origins viel mij ook vies tegen omdat je moest levelen voordat je een hoofdmissie kon spelen. ik hoop niet dat ze dat weer gaan doen. dit ziet er uit als 300 (sparta) en ryse son of rome wat mij dus beter ligt.
Bwoah! Rondrijden in een hijskraan. Ik ruik mogelijkheden, mits de lier en haak werken natuurlijk-SaveMe- schreef op woensdag 26 september 2018 @ 23:30:
Kan me niet echt druk maken om de plus games.... so many good games around the corner...
Dit is er een van....
[YouTube: Just Cause 4 - Rico's Rival (Gabriela Morales)Trailer]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Moest dat? Vanwege de aanbevolen levels ofzo? Volgens mij hebben vijanden hier ook gewoon weer levels, dus ik denk dat dit nu weer is. Ik heb daar zelf niks van gemerkt want ik doe altijd eerst alle mogelijke sidecontent voordat ik met de story verder ga.Hamazaki schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:51:
origins viel mij ook vies tegen omdat je moest levelen voordat je een hoofdmissie kon spelen. ik hoop niet dat ze dat weer gaan doen. dit ziet er uit als 300 (sparta) en ryse son of rome wat mij dus beter ligt.
verplicht eerst op sidecontent richten haalt me uit het spel.bram1984 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:53:
[...]
Moest dat? Vanwege de aanbevolen levels ofzo? Volgens mij hebben vijanden hier ook gewoon weer levels, dus ik denk dat dit nu weer is. Ik heb daar zelf niks van gemerkt want ik doe altijd eerst alle mogelijke sidecontent voordat ik met de story verder ga.
Haha, ik speel de meeste open wereld spellen voornamelijk juist vanwege de sidecontent en het free roamen en random shit tegenkomen onderweg (AC zeker, want het verhaal heeft me nog nooit geboeid in die games). Ik wil ook zo snel mogelijk levelen en nieuwe skills unlocken zodat ik die zo lang mogelijk kan gebruiken.Hamazaki schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:55:
[...]
verplicht eerst op sidecontent richten haalt me uit het spel.
Als dat ook inhoudt dat de Pro 1TB wat goedkoper gaat worden en wel met Black Friday onder de prijs van vorig jaar gaat duiken, dan haal ik er wel eentje. Maar denk niet dat die onder de eerder genoemde 285 gaat duiken eerlijk gezegd.Jumpman schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:34:
[...]
Grote kans op een zwarte PlayStation 4 Pro 2TB.
XBL: MRE Inc
Zou ook kunnen dat ze de verkoop van de 1TB Pro volledig stoppenMRE-Inc schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:59:
[...]
Als dat ook inhoudt dat de Pro 1TB wat goedkoper gaat worden en wel met Black Friday onder de prijs van vorig jaar gaat duiken, dan haal ik er wel eentje. Maar denk niet dat die onder de eerder genoemde 285 gaat duiken eerlijk gezegd.
Dikke gratis The Last of Us 2 theme:
https://store.playstation...10249_00-TLOUPIIOUTBREAK1
[YouTube: Como pegar o Tema do The Last Of Us Part II - Ellie e os avatares GRATUITAMENTE!]
https://store.playstation...10249_00-TLOUPIIOUTBREAK1
[YouTube: Como pegar o Tema do The Last Of Us Part II - Ellie e os avatares GRATUITAMENTE!]
Tot 17.00 uur vanmiddag ivm outbreak day, zie 2 pagina's terug
Ah spuit 11, sorry.DigitalError schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:34:
[...]
Tot 17.00 uur vanmiddag ivm outbreak day, zie 2 pagina's terug
Dat zouden Apple taferelen zijn dan. Weten dat 1GB de meest verkochte zal zijn, maar niet aanbieden, maar wel de 500GB en de 2TB in het assortiment houden, wetende dat je met 500GB te kort komt, en met 2TB te diep in de portemonnee moet tasten....Anton.net schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:23:
[...]
Zou ook kunnen dat ze de verkoop van de 1TB Pro volledig stoppen
XBL: MRE Inc
Probleem is dat het prijsverschil tussen een 1Tb en 2Tb schijf heel klein is. Dat gaat maar over €20 ofzo.MRE-Inc schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:03:
[...]
Dat zouden Apple taferelen zijn dan. Weten dat 1GB de meest verkochte zal zijn, maar niet aanbieden, maar wel de 500GB en de 2TB in het assortiment houden, wetende dat je met 500GB te kort komt, en met 2TB te diep in de portemonnee moet tasten....
Verwijderd
@poor Leno
Feast your eyes on the Gold Wireless Headset White Edition, featuring 7.1 virtual surround sound and launching 13th December.
And it sounds just as good as it looks:
https://blog.eu.playstati...-in-december/#sf198643837
Feast your eyes on the Gold Wireless Headset White Edition, featuring 7.1 virtual surround sound and launching 13th December.
And it sounds just as good as it looks:
https://blog.eu.playstati...-in-december/#sf198643837

Oeh nice 
Maar dit is de nieuwe zonder 3D audio toch?
Maar dit is de nieuwe zonder 3D audio toch?
Verwijderd
@poor Leno
In addition more games are set to support 3D Audio, our enhanced deep immersion audio feature for the Platinum Wireless Headset. Look forward to an incredible new RPG experience with EA’s Anthem, and a brutal test of survival in Days Gone.
Volgens mij is 3D Audio alleen met de Platinum headset, but correct me if i'm wrong.
In addition more games are set to support 3D Audio, our enhanced deep immersion audio feature for the Platinum Wireless Headset. Look forward to an incredible new RPG experience with EA’s Anthem, and a brutal test of survival in Days Gone.
Volgens mij is 3D Audio alleen met de Platinum headset, but correct me if i'm wrong.
Jammer.. dan blijf ik voorlopig nog bij de PS3 headset 
Die Platinum vind ik nog te duur..
Die Platinum vind ik nog te duur..
Wel tof dat de mappen achter haar langs scrollen, voor het eerst dat ik dit bij een ps4-thema zie.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Als je door de rest van je menu bij bijvoorbeeld What's New kijkt gaat Ellie ook door andere berichten heen. Dat lijkt me niet de bedoelingLasmibalsingh schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:19:
[...]
Wel tof dat de mappen achter haar langs scrollen, voor het eerst dat ik dit bij een ps4-thema zie.

Ugh, vrouwen.srvdp schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:22:
[...]
Als je door de rest van je menu bij bijvoorbeeld What's New kijkt gaat Ellie ook door andere tekst berichten heen. Dat lijkt me niet de bedoeling.
Fantastische partners en voor mij zeker belangrijker dan de PS4.
Dat thema ziet er wel mooi uit, vanmiddag eens proberen. Ik heb al wat thema's geprobeerd en die zien er dan super gaaf uit, maar heb elke keer weer het probleem dat de tekst aan de bovenkant van de menu-items dan onleesbaar wordt.
Als ik naar Ellie kan kijken in plaats van om de 4 dingen van vrienden weer die klote reclame, nou, graag!srvdp schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:22:
[...]
Als je door de rest van je menu bij bijvoorbeeld What's New kijkt gaat Ellie ook door andere berichten heen. Dat lijkt me niet de bedoeling.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb het thema sinds gisteren, ziet er zeker goed uit! Alleen vind ik de muziek nogal 'intens'. Ik vind het leuker als die achtergrondmuziek iets rustgevender is, zoals de standaardmuziek.
Ik had de voorbije maanden die afbeelding van Ellie al als achtergrond, dan heb je ook de standaard muziek. Misschien ga ik dat opnieuw doen
Ik had de voorbije maanden die afbeelding van Ellie al als achtergrond, dan heb je ook de standaard muziek. Misschien ga ik dat opnieuw doen
Stiller staat er niet concreet:Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:16:
Red Dead Redemption 2 PS4 Pro Bundle Features New CUH-72XX Series Hardware:
https://gearnuke.com/red-...-pro-bundle-new-hardware/
Een stillere PS4 Pro als je het artikel geloofd.
"If you compare it to the Red Dead Redemption 2 bundle, it features an iterative upgrade to CUH-72XX series. This is always a minor upgrade in most cases and as we saw with the 500 million limited edition console, this has resulted in less noise and quieter fans."
en stiller blijft altijd weer een subjectief dingetje...
Hoe is stiller subjectief? Je meet het en je weet het. Of bedoel dat ieder persoon ander geluid irritant kan vinden?3style schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:22:
[...]
Stiller staat er niet concreet:
"If you compare it to the Red Dead Redemption 2 bundle, it features an iterative upgrade to CUH-72XX series. This is always a minor upgrade in most cases and as we saw with the 500 million limited edition console, this has resulted in less noise and quieter fans."
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
"This has resulted in less noise and quieter fans."3style schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:22:
Stiller staat er niet concreet:
Ik haal stiller daardoor er wel uit.
Ja precies dat laatste.OMX2000 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:26:
[...]
Hoe is stiller subjectief? Je meet het en je weet het. Of bedoel dat ieder persoon ander geluid irritant kan vinden?
nou ja, ik ben benieuwd of dat nu weer het doel is geweest in deze versie. Of is dit bij iedere hardware minor upgrade in het verleden het geval geweest?Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:34:
[...]
"This has resulted in less noise and quieter fans."
Ik haal stiller daardoor er wel uit.
Ze stond achter je zekerWinkiller schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:55:
[...]
Fantastische partners en voor mij zeker belangrijker dan de PS4.
Als ik mn Pro tegen een schappelijke prijs kan inruilen voor een nieuwe/stillere versie, zou ik dat zeker doen.
Heeft iemand hier toevallig Fortnite Save The World? Daar is een 'uncap framerate' optie, die de framerate van 30fps naar +-60fps brengt. Ik kan die optie niet aan zetten, omdat mn pro dan echt beschamelijk luid wordt.
(Fortnite Battle Royale draait standaard op 60fps, maar die wordt nooit zo luid)
Eigenlijk vind ik mn pro bij de meeste games wel te luid. En met luid bedoel ik dat het zo storend is dat je bijna verplicht bent om een headset te gebruiken.
(En ik weet het, ook dat is subjectief
)
Heeft iemand hier toevallig Fortnite Save The World? Daar is een 'uncap framerate' optie, die de framerate van 30fps naar +-60fps brengt. Ik kan die optie niet aan zetten, omdat mn pro dan echt beschamelijk luid wordt.
(Fortnite Battle Royale draait standaard op 60fps, maar die wordt nooit zo luid)
Eigenlijk vind ik mn pro bij de meeste games wel te luid. En met luid bedoel ik dat het zo storend is dat je bijna verplicht bent om een headset te gebruiken.
(En ik weet het, ook dat is subjectief
Heb nu de keuze om te beginnen met spiderman of uncharted 4. Laat Spidy ook nog even liggenHamazaki schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:02:
had spiderman verkocht na een uurtje spelen (terwijl ik hem vet vond), want wilde me alleen verdiepen in yakuza kiwami 2 door de lange singleplayer. nu weer gekocht op bol
ik had niet verwacht dat ik yakuza binnen 2 dagen zou uitspelen, ik had opeens heel veel tijd afgelopen weekend
ik wil me met spiderman een maandje zoet houden tot RDR2.
Muziek staat altijd uit bij mij, dus dat scheelt.Anton.net schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:15:
Ik heb het thema sinds gisteren, ziet er zeker goed uit! Alleen vind ik de muziek nogal 'intens'. Ik vind het leuker als die achtergrondmuziek iets rustgevender is, zoals de standaardmuziek.
Gewoon je volume van je Home Cinema harder zettenAnton.net schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:01:
(En ik weet het, ook dat is subjectief)
Maar zonder gekkigheid: hebben jullie niet allemaal je PS4 (Pro) in een gesloten kast? Ik heb vaak gelezen dat dat de oorzaak is. En met gesloten bedoel ik vooral dat de achterkant dicht is, dat de zijkanten dicht zijn ontkom je praktisch niet aan bij een tv meubel... Ik heb zelf een open achterkant, en vanaf daar is het enkele centimeters naar de muur. Ik heb de fan weleens hard horen blazen (en ik vermoed ook dat dat het geluid is wat jullie bedoelen, want het is inderdaad best luid), maar vooralsnog hoor ik hm bijna nooit.
@Anton.net Heb jij Spider-Man? Hoe is de herrie daarbij?
Die van mij staat helemaal vrij. En bij sommige games, bijvoorbeeld Horizon, Final Fantasy XV en Dragon Quest krijg ik het idee dat mijn spelconsole liever een vliegtuig wilt zijn. Vaak gebeurd er dan ook van alles op het scherm: meerdere monsters, regeneffecten, of in een menu waarbij de game ineens 60 frames en meer gaat draaien. Zeker toen het zo warm was, maakt hij een flink kabaal. Het kan bij mij thuis makkelijk 30 graden + worden. Maar ook nu met dit weer maakt hij vaak een herrie. Bij games als Final Fantasy XII, Gran Turismo Sport of Trackmania maakt mijn PS4 helemaal geen geluid.The Inquisitor schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:35:
[...]
Gewoon je volume van je Home Cinema harder zetten![]()
Maar zonder gekkigheid: hebben jullie niet allemaal je PS4 (Pro) in een gesloten kast? Ik heb vaak gelezen dat dat de oorzaak is. En met gesloten bedoel ik vooral dat de achterkant dicht is, dat de zijkanten dicht zijn ontkom je praktisch niet aan bij een tv meubel... Ik heb zelf een open achterkant, en vanaf daar is het enkele centimeters naar de muur. Ik heb de fan weleens hard horen blazen (en ik vermoed ook dat dat het geluid is wat jullie bedoelen, want het is inderdaad best luid), maar vooralsnog hoor ik hm bijna nooit.
@The Inquisitor Mijne staat tegenwoordig op de grond. Mn Pro is zeker voldoende ruimte.
@bram1984 Nee, heb ik nog niet..
@bram1984 Nee, heb ik nog niet..
De YouTube app van de PS4 kun je toch ook even goed met je smartphone bedienen ?!bram1984 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 21:48:
[...]
Maar waarom gebruik je niet lekker de YT app op de TV zelf? Kun je gewoon met je smartphone bedienen. Stuk makkelijker.
Het is natuurlijk wel gemakkelijker dat je geen PS4 moet op zetten en dan nog de YouTube app starten. Anderzijds heb je TVs die wel HDR ondersteunen maar geen HDR in YouTube. Ik denk zelfs dat jij ook zo'n Sony hebt

Nee, ik kan de PS4 missen maar mijn vrouw absoluut NIET.
Ok, nu is ze gewoon voor je aan t typenWinkiller schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:34:
[...]
![]()

poor Leno schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:38:
[...]
Ok, nu is ze gewoon voor je aan t typen

Ik heb een og gehad en nu een pro. De og zelf op mijn tv meubel gezet zodat ie aan alle kant vrij was......maar het was niet te doen. Erg blij dat ik hem heb kunnen verkopen ( prijs was er ook naar en aangegeven bij de koper) en daarna dus een pro teruggehaald. De pro staat weer netjes op zijn plek (NB: IN het tv meubel i.p.v er op) en hoor ik eigenlijk nooit. Dus ja kastjes maken uit, hoe erg je je ergens aan stoort.....maar absoluut ook wat voor apparaat je hebt.The Inquisitor schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:35:
[...]
Gewoon je volume van je Home Cinema harder zetten![]()
Als kiespijn?Winkiller schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:34:
[...]
![]()
/open deur intrappen off........
10 second ninja DONE
Ik ben oprecht dames en heren, er is niets belangrijker in mijn leven dan mijn vrouw & kinderen.Sagat schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:47:
[...]
Als kiespijn?![]()
/open deur intrappen off........

Klaar nu.

mooie oude married children quote:Winkiller schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:49:
[...]
Ik ben oprecht dames en heren, er is niets belangrijker in mijn leven dan mijn vrouw & kinderen.![]()
Klaar nu.
'did u miss me?'
'with every bullet so far'
Maar zonder dollen, ieder normaal mens zou zijn partner (even gender neutraal voordat ik dat wespennest opentrek) en gezin uiteraard boven zijn, zoals mijn vrouw dat zo fijn noemt 'speelgoed' stellen.
Dat gezegd hebbende.......het intresseseert mij geen reet hoeveel geld ze in de tuin stopt, maar ik ga dan wel mijn hobby ook uitvoeren (en eigenlijk ook zonder tuin
Als iemand dat niet snapt is dat wel reden om is te gaan shoppen naar een nieuwe (ooit mooi verwoord door meneer Raoue Verveen Roué Verveer....als jullie het willen zoek ik wel een yt linkie
10 second ninja DONE
ja paar dagen geleden nog met thermal grizzly bear conductonaut. Mijn ps pro was dan ook niet heel luid maar wel storend soms nu is het iets minder.KrusT schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:57:
Mijn pro maakt ook serieus lawaai.
Iemand al eens de thermal paste vervangen?
[ Voor 26% gewijzigd door Sokucho op 27-09-2018 17:53 ]
Ah kan dat? Wist ik niet. Ik had een Sony (defect en omgeruild) maar inmiddels een LG OLED, dus dan gaat 4K en HDR via de TV app.Twixie schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:03:
[...]
De YouTube app van de PS4 kun je toch ook even goed met je smartphone bedienen ?!![]()
Het is natuurlijk wel gemakkelijker dat je geen PS4 moet op zetten en dan nog de YouTube app starten. Anderzijds heb je TVs die wel HDR ondersteunen maar geen HDR in YouTube. Ik denk zelfs dat jij ook zo'n Sony hebt. Dan kun je via de PS4 imho wél HDR krijgen op YouTube.
Vrij zeker van. Op de PS4 nog nooit geprobeerd want de TV daar heeft zelf YouTube, maar boven hebben we een PS3 met dumbTV en dat gaat daar perfect. Bedien het zelf gewoon via de iPad.
Idem voor Netflix trouwens, die kun je ook op alle platformen bedienen met de Netflix Android of IOS app. Mijn schoonbroer (zwager

[ Voor 18% gewijzigd door Twixie op 27-09-2018 18:52 ]
Er is beeld van Castlevania Requiem: Symphony of the Night & Rondo of Blood.
[ Voor 33% gewijzigd door Jumpman op 27-09-2018 19:51 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Voor zover ik weet ondersteunt YouTube op de PS4 pro ook geen hdr. Bij mij werkt het iig niet. Hdr werkt in games wel prima.Twixie schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:03:
[...]
De YouTube app van de PS4 kun je toch ook even goed met je smartphone bedienen ?!![]()
Het is natuurlijk wel gemakkelijker dat je geen PS4 moet op zetten en dan nog de YouTube app starten. Anderzijds heb je TVs die wel HDR ondersteunen maar geen HDR in YouTube. Ik denk zelfs dat jij ook zo'n Sony hebt. Dan kun je via de PS4 imho wél HDR krijgen op YouTube.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Dubbelpostje uit budget topic:
Nog niet gemeld hier: Spider-Man voor 44 euro. Nog een paar uurtjes
https://www.gamemania.nl/...tation-4/135431_spiderman
Nog niet gemeld hier: Spider-Man voor 44 euro. Nog een paar uurtjes
https://www.gamemania.nl/...tation-4/135431_spiderman
[ Voor 12% gewijzigd door TTHEEBO1 op 27-09-2018 21:12 ]
psn: jagermeistertim
Iemand een idee waar een PS4 Pro te bestellen is die op voorraad is? Google wordt ik niet veel wijzer van.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ik zie twee opties die op voorraad zijn: product: Sony PlayStation 4 ProPartypooper schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:12:
Iemand een idee waar een PS4 Pro te bestellen is die op voorraad is? Google wordt ik niet veel wijzer van.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Hmm, direct op voorraad zijn er maar weinig.Dirk schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:17:
[...]
Ik zie twee opties die op voorraad zijn: product: Sony PlayStation 4 Pro
Ik wilde zeggen bij nedgame (gisteren nog), maar ze gaan kennelijk allemaal als warme broodjes weg die ps4 pro bundels.
[ Voor 4% gewijzigd door 3style op 27-09-2018 21:30 ]
Hier precies hetzelfde probleem.3style schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:27:
[...]
Hmm, direct op voorraad zijn er maar weinig.
Ik wilde zeggen bij nedgame (gisteren nog), maar ze gaan kennelijk allemaal als warme broodjes weg die ps4 pro bundels.
Ik dacht laat ik eens een leuke PS4 pro bundel bestellen.. nou niet dus.
Volgens de website heeft de mediamarkt ook geen bundels liggen
Ja klopt op de website niet, maar in de winkel in Arnhem hebben ze nog een hele stapel liggen.schumi1986 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:19:
[...]
Hier precies hetzelfde probleem.
Ik dacht laat ik eens een leuke PS4 pro bundel bestellen.. nou niet dus.
Volgens de website heeft de mediamarkt ook geen bundels liggen
Losse ps4 pro? Of echt een bundel met een game?3style schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:28:
[...]
Ja klopt op de website niet, maar in de winkel in Arnhem hebben ze nog een hele stapel liggen.
Spiderman bundels. Lagen er vorige week donderdagavond nog (>10). Kan mij niet voorstellen dat die allemaal weg zijn.schumi1986 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:31:
[...]
Losse ps4 pro? Of echt een bundel met een game?
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 07:23
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Ik was afgelopen zaterdag bij een mediamarkt en daar lagen ook nog voldoende spiderman bundels. Gewoon even de dichtstbijzijnde MM bellen..
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Die heb ik gezien inderdaad. Maar ik heb het idee dat de PS4 Pro vanwege de weinige aantallen ontzettend in prijs gestegen is of ligt dat aan mij?Dirk schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:17:
[...]
Ik zie twee opties die op voorraad zijn: product: Sony PlayStation 4 Pro
De Fifa bundel is ook voorradig maar die heb ik al voor de One X gekocht. Ik wil namelijk graag een PS4 Pro vanwege de exclusives.
Ah wist ik niet joh. Dan nog geef ik de voorkeur aan mijn TV. Scheelt toch weer een HDMI kabel waar het signaal doorheen moet. Ik gebruik ook gewoon de Netflix app op mijn TV.Twixie schreef op donderdag 27 september 2018 @ 18:50:
[...]
Vrij zeker van. Op de PS4 nog nooit geprobeerd want de TV daar heeft zelf YouTube, maar boven hebben we een PS3 met dumbTV en dat gaat daar perfect. Bedien het zelf gewoon via de iPad.
Idem voor Netflix trouwens, die kun je ook op alle platformen bedienen met de Netflix Android of IOS app. Mijn schoonbroer (zwager) wist dat ook niet en die zat op de iPad dan een titel in zijn persoonlijke lijst te steken om die dan de minuut erna op de TV via zijn persoonlijke lijst af te spelen
![]()
.
En als wat @rajackar zegt klopt, als er geen HDR doorheen komt, is dat nog een reden om de TV app te gebruiken.
@Partypooper Vraag en aanbod. De Pro verkoopt als warme broodjes (al maanden moeilijk te krijgen), dus dan blijft de prijs gewoon hoog.
[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 28-09-2018 08:53 ]
Inmiddels (sinds vandaag?) goed verkrijgbaar bij o.a. CoolBlue (PS PRO1TB) en Megekko (PS PRO 1TB, incl. FIFA19)Partypooper schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:12:
LOL, da's nu toch wel de meest belachelijke reden die je kon bedenkenbram1984 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:49:
[...]
Scheelt toch weer een HDMI kabel waar het signaal doorheen moet.
Haha ja dat klopt, maar toch. Het voelt gewoon beter.Twixie schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:46:
[...]
LOL, da's nu toch wel de meest belachelijke reden die je kon bedenken. Er zijn veel evidentere redenen: PS4 is extra toestel dat elektriciteit verbruikt, PS4 is extra toestel dat lawaai maakt, PS4 is extra toestel dat je moet aanzetten met een afzonderlijke controller of toets, PS4 stuurt zijn signaal naar een HDMI poort waar je op je TV wellicht game mode ipv een of andere cinema mode geactiveerd hebt ...
Ik begrijp werkelijk niet waarom je dit allemaal aanhaalt, ik zeg namelijk nergens dat ik niet mag gamen.Sagat schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:56:
[...]
mooie oude married children quote:
'did u miss me?'
'with every bullet so far'
Maar zonder dollen, ieder normaal mens zou zijn partner (even gender neutraal voordat ik dat wespennest opentrek) en gezin uiteraard boven zijn, zoals mijn vrouw dat zo fijn noemt 'speelgoed' stellen.
Dat gezegd hebbende.......het intresseseert mij geen reet hoeveel geld ze in de tuin stopt, maar ik ga dan wel mijn hobby ook uitvoeren (en eigenlijk ook zonder tuin), en dat is voornamelijk gamen. Daar moet je elkaar dan ook de ruimte geven.
Als iemand dat niet snapt is dat wel reden om is te gaan shoppen naar een nieuwe (ooit mooi verwoord door meneer Raoue Verveen Roué Verveer....als jullie het willen zoek ik wel een yt linkie)
Blijkbaar zit je onder de plak.
Echt niet, ik heb thuis altijd het laatste woord 'ja schat'Winkiller schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:54:
[...]
Ik begrijp werkelijk niet waarom je dit allemaal aanhaalt, ik zeg namelijk nergens dat ik niet mag gamen.
Blijkbaar zit je onder de plak.![]()
ba dumm tssssssssssssssss
10 second ninja DONE
Dat zeggen ze allemaal...Sagat schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:56:
[...]
Echt niet, ik heb thuis altijd het laatste woord 'ja schat'
ba dumm tssssssssssssssss
Tis allemaal nog veel makkelijker als je vrouw net zo graag gamet als jij. We hebben eerder het probleem dat we moeten vechten om de controller.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Wat ben jij toch een mazzelpik.Blaat schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:23:
Tis allemaal nog veel makkelijker als je vrouw net zo graag gamet als jij. We hebben eerder het probleem dat we moeten vechten om de controller.
"Die van mij" moet niks van gamen hebben. Alhoewel... heel af en toe een Lego spelletje samen of een keer monopoly op de PS4.
Make music, not war
Heeft iemand tips voor Playstation Plus? Waar kan ik deze tegen een gereduceerd bedrag aanschaffen?
https://www.budgetgaming....ucher+365+dagen+(nl).htmlturkeyhakan schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:38:
Heeft iemand tips voor Playstation Plus? Waar kan ik deze tegen een gereduceerd bedrag aanschaffen?
Hoi, dank je! 2,50 maar
Kennelijk hebben webshops hier lak aan?

LOL - daarom heeft ze haar eigen PS4 veel handiger.Blaat schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:23:
Chaoss schreef op donderdag 27 september 2018 @ 23:30:
Ik was afgelopen zaterdag bij een mediamarkt en daar lagen ook nog voldoende spiderman bundels. Gewoon even de dichtstbijzijnde MM bellen..
Ben vanmorgen bij de mediamarkt geweest, ik kon door de hoeveelheid ps4+Spider-Man bundel het bos niet meer te zien....maar er lag niet eens een losse ps4 pro laat staan een Spider-Man bundel3style schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:28:
[...]
Ja klopt op de website niet, maar in de winkel in Arnhem hebben ze nog een hele stapel liggen.

Wat is het nu, lagen er nu wel of niet Spiderman bundels ? Of is het een verschil tussen PS4 + losse Spiderman game versus de PS4 Spiderman editie?schumi1986 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:23:
de hoeveelheid ps4+Spider-Man bundel ....
laat staan een Spider-Man bundel
[ Voor 16% gewijzigd door Twixie op 28-09-2018 14:27 ]
denk dat hij de ps4 slim bundels bedoelt.Twixie schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:27:
[...]
Wat is het nu, lagen er nu wel of niet Spiderman bundels ? Of is het een verschil tussen PS4 + losse Spiderman game versus de PS4 Spiderman editie?
In mijn post heb ik het over de normale ps4 spiderman en de ps4 PRO spiderman bundelTwixie schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:27:
[...]
Wat is het nu, lagen er nu wel of niet Spiderman bundels ? Of is het een verschil tussen PS4 + losse Spiderman game versus de PS4 Spiderman editie?
Dan doe je het niet goed, wij hebben gewoon allebei een tv en PS4Blaat schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:23:
Hmm ja dat vond ik wat overdreven worden. We hebben al 3 TV's, 2PC's, een steam box, een XBOX360, XBOX One en een PS4 Pro.. Voor 2 personen.DigitalError schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:37:
[...]
Dan doe je het niet goed, wij hebben gewoon allebei een tv en PS4
Alleen zijn de games voor de PS4 Pro gewoon het mooiste en leukste. Tja...
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Leuk aanbieding, als je een Duits hoesje/boekje niet erg vindt.
https://www.amazon.de/gp/...&ref_=pe_400281_321552561
was het niet geseald ? welke webshop is dat ?3style schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:55:
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 28-09-2018 16:15 ]
Wel geseald, maar komt uit een console bundel waarschijnlijk.Hamazaki schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:10:
[...]
was het niet geseald ? welke webshop is dat ?
Is een versie uit de Verenigde Arabische Emiraten. Vandaar de gele stip.3style schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:55:
[Afbeelding]
Van yourgamezone? Die doen dat wel vaker.
vandaar dus dat ze zo goedkoop zijn. heb een hekel aan gele stip = censuur. goed dat ik het nu weet, zal er nooit bestellen dan.Raem schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:33:
[...]
Is een versie uit de Verenigde Arabische Emiraten. Vandaar de gele stip.
Van yourgamezone? Die doen dat wel vaker.
[ Voor 7% gewijzigd door Farabi op 28-09-2018 16:35 ]
allyourgames.nlHamazaki schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:35:
[...]
vandaar dus dat ze zo goedkoop zijn. heb een hekel aan gele stip = censuur. goed dat ik het nu weet, zal er nooit bestellen dan.
prima webshop verder, eigenlijk de eerste game met deze gele stip.
Ik zal er ook niet om klagen, was een lage prijs en dit is nou niet echt een collectible ofzo.
Zou wel netjes zijn als ze dit melden of in het plaatje aangeven.
Persoonlijk had ik het teruggestuurd. Een gele stip betekent een spel zoals de uitgever het niet bedoelt heeft.3style schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 17:50:
[...]
allyourgames.nl
prima webshop verder, eigenlijk de eerste game met deze gele stip.
Ik zal er ook niet om klagen, was een lage prijs en dit is nou niet echt een collectible ofzo.
Zou wel netjes zijn als ze dit melden of in het plaatje aangeven.
Censuur op een racegame?Hamazaki schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:35:
[...]
vandaar dus dat ze zo goedkoop zijn. heb een hekel aan gele stip = censuur. goed dat ik het nu weet, zal er nooit bestellen dan.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hoeft niet perse censuur te zijn. Kunnen ook elementen zijn die eruit gehaald zijn. Ik vind een film op tv ook niet leuk als ze er 3 minuten eruit hebben geknipt. Ach zal wel persoonlijk zijn.
GTsport (eigenlijk alle Gran Turismo spellen) zijn veel meer dan een race game. Het zijn ook hele encyclopedien over de autosport. Ik kan mij voorstellen dat er een paar artikelen zijn gecensureerd. Zou alleen zo 1, 2, 3 niet weten wat en of je het dan mist is in het geval van een racegame dan nog de vraag.
[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 28-09-2018 18:10 ]
Bedankt & besteld!3style schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:09:
Leuk aanbieding, als je een Duits hoesje/boekje niet erg vindt.
Wat? De gele stip heeft met lokalisatie te maken.Hamazaki schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 17:51:
[...]
Persoonlijk had ik het teruggestuurd. Een gele stip betekent een spel zoals de uitgever het niet bedoelt heeft.
Niet altijd. Ik neem altijd de zeker voor het onzekerebram1984 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 18:11:
[...]
Wat? De gele stip heeft met lokalisatie te maken.
Nou ja omdat je het zelf censuur noemde kwam die vraagHamazaki schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 18:07:
Hoeft niet perse censuur te zijn. Kunnen ook elementen zijn die eruit gehaald zijn.

Maar in de basis natuurlijk gewoon een racegame met extras. Ik snap dan alleen niet wat er gecensureerd zou moeten zijn.Jasphur schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 18:09:
[...]
GTsport (eigenlijk alle Gran Turismo spellen) zijn veel meer dan een race game. Het zijn ook hele encyclopedien over de autosport. Ik kan mij voorstellen dat er een paar artikelen zijn gecensureerd. Zou alleen zo 1, 2, 3 niet weten wat en of je het dan mist is in het geval van een racegame dan nog de vraag.
Misschien bepaalde reclame ofz.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Waarschijnlijk alles van Alfa Romeo, want dat is allemaal pure pr0nDonstil schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 18:18:
[...]
Nou ja omdat je het zelf censuur noemde kwam die vraag![]()
[...]
Maar in de basis natuurlijk gewoon een racegame met extras. Ik snap dan alleen niet wat er gecensureerd zou moeten zijn.
Tja wel vaag allemaal. Dat er spellen in die regio worden gebanned zoals hier wordt gemeld is duidelijk:Donstil schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 18:18:
[...]
Nou ja omdat je het zelf censuur noemde kwam die vraag![]()
[...]
Maar in de basis natuurlijk gewoon een racegame met extras. Ik snap dan alleen niet wat er gecensureerd zou moeten zijn.
Misschien bepaalde reclame ofz.
https://www.insidedxb.com/list-of-banned-games-in-uae/
Maar dat er specifieke content wordt verwijderd heb ik nog nergens gelezen. Of zijn er naakte vrouwen in gran turismo sport?
In wat voor opzicht? Denk je dat er een halve game op staat of iets?Hamazaki schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 18:14:
[...]
Niet altijd. Ik neem altijd de zeker voor het onzekere
Nee, maar geen fijn gevoel bij dat er eventueel dingen worden weggelaten.bram1984 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 18:47:
[...]
In wat voor opzicht? Denk je dat er een halve game op staat of iets?
Dit heb ik echt nog nooit eerder gehoord.Hamazaki schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 18:48:
[...]
Nee, maar geen fijn gevoel bij dat er eventueel dingen worden weggelaten.
Let op:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle PS5 discussie moet in: [PS5 / Playstation 5] Speculaties & Geruchten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [PS] Playstation Plus
- Voor PS5 kun je terecht in [PS5] (ZT) Het aanloop naar release topic en [PS5] Het pre-release kroeg topic.
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires: Console Budget Gaming topic
- Bij technische issues met de PS4: Problemen en garantieafhandelingen
- Geen PS4 vs Xbox discussies.
- Geen aankoopadviesvragen over Slim vs Pro, gebruik de zoekfunctie.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.