-11-2018 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:40
@Sefaex en Apple Pay, maar dat hebben er nog niet veel in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 17:39

DoctorV64

Cosmopoliet

Mhh vanavond maar eens proberen weer.
Voor Horizon Dawn complete geldt dan dezelfde werkwijze dus.

Fifa 19 heb ik via HK account. Had het spel een keer moeten starten op HK account voordat deze het op mijn NL account werkte.
BFV (ook gepreordered via HK) zal maandagavond ook dezelfde riedel zijn.
Sefaex schreef op zondag 18 november 2018 @ 13:05:
[...]

Ja, ook al speel je het op je Nederlandse account. De DLC moet je (in jouw geval) altijd in de HK store kopen/downloaden.

Als je op je Nederlandse account speelt. En je klikt in het main menu op de DLC, wordt je doorverwezen naar de Nederlandse PS Store. Maar dat werkt niet. Je moet het spel uitschakelen. Even inloggen op je HK account, DLC downloaden. En daar weer inloggen op je Nederlandse account. Dan is het gewoon te spelen op je Nederlandse account.

Maar de DLC staat wel gekoppeld aan je HK account. Maar als die op primaire staat, kun je hem op je Nederlandse account spelen.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:25
Cardwizard schreef op zondag 18 november 2018 @ 12:53:
@Nieuwevolger is toch geen gedoe? Even accountant maken en klaar, makkelijker kun je het geld niet besparen
Je moet natuurlijk wel ook nog een betaalmethode regelen, waarschijnlijk dus tegoed ergens anders kopen en code invoeren.
Daarnaast zal het hoogstwaarschijnlijk nooit tot problemen leiden, maar het zou me niks verbazen als het technisch ergens tegen de algemene voorwaarden is om dingen te kopen in een land waar je niet woont of aanwezig bent op dat moment. Ik kon het zo snel niet in de voorwaarden vinden, maar alleen al de mogelijkheid dat het toch ergens verstopt zou staan (en Sony in theorie dus op elk moment zou kunnen besluiten er tegen op te gaan treden) speelt bij mij dan mee in mijn achterhoofd.

Overigens heb ik wel ook een aantal games op een US account gekocht, daar niet van, maar de PS4 is dan ook secundair voor mij. Op mijn Xbox waar ik véél meer games op mijn account heb staan waag ik me er liever niet aan en ook bij mijn Steam account doe ik het niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Finraziel op 18-11-2018 14:19 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
kesj schreef op zondag 18 november 2018 @ 12:06:
[...]

Als je op PSTV speelt, hoe verbind je de controller dan?
Eerste keer met USB, net zoals je de eerste keer de controller op de PS4 moet verbinden

Acties:
  • +11 Henk 'm!
Moet je vriendin wel akkoord zijn en moet je dan sowieso nog een jaar of 20 wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 09:41
Finraziel schreef op zondag 18 november 2018 @ 14:17:
[...]

Je moet natuurlijk wel ook nog een betaalmethode regelen, waarschijnlijk dus tegoed ergens anders kopen en code invoeren.
Daarnaast zal het hoogstwaarschijnlijk nooit tot problemen leiden, maar het zou me niks verbazen als het technisch ergens tegen de algemene voorwaarden is om dingen te kopen in een land waar je niet woont of aanwezig bent op dat moment. Ik kon het zo snel niet in de voorwaarden vinden, maar alleen al de mogelijkheid dat het toch ergens verstopt zou staan (en Sony in theorie dus op elk moment zou kunnen besluiten er tegen op te gaan treden) speelt bij mij dan mee in mijn achterhoofd.

Overigens heb ik wel ook een aantal games op een US account gekocht, daar niet van, maar de PS4 is dan ook secundair voor mij. Op mijn Xbox waar ik véél meer games op mijn account heb staan waag ik me er liever niet aan en ook bij mijn Steam account doe ik het niet.
Wel interesante materie, waarom doe je het niet? Enige wat er realistisch kan gebeuren is dat ze het waterdicht maken zodat je geen nieuwe games erbij kan kopen. Ik geloof niet dat ze je account zullen bannen en zeker niet dat ze je hoofdaccount zullen straffen. Bij steam ligt het anders omdat je daar binnen 1 account blijft. Maar voor consoles?

Ik probeer het zelf wel te beperken ivm dlc maar meestal check ik even mijn library en dan zie je het snel genoeg.

Hzd complete voor 14 dollar vind ik heel interresant, maar het is niet mijn genre en ik verwacht hem ooit nog wel in de plus. Dus een reluctant skip v/d aanschaf helaas.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cardwizard
Twixie schreef op zondag 18 november 2018 @ 15:31:
[...]

Moet je vriendin wel akkoord zijn en moet je dan sowieso nog een jaar of 20 wachten.
Als mijn vrouw er maar niet achter komt dan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:55:
[...]
Er stond ook High Speed op, maar blijkbaar zou je dus een Premium High Speed kabel moeten hebben : https://www.hdmi.org/consumer/finding_right_cable.aspx .
Kabelmarkt is dus echt wel een jungle. Ik heb nu gewoon een Hama kabel van €15 gekocht, maar waar 18Gbps op de doos stond. Kabel staat nochtans ook gewoon gemarkeerd als High Speed, maar die doet het dus wel prima.
Hama heeft ook een Premium High Speed variant maar verschil blijkt dus vooral certificatie door HDMI zijn te zijn (met QR code en hologram op de verpakking), maar die dan wel direct 4x zo duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Cardwizard schreef op zondag 18 november 2018 @ 15:57:
[...]

Als mijn vrouw er maar niet achter komt dan :o
Begin dan ook maar meteen met een advocaat maken. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Jongens daar heb ik toch helemaal geen tijd voor! Moet af en toe wel even kunnen gamen he :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Sagat schreef op zondag 18 november 2018 @ 15:47:
[...]

Wel interesante materie, waarom doe je het niet? Enige wat er realistisch kan gebeuren is dat ze het waterdicht maken zodat je geen nieuwe games erbij kan kopen. Ik geloof niet dat ze je account zullen bannen en zeker niet dat ze je hoofdaccount zullen straffen. Bij steam ligt het anders omdat je daar binnen 1 account blijft. Maar voor consoles?

Ik probeer het zelf wel te beperken ivm dlc maar meestal check ik even mijn library en dan zie je het snel genoeg.

Hzd complete voor 14 dollar vind ik heel interresant, maar het is niet mijn genre en ik verwacht hem ooit nog wel in de plus. Dus een reluctant skip v/d aanschaf helaas.
Hmm, in het Sony kamp is het risico inderdaad nog wat kleiner door de gescheiden accounts ja. Ik dacht vooral aan MS waar je hetzelfde account gebruikt als je in andere regio's koopt.

Maar goed, zoals ik ook al zei, het risico lijkt me bijzonder klein :) maar dat soort dingen spelen toch mee in mijn hoofd... Net zoals dat ik, ook toen ik wel nog illegaal dingen downloadde (ondertussen al heel wat jaren niet meer) al heel vroeg stopte met het gebruik van bittorrent omdat daar de kans aanwezig is dat je IP gelogd wordt als uploader en je een leger advocaten achter je aan krijgt (en ondertussen is die kans wat reëler door DFW maar dat werd ook heel lang weggezet als bijzonder onwaarschijnlijk).

Verder niks ten nadele van wie het wel wil doen (en zoals gezegd ik heb zelf op de PS4 ook een paar games in mijn US account), en ik wil het ook niemand uit het hoofd praten. Ik wou alleen aangeven wat nog een mogelijke reden is om er niet voor te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 17:25
Mijn zoon heeft een PS4 en ik heb er niet veel kaas van gegeten. Vandaar de vraag om jullie hulp. Vorig jaar op 5-12 heeft hij een jaarabonnement Playstation Plus gehad. Dat wil hij weer zodat hij met vriendjes kan spelen. Kan ik nu weer de black Friday actie gebruiken, of moet ik verplicht het account door laten lopen voor 60 euro? Met andere woorden, is het een eenmalige welkomstactie of kun je het jaarlijks gebruiken? De omschrijving is niet echt duidelijk.

Verder heeft de PS store 20% korting. Moet ik nog op black Friday wachten of blijkt van andere jaren dat er geen retailers zijn die daar onderdoor gaan? Bedankt alvast!

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
Gewoon PS+ renewal annuleren, het loopt dan zowiezo door tot 5-12 en gewoon aan de huidige kortingsprijs opnieuw PS+ kopen en toevoegen, de nieuwe PS+ zal dan automatisch ingaan na 5-12.
Black Friday deals zijn black Friday deals en kan je elk jaar opnieuw kopen.

fysieke games kan je soms een tikkeltje goedkoper krijgen op black Friday, digitale games ( zelfs on sale ) blijven vaak een tikkeltje duurder dan fysieke copies, soms lopen de prijzen ook gelijk en passen shops hun prijzen aan aan de digitale sale ( bv een jaar terug was HZD 20 euro op de ps shop en was het opeens bij GM ook 20 euro )

Uiteindelijk is dat een beslissing die je zelf moet doorhakken, of je koopt nu op de store met korting of je hoopt op het einde van de komende week op fysieke sales.

[ Voor 5% gewijzigd door Katmi op 18-11-2018 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:43
Ik heb PS+ kaart van Gamemania gekocht en code ingevoerd, is iets goedkoper. Automatisch afschrijving staat aan maar wordt niet gebruikt zoalng ik elk jaar met korting code koop en invoer.

Edit: abbo liep tot februari 2019 en nu februari 2020, wordt dus gewoon erbij opgeteld.

[ Voor 19% gewijzigd door Gondor op 18-11-2018 22:13 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Finraziel schreef op zondag 18 november 2018 @ 14:17:
[...]

Tegenwoordig heeft vrijwel iedereen meerdere accounts.

Zal vast niet de bedoeling zijn. Maar denk dat t Sony weinig uitmaakt. Alleen maar meer cash voor hun.
Ik heb al 8 jaar een Amerikaanse account. Nooit problemen mee gehad. Amerikaanse account is echt alleen bedoeld voor aankopen. Game er oom nooit op. Dus kan ook niet gebanned worden oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
Paar DS4 controllers voor 38€ met pre-order bij diverse winkels

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gondor schreef op maandag 19 november 2018 @ 08:19:
Paar DS4 controllers voor 38€ met pre-order bij diverse winkels
Zag ik ook net (of ja, €39 bij bol.com). Er is zelfs ook een bundle met een Fortnite voucher voor dezelfde price. Geen idee wat die voucher inhoudt (unlock van de campaign ?).

Verder ook, zoals verwacht, de PSVR terug voor €199 op diverse plaatsen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
die crash bandicoot moet een prijs krijgen voor de meeste irritantste-vervelendste game ooit, nog steeds pijn in mijn duimen, maar het blijft verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
Twixie schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:02:
[...]

Zag ik ook net (of ja, €39 bij bol.com). Er is zelfs ook een bundle met een Fortnite voucher voor dezelfde price. Geen idee wat die voucher inhoudt (unlock van de campaign ?).

Verder ook, zoals verwacht, de PSVR terug voor €199 op diverse plaatsen.
Volgens mij is die fortnite bundel met de oude DS4, weet niet zeker.

Edit: ik heb het bij Nedgame voor 38€ ge-preoreered, nu is het idd 39,99
Edit2: op de site nog steeds 38€ zie ik

[ Voor 10% gewijzigd door Gondor op 19-11-2018 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gondor schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:41:
[...]
Volgens mij is die fortnite bundel met de oude DS4, weet niet zeker.
De oude as in: pre-slim/Pro, nog zonder die dunne LED strip in de touchpad ? Geen idee waarom jij dat denkt, maar die dingen worden volgens mij al een paar jaar niet meer verkocht, dus zou totaal onzin zijn dat ze nu ineens terug opduiken in een Fortnite bundel.

EDIT: is duidelijk een v2 :

Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/9/0/2/4/9200000099914209.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
Finraziel schreef op zondag 18 november 2018 @ 20:02:
[...]

Hmm, in het Sony kamp is het risico inderdaad nog wat kleiner door de gescheiden accounts ja. Ik dacht vooral aan MS waar je hetzelfde account gebruikt als je in andere regio's koopt.
Ik dacht dat ik ook een usa acount ooit had aangemaakt juist om dat risico te beperken. Al hoewel ik nog steeds niets heb gehoord over bans vanwege shoppen in andere landen. Ik merk wel dat het op xbox steeds lastiger word, maar dat vind ik ook niet meer dan normaal.
Maar goed, zoals ik ook al zei, het risico lijkt me bijzonder klein :) maar dat soort dingen spelen toch mee in mijn hoofd... Net zoals dat ik, ook toen ik wel nog illegaal dingen downloadde (ondertussen al heel wat jaren niet meer) al heel vroeg stopte met het gebruik van bittorrent omdat daar de kans aanwezig is dat je IP gelogd wordt als uploader en je een leger advocaten achter je aan krijgt (en ondertussen is die kans wat reëler door DFW maar dat werd ook heel lang weggezet als bijzonder onwaarschijnlijk).

Verder niks ten nadele van wie het wel wil doen (en zoals gezegd ik heb zelf op de PS4 ook een paar games in mijn US account), en ik wil het ook niemand uit het hoofd praten. Ik wou alleen aangeven wat nog een mogelijke reden is om er niet voor te kiezen.
Op zich ook goed om de (mogelijke) nadelen te benoemen natuurlijk, ik heb zelf inmiddels zowel op x360/one en op sp3/ps4 en ook steam wel een behoorlijk digitale library.

Maar persoonlijk hecht ik er niet al te veel waarde aan qua verzamel/lange termijn bewaren.

Ik verwacht dat sony als eerste (gaat aankondigen) om de ps3 store te sluiten, dus dan moet je alle games die je interessant vind downloaden EN patchen......en dan nog is een keer hopen dat de media die je daar voor gebruikt goed blijft. Juist bij retro games kan je 'zo maar' iets uit de kast trekken en als een hd jaren stil gestaan heeft kan dat voor interresant ;) gevolgen zorgen.

Dus gewoon proberen maximaal te genieten zolang het kan. Hierom koop ik ook bijna niets nieuw, wat ook weer makkelijk kan omdat ik niet veel multiplayer games speel die (imho) vaak bezocht worden als een zwerm sprinkhanen, en dan in een paar weken 'kaalgevroten' worden waarna de zwerm weer verdergaat naar de volgende game. En dat zijn dan ook niet de games die je over 10-20 jaar nog is wil spelen......

Enige hoop die ik heb is dat de scene idd dat game en bijbehorende patches veilig kan stellen. Het zou ook fijn zijn als bijvoorbeeld een sony zou zeggen dat na 2-3 generaties dit gewoon zou mogen. Ik kan me niet voorstellen dat ze nog heel veel ps1 spul verkopen. En dan nog, geef die spellen online mp en trophies en dan zou ik die liever kopen dan een gratis alternatief. Met remastered gfx is het helemaal een no brainer.

We can dream.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16:32
ik weet niet 100% zeker of het hier mag maar probeer het toch maar even, als het niet mag, alvast sorry en beschouw deze post dan maar als niet verzonden maar back to the question:

ik ben van plan ook maar een PS4 te halen, met als voornaamste reden Kingdom Hearts 3, na 13 jaar lang te hebben gewacht wil ik niet nog langer wachten :P
Maar nu is mijn vraag, denken jullie dat er deze week ivm black friday/cyber monday nog betere deals gaan komen rond een ps4? ik heb al een paar gezien op verschillende sites maar wou toch even navragen of jullie denken/weten of er een betere deal komt dan een ps4 slim 1TB + spiderman en 2 controllers voor 300 of dat jullie zeggen dat ik net zo goed die kan halen.

Nogmaals, als het hier niet mag excuses

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:48
Ik zou, naast dit topic, ook https://gathering.tweaker...message/57137149#57137149 in de gaten houden.

Als iemand een strakke aanbieding tegenkomt dan wordt het of hier wel gemeld en/of komt het in het BF/CM topic wel naar voren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:09

OMX2000

By any means necessary...

By the way. Spiderman is bij Wehkamp nu voor 34,95 te koop. Pricewatch heeft nog de oude prijs.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:51
Beetje vreemde actie bij GM, maar misschien kan iemand er wel gebruik van maken?
Met een bijbetaling van 10 euro kan je je oude controller inruilen voor een nieuwe

Gamemania heeft trouwens al zijn deals online staan. Op een aantal games is wel een mooie korting. Detroit voor 20 bijvoorbeeld.
Qua consoles is het wel een tegenvaller, enkel die Spiderman bundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 09-10 11:31
Anton.net schreef op maandag 19 november 2018 @ 12:13:
Beetje vreemde actie bij GM, maar misschien kan iemand er wel gebruik van maken?
Met een bijbetaling van 10 euro kan je je oude controller inruilen voor een nieuwe

Gamemania heeft trouwens al zijn deals online staan. Op een aantal games is wel een mooie korting. Detroit voor 20 bijvoorbeeld.
oah dat is best chill, ik vind de nieuwe kleurstellingen wel aweosme maar heb er nu al 2 zwarte liggen. nu kan ik deze omruilen voor een mooi kleurtje :D

edit:

Helaas, ze hebben de juiste kleur niet bij mij in de buurt :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Melantrix op 19-11-2018 13:01 ]

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
Vraagje: maakt het voor het gebruik van de VR bril nog uit of je de PS4-Slim of de PS4-Pro aanschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Plof-kip schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:02:
Vraagje: maakt het voor het gebruik van de VR bril nog uit of je de PS4-Slim of de PS4-Pro aanschaft?
De pro is wenselijk scherper op de psvr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Plof-kip

Op de PS4 Pro is het iets mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is toch een van de betere inruildeals van GameMania. Ik heb nog een v1 liggen, wiens dualshock ook niet meer perfect werkt (je hoort hem meer dan dat je hem voelt). Voor €10 een no-brainer om die om te ruilen naar een nieuwe v2.

PS: die Fortnite bundel is trouwens ook minder interessant dan gedacht: 500 V-bucks + een outfit. Maar dus geen Save The World

[ Voor 44% gewijzigd door Twixie op 19-11-2018 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 16:09
Thanks voor deze tip. Heb er 1 die het minder doet en die ik graag wil inruilen. Was al aan het kijken om een nieuwe te kopen, bespaar je me toch al snel 25 euro!

Inderdaad wel een gekke actie...wat is het verdien model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Xecuter NL schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:35:
[...]

Thanks voor deze tip. Heb er 1 die het minder doet en die ik graag wil inruilen. Was al aan het kijken om een nieuwe te kopen, bespaar je me toch al snel 25 euro!

Inderdaad wel een gekke actie...wat is het verdien model?
Vreemde actie inderdaad, wellicht een ouder model wat je meekrijgt voor die 10 euro?

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022

Wat ik wel vreemd vind, hoeveel mensen hebben een controller van een paar jaar oud, waar het serienummer nog af te lezen is?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:27

snmght

imho dan he

Hoi medetweakers, ik overweeg om mijn PS4 van de hand te doen. Ik kom hier niet om reclame te maken, maar ben vooral benieuwd of het mogelijk is om dan ook de games die digitaal aangeschafd zijn te verkopen. Iemand die hier ervaring mee heeft? Ik gok dat ik ongeveer de helft van mijn games digitaal gekocht heb en de andere helft hardcopy heb. Nu zou ik natuurlijk bij de verkoop mijn accountgegevens kunnen verstrekken maar ik hoor graag of er andere oplossingen zijn en of het uberhaupt gebruikelijk is om een account op die manier over te dragen.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16:32
snmght schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:25:
Hoi medetweakers, ik overweeg om mijn PS4 van de hand te doen. Ik kom hier niet om reclame te maken, maar ben vooral benieuwd of het mogelijk is om dan ook de games die digitaal aangeschafd zijn te verkopen. Iemand die hier ervaring mee heeft? Ik gok dat ik ongeveer de helft van mijn games digitaal gekocht heb en de andere helft hardcopy heb. Nu zou ik natuurlijk bij de verkoop mijn accountgegevens kunnen verstrekken maar ik hoor graag of er andere oplossingen zijn en of het uberhaupt gebruikelijk is om een account op die manier over te dragen.
Als het goed is is dat niet mogelijk, buiten de account gegevens mee te geven, voor zover ik weet is het niet mogelijk om games die jij digitaal hebt gekocht door te verkopen/ door te geven aan een ander account.

Ik stuur je ook ff een DM want ik wou toch nog een ps4 halen :P

EDIT:
Wat wel kan is dat als jij je account aan de PS4 bindt, zou het andere persoon wel een account ernaast kunnen maken en daarop de games spelen van jou account, dit betekent wel nog steeds dat op het moment dat jij een Nieuwe ps4 of ps5 haalt ofzo je weer een nieuw account zou moeten maken of de persoon die jou ps4 heeft gekocht moet gaan telleurstellen

[ Voor 16% gewijzigd door energydrank op 19-11-2018 15:45 ]

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
snmght schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:25:
Nee, je zal je inloggegevens mee moeten geven. Als je iets digitaal hebt aangeschaft, dan is dit aan je account gebonden. Alleen fysieke media kun je daadwerkelijk doorverkopen en op een ander account installeren.
Plof-kip schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:02:
Klein beetje moeite doen kan natuurlijk geen kwaad. :)

https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

[ Voor 18% gewijzigd door bram1984 op 19-11-2018 15:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ben ondertussen al naar Game Mania geweest met mijn oude v1 controller. Enkele weetjes:
* De actie geldt eigenlijk pas vanaf vrijdag. Ik heb dan ook nog geen nieuwe controller meegekregen, maar enkel een reservatie-bewijs. Dit doet me vermoeden dat Sony toch op een of andere manier ook in deze actie zit.
* @Trent900 Ik heb hem geen serie-nummer zien checken, al was dat op mijn 3 jaar oude DS4 nog perfect af te lezen trouwens. Enige dat hij deed was even bedraad aan een PS4 hangen en alle knoppen testen en het was ok. Geen gezeur over lichte schade (ik merkte thuis een valdeukje aan die scherpe rand rond de D-Pad). Nu moet ik wel zeggen dat de controller er voor de rest prima uit zag en ik ook nog originele doos had.
* @Geteisem Ik ga er toch echt wel van uit dat ik een v2 ga krijgen vrijdag. Op mijn aankoopbewijs staat ook gewoon PS4 DualShock 4 New Black (terwijl mijn verkoop geregistreerd staat als: PS4 DualShock 4 Black). EDIT: ik zie de bestelling nu overigens online ook op mijn account staan met een link naar deze productpagina: https://www.gamemania.be/...ck-4-controller-new-black dus 100% zeker de nieuwe versie die je koopt.
* De Fortnite bundel kon ik ook niet kiezen omdat die zogezegd niet mee doet met de Black Friday actie.
* Als ze zelf de binnengebrachte controllers terug gaan verkopen, moet het toch zijn dat ze denken er nog €29 voor te kunnen vragen (ik zie zelfs dat hun huidige 2de hands prijs €45 is 8)7 ). Hoedanook voor de klant zeker een goede deal, want ik denk niet dat je zelf een controller gemakkelijk kwijt raakt voor €29.

EDIT: Heb ook nu pas door hoe de reservatie exact werkt. Ze hebben me blijkbaar €29.98 gegeven voor mijn oude, en dit is dus de voorschot voor de nieuwe. Vandaar dat ik dan vrijdag nog €10 moet opleggen, omdat vanaf dan de controllers slechts €39.98 kosten omwille van Black Friday.

[ Voor 29% gewijzigd door Twixie op 19-11-2018 16:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:08

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dit is misschien wel leuk voor sommigen: https://www.lidl-shop.nl/Sony-PS4-games/p100246472

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Twixie schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:58:

EDIT: Heb ook nu pas door hoe de reservatie exact werkt. Ze hebben me blijkbaar €29.98 gegeven voor mijn oude, en dit is dus de voorschot voor de nieuwe. Vandaar dat ik dan vrijdag nog €10 moet opleggen, omdat vanaf dan de controllers slechts €39.98 kosten omwille van Black Friday.
En die oude controller verkopen zij USED door voor 44,98. Dat er mensen zijn die dat kopen 8)7

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:59:
[...]
En die oude controller verkopen zij USED door voor 44,98. Dat er mensen zijn die dat kopen 8)7
Wordt een beetje off-topic, maar ik heb die Used prices van Game Mania nooit gesnapt. Zijn echt ridicuul duur terwijl tegenwoordig sites als Marktplaats, 2dehands of Facebook Marketplace vol staan met game koopjes. Enig voordeel voor de consument is dat je alles op 1 plaats hebt.
Zelfs al vaak gezien dat hun 2de hands prijzen duurder waren dan nieuwprijs in andere winkels.

Maar inderdaad, zelfs met een gangbare nieuwprijs van €65, is €45 gewoon behoorlijk veel geld voor een tweedehands controller. Toch moet het zijn dat die vlot verkopen, lijkt me, anders zouden ze nu toch deze inruilactie niet doen, want ik kan me wel inbeelden dat er een hoop mensen hierop zullen ingaan, en dan nog vooral met controllers die niet meer 100% in orde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bruteness...

Maar, waar haal ik de tijd vandaan ... :>

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 07:15
Ben benieuwd of er nog een Black Friday actie komt waarbij de PS4 Pro nog wat interessanter wordt qua prijs dan nu in de pricewatch staat (398)?

Iemand al iets gezien toevallig?

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Yihaaa schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:03:
Ben benieuwd of er nog een Black Friday actie komt waarbij de PS4 Pro nog wat interessanter wordt qua prijs dan nu in de pricewatch staat (398)?
Wordt weer een interessante week hier op het forum ... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:41
Twixie schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:04:
[...]

Wordt weer een interessante week hier op het forum ... 8)7
Ja, voornamelijk in elke 3 posts deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indeed, kunnen we niet gewoon een Black Friday topic hebben ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:21
-SaveMe- schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:11:
Indeed, kunnen we niet gewoon een Black Friday topic hebben ?
Black Friday / Cyber Monday 2018

deze bedoel je? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja! :9 Iedereen met koopjesverslaving die kant op, game addicts gewoon hier blijven 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
-SaveMe- schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:14:
[...]

Ja! :9 Iedereen met koopjesverslaving die kant op, game addicts gewoon hier blijven 8)
maar ik heb beide :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:58
Was jij niet ook fan van de souls games?
Ik heb even wat gameplay vids gecheckt maar als je nioh/bb/ds hebt gespeeld ziet dit spel er echt alles behalve interessant uit.

Terwijl ik normaal toch wel hou van dit soort type games.

Then again, ik heb deel 1 en 2 nooit gespeeld dus weĺlicht nostalgie?. :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@DigitalError Dan mag je in beide topics ;)

@Ambition88 Darksiders is heel andere gameplay dan de Souls games. Maar ik vind ze vermakelijk. I vind de Art-style vet en de gameplay ook. Leuke werelden om te exploren, gecombineerd met puzzles en gevechten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doukkali
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-04 21:40
Is de 500GB Playstation 4 niet meer van deze tijd? hardware verouderd? Het zit namelijk zo:
Wanneer ik in een spel zit, en mijn vriend stuurt mij een party-verzoek, kan ik dit niet eens normaal openen. Het duurt zeker twee minuten om bij een simpele verzoek te komen en het te accepteren. Alles buiten de game loopt gewoon vast, als de game bezig is.

Nu heb ik koelpasta gekocht, ben er nog niet aan toe gekomen om dit toe te passen. Ik vrees echter dat dit niet veel zal opleveren met de snelheid, en meer met het geluid van de Playstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@Doukkali dat heeft natuurlijk niks te maken met de 500GB opslagruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doukkali
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-04 21:40
Cardwizard schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:56:
@Doukkali dat heeft natuurlijk niks te maken met de 500GB opslagruimte
Dat begrijp ik, ik doelde meer op de tweede versie van de PS4. De phat model maar zonder glimmende bovenkant. Had het anders moeten formuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Doukkali schreef op maandag 19 november 2018 @ 19:54:
Is de 500GB Playstation 4 niet meer van deze tijd? hardware verouderd? Het zit namelijk zo:
Wanneer ik in een spel zit, en mijn vriend stuurt mij een party-verzoek, kan ik dit niet eens normaal openen. Het duurt zeker twee minuten om bij een simpele verzoek te komen en het te accepteren. Alles buiten de game loopt gewoon vast, als de game bezig is.

Nu heb ik koelpasta gekocht, ben er nog niet aan toe gekomen om dit toe te passen. Ik vrees echter dat dit niet veel zal opleveren met de snelheid, en meer met het geluid van de Playstation.
lijkt me stug en een specifiek probleem met jou ps4, heb hier een OG day one ps4 staan en die heeft nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online

Heb je veel games/apps geïnstalleerd staan en staan die allemaal zonder mapjes in je home scherm?

Ik had namelijk precies hetzelfde. Heb toen eerst een Database Rebuild gedaan en dat hielp al iets.
Vervolgens alle games op het home scherm in mapjes gezet (apps / single player / multiplayer / VR / etc) en met name dat laatste hielp enorm :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"Snelheid" helpt t ook wel mee hoor (minder framedrops enzo).. Welke koelpasta heb je gekocht? De een is de ander niet namelijk.. Sommige goedkope hebben niet echt een hoge en goede warmte geleiding.. Daarom heb ik bij mn oude het ook 2x moeten doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Nieuwe licker gameplay!

De eerste game die ik in 2019 ga halen _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Sefaex op 20-11-2018 00:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
@Sefaex in 2019 komen ze ook nog brengen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:08

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

't Ziet er allemaal best leuk uit hoor, maar haar jas is net kaarsvet en haar ketting moet natuurlijke beweging suggereren, maar ik vind het allemaal best houterig.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Sefaex Ziet er tof uit. Kende ik helemaal nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 07:43:
[...]

Je kent Resident Evil niet?
Jawel, maar niet deze ... Ben normaal ook niet echt een RE fan, maar op zich ziet dit er wel tof uit.... we gaan het zien als er meer over de game bekent wordt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-10 13:47

s0kkie

Cowabunga

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 07:44:
[...]

Jawel, maar niet deze ... Ben normaal ook niet echt een RE fan, maar op zich ziet dit er wel tof uit.... we gaan het zien als er meer over de game bekent wordt :|
Dit is een remake van deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Kan je idd andere kleuren ook krijgen? Damn dan word het helemaal interresant.
En had de v2 controller ook niet een betere batterij dan de v1?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Grrr, ik zit al serieus een half jaar geduldig af te wachten om een Pro te kopen. Ik "moest" van mezelf wachten tot Black Friday om een deal te scoren, maar ik zie nergens in NL maar ook daarbuiten niet een aanbieding voorbij komen.

Als er echt niets voorbij komt dan moet het de Spiderman bundel (een slim, geen pro) van bol.com maar worden voor 289eu. Maarja, dan dus geen 4K op mijn 4K tv, ik heb eigenlijk niets met Spiderman en een 2e controller heb ik ook niet zo heel veel aan eigenlijk. Voelt dus ook niet echt als een topdeal voor mij persoonlijk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17:29
B-Real schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:14:
Grrr, ik zit al serieus een half jaar geduldig af te wachten om een Pro te kopen. Ik "moest" van mezelf wachten tot Black Friday om een deal te scoren, maar ik zie nergens in NL maar ook daarbuiten niet een aanbieding voorbij komen.

Als er echt niets voorbij komt dan moet het de Spiderman bundel van bol.com maar worden voor 289eu. Maarja, dan dus geen 4K op mijn 4K tv, ik heb eigenlijk niets met Spiderman en een 2e controller heb ik ook niet zo heel veel aan eigenlijk. Voelt dus ook niet echt als een topdeal voor mij persoonlijk dus.
Bol.com heeft een actie met de pro spiderman bundel? Heb echter geen idee hoe dit zich verhoudt met wat de normale prijzen hiervoor zijn.

Ikzelf heb een extra controller besteld, Lego Harry Potter en Horizon Zero Dawn complete edition. Ben nog aan het twijfelen om Ni No Kuni 2 ook nog te halen, maar denk dat ik met de eerste twee voorlopig wel weer vooruit moet kunnen. Het is echter nu wel een mooie prijs. Nu alleen nog anderhalve week wachten om de PS4 van mn pa mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Sorry, dat gaat om een Slim niet een Pro. Heb het aangepast in mijn bericht :)

EDIT: deze https://www.bol.com/nl/p/...anbundel_9200000096400853

[ Voor 60% gewijzigd door B-Real op 20-11-2018 10:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Grrr, ik zit al serieus een half jaar geduldig af te wachten om een Pro te kopen
is het zolang wachten waard voor een paar tientjes ? een pro gaat niet zomaar 100 euro goedkoper worden denk ik, meestal is het tientjes werk.

[ Voor 14% gewijzigd door Farabi op 20-11-2018 10:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Sagat schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:27:
[...]

Kan je idd andere kleuren ook krijgen? Damn dan word het helemaal interresant.
En had de v2 controller ook niet een betere batterij dan de v1?
Ik heb zojuist een Xbox controller en mijn DS4 controller ingeleverd en een rode en een blauwe DS4 gereserveerd. Die mag ik vrijdag afhalen want voor de DS4 gaat de actie dan pas in (volgens mij hebben ze dat er later bij gezet).
Je krijgt gewoon 30 euro tegoed per controller en de controllers zijn op vrijdag allemaal 40 euro.

Ik had 3 Xbox controllers en 1 DS4, maar aangezien er toch nooit meer dan twee Xbox controllers tegelijk in dienst zijn eentje dus om mogen ruilen zo. Dan kan er op de PS4 ook ge-couch-coopt worden :)
En dan een blauwe en een rode want dat vind ik wel leuk om player 1 en player 2 duidelijk eigen controllers te geven.

Maar je kunt dus inderdaad elke kleur kiezen zeiden ze in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Hamazaki schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:24:
[...]

is het zolang wachten waard voor een paar tientjes ? een pro gaat niet zomaar 100 euro goedkoper worden denk ik, meestal is het tientjes werk.
Nee, dat is het niet, echter je kan niet bij mensen in de portemonnee kijken en 'we zijn nederlanders' of iig dat is het bij mij. Ik kan an sich het geld prima missen (in mijn geval dan een xb1x, ik heb al een pro), maar juist omdat ik al een pro heb en de xb secundair voor mij is......heb ik dan liever dat ik er zo min mogelijk voor betaal. Dus ik snap het wachten heel goed.

Nou moet ik er gelijk bij zeggen dat ik nog geen 4k/hdr tv heb, maar dat lijkt nu iets naar voren geschoven te worden om mijn trusty plasma-tje een issue heeft. Dan vind ik het toch net weer anders liggen.

Met een 4k tv wil je (imho ofcourse) altijd een pro (en/of xb1x) hebben tov een normale uitvoering.

[ Voor 0% gewijzigd door Sagat op 20-11-2018 10:56 . Reden: Zo beter Bram? ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Sagat schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:45:
[...]

Nee, dat is het niet, echter je kan niet bij mensen in de portemonnee kijken en 'we zijn nederlanders' of iig dat is het bij mij. Ik kan an sich het geld prima missen (in mijn geval dan een xb1x, ik heb al een pro), maar juist omdat ik al een pro heb en de xb secundair voor mij is......heb ik dan liever dat ik er zo min mogelijk voor betaal. Dus ik snap het wachten heel goed.

Nou moet ik er gelijk bij zeggen dat ik nog geen 4k/hdr tv heb, maar dat lijkt nu iets naar voren geschoven te worden om mijn trusty plasmatje een issue heeft. Dan vind ik het toch net weer anders liggen.

Met een 4k tv wil je (imho ofcourse) altijd een pro (en/of xb1x) hebben tov een normale uitvoering.
als mensen het niet zo breed hebben dan zouden ze voor een slim gaan, denk ik dan. dat secundaire kan ik nog wel begrijpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 20-11-2018 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:43:
[...]
(volgens mij hebben ze dat er later bij gezet).
Je krijgt gewoon 30 euro tegoed per controller en de controllers zijn op vrijdag allemaal 40 euro.
Dat stond er gisteren inderdaad nog niet bij. Wel stond bij de Black Friday deals dat de verlaagde prijs op een DS4 pas vanaf 23/11 gold.
Heb je overigens exact €30 gekregen ? Bij mij was het €29.98 en verkoper zij dat ik dan vrijdag dus nog €10 moest betalen. Ik dacht dat hij het gewoon mondeling afrondde, maar nu ik zie dat de nieuwprijs vanaf vrijdag €39.98 is, en mijn ticket dus spreekt van een voorschot van €29.98, zie ik hen nog effectief €10 te vragen vrijdag. Het is maar 2 cent, maar het gaat om het principe :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als er echt niets voorbij komt dan moet het de Spiderman bundel (een slim, geen pro) van bol.com maar worden voor 289eu. Maarja, dan dus geen 4K op mijn 4K tv, ik heb eigenlijk niets met Spiderman en een 2e controller heb ik ook niet zo heel veel aan eigenlijk. Voelt dus ook niet echt als een topdeal voor mij persoonlijk dus.
Wat voor prijs verwacht je precies voor de Pro, als ik vragen mag? Ding wordt over het algemeen echt prima verkocht overal, dus ik denk niet dat er veel spectaculairs mee gaat gebeuren.

Ik zie de RDR2 bundel wel voor € 438,-. Met een beetje mazzel verkoop je die game (tenzij je 'm wilt spelen natuurlijk) voor 4 á 5 tientjes. Dan heb je wel de nieuwste en dus meest PS4 Pro revisie.

Lijkt me doodzonde als je een 4K TV hebt dat je dan voor de Slim gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wel grappig dat Sony Nederland ervoor kiest om voor de synergie bundel te gaan van 2 controllers en een singelplayer game als black friday deal voor de ps4.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Nieuwevolger schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:59:
Wel grappig dat Sony Nederland ervoor kiest om voor de synergie bundel te gaan van 2 controllers en een singelplayer game als black friday deal voor de ps4.
Afbeeldingslocatie: https://content.stimuleringsfonds.nl/files/pro/i_4262/catharijnesingel.jpg
Best saai ja lijkt mij zo'n Singelplayer. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
bram1984 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:58:
[...]

Wat voor prijs verwacht je precies voor de Pro, als ik vragen mag? Ding wordt over het algemeen echt prima verkocht overal, dus ik denk niet dat er veel spectaculairs mee gaat gebeuren.

Ik zie de RDR2 bundel wel voor € 438,-. Met een beetje mazzel verkoop je die game (tenzij je 'm wilt spelen natuurlijk) voor 4 á 5 tientjes. Dan heb je wel de nieuwste en dus meest PS4 Pro revisie.

Lijkt me doodzonde als je een 4K TV hebt dat je dan voor de Slim gaat.
Tja, geen idee welke prijs ik in gedachte heb. De prijzen zijn de laatste maanden aardig stabiel, dus de laatste weken werd mijn verwachting voor een goede deal al wat getemperd.
Als ik een bundel kan scoren voor max 400eu voelt dat toch een beetje als winst/beloning voor het wachten. Het wachten is ook ingegeven door de absurd lage prijzen van vorig jaar rond deze tijd, beetje wishfull thinking natuurlijk dat dat dit jaar wellicht weer ging gebeuren.

Verder gaat het mij niet om de laatste tientjes, het is meer een principe dingetje plus dat ik de zomermaanden toch niet echt tijd heb gehad om een PS4 veel te gebruiken en nu in de wintermaanden wel.

Kortom, persoonlijk dingetje dus maar ben wel met jullie eens dat het een beetje zonde is om Slim te nemen als je een 4K TV hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-10 20:01
Vraagje over het automatisch downloaden van een spel als de playstation in ruststand staat. Kan helaas niet googlen want hier op het werk is alles geblokt met playstation in de titel dus vandaar dat ik het hier vraag.

Vanochtend de Ps4 in ruststand gezet en zojuist via de app een game gekocht, gaat deze dan automatisch downloaden of moet ik nog wat activeren. Laatst al eens eerder de playstation in ruststand gezet, maar toen ik thuis kwam stond deze uit. Wil graag vanavond die game spelen en hoop niet dat ik dan alsnog 34gb moet binnenhalen.

Heb nog even de energieinstellingen gecontroleerd vanochtend maar daar zag ik niks staan wat betrekking heeft op bovenstaand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Malt007 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:07:
Vraagje over het automatisch downloaden van een spel als de playstation in ruststand staat. Kan helaas niet googlen want hier op het werk is alles geblokt met playstation in de titel dus vandaar dat ik het hier vraag.

Vanochtend de Ps4 in ruststand gezet en zojuist via de app een game gekocht, gaat deze dan automatisch downloaden of moet ik nog wat activeren. Laatst al eens eerder de playstation in ruststand gezet, maar toen ik thuis kwam stond deze uit. Wil graag vanavond die game spelen en hoop niet dat ik dan alsnog 34gb moet binnenhalen.

Heb nog even de energieinstellingen gecontroleerd vanochtend maar daar zag ik niks staan wat betrekking heeft op bovenstaand.
als het goed is heb je een keuzevakje met 'doorzetten naar je ps4' die moet je selecteren, dan downloadt hij het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex

Waarschijnlijk moet je de stand-by mode dan uitschakelen. Standaard staat dit geloof ik op 4 uur. Als je PS4 4 uur in rust mode staat, gaat hij vanzelf uit.

Wat betreft het downloaden.

Als hij op ruststand staat, en jij koopt wat via de app... dan hoor hij vanzelf te downloaden ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 12:45
Volgens mij zijn de meningen erover verdeeld (ook op review sites)

Is de Pro de meerprijs waard als je geen 4k Tv hebt?

(stiller? betere framerate? )

Louzy#2475

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanochtend de Ps4 in ruststand gezet en zojuist via de app een game gekocht, gaat deze dan automatisch downloaden of moet ik nog wat activeren.
Je moet hem ook nog effectief downloaden via je Downloadlijst. Na je aankoop krijg je overigens direct de suggestie van te Downloaden.
Je Downloadlijst is ook gewoon via de app of de website te benaderen.
Laatst al eens eerder de playstation in ruststand gezet, maar toen ik thuis kwam stond deze uit. Heb nog even de energieinstellingen gecontroleerd vanochtend maar daar zag ik niks staan wat betrekking heeft op bovenstaand.
Om de een of andere reden herinner ik me dat de PS4 vanzelf zou uit gaan een tijd nadat je hem in Rust gezet hebt. Echter kan ik me totaal niet meer herinneren wanneer dat voor het laatst voorgevallen is. Mijn PS4 blijft tegenwoordig gewoon in Rust staan (oranje LED).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Twixie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:55:
[...]

Dat stond er gisteren inderdaad nog niet bij. Wel stond bij de Black Friday deals dat de verlaagde prijs op een DS4 pas vanaf 23/11 gold.
Heb je overigens exact €30 gekregen ? Bij mij was het €29.98 en verkoper zij dat ik dan vrijdag dus nog €10 moest betalen. Ik dacht dat hij het gewoon mondeling afrondde, maar nu ik zie dat de nieuwprijs vanaf vrijdag €39.98 is, en mijn ticket dus spreekt van een voorschot van €29.98, zie ik hen nog effectief €10 te vragen vrijdag. Het is maar 2 cent, maar het gaat om het principe :).
Bij mij inderdaad exact €30 per controller, heb een bonnetje waar op staat dat ik €60 aanbetaald heb aan de twee nieuwe controllers door twee controllers in te leveren.
Maar om nou over 2 cent te gaan zeuren... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk leesvoer. 23 ontwikkelaars benoemen hun top 3 games. INSIDE komt opvallend vaak langs.

En Shuhei heeft uiteraard Bloodborne op 1. Wat een baas. 8)

Edit: https://blog.eu.playstati...consoles-5th-anniversary/

[ Voor 33% gewijzigd door bram1984 op 20-11-2018 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:09:
[...]
Waarschijnlijk moet je de stand-by mode dan uitschakelen. Standaard staat dit geloof ik op 4 uur. Als je PS4 4 uur in rust mode staat, gaat hij vanzelf uit.
Ik kan dit toch niet meer terugvinden, dus vraag me af of ze dit ergens in het verleden gewijzigd hebben. In de online documentatie vind ik enkel dat je automatisch naar Rest of Off kunt gaan na 4 uur inactiviteit (in te stellen) maar helemaal niets over het vanzelf uitschakelen vanuit Rust Mode.
Mijn PS4 blijft in elk geval gewoon dagen in Rust Mode en ik ken geen setting om dat te veranderen.
Sefaex schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:09:
Als hij op ruststand staat, en jij koopt wat via de app... dan hoor hij vanzelf te downloaden ja.
Klopt niet. Kopen staat los van Downloaden, dus je moet echt nog expliciet aangeven dat hij moet Downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Klopt niet. Kopen staat los van Downloaden, dus je moet echt nog expliciet aangeven dat hij moet Downloaden.
Weet je waar je dat kan aangeven. Kan het echt niet vinden in de app of via de website. Volgens mij zou je de playstation ook remote moeten kunnen aanzetten, maar hoe zou ik echt niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Malt007 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:19:
[...]

Weet je waar je dat kan aangeven. Kan het echt niet vinden in de app of via de website. Volgens mij zou je de playstation ook remote moeten kunnen aanzetten, maar hoe zou ik echt niet weten.
Downloadlijst of naar de pagina van de betreffende game gaan en daar op 'downloaden naar ps4' klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
DigitalError schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:23:
[...]

Downloadlijst of naar de pagina van de betreffende game gaan en daar op 'downloaden naar ps4' klikken
Awesome, wilde net vragen waar ik die kon vinden, aangezien ik die app al tig keer van voor tot achter door was gelopen, maar vond hem direct. Hij staat nu in downloadrij en er gebeurt verder niks, dus hoop dat hij erop staat als ik thuis kom.

Weet je toevallig hoe je je ps4 remote kan aanzetten. Volgens mij stond dat onder de optie 'in ruststand zetten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

louzy82 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:11:
Volgens mij zijn de meningen erover verdeeld (ook op review sites)

Is de Pro de meerprijs waard als je geen 4k Tv hebt?

(stiller? betere framerate? )
Beetje research kan geen kwaad, hele internet staat er vol mee.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malt007 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:25:
[...]

Awesome, wilde net vragen waar ik die kon vinden, aangezien ik die app al tig keer van voor tot achter door was gelopen, maar vond hem direct. Hij staat nu in downloadrij en er gebeurt verder niks, dus hoop dat hij erop staat als ik thuis kom.

Weet je toevallig hoe je je ps4 remote kan aanzetten. Volgens mij stond dat onder de optie 'in ruststand zetten'.
Gewoon connecten via de second screen app en dan aanzetten. Volgens mij moet je daarvoor wel in hetzelfde wifi netwerk zitten. Voegt verder weinig toe. Kan je net zo goed de PS knop op je controller indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:51
Ik lees nu geruchten dat er een aantal releasedates worden aangekondigd tijdens Game Awards.
Ik geloof het niet echt, maar met Sony weet je maar nooit de laatste tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malt007 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:25:
[...]
Als je echt persé remote wil aanzetten kan je dat altijd via Remote Play doen, dus met Windows app of app voor Sony Android telefoon. Maar dit is totaal niet nodig om te downloaden. Downloaden en installeren gebeuren volledig in Rust Mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Twixie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:39:
[...]

Als je echt persé remote wil aanzetten kan je dat altijd via Remote Play doen, dus met Windows app of app voor Sony Android telefoon. Maar dit is totaal niet nodig om te downloaden. Downloaden en installeren gebeuren volledig in Rust Mode.
Enige wat ik wil is dat hij gaat downloaden, er staat nu dat hij in de downloadrij staat maar weet niet hoe ik kan controleren of hij daadwerkelijk gedownload wordt. Dus dacht dat ik hem wellicht remote moest aanzetten ofzo.

Hmm, zie nu dat hij de download annuleert. Hij zal dan wel uitstaan ondanks dat ik hem op die ruststand gezet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:39:
Ik lees nu geruchten dat er een aantal releasedates worden aangekondigd tijdens Game Awards.
Ik geloof het niet echt, maar met Sony weet je maar nooit de laatste tijd..
Dat zou best eens waar kunnen zijn. Er gingen al geruchten dat Death Stranding in de polishing fase zit. En Ghost of Tsushima is al sinds 2014 in ontwikkeling. Dat wordt ook wel eens tijd.

Helaas geen The Last of Us 2. Daar kijk ik toch wel het meeste naar uit.

Edit:
Malt007 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:42:
[...]

Enige wat ik wil is dat hij gaat downloaden, er staat nu dat hij in de downloadrij staat maar weet niet hoe ik kan controleren of hij daadwerkelijk gedownload wordt. Dus dacht dat ik hem wellicht remote moest aanzetten ofzo.

Hmm, zie nu dat hij de download annuleert. Hij zal dan wel uitstaan ondanks dat ik hem op die ruststand gezet heb.
Zodra jij op Download naar PS4 drukt, dan begint hij te downloaden (indien je voldoende ruimte hebt en de console staat in rest mode. Je hoeft niks aan te zetten verder.

[ Voor 31% gewijzigd door bram1984 op 20-11-2018 11:44 ]

Pagina: 1 ... 51 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.