[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 87 88 Laatste
Acties:

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-02 10:23
Snoes schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 00:06:
Ze zijn mij te dominant aanwezig.
Totdat het nieuwtje eraf is.
Moet eerlijk bekennen dat de Ares wel grappig speelt. Het is niet perse een hele goede medium maar wel een hoop lol.

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Als er zo 1tje per match in zit kan je ze nog wel counteren maar als er 3 of 4 of zoals gisteren 5 inzitten is de lol er al snel af..
Leek wel Call Of Duty qua speelstijl. Gewoon rushen en alles farmen maar er heeft niemand een antwoord tegen die autocannons..

Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:55

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wat een K-dag tot zover.. Echt werkelijk NIETS lukte. Hopelijk vanavond beter..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ljn-G8OT4vF341XC4hffthyDD5I=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/qVQRBA2tGFvo8lCpv22nlnuP.png?f=user_large

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Moechy
  • Nu online
Met zo'n stats moet je niet klagen.. 😅

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:52
Angeloonie schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 17:21:
Wat een K-dag tot zover.. Echt werkelijk NIETS lukte. Hopelijk vanavond beter..
[Afbeelding]
I raise you :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h_cTsMiQ-Ulm1wRa0E4KGJHtZTw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/DC68zrq3LEB5sSAQSZmXrIAP.png?f=user_large

Ik ben begonnen met de Ares lijn, dacht eerst op tier 8 te blijven om uit te vinden wat werkt.. tot nu toe: niks :X

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Was weer een fantastische avond..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rCF45mQ78NJs1ZEiLLat77jBh5Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PpGbwxlkLqVihDeQUML0IGoj.png?f=fotoalbum_large

Ik weet het niet met de Ares.. In theorie is dit een perfecte tank voor mij, want ik <3 autoloaders, magazines etc. Maar op de een of andere manier lukt het gewoon niet met deze tank. Want...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LiJiCajj_0fRhNQvX45R4qP5TSY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NYaNti73M1d60uLHihjeKOzv.png?f=fotoalbum_large

Weet nog niet wat voor rol ik moet aannemen, want hij heeft geen armor behalve turret, is niet snel genoeg om vooruit te gaan in sneaky positie, en kan ook niet snipen want niet nauwkeurig genoeg + 1 schot en je camo is weg.
Denk dat ik veel meer support moet spelen met een andere speler, want dit werkt gewoon niet hoe het nu gaat...

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik ben ook absoluut niet bang voor die Ares tank lijn. Het enige vervelende is met deze tanks is dat als ze jou eerder spotten, je meteen 4 a 5 kogels in je snuffert gekregen hebt. Maar verder zijn het papieren tankjes en vreselijk traag.
Daarbij komt inderdaad dat ik zelf ook niet weet hoe ik dit ding moet spelen. Heb graag een rol aan de front linie en dat kan met deze tank absoluut niet. Dus ik denk niet dat ik echt veel ga spelen in deze tank lijn. Misschien voor Frontline een uitdaging straks :+. Zijn alle alle borrats/progetto 46's vervangen door Ares tankjes.

Signature van nature

• Moechy
  • Nu online
1 of 2 ares tanks zijn geen probeem.
4 of 5 wel want die rushen gewoon een flank en daar gaat je potje.
Gelukkig zal de MM ondertussen wel beetje genormaliseerd zijn.

• Cheezus
De Ares 75 heb ik maar opgegeven.. gemiddeld haal ik een paar hits met een burst (120 damage) en krijg je 1 hit terug (300+ damage). Als ik HP wil besparen en late game tanks wil afmaken pak ik wel een french light, dan kan ik de rest van de game tenminste ook nog nuttig zijn.
Ares 85 geskipped en met de Ares 90 begonnen.. wát een verschil. Nu doe je ~350 damage met een burst op afstand of soms wel 1000 dichtbij. En hij is sneller, heeft betere gun depression en enigzins werkende armor.
Nog steeds een beetje ontdekken wat handig is en wat niet maar ik heb in ieder geval weer het gevoel dat je wat nuttigs doet om te winnen en weer een beetje normale scores :)

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

@Cheezus Nou dan ga je de 90 C nog leuker vinden!

Heb hem net unlocked, en hij is echt merkbaar beter dan de 90. Sneller, wendbaarder en nauwkeuriger.
Mijn 1e twee (en tot nu toe enige :+) games met die tank:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X5Umo1HVzpCcMPNo5pJs17RyqIs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sRgzgCc9saDcxeMfuyAho2Hq.png?f=fotoalbum_large

• Cheezus
Niet te hard van stapel lopen, ik zei dat ik het gevoel had er wat nuttigs mee te doen, nog niet dat ik hem leuk vond :P
Het is in ieder geval iets unieks, en de tier X is in ieder geval een stuk beter bruikbaar dan de tier 8.

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Dan misschien toch maar eens de Tier10 proberen te unlocken. Tier 8 is echt prut.

Signature van nature

• Cheezus
Sircuri schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 14:58:
Dan misschien toch maar eens de Tier10 proberen te unlocken. Tier 8 is echt prut.
Na dik 100 battles heb ik de tier X nu helemaal unlocked (tier XI + alle field mods). Het blijft een 'situational' ding. Werkt vooral goed tegen slechte spelers die zich laten verrassen op open terrein of late-game waar je 'yolo' een tank kan rushen en z'n zij-/achterkant kan blijven schieten.
Een beetje goede speler in een tank met een beetje (turret) armor heb je het enorm moeilijk mee, je kan dan eigenlijk niks beginnen.
Voorlopig maar weer even gewone tankjes spelen, als ik weer eens 7 miljoen over heb kijk ik wel of ik aan de tier XI ga beginnen :P
Pagina: 1 ... 87 88 Laatste