Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Twixie schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:00:
Heb de indruk dat er zaken verkeerd geprijsd zijn in de PS Store.
Eerst zag ik Battlefield 1 voor €4.99, wat me wel een enorm goede deal lijkt. Maar dan zag ik "Battlefield™ 1 They Shall Not Pass" gratis staan. Dus ik koop die uiteraard, voor het geval ik BF1 zelf ook zou kopen. En na aankoop (voor dus €0) zie ik diezelfde titel ineens staan voor €14.99 ?!
Er zijn of waren acties van EA en Dice en ze gaven alle DLC gratis de laatste tijd, dus ik kijk er niet van op ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:21
v8power67 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:54:
[...]

Niemand in mijn omgeving weet wat hdr is.
Bijna niemand weet wat 4k is( broertje nadat ik verteld had :P).
Denk dat menig casual( grootste gedeelte van de gebruikers) dit niet weet en koopt. Veel mensen hebben geen geld ervoor en 1080p tv's doen het vaak nog perfect. Zeker omdat veel mensen gewoon kabel tv kijken wat niet eens 1080p is volgens mij( vaak nog 1080i).
Mijn lg uit 2009 doet het nog perfect, zou alleen groter willen heb nu 42 inch en zou wel 55 inch willen.
Maar ik hoef niet perse 4k met hdr. Want als ik 4k met hdr wil wil ik oled en oled is niet betaalbaar voor mij en met mij heel veel mensen.
Maar dat zijn lijkt me ook niet de mensen waar de Pro en One X op gericht zijn, voor die mensen zijn de gewone basis versies van consoles er. Mensen die geen geld hebben voor een 4K TV lijken me ook niet de doelgroep om een extra dure versie van een console te kopen.

Overigens heb ik zelf ook nog geen 4K tv maar ga ik morgen toch mijn One X ophalen :9 maar ga dan wel sparen om waarschijnlijk volgend jaar voor een 65"+ TV te kijken, mogelijk OLED afhankelijk van wat de prijzen doen... Dat kost een hoop, maar ik ben dan ook het type dat liever wat langer spaart en dan wat echt goeds koopt. In feite is praktisch elke TV die je kunt kopen tegenwoordig al 4K, ook als je zeg rond de 500 euro (of zelfs minder) uitgeeft. Het wordt niet het mooiste beeld uiteraard, maar je hebt dan zeker wel wat aan een 4K capable console.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet of ik het hier al eens gevraagd heb, maar zijn er nog mensen die sporadisch last hebben van een enorme audio lag op hun PS4 ? En met enorm bedoel ik dus echt iets van een volle seconde. Het lijkt me duidelijk een PS4 issue te zijn, want de oplossing is om simpelweg de PS4 te rebooten. Het probleem treedt ook direct op na het opstarten vanuit Rustmode. Heb het zo eens om de 2 maand voor of zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:50
v8power67 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:13:
Steam heeft weer cijfers bekend gemaakt. Slechts 1.33 % van de gebruikers heeft een 4k scherm.
60% zit op 1080p.
[Afbeelding]
Ik zou graag zulke cijfers zien van console gamers.
Denk dat het daar ong zelfde is.
Zo zie je maar dat het eigenlijk bizar is dat ze 4k aimen met consoles. Waar het overgrote gedeelte van de gebruikers gewoon op 1080p zit( waaronder yours truly). ( Even ervan uitgaande dat op consoles ongeveer zelfde cijfers heeft).
Als ik mijn directe omgeving bekijk heeft niemand 4k behalve broertje die 4k monitor heeft.
PC spelers spelen graag op meer dan 60 fps en daar is nog geen 4K scherm van in de normale mensen wereld (betaalbaar dus). Sowieso zijn 4k monitoren nog vrij duur en met weinig HDR-effect, veel schermen die traag zijn of andere beperkende features, is het nog niet echt ingeburgerd. Sowieso zijn 4k schermen bij de tv-wereld al wel meer ingeburgerd dan bij PC. Dus ja, daar sta ik niet echt van te kijken. Zolang 1080p schermen op PC nog steeds het beste prijs/prestatie oplevert, gaat daar weinig in veranderen. Zelfs 1440p is niet echt denderend te noemen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 19:10

3style

...

Ik heb mijn nieuwe “werk” monitor maar meteen uitgezocht op 4K en HDR.
Uiteindelijk op dit mooie IPS scherm uitgekomen. Mooie combi van gamen en desktop gebruik en het beeld is fantastisch met de PS4 Pro.

https://www.lg.com/us/mon...K850-W-4k-uhd-led-monitor

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik weet wel zeker dat er dat er bij consoles veel vaker op 4K gegamed wordt. De verkoop van 4K tv's loopt ook prima, in een artikel uit 2017 lees ik terug dat het er toen in 12 maand tijd 420.000 4k tv's zijn verkocht. Tel daar de verkochte exemplaren van de jaren daarvoor en daarna bij op en dan hebben toch aardig wat mensen een 4K tv staan.

Totaal niet te vergelijken met de monitor markt in pc land.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik moet zeggen dat Harry Potter game er verdomd goed uit ziet, de wereld van HP is ook perfect voor een RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Ah, kijk. Hier kan ik mee vooruit :)
Dank je wel!

Heb de kanalen meteen maar even aan m'n abonnementjes toegevoegd.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:52
Dat ziet er best vermakelijk uit. Laatste keer dat ik een Potter game heb gespeeld was op de PSone :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik op de gameboy advance haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:52

g0tanks

Moderator CSA
Ziet er heel vet uit. Dat dit zo lang heeft mogen duren joh. :p

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:39
Chaoss schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:10:
Ik weet wel zeker dat er dat er bij consoles veel vaker op 4K gegamed wordt. De verkoop van 4K tv's loopt ook prima, in een artikel uit 2017 lees ik terug dat het er toen in 12 maand tijd 420.000 4k tv's zijn verkocht. Tel daar de verkochte exemplaren van de jaren daarvoor en daarna bij op en dan hebben toch aardig wat mensen een 4K tv staan.

Totaal niet te vergelijken met de monitor markt in pc land.
idd, je moet tegenwoordig je best doen om een 1080ptv te kunnen kopen en 4ktv's zijn prima betaalbaar.

Slaat nergens op om die steamuitslag te bekijken en dan er van uit te gaan dat hetzelfde voor consoles van toepassing is. Tenzij je misschien in de grafische sector werkt of veel met fotografie doet is 4k gewoon niet praktisch. Op kleinere schermen is het qua scaling niet ideaal en tot voor kort was 4k gaming eigenlijk ook iets te hoog gegrepen op echt acceptabele performances.

Voor tv's heb je 4k netflix, 4k blu ray,4k sport in sommige gevallen en 4k gaming die een aanschaf van een tv aantrekkelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Mick3112 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:49:
[...]

idd, je moet tegenwoordig je best doen om een 1080ptv te kunnen kopen en 4ktv's zijn prima betaalbaar.

Slaat nergens op om die steamuitslag te bekijken en dan er van uit te gaan dat hetzelfde voor consoles van toepassing is. Tenzij je misschien in de grafische sector werkt of veel met fotografie doet is 4k gewoon niet praktisch. Op kleinere schermen is het qua scaling niet ideaal en tot voor kort was 4k gaming eigenlijk ook iets te hoog gegrepen op echt acceptabele performances.

Voor tv's heb je 4k netflix, 4k blu ray,4k sport in sommige gevallen en 4k gaming die een aanschaf van een tv aantrekkelijk maken.
Ik werk al een paar jaar prima op een 4K laptop zonder scaling issues en zit zowel lokaal als op remote servers te werken (werk niet in de grafische industrie).
Het werkt helemaal super i.c.m. USBC en een 4K monitor. Lekker opladen en 4K beeld met 1 kabel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Weet niet of het al gepost is maar bol.com heeft actie met 3 games voor 50 euro:

https://www.bol.com/nl/ra...5098/index.html?view=list

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Jasphur schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:10:
[...]

Dat ziet er best vermakelijk uit. Laatste keer dat ik een Potter game heb gespeeld was op de PSone :P
Voor mij waren het de pc spellen van Harry Potter. Erg leuk! Mijn zoon (toen nog behoorlijk jong) vond ze ook geweldig, maar ik mocht de moeilijke missies doen. :P

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mick3112 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:49:
[...]

Voor mij is het vooral HDR wat me de overstap heeft doen maken. Als er HDR 1080p TV's waren (zijn er inmiddels volgens mij wel), had ik waarschijnlijk niet eens 4K gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:09

BlackEyedAngel

Just a decent guy

ricjuh schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:55:
Weet niet of het al gepost is maar bol.com heeft actie met 3 games voor 50 euro:

https://www.bol.com/nl/ra...5098/index.html?view=list
Dammit, en de backlog is al zo groot :{ #fwp :P

Edit: Ni No Kuni II, Dark Souls Remastered en Dark Souls 3 GOTY editie besteld *O*
Dat ziet er nog zwaar ok uit eigenlijk, hadden ze moeten doen toen de HP hype op z'n max was ipv al die crap van toen :P

[ Voor 5% gewijzigd door BlackEyedAngel op 02-10-2018 14:44 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb al in het VR topic gemeld dat de reviews goed zijn, maar ik lees nu zelfs dat Astro Bot voor VR is wat Mario 64 voor 3D platforming was. Dat klinkt veelbelovend.

https://www.resetera.com/...psvr-review-thread.72037/

Edit: Meteen maar besteld.

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 02-10-2018 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
De maandelijkse PS Plus games zijn nu beschikbaar. Ik heb ze toegevoegd aan de bibliotheek, maar of ik ze van deze maand ooit ga downloaden weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:54

Spotmatic

Ken sent me

Even een algemene vraag. Sony reageert niet via hun contactformulier en ik kan ook helaas niet bellen. Dus wat mij betreft zijn ze onbereikbaar. Wel contact gehad met Sony Nederland (via Facebook) en snel geholpen, maar daar moest ik helemaal niet zijn (van deze afdeling van Sony had ik trouwens de link naar het bovengenoemde contactformulier gekregen).

Wat is er gebeurd:

Afgelopen woensdag 26-9: via mijn PS account (op account.sonyentertainmentnetwork.com) geprobeerd via PayPal € 50,- in mijn portemonnee te stoppen. Dit lukte niet: vage foutmelding in de laatste stap. Er is niets afgeschreven van mijn PayPal account. Geen echte verrassing: dit werkt al een maand of zo niet, ik heb het al eens eerder geprobeerd.

Vervolgens geprobeerd met mijn Mastercard. Dit ging prima tot en met de laatste stap en ik heb zelfs een e-mailbevestiging binnen, maar tot op heden blijft mijn portemonnee op 0,01 staan (die cent stond er al in). Uit de bevestigingsmail:

Online-id: XXXX
Betaald met: MC **** **** **** ****
Datum en tijd van toevoeging: 26/09/2018 @ 06:59 PM
Toegevoegd bedrag: €50,00
Geld in de portemonnee na het toevoegen: €0,01
*Dit saldo van de portemonnee was geldig op de datum en het tijdstip van deze transactie.

Ik heb zojuist nog op mijn online creditcardafschrift gekeken: geen transactie van Sony, dus ook geen € 50,- afgeschreven.

Moet ik blijven wachten of zal ik het opnieuw proberen, ditmaal via iDeal? Ik wil voorkomen dat Sony toch die mislukte bedragen gaat afschrijven, en ik straks zit met € 150,- in mijn portemonnee (niet-refundeerbaar als ik het goed begrijp).

Iemand wel goede ervaringen met PayPal/Creditcard i.c.m. de Sony Portemonnee?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:57
Tom schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:26:
[...]

Toevallig sinds vorige week ook weer met Far Cry 5 begonnen. Bij release gekocht, eerste gebied was ik erg enthousiast (na het tegenvallende vierde deel van de serie). Maar bij het tweede gebied voelde het meer als werken, toen weken niet aangeraakt. Het is weer veel van hetzelfde. Moet ‘m eigenlijk van mezelf uitspelen voor ik aan RDR2 of Spider Man begin, maar is wel beetje met tegenzin inmiddels. Idem bij AC Origins trouwens, ligt ook nog.
Hier heb ik dat ook met die UbiSoft games, daarom de laatste Assassin's Creed en Far Cry 5 niet gekocht. Er liggen nog twee Assassin's Creed games en een Far Cry game in seal te wachten (allemaal wel op het laagste prijspunt gekocht).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-10 20:43
ik lees hier regelmatig dat de ps4 pro erg luid kan zijn ( ook al is dat voor iedereen anders ) maar ik vraag mij af of dit ook het geval zou zijn als de pro is aangesloten op een 1080 tv?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

joey82 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:51:
ik lees hier regelmatig dat de ps4 pro erg luid kan zijn ( ook al is dat voor iedereen anders ) maar ik vraag mij af of dit ook het geval zou zijn als de pro is aangesloten op een 1080 tv?!
Volgens mij moet dat niets uitmaken mits je supersampling hebt ingeschakeld. Want dan pushed de console alsnog 4k ondanks je een 1080p tv hebt aangesloten.

Ik heb boost en supersampling beide ingeschakeld en heb een 1080p tv. Ik vind hm niet luid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik had tot voorkort SuperSampling uit staan en toen was hij ook al luid. Boost-mode heb ik nooit aanstaan, want ik speel nauwelijks tot geen spellen die daar gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:02

Winkiller

De Mopperpot

Ja soms wil die wel eens proberen op te stijgen maar nu is het aanzienlijk minder dan v.d. zomer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Ter info, mijn ps4 pro (CUH7116B) is aardig stil moet ik zeggen. Staat op mijn bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:51
Het verschilt echt per console.
Ik heb 3 PS4 Pro's gehad.

En ze waren alle 3 luidruchtig, mijn eerste was net een stofzuiger met een zuigkracht van 3000w. De andere 2 een stuk minder. Maar je hoorde ze toch wel.

Je hebt ook mensen die zeggen dat hun PS4 Pro muisstil. Maar goed, als je gewoon met veel geluid gamed. Of een headset aan hebt. Dan hoor je hem sowieso niet zo veel. Game je in een stille ruimte in de avond of nacht. Tja, dan valt het wel op ja.

De ene Pro produceert meer geluid dan de ander. Maar het is in ieder geval algemeen bekend dat het luidruchtige machines zijn.

Als je echt een stille Playstation wil, zou ik toch echt de slim gaan halen. Op een 1080p tv maakt het sowieso niet zo HEEL veel uit of je een Pro of Slim hebt. Maar die discussie is hier vaker gevoerd. En die keuze zul je zelf moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Man-man-man.nl, PlayStation 4 Pro 2x bij Sony geweest in twee maanden. Nu weer defect met dezelfde storing.

Alles ze met de games goed doen gaat er bij de service afdeling fout zeg 8)7 wat een klote bedrijf.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:13
Welke klacht had je waar ze moeite mee hebben?

Ik laat mijn pro overigens ook supersamplen en alleen na uren gamen gaat hij op niet-irritante toon ronken. Verder wel hoorbaar maar niet stoorbaar. De OG die ik eerst had is echt veel luider en irritanter!

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:19
Sony kan nog iets leren van ms met hun xbox one x,die is echt muisstil.De ps4 pro gebruikt gewoon volle kracht bij nieuwste games lijkt het,zelfs f1 2018 die ik zelf niet super mooi vind en bij spidey helemaal.

Als die maar blijft werken totdat ps5 uitkomt ben ik tevreden.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Amaze86 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:38:
Sony kan nog iets leren van ms met hun xbox one x,die is echt muisstil.De ps4 pro gebruikt gewoon volle kracht bij nieuwste games lijkt het,zelfs f1 2018 die ik zelf niet super mooi vind en bij spidey helemaal.

ook de one x is niet bij iedereen stil....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
psych schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:06:
Welke klacht had je waar ze moeite mee hebben?
Ps4 pro las geen schijven. Opgestuurd, paar weken weg, kwam terug maar las wederom geen schijven.

Zelfde liedje opnieuw. Aantal weken weg, nu een weekje gewerkt en zojuist weer een disc (nieuwe game dit keer) eruit tijdens gamen.

#KlaarMee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Donstil schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:58:
[...]

Ps4 pro las geen schijven. Opgestuurd, paar weken weg, kwam terug maar las wederom geen schijven.

Zelfde liedje opnieuw. Aantal weken weg, nu een weekje gewerkt en zojuist weer een disc (nieuwe game dit keer) eruit tijdens gamen.

#KlaarMee 8)7
zou er crazy van worden,moeten ze niet na een aantal reparaties van hetzelfde een nieuwe geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 23:31
@Donstil Heb je al geprobeerd om naar de winkel te stappen en daar gewoon een nieuwe te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
joey82 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:05:
[...]

zou er crazy van worden,moeten ze niet na een aantal reparaties van hetzelfde een nieuwe geven?
Anton.net schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:10:
@Donstil Heb je al geprobeerd om naar de winkel te stappen en daar gewoon een nieuwe te vragen?
Ik hang net met Bol op toevallig. Medewerker zei eerst “Ik ben bang dat hij dan weer opgestuurd moet worden” maar toen ik hem vertelden dat dit niet is toegestaan en ik de koop wilde ontbinden was het eigenlijk heel snel en netjes geregeld.

Heb nu een retour formulier ingevuld. Binnen 5 dagen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
top,geld terug of toch een nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
joey82 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:20:
top,geld terug of toch een nieuwe?
Dat hoor ik binnen die 5 dagen maar geen voorraad dus heel veel opties hebben ze niet. Zou alle twee prima vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:23:
Ik weet niet of ik het hier al eens gevraagd heb, maar zijn er nog mensen die sporadisch last hebben van een enorme audio lag op hun PS4 ? En met enorm bedoel ik dus echt iets van een volle seconde. Het lijkt me duidelijk een PS4 issue te zijn, want de oplossing is om simpelweg de PS4 te rebooten. Het probleem treedt ook direct op na het opstarten vanuit Rustmode. Heb het zo eens om de 2 maand voor of zo.
Ja heb ik ook last van, kennelijk moet je hem dan rebooten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.z
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-10 06:34

m.z

--

Vele reacties over geluidsproblemen van PS4-PRO.

Dit geluidprobleem van de PS4 heeft met de type fan te maken, die komen namelijk van twee verschillende partijen af.

Het regent klachten over 2 verschillende fans. De reactie zijn verschild over wel model welke heeft. De ene zegt de eerste model had Nidec fans en de laatste Delta fans.

Ook geeft een aan de oorzaak te zien bij de koelpasta. Dit ergens ook wel logisch, want er wordt gebruik gemaakt van standaard witte pasta. Dit zie je ook bij Intel (denk ook AMD).

Daarnaast is naar mijn mening ook wel logisch. Koop een laptop heb je het 7/10 x het zelfde verhaal, slechte / luidruchtig koeling, simpele koelpasta en natuurlijk moet het zo compact mogelijk, waardoor de fan en CPU meer te verduren heeft dan als je naar een pc kijkt.

[ Voor 20% gewijzigd door m.z op 03-10-2018 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The PS Store Big Game Discounts promotion kicks off today, with savings on some of your favourite blockbuster titles:

https://blog.eu.playstati...ks-off-today/#sf199047679

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DokEYOSXgAA6YNs.jpg

FF checken en jagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Weer kortingen? Kap, ik moet nog genoeg uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
m.z schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 02:53:
Vele reacties over geluidsproblemen van PS4-PRO.

Dit geluidprobleem van de PS4 heeft met de type fan te maken, die komen namelijk van twee verschillende partijen af.

Het regent klachten over 2 verschillende fans. De reactie zijn verschild over wel model welke heeft. De ene zegt de eerste model had Nidec fans en de laatste Delta fans.

Ook geeft een aan de oorzaak te zien bij de koelpasta. Dit ergens ook wel logisch, want er wordt gebruik gemaakt van standaard witte pasta. Dit zie je ook bij Intel (denk ook AMD).

Daarnaast is naar mijn mening ook wel logisch. Koop een laptop heb je het 7/10 x het zelfde verhaal, slechte / luidruchtig koeling, simpele koelpasta en natuurlijk moet het zo compact mogelijk, waardoor de fan en CPU meer te verduren heeft dan als je naar een pc kijkt.
koelpasta is het denk ik niet hoor, mijn 1e spel op mijn nieuwe ps4 pro was HZD en hij was zo luidruchtig als maar kan...fans zou wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
Verwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:35:
The PS Store Big Game Discounts promotion kicks off today, with savings on some of your favourite blockbuster titles:

[Afbeelding]

FF checken en jagen...
Daar zitten mooie kortingen bij weer. Vanavond eens kijken welke ik mee ga pikken.
Zit te denken aan Batman Arkham Knight Premium Edition, Nioh - Complete Edition, Aven Colony en WipEout Omega Collection.

Edit: Aven Colony is denk ik van een andere aanbieding. Staat wel korting op als ik in m'n verlanglijstje kijk.

[ Voor 7% gewijzigd door MisterMichel op 03-10-2018 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:19

Oxigeon

En zo is dat!

Neeeeee, niet nog meer kortingen.

Fortnite gooit een beetje roet in het eten.
Assasins Creed Origin
Far Cry 5
RDR2
BFV

Allemaal games die nog gespeeld moeten worden de komende maanden

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Is er hier wel eens iemand geweest die gewoon een dag vrij heeft genomen om alleen maar te gamen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 21:06
Nooit gedacht dat korting slecht nieuws zou kunnen zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amaze86 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:38:

Bij Spider-Man valt het bij mij juist wel mee vergeleken met GoW en HZD (inmiddels ook beter). Het ligt er maar net aan welke game je speelt ook. Gelukkig heb ik doorgaans een headset op, dus ik merk er weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:44

Phydomir

Dennis

Jasphur schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:16:
Is er hier wel eens iemand geweest die gewoon een dag vrij heeft genomen om alleen maar te gamen? :P
Dag van de PS4 release heb ik vrij genomen. Heb vaak dagen over aan het einde van het jaar en dan neem ik ook vaak een weekje vrij en dan gebeurd er ook niet veel meer dan gamen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sterker nog, ik werk 4 dagen en op de vrijdag (als mijn vrouw wel werkt) heb ik game-dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijninho
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-02-2024
De playstation4 pro + fifa 19 bundel op amazon, is dat dezelfde als de playstation die je hier in Belgie koopt ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Donstil schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:58:
[...]

Sterker nog, ik werk 4 dagen en op de vrijdag (als mijn vrouw wel werkt) heb ik game-dag :P
Jij ook al? :D

OT: Ik ben Zondagavond begonnen met Hellblade, want die stond hoog op mijn lijstje om te spelen. Gisterenavond flink wat uurtjes besteed en ben op circa 80%. Gave game met een uitstekende atmosfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:07
Verwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:35:

[Afbeelding]

FF checken en jagen...
Ik twijfel over Wipeout. Het is vooral jeugdsentiment (speelde dat vroeger op de pc) maar is het nou net zo moeilijk als bijvoorbeeld Trials? Ik ben qua racers écht een n00b-arcade-easy-mode speler en hoewel het qua geld de wereld niet is zou het zonde zijn als ik na drie races het voor gezien hou.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Vrijdag schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:21:
[...]

Ik twijfel over Wipeout. Het is vooral jeugdsentiment (speelde dat vroeger op de pc) maar is het nou net zo moeilijk als bijvoorbeeld Trials? Ik ben qua racers écht een n00b-arcade-easy-mode speler en hoewel het qua geld de wereld niet is zou het zonde zijn als ik na drie races het voor gezien hou.
Ik ben ook geen race-game fan, want ik red het nooit om eerste te worden dus verlies altijd. Maar Wipeout is wel gaaf, en heb tot nu toe alle delen gespeeld. Het gaat niet alleen om racen, maar ook een stukje tactiek en gebruik van wapens enz. Erg leuk imo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

[...]

WipeOut is zeker de moeite waard en beter te spelen dan Trials imho. Trials vond ik afschuwelijk.

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
[...]

Wipeout is hetzelfde als Trackmania Turbo. Easy to learn, hard to master.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
@The Inquisitor ,@Jasphur , @Fietsbel Dank voor de reacties. Ik ga het anders gewoon eens proberen. Zolang je niet als eerste hoeft te eindigen kan ik nog wel een beetje meekomen denk ik :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@Vrijdag Ik vind Trackmania Turbo overigens leuker dan deze Wipeout. Op de een of andere manier is voor mij de Wipeout reeks niet meer die van toen. Geen idee waar dat precies aan ligt. Edit: Misschien dat ik te oud/langzaam ben geworden. :P

Trackmania Turbo is echt heel gaaf en ongelovelijk verslavend. Daarnaast kun je TMT echt 'eventjes' spelen. Omdat het van die zeer korte levels zijn

[ Voor 36% gewijzigd door Jasphur op 03-10-2018 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Jasphur schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:04:
@Vrijdag Ik vind Trackmania Turbo overigens leuker dan deze Wipeout. Op de een of andere manier is voor mij de Wipeout reeks niet meer die van toen. Geen idee waar dat precies aan ligt.

Trackmania Turbo is echt heel gaaf en ongelovelijk verslavend. Daarnaast kun je TMT echt 'eventjes' spelen. Omdat het van die zeer korte levels zijn
De helft van de tracks zijn degene van de PS3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
The Inquisitor schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:10:
[...]

De helft van de tracks zijn degene van de PS3 :P
En van de PSP en een enkeling uit deel 3 (Wip3out). Ik ken de tracks :P

Maar toch. Misschien is het zoals ik al zei dat ik wat langzamer ben geworden, of misschien heb ik het toentertijd te veel gespeeld of wat not :P Zoveel redenen waarom ik het nu minder interessant vind.

Overigens vind ik het wel jammer dat er geen levels uit WipeOutFusion zijn overgenomen. Mijn inziens de Wipeout met het beste leveldesign. Hoewel Wip3out ook erg sterk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

WipeOut in VR is awesome.

Over VR gesproken: iemand Astro Bot al geprobeerd? Het schijnt echt awesome te zijn. Inmiddels een 90 op Metacritic. *O*

Edit: En ja ik heb totaal niks met cartoony games, maar in VR mag het. :)

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 03-10-2018 11:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WipeOut is gewoon een classic, en is helemaal niet te vergelijken met Trackmania of Trials. Het is dan nog eerder een Mario Kart on steroids :P. En vergeet ook de muziek niet, al zijn het in de laatste versies wel niet de epische tracks van weleer (Orbital, Chemical Brothers, FSOL, Fluke, enz...).

Hoedanook staat WipeOut hier ook op het verlanglijstje. Met deze sale overigens verschillende titels op mijn verlanglijstje die discounted zijn: HZD, Thumper, alle Uncharteds, Witcher 3, .... Maar zal wel weer niets kopen want gewoon geen tijd om ze te spelen :P. Tenzij misschien Thumper, €5 en een spel dat je gewoon nu en dan terug kan oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

@Vrijdag Wat @bram1984 zegt: WipeOut in VR is super!!! Ik had WipeOut ook al op de PS3, maar als niet-zo-racer heb ik dat niet heel vaak gespeeld. Nu op de PS4 met de PSVR is het echt gaaf om te spelen. Ook ik ben dus geen racer en het lukt af en toe om eerste te worden. Maar de snelheid van over de baan vliegen, in VR, dat is onvergelijkbaar t.o.v. 2D.
Dat heb ik niet gedaan. Maar wanneer ik voor mijn werk in een hotel moet slapen, dan gaat de PS4 mee. :P Er is niks leukers dan in een hotel op bed liggend lekker te gamen.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musiman schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:26:
@Vrijdag Wat @bram1984 zegt: WipeOut in VR is super!!! Ik had WipeOut ook al op de PS3, maar als niet-zo-racer heb ik dat niet heel vaak gespeeld. Nu op de PS4 met de PSVR is het echt gaaf om te spelen. Ook ik ben dus geen racer en het lukt af en toe om eerste te worden. Maar de snelheid van over de baan vliegen, in VR, dat is onvergelijkbaar t.o.v. 2D.

[...]

Dat heb ik niet gedaan. Maar wanneer ik voor mijn werk in een hotel moet slapen, dan gaat de PS4 mee. :P Er is niks leukers dan in een hotel op bed liggend lekker te gamen.
Sterker nog: ik vind racen het meest saaie genre dat er bestaat. Echt na 2 minuten ben ik op een racegame uitgekeken. In VR is het echter gewoon bruut vanwege de immersie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

bram1984 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:27:
[...]

Sterker nog: ik vind racen het meest saaie genre dat er bestaat. Echt na 2 minuten ben ik op een racegame uitgekeken. In VR is het echter gewoon bruut vanwege de immersie.
Haha, inderdaad! Nou, het meest saaie vind ik voetbalmanagergames. Ik heb niks met sport en al helemaal niet met voetbal, dus... ;)

Ook ik kan niet vaker dan een paar rondjes racen en dan heb ik het gezien. Echter, nu met de PSVR bril, heb ik al flink wat racespellen aangeschaft. Uiteraard Trackmania Turbo omdat die gratis was, WipeOUT, Dirt Rally, DriveClub VR en Gran Turismo Sport. Die laatste blijkt echter maar beperkt VR te ondersteunen en dat was een teleurstelling voor mij.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musiman schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:31:
[...]

Haha, inderdaad! Nou, het meest saaie vind ik voetbalmanagergames. Ik heb niks met sport en al helemaal niet met voetbal, dus... ;)

Ook ik kan niet vaker dan een paar rondjes racen en dan heb ik het gezien. Echter, nu met de PSVR bril, heb ik al flink wat racespellen aangeschaft. Uiteraard Trackmania Turbo omdat die gratis was, WipeOUT, Dirt Rally, DriveClub VR en Gran Turismo Sport. Die laatste blijkt echter maar beperkt VR te ondersteunen en dat was een teleurstelling voor mij.
Ik heb nog nooit een manager game gespeeld, maar ik kan me er iets bij voorstellen.

Trackmania vond ik niet heel boeiend in VR, omdat je alsnog achter de auto hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 18:53

iew

What the...?!

Oxigeon schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:15:
Neeeeee, niet nog meer kortingen.

Fortnite gooit een beetje roet in het eten.
Assasins Creed Origin
Far Cry 5
RDR2
BFV

Allemaal games die nog gespeeld moeten worden de komende maanden
Ik moet zelfs nog aan "the last of us" beginnen, andere spellen gooien al heel lang roet in het eten...
Toch vind ik het allemaal prima smaken ! ;)

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
@musiman en @bram1984 Ik heb helaas geen VR maar ik denk dat Wipeout idd erg gaaf is in VR. Hoewel ik mezelf dan wel goed zou moeten vastsnoeren in de stoel, anders donder ik er uit :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

iew schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:39:
[...]

Ik moet zelfs nog aan "the last of us" beginnen, andere spellen gooien al heel lang roet in het eten...
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jij hoort een t.net ban te krijgen tot je TLOU hebt gespeeld :+

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:21
Is er een andere reden om verlof te nemen dan :?

Ik ben trouwens ook minder gaan werken (5x6) en steek die extra vrije tijd voornamelijk in games :*) d:)b oOo

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 23:31
@iew Laat alles vallen en ga TLoU spelen. Cultuurbarbaar dat je bent :+

@Finraziel Zo moet dat. Jij weet tenminste hoe je prioriteiten moet stellen :P

[ Voor 36% gewijzigd door Anton.net op 03-10-2018 12:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Fietsbel schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:59:
[...]

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jij hoort een t.net ban te krijgen tot je TLOU hebt gespeeld :+
@iew bij deze, je bent gerapporteerd :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Ik heb de game ook niet gespeeld en tbh ook niet van plan om te gaan spelen. Nou en :P

[ Voor 35% gewijzigd door Jasphur op 03-10-2018 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Jasphur schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:17:
Ik heb de game ook niet gespeeld en tbh ook niet van plan om te gaan spelen. Nou en :P
* musiman negeert van nu af aan@Jasphur . :+

Maar ik moet bekennen dat ik TLOU nog niet helemaal uit heb gespeeld. Hmm, binnenkort maar weer even tijd in steken.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Jasphur schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:17:
Je riskeert nu een permaban op PSN :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

ik schaam me voor jullie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Vrijdag schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:33:
[...]

Je riskeert nu een permaban op PSN :{
De Spiderman game trekt mij niet, ik heb nog geen enkele current gen Tomb Raider gespeekd en ik heb The Witcher 3 tot op heden nog niet uitgespeeld >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasphur schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:39:
[...]

De Spiderman game trekt mij niet, ik heb nog geen enkele current gen Tomb Raider gespeekd en ik heb The Witcher 3 tot op heden nog niet uitgespeeld >:)
Leidend voorwerp is TLoU toch? Niet Spider-Man?

Edit: begrijpend lezen :Y)

Inderdaad: focking barbaar B)

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 03-10-2018 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij zijn er zat die het iig doen bij releases van nieuwe games.

Ik zelf heb ook wel is vrijgenomen zodat ik snacht Evo kon kijken. Maar verder voor games niet echt dat ik me kan herinneren.

Ik vond de wipeout op ps1 erg sterk.....dat was een van de eerste games die ik kocht toen ik een ps2 haalde, omdat ik de ps1 desondanks geskipped had :o

Maar de ps2 versie vond ik weer niets.

Op ps3 vond ik het wel leuk (maar dat waren geloof ik stiekum psp/vita versies toch?) maar wel moeilijk en teveel andere leuke games.
Maar voor de ps4 wel veel vaak met omega in mijn handen gestaan. Ben benieuwd wat de kortings prijs is!

[ Voor 34% gewijzigd door Sagat op 03-10-2018 13:35 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik vind het een beetje tricky om vrij te nemen op de dag van release voor een spel. Niet dat het niet waard is (want juist wel) maar vooral omdat veel grote titels op de lanceerdag (en vaak nog een paar dagen erna) problemen hebben met servers, patches en wat al niet meer. Om nog maar te zwijgen van vertraagde webshopleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

iew schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:39:
[...]

Vandaag toevallig besteld. :)
Ga ik na Uncharted 4 meteen aan beginnen. Spiderman ligt hier nog te wachten, even gedaan maar greep mij niet meteen. Moet waarschijnlijk meer tijd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:18:
Ik vind het een beetje tricky om vrij te nemen op de dag van release voor een spel. Niet dat het niet waard is (want juist wel) maar vooral omdat veel grote titels op de lanceerdag (en vaak nog een paar dagen erna) problemen hebben met servers, patches en wat al niet meer. Om nog maar te zwijgen van vertraagde webshopleveringen.
Ik heb het één keer gedaan voor Uncharted 4. De dag vloog voorbij.

De enige games waarvoor ik het opnieuw zou doen, zijn The Last of Us 2 en Bloodborne 2 (als die ooit komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Vrijdag schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:18:
Heb 27 oktober in ieder geval geboekt. Wordt een lange nacht :P :O

Trouwens is het zo dat je een pre order op de dag binnenkrijgt of wordt die dan verstuurd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

Ik heb wel samen met mijn zoon 's avonds laat in de rij gestaan bij de Gamemania om als één van de eersten GTA 5 in ontvangst te mogen nemen. :P Hij was trouwens de jongste die voor de deur stond te wachten: hij was 9. 8)

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 16:04

Nitai

Live the life you love.

Nee, ik neem het mij wel al bijna 7 jaar voor....nog niet gelukt to be honest :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Yup, week vakantie bij de release van Horizon, RDR1 en nu ook weer RDR2 :P

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
@bram1984 Dat zijn ook SP spellen, daar heb je meestal weinig problemen met servers. Hoewel een day one patch natuurlijk ook nog kan voorkome :)

@3style De meeste webshops versturen een reservering vóór de dag van officiële release zodat je meteen kan spelen als het officiëel ook "mag". Maar je zal zien dat juist jouw bestelling vertraging heeft bij PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.z
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-10 06:34

m.z

--

Hamazaki schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:04:
[...]

koelpasta is het denk ik niet hoor, mijn 1e spel op mijn nieuwe ps4 pro was HZD en hij was zo luidruchtig als maar kan...fans zou wel kunnen.
Ik begrijp uw twijfel, maar persoonlijk denk ik dat het wel een wereld van verschil is als je bijvoorbeeld gebruik maakt van "duurdere" koelpasta. Zoals dit bij CPU ook zichtbaar is dat een goedkopere/witte wat slechter geleid, dan bijvoorbeeld grijs/zilver variant. Alsnog gaat denk groot deel een PS4 niet openmaken en zal dit zelf ook liever niet doen.

Alsnog is dit niet de hoofdoorzaak bij deze luidruchtige PS4-Pro, maar denk zeker een "medeplichtige" oorzaak. Ik heb ook een luidruchtige PS4 standaard en Pro gehad. Ik zet dit ding zelf ook rechtop, met zoveel mogelijk ruimte.

Al was dit bij sommige games, zoals Uncharterd 4 en The last of Us, soms de vraag, met de standaard PS4 (V1), of ik een vliegtuig in mijn woonkamer had.

[ Voor 5% gewijzigd door m.z op 03-10-2018 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:44:
@bram1984 Dat zijn ook SP spellen, daar heb je meestal weinig problemen met servers. Hoewel een day one patch natuurlijk ook nog kan voorkome :)

@3style De meeste webshops versturen een reservering vóór de dag van officiële release zodat je meteen kan spelen als het officiëel ook "mag". Maar je zal zien dat juist jouw bestelling vertraging heeft bij PostNL.
Mwah, Bloodborne heeft ook gewoon servers nodig, tenzij je offline speelt. Daar zou ik bij nader inzien wellicht wel even mee wachten.

Maar in Naughty Dog heb ik het volste vertrouwen dat zij een gepolijst product afleveren. De meeste van hun updates hebben doorgaans betrekking op het multiplayer component.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
wie besteld wel eens bij allyourgames.nl of gameplanetxl ?

ik vind de prijzen verdacht, zijn dit importspellen ? en komen ze geseald ? (we hadden laatst zo een issue met een gele stip in dit topic)

heb de vraag gemaild, maar duurt te lang. ik wil eigenlijk bestellen. (shadow of the tomb raider)

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 03-10-2018 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Hamazaki schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:47:

ik vind de prijzen verdacht, zijn dit importspellen ? en komen ze geseald ? (we hadden laatst zo een issue met een gele stip in dit topic)

heb de vraag gemaild, maar duurt te lang. ik wil eigenlijk bestellen. (shadow of the tomb raider)
nooit problemen mee gehad, altijd op tijd geleverd

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
cypher21 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:08:
[...]

nooit problemen mee gehad, altijd op tijd geleverd
Dat was mijn vraag eigenlijk niet :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Hamazaki schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:10:
[...]

Dat was mijn vraag eigenlijk niet :+
Je stelt twee vragen :)

1: wie heeft er besteld
2 betreft het import spellen en zijn ze geseald

1; ja ik dus, nooit problemen
2: ik kreeg gewoon spellen met NL cover en geseald

[ Voor 4% gewijzigd door cypher21 op 03-10-2018 15:11 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
cypher21 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:11:
[...]
ja ik dus, nooit problemen
2: ik kreeg gewoon spellen met NL cover en geseald
Dit zocht ik, dankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Recent 3 games bij allyourgames.nl gehaald. Allemaal gesealed en snelle levering.
Van die 3 games was alleen Gran Turismo Sport een PAL UAE editie wat ze eigenlijk hadden moeten melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:52

Bestel mijn games eigenlijk altijd bij Allyourgames.nl ivm gunstige prijzen. Nog nooit problemen gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
net mijn 1e bestelling geplaatst. kijken hoe dat gaat uitpakken. zolang de spellen benelux versie + geseald zijn ben ik tevreden.

[ Voor 33% gewijzigd door Farabi op 03-10-2018 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Hamazaki schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:01:
net mijn 1e bestelling geplaatst. kijken hoe dat gaat uitpakken. zolang de spellen benelux versie + geseald zijn ben ik tevreden.
Komen gewoon uit UK.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Gewoon de versie die je hier uit de winkel haalt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Hamazaki schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 17:27:
[...]

Gewoon de versie die je hier uit de winkel haalt toch?
niet altijd maar meestal wel,je kan een versie uit engeland krijgen.Die gewoon op je ps4 werkt.Zelf nooit problemen gehad :) ook met online aankopen in ps store voor DLC.

Pagina: 1 ... 37 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.