Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 18:50:
[...]

Dit heb ik echt nog nooit eerder gehoord.
Ik ben ook vrij origineel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03:16
EDIT: Verkeerde topic.

[ Voor 100% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 28-09-2018 19:02 ]

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nouja ik zou ook pretty pissed off zijn als ik bijvoorbeeld een Duitse versie van Wolfenstein toegestuurd zou krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 20:52:
[...]

Nouja ik zou ook pretty pissed off zijn als ik bijvoorbeeld een Duitse versie van Wolfenstein toegestuurd zou krijgen :/
Zeker, ik ook. Maar het gaat hier om een mogelijk incomplete game op een schijfje. :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
leuk man, post ook eens je bron in het vervolg.
dan post ik maar een link naar een artikel.

http://www.ign.com/articl...playstation-exec-confirms

[ Voor 26% gewijzigd door RubenSaurus op 28-09-2018 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
Anton.net schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:15:
Ik heb het thema sinds gisteren, ziet er zeker goed uit! Alleen vind ik de muziek nogal 'intens'. Ik vind het leuker als die achtergrondmuziek iets rustgevender is, zoals de standaardmuziek.
Ik had de voorbije maanden die afbeelding van Ellie al als achtergrond, dan heb je ook de standaard muziek. Misschien ga ik dat opnieuw doen
Ik gebruik het thema van Journey al 2 jaar. Als ik je zo hoor dan denk ik dat je die echt zal bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:27:
[...]

leuk man, post ook eens je bron in het vervolg.
dan post ik maar een link naar een artikel.

http://www.ign.com/articl...playstation-exec-confirms
Aah, dus je wist het al? Had je het ook wel eerder kunnen posten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
Nieuwevolger schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:45:
[...]

Aah, dus je wist het al? Had je het ook wel eerder kunnen posten.
nee ik heb het zelf op moeten zoeken nadat jij zo'n vage post deed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:13:
[...]

Zeker, ik ook. Maar het gaat hier om een mogelijk incomplete game op een schijfje. :p
Ja of dus gecensureerd was toch de vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 23:31
Achja, PSX 2017 was ook al niet de moeite. Het zou weinig nut hebben om dat nog eens te gaan herhalen.
E3 2018 stelde al bij al ook weinig voor bij Sony.

Ik denk dat we nu stilaan alles hebben gezien voor de ps4. Misschien nog iets kleins op PGW of TGA, maar veel zal het niet zijn. E3 2019 lijkt me laat om nog iets voor te stellen, dan tonen ze de ps5.

Hopelijk wordt PGW weer zo vet als vorig jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:51:
Achja, PSX 2017 was ook al niet de moeite. Het zou weinig nut hebben om dat nog eens te gaan herhalen.
E3 2018 stelde al bij al ook weinig voor bij Sony.

Ik denk dat we nu stilaan alles hebben gezien voor de ps4. Misschien nog iets kleins op PGW of TGA, maar veel zal het niet zijn. E3 2019 lijkt me laat om nog iets voor te stellen, dan tonen ze de ps5.

Hopelijk wordt PGW weer zo vet als vorig jaar :)
Nouja.. alles? Denk t nog lang niet hoor.

Of bedoel je gezien-gezien, als in aankondigingen enzo. Of bedoel je dat er geen grote games meer gaan komen?

Ik zit iig nog te wachten op Beyond Good and Evil 2 en Skull and Bones :D

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 28-09-2018 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@poor Leno Ik bedoel eigenlijk nieuwe onaangekondigde games. :)
3th party zullen nog wel de gebruikelijke games worden aangekondigd komen.
Sony zelf heeft niet veel meer in petto denk ik.
Als je het rijtje afgaat, is Guerilla Games alweer de volgende die iets zou moeten tonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In ieder geval was de tokyo game show van sony heel sterk dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Nieuwevolger Kan je die ergens herbekijken?
Ik heb er eigenlijk vrij weinig van meegekegen. Enkel die trailer van Death Stranding heb ik gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 19:10

3style

...

poor Leno schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 21:48:
[...]

Ja of dus gecensureerd was toch de vraag?
Ja als dat zo is ja. Ik heb nog geen “bewijzen” daarvoor gezien.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
Geen PSX in 2018 is niet zo verrassend, ze hebben zo goed als al hun game kruit verschoten voor de PS5 eraan komt en van dingen als TLoU 2 hebben we genoeg gezien afgelopen E3, idem met die gare Death Stranding trailer op E3 + andere dingen die in development zijn nog voor PS4 dus ja misschien hadden ze bij Sony zelf door dit keer dat ze niet nog eens TLoU 2 moeten laten zien een maand of 5 na dat ze het pas uitgebreid hebben laten zien.

[ Voor 4% gewijzigd door Katmi op 29-09-2018 00:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:11
Een jaar psplus is nu 45 euro op psn.

Edit: Dan was het misschien een persoonlijke aanbieding, ik zie het namelijk ook niet. Iemand maakte er melding van in de prijsreacties:

https://www.budgetgaming....ucher+365+dagen+(nl).html

2e edit: het klopte wel, maar het geldt alleen als je geen psplus hebt.

https://www.psx-sense.nl/...bonnement-met-25-korting/

[ Voor 100% gewijzigd door JSTPS op 29-09-2018 11:17 ]

[...]

Duitse spelen staan bij mij bekend om censuur, groen bloed, hakenkruizen weghalen.
Of censuur in het algemeen, het zweet ipv bloed bij mk1 op de snes betekende voor mij een skip destijds.

Hoewel het spel er rationeel niet slechter op word ga ik er dan juist op letten en zorgt het ervoor dat ik een spel minder leuk vind. Ik zou zelfs met een racespel ook absoluut de gok niet nemen als er censuur zou kunnen zijn.

Maar bij twijfel uiteraard googlen wat er dan anders is in de versies, bij een race game zou je idd verwachten dat de impact niet heel groot gaat zijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:21
Sagat schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 06:05:
[...]

Duitse spelen staan bij mij bekend om censuur, groen bloed, hakenkruizen weghalen.
Of censuur in het algemeen, het zweet ipv bloed bij mk1 op de snes betekende voor mij een skip destijds.

Hoewel het spel er rationeel niet slechter op word ga ik er dan juist op letten en zorgt het ervoor dat ik een spel minder leuk vind. Ik zou zelfs met een racespel ook absoluut de gok niet nemen als er censuur zou kunnen zijn.

Maar bij twijfel uiteraard googlen wat er dan anders is in de versies, bij een race game zou je idd verwachten dat de impact niet heel groot gaat zijn.
Carmageddon :+

Gamertag: FinrazielNL

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-10 10:53
JSTPS schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 01:54:
Ik zie alleen maar de proef periode, 1 maand en 3 maanden opties in de store.
Waar kan ik die voor een jaar vinden?

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

• Origins
  • Niet online
Jammer dat er geen PSX is dit jaar, maar goed de focus zal wel volledig op de PS5 gaan en verwacht dat we rond E3 2019 daar wel iets meer over te weten krijgen.

Volgend jaar dan met Days Gone en The Last of Us II als toppers voor de Playstation (en voor mij dan Project Judge en Yakuza 3 en misschien 4) zit het voor mij volgend jaar al weer helemaal goed.

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:24
JSTPS schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 01:54:
Bij mij is die nog gewoon €60,-

PSN: Redrafted

Verwijderd

@Xerox

Ik kon het ook niet vinden voor die 45 Euro.

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-09 18:59
Ps plus via deze link voor €45
Maar ik kan 'm niet in de winkelwagen doen want reeds in bezit....
Lijkt dus alleen voor nieuwe klanten te zijn.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ac oddesys 39 euro bij de ing rentepunten shop.

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 10:58:
Ac oddesys 39 euro bij de ing rentepunten shop.
Al heel lang uitverkocht.

• KanARIEpietjes
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 01-10 18:04
Dit is de eerste regel van de productomschrijving in de ing winkel:

"Let op: Het spel wordt gereleased op 5 oktober. Laat nu alvast je e-mailadres achter zodat je op 4 oktober een bericht krijg wanneer het spel op voorraad is. Je kunt het spel dan op 5 oktober in huis hebben!"

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
KanARIEpietjes schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 14:49:
[...]

Dit is de eerste regel van de productomschrijving in de ing winkel:

"Let op: Het spel wordt gereleased op 5 oktober. Laat nu alvast je e-mailadres achter zodat je op 4 oktober een bericht krijg wanneer het spel op voorraad is. Je kunt het spel dan op 5 oktober in huis hebben!"
Er staat ook voor 16:00 uur besteld de volgend dag in huis. Is ook niet zoveel waard.
Er staat duidelijk tijdelijk uitverkocht. Dus gewoon niet te bestellen nu.

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:27
Een familielid van mij heeft hele erge zweethanden. De controller wordt gewoon nat. Is dit schadelijk? Een rare vraag misschien maar om nou steeds 60€ voor een nieuwe controller te betalen..

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

turkeyhakan schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:38:
Een familielid van mij heeft hele erge zweethanden. De controller wordt gewoon nat. Is dit schadelijk? Een rare vraag misschien maar om nou steeds 60€ voor een nieuwe controller te betalen..
De controller is redelijk gesloten dus ik denk niet dat er zweet naar binnen druipt ofZo. Waarschijnlijk kan de controller niet tegen onderdompeling in water, maar schoonmaken met water of mutlireininger kan ook prima.

• turkeyhakan
The Inquisitor schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:49:
[...]

De controller is redelijk gesloten dus ik denk niet dat er zweet naar binnen druipt ofZo. Waarschijnlijk kan de controller niet tegen onderdompeling in water, maar schoonmaken met water of mutlireininger kan ook prima.
Zo’n vermoeden had ik ook, maar je weet het maar nooit..
turkeyhakan schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:38:
Gewoon eigen controller laten kopen en meenemen d:)b

• turkeyhakan
poor Leno schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:16:
[...]

Gewoon eigen controller laten kopen en meenemen d:)b
Haha, helaas dat gaat niet! :-)
turkeyhakan schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:34:
[...]

Haha, helaas dat gaat niet! :-)
Nouja, Sinterklaas/Kerst/Black Friday komen eraan, dus met zn allen samen als cadeau geven 8)

En anders kun je misschien naar zoiets kijken?

Anti-slip/zweet plakkers, hebben ze bij AliExpress :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/images/g/CD8AAOSwWdZZZCSE/s-l300.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door poor Leno op 29-09-2018 20:00 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Vandaag de PS4 Pro binnen gekregen samen met God of War en Horizon Zero Dawn.

Ik ben echt amazed hoe beide games eruit zien. Zo ontzettend veel details.

Ga hier naast mijn Xbox One X veel plezier van beleven! :D

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Geen aanrader voor de PS4, ik werd gewoon misselijk tijdens het spelen van dat spelletje.
Geen idee waardoor dat kwam, heb dat alleen eerder gehad bij The Unfinished Swan waarbij alles wit was en zwart werd door met verfballen te gooien/schieten. :r

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Afgelopen week werd ik gebeld door Sony met betrekking tot de prijs die ik gewonnen had bij de "Days of Play" competitie. Ze hadden problemen met de levering van de limited edition PS4. Ze hebben me aangeboden in plaats daarvan een PS4-Pro toe te sturen tenzij ik bereid was langer te wachten op de limited days of play PS4.
Nu ben ik zelf niet zo'n collector die perse een limited edition PS4 moet hebben. Daarnaast heb ik al een gewone PS4 (eerste revisie van begin 2014). Dus qua performance ga ik er met een PS4-Pro mooi op vooruit. Ik heb dus aangegeven erg blij te zijn met een Pro. (Ik was al erg blij met een limited edition PS4 slim.)
De verwachting is dat het pakket, inclusief de start set voor PS-VR, eind deze week opgestuurd gaat worden. Ik ben benieuwd.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
MisterMichel schreef op zondag 30 september 2018 @ 19:24:
Afgelopen week werd ik gebeld door Sony met betrekking tot de prijs die ik gewonnen had bij de "Days of Play" competitie. Ze hadden problemen met de levering van de limited edition PS4. Ze hebben me aangeboden in plaats daarvan een PS4-Pro toe te sturen tenzij ik bereid was langer te wachten op de limited days of play PS4.
Nu ben ik zelf niet zo'n collector die perse een limited edition PS4 moet hebben. Daarnaast heb ik al een gewone PS4 (eerste revisie van begin 2014). Dus qua performance ga ik er met een PS4-Pro mooi op vooruit. Ik heb dus aangegeven erg blij te zijn met een Pro. (Ik was al erg blij met een limited edition PS4 slim.)
De verwachting is dat het pakket, inclusief de start set voor PS-VR, eind deze week opgestuurd gaat worden. Ik ben benieuwd.
Je gaat het natuurlijk niet merken tijdens het spelen, maar als je 'm later zou willen doorverkopen is de waarde van de gewone PS4 wel een stuk lager dan die van de Limited Edition... Maar goed, nog steeds leuk om het allemaal gratis te krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Als je hem later wil doorverkopen loopt iedereen alweer te geilen op de ps5 en geeft er niemand meer een knoop meer voor je limited edition spelcomputer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterMichel schreef op zondag 30 september 2018 @ 19:24:
Huh? Je hebt t niet over de 500 million blauwe PS Pro?

Er was dacht ik iemand die die gewonnen had namelijk.. Of ik heb t me verkeerd herinnerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
poor Leno schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:07:
[...]

Er was dacht ik iemand die die gewonnen had namelijk.. Of ik heb t me verkeerd herinnerd..
de days of play versie was donkerblauw met geel dacht ik me te herinneren, was rond de E3 die actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
OPSLAGHOND schreef op zondag 30 september 2018 @ 17:22:
[...]

Geen aanrader voor de PS4, ik werd gewoon misselijk tijdens het spelen van dat spelletje.
Geen idee waardoor dat kwam, heb dat alleen eerder gehad bij The Unfinished Swan waarbij alles wit was en zwart werd door met verfballen te gooien/schieten. :r
Was ook alleen als flauwe grap bedoeld dat er wel een 'racegame' is die vroeger in ieder geval behoorlijk gecensureerd werd in bepaalde regio's. Volgens mij is geen enkele van de pogingen om die game de afgelopen 10 jaar of zo weer tot leven te wekken echt een succes geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren toch even Far Cry 5 (fysiek) op de kop getikt. Moet zeggen dat ik blij verrast bent. Het ziet er om te beginnen echt fantastisch uit op de Pro met HDR aan. Een van de betere implementaties, wat mij betreft.

Verder hebben ze serieus goede veranderingen doorgevoerd. Geen minimap meer, maar sidecontent die tevoorschijn komt via je kompas en via NPC's die je bevrijdt. En geen talloze radiotorens meer (hilarische verwijzing overigens, op het begin dat je een radiotoren moet beklimmen tijdens de main missie).

Gameplay voelt ook wat strakker aan dan de vorige delen, alleen begrijp ik nog steeds niet waarom de crouch knop niet onder R3 kan, zoals in BF en CoD. Dus meteen maar even in de PS4 settings R3 met rondje verwisseld.

Verder prima beetje rond banjeren en verrast worden door zaken die je onderweg tegenkomt. Ik vermaak me er opperbest mee, al hoop ik dat het volgende deel weer terug gaat naar de setting van deel 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
poor Leno schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:07:
[...]

Nee, ik heb een blauwe met gele opdruk gewonnen. 500 GB slim editie. Ziet er erg leuk uit op de foto - al zeg ik 't zelf. Qua performance zou ik er niet op vooruit gaan ten opzichte van m'n huidige PS4. Toch was ik super blij dat ik die gewonnen had.
Nu dat ik de keuze had gekregen om een PS Pro te ontvangen in verband met levering problemen, heb ik zelf gekozen voor de Pro. Ik ben erg positief over de manier waarop Sony me gebeld heeft en me dit aanbod heeft gedaan.

Nu ik die Pro zeer binnenkort binnenkrijg, heb ik besloten Horizon Zero Dawn even on hold te zetten. Ik ben bijna bij de laatste missie maar ik begreep dat het spel er op een Pro iets beter uit ziet. Wat een gaaf spel is 't toch. Mooi verhaal en ik ben zeker benieuwd naar hoe 't eindigd. Aangezien ik de Complete Edition heb aangeschaft, kan ik me ook nog gaan vermaken in de Frozen Wilds.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PS4 Pro gets a 5000 yen (about $45) price cut in Japan beginning October 12th:

https://www.jp.playstatio...7661/20181001-ps4pro.html

Goed nieuws als dit ook hier in NL de standaard prijs gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor alle Gold en Platinum headset gebruikers: er is een update in de app die ondersteuning voor Shadow of the Tomb Raider toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:28:
Gisteren toch even Far Cry 5 (fysiek) op de kop getikt. Moet zeggen dat ik blij verrast bent. Het ziet er om te beginnen echt fantastisch uit op de Pro met HDR aan. Een van de betere implementaties, wat mij betreft.

Verder hebben ze serieus goede veranderingen doorgevoerd. Geen minimap meer, maar sidecontent die tevoorschijn komt via je kompas en via NPC's die je bevrijdt. En geen talloze radiotorens meer (hilarische verwijzing overigens, op het begin dat je een radiotoren moet beklimmen tijdens de main missie).
Goed om te horen, hij staat al een tijdje op mijn lijstje (vond 3 en 4 ook uiterst vermakelijk) en het wordt een van de eerstvolgende aankopen.

Heb je geen issues met de FoV? Dat lees ik vooral op reddit enz. Deze is volgens hen te klein en zou je zelfs misselijk kunnen maken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anton.net
Om 15u komt een nieuwe gameplay trailer van Red Dead 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:33:
[...]

Goed om te horen, hij staat al een tijdje op mijn lijstje (vond 3 en 4 ook uiterst vermakelijk) en het wordt een van de eerstvolgende aankopen.

Heb je geen issues met de FoV? Dat lees ik vooral op reddit enz. Deze is volgens hen te klein en zou je zelfs misselijk kunnen maken.
Uhm nee, is gewoon hetzelfde als iedere andere console shooter, voor zover ik weet.

Ik vind 'm nu al een stuk leuker dan 4. Het voelt grafisch ook een stuk meer current gen dan dat deel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
MisterMichel schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:59:
Nu ik die Pro zeer binnenkort binnenkrijg, heb ik besloten Horizon Zero Dawn even on hold te zetten. Ik ben bijna bij de laatste missie maar ik begreep dat het spel er op een Pro iets beter uit ziet. Wat een gaaf spel is 't toch. Mooi verhaal en ik ben zeker benieuwd naar hoe 't eindigd. Aangezien ik de Complete Edition heb aangeschaft, kan ik me ook nog gaan vermaken in de Frozen Wilds.
Ik heb hem net uit maar inderdaad ook erg van genoten. Heb uiteindelijk 69 uur gedaan over de basegame (inclusief alle trophies), vervolgens nog 11 uur over frozen wilds maar daar had ik nog niet alle collectibles en side missies gedaan. Het is wel echt een hele goede toevoeging, leuk verhaal en prachtige omgeving (de sneeuw effecten zijn ook erg cool).

Fw bevat overigens wel wat serieus krachtige wapens zeg... Ben eigenlijk blij dat ik de main game al uitgespeeld had voor ik daar naar toe ging, maar als je moeite hebt met die laatste missie zou je dus juist eerst fw kunnen doen want je komt er stukken sterker uit.

Ben zelfs aan het overwegen om gelijk een ultra hard ng+ er achteraan te doen, doe ik bijna nooit ook vanwege grote backlog, maar hij is zo leuk :) alleen morgen komt als het goed is ook mijn one x met andere horizon game (forza) binnen dus even zien welke mijn aandacht het meest vast houdt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:43:
[...]

Ik heb hem net uit maar inderdaad ook erg van genoten. Heb uiteindelijk 69 uur gedaan over de basegame (inclusief alle trophies), vervolgens nog 11 uur over frozen wilds maar daar had ik nog niet alle collectibles en side missies gedaan. Het is wel echt een hele goede toevoeging, leuk verhaal en prachtige omgeving (de sneeuw effecten zijn ook erg cool).

Fw bevat overigens wel wat serieus krachtige wapens zeg... Ben eigenlijk blij dat ik de main game al uitgespeeld had voor ik daar naar toe ging, maar als je moeite hebt met die laatste missie zou je dus juist eerst fw kunnen doen want je komt er stukken sterker uit.

Ben zelfs aan het overwegen om gelijk een ultra hard ng+ er achteraan te doen, doe ik bijna nooit ook vanwege grote backlog, maar hij is zo leuk :) alleen morgen komt als het goed is ook mijn one x met andere horizon game (forza) binnen dus even zien welke mijn aandacht het meest vast houdt :+
Succes met ultra hard NG+. FW was voor mij onmogelijk op die difficulty.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:42:
[...]

Uhm nee, is gewoon hetzelfde als iedere andere console shooter, voor zover ik weet.

Ik vind 'm nu al een stuk leuker dan 4. Het voelt grafisch ook een stuk meer current gen dan dat deel.
Top, dan hoef ik me daar niet druk om te maken. Eerst even RE7 in VR uitspelen en dan op naar FC5 (of spider-man...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
AC:Odyssey of Spider-man? Twijfels twijfels

[ Voor 7% gewijzigd door shoombak op 01-10-2018 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
shoombak schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:00:
AC:O of Spider-man? Twijfels twijfels
Ik vond AC:O gevarieerder dan Spider-man om eerlijker te zijn en ik keek heel erg uit naar Spider-man. Daarnaast kan je meer uren stoppen in AC:O, maar goed, da's mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
AC:O of Spider-man? Twijfels twijfels
Allebei :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ghstly schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:03:
[...]

Ik vond AC:O gevarieerder dan Spider-man om eerlijker te zijn en ik keek heel erg uit naar Spider-man. Daarnaast kan je meer uren stoppen in AC:O, maar goed, da's mijn mening.
Bedoel Odyssey, heb origins met veel plezier gespeeld. Neig ook meer naar de nieuwe AC, maar vanwege de positieve verhalen over spiderman heb ik toch wat twijfe;ls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

bram1984 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:45:
[...]

Succes met ultra hard NG+. FW was voor mij onmogelijk op die difficulty.
Het is prima te doen, zeker als je de wapens gebruikt die je krijgt met de collectibles en het outfit gebruikt uit de armory. Misschien had je die niet ge-equiped? maar het blijft inderdaad niet super eenvoudig.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:32
Fietsbel schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:09:
[...]

Het is prima te doen, zeker als je de wapens gebruikt die je krijgt met de collectibles en het outfit gebruikt uit de armory. Misschien had je die niet ge-equiped? maar het blijft inderdaad niet super eenvoudig.
Nou, misschien als je NG+ doet, maar ik had HZD uitgespeeld en was niet echt uitdaging, dus toen Frozen Wilds kwam, dacht ik: Mooi hogere moeilijkheidsgraad, nice, begin met Frozen Wilds, eerste Scorcher die ik tegenkwam, 15x dood achter elkaar (ook natuurlijk doordat je na half jaar terug komt in HZD en weer aan controls moest wennen.

En toen het ook van laat maar zitten. Als ik ooit NG+ doe dan vast wel maar zie ik niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:41

Aight!

'A toy robot...'

Albinoraptor schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:19:
[...]

Nou, misschien als je NG+ doet, maar ik had HZD uitgespeeld en was niet echt uitdaging, dus toen Frozen Wilds kwam, dacht ik: Mooi hogere moeilijkheidsgraad, nice, begin met Frozen Wilds, eerste Scorcher die ik tegenkwam, 15x dood achter elkaar (ook natuurlijk doordat je na half jaar terug komt in HZD en weer aan controls moest wennen.

En toen het ook van laat maar zitten. Als ik ooit NG+ doe dan vast wel maar zie ik niet gebeuren.
Vond die Scorcher al moeilijk op normal :P.

Ik wacht met opnieuw spelen weer tot ik een grote tv heb! :P

Ben mijn motivatie kwijt voor Maffia 3, vond het in het begin wel gaaf, vooral de setting, alleen is het steeds hetzelfde doen. Misschien even snel de missies uitspelen dan maar.

Dat geldt ook voor Surviving Mars, helemaal grijs gespeeld in het begin, maar nu heb ik zelfs bijna alle Thropies gehaald (en ik geef daar helemaal niks om).

Wordt tijd voor een nieuwe single player game denk ik!? Red Dead 2 wordt dat denk ik! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Albinoraptor schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:19:
[...]

Die eerste scorcher is misschien ook wel het moeilijkste gevecht in de hele dlc als je het mij vraagt... Onaangekondigd op een klein stukje grond en die scorchers zijn super agressief én zetten de boel in lichter laaie. De andere nieuwe vijand is eigenlijk sterker maar komt minder agressief op je af rennen en vooral als je meer ruimte hebt kun je ze vrij makkelijk van afstand neer halen. Zelfs als je niet zo kunt rennen dat ze je kwijt raken heb je meer tijd om je pijlen te laden (triple shot) en ze snel in een kwetsbare spot te schieten en vond ik ze makkelijker te ontwijken als ze wel op je af rennen (dodge opzij en dan gelijk in tegenovergestelde richting van waar het beest naar toe gaat).

Met andere woorden, als je er nog eens zin in hebt kan ik het zeker aanraden om het nog eens te proberen :)

Tegelijk geeft het wel ook aan waarom ik liever games speel als alle dlc er gelijk bij zit... Er zijn maar weinig games waar ik het op kan brengen om er weer helemaal in te komen als de dlc uitkomt. Het is veel fijner om in een keer door te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AC:Odyssey of Spider-man? Twijfels twijfels
Ik zou zeggen Spider-Man, maar het zijn beide toppers wat mij betreft.
Fietsbel schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:09:
[...]

Yep, had ik, maar die scorchers en frostclaws vond ik niet te doen. Kunnen enorm veel damage hebben, zijn mega snel en je bent zelf met 1 á 2 hits dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

shoombak schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:08:
[...]

Bedoel Odyssey, heb origins met veel plezier gespeeld. Neig ook meer naar de nieuwe AC, maar vanwege de positieve verhalen over spiderman heb ik toch wat twijfe;ls
Ik leg deze week de laatste hand aan de laatste DLC van AC:Origins, om straks direct over te gaan op Odyssey. Ja, ook mij lijkt Spiderman een leuk spel, maar die heb ik in ieder geval verschoven tot ná Odyssey en ná Red Dead Redemption 2. Oftewel, dat duurt nog ff. :P

Wanneer je nu eerst Spiderman zou spelen en daarna Odyssey, dan zou je wellicht weer opnieuw in de manier van spelen moeten komen.

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Aight! schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:22:
[...]
Ben mijn motivatie kwijt voor Maffia 3, vond het in het begin wel gaaf, vooral de setting, alleen is het steeds hetzelfde doen. Misschien even snel de missies uitspelen dan maar.
Begrijpelijk. Na een paar uur doe je praktisch hetzelfde en zit er een stuk minder variatie in. Ik heb hm uiteindelijk wel uitgespeeld en vond het een leuke game, maar ga er nooit meer naar omkijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:14:
[...]

Begrijpelijk. Na een paar uur doe je praktisch hetzelfde en zit er een stuk minder variatie in. Ik heb hm uiteindelijk wel uitgespeeld en vond het een leuke game, maar ga er nooit meer naar omkijken.
Had ik na een kwartier al bij Mafia. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Nu online
@bram1984 en dat krijg je straks ook bij fc5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmooK schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 13:26:
@bram1984 en dat krijg je straks ook bij fc5.
Nee daar ben ik niet zo bang voor. Gisteren al een uur of 4/5 gespeeld. Een game met veel exploratie houd ik wat langer vol dan een kwartier. First person helpt in dit geval bij mij ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:31:
[...]

Had ik na een kwartier al bij Mafia. :P
Ik vond de cutscenes wel leuk gedaan, ook wanneer je dood gaat of de mission verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijninho
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-02-2024
Nochtans zijn er wel ps4 pro + Fifa 19 bundels. Maar nergens iets van te vinden op Belgische sites. Mediamarkt.de heeft er wel, de Belgische niet.
cypher21 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 08:52:
Vind het aanbod PS4 pro bundels toch wel dramatisch.
Spiderman heb ik al, ik hoopte op een FIFA bundel met PS4 pro... Echter is alleen de slim 1tb bundel van bol.com met 2 controllers en FIFA 19 momenteel interessant.

Bewust gewacht tot fifa 19 uit zou komen omdat die bundels destijds aangekondigd waren, echter is die nergens in nederland te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 21:21
Ook weer opnieuw begonnen met HZD. Begon de game gewoon te missen toen ik de soundtrack begon te luisteren haha. Blijft gewoon een super toffe game om doorheen te lopen.

:+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Odieus
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:52
Die wolken op 1:30!!! Wauw. Ik weet nog steeds niet of ik deze game ga halen, vooral omdat die cowboys mij niet aanspreken, maar je kan niet zeggen dat de game er niet uit ziet. Dit beloofd wat voor GTA VI over een paar jaar op de PS5 :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff rdr2 ziet er niet te zuinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook in first-person :D

(Alleen hopelijk niet zo crappy movement als in GTAV)

[ Voor 62% gewijzigd door poor Leno op 01-10-2018 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasphur schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:25:
[...]

Die wolken op 1:30!!! Wauw. Ik weet nog steeds niet of ik deze game ga halen, vooral omdat die cowboys mij niet aanspreken, maar je kan niet zeggen dat de game er niet uit ziet. Dit beloofd wat voor GTA VI over een paar jaar op de PS5 :P
Ziet er inderdaad heel vet uit.

@poor Leno Daar was ik ook bang voor, maar dit ziet er wel iets soepeler uit. Sowieso ziet alles er soepeler uit dan GTA, maar dat weet je pas echt als je het speelt.

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 01-10-2018 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ze hebben ook maar meteen heists in rdr2 gestopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:08
Hier RDR2 nog steeds voor € 45,47 nog steeds in pre-order staan. Maar toch twijfel ik. Er is veel te doen en het ziet er mooi uit, maar een open wereld game met auto's, boten en vliegtuigen geeft zoveel meer mogelijkheden. Het is een mindset dingetje denk ik. Als ik deze game zal spelen zal het alleen voor het Single Player verhaal zijn.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Jumpman schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 16:08:
Hier RDR2 nog steeds voor € 45,47 nog steeds in pre-order staan. Maar toch twijfel ik. Er is veel te doen en het ziet er mooi uit, maar een open wereld game met auto's, boten en vliegtuigen geeft zoveel meer mogelijkheden. Het is een mindset dingetje denk ik. Als ik deze game zal spelen zal het alleen voor het Single Player verhaal zijn.
wil hem direct voor dat bedrag overnemen geen probleem :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Jumpman schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 16:08:
Denk het wel. Bij Horizon Zero Dawn dacht ik in het begin ook dat het irritant zou zijn, maar het fast travel systeem in dat spel is geweldig. Je krijgt toch het gevoel van een gigantische map als je een robot override om op te rijden (paard), maar als het moet ben je in een poep en een scheet aan de andere kant van de map. Sterker nog, ik vind het zelfs irritant dat GTAV niet zoiets heeft en dan je een straaljager moet jatten om snel aan de andere kant te komen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Jasphur schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 16:36:
[...]

Denk het wel. Bij Horizon Zero Dawn dacht ik in het begin ook dat het irritant zou zijn, maar het fast travel systeem in dat spel is geweldig. Je krijgt toch het gevoel van een gigantische map als je een robot override om op te rijden (paard), maar als het moet ben je in een poep en een scheet aan de andere kant van de map. Sterker nog, ik vind het zelfs irritant dat GTAV niet zoiets heeft en dan je een straaljager moet jatten om snel aan de andere kant te komen. :P
GTA V heeft gewoon fast travel hoor. Zet een map marker, bel een taxi en skip vervolgens de rit met X ofzo.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Voxalizer schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:27:
[...]

GTA V heeft gewoon fast travel hoor. Zet een map marker, bel een taxi en skip vervolgens de rit met X ofzo.
Klopt. Maar in mijn ogen is fast travel:
Naar map > kies een FT punt > laadscherm > aangekomen op punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Assassins Creed Odyssey krijgt uitstekende cijfers, aanstaande vrijdag maar weer eens aan de slag.

Mooie qoute: GamesRadar+ reviews Assassins Creed Odyssey: “No-one's made an open-world RPG with this much depth and brilliance since The Witcher 3.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Laatst online: 14:06

JoeZuCK

_Fonz > all.

PS4 Pro pricedrop in Japan naar $349

https://twitter.com/PlayS.../1046612152935579649?s=19

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@InF.Inc

Had ik vanochtend al gepost hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Laatst online: 14:06

JoeZuCK

_Fonz > all.

Verwijderd schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:04:
@InF.Inc

Had ik vanochtend al gepost hier.
Klopt, zag het nu pas. Had iets verder terug moeten kijken.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Origins schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:45:
Assassins Creed Odyssey krijgt uitstekende cijfers, aanstaande vrijdag maar weer eens aan de slag.

Mooie qoute: GamesRadar+ reviews Assassins Creed Odyssey: “No-one's made an open-world RPG with this much depth and brilliance since The Witcher 3.”
Dat is nogal een bold statement zeg. Ik ga eens reviews lezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:59
Origins schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:45:

Toen ik achterop de gameplay zag dat het uitstekende kritiek van dat krantje de Metro was, ben ik afgehaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:51
Ik check meestal alleen de reviews van ACG, Eurogamer en Skill Up. Inhoudelijk goede reviews, zonder een score.

Heb vandaag alleen tijd gehad om de Skill Up review te checken. En die geeft ook aan waar ik bang voor was. Het is een erg goede game (veel beter dan Origins). Het heeft ook veel weg van The Witcher 3. Maar er mist gewoon iets. The Witcher 3 had iets magisch, dat heeft deze game net niet (geen schande natuurlijk)
Daarnaast ben je verplicht zijmissies te doen om verder te kunnen met het verhaal.

Die gast van Skill Up moest 7 uur aan zijmissies doen voordat hij verder kon met het verhaal. Als ik ergens niet van hou, is het wel dat een game mij forceert om repetitieve zijmissies te voltooien.

Die skip ik namelijk vaak altijd. Tenzij de semi-trophy hunter in mij naar boven komt. (maar daar hebben we het nu niet over :P)

Die gast gaf ook aan dat dit één van de mooiste consoles games is tot nu toe. Als het oude Griekenland mij een beetje het Rome gevoel kan geven ben ik al tevreden.

Ik heb al jaren geen AC game gespeeld. Omdat ik een beetje moe was van de franchise. Steeds weer dezelfde game in een ander jasje.

Maar goed, ben wel verrast door de reviewscores. In eerste instantie leek Odyssey namelijk op Origins 1.5. Maar blijkbaar hebben ze toch iets goeds gedaan bij Ubisoft. Vanavond of morgen even de ACG/Eurogamer review checken. En misschien dat ik sinds lange tijd weer een AC game ga spelen.

Echt veel haast heeft het niet. Dus wacht wel tot Black Friday. Dan zal hij wel te koop zijn voor €30-€35.

[ Voor 5% gewijzigd door Sefaex op 01-10-2018 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Hmmm. Dan word ik toch wel erg nieuwsgierig. Moet Origins zelf nog wel spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMichel
Sefaex schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:46:
Ik check meestal alleen de reviews van ACG, Eurogamer en Skill Up. Inhoudelijk goede reviews, zonder een score.

<...knip...>
Misschien een domme vraag, maar wat is ACG?
En heb je een link naar Skill Up?

Ik ben altijd wel benieuwd naar leuke en goede review sites/videos.

Edit: Skill Up gevonden - denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door MisterMichel op 01-10-2018 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Deze trailer van RDR2 heeft me wel overgehaald.
Ik vind de setting nog steeds redelijk saai, maar R* zal er wel iets leuk van maken.
GTA V had al bij een heel goede singleplayer. Als RDR2 gelijkaardig is, ben ik tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10
Steam heeft weer cijfers bekend gemaakt. Slechts 1.33 % van de gebruikers heeft een 4k scherm.
60% zit op 1080p.
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/resviefc.png
Ik zou graag zulke cijfers zien van console gamers.
Denk dat het daar ong zelfde is.
Zo zie je maar dat het eigenlijk bizar is dat ze 4k aimen met consoles. Waar het overgrote gedeelte van de gebruikers gewoon op 1080p zit( waaronder yours truly). ( Even ervan uitgaande dat op consoles ongeveer zelfde cijfers heeft).
Als ik mijn directe omgeving bekijk heeft niemand 4k behalve broertje die 4k monitor heeft.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Nu online
Verschil is dat er veel 4k tv's de laatste tijd betaalbaar zijn geworden. Vergeet daarnaast de combinatie met hdr niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

bram1984 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:28:

Verder prima beetje rond banjeren en verrast worden door zaken die je onderweg tegenkomt. Ik vermaak me er opperbest mee, al hoop ik dat het volgende deel weer terug gaat naar de setting van deel 3.
Toevallig sinds vorige week ook weer met Far Cry 5 begonnen. Bij release gekocht, eerste gebied was ik erg enthousiast (na het tegenvallende vierde deel van de serie). Maar bij het tweede gebied voelde het meer als werken, toen weken niet aangeraakt. Het is weer veel van hetzelfde. Moet ‘m eigenlijk van mezelf uitspelen voor ik aan RDR2 of Spider Man begin, maar is wel beetje met tegenzin inmiddels. Idem bij AC Origins trouwens, ligt ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:51
MisterMichel schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 20:20:
[...]

Misschien een domme vraag, maar wat is ACG?
En heb je een link naar Skill Up?

Ik ben altijd wel benieuwd naar leuke en goede review sites/videos.

Edit: Skill Up gevonden - denk ik.
ACG review

Skill Up review

Zeker het kijken waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10
SmooK schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:23:
Verschil is dat er veel 4k tv's de laatste tijd betaalbaar zijn geworden. Vergeet daarnaast de combinatie met hdr niet.
Niemand in mijn omgeving weet wat hdr is.
Bijna niemand weet wat 4k is( broertje nadat ik verteld had :P).
Denk dat menig casual( grootste gedeelte van de gebruikers) dit niet weet en koopt. Veel mensen hebben geen geld ervoor en 1080p tv's doen het vaak nog perfect. Zeker omdat veel mensen gewoon kabel tv kijken wat niet eens 1080p is volgens mij( vaak nog 1080i).
Mijn lg uit 2009 doet het nog perfect, zou alleen groter willen heb nu 42 inch en zou wel 55 inch willen.
Maar ik hoef niet perse 4k met hdr. Want als ik 4k met hdr wil wil ik oled en oled is niet betaalbaar voor mij en met mij heel veel mensen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb de indruk dat er zaken verkeerd geprijsd zijn in de PS Store.
Eerst zag ik Battlefield 1 voor €4.99, wat me wel een enorm goede deal lijkt. Maar dan zag ik "Battlefield™ 1 They Shall Not Pass" gratis staan. Dus ik koop die uiteraard, voor het geval ik BF1 zelf ook zou kopen. En na aankoop (voor dus €0) zie ik diezelfde titel ineens staan voor €14.99 ?!

EDIT: of mogelijk toch normaal... Ik zie nu immers dat "Battlefield™ 1 Premium Pass" ook gratis is en ik vroeger al eens gekocht had. In die pass zit echter They Shall Not Pass ook in, dus wellicht daarmee dat die voor mij als gratis stond. Wel raar dat ze dus iets verkopen voor €14.99 terwijl het zelf onderdeel is van een Premium Pass die gratis is :? .

[ Voor 33% gewijzigd door Twixie op 01-10-2018 22:02 ]

Pagina: 1 ... 36 ... 180 Laatste

Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.