[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 85 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittmann1982
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 26-09 18:15
Ik vraag me af wat de beste voertuigen zouden zijn voor die operatie Windhund.
Maar vooral: kon je daar niet kiezen voor een makkelijke/ moeilijke route?
edit: was dus voor de solo missions dat je kon kiezen

edit2: ik slaag er niet in om mijn wapen te chargen bij de solo mission, instructie zegt X te gebruiken, maar dat doet niets, ook ingedrukt houden werkt niet

[ Voor 42% gewijzigd door wittmann1982 op 03-09-2025 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19:12
wittmann1982 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 09:07:
Ik vraag me af wat de beste voertuigen zouden zijn voor die operatie Windhund.
Maar vooral: kon je daar niet kiezen voor een makkelijke/ moeilijke route?
edit: was dus voor de solo missions dat je kon kiezen

edit2: ik slaag er niet in om mijn wapen te chargen bij de solo mission, instructie zegt X te gebruiken, maar dat doet niets, ook ingedrukt houden werkt niet
Ff kijken in keybinds. Misschien staat hij onder een andere knop?

Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wittmann1982
Gevonden, was idd geen goede keybinding :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-09 14:13
Vraagje:

Als ik nou mijn tanks in de Maus lijn verkoop, kan ik die tech tree dan zometeen claimen en krijg ik die tanks weer in mijn garage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:41
Ik vermoed dat het alleen om lijnen gaat die je nog niet onderzocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klepmans
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 21:49
Ziet iemand nog kans om op mijn link te klikken?

https://worldoftanks.eu/u...ca-49ef-9a41-b47b74c2bb9a

• Oxigeon
  • Laatst online: 26-09 13:14

Oxigeon

En zo is dat!

Hier vandaag ook even met 2.0 gespeeld. Heb mij de Duitse Maus lijn maar geunlocked. Even met de Maus gespeeld en moet zeggen dat die tank me echt wel bevalt.

Dan nog een vraagje. Ik heb toch maar eens bij de operaties gekeken en zag operatie stormhound (zo heette die meen ik). Deze heb ik geactiveerd omdat ik die andere nog niet kon activeren. Maar hoe start ik deze missies nu? En hoe kan ik zien hoe ver ik ben. Moet het in 1 potje. Mag je er meerdere potjes over doen.

Dit hele spel hangt vol met missies maar ik vind het maar lastig om te zien welke ik nu moet halen enzo.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Moechy
Sommige missies kan je doorlopend voltooien en zijn bv lopende doelen.
Zoals doe 15kg dmg vs light tanks of dergelijke. Die kan je doorlopend doen.
Andere missies zoals dood 2 tanks in de eerste 4 minuten van een spel. Die zijn per spel.

Normaal als je in je potje op "N" duwt krijg je je huidige missies te zien. Tenzij dat ook veranderd is met de nieuwe UI (heb zelf nog niet gespeeld sinds 2.0 uit is, dus kan zijn dat ik ook nog ga foeteren 😅)

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Moechy schreef op donderdag 4 september 2025 @ 09:31:
Sommige missies kan je doorlopend voltooien en zijn bv lopende doelen.
Zoals doe 15kg dmg vs light tanks of dergelijke. Die kan je doorlopend doen.
Andere missies zoals dood 2 tanks in de eerste 4 minuten van een spel. Die zijn per spel.

Normaal als je in je potje op "N" duwt krijg je je huidige missies te zien. Tenzij dat ook veranderd is met de nieuwe UI (heb zelf nog niet gespeeld sinds 2.0 uit is, dus kan zijn dat ik ook nog ga foeteren 😅)
Bedankt voor je antwoord. Ik bedoel echt die missies waarmee je ook die Black Rock kan vrijspelen. Aangezien ik de voorgaande nog niet heb gespeeld moet ik nog beginnen bij de "hound" missies of hoe dat ding ook heet

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:36

TTLCrazy

Listen to Frankie

Er zijn mensen die hebben in een platoon alle missies al gedaan en hebben de Black Rock dus al in hun garage...

echt een WTF moment voor mij

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

TTLCrazy schreef op donderdag 4 september 2025 @ 10:12:
Er zijn mensen die hebben in een platoon alle missies al gedaan en hebben de Black Rock dus al in hun garage...

echt een WTF moment voor mij
Misschien een domme vraag. Maar als ik je antwoord lees denk ik van:

Telt een platoon dan als 1 persoon? maw: Stel ik ben persoon A, Persoon B schiet X tanks af. tellen die dan ook voor mij? (persoon A)

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Oxigeon schreef op donderdag 4 september 2025 @ 10:15:
[...]

Misschien een domme vraag. Maar als ik je antwoord lees denk ik van:

Telt een platoon dan als 1 persoon? maw: Stel ik ben persoon A, Persoon B schiet X tanks af. tellen die dan ook voor mij? (persoon A)
Goeie vraag waar ik zo het antwoord ook niet op heb, maar het moet haast wel als ze alle missies al hebben gedaan.

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:44
Ik heb gisteren een aantal miljoen moeten uitgeven aan shells voor tanks waarvan de shellnaam verandert is. De oude shells hiervan zijn dus in je depot terecht gekomen en kan je verkopen voor 50% van de originele prijs. Daarna kan ik dus voor heel veel tanks opnieuw shells gaan kopen voor 100% van de prijs. Identiek dezelfde shell qua stats, maar een iets ander naampje. Ik heb zo ongeveer de gratis 10 miljoen credits daar aan uitgegeven. Lijkt haast alsof dit een soort compensatie is voor dit probleem. In de closed test discord server wordt hier ook enorm over geklaagd. Ik ben een goed half uur bezig geweest met overal weer een load out in te stoppen.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

SurfBoy schreef op donderdag 4 september 2025 @ 10:31:
Ik heb gisteren een aantal miljoen moeten uitgeven aan shells voor tanks waarvan de shellnaam verandert is. De oude shells hiervan zijn dus in je depot terecht gekomen en kan je verkopen voor 50% van de originele prijs. Daarna kan ik dus voor heel veel tanks opnieuw shells gaan kopen voor 100% van de prijs. Identiek dezelfde shell qua stats, maar een iets ander naampje. Ik heb zo ongeveer de gratis 10 miljoen credits daar aan uitgegeven. Lijkt haast alsof dit een soort compensatie is voor dit probleem. In de closed test discord server wordt hier ook enorm over geklaagd. Ik ben een goed half uur bezig geweest met overal weer een load out in te stoppen.
Ik heb hier iets over gelezen. Of hier of op de website van WoT. Je kon de ammo van het depot terug in de tank plaatsen. Je hoeft het niet opnieuw te kopen.

• SurfBoy
Oxigeon schreef op donderdag 4 september 2025 @ 10:40:
[...]

Ik heb hier iets over gelezen. Of hier of op de website van WoT. Je kon de ammo van het depot terug in de tank plaatsen. Je hoeft het niet opnieuw te kopen.
Klopt, een deel kan je terug plaatsen. Maar er is dus ook een deel waarvan de shell naam gewijzigd is. Bijvoorbeeld bij de t57 heavy is er t57 als suffix toegevoegd waardoor deze onbruikbaar zijn geworden 8)7

In 1.29 heette de shells AP-T M358 en in 2.0 AP-T M358 (T57).

• Rens1967
  • Laatst online: 16:41
Ik heb naast de 10M credits nog eens 3,3M extra gekregen, als compensatie voor de shells denk ik. Ik had dinsdagavond een nostalgische laatste screenshot gemaakt, en kon zo achterhalen wat ik extra had ontvangen. :)
Ik ben begonnen met restocken om te kijken of ik met die 3,3M uit kom. Ik ben met tier 10 begonnen, en ben gisteren begonnen met tier 7 en gestopt. Tot nu toe 2,2M uitgegeven. Ik hou het bij in een Excel sheet. Een klein deel was nog in het depot.

[ Voor 4% gewijzigd door Rens1967 op 04-09-2025 10:48 ]

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik kan echt niet kiezen welke tech tree ik wil _O- Sowieso 1 waar een T11 na zit, maar welke dan..
Ik hou van wendbaarheid, autoreloaders/mags of heavies die niet extreem traag zijn.

Ik heb de Grille, Leopard, IS-7, M48 Patton, Canopener en Strv 103B al, dus die lijnen vallen dan sowieso af.

Maus: die Taschenratte lijkt mij wel leuk, maar ik gruwel van trage tanks..
Borkenkäfer: Light.. Leuke mechanic maar.. meh?
Obj. 432U: Zou kunnen
T803: Lijkt op zich wel interessant, zeker die mechanic. Ook is de hele lijn ervoor gewoon goed.
Imbattable: Ik zat op zich al wel naar de AMX 50B lijn te kijken, dus dit is een optie.
AS-XX-50t: Ook deze tree was ik naar aan het kijken, dus ook een optie.
Breaker: Vind de britse TD's irritant en traag, dus denk het niet.
BZ-79: Heb nog niets van China, dus zou een mooie ingang zijn, alleen zijn de tanks ervoor volgens mij maar "meh".
Szakal: Ook nog niets van Polen dus zou ook een optie kunnen zijn.

Ik neig denk ik het meeste naar de T803 of Imbattable.. Ga er nog een nachtje over slapen denk ik :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Angeloonie schreef op donderdag 4 september 2025 @ 15:34:
Ik kan echt niet kiezen welke tech tree ik wil _O- Sowieso 1 waar een T11 na zit, maar welke dan..
Ik hou van wendbaarheid, autoreloaders/mags of heavies die niet extreem traag zijn.

Ik heb de Grille, Leopard, IS-7, M48 Patton, Canopener en Strv 103B al, dus die lijnen vallen dan sowieso af.

Maus: die Taschenratte lijkt mij wel leuk, maar ik gruwel van trage tanks..
Borkenkäfer: Light.. Leuke mechanic maar.. meh?
Obj. 432U: Zou kunnen
T803: Lijkt op zich wel interessant, zeker die mechanic. Ook is de hele lijn ervoor gewoon goed.
Imbattable: Ik zat op zich al wel naar de AMX 50B lijn te kijken, dus dit is een optie.
AS-XX-50t: Ook deze tree was ik naar aan het kijken, dus ook een optie.
Breaker: Vind de britse TD's irritant en traag, dus denk het niet.
BZ-79: Heb nog niets van China, dus zou een mooie ingang zijn, alleen zijn de tanks ervoor volgens mij maar "meh".
Szakal: Ook nog niets van Polen dus zou ook een optie kunnen zijn.

Ik neig denk ik het meeste naar de T803 of Imbattable.. Ga er nog een nachtje over slapen denk ik :+
Ik zie veel Twitchers rondrijden in de Borkenkafer. Lijkt me ook een leuk lijntje. Heb zelf nooit in die licht tanks gereden. Wil eigenlijk daar ook nog ergens een lijntje opstarten.

• Moechy
China heb ik ook nog niks van dus dat is idd ook wel een kanshebber. Dat of de Maus lijkt het me momenteel.

• wittmann1982
Idem hier, de helft had plots geen ammo meer, hft idd wat gekost.
Ik heb nu nog voor 800k credits aan ammo/ kanonnen/ motoren in de depot, maar wacht nog even met verkopen, er zullen er toch wel nog wat in zitten die nog bruikbaar zijn, vermits ik hier en daar wat gold ammo of HE heb toegevoegd.
Voor de rest: keuzestress voor de gratis tanks ...
edit: wel lange wachttjden vandaag

• Manneke-
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 18:36
TTLCrazy schreef op donderdag 4 september 2025 @ 10:17:
[...]

Goeie vraag waar ik zo het antwoord ook niet op heb, maar het moet haast wel als ze alle missies al hebben gedaan.
Je moet de missies echt zelf halen en een platoon telt niet mee.
Ik kijk veel van QB op twitch en YouTube en die legt alles vaak wel goed uit.
Missies moet je in een potje halen, anders moet je het opnieuw proberen.
Maar daily en weekly missies tellen mee voor de voortgang dus hoef je in principe niet alle missies te halen(wel de snelste manier).

Wat betreft ammo - gewoon echt superruk. Ja beetje compensatie maar kan ze voor maar 50% van de kosten verkopen. En ondanks wat ik wel kon hergebruiken na 300 tanks al ruim 8 miljoen kwijt.
Moet er nog 100. Dit vind ik echt wel zwaar zuur.
Ook de compensatie van modules die je extra hebt is leuk en verlicht iets, maar kan ik die kosten toch echt niet mee dekken.

De garage moet ik ook aan wennen heel positief gezegd. Veel clicks en mis toch vooral het snel zien van crewskills.

Tier 10 matches zijn ook wel bijzonder geworden met allemaal nieuwe spelers die de tier duidelijk niet gewend zijn. Vage potten met superzware heavies die totaal de verkeerde kant op rijden en geen idee hebben wat ze doen. Is soms leuk farmen, maar super frustrerend als ze in mijn team zitten.

Achja, over een tijdje trekt dat wel weer recht. Gaat wel echt een drop in Mark requirements opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Keuze voor 2 bondtanks toch al kunnen shortlisten dankzij QB.
Wz-114 (die sowieso want T9 premium)
Dan ofwel een T8 heavy premium of een medium.. keuzes keuzes
Object 252u/Kv-5
Guard
122 TM

[ Voor 18% gewijzigd door Moechy op 05-09-2025 09:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SurfBoy
Moechy schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:13:
Object 252u/Kv-5
Guard
122 TM
Zag dat ze de cs52 lis en su-130pm hebben toegevoegd. Dat zouden voor mij de tanks zijn, maar heb de cs52 lis en skorpion al.

Heb zelf de cs-63 lijn geclaimed als gratis tier 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Moechy schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:13:
Object 252u/Kv-5
Guard
122 TM
Die Wz-114 wordt via verschillende reviews niet als een goede tank omschreven. Jij kan hem natuurlijk wel goed vinden maar vrijwel alle reviews zeggen dat je hier niet mee moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittmann1982
Bedankt voor de tip van de SU-130pm, had ik nog niet opgemerkt en meteen gekocht.
Nog maar 21k bonds te spenderen nu :+ Ik hoop wel dat die wat beter is dan de Rhm B WT, die me toch wat tegenvalt. Geen armor, traag, gemaakt van papier, dan had ik wel een iets meer accuraat kanon verwacht (zelfs die 12,8 is het niet, nu aan het grinden voor de 15cm).

Mbt die raket single player missie "boiling point": 1ste keer gespeeld op Rigorous, meteen uitgespeeld, wel 1 tank verloren en niet binnen de 21min, dus enkel eerste objective gehaald.
Erna op Regular: 1x snel gespeeld (en daardoor een tank verloren), maar hierdoor wel tijds objective gehaald. Erna nog eens traag en voorzichtig gespeeld, en geen enkele tank verloren.
Je kan ze dus prima in verschillende stappen uitspelen.
Zonet 3de objective op Rigourous gehaald, net niet binnen de tijdslimiet van 21min, dus later nog eens traag te spelen.
Het moeilijkste in de missie was voor mij de Tier 11 in de Pershing te lijf gaan, verloor ik keer op keer een tank bij. Best dat je daar goed timed met de airstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Oxigeon schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:02:
[...]

Die Wz-114 wordt via verschillende reviews niet als een goede tank omschreven. Jij kan hem natuurlijk wel goed vinden maar vrijwel alle reviews zeggen dat je hier niet mee moet spelen.
Grappig QB zegt dan weer dat die wel goed is 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dweebus
Moechy schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:15:
[...]

Amour van dat ding is een beetje "meh". Voor de rest is het een vrij makkelijk te spelen tank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Moechy schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:15:
[...]

Ja, maar die speelt met elke tank de sterren van de hemel.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Sircuri schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:31:
[...]

Ja, maar die speelt met elke tank de sterren van de hemel.
Klopt maar blijkbaar heeft de WZ-114 een buff gekregen met deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Manneke- schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:31:
[...]

Tier 10 matches zijn ook wel bijzonder geworden met allemaal nieuwe spelers die de tier duidelijk niet gewend zijn. Vage potten met superzware heavies die totaal de verkeerde kant op rijden en geen idee hebben wat ze doen. Is soms leuk farmen, maar super frustrerend als ze in mijn team zitten.

Achja, over een tijdje trekt dat wel weer recht. Gaat wel echt een drop in Mark requirements opleveren.
Ja, dit valt mij ook op. Tier 11 spelers die werkelijk allemaal binnen paar seconden worden weggeschoten. Heel vermoeiend. Hele bevolkingsgroepen die kennelijk weer van onder hun steen gekropen zijn. Spelers met KS-1 die denken dat ze onoverwinnelijk zijn :(

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sircuri schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:35:
[...]

Ja, dit valt mij ook op. Tier 11 spelers die werkelijk allemaal binnen paar seconden worden weggeschoten. Heel vermoeiend. Hele bevolkingsgroepen die kennelijk weer van onder hun steen gekropen zijn. Spelers met KS-1 die denken dat ze onoverwinnelijk zijn :(
Om een Tier XI te worden moet je toch eerst voldoende XP in de Tier X behaald hebben. Dat kunnen dus nooit beginners zijn mijn idee. Die halen nooit 350k XP op 1 dag binnen. Kan uiteraard wel dat ze al X tijd niet meer gespeeld hebben en nu weer tevoorschijn komen

[ Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 05-09-2025 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Je kan een hele lijn gratis krijgen en vervolgens de tier 11 kopen van de credits.

edit: Ah, zie nu pas wat je zegt. Dan zijn het waarschijnlijk spelers die amper spelen die nu weer online komen en hun free XP inzetten ofzo voor een Tier 11.

[ Voor 51% gewijzigd door Sircuri op 05-09-2025 14:27 ]

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
Voorlopig vind ik de update een enorme tegenvaller..
Ik erger me echt dood aan die kut UI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stephan11
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-09 12:49
Ik vind de nieuwe opzet waardeloos, aslan is mijn laatste hoop. Ik wacht nog even met het kiezen van mijn eerste XI, zit ruim in mijn free xp, kan er een nemen,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
Ik moet 20x meer klikken.. ook die post-battle is waardeloos. Onoverzichtelijke brij.
Mm is nog steeds hetzelfde.. 3- 15 losses zijn nog steeds schering en inslag.

Pff, valt me enorm tegen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 26-09 17:31
Ben benieuwd of er ook nog een Tier 11 SPG gaat komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 26-09 17:31
Moechy schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 18:09:
Ik moet 20x meer klikken.. ook die post-battle is waardeloos. Onoverzichtelijke brij.
Mm is nog steeds hetzelfde.. 3- 15 losses zijn nog steeds schering en inslag.

Pff, valt me enorm tegen eigenlijk.
En je kunt volgens mij ook niet zien welke modules je allemaal hebt beschadigd bij andere tanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
GT-R schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 21:13:
[...]

En je kunt volgens mij ook niet zien welke modules je allemaal hebt beschadigd bij andere tanks.
Ik mis ook het tegelijk open hebben van meerdere battle result windows. Zit met smart te wachten op de oude garage in aslains modpack haha. Zal vast wel iemand zijn die dat kan namaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
GT-R schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 21:13:
[...]

Nee je ziet niks meer..
Dacht dat 2.0 beter ging zijn maar hou er eigenlijk een beetje een wrang gevoel aan over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:56
Ik vind het er allemaal wel prima uitzien eigenlijk :) Ja, in de oude UI had je meer info beschikbaar maar daar keek ik toch nooit naar, prima dat het nu ergens achter zit.
Enige wat me irriteert is de tank carrousel, de iconen zijn nu veel groter zodat er minder tanks in beeld passen. Die playlists leken me ideaal maar kun je niet meteen selecteren, moet je eerst met spatiebalk naar het my vehicles gebeuren gaan. Had die dropdown met playlist dan gewoon meteen boven de carrousel/naast het filter geplaatst.
Ohja, en overal de ammo weer aanvullen.. die credits boeien me niet zo maar je bent een halve dag aan het klikken om al je tanks weer te vullen 8)7

Qua spelen is het wel chaos nu, allemaal nieuwe spelers die maar wat doen :P Lastig te oordelen zo welke tanks echt sterk zijn geworden met de rebalance en de nieuwe tier XI.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
Die 122 TM doet wel pijn als je iets raakt, maar 15 sec reload ook voor een T8 medium 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittmann1982
Momenteel twijfel tss de Leopard 1 lijn te nemen (tot de VII VK30.02D onderzocht, en leidt tot de XI Leopard 120) , of te gaan voor de Manticore lijn (enkel VI Crusader al gereasearched).
De Maus lijn is ook een optie, daarvan heb ik enkel de tier VI onderzocht, maar die zijn zooooooo traag.
Ik neig naar de Leopard lijn. Iemand bedenkingen daarbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:29
wittmann1982 schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 10:27:
Momenteel twijfel tss de Leopard 1 lijn te nemen (tot de VII VK30.02D onderzocht, en leidt tot de XI Leopard 120) , of te gaan voor de Manticore lijn (enkel VI Crusader al gereasearched).
De Maus lijn is ook een optie, daarvan heb ik enkel de tier VI onderzocht, maar die zijn zooooooo traag.
Zijn er nog meer lijnen die je nog moet grinden?

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
wittmann1982 schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 10:27:
Ik zou vooral kiezen voor een lijn waar bijvoorbeeld de tier 6 t/m 8 niet heel fijn zijn om te spelen, maar de tier 9 en 10 wel. Zo skip je eigenlijk een irritante grind. Ik vond de leopard lijn bijvoorbeeld erg leuk om te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
Leopard is wel een leuke lijn inderdaad. Gewoon geen armor, lekker snipen van op afstand en mensen afstraffen. 😅 ben je gezien, dan ben je vaak wel het haasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittmann1982
Kepro schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 10:29:
[...]

Zijn er nog meer lijnen die je nog moet grinden?
Ja, meer dan genoeg :D
Zweedse TD had ik tot aan de UDES 03, maar weer verkocht, ik kreeg die maar niet werkend. De mediums en heavies heb ik daar nog niet.
Polen: nog niets, behalve de Burza.
CZ: gestopt bij de T25
Japan: nog quasi niets
China: niets
UK: enkel tot aan Cromwell en Setter
FR: de lights lijn tem BC 12t, waar ik verder ga gaan tot aan de tier X, zeer leuk spelen, rest niets
US: arty tot de M53/55 (die sterk teleurstelt qua accuracy), heavy tot aan M6
Rus: tot aan SU100M1, SU-152, IS3, T34
German: tot aan GW Tiger P, Ferdinand, RHM B WT, VK 30.01P, Tiger II, Panther, VK 30.02D, VK 28.01
Premiums Bourrasque, ELS Even 90 en SU 130PM net met bonds gekocht.
Het bovenstaande zal wel een idee geven wat ik het liefste speel :)
SurfBoy schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 10:30:
[...]

Ik zou vooral kiezen voor een lijn waar bijvoorbeeld de tier 6 t/m 8 niet heel fijn zijn om te spelen, maar de tier 9 en 10 wel. Zo skip je eigenlijk een irritante grind. Ik vond de leopard lijn bijvoorbeeld erg leuk om te spelen.
Maar soms wil je ook gewoon eens dat het vooruit gaat en nu dat eindelijk eens kan :*)

[ Voor 19% gewijzigd door wittmann1982 op 06-09-2025 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
wittmann1982 schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 10:43:
[...]

Ja, meer dan genoeg :D
Zweedse TD had ik tot aan de UDES 03, maar weer verkocht, ik kreeg die maar niet werkend. De mediums en heavies heb ik daar nog niet.
Polen: nog niets, behalve de Burza.
CZ: gestopt bij de T25
Japan: nog quasi niets
China: niets
UK: enkel tot aan Cromwell en Setter
FR: de lights lijn tem BC 12t, waar ik verder ga gaan tot aan de tier X, zeer leuk spelen, rest niets
US: arty tot de M53/55 (die sterk teleurstelt qua accuracy), heavy tot aan M6
Rus: tot aan SU100M1, SU-152, IS3, T34
German: tot aan GW Tiger P, Ferdinand, RHM B WT, VK 30.01P, Tiger II, Panther, VK 30.02D, VK 28.01
Premiums Bourrasque, ELS Even 90 en SU 130PM net met bonds gekocht.
Het bovenstaande zal wel een idee geven wat ik het liefste speel :)

[...]

Maar soms wil je ook gewoon eens dat het vooruit gaat en nu dat eindelijk eens kan :*)
Ik zou sowieso voor de IS7-gaan.
Je zou richting de grille en e50m kunnen gaan.
Manticore is een leuke LT spot tank.

Ik zou hier, ook gezien de missies eerst de aandacht op leggen. Ik zou voor de Maus alleen de daily dubbel xp pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Die T29 na de M6 is echt een leuke goeie tank. Beetje hulldown staan en plekje en minicupola boven je gun beschermen en farmen/bouncen maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Moechy schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 10:57:
Die T29 na de M6 is echt een leuke goeie tank. Beetje hulldown staan en plekje en minicupola boven je gun beschermen en farmen/bouncen maar.
De tier 11 van de US MT en HT lijn zijn wel erg sterk hull down. T29 is erg leuk en de t32 na de buff ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Kepro schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 10:58:
[...]

De tier 11 van de US MT en HT lijn zijn wel erg sterk hull down. T29 is erg leuk en de t32 na de buff ook wel
Aha dan kan ik met goeie vooruitzichten lekker doorgrinden 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittmann1982
Kepro schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 10:48:
[...]

Ik zou sowieso voor de IS7-gaan.
Je zou richting de grille en e50m kunnen gaan.
Manticore is een leuke LT spot tank.

Ik zou hier, ook gezien de missies eerst de aandacht op leggen. Ik zou voor de Maus alleen de daily dubbel xp pakken.
Zwaar speel ik niet zo graag (waarsch omdat ik daar niet zo goed in ben :+ ). Ik hou het wel is gedachten. Ik heb nl. bijna geen tanks voor missies waar er moet gebounced worden.
Grille zou ik ook wel willen, maar miss dat ik daar gewoon wel naartoe grind. Die WT auf pz IV ziet er veelbelovend uit.
E50 lijn nu ook op de shortlist gezet ;)
Dus IS-7, Leopard, E50 en Manticore. Aan de ebr 105 lijn ook nog ff gedacht trouwens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Manneke-
Moechy schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 10:35:
Leopard is wel een leuke lijn inderdaad. Gewoon geen armor, lekker snipen van op afstand en mensen afstraffen. 😅 ben je gezien, dan ben je vaak wel het haasje.
Ik vind het toch knap dat je dit zo goed weet met 3 battles in de pta en 0 tier 10's in je garage...

@wittmann1982 ik zou op youtube even een filmpje kijken van maxgamingfps. Een twitch speler en youtuber die goeie content maakt en vanwege de 2.0 update alle lijnen kort benoemd en of ze fijn zijn tijdens de grind of beter overgeslagen kunnen worden. (Met in het achterhoofd de gratis lijn die je krijgt van de update)

Hier zegt hij bijv dat de is7 lijn een goede lijn is maar de weg naar de is7 of 277 ook goed is. Dus zijn tip: sla hem niet over. En zo heeft hij er nog meer.

[ Voor 39% gewijzigd door Manneke- op 06-09-2025 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Manneke- schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 14:36:
[...]

Ik vind het toch knap dat je dit zo goed weet met 3 battles in de pta en 0 tier 10's in je garage...

@wittmann1982 ik zou op youtube even een filmpje kijken van maxgamingfps. Een twitch speler en youtuber die goeie content maakt en vanwege de 2.0 update alle lijnen kort benoemd en of ze fijn zijn tijdens de grind of beter overgeslagen kunnen worden. (Met in het achterhoofd de gratis lijn die je krijgt van de update)

Hier zegt hij bijv dat de is7 lijn een goede lijn is maar de weg naar de is7 of 277 ook goed is. Dus zijn tip: sla hem niet over. En zo heeft hij er nog meer.
Oei oei, gaan we wat elitair doen?
Het gaat hier toch over de leopard-lijn doen of niet? De voorgaande tanks spelen hetzelfde.
Heb maar onlangs de Leopard PTA ff gespeeld. En ik start teveel lijnen op om effectief door te grinden naar Tier 10. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manneke-
Moechy schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 15:14:
[...]

Oei oei, gaan we wat elitair doen?
Het gaat hier toch over de leopard-lijn doen of niet? De voorgaande tanks spelen hetzelfde.
Heb maar onlangs de Leopard PTA ff gespeeld. En ik start teveel lijnen op om effectief door te grinden naar Tier 10. ;)
Elitair zeer zeker niet.
Alleen een mening hebben over iets wat je niet/amper kent voelt voor mij als meepraten om het meepraten.

Maar geef gerust je mening, ik wil je daarin niet belemmeren(voor zover dat überhaupt kan). Alleen zou ik het jammer vinden als iemand zich compleet baseert op jouw woorden, en credits en tijd investeert, en het toch anders blijkt te zijn. Simpelweg omdat tier 7/8 compleet anders kan zijn(en vaak is) dan de tier 9/10.

Hetzelfde als wanneer iemand zou vragen naar ervaring van een tier 11, dan hou ik mijn mond. Maar hierin maakt iedereen andere keuzes en dat is oprecht prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wittmann1982
Zonet een 2de account aangemaakt en daar de IS7 lijn gekozen + de E50.
IS7 is best wel snel/ beweeglijk naar mijn aanvoelen vergelijken met andere lagere tier heavies die ik heb. Ook accuraat.
De E50 en E50M bevielen me ook wel, ook eens sidescraping geprobeerd, maar dat had ik beter achterwege gelaten :)
Miss nogmaals doen en dan de grille 15 en Leopard lijn kiezen (en idealiter nog eens een 3de keer met de Manticore en de EBR 105) , kan ik ze ten minste eens testen vooraleer ik definitief beslis in mijn "echte" account.
@Manneke- MaxGamingFPS is idd nuttig, later nog eens volledig bekijken

[ Voor 6% gewijzigd door wittmann1982 op 06-09-2025 17:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stephan11
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-09 12:49
Ik heb mijn eerste T11-mijn 430u had al 250000xp , was hier vergeten versneld trainen aan te setten, mijn geluk. Ik moet zeggen dat de 432u niet verkeerd is, speelt het zelfde als voorganger. Alles is net wat beter, beslist niet overpowerd, je hebt nog steeds je team nodig. Next is de lite, 240000 free xp en 30000 op de t10 lite, heb nog een stukje te gaan..goed, ik had alles vrij gespeeld, er is nu weer werk aan de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:45
Hebben jullie ook zo veel last van ghost shells en shells die de grond in vliegen ook al zie je op je scherm dat ze ruim boven de grond zouden moeten gaan? Wordt er echt gek van.

Verder last van het klassieke haal een missie 10x voordat je hem moet doen, maar krijg het niet voor elkaar hem te doen wanneer hij actief is (4 kills).

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
ElPaco schreef op maandag 8 september 2025 @ 17:40:
Hebben jullie ook zo veel last van ghost shells en shells die de grond in vliegen ook al zie je op je scherm dat ze ruim boven de grond zouden moeten gaan? Wordt er echt gek van.

Verder last van het klassieke haal een missie 10x voordat je hem moet doen, maar krijg het niet voor elkaar hem te doen wanneer hij actief is (4 kills).
Ik heb hier al denk ik meer dan een jaar last van, maar het lijkt nu wel weer erger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:54

StarWing

Huh ?!?

RNG is broken, dat moeten ze fixen zodat skill loont.

Page intentionally left blank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
RNG swingt idd wel de pan uit.. de MM was wel heel wat beter als gisteren.
Veel minder 3 - 15 potjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heb uiteindelijk voor de US lijn gekozen, de T803 is gewoon insane. Kan niet wachten tot ik die heb.

De T110E5 is raar.. Dat gezwel op die koepel.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Oohja als je jezelf echt wil pijnigen en alle plezier uit WoT wil vergallen, speel een M41 Arty.. wat een tyfushok is dat zeg..

Dacht wat arty missies te doen en met lower tier is dat vaker iets makkelijker dan met de higher tiers..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wittmann1982
Leopard lijn gekozen. Idd hét beste kanon in het spel. Meteen wat crew books gebruikt zodat ze volledige camo training hebben en BIA voor 50%. Ook camo skin erop gezet. Concealment staat nu toch al op 525, een stuk beter dan stock.
Voorlopig rammer en vents erop gezet.
@Moechy Mijn favoriete arty is de GW Panther, verschrikkelijk accuraat! Heel wat anders dan de tier IX M53/55, daarvan waren mijn verwachtingen destijds zeer hoog. In de tech tree van Skill4ltu staat deze als epic, daar denk ik toch sterk anders over. De tier X zal ik zelfs niet meer aankopen denk ik.
Probeer zo snel mogelijk van die M41 af te raken, die M44 die erop volgt is echt wel goed. Die heb ik dan ook nog altijd staan in de garage.
Ik zie dat er op mijn loop 2 sterren staan. Betekent dit dan dat ik daar 2 MOE heb?
Op mijn GW Panther staan dan weer 3 smalle lijntjes, dat is dan 1 MOE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Ik heb de GW Panther inderdaad en de Crusader SP (die is ook echt goed).
Dacht eens een andere lijntje op te starten aangezien ik enkel kutpotjes had met mijn normale tanks maar voorlopig nog meer frustratie.. moet inderdaad ff doorgrinden maar als geen enkel shot raakt gaat het lang duren.. en natuurlijk als je dan eens arty speelt krijg je maps zoals Paris etc..

Speel je een trage brawler a la AT-8, krijg je alleen maar open vlaktes.. 🙈

[ Voor 46% gewijzigd door Moechy op 09-09-2025 18:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wittmann1982
Ik zie net dat ik met mijn M44 aan 91% MOE zit. Staat enkel een rammer en een camo net (ja ik weet het) op. Misschien nog ff wat pimpen met wat equipment en trachten die 95% te halen.
Zo goed als alle arty missies heb ik gedaan met de combo gw panther/ M53/55 btw.
Volgens 1 van de laatste filmpjes die ik bekeek (dacht van quickiebaby) zou de X Obj 261 de beste tier X arty zijn. Misschien dat die lijn nog het grinden waard is.
Heeft iemand die al?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:26

Roozzz

Plus ultra

Moechy schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:16:
Oohja als je jezelf echt wil pijnigen en alle plezier uit WoT wil vergallen, speel een M41 Arty.. wat een tyfushok is dat zeg..
Fixed that for you.

vroeger alle missies met de m44 en de 261 gedaan. Free xp ftw.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Er is maar 1 ding erger. De LeFh.... wat een toxische kutarty..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cheezus
Roozzz schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:16:
[...]

Fixed that for you.

vroeger alle missies met de m44 en de 261 gedaan. Free xp ftw.
Moechy schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:16:
Oohja als je jezelf en anderen echt wil pijnigen en alle plezier uit WoT wil vergallen, speel een Arty.. wat een tyfus is dat zeg..
Fix het dan goed ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Moechy schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:34:
Er is maar 1 ding erger. De LeFh.... wat een toxische kutarty..
Wat is er mis met deze cutie? :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KRLkpgfaa2Ta_-30m8EGypzsjKE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A42HW9Bc1xbiqAkanj4Dbg7K.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
wittmann1982 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:52:
Ik zie net dat ik met mijn M44 aan 91% MOE zit. Staat enkel een rammer en een camo net (ja ik weet het) op. Misschien nog ff wat pimpen met wat equipment en trachten die 95% te halen.
Zo goed als alle arty missies heb ik gedaan met de combo gw panther/ M53/55 btw.
Volgens 1 van de laatste filmpjes die ik bekeek (dacht van quickiebaby) zou de X Obj 261 de beste tier X arty zijn. Misschien dat die lijn nog het grinden waard is.
Heeft iemand die al?
Obj 261 is echt top. Heb er nu 60 potjes in gespeeld, maar al 1 keer over de 5k damage ermee gedaan en meerdere in de 4k damage. Dat apparaat is zo bizar accuraat. Schot in een engine deck richten? Geen enkel probleem! De 212a op tier 9 daarvoor is ook top.

Voor splash missies zou ik wel de Amerikaanse tier 9 aanraden. Heeft een best grote splash zone in combinatie met een snelle reload.

Voor fun zou ik de Britse tier 6 aanraden. Letterlijk aan de andere kant van een gebouw kan je schoten landen op een engine deck. Soms als ik me verveel pak ik die er even bij om me kapot te lachen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
Die verpest Low Tier Battles..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
#delete arty..

Maar helaas, zolang er missies in zitten moet je ze spelen..

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 16:50
Zijn er toevallig nog actieve Nederlandse clans? En zo ja, welke raden jullie aan? :D

• Moechy
dr34m3dd schreef op donderdag 11 september 2025 @ 12:24:
Zijn er toevallig nog actieve Nederlandse clans? En zo ja, welke raden jullie aan? :D
Altijd welkom bij ons. Leuke actieve clan.
Linkje naar discord:
https://discord.gg/x34cz79K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 13:07
Oxigeon schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:13:
[...]

Om een Tier XI te worden moet je toch eerst voldoende XP in de Tier X behaald hebben. Dat kunnen dus nooit beginners zijn mijn idee. Die halen nooit 350k XP op 1 dag binnen. Kan uiteraard wel dat ze al X tijd niet meer gespeeld hebben en nu weer tevoorschijn komen
Onderschat niet hoeveel whales er zijn (46% WR, 60k games) die al jaren honderden euro's uitgeven, maar nooit echt op hoog niveau hebben leren spelen. Die hangen dus in premiums rond op lage tiers en spelen alleen hogere tiers om wat nieuws uit te proberen. Zoals nu. Met al die lootboxes en andere "pay-to-win" acties hebben ze eindeloze bergen gold en free xp verzameld.

Maar goed die betalen het spel voor de rest en laten zich farmen door jou voor je marks of excellence, dus bedank ze maar :)

Zelf ben ik al 7 jaar fanatiek speler in ruste sinds ik mn main account heb verkocht, maar door alle acties en freebie's begint mn alt account een steeds vollere garage te krijgen. Meestal log ik rond de feestdagen in en speel na het binnenharken van een jaar aan updates wat potjes... Om er na een week weer op uitgekeken te zijn voor de rest van het jaar. Het grind virus heeft geen vat meer op mij :)

Ik ben dus vanwege de Wot 2.0 goodies halverwege het jaar al ingelogd en heb de Maus line gekozen en hem na 3 sessies al over de 100k xp van die 325k! Bizar hoe laag het niveau op tier 10 nu is 8)7 Mn 6e potje had ik al een ace tanker met 7k direct dmg te pakken... en zo goed was ik vroeger echt niet.

[ Voor 4% gewijzigd door _Anvil_ op 15-09-2025 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 13:39
Prima recon arty toch? heb bino erop >:) O+ 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wittmann1982
De matchmaking is er niet op verbeterd heb ik de indruk. Zelfs met mijn tier V Stug III ausf G. 3 spellen na mekaar, met resp 1900, 1000 en 1200 dmg, en wat denk je ... alle 3 verloren.
Sta je daar dan voor jan lul alleen te cappen met de TD, terwijl de rest zo passief als maar zijn is.
En in de hogere tiers idd hetzelfde. Deze week nog 15-0 verloren ....

[ Voor 10% gewijzigd door wittmann1982 op 15-09-2025 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Zelfde idee heb ik ook. Heel veel spelers die je eigenlijk in een tier 3 battle nog niet zou willen hebben in je team. Wellicht is het inderdaad een maandje uitzitten en dan zijn hopelijk al die mensen weer afgeknapt.
Ik heb trouwens ook andere potjes gehad. Leopard 1, slechts 2000 dmg gedaan, hopeloos verloren, maar dan wel bovenaan staan met 1000 dmg meer dan de 2e. Ja, dan ga je echt huilen.

[ Voor 29% gewijzigd door Sircuri op 15-09-2025 16:26 ]

Signature van nature

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Wat een gezever over andere spelers, laat mensen toch lekker op hun manier spelen. Dit maakt het voor jullie toch alleen maar makkelijker? En als je er zo aan ergert speel je toch een maandje niet of zo.

Gedoe over matchmaking blijft altijd, je gaat echt niet elke keer een perfecte pot spelen. Ik geniet gewoon van het spelletje, lukt het vandaag niet, stop ik er lekker mee en ga wat anders doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Je hoeft niet te reageren hoor. Het mag, maar hoeft niet.

Ik neem aan dat jij het toch ook leuk vindt als een spelletje een beetje uitdagend is? 0-15 verliezen of 15-0 winnen is nou niet bepaald uitdagend. MM is altijd een dingetje geweest, dat is absoluut waar. Maar ook jij moet toegeven dat het echt enorm anders is dan een tijd terug.

Maar inderdaad, ik ga weer wat anders doen. In ieder geval niet meer hier rondhangen.

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 18:16
Wat TTL bedoelt is dat je gewoon een potje speelt met 15 + 15 echte spelers, je kan dan boos zijn op de matchmaking, maar Wargaming gaat dat nooit (kunnen) fixen. Ook mensen met 7k+ wtr hebben gewoon slechte potjes of maken domme keuzes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Sircuri schreef op maandag 15 september 2025 @ 17:41:

Ik neem aan dat jij het toch ook leuk vindt als een spelletje een beetje uitdagend is? 0-15 verliezen of 15-0 winnen is nou niet bepaald uitdagend. MM is altijd een dingetje geweest, dat is absoluut waar. Maar ook jij moet toegeven dat het echt enorm anders is dan een tijd terug.
Met 0-15 verliezen is inderdaad niet echt een uitdaging, maar ook dan kun je nog prima hebben gespeeld. Met 15-0 winnen terwijl je zelf de aanval leidt kan ook zeker uitdagend zijn. Ik beoordeel de potjes vooral op m'n eigen bijdrage/spel en niet zozeer op de (teamafhankelijke) eindscore.
Qua MM is er niet zoveel anders denk ik, er is gewoon een veel grotere groep noobs die nu tier X en XI spelen, gemiddeld zou dat in je voordeel moeten werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Game_overrr schreef op maandag 15 september 2025 @ 18:04:
Wat TTL bedoelt is dat je gewoon een potje speelt met 15 + 15 echte spelers, je kan dan boos zijn op de matchmaking, maar Wargaming gaat dat nooit (kunnen) fixen. Ook mensen met 7k+ wtr hebben gewoon slechte potjes of maken domme keuzes.
Mocht dat nu echt zo zijn ja..
Maar helft van de spelers zijn Bots of zo spelen ze toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Moechy schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:47:
[...]

Mocht dat nu echt zo zijn ja..
Maar helft van de spelers zijn Bots of zo spelen ze toch..
Dat gaat niet veranderen als je er aan ergert :) Ik bedoel dat je ze lekker links moet laten gaan en genieten van de leuke potjes. Ik vloek ook wel eens als het niet lukt of als het team niet loopt, meestal doe ik dan een actie die ik anders toch nooit doe en zie hoe het loopt. Nieuwe ervaring geeft nieuwe inzichten denk ik altijd maar ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-09 20:16

1lau

Hearthstone Arena Player

Eerlijk gezegd heb ik sinds WoT 2.0 bar weinig random matches gedaan, 1 a 3 matches alleen voor de dagelijkse top 10 rewards
Switch server als het niet loopt, dat hielp bij mij ook wel eens op weekenden na

Met Boiling Point, Onslaught Light en nu met Last Stand is er genoeg te doen

Via Onslaught Light kan je ook de dagelijkse/wekelijkse missies doen en crew trainen

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-09 12:05
Hij staat in de verkeerde garage, DAT is er mis ;)

• wittmann1982
Inmiddels ben ik meer en meer aan het wennen aan mijn leopard. Begin van de match achteraan wat snipen, en eens het speelveld wat uitgedund is naar voor schuiven en op die manier wat spotten voor de rest.
Deze manier bevalt me voorlopig het beste. Zeker geen spijt van mijn keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Dat is hoe ik hem ook speel. Beetje vergelijkbaar met de Vickers die ook heb. Vickers heeft alleen kortere reload tijd, maar minder armor. Beide heb ik gebouwd als stealth tanks en je kan daardoor toch aardig wat spotting doen voor je team.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Laatst online: 26-09 13:07
Kan iemand kort voor me samenvatten of 1 van die 3(?) nieuwe game modes de moeite waard zijn?

Dan bedoel ik heel leuk en/of de rewards waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittmann1982
Waffenträger dat er sinds vandaag is, is wel leuk, maar hoe je dat in godsnaam kunt winnen???
Je overload dan eindelijk bijna zo een mast, teleporteert die E110 zich er naartoe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:16

Caveman

whahoehaha

wittmann1982 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:52:
Waffenträger dat er sinds vandaag is, is wel leuk, maar hoe je dat in godsnaam kunt winnen???
Je overload dan eindelijk bijna zo een mast, teleporteert die E110 zich er naartoe.
Over een paar dagen wordt dat anders, nu spelen de unicums met hun gekochte keys en de tomato's kunnen niet anders dan harriers spelen. Dus geen coordinatie en godtier waffentragers. Over een paar dagen gaan de tomato's keys krijgen en WT spelen...

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Laatst online: 26-09 12:16
Caveman schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 10:24:
[...]

Over een paar dagen wordt dat anders, nu spelen de unicums met hun gekochte keys en de tomato's kunnen niet anders dan harriers spelen. Dus geen coordinatie en godtier waffentragers. Over een paar dagen gaan de tomato's keys krijgen en WT spelen...
Gaan we het vandaag eens proberen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

De T803 staat in de garage, en ben al aardig op weg met de upgrades.

Man wat een fijn ding is dat zeg. Het is nog maar vroeg, maar volgens mij ligt dat ding mij wel (mijn avg. WN8 1000 battles is 1794)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kny0YgawHDT3HEkB1PaTN24m7EM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LjxTvRB8i7jPIcPFbe6i3uoz.png?f=fotoalbum_large

Leuk tankje. Niet extreem OP qua armor, dus als je niet goed oppast ben je de sjaak. Maar als je eenmaal op gang bent... WOW!

Nu aan het grinden voor de Leo 120 (heb de Leo toch al). Denk dat ik daarna voor de Borkbork ga

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wittmann1982
pns333 schreef op maandag 22 september 2025 @ 15:35:
[...]

Gaan we het vandaag eens proberen :)
Nog eens geprobeerd en meteen gewonnen daarnet, beste keuze voor mij lijkt de Foudre te zijn, anders is er te weinig tijd om er naartoe te snellen eens het schild down is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dweebus
Ben nog niet zo happy met die 2.0 update.

Interface ziet er leuk uit, maar praktisch is het niet.
- Crew skills en roles zijn niet overzichtelijk.
- Elke keer doorklikken als je "snel even" de eigenschappen van een tank wil kijken.
- De UI overhaul is maar half gedaan. De helft van de schermen is gewoon oude stijl.
- Niet duidelijk in battle report welke missie je nu hebt gehaald. (Alleen in de notification staat "Mission accomplished", en dan maar raden welke het was...)

Matchmaking..
- Ik heb nog nooit zoveel 5 minute games en roll-overs gehad als nu.
- Die tank roles maken dus geen enkel verschil.

In mijn optiek is deze update een half jaar te vroeg uitgebracht. Beetje een rush-job om de spelers te pleasen lijkt het wel.

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 13:39
Dweebus schreef op woensdag 24 september 2025 @ 17:19:
Ben nog niet zo happy met die 2.0 update.

Interface ziet er leuk uit, maar praktisch is het niet.
- Crew skills en roles zijn niet overzichtelijk.
- Elke keer doorklikken als je "snel even" de eigenschappen van een tank wil kijken.
- De UI overhaul is maar half gedaan. De helft van de schermen is gewoon oude stijl.
- Niet duidelijk in battle report welke missie je nu hebt gehaald. (Alleen in de notification staat "Mission accomplished", en dan maar raden welke het was...)

Matchmaking..
- Ik heb nog nooit zoveel 5 minute games en roll-overs gehad als nu.
- Die tank roles maken dus geen enkel verschil.

In mijn optiek is deze update een half jaar te vroeg uitgebracht. Beetje een rush-job om de spelers te pleasen lijkt het wel.
De UI valt idd wat over te zeggen, hopelijk gaat ze dit nog anders doen of dat er een mod komt waarbij het overzichtelijker getoond word.

• Moechy
Pff ben gelukkig niet de enige die die UI maar niks vind.
Garage laad ook veel trager dan vroeger, hang soms een halve minuut vast na een battle vooraleer ik terug in de garage kom...

Die MM is niks veranderd tegenover voor 2.0.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:34
Eergisteren World of Tanks weer eens geïnstalleerd. Ik zocht een spel om te spelen en zag dat er een 2.0 uitgekomen is, zag er goed uit, dus waarom niet.

Ik heb volgens mij voor het laatst ergens in 2012/2013 gespeeld, in 2016 nog even enkele potjes maar niet blijven plakken, maar allemachtig wat is er veel veranderd zeg. WoT Premium, Modules, bonds. Ook allerlei bonussen omdat mijn account al zo oud is. Er stonden ook een stuk of 7 nieuwe premium tanks bij als gift. En ik mocht een gratis techtree unlocken. Bijna halve avond gisteravond beziggeweest met 2 bekenden om door te nemen hoe alles nu in elkaar zit :+

Hopelijk van het weekend eens even lekker doorspelen :Y Leuk ook om zoveel bekende namen te zien op friendslist, alhoewel de meeste vast niet meer spelen. Gelukkig ook sommigen nog wel die enthousiast een berichtje stuurde vanonder welke steen ik gekropen kwam na al die jaren :+

Edit: vroeger heette ik Kaap overigens, in de tussentijd op GoT een namechange gedaan.

[ Voor 18% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-09-2025 10:34 ]

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:48

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Welkom terug zou ik zeggen. De gratis Tier10 is wel een leuke bonus voor iedereen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manneke-
WishmasterNL schreef op donderdag 25 september 2025 @ 10:45:
Welkom terug zou ik zeggen. De gratis Tier10 is wel een leuke bonus voor iedereen ;)
Ja dat is echt super! Tier 10 matches zijn echt een feest geworden hierdoor...not.

Merk wel dat platoonen hierdoor echt nog meer loont. En ik vaak eerst afwacht wat mijn team gaat doen en of de roles ook echt doen wat ze in mijn opinie behoren te doen.
Merk dat ik het zelf lastig vind om een overduidelijke flank waar je heen moet te laten liggen omdat je anders 1 vs 4 bent waarbij je ook kansloos bent.
Himmelsdorf - treinkant of juist de heuvel
Mines - midden verhoging of juist de flank bij het water. Etc.
Blijf wel moeite houden met spelers die hun hp niet gebruiken en daardoor niet durven te decappen bijv. Ook al hebben ze de hp om een schot te incasseren. Liever een loss dan een shot kennelijk.

Laatst Aslains weer geïnstalleerd. Maar kanonnen wat een mogelijkheden. Nog niet helemaal uit welke ik uit en aan wil. En degene die ik zoek (xvm stats spelers) kan ik niet vinden. Evenals stats van de tank waarin ze rijden in de battle.
Wil niet teveel info, heb het puur voor moe en rating spelers.

Om positief af te sluiten - onslaught gaat weer beginnen. Fijne modus met rewards.
Pagina: 1 ... 85 86 Laatste