Even over DLC, ik zou dus de DLC van spiderman die ik dus in HK store als deluxe heb gekocht in de preoder, dus apart uit de HK STORE moeten binnenhalen. Ook als ik spiderman niet heb uitgespeeld op hk account (ik speel alles onder NL account).
Dan zou de dlc ook op NL account verschijnen dus? Ik dacht dat dlc gekoppeld was aan originele account, in mijn geval HK dus.
Dan zou de dlc ook op NL account verschijnen dus? Ik dacht dat dlc gekoppeld was aan originele account, in mijn geval HK dus.
Sefaex schreef op zondag 18 november 2018 @ 12:00:
[...]
Ik las ergens dat die X en O button van HZD zijn omgedraaid. Dat heb je bij sommige Aziatische games.
Game is verder gewoon in het Engels te spelen. En je kunt de button layout via je PS4 aanpassen. Maar dan verander je dit voor elk spel die je speelt.
Dus dit is alleen handig als je HZD in 1 hap uitspeelt. En tussendoor geen andere games speelt.
Ben er niet 100% zeker van. Maar dacht dit ergens te hebben gelezen.
Ik heb zelf Spider-Man Digital Deluxe Edition uit de Indonesische store gekocht. En die speelt zoals de Europese versie. Ken iemand die RDR2 uit de Indonesische store heeft egkocht, en die speelt ook als de Europese versie.
Niet elke game heeft dus een andere button layout. Maar het is wel iets om rekening mee te houden.
En ja, DLC is regio gebonden. Koop je een spel uit de Indonesische Store. Zul je de betreffende DLC ook uit de Indonesische Store moeten kopen. Beide zijn echter gewoon speelbaar op je Nederlandse account.
Ik heb ook de season pass van Spider-Man. DCL pakketten zijn los te downloaden via de Indonesische Store.
P.S. HZD complete edition is ook in de sale in de Amerikaanse Store. Betaal je $14.99. Nadeel is dan wel dat je $20 tegoed moet kopen. Want in de Amerikaanse Store kun je niet met Revolut betalen.
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...