![]()
|
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]()
|
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
[ Voor 28% gewijzigd door ElPaco op 20-10-2017 15:54 . Reden: rant ]
Wat is de rede dat je gestopt ben met vertalen trouwens? Onenigheid met WG en de uit te geven tanks of andere reden die je niet wil vermelden?
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Sinds ik een full-time baan heb, heb ik weinig zin om met de eigenaardigheden van WG om te gaan.jantje 2 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:48:
[...]
Wat is de rede dat je gestopt ben met vertalen trouwens? Onenigheid met WG en de uit te geven tanks of andere reden die je niet wil vermelden?
Ben blij dat ik de game gewoon in het EN heb staan... sommige dingen moet je nooit vertalen ;-)
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
[ Voor 14% gewijzigd door _Anvil_ op 20-10-2017 19:13 ]
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Hier ookKepro schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 21:04:
Ace op de Super Conqueror is ook binnen.
If you can see, look. If you can look, observe
NA server?Roozzz schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:43:
[...]
Hier ook
Wel opvallend hoeveel goldspam ik hierin ontvang... Er gaan potjes voorbij waarin gewoon geen ap op me geschoten wordt.
Vreemd genoeg heb ik het gevoel dat de shell velocity lager is dan op de conqueror, maar volgens tanks.gg zou die exact gelijk moeten zijn.
Ik heb ook nog ergens spontaan een lowe voor een week gekregen...
Klopt, je hebt al "mazzel" als in 2 van de 10 potjes er een paar spelers in je team zijn die op de minimap kijken en/of een minimale inzet tonen om te pushen of een beetje slim kunnen verdedigenwsLy schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:44:
Probeer je even credits te grinden met je Type 59 en Skorpion G.. 10 battles, 2 victories, 3k wn8. Ik vind het goed zo, wat een gigantische grafteams de hele tijd. Iedere battle bovenaan met damage, hoeveel of hoe weinig ook, stond daarnet bovenaan met 1400 damage in een freaking tier 9 battle...
Echt wat een geweldige teams toch in die x3 weekenden, waarom speel ik dit spel überhaupt nog in dit soort weekenden. Mensen zijn nog te dom om te poepen en dan gaan ze een spel spelen waar bij nagedacht moet worden.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Yep, het was echt een freaking drama. Was ook in een battle met 3 man onze cap aan het verdedigen, vijandelijk team komt over die flank pushen en ons team bleef gewoon vrolijk door rijden aan de andere kant en draaide gewoon niet om... battle verloren we daardoor, na afloop van de battle ging ik de stats eens even bekijken van die mensen, verbaasde me niks eerlijk gezegd... allemaal 45-48% winrate..Breezers schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:09:
[...]
Klopt, je hebt al "mazzel" als in 2 van de 10 potjes er een paar spelers in je team zijn die op de minimap kijken en/of een minimale inzet tonen om te pushen of een beetje slim kunnen verdedigen
Dat roep ik dus ook al 5 posts achter elkaarwsLy schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:28:
[...]
Trouwens.. ligt het aan mij of lijkt het erop dat arty weer een flink pak meer damage doet dan voorheen? Sinds deze patch zie ik steeds vaker hits van 600-1000hp door arty...
Ik skip meestal naar de laatste post in het topic, de rest lees ik meestal niet hahaElPaco schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:34:
[...]
Dat roep ik dus ook al 5 posts achter elkaar
Ja het is gewoon continu 400 of meer damage. Om ziek van te worden. Verder ook hier last van weekendteams. Maakt niet uit hoe hard je heel het enemy team spot, niemand doet er iets mee.wsLy schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:40:
[...]
Ik skip meestal naar de laatste post in het topic, de rest lees ik meestal niet hahamaar ik ben dus niet de enige die het is opgevallen, GJP hoorde ik ook al erover op teamspeak.
[ Voor 17% gewijzigd door ElPaco op 21-10-2017 13:55 . Reden: Ace ]
Ik dacht al dat het aan mijn rijstijl lag, maar ik ben dus niet de enige..... Bij de meest simpele bochten op snelheid lig ik nu op mijn kant of ga lekker een koprol maken (heb zelfs gehad dat ik rechtdoor een heuvel af rij op snelheid en mijn track eraf wordt geschoten waardoor ik dwars op de heuvel beland en..... je raad het al... al rollend op mijn zijkant naar beneden ga....)ElPaco schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:41:
Zwaartekracht lijkt op standje maan te staan, het gemak waarmee je tegenwoordig je tank flipt slaat ook nergens op.
Ik speel regelmatig arty maar merk niks van verhoogde damage. Wel lijkt de RNG op de aim sterk te zijn toegenomen, want je schiet regelmatig compleet uit de circel bij fully aimed targets.ElPaco schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:45:
Ik blijf erbij, arty doet veel meer damage sinds de nieuwe patch. Iedere keer dat er nu in het level een arty shell valt ben ik 400 hp kwijt, dat was eerst rond de 200. Staat niks over in de patch notes, mja, die dingen moeten gewoon uberhaupt uit het spel
Also, winnen is niet echt een ding vandaag. Winrate van onder de 40% na 40 potjes, cause reasons. Onder andere teams op lakeville, met 3 scouts waarbij ze alle 3 de valley rushen (en dus dood gaan enzo).
Happy players, just how WG wants it playerbase to bewsLy schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:44:
Echt wat een geweldige teams toch in die x3 weekenden, waarom speel ik dit spel überhaupt nog in dit soort weekenden. Mensen zijn nog te dom om te poepen en dan gaan ze een spel spelen waar bij nagedacht moet worden.
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Nope, gewoon EU
Dat zijn geen missie badges, maar ranked battle badges.Breezers schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:41:
Weet iemand hoe en of je die mission badges kan uitzetten die je nu ineens bij spelers ziet staan ? Het interesseert mij namelijk echt geen enkele pepernoot of iemand wel/geen mission heeft volbracht en dit is gewoon vervuiling van je overzicht.....
[ Voor 6% gewijzigd door Alexander0506_1 op 21-10-2017 20:20 ]
Held !wsLy schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:10:
[...]
Dat zijn geen missie badges, maar ranked battle badges.
Awfultanker heeft daar een mod voor gemaakt:
[afbeelding]
Hier te downloaden: No Ranked Badge
Is gewoon een gevalletje e-penis..... je moet namelijk zelf de badge aanzetten in je eigen garage.Breezers schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:22:
[...]
Held !![]()
Maar het is toch te debiel voor woorden dat je dit niet gewoon in je default settings kan uitzetten ? .... wat kan mij het nu ooit schelen wat een ander in die missions ranked battles uitvreet of behaald, als je dat wilt weten stop dat lekker in die achievement galerij of ga lekker zelfbevlekkende decals op je tank plakken als je een stijfje daarvan krijgt maar val mij daar niet lastig mee
[ Voor 26% gewijzigd door Mr_Size op 22-10-2017 17:58 ]
Is een van de vele bekende bugs met deze release. Zullen ze wel snel fixen samen met de chat bug.Mr_Size schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:57:
Meer mensen last van wegvallende sound? Is me 3x gebeurd vandaag. Geluid wordt ingame ineens heel zacht, terug in de garage is het weer normaal. En het ligt niet aan me headset die is nog prima. Zal wel met de nieuwe patch te maken, heb dit nog nooit gehad. En het rare is dat de sound dus niet helemaal wegvalt, maar het komt een soort van heel erg ver op de achtergrond...
[ Voor 22% gewijzigd door ElPaco op 22-10-2017 18:19 ]
Jup zelfde hier en bij mijn platoonmaatje idem.HugoBoss1985 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:01:
Hebben meer mensen last van het niet verbinden van de contactenlijst?
Hij blijft maar "verbinden" en ik kan dus ook niet met mijn pa samen WOT doen.
Dacht al dat het aan mij lag. Al paar keer 600dmg om mijn oren gekregen in paar potjes.ElPaco schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:45:
Ik blijf erbij, arty doet veel meer damage sinds de nieuwe patch. Iedere keer dat er nu in het level een arty shell valt ben ik 400 hp kwijt, dat was eerst rond de 200. Staat niks over in de patch notes, mja, die dingen moeten gewoon uberhaupt uit het spel.
[ Voor 4% gewijzigd door Arjant2 op 22-10-2017 19:18 ]
Gisteren met een maat opgelost door te controlleren of we op dezelfde server zaten, eenmaal op dezelfde... é voilla.HugoBoss1985 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:01:
Hebben meer mensen last van het niet verbinden van de contactenlijst?
Hij blijft maar "verbinden" en ik kan dus ook niet met mijn pa samen WOT doen.
Gisteren lukte het nog door een kanaal te openen, die kon hij dan joinen en dan kon ik hem uitnodigen voor peloton.
Nu wordt de peloton uitnodiging ook niet meer verstuurd.
Als we het andersom proberen werkt het ook niet.
Ik heb al de cachebestanden verwijderd en het spel een integrity check laten doen.
Merci, dit hadden we ook al geprobeerdXelasti schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:47:
[...]
Gisteren met een maat opgelost door te controlleren of we op dezelfde server zaten, eenmaal op dezelfde... é voilla.
(Hopelijk werkt het ook zo, we vielen eens weg en door het op deze manier nogmaals te doen was het relatief pijnloos)
Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX
Klopt had ik gisteren ook toen ik ff me x3 ging halen op de 60 faggt. Keek bij geluidsettings stond die ineens op 2.1 headset terwijl ik over de boxen speelde. Terug naar 5.1 gezet en was het bij mij weer opgelost.Mr_Size schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:57:
Meer mensen last van wegvallende sound? Is me 3x gebeurd vandaag. Geluid wordt ingame ineens heel zacht, terug in de garage is het weer normaal. En het ligt niet aan me headset die is nog prima. Zal wel met de nieuwe patch te maken, heb dit nog nooit gehad. En het rare is dat de sound dus niet helemaal wegvalt, maar het komt een soort van heel erg ver op de achtergrond...
Heb nu eindelijk de topgun op de Charioteer. Wat een verademing zeg. 1e game daarmee gelijk 4,8K dmg. Ineens schiet ik wel gewoon raak ipv in de grond of over de tank.. heerlijk
En de Super Conqueror is pureDie gun
De turret armor
De reload
Hier hetzelfde, gisteravond probeerde ik nog even wat daily doubles te halen. Eerst met de BC12t want de BC25t ap is nog maar 20k xp. Drie potjes op rij verloren terwijl ik gewoon goed aan het spotten was voor mijn team. Maar ja als ze gewoon niet eens willen schieten op de targets... Heb het ook maar bij die drie potjes gehouden.wsLy schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:44:
Probeer je even credits te grinden met je Type 59 en Skorpion G.. 10 battles, 2 victories, 3k wn8. Ik vind het goed zo, wat een gigantische grafteams de hele tijd. Iedere battle bovenaan met damage, hoeveel of hoe weinig ook, stond daarnet bovenaan met 1400 damage in een freaking tier 9 battle...
Heb hem zelf niet, maar rete irritant om tegen te strijden. Die turret is bizar goed, in combinatie met -10 depressie. En dan ook nog die erg hoge DPM. Als ik hem tegen kom in deze situatie, draai ik om en ga ergens anders heen.jantje 2 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:36:
[...]
Klopt had ik gisteren ook toen ik ff me x3 ging halen op de 60 faggt. Keek bij geluidsettings stond die ineens op 2.1 headset terwijl ik over de boxen speelde. Terug naar 5.1 gezet en was het bij mij weer opgelost.
Maar is gewoon weer een brakke patch van WG zoals gewoonlijk.
Gisteren 25% winrate maar wel 1,1k avg damage op t5, ik merk wel dat je niet op T5 moet wezen voor WN8 farm. Gewoon redelijk goede stats voor een T5 td en dan krijg je 900 wn8![]()
Super Conqueror moet ik eigenlijk nog eens een keer proberen, zag hem staan in me garage. Beter als de FV215b>?
Selks
Ik ga je hier toch even verbeteren hoorwsLy schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:10:
[...]
Dat zijn geen missie badges, maar ranked battle badges.
Zelfde gun, handling en reload als de FV. Betere turret en hull armor die werkt, 10 graden gun dep maar je bent ietsjes langzamer. Nog een ander voordeel, je kan veel meer shels meenemen.jantje 2 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:36:
[...]
Super Conqueror moet ik eigenlijk nog eens een keer proberen, zag hem staan in me garage. Beter als de FV215b>?
Ah, nja dat soort shit kijk ik niet naar in de patchnoteskreezjie schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:35:
[...]
Ik ga je hier toch even verbeteren hoor![]()
Sinds deze patch kan je dus badges aanzetten om te laten zien welke rewardtank je al hebt behaald en of deze set volledig met honors is behaald of niet....
Je kan al raden hoeveel mensen er nu met zo'n badges rondrijden...![]()
D'r is een reden dat het "vertalen" heet.looyenss schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:08:
[...]
Ben blij dat ik de game gewoon in het EN heb staan... sommige dingen moet je nooit vertalen ;-)
Ik had ook al geprobeerd om de sound settings te switchen naar speakers ( ipv headphones), maar bij mij had dat geen effect helaas..jantje 2 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:36:
Klopt had ik gisteren ook toen ik ff me x3 ging halen op de 60 faggt. Keek bij geluidsettings stond die ineens op 2.1 headset terwijl ik over de boxen speelde. Terug naar 5.1 gezet en was het bij mij weer opgelost.
Haha ik ben zo roestig dat ik wel meer dan 100 games nodig zal hebbenMr_Size schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:01:
[...]
Ik had ook al geprobeerd om de sound settings te switchen naar speakers ( ipv headphones), maar bij mij had dat geen effect helaas..
Ja, de S Conq is echt beter. gun is hetzelfde, hoewel hij nog beter aanvoelt op de S Conq. Snelheid is ook hetzelfde, topsnelheid 34 km/h. Is meen ik gelijk aan de FV.
Maar waar hij het verschil maakt is de turret armour. De FV turret is vol met weakspots, met de S Conq sta je eenmaal hull down in god mode. Je hebt wel een soort cupola, maar die is niet reliable te pennen. En hij heeft een gewone front mounted turret t.o.v. de rear mounted van de FV, wat imho gewoon natuurlijker speelt
Voor jou echt een aanrader om binnen 100 games te marken
OKKepro schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:44:
@p0st we hebben weer een update nodig van je modpack.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Mwah vind het persoonlijk wel meevallen. Heb niet meer of minder last van arty dan voorheen. Is nog even schijt irritant als altijd, maar dat hoef ik jou niet uit te leggenjantje 2 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:37:
Haha ik ben zo roestig dat ik wel meer dan 100 games nodig zal hebbenKlinkt in iedergeval wel als een goede tank. Misschien binnenkort maar eens een keer uit de garage halen voor een game. Jammer dat arty nog steeds alive and kicking is en tegenwoordig ook weer meer damage doet zo te lezen....Gaat het principe van hulldown ook niet echt meer op hehe
Anoniem: 703470
[ Voor 42% gewijzigd door Kepro op 23-10-2017 17:17 ]
Selks
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Damaged tracks en viewport hebben geen invloed en hoef je nooit te repareren. De radioman over het algemeen ook niet, tenzij deze een extra taak heeft. Maar zover ik weet is dit vaak een losse member en heeft die echt geen enkele taak verder dan doodgaan. Missn bij de T26E5 anders, die heb ik helaas niet.Tige schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:33:
Dit was mij echt nog nooit opgevallen: Als je radioman dood/gewond is, gaat dat ten koste van je viewrange.
Ik zat volgens mij in m'n T26E5 (Tier VIII American Premium Heavy Tank) en het viel mij op dat m'n viewrange cirkel niet op de max view range zat. WTF dacht ik nog, verkeerde crew erin ofzo?
Medkit gebruikt op de radioman en hij versprong direct weer naar max viewrange.
Ik gebruikte m'n medkit echt alleen voor gunner, commander, loader en driver.
Met de repairkit: damaged tracks, heeft dat invloed? Of een damaged viewport?
Met stomheid geslagen, 23k battles verder en dit was een verrassing.
Check ook deze forumpost.
Maar zit ik er nu naast of is de radioman wel degelijk belangrijk tijdens de battle en is je medkit gebruiken op hem, dus wel nuttig?
[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 24-10-2017 11:45 ]
Whatever.
Hallo
Damaged tracks doen niets.mach2 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:52:
Met damaged tracks rij je iets langzamer dacht ik.... Maar kan het mis hebben.
Zeker geen commander, maar je eerste punt is misschien wel het belangrijkste dan. Als de radioman echt een aparte member is, dan is het wel logisch dat zijn skills niet meer werken als ie dood is. Net zoals dat Sixth Sense niet meer werkt als je commander dood is.jantje 2 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:44:
[...]
Heel misschien werkt de perk van de radioman niet meer als die dood is, situational aweneress. Maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Die werken namelijk wel als je crew ook nog geen 100% is, dus zou ook een beetje tegenstrijdig zijn. Maar het blijft WoTWeet je zeker dat het niet de commander was? Die heeft wel invloed op de viewrange.
Selks
Volgens hier toch wel.... http://wiki.wargaming.net/en/Suspension (Dacht het eens ergens gehoord/gelezen te hebben, vandaar even gezocht), maar of dat klopt weet ik niet, repareer die dingen ook nooit....
Hallo
Ja normaal gesproken zal je dit verschil haast niet merken. Het is ongeveer 3% wat je mist. Maar ik durf dit niet met zekerheid te zeggen. Ik heb iig het nog nooit echt gemerkt.Tige schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:54:
[...]
Zeker geen commander, maar je eerste punt is misschien wel het belangrijkste dan. Als de radioman echt een aparte member is, dan is het wel logisch dat zijn skills niet meer werken als ie dood is. Net zoals dat Sixth Sense niet meer werkt als je commander dood is.
Gelukkig zijn er niet heel veel tanks met een eigen radio operator. Degene die ik zo even kan bedenken zijn dus de E5 en de E50M en de E50, want die speel ik vaak
Dit is volgens mij ook niet waar, al mijn tank crews hebben BIA ed. Mijn reload blijft vaak gewoon hetzelfde als een niet viable crewmember ( gunner / radioman / driver ) doodgaat. Loader en commander hebben wel invloed op reload. Helaas heb ik te lang niet gespeeld om dit 100% te kunnen verifiëren maar anders had me het vroegah zeker wel opgevallen.ElPaco schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:55:
Also, als je crew brothers in arms heeft dan verlies je dat voordeel ook als je radio operator dood/gewond is.
Het staat er wel degelijk maar is volgens mij nog steeds onzin, dit is iets wat al jaren wordt beweerd maar nooit ingame wordt bewezen. Mijn damaged tracks haal ik altijd nog mijn topspeed en heb ik ook niet het idee dat de voertuigen langzamer draaien. Je rijdt altijd met damaged tracks zowatmach2 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:59:
[...]
Volgens hier toch wel.... http://wiki.wargaming.net/en/Suspension (Dacht het eens ergens gehoord/gelezen te hebben, vandaar even gezocht), maar of dat klopt weet ik niet, repareer die dingen ook nooit....
[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 24-10-2017 12:07 ]
Hallo
Selks
Hier kwam ik gisteren ook achter. Ik was de crew van mijn Pudel aan het trainen zoveel mogelijk free XP aan het verzamelen voor die verschrikkelijke Britse TD lijn, en dat apparaat heeft ook de helft van de tijd geen Radio Operator meer aan het einde van een gevecht. Toen mijn overige crewleden al op bijna 50% van de 3e skill zaten kon de Radio Operator er eindelijk ook aan beginnenTige schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:39:
En dit dan: A crew member who remains injured or is dead at the end of a battle is Penalized and will receive 10% less experience towards increasing his Training Level than he would have otherwise received.
Dat maakt dan niet uit, Accelerated Crew Training gaat naar de crew member die het slechts/minst getraind is.Anoniem: 703470 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:10:
[...]
Maar als je Accelerated Crew Training gewoon aan hebt staan blijft je radiomannetje wel bij.
Selks
Dit is inderdaad wel correct en voor de XP inderdaad wel slim om hem te fixen zodat hij ook de XP nog verdient net zoals de rest van de crews. zoals @Anoniem: 703470 zegt wordt dat met accelatered crew wel weer goed verdeeld maar het gaat in verhouding toch wel iets langzamer.Tige schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:39:
En dit dan: A crew member who remains injured or is dead at the end of a battle is Penalized and will receive 10% less experience towards increasing his Training Level than he would have otherwise received.
Dus als de battle bijna is afgelopen en je hebt een dode crew member, wel nog even je medkit gebruiken?!
[ Voor 7% gewijzigd door jantje 2 op 24-10-2017 15:47 ]
Aces liggen meestal rond de 1,9k-2,2k exp met premium account. Dit was 1750 ongeveer dus net te weinig. Verschilt wel per soort tank ofc, maar gemiddeld kom het meestal hier een beetje op uit.ElPaco schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:13:
Zo, die Ace is binnen:
[afbeelding]
Nog 50K tot de AT15
De 7/1 blijft een heerlijke tank:
[afbeelding]
Alleen wat zou de grens voor de Ace zijn? Dit was 1194 base XP.
Na mijn potje in de Cent 7/1 hierboven gaf de IS6 van de tegenstander aan dat hij me had gereport. Kan ik het helpen dat de Cent 7/1 behoorlijk OP is in een 3-5-7 matchmaking als hij de toptier isgarathane schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:35:
Ik krijg wel eens meer een rage of compliment na de battle, maar deze is wel de vreemdste tot nu toe....Hij speelde een T-150 en ik de Caernarvon.
"Carine_one (11:27:49) bravo you are great players you kill tier 6 with your tier 8 ahah"
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTube[ Voor 56% gewijzigd door Mr_Size op 25-10-2017 15:41 ]
Als er geen arty in de game is, en je hebt een behoorlijke turret dan kan je ook naast de brug het water door en daar hulldown in de cap gaan staan. Campende TD's zullen dan wel uit dat hoekje moeten komen (want er staat nog een bosje in die cap en als je daar achter staat zien ze je niet).Mr_Size schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:22:
[video]
edit: wow, in de 1e game vandaag plopt mijn geluid er al weer uit. Patch is een week oud en nog steeds geen fix
Ik ben het meer met Size eens en zou idd over de brug over de E-lijn gaan, ben je ook meer arty safe achter de ridge en vanuit die aanrij-lijn spot je de TD's in mijn ervaring ook sneller in de hoek achter de bosjes. Als ik namelijk in mijn campende Zweedse TD's in de hoek sta en iemand staat in de cap, zonder dat die gespot is/wordt, reken maar dat bij iedere reload een blind shot richting het door jouw genoemde bosjes gaat. Assault op deze map win je als aanvallend team het meest betrouwbaar door eerst de linker flank op te ruimen, zoals Selks deed en vervolgens via midden de rest van het vijandige team op te ruimen.ElPaco schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:53:
[...]
Als er geen arty in de game is, en je hebt een behoorlijke turret dan kan je ook naast de brug het water door en daar hulldown in de cap gaan staan. Campende TD's zullen dan wel uit dat hoekje moeten komen (want er staat nog een bosje in die cap en als je daar achter staat zien ze je niet).
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Als je denkt dat de Cent 7/1 al OP is met die mm dan moet je echt de E50 grinden. Dat ding is redelijk vergelijkbaar maar eigenlijk nog net wat beter met als bonus fantastische armor voor een medium.ElPaco schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:39:
[...]
Na mijn potje in de Cent 7/1 hierboven gaf de IS6 van de tegenstander aan dat hij me had gereport. Kan ik het helpen dat de Cent 7/1 behoorlijk OP is in een 3-5-7 matchmaking als hij de toptier is
[ Voor 50% gewijzigd door PRR op 26-10-2017 08:49 ]
[ Voor 174% gewijzigd door Tige op 26-10-2017 14:04 ]
Selks
Haha. Ja, was laat. Sorry voor het onduidelijke bericht. Ik heb hem aangepast.Tige schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:00:
En wat is de medaille dan? Cappen met een arty? Ken hem niet, maar gefeliciteerd!
EDIT: Gevonden:
https://imgur.com/a/wDl6E
Technisch gezien is het een ribbon en geen medaillePRR schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 02:45:
Ok, tijd om naar bed te gaan. Een van de zeldzaamste medailles, plunderaar of raider, icm met een veroveringsmedaille. In een SPGbeat that
Laatste tank aan hun kant was een Strv. Hij had net onze andere overgebleven arty aan onze kant van de map gekilled op het moment dat ik zijn cap in reed. Geen idee waarom hij niet op tijd terug was bij zijn eigen cap.
https://imgur.com/eL0p1eb
[ Voor 7% gewijzigd door jantje 2 op 26-10-2017 09:15 ]
Ik heb ook een invader medal met de t95 van vóór de speed buffjantje 2 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:14:
[...]
Technisch gezien is het een ribbon en geen medailleEn de zeldzaamste betwijfel ik. Ik denk dat er wel zeldzamere zijn.
Overigens heb ik die ook al wel eens voorbij zien komen met een T95 dat is opzich ook best knap
[ Voor 14% gewijzigd door wsLy op 26-10-2017 10:05 ]
Jammer dat je de raider ribbon er niet bij had, dan had het helemaal speciaal geweestwsLy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:02:
[...]
Ik heb ook een invader medal met de t95 van vóór de speed buff![]()
Is wel al van een flinke tijd geleden
https://www.reddit.com/r/...invader_medals_i_did_not/
Ik werd destijds nog gespot in de cap en een t92 had gelukkig gemistjantje 2 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:17:
[...]
Jammer dat je de raider ribbon er niet bij had, dan had het helemaal speciaal geweestMaar altijd knap om met een T95 een invader te halen. Is mij nooit gelukt. Een raider ribbon overigens ook niet
De leukste special vond ik nog altijd dat voetballen. Maar wat zijn leuke credits? Prem tank hoogte?Anoniem: 703470 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:03:
Ik moet zeggen dat ik die nieuwe Halloween modus best grappig vind. En je kunt er nog wat leuke credits mee verdienen ook. Veel leuker dan de laatste paar speciale events vind ik![]()
Maar nu het wat drukker is op de servers verkloten die wachttijden het plezier wel zeg! Ik moet nu regelmatig 3 minuten wachten voordat ik eindelijk in een battle kom
Voetballen en Chaffee racen vond ik ook het leukste, en die 8-bit modus was handig voor de crew. En ik heb even de makkelijkste missies gedaan en 5 sarcofagen geopend. Kostte 5 potjes en leverde ong. 300k credits op. Niet episch of zo, maar beter dan de laatste paar eventsKepro schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:41:
[...]
De leukste special vond ik nog altijd dat voetballen. Maar wat zijn leuke credits? Prem tank hoogte?
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 703470 op 27-10-2017 17:59 ]
Hier kom ik überhaupt niet door de wachtrij heen. Nu 4x achter elkaar tegen de time-out aangelopen (5 min). Dus de nieuwe modus proberen zit er voorlopig even niet in. Je zou toch denken dat ze wel enig idee hebben hoeveel spelers er zijn...Anoniem: 703470 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:03:
Ik moet zeggen dat ik die nieuwe Halloween modus best grappig vind. En je kunt er nog wat leuke credits mee verdienen ook. Veel leuker dan de laatste paar speciale events vind ik![]()
Maar nu het wat drukker is op de servers verkloten die wachttijden het plezier wel zeg! Ik moet nu regelmatig 3 minuten wachten voordat ik eindelijk in een battle kom
Anoniem: 521832
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTube[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 521832 op 29-10-2017 01:55 ]
SIEMKA! KTO PL???!Anoniem: 521832 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:19:
[afbeelding]
Tomaten in het weekend.
Kunnen ze zelfs niet van bots winnen...
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
[ Voor 21% gewijzigd door Breezers op 28-10-2017 14:25 ]
Klopt, al heb ik wel dat deze na 1 of 2 minuten weer verschijnensuperduper schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 16:13:
Er lijken ook problemen te zijn met xvm en de stats. Vallen ook soms weg.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq