Ik hoop die Line ook nog te kunnen grinden voordat de 183 vervangen word. Omdat ik niks in die lijn heb ben ik vanuit de chuchill 1 naar de Churchill GC gegaan. Wat ben ik blij als ik die achter de rug heb. Ervaar totaal geen plezier met dat apparaat. DMG is wel oké maar armor en mobility......Steamwitz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:23:
Met dank aan de Halloween modus heb ik nu ook de FV215b 183 in de garage staan.
Ik he hetzelfde gedaan als jij, de GC is echt een graftank, free xpen die zooi. Wat er na komt is mi beter, ik ben zelf bij de AT15.alex443 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:02:
[...]
Ik hoop die Line ook nog te kunnen grinden voordat de 183 vervangen word. Omdat ik niks in die lijn heb ben ik vanuit de chuchill 1 naar de Churchill GC gegaan. Wat ben ik blij als ik die achter de rug heb. Ervaar totaal geen plezier met dat apparaat. DMG is wel oké maar armor en mobility......
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Sinds vandaag klinkt het geluid alsof je onder water door een tunnel luistert bij sommige tanks (UDES bv). ik hoop dat ze bij WG snel wat van die bugjes oplossen want het rammelt nu een beetje.
Jongens, begrijp dat nou.. dit zijn geen bugs, dit zijn WG features™
WAUW. Replays van 4 dagen geleden zijn al niet eens meer af te spelen wegens de Halloween patch.
When does it stop WG? When?
When does it stop WG? When?

oo, weergaloos gammel dus.wsLy schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 11:47:
Jongens, begrijp dat nou.. dit zijn geen bugs, dit zijn WG features™
mocht iemand de play offs kijken, plak hier dan aub de codes en goodies 
P.s. Echt vervelend dat de personal missies offline zijn met de Halloween special, heb een game weekend gehad en zeer veel gespeeld.
P.s. Echt vervelend dat de personal missies offline zijn met de Halloween special, heb een game weekend gehad en zeer veel gespeeld.
Verwijderd
Vreemd weer dit: alle andere websites laden gewoon met normale snelheden maar die van WoT gaat erg traag.. Ook die halloween patch werd gedownload met slechts enkele tientallen kb/s....
Fijn die geluidsbug, mijn geluid is voortaan mega zacht.
Commanders, I have news!
Firstly let me apologize for the delays in fixing this issue, with software problems tracking down and fixing them can often take much more time than anticipated.
We have a micro patch ready for deployment that should fix the problems that appeared with Crews and Orders in Personal Missions. We have set up scripts to remove or items that should not have been credited or are missing (crew and unused orders), this will start working after patch deployment tomorrow.
Once the scripts have run through, Personal Missions will be reactivated - we hope to be able to do this tomorrow evening. Please note that we cannot promise an exact time until we have seen that the issues have been resolved.
To apologize to you for this disruption we will be crediting 1 female crew member + 1 free order to all players.
The server restarts are planned for:
WoT EU 1 - 4:30 UTC
WoT EU 2 - 5:00 UTC
We hope that you have enjoyed the Halloween mode despite these disruptions and that we will see you for our Halloween stream tomorrow!
Conway out!
http://forum.worldoftanks...-update-and-compensation/
Firstly let me apologize for the delays in fixing this issue, with software problems tracking down and fixing them can often take much more time than anticipated.
We have a micro patch ready for deployment that should fix the problems that appeared with Crews and Orders in Personal Missions. We have set up scripts to remove or items that should not have been credited or are missing (crew and unused orders), this will start working after patch deployment tomorrow.
Once the scripts have run through, Personal Missions will be reactivated - we hope to be able to do this tomorrow evening. Please note that we cannot promise an exact time until we have seen that the issues have been resolved.
To apologize to you for this disruption we will be crediting 1 female crew member + 1 free order to all players.
We hope that you have enjoyed the Halloween mode despite these disruptions and that we will see you for our Halloween stream tomorrow!
Conway out!
wat is een "free Order" ??wsLy schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:59:
Commanders, I have news!
Conway out!

Ha, dank je wel. Hoe kun je zien dat je deze hebt ontvangen?Kepro schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:53:
Een order om missies over te slaan.
open je missie scherm eens voor de verandering, lol. (wanneer ze weer up zijn)kuwerti schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 06:46:
[...]
Ha, dank je wel. Hoe kun je zien dat je deze hebt ontvangen?
idem dito... rechts nog wel zacht geluid, maar links gewoon stilte (of ik ben doof links hehe)... heel irritant.Kepro schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:14:
Fijn die geluidsbug, mijn geluid is voortaan mega zacht.
[ Voor 5% gewijzigd door Arjant2 op 31-10-2017 09:49 ]
Iemand enig idee of de Cent AX binnenkort top of the tree is? (Of waar ik kan zien welke dat gaat worden)
Vanaf morgen is de AMX 13 105 de TotT. Wat er daarna komt weet niemand...ElPaco schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:27:
Iemand enig idee of de Cent AX binnenkort top of the tree is? (Of waar ik kan zien welke dat gaat worden)
Thx, nog iets van 15K en ik heb de Cent AX unlocked, heel erg verleidelijk om hem dan maar meteen te kopen.kreezjie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:51:
[...]
Vanaf morgen is de AMX 13 105 de TotT. Wat er daarna komt weet niemand...
Zoals kreezjie al zei, de AMX 13 105, zie https://worldoftanks.eu/e...p-tree-poll-october-2017/
Het mooie aan de website van Wargaming is dat je kunt voorspellen waar de pagina voor de volgende vote komt te staan:
https://worldoftanks.eu/e...-tree-poll-november-2017/
Het mooie aan de website van Wargaming is dat je kunt voorspellen waar de pagina voor de volgende vote komt te staan:
https://worldoftanks.eu/e...-tree-poll-november-2017/
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
En moest je kunnen wachten op een gewone tier 10 korting (15% ipv de 30% van TotT) dan is de beste kans daarop in December.ElPaco schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:55:
[...]
Thx, nog iets van 15K en ik heb de Cent AX unlocked, heel erg verleidelijk om hem dan maar meteen te kopen.
De Personal missions zijn uitgeschakeld ofzo?
Ik mis wat duidelijk
Ik mis wat duidelijk
iets boven je:Vedrano schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:08:
De Personal missions zijn uitgeschakeld ofzo?
Ik mis wat duidelijk
wsLy in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 53"
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Verwijderd
Het is echt ongelofelijk hoe vaak ik verlies in die Leviathan gamemode. Ik wilde even die missie doen waarbij je Leviathan 10x moet afschieten, maar dat is erg lastig als de helft van het team al dood is voordat 'ie uberhaupt gespot is. 3x achter elkaar verloren nu

Als ik mij niet vergis moet je ook nog eens de persoon zijn die de Leviathan afknalt, dus jouw schot moet hem killen... Daar waren mensen over aan het klagen op Reddit namelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:30:
Het is echt ongelofelijk hoe vaak ik verlies in die Leviathan gamemode. Ik wilde even die missie doen waarbij je Leviathan 10x moet afschieten, maar dat is erg lastig als de helft van het team al dood is voordat 'ie uberhaupt gespot is. 3x achter elkaar verloren nu
Met 9.21 werd de FV215 183 vervangen toch? Dan wordt dat nog eventjes doorgrinden
Verwijderd
Klopt idd, dat maakt het een zeer irritante missie. Tot nu toe lukt het me bijna de helft van de keren om degene te zijn die Leviathan afschiet. Dat betekent al ruim 20x die gamemode spelen, en als je dan ook nog eens een hoop van die games verliest...wsLy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:43:
[...]
Als ik mij niet vergis moet je ook nog eens de persoon zijn die de Leviathan afknalt, dus jouw schot moet hem killen... Daar waren mensen over aan het klagen op Reddit namelijk.
En dan zul je net zien dat als ik die missie eindelijk haal er in de sarcofaag een brandblusser en een personal reserve zit o.i.d
KloptwsLy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:07:
Met 9.21 werd de FV215 183 vervangen toch? Dan wordt dat nog eventjes doorgrinden
Altijd leuk als je vijand een Kolobanovs krijgt omdat je team te dom is om te poepen:
http://dezgamez.wot-recor...you_cant_win_them_all_at7
http://dezgamez.wot-recor...you_cant_win_them_all_at7

Megadronken dit doen is wel zielig...

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
dat klopt. ik heb er nu 3 (na 20 potjes)wsLy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:43:
[...]
Als ik mij niet vergis moet je ook nog eens de persoon zijn die de Leviathan afknalt, dus jouw schot moet hem killen... Daar waren mensen over aan het klagen op Reddit namelijk.
Afgelopen weekend snapte de helft van die retards niet wat de bedoeling was, nu tref ik 's avonds vooral teams die exact weten hoe je het moet aanpakken. Ik win nu dus bijna alle Leviathan potjes.
Meestal doe ik het in platoon met 3 man, dat helpt echt heel erg als je alledrie goed snapt hoe het werkt (1 laat hem zn turret draaien vanaf een andere angle, de rest pompt de zijkant daarvan vol, liefst in situaties waar de secondaries je niet vol kunnen raken. Dat is dan gewoon grinden voor die 100k credits die je elke 5 potjes krijgt. Killshot maken lukt me meestal ook aardig, goeie positie hebben en je schot inhouden #laf
EDIT: bij dit laatste is je secondary gun (Franken! Stein is beter voor PvP) soms de truuk: als iemand lowrolled kun je met Q uiteraard die eerder afvureren dan je primairy. De meeste spelers wachten tot ze beiden geladen zijn om dan te dubbelklikken
Meestal doe ik het in platoon met 3 man, dat helpt echt heel erg als je alledrie goed snapt hoe het werkt (1 laat hem zn turret draaien vanaf een andere angle, de rest pompt de zijkant daarvan vol, liefst in situaties waar de secondaries je niet vol kunnen raken. Dat is dan gewoon grinden voor die 100k credits die je elke 5 potjes krijgt. Killshot maken lukt me meestal ook aardig, goeie positie hebben en je schot inhouden #laf
EDIT: bij dit laatste is je secondary gun (Franken! Stein is beter voor PvP) soms de truuk: als iemand lowrolled kun je met Q uiteraard die eerder afvureren dan je primairy. De meeste spelers wachten tot ze beiden geladen zijn om dan te dubbelklikken
[ Voor 16% gewijzigd door _Anvil_ op 01-11-2017 08:53 ]
Ik vond franken ook beter voor PVP, frontal secondary turret en reload om de 2 sec met 200 damage. Terwijl de standaard gun van de stein maar 3x 100 doet en rear mounted was. en main gun doet maar 200-300. Enige is dat je iets meer armor hebt als de franken._Anvil_ schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:06:
Afgelopen weekend snapte de helft van die retards niet wat de bedoeling was, nu tref ik 's avonds vooral teams die exact weten hoe je het moet aanpakken. Ik win nu dus bijna alle Leviathan potjes.
Die onzin grind missies waarbij je maar net geluk moet hebben voor een killshot ga ik geen eens moeite voor doen. In die tijd kan je al 500k bij elkaar harken door met een prem te spelen
Iemand trouwens er aangedacht dat dit voor Wot ook gelijk een test is of de secondary guns werken in WoT voor een nieuwe update in de toekomst? Ik vond het persoonlijk niet zoveel toevoegen. Aangezien je soms zo in de war was waar die 2de turret nu aimde omdat je niet vanuit die gun kijkt. Marker geeft groen aan maar je raakt toch de steen ed. Daarnaast draaide deze ook zelf rond als je rond keek dus had ook weinig echt besturing erover.
Ik had wel een 30% off vouches gekregen voor "bijna" alle aankopen in de Wot shop...alleen elke aankoop die ik wil doen goud etc. kan ik die voucher niet gebruiken. Alleen bij premium time tot nu toe, en dat wil ik nu net niet kopen omdat ik te weinig speel. Iemand nog een goede suggestie waar ik deze voor zou kunnen gebruiken?
[ Voor 11% gewijzigd door jantje 2 op 01-11-2017 09:38 ]
De M4 Rev, Loraine of skorpion G bro.
Ik heb ook even gedacht dat dit een test kan zijn. Wordt de M3 lee toch nog cool.
Ik heb ook even gedacht dat dit een test kan zijn. Wordt de M3 lee toch nog cool.
[ Voor 53% gewijzigd door Kepro op 01-11-2017 09:46 ]
Ik zie inderdaad dat ze campains het weer doen, maar ik zie niets extras bij rewards oid? Hoe krijg je die free order en crewlid?
Kerels of vrouwen, lees gewoon eens wat er staat of ga naar de WG website.

Verwijderd
De reward toen ik eindelijk 10 kills op de Leviathan had:

Was echt de moeite...
Trouwens, het valt me vandaag op dat de zowat iedere speler echt wacht met schieten om de killshot te proberen krijgen...
Eerst schiet iedereen op de Leviathan, tot er ± 1k HP overblijft. Dan stopt het plots compleet.
Vanaf dat er één dommerik nogmaals schiet op de Leviathan, is het plots weer een regen van shells.
(Sommigen blokkeren je ook expres.)

Was echt de moeite...
Trouwens, het valt me vandaag op dat de zowat iedere speler echt wacht met schieten om de killshot te proberen krijgen...
Eerst schiet iedereen op de Leviathan, tot er ± 1k HP overblijft. Dan stopt het plots compleet.
Vanaf dat er één dommerik nogmaals schiet op de Leviathan, is het plots weer een regen van shells.
Ik snap uberhaupt niet dat er mensen voor die missie gaan. In het missie-overzicht kun je al zien dat je er niets bijzonders voor krijgt. (Er staat een romeins cijfer "I" op het graf bij de missie, terwijl er ook missies zijn met "IV".)
Wat nog wel zou kunnen is dat deze missie deel uitmaakt van een grotere missie, maar volgens mij niet.
Wat nog wel zou kunnen is dat deze missie deel uitmaakt van een grotere missie, maar volgens mij niet.
Verwijderd
WoT community at it's very finest.Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:01:
De reward toen ik eindelijk 10 kills op de Leviathan had:
[afbeelding]
Was echt de moeite...
Ook zelf gecreëerd door WoT door zo'n retarded missie te maken. Had dan gewoon doe X damage een X aantal games. In plaats van een RNG missie die nergens over gaat. Voor mij ook een rede geweest om het überhaupt niet te proberen. Kan me tijd wel beter besteden. Helemaal voor zo'n nutteloze reward.
gisteren had ik alle Halloween missions gehaald en vandaag zie ik een hele nieuwe set (week 2) verschijnen. zo te zien werkt er geen 1 en is het volkomen onduidelijk hoe en wanneer ze wel werken 
EDIT: ok, ik moest eerst in Leviathan mode "scattershot" halen, fijn dat het allemaal zo duidelijk is.. pfffffffff..
EDIT: ok, ik moest eerst in Leviathan mode "scattershot" halen, fijn dat het allemaal zo duidelijk is.. pfffffffff..
Verwijderd
Goed dat je het even meldt, dat had ik ook niet zo begrepen. De missies voor de 2e week zijn wel echt een stuk moeilijker helaas. Had ik kunnen weten natuurlijk_Anvil_ schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:05:
gisteren had ik alle Halloween missions gehaald en vandaag zie ik een hele nieuwe set (week 2) verschijnen. zo te zien werkt er geen 1 en is het volkomen onduidelijk hoe en wanneer ze wel werken
Zal ongetwijfeld nog wel wat frustratie opleveren bij het try-harden
de missie van de dag kan niet moeilijk zijn. even iemand rammen met 300 DMG :-)Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:11:
[...]
Goed dat je het even meldt, dat had ik ook niet zo begrepen. De missies voor de 2e week zijn wel echt een stuk moeilijker helaas. Had ik kunnen weten natuurlijk![]()
Zal ongetwijfeld nog wel wat frustratie opleveren bij het try-harden
goede aanloop nemen en gaan!!! Ik heb hem al gehaald :-) (in de stein natuurlijk)
Die Haloween missions zijn echt flauwekul, meer RNG dan skills en dan maar hopen dat spelers dagelijks tientallen potjes in die modus gaan spelen ? Met meer dan 50% aan tomatoes die at random dingen doen is er weinig lol aan te beleven, dan krijg je "eindelijk"je reward en blijkt het een enkele brandblusser oid te zijn met een uurtje 25% extra XP...blahblahblah......zo de mieter toch op met die onzin

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
De meeste missies van week 2 moeten in de Stein (want secondary gun benodigd, vooral de Levithian kill daarmee lijkt me heeeerlijk om 10x te proberen).. die ram missie was inderdaad makkelijk, heb hem 3 keer gehaald. De eerste 2 keer had ik die Scatter missie nog niet dus was hij schijnbaar niet actiefkuwerti schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:12:
[...]
de missie van de dag kan niet moeilijk zijn. even iemand rammen met 300 DMG :-)
goede aanloop nemen en gaan!!! Ik heb hem al gehaald :-) (in de stein natuurlijk)

Klopt, maar ik heb ook leuke rewards gehad:Breezers schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:18:
Die Haloween missions zijn echt flauwekul, meer RNG dan skills en dan maar hopen dat spelers dagelijks tientallen potjes in die modus gaan spelen ? Met meer dan 50% aan tomatoes die at random dingen doen is er weinig lol aan te beleven, dan krijg je "eindelijk"je reward en blijkt het een enkele brandblusser oid te zijn met een uurtje 25% extra XP...blahblahblah......zo de mieter toch op met die onzin
- 50% credit reserves (icm clan reserve en premiumaccount kunt je echt powergrinden voor credits daarmee),-
- dagje premium (nadat ik 2 potjes in de ochtend speelde en daarna 24h geen tijd meer had, lol)
- equipment ter waarde van 500k
[ Voor 40% gewijzigd door _Anvil_ op 03-11-2017 16:12 ]
[quote]_Anvil_ schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:09:
[...]
De meeste missies van week 2 moeten in de Stein (want secondary gun benodigd, vooral de Levithian kill daarmee lijkt me heeeerlijk om 10x te proberen).. die ram missie was inderdaad makkelijk, heb hem 3 keer gehaald. De eerste 2 keer had ik die Scatter missie nog niet dus was hij schijnbaar niet actief
[...]
de Franken heeft toch ook een secondary gun?
[...]
De meeste missies van week 2 moeten in de Stein (want secondary gun benodigd, vooral de Levithian kill daarmee lijkt me heeeerlijk om 10x te proberen).. die ram missie was inderdaad makkelijk, heb hem 3 keer gehaald. De eerste 2 keer had ik die Scatter missie nog niet dus was hij schijnbaar niet actief

[...]
de Franken heeft toch ook een secondary gun?
Wat is die Wheel And Deal missie nu. Je moet 3k schade toebrengen aan levithian,(dat haal ik elk potje wel) maar geen schade ontvangen. moet je dan totaal geren schade ontvangen of alleen geen schade van levithian???
snap er nix van. moet je die missies nu in een bepaalde volgorde halen???
snap er nix van. moet je die missies nu in een bepaalde volgorde halen???
[ Voor 15% gewijzigd door kuwerti op 03-11-2017 17:34 ]
Verwijderd
Wederom een goede tip_Anvil_ schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:09:
[...]
Je mag totaal geen schade ontvangen, ook niet van de minions. Dus in het begin gewoon heel laf campen waar geen minion je kan raken, en dan alleen als het 100% veilig is Leviathan een paar keer beschieten (die missie zou ik wel in de Franken doen trouwens).kuwerti schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:18:
Wat is die Wheel And Deal missie nu. Je moet 3k schade toebrengen aan levithian,(dat haal ik elk potje wel) maar geen schade ontvangen. moet je dan totaal geren schade ontvangen of alleen geen schade van levithian???
Now that we’ve all survived Halloween, and Christmas isn’t too far away, we’re slowly starting to get into the festive mood. Have a look at the specials for this month, and grab all the offers, bonuses, and goodies you can!
Head back to the portal throughout the month so you don’t miss out on the specials we’ve prepared for you!
1–30 November: The Top of the Tree specials highlight top-tier tanks, and provide nice discounts and bonuses on their branches for the entire month. This month, the floor goes to the AMX 13 105, the Tier X French light tank. With the latest update it saw improvements to its damage output, so here is your chance!
4–7 November: Treat your crew members well, and they’ll loyally serve you for many battles to come. The more experience they get, the better your vehicle will perform. Use this special to transform your rookies into veterans in no time! (x2 crew xp)
11–14 November: Because of this day of honour, the discounts are especially great this weekend. Stock up on machinery and blaze through the tech trees and become a World of Tanks veteran yourself! (x5 for first victory)
18–21 November: Remember the XP Fever form last month? It’s back, but comes with a neat surprise this time! (x3 xp)
24–28 November: Black Friday is here, and you know what that means, Commanders… Discounts and bonuses en masse! Check back on the portal to not miss the huge range of offers during those days!
Head back to the portal throughout the month so you don’t miss out on the specials we’ve prepared for you!
1–30 November: The Top of the Tree specials highlight top-tier tanks, and provide nice discounts and bonuses on their branches for the entire month. This month, the floor goes to the AMX 13 105, the Tier X French light tank. With the latest update it saw improvements to its damage output, so here is your chance!
4–7 November: Treat your crew members well, and they’ll loyally serve you for many battles to come. The more experience they get, the better your vehicle will perform. Use this special to transform your rookies into veterans in no time! (x2 crew xp)
11–14 November: Because of this day of honour, the discounts are especially great this weekend. Stock up on machinery and blaze through the tech trees and become a World of Tanks veteran yourself! (x5 for first victory)
18–21 November: Remember the XP Fever form last month? It’s back, but comes with a neat surprise this time! (x3 xp)
24–28 November: Black Friday is here, and you know what that means, Commanders… Discounts and bonuses en masse! Check back on the portal to not miss the huge range of offers during those days!
Heerlijk hoe die nieuwe micropatch weer verdomd onstabiel aanvoelt. WoT is al 2x gewoon naar de desktop gecrasht bij het ingaan van een battle, chat werkt maar de helft van de tijd, heb al een aantal keer gehad dat 6th sense niet afging. Dus weer ongeveer de kwaliteit die we van WG gewend zijn.
Ik kon niet wachten op kortingen, hoi allereerste tier 10 tank van ElPaco!

Laatste pot in de Cent 7/1 (qua grind dan) was ook leuk:

Laatste pot in de Cent 7/1 (qua grind dan) was ook leuk:

iemand een tip voor die damage 300meter afstand missie van vandaag??
Volgens mij heb ik die gehaald door op H5/J5 (opp: E9/E0) te 'campen' op tanks rond F8 (opp: G6) of door te 'campen' vanaf J9 op tanks in de richting K2, E2, C6 en C9.
Je moet in ieder geval je team voor jouw laten spotten.
[ Voor 15% gewijzigd door Steamwitz op 05-11-2017 17:38 ]
top. thx. dadelijk ff proberen. met de franken of met de stein?Steamwitz schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:38:
Volgens mij heb ik die gehaald door op H5/J5 (opp: E9/E0) te 'campen' op tanks rond F8 (opp: G6) of door te 'campen' vanaf J9 op tanks in de richting K2, E2, C6 en C9.
De Franken heeft een hogere pen en doet meer damage per schot, dus die zou ik nemen. (Ik dacht dat je 500 damage moet doen, toch? Dan zouden twee goede schoten genoeg moeten zijn.)
Mocht je alle drie de cirkels op je mini-map aan hebben staan... De grootste cirkel (geel?) is 556 meter. De één na grootste (wit?) is 445 meter. (De kleinste is afhankelijk van je tank-setup.) Dat helpt misschien met het schatten van de afstanden en het bepalen van goede posities.
Mocht je alle drie de cirkels op je mini-map aan hebben staan... De grootste cirkel (geel?) is 556 meter. De één na grootste (wit?) is 445 meter. (De kleinste is afhankelijk van je tank-setup.) Dat helpt misschien met het schatten van de afstanden en het bepalen van goede posities.
[ Voor 11% gewijzigd door Steamwitz op 05-11-2017 20:52 ]
ok, ik ga ermee aan de slag nu. De afstand zie je ook in je aimcircel. die gebruik ik altijd.Steamwitz schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:50:
De Franken heeft een hogere pen en doet meer damage per schot, dus die zou ik nemen. (Ik dacht dat je 500 damage moet doen, toch? Dan zouden twee goede schoten genoeg moeten zijn.)
..en gelukt :-)
Ik zag dat ik de T71 CMCD kan kopen, en ik heb de E50M, de ISU-152 en de SU-101 geresearcht.
Iemand die weet wanneer er weer kortingen zijn. Op de site kon ik het niet vinden.
En het is samen 12,5 miljoen, dus een beetje korting helpt.
Iemand die weet wanneer er weer kortingen zijn. Op de site kon ik het niet vinden.
December vermoed ik maar ik last ergens in november ook iets over kortingen.Fiesta1958 schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:15:
Ik zag dat ik de T71 CMCD kan kopen, en ik heb de E50M, de ISU-152 en de SU-101 geresearcht.
[ Voor 8% gewijzigd door Kepro op 05-11-2017 22:17 ]
Tnx,
FF een paar weken wachten.
Dan heb ik mijn eerste tier 10.
FF een paar weken wachten.
Dan heb ik mijn eerste tier 10.
March of nations komt er snel aan, afwisselend kortingen voor alle naties. De beste kortingen vind je in Top of the Tree acties, tot 30% op tier 10 (nortmaal 15%). Top of the Trees kun je met wat zoekwerk 2 maanden van te voren zien aankomen.Fiesta1958 schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:15:
sidenote: hebben jullie gezien wat voor missies en rewards en missies de NA server krijgt? WG is schijnbaar de wanhoop nabij voor die regio, ze geven echt alles weg.
Ye kunnen ook 3 tanks winnen, Mutz, IS6 en T34 met opzich easy missies zolang je elke dag maar kan spelen. Sommige dagen zijn wel super moeilijk dus als je die kan skippen kan iedereen die tanks halen._Anvil_ schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:06:
[...]
March of nations komt er snel aan, afwisselend kortingen voor alle naties. De beste kortingen vind je in Top of the Tree acties, tot 30% op tier 10 (nortmaal 15%). Top of the Trees kun je met wat zoekwerk 2 maanden van te voren zien aankomen.
sidenote: hebben jullie gezien wat voor missies en rewards en missies de NA server krijgt? WG is schijnbaar de wanhoop nabij voor die regio, ze geven echt alles weg.
Ik heb gisteren besloten om maar weer een premium accountje aan te schaffen voor een maand. Zonder prem spelen was niet te doen. Hard bezig geweest met de T6 chinese TD. Qua Wn8 valt er nog wel wat te winnen iets van 1,6k wn8 >.< maar volgens mij is unicum stats in die TD's ook haast niet haalbaar lijkt het wel.
Ook XVM maar weer eens geinstalleerd om al het mooie rood te zien, zag dat de russian XVM een WN8 update gehad heeft, was voor mij + 120 WN8

Dit komt omdat XVM besloten heeft om zelf die expected values te gaan bijhouden waardoor je WN8 vanaf nu nog meer gaat uiteenlopen met bvb wotlabs.jantje 2 schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:55:
[...]
Ook XVM maar weer eens geinstalleerd om al het mooie rood te zien, zag dat de russian XVM een WN8 update gehad heeft, was voor mij + 120 WN8Dus dat compenseert gelukkig wat
Een stats site die de XVM waardes gebruikt is wotzilla
Je kan hun hele post hier eens lezen over het hoe en waarom.
Dus je bent nu eindelijk niet meer roodjantje 2 schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:55:
[...]
Ook XVM maar weer eens geinstalleerd om al het mooie rood te zien, zag dat de russian XVM een WN8 update gehad heeft, was voor mij + 120 WN8Dus dat compenseert gelukkig wat
Welke XVM moeten we nu aanhouden dan? Had liever de oude.. ingame heb ik wn8 van 2920 nu dus nog meer arty focus.
De mensen bij Wotlabs die de expected values bij elke wijziging bijhielden hadden er geen zin meer in om dat elke keer weer voor elke tank apart te 'minen'. Dus was hun oplossing om dit te bundelen per tankklasse en per tier. Wat dus niet echt een correcte weergave is.Kepro schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:46:
Welke XVM moeten we nu aanhouden dan? Had liever de oude.. ingame heb ik wn8 van 2920 nu dus nog meer arty focus.
XVM is er blijkbaar in geslaagd om dit proces te automatiseren en dan ook nog eens over veel meer gegevens dan Wotlabs deed.
Dus de versie van XVM lijkt de meest accurate maar of dit een juiste beslissing is...Als iedereen in zijn hoekje zijn eigen versie gaat uitbrengen is er niets uniforms meer over aan WN8 en gaan we nog met WTR moeten werken

Deze set wordt nu gebruikt en dagelijks aangepast.
https://modxvm.com/en/wn8-expected-values/
De meeste mods, YasenKrasen Session statistics en de Ingame WN8 stuff, kunnen nu direct linken naar die URL in hun mod. Als je betreffende mod nog niet is aangepast, kun je het uiteraard ook zelf doen in de .json bijvoorbeeld.
Ik gebruik zelf die YasenKrasen. En elke keer als ik de game dan start, krijg ik zo'n pop-up dat ie is aangepast naar de huidige datum. Dus dat werkt best wel goed moet ik zeggen. Maar veel websites hanteren nog andere (oudere) waarden zoals Wotlabs of wotstats.org.
Mja, zoals eerder hier ook al ergens gezegd geloof ik. Heb liever dat ze bijvoorbeeld een waarde kunnen tonen van recent WN8, 1.000 battles ofzo). Ongeveer iedereen was slecht, pak em beet die eerste 1-5.000 battles.
Verwacht overigens wel dat WG zelf iets gaan inbouwen daarvoor, ze hebben nu al een mooi schermpje met data op basis van gespeelde tanks en battles. Dus een soort van eigen rankingsysteem.
Maar eerst maar eens de huidige bugs oplossen. De female crewmember zou afgelopen week uitgedeeld worden, ook niet gezien. Want er is weer een 'bug': http://forum.worldoftanks...d__14977062#entry14977062
https://modxvm.com/en/wn8-expected-values/
De meeste mods, YasenKrasen Session statistics en de Ingame WN8 stuff, kunnen nu direct linken naar die URL in hun mod. Als je betreffende mod nog niet is aangepast, kun je het uiteraard ook zelf doen in de .json bijvoorbeeld.
Ik gebruik zelf die YasenKrasen. En elke keer als ik de game dan start, krijg ik zo'n pop-up dat ie is aangepast naar de huidige datum. Dus dat werkt best wel goed moet ik zeggen. Maar veel websites hanteren nog andere (oudere) waarden zoals Wotlabs of wotstats.org.
Mja, zoals eerder hier ook al ergens gezegd geloof ik. Heb liever dat ze bijvoorbeeld een waarde kunnen tonen van recent WN8, 1.000 battles ofzo). Ongeveer iedereen was slecht, pak em beet die eerste 1-5.000 battles.
Verwacht overigens wel dat WG zelf iets gaan inbouwen daarvoor, ze hebben nu al een mooi schermpje met data op basis van gespeelde tanks en battles. Dus een soort van eigen rankingsysteem.
Maar eerst maar eens de huidige bugs oplossen. De female crewmember zou afgelopen week uitgedeeld worden, ook niet gezien. Want er is weer een 'bug': http://forum.worldoftanks...d__14977062#entry14977062
Selks
Liever niet, dan ben ik mijn arty cammo kwijt.Tige schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:27:
Ik speel al geruime tijd zonder enige mod; en dat bevalt eigenlijk prima
If you can see, look. If you can look, observe
Is er iets veranderd aan het schade model bij het afrijden van heuvels oid? ik heb nu meerdere malen gehad met ikv dat ik mijn hele tank opblies bij het afrijden van een heuvel waar ik vroeger gewoon vanaf kon zonder problemen.
Vanmorgen paar potjes gespeeld en onverwacht gemakkelijk de laatste 2 Halloween missies gehaald..
[10:40, 7-11-2017] : Mission completed! Reward:
Credits added: 250.000
Slots added: 1
Added: Enhanced Vertical Coil Springs 2 Class (x1), Large First Aid Kit (x5), Buchty (x3)
Days of Premium Account added: 1
Credits added: 500.000
Added: Large-Caliber Artillery-Shell Rammer (x1), Automatic Fire Extinguisher (x5), Strong Coffee (x5)
Added: Enhanced Vertical Coil Springs 2 Class (x1), Large First Aid Kit (x5), Buchty (x3)
Added: Large-Caliber Artillery-Shell Rammer (x1), Automatic Fire Extinguisher (x5), Strong Coffee (x5)
Verwijderd
Congrats! Met welke tank heb jij die 3 tanks gekilled met je secondary gun? Dat is de laatste missie die ik moet en ik krijg hem maar niet gehaald._Anvil_ schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:46:
Vanmorgen paar potjes gespeeld en onverwacht gemakkelijk de laatste 2 Halloween missies gehaald..
Even copy paste van het een ander forum:Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:16:
[...]
Congrats! Met welke tank heb jij die 3 tanks gekilled met je secondary gun? Dat is de laatste missie die ik moet en ik krijg hem maar niet gehaald.
"Also completed the missions quite easily, the trick is to use the right tank and create the correct situation for a mission.
3 kills with secondary is quite easy with the Stein, just wait for the right moment and give low hp tanks a full broadside, firing the single shot gun first. You will need a winning team and some luck. Might take a few attempts.
Stein is also what I used for the 40 hits on Levi mission, the autoloader is great for this. Same for the secondary kill shot mission, much easier with Stein.
For the 3k without damage I used the Franken, sniping from long range is good, but you always have a chance that a secondary gun hits you.. which is frustrating. Attack him when he is "hull down" relative to you, so you only have to worry about the main gun. Also keep looking at the minimap for any minions that can hit you. Early on, I do help damage the minions for my team, but I carefully wait for them to reload or aim elsewehre. I think this mission is the most situational... One good thing is that the Lev can win and you still make the mission I think?
Killshot missions can be frustrating, it is all about correct timing and position.. I feel the morning is a good time to try because the amount of decent players to compete with is lower...
I always do the daily mission before the rest, don't know if that is still needed to unlock the rest?"
Verwijderd
Hehe, het is me gelukt na 20 potjes o.i.d. Met de Stein was het idd makkelijker om met de secondary gun kills te maken, maar ik heb er echt zó vaak 2 gehad. Uiteindelijk was een gelijkopgaand team, een beetje geluk, niet te vroeg yolo'en en op het laatst heel gemeen een medespeler blokkeren het devies om de missie te halen_Anvil_ schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:25:
[...]
Even copy paste van het een ander forum:
"Also completed the missions quite easily, the trick is to use the right tank and create the correct situation for a mission.
3 kills with secondary is quite easy with the Stein, just wait for the right moment and give low hp tanks a full broadside, firing the single shot gun first. You will need a winning team and some luck. Might take a few attempts.
Stein is also what I used for the 40 hits on Levi mission, the autoloader is great for this. Same for the secondary kill shot mission, much easier with Stein.
For the 3k without damage I used the Franken, sniping from long range is good, but you always have a chance that a secondary gun hits you.. which is frustrating. Attack him when he is "hull down" relative to you, so you only have to worry about the main gun. Also keep looking at the minimap for any minions that can hit you. Early on, I do help damage the minions for my team, but I carefully wait for them to reload or aim elsewehre. I think this mission is the most situational... One good thing is that the Lev can win and you still make the mission I think?
Killshot missions can be frustrating, it is all about correct timing and position.. I feel the morning is a good time to try because the amount of decent players to compete with is lower...
I always do the daily mission before the rest, don't know if that is still needed to unlock the rest?"
Al met al toch weer 6 dagen premium, 3 miljoen credits en de nodige equipment, consumables en personal reserves binnengehaald met alle Halloween missies. Hopelijk morgen nog een makkelijke dagelijkse missie, want nu heb ik het wel gehad met die modus
Same here, best leuke opbrengst voor een geinige game mode:
- 5 a 6 dagen premium (meestal te slecht getimed om daadwerkelijk te benutten, want kids, werk en vriendin gaan voor)
- zo'n 5M aan credits (als je alle meuk verkoopt en veel 100k missies doet)
- credit reserves, vrij zeldzaam en als ik ze activeer tegelijk met een clan reserve (kan ik zelf activeren
) en icm die dagen premium account echt serieus hard credits verdienen in mn t8 premiums
- 5 a 6 dagen premium (meestal te slecht getimed om daadwerkelijk te benutten, want kids, werk en vriendin gaan voor)
- credit reserves, vrij zeldzaam en als ik ze activeer tegelijk met een clan reserve (kan ik zelf activeren
Gisteren nog een paar potjes T6 chinese TD gedaan, kreeg ik in verhouding alleen maar goede MM en vooral veel T6 games, alleen is die tank daar gewoon niet super goed. Liever eigenlijk T7 MM want armor en hp heb je toch niet en al die hoge RoF guns slopen je zo hard. In de Cromwell was het gisteren zo easy mode geweest maarja die had ik niet
Net even noobmeter checkenwat voor WN8 1,1k damage op die T6 TD was zie ik dat hun het ook hebben geupdate. Ik wordt gewoon beter zonder of door slechter te spelen
Noobmeter maakt het nog bonter dan die Russische XVM update. ben nu 240 punten gestegen.
Net even noobmeter checkenwat voor WN8 1,1k damage op die T6 TD was zie ik dat hun het ook hebben geupdate. Ik wordt gewoon beter zonder of door slechter te spelen

3 miljoen credits voor hoeveel uur spelen? Anders ga ik vanavond even try harden ._Anvil_ schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:53:
Same here, best leuke opbrengst voor een geinige game mode:
- credit reserves, vrij zeldzaam en als ik ze activeer tegelijk met een clan reserve (kan ik zelf activeren) en icm die dagen premium account echt serieus hard credits verdienen in mn t8 premiums
Ja klonk aanlokkelijk he, had de 1ste week ook gespeeld maar ik had na 2 uur spelen pas 700k ongeveer binnen geharkt en toen waren de missie ook wel aardig op. Weet niet of deze 2de week meer oplevert maar had eigenlijk ook geen zin om die onzin te spelen.Kepro schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:32:
[...]
3 miljoen credits voor hoeveel uur spelen? Anders ga ik vanavond even try harden .
Ik ben ook wel benieuwd hoeveel uur er voor nodig was om dat aantal te verdienen
Verwijderd
Die 3 miljoen credits was wel met de dagelijkse missies erbij, die je meestal in 1 poging kon doen, plus 1 miljoen bonus voor het halen van alle missies.Kepro schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:32:
[...]
3 miljoen credits voor hoeveel uur spelen? Anders ga ik vanavond even try harden .
Als je die modus niet eerder hebt gespeeld en vorige week niet alle missies met een Detonation-embleempje hebt gedaan, valt er al direct 750k weg. Wat je dan overhoudt is een ±50% kans op 50k/75k/100k credits per missie plus een bonussarcofaag met 250k credits als je alle Setting On Fire-missies doet. Hoewel je die missies best snel kan voltooien (jij en jantje zeker), is het natuurlijk nooit zo efficiënt als premium tanks spelen
En om die 3 miljoen credits binnen te halen heb ik de modus ongeveer 6 uur gespeeld, verspreid over 2 weken. Aangezien ik op dit moment geen premium account heb, was het voor mij wel de moeite waard denk ik
Same here, vanmorgen 1 potje in de Franken gespeeld voor de daily mission (kill 3 minions) et voila: weer een dag premium, dat maakt 6 a 7.
Dat is heel handig voor een speler die geen geld meer aan Wot wil spenderen zoals ik. Daarna een credit reserve aangezet (ook via de Halloween missions verkregen, stuk of 5) en lekker 1M gegrind in mn premiums.
Al 10 maanden geen euro uitgegeven aan WoT, nu nog kijken of ik veilig door de advent calender heen kom
Dat is heel handig voor een speler die geen geld meer aan Wot wil spenderen zoals ik. Daarna een credit reserve aangezet (ook via de Halloween missions verkregen, stuk of 5) en lekker 1M gegrind in mn premiums.
Al 10 maanden geen euro uitgegeven aan WoT, nu nog kijken of ik veilig door de advent calender heen kom
Verwijderd
Bijna genoeg xp voor de BC25t AP al is het ergens ook heel verleidelijk om de 13 90 te unlocken. Lastig lastig...
Ha ha, zojuist missie TJ 15-1 binnen gesleept.
wat een hell he die bc12t @Verwijderd ...
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Verwijderd
Meen je dat? Ik vind het echt een heerlijk apparaat. Geweldige camo, redelijke topsnelheid en trekt redelijk snel op. Die gun is even wennen, leer om de verleiding van het schieten te weerstaan. Aan het einde lekker opruimen, +/-700 clip potential is dan vaak onderschat. Enige nadeel is dat het ding nogal eens de neiging heeft om over de kop te slaan.looyenss schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:45:
wat een hell he die bc12t @Verwijderd ...
13-90 is nu met korting. Makkelijke keuze dus aangezien beide tier 10 must haves zijn.Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:59:
Bijna genoeg xp voor de BC25t AP al is het ergens ook heel verleidelijk om de 13 90 te unlocken. Lastig lastig...
Heeft er al iemand zijn extra order of vrouwtje? Ik heb begrepen dat het gesplitst zou gaan.Ene week een extra order en andere week het vrouwtje, maar ik heb nog geen extra order (sta nog steeds op 6) en geen melding van een extra vrouwtje.wsLy schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:59:
[i]Commanders, I have news!
UPDATE 9.21 CHANGES 47
by DecoNoir WoT •
Early list of changes announced for testing in update 9.21:
Boost/Hard to Reach Areas Removed On the Following Maps:
Redshire
Ruinburg
Swamp
Malinovka
Fjords
Sand River
Pilsen
Airfield
Cliff
Tundra
Fisherman’s Bay
Serene Coast
GENERAL CHANGES:
Grand Battles team display improved
New winter map added to Grand Battles: Klondike (1.4km X 1.4km)
New tanks for testing added: Caernarvon Action X, Aufklärungspanzer V, ELC EVEN 90, Somua SM
Added French heavy mini-line: AMX 65 t , AMX M4 milk. 54, AMX M4 milk. 51
UK:
AT 7
Armor reinforced
AT 8
Armor reinforced
AT 2
Armor reduced
AT 15
Reload OQF 32-pdr AT changed from 5.9 to 6.6 s
Penetration of the APDS Mk. 2T OQF 32-pdr AT changed from 246 mm to 252 mm
Penetration of the AP Mk. 1 OQF 32-pdr AT changed from 214 mm to 220 mm
Damage HE Mk. 1A OQF 32-pdr AT Gun changed from 330 to 370
Damage APDS Mk. 2T OQF 32-pdr AT was changed from 250 to 280
Damage AP Mk. 1 OQF 32-pdr AT changed from 250 to 280
Churchill Gun Carrier
Relaod OQF 32-pdr AT reload changed from 8.5 to 9.5 s
Penetration APDS 2T OQF 32-pdr AT changed from 246 mm to 252 mm
Penetration of AP Mk. 1 OQF 32-pdr AT changed from 214 mm to 220 mm
Damage of HE Mk. 1A OQF 32-pdr AT was changed from 330 to 370
Damage of APDS Mk. 2T OQF 32-pdr AT changed from 250 to 280
Tortoise
Reload OQF 32-pdr AT changed from 5 to 5.6 s
Penetration of APDS Mk. 2T OQF 32-pdr AT changed from 246 mm to 252 mm
Damage HE Mk. 1A OQF 32-pdr AT was changed from 330 to 370
GERMANY
VK 45.02 (P) Ausf. B
Increased load capacity from 80800 kg to 81400 kg
JAPAN
Type 61 (Updated After Mistaken Translation)
Depression to the rear for the 105mm Rifled Gun in the Type 61 turret changed from -5 to -3 degrees
Depression to the rear for the 90mm Gun Type 61 in the Type 61 turret changed from -5 to -4 degrees
List of Tanks Converted to HD
T28
T25 AT
T25/2
T-34-2
110
WZ-120
Somua SAu 40
S35 CA
VK 45.02 (P) Ausf. B
StuG III Ausf. B
Light Mk. VIC
FV207
Type 61
SU-14-2
SТ-I
by DecoNoir WoT •
Early list of changes announced for testing in update 9.21:
Boost/Hard to Reach Areas Removed On the Following Maps:
Redshire
Ruinburg
Swamp
Malinovka
Fjords
Sand River
Pilsen
Airfield
Cliff
Tundra
Fisherman’s Bay
Serene Coast
GENERAL CHANGES:
Grand Battles team display improved
New winter map added to Grand Battles: Klondike (1.4km X 1.4km)
New tanks for testing added: Caernarvon Action X, Aufklärungspanzer V, ELC EVEN 90, Somua SM
Added French heavy mini-line: AMX 65 t , AMX M4 milk. 54, AMX M4 milk. 51
UK:
AT 7
Armor reinforced
AT 8
Armor reinforced
AT 2
Armor reduced
AT 15
Reload OQF 32-pdr AT changed from 5.9 to 6.6 s
Penetration of the APDS Mk. 2T OQF 32-pdr AT changed from 246 mm to 252 mm
Penetration of the AP Mk. 1 OQF 32-pdr AT changed from 214 mm to 220 mm
Damage HE Mk. 1A OQF 32-pdr AT Gun changed from 330 to 370
Churchill Gun Carrier
Relaod OQF 32-pdr AT reload changed from 8.5 to 9.5 s
Penetration APDS 2T OQF 32-pdr AT changed from 246 mm to 252 mm
Damage of HE Mk. 1A OQF 32-pdr AT was changed from 330 to 370
Damage of APDS Mk. 2T OQF 32-pdr AT changed from 250 to 280
Tortoise
Reload OQF 32-pdr AT changed from 5 to 5.6 s
Penetration of APDS Mk. 2T OQF 32-pdr AT changed from 246 mm to 252 mm
Damage HE Mk. 1A OQF 32-pdr AT was changed from 330 to 370
GERMANY
VK 45.02 (P) Ausf. B
Increased load capacity from 80800 kg to 81400 kg
JAPAN
Type 61 (Updated After Mistaken Translation)
Depression to the rear for the 105mm Rifled Gun in the Type 61 turret changed from -5 to -3 degrees
Depression to the rear for the 90mm Gun Type 61 in the Type 61 turret changed from -5 to -4 degrees
List of Tanks Converted to HD
T28
T25 AT
T25/2
T-34-2
110
WZ-120
Somua SAu 40
S35 CA
VK 45.02 (P) Ausf. B
StuG III Ausf. B
Light Mk. VIC
FV207
Type 61
SU-14-2
SТ-I
Verwijderd
Wat is die 12.8 gun toch een verademing op de E75. Met de kleine gun is het net een Tiger II op tier 9 maar had nooit verwacht dat deze gun deze tank zoveel zou verbeteren eigenlijk.
ik twijfel. wil mijn eerste tier9 gaan aanschaffen. Het wordt de T10 (russian heavy) of de centurion 7/1 (Engelse med) of de T49 (American light) of de Amerikaanse T30 (TD)
Ben geen topspeler, dus moet een beetje fool-proof tank zijn ;-) Welke zouden jullie adviseren?
Ben geen topspeler, dus moet een beetje fool-proof tank zijn ;-) Welke zouden jullie adviseren?
[ Voor 5% gewijzigd door kuwerti op 10-11-2017 20:22 ]
T-10 dan,kuwerti schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:21:
ik twijfel. wil mijn eerste tier9 gaan aanschaffen. Het wordt de T10 (russian heavy) of de centurion 7/1 (Engelse med) of de T49 (American light) of de Amerikaanse T30 (TD)

FV217 Badger updated statistics
The updated statistics of the tank are in bold.
Tier 10 British TD (replacement for the FV215b 183)
HP: 2 050 2 100
Engine power: 950 HP
Mass: 65 t
Load limit: 70 t
Power to weight ratio: 14,62 KM / t
Speed limit forward/backwards: 34,3 / -12 km / h 30 / -12 km / h
Traverse speed: 22 °/s
Gun traverse speed: 16 °/s
Terrain resistances: 1,726 / 1,918 / 2,877
View range: 390 m
Signal range: 782,1 m
Armor: 304,8 / 101,6 / 31 355 / 101,6 / 38
Gun: OQF 123 mm Mk. 1
Damage: 420 / 420 / 520 480 / 480 / 620
Penetration: 272 / 320 / 130
Reload time: 6,808 s 8,1 s
Dispersion at 100 m: 0,288
Aiming time: 1,63 s
Gun traverse limits: 15 / 15 °
Gun elevation values: -10 / +20
Crew: 6
As you are all aware, the (in)famous FV215b (183) also know as Deathstar will be replaced by the brand new FV217 Badger.
So what happens? Just like previous replacements, you don’t lose the FV215b (183) if you have it in your garage before Update 9.21 comes out. Here’s an in-depth detailed guide to what will happen:
In Update 9.21 the British TD FV215b (183) will be replaced by the brand new FV217 Badger.
If you have the FV215b (183) in your garage at the time Update 9.21 comes out, you will get two tanks for the price of one. FV217 Badger will be added to your garage and FV215b (183) will stay in your garage as a Special Vehicle.
The FV215b (183) crew will be retrained and transferred to the FV217 Badger (Including any crew available to recover).
Undistributed experience available on FV215b (183) will be transferred to FV217 Badger.
Camouflages, Inscriptions and Emblems will be transferred to FV217 Badger.
Any reward/special camouflage, inscription or emblem present on FV215b (183) will be moved to the Depot and available to be used on any tank.
Any equipment on FV215b (183) will be transferred to the Depot for free and available to be used on any tank.
Statistics, Gun Marks and Masteries will remain on FV215b (183).
Cool isn’t it? If you haven’t started the grind and you want a free Tier X, what are you waiting for? Update 9.21 is scheduled to come out near Christmas 2017, so you still have about six weeks before it comes out.
Some new stats have been released for the new French heavies being brought in:

AMX 65 T
Tier VIII
HP: 1550
Hull Armor: 100/80/60mm
Turret Armor: 250/80/60mm
Turret Traverse: 26 deg/sec
Hull Traverse: 25 deg/sec
Engine Power: 1100 hp
Power to Weight: 16 hp/t
View Range: 370m
Speed: +40/-15 kph
With 100mm Gun
Depression/Elevation: -8/+13 deg.
Penetration: 232/263/50mm
Damage: 300/300/400
Accuracy: 0.34
Aim Time: 3 sec.
Reload: 9.3 sec.
With 120mm Gun
Penetration: 218/325/65mm
Damage: 400/400/515
Accuracy: 0.36
Aim Time: 2.7 sec.
Reload: 13.8 sec.
AMX M4 mle. 51
Tier IX
HP: 1900
Hull Armor: 180/60/40mm
Turret Armor: 300/80/40mm
Turret Traverse: 28 deg/sec
Hull Traverse: 28 deg/sec
Engine Power: 1100 hp
Power to Weight: 16 hp/t
View Range: 380m
With 120mm Gun
Penetration: 257/325/65mm
Accuracy: 0.34
Aim Time: 2 sec.
Reload: 11.2 sec.
With 127mm Gun
Penetration: 242/258/64mm
Damage: 470/470/610
Accuracy: 0.36
Aim Time: 2.3 sec.
Reload: 13.3 sec.
AMX M4 mle. 54
Tier X
HP: 2200
Hull Armor: 220/60/40mm
Turret Armor: 300/80/40mm
Turret Traverse: 32 deg/sec
Hull Traverse: 32 deg/sec
Engine Power: 1200 hp
Power to Weight: 16.9 hp/t
View Range: 390m
With 130mm Gun
Penetration: 250/280/65mm
Damage: 560/560/640
Accuracy: 0.35
Aim Time: 2.2 sec.
Reload: 15.8 sec.
With 120mm Gun
Penetration: 264/325/65mm
Accuracy: 0.33
Aim Time: 1.8 sec.
Reload: 10.9 sec.
With 120mm Gun
Penetration: 264/325/65mm
Accuracy: 0.33
Aim Time: 1.8 sec.
Reload: 10.9 sec.
[ Voor 28% gewijzigd door Kepro op 11-11-2017 10:52 . Reden: 2e kanon van de tier 10 erbij gezet ]
Zo korting was eerder dan verwacht.
E 50 M, T71 CMCD, ISU-152 en SU-101 zijn binnen, en meer dan 2 miljoen bespaard.
Kost samen nog wel bijna 11 miljoen aan tanks, modules en uitrusting.
Maar de eerste tier 10 is binnen. :-)
E 50 M, T71 CMCD, ISU-152 en SU-101 zijn binnen, en meer dan 2 miljoen bespaard.
Kost samen nog wel bijna 11 miljoen aan tanks, modules en uitrusting.
Maar de eerste tier 10 is binnen. :-)
Gekocht :-) (met 15% korting) valt me op dat ik in de drie potjes, alle keren top tier ben.. top
[ Voor 23% gewijzigd door kuwerti op 11-11-2017 16:52 ]
Tank gaat je bevallen. De t10 is een mooie hybrid. De IS7 is ook lekker noob proof.kuwerti schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:45:
[...]
Gekocht :-) (met 15% korting) valt me op dat ik in de drie potjes, alle keren top tier ben.. top
Inderdaad fijn tankje. thanks voor t advies .Kepro schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 20:08:
[...]
Tank gaat je bevallen. De t10 is een mooie hybrid. De IS7 is ook lekker noob proof.
ff de equipment maxen en dan gaan. Op naar de IS7!
(wordt dan mijn eerste tier-X)
Ja die is er heet GoT Gathering of TanksVerwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 01:25:
is er een tweakers "clan"?
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Nog maar 90.000 xp tot de tortoise, met weinig tijd om te spelen.
Hopelijk in 6 weken genoeg tijd om die fv215b 183 binnen te harken.
Wat zijn jullie ervaringen met de tortoise, mits je die hebt? Ik hoor en lees er goede dingen over mits je die bult op je dak kan verbergen..
Wat zijn jullie ervaringen met de tortoise, mits je die hebt? Ik hoor en lees er goede dingen over mits je die bult op je dak kan verbergen..
[ Voor 35% gewijzigd door alex443 op 12-11-2017 10:53 ]
rhm panzerwagen met de korting aangeschaft.
Tanks die al tijden vrijgespeeld zijn : Panzerwagen 7, T100 LT en de Sheridan.
Over 200.000xp ook de Chinese LT vrijgespeeld en voor de Foch tier 9 resteert nog 140.000 xp.
Tanks die al tijden vrijgespeeld zijn : Panzerwagen 7, T100 LT en de Sheridan.
Over 200.000xp ook de Chinese LT vrijgespeeld en voor de Foch tier 9 resteert nog 140.000 xp.
[ Voor 67% gewijzigd door Kepro op 12-11-2017 12:25 ]
Zodra je de top gun hebt is het dikke pret, mits je op de goede plek komt, want hij is traaaaag.alex443 schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:52:
Nog maar 90.000 xp tot de tortoise, met weinig tijd om te spelen.
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Toch leuk zo'n 5x weekend. Weer eens alle tanks die ik naast mijn 3 mains heb bij langsgegaan. Die verdienen stiekem toch wel iets meer aandacht
De team zijn toch wel weer erg bijzonder vandaag. nu 22 losses op een rij maar wel steeds in de top 3 met dammage doen
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Dit topic is gesloten.