En wat te denken van RNG? Het maakt niet uit hoe goed je bent, 25% aim, 25% pen is sowieso RNG. Dat maakt het al compleet ongeschikt als esport.
Yep, dit zouden alle codes moeten zijn:Fiesta1958 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:26:
Als je de frontlinetest doet, kun je een code krijgen voor 5 gevechten met de tank die geschikt voor je zou zijn.
Voor de CAERNARVON ACTION X is de code: IAMCAERNARVON2021
VK 75.01 (K): IAMVK75012021
Caernarvon AX: IAMCAERNARVON2021
Lansen C: IAMLANSENC2021
T-54 mod. 1: IAMT54FP2021
LEKPZ M 41 90: IAMM41902021
ELC EVEN 90: IAMELCEVEN2021
Strv S1: IAMSTRVS12021
Turtle mk. 1: IAMTURTLE2021
Heb zelf de VK 75.01 geprobeerd, maar lastig te beoordelen zonder equipment. En het gaat me net iets te ver om voor 5 potjes equipment op een tank te zetten.
Het zou zo fijn zijn wanneer je al die rental tanks gewoon kunt verwijderen uit je garage. Ik speel nooit rentals en ze vervuilen mijn garage
Signature van nature
Dat kan dus ook gewoon.Sircuri schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:50:
Het zou zo fijn zijn wanneer je al die rental tanks gewoon kunt verwijderen uit je garage. Ik speel nooit rentals en ze vervuilen mijn garage
Je kan je filter aanpassen, meer niet. Ik heb al een jaar die vervloekte Somua SM in mijn garage staan. Mag er nog 10 keer mee spelen. Kan hem niet verwijderen.
Signature van nature
10 keer ermee spelen dan?Sircuri schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:01:
[...]
Je kan je filter aanpassen, meer niet. Ik heb al een jaar die vervloekte Somua SM in mijn garage staan. Mag er nog 10 keer mee spelen. Kan hem niet verwijderen.
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Had hem volgensmij ooit voor een maand als rental ofzo. Heb echt heerlijke potjes ermee gehad. Best wat games met 5.5k + damage en volgensmij een max van 6.2k damage. Als je hem in de juiste situatie krijgt kan je er echt wel veel mee voor elkaar krijgen.Sircuri schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 17:01:
[...]
Zo, eindelijk een Master Ace gehaald op de Type64. Vaak dikke battles gehad dat je denkt dat moet wel een ace zijn maar 1400+ XP was dan nog niet genoeg.
1754 baseXP was dat gelukkig wel:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KI6fmCqQo3PfgU7YAn9R3psi.jpg?f=user_large)
Wow, 9k spotting damage met een tier 6 is wel bijzonder. Sterker nog, op WoT-replays zijn er maar 4 replays met tier 6 lights die meer spotting damage hebben. Netjes hoor!Cheezus schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:49:
Zo, eindelijk een Master Ace gehaald op de Type64. Vaak dikke battles gehad dat je denkt dat moet wel een ace zijn maar 1400+ XP was dan nog niet genoeg.
Dit jaar is er een King Tiger (Captured) te verdienen in de Halloween mode!
Ik heb geen idee of die tank de moeite waard is, maar een gratis premium tank klinkt niet verkeerd. Vond de vorige Halloween mode ook best leuk om te spelen, hoewel het teamwork af en toe om te huilen was.
Ik heb geen idee of die tank de moeite waard is, maar een gratis premium tank klinkt niet verkeerd. Vond de vorige Halloween mode ook best leuk om te spelen, hoewel het teamwork af en toe om te huilen was.
De tiger 1 vind ik een van de leukste tier 7's, bij de King Tiger hebben ze de gun wat slechter gemaakt maar krijg je daadwerelijk bruikbare armor terug.In het verleden wel eens als rental gehad en dat ging best ok
Vorige keer had ik het event geskipped, nu eens kijken hoe erg de grind is of de tank het waard is.
Vorige keer had ik het event geskipped, nu eens kijken hoe erg de grind is of de tank het waard is.
Laat mij eens raden, je kan of elke dag 6+ uur grinden of je kan een bundel kopen waarmee je niet hoeft te grinden...Cheezus schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:46:
[...]
nu eens kijken hoe erg de grind is of de tank het waard is.
Laat maar, been there, done that. Al te veel keren.
Vraagje, ik ben bezig met de object 263, best een leuke tank, maar is de top gun nou beter dan de standaard of niet. De standaard gun heeft tenminste nog 340 HEAT pen terwijl de top gun 300 APCR pen heeft. Beetje een twijfelgeval dit.
[ Voor 32% gewijzigd door TTLCrazy op 26-10-2021 14:55 ]
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Het is geen introductie van een nieuwe premium OP tier 8 hè.. ik hoop dat het wel een beetje meevalt 
En anders lekker niet, ik ben wel klaar met de WoT grind en speel alleen nog maar tanks die ik leuk vind, als ik een nieuwe wil wacht ik wel op genoeg free XP / blueprints om iets te halen. Credits heb ik inmiddels ook genoeg dus daar heb ik ook geen premium tanks voor nodig. Het spel is op die manier zoveel leuker
En anders lekker niet, ik ben wel klaar met de WoT grind en speel alleen nog maar tanks die ik leuk vind, als ik een nieuwe wil wacht ik wel op genoeg free XP / blueprints om iets te halen. Credits heb ik inmiddels ook genoeg dus daar heb ik ook geen premium tanks voor nodig. Het spel is op die manier zoveel leuker
Voor die King Tiger heb je 170 Decryption Keys nodig en moet je minimaal 1 keer The Immortal verslaan op het moeilijkste niveau.
25 van die keys kun je krijgen door het WoT Twitch-kanaal te bekijken/in de achtergrond aan te zetten. Voor de keys gebaseerd op gameplay staat in dit artikel een tabel. En verder kun je per voertuig 1 extra key verdienen door een dagelijkse missie te doen.
Ik denk dat een gemiddelde speler tussen de 2 en 3 keys per game haalt (exclusief dagelijkse missies). Aangezien de mode 14 dagen duurt, zou je 3-4 games per dag moeten spelen om de King Tiger te halen. Zou te doen moeten zijn als deze gamemode een beetje leuk is en de games niet al te lang duren
25 van die keys kun je krijgen door het WoT Twitch-kanaal te bekijken/in de achtergrond aan te zetten. Voor de keys gebaseerd op gameplay staat in dit artikel een tabel. En verder kun je per voertuig 1 extra key verdienen door een dagelijkse missie te doen.
Ik denk dat een gemiddelde speler tussen de 2 en 3 keys per game haalt (exclusief dagelijkse missies). Aangezien de mode 14 dagen duurt, zou je 3-4 games per dag moeten spelen om de King Tiger te halen. Zou te doen moeten zijn als deze gamemode een beetje leuk is en de games niet al te lang duren
Anderen ook problemen met ping en packet loss naar de EU servers? In plaats van <20 heb ik nu ~500ms... Dat maakt het een stuk uitdagender
If you can see, look. If you can look, observe
Top gun. Helaas is de 263 niet meer zoals de tier 10 ooit was.TTLCrazy schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:51:
[...]
Laat mij eens raden, je kan of elke dag 6+ uur grinden of je kan een bundel kopen waarmee je niet hoeft te grinden...
Laat maar, been there, done that. Al te veel keren.
Vraagje, ik ben bezig met de object 263, best een leuke tank, maar is de top gun nou beter dan de standaard of niet. De standaard gun heeft tenminste nog 340 HEAT pen terwijl de top gun 300 APCR pen heeft. Beetje een twijfelgeval dit.
De gemiddelde speler kan er wel wat meer halen denk ik. Je moet die fases bij elkaar optellen he. Dus per game kan je het aantal keys halen van elke fase. Op easy haal je er max 5 per potje maar op hard max 14.Koolaert schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:14:
Dus als je niet alleen easy speelt is 5 gemiddeld wel haalbaar ook voor niet zulke hele goede spelers.
[ Voor 7% gewijzigd door Arjant2 op 28-10-2021 18:51 ]
Ja, dat wist ik nog niet toen ik alleen de tabel zagArjant2 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 18:50:
[...]
De gemiddelde speler kan er wel wat meer halen denk ik. Je moet die fases bij elkaar optellen he. Dus per game kan je het aantal keys halen van elke fase. Op easy haal je er max 5 per potje maar op hard max 14.
Dus als je niet alleen easy speelt is 5 gemiddeld wel haalbaar ook voor niet zulke hele goede spelers.
Ik heb het nu een paar keer op medium gespeeld maar hard nog niet aangedurfd met de gemiddelde teammates die meedoen 
Overigens heb ik het ook al wel gezien, de gamemode is vrij saai dus ik geloof niet dat ik die king tiger ga halen..
Overigens heb ik het ook al wel gezien, de gamemode is vrij saai dus ik geloof niet dat ik die king tiger ga halen..
[ Voor 32% gewijzigd door Cheezus op 28-10-2021 19:44 ]
Wil je een kans hebben op hard dan heb je gewoon een 5 mans platoon nodig. Op medium is winnen al bijna niet te doen zonder platoon
Ben gister maar gewoon gestopt met proberen. telkens 2 teammates die in paniek vast komen te zitten en in de AOE cirkel dood gaan.. Of mensen die de timer niet merken o.i.d.
King tiger gaat hem hoogstwaarschijnlijk ook niet worden voor mij.
Heb verder geen platoon waar ik mee speel.
King tiger gaat hem hoogstwaarschijnlijk ook niet worden voor mij.
Heb verder geen platoon waar ik mee speel.
Mochten er Tweakers een platoontje aan willen wagen om met een iets minder grote idioot samen te spelen, dan mag je me altijd een invite sturen. Nick is eL_Jay.
Zodra je 5 tankers vind die naar dezelfde targets gaan en proberen te groep-healen moet dat volgens mij wel lukken uiteindelijk.
Zojuist gehaald met 4 rando's, malachite, enkel de goedkope consumables.
De uitnodiging blijft staan. Nick is eL_Jay.
Na jaren het spel maar weer eens opgepakt. Het blijft met name op de hoge tiers een echte pay2win game imo. Desondanks is er nog genoeg leuks te beleven op met name de lagere tiers. Helaas zijn die in de late/vroege uurtjes wat minder goed bevolkt
Helaas is mijn vroegere favo tank (amx1390) een stuk minder leuk op tier 9 ipv 7. De T71 DA bevalt me gelukkig wel super en de Super Chaffee is ook zeer vermakelijk. Iemand aanraders voor andere non-premium tanks in die richting?
Zodra je 5 tankers vind die naar dezelfde targets gaan en proberen te groep-healen moet dat volgens mij wel lukken uiteindelijk.
Zojuist gehaald met 4 rando's, malachite, enkel de goedkope consumables.
De uitnodiging blijft staan. Nick is eL_Jay.
Na jaren het spel maar weer eens opgepakt. Het blijft met name op de hoge tiers een echte pay2win game imo. Desondanks is er nog genoeg leuks te beleven op met name de lagere tiers. Helaas zijn die in de late/vroege uurtjes wat minder goed bevolkt
Helaas is mijn vroegere favo tank (amx1390) een stuk minder leuk op tier 9 ipv 7. De T71 DA bevalt me gelukkig wel super en de Super Chaffee is ook zeer vermakelijk. Iemand aanraders voor andere non-premium tanks in die richting?
[ Voor 11% gewijzigd door eL_Jay op 01-11-2021 21:38 ]
Cromwell is een zeer leuke tank, snel, wendbaar.eL_Jay schreef op maandag 1 november 2021 @ 19:54:
[...]
Iemand aanraders voor andere non-premium tanks in die richting?
P44 Pantera is goed, helaas wat slechter dan zijn premium tegenhanger de Progetto 46.
T29 heavy tank is op tier 7 echt een baas van een tank.
T67, T30, Borsig zijn leuke td's om mee te spelen.
De AMX 1390 is nog steeds een top tank hoor, beste tier 9 light. Verder zou ik als F2P player kijken naar tanks met hoge base-pen zodat je geen last hebt dat je geen premium rounds schiet. Heavies vallen dan grotendeels af. Mijn favo tanks:
- T28 (al speel ik er bijna nooit mee omdat tier IV)
- BDR G1 (zelfde verhaal, tier V is ook nog drama vaak)
- Hellcat
- VK 30.02 M (beste TIer 6 medium, ik heb hem zelf in de vorm van de Bret. Panther)
- Cromwell
- T20
- Tiger 1
- P44 Panterra
- Udes 14 5
- Charioteer
- Standard B
- Leopard PTA
- Skoda T50
Ik gebruik eigenlijk nooit premium ammo, wel heb ik een premium loaduit met food en large health/repair kits in de meeste gevallen. Aangezien ik geen tanks meer aan het grinden ben heb ik toch bakken credits over en sla ik de consumables in tijdens een 50% discount.
Mochten er nog mensen in een clan willen zitten voor gratis trainingsboekjes/consumables/camo wees welkom: https://eu.wargaming.net/clans/wot/500210873/
- T28 (al speel ik er bijna nooit mee omdat tier IV)
- BDR G1 (zelfde verhaal, tier V is ook nog drama vaak)
- Hellcat
- VK 30.02 M (beste TIer 6 medium, ik heb hem zelf in de vorm van de Bret. Panther)
- Cromwell
- T20
- Tiger 1
- P44 Panterra
- Udes 14 5
- Charioteer
- Standard B
- Leopard PTA
- Skoda T50
Ik gebruik eigenlijk nooit premium ammo, wel heb ik een premium loaduit met food en large health/repair kits in de meeste gevallen. Aangezien ik geen tanks meer aan het grinden ben heb ik toch bakken credits over en sla ik de consumables in tijdens een 50% discount.
Mochten er nog mensen in een clan willen zitten voor gratis trainingsboekjes/consumables/camo wees welkom: https://eu.wargaming.net/clans/wot/500210873/
Al heel veel goede tips in de comments boven mij. Dit zijn de (snellere) tanks die ik in mijn garage bewaard heb omdat ik ze zo leuk vond.
Tier 5: StuG III (heerlijk kanon en mobiel platform), Leopard (dat machinegeweer is erg leuk) en ELC AMX (met goede crew kun je een camowaarde krijgen van boven de 50%).
Tier 6: Naast de al genoemde Cromwell en Hellcat is de Skoda T25 misschien wat voor je (in 2 seconden 3x110 damage doen is leuk, snelle tank ook).
Tier 7: WZ-131 (niet de clip-and-run speelstijl van de T71 DA, maar het is een prima light met een medium gun) en SU-100M1 (ook wel mini-Bobject genoemd: redelijk snel en behoorlijk wat armour).
Op hogere tiers zijn de Charioteer, Skoda T50 en Standard B mijn favorieten en als je een heavy zoekt zijn mijn keuzes de Caeravan of Emil II.
Tier 5: StuG III (heerlijk kanon en mobiel platform), Leopard (dat machinegeweer is erg leuk) en ELC AMX (met goede crew kun je een camowaarde krijgen van boven de 50%).
Tier 6: Naast de al genoemde Cromwell en Hellcat is de Skoda T25 misschien wat voor je (in 2 seconden 3x110 damage doen is leuk, snelle tank ook).
Tier 7: WZ-131 (niet de clip-and-run speelstijl van de T71 DA, maar het is een prima light met een medium gun) en SU-100M1 (ook wel mini-Bobject genoemd: redelijk snel en behoorlijk wat armour).
Op hogere tiers zijn de Charioteer, Skoda T50 en Standard B mijn favorieten en als je een heavy zoekt zijn mijn keuzes de Caeravan of Emil II.
Bedankt voor de tips.
De pantera P44, T67, Skoda T25 en Cromwell komen op de wenslijst.
T29 wilde ik al terug kopen. Want ik ga stoppen met de T32 (trash) en de T29 was vroegah de beste tier 7 heavy imo.
Hebben jullie goede ervaringen met de T69?
De pantera P44, T67, Skoda T25 en Cromwell komen op de wenslijst.
T29 wilde ik al terug kopen. Want ik ga stoppen met de T32 (trash) en de T29 was vroegah de beste tier 7 heavy imo.
Hebben jullie goede ervaringen met de T69?
offtopic:
-Hellcat beviel me vroeger beter. De super hellcat is daarentegen wel veel fun.
-3002m is ook prima.
-De e100 speel ik nog steeds met wat extra premium shells. Weinig tanks waarbij ik zo merk dat ze bang zijn van mijn alpha damage. (niet schieten is regelmatig effectiever om de vijand op afstand te houden).
-AMX 13 tree bevalt me eigelijk helemaal niet meer. De Batchat AP bevalt me beter dan de 1390. Misschien de EBR lijn eens proberen.
-Zal de elc/amx eens onder het stof vandaan halen. Kon daar vroeger goed mee omgaan maar ik denk dat ik een 360 turret te erg mis.
-E50 voelt beter dan ooit
-IS7 is nog steeds leuk maar de IS4 is nog steeds trash
-Kanon op de Pz.Sfl. IVc is epic.
-Marder voelt generfd
-Hellcat beviel me vroeger beter. De super hellcat is daarentegen wel veel fun.
-3002m is ook prima.
-De e100 speel ik nog steeds met wat extra premium shells. Weinig tanks waarbij ik zo merk dat ze bang zijn van mijn alpha damage. (niet schieten is regelmatig effectiever om de vijand op afstand te houden).
-AMX 13 tree bevalt me eigelijk helemaal niet meer. De Batchat AP bevalt me beter dan de 1390. Misschien de EBR lijn eens proberen.
-Zal de elc/amx eens onder het stof vandaan halen. Kon daar vroeger goed mee omgaan maar ik denk dat ik een 360 turret te erg mis.
-E50 voelt beter dan ooit
-IS7 is nog steeds leuk maar de IS4 is nog steeds trash
-Kanon op de Pz.Sfl. IVc is epic.
-Marder voelt generfd
[ Voor 9% gewijzigd door eL_Jay op 02-11-2021 17:11 ]
Volgens mij heeft niemand goede ervaringen met de T69, alleen als ze bij de tegenstander zitten
.De heavies in die lijn worden beter maar zijn ook niet de beste keus, EMIL of Kranvagn zijn beter.. Als je een medium tank met autoloader zijn de tschechen de beste keus. De autoreloader van de italianen zijn wat flexibeler zodat je consistenter damage kunt doen, dat gaat alleen wel ten koste van DPM en intraclip snelheid.
Ik werd gillend gek van die T69. 30 potjes gespeeld en de hoop op de T57 maar laten vliegen. Ik kwam er niet doorheen. 0,0 pen en totaal niet accuraat en dat met een auto loader gun. Heel frustrerend. Om te janken.
Heb hem dus maar weer verkocht.
Heb hem dus maar weer verkocht.
Signature van nature
De tier 9 is wel goed. Je moet even door de zure appel heen.
Je moet even voldoende blueprints / Free XP sparen dus
Die appel was me veel te grootKepro schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:20:
De tier 9 is wel goed. Je moet even door de zure appel heen.
Signature van nature
Tanks wars zit nu in de missies, maar ik kan stage-1 niet starten omdat ik 'sniper tokens' moet hebben. Maar: waar kun je die verdienen?? weet iemand dat?
Je kan nu al een tank kiezen, maar het event start pas 11 november. Dan kan je ook de missies spelen.kuwerti schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 07:23:
Tanks wars zit nu in de missies, maar ik kan stage-1 niet starten omdat ik 'sniper tokens' moet hebben. Maar: waar kun je die verdienen?? weet iemand dat?
ok, das dan lekker verwarrend in de missions:tab:Speedy schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:23:
[...]
Je kan nu al een tank kiezen, maar het event start pas 11 november. Dan kan je ook de missies spelen.
/f/image/7qyWMSpz0kGnTFSOWgaj2Cwy.png?f=fotoalbum_large)
Had precies hetzelfdekuwerti schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:54:
[...]
ok, das dan lekker verwarrend in de missions:tab:
[Afbeelding]
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Zijn er nog geïnteresseerden voor maandagavond Mirny op Hard? Wil eigenlijk nog wel even die reward meepakken voordat het event stopt.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Holy shit wat is de e25 broken. Tegen een goeie e25 speler ben je kansloos. je zou hem bijna zelf willen kopen.
Vraag me af of er tier voor tier een betere tank is. De DPM, de Camo, de snelheid. In mijn t71 DA ben ik zo ongeveer kansloos. Er schijnt op tier 3 ook een sealclubber panzer te zijn maar die ken ik niet.
@Vae Victus Stuur maar een DM met de tijd dat je wil spelen doe ik wel een poging of 2 mee. Ik speel zelf de malachite. Legio en is3-2 zijn mijns inziens ook oke voor een win. De batchat en grenadier zijn te fragile imo.
Vraag me af of er tier voor tier een betere tank is. De DPM, de Camo, de snelheid. In mijn t71 DA ben ik zo ongeveer kansloos. Er schijnt op tier 3 ook een sealclubber panzer te zijn maar die ken ik niet.
@Vae Victus Stuur maar een DM met de tijd dat je wil spelen doe ik wel een poging of 2 mee. Ik speel zelf de malachite. Legio en is3-2 zijn mijns inziens ook oke voor een win. De batchat en grenadier zijn te fragile imo.
[ Voor 39% gewijzigd door eL_Jay op 08-11-2021 17:00 ]
Volgens mij moeten die jongens continu dubbel liggen van het lachen. Gisteren weer iemand die heel enthousiast kwam melden dat hij de replay had doorgestuurd en ik een ban tegemoet kon zien. Nadat ik schaapachtig had gevraagd hoe ik hem had doodgemaakt (Caveman schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:13:
[...]
Had precies hetzelfde.... heb er zelfs een ticket voor aangemaakt, volgens mij ligt de helpdesk medewerker nog dubbel van het lachen.... screenshots toegevoegd dat ik aan alle voorwaarden voor de tokens gehaald had ect ect.... maar gelukkig ben ik niet de enige die wat over het hoofd gezien had.
Maar niet dat ie er iets van leert, nee we gaan bij de helpdesk klagen. En zo slecht was zijn rating en winrate niet eens...

Die tier 3 sealclubber die je bedoeld is waarschijnlijk de SU-76i? Die is zo OP dat zelfs WG hem na een paar uur uit de store haalde (waar ik hem net op tijd voor iets van 5 EUR had gekocht). Is een Soviet TD op basis van buitgemaakte Pz III onderstellen.eL_Jay schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:54:
Holy shit wat is de e25 broken. Tegen een goeie e25 speler ben je kansloos. je zou hem bijna zelf willen kopen.
Of je bedoeld de alom gehate Pz II Ausf.J. Een trage mega gepantserde Pz2 die bijna niet kapot te krijgen is. Je kunt de meeste andere tanks gewoon negeren omdat ze je toch niet kunnen pennen. Aan de andere kant is zijn kanon ook ruk.
Meer Tier IX spelen, dan zijn die speldenprikjes van de E25 niet zo boeiend en schiet je dat ding in 1 schot/clip wegeL_Jay schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:54:
Daar kom je dat ding niet mee tegen (behalven in een half failplatoon), E25 heeft pref MM, dus max t8Cheezus schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:16:
[...]
Meer Tier IX spelen, dan zijn die speldenprikjes van de E25 niet zo boeiend en schiet je dat ding in 1 schot/clip weg
Oh, het ding was nog niet OP genoeg zeker.. nouja, nog een betere reden om tier IX te spelen dus
E25 heeft nog iets anders buiten zijn pref MM, het heeft nog de oude camostats. Hij verliest 30% minder camo na het schieten in vergelijking tot andere td's.Cheezus schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:11:
Oh, het ding was nog niet OP genoeg zeker.. nouja, nog een betere reden om tier IX te spelen dus
Ja, daarvan was ik bewust. Overigens vind ik de E25 niet meer zo irritant, hij is sterk afhankelijk van het team om effectief te zijn, hij 'carried' geen 'game' op zichzelf. Die low-tier sealclub tanks doen dat wel, en dan gewoon op een YOLO manier zonder skill (premium load-out, high skill crew en OP tank in low tier is kansloos voor de rest).
Klopt, daarom vind ik de Bourrasque op t8 veel meer OP, dat ding kun je op een camo waarde van 45,5% on the move krijgen ( 55,3% stationair ), er zijn genoeg light die dat niet hebben. Dat ding heeft de firepower om echt pijn te doen, met een redelijke penn en kan beslissend zijn in de late game door zijn mobiliteit.
Tja, het hangt een beetje van de situatie af. Ik denk dat als beiden top tier zijn in de handen van een goede speler het altijd pijn gaat doen 
Ik denk dat de Bourrasque wel veel makkelijker kan omgaan met het niet top-tier zijn. Tegen t9 en t10 kan deze met zijn mobiliteit en punch nog steeds mee doen. Waar een E25 tegen tier 8 al een aardige uitdaging zal hebben.
Gezien ik eigenlijk alleen maar t8 en hoger speel heb ik eerlijk gezegd niet zoveel last van beide tanks... Anderzijds, ik werd me toch een partij afgeslacht in de object 140 toen een 907 versterking kreeg van een platoon van 3 bourrasques
Maar goed, dat zijn gelukkig de uitzonderingen.
Ik denk dat de Bourrasque wel veel makkelijker kan omgaan met het niet top-tier zijn. Tegen t9 en t10 kan deze met zijn mobiliteit en punch nog steeds mee doen. Waar een E25 tegen tier 8 al een aardige uitdaging zal hebben.
Gezien ik eigenlijk alleen maar t8 en hoger speel heb ik eerlijk gezegd niet zoveel last van beide tanks... Anderzijds, ik werd me toch een partij afgeslacht in de object 140 toen een 907 versterking kreeg van een platoon van 3 bourrasques

Bonuscode voor 1 gratis dag premium: 2021ARMISTICE
Ook vanaf vandaag t/m zondag korting op alle tier IV-X voertuigen en x5 XP voor de eerste overwinning.
Ook vanaf vandaag t/m zondag korting op alle tier IV-X voertuigen en x5 XP voor de eerste overwinning.
Thanks! Helaas geen discount op consumables, hier moet ik gauw weer eens een hoop van inslaan
Dan maar kijken voor een tier X die ik vervolgens nooit speel
Haha heel herkenbaarCheezus schreef op donderdag 11 november 2021 @ 07:48:
Thanks! Helaas geen discount op consumables, hier moet ik gauw weer eens een hoop van inslaanDan maar kijken voor een tier X die ik vervolgens nooit speel
In de Best Replays video van vandaag zat een van de verstopte bonuscodes: BRGI9WOTYTNOVEMBER
Your bonus items:
Your bonus items:
- 3x Access to a Mission
- 3x Large Repair Kit
- 3x Personal Reserves: +200% to Crew Experience for 1 hour
Limiet bereikt helaasKoolaert schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 19:10:
In de Best Replays video van vandaag zat een van de verstopte bonuscodes: BRGI9WOTYTNOVEMBER
Signature van nature
vergeet niet je reward op te halen :
https://worldoftanks.eu/en/well-deserved-reward-2020/
lekker weer ook die data:
November 26, 2020 08:00 UTC through November 24, 2021 04:00 UTC.
November 26, 2020 08:00 UTC through November 24, 2021 04:00 UTC.

[ Voor 36% gewijzigd door kuwerti op 16-11-2021 09:36 ]
Wat is het probleem met de data? Je hebt een jaar - 2 dagen gehad om je tank te claimen. Als je dat nu nog niet hebt gedaan.....kuwerti schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:34:
November 26, 2020 08:00 UTC through November 24, 2021 04:00 UTC.![]()
aha, dat zie ik nu inderdaad. zit een jaar tussenbhaarlem schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:06:
[...]
Wat is het probleem met de data? Je hebt een jaar - 2 dagen gehad om je tank te claimen. Als je dat nu nog niet hebt gedaan.....

Is het nog wat ? (zit op het werk, kan niet checken)kuwerti schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:34:
November 26, 2020 08:00 UTC through November 24, 2021 04:00 UTC.![]()
hangt er vanaf hoeveel jaar je speeltTTLCrazy schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:35:
[...]
Is het nog wat ? (zit op het werk, kan niet checken)
Hmm, zojuist gekeken, niet echt iets nieuws, wat premium dagen, kredits, bonds, alle 3 de tanks heb ik al van vorige keren. Matigjes....
Dan heb je je reward het afgelopen jaar al geclaimd, want de Super Hellcat was nieuw vorig jaar. Over twee weken komt de nieuwe 'well-deserved reward', met daarin de VK 28.01 met de derp. Geen idee of je daar nog heel veel plezier mee kunt beleven na de HE-nerfs.TTLCrazy schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:39:
[...]
Hmm, zojuist gekeken, niet echt iets nieuws, wat premium dagen, kredits, bonds, alle 3 de tanks heb ik al van vorige keren. Matigjes....
Ik hoop dat ik deze keer ook in aanmerking kom voor de reward tanks, maar volgens mij moet je account 4 jaar oud zijn en de mijne is van 2018
Gelukkig is mijn account nog maar 1,5 jaar oud dus ik krijg zeker niks boeiends
die van mij 8 (of misschien inmiddels 9) jaar al. dus ben benieuwd wat er gaat komen :-)Cheezus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:08:
Gelukkig is mijn account nog maar 1,5 jaar oud dus ik krijg zeker niks boeiends
daily deals (ook gratis dingen)
https://dailydeals.worldoftanks.eu/en
inloggen. 5 kaarten kiezen en dan zien wat je (gratis) kan krijgen.
de PZ.KPFW. B2 740 (F) (premium german heavy) is te koop voor 750k. is dit een goede tank? iemand ervaring mee? https://wiki.wargaming.net/en/Tank:G35_B-1bis_captured
de PZ.KPFW. B2 740 (F) (premium german heavy) is te koop voor 750k. is dit een goede tank? iemand ervaring mee? https://wiki.wargaming.net/en/Tank:G35_B-1bis_captured
Nice, een gratis garage slot, ik had er nog maar 100 dus dat komt goed uitkuwerti schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:22:
daily deals (ook gratis dingen)
Die tank is leuk als je van seal clubben met premium ammo houdt (goede armor, belabberde pen met standaard ammo).. als je enige zelfwaarde hebt lekker links laten liggen dus
Die daily deals zijn best leuk deze keer! Heb zelf de optie om de Type 62 voor 5 miljoen credits aan te schaffen. Daar moet ik nog even over nadenken.
Ook de Aufklärungspanzer Panther is op deze manier beschikbaar. Wel voor goud, dus die skip ik.
Ook de Aufklärungspanzer Panther is op deze manier beschikbaar. Wel voor goud, dus die skip ik.
Wil graag een betere speler worden 
Most recent winrate is 54,95% en most recent WN8 is 2475
Weet iemand een vriendelijke clan voor mij waar ik mij verder kan ontwikkelen?
Speel graag mediums (STB-1/430u/Centurion 5.1/) en soms armored TD's (Tortoise/Obj 268 4)
Omschrijf mijn speelstijl als aanvallend en betrokken bij het team.
Speel meestal random games maar vind frontline ook erg leuk.
Mijn profiel: https://www.tomato.gg/stats/EU/haikow=561504297
Most recent winrate is 54,95% en most recent WN8 is 2475
Weet iemand een vriendelijke clan voor mij waar ik mij verder kan ontwikkelen?
Speel graag mediums (STB-1/430u/Centurion 5.1/) en soms armored TD's (Tortoise/Obj 268 4)
Omschrijf mijn speelstijl als aanvallend en betrokken bij het team.
Speel meestal random games maar vind frontline ook erg leuk.
Mijn profiel: https://www.tomato.gg/stats/EU/haikow=561504297
Je bent welkom in mijn clan: https://eu.wargaming.net/clans/wot/500210873/, daar zitten wat meer GoTTers.
Om echt een hogere winrate te halen is het vooral key om samen te werken in een platoon, met randoms heb je gewoon niet zoveel invloed in je eentje.
Tot nu toe doen we vooral ons eigen ding maar ik vind het ook wel leuk om te platoonen. https://www.tomato.gg/stats/EU/Cheezu5=567602017
Om echt een hogere winrate te halen is het vooral key om samen te werken in een platoon, met randoms heb je gewoon niet zoveel invloed in je eentje.
Tot nu toe doen we vooral ons eigen ding maar ik vind het ook wel leuk om te platoonen. https://www.tomato.gg/stats/EU/Cheezu5=567602017
doen. ik zit ook in deze clan :-) (platoon overigens weinig)Cheezus schreef op donderdag 18 november 2021 @ 07:56:
Je bent welkom in mijn clan: https://eu.wargaming.net/clans/wot/500210873/, daar zitten wat meer GoTTers.
^^ probeer eens op de missie te klikken, soms heeft de client dit niet direct door.
Page intentionally left blank.
gedaan, maar geen verandering.StarWing schreef op zondag 21 november 2021 @ 11:25:
^^ probeer eens op de missie te klikken, soms heeft de client dit niet direct door.

Toen ik het spel nog speelde, jaren geleden, was base experience inderdaad zonder premium.
Ook wel logisch aangezien je met premium 1.5x je verdienste krijgt. Dus 50% meer dan je base experience en credits.
Ook wel logisch aangezien je met premium 1.5x je verdienste krijgt. Dus 50% meer dan je base experience en credits.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Vanaf 25 november kun je je well-deserved reward dus claimen (artikel hier).
Dit keer krijg je, naast de VK 28.01 met derp, een basishoeveelheid credits, bonds, premiumdagen, creditboosters etc. die je met speciale tokens kunt verhogen. Hoe langer je een WoT account hebt, hoe meer tokens je krijgt.
Dus als iemand waarde hecht aan bonds, kun je je tokens daarvoor gebruiken. Zelf zal ik als F2P speler mijn tokens waarschijnlijk gebruiken voor premiumdagen.
Dit keer krijg je, naast de VK 28.01 met derp, een basishoeveelheid credits, bonds, premiumdagen, creditboosters etc. die je met speciale tokens kunt verhogen. Hoe langer je een WoT account hebt, hoe meer tokens je krijgt.
Dus als iemand waarde hecht aan bonds, kun je je tokens daarvoor gebruiken. Zelf zal ik als F2P speler mijn tokens waarschijnlijk gebruiken voor premiumdagen.
Heb al 25.000 bonds momenteel. Zou niet weten hoe ik die nou het beste kan besteden. Je kan improved equipment kopen, maar ik heb nou niet het idee dat IK daar echt beter door ga spelen
Signature van nature
Hou er rekening mee als je een improved equipment wil de-installeren het je ook 200 bonds kostSircuri schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:22:
Heb al 25.000 bonds momenteel. Zou niet weten hoe ik die nou het beste kan besteden. Je kan improved equipment kopen, maar ik heb nou niet het idee dat IK daar echt beter door ga spelen

Ik heb zelf ook 27000 bonds en nog geen idee waar ik die aan ga besteden.
[ Voor 8% gewijzigd door TTLCrazy op 22-11-2021 16:37 ]
Heb zelf in de tijd van ranked de kpz. 50t ervoor gekocht. Nog geen moment spijt van gehad.TTLCrazy schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:34:
[...]
Hou er rekening mee als je een improved equipment wil de-installeren het je ook 200 bonds kost![]()
Dat is een mooie tank inderdaad maar ik kan het niet opbrengen om ranked te gaan spelen, klinkt te veel als werkenSurfBoy schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:09:
[...]
Heb zelf in de tijd van ranked de kpz. 50t ervoor gekocht. Nog geen moment spijt van gehad.
Ik heb toentertijd even een paar dagen gespeeld om tot level 2 te komen en toen kom ik hem volgensmij kopen. Om het helemaal te finishen kost mij ook veels te veel tijd.TTLCrazy schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:13:
[...]
Dat is een mooie tank inderdaad maar ik kan het niet opbrengen om ranked te gaan spelen, klinkt te veel als werken
Heb ik ook gedaan idd en het is een van mijn favoriete tier 9 tanks.SurfBoy schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:09:
[...]
Heb zelf in de tijd van ranked de kpz. 50t ervoor gekocht. Nog geen moment spijt van gehad.
Ben zelf bij lange na niet goed genoeg om ranked helemaal af te ronden, maar dat eerste niveau doorkomen lukt als gemiddelde speler nog wel. Alleen jammer dat voor mijn gevoel plezier en ranked niet samen gaan
Is die Aufklärungspanzer Panther wat voor dit gold?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DHkwfosCfPFvTkbL4eQShoGQ.jpg?f=user_large)
toen ie nog in de tech tree zat was het 3x niets.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DHkwfosCfPFvTkbL4eQShoGQ.jpg?f=user_large)
Leuk als top tier om mee te rammen, verder is het niks (heb hem zelf niet).
Zelf net de Strv m/42-57 Alt A.2 met credits gekocht, had hem ooit bij de tank rewards gekozen maar weer verkocht omdat ik de crew in m'n zweedse tech tree tankjes wou stoppen (en ik snapte nog niet hoe het spel werkt
). Dit was nog van voor de update dat je Premium tanks permanent weer voor credits terug kunt kopen.
Nu de crew inmiddels ~4 perks heeft en ik wel enigzins de gameplay begrijp is het wel een leuk ding
Zelf net de Strv m/42-57 Alt A.2 met credits gekocht, had hem ooit bij de tank rewards gekozen maar weer verkocht omdat ik de crew in m'n zweedse tech tree tankjes wou stoppen (en ik snapte nog niet hoe het spel werkt
Nu de crew inmiddels ~4 perks heeft en ik wel enigzins de gameplay begrijp is het wel een leuk ding
Dan is het nu nog steeds niks, want de huidige versie is een generfte versie van de tank die ooit in de tech tree zat.crusader1983 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 12:27:
Is die Aufklärungspanzer Panther wat voor dit gold?
waarom heb je toch altijd die 'wargaming correction weeks'. Doe je het een periode een keertje lekker met 3 maanden >53% WR, krijg je enorme series met alleen maar verliespotjes. 10% WR per dag al een dag of wat...
Alsof je bij het aanmaken van je account een bepaald % krijgt toegekend, en daar wordt op gestuurd.
Alsof je bij het aanmaken van je account een bepaald % krijgt toegekend, en daar wordt op gestuurd.
Er komt weer een marathon aan: dit keer voor de AltProto AMX 30.
In WG's video over deze tank zat trouwens weer een bonuscode verstopt: W48YPWOTYTNOVEMBER
Your bonus items:
In WG's video over deze tank zat trouwens weer een bonuscode verstopt: W48YPWOTYTNOVEMBER
Your bonus items:
- 3x Access to a Mission (x5 XP missies)
- 3x Large Repair Kit
- 3x Personal Reserves: +200% to Crew Experience for 1 hour
Tnx Koolaert,
Ja gelukkig wel deze keer. Al de vorige bonuscodes waren alweer op voor ik erbij was.
Gelukkig hebben ze nu ook geleerd, erbij te zetten wat je krijgt.
Het was in het verleden meestal onbekend wat je kreeg.
Ja gelukkig wel deze keer. Al de vorige bonuscodes waren alweer op voor ik erbij was.
Gelukkig hebben ze nu ook geleerd, erbij te zetten wat je krijgt.
Het was in het verleden meestal onbekend wat je kreeg.
Ik begrijp dat in de komende Black Market er ook items voor bonds (auction?) worden aangeboden. Zijn vast niet de lulligste itemsTTLCrazy schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:34:
[...]
Hou er rekening mee als je een improved equipment wil de-installeren het je ook 200 bonds kost![]()
Ik heb datzelfde inderdaad. Snap er werkelijk niets van. Weken achter elkaar daggemiddeldes halen van 60%, om vervolgens weer slechts 8 van de 30 te winnen. Dit gaat nu al 3 weken zo. Potjes met 3-15 verliezen. En ook allemaal in 4 minuten klaar. Dus als het slecht gaat, gaat het ook lekker snel slecht. Goeie potjes van 10-12 minuten en slechte van 4 minuten.superduper schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:37:
waarom heb je toch altijd die 'wargaming correction weeks'. Doe je het een periode een keertje lekker met 3 maanden >53% WR, krijg je enorme series met alleen maar verliespotjes. 10% WR per dag al een dag of wat...
Signature van nature
bij mij ligt de daily-deals eruit: https://dailydeals.worldoftanks.eu/en
krijg een
403 Forbidden
openresty
hebben jullie dat ook?
krijg een
403 Forbidden
openresty
hebben jullie dat ook?
Daily Deals zijn afgelopen sinds 7 uur vanmorgen, dat zal het zijnkuwerti schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:48:
bij mij ligt de daily-deals eruit: https://dailydeals.worldoftanks.eu/en
krijg een
403 Forbidden
openresty
hebben jullie dat ook?
AHASpeedy schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:06:
[...]
Daily Deals zijn afgelopen sinds 7 uur vanmorgen, dat zal het zijn

Achja, daggemiddelden zeggen niet zoveel. Als je over 100'en battles je gemiddelde ziet zakken of stijgen doe je iets niet goed (of wel). Die potjes met weinig-15 verliezen binnen een paar minuten zijn wel gaar, maar duren dan gelukkig ook maar even. De andere kant op heb je ze net zo goed. Als je gefrustreerd raakt gewoon stoppen en hopen op de volgende keer beterSircuri schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:46:
[...]
Ik heb datzelfde inderdaad. Snap er werkelijk niets van. Weken achter elkaar daggemiddeldes halen van 60%, om vervolgens weer slechts 8 van de 30 te winnen. Dit gaat nu al 3 weken zo. Potjes met 3-15 verliezen. En ook allemaal in 4 minuten klaar. Dus als het slecht gaat, gaat het ook lekker snel slecht. Goeie potjes van 10-12 minuten en slechte van 4 minuten.
Zo, ook weer even m'n stress/adrenaline boost gehad voor vandaag:
http://wotreplays.eu/site...heezu5-leopard_prototyp_a
Bijna 10K damage/assist, bijna een kolobanov, allemaal net niet door de laatst overgebleven arty
http://wotreplays.eu/site...heezu5-leopard_prototyp_a
Bijna 10K damage/assist, bijna een kolobanov, allemaal net niet door de laatst overgebleven arty
Dat dus. Mijn overal winrate is heel hard aan het zakken. Uiteraard maak ook ik fouten, maar over het algemeen sta ik battle na battle in de top 3, maar altijd verliezen.Cheezus schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:49:
[...]
Achja, daggemiddelden zeggen niet zoveel. Als je over 100'en battles je gemiddelde ziet zakken of stijgen doe je iets niet goed (of wel). Die potjes met weinig-15 verliezen binnen een paar minuten zijn wel gaar, maar duren dan gelukkig ook maar even. De andere kant op heb je ze net zo goed. Als je gefrustreerd raakt gewoon stoppen en hopen op de volgende keer beter
Signature van nature
Wat is het beste om die tokens aan uit te geven? Heb er 9 nu.
Zat te denken aan 1 equipment van 6 (Loading System of Vents) en dan of de skillbook of de crewmember?
Zat te denken aan 1 equipment van 6 (Loading System of Vents) en dan of de skillbook of de crewmember?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Bond equip, bonds, crew member, de rest naar keuze. Denk credit booster.Angeloonie schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:11:
Het zou WarGaming niet zijn om de Well Deserved Rewards te verknallen door beta testers niet de juiste rewards te geven.
Voor degene die het eerder gehad heeft: Als je voor 12-04-2012 hebt gespeeld en al een account had, zal in-game de verkeerde datum getoond worden. Op het forum krijg je de juiste registratie datum te zien.
https://eu.wargaming.net/...t/help/29710/29752/31591/
Hier kun je in ieder geval het aankaarten.
Voor degene die het eerder gehad heeft: Als je voor 12-04-2012 hebt gespeeld en al een account had, zal in-game de verkeerde datum getoond worden. Op het forum krijg je de juiste registratie datum te zien.
https://eu.wargaming.net/...t/help/29710/29752/31591/
Hier kun je in ieder geval het aankaarten.
Je kan met 9 tokens ook een tank kopen he ?Angeloonie schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:11:
Nee, dat kan niet.TTLCrazy schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:24:
[...]
Je kan met 9 tokens ook een tank kopen he ?
Dit zijn de tokens die je krijgt voor zoveel jaar een account hebben. Elk jaar levert een token op, en met die tokens kun je crew, crewboeken, enz kopen.
de tokens die jij bedoelt zijn die van de battlepass, dat is wat anders.