Allyouegames is een legit company. Vaker daar besteld vroeger. En altijd netjes binnen gehad. Preoders soms eerder als normaal.Hamazaki schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:47:
wie besteld wel eens bij allyourgames.nl of gameplanetxl ?
ik vind de prijzen verdacht, zijn dit importspellen ? en komen ze geseald ? (we hadden laatst zo een issue met een gele stip in dit topic)
heb de vraag gemaild, maar duurt te lang. ik wil eigenlijk bestellen. (shadow of the tomb raider)
Ik ben denk ik zo dom geweest om RDR2 te pre-orderen via Rockstar Warehouse. Ik weet niet wat mij bezielde maar ik had het idee dat het dan een échte pre-order zou zijn.
Nu ben ik alleen bang dat ik straks bij launch zonder RDR2 zit.
Heeft iemand hier ervaring met deze manier van aankoop? Website zelf is onduidelijk.
Annuleren lijkt ook niet te kunnen..
Nu ben ik alleen bang dat ik straks bij launch zonder RDR2 zit.
Heeft iemand hier ervaring met deze manier van aankoop? Website zelf is onduidelijk.
Annuleren lijkt ook niet te kunnen..
- Creating more joy for people who interact with our digital world
Ja maar dat is dus het probleem..Hamazaki schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:04:
[...]
koelpasta is het denk ik niet hoor, mijn 1e spel op mijn nieuwe ps4 pro was HZD en hij was zo luidruchtig als maar kan...fans zou wel kunnen.
Als de processoren de hitte niet goed kwijt kunnen omdat de koelpasta niet goed werkt (leuk weetje, 'koel'pasta koelt niet

--
@anderen
Ohja ik heb TLOU ook niet gespeeld, maar weet er genoeg van dat t me niets boeit en er geen zak aan vind

Lol, wie wat bewaard heeft wat...Fietsbel schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:59:
[...]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jij hoort een t.net ban te krijgen tot je TLOU hebt gespeeld
To do or not to do...
Jaaaa, maar ken jij ook wat anders dan Battlefield?poor Leno schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 18:47:
[...]
Ja maar dat is dus het probleem..
Als de processoren de hitte niet goed kwijt kunnen omdat de koelpasta niet goed werkt (leuk weetje, 'koel'pasta koelt nietmaar zorgt juist voor goede hittegeleiding/afvoer naar de heatsink, die op zijn beurt gekoeld wordt) dan blijft de proc warm en gaan de fans veel harder blazen om proberen de boel te koelen
--
@anderen
Ohja ik heb TLOU ook niet gespeeld, maar weet er genoeg van dat t me niets boeit en er geen zak aan vind![]()
[Afbeelding]
haha ja toch wel!Ari Gold schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 18:53:
[...]
Jaaaa, maar ken jij ook wat anders dan Battlefield?
Ik ben toch wel nieuwsgierig naar wat er gebeurd als ik de koelpasta verwijder en vervang voor nieuwe. Maar durf het niet
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
poor Leno schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 18:47:
[...]
--
@anderen
Ohja ik heb TLOU ook niet gespeeld, maar weet er genoeg van dat t me niets boeit en er geen zak aan vind![]()
[Afbeelding]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Al een keer gedaan met een ps4 (First edition), niet al te moeilijk en daarna veeeel stiller.Jasphur schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:39:
Ik ben toch wel nieuwsgierig naar wat er gebeurd als ik de koelpasta verwijder en vervang voor nieuwe. Maar durf het niet
Astro Bot is echt awesome. Wordt met het level beter. Aanradertje!
mag ik vragen hoeveel uur jij op een dag gamed ?bram1984 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:11:
Absoluut!bram1984 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:11:
Wat een leuk spel zeg. Daar zit echt liefde van een ontwikkelaar in.
Hèb je al
spoiler:
. paardenbloemen geblazen
Dat was het moment waarop ik wist dat ik iets bijzonders speelde. Ik deed het automatisch en het spel precies deed wat je zou verwachten van zoiets.
Ik werd er gewoon vrolijk van.
[ Voor 26% gewijzigd door remcheese op 04-10-2018 00:02 . Reden: Gare zinsopbouw. ]
Dat mag. Als de TV vrij is misschien 2 of 3 uurtjes 's avonds. En dat gemiddeld een dag of 2/3 per week. Soms ietsje meer, maar meestal nog minder.Hamazaki schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 23:02:
[...]
mag ik vragen hoeveel uur jij op een dag gamed ?
@remcheese Ja echt fantastisch.
[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 04-10-2018 06:45 ]
Is toch van die PSVR Playroom VR demo? Gaaf dat er nu een volledig spel van is!!! Dit was mijn eerste ervaring met de PSVR en ohhh, wat genoot ik van dat poppetje. En wat een leuk spel! Ik heb Astro Bot gelijk op mijn wishlist gezet.bram1984 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 22:11:
Make music, not war
Doelpasta vervangen is nou niet heel spannend als je gewoon goed spul koopt (artic silver bv.)Jasphur schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:39:
Ik ben zelf gestopt omdat ik de power kabel niet van het moederbord kreeg. Thans, het voelde niet heel veilig aan.
PSN ID Binloading_nl
Ik lees her en der dat er mensen zijn geweest die gewoon de fan hebben vervangen voor een ander. Heeft iemand daar ooit eens mee 'gespeeld'?
Ja man. De volledige game is echt heel tof en vindingrijk allemaal.musiman schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:43:
[...]
Is toch van die PSVR Playroom VR demo? Gaaf dat er nu een volledig spel van is!!! Dit was mijn eerste ervaring met de PSVR en ohhh, wat genoot ik van dat poppetje. En wat een leuk spel! Ik heb Astro Bot gelijk op mijn wishlist gezet.
Gisteren een paar games aangeschaft uit de aanbieding. Normaal koop ik niet veel spellen, maar met de 70 euro tegoed die ik nu iedere maand een jaar lang van Sony krijg, tja, dan heb ik de mogelijkheid eens wat meer te proberen.
WipEout: Gave racer met erg mooie muziek. 2 tracks al elite behaald. Maar enkele races uit de eerste lijst toch al heel veel moeite gehad. En dit was dan nog maar het begin.
Voor mij nu erg moeilijk maar ik ga hem zeker vaker spelen. Doet mij denken aan F-Zero GX die ik vroeger gespeeld heb op de GameCube.
Nioh: Duurde even om 'm binnen te halen - geen ruimte op PS4 dus kon in eerste instantie niet in standby downloaden. Gisteravond toch nog eventjes kunnen spelen. Pittig spel met mooie moves. Vooraf bij mij al bekend dat ik deze niet helemaal zal uitspelen vanwege hoge moeilijkheidsgraad maar het type spel trekt me wel.
WipEout: Gave racer met erg mooie muziek. 2 tracks al elite behaald. Maar enkele races uit de eerste lijst toch al heel veel moeite gehad. En dit was dan nog maar het begin.
Voor mij nu erg moeilijk maar ik ga hem zeker vaker spelen. Doet mij denken aan F-Zero GX die ik vroeger gespeeld heb op de GameCube.
Nioh: Duurde even om 'm binnen te halen - geen ruimte op PS4 dus kon in eerste instantie niet in standby downloaden. Gisteravond toch nog eventjes kunnen spelen. Pittig spel met mooie moves. Vooraf bij mij al bekend dat ik deze niet helemaal zal uitspelen vanwege hoge moeilijkheidsgraad maar het type spel trekt me wel.
PSN ID: MrMichel_75
Bulletstorm en Yakuza Kiwami zijn blijkbaar gelekt voor PS+ november.
https://www.resetera.com/...torm-yakuza-kiwami.72691/
Iedere maand 70 Euro?!? En ook een nieuwe PS4 Pro? Dan heb je een flinke prijs gewonnen!MisterMichel schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:20:
Gisteren een paar games aangeschaft uit de aanbieding. Normaal koop ik niet veel spellen, maar met de 70 euro tegoed die ik nu iedere maand een jaar lang van Sony krijg, tja, dan heb ik de mogelijkheid eens wat meer te proberen.
Make music, not war
[quote]musiman schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:25:
~~~
MisterMichel in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 10"
MisterMichel heeft onderstaande gewonnen:
• Een Limited Edition Days of Play PlayStation 4 van 500 GB
• Een PlayStation VR-startpakket (met een PS VR-headset, PlayStation Camera en een PlayStation Store-tegoedboncode voor PlayStation VR Worlds)
• PlayStation Plus-lidmaatschap van 12 maanden
• 12 x € 70 PlayStation Store-tegoed — geleverd in 12 maandelijkse termijnen
Met deze wedstrijd
~~~
Je hebt iets gemistMisterMichel schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:20:
Iedere maand 70 Euro?!? En ook een nieuwe PS4 Pro? Dan heb je een flinke prijs gewonnen!
MisterMichel in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 10"
MisterMichel heeft onderstaande gewonnen:
• Een Limited Edition Days of Play PlayStation 4 van 500 GB
• Een PlayStation VR-startpakket (met een PS VR-headset, PlayStation Camera en een PlayStation Store-tegoedboncode voor PlayStation VR Worlds)
• PlayStation Plus-lidmaatschap van 12 maanden
• 12 x € 70 PlayStation Store-tegoed — geleverd in 12 maandelijkse termijnen
Met deze wedstrijd
[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 04-10-2018 11:29 ]
Ah ja, net als Nioh en Diablo in de October lineup zouden zitten. Ik wacht wel met de officiele aankondiging van Sony.bram1984 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:22:
(Ik heb het artikel waar je naar verwijst nog niet gelezen.)
Edit: dit lijkt op een leak van Sony zelf. Maar dan nog, wacht ik liever op de officiele aankondiging
[ Voor 10% gewijzigd door MisterMichel op 04-10-2018 11:37 ]
PSN ID: MrMichel_75
@Jasphur Ja, dat heb ik dus blijkbaar over het hoofd gezien. Wist wel van de gratis PS4.
Wat een vette prijs. Pff.
@MisterMichel Die geruchten zijn inderdaad maar met een korreltje zou te nemen. Wat een flutgames deze maand. Ik weet nu al dat er geeneen van zal spelen, ever. Maar morgen komt Assassin's Creed: Odyssey uit en 26 oktober Red Dead Redemption 2, dus zal ik mij zeer zeker niet gaan vervelen deze maand.
@MisterMichel Die geruchten zijn inderdaad maar met een korreltje zou te nemen. Wat een flutgames deze maand. Ik weet nu al dat er geeneen van zal spelen, ever. Maar morgen komt Assassin's Creed: Odyssey uit en 26 oktober Red Dead Redemption 2, dus zal ik mij zeer zeker niet gaan vervelen deze maand.
Make music, not war
"Veel beloven en weinig geven laat de dwaas in vreugde leven"bram1984 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:22:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Bulletstorm zou ik wel leuk vinden, heb die bij de release jaren geleden flink gespeeld.bram1984 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:22:
Niet al te lastig en heerlijk chaotisch in begin, maar als je echt hoge scores wilt krijgen, wordt het toch ook tactisch leuk om al die verschillende kills te blijven afwisselen voor de score.
Zou me er denk ik weer paar uur goed mee vermaken.
He? Ik ben Odyssey al 2 dagen aan het spelenmusiman schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:39:
@Jasphur Ja, dat heb ik dus blijkbaar over het hoofd gezien. Wist wel van de gratis PS4.Wat een vette prijs. Pff.
en?! weet je al wat meer?Donstil schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:31:
[...]
Dat hoor ik binnen die 5 dagen maar geen voorraad dus heel veel opties hebben ze niet. Zou alle twee prima vinden.
Had jij 'm dan al eerder binnen? Officieel is die voor de PS4 pas morgen beschikbaar.DigitalError schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:52:
[...]
He? Ik ben Odyssey al 2 dagen aan het spelen
Make music, not war
Gold en Ultimate edition kon je al 3 dagen eerder spelenmusiman schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:39:
[...]
Had jij 'm dan al eerder binnen? Officieel is die voor de PS4 pas morgen beschikbaar.
Ahhhhh.... Ja, deze is door mijn zoon gekocht. Met accountsharing kan ik 'm dus ook spelen. Vandaar. Hij zal de goedkoopste versie wel gekocht hebben.DigitalError schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:43:
[...]
Gold en Ultimate edition kon je al 3 dagen eerder spelen
Make music, not war
September was een bazen maand voor sony. 62% marketshare in toch wel xbox land.
https://www.resetera.com/...n-is-the-real-king.72706/
Fifa 25% lager gelukkig, had nog veel lager gehoopt met hun schijt aan de consument!
Spiderman doet het absurd goed!
( Moet nog steeds eraan beginnen schaam schaam) maar horizon 4 op de xbox is toch echt wel super leuk dus komt erna wel.
https://www.resetera.com/...n-is-the-real-king.72706/
Fifa 25% lager gelukkig, had nog veel lager gehoopt met hun schijt aan de consument!
Spiderman doet het absurd goed!
( Moet nog steeds eraan beginnen schaam schaam) maar horizon 4 op de xbox is toch echt wel super leuk dus komt erna wel.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
wat bedoel je met dit ?v8power67 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:44:met hun schijt aan de consument!
Vrijdag schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:43:
[...]
"Veel beloven en weinig geven laat de dwaas in vreugde leven"
Staat ook op de site van PS zelf..bram1984 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:22:
Ik geloof het pas als ik ze kan toevoegen aan mijn Nederlandse accountAri Gold schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 15:37:
[...]
[...]
Staat ook op de site van PS zelf..
Hele fifa ultimate, plus dat geloof belgie heeft geëist dat ze dit veranderen maar ze doen het niet omdat ze het geen gokken vinden...
Gewoon een stel criminelen daar en hoop serieus dat ze door nieuwe wetten aangepakt worden.
Heb sowieso al jaren niks meer met ea. Gewoon een ontiegelijk kut bedrijf.
Toevallig van de week even een TLOU stream zitten kijken en ik vond het nou niet echt boeiend of zo.Jasphur schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:17:
Ik heb de game ook niet gespeeld en tbh ook niet van plan om te gaan spelen. Nou en
Dus ik laat 'm ook schieten. En nou?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
TLoU moet je ook volledig uitspelen om het boeiend te kunnen vinden. Als je een stukje gaat kijken ga je niet veel mee krijgen van heel het verhaal.dvdkiwi schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 17:54:
[...]
Toevallig van de week even een TLOU stream zitten kijken en ik vond het nou niet echt boeiend of zo.
Dus ik laat 'm ook schieten. En nou?
Als een game me niet boeit gaat een goed verhaal daar niks aan veranderen 
Andersom: als ik een game leuk vind om te spelen gaat een slecht verhaal daar ook niks aan veranderen.
Andersom: als ik een game leuk vind om te spelen gaat een slecht verhaal daar ook niks aan veranderen.
[ Voor 40% gewijzigd door Superkiwi op 04-10-2018 18:24 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Prima game en ook gewoon voor de gameplay te doen, wat mij betreft.Anton.net schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 18:15:
[...]
TLoU moet je ook volledig uitspelen om het boeiend te kunnen vinden. Als je een stukje gaat kijken ga je niet veel mee krijgen van heel het verhaal.
Mijn zoontje is deze maand jarig (9jr) en hij wil graag een PS4 pro, nu ben ik al enkele dagen aan het rondkijken maar de kale versie is letterlijk overal uitverkocht? De versie incl Spiderman is bij een enkele shop nog beschikbaar maar ook bij de meeste uitverkocht. Bol heeft de prijs van dit pakket per vandaag verhoogd naar 482 (was gister nog 429).
Is hier een reden voor zover iemand weet? Komt er misschien een nieuwe versie? Moet ik wachten?
Alvast bedankt!
Is hier een reden voor zover iemand weet? Komt er misschien een nieuwe versie? Moet ik wachten?
Alvast bedankt!
Je kunt ook een PS4 slim halen of wil jij de Pro?Goodfella1812 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 21:09:
Mijn zoontje is deze maand jarig (9jr) en hij wil graag een PS4 pro, nu ben ik al enkele dagen aan het rondkijken maar de kale versie is letterlijk overal uitverkocht? De versie incl Spiderman is bij een enkele shop nog beschikbaar maar ook bij de meeste uitverkocht. Bol heeft de prijs van dit pakket per vandaag verhoogd naar 482 (was gister nog 429).
Alvast bedankt!
@Goodfella1812 Echt, geloof me. Voor een kind van 9 heeft het echt geen zin om een Pro te kopen.
Koop gewoon een Slim. Met dat extra geld kan je een extra game kopen voor hem
Tenzij jij zelf een Pro wilt natuurlijk
Koop gewoon een Slim. Met dat extra geld kan je een extra game kopen voor hem
Tenzij jij zelf een Pro wilt natuurlijk
[ Voor 14% gewijzigd door Anton.net op 04-10-2018 21:40 ]
Ik heb vandaag een Pro gehaald inclusief Fifa voor 344 bij een MediaMarkt in Duitsland. Op de site stond 399, maar het is dus 344. Dus mocht je in de buurt wonen...
Het stukje 'Pro' is idd mijn ding 
Dat is een mooie tip! Heb zelf niet verder gekeken dan NL. Mediamarkt Aken is 20min rijden ofzo, staat idd voor 399 op de site incl FIFA. 344 zou helemaal mooi zijn maar belangrijker, de website zegt op voorraadt mac schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 21:41:
Ik heb vandaag een Pro gehaald inclusief Fifa voor 344 bij een MediaMarkt in Duitsland. Op de site stond 399, maar het is dus 344. Dus mocht je in de buurt wonen...
Leverbaarheid is erbarmelijk eigenlijk moet ik zeggen. Zo weinig zaken die de Pro verkopen, en als ze het wel doen vaak tegen woekerprijzen. Dan is zo'n tripje het nog wel waard
Heb zelf geen auto anders zou ik het ook doen.
Heb nu zelf maar een Pro + Spiderman bundel besteld bij Gamemania die ik hopelijk morgen kan ophalen in de winkel voor 439 euro.
Nu bidden/smeken/hopen dat ik geen broertje van een Boeing 747 ga krijgen want ik ben vrij huiverig na alle posts hier, op Reddit & andere fora met betrekking tot de fan..
Heb nu zelf maar een Pro + Spiderman bundel besteld bij Gamemania die ik hopelijk morgen kan ophalen in de winkel voor 439 euro.
Nu bidden/smeken/hopen dat ik geen broertje van een Boeing 747 ga krijgen want ik ben vrij huiverig na alle posts hier, op Reddit & andere fora met betrekking tot de fan..
Tesla M3LR '21
@t mac welke Mediamarkt in Duitsland was dit?
Neem aan dat je er zeker van bent dat het een Pro is en geen Slim?
Ik moest ook ff 3x kijken haha, maar het is echt een pro. Het was MM Nordhorn. De rode spiderman stond er ook, maar weet ff niet welke prijs die had.nospam schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 08:23:
Zo werkt het niet bij mij. Een game kan prima gameplay hebben, maar als het genre mij niet aanstaat of ik me er niet in kan verplaatsen dan laat ik zulke games links liggen. Een game als Horizon Zero Dawn schijnt een topper te zijn, echter zal ik deze game nooit spelen omdat ik het genre gewoon niks vindt.bram1984 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 18:22:
[...]
Prima game en ook gewoon voor de gameplay te doen, wat mij betreft.
Hetzelfde geldt voor films en series. Als bijvoorbeeld en film of serie als Star Wars alles heeft wat een film/serie zou moeten hebben (in mijn ogen), dus spannend, goed verhaal, een paar lekkere chicka's etc. ect, dan nog zal ik het niet kijken want ik heb niks met dat soort films....
Daarom heeft Sony ook niet, zoals hier zo vaak gemeld, de betere exclusives, maar MEER exclusives. Of ze beter zijn, is voor iedereen verschillend.
XBL: MRE Inc
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 22:05
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Mee eens ik vindt, Setting, genre en verhaal het belangrijkst. Zo heb ik me prima vermaakt met TLOU en Horizon ZD, als de gameplay maar gewoon goed is (zit bij bijna alle triple-A gmaes wel goed).
Maar als de setting me niet aanspreek sla ik een game al over. heeft ook met de beschikbare tijd te maken. Om die reden zal ik een Dark Souls of Bloodborne game nooit aanraken, ik heb er gewoon niets mee.
Nog 3 weken tot Red Dead Redemption 2
Maar als de setting me niet aanspreek sla ik een game al over. heeft ook met de beschikbare tijd te maken. Om die reden zal ik een Dark Souls of Bloodborne game nooit aanraken, ik heb er gewoon niets mee.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Op Amazon.de is de Pro met FIFA 389. Ietsje duurder maar bespaard een ritje DE en brandstofnospam schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 08:23:
Gisteren een nieuwe Pro gekocht €377 met Fifa19 op Amazon. Wordt maandag geleverd.Goodfella1812 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 21:09:
Alvast bedankt!
FIFA doe ik dan voor €40,- weg op MP. €337 is dan wel een prima prijs.
Edit: Ooh dat stond hierboven ook al

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 05-10-2018 10:14 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat is inderdaad waarom ik dus net niet voor rdr2 ga... Ik vind heel veel verschillende dingen leuk maar westerns heb ik helemaal niks mee (en heb ook drie keer het mes in het varken laten zitten bij rdr1 omdat ik het te saai vond).Chaoss schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:41:
Mee eens ik vindt, Setting, genre en verhaal het belangrijkst. Zo heb ik me prima vermaakt met TLOU en Horizon ZD, als de gameplay maar gewoon goed is (zit bij bijna alle triple-A gmaes wel goed).
Gamertag: FinrazielNL
Assassin's Creed: Odyssey is vannacht geïnstalleerd. 
1x raden wat * musiman vanavond gaat doen.
Make music, not war
@Donstil dat heb ik ook zitten overwegen alleen schijnt die FIFA 19 alleen in het Duits te zijn en kun je geen Nederland of Engels kiezen of als add-on installeren. Dus wat lastiger om in NL via Marktplaats te verkopen.
Of kan dat wel?
Of kan dat wel?
Heb hem nog ietsjes goedkoper kunnen scoren (had nog 10% kortingsbon). Wou eigenlijk wachten tot Blackfriday maar voor 339,- kon ik hem niet laten liggen. Fifa 19 mag dan via V&A de deur uit, heb ik de Pro voor <300,- in huis.schumi1986 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:58:
[...]
Op Amazon.de is de Pro met FIFA 389. Ietsje duurder maar bespaard een ritje DE en brandstof
Nu heb ik alleen nog geen 4k TV
Spiderman spelen?musiman schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:23:
Iets met bier en op de bank denk ik?musiman schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:23:
Dat lijkt mij sterk. Overigens komt mijn bestelling bij Amazon (als vervanging van mijn huidige pro. Zie wat Posts terug) uit de UK en niet uit Duitsland.nospam schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:29:
@Donstil dat heb ik ook zitten overwegen alleen schijnt die FIFA 19 alleen in het Duits te zijn en kun je geen Nederland of Engels kiezen of als add-on installeren. Dus wat lastiger om in NL via Marktplaats te verkopen.
Of kan dat wel?
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 05-10-2018 12:24 ]
Let op dat er een UK stekker bij gaat zittenDonstil schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:23:
[...]
Dat lijkt mij sterk. Overigens komt mijn bestelling bij Amazon (als vervanging van mijn huidige pro. Zie wat Posts terug) uit de UK en niet uit Duitsland.
Ach, hij kan de oude kabel gewoon gebruiken. Het is toch zo'n standaard aansluiting op de Pro.Anton.net schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:28:
[...]
Let op dat er een UK stekker bij gaat zitten
Make music, not war
Zucht..., ja ik ben ook aan het aftellen voor RDR2, ik baalde echt dat hij nog een maand werd uitgesteld hahaha, verder ben ik het helemaal met je eens vwb setting, genre en verhaal !Chaoss schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:41:
We wachten nu al jaren op RDR2 !!!
To do or not to do...
Ik koop ook al heel lang NIETS meer waar EA ook maar iets mee te maken heeft, en UBIsoft games ben ik echt op uitgekeken, ik vind dat altijd "meer van hetzelfde" met een andere skin.v8power67 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 16:31:
[...]
Hele fifa ultimate, plus dat geloof belgie heeft geëist dat ze dit veranderen maar ze doen het niet omdat ze het geen gokken vinden...
Gewoon een stel criminelen daar en hoop serieus dat ze door nieuwe wetten aangepakt worden.
Heb sowieso al jaren niks meer met ea. Gewoon een ontiegelijk kut bedrijf.
Kan geen Assassin's Creed meer zien en Far Cry ben ik ook wel klaar mee, daarnaast vond ik Ghost Recon Wildlands ook enorm tegen vallen.
Voor mij ook geen Call of Duty en Battlefield games, misschien is het de leeftijd maar het kan mij echt niet meer bekoren.
Ik hoop echt dat Cyberpunk 2077 wat gaat worden, Anthem ? nee... die sla ik over. (EA is involved)
To do or not to do...
musiman schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:32:
[...]
Ach, hij kan de oude kabel gewoon gebruiken. Het is toch zo'n standaard aansluiting op de Pro.
Ja precies, dat is "gewoon" een pc kabelAnton.net schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:28:
[...]
Let op dat er een UK stekker bij gaat zitten
Even wat RDR2 sfeeriew schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:38:
[...]
Zucht..., ja ik ben ook aan het aftellen voor RDR2, ik baalde echt dat hij nog een maand werd uitgesteld hahaha, verder ben ik het helemaal met je eens vwb setting, genre en verhaal !
We wachten nu al jaren op RDR2 !!!

Ja mooi toch? Als far Cry ineens speelt als battlefield dan slaat het ook nergens op. Natuurlijk is elke far Cry praktisch hetzelfde, maar dat is toch ook juist waarom je die game koopt en leuk vindt? Zelfde gamestyle met een nieuwe verhaal en een nieuwe setting.iew schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:49:
[...]
en UBIsoft games ben ik echt op uitgekeken, ik vind dat altijd "meer van hetzelfde" met een andere skin.
Kan geen Assassin's Creed meer zien en Far Cry ben ik ook wel klaar mee,
Stop torturing me !!3style schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:02:
[...]
Even wat RDR2 sfeer![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
To do or not to do...
Ja alleen kan je na 4 of 5 keer zo'n gamestyle gespeelt te hebben, je toch enorm gaan vervelen in weer dezelfde soort game, zonder dat er toch enkele vernieuwende elementen in zitten.The Inquisitor schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:05:
[...]
Ja mooi toch? Als far Cry ineens speelt als battlefield dan slaat het ook nergens op. Natuurlijk is elke far Cry praktisch hetzelfde, maar dat is toch ook juist waarom je die game koopt en leuk vindt? Zelfde gamestyle met een nieuwe verhaal en een nieuwe setting.
Alleen ontbreekt het daaraan, daarnaast worden games steeds meer gecreeerd voor een grote doelgroep, waardoor het meer éénheidsworst wordt, want moet ook wel toegankelijk worden voor mensen die nog niet fantsoendelijk een controller / muis kunnen bedienen.
En het fijne is dat je de voorgangers niet gespeeld hoeft te hebben om aan het nieuwe deel te beginnen. Wel zo handig aangezien de voorgangers vaak op een eerdere console zijn uitgebracht.Albinoraptor schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:17:
[...]
Ja alleen kan je na 4 of 5 keer zo'n gamestyle gespeelt te hebben, je toch enorm gaan vervelen in weer dezelfde soort game, zonder dat er toch enkele vernieuwende elementen in zitten.
Alleen ontbreekt het daaraan, daarnaast worden games steeds meer gecreeerd voor een grote doelgroep, waardoor het meer éénheidsworst wordt, want moet ook wel toegankelijk worden voor mensen die nog niet fantsoendelijk een controller / muis kunnen bedienen.
Tsjah, en die eenheidsworst is schijnbaar ook wat het gros wilt, ik heb ook geen behoefte meer aan een game waar ik urenlang moet inkomen omdat de controlls lastig zijn. Ik wil lekker na werk op de bank ploffen en een uurtje gamen, zonder eerst een half uur te moeten frunniken met de controlls. Casual gamers zijn (voor mij) gelukkig in de meerderheid.
Verwijderd
Er is inmiddels een verbeterde versie, de CUH71XXApple schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 06:43:
@Verwijderd Je bedoelt toch niet die nieuwste Pro die oa in de Red Dead bundel gaat komen he?
Ik heb al bijna een jaar een CUH71xx, en die is niet fluisterstil
Heb vandaag gebeld met MM Herzogenrath en de prijs van 344 was blijkbaar alleen of tot gisteren (m'n Duits is niet zo best en ze vertikken daar Engels te praten). Kost nu gewoon 399. Denk dat ik 'm maar bij MM hier in NL bestel, die hebben nu SONY PlayStation 4 Pro 1 TB + extra controller Zwart voor 459,-.t mac schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 08:36:
[...]
Ik moest ook ff 3x kijken haha, maar het is echt een pro. Het was MM Nordhorn. De rode spiderman stond er ook, maar weet ff niet welke prijs die had.
Die extra controller moet er toch komen.
@Goodfella1812 Daarstraks zei iemand toch dat ie 379 kost incl Fifa op Amazon?
Dat lijkt me een veel betere deal
Ja I know, heb alleen zelf geen goede ervaring met Amazon. En m'n zoontje geeft niets om voetbal. Die wil racen en het liefst tegen papa dus dat kost me alsnog 59 extra voor een controller. Neemt niet weg dat de deal via Amazon inderdaad een betere is gezien ik Fifa makkelijk zou kunnen verkopen.Anton.net schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 18:32:
@Goodfella1812 Daarstraks zei iemand toch dat ie 379 kost incl Fifa op Amazon?
Maar helaas ben ik zo ongeduldig dat ik die bij MM NL al zojuist besteld heb, wordt als ze nakomen wat ze schrijven morgen bezorgd.
Maar bedankt voor het meedenken
Die early access van RDR2 stelt niet echt veel voor:
https://blog.us.playstati...-access-content-revealed/
Even mijn agressie kwijt hier.
Afgelopen maandag ps4 pro met fifa 19 besteld bij Amazon.de.
Zou vandaag bezorgd worden, heb afgelopen nacht gewerkt en heb nu weekend, vanmorgen niet gaan slapen omdat ik het pakketje niet wilde missen en ik het weekend lekker kon gamen.
Heel de dag gewacht op het pakketje en krijg net een bericht dat ups het pakketje heeft proberen te leveren maar niemand heeft aangetroffen. Heb letterlijk heel de dag voor de deur gelegen, heb een camera deurbel maar helemaal niemand gezien! Ook geen bezorger gemist briefje.
Ups is het weekend gesloten en dus wordt het pakketje maandag opnieuw bezorgd (als de bezorger het adres dan wel kan vinden)
Zwaar teleurgesteld, klantenservice is gesloten en gok dat het pakketje morgen bij ups ophalen niet mogelijk is.
Ik ben dus nu van plan om morgen bij de gamemania de Spiderman bundel te kopen en het Amazon pakketje terug te sturen. Iemand ervaring met het terug sturen naar Amazon?
Afgelopen maandag ps4 pro met fifa 19 besteld bij Amazon.de.
Zou vandaag bezorgd worden, heb afgelopen nacht gewerkt en heb nu weekend, vanmorgen niet gaan slapen omdat ik het pakketje niet wilde missen en ik het weekend lekker kon gamen.
Heel de dag gewacht op het pakketje en krijg net een bericht dat ups het pakketje heeft proberen te leveren maar niemand heeft aangetroffen. Heb letterlijk heel de dag voor de deur gelegen, heb een camera deurbel maar helemaal niemand gezien! Ook geen bezorger gemist briefje.
Ups is het weekend gesloten en dus wordt het pakketje maandag opnieuw bezorgd (als de bezorger het adres dan wel kan vinden)
Zwaar teleurgesteld, klantenservice is gesloten en gok dat het pakketje morgen bij ups ophalen niet mogelijk is.
Ik ben dus nu van plan om morgen bij de gamemania de Spiderman bundel te kopen en het Amazon pakketje terug te sturen. Iemand ervaring met het terug sturen naar Amazon?
*knip* Beetje minder mag wel aub, naast dat het offtopic is, is het niet gewenst om hier te gaan schelden
[ Voor 87% gewijzigd door Chaoss op 06-10-2018 08:40 ]
Mja, heb die ervaring wel met elke bezorger zij het nu PostNL, DHL, Selektvracht, UPS. Balen maar ja wel ervaring met retour sturen naar Amazon de. Werkt heel eenvoudig. Gewoon online retour aanmelden, terugsturen naar het opgegeven adres. En bij ontvangst wordt de verzendkosten voor retour van je betaalde bedrag afgehaald. (Je kunt het pakket namelijk gratis afleveren bij PostNL)schumi1986 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:10:
Even mijn agressie kwijt hier.
Iemand ervaring met het terug sturen naar Amazon?
Beter toch, is sowieso onzin deze opgekochte content..3style schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:06:
Die early access van RDR2 stelt niet echt veel voor:
*knip* Beetje minder mag wel aub, naast dat het offtopic is, is het niet gewenst om hier te gaan schelden
[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 06-10-2018 08:40 ]
Ik heb een fijne hoofdtelefoon van Sony, maar de in de kabel verwerkte microfoon werkt kennelijk niet met mijn PS4 Pro. Kan ik gewoon een ander kabeltje kopen om toch voicechat te kunnen gebruiken, of moet ik me gaan verdiepen in headsets?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik las hier ergens dat Bulletstorm naar PS+ komt. Heb veel lol aan die game gehad op de pc, volgens mij best lachen om die nu af en toe eens op de PS te spelen, lui op de bank. Tijd om de reviews eens op te zoeken om te zien of de Ps-versie ok is.
[ Voor 10% gewijzigd door Trenchdog op 06-10-2018 08:42 ]
Gisteren Hellblade uitgespeeld en daarmee ook mijn eerste platina trophee binnen. Gaaf spel met een goed verhaal 
Nu kan ik weer op naar de volgende... als ik de commotie lees hierboven moet ik misschien maar eens TLoU erin steken.
Nu kan ik weer op naar de volgende... als ik de commotie lees hierboven moet ik misschien maar eens TLoU erin steken.
Goed plan! ;-)The Inquisitor schreef op zaterdag 6 oktober 2018@ 09:28:
Fet. Moet wel heel gek lopen wil dit niet de game van het jaar worden. Zin aan!3style schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:02:
[...]
Even wat RDR2 sfeer![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Terugsturen bij Amazon is net zo makkelijk als bij bijvoorbeeld bol. Doen ze nooit moeilijk over.schumi1986 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:10:
Iemand ervaring met het terug sturen naar Amazon?
Maar de Ps4 pro is zo schaars. Als je hem op Mp knalt voor €400 raak je hem ook wel kwijt
[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 06-10-2018 10:47 ]
Ben net met TLoU begonnen en zit er al lekker in. Qua graphics met HDR aan kan die nog prima mee voor een PS3 game.The Inquisitor schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:28:
Gisteren Hellblade uitgespeeld en daarmee ook mijn eerste platina trophee binnen. Gaaf spel met een goed verhaal
Wellicht het proberen waard idd. Heb er zelf via Amazon 388 voor betaald maar als ik hem voor 400 kan verkopen ben ik tevreden.Donstil schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 10:28:
[...]
Terugsturen bij Amazon is net zo makkelijk als bij bijvoorbeeld bol. Doen ze nooit moeilijk over.
Maar de Ps4 pro is zo schaars. Als je hem op Mp knalt voor €400 raak je hem ook wel kwijtpak je van de winst nog een gratis spelletje mee.
en hoe bevalt de pro? geen Boeing 747?Apple schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 06:43:
Ja goed. Je hoort hem eigenlijk alleen tijdens combat in God of War en Spiderman, maar dat vind ik vrij normaal. Voor de rest bevalt het prima tot nu toe
Geniet met volle teugen van beide games maar moet nog even bedenken welke ik echt prioriteit ga geven
Tesla M3LR '21
waar heb je hem staan? in een kast?Apple schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:44:
[...]
Ja goed. Je hoort hem eigenlijk alleen tijdens combat in God of War en Spiderman, maar dat vind ik vrij normaal. Voor de rest bevalt het prima tot nu toe
Geniet met volle teugen van beide games maar moet nog even bedenken welke ik echt prioriteit ga geven
Beetje meer eigen inzet aub
[ Voor 79% gewijzigd door Chaoss op 08-10-2018 10:40 ]
Ik ben weer te snel geweest met m'n bestelling bij MM... https://www.cheapgamesale...aystation-4-pro-goedkoop/
edit: prijzen op de site zijn netjes, ook van de games. Kom alleen wel een aantal erg negatieve berichten tegen over deze shop, ook hier.
edit: prijzen op de site zijn netjes, ook van de games. Kom alleen wel een aantal erg negatieve berichten tegen over deze shop, ook hier.
[ Voor 37% gewijzigd door Goodfella1812 op 07-10-2018 08:43 ]
Zou niet mijn eerste keuze zijn, hier bestellen...Goodfella1812 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 08:28:
Ik ben weer te snel geweest met m'n bestelling bij MM... https://www.cheapgamesale...aystation-4-pro-goedkoop/
Webshop wil aankoop PS4 niet annuleren
PS4 besteld, bedrijf weigert te leveren
(of 2e/3e/4e keuze
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Vandaar mijn edit, had het gezien iddWobcat schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 10:38:
[...]
Zou niet mijn eerste keuze zijn, hier bestellen...
Webshop wil aankoop PS4 niet annuleren
PS4 besteld, bedrijf weigert te leveren
(of 2e/3e/4e keuze)
Verwijderd
Toch lees ik overal (en eigen ervaring) dat deze echt stil is, dus waarschijnlijk is er wat anders aan de hand.Anton.net schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:47:
@Verwijderd Je bedoelt toch niet die nieuwste Pro die oa in de Red Dead bundel gaat komen he?
Iemand die de remaster van Day of the Tentacle wel eens op de PS4 heeft gespeeld? Het originele spel heb ik midden/eind jaren '90 op de pc gespeeld. Nu heeft de Store een leuke aanbieding, maar ik vraag me af of een point en click adventure überhaupt een beetje te spelen valt met een controller.
Ik kwam nog wel dit topic tegen, maar dat is ook wel oud en zonder verdere reacties: Day of the Tentacle Remastered
Ik kwam nog wel dit topic tegen, maar dat is ook wel oud en zonder verdere reacties: Day of the Tentacle Remastered
[ Voor 20% gewijzigd door Jorgen op 08-10-2018 02:50 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Tien minuten op de Vita. Werkt prima.Jorgen schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 00:14:
Iemand die de remaster van Day of the Tentacle wel eens op de PS4 heeft gespeeld? Het originele spel heb ik midden/eind jaren '90 op de pc gespeeld. Nu heeft de Store een leuke aanbieding, maar ik vraag me af of een point en click adventure überhaupt een beetje te spelen valt met een controller.
Ik heb hem uit en op platinum, werkt prima met een controllerJorgen schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 00:14:
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.