[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 53 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste
Acties:
  • 65.527 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:27
Kepro schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:54:
rhm panzerwagen met de korting aangeschaft.
Ik ben zeer verrast door deze tank <3
Dark Angel schreef op zondag 12 november 2017 @ 15:17:
De team zijn toch wel weer erg bijzonder vandaag. nu 22 losses op een rij maar wel steeds in de top 3 met dammage doen :-(
Bij mij ging het beter af. :)

Wins/Battles: 11 (13) (84.6%)

Efficiency/WN8: 2 876 (100) 5 780 (100

[ Voor 27% gewijzigd door Kepro op 12-11-2017 17:26 ]

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb de 13 105 met top of tree korting gekocht, alleen nog de rhm panzerwagen kopen en dan heb ik alle Tier 10 tanks behalve de WZ TD en een aantal arties. Verder heb al een crew getraind en 140K exp bij elkaar gegrind op de M4 45 voor de nieuwe franse lijn. Winrate vandaag was een mooie 66.7% met Dobla-Hunter en Selks.

[ Voor 10% gewijzigd door Quantor op 12-11-2017 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-07 11:04
Kepro schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:25:
[...]

Ik ben zeer verrast door deze tank <3

[...]

Bij mij ging het beter af. :)

Wins/Battles: 11 (13) (84.6%)

Efficiency/WN8: 2 876 (100) 5 780 (100
Vieze light padder >:)

Ik heb stuk of 7 games gespeeld in de WZ T7 chinese TD 38 % winrate en 1,3k damage. Graf tank. Totaal geen mobilitiy ik had dacht dat die wel wat sneller zou zijn. Moet nog wel de guns unlocken, maar ik denk niet dat die er veel beter op zal worden.

Ook ff X5 op de lights gehaald, T49 en de RU blijven super easymode om te spelen, alleen die 1390 gun is nog steeds de grootste BS ooit.

En me Super conqueror gespeeld 33% winrate met 5k average damage 8)7 Die tank slaat echt nergens op, pas op 4,6k damage heb je unicum stats in dat ding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Nee niet eens gisteren. :P

De top gun (auto lader) op de AC 48 is toch wel chill. Lekker tier 7 tanks clippen. @Mr_Size Ook de top engine op de 132a vrijgespeeld en maakt toch een groter verschil dan ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-07 17:59

Rianata

Have you played Atari today?

alex443 schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:52:
Wat zijn jullie ervaringen met de tortoise, mits je die hebt? Ik hoor en lees er goede dingen over mits je die bult op je dak kan verbergen..
Ik heb wel redelijk veel plezier aan de Torti beleefd, maar de mobiliteit blijft een issue. Een keer gecommitteerd aan een flank moet je het doen met het verloop van de battle en dus kun je niet altijd invloed op het verloop van de strijd hebben. Topgun is idd heerlijk, maar ik zou niet snippen achterin like little bitch, gewoon ook brawlen, zeker als je toptier bent in 3/5/7 matchmaking!

Sinds gisteren staat bij mij iig de 183 met 15% korting in de garage! Nu verder met de Conway (stukje leuker dan Torti) en beginnen aan de T28 op tier 8 😖

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Rianata schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:10:
[...]

Ik heb wel redelijk veel plezier aan de Torti beleefd, maar de mobiliteit blijft een issue. Een keer gecommitteerd aan een flank moet je het doen met het verloop van de battle en dus kun je niet altijd invloed op het verloop van de strijd hebben. Topgun is idd heerlijk, maar ik zou niet snippen achterin like little bitch, gewoon ook brawlen, zeker als je toptier bent in 3/5/7 matchmaking!

Sinds gisteren staat bij mij iig de 183 met 15% korting in de garage! Nu verder met de Conway (stukje leuker dan Torti) en beginnen aan de T28 op tier 8 😖
Prijs je gelukkig dat je een speedbuff hebt dan valt het wel mee.

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:55

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

jantje 2 schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:40:
[...]
... alleen die 1390 gun is nog steeds de grootste BS ooit.
Viel mij ook al op sindskort de top gun erop gezet, veel tracking shots ipv damage doen. Heb dit vooral vanaf langere afstand, brawlen met andere tanks is wel super! Clip legen en door.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Rianata schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:10:
[...]

Ik vond tortoise echt een waardeloze tank, enige wat je kon is DPMEN en meer niet, je hebt T8 armor in een T9 tank dus dat schiet niet echt op. Als top tier heb je nog enige kans maar in T10 MM ben je eigenlijk wel verplicht achterin te hangen en een beetje te snipen en midgame wat te moven.

T28 DPM is :9~ vond het echt een prima tank, qua armor is het meh. 200mm op je lfp en je cupola's blijven meh. Nu die wat meer mobility heeft is die denk ik best wel prima. Gewoon hopen dat je de goede kant commit.

Het leukste komt nog dat is de T95 dat ding is echt geniaal, die heeft wel armor en met dubbel repair, toolbox en full repair was het om de 3 sec weer track gefixed. Toen ik hem speelde was die nog te traag waardoor je het na 2-3 potjes wel klaar was maar vond het altijd leuk de dubbel te halen in dat ding. Die mobility buff heeft hem wel echt goed gedaan, werd gisteren nog ingehaald door een T95 in me VK4502B 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik vond de t95 ook heel erg leuk. Stiekem wel spijt dat ik die tank heb verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:31

Die ELC Even 90, wat een turret :')

[ Voor 8% gewijzigd door ElPaco op 14-11-2017 13:10 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-07 10:03
Kepro schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 20:08:
[...]

Tank gaat je bevallen. De t10 is een mooie hybrid. De IS7 is ook lekker noob proof.
Welke equipment is aan te raden voor de T-10? (T-9 heavy)?
Wat gooien jullie er op? Rammer? stabilizer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
kuwerti schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:48:
[...]

Welke equipment is aan te raden voor de T-10? (T-9 heavy)?
Wat gooien jullie er op? Rammer? stabilizer?
Standaard heavy, vents, rammer vert stab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuwerti
Weet iemand wanneer we nu dat gratis vrouwtje krijgen?? ik heb nog niets gezien?
Thanks Kepro voor je reactie :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
kuwerti schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:54:
Weet iemand wanneer we nu dat gratis vrouwtje krijgen?? ik heb nog niets gezien?
Soon

- Wargaming

We hadden het al lang moeten hebben... maar Wargaming had weer iets verknald :) As usual :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 838013

Oh tuurlijk ben ik weer net te laat met de kortingen. Zo weinig credits en zoveel te kopen: JgPz E100, Obj 704, BC 25t AP, M40/43...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Is de ingame chat ook al gebugged?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-07 21:40
kuwerti schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:54:
Waar ik me meer aan erger zijn die graftanks (pun intended) die nog steeds in mijn garage staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan het kloppen dat je de secondaries nu niet meer hoeft te volbrengen voor die reward tanks? Je krijgt de module tenminste al bij de primary condition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17-07 15:53
Deze ochtend was er weer een patch. 0.9.20.1.3.
Patchnotes:

Fixed the issue of firing with default shells when firing in the Siege Mode.
Fixed the issue of inability to apply the reward camouflage, received for completion of Personal Mission.
Fixed some technical issues.
We thank you for your patience and kind consideration in this matter.
Lijken mij niet direct de punten die als de 'grootste' problemen worden ervaren.
Verwacht dat de Halloween modus er nu wel uit is? Vanaf vandaag natuurlijk ook March of the Nations.

En de female crewmember is er inderdaad nog niet. Ook de extra commendation ook niet. Maar er moet nog wel meer gefixt worden met de Personal Missions. Ik zag bijvoorbeeld dat de laatste missie T55A op de heavy tanks nu bij mij is voltooid met die commendations. Das gek, heb hem al vanaf juli, en toen was dit nieuwe systeem er nog niet 8)7

Naja we wachten maar weer af, opzich speelt het spel verder wel prima weg voor een paar uurtjes. Bij mij dan 8)

[ Voor 0% gewijzigd door Tige op 15-11-2017 08:59 . Reden: typo ]

Selks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-07 23:36
Bij mij dus niet..
..sessies waarbij 12 van de 15 potjes een loss zijn, ongeacht de soms rooskleurige XVM verhoudingen tussen de teams...

standaard RNG waarbij 2 van de 3 effectieve schoten (met pen 25% boven de armor van het doel, o.33 acc en goed geaimed) toch missen of bouncen (of de shell verdwijnt gewoon)..

...alle nieuw aangeschafte tanks op winrates tussen de 40 en 45 zitten (account winrate is al tijden 52,4%)

..buitengewoon veel last van arty, "skilfull" campers in zweedse TDs met 500% cammo en bots in toptier jap heavies.met de 1400 dmg bot proof gamebreaking guns..

*zucht* Ik speel nog een paar potjes om de AMX 13 75 op tijd te unlocken en dat is het dan voorlopig. tijd om de single player games op steam weer eens af te stoffen.

[ Voor 11% gewijzigd door _Anvil_ op 15-11-2017 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
giftTankwoman/success

heeft geen gratis 2e skill, rekening mee houden.
extra order is ook toegevoegd

[ Voor 33% gewijzigd door Vorst8 op 15-11-2017 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Het gratis vrouwtje is nu te kiezen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kepro
T28 in HD <3

Afbeeldingslocatie: http://rykoszet.info/wp-content/uploads/2017/11/T28-1.jpg

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kepro schreef op woensdag 15 november 2017 @ 18:09:
Het gratis vrouwtje is nu te kiezen :)
Hmm, heb een tijdje niet gespeeld en heb dus ook geen last gehad van problemen met de missies. Ben benieuwd of ik het vrouwtje ook krijg, even kijken vanavond. Zou toch wel fijn zijn.

Afgelopen maandag en dinsdag wel weer een paar potjes gespeeld. Maandag ging wel, dinsdag kon ik echt niets goed doen. Ik hou het op dat ik weer even moet wennen, versterkt met pech in de matchmaking. Wat me wel echt tegenviel waren de potjes in de SU-122-44. Heeft iemand nog tips voor turretloze TD's? :P

Ik weet dat het uiteindelijk allemaal om de positionering gaat, maar als ik een beetje vanuit de 2e lijn probeer te spelen heb ik geen schoten op de vijand omdat m'n teamgenoten _altijd_ net om een hoekje het gaan uitvechten met de tegenpartij (en dus aan puin worden geschoten). En als ik de frontlinie probeer moet ik ook ergens een hoekje om en vanwege de beperkte gun arc mag ik dan dus wel schoten incasseren, maar kan ik niet uitdelen want dan gaan ze snel weer in dekking, waarna er opeens een tank in m'n flank staat die genegeerd wordt door teamgenoten die daar weer vlakbij staan.

Oh, en dat ene schot wat ik dan wel kon doen op notabene een Cromwell bounce ik. Of ik schoot z'n gun eruit. Ik deed in ieder geval geen damage. :+

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik speel altijd vrij aggressief met mijn TD's. En rij dus mee met lights en de meds :)
Tenzij het een map is waar ik een hoge positie kan kiezen en zo mijn deel kan bijdragen.

Signature van nature

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:10

Roozzz

Plus ultra

Gisteren eindelijk lt 8.3 gehaald (cappen van de vijandelijke basis), als 1 na laatste missie. En dan haal je vandaag in je 1e potje spontaan lt15.3 op Serene Coast. Toch niet echt de map waar je verwacht veel te kunnen betekenen als light.
Ik besloot bij de start bij het meer te spotten. Wonderbaarlijk genoeg schoot een platoon jg pz E100 op alles wat ik spotte. Vervolgens agressief langs het meer doorgereden. Uiteindelijk 6k spotting en 2k dmg in een totaal niet bijzondere game. Slechts een 2nd class. Dus ik was redelijk verbaasd dat ik spontaan een missie had afgerond.

Ik zie trouwens dat ik met die bonds nu zonder problemen de T55a kan unlocken. Ik moet namelijk alleen de heavy en spg lijn nog. Het lijkt erop dat dit een heel stuk eenvoudiger is gemaakt door WG. Wat raden jullie aan? Unlocken en verder met de missies voor de ojb 260? Of toch nog tryharden voor alle rewards en de bonds bewaren voor de object?

If you can see, look. If you can look, observe

• Gaius
  • Niet online
Gaius schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:35:
[...]
Hmm, heb een tijdje niet gespeeld en heb dus ook geen last gehad van problemen met de missies. Ben benieuwd of ik het vrouwtje ook krijg, even kijken vanavond. Zou toch wel fijn zijn.
Check, vrouwtje binnen. *O*

Anoniem: 703470

Roozzz schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:36:
Ik zie trouwens dat ik met die bonds nu zonder problemen de T55a kan unlocken. Ik moet namelijk alleen de heavy en spg lijn nog. Het lijkt erop dat dit een heel stuk eenvoudiger is gemaakt door WG. Wat raden jullie aan? Unlocken en verder met de missies voor de ojb 260? Of toch nog tryharden voor alle rewards en de bonds bewaren voor de object?
Onlangs zat ik in dezelfde situatie als jij en ik heb besloten mijn orders niet te gebruiken (behalve voor HT 12.3, schade blocken kan ik gewoon niet ;)). De SPG missies vond ik vrij makkelijk te halen toen ik er eenmaal voor ging spelen, dus om daar een order voor te gebruiken zou ik vrij zonde vinden. HT 15.3 heb ik nog niet gehaald, maar toen ik de Conqueror aan het grinden was kwam ik een aantal keren tot ±10k combined, dus ook die moet mogelijk zijn als je de juiste tanks hebt.

Persoonlijk wil ik minimaal nog 9 orders over hebben voor de Obj. 260: 1 voor HT 12.4 en 2 voor welke van de laatste missies de moeilijkste blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Is de laatste HT missie voor de obj 260 Nog altijd zoveel combined doen? Indien ja dat is de meest makkelijke missie ever. Pak een e100/maus of type 5 en je hebt de missie binnen een avond. Sleutel is het blocken van damage. Dank aan @jantje 2 voor de tips doen der tijd

[ Voor 8% gewijzigd door Kepro op 17-11-2017 07:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:10

Roozzz

Plus ultra

Anoniem: 703470 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:26:
[...]

Onlangs zat ik in dezelfde situatie als jij en ik heb besloten mijn orders niet te gebruiken (behalve voor HT 12.3, schade blocken kan ik gewoon niet ;)). De SPG missies vond ik vrij makkelijk te halen toen ik er eenmaal voor ging spelen, dus om daar een order voor te gebruiken zou ik vrij zonde vinden. HT 15.3 heb ik nog niet gehaald, maar toen ik de Conqueror aan het grinden was kwam ik een aantal keren tot ±10k combined, dus ook die moet mogelijk zijn als je de juiste tanks hebt.

Persoonlijk wil ik minimaal nog 9 orders over hebben voor de Obj. 260: 1 voor HT 12.4 en 2 voor welke van de laatste missies de moeilijkste blijken.
Thanks, dat klinkt als een goed idee! Ik verwacht namelijk niet dat ik ht 12.3 ooit ga halen. Ik heb simpelweg geen superheavies in de garage staan. Dus ik denk dat ik die inderdaad ga unlocken. De rest van de HT missies zouden prima moeten lukken in de superconqueror of de IS7.

SPG zou ik alleen voor het vrouwtje doen. Helaas is mijn M44 tegenwoordig niet zo geschikt meer voor arty missies als ie ooit was :+ Dus ik vrees dat ik daar wat moet gaan grinden.

Ik heb nu 11 (of 13? bonds), dus ik zou er op deze wijze genoeg over moeten houden voor problemen bij de obj 260.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Omg, de AMX 13 57F wordt echt te goed gespeeld. Haal net een 2nd class badge, met 1240 base XP. Iemand enig idee hoe hoog je wel niet moet scoren voor de Ace in dat ding?

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
9.21 Common Test Patchnotes

Main Changes: Improved display of the team list in Grand Battles

Added the functionality of displaying a preferential group of vehicles in the team list (upon a click on it). Upon pressing TAB, the cursor will be automatically displayed: it will be more convenient to view the full vehicle list by scrolling.

Changes to the Strongholds

Players who take the Commander, Executive Officer, Personnel Officer positions will be able to take commander’s permissions in the Stronghold battle room from players of any other position in the clan.

Players who take the Reservist position will no longer receive bonuses of the active clan reserves.

Badges

Now, the badges are displayed in the team list in all game modes, including:

Team Battle
Team Training
Platoon
Grand Battle: New Map

Klondike: added the new map of the winter setting (1.4х1.4 km) for Grand Battles. The following battle types are available: Standard Battle, Encounter Battle.

Maps

Made terrain-related changes for difficult-to-access areas on the following maps:

Swamp
Serene Coast
Redshire
Ruinberg
Fisherman’s Bay
Malinovka
Fjords
Sand River
Pilsen
Airfield
Tundra
Cliff

Changes to the technical characteristics of the following vehicles

U.S.A.

T28
Increased the side armor from 50 to 101 mm

U.K.

Added the following vehicle:

The FV217 Badger replaces the FV215b (183)
The crew of the new vehicle: Commander, Gunner, Driver, Radio Operator, two Loaders.
Changes to the technical characteristics of the following vehicles:

FV215b (183)
The vehicle is removed from the Tech Tree and transferred to the special category
Increased the ammo rack capacity from 12 to 20 shells
The cost of sale is 5 gold

Tortoise
Changed the reload time of OQF 32-pdr AT Gun from 5 s to 5.6 s
Changed penetration of the APDS Mk. 2T shell for OQF 32-pdr AT Gun from 246 mm to 252 mm
Changed penetration of the AP Mk. 1 shell for OQF 32-pdr AT Gun from 214 mm to 220 mm
Changed damage of the HE Mk. 1A shell for OQF 32-pdr AT Gun from 330 to 370
Changed damage of the APDS Mk. 2T shell for OQF 32-pdr AT Gun from 250 to 280
Changed damage of the AP Mk. 1 shell for OQF 32-pdr AT Gun from 250 to 280
Increased hull armoring

Churchill Gun Carrier
Changed the reload time of OQF 32-pdr AT Gun from 8.5 s to 9.5 s
Changed penetration of the APDS Mk. 2T shell for OQF 32-pdr AT Gun from 246 mm to 252 mm
Changed penetration of the AP Mk. 1 shell for OQF 32-pdr AT Gun from 214 mm to 220 mm

AT 15
Changed the reload time of OQF 32-pdr AT Gun from 5.9 s to 6.6 s
Increased hull armoring

AT 2
Decreased hull armoring

AT 8
Increased hull armoring

AT 7
Increased hull armoring

Germany

VK 45.02 (P) Ausf. B
Changed load capacity of the VK 45.02(P) Ausf. B verstärkteketten suspension from 80,800 kg to 81,400 kg
France

Vehicles added:

AMX 65 t
AMX M4 mle. 54
AMX M4 mle. 51

AMX 65 t
Changed the aiming time of the 100 mm SA47 gun for the Char de 65t turret from 2.8 s to 3.2 s
Increased dispersion of the 100 mm SA47 gun for the Char de 65t turret by 55%
Japan

Type 61
Changed the gun depression angle (in the rear part of the hull) of 105 mm Rifled Gun for the Type 61 turret from -5 degrees to -3 degrees
Changed the gun depression angle (in the rear part of the hull) of 90 mm Gun Type 61 for the Type 61 turret from -5 degrees to -4 degrees

HD Models

T28
T25 AT
T25/2
T-34-2
110
WZ-120
Somua SAu 40
S35 CA
VK 45.02 (P) Ausf. B
StuG III Ausf. B
Light Mk. VIC
FV207
Type 61
SU-14-2
ST-I

As many of you have noticed, there hasn’t been a poll this month to vote for the vehicle to be featured in Top of the Tree in December. That is because this special goes on holiday in December and January, but don’t worry, there will be plenty of offers during the holiday season that you can take advantage of.

However, we will be having a last Top of the Tree special until mid-December. Because of the upcoming release of Update 9.21, the featured vehicle will be the FV215b (183) – here’s your final chance to add it to your arsenal before it becomes a special vehicle, and the FV217 Badger takes its place in the tech tree!

Starting February 2018, the Top of the Tree special will be back in full force, and a new poll will be up on the forums, where you can vote for the vehicle to be featured next in this special.

At the end of November we will reveal all relevant information on the December Top of the Tree special on our portal, including bonuses and discounts for the FV215b (183) line.

Fjords HD

Erlenberg HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Vraagje :

Bij march of the nations is dat letterlijk je 5 beste gevechten dat worden geregistreerd ?
Dus dan moet je tijdens dit event 5 monsterpotten spelen om zo hoog mogelijk te kunnen staan ?

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:46
nvidia666 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 20:55:
Vraagje :

Bij march of the nations is dat letterlijk je 5 beste gevechten dat worden geregistreerd ?
Dus dan moet je tijdens dit event 5 monsterpotten spelen om zo hoog mogelijk te kunnen staan ?
Klopt, gewoon alles aanzetten en lekker spelen :-)

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Pff, ik altijd maar denken dat die aiming circle de maximale afwijking van je shell was, blijkt het dit weekend de minimale afwijking te zijn, shells gaan echt overal en nergens heen zeg xD

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ElPaco schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 16:29:
Pff, ik altijd maar denken dat die aiming circle de maximale afwijking van je shell was, blijkt het dit weekend de minimale afwijking te zijn, shells gaan echt overal en nergens heen zeg xD
Die Skorpion G heeft ook echt zo'n troll gun. Heb een 4-skill crew erop wat (zou moeten) resulteren in 0.28 accuracy. Maar fully aimed schoten komen zo vaak niet eens in de buurt van het target..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-07 16:28
Vandaag de ELC Bis (weer) gekocht en er twee dames ingezet. Vroeger vond ik het een lastige tank, maar nu heb ik er toch een hoop plezier in. Gebruik heb hem vooral als passive scout. Zolang je niet schiet, is dat ding bijna onzichtbaar en de camo van mijn crew is pas 40%. :*)

Zeker een blijvertje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373993

Vorst8 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 18:02:
giftTankwoman/success

heeft geen gratis 2e skill, rekening mee houden.
extra order is ook toegevoegd
Selecteerde sixth sense en kreeg ineens 100% sixth sense als 2e skill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Anoniem: 373993 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 23:08:
[...]

Selecteerde sixth sense en kreeg ineens 100% sixth sense als 2e skill?
Ja, dat ie geen 2e skill had was blijkbaar een foutje wat later gefixt is. Die van mij had ook direct 100% camo toen ik het aanklikte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 00:53
Redelijke sessie vandaag, 100k xp gegrind in m’n BC12t in een paar uurtjes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
@Rianata zie hier de gebuffed t28. Een t95 op tier 8.

https://thearmoredpatrol....vs-hd-9-21-armor-changes/

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uoceHWT.png

[ Voor 16% gewijzigd door Kepro op 19-11-2017 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Valt wel mee toch? Die lower plate is en zwakker en groter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Anoniem: 838013 schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:10:
[...]

Valt wel mee toch? Die lower plate is en zwakker en groter geworden.
Smaller maar iets hoger. Daarnaast is zijn overal armor veel beter geworden.

Afbeeldingslocatie: http://rykoszet.info/wp-content/uploads/2017/11/T28-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kepro schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:14:
[...]

Smaller maar iets hoger. Daarnaast is zijn overal armor veel beter geworden.

[afbeelding]
Ah smaller ook dus, dat had ik zo snel niet gezien. Maar die side armor buff was misschien wel iets teveel van het goede.. Ben benieuwd of die tracks die voor zo'n eind uitsteken ook werken als een soort heatshields.

Ik mag wel hopen dat ze nog het een en ander gaan nerfen aan die nieuwe Franse heavys... Van wat ik er tot nu toe van heb gezien lijkt het een soort nieuw Maus/Type scenario te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Anoniem: 838013 schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:33:
[...]

Ah smaller ook dus, dat had ik zo snel niet gezien. Maar die side armor buff was misschien wel iets teveel van het goede.. Ben benieuwd of die tracks die voor zo'n eind uitsteken ook werken als een soort heatshields.

Ik mag wel hopen dat ze nog het een en ander gaan nerfen aan die nieuwe Franse heavys... Van wat ik er tot nu toe van heb gezien lijkt het een soort nieuw Maus/Type scenario te worden.
.

De nieuwe Franse HT zijn als boter als je premium laad. Daarnaast kan je de tanks niet angelen door hoe de voorkant is voorgenomen zoals de Liberte. Het is gewoon de Franse versie van de E5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Nou Tortoise staat in de garage, nog 60K voor de top gun en dan iets meer dan 200K voor de 215b 183, ik hoop dat ik het ga redden!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kepro schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:00:
[...]
.

De nieuwe Franse HT zijn als boter als je premium laad. Daarnaast kan je de tanks niet angelen door hoe de voorkant is voorgenomen zoals de Liberte. Het is gewoon de Franse versie van de E5.
Met als verschil dat ze die cupola weakspot niet hebben. De T110E5 is echt bizar slecht door alle wijzigingen aan de andere tier 10 heavys. Maar goed we moeten maar zien wat ervan komt.

Hmm heb de Death Star toch maar laten gaan, had niet echt zin om met veel ergernis die AT tanks te moeten doorgrinden. Maar hopelijk is de FV4005 een goed alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Anoniem: 838013 schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:08:
[...]

Met als verschil dat ze die cupola weakspot niet hebben. De T110E5 is echt bizar slecht door alle wijzigingen aan de andere tier 10 heavys. Maar goed we moeten maar zien wat ervan komt.

Hmm heb de Death Star toch maar laten gaan, had niet echt zin om met veel ergernis die AT tanks te moeten doorgrinden. Maar hopelijk is de FV4005 een goed alternatief.
Vanaf de AT15 vind ik het best goed te doen. Dan heb je armour en een degelijke gun arc. Je moet dan dus wel zin hebben om tot de AT15 te komen, daarvoor is het niet veel nee.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ElPaco schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:29:
[...]

Vanaf de AT15 vind ik het best goed te doen. Dan heb je armour en een degelijke gun arc. Je moet dan dus wel zin hebben om tot de AT15 te komen, daarvoor is het niet veel nee.
Ja ik doel ook meer op de AT8 en 7. Ben nu bij de AT2 (al bijna een maand haha) maar gaf het toen al vrij snel op. Die AT2 is dan nog redelijk door zijn relatief goede armor maar daarna is het echt rampzalig volgens mij. Heb al een schijthekel aan trage tanks en als ze dan ook nog niet eens een turret hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Anoniem: 838013 schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:08:
[...]

Zie toch redelijk wat snipes op de cupola of de turret overmatchen. In het begin is een ‘nieuwe tank’ altijd OP volgens iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
ElPaco schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:57:
Omg, de AMX 13 57F wordt echt te goed gespeeld. Haal net een 2nd class badge, met 1240 base XP. Iemand enig idee hoe hoog je wel niet moet scoren voor de Ace in dat ding?
Die ligt ergens rond de 1600basexp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
kreezjie schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:34:
[...]

Die ligt ergens rond de 1600basexp
Blij dat ik hem al heb dan :P Zal wel een van de hoogste aces van het moment zijn of niet?

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17-07 15:53
Ik kon trouwens free XP converten van de Stein en Franken. t/m vandaag nog betere conversionrates voor gold. Had toch 45.000 xp erbij gekregen. Kost wel wat gold, maar voor wie dat nog interessant vindt. 1 gold = 35 free xp. Normaal is het 1 gold = 25 xp dacht ik.

Denk dat het anders komt te vervallen, Wargaming kennende :)

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tige schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:00:
Ik kon trouwens free XP converten van de Stein en Franken. t/m vandaag nog betere conversionrates voor gold. Had toch 45.000 xp erbij gekregen. Kost wel wat gold, maar voor wie dat nog interessant vindt. 1 gold = 35 free xp. Normaal is het 1 gold = 25 xp dacht ik.

Denk dat het anders komt te vervallen, Wargaming kennende :)
Snap sowieso niet wat die tanks nog in de garage doen.

Ben heel benieuwd of de Defender met kerst nog in de kalender zit. Is toch eigenlijk wel een must-have als je regelmatig Strongholds en Clan Wars speelt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-07 17:38

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ik heb alweer maanden geen WoT gespeeld, als je alle tanks al geunlocked raak je wel snel uitgekeken sinds WG alleen maar wat premium tanks spammen elke patch ipv eens wat met leuke maps komen. Geef mij maar weer lekker Nortwest of South Coast (echt waarom ze deze eruit gehaald hebben weet niemand, performance?) want die meuk die ze nu uitbrengen is best slecht.

Paris (lights kunnen hier bijna niks doen en TD's kan je gewoon blind raken want je weet toch waar ze ongeveer zitten)
Pilsen (weer zo'n kleine rot map waar je maar met twee classes op kan spelen)

Als ik dan oude replays kijk zie hoever ze WoT versimpeld hebben, heel jammer. Ik zie ook waarom, op die map met de lichttoren (Cliff?) kon je nog in een piepklein struikje zitten met een TD (bijna elke tank met een normaal formaat) en de hele 9 lijn bestoken zonder gespot te worden met de "magic bush trick". Het grappige is dat de vijand na 5x in hun gezicht gejizzed te zijn nog steeds geen idee had waar ik zat PRACHTIG. Dat struikje is nu weg natuurlijk en zo zijn er op vrijwel alle maps deze struikjes weggehaald 8)7 . Nu hebben we dus World of Corridor Premium spam. _/-\o_

Als er een classic client was zoals in WoW zou ik geen seconde twijfelen en meteen mijn account transsferen, weer map awareness en kennis van weakspots nodig zonder een reactie tijd nodig te hebben van een pro-gamer om je team de hemel in te dragen. En het liefst weer met R-rated global chat, heerlijk om die mensen te zien ragen in de chat in het Oost-Europees (of ook vaak Duits of in het PTS-EFE niveau rage kiddies) na een dagje werken met een biertje erbij en samen met je clan genieten op Teamspeak op al die post-battle hatemail. O+ De gouden daag. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat me net weer is overkomen...

Potje op El Halluf, bottom tier in de T-43. Enemy team had nog een E75 en een Tortoise op beide ongeveer 500 HP. Ons team had nog een Lorr 155 arty en ik in m'n T43. Ik had nog iets van 780 HP. Enemy E75 was een bot en reed daar ergens in het dal richting onze base. De Tortoise stond op de welbekende brawlhoek. Ik dacht van ik ga ervoor en probeer de enemy base te cappen. Met nog 9 seconden te gaan komt daar die Tortoise aanzetten en raakt me vrijwel on-the-move. Ik detrack die Tortoise en rij op hem af om achter hem te komen. Gelukkig miste hij z'n tweede schot maar net. Was ik net aan z'n zijkant schiet die Lorr op de Tortoise en weet daarbij natuurlijk weer precies mij te detracken.. Tortoise repairt z'n tracks en killt me. Echt die arty he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Anoniem: 838013 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 22:14:
Wat me net weer is overkomen...

Potje op El Halluf, bottom tier in de T-43. Enemy team had nog een E75 en een Tortoise op beide ongeveer 500 HP. Ons team had nog een Lorr 155 arty en ik in m'n T43. Ik had nog iets van 780 HP. Enemy E75 was een bot en reed daar ergens in het dal richting onze base. De Tortoise stond op de welbekende brawlhoek. Ik dacht van ik ga ervoor en probeer de enemy base te cappen. Met nog 9 seconden te gaan komt daar die Tortoise aanzetten en raakt me vrijwel on-the-move. Ik detrack die Tortoise en rij op hem af om achter hem te komen. Gelukkig miste hij z'n tweede schot maar net. Was ik net aan z'n zijkant schiet die Lorr op de Tortoise en weet daarbij natuurlijk weer precies mij te detracken.. Tortoise repairt z'n tracks en killt me. Echt die arty he....
Result rapport :

A common day at wot life _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Arty is generfed
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xsdJBb1.jpg
Zeker weten!

Leuk joh in je tier 10 tank gewoon nog steeds 2 shotted worden door arty.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
TweakJerommeke schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:33:
Ik heb alweer maanden geen WoT gespeeld, als je alle tanks al geunlocked raak je wel snel uitgekeken sinds WG alleen maar wat premium tanks spammen elke patch ipv eens wat met leuke maps komen. Geef mij maar weer lekker Nortwest of South Coast (echt waarom ze deze eruit gehaald hebben weet niemand, performance?) want die meuk die ze nu uitbrengen is best slecht.

Paris (lights kunnen hier bijna niks doen en TD's kan je gewoon blind raken want je weet toch waar ze ongeveer zitten)
Pilsen (weer zo'n kleine rot map waar je maar met twee classes op kan spelen)

Als ik dan oude replays kijk zie hoever ze WoT versimpeld hebben, heel jammer. Ik zie ook waarom, op die map met de lichttoren (Cliff?) kon je nog in een piepklein struikje zitten met een TD (bijna elke tank met een normaal formaat) en de hele 9 lijn bestoken zonder gespot te worden met de "magic bush trick". Het grappige is dat de vijand na 5x in hun gezicht gejizzed te zijn nog steeds geen idee had waar ik zat PRACHTIG. Dat struikje is nu weg natuurlijk en zo zijn er op vrijwel alle maps deze struikjes weggehaald 8)7 . Nu hebben we dus World of Corridor Premium spam. _/-\o_

Als er een classic client was zoals in WoW zou ik geen seconde twijfelen en meteen mijn account transsferen, weer map awareness en kennis van weakspots nodig zonder een reactie tijd nodig te hebben van een pro-gamer om je team de hemel in te dragen. En het liefst weer met R-rated global chat, heerlijk om die mensen te zien ragen in de chat in het Oost-Europees (of ook vaak Duits of in het PTS-EFE niveau rage kiddies) na een dagje werken met een biertje erbij en samen met je clan genieten op Teamspeak op al die post-battle hatemail. O+ De gouden daag. :9
Al die nostalgie :9~ maar ik zal je vertellen North West was de grootste bagger ooit, Veel te groot en veel te veel dalen waardoor je met langzame tanks niets kon en heel het midden één killzone was. Ben blij dat die map er uit. Maar alles wat erna bijgekomen is, is net zo grote bagger. Paris, Overlord, Pilsen etc. allemaal weer heavy friendly. Waar zijn de maps zoals Redshire, dat vind ik altijd een leuke map om te spelen, cliff is inderdaad ook niet meer zo leuk sinds de rework.

Eigenlijk is er het afgelopen jaar of 2 jaar gewoon echt niets veranderd aan de gameplay van WoT alles is nog hetzeflde en nog even slecht :+ Alleen hebben we nu 50 meer premium tanks..... 8)7

Arty blijft nog steeds arty maar de chatrage mis ik persoonlijk niet eigenlijk. Ik was altijd een actief voorstander van chatten en het was elke game wel raak maar het is nu wel rustiger nu je niet meer met de tegenstander kan praten, soms zelf zo op het punt dat de chat gewoon dood is. Het geeft wel innerlijk meer rust :z

Je moet gewoon met een andere mindset spelen, dat scheelt al een hoop. Want 2-3 jaar geleden was de game niet zo heel veel anders als nu. We hebben alleen nog meer prem spam en nog meer heavy armor.

Grinden blijft opzich wel leuk om te doen, om weer nieuwe tanks te spelen. Maar voor de "fun" WoT spelen is niet echt haalbaar meer, zelfs T10 vind ik persoonlijk niet echt super leuk meer sinds de nieuwe MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Tier 9 is de sweet spot. Helemaal met de tier 9 LT * *;

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:38

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Maar waarom blijf je dan in hemelsnaam dit bagger spel spelen ? Ben je masochist of zo ? Of is het je werk ?
Het valt me (steeds meer) op dat een groeiende groep het een vreselijk spel vindt en niet nalaat dat steeds opnieuw te verkondigen. Dat begon lang geleden met Kaap en het worden er steeds meer. Van mij mag het, maar ik verwonder me dan toch wel over het feit dat 'men' dan niet het spel de-ïnstalleert en iets anders gaat doen. Je wordt er toch niet toe gedwongen dit spel te spelen ?

[ Voor 5% gewijzigd door garathane op 23-11-2017 00:25 ]

• nvidia666
garathane schreef op donderdag 23 november 2017 @ 00:23:
[...]

Maar waarom blijf je dan in hemelsnaam dit bagger spel spelen ? Ben je masochist of zo ? Of is het je werk ?
Het valt me (steeds meer) op dat een groeiende groep het een vreselijk spel vindt en niet nalaat dat steeds opnieuw te verkondigen. Dat begon lang geleden met Kaap en het worden er steeds meer. Van mij mag het, maar ik verwonder me dan toch wel over het feit dat 'men' dan niet het spel de-ïnstalleert en iets anders gaat doen. Je wordt er toch niet toe gedwongen dit spel te spelen ?
Welja dat stel ik de laatste tijd ook steeds vast.
Mijn vraag is dan ook echter als de uwe wat drijft hen om nog te spelen.
Ik speel al welgeteld van 30/09/2011 maar er zitten daar pauzes tussen van meer dan 6 maand dusja.
Niet tegenstaande dan er al meer dan 2500 euro in het spel zit |:(

• Miyazono
[...]

Probleem is dat er niet echt een alternatief voor WoT is. Zelf vindt ik dat er ook verschrikkelijk veel mis is met her spel, maar ja, waar moet je anders bij terecht.
AW is dead en de PvP was ook matig. WT is wel leuk maar vergeleken met WoT gewoon zo saai en het grinden voelt ook zo traag...

Anyhow, BC 25t AP unlocked vandaag, duurde maar een paar sessies in de BC 12 t. Nu nog wat credits grinden en dan kan ik weer door met die tank, en dan waarschijnlijk ook binnen een maar dagen de BC 25t unlocken :)

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:38

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Miyazono schreef op donderdag 23 november 2017 @ 01:02:
[...]

Probleem is dat er niet echt een alternatief voor WoT is. Zelf vindt ik dat er ook verschrikkelijk veel mis is met her spel, maar ja, waar moet je anders bij terecht.
'Tja, dan moet het maar, je moet toch wát, nietwaar ?". Hoe triest klinkt dát. Dus blijf je een (blijkbaar) matig/slecht spel spelen...........heb je dan écht geen andere bezigheden (of andere spellen te spelen ) ?

Overigens: Ik heb geen klachten over WoT, behalve dan mijn eigen onvermogen om te groeien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
[...]

Als je goed leest dan weet je waarom ik blijf spelen ;) Ik heb ook net een break van ong 6 maanden achter de rug als je je daardoor beter voelt. Nee ik heb er gelukkig niet me werk van gemaakt, had wel gekund. Naja....je kan er niet echt van leven alleen als je naast "pro playerer" missn nog wat streamt ofso.

De game heeft gewoon z'n flaws en je kan dat ontkennen zoveel je wilt maar dat lost het probleem niet op. Arty blijft in de game, RNG blijft heel erg aanwezig en de nieuwe maps zijn gewoon niet goed. Ook die grand battles zijn gewoon niet de weg die ze in moeten slaan, hail de master QB is dat zelfs met me eens :+

Maar zoals ik dus gezegd heb vind ik het wel leuk om nog wat tanks te grinden en vind ik het ook leuk om marks te halen. Maar op bijvoorbeeld T8 is momenteel niet te spelen, ik quote onze grote vriend QB weer even "ive played 2 hours straight prem tanks and this is the first time we see T6 tanks" Dat zegt wel dat er iets mis is met de MM op T8 en dat verziekt gewoon het plezier. Tuurlijk vind ik het niet erg om een keer T10 te spelen in me t8s, maar als ik dan aankom met een subpar tank dan ben je kansloos helemaal als al je T10s suiciden in de eerste minuut.

Gisteren best wel zin om te spelen, 2 potjes chieftain T95 gedaan 2 losses gemiddeld 1k damage en potje T25 loss. Was alleen maar T10 battles en dan heb je ook RNG tegen.( fully aimed open side T34, 2 misses daarna is hij oneshot ik sta super ziek hulldown ik schiet ufp ik bounce hij cupola sniped me ) Ja dan ben ik er dus snel klaar mee.

Gemiddelde winst -15k.....met premium tanks............ |:( Daar zit toch geen fun in?

Ik ben heel erg competitief ingesteld dus ik wil wel een kans maken, en een game is bij mij nooit bij voorbaat verloren maar met zulke dingen zakt de moed me wel snel in de schoenen.

Komt jou dit dan echt niet bekend voor of merk je dit zelf niet? Ik kijk gewoon realistisch naar wat het is.

• ElPaco
Het is ook al eens eerder aangehaald hier, maar de betere spelers (ik zeg niet dat iedereen die klaagt een betere speler is ;)) merken de nadelen van 25% RNG gewoon heel erg. Je kan niet met voorhand zeker weten dat je een flank oprolt puur omdat je 25% RNG op je penetratie hebt EN 25% RNG op je schade. Iemand die gewoon beter is dan zijn tegenstander kan daardoor alsnog een 1 op 1 verliezen, wat voor diegene erg frustrerend is.

Mindere spelers zullen waarschijniljk wat eerder genegen zijn om niet door te hebben dat ze een 1 op 1 winnen of verliezen door RNG.

[ Voor 8% gewijzigd door ElPaco op 23-11-2017 09:41 ]

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Ik ben benieuwd wat de blackfriday sales zullen zijn.
Mogen we het nog wel black noemen? Schijnt gevoelig te liggen tegenwoordig... :+
Op NA zijn die sales de ultieme moneygrab:

https://worldoftanks.com/...-shop/black-friday-feast/

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

• Kepro
Ik koop altijd een jaartje premium in de aanbieding. :)

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-07 15:23
Hmm, is dit al gemeld? Post-battle kan je geen message meer sturen, hoewel de menu-optie er wel is...

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
TheOmen schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:49:
Hmm, is dit al gemeld? Post-battle kan je geen message meer sturen, hoewel de menu-optie er wel is...
Er is al een flinke tijd een probleem met de chat server. Hierdoor zie je de clanchat soms niet en dit had ook invloed op de friend/blacklist.

Stichting Hobbyserver

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-07 01:03

Dark Angel

Corvette LS Power

jantje 2 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:35:
[...]

Als je goed leest dan weet je waarom ik blijf spelen ;) Ik heb ook net een break van ong 6 maanden achter de rug als je je daardoor beter voelt. Nee ik heb er gelukkig niet me werk van gemaakt, had wel gekund. Naja....je kan er niet echt van leven alleen als je naast "pro playerer" missn nog wat streamt ofso.

De game heeft gewoon z'n flaws en je kan dat ontkennen zoveel je wilt maar dat lost het probleem niet op. Arty blijft in de game, RNG blijft heel erg aanwezig en de nieuwe maps zijn gewoon niet goed. Ook die grand battles zijn gewoon niet de weg die ze in moeten slaan, hail de master QB is dat zelfs met me eens :+

Maar zoals ik dus gezegd heb vind ik het wel leuk om nog wat tanks te grinden en vind ik het ook leuk om marks te halen. Maar op bijvoorbeeld T8 is momenteel niet te spelen, ik quote onze grote vriend QB weer even "ive played 2 hours straight prem tanks and this is the first time we see T6 tanks" Dat zegt wel dat er iets mis is met de MM op T8 en dat verziekt gewoon het plezier. Tuurlijk vind ik het niet erg om een keer T10 te spelen in me t8s, maar als ik dan aankom met een subpar tank dan ben je kansloos helemaal als al je T10s suiciden in de eerste minuut.

Gisteren best wel zin om te spelen, 2 potjes chieftain T95 gedaan 2 losses gemiddeld 1k damage en potje T25 loss. Was alleen maar T10 battles en dan heb je ook RNG tegen.( fully aimed open side T34, 2 misses daarna is hij oneshot ik sta super ziek hulldown ik schiet ufp ik bounce hij cupola sniped me ) Ja dan ben ik er dus snel klaar mee.

Gemiddelde winst -15k.....met premium tanks............ |:( Daar zit toch geen fun in?

Ik ben heel erg competitief ingesteld dus ik wil wel een kans maken, en een game is bij mij nooit bij voorbaat verloren maar met zulke dingen zakt de moed me wel snel in de schoenen.

Komt jou dit dan echt niet bekend voor of merk je dit zelf niet? Ik kijk gewoon realistisch naar wat het is.
Maar gisteren Woensdag was het ook gewoon erg en weet ook niet of andere daardoor misschien ook nog slechter gaan spelen. Ik merkte zelf met 21 potjes 3 wins dat er behoorlijk wat mensen zelfmoord pleegde gelijk aan het begin. Dus vol gas naar de vijand rijden. Als je dat normaal 1x per dag ziet is het normaal maar nu was het continue. En ook een aantal lemmings runs 1 kant op waardoor je ook gewoon verliest om dat niemand op de kaart kijkt en dan zit de vijand in eens via de andere kant achter ze. En als je dan zelf denk ik probeer er nog wat van temaken sta je 1:10 of zo. En kan je eigenlijk ook niets meer doen dan zoveel mogelijk damage maken voor je dood gaat.

En wat betreft T8 heb je helemaal gelijk dat speelt nu gewoon niet leuk. En dit weerhoud mij er ook van om nog nieuwe premiums tekopen op T8

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-07 14:41
@garathane een reden voor mij om dit forum minder intensief te volgen. Als ik graag met azijn wil ontbijten ga ik wel een ander spel doen ;-)

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-07 22:51

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[...]

Is het niet meer een kwestie van tussen de regels reacties doorlezen? De meeste (goede) spelers die hier in het topic reageren zien gewoon wat er in de afgelopen 4 jaar in dit spel verknalt wordt door WarGaming en wordt gewoon niets gefixed. En dat doet au.
  • Slechte matchmaking
  • Een stomme class die niets toevoegd aan een game (Ja arty ja!)
  • Schakel XVM uit, de focus is k*t (main reason waarom ik gestopt ben)
  • Geen nieuwe maps (Telkens maar dezelfde map, amper afwisseling. Gooi op zijn minst die oude ruk maps terug dan is er nog iets van afwisseling)
  • Ontiegelijk veel bots
  • Unbalanced premiums
  • Gelieve de premium ammo te nerfen (alhoewel ik mijn 420 HEAT van de JP E-100 wel ga missen, als een bepaalde patch dit niet al weg gehaald heeft).
Bovenstaande zou al een hele eer zijn na al mijn donaties aan Serb zijn maanbasis als dit gefixed zou kunnen worden. Kortom vaak is het gezeik en het zout wat gestrooid wordt wel terecht. Er is ook een reden dat veel goede Nederlandse spelers al gestopt zijn. ;)

Edit: Heb maar weer eens even twee potjes gedaan, twee wins ging niet slecht verder. Overigens was het luister naar The_Maxter al weer op en top!

[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 23-11-2017 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Focus op de beste speler heb je in elke game. In BF2, BF3 en BF4 had ik er ook last van (Jetwhore }) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Black Friday aanbiedingen vallen wel tegen. WG kennende had ik wel weer wat nieuwe tier 8 premiums verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miyazono
pfft, FV4202 is een verschrikkelijke tank maar ik houd er toch zo veel van...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IyyQ6f5.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OxfFuf2.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sakesushi
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08-08-2020
Nemean schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:25:
[...]

Is het niet meer een kwestie van tussen de regels reacties doorlezen? De meeste (goede) spelers die hier in het topic reageren zien gewoon wat er in de afgelopen 4 jaar in dit spel verknalt wordt door WarGaming en wordt gewoon niets gefixed. En dat doet au.
  • Slechte matchmaking
  • Geen nieuwe maps (Telkens maar dezelfde map, amper afwisseling. Gooi op zijn minst die oude ruk maps terug dan is er nog iets van afwisseling)
  • Ontiegelijk veel bots
  • Unbalanced premiums
  • Gelieve de premium ammo te nerfen (alhoewel ik mijn 420 HEAT van de JP E-100 wel ga missen, als een bepaalde patch dit niet al weg gehaald heeft).
Bovenstaande zou al een hele eer zijn na al mijn donaties aan Serb zijn maanbasis als dit gefixed zou kunnen worden. Kortom vaak is het gezeik en het zout wat gestrooid wordt wel terecht. Er is ook een reden dat veel goede Nederlandse spelers al gestopt zijn. ;)

Edit: Heb maar weer eens even twee potjes gedaan, twee wins ging niet slecht verder. Overigens was het luister naar The_Maxter al weer op en top!
Ga langs de huisarts, je staat veel te negatief in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-07 22:51

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Sakesushi schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:43:
[...]

Ga ik doen, ik ben benieuwd wat de huisarts over mijn WoT ervaringen gaat zeggen, misschien gaat hij wat met mijn feedback doen! Goeie tip d:)b.
Miyazono schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 17:32:
pfft, FV4202 is een verschrikkelijke tank maar ik houd er toch zo veel van...

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook een haat liefde relatie met die tank. Maar het blijft vaak toch echt een heerlijke tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-07 15:36
Zijn er hier meer die problemen ondervinden met updates via de Gaming Center van Wargaming?
Heb het een tijdje terug geinstalleerd voor WoT, WoWs en TW:Arena. Maar updates etc lopen elke keer vast.

Nu is die bijvoorbeeld TW:Arena aan het repairen. (Waarom weet ik niet.) Maar zit al 2 dagen op 91%.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
even wat vrolijks: JARIG vandaag :-)
Ik heb voor 30 euro aan 'world-of-tanksdingen'' gekregen (mag dus 30 euro besteden). Wat zouden jullie doen?
ik wil iig geen premium dagen. dus zoek een leuke/goede tank. (is de WZ-120-1G FT tier 8 TD; https://eu.wargaming.net/shop/wot/main/7452/ wat) of kan ik beter even wachten ?

kan natuurlijk ook ongeveer 8000 gold kopen.

[ Voor 12% gewijzigd door kuwerti op 26-11-2017 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gefeliciteerd @kuwerti

Dit is toch wel een ideaal weekend om eens wat grinds te starten waar ik echt tegenop zag. Met die double xp elke battle en boosters aan zit je in no-time op tier 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Anoniem: 838013 schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:20:
Gefeliciteerd @kuwerti

Dit is toch wel een ideaal weekend om eens wat grinds te starten waar ik echt tegenop zag. Met die double xp elke battle en boosters aan zit je in no-time op tier 6.
Dank je wel!! een premium tier8 lijkt mij wel leuk. zoek een goede credit maker (zonder gold te schieten)Ik zit te denken aan een van deze:
-WZ-120-1G FT
-Lowe (deze heeft mijn lichte voorkeur momenteel)
-m4aiREV

ervaring/tips??

[ Voor 4% gewijzigd door kuwerti op 26-11-2017 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kuwerti schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:25:
[...]

Dank je wel!! een premium tier8 lijkt mij wel leuk. zoek een goede credit maker (zonder gold te schieten)Ik zit te denken aan een van deze:
-WZ-120-1G FT
-Lowe
-m4aiREV

ervaring/tips??
Van dat rijtje wat je noemt heb ik enkel ervaringen met de Löwe. En die maakt volgens mij wel aardig credits. Maar het zijn allemaal wel goede tanks hoor. Welke klasse speel je graag en/of welke grinds heb je lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Anoniem: 838013 schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:30:
[...]

Van dat rijtje wat je noemt heb ik enkel ervaringen met de Löwe. En die maakt volgens mij wel aardig credits. Maar het zijn allemaal wel goede tanks hoor. Welke klasse speel je graag en/of welke grinds heb je lopen?
ik heb zowat alle lijnen lopen :-) vind het sparen een leuke bezigheid.
Maar ver ben ik met de Russische Heavies (heb de T10) en de M41 Bulldog (american T8)

De klasse die ik graag speel is de light (type64 en t71 zijn erg leuk) (maar niet veel keuze in prem-tanks vlgs mij in de lights) en daarna heavies en TD;s.

Ben niet echt een medium (heb de centurion t8, maar heb daar niet veel lol aan) , Arty-speler.

[ Voor 7% gewijzigd door kuwerti op 26-11-2017 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-06 20:50
[...]

-WZ-120-1G FT
-m4aiREV

ervaring/tips??
Vergeet niet mee te nemen in je keuze of de tank speelbaar is tegen tier 10's. Want met de 'verbeterde' MM zal je die minimaal 6 uit 10 games tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
2crashandburn schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:53:
[...]

Vergeet niet mee te nemen in je keuze of de tank speelbaar is tegen tier 10's. Want met de 'verbeterde' MM zal je die minimaal 6 uit 10 games tegenkomen.
ok, ik dacht dat deze preferred MM hadden (dus niet tegen T10) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
[...]

-WZ-120-1G FT
-m4aiREV

ervaring/tips??
Je klinkt nog als een beginnende speler. Een TD levert niet heel veel credits op. M4 rev is ook goed maar daar heb je wat meer ervaring voor nodig dan een Lowe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-06 20:50
kuwerti schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:54:
[...]

WG brengt geen tanks meer uit met pref MM. En ook al hadden ze dat wel dan zie je gewoon 9 out of 10 games tier 9. En eens in de 15-20 potjes zie je een keer iets onder je eigen tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
kuwerti schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:54:
[...]

Dan moet je een FCM, IS6, of een super pershing kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Kepro schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:56:
[...]

Je klinkt nog als een beginnende speler. Een TD levert niet heel veel credits op. M4 rev is ook goed maar daar heb je wat meer ervaring voor nodig dan een Lowe.
Geen beginnende speler, ik speel al heeel lang (5 jaar geloof ik) , maar ik speel niet super veel / (ben niet heel goed :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
kuwerti schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:00:
[...]

Geen beginnende speler, ik speel al heeel lang (5 jaar geloof ik) , maar ik speel niet super veel / (ben niet heel goed :-) )
In 5 jaar geen tier 10 hebben is wel knap. :9 Maar goed, ik zou geen pref MM tank kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Kepro op 26-11-2017 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Kepro schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:01:
[...]

In 5 jaar geen tier 10 hebben is wel knap. :9 Maar goed, ik zou geen pref MM tank kopen.
ja, ja, ja, dat weet ik :+ ,. ik speel ook alle lijnen tegelijkertijd, dat zou het probleem zijn denk ik :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Kepro schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:58:
[...]

Dan moet je een FCM, IS6, of een super pershing kopen.
IS-6 is ook een optie. dan kan ik de crew uit mijn IS-3 erin zetten toch zonder 'boete'?
is dat wel een goede creditmaker, of kan ik beter dan voor de lowe gaan. Keuze is dus nu Lowe of IS-6 (gezien mijn matige speelkwaliteiten ;-) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
kuwerti schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:13:
[...]

IS-6 is ook een optie. dan kan ik de crew uit mijn IS-3 erin zetten toch zonder 'boete'?
is dat wel een goede creditmaker, of kan ik beter dan voor de lowe gaan. Keuze is dus nu Lowe of IS-6 (gezien mijn matige speelkwaliteiten ;-) )
iS6 is afgeschreven met de komst van superheavies. Te lage pen, ook met gold. Ik zou voor de Lowe gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BakkerM
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-07 16:33
Nemean schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:25:
[...]

• Slechte matchmaking
  • Ontiegelijk veel bots
  • Unbalanced premiums

Sakesushi schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:43:
[...]

Ik vind het interessant waarom we toch blijven spelen, want Nemean heeft deels gelijk. Ik denk zelf alleen niet dat WG het spel 'bewust verknalt'; ze maken keuzes om de massa tevreden te stellen en die staan haaks op de belangen van de die-hards die op basis van goed spel willen winnen. WarGaming kiest er steeds voor om vooral meer tanks in het spel te stoppen, want 'grinden' is het doel. Maar....

...WG is continue aan het bijschaven om al die 100+ tanks relevant te houden. Met zoveel tanks is dat bijna een kansloze missie. Er zijn daarom steeds golven in 'OP' tanks, die tijdelijk het spel domineren voordat de volgende er weer aan komt (Hellcat, WTF-E100, M48, Japanse Super Heavies 4 & 5, etc). En wat is schijnbaar de beste manier om 'OP' tanks toch te bestrijden? Gold-ammo voor iedereen - nu voor enkele credits verkrijgbaar! Het ingame verdienmodel is echter zodanig ingesteld dat je vanaf tier 8-10 toch eigenlijk alleen credits verdient met een premium account en die premium tanks. Er komen inderdaad steeds meer premiums die niks toevoegen (T34 black anyone?).

De cyclus van steeds tanks toevoegen, bijschaven en het verdienmodel (iedereen premium) leidt er uiteindelijk toe dat iedereen wel een beetje tevreden is, maar niemand helemaal.

Goede spelers worden getergd door een bijzondere hoeveelheid willekeur en verrassingen. Iedereen die echt goed wilt spelen of dat al doet, ervaart iedere pot dat je niet wordt afgeremd door je eigen kunnen maar juist door je beperkte invloed. De massa doet maar wat, de mini map staat bij velen uit en tactisch vermogen is ook vaak nihil. Dat het de Nemeans van deze wereld vervolgens nog moeilijker gemaakt wordt met XVM-targetting is voor sommigen de druppel. En dat terwijl de massa het hele XVM waarschijnlijk geweldig vindt..

Maar blijft nog steeds de vraag: waarom zijn zoveel spelers pissig en boos en blijven ze toch spelen en over het spel klagen. Doet mij een beetje denken aan dit filmpje...https://www.youtube.com/watch?v=x1YQ9JubYhw

Overigens zit ik ergens in het midden. Ik kan het relativeren dat een spel als WoT voor de massa is ontwikkeld en niks te maken heeft met een simulatie o.i.d., maar af en toe wordt ik er ook gestoord van (zeker die nare personal missions voor de T55a :9 ).

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Kepro schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:17:
[...]

iS6 is afgeschreven met de komst van superheavies. Te lage pen, ook met gold. Ik zou voor de Lowe gaan.
Lowe gekocht. deze aanbieding: https://eu.wargaming.net/shop/wot/main/6522/

Wat ik niet snap: ik zie nergens de "10×MISSIONS: X5 XP FOR VICTORY." terug.

of zie ik dat pas als ik er 1 gewonnen heb :-) ---? a; gevonden. moet top10 zijn voor de x5

[ Voor 5% gewijzigd door kuwerti op 26-11-2017 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:13

HugoBoss1985

Xenotech

Weet iemand wanneer de nieuwe update doorgevoerd wordt?

(De update die de britse TD lijn gaat veranderen waardoor je de FV 183 B niet meer kan vrijspelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit nog steeds te denken waar ik dat extra vrouwtje nu in moet zetten..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wsLy
<knip>

@HugoBoss1985 ergens rond midden december waarschijnlijk.

[ Voor 60% gewijzigd door Grotman op 26-11-2017 21:07 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Modbreak:Kan het per direct wat volwassener? Wat een kinderachtig gedrag zeg.
Heb de onzindiscussie voor nu gewist, per direct kappen met die onzin. Reageer dan niet op elkaar.

[ Voor 38% gewijzigd door Grotman op 26-11-2017 21:09 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.