Laatste tijd niet heel vaak inderdaad. Heb ook minder gespeeld nu het zomer is en ben nu in Italië op vakantie. Komt wel weer zodra het weer minder word.Koolaert schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:34:
[...]
Stream jij nog ooit eigenlijk? Heb wel eens op je Twitch link geklikt en gekeken, maar de laatste tijd heb ik je niet meer online gezien.
Ik speel sinds November 2020 World of Tanks. Heb vroeger wel veel games gespeeld maar kon me daarna nooit meer echt toeleggen omdat ik er niet zo veel lol meer uit haalde. World of Tanks heeft daar verandering in gebracht, vind het heerlijk om te spelen en raak er niet snel op uit gekeken.
Heb me ook aangemeld (username Havoc_R). Nog nooit bij een clan gezeten, en was niet op de hoogte van de directives/reserves/camo's. Ben redelijk actief, speel meerdere keren per week, vooral in de avonden.Cheezus schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 07:36:
Ik zat een tijd in een passieve clan om de extra rewards binnen te harken maar het lelijke clanlogo was een doorn in m'n oog. Oplossing: zelf een clan starten met een neutraal logo
Als iemand hetzelfde 'probleem' heeft of ook gewoon die extra directives/reserves/camo's wil zonder verdere eisen join gerust: https://eu.wargaming.net/clans/wot/500210873/
Welkom en je hebt in ieder geval een bijpassende username bij de clantagKruisVuur schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 10:20:
Ik speel sinds November 2020 World of Tanks. Heb vroeger wel veel games gespeeld maar kon me daarna nooit meer echt toeleggen omdat ik er niet zo veel lol meer uit haalde. World of Tanks heeft daar verandering in gebracht, vind het heerlijk om te spelen en raak er niet snel op uit gekeken.
[...]
Heb me ook aangemeld (username Havoc_R). Nog nooit bij een clan gezeten, en was niet op de hoogte van de directives/reserves/camo's. Ben redelijk actief, speel meerdere keren per week, vooral in de avonden.
na korte google oplossing gevonden. ik heb mijn internetconnection naar 'public' gezet en t werkt.kuwerti schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 08:43:
ik heb problemen met de update. hebben meer mensen hier last van. krijg dit te zien bij starten game:
[Afbeelding]
weer iets geks. ik krijg bij 'store' en bij 'clan' de melding 'information is temporarily unavailable' hebben jullie dat ook?
gevonden: https://eu.wargaming.net/...cts/wot/hot-issues/34216/kuwerti schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 13:36:
weer iets geks. ik krijg bij 'store' en bij 'clan' de melding 'information is temporarily unavailable' hebben jullie dat ook?
maar de patch werkt bij mij niet.
[ Voor 5% gewijzigd door kuwerti op 08-08-2021 19:20 ]
Geen idee of dit hetzelfde was, maar ik kon tot voor kort ook niet in de Store, Clan en Referral secties komen.kuwerti schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 13:36:
Ik kreeg dan een zwart scherm met het WoT-logo met draaiende tandwielen, zelfs in Safe Mode. Als ik langer dan 5 minuten wachtte kreeg ik ook de temporarily unavailable-melding.
Ik moest mijn mods de-installeren, computer opnieuw opstarten en dan WG's integrity check doen (zonder opnieuw opstarten werkte die check bij mij niet). Je kunt die check vinden in het Game Center -> Spelinstellingen -> Controleren en repareren.
het blijkt aan wifi te liggen. op vaste kabel geen enkel probleem!!!Koolaert schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 21:37:
[...]
Geen idee of dit hetzelfde was, maar ik kon tot voor kort ook niet in de Store, Clan en Referral secties komen.
Ik kreeg dan een zwart scherm met het WoT-logo met draaiende tandwielen, zelfs in Safe Mode. Als ik langer dan 5 minuten wachtte kreeg ik ook de temporarily unavailable-melding.
Ik moest mijn mods de-installeren, computer opnieuw opstarten en dan WG's integrity check doen (zonder opnieuw opstarten werkte die check bij mij niet). Je kunt die check vinden in het Game Center -> Spelinstellingen -> Controleren en repareren.

Op twitch kijk ik vaak naar SwedishLadyC (is ook een officiële CC van WoT). Leuke gameplay, soms countdowns of Sub-platoons, regelmatig giveaways maar ook gewoon leuk om te volgen, down to earth, geen kapsones en betrekt haar kijkers erbij.
Ik probeer zelf inmiddels ook regelmatig te streamen (1x per week opbouwende). Ben geen super geweldige speler maar doe het voor de gezelligheid. En van commentaar leer je weer. (ArjanT op twitch voor degene die eens willen kijken, volgers zijn altijd welkom
)
Ik probeer zelf inmiddels ook regelmatig te streamen (1x per week opbouwende). Ben geen super geweldige speler maar doe het voor de gezelligheid. En van commentaar leer je weer. (ArjanT op twitch voor degene die eens willen kijken, volgers zijn altijd welkom
[ Voor 12% gewijzigd door Arjant2 op 10-08-2021 11:16 ]
Ah kijk eens aan, daar is de Skoda T56 met een 460 alpha/3,5s intraclip autolader. Echt vééél beter dan de tech tree tier 8 en skill4ltu beschrijft hem als een heavy Bourrasque... Dat was idd precies wat de game nodig had

yay, weer een op premium, inderdaad net als die bourrasque, klere tank met 700+ dmg in 2 seconden. Echt een goed idee om zoiets in het spel te zetten...Koolaert schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 11:54:
Ah kijk eens aan, daar is de Skoda T56 met een 460 alpha/3,5s intraclip autolader. Echt vééél beter dan de tech tree tier 8 en skill4ltu beschrijft hem als een heavy Bourrasque... Dat was idd precies wat de game nodig had
Ik ga wel gelijk aan de CZ heavy lijn beginnen trouwens, lijkt mij best leuk spelen. Alleen zo'n premium verpest het weer door veel beter te zijn dan de normale tank.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Groot verschil is wel dat de bourrasque snel is en je na 2 schoten weg bent. Bij de skoda is t 2 schoten en iedereen weet dat je leeg bent en wegrijden gaat niet lukken.
Hmm, met alle corridors, ridgelines en citymaps is ~900 in 3,5 seconden echt heel sterk en heb je prima mogelijkheden om veilig te herladen voor ~20s.Arjant2 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 12:14:
Groot verschil is wel dat de bourrasque snel is en je na 2 schoten weg bent. Bij de skoda is t 2 schoten en iedereen weet dat je leeg bent en wegrijden gaat niet lukken.
Je kan er geen yolo runs mee doen, maar in de handen van een goede speler lijkt me dit een bitch om mee te dealen.
Hadden ze er geen autoreloader van kunnen maken?
If you can see, look. If you can look, observe
Maar geen close combat heavy in mijn ogen. Als je leeg ben moet je wel even 20sec niemand tegenkomen. Dus beste op medium range. Pen valt wel tegen dus zal met name een leuke tank zijn als je top tier bent.Roozzz schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 12:41:
[...]
Hmm, met alle corridors, ridgelines en citymaps is ~900 in 3,5 seconden echt heel sterk en heb je prima mogelijkheden om veilig te herladen voor ~20s.
Je kan er geen yolo runs mee doen, maar in de handen van een goede speler lijkt me dit een bitch om mee te dealen.
Hadden ze er geen autoreloader van kunnen maken?
Maar ben benieuwd hoe t uitpakt. Zullen hem komende dagen wel veel tegen komen.
[ Voor 12% gewijzigd door Arjant2 op 11-08-2021 12:46 ]
Hebben jullie de bourrasqe wel eens gespeeld? Dat kanon is mega slecht.
Voor degenen die het nieuwsbericht nog niet gelezen hadden... Als je tussen nu en 22 augustus inlogt (je hoeft niet eens te spelen) krijg je:

Makkelijker ga je geen 3,000 bonds kunnen verdienen
- een tier IV reward tank - de T-34 met L-11
- elke dag 1 premium dag (met een maximum van 7)
- elke dag 1 Gift Ticket (met een maximum van 7)

Ik logde vanmorgen (07:15) in maar zag nog niks. Was i te vroeg of gaat er iets mis?Koolaert schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 06:35:
Voor degenen die het nieuwsbericht nog niet gelezen hadden... Als je tussen nu en 22 augustus inlogt (je hoeft niet eens te spelen) krijg je:Met die Gift Tickets kun je het volgende kopen:
- een tier IV reward tank - de T-34 met L-11
- elke dag 1 premium dag (met een maximum van 7)
- elke dag 1 Gift Ticket (met een maximum van 7)
[Afbeelding]
Heb hem qua ammo lay-out 50-50 verdeeld tussen normaal en gold, maar vaak begin ik de potjes eigenlijk al gewoon gelijk met gold schieten, want 190 mm pen is het gewoon niet.Kepro schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:49:
Hebben jullie de bourrasqe wel eens gespeeld? Dat kanon is mega slecht.
https://worldoftanks.eu/e...ews/summer-presents-2021/bhaarlem schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 08:53:
[...]
Ik logde vanmorgen (07:15) in maar zag nog niks. Was i te vroeg of gaat er iets mis?
Met de pen kan ik wel leven. Het is meer de bloom en ultra lange aim tijd.SurfBoy schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 09:03:
[...]
Heb hem qua ammo lay-out 50-50 verdeeld tussen normaal en gold, maar vaak begin ik de potjes eigenlijk al gewoon gelijk met gold schieten, want 190 mm pen is het gewoon niet.
Dat is ook verder het enige nadeel wat die tank heeft. Verder is het een vieze op premium tankKepro schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 10:28:
[...]
Met de pen kan ik wel leven. Het is meer de bloom en ultra lange aim tijd.
Een tijdje geleden zo'n kreng ge-oneshot in mijn T30HE (voor de nerf), god wat voelde dat goed
De CHAR FUTUR 4 is trouwens een zelfde soort tank maar dan op tier 9, ik ben nog niet heel goed in die tank, maar speelt wel leuk.
[ Voor 28% gewijzigd door TTLCrazy op 12-08-2021 11:26 ]
Eigenlijk heb ik daar bijna geen problemen mee. Ik speel hem met vents, bounty stabilizer en bounty rotation mechanism. Verder heb ik ook de stabilizer directive erop en natuurlijk food. Eigenlijk alles om de bloom etc zo laag mogelijk te krijgen.Kepro schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 10:28:
[...]
Met de pen kan ik wel leven. Het is meer de bloom en ultra lange aim tijd.
Verder aim ik vaak ook niet volledig en gaan de shots toch waar ik ze aim.
ik speel al een hele tijd zonder enige mod, maar toch even benieuwd welke mod jullie aanbevelen? zijn er mods waar je absoluut niet zonder mee kan en welke zijn dat?
Ik kan niet zonder de aslain mod. Gebruik daarin de armor calculator zodat ik sneller zie of ik het kan pennen, ik gebruik een icoon om te zien of ik nog gespot ben en ik gebruik de optie om team mates of death targets niet te kunnen beschieten. Scheelt weer wat centjeskuwerti schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:11:
ik speel al een hele tijd zonder enige mod, maar toch even benieuwd welke mod jullie aanbevelen? zijn er mods waar je absoluut niet zonder mee kan en welke zijn dat?
Nu het met die BONDS en de verjaardag wel lekker opschiet (heb maandag 10.000 bonds) twijfel ik wat ik met de bonds wil gaan doen tussen een tank aanschaffen of improved equipment. wat doen jullie?
Ikzelf ga voor de m60 gaan, maar dat is omdat ik graag rondrij in Amerikaanse tanks. Echt meespelen lukt niet meer, 🤨 niet Russisch 😅kuwerti schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 08:13:
Nu het met die BONDS en de verjaardag wel lekker opschiet (heb maandag 10.000 bonds) twijfel ik wat ik met de bonds wil gaan doen tussen een tank aanschaffen of improved equipment. wat doen jullie?
if it is not broken, don't fix it!
Ik heb onder Aslains mods als richtpunt de J1mbBO v1 Een witte cirkel i.p.v. de zwarte driehoek.kuwerti schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:11:
en natuurlijk niet schieten op team mates en death tanks. Scheelt een hoop laadtijd.
En ook laat sixth sence 10 seconden zien.
Ik zou ook voor de M60 gaan, maar ik moet er iets langer voor sparen.kuwerti schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 08:13:
Had je de 3000 extra bonds al in de winkel gekocht?
Ik heb nu eerst de rekruut opgehaald. Nu heb ik er tenminste 5 om een tank te vullen.
jazeker. xtra 3000 al gekocht :-)Fiesta1958 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 12:50:
[...]
Ik heb onder Aslains mods als richtpunt de J1mbBO v1 Een witte cirkel i.p.v. de zwarte driehoek.
en natuurlijk niet schieten op team mates en death tanks. Scheelt een hoop laadtijd.
En ook laat sixth sence 10 seconden zien.
thanks voor je info!
Hoi @haborym deze snap ik niet "om team mates of death targets niet te kunnen beschieten. Scheelt weer wat centjes :)" je schiet toch nooit op teammates?haborym schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:26:
[...]
Ik kan niet zonder de aslain mod. Gebruik daarin de armor calculator zodat ik sneller zie of ik het kan pennen, ik gebruik een icoon om te zien of ik nog gespot ben en ik gebruik de optie om team mates of death targets niet te kunnen beschieten. Scheelt weer wat centjes

Je zou kunnen kijken op https://wgmods.net/kuwerti schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 08:12:
Ik had ergens gezien dat je op de mini-map het schietspoor van de arty (de trace) weer kon geven. weet iemand waar deze optie zit?
Hier staan alle mods op die door Wargaming zijn goedgekeurd. Als ik die mod zo hoor denk ik dat deze niet is goedgekeurd, omdat het gewoonweg cheaten is. Het klinkt namelijk als iets dat zo in de WarPack past. Dit is een verzameling illegale mods die precies dit soort dingen doen. Bijvoorbeeld op de mini-map laten zien waar bomen omvallen en laten zien waar de enemy aimt.
[ Voor 19% gewijzigd door SurfBoy op 15-08-2021 08:36 ]
Niet bewust nee, maar ze komen geregeld langs rijden als je net wilt schieten. Toevallig gisteren nog in een match. Ik was ingezoomd op een target en op het moment van schieten rijdt een friendly tank voorbij. Ik had dus een reload gehad en een waisted shot maar nu niet. Ik wachtte tot hij voorbij was en schoot alsnog.kuwerti schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 08:11:
[...]
Hoi @haborym deze snap ik niet "om team mates of death targets niet te kunnen beschieten. Scheelt weer wat centjes :)" je schiet toch nooit op teammates?
Als ik recon-mappen wil doen krijg ik melding dat "this mode is unavailable on eu servers"... kan er niets van terugvinden, meer mensen last van?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Tussen 1 uur 's nachts en 2 uur 's middags is die recon-gamemode onbeschikbaar. Over een uurtje zou het dus weer moeten werken.simons schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:17:
Als ik recon-mappen wil doen krijg ik melding dat "this mode is unavailable on eu servers"... kan er niets van terugvinden, meer mensen last van?
De geruchten waren er al langer, maar tier IX premiums gaan er dus daadwerkelijk komen... Te beginnen met een marathon voor de Strv K. Volgens WoT Express begint 'ie vrijdag
De Strv K moet zijn wat je krijgt als de Kranvagn en Centurion I een baby maken, maar gebaseerd op tanks.gg ben ik niet echt onder de indruk. Ben wel benieuwd hoeveel credits je ermee kunt verdienen, en blijkbaar kun je er net als met tier X tanks ook een gelimiteerd aantal bonds op verdienen.
Overigens is het net als met de Primo Victoria een paar jaar terug weer een samenwerking met Sabaton.
De Strv K moet zijn wat je krijgt als de Kranvagn en Centurion I een baby maken, maar gebaseerd op tanks.gg ben ik niet echt onder de indruk. Ben wel benieuwd hoeveel credits je ermee kunt verdienen, en blijkbaar kun je er net als met tier X tanks ook een gelimiteerd aantal bonds op verdienen.
Overigens is het net als met de Primo Victoria een paar jaar terug weer een samenwerking met Sabaton.
Ik heb de CHAR FUTUR 4 en AE Phase al in mijn garage staan ondertussen, allebei tier 9 premiumsKoolaert schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 06:58:
De geruchten waren er al langer, maar tier IX premiums gaan er dus daadwerkelijk komen... Te beginnen met een marathon voor de Strv K. Volgens WoT Express begint 'ie vrijdag![]()
Maar ik begrijp wat je bedoelt, ze woren nu ook via "normale" weg beschikbaar. Die marathon zal wel een lange en moeilijke worden dan, voor de tier 8 premium is hij al niet te doen en verwacht WG eigenlijk dat je hem gewoon koopt nadat je 40 procent korting hebt gegrind.
Die twee heb ik ook gekozen, erg leuke tanks! Maar volgens mij zijn dat officieel Reward Tanks: je kunt er crew mee trainen, maar geen extra credits mee verdienen. Met die nieuwe Strv K wel (en dus ook bonds). Maar door die tanks konden we wel zien aankomen dat de volgende stap een échte tier IX premium tank zou zijn idd.TTLCrazy schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 07:03:
Ik heb de CHAR FUTUR 4 en AE Phase al in mijn garage staan ondertussen, allebei tier 9 premiums
Maar ik begrijp wat je bedoelt, ze woren nu ook via "normale" weg beschikbaar. Die marathon zal wel een lange en moeilijke worden dan, voor de tier 8 premium is hij al niet te doen en verwacht WG eigenlijk dat je hem gewoon koopt nadat je 40 procent korting hebt gegrind.
De marathon zal volgens WoT Express vergelijkbaar zijn met vorige marathons. Waarschijnlijk vanwege de reden die jij net beschrijft: mensen moeten wel in staat zijn om 40% korting te halen om vervolgens toe te kunnen happen
Jammer, Tier 9 is mijn favoriete Tier: je kan redelijk mee tegen tier X en je bent sterker dan de bourrasque's en progretto's en dergelijke. Als er straks allemaal premium tier 9 komen wordt dat ook een stuk minder

Dat is precies waar ik ook bang voor ben ja. Die Strv K zal het probleem niet zijn, maar ja, de Object 752 staat nog altijd in de wachtrij en er zullen ongetwijfeld nog meer tier IX Progetto's, Bourrasques en Skoda T56's volgen.Cheezus schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 08:53:
Jammer, Tier 9 is mijn favoriete Tier: je kan redelijk mee tegen tier X en je bent sterker dan de bourrasque's en progretto's en dergelijke. Als er straks allemaal premium tier 9 komen wordt dat ook een stuk minder
Dan hopen we maar dat ze eens een tier XI gaan uitbrengen zodat tier X het nieuwe tier IX wordt
Hier is het officiële artikel trouwens: https://worldoftanks.eu/e...ws/sabaton-spirit-of-war/
De marathon duurt van 27 augustus tot 6 september (10 uur 's morgens, dat wel) en in totaal heb je 263.000 XP nodig als je de mastery missies niet doet. Is dus ±15.000 meer XP dan in vorige marathons.
Zoals alle voorgaande marathons skip ik deze ook
De marathon duurt van 27 augustus tot 6 september (10 uur 's morgens, dat wel) en in totaal heb je 263.000 XP nodig als je de mastery missies niet doet. Is dus ±15.000 meer XP dan in vorige marathons.
Bonuscode: STEELCOMMANDERS
Inhoud:
Inhoud:
- 1 dag premium account
- 10x Coffee with Cinnamon Buns
- Sabaton Inscription
- 3 dagen Primo Victoria (Zweedse Premium T8 Med) rental
- 5x Large Repair Kit
- 5x Automatic Fire Extinguisher
- 3x 1 uur +300% Crew XP
[ Voor 20% gewijzigd door wsLy op 25-08-2021 16:22 ]
Ditto.Koolaert schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 15:08:
[,,,]
Ik ben wel klaar met die tijdverslindende zinverdrijvende kansloze missies die je alleen maar kan volbrengen als je of heel goed bent of er heel veel tijd in steekt. Het leven is te kort voor deze onzin
Dank hiervoor !wsLy schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 16:21:
Bonuscode: STEELCOMMANDERS
[ Voor 16% gewijzigd door TTLCrazy op 25-08-2021 16:23 ]
Ik ga een break inlassen, het hele gedoe bij beide Wargaming games begin ik een beetje zat te worden.
Ik erger me de laatste tijd steeds meer aan de volgende zaken:
1. Er staan maar een paar mappen in de server waardoor het lijkt alsof je steeds hetzelfde speelt, dat maakt ook dat nieuwe mappen niet zoveel toevoegen als je toch de oude moet blijven spelen om de paar games.
2. Je hebt een voertuig met "armour" wat er dus niet meer toe doet, door de onwijs grote hoeveelheid gold ammo dat geschoten wordt. Ik kom echt de meest slechte spelers tegen in full gold ammo tanks.
3. Er lijkt echt niks gedaan te worden om enige balans te krijgen in de game.
- Niet aan de matches die binnen 5 minuten voorbij zijn.
- Niet aan de EBR's die in overvloed rondrijden zeker in tier X. Ja de statistieken zijn niet de beste maar dat
komt alleen door mensen die na een minuut dood zijn omdat ze teveel risico nemen.
- Niet aan de steeds sterker worden de premium tanks. Bedoel 920 damage in 3.5 seconden. Goed plan.
- Niet aan de wonderlijke redenen dat een tank met 0.28 precisie nog steeds zijn shells met regelmaat kan
missen bij een vol geaimt schot.
Edit: tekst leesbaar gemaakt
Kleine toevoeging
Dit doet me denken aan het feit dat steeds meer dingen meer goud kosten en je steeds vaker wordt gevraagd voor iets te betalen. Terwijl het plezier in de game steeds vaker wegblijft. Jammer want ik vond het zo'n leuke game. Deze break is een test tot het einde van dit jaar. Ik ga kijken of ik mijn ontspanning ergens anders in kan vinden. Als er de komende maanden niks veranderd en ik mis de game niet onwijs kom ik niet meer terug.
De reden hiervoor is simpel ik heb geen zin meer tijd en geld te stoppen in een game welke steeds verder afdwaalt van mij idealen. Met een bedrijf wat niet luistert naar feedback, wat niet bezig is balans en alleen maar kijkt naar geld op de korte in-plaats van de lange termijn, althans zo voelt het nu een beetje. Ik had best een premium speler willen blijven. Maar niet tegen deze idealen en deze route die ze nu kiezen. Tier 9 premiums vind ik een slecht idee, crew 2.0 zou een slechte zet zijn, Field modificaties voegen niks toe. Om maar een paar recente veranderingen te noemen. Het zou niet erg zijn dat ze hier aan werken buiten het feit dat de zaken die er echt toe doen voor mij om het plezier binnen deze game te waarborgen totaal niet aangepakt worden of maar ook enige blijk van is dat eraan gewerkt wordt. Jammer maar het stopt een keer. Dat zal heel waarschijnlijk nu zijn want de kans is heel heel klein dat ik nog terug kom. Bij twijfel blijf ik namelijk weg.
Ik erger me de laatste tijd steeds meer aan de volgende zaken:
1. Er staan maar een paar mappen in de server waardoor het lijkt alsof je steeds hetzelfde speelt, dat maakt ook dat nieuwe mappen niet zoveel toevoegen als je toch de oude moet blijven spelen om de paar games.
2. Je hebt een voertuig met "armour" wat er dus niet meer toe doet, door de onwijs grote hoeveelheid gold ammo dat geschoten wordt. Ik kom echt de meest slechte spelers tegen in full gold ammo tanks.
3. Er lijkt echt niks gedaan te worden om enige balans te krijgen in de game.
- Niet aan de matches die binnen 5 minuten voorbij zijn.
- Niet aan de EBR's die in overvloed rondrijden zeker in tier X. Ja de statistieken zijn niet de beste maar dat
komt alleen door mensen die na een minuut dood zijn omdat ze teveel risico nemen.
- Niet aan de steeds sterker worden de premium tanks. Bedoel 920 damage in 3.5 seconden. Goed plan.
- Niet aan de wonderlijke redenen dat een tank met 0.28 precisie nog steeds zijn shells met regelmaat kan
missen bij een vol geaimt schot.
Edit: tekst leesbaar gemaakt
Kleine toevoeging
Dit doet me denken aan het feit dat steeds meer dingen meer goud kosten en je steeds vaker wordt gevraagd voor iets te betalen. Terwijl het plezier in de game steeds vaker wegblijft. Jammer want ik vond het zo'n leuke game. Deze break is een test tot het einde van dit jaar. Ik ga kijken of ik mijn ontspanning ergens anders in kan vinden. Als er de komende maanden niks veranderd en ik mis de game niet onwijs kom ik niet meer terug.
De reden hiervoor is simpel ik heb geen zin meer tijd en geld te stoppen in een game welke steeds verder afdwaalt van mij idealen. Met een bedrijf wat niet luistert naar feedback, wat niet bezig is balans en alleen maar kijkt naar geld op de korte in-plaats van de lange termijn, althans zo voelt het nu een beetje. Ik had best een premium speler willen blijven. Maar niet tegen deze idealen en deze route die ze nu kiezen. Tier 9 premiums vind ik een slecht idee, crew 2.0 zou een slechte zet zijn, Field modificaties voegen niks toe. Om maar een paar recente veranderingen te noemen. Het zou niet erg zijn dat ze hier aan werken buiten het feit dat de zaken die er echt toe doen voor mij om het plezier binnen deze game te waarborgen totaal niet aangepakt worden of maar ook enige blijk van is dat eraan gewerkt wordt. Jammer maar het stopt een keer. Dat zal heel waarschijnlijk nu zijn want de kans is heel heel klein dat ik nog terug kom. Bij twijfel blijf ik namelijk weg.
[ Voor 65% gewijzigd door GerGio op 27-08-2021 13:08 ]
Nickname KasPlantje.
wel herkenbaar. Nu sowieso tijd voor een 10 dagen break -behalve voor de unicums- want met de Spirit of war 'actie' is er 10 dagen lang weinig aan de game: iedereen zit te snipen op de red line en met gold te spammen.
Net terug van lang niet meer gespeeld.
Hoe kan dit? Hoe kan een derp gun zo weinig schade doen tegen een stug?
:fill(white):strip_exif()/f/image/PZQqSRkiuv73va6ig72IreYb.png?f=user_large)
Simpellooc schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:35:
[Afbeelding]
https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/1-13-HE-shells/
Nickname KasPlantje.
ja net gelezen.
hartstikke dom
.
"Instead, it should have fired at the opponent’s vulnerable areas "
dat is heel fijn met een inaccurate gun.
pz 4hlooc schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:25:
[...]
ja net gelezen.
hartstikke dom
.
"Instead, it should have fired at the opponent’s vulnerable areas "
dat is heel fijn met een inaccurate gun.
1 zorg dat je een goede crew hebt.
2 niet aimen, dat is de truc... gewoon snappen, dit werkt ook zo op de kv-2 maar dan beter wegens russisch
3 zorg dat je genoeg heat bij hebt.
Ik heb 4 skill crewVorst8 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:06:
[...]
pz 4h
1 zorg dat je een goede crew hebt.
2 niet aimen, dat is de truc... gewoon snappen, dit werkt ook zo op de kv-2 maar dan beter wegens russisch
3 zorg dat je genoeg heat bij hebt.
niet aimen en 60 schade doen tegen een stug? zwz hoort die stug niet ergens voorop te staan en mag dus gestraft worden met meer dan dit
Ik ben een f2p speler, zoveel credits heb ik niet. Het fijne aan de pz4 was ook dat die veel deed zonder heat rounds te hoeven te gebruiken.
Ik ben eigenlijk ook klaar met WoT.
Dat is snel. Nog geen 2 dagenlooc schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:08:
[...]
Ik heb 4 skill crew
niet aimen en 60 schade doen tegen een stug? zwz hoort die stug niet ergens voorop te staan en mag dus gestraft worden met meer dan dit
Ik ben een f2p speler, zoveel credits heb ik niet. Het fijne aan de pz4 was ook dat die veel deed zonder heat rounds te hoeven te gebruiken.
Ik ben eigenlijk ook klaar met WoT.
Ik zag net dat de STRV-K, de T9 premium tank, €75,- kost zonder grinden... En dan schijnt het ook nog eens een bagger tank te zijn. Langzaam, alpha is niet geweldig. En dan zijn er mensen die dat ding al op dag 1 spelen, gg WG, genoeg die erin getrapt zijn.
Het is waarschijnlijk wachten op de Russische premium T9 welke wel op zal zijn....
Het is waarschijnlijk wachten op de Russische premium T9 welke wel op zal zijn....
ja maar..TTLCrazy schreef op woensdag 1 september 2021 @ 07:54:
En dan zijn er mensen die dat ding al op dag 1 spelen, gg WG, genoeg die erin getrapt zijn.
wie wil dat nou nietThis Swede is crewed by Sabaton members and voiced by frontman Joakim Brodén. The Spirit of War 3D style, developed together with the band, adds a custom Sabaton soundtrack and features unique dynamic effects—the Spirit of War enters the tank after the countdown ends and shimmers from the inside out over the course of the battle, just like it does in the music video.
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
idd,gg WG. Nu nog meer spelers die maar gaan campen om nog iets uit dat ding te halen. Jammer hoor.
Hetzelfde verhaal als op tier 8 begint nu gewoon straks gewoon op tier 9, nu WG heeft gezien dat er genoeg spelers zijn die al op dag 1 met minimale/geen korting met die tank rond reden. Dat zal vooral bevestigen naar WG dat er genoeg spelers zijn die een prijskaartje van 75 euro prima vinden, om een tier 9 premium aan te tikken.TTLCrazy schreef op woensdag 1 september 2021 @ 07:54:
Ik zag net dat de STRV-K, de T9 premium tank, €75,- kost zonder grinden... En dan schijnt het ook nog eens een bagger tank te zijn. Langzaam, alpha is niet geweldig. En dan zijn er mensen die dat ding al op dag 1 spelen, gg WG, genoeg die erin getrapt zijn.
En als er spelers zijn die 75 euro voor een tier 9 willen betalen, dan durf ik ook wel te gokken dat er ook wel spelers zijn die nog meer willen neerleggen voor een tier 10 premium, wanneer tier 9 ook net zo bomvol premiums zit als nu op tier 8.
Het is jammer, tier 9 was nog wel redelijk te spelen, niet zo'n shitshow als T10 of T8. T8 is verpest door EBR's, progetto 46, bourrasque, LT432, etc. T9 was nog wel leuk omdat je meestal wel tegen de premium T8's op kan en genoeg pen om T10 pijn te kunnen doen. T8 en meer zijn meestal een groot campfest nu. Degene die als eerste pusht verliest. Lekker om zo initiatief om zeep te helpen...
T10 is helemaal irritant, 279e, chieftain, EBR hebben dat spelletje allang de doodsteek gegeven.
Ik ga maar doen wat ik meestal doe, T5,6 of 7 spelen. Dat is (nog) wel leuk.
T10 is helemaal irritant, 279e, chieftain, EBR hebben dat spelletje allang de doodsteek gegeven.
[ Voor 9% gewijzigd door TTLCrazy op 01-09-2021 09:54 ]
T5 zijn naar mijn smaak nog iets teveel spelers die geen idee hebben wat ze doen, T7 heeft voor mij weinig tanks die leuk zijn om te spelen.TTLCrazy schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:52:
..
Tier 6 daarentegen.. De grootste plaag waren de triple M44 potjes maar sinds de HE nerf zijn die verleden tijd, T6 is nu beter dan ooit
Dat is goed te horen. Kan ik mijn Strv 74 weer uit de kast halen.
Signature van nature
Na jaaaaren geen WoT te hebben gespeeld heb ik het onlangs weer eens opgepakt. Ik kon gelukkig nog in mijn oude account dus ik heb nog wat tanks t/m T6/T7 staan. Maar ik bak er echt compleet niks van.
Zijn er ergens tips of basics te vinden die ik moet doorlezen? Of hebben jullie wat tips om niet als eerste van het potje te sneuvelen?
Zijn er ergens tips of basics te vinden die ik moet doorlezen? Of hebben jullie wat tips om niet als eerste van het potje te sneuvelen?
Niet vooraan gaan staanxK0etj3 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 08:28:
Na jaaaaren geen WoT te hebben gespeeld heb ik het onlangs weer eens opgepakt. Ik kon gelukkig nog in mijn oude account dus ik heb nog wat tanks t/m T6/T7 staan. Maar ik bak er echt compleet niks van.
Nickname KasPlantje.
Oke, klinkt echt onwijs dom dat weet ik, maar het is wel waar. Als je niet ongeduldig ergens heen rijd en meteen probeert te schieten dan ben je al een heel eind. Je kunt beter rustig ergens naartoe rijden en even wachten hoe het veld zich verdeeld ben je al een stuk verder. Door dit te doen en te kijken hoe de teams zich verdelen leer je de mappen en weet je vanzelf wat veilige posities zijn en wat niet.
Daarnaast op Discord komen de mensen daar kunnen je ook best vertellen waar je wel en niet moet gaan staan.
Nickname KasPlantje.
Haha, ik kon het zeker wel waarderen! Ik zal daar eens wat meer op gaan letten.GerGio schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:01:
[...]
Oke, klinkt echt onwijs dom dat weet ik, maar het is wel waar. Als je niet ongeduldig ergens heen rijd en meteen probeert te schieten dan ben je al een heel eind. Je kunt beter rustig ergens naartoe rijden en even wachten hoe het veld zich verdeeld ben je al een stuk verder. Door dit te doen en te kijken hoe de teams zich verdelen leer je de mappen en weet je vanzelf wat veilige posities zijn en wat niet.
Daarnaast op Discord komen de mensen daar kunnen je ook best vertellen waar je wel en niet moet gaan staan.
Ja, eens. Ongeduldig vooruit rijden resulteert er nogal eens in dat je gefarmed wordt door de betere spelers. Ik, en nog veel betere spelers, zoeken specifiek naar early damage op mensen die foutjes maken. Dan kan je game heel snel voorbij zijn... Hierdoor kan de game ook heel snel snowballen. Ze kunnen dit doen door betere mapkennis en domweg ervaring.GerGio schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:01:
[...]
@xK0etj3 probeer iets meer geduld te hebben en kijk eerst wat er gebeurt. Gebruik ook zeker de minimap. Er is geen schande om af te wachten of gewoon mee te rijden met het team en niet direct de winning play te maken
Personal reserves aanzetten, krijg je extra's voor spelen. Tanks spelen met x5.Roozzz schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:53:
[...]
Ja, eens. Ongeduldig vooruit rijden resulteert er nogal eens in dat je gefarmed wordt door de betere spelers. Ik, en nog veel betere spelers, zoeken specifiek naar early damage op mensen die foutjes maken. Dan kan je game heel snel voorbij zijn... Hierdoor kan de game ook heel snel snowballen. Ze kunnen dit doen door betere mapkennis en domweg ervaring.
@xK0etj3 probeer iets meer geduld te hebben en kijk eerst wat er gebeurt. Gebruik ook zeker de minimap. Er is geen schande om af te wachten of gewoon mee te rijden met het team en niet direct de winning play te makenJe moet weer een beetje gevoel krijgen bij de maps en gameplay, dat komt vanzelf door meer te spelen. De makkelijkste manier daarvoor is langer in leven te blijven
Een deel van het probleem denk ik zo.GlorixJim schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:32:
[...]
Personal reserves aanzetten, krijg je extra's voor spelen. Tanks spelen met x5.
Iedereen komt toch wel eens iemand tegen in tier 8 of hoger met <200 potjes. Erg waardevolle aanwinst voor in je team
*ik had niet door dat er nog een laatste pagina waslooc schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:35:
[Afbeelding]

Vraag was al beantwoord hier op de laatste pagina. Moderator kan dit bericht eventueel verwijderen.
[ Voor 79% gewijzigd door wsLy op 05-09-2021 13:46 ]
Heb vorige week ook Wot maar eens gestart en een aantal potjes gespeeld.
Vooral tier 8/9 en 10. Wat een drama zeg, balans is ver te zoeken.
Gaat wel de verkeerde kant op, vroeger had je nog iets aan skills, tegenwoordig is het een loterij.
Gisteren het spel dr maar weer afgegooid....
Vooral tier 8/9 en 10. Wat een drama zeg, balans is ver te zoeken.
Gaat wel de verkeerde kant op, vroeger had je nog iets aan skills, tegenwoordig is het een loterij.
Gisteren het spel dr maar weer afgegooid....

Whatever.
Je hebt nog steeds veel aan skills.. maar niet zo zeer om een match te winnen. Dat is inderdaad afhankelijk van de loterij wat betreft het team. Mijn doelstelling is vooral om voor mezelf een goede score te halen, of de uitkomst dan win of loss is maakt me niet echt uit. Zo kan je tenminste nog een beetje voldoening halen uit het spel
geen idee wat je ervoor krijgt :-)
WoWs
(5 x new + 4 x old)
24WOWSSIX5YEARSWOOHOO6
3GOOD24NEWSEVERYONE6
WE24NEEDTOWAIT6ALITTLE2
UNDERWATER6UNDERCOVER4
1LETS24START6THEBDPARTY
+
90KCAPTSONTHEGRAM
IROSGFBYRYMPWUH
SOVBB21
TURRYWEARESORRY
WoWs
(5 x new + 4 x old)
24WOWSSIX5YEARSWOOHOO6
3GOOD24NEWSEVERYONE6
WE24NEEDTOWAIT6ALITTLE2
UNDERWATER6UNDERCOVER4
1LETS24START6THEBDPARTY
+
90KCAPTSONTHEGRAM
IROSGFBYRYMPWUH
SOVBB21
TURRYWEARESORRY
Wow, ze deden het allemaal, iemand die weet wat je er voor krijgt ?
Hier al gekeken?TTLCrazy schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 20:50:
[...]
Wow, ze deden het allemaal, iemand die weet wat je er voor krijgt ?
:fill(white):strip_exif()/f/image/dJzhyIMu7csMTV71DHKOWVzC.png?f=user_large)
Alleen 90KCAPTSONTHEGRAM was te veel gebruikt.
[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 17-09-2021 20:56 ]
Whoop!Xgar schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 20:55:
Ehm, het zijn world of warships codes voor containers voor de 6 year anniversary collectie.
:fill(white):strip_exif()/f/image/a4vUZYs6KdY9vLk4i2guc4T9.png?f=user_large)
/f/image/ViiQMrAm4x5LgzWkDb0Kjzpl.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door PcDealer op 17-09-2021 20:58 ]
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Zeker arty spelers, ik snap de verwarring
Vandaag voor het eerst de nieuwe Waffenträger gamemode geprobeerd. En YEEES!

Heel veel geluk volgens mij; ik had 2 Engineer Starters verdiend en de 2e was raak. Ik ben er erg blij mee, eindelijk mijn 2e premium tank, dan kan ik weer wat meer credits verdienen in FL.

Heel veel geluk volgens mij; ik had 2 Engineer Starters verdiend en de 2e was raak. Ik ben er erg blij mee, eindelijk mijn 2e premium tank, dan kan ik weer wat meer credits verdienen in FL.
Wat is de huidige Nederlandse vertaling toch weer heerlijk slecht.

De vraag is, moet je daar blij mee zijn? Het is een soort char future maar dan een tier lager/alle stats minder.. Qua stats en wat ik er tot nu toe van heb gezien ben ik niet echt overtuigd. Wel fijn dat ze eens een premium tier 8 releasen die niet OP is
Was jij daar dan niet bij betrokken? Of is het as intended?User schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:31:
Wat is de huidige Nederlandse vertaling toch weer heerlijk slecht.
Krijg je die of mag je hem kopen? schijnt wel lekker tankje te zijn, als je tenminste ruim in de credits zit omdat je standard pen niet zo hoog is en in high tier matchups je snel naar gold clips zal moetenKoolaert schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:38:
Vandaag voor het eerst de nieuwe Waffenträger gamemode geprobeerd. En YEEES!
[Afbeelding]
Ik zeg natuurlijk geen nee tegen een gratis premium tank, maar ik moet zeggen dat je wel een punt hebt. Vooraf dacht ik dat 'ie een beetje als de Char Futur speelde, maar een kanon met 0,41 accuracy en 190mm pen geeft toch een heel ander gevoel. Het is een beetje een hybride tussen een T69 en de Char Futur denk ik. 100% eens met je laatste zin trouwens!Cheezus schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:06:
De vraag is, moet je daar blij mee zijn? Het is een soort char future maar dan een tier lager/alle stats minder.. Qua stats en wat ik er tot nu toe van heb gezien ben ik niet echt overtuigd. Wel fijn dat ze eens een premium tier 8 releasen die niet OP is
Je krijgt hem. Heb je wel een beetje geluk voor nodig, want als je f2p speelt kun je maar een stuk of 6-7 van die Engineer Starters krijgen geloof ik. En het is idd niet de beste credit maker heb ik ondervonden, maar het is best een leuke tank om te spelen vind iksuperduper schreef op woensdag 29 september 2021 @ 09:51:
Krijg je die of mag je hem kopen? schijnt wel lekker tankje te zijn, als je tenminste ruim in de credits zit omdat je standard pen niet zo hoog is en in high tier matchups je snel naar gold clips zal moeten
Ik weet niet wat jullie slecht vinden aan dat ding,
camo op 43.01 gekregen, ( 36.04 on the move)
dispercion op .37 , niet echt goed maar ook niet slecht
turret kan heel troll zijn
hull overangelen en dan word ook die troll
snelheid is redelijk tot goed ( behalven heuvelop, dat is gewoon slecht) achteruit gaat hij 30
reload is gewoon wennen, niet te veel risico nemen, je kan hard achteruit en inaimen gaat heel snel
penn is gelijk aan de BBQ en daar klaagt niemand over
in 16 potjes 4 keer een ace gehaald, waarvan 2 in de eerste 2 battles
Gewoon spelen zoals je een batchat speelt, zorg dat je de eerste 5 min overleefd en dan alles en iedereen afstrafen
camo op 43.01 gekregen, ( 36.04 on the move)
dispercion op .37 , niet echt goed maar ook niet slecht
turret kan heel troll zijn
hull overangelen en dan word ook die troll
snelheid is redelijk tot goed ( behalven heuvelop, dat is gewoon slecht) achteruit gaat hij 30
reload is gewoon wennen, niet te veel risico nemen, je kan hard achteruit en inaimen gaat heel snel
penn is gelijk aan de BBQ en daar klaagt niemand over
in 16 potjes 4 keer een ace gehaald, waarvan 2 in de eerste 2 battles
Gewoon spelen zoals je een batchat speelt, zorg dat je de eerste 5 min overleefd en dan alles en iedereen afstrafen
[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 30-09-2021 15:11 ]
"Was" is correct, ik doe het al een aantal jaar niet meer en kort nadat ik stopte is het hele team er uit gemikt.PcDealer schreef op woensdag 29 september 2021 @ 09:44:
[...]
Was jij daar dan niet bij betrokken? Of is het as intended?
Nieuw toegevoegd spul heb ik m'n twijfels over qua vertaalkwaliteit. Ik kom steeds meer fouten tegen op screenshots van spelers.
Bonuscode voor wat personal reserves en x5 missies:
150YTSUBTHANKS
150YTSUBTHANKS
Waar vul je die in?Koolaert schreef op donderdag 30 september 2021 @ 15:31:
Bonuscode voor wat personal reserves en x5 missies:
150YTSUBTHANKS
Ah. Zat helaas een limiet op. Niet meer bruikbaar.
ja 10.000, maar er komen er nog meerSirStranger schreef op donderdag 30 september 2021 @ 18:07:
Ah. Zat helaas een limiet op. Niet meer bruikbaar.
Weet nu waar ik moet zijn voor de activatie
Mijn zoon is 10 en op zijn school hebben ze thema deze week esport.
Is dit spel nog relevant ?
Is dit spel nog relevant ?
Als esport zijn ze volgens mij gestopt. Heb er in ieder geval niet veel meer over gehoord de laatste tijd.
Top! Deze keer wel tijdig kunnen claimenSpeedy schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 18:52:
Nieuwe Youtube code, vast ook weer een gelimiteerd aantal, maar werkt op dit moment nog:
0TE9150YTSUBTHANKS
3x x5 XP Victory Bonus
3x Large Repair Kits
3x Personal Reserves: +200% to Crew Experience for 1 hour
via
Bedankt voor het posten!
Als je de frontlinetest doet, kun je een code krijgen voor 5 gevechten met de tank die geschikt voor je zou zijn.
Voor de CAERNARVON ACTION X is de code: IAMCAERNARVON2021
Voor de CAERNARVON ACTION X is de code: IAMCAERNARVON2021
Volgens mij ook niet.ElPaco schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 07:29:
Als esport zijn ze volgens mij gestopt. Heb er in ieder geval niet veel meer over gehoord de laatste tijd.
WoT esports heeft dan ook weinig te maken met hoe de normale playerbase de game speelt. Alsof je typische casual speler alleen maar de beste meta tanks speelt met een extreem goede crew en full premium ammo loadout, in een 7vs7(?) team waarbij iedereen zo goed mogelijk samenwerkt over de microfoon. Het gevoel dat bij mij juist overheerste toen ik nog vaak speelde, was dat je er zelf maar voor moest zorgen dat je het meeste uit je matches haalde. Echte samenwerking binnen je team was zeldzaam.
Anyway, het raakvlak dat CSGO of dota esports heeft met haar casual spelers, zie ik bij WoT als esports dus nauwelijks. Ik denk dat meeste spelers daarom niet zo geinteresseerd waren. In esports als dota en CSGO zie ik namelijk wel spelers tegen elkaar gaan met dezelfde middelen als die je van iedere casual speler mag verwachten. Als een noob in die games vond ik de esports daarvan juist wél interessant om te volgen. Want wat hun doen, kon ik ook gaan proberen. In WoT was dat alleen mogelijk door schepladingen aan credits overboord te gooien aan premium ammo - wat gewoon niet vol is te houden.
Ik denk ook dat WoT zichzelf misschien in de spreekwoordelijke voet heeft geschoten tijdens haar esports evenementen. Hoewel armor in normale battles een revante factor is waar je tot op zekere hoogte op kan bouwen, was dat bij esports vaak niet zo vanwege de full premium ammo loadouts. Ik vraag me af of ze bij WG niet per ongeluk de problemen die de game heeft met premium ammo spam in de schijnwerpers hebben gezet.
Ik weet dat teams als Navi en Virtus Pro, die ik dan weer ken van CSGO esports, afhaakten bij WoT esports. Er werd aangevoerd dat WoT esports gewoon niet goed genoeg van de grond kwam. Volgens mij was dat in de tijd van 2015-2017. Daarna heb ik niet veel meer over WoT esports gehoord.
Maarja, dat wilde ik even neerzetten. Jullie kunnen weer verder over bonus codes.