Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:38
Joosie200 schreef op zondag 11 november 2018 @ 16:37:
[...]

Zo dan. Mooie reportage en duidelijke winst in geluidsoverlast. Is er een manier om misschien via de onderkant sneller te zien welke fan er gemonteerd is? Want ik heb een cuh 7116b. Ben benieuwd welke type fan er bii mijn exemplaar aan boord zit.
Je kan de fan zien als je de bovenkant van de behuizing er af haalt
Die kan je gewoon losklikken.
Je moet wel redelijk wat kracht zetten

[ Voor 4% gewijzigd door Anton.net op 11-11-2018 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik moet wel zeggen dat het kwaliteitsverschil tussen de Delta en Nidec fan in de praktijk wat onduidelijk is, maar over het algemeen zou de Nidec iets stiller moeten zijn. Volgens dit filmpje is de Delta fan weer stiller: YouTube: PS4 Pro Fan Noise - Delta vs Nidec Test

[ Voor 70% gewijzigd door stin00 op 11-11-2018 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Iemand met een CUH72?
Ben wel benieuwd of die een andere fan heeft

[ Voor 11% gewijzigd door Anton.net op 11-11-2018 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-10 12:50
Lol mijn pro wou niet meer aan na een nachtje rusten weer wel. Heb helemaal niet opgelet welke fan ik heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:26
Bedankt stin00 voor je uitgebreide uitleg! Echt geweldig! Ik klaag nog wel eens dat ik de tweakers van vroeger mis. Ik zal nu even niet meer klagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:43
Ik heb vandaag bij Mediamarkt de losse PS4 pro gecheckt, cuh72, hetzelfde als uit de rdr2 bundel. Misschien is dit de reden van de schaarste van pre-rdr2 periode.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Anton.net schreef op zondag 11 november 2018 @ 16:58:
Iemand met een CUH72?
Ben wel benieuwd of die een andere fan heeft
Zelfde Delta en Nidec fans las ik op een ander forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMeatball
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-07 11:09
Iemand hier ervaring met custom PS4 controllers? Ik ben op zoek naar een Xbox Layout Wireless controller met 3.5mm jack. Tot nu toe kan ik alleen varianten vinden die aan een van de drie criteria niet voldoen.

Hory Onyx: Perfect maar geen 3.5mm jack
Nacon Rev. Pro: Perfect maar niet draadloos
Scuf Impact: Perfect maar geen Xbox Layout

Wie oh wie heeft de goude tip?

Mijn V&A Advertenties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 17:33

Acid_Burn

uhuh

Scuf Vantage?
Afbeeldingslocatie: https://media.playstation.com/is/image/SCEA/playstation-accessories-vantage-controller-key-art-01-us-16may18

[ Voor 82% gewijzigd door Acid_Burn op 12-11-2018 11:04 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMeatball
Hmmm die zijn US/Canada Only :/. Eens kijken of er iemand is die ze importeerd oid

Mijn V&A Advertenties!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CptMeatball schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:12:
Hmmm die zijn US/Canada Only :/. Eens kijken of er iemand is die ze importeerd oid
Niet schrikken van de prijs. Die SCUF dingen zijn echt zwaar overpriced. Ik zou gewoon settlen voor een kabel.

Ik heb voor een paar tientjes zo'n strike pack die ook gewoon paddles toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMeatball
bram1984 schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:25:
[...]

Niet schrikken van de prijs. Die SCUF dingen zijn echt zwaar overpriced. Ik zou gewoon settlen voor een kabel.

Ik heb voor een paar tientjes zo'n strike pack die ook gewoon paddles toevoegt.
Ja die prijzen zijn insane. Maar ik gebruik mijn Bose QC35 als headset voor m'n PS4, en ik zie net dat bijna alle 3rd party controllers geen audio over bluetooth ondersteunen. Dus dat wordt dan waarschijnlijk een standaard DS4 kopen 8)7

Mijn V&A Advertenties!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Beun de Haas BV schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 13:46:
[...]

Wat mag je met het product doen tijdens de bedenktijd?

Je moet het product kunnen beoordelen om na te gaan of je het wilt houden. Je moet bijvoorbeeld kleding en schoenen kunnen passen. Je mag de verpakking openmaken om het product te bekijken, mits je dit netjes doet.

Je mag het product niet daadwerkelijk gebruiken als je nog niet weet of je het houdt. De verkoper mag een vergoeding vragen als na retourzending blijkt dat je iets met het product hebt gedaan dat niet nodig was om het te kunnen beoordelen.

Bron: https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/retourneren
ik heb nog nooit ervaren dat een verkopen als bol.com daar moeilijk over doet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 11:31
Voor degene die nog geen KPN klant zijn:

óf gratis 1 jaar PS+ óf gratis 1 jaar PS NOW + sowieso een controller

Voor degene die al wel KPN klant zijn;
Je kan meedoen aan een actie om een playstation te winnen, inschrijving is vanaf morgen:

https://www.kpn.com/inter...d=hptopbanner-playstation

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 16:10
https://gamer.nl/artikele...ntroller-met-touchscreen/
Interessant, controller met touchscreen. Vast iets voor de Ps5? Ben benieuwd wat dit in gaat houden en waar Sony met de Ps5 heen wil.

[ Voor 26% gewijzigd door Hulleman op 12-11-2018 12:22 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hulleman schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:21:
Interessant, controller met touchscreen. Vast iets voor de Ps5? Ben benieuwd wat dit in gaat houden en waar Sony met de Ps5 heen wil.
Mja, de meeste patenten komen zelfs nooit tot implementatie. Anderzijds zie ik echt niets nieuws in dit patent (jammer dat de afbeeldingen niet beschikbaar zijn). Ze beschrijven grotendeels bestaande PS controllers met wat lijkt als afneembare handvaten en een touchscreen in de main body. Dit klinkt wel heel erg als wat de Switch doet, dus ik heb zo mijn twijfels of ze überhaupt dit patent toegekend gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Hulleman schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:21:
Probeer te bedenken wat ik er mee moet eigenlijk. De touchpad nu wordt al amper gebruikt in games en ik wil niet naar mijn controller hoeven kijken. Dit is denk ik een gevalletje "laten we het voor de zekerheid maar vastleggen" maar zie het niet direct als een nuttige toevoeging.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
stin00 schreef op zondag 11 november 2018 @ 16:17:
Vandaag op het programma: het vervangen van de normale thermal paste voor metal thermal paste. Het doel hiervan is om de PS4 pro stiller te maken. Vooral de eerste twee revisies, de CUH-7000 en CUH-7100, staan er om bekend aardig wat lawaai te maken bij 4K HDR output. Ik wil van Red Dead Redemption 2 genieten in stilte en niet met een straaljager geluid.
Nice. Ik ben er ooit aan begonnen, maar ik ben gstopt bij de power connector op het moederbord. Dat voelde te fragiel aan en kreeg hem maar niet los.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik weet niet of er interesse is voor de mensen op de PS4, maar ik heb net een topic gemaakt voor het spel [Multi] Moonlighter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik snap nu wel eindelijk wat jullie bedoelen met een luidruchtige pro... Ik was vorige week HZD aan het spelen en ineens gaat die pro een herrie maken... Het was maar 10 seconden, maar ik weet nu hoe de pro klinkt op volle fan speed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Arunia Mooie OP, game is verder niks voor mij... Hoef sowieso geen pixel stuff meer ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spinnenman
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

https://twitter.com/BeatSaber/status/1060554919625801728

volgens mij ben ik niet de enige die hier al een poosje op zit te wachten? iedereen kan de VR set weer uit de kast halen binnenkort.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:28
@spinnenman ik moet de prut eerst nog uit de doos halen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spinnenman
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Cardwizard schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:40:
@spinnenman ik moet de prut eerst nog uit de doos halen >:)
ik was hem dus serieus kwijt, zo weinig aandacht heeft hij gehad :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:35
Komen idd nu wel leuke VR titels uit, maar het blijft niets voor mij echt, heb er 1, maar blijf er slecht tegen kunnen het missen van lichamelijke prikkels, terwijl je ogen en hersenen perfect voor de gek gehouden worden.

Blijf er snel misselijk van worden, mss toch maar eens van de hand doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
PlayStation US laat net op twitter zien 1TB PS4 slim met Spider-Man voor 199 dollar, PlayStation VR ook voor 199 dollar (staat een plaatje van Moss en Astrobot bij maar is niet duidelijk of die er ook bij zitten)

Misschien komt zoiets ook deze kant op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:30
Cardwizard schreef op maandag 12 november 2018 @ 17:48:
PlayStation US laat net op twitter zien 1TB PS4 slim met Spider-Man voor 199 dollar, PlayStation VR ook voor 199 dollar (staat een plaatje van Moss en Astrobot bij maar is niet duidelijk of die er ook bij zitten)

Misschien komt zoiets ook deze kant op..
Was een tijdje terug al gelekt.

De VR was gisteren ook in de aanbieding bij oa: Bol.com en Gamemania (Single Days).

PS VR V2 + VR Worlds + Camera voor €200.

Lijkt om een algemene prijsverlaging te gaan. Want ook in Engeland was hij gisteren in de aanbieding.

Die Spider-Man bundel is wel erg nice. Ben benieuwd of wij die ook gaan krijgen. Vaak zijn de BF deals in de VS een stuk mooier dan bij ons. Dus zou er niet vanuit gaan. Maar je weet het maar nooit.

Die Witte PS Pro voor €283 incl bij Amazon.de (vorig jaar nov) blijft tot nu toe de beste console deal imo. Ben benieuwd of Amazon.de deze Black Friday weer gaat stunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@Sefaex een Pro heb ik al en die VR aanbieding van gisteren komt morgen aan als het goed is, had uiteraard liever inc. Moss en Astrobot gehad (al is dat niet zeker of het er bij zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De kritiek op RDR2's controls is niet zo heel gek als je dit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Uncharted heeft dat eigenlijk ook altijd een beetje gehad, maar lang niet zo erg als RDR II
Dan moet je maar eens Fortnite ofzo opzetten, die controls zijn zo extreem soepel.

Toch vreemd dat R* hier zoveel problemen mee heeft. Is het dan zo moeilijk om het te finetunen? Of kan het hen gewoon niets schelen? Geef 2 IT'ers een maand lang de opdracht om de controls te perfectioneren, lijkt me toch doenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 15:55
bram1984 schreef op maandag 12 november 2018 @ 22:01:

[YouTube: 3rd Person Input Response Times]
Doen ze dit niet om het een soort realistische sluggish feel te geven. Beetje zoals battlefield ook altijd zwaarder aanvoelt dan bv cod.
Wel bizar btw de inputlag is echt bijna 0 bij destiny 2.
Ben zelf blij dat ik lekker wacht met rdr2, hopen dat ze nog een hoop gaan patchen dan haal ik hem wel keer.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik ergerde me ook mateloos aan de traagheid van RDR2 in het begin, nu ik een flink stuk in het spel zit begin ik het echt te waarderen, top spel en niet te vergelijken met andere (veel snellere 3rd person) spellen imho

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anton.net schreef op maandag 12 november 2018 @ 22:14:
Uncharted heeft dat eigenlijk ook altijd een beetje gehad, maar lang niet zo erg als RDR II
Dan moet je maar eens Fortnite ofzo opzetten, die controls zijn zo extreem soepel.

Toch vreemd dat R* hier zoveel problemen mee heeft. Is het dan zo moeilijk om het te finetunen? Of kan het hen gewoon niets schelen? Geef 2 IT'ers een maand lang de opdracht om de controls te perfectioneren, lijkt me toch doenbaar?
Uncharted zit er ook in en is juist redelijk responsive.

@v8power67 Ik vind het maar een rare design keuze. Je kunt de game ook door animaties en andere zaken zwaarder aan laten voelen. Aan inputlag heeft echt niemand iets. Het heeft nul voordelen. The Last of Us voelt in zwaar aan, maar is toch heel responsive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmgep
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik ben rond aant kijken voor een goede ps4 deal met 2 controllers en fifa voor mn kids.
Mogelijk ff black friday afwachten dus?
Sefaex schreef op maandag 12 november 2018 @ 17:53:
[...]

Was een tijdje terug al gelekt.

De VR was gisteren ook in de aanbieding bij oa: Bol.com en Gamemania (Single Days).

PS VR V2 + VR Worlds + Camera voor €200.

Lijkt om een algemene prijsverlaging te gaan. Want ook in Engeland was hij gisteren in de aanbieding.

Die Spider-Man bundel is wel erg nice. Ben benieuwd of wij die ook gaan krijgen. Vaak zijn de BF deals in de VS een stuk mooier dan bij ons. Dus zou er niet vanuit gaan. Maar je weet het maar nooit.

Die Witte PS Pro voor €283 incl bij Amazon.de (vorig jaar nov) blijft tot nu toe de beste console deal imo. Ben benieuwd of Amazon.de deze Black Friday weer gaat stunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:29
Anton.net schreef op maandag 12 november 2018 @ 22:14:

Je denkt dat het zo werkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
gmgep schreef op maandag 12 november 2018 @ 23:33:
Ik ben rond aant kijken voor een goede ps4 deal met 2 controllers en fifa voor mn kids.
Mogelijk ff black friday afwachten dus?
[...]
Als je op dit moment een PS4 zoekt, zou ik zeker even 2 weken wachten ja. 100% garanties heb je niet.

Maar vorig jaar in november waren er genoeg goede console deals.

Paar deals die ik me nog kan herinneren:

PS4 Slim 500GB + 1 Controller - €188
PS4 Pro + Fifa 18 Ronaldo Edition + 2 Controllers - €345
PS4 Pro + Call of Duty WW2 + 2 Controllers - €377

Voor Nederlandse begrippen erg nette deals.

Ook even Amazon.de en co.uk in de gaten houden. Amazon.fr, es en .it hebben nooit zulke goede deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmgep
Bedankt voor de tips!
moet je daar ook op tijd bij zijn, of zijn die acties ruim op voorraad?
Welke NL sites hebben goede deals?
Sefaex schreef op maandag 12 november 2018 @ 23:41:
[...]

Als je op dit moment een PS4 zoekt, zou ik zeker even 2 weken wachten ja. 100% garanties heb je niet.

Maar vorig jaar in november waren er genoeg goede console deals.

Paar deals die ik me nog kan herinneren:

PS4 Slim 500GB + 1 Controller - €188
PS4 Pro + Fifa 18 Ronaldo Edition + 2 Controllers - €345
PS4 Pro + Call of Duty WW2 + 2 Controllers - €377

Voor Nederlandse begrippen erg nette deals.

Ook even Amazon.de en co.uk in de gaten houden. Amazon.fr, es en .it hebben nooit zulke goede deals.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekkere sandbox mayhem....

[ Voor 27% gewijzigd door -SaveMe- op 12-11-2018 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
418O2 schreef op maandag 12 november 2018 @ 23:38:
[...]

Je denkt dat het zo werkt?
Ik geef toch ook aan dat het me niet helemaal duidelijk is wat de oorzaak is van dit probleem?
Weet jij het wel? Wil je het dan even uitleggen?
Ik zie gewoon dat de inputlag slecht is bij RDR II. R* heeft veel geld, met geld valt (bijna) alles te verbeteren. Conclusie is gewoon dat de controls strakker hadden moeten zijn

Overigens: Spyro heeft momenteel een score van 85 op Metacritic. Dat vind ik toch een mooi resultaat

[ Voor 10% gewijzigd door Anton.net op 13-11-2018 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extra korting voor PS+ leden op Black Ops IIII:

https://store.playstation...MSF75508-CODBLOPS4EARLY/1

Vanaf €48,99 en een echte aanrader van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:11
Albinoraptor schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:29:
Komen idd nu wel leuke VR titels uit, maar het blijft niets voor mij echt, heb er 1, maar blijf er slecht tegen kunnen het missen van lichamelijke prikkels, terwijl je ogen en hersenen perfect voor de gek gehouden worden.

Blijf er snel misselijk van worden, mss toch maar eens van de hand doen.
+1 die van mij staat op marktplaats. Vind het heel vet maar kan er ook niet tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:46
v8power67 schreef op maandag 12 november 2018 @ 22:22:
[...]
Ben zelf blij dat ik lekker wacht met rdr2, hopen dat ze nog een hoop gaan patchen dan haal ik hem wel keer.
RDR2 stond helemaal niet op mijn lijstje maar nu ik er wat meer van gezien heb lijkt ie me toch wel tof.
Net als jij heb ik absoluut geen haast dus haal 'm volgend jaar wel ergens.
Met de aankomende releases van BF V (7 dagen) en The Golf Club 2019 (3 dagen) heb ik er voorlopig toch geen tijd voor ;)

Betreffende de (Rockstar) controls: gisteren weer eens verder gegaan met GTA V en de controls daar zuigen ook behoorlijk, vooral tijdens first person en het autorijden (al spelen in het laatste geval de bar slechte physics misschien een grotere rol).

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
gmgep schreef op maandag 12 november 2018 @ 23:51:
Bedankt voor de tips!
moet je daar ook op tijd bij zijn, of zijn die acties ruim op voorraad?
Welke NL sites hebben goede deals?
[...]
Zou er wel snel bij zijn. Consoles zullen niet binnen 5 min uitverkocht zijn oid. Maar je moet niet een paar dagen gaan wachten.

Gewoon tweaker (worden hier ook veel aanbiedingen gepost) en pepper in de gaten houden. Dan moet het goed komen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Red dead redemption 2, God of War etc. etc. koop en speel niet veel momenteel ivm tijdgebrek. Pas vader geworden, maar neig wel heel erg naar Fallout 76 ondanks alle negativiteit.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Iemand al een Deal met PS4 pro incl VR2 voorbij zien komen ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 12:57:
Iemand al een Deal met PS4 pro incl VR2 voorbij zien komen ?
Bedoel je playstation virtual reality (vr) v2.0 ?

[ Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 13-11-2018 13:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
@bram1984 PS4 pro met V-Rally 2? :+

[ Voor 8% gewijzigd door Cardwizard op 13-11-2018 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Ging mij er meer om dat het een afkorting is en er in topic warning hier iets over staat.
Plus zou dus zoals hierboven staat ook vrally 2 kunnen zijn blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:50:
[...]

Ging mij er meer om dat het een afkorting is en er in topic warning hier iets over staat.
Plus zou dus zoals hierboven staat ook vrally 2 kunnen zijn blijkbaar.
Serieus? Sony noemt het ding zelf PSVR. 8)7

En VRally 2, volgens de wiki is dat een game uit 1999 die uitkwam op de PSX. Zijn daar bundels van met de PlayStation 4 Professional? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:52:
[...]

Serieus? Sony noemt het ding zelf PSVR. 8)7

En VRally 2, volgens de wiki is dat een game uit 1999 die uitkwam op de PSX. Zijn daar bundels van met de PlayStation 4 Professional? :P
Dan zou hij het dus psvr moeten noemen niet een playstation pro bundel met vr2 ? Athans om het wat duidelijker te maken lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-10 13:47

s0kkie

Cowabunga

Er bestaat niet eens een PSVR 2.0 dus waar gaat dit over?
Een iets gewijzigde PSVR versie van eerder dit jaar betekent niet gelijk dat het 2.0 is geworden, de geruchten gaan nu dat de echte 2.0 pas met de PS5 gaat komen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Modbreak:Ok lijkt me niet nodig om de afkorting discussie verder te voeren. Topic warning is er niet voor niets. Bij verdere problemen graag topic report aanmaken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
s0kkie schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:27:
Er bestaat niet eens een PSVR 2.0 dus waar gaat dit over?
Een iets gewijzigde PSVR versie van eerder dit jaar betekent niet gelijk dat het 2.0 is geworden, de geruchten gaan nu dat de echte 2.0 pas met de PS5 gaat komen ;)
Die versie heet dus V2, dus dat lijkt me voor de hand liggend. Dat is het HDR model, om het even zo te noemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Playstation VRV2HDR? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmgep
Bedankt!
Ik ga het goed in de gaten houden! ;)
Sefaex schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 09:33:
[...]

Zou er wel snel bij zijn. Consoles zullen niet binnen 5 min uitverkocht zijn oid. Maar je moet niet een paar dagen gaan wachten.

Gewoon tweaker (worden hier ook veel aanbiedingen gepost) en pepper in de gaten houden. Dan moet het goed komen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Video met de nominaties van The Game Awards. Hun website ligt plat momenteel

Eigenlijk zijn er zo veel awards dat iedere game die iets voorstelt wel een prijs wint.
GOTY zal wel naar RDR II gaan. Persoonlijk zou ik toch voor GoW kiezen denk ik.
Bij Best Ongoing Game is No Man's Sky genomineerd. Serieus? 8)7

Hopelijk zijn er ook een paar leuke announcements

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het aantal esport nominees is wel schaamteloos.

Goty nominees zijn trouwens gow, rdr2, ac oddesys, celeste, monster hunter world en spiderman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@gmgep Kun je misschien onder quotes reageren zoals het eigenlijk hoort? Dit leest vrij irritant. Dank is groot.
Anton.net schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 18:52:
Video met de nominaties van The Game Awards. Hun website ligt plat momenteel
[YouTube: 🎮The Game Awards - 2018 Nominee Announcement 🏆]
Eigenlijk zijn er zo veel awards dat iedere game die iets voorstelt wel een prijs wint.
GOTY zal wel naar RDR II gaan. Persoonlijk zou ik toch voor GoW kiezen denk ik.
Bij Best Ongoing Game is No Man's Sky genomineerd. Serieus? 8)7

Hopelijk zijn er ook een paar leuke announcements
Ik verwacht ook RDR2. Die game heeft de meest indrukwekkende open wereld die ik ooit gezien heb, maar ik heb eerlijk gezegd meer fun beleefd aan zowel Spider-Man als God of War (en misschien stiekem ook wel aan Detroit), en daar draait het uiteindelijk om, toch? Met die games kon ik een stuk moeilijker stoppen dan met RDR2, eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

bram1984 schreef op maandag 12 november 2018 @ 22:01:

[YouTube: 3rd Person Input Response Times]
Dat ziet er idd uit als realistisch bewegen.
Vaak gebeurt dat niet in games en laten ze de hoofdpersoon onrealisch snel omdraaien wat fijner is qua responsiveness.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YakuzA schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 19:34:
[...]

Vaak gebeurt dat niet in games en laten ze de hoofdpersoon onrealisch snel omdraaien wat fijner is qua responsiveness.
Het gaat om de inputlag hè en niet om de animaties. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:03
YakuzA schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 19:34:
[...]

Als je kijkt naar de frames dan zie je dat de assassin maar een paar frames (op 20 of zo) sneller is met omdraaien. Dat is het verschil dus helemaal niet, RDR2 begint gewoon veel later.
Heb het spel overigens niet gespeeld dus ik heb verder geen mening, gewoon alleen even een opmerking over die video.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
haha, als je de pre-order van PUBG haalt krijg je een Nathan Drake skin en de backpack van Ellie

TLoU II online Battle Royale zie ik wel zitten. De mechanics zijn er ideaal voor, laat maar komen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
-

[ Voor 114% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
v8power67 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 12:59:
[...]

Bedoel je playstation virtual reality (vr) v2.0 ?
Uiteraard!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ivysaur schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 21:29:
Heb in 2014 mijn PS3 verkocht. Probeer nu weer mijn account te verkrijgen, maar:

1. Pakt mijn geboortedatum niet.
2. Pakt mijn geheime vraag niet.

Dus nu ik aan de support. Hele tijd moeten bewijzen da ik het ben. Heb zelfs nog, met geluk, oude factuur van online aankoop van Ni No Kuni kunnen vinden. Hoop dat ik mijn accountje terug krijg. Wil het gaan gebruiken voor PS Now op de PC.

Elke keer die recaptcha invoeren voor wachtwoord te vinden is ook niet echt fijn, maar morgen hopelijk mijn account terug. :|
Ja kan je Sony niet echt kwalijk nemen dit. Voortaan zorgen dat je als je een account wilt behouden gewoon online blijft inloggen. Bijv. de PSN store in een browser.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Ok.. dit soort mailtjes van Sony/PSstore word ik wel een beetje mottig van }:|

"We hebben je gemist poorLeno.. Waar ben je geweest? Waarom trakteer je jezelf niet, poorLeno?
Bekijk de nieuwste prijsverlagingen bij PlayStation™Store vandaag nog.
En wacht volgende keer niet zo lang... We missen je"

Toch een vorm van 'dwingende' en 'uitlokkende' verkoop.. spelen op je gevoel. Vind ik niet echt leuk :/

Dus snel maar even wat gekocht zodat ik van die mailtjes af ben. Echt klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op woensdag 14 november 2018 @ 17:09:

Dus snel maar even wat gekocht zodat ik van die mailtjes af ben. Echt klaar mee.
Seriously? Dan hebben de mailtjes van Sony hun doel bereikt!

Overigens krijg ik nooit van dat soort mailtjes en ik koop amper wat in de PSN store ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:03
Deed je toen je avatar gifje na?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ha nee dat gifje was van gelijk na de Battlefield V "WW2" reveal trailer.. Zo boos word ik niet vaak :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:23

"We hebben je gemist poorLeno.. Waar ben je geweest? Waarom trakteer je jezelf niet, poorLeno?

Toch een vorm van 'dwingende' en 'uitlokkende' verkoop.. spelen op je gevoel. Vind ik niet echt leuk :/

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/228/324/4a4.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:48
Er happen er genoeg. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-10 17:40
Tja, met leno weet je nooit :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gelukkig, er is nog hoop voor je :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:36

#Wesupportpoor_Leno! :(:)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
poor Leno schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:09:
[...]

Ha nee dat gifje was van gelijk na de Battlefield V "WW2" reveal trailer.. Zo boos word ik niet vaak om niks :>
Fixed that.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:N

Ze hebben stiekum tóch weer die blauwe facepaintcrap er weer in gestopt. Benieuwd wat er weer allemaal de kop weer opsteekt.

Ik stond op t punt om m misschien eventueel indien mogelijkerwijs te kopen een keertje. Maar toch nog even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Geteisem schreef op woensdag 14 november 2018 @ 15:45:
[...]

Ja kan je Sony niet echt kwalijk nemen dit. Voortaan zorgen dat je als je een account wilt behouden gewoon online blijft inloggen. Bijv. de PSN store in een browser.
Dat is waar, maar mijn account was blijkbaar geblokkerd, omdat ik vorig jaar geprobeerd heb PS Now te kopen, maar niks werkte en ik via paypal mijn geld terug vroeg.

Maar nu ging PS Now prima, maar resolutie is 720p en alle spellen 30fps, dus er maar weer vanaf gegooid. Jammer. Dan maar op PC blijven. :P 60fps 1080p zou geweldig zijn.

• Anton.net
Net Spiderman eens opgehaald, ik ben benieuwd. Superhelden kunnen me niet boeien, maar ik verwacht wel leuke gameplay

Eergisteren ben ik ook aan Hitman (2016) begonnen. Man, dat is een lekkere game. Controls en mechanics zijn echt heel vlot en degelijk. MGS V kon me na 8 uur nog niet boeien, Hitman vind ik een veel leukere stealthgame

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Begonnen aan Fallout 76 gisteren, voorlopig niks anders meer denk ik.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Astro C40 TR Controller Arrives in Early 2019:

https://blog.us.playstati...er-arrives-in-early-2019/

Afbeeldingslocatie: https://blog.us.playstation.com/wp-content/uploads/2018/11/44050944000_964a06d47a_h-755x425.jpg

Altijd fijn als er meer controllers te kiezen zijn voor je favoriete console.

• Superkiwi
Zojuist Far Cry 5 uitgespeeld, precies op tijd voor de release van The Golf Club 2019 morgen.
Prima game hebben ze er weer van gemaakt, heb me er wederom uitstekend mee vermaakt. 8,3/10 d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:58:
Astro C40 TR Controller Arrives in Early 2019:

https://blog.us.playstati...er-arrives-in-early-2019/

[Afbeelding]

Altijd fijn als er meer controllers te kiezen zijn voor je favoriete console.
Die zou ik nou wel willen, maar die prijs gaat natuurlijk weer nergens over. :N

• v8power67

Yeah 60fps modus voor ride 3.
Heb deel 2 veel gespeelt, maar zag dat gewone versie 70 en beste versie 100 euro is. En h.broertje doet niet mee met deze dus dat wkrd weer wachten op aanbiedingen!
Bespaar me zo wel lekker veel geld!

60fps met graphics die zo van een PS3 lijken te komen... Neen bedankt :)

• v8power67
Twixie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:00:
[...]

60fps met graphics die zo van een PS3 lijken te komen... Neen bedankt :)
Tja het is slim pickings voor motor race games ol consoles die ook nog goed spelen.
Dus ja dat de graphics dan jammer zijn dat is dan jammer. De 60fps is het dan altijd wel weer waard!
Zou echt mega graag weer zien dat polyphony digital van gran turismo met een tourist trophy 2 zou komen maar helaas. Deel 1 was geniaal op de ps2 !

Mooie controller, wel Apple prijs. Nee dat is het hem niet waard. gaat ook rpima met de dualshock 4 v2 :)

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-10 08:06

OMX2000

By any means necessary...

bram1984 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:38:
[...]

Die zou ik nou wel willen, maar die prijs gaat natuurlijk weer nergens over. :N
Ik vond de elite controller van Microsoft al prijzig, maar dit is nog gekker. Ja voor pro’s maakt het niet uit, maar maak zoiets dan voor 100 euro. Maar zal vanwege de niche misschien dan niet rendabel zijn.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik snap het wel. Een eigen conferentie doet het veel beter. Beetje de Apple way ...

• Origins
  • Niet online
-SaveMe- schreef op donderdag 15 november 2018 @ 22:14:
[...]

Ik snap het wel. Een eigen conferentie doet het veel beter. Beetje de Apple way ...
Jep zal het geval zijn, echter denk ik ook wel weer met de PS5 te maken heeft.

“As the industry evolves, Sony Interactive Entertainment continues to look for inventive opportunities to engage the community," the company told Game Informer in a statement. "PlayStation fans mean the world to us and we always want to innovate, think differently and experiment with new ways to delight gamers. As a result, we have decided not to participate in E3 in 2019. We are exploring new and familiar ways to engage our community in 2019 and can’t wait to share our plans with you.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Plus een ps5 in 2019 is nu dus zo goed als zeker geen mogelijkheid meer lijkt mij. Anders moeten ze een eigen show voor onthullen ps5 doen ergens begin van jaar..
Al had ik een ps5 in 2019 niet erg gevonden, denk alleen dat het dan specs wise niet veel verder dan een xbox one x op hogere clocks met een ryzen cpu zal zijn.
Misschien eind 2020 gewoon beste!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vond 2019 ook al voorbarig. Alles wijst nu naar 2020. Volgend jaar nog even knallen met de overige exclusives en dan lanceren met Horizon 2. Dat zou mooi zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door bram1984 op 15-11-2018 22:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@bram1984 lijkt me idd het plan om van HZD2 DE launchgame te maken.

Ik zie de kans op TLoU II in 2019 nu wel serieus verkleinen :'(
The Game Awards gaat ons veel leren. Ik verwacht daar wel gameplay van alle belangrijke games
Anton.net schreef op donderdag 15 november 2018 @ 22:51:
@bram1984 lijkt me idd het plan om van HZD2 DE launchgame te maken.

Ik zie de kans op TLoU II in 2019 nu wel serieus verkleinen :'(
The Game Awards gaat ons veel leren. Ik verwacht daar wel gameplay van alle belangrijke games
Ik denk sowieso niet dat TLoU, Ghost en Death Stranding allen volgend jaar gaan komen. Days Gone is al een zekerheidheidje en Q1 zit sowieso al packed. Ik zit er niet mee. Heb ook nog een aardige backlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik lees geruchten dat Sony in 2019 niet op de E3 staat..... opvallend!

https://twitter.com/tweakjur/status/1063207692687368195

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Reddituser kondige het gisteren al aan, bericht werd vervolgens verwijderd maar hij had uiteindelijk gelijk:

https://www.reddit.com/user/RuthenicCookie

- PS experience returning, Most devs already have dev kits for ps5 ( Spoiler: It’s a monster), Sony prepping hard for ps5 and one of the reason for no e3 next year because they blew all their load this year and got nothing new to show next year (They want to show new stuff at psx)

- Small reveal mid 2019, Big one at psx, Plans might change though

- Can’t say for sure about Ghost of Tsushima, Death Stranding is still in polishing stage, Sony doesn’t want to make them ps5 exclusives because they advertised them as ps4 games the first times but then again all 3 games has no official release (Publicly) thus no preorder soo the plans might change

Over The Last of US II, Ghosts, Death Stranding of deze nog op PS4 komen of naar de PS5 gaan

-Mostly on both but obviously going to be made for the PS5, Most developers already has the dev kit for ps5 and from what I’ve heard EA is testing Anthem on it

Edit : Anthem is a mess on This gen Consoles, Going to get delayed again

- No Breaker Box
Has a Camera (DS5 is going to have that too)
New Ps move controllers
They are also testing some gloves to go with the vr

- Gaat 500$ kosten

[ Voor 7% gewijzigd door Origins op 16-11-2018 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Damn, die persoon is echt gigantisch aan het leaken (als het waar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Ik denk dat 2019 qua exclusives even een rustig jaar wordt. Mag ook ook wel een keer (na alles wat ze de afgelopen jaren hebben uitgebracht). Maar er is nog genoeg materiaal voor een succesvol game jaar;

Days Gone, Dreams, Final Fantasy 7 Remake, Ghost of Tsushima, The Last of Us Part 2, Concrete Genie.
Het is idd nog maar de vraag of Ghost en TLoU2 wel in 2019 uitkomen.

Death Stranding gaat gewoon een PS5 game worden. Dat wordt een The Last Guardian verhaal.
Geen vertrouwen dat we die de komende 2 jaar gaan zien. Dat gevoel heb ik ook een beetje bij die FF7 Remake. Maar goed, hopelijk heb ik het mis.

De PS5 zie ik sowieso niet in 2019 komen. Aankondiging in eind 2019 zie ik wel gebeuren. En dan een release in 2020 Q4 (vlak voor de feestdagen).
Pagina: 1 ... 49 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.