Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 53 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 17 18 Laatste
Acties:
  • 62.479 views

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:00

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Bij mij varieert het enorm, probeer initieel de spots te doen. Vervolgens wachten tot de rest mee komt en dan flanken. Helaas gaan 2 van de 3 shell per clip maar raak.

Whatever.

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-03 21:49
Skill level van de LT ligt ook hoger :)

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-03 17:29
Ik heb momenteel WoT op mijn HDD geinstalleerd maar ik las dat het slimmer is om de nieuwe HD client op een SSD te installeren. Echter wil hij nu al preloaden op mijn HDD terwijl ik liever heb dat de nieuwe client op me SSD staat.

Wat is nu slim om te doen? Wachten tot offical release en dan alles opnieuw downloaden, of nu opnieuw installeren op me SSD en dan downloaden of een nieuwe client downloaden en die op me SSD installeren ( als dat überhaupt mogelijk is )?

Btw wel raar dat er nog geen accouncement is voor update 1.0 deze week, ik verwacht niet dat we hem meer krijgen van de week. Eerder volgende week.

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-03 20:35
@jantje 2 Dat preloaden kun je ook uitzetten, het is ook maar een soort test wat ze uitvoeren. Als je echt direct wilt spelen als 1.0 komt, zou ik nu wel opnieuw installeren op een SSD. Zorgen dat het goed werkt en dan de preload alvast aanzetten. Ze hadden het er namelijk over, dat de laatste download op release day, (erg) klein zou zijn.

Er bestaat natuurlijk een kans dat het niet goed gaat met de uitrol van de update en dat je sowieso lang moet wachten, omdat alles dan opnieuw gedownload moet worden. Maar dan weer afhankelijk van je verbinding, hoe snel dat allemaal gaat.

Wat ik meestal doe op de dag van een release is m'n computer thuis aanzetten en dan via Teamviewer o.i.d. die computer overnemen vanaf m'n werk. Vervolgens rustig downloaden.

Maarja, zoals met elke grote release van elke game. De eerste twee-drie dagen zijn meestal prut. Servers overbelast, bugs, issues, fixes, zeker bij WarGaming :)

Succes! En inderdaad nog niks gehoord voor morgen... Communicatie blijft nog een dingetje daar.

Selks

• Kepro
Er komt morgen helemaal niets :9 grootste announcement in jaren en dan niets bekend maken?

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:26
Wat is er nieuw aan deze manier van werken?
Zo gaat het toch altijd met updates tot op heden.
Ik ga er nog steeds vanuit dat de update gewoon morgen of overmorgen komt.
Was het niet woensdag Rusland en donderdag EU?

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-03 20:35
Nee, dinsdag RU en woensdag EU. Maar inderdaad nog niks.
Dit is de enige 'soort van bevestiging' die ik kon vinden.
This is the final week of the countdown to Update 1.0 and also the most difficult one. Because of the planned release date, you'll only have six days to collect the necessary amount of tokens. Have a look at the weekly missions, prizes, and the main prize below:
Dit komt uit het nieuwsartikel "The Countdown to 1.0"

Bericht is van 14-03-2018.

Selks

• Kepro
Als de Russen het vandaag niet hebben word het sowieso volgende week.

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:26
Op de Russische website staat dat de update op 20 maart is, vandaag dus.

What is waiting for you? World of Tanks is completely redesigned in technical terms. It still retains the features of previous versions, but it looks completely different: a clearer and more juicy picture, higher resolution and detailed images. And the musical accompaniment now changes depending on how the fight develops. Moreover, we have done a grandiose work on optimization, so that graphics minimally affect the consumption of RAM. Now each of you will be able to appreciate the updated game.

Today we will tell you in more detail about what will happen to you on March 20, when you will come into the game immediately after the release of Update 1.0.

[Voor 82% gewijzigd door Arjant2 op 20-03-2018 11:10]

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-03 10:38
Op reddit is er al bevestigd dat de Russen momenteel al op 1.0 draaien. De update is daar al achter de rug.

Frank Lenaerts

• jantje 2
Kepro schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:31:
Er komt morgen helemaal niets :9 grootste announcement in jaren en dan niets bekend maken?
Ja echt he ? 8)7 Grootste update ooit, waar is die hype die ze hadden kunnen opbouwen echter bijna niets. Op het forum van EU ook echt helemaal niets te vinden in de main channels zo weird. Op armored patrol kon ik ook niets vinden. Normaal gesproken is er veel meer duidelijkheid.

Op de Russische site staat alles wel al uitgelegd en zou een uur geleden gepost zijn.
Voor de russen onder ons :

https://worldoftanks.ru/ru/news/common/obnovlenie-1-0-wot/

@Arjant2 zoals ook al gezegd had is dat een stukje van dit nieuwsartikel.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:30
FYI
Heb je Chrome rechtklik translate to english.
YT filmpje kan je autocaption dutch aanzetten
*Mileage may vary

WoWs-id dionvdc_ wows numbers wows referral

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-03 00:34

Snoes

marcel

Op Twitch zijn inmiddels al de nodige streams op 1.0 te bewonderen.

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-03 14:22

TweakJerommeke

Stay a while and listen

3 weken specials en dan de dag van tevoren niks op de main page zetten. WG :p Wel weer een premium op de frontpage vandaag.

• nYzEkE
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-03 11:39
Inderdaad het is de T-44-100, nu was ik aan het zien voor de mod1, maar na de aanpassingen aan de T-44-100 weet ik niet welke de beste is. Heeft hier iemand beide of ervaring met beide?

En nog een vraagje aan de pro's: hebben jullie tips om mijn tunnelvision weg te werken. Ik probeer erop te letten ieder game, waarom ben ik dood gegaan, wat kon ik eraan doen? En veelal ben ik te ver gepushed en wordt ik dan van meer dan 1 kant beschoten, en dan tunnelvision ik een beetje teveel :)
Toch al goed dat ik weet dat dit een probleem is nu nog een manier vinden om eraan te werken.
Na ieder schot minimap kijken of rondkijken ofzo? Voor sommige misschien evident, maar trucjes zijn altijd welkom

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
nYzEkE schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 16:23:

En nog een vraagje aan de pro's: hebben jullie tips om mijn tunnelvision weg te werken. Ik probeer erop te letten ieder game, waarom ben ik dood gegaan, wat kon ik eraan doen? En veelal ben ik te ver gepushed en wordt ik dan van meer dan 1 kant beschoten, en dan tunnelvision ik een beetje teveel :)
Toch al goed dat ik weet dat dit een probleem is nu nog een manier vinden om eraan te werken.
Na ieder schot minimap kijken of rondkijken ofzo? Voor sommige misschien evident, maar trucjes zijn altijd welkom
Je zou kunnen platoonen met meer ervaren/betere spelers om met hun 'mee te rijden'. Verder heb je mods die na ieder schot je uit sniper view halen en maximaal uitzoomen. Dan leer je vanzelf om je heen kijken ;)

WoT stats

Velen doen niets liever, ik doe liever niets

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-03 21:04

Ed_L

Crew Council
Niet in snipermode blijven hangen. Zoomen, schieten en eruit. Maak ook je minimap een stukje groter, dat helpt je overzicht houden.

En houd in gedachten: de beste manier om mijn team te helpen is door te blijven leven :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kepro
Nu officieel 1.0 morgen

https://worldoftanks.eu/e...1-0-release-announcement/

[Voor 19% gewijzigd door Kepro op 20-03-2018 18:30]

• dawgtag
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-09-2022
Heb een Asus strix gtx 960 2G,is het waard om een 1050ti 4g aan te schaffen,gezien de prijzen voor de video kaarten op dit moment,1050ti is nog redelijk gezien de prijs,maar is de kaart stukkie beter tegen over de 960 2G ?

• Distael
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 07:51
Dat lijkt mij weinig zinvol als ik deze vergelijking zie:

http://gpuboss.com/gpus/G...60-vs-GeForce-GTX-1050-Ti

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Een absolute 'hats off' to WG. Wat ziet dat er enorm goed uit. Ik heb wat potjes op de testserver gespeeld en je zit nog echt vaak te genieten van de scenery. Qua gameplay ben ik nog vaak gedesorienteerd, maar dat zal een kwestie van wennen zijn.

• Distael
  • Laatst online: 15-02 07:51
Net de eerste 2 potjes gespeeld...maar inderdaad: WOT is WOW geworden :)

• Kepro
1.0 gereleased; een opening van een nieuw topic?

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:10
Garage ziet er in principe uit als een gewone special..

Je kunt wel inzoomen op de nieuwe prem, tragere uparmored Lorr 40t zo te zien...

Nog niet gespeeld ivm ziek kind achter me op de bank :|

[Voor 17% gewijzigd door _Anvil_ op 21-03-2018 08:39]

• nYzEkE
Kepro schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 08:36:
1.0 gereleased; een opening van een nieuw topic?
Misschien geen slecht idee. De openingstopic is misschien niet helemaal mis maar het is misschien tijd om deze eens up to date te zetten, zoals ranked toevoegen enzo.
Sommige dingen erin zijn naar mijn inziens misschien ook niet zo nuttig zoals de achievements (persoonlijke smaak :) )

ik wil gerust wel helpen ermee als dit gewenst zou zijn.

• _Anvil_
Tijd voor een crosspost in het boardgames en World of Tanks PC MMO topic:

Gisteravond eindelijk eens de WoT Rush cardgame uitgeprobeerd, had geen hele hoge verwachtingen van een spin off van een Russische PC game producent... maar tot mijn verassing was het echt een leuk spel.

Wel duidelijk zwaar gebaseerd op deck building games zoals Dominion, maar daarom niet minder leuk. De victory conditions zijn elke keer anders en de artwork van het World of Tanks IP is erg mooi. Ook voor niet WoT spelers is dit spel de moeite waard. Duurde wel even voor we de typisch Ruski vertaalfouten en/of onlogica in sommige regels hadden doorgrond, maar met ons ervaren clubje gamers was het geen echt obstakel.

Als je het Pc spel kent is de extra fun natuurlijk het terugvinden van je favo tanks in het 100 card tellende vehicle deck.

Voor de WoT spelers: er zit ook een premium tier 4 B2 heavy tank bij, niet zo zeldzaam en duur als vroeger maar nog steeds een overpowered ding om op lage tiers de noobs te mishandelen. Neem aan dat je de gold waarde krijgt als je hem al bezit, zelf heb ik de code al weggegeven aan de vriend die me het spel cadeau deed.

https://boardgamegeek.com/boardgame/147030/world-tanks-rush

• jantje 2
nYzEkE schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:35:
[...]

Misschien geen slecht idee. De openingstopic is misschien niet helemaal mis maar het is misschien tijd om deze eens up to date te zetten, zoals ranked toevoegen enzo.
Sommige dingen erin zijn naar mijn inziens misschien ook niet zo nuttig zoals de achievements (persoonlijke smaak :) )

ik wil gerust wel helpen ermee als dit gewenst zou zijn.
Eens die kan wel een oppoetsbeurt gebruiken, veel data is verouderd zoals alle techtrees en de screenshots uit 2011 :+ achievements kunnen wat mij betreft er ook uit of iets korter neergezet worden, ook dit is verouderd.

Weet überhaupt niet hoeveel mensen de topic opening lezen, maar die kan wel wat korter en overzichtelijker zodat het ook nog enigszins leesbaar is. Ik wil ook best wat info aanleveren mocht het nodig zijn. @Mr_Size nieuw topic pleeeaaase <3

Gisteren mijn laatste game in de 0,9 series goed afgesloten in de Sheridan, Malinovka 5,5k damage 4,7k spotting 5 kills en ace tanker. Moest flink werken om de game te winnen en met 10 seconden op de klok de game kunnen winnen. Was weer ouderwets sneaken door de bosjes om iedereen te outspotten en uiteindelijk een 100% loss daardoor nog kunnen winnen.

• jantje 2
Haha, ja de laatste game in de 0.9.22 update, voor het de grote 1.0 wordt ;) Dit is een memorabel moment dus moest ik wel goed het "oude" WoT, zoals we het kennen achter me laten. Sentiment and all of that :z

• Kepro
Gisteren paar games gespeeld in de 430 maar man man man. Wat staat die tank vaak in de brand zeg.

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-03 07:10
_Anvil_ schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:54:

Voor de WoT spelers: er zit ook een premium tier 4 B2 heavy tank bij, niet zo zeldzaam en duur als vroeger maar nog steeds een overpowered ding om op lage tiers de noobs te mishandelen. Neem aan dat je de gold waarde krijgt als je hem al bezit, zelf heb ik de code al weggegeven aan de vriend die me het spel cadeau deed.

https://boardgamegeek.com/boardgame/147030/world-tanks-rush
Hoi Anvil
Wat moet je nu precies doen voor die B2 heavy? dit boardgame spel kopen / installeren / account aanmaken?
Zou wel een extra prem t4 kunnen gebruiken namelijk.

• ElPaco
  • Nu online
Dat kaartspel kopen, in de doos zit een code voor de B2. Maar waarvoor wil je die B2 gaan gebruiken? Die kost je namelijk ongeveer net zoveel credits als een P2J, je moet met dat ding premium schieten, anders kom je nergens doorheen.

WoT stats

• kuwerti
ElPaco schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:14:
Dat kaartspel kopen, in de doos zit een code voor de B2. Maar waarvoor wil je die B2 gaan gebruiken? Die kost je namelijk ongeveer net zoveel credits als een P2J, je moet met dat ding premium schieten, anders kom je nergens doorheen.
ik mis sowieso wat premiums op deze tier, maar als dit ding bagger is laat ik het schieten :-)

• ElPaco
  • Nu online
Hij is enigszins OP, maar enkel wanneer je goud schiet..

WoT stats

• _Anvil_
kuwerti schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:29:
[...]

ik mis sowieso wat premiums op deze tier, maar als dit ding bagger is laat ik het schieten :-)
Waarom zou je premiums op zo'n lage kut tier willen?

De B2 is echter wel winstgevend hoor, je bent altijd toptier en hebt OP armor en DPM. Default APCR is een must, maar probeer AP te schieten op alle soft targets..

Verder is er wel wat powercreep sinds ik hem vroegah speelde om mn Duitse hvy crews te trainen. Reken op veel andere B2s, valentines en mathildas. Verder zijn er veel TDs bijgekomen die jouw angled 60mm kunnen pennen...

-----------------------------------------

Net een paar potjes 1.0 gespeeld, ziet er echt prachtig uit! Maar wees gewaarschuwd, ik heb nog *nooit* zulke extreme bot team waanzin meegemaakt.

Schijnbaar zijn er hordes totale noobs weer terug gekomen om te spelen, ik ben ermee gekapt. Trok het niet meer. Wel een mooie kans om wn8 of MoE te farmen, veel tegenstanders staan stil in het open veld terwijl ze proberen uit te vinden hoe dat schieten ook al weer werkt.. verwacht alleen niets te kunnen winnen..

[Voor 10% gewijzigd door _Anvil_ op 21-03-2018 11:49]

• kuwerti
_Anvil_ schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:47:
[...]

Waarom zou je premiums op zo'n lage kut tier willen?
Sommige missies zijn te behalen op specifieke tiers (bijv. tier 1 tm 4)
Dan is een goede premium tier4 wel handig.

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Ik moet zeggen dat het updaten naar 1.0 op deze manier (met de preloads) van een leien dakje ging! Petje af voor WG. Dat werkt goed, dus.

• nYzEkE
Ik weet dat de mensen die deze openingstopic gemaakt hebben er erg veel werk ingestoken zullen hebben,
maar misschien is het handiger om alles te hermaken.

Ik ben zo vrij geweest om al ietsie pietsie eens te hermaken, maar wil ook niemand tegen de borst stoten.
De zwarte kleur van de openingspost komt bij mij nogal log over (I know persoonlijke smaak)
Alles zit ook vast in tables met een fixed width, wat misschien properder kan bij sommige mensen nu.

Ik heb alles in quote tags gestopt om deze topic niet overladen te maken. En zal ook mijn post wel bijwerken doorheen de dag.
Commentaar is altijd welkom.

Inhoudstafel

World of Tanks

De gameplay valt te vergelijken met die van een FPS maar dan met tanks, een soort Battlefield zonder infanterie. Wanneer je voor het eerst inlogt in het spel zul je zien dat er een aantal tanks in je garage staan. Het betreft hier light tanks uit elke op dit moment speelbare landen. Elk land heeft zijn eigen tank tree, deze tree bestaat naast light, medium en heavy tanks ook uit tank destroyers en SPG's. Om een tank te kopen heb je 2 dingen nodig: experience en credits. Deze zijn te verdienen door aan battles mee te doen.

Net zoals veel MMO's werkt het spel met een experience systeem. Met elke battle waar je aan meedoet verdien je experience. Deze experience verdien je door allerlei factoren zoals vijandelijke tanks te beschadigen of te detecteren (scouten). Vervolgens kun je deze experience uitgeven om je huidige tank te upgraden of misschien wel om te sparen om een betere tank te kopen. Zie voor gedetailleerde uitleg het kopje Experience.
Het spel is opgebouwd uit verschillende "Tiers" (lees: levels), elke keer als je een beter tank koopt wordt je weer in een betere tier gezet waardoor je weer andere tanks en betere tegenstanders tegenkomt. Als je een tank uit Tier 6 hebt zul je bijvoorbeeld tanks uit Tier 6 en hooguit Tier 8 tegenkomen, dit is ingebouwd om het spel eerlijk en leuk te houden.

Het is de bedoeling dat je samen met je team het vijandelijke team uitschakelt of hun basis overneemt. Op dit moment is het mogelijk om met tanks uit Duitsland, Rusland, Amerika, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, China, Japan, Tsjechië en Zweden het slagveld te betreden. In je team kunnen tanks uit elk land zitten, het is dus niet zo dat je als Duitse tank alleen tegen tanks uit Rusland en Amerika kunt vechten. Het spel zit strategisch in elkaar en rushen heeft in veel gevallen ook weinig nut, er is een minimap ingebouwd in het spel en door het gebruik van de CTRL knop en je muis kun je punten op de kaart aanklikken om zo je teammaten te seinen (een artillery bijvoorbeeld).

Het verdienmodel van Wargaming is berust op microtransacties, 'kleine' uitgaven binnen het spel. Er zijn eigenlijk drie zaken die je kan kopen met je geld. Premium tanks, Premium account en gold.

Gebruikte afkortingen

• Bot/Botten: Een speler die gebruik maakt van een programma om zelf niet te hoeven spelen en zo exp en credits te vergaren voor hogere tiers, ingame herkenbaar aan extreem lage winrate <45 en wn rating.
  • CW: Clan War
  • Derp: Gebruik van een howitzer op een tank om met 1 shell veel damage te kunnen doen of te kunnen one shotten vaak gebruikt in combinatie met premium ammo. (sinds 8.7 niet meer zo in trek)
  • ESL: Electronic Sports League, ook wel bekend als een eSports site waar je tournaments en cups kunt spelen voor gold en euro's.
  • FC: Field Commander
  • Noob: Algeheel scheldwoord tegen spelers die er niks van kunnen in de tank waarin zij spelen, kan voorafgegaan worden door de tank..artynoob, IS-6 noob, etc.
  • OP: Betekenis is tweeledig Over Powered of Openings Post, hangt dus af in welk zinsverband deze afkorting staat.
  • PremiumNoob 1: Iemand die een Premium tank, T34/Löwe/IS-6, heeft gekocht terwijl hij net 2 Battles heeft gespeeld en dus niet weet wat je in een tier 8 tm 10 battle moet doen (je hebt dus weinig aan zo’n speler in je team).
  • PremiumNoob 2: Iemand die met premium shells schiet om makkelijk damage te doen ivm hogere penetratiewaarde van deze shells.
  • Premium shells/Gold Shells: Deze kan je kopen voor gold of veel credits en hebben vaak hogere penetratie dus je hoeft niet echt op weakspots te mikken.
  • Peekaboo: Snel uit cover komen om een schot te kunnen lossen of de tegenstander te kunnen spotten.
  • Sealclubber/Noobstomper: Iemand die al langer speelt en weet hoe het spel werkt, die koopt vervolgens een tier I/II/V/VI tank om daarmee het enemyteam te rapen voor het behalen van hogere stats/WN rating. (WN 7 geeft penalty bij tiers onder de IV).
  • TB: Tank Battle
  • TC: Tank Company
  • XVM: Extended Visualisation Mod, deze mod geeft ingame oa allerhande info over de spelers.
  • WN7/WN8: WN is een afkorting voor “Weighed and Normalized” waarbij door middel van berekeningen een speler een rating krijgt waarbij je kan zien of deze speler weet waar deze mee bezig is. De huidige rating, WN8, gaat uit van de zogenaamde ‘expected values’ per tank en leunt sterk op het doen van zoveel mogelijk schade per battle. Zie de WN8 wiki voor meer uitleg.
  • WG: Wargaming, het bedrijf wat WoT op de markt heeft gebracht.

System Requirementst

Minimum RequirementsRecommended RequirementsUltra preset
Operating system
Windows XP SP3/ Vista / 7 / 8/10
Windows 7/8/10 – 64-bit
Windows 7/8/10 – 64-bit
Processor
A processor with at least two physical cores supporting SSE2
Intel Core i5 (Desktop)
Intel Core i5-7400 / AMD Ryzen 5 1500 X
Memory
1.5 GB for Windows XP SP3, 2 GB for Windows Vista / 7 / 8 / 10
4 GB (or more)
8 GB (or more)
Video Card
GeForce 6800 / ATI HD X2400 XT with 256 MB RAM, DirectX 9.0c
GeForce GTX660 (2GB) / Radeon HD 7850 (2GB), DirectX 9.0c
GeForce GTX 1050ti (4gb) / Radeon RX 570 (4 Gb), DirectX 9.0c
Disk Space
36 GB
36 GB
55 GB
Internet Connection
256 Kbps
1024 Kbps
1024 Kbps

Mechanics

[url=]Wargaming guide[/url]
Armor/Armor penetration
Wargaming guide
Shooting
Wargaming guide
Spotting and Concealment
Wargaming guide

Gamemodes

Crew

Skills and perks
Training and quilifications
[...]
Text

Experience

Text

Tank trees

Text

Achievements

Text

Equipment

Modules / Shells / Equipment / Consumables
https://worldoftanks.eu/e...guide/upgrading_vehicles/
Text

Consumables

Text

Economy
https://worldoftanks.eu/e...omers-guide/game_economy/

Ranked
https://worldoftanks.eu/e...e/general/ranked-battles/

Media

In te vullen

Gathering of Tanks

In te vullen

Playertable

tweakerWoT usernameClan
2hv2w84u
CrazyHG
F-U-B
Amayii
RANG
appel437
Appie Heijn
GOT
Ashrah
atticus182
GOT
Bean77
Bean77
GOT
belBOSS
_TOP
Bertje88
DR
Bigbeertje89
Bigsexy3
MGDTH
BramSd
Bowzer
IDEAL
burikc
crizyz
databeestje
Dramborleg
GOT
Diaglo
GOT2
djengizz
dr34m3dd
RANG
dutchassasin
dynosu
Ed_L
Mazlov
Fordox
E-BAY
filipy23
KAZNA
Frunz
GOT
Garathane
GOT2
GeneralR
F15
Gizzernl
GoldenSample
Grand admiral Mause
Grouchy
CELL
Hesar
Ilikebananas
InGen10
jdh009
GOT
Joindry
GOT
Juustem
Kaap
Kepro
GOT
Kirpeknots
Kojoottii
KremlinCardinal
DD
kreezjie
kreezjie
GOT2
Kwikbal
3VS27
Mr_Size
GOT
Nemean
CUTE
noil
GOT
Newllander
N4L
nyzeke
NBTT
oosterhofjf
GOT
PcDealer
GOT2
pickboy
GOT
psychoclown
Quantor
GOT
Ramius23
Yozzman
SRSLY
redwing
GOT
Rik027
rikdegraaff
R0bb3rt
Seraoh
SAR
ShockWave
WHO
SimpelenLeuk
WHY
Sneezzer
SurfBoy
GOT2
Telefooncal
-DBR-
temoss
1VTD
Thierry88
GOT
thijsco19
TweakJerommeke
IDEAL
User
S3AL
Vae Victus
LAVA
Vedrano
Vluggejapienl
DWOF
vissie003
11RHS
wiskid
wontcachme
x-cessive
GOT
xCell
GOT
Zethiel
N4E
ZTeeVeR
ZuupermaN

Lijst vervoegen?

Wil je in deze playertabel? Stuur dan een PM met de volgende gegevens:
  1. Tweakers naam
  2. Ingame naam
  3. Clan
  4. WoTLabs/Noobmeter/WoTLife profiel (vrijblijvend en optioneel)

Notes

De originele topicstart is gemaakt door ShockWave, Mr_Size en psychoclown alle credits aan hen!

Fouten of verbeteringen?

Deze huidige openingspost is nog onderhevig veranderingen. Mocht je suggesties hebben of fouten vinden laat het weten via PM: Stuur bericht!

Bedankjes
  • Annihilism bedankt voor het openen en opzet van het allereerste deel.
  • Zimmer bedankt voor het schrijven van de opzet van het crew stuk.
  • Shockwave bedankt voor het vinden van fouten en opzoeken van missende info.
  • Mr_Size bedankt voor het opzoeken van missende info en aanleveren van updates.

[Voor 97% gewijzigd door nYzEkE op 22-03-2018 14:19]

• _Anvil_
kuwerti schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:13:
[...]

Sommige missies zijn te behalen op specifieke tiers (bijv. tier 1 tm 4)
Dan is een goede premium tier4 wel handig.
Sommige missies zijn vanaf tier 4 ja.. bij een "kill x tanks" missie of "win x battles" wellicht handig om een lage tier te pakken, maar een t4 Mathilda werkt het beste dan.. Oftewel: geef gewoon toe dat je een low tier clubber wilt hebben :P

In platooons haal je over de 70% winrate in dat ding, stetpadding to the max dus. Helaas voor mij was ik destijds nog een redelijke n00b toen ik hem speelde.

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
nYzEkE schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 13:10:
Ik weet dat de mensen die deze openingstopic gemaakt hebben er erg veel werk ingestoken zullen hebben,
maar misschien is het handiger om alles te hermaken.

Ik ben zo vrij geweest om al ietsie pietsie eens te hermaken, maar wil ook niemand tegen de borst stoten.
De zwarte kleur van de openingspost komt bij mij nogal log over (I know persoonlijke smaak)
Alles zit ook vast in tables met een fixed width, wat misschien properder kan bij sommige mensen nu.

Ik heb alles in quote tags gestopt om deze topic niet overladen te maken. En zal ook mijn post wel bijwerken doorheen de dag.
Commentaar is altijd welkom.

[...]
Stuur even een berichtje naar Mr_Size. Ik weet dat psychoclown er verder geen probleem mee heeft.

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-02 11:41
Ik sta weliswaar als topic starter genoteerd, maar ik heb 1x geprobeerd een nieuw topic aan te maken en dat ging hopeloos fout. Volgens psychoclown kon ik dat ook helemaal niet vanwege koppelingen of zoiets. Heb ooit ook een keer aangeboden om de inhoud van het topic te vernieuwen, maar dat is al weer een paar jaar geleden dus ook dat is allemaal al lang weer achterhaald. Ik heb er nu geen tijd meer voor. Prima als anderen de TS willen aanpassen, hij is idd hopeloos verouderd en nu met 1.0 is een echte serieuze update van de TS wel eens fijn.

Maar stuur ff een bericht naar psychoclown, hij kan wel een nieuw topic maken, ik niet ;)

• belBOSS
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-08-2019

belBOSS

Alea iacta est.

Ladies and mentlegen!

Eind 2014 was de laatste keer dat ik WoT gespeeld heb. Nu ik een nieuwe desktop aanschaf, ga ik WoT nog eens testen. Wat is jullie overall gevoel van de game op dit moment?
En wat zou ik na zo'n lange break, even moeten weten als update (had verschillende tier X tanks en gewone stats. Zeg dit maar zodat ik geen super, super, super beginners uitleg krijg :p )?

:D

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
Andere tanks, andere maps. Autoloaders kende je al, daar krijgen we binnenkort een nieuwe variant van in de Italiaanse lijn. Zweedse TD's hebben siege mode. Volgens mij is het enige dat echt toegevoegd is de 'bonds' waarmee je een soort eenmalige boost kunt kopen (directives), maar dat was het wel.

Oja, en arty doet nu minder damage, vuurt sneller en stunned je crew.

• nYzEkE
Ranked is ook iets nieuws.
Matchmaker is anders.
Nieuwe graphic engine
En de meta was helemaal anders veronderstel ik, en iedereen zal moeten wennen aan de vernieuwde Maps. Doordat de omgeving meer ingevuld is weet je soms minder goed waar je je bevind. Maar dat zijn dingen die wel snel zullen wennen met de Maps te spelen.

• belBOSS
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-08-2019

belBOSS

Alea iacta est.

Bedankt voor t antwoord!
Zitten jullie in de clan van Tweakers? Ik herinner me toch dat ik die vroeger af en toe tegengekomen was. Geen idee of die er nu nog is? Áls ik het spel weer speel, is n clan uiteraard altijd fijn. (Kan wel niet enorm veel praten tijdens het gamen cfr leefruimte, dus anderen in de ruimte natuurlijk.)

Ben benieuwd!

[Voor 4% gewijzigd door belBOSS op 21-03-2018 20:51]

• nYzEkE
Er bestaat inderdaad nog een clan GOT (Gathering of Tanks)
Ze hebben ook een forum waarop je kan applyen, maar ik heb geen idee als dat actief is.Om zeker te zijn stuur je best een PM naar Rianata. Die heeft mij ook te woord gestaan.
Wat wel een feit is dat je zeker hun teamspeak kan joinen, daar kunnen ze je ook verder helpen
Aangezien je dit op hun forum public ook kunt vinden: teamspeak server adres: ts3.gatheringoftanks.nl
push to talk is altijd een optie bij gamen in een leefruimte, is hier ook zo

Hopelijk heb je een leuke tijd en blijft de interesse een beetje :) altijd leuk als de playerbase groeit.

• wsLy
  • Laatst online: 02-03 18:49
Eens kijken of ik WoT weer ga oppakken nu 1.0 er is. Afgelopen half jaar niet echt veel gespeeld.

Ben benieuwd..

Stichting Hobbyserver

• _Anvil_
belBOSS schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:50:
Bedankt voor t antwoord!
Zitten jullie in de clan van Tweakers? Ik herinner me toch dat ik die vroeger af en toe tegengekomen was. Geen idee of die er nu nog is? Áls ik het spel weer speel, is n clan uiteraard altijd fijn. (Kan wel niet enorm veel praten tijdens het gamen cfr leefruimte, dus anderen in de ruimte natuurlijk.)

Ben benieuwd!
Ben zelf weer voor de casual gezelligheid naar mn oude clan terug gegaan, maar kan je de GoT clan zeker aanraden. alles strak geregeld, veel mensen die je wat willen leren etc.

Wat is een CFR leefruimte??

• Kepro
wsLy schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 06:18:
Eens kijken of ik WoT weer ga oppakken nu 1.0 er is. Afgelopen half jaar niet echt veel gespeeld.

Ben benieuwd..
In sommige mappen gaat de meta wel veranderen denk ik. Sommige mappen zijn flink veranderd. En een aantal zaad mappen zijn eruit.

[Voor 5% gewijzigd door Kepro op 22-03-2018 08:37]

• wsLy
  • Laatst online: 02-03 18:49
Kepro schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 08:35:
[...]

In sommige mappen gaat de meta wel veranderen denk ik. Sommige mappen zijn flink veranderd. En een aantal zaad mappen zijn eruit.
Ja hoorde al zoiets. Een dezer dagen maar eens een training room openen om te kijken, of wat filmpjes checken.

Stichting Hobbyserver

• ElPaco
  • Nu online
Erlenberg is echt niet meer hetzelfde, en niet op de goede manier. Zag Circon er gisteren op spelen, man man man, dat is echt een draak van een map geworden.

WoT stats

• jantje 2
wsLy schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 06:18:

Ben benieuwd..
De game ziet er misschien anders uit maar de gameplay is nog net zo verpest als voorheen 8)7

Echt spelen na een update is het slechtste wat je kan doen voor je eigen gezondheid wat een stelletje droeftoeters overal en ook lijken alle arties weer uit de grond gekropen te zijn. ( Heb je nieuwe graphics and all that shit en ga je arty spelen en zie je er niets van |:( )

Persoonlijk vind ik de graphics wel een mooie verbetering, draait soepel en kost me weinig extra inspanning voor me ogen gelukkig.

De veranderingen op de maps ben ik geen voorstander voor, het is deforestation 2.0 geworden. Heel veel goede bosjes zijn weggehaald. Veel langere killzones waardoor delen van maps helemaal onspeelbaar zijn geworden. Vooral die nieuwe map glacier slaat natuurlijk nergens op. Je commit aan een kant, verlies je die kant kan je stoppen want als je terug wil moet je één grote vlakte oversteken. FIshermans bay is helemaal verkracht. Hele 1/2 is onspeelbaar om door te pushen omdat daar TD's hulldown kunnen staan, je niet kan flanken omdat je dan van mid gespot wordt en er nul bosje of wat dan ook zijn om überhaupt naar voren te komen. Middle is meh, bosjes werken niet goed. Win je middle kan je niets omdat er geen goede spot bosjes zijn voor de andere kant en sta je vast tegen TD's omdat het één grote vlakte is waar je over heen moet. Daarnaast leek het erop dat de camp tds op de 1/2 lijn nu nog makkelijker " jouw" kant van de stad kan schieten, maar moet ik nog even goed bekijken.

Cliff middel was al verpest is nu nog slechter geworden, enige wat nu beter is is het stukje naar boven richting de hill. HIer is iets meer ruimte gekomen. Abbey zijn 2 stenen zo aangepast op de heavy kant dat je daar eigenlijk niets mee kan behalve peeken. Ik heb het gevoel dat middle op mines ook is aangepast en je niet meer zo goed hulldown kan peeken, niet 100% zeker maar zo voelde het de 1ste keer wel. Dat extra stukje op ruinberg is ook totaal BS, zelfde verhaal eigenlijk als fisherman bay staat er iemand van het enemy team kan je de base van de vijand niet meer rushen omdat je perma spotted ben en je niets tegen een hulldown tank kan doen daar.

Dus al met al is dit weer typisch WG stijl, bosjes weghalen, nog meer open vlaktes maken, waardoor er nog minder speelbaar is op de map. Ook met die nieuwe map gaan ze weer naar de zijkanten toe en is het midden totaal nutteloos.

Maar de allegrootste frustatie is dat ze weer teruggebracht hebben dat wanneer je iemand tracked met damage je feedback krijgt dat je hem gebounced( zwart kleurtje ipv van oranje ) heb WG whhyyyy!!!? |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( You had one job WG, one job.....

Dit hebben ze ooit al een keer gehad maar is er weer uit gehaald waarom brengen zit dan überhaupt weer terug stelletje incompetente gasten daar.

Gisteren ook Badger gespeeld, waarbij ik dacht leuke tank. Eindelijk een tank met armor maar dat bleek ook een droom te zijn. Alle T10 Td's pennen je met AP door je superstructure en met prem ammo is het ook weer gatenkaas. Niet te vergeten die FV4005 die 950 hesh damage schoot in me mantle -O-

# rant off had ik al verteld dat de graphics wel nice zijn ? :+

[Voor 9% gewijzigd door jantje 2 op 22-03-2018 09:21]

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-03 17:21
jantje 2 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:17:
[...]

Maar de allegrootste frustatie is dat ze weer teruggebracht hebben dat wanneer je iemand tracked met damage je feedback krijgt dat je hem gebounced( zwart kleurtje ipv van oranje ) heb WG whhyyyy!!!? |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( You had one job WG, one job.....

Dit hebben ze ooit al een keer gehad maar is er weer uit gehaald waarom brengen zit dan überhaupt weer terug stelletje incompetente gasten daar.

# rant off had ik al verteld dat de graphics wel nice zijn ? :+
Ja dus toch. Ik had al het idee dat iets niet klopte... :/

Leek erop als men apen aan het trainen was op WoT te spelen. Nog nooit zo erg meegemaakt.

Mooiste upgrade vind ik de shells welke je nu heel mooi kan zien vliegen. Zeker de arty shells die over je heengaan zijn supermooi. Trouwens alle geschoten shells zijn vet. Ricochets kan je duidelijk zien. Als je heel goed bent kan je met ricochets alsnog bij een andere tank dmg doen :+

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-02 11:41
Viel mij idd ook op dat het merendeel meer open is geworden. Gisteren 26 games gespeeld, slechts 1x de nieuwe glacier map gehad. Die map ziet er erg mooi uit, maar is natuurlijk weer ultra slechte map design. Eye candy is leuk, maar je wilt ook gameplay. Dat wordt nagenoeg onmogelijk gemaakt doordat >60% van de map nauwelijks speelbaar is zoals Jantje idd aangeeft. Verder moet je enorm voorzichtig zijn op die map, je kan op die slingerweg aan de oostkant echt overal gesniped worden. Ook is het daar erg nauw, waardoor je elkaar snel in de weg rijdt en het dus daar weer een corridor fight wordt met de tegenstander.

Fisherman's Bay viel me op dat vooral het gedeelte tussen mid en stad erg open is geworden. Ook weer 1 grote killzone. Mid is idd wat tricky, die bosjes zijn een beetje vaag. 2 games op gespeeld gsiteren en die gingen allebei wel goed, dus nog niet echt iets over te klagen :+

Ik had gisteren een avond met 2 gezichten. Mijn grinds gingen er redelijk soepel doorheen met redelijke games. Daarna gingen we Tier10 doen en was het 1 groot RNG fest. Toppunt was een game met de Sheridan: 22 shots fired, 8 hits, 2 pens. Nagenoeg alles fully aimed. Echt bizar 8)7
Toen aan het einde van de avond had ik ineens 4 behoorlijk goede games op rij, uit het niets mocht ik ineens wel weer raak schieten ofzo. Blijf dat toch 1 van de meest frustrerende aspecten van de game vinden, dat de RNG van de game bepaalt of jij een goede game hebt en niet zozeer je skill...

• Kepro
@jantje 2 je moet gewoon even. :+ :P

• jantje 2
Wat moet ik even ? :) I no understanderino :z

• Kepro
jantje 2 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 10:06:
[...]

Wat moet ik even ? :) I no understanderino :z
Wennen }:O

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-03 20:53
_Anvil_ schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 07:19:
[...]

Wat is een CFR leefruimte??
Niets ;)
Nee hij bedoelt dat hij moeilijk of geen teamspeak kan doen omwille dat hij in een leefruimte speelt en soms gebruiken ze cfr om bovenstaande te verduidelijken.

Dus ipv ik kan geen teamspeak doen omdat ik in een leefruimte speel = geen mogelijkheid tot teamspeak cfr leefruimte.

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-03 14:22

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Snap nog steeds niet dat mikken op zo'n berglijn weer zo lastig moet zijn, staat daar een one-shot ussr med mis ik omdat de crosshair verspringt, wtf man. Waarom is er geen optie om een vaste crosshair op het scherm te krijgen?

Ook lijken sommige maps wel erg op pre 8.1 met die open gebieden. Maarja je weet van tevoren waar TDs zitten want veel struiken zijn er niet. En na een paar maanden geen WoT merk ik dat soviet stalin tanks het meest OP zijn in de hoge tiers, ik zie alleen maar 430(U) en 268vOP rijden. Een dikke middelvinger naar de E-50M en Jagdpanzer E-100 in mijn ogen, kwa armor sterker maar tegelijk veeeel kleiner, sounds balanced. Ik moest via TeamSpeak vragen waar ik die 268vOP moest pennen met een Jagdpanzer E-100 want mijn shell vloog er natuurlijk vanaf, schoot van onder tegen zijn LFP, bounce. Waar is WG mee bezig? :)

En het word tijd voor +/- 1 MM met al die armor bloating, gisteren ff de IS gespeeld komt er op een open vlakte op Erlenberg een stock ST-I op me af rijden, 4x gebounced op zijn iets geangled LFP. Ik reed snel terug de stad in om ergens hulldown voor te mikken met APCR, bounce bounce bounce, zelfs toen ik uit mijn cover kwam bounce oftewel 0dmg op zijn zijkant |:( wat een plezier zeg. LFP zou maar 200mm effectief moeten zijn maarja zeker niks dan low pen rolls (van 5m afstand). "Outplayed".

Ben wel blij dat die out-dated BigWorld engine eindelijk weg is, meer FPS en veel mooier. _/-\o_

• jantje 2
TweakJerommeke schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:59:
Snap nog steeds niet dat mikken op zo'n berglijn weer zo lastig moet zijn, staat daar een one-shot ussr med mis ik omdat de crosshair verspringt, wtf man. Waarom is er geen optie om een vaste crosshair op het scherm te krijgen?

Ook lijken sommige maps wel erg op pre 8.1 met die open gebieden. Maarja je weet van tevoren waar TDs zitten want veel struiken zijn er niet. En na een paar maanden geen WoT merk ik dat soviet stalin tanks het meest OP zijn in de hoge tiers, ik zie alleen maar 430(U) en 268vOP rijden. Een dikke middelvinger naar de E-50M en Jagdpanzer E-100 in mijn ogen, kwa armor sterker maar tegelijk veeeel kleiner, sounds balanced. Ik moest via TeamSpeak vragen waar ik die 268vOP moest pennen met een Jagdpanzer E-100 want mijn shell vloog er natuurlijk vanaf, schoot van onder tegen zijn LFP, bounce. Waar is WG mee bezig? :)

En het word tijd voor +/- 1 MM met al die armor bloating, gisteren ff de IS gespeeld komt er op een open vlakte op Erlenberg een stock ST-I op me af rijden, 4x gebounced op zijn iets geangled LFP. Ik reed snel terug de stad in om ergens hulldown voor te mikken met APCR, bounce bounce bounce, zelfs toen ik uit mijn cover kwam bounce oftewel 0dmg op zijn zijkant |:( wat een plezier zeg. LFP zou maar 200mm effectief moeten zijn maarja zeker niks dan low pen rolls (van 5m afstand). "Outplayed".

Ben wel blij dat die out-dated BigWorld engine eindelijk weg is, meer FPS en veel mooier. _/-\o_
268 V OP is misschien wel broken maar armor valt echt tegen als je hem zelf speelt. Makkelijkste is gewoon rangefinder te schieten van dichtbij is ongeveer 240 mm armor en easy pen of anders lower plate inderdaad. Mocht je nu echt problemen hebben, heat laden en dat ding is insta-pen. Ik ga meestal gewoon voor de cheeks met ongeveer 340+ heat pen. Makkelijkste raken.

Feit dat die OP is zit hem meer in z'n mobility dan in wat anders, armor is goed tegen totale bots en lower tiers die niet genoeg pen hebben. Maar de meeste idioten weten nu wel waar je moet aimen. Overigens draait die wel als een olietanker als je geen speed hebt en heeft die tank veeel last van module damage. ( engine in de front ). Het blijft ook een turretless TD dus het is altijd wat behelpen. De mark ligt wel bizar hoog dat je met 4,4k niets stijgt. Heb 2de mark op dat ding gehaald met nu 4,5k avg maar ben wel klaar met die tank. Of je bounced alles of je wordt insta gewhiped en doet 0 damage 8)7 Dat ding is mij te random en te veel frustratie.

[Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 22-03-2018 12:26]

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-03 09:52
Mr_Size schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 16:40:
Ik sta weliswaar als topic starter genoteerd, maar ik heb 1x geprobeerd een nieuw topic aan te maken en dat ging hopeloos fout. Volgens psychoclown kon ik dat ook helemaal niet vanwege koppelingen of zoiets. Heb ooit ook een keer aangeboden om de inhoud van het topic te vernieuwen, maar dat is al weer een paar jaar geleden dus ook dat is allemaal al lang weer achterhaald. Ik heb er nu geen tijd meer voor. Prima als anderen de TS willen aanpassen, hij is idd hopeloos verouderd en nu met 1.0 is een echte serieuze update van de TS wel eens fijn.

Maar stuur ff een bericht naar psychoclown, hij kan wel een nieuw topic maken, ik niet ;)
Kan jij ook maar niet zonder sommige mod-only codes aan te passen naar iets simpelers of omschrijven naar html. Kreeg al een bericht van Nyzeke, goed dat er weer een nieuw up-to-date topic komt, happy to help maar helemaal zelf doen zit er niet meer in helaas.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Kepro
jantje 2 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:24:
[...]

268 V OP is misschien wel broken maar armor valt echt tegen als je hem zelf speelt. Makkelijkste is gewoon rangefinder te schieten van dichtbij is ongeveer 240 mm armor en easy pen of anders lower plate inderdaad. Mocht je nu echt problemen hebben, heat laden en dat ding is insta-pen. Ik ga meestal gewoon voor de cheeks met ongeveer 340+ heat pen. Makkelijkste raken.

Feit dat die OP is zit hem meer in z'n mobility dan in wat anders, armor is goed tegen totale bots en lower tiers die niet genoeg pen hebben. Maar de meeste idioten weten nu wel waar je moet aimen. Overigens draait die wel als een olietanker als je geen speed hebt en heeft die tank veeel last van module damage. ( engine in de front ). Het blijft ook een turretless TD dus het is altijd wat behelpen. De mark ligt wel bizar hoog dat je met 4,4k niets stijgt. Heb 2de mark op dat ding gehaald met nu 4,5k avg maar ben wel klaar met die tank. Of je bounced alles of je wordt insta gewhiped en doet 0 damage 8)7 Dat ding is mij te random en te veel frustratie.
Zodra je hoger staat dan de 268-4 is de tank ook van boter. Waarschijnlijk staat deze tank dezelfde nerf te wachten als de grill.

• nYzEkE
psychoclown schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:54:
[...]

Kan jij ook maar niet zonder sommige mod-only codes aan te passen naar iets simpelers of omschrijven naar html. Kreeg al een bericht van Nyzeke, goed dat er weer een nieuw up-to-date topic komt, happy to help maar helemaal zelf doen zit er niet meer in helaas.
Dat verklaart inderdaad wel veel, ik wist niet dat er mod-only codes waren. Er zijn ook veel UBB codes die veranderd zijn veronderstel ik (ik vind heel veel [/] terwijl dit niet zou mogen). Het copy pasten is zoiezo een no-go.

Wat ik wel gemerkt heb is dat voor nieuwe spelers Wargaming toch zijn best heeft gedaan, er zijn heel veel guides en filmpjes gemaakt, die veel meer zeggen dan een beetje tekst in mijn inziens. Mijn inziens zullen er dus meer verwijzingen naar guides komen dan uitgeschreven tekst

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Gisteren op m'n antieke bak de eerste potjes in 1.0 gespeeld. Dikke teleurstelling door regelmatige lag.
Vandaag nog eens geprobeerd en zie nu geen performance achteruitgang tov v0.9. WG houdt zich aan zijn belofte. *O*

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• nYzEkE
Graag had ik jullie verwezen naar een volgend deel van deze topic

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54

De starttopic is nog work in progress maar we komen er wel :)

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dan kan deze dicht :)
Pagina: 1 ... 16 17 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee