Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukiq
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-08-2021
Ben benieuwd welke Sony eigen games nog gaan uitkomen op de PS4. Heb het idee dat een The last of us 2 alleen via de ps5 te spelen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Sefaex Death Stranding is naar verluidt al verder dan iedereen denkt.

https://www.resetera.com/...ed-polishing-phase.80128/

@Pukiq Ik verwacht dat deze cross gen wordt. Als dat echt zo is, ga ik op de PS5 versie wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Black friday sale is ook gestart

https://blog.eu.playstati...-on-games-ps-plus-ps-now/

En de link naar de store:

https://store.playstation...TORE-MSF75508-BLCKFRI18/1

[ Voor 23% gewijzigd door RubenSaurus op 16-11-2018 07:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Bullet NL schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 01:00:
Ik lees geruchten dat Sony in 2019 niet op de E3 staat..... opvallend!
Ja, 7 posts hoger 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 07:02
Waarom moeten er nu weer leuke games in de aanbieding zijn :'( :'(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:04
48 euro voor Playstation plus bij bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G.Scholtens schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 08:37:
[...]

Waarom moeten er nu weer leuke games in de aanbieding zijn :'( :'(
Alleen Odyssey voor mij persoonlijk, maar ik blijf sterk. Zit nu midden in RDR2 en heb nog een dikke backlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens voor de mensen die het gemist hadden, sony kondigde gister op het ps blog aan voor het vieren van de 5e verjaardag dat cod bo3, cod ww2, fifa 17, 18 en gta 5 de 5 best verkochte games zijn op de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:08:
Trouwens voor de mensen die het gemist hadden, sony kondigde gister op het ps blog aan voor het vieren van de 5e verjaardag dat cod bo3, cod ww2, fifa 17, 18 en gta 5 de 5 best verkochte games zijn op de ps4.
Volgens mij heb ik alleen BO3 gekocht van die titels. Maar snel weer verkocht. GTA5 heb ik op de PS3 gekocht, maar idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:08:
voor het vieren van de 5e verjaardag dat cod bo3, cod ww2, fifa 17, 18 en gta 5 de 5 best verkochte games zijn op de ps4.
Zo leuker zijn mochten ze voor de 5de verjaardag iets doen waar de gamer iets aan heeft... 8)7
De top 5 games vermelden is nu niet bepaald wat ik 'vieren' noem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-10 17:05
Twixie schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:17:
[...]

Zo leuker zijn mochten ze voor de 5de verjaardag iets doen waar de gamer iets aan heeft... 8)7
Iedereen krijgt de 5 best verkochte games gratis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hebben ook een ps4 bundel met cod bo4 aangekondigd als deel van de 5e verjaardag haha.

Die top 5 is trouwens niet echt een verrassing. Misschien dat rdr2 en cod bo4 nog een plek in te top 5 kunnen veroveren later. Maar fifa is gewoon altijd extreem populair in europa en cod en gta zijn dat wereldwijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zit even de algemene consensus op ResetERA door te lezen. Ik denk dat we volgend jaar niks over de PS5 gaan horen. Ik vermoed ook geen PSX, maar wellicht op een van de evenementen buiten E3 om nog wat nieuwe trailers voor TLoU en Death Stranding/Ghost of Tsushima. En dan in Q1 2020 de PS5 reveal met release Q3/Q4 2020.

Sowieso voorgenoemde games cross gen zodat er al meteen een paar bangers beschikbaar zijn op het begin (in tegenstelling tot het eerste jaar van de PS4) en wellicht Horizon Zero Dawn 2 als launch titel (of kort daarna).

En hopelijk (ga ik vanuit) volledig BC met PS4. We kunnen dus meteen Bloodborne installeren en op 60fps spelen (dromen mag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:04
Twixie schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:17:
[...]

Het zijn ook gewoon titels die standaard al goed verkopen. Zoiets als zeggen dat al sinds jaren achter elkaar Bohemian Rhapsody in de top tien van de Top 1000 staat.En dat dit dan tof is voor Radio 2 ofzo :F

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aangezien @Nieuwevolger er een gewoonte van maakt om vooral geen bron te vermelden, zal ik het maar doen : https://blog.us.playstati...versary-of-playstation-4/ :P
Opvallend overigens dat de EU blog dit niet over neemt en dus niets meldt over een BO4 bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Jammer dat de korting voor PS Plus niet via de Store zelf is te bemachtigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op woensdag 14 november 2018 @ 17:09:
Ok.. dit soort mailtjes van Sony/PSstore word ik wel een beetje mottig van }:|

"We hebben je gemist poorLeno.. Waar ben je geweest? Waarom trakteer je jezelf niet, poorLeno?
Bekijk de nieuwste prijsverlagingen bij PlayStation™Store vandaag nog.
En wacht volgende keer niet zo lang... We missen je"

Toch een vorm van 'dwingende' en 'uitlokkende' verkoop.. spelen op je gevoel. Vind ik niet echt leuk :/

Dus snel maar even wat gekocht zodat ik van die mailtjes af ben. Echt klaar mee.
haha ja reclame praktijken....
Ik vind het zelf wel irritant dat die shit even door een stagaire in google translate geschopt lijkt te zijn, maar misschien is zelfs dat wel bewust zodat het dan beter blijft hangen.
=======

PS5:
Het zou wel leuk zijn als hij er al in 2019 kwam, maar dan hooguit eind en 2020 lijkt me veel realistischer, ik hoor nu ook veel minder mensen roepen om nieuwe consoles dan terugkijkend naar de x360/ps3.....en dat is natuurlijk te verklaren met de pro/xb1x.
Lijkt me ook dat de huidge gen nog zo goed verkoopt dat ze absoluut geen haast hebben (en mogelijk betekent een jaar wachten ook meer 4k/hdr tv's...kan me voorstellen dat dat ook nog meespeelt)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 17:33

Acid_Burn

uhuh

CptMeatball schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:45:
Iemand hier ervaring met custom PS4 controllers? Ik ben op zoek naar een Xbox Layout Wireless controller met 3.5mm jack. Tot nu toe kan ik alleen varianten vinden die aan een van de drie criteria niet voldoen.

Hory Onyx: Perfect maar geen 3.5mm jack
Nacon Rev. Pro: Perfect maar niet draadloos
Scuf Impact: Perfect maar geen Xbox Layout

Wie oh wie heeft de goude tip?
Is nog niet uit, maar misschien wordt dit wat?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsDV1IgXgAUAprP.jpg:large
https://twitter.com/PlayStation/status/1063084623671058432

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik denk voornamelijk dat er geen E3 is omdat Sony geen nieuwe aankondigingen heeft en de show op een herhaling gaat lijken van e3 2018, wat ze alleen maar kritiek gaat opleveren. Daarnaast is volgend jaar de 25e verjaardag van Playstation en dan lijkt het ideale moment om groots uit te pakken met een eigen show buiten de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:09
Ligt het aan mij of vallen deze aanbiedingen wel mee...hoezo 60% korting...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:04
Xecuter NL schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:02:
[...]

Ik zie ook niks boeiends. Was gisteren toevallig in de Intertoys en die hebben zowat dezelfde prijzen en zijn soms zelfs nog goed koper ook.

Ze zullen wel hun eigen "adviesprijs" van € 69,99 per spel bedoelen. Zo'n goedkoop truukje dat ik me afvraag of er serieus mensen zijn die daar intrappen.

Wat was ook alweer die site die de prijzen in de gaten hield? Daarop kon je mooi zien dat veel aanbiedingen helemaal geen aanbiedingen waren.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Bij Gamemania momenteel voor 46,99!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 15:53
16 euro in de Indonesische store.
en komende 2 dagen kan daar nog 10% af.
Blackfriday actie daar is tot 80% korting en met ps plus tot 90%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-10 11:18

TiMMieJ

PSN: Orixez

Toch jammer dat ze nog geen PS4 pro acties hebben :(. Nu mn ps4 stuk is ga ik zeker overstappen maar wat korting is altijd leuk :p. Nog maar even wachten tot volgende week vrijdag dan maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

4 posts boven je O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:40
@Buzzie wow dat zijn nog eens prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Klopt.....heb daar pas Fifa 19 gehaald voor 29,-
en van het weekend nog Diablo Eternal Collection en Horizon Zero Dawn Complete Edition voor 26 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:37:
[...]
Ik vind het zelf wel irritant dat die shit even door een stagaire in google translate geschopt lijkt te zijn, maar misschien is zelfs dat wel bewust zodat het dan beter blijft hangen.
Ik herken daar eigenlijk helemaal niets Google Translate in. Lijkt me gewoon perfect normaal Nederlands. Ja, de stijl is wel apart, maar dat heeft meer met de marketing dan met vertaling te maken.
Xecuter NL schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:02:
[...]
Mee? Tegen, zul je bedoelen... Ja, ik vind het ook nauwelijks boeiend eigenlijk. De meeste titels zijn overigens in het verleden ook al voor die prijs beschikbaar geweest.
Buzzie schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:11:
[...]
16 euro in de Indonesische store.
Zeer straf inderdaad... Ook €10 voor HZD en zo. Heb zelf totaal geen ervaring met het gebruik van buitenlandse accounts (weet dat een US acct vrij populair is). Kun je gewoon een dummy account aanmaken en op je PS4 zetten, zodat je dan met je regulier account die games kunt spelen ? PS+ games gaan mogelijk ook wel verschillen natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Twixie schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:35:
[...]

Zeer straf inderdaad... Ook €10 voor HZD en zo. Heb zelf totaal geen ervaring met het gebruik van buitenlandse accounts (weet dat een US acct vrij populair is). Kun je gewoon een dummy account aanmaken en op je PS4 zetten, zodat je dan met je regulier account die games kunt spelen ? PS+ games gaan mogelijk ook wel verschillen natuurlijk.
Ja. Gewoon random adres invoeren en ander e-mail adres gebruiken. Tegoed kun je bijvoorbeeld kopen op Amazon. En dan opletten dat DLC ook uit die store komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buzzie
bram1984 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:38:
[...]

Ja. Gewoon random adres invoeren en ander e-mail adres gebruiken. Tegoed kun je bijvoorbeeld kopen op Amazon. En dan opletten dat DLC ook uit die store komt.
Precies....en als je al eerder een gmail account hebt opgegeven dan kan je die niet nog een keer gebruiken....maar je kan wel willekeurig een . ertussen zetten.
dus als jouw email adres pietjepuk@gmail.com is, dan kan je voor het andere account bijvoorbeeld pietje.puk@gmail.com gebruiken.
Komt gewoon bij je binnen.

En ik maak zelf gebruik van Revolut ipv kaarten kopen.
Kan je gewoon zelf geld storten vanaf Google Pay

En bij een ander land PS+ aanschaffen kan gewoon,
Al je games werken prima en kan je gewoon online mee.
Je verliest alleen wel je voortgang als je vanaf een ander land verder gaat met PS+

[ Voor 11% gewijzigd door Buzzie op 16-11-2018 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:25

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Sony is er op de E3 niet meer bij…

https://www.eurogamer.net...t-be-attending-e3-in-2019

Dat is ook bijzonder...

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-11-2018 10:53 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank je. Daar gaat het al 2 pagina's over. :P

Zo bijzonder vind ik het niet, eigenlijk. Steeds meer bedrijven slaan de E3 over. PS4 verkoopt nog steeds als een malle. We weten wat eraan zit te komen en over PS5 launch titels gaan ze volgend jaar natuurlijk niks bekend maken omdat ze Q4 2019 nog even een lading PS4's willen verkopen. Waarschijnlijk krijgen we Q4 ook nog een grote exclusive om de oren er die ze op een van de beurzen (TGS, PGW, TGA) dicht op de release laten zien zodat mensen hyped zijn.

Days Gone staat al voor Q1 2019. In de zomer kunnen ze rustig achterover leunen.

En dan Q1 2020 de PS5 reveal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:25

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

bram1984 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:02:
[...]

Dank je. Daar gaat het al 2 pagina's over. :P

Zo bijzonder vind ik het niet, eigenlijk. Steeds meer bedrijven slaan de E3 over. PS4 verkoopt nog steeds als een malle. We weten wat eraan zit te komen en over PS5 launch titels gaan ze volgend jaar natuurlijk niks bekend maken omdat ze Q4 2019 nog even een lading PS4's willen verkopen. Waarschijnlijk krijgen we Q4 ook nog een grote exclusive om de oren er die ze op een van de beurzen (TGS, PGW, TGA) dicht op de release laten zien zodat mensen hyped zijn.

Days Gone staat al voor Q1 2019. In de zomer kunnen ze rustig achterover leunen.

En dan Q1 2020 de PS5 reveal.
Spuit 15 dus :P

Als je een traditie breekt van 24 jaar is dat best bijzonder te noemen...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:06:
[...]

Spuit 15 dus :P

Als je een traditie breekt van 24 jaar is dat best bijzonder te noemen...
Fair point als je het zo bekijkt. Maar ik begrijp het op zich wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 08:52:
[...]

Alleen Odyssey voor mij persoonlijk, maar ik blijf sterk. Zit nu midden in RDR2 en heb nog een dikke backlog.
Same here. Ik koop pas weer wat als ik RDR2 uit heb, dus dat duurt nog ff :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-10 20:39
hopelijk is het wachten ( bijna een maand ) op black friday het waard voor een nieuwe console,anders eet ik mijn schoenen op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb dit jaar voor het eerst Plus. Als ik nu een nieuwe kaart koop en gebruik, telt het dan op qua dagen, of ben je de huidige dagen dan kwijt?

En v.w.b. AC Odyssey. Moet je Origins gespeeld hebben voor dit verhaal? Ik begreep dat het met elkaar te maken heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-10 20:39
Jorgen schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:47:
Ik heb dit jaar voor het eerst Plus. Als ik nu een nieuwe kaart koop en gebruik, telt het dan op qua dagen, of ben je de huidige dagen dan kwijt?

En v.w.b. AC Odyssey. Moet je Origins gespeeld hebben voor dit verhaal? Ik begreep dat het met elkaar te maken heeft.
nee je bent het niet kwijt,word gewoon automatisch bij elkaar opgeteld zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 23:55

rajackar

Blood Minister

CptMeatball schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:45:
Iemand hier ervaring met custom PS4 controllers? Ik ben op zoek naar een Xbox Layout Wireless controller met 3.5mm jack. Tot nu toe kan ik alleen varianten vinden die aan een van de drie criteria niet voldoen.

Hory Onyx: Perfect maar geen 3.5mm jack
Nacon Rev. Pro: Perfect maar niet draadloos
Scuf Impact: Perfect maar geen Xbox Layout

Wie oh wie heeft de goude tip?
Ik ben op zoek naar precies hetzelfde. Ik heb de Onyx overwogen maar die schijnt ook nog eens bijzonder klein te zijn.
Hmm, dit klinkt dan wel weer erg interessant.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +3 Henk 'm!
joey82 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:25:
hopelijk is het wachten ( bijna een maand ) op black friday het waard voor een nieuwe console,anders eet ik mijn schoenen op :)
Als je het dan filmpt en op YouTube gooit ga je misschien genoeg views hebben om de PS4 mee te funden :D.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jorgen schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:47:
https://community.eu.play...n-abonnement/m-p/24784354
Je abonnement gaat gelijk in na het inlossen van de voucher code of kopen van je abonnement in de PlayStation Store. Heb je al een abonnement lopen en is deze niet verstreken. Dan gaat je nieuwe abonnement in op de dag dat je huidige abonnement is verlopen.
YouTube: Assassin's Creed Origins | The Story So Far (2007 - 2017)

Mvg,
De Tweakers Helpdesk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:50
Volgens deze site staat Sony third parties niet toe om gebruik te maken van de maximale draadloze doorvoorsnelheid. https://www.thesixthaxis....timate-controller-review/

"However, it’s not the best Bluetooth for PlayStation owners. Sony only allow third parties to run at around 12ms of latency, while going lower with their own controller. That can feel noticeable depending on the pace and sensitivity of a game..."

Geen idee of je dat merkt, maar ik lees op o.a. Reddit dat veel kopers van de nieuwe Razer controllers klagen over lag. Firmware updates schijnen iets verbeterd te hebben, maar alleen via usb werkt het zonder lag.

Ik heb een Razer v1, Nacon Pro 1, Nacon Pro 2 en een Strike Pack gehad, maar kwam toch weer terug bij de DS4. De Scuf vind ik te duur. Heb nu een Xbox One Elite controller met Brook adapter op mijn PS4. Dan speel je via usb en ik heb geen lag ervaren in Siege of COD4. Heb hem wel weer te koop staan, omdat ik de stugheid van de DS4 controller net wat nauwkeuriger vind werken. Maar goed, ik heb het een kans gegeven en weet nu wat ik er zelf van vind ;)

[ Voor 3% gewijzigd door kesj op 16-11-2018 13:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
rajackar schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:30:
[...]

Ik ben op zoek naar precies hetzelfde. Ik heb de Onyx overwogen maar die schijnt ook nog eens bijzonder klein te zijn.

[...]

Hmm, dit klinkt dan wel weer erg interessant.
Ik zou even de reviews afwachten, gezien de problemen met de nieuwe Razers. Check mijn post hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kesj schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:32:
[...]

Volgens deze site staat Sony third parties niet toe om gebruik te maken van de maximale draadloze doorvoorsnelheid. https://www.thesixthaxis....timate-controller-review/

"However, it’s not the best Bluetooth for PlayStation owners. Sony only allow third parties to run at around 12ms of latency, while going lower with their own controller. That can feel noticeable depending on the pace and sensitivity of a game..."

Geen idee of je dat merkt, maar ik lees op o.a. Reddit dat veel kopers van de nieuwe Razer controllers klagen over lag. Firmware updates schijnen iets verbeterd te hebben, maar alleen via usb werkt het zonder lag.

Ik heb een Razer v1, Nacon Pro 1, Nacon Pro 2 en een Strike Pack gehad, maar kwam toch weer terug bij de DS4. De Scuf vind ik te duur. Heb nu een Xbox One Elite controller met Brook adapter op mijn PS4. Dan speel je via usb en ik heb geen lag ervaren in Siege of COD4. Heb hem wel weer te koop staan, omdat ik de stugheid van de DS4 controller net wat nauwkeuriger vind werken. Maar goed, ik heb het een kans gegeven en weet nu wat ik er zelf van vind ;)
Je hebt een Strike Pack gehad maar kwam toch weer terug bij de DS4? Maar de Strike Pack is een opzetstuk die je op de DS4 zet en die gewoon bekabeld werkt. Dus hoe moet ik dat zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Vrijdag schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:05:
[...]

Ik zie ook niks boeiends. Was gisteren toevallig in de Intertoys en die hebben zowat dezelfde prijzen en zijn soms zelfs nog goed koper ook.

Ze zullen wel hun eigen "adviesprijs" van € 69,99 per spel bedoelen. Zo'n goedkoop truukje dat ik me afvraag of er serieus mensen zijn die daar intrappen.

Wat was ook alweer die site die de prijzen in de gaten hield? Daarop kon je mooi zien dat veel aanbiedingen helemaal geen aanbiedingen waren.
Daar ben ik het ook half mee eens, maar als je altijd je spellen in de store koopt zijn ze wel goedkoper.
Sommige prijzen zijn overigens wel interessant als ik zo in de pricewatch kijk.
God of war voor 30 euro (Deluxe versie).
Spider-man voor 40 (of 50 voor de Deluxe)

Tenminste die stonden nog op mijn lijstje, en ik ben te lui om discs te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
bram1984 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:44:
[...]

Je hebt een Strike Pack gehad maar kwam toch weer terug bij de DS4? Maar de Strike Pack is een opzetstuk die je op de DS4 zet en die gewoon bekabeld werkt. Dus hoe moet ik dat zien?
Na de Razer en Nacons ben ik weer voor de DS4 gegaan. Na een tijdje wilde ik weer paddles en heb ik de Strike Pack geprobeerd. Die klik je idd op de DS4. Mijn wijsvingers raakten alleen een rand van dat ding, dus ergonomisch gezien de minst fijne van alles wat ik geprobeerd heb. Snel er weer af gehaald dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kesj schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:54:
[...]

Na de Razer en Nacons ben ik weer voor de DS4 gegaan. Na een tijdje wilde ik weer paddles en heb ik de Strike Pack geprobeerd. Die klik je idd op de DS4. Mijn wijsvingers raakten alleen een rand van dat ding, dus ergonomisch gezien de minst fijne van alles wat ik geprobeerd heb. Snel er weer af gehaald dus.
Je bedoelt de rand tussen de triggers in? Dan heb je aardig grote handen zeker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrijdag schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:05:
[...]
Mja, ze vergelijken gewoon met de standaard prijs in de Store. Je kan moeilijk gaan verwachten dat ze gaan vergelijken met de prijzen van fysieke disks. Ik vind het toch minder boerenbedrog dan wat iBood bvb doet.
www.psprices.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
bram1984 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:56:
[...]

Je bedoelt de rand tussen de triggers in? Dan heb je aardig grote handen zeker?
De bolling achterop onder de USB aansluiting van de SP. Mijn handen zijn niet klein, maar ook niet erg groot volgens mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lekkerrrrrr .... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand ervaring met PS4 Pro en HDMI specs/kabels ?
Mijn bestaande kabel was wat te kort om PSVR netjes aan te sluiten, dus had ik bij de Action een 3m kabel gehaald. Er staat mooi HDMI 2.0 op de doos, maar ik zie nu in de kleine letters dat hij tot 10Gbps ondersteunt, terwijl ik toch dacht dat je voor 2.0 18Gbps nodig had ?

Ik ga dus gewoon eens testen maar vraag me nu wel af met wat ik best test ? Lijkt me evident dat ik alleszins met HDR content moet testen? Iets anders waar ik op moet letten? Ik vind nogal tegenstrijdige info online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Twixie schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 19:24:
Iemand ervaring met PS4 Pro en HDMI specs/kabels ?
Mijn bestaande kabel was wat te kort om PSVR netjes aan te sluiten, dus had ik bij de Action een 3m kabel gehaald. Er staat mooi HDMI 2.0 op de doos, maar ik zie nu in de kleine letters dat hij tot 10Gbps ondersteunt, terwijl ik toch dacht dat je voor 2.0 18Gbps nodig had ?

Ik ga dus gewoon eens testen maar vraag me nu wel af met wat ik best test ? Lijkt me evident dat ik alleszins met HDR content moet testen? Iets anders waar ik op moet letten? Ik vind nogal tegenstrijdige info online.
'echte' HDMI 2.0 kabels moeten 18 Gbps aankunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Gewoon gebruiken, goed zat

Heb zat van die kabels hier en nooit problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, denk wel dat het goed zit. Heb zowel Resogun als The Witness (in 1440p upscaled 60Hz) geprobeerd en geen issues te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Enige waar je op moet letten is of er high speed op staat. Nummers gelden alleen voor je apparatuur en nooit voor de kabels. Staat er dus hdmi 2 op je kabel, dan is dat onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorgen schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:10:
Enige waar je op moet letten is of er high speed op staat. Nummers gelden alleen voor je apparatuur en nooit voor de kabels. Staat er dus hdmi 2 op je kabel, dan is dat onzin.
Er stond ook High Speed op, maar blijkbaar zou je dus een Premium High Speed kabel moeten hebben : https://www.hdmi.org/consumer/finding_right_cable.aspx . Hoedanook, ondertussen alles herkabeld (ook maar direct een losse HDMI kabel aangesloten voor mijn vrij HDMI poort zodat ik later niet meer achter de TV moet kruipen). Nu nog eens alles testen en dan gaan met de banaan.

EDIT: Helaas pindakaas. Nu al 2x in een sessie van 2u voorgehad dat scherm kortstondig op zwart ging. Action kabel volstaat dus toch niet. Morgen eens een betere kabel gaan zoeken. Wel balen dat ik weer een stuk kabel management opnieuw kan gaan doen :p.

[ Voor 16% gewijzigd door Twixie op 16-11-2018 23:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:25
Jorgen schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:10:
Bij goedkope zooi uit China kun je er natuurlijk niet vanuit gaan dat wat er op staat ook correct is volgens de standaarden die we hier gewend zijn. En ja, wat bij de Action ligt had je net zo goed zelf uit China kunnen bestellen, zelfde zooi (kan soms best handig zijn hoor maar verwacht er geen hoge kwaliteit spul).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Indonesisch account gemaakt en Revolut is ook up and running, nu wachten op leuke deals 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Cardwizard schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 23:32:
Indonesisch account gemaakt en Revolut is ook up and running, nu wachten op leuke deals 😬
genoeg leuke deals daar toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@Buzzie Tetris Effect scheelt al 12 euro, zonder dat het een aanbieding is dus prima, zie net dat er ook nog 10% korting af gaat, nog beter dus

[ Voor 25% gewijzigd door Cardwizard op 16-11-2018 23:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buzzie
Cardwizard schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 23:41:
@Buzzie Tetris Effect scheelt al 12 euro, zonder dat het een aanbieding is dus prima, zie net dat er ook nog 10% korting af gaat, nog beter dus
graag gedaan voor de tip :)

Ik ga van de week ook mijn PS+ daar halen.
kan ik niet laten liggen voor 20 euro.

en vergeet niet nog 2 dagen 10% extra korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:35
Cardwizard schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 23:32:
Ja, had laatst Spider-Man + Season Pass voor €37 gekocht in de Indonesische Store. RDR2 was toen ook te koop voor €37. Geen geld!

US Store heeft nu ook leuke deals:

God of War: $21.99
Hollow Knight: $7.49
The Last of Us Remastered: $5.99
Persona 5: $19.99
Shadow of the Tomb Raider: $29.99

Alleen werkt Revolut niet in de US Store. Dus je moet tegoed kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:30
6 dollar voor The Last of Us?
Heeft Sony zijn zelfrespect verloren ofzo? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@Sefaex US account heb ik al jaren, tegenwoordig koop ik inderdaad tegoed, eerder had ik altijd een US Paypal account gekoppeld aan mijn NL creditcard.

Is er ergens een overzicht met goeie deals zodat je niet telkens alles moet doorspitten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
Digital Foundry heeft een analyse van Fallout 76 op consoles

Echt een ramp. Framerate dropt tot +- 12fps. Op de base ps4 gaat de framerate soms voor langere tijd niet boven 20fps.
Verder wil het beeld als eens bevriezen, glitches, bugs etc.
Ik heb Bethesda wel graag, maar dit soort zaken kunnen echt niet...
Momenteel is deze game gewoon een scam (op console)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
T
Cardwizard schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 00:31:
@Sefaex US account heb ik al jaren, tegenwoordig koop ik inderdaad tegoed, eerder had ik altijd een US Paypal account gekoppeld aan mijn NL creditcard.

Is er ergens een overzicht met goeie deals zodat je niet telkens alles moet doorspitten?
Psprices, hotukdeals (games), resetera

Dat zijn mijn resources.

Maar voor een volledige overzicht zou ik gewoon psprices gebruiken. Kan je ook meldingen instellen. Ook voor de Indonesische store bijv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 00:50:
Digital Foundry heeft een analyse van Fallout 76 op consoles

Echt een ramp. Framerate dropt tot +- 12fps. Op de base ps4 gaat de framerate soms voor langere tijd niet boven 20fps.
Verder wil het beeld als eens bevriezen, glitches, bugs etc.
Ik heb Bethesda wel graag, maar dit soort zaken kunnen echt niet...
Momenteel is deze game gewoon een scam (op console)
Helemaal mee eens. En inhoudelijk (online only) trekt de game me ook al niet ... Snel verder werken aan TES VI (al schijnt die weer op dezelfde engine te draaien) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Ben een fan van Fallout (alleen al voor de soundtrack). Maar toen ik de eerste beelden zag, wist ik al dat dit een drama ging worden.

Game Engine van Fallout 4 was imo ook al sterk verouderd. En nu trekken ze de lijn gewoon door.
Ze hadden 76 beter als Fallout 4 expansion kunnen aanbieden.

En dan gewoon vanaf scratch met Fallout 5 beginnen.

Ben erg benieuwd naar de reviews. Maar ik vrees het ergste!

[ Voor 3% gewijzigd door Sefaex op 17-11-2018 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die engine is ook totaal niet geschikt voor een MMO achtige game ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig want in de df video zeggen ze ook dat ze eerst het idee hadden om een mp mode in fallout 4 te stoppen, maar dat ze er later een nieuwe game van gingen maken.

Toch wel heel bijzonder hoe bethesda studio vorige generatie aan de top van de keten stond en nu met een hardere lijn als bioware naar beneden vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 10:40:
Toch wel heel bijzonder hoe bethesda studio vorige generatie aan de top van de keten stond en nu met een hardere lijn als bioware naar beneden vallen.
Inderdaad. 'Vroeger' stond Bethesda met haar RPGS niet alleen bekend om de immersive gameplay maar ook om de vooruitstrevende grafische engines. Denk aan Morrowind en in mindere mate Oblivion. Maar daarna is het wat dat laatste betreft wel bergafwaarts gegaan. Het blijft voortborduren op dezelfde engine, die het allemaal allang niet meer trekt.

Mijn voorstel, doe R* een goed voorstel en koop de engine van RDR2 en ver-ElderScroll die :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sefaex schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 10:25:
Ben erg benieuwd naar de reviews. Maar ik vrees het ergste!
Belooft inderdaad niet veel goeds: https://www.metacritic.com/game/playstation-4/fallout-76 . Ook opmerkelijk dat reviews zo lang op zich laten wachten. Met andere AAA games komen de reviews massaal op de dag van de release van zodra het embargo verlopen is. Fallout 76 is al 3 dagen uit en gewoon nog geen reviews te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-10 21:07
Meh, zat vanochtend God of War te spelen en na ongeveer een half uurtje vertraagde het beeld en viel de Pro helemaal uit. Nog niet eerder gehad. Heb ‘m daarna weer aangezet en nog even 20 minuutjes gespeeld, toen geen problemen gehad. Iemand hier ook wel eens zoiets gehad? De fan ook gecontroleerd maar daar was geen stof oid te vinden. Hoop niet dat ie stuk gaat 😕

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@WinterBase ik ook 1 keer met mijn dag oude pro, RDR2 aan het spelen en alles traag en zwart beeld, even later start hij weer opnieuw op en geen problemen meer gehad

Klopt af

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Cardwizard schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 00:31:

Als je verschillende stores voor 1 spel wil vergelijken is http://psn4.com handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Klor schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 13:20:
[...]

Als je verschillende stores voor 1 spel wil vergelijken is http://psn4.com handig
Handige website. Die kende ik nog niet!

Edit: Hij checked alleen niet alle stores. Zie bijv geen Nederlandse prijzen staan. Maar goed, desondanks best een handige website. Koop veel in de US en Indonesische Store. Dus altijd handig om even snel de prijzen te vergelijken.

[ Voor 31% gewijzigd door Sefaex op 17-11-2018 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Wie hier heeft weleens gebruik gemaakt van Remote Play op de PS4? En hoe beviel je dat?

Zelf heb ik Remote Play afgelopen jaren meermaals geprobeerd met een PS Vita, met de PS TV en met een Xperia Z5 Premium toestel. In alle gevallen viel de ervaring mij flink tegen. Ik gebruik het enkel binnenshuis, maar desondanks zit er veel vertraging tussen de input van de controller en de reactie op het scherm.

Is er iemand bij wie het wel vloeiend werkt met 1 van de genoemde systemen? Een laptop of desktop (Windows of Apple) is geen optie voor mij, die apparaten gebruik ik al jaren niet meer (in privé setting).

Ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen. Hopelijk steek ik er nog iets van op, zodat ik het hier ook vloeiend aan de praat kan krijg (dacht hij hoopvol... ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
@ralph075 op verschillende Apple systemen (iMac/MacBooks) liep het wel erg goed moet ik zeggen, wat ik verder geprobeerd heb op tablets/telefoons was 3x niks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ralph075 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 15:08:
Wie hier heeft weleens gebruik gemaakt van Remote Play op de PS4? En hoe beviel je dat?

Zelf heb ik Remote Play afgelopen jaren meermaals geprobeerd met een PS Vita, met de PS TV en met een Xperia Z5 Premium toestel. In alle gevallen viel de ervaring mij flink tegen. Ik gebruik het enkel binnenshuis, maar desondanks zit er veel vertraging tussen de input van de controller en de reactie op het scherm.

Is er iemand bij wie het wel vloeiend werkt met 1 van de genoemde systemen? Een laptop of desktop (Windows of Apple) is geen optie voor mij, die apparaten gebruik ik al jaren niet meer (in privé setting).

Ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen. Hopelijk steek ik er nog iets van op, zodat ik het hier ook vloeiend aan de praat kan krijg (dacht hij hoopvol... ;) )
Werkt hier prima en eigenlijk met alle combinaties wel (verschillende PS4's, PSTV's, Vita's en Sony smartphones). Bedraad: zorg dat je netwerk in orde is, maar dat lijkt me logisch. Vita specifiek: ding is draadloos erg zwak, zorg dat je dichter bij de bron (AP/router) zit of dat je signaal sterker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ben nu al verliefd op die Indonesische psn store, Tetris Effect, Crash trilogie en Uncharted The Lost Legacy gekocht voor 38,67 euro _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:05
Cardwizard schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 19:14:
Ben nu al verliefd op die Indonesische psn store, Tetris Effect, Crash trilogie en Uncharted The Lost Legacy gekocht voor 38,67 euro _/-\o_
Wel opletten bij sommige? games. X=O en O=X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:51
Hier al eerder langs gekomen, is wel gericht op Amerika. Lijkt de vraag te blijven wat we hier in Europa mogen verwachten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buzzie
Ik ben niet verantwoordelijk voor de vele uitgaven die je daar doet he..!! O-) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:01

Bluebe

Roar

FabianNL schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 21:45:
[...]

Hier al eerder langs gekomen, is wel gericht op Amerika. Lijkt de vraag te blijven wat we hier in Europa mogen verwachten...
Ik heb voor zover helaas alleen nog maar een aanbieding in de folder van de intertoys gezien. Ze hadden voorspeld dat de PlayStation 4 pro voor $275,- in Amerika komt, ben benieuwd of dat gaat gebeuren en wat dan de prijs in Nederland zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe betaal jij daar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:37
Met Revolut, paar posts terug. Of tegoed kopen op Amazon, nog wat meer posts terug ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Intertoys folder heeft ps4 slim met 2 controllers en spiderman voor 289€. Ik ben bang dat we een magere black friday tegemoed komen.

Meest kloten vind ik nog dat ps plus in de usa 40 dollar is en hier 48 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Nieuwevolger schreef op zondag 18 november 2018 @ 10:19:
Intertoys folder heeft ps4 slim met 2 controllers en spiderman voor 289€. Ik ben bang dat we een magere black friday tegemoed komen.

Meest kloten vind ik nog dat ps plus in de usa 40 dollar is en hier 48 euro.
Als je het niet erg vindt om met je spellen overnieuw te beginnen dan kan je in Indonesie je PS plus halen.
Kost een jaar PS+ namelijk standaard 20 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:39

DoctorV64

Cosmopoliet

Als je een digitale versie koopt van een game in de vorm van deluxe/complete edition, dan is de DLC gekoppeld aan het account waarop je hem koopt?

Ik had Spiderman Deluxe version in de preorder gekocht op de HK store en heb het spel op mijn NL-se account uitgespeeld. Het grappige was dat ik wel de pre-order zaken kreeg in mijn NL-se account, maar dat de DLC niet beschikbaar was/ik moest het kopen dan. Of zou ik dan spiderman op mijn HK account eerst moeten uitspelen en daar dan de DLC binnenhalen zodat deze dan ook beschikbaar is voor mijn NL account?

De reden waarom ik dit vraag is dat ik voor omgerekend 13 euro in de Indo psn store de complete Horizon Dawn spel wil kopen, maar als ik dan speel op mijn NL account dan vrees ik dat de DLC niet beschikbaar is.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Bluebe schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 22:09:
[...]

Ik heb voor zover helaas alleen nog maar een aanbieding in de folder van de intertoys gezien. Ze hadden voorspeld dat de PlayStation 4 pro voor $275,- in Amerika komt, ben benieuwd of dat gaat gebeuren en wat dan de prijs in Nederland zou worden.
Hou Duitsland even in de gaten. Vorig jaar heb ik me daar voor 284 de pro uitgehaald (bij de Duitse MediaMarkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
DoctorV64 schreef op zondag 18 november 2018 @ 10:44:
Als je een digitale versie koopt van een game in de vorm van deluxe/complete edition, dan is de DLC gekoppeld aan het account waarop je hem koopt?

Ik had Spiderman Deluxe version in de preorder gekocht op de HK store en heb het spel op mijn NL-se account uitgespeeld. Het grappige was dat ik wel de pre-order zaken kreeg in mijn NL-se account, maar dat de DLC niet beschikbaar was/ik moest het kopen dan. Of zou ik dan spiderman op mijn HK account eerst moeten uitspelen en daar dan de DLC binnenhalen zodat deze dan ook beschikbaar is voor mijn NL account?

De reden waarom ik dit vraag is dat ik voor omgerekend 13 euro in de Indo psn store de complete Horizon Dawn spel wil kopen, maar als ik dan speel op mijn NL account dan vrees ik dat de DLC niet beschikbaar is.
De DLC moet je inderdaad kopen in de store waar je het spel ook hebt gekocht.

Dus als je net als ik de HZD in de Indonesische store hebt gekocht zul je toekomstige DLC daar ook moeten kopen....je kan hem dan wel op je NL account spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb geen zin om er een heel gedoe van te maken als ik een keer iets wil halen uit de ps store.

De sales op games lijkeb ook tegen te vallen, kon me nog wel herinneren dat games als gran turismo sport, wolfenstein en shadow of mordor vorig jaar maar €20 waren op blackfriday.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buzzie
Nieuwevolger schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:25:
Ik heb geen zin om er een heel gedoe van te maken als ik een keer iets wil halen uit de ps store.

De sales op games lijkeb ook tegen te vallen, kon me nog wel herinneren dat games als gran turismo sport, wolfenstein en shadow of mordor vorig jaar maar €20 waren op blackfriday.
Ik vindt het juist wel een sport als ik een game graag wil om hem dan zo goedkoop mogelijk te halen.
Wil geen dief zijn van mijn portemonnee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
DoctorV64 schreef op zondag 18 november 2018 @ 10:44:

Ik las ergens dat die X en O button van HZD zijn omgedraaid. Dat heb je bij sommige Aziatische games.

Game is verder gewoon in het Engels te spelen. En je kunt de button layout via je PS4 aanpassen. Maar dan verander je dit voor elk spel die je speelt.

Dus dit is alleen handig als je HZD in 1 hap uitspeelt. En tussendoor geen andere games speelt.

Ben er niet 100% zeker van. Maar dacht dit ergens te hebben gelezen.

Ik heb zelf Spider-Man Digital Deluxe Edition uit de Indonesische store gekocht. En die speelt zoals de Europese versie. Ken iemand die RDR2 uit de Indonesische store heeft egkocht, en die speelt ook als de Europese versie.

Niet elke game heeft dus een andere button layout. Maar het is wel iets om rekening mee te houden.

En ja, DLC is regio gebonden. Koop je een spel uit de Indonesische Store. Zul je de betreffende DLC ook uit de Indonesische Store moeten kopen. Beide zijn echter gewoon speelbaar op je Nederlandse account.

Ik heb ook de season pass van Spider-Man. DCL pakketten zijn los te downloaden via de Indonesische Store.

P.S. HZD complete edition is ook in de sale in de Amerikaanse Store. Betaal je $14.99. Nadeel is dan wel dat je $20 tegoed moet kopen. Want in de Amerikaanse Store kun je niet met Revolut betalen.

[ Voor 8% gewijzigd door Sefaex op 18-11-2018 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
oa Intertoys en GM hadden vorig jaar wel interessante korting op games dacht ik.

Enige waar ik echt interesse in zou hebben is een Pro CUH72 met een fikse korting. Kans dat dat gaat gebeuren is jammer genoeg klein.
Qua games zijn er nog een aantal die ik eens moet oppikken, maar er is geen haast. Het gaat dan vooral over Wolfenstein 2, A Way Out, HZD DLC en eventueel Detroit.
Spyro, Fallout 76 en Hitman 2 ga ik ook nog halen, maar ik wacht tot die wat goedkoper worden
Voor de rest heb ik de belangrijke games wel gespeeld, ik kijk vooral uit naar wat er nog gaat komen in 2019/2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Exorcist schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 16:00:
[...]

Werkt hier prima en eigenlijk met alle combinaties wel (verschillende PS4's, PSTV's, Vita's en Sony smartphones).
Als je op PSTV speelt, hoe verbind je de controller dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Anton.net schreef op zondag 18 november 2018 @ 12:06:
oa Intertoys en GM hadden vorig jaar wel interessante korting op games dacht ik.

Enige waar ik echt interesse in zou hebben is een Pro CUH72 met een fikse korting. Kans dat dat gaat gebeuren is jammer genoeg klein.
Qua games zijn er nog een aantal die ik eens moet oppikken, maar er is geen haast. Het gaat dan vooral over Wolfenstein 2, A Way Out, HZD DLC en eventueel Detroit.
Spyro, Fallout 76 en Hitman 2 ga ik ook nog halen, maar ik wacht tot die wat goedkoper worden
Voor de rest heb ik de belangrijke games wel gespeeld, ik kijk vooral uit naar wat er nog gaat komen in 2019/2020.
Intertoys gaat tijdens Black Friday een PS4 Slim bundel verkopen met Spider-Man en 2 controllers voor €290.

Denk dat andere retailers dezelfde bundel gaan verkopen. Nog niks gehoord over een Pro deal. Ook in de VS niet.

Ik zou Amazon.de in de gaten houden. Die verkochten vorig jaar nov een Pro voor €283 incl.
Van Nederlandse retailers hoef je zulke deals niet snel te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@Nieuwevolger is toch geen gedoe? Even accountant maken en klaar, makkelijker kun je het geld niet besparen
Pagina: 1 ... 50 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.