Die Type 5 Heavy lijkt mij zo'n troll-tank, ook wel weer wat anders.. Maar ik denk dat ik mij kapot ga ergeren aan de topsnelheid van wel 25km/h.
@
Moechy Zit al bij de Strv 103-0 maar heb die al maanden niet aangeraakt, vind ze maar vervelend, dat statische aimen.. Kan er niet echt lekker aan wennen, dat is zeker mijn issue want het zijn op zich goede tanks.
Heb nog steeds niet gekozen, moet er echt ff over denken. Ben bang dat ik anders verkeerd kies en een tank kies die te veel lijkt op wat ik al heb. Hoeveel snelle mediums kan iemand hebben
Centurion AX, 121, STB-1, CS-63 lijken allemaal prima, alleen het is wel veel van hetzelfde. Enkel de CS-63 is dan wel uniek met die ability, maar 2 seconden stilstaan voor 15km/h meer en veel minder accuracy.. Denk dat ik het dan op de start van de game na niet ga gebruiken.
Die T110E4 lijkt mij ook wel leuk op zich. Ben niet echt van de statische TDs als de T110E3 e.d., maar een TD met turret is wel leuk, zeker met die pen en dmg.
Een EBR is dan ook wel weer grappig.. Een light maar toch weer net anders dan de rest.. Ben alleen bang dat ik mijzelf constant doodcrash..
Genoeg om even over na te gaan denken en niet gehaast te beslissen
[
Voor 9% gewijzigd door
Angeloonie op 04-12-2025 22:41
]