Bij mij varieert het enorm, probeer initieel de spots te doen. Vervolgens wachten tot de rest mee komt en dan flanken. Helaas gaan 2 van de 3 shell per clip maar raak.
Whatever.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Whatever.
Selks
Dit komt uit het nieuwsartikel "The Countdown to 1.0"This is the final week of the countdown to Update 1.0 and also the most difficult one. Because of the planned release date, you'll only have six days to collect the necessary amount of tokens. Have a look at the weekly missions, prizes, and the main prize below:
Selks
[Voor 82% gewijzigd door Arjant2 op 20-03-2018 11:10]
Ja echt he ?Kepro schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:31:
Er komt morgen helemaal nietsgrootste announcement in jaren en dan niets bekend maken?
FYI
WoWs-id dionvdc_ wows numbers wows referral
Je zou kunnen platoonen met meer ervaren/betere spelers om met hun 'mee te rijden'. Verder heb je mods die na ieder schot je uit sniper view halen en maximaal uitzoomen. Dan leer je vanzelf om je heen kijkennYzEkE schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 16:23:
En nog een vraagje aan de pro's: hebben jullie tips om mijn tunnelvision weg te werken. Ik probeer erop te letten ieder game, waarom ben ik dood gegaan, wat kon ik eraan doen? En veelal ben ik te ver gepushed en wordt ik dan van meer dan 1 kant beschoten, en dan tunnelvision ik een beetje teveel
Toch al goed dat ik weet dat dit een probleem is nu nog een manier vinden om eraan te werken.
Na ieder schot minimap kijken of rondkijken ofzo? Voor sommige misschien evident, maar trucjes zijn altijd welkom
WoT stats
Velen doen niets liever, ik doe liever niets
[Voor 19% gewijzigd door Kepro op 20-03-2018 18:30]
[Voor 17% gewijzigd door _Anvil_ op 21-03-2018 08:39]
Misschien geen slecht idee. De openingstopic is misschien niet helemaal mis maar het is misschien tijd om deze eens up to date te zetten, zoals ranked toevoegen enzo.Kepro schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 08:36:
1.0 gereleased; een opening van een nieuw topic?
Eens die kan wel een oppoetsbeurt gebruiken, veel data is verouderd zoals alle techtrees en de screenshots uit 2011nYzEkE schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:35:
[...]
Misschien geen slecht idee. De openingstopic is misschien niet helemaal mis maar het is misschien tijd om deze eens up to date te zetten, zoals ranked toevoegen enzo.
Sommige dingen erin zijn naar mijn inziens misschien ook niet zo nuttig zoals de achievements (persoonlijke smaak)
ik wil gerust wel helpen ermee als dit gewenst zou zijn.
Haha, ja de laatste game in de 0.9.22 update, voor het de grote 1.0 wordt
Hoi Anvil_Anvil_ schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:54:
Voor de WoT spelers: er zit ook een premium tier 4 B2 heavy tank bij, niet zo zeldzaam en duur als vroeger maar nog steeds een overpowered ding om op lage tiers de noobs te mishandelen. Neem aan dat je de gold waarde krijgt als je hem al bezit, zelf heb ik de code al weggegeven aan de vriend die me het spel cadeau deed.
https://boardgamegeek.com/boardgame/147030/world-tanks-rush
WoT stats
ik mis sowieso wat premiums op deze tier, maar als dit ding bagger is laat ik het schieten :-)ElPaco schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:14:
Dat kaartspel kopen, in de doos zit een code voor de B2. Maar waarvoor wil je die B2 gaan gebruiken? Die kost je namelijk ongeveer net zoveel credits als een P2J, je moet met dat ding premium schieten, anders kom je nergens doorheen.
WoT stats
Waarom zou je premiums op zo'n lage kut tier willen?kuwerti schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:29:
[...]
ik mis sowieso wat premiums op deze tier, maar als dit ding bagger is laat ik het schieten :-)
[Voor 10% gewijzigd door _Anvil_ op 21-03-2018 11:49]
Sommige missies zijn te behalen op specifieke tiers (bijv. tier 1 tm 4)_Anvil_ schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:47:
[...]
Waarom zou je premiums op zo'n lage kut tier willen?
Inhoudstafel
World of Tanks
De gameplay valt te vergelijken met die van een FPS maar dan met tanks, een soort Battlefield zonder infanterie. Wanneer je voor het eerst inlogt in het spel zul je zien dat er een aantal tanks in je garage staan. Het betreft hier light tanks uit elke op dit moment speelbare landen. Elk land heeft zijn eigen tank tree, deze tree bestaat naast light, medium en heavy tanks ook uit tank destroyers en SPG's. Om een tank te kopen heb je 2 dingen nodig: experience en credits. Deze zijn te verdienen door aan battles mee te doen.
Net zoals veel MMO's werkt het spel met een experience systeem. Met elke battle waar je aan meedoet verdien je experience. Deze experience verdien je door allerlei factoren zoals vijandelijke tanks te beschadigen of te detecteren (scouten). Vervolgens kun je deze experience uitgeven om je huidige tank te upgraden of misschien wel om te sparen om een betere tank te kopen. Zie voor gedetailleerde uitleg het kopje Experience.
Het spel is opgebouwd uit verschillende "Tiers" (lees: levels), elke keer als je een beter tank koopt wordt je weer in een betere tier gezet waardoor je weer andere tanks en betere tegenstanders tegenkomt. Als je een tank uit Tier 6 hebt zul je bijvoorbeeld tanks uit Tier 6 en hooguit Tier 8 tegenkomen, dit is ingebouwd om het spel eerlijk en leuk te houden.
Het is de bedoeling dat je samen met je team het vijandelijke team uitschakelt of hun basis overneemt. Op dit moment is het mogelijk om met tanks uit Duitsland, Rusland, Amerika, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, China, Japan, Tsjechië en Zweden het slagveld te betreden. In je team kunnen tanks uit elk land zitten, het is dus niet zo dat je als Duitse tank alleen tegen tanks uit Rusland en Amerika kunt vechten. Het spel zit strategisch in elkaar en rushen heeft in veel gevallen ook weinig nut, er is een minimap ingebouwd in het spel en door het gebruik van de CTRL knop en je muis kun je punten op de kaart aanklikken om zo je teammaten te seinen (een artillery bijvoorbeeld).
Het verdienmodel van Wargaming is berust op microtransacties, 'kleine' uitgaven binnen het spel. Er zijn eigenlijk drie zaken die je kan kopen met je geld. Premium tanks, Premium account en gold.
Gebruikte afkortingen
- Bot/Botten: Een speler die gebruik maakt van een programma om zelf niet te hoeven spelen en zo exp en credits te vergaren voor hogere tiers, ingame herkenbaar aan extreem lage winrate <45 en wn rating.
- CW: Clan War
- Derp: Gebruik van een howitzer op een tank om met 1 shell veel damage te kunnen doen of te kunnen one shotten vaak gebruikt in combinatie met premium ammo. (sinds 8.7 niet meer zo in trek)
- ESL: Electronic Sports League, ook wel bekend als een eSports site waar je tournaments en cups kunt spelen voor gold en euro's.
- FC: Field Commander
- Noob: Algeheel scheldwoord tegen spelers die er niks van kunnen in de tank waarin zij spelen, kan voorafgegaan worden door de tank..artynoob, IS-6 noob, etc.
- OP: Betekenis is tweeledig Over Powered of Openings Post, hangt dus af in welk zinsverband deze afkorting staat.
- PremiumNoob 1: Iemand die een Premium tank, T34/Löwe/IS-6, heeft gekocht terwijl hij net 2 Battles heeft gespeeld en dus niet weet wat je in een tier 8 tm 10 battle moet doen (je hebt dus weinig aan zo’n speler in je team).
- PremiumNoob 2: Iemand die met premium shells schiet om makkelijk damage te doen ivm hogere penetratiewaarde van deze shells.
- Premium shells/Gold Shells: Deze kan je kopen voor gold of veel credits en hebben vaak hogere penetratie dus je hoeft niet echt op weakspots te mikken.
- Peekaboo: Snel uit cover komen om een schot te kunnen lossen of de tegenstander te kunnen spotten.
- Sealclubber/Noobstomper: Iemand die al langer speelt en weet hoe het spel werkt, die koopt vervolgens een tier I/II/V/VI tank om daarmee het enemyteam te rapen voor het behalen van hogere stats/WN rating. (WN 7 geeft penalty bij tiers onder de IV).
- TB: Tank Battle
- TC: Tank Company
- XVM: Extended Visualisation Mod, deze mod geeft ingame oa allerhande info over de spelers.
- WN7/WN8: WN is een afkorting voor “Weighed and Normalized” waarbij door middel van berekeningen een speler een rating krijgt waarbij je kan zien of deze speler weet waar deze mee bezig is. De huidige rating, WN8, gaat uit van de zogenaamde ‘expected values’ per tank en leunt sterk op het doen van zoveel mogelijk schade per battle. Zie de WN8 wiki voor meer uitleg.
- WG: Wargaming, het bedrijf wat WoT op de markt heeft gebracht.
System Requirementst
Minimum Requirements Recommended Requirements Ultra preset Operating system Windows XP SP3/ Vista / 7 / 8/10 Windows 7/8/10 – 64-bit Windows 7/8/10 – 64-bit Processor A processor with at least two physical cores supporting SSE2 Intel Core i5 (Desktop) Intel Core i5-7400 / AMD Ryzen 5 1500 X Memory 1.5 GB for Windows XP SP3, 2 GB for Windows Vista / 7 / 8 / 10 4 GB (or more) 8 GB (or more) Video Card GeForce 6800 / ATI HD X2400 XT with 256 MB RAM, DirectX 9.0c GeForce GTX660 (2GB) / Radeon HD 7850 (2GB), DirectX 9.0c GeForce GTX 1050ti (4gb) / Radeon RX 570 (4 Gb), DirectX 9.0c Disk Space 36 GB 36 GB 55 GB Internet Connection 256 Kbps 1024 Kbps 1024 Kbps
Mechanics
[url=]Wargaming guide[/url]Armor/Armor penetration
Wargaming guideShooting
Wargaming guideSpotting and Concealment
Wargaming guide
Gamemodes
Crew
Skills and perks
Training and quilifications
[...]
Text
Experience
Text
Tank trees
Text
Achievements
Text
Equipment
Modules / Shells / Equipment / Consumables
https://worldoftanks.eu/e...guide/upgrading_vehicles/
Text
Consumables
Text
Economy
https://worldoftanks.eu/e...omers-guide/game_economy/
Ranked
https://worldoftanks.eu/e...e/general/ranked-battles/
Media
In te vullen
Gathering of Tanks
In te vullen
Playertable
tweaker WoT username Clan 2hv2w84u CrazyHG F-U-B Amayii RANG appel437 Appie Heijn GOT Ashrah atticus182 GOT Bean77 Bean77 GOT belBOSS _TOP Bertje88 DR Bigbeertje89 Bigsexy3 MGDTH BramSd Bowzer IDEAL burikc crizyz databeestje Dramborleg GOT Diaglo GOT2 djengizz dr34m3dd RANG dutchassasin dynosu Ed_L Mazlov Fordox E-BAY filipy23 KAZNA Frunz GOT Garathane GOT2 GeneralR F15 Gizzernl GoldenSample Grand admiral Mause Grouchy CELL Hesar Ilikebananas InGen10 jdh009 GOT Joindry GOT Juustem Kaap Kepro GOT Kirpeknots Kojoottii KremlinCardinal DD kreezjie kreezjie GOT2 Kwikbal 3VS27 Mr_Size GOT Nemean CUTE noil GOT Newllander N4L nyzeke NBTT oosterhofjf GOT PcDealer GOT2 pickboy GOT psychoclown Quantor GOT Ramius23 Yozzman SRSLY redwing GOT Rik027 rikdegraaff R0bb3rt Seraoh SAR ShockWave WHO SimpelenLeuk WHY Sneezzer SurfBoy GOT2 Telefooncal -DBR- temoss 1VTD Thierry88 GOT thijsco19 TweakJerommeke IDEAL User S3AL Vae Victus LAVA Vedrano Vluggejapienl DWOF vissie003 11RHS wiskid wontcachme x-cessive GOT xCell GOT Zethiel N4E ZTeeVeR ZuupermaN
Lijst vervoegen?
Wil je in deze playertabel? Stuur dan een PM met de volgende gegevens:
- Tweakers naam
- Ingame naam
- Clan
- WoTLabs/Noobmeter/WoTLife profiel (vrijblijvend en optioneel)
Notes
De originele topicstart is gemaakt door ShockWave, Mr_Size en psychoclown alle credits aan hen!
Fouten of verbeteringen?
Deze huidige openingspost is nog onderhevig veranderingen. Mocht je suggesties hebben of fouten vinden laat het weten via PM: Stuur bericht!
Bedankjes
- Annihilism bedankt voor het openen en opzet van het allereerste deel.
- Zimmer bedankt voor het schrijven van de opzet van het crew stuk.
- Shockwave bedankt voor het vinden van fouten en opzoeken van missende info.
- Mr_Size bedankt voor het opzoeken van missende info en aanleveren van updates.
[Voor 97% gewijzigd door nYzEkE op 22-03-2018 14:19]
Sommige missies zijn vanaf tier 4 ja.. bij een "kill x tanks" missie of "win x battles" wellicht handig om een lage tier te pakken, maar een t4 Mathilda werkt het beste dan.. Oftewel: geef gewoon toe dat je een low tier clubber wilt hebbenkuwerti schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:13:
[...]
Sommige missies zijn te behalen op specifieke tiers (bijv. tier 1 tm 4)
Dan is een goede premium tier4 wel handig.
Stuur even een berichtje naar Mr_Size. Ik weet dat psychoclown er verder geen probleem mee heeft.nYzEkE schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 13:10:
Ik weet dat de mensen die deze openingstopic gemaakt hebben er erg veel werk ingestoken zullen hebben,
maar misschien is het handiger om alles te hermaken.
Ik ben zo vrij geweest om al ietsie pietsie eens te hermaken, maar wil ook niemand tegen de borst stoten.
De zwarte kleur van de openingspost komt bij mij nogal log over (I know persoonlijke smaak)
Alles zit ook vast in tables met een fixed width, wat misschien properder kan bij sommige mensen nu.
Ik heb alles in quote tags gestopt om deze topic niet overladen te maken. En zal ook mijn post wel bijwerken doorheen de dag.
Commentaar is altijd welkom.
[...]
[Voor 4% gewijzigd door belBOSS op 21-03-2018 20:51]
Ben zelf weer voor de casual gezelligheid naar mn oude clan terug gegaan, maar kan je de GoT clan zeker aanraden. alles strak geregeld, veel mensen die je wat willen leren etc.belBOSS schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:50:
Bedankt voor t antwoord!
Zitten jullie in de clan van Tweakers? Ik herinner me toch dat ik die vroeger af en toe tegengekomen was. Geen idee of die er nu nog is? Áls ik het spel weer speel, is n clan uiteraard altijd fijn. (Kan wel niet enorm veel praten tijdens het gamen cfr leefruimte, dus anderen in de ruimte natuurlijk.)
Ben benieuwd!
In sommige mappen gaat de meta wel veranderen denk ik. Sommige mappen zijn flink veranderd. En een aantal zaad mappen zijn eruit.wsLy schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 06:18:
Eens kijken of ik WoT weer ga oppakken nu 1.0 er is. Afgelopen half jaar niet echt veel gespeeld.
Ben benieuwd..
[Voor 5% gewijzigd door Kepro op 22-03-2018 08:37]
Ja hoorde al zoiets. Een dezer dagen maar eens een training room openen om te kijken, of wat filmpjes checken.Kepro schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 08:35:
[...]
In sommige mappen gaat de meta wel veranderen denk ik. Sommige mappen zijn flink veranderd. En een aantal zaad mappen zijn eruit.
WoT stats
De game ziet er misschien anders uit maar de gameplay is nog net zo verpest als voorheenwsLy schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 06:18:
Eens kijken of ik WoT weer ga oppakken nu 1.0 er is. Afgelopen half jaar niet echt veel gespeeld.
Ben benieuwd..
[Voor 9% gewijzigd door jantje 2 op 22-03-2018 09:21]
Ja dus toch. Ik had al het idee dat iets niet klopte...jantje 2 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:17:
[...]
Maar de allegrootste frustatie is dat ze weer teruggebracht hebben dat wanneer je iemand tracked met damage je feedback krijgt dat je hem gebounced( zwart kleurtje ipv van oranje ) heb WG whhyyyy!!!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You had one job WG, one job.....
Dit hebben ze ooit al een keer gehad maar is er weer uit gehaald waarom brengen zit dan überhaupt weer terug stelletje incompetente gasten daar.
# rant off had ik al verteld dat de graphics wel nice zijn ?
Wat moet ik even ?
Niets
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
268 V OP is misschien wel broken maar armor valt echt tegen als je hem zelf speelt. Makkelijkste is gewoon rangefinder te schieten van dichtbij is ongeveer 240 mm armor en easy pen of anders lower plate inderdaad. Mocht je nu echt problemen hebben, heat laden en dat ding is insta-pen. Ik ga meestal gewoon voor de cheeks met ongeveer 340+ heat pen. Makkelijkste raken.TweakJerommeke schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:59:
Snap nog steeds niet dat mikken op zo'n berglijn weer zo lastig moet zijn, staat daar een one-shot ussr med mis ik omdat de crosshair verspringt, wtf man. Waarom is er geen optie om een vaste crosshair op het scherm te krijgen?
Ook lijken sommige maps wel erg op pre 8.1 met die open gebieden. Maarja je weet van tevoren waar TDs zitten want veel struiken zijn er niet. En na een paar maanden geen WoT merk ik dat soviet stalin tanks het meest OP zijn in de hoge tiers, ik zie alleen maar 430(U) en 268vOP rijden. Een dikke middelvinger naar de E-50M en Jagdpanzer E-100 in mijn ogen, kwa armor sterker maar tegelijk veeeel kleiner, sounds balanced. Ik moest via TeamSpeak vragen waar ik die 268vOP moest pennen met een Jagdpanzer E-100 want mijn shell vloog er natuurlijk vanaf, schoot van onder tegen zijn LFP, bounce. Waar is WG mee bezig?![]()
En het word tijd voor +/- 1 MM met al die armor bloating, gisteren ff de IS gespeeld komt er op een open vlakte op Erlenberg een stock ST-I op me af rijden, 4x gebounced op zijn iets geangled LFP. Ik reed snel terug de stad in om ergens hulldown voor te mikken met APCR, bounce bounce bounce, zelfs toen ik uit mijn cover kwam bounce oftewel 0dmg op zijn zijkantwat een plezier zeg. LFP zou maar 200mm effectief moeten zijn maarja zeker niks dan low pen rolls (van 5m afstand). "Outplayed".
Ben wel blij dat die out-dated BigWorld engine eindelijk weg is, meer FPS en veel mooier.
[Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 22-03-2018 12:26]
Kan jij ook maar niet zonder sommige mod-only codes aan te passen naar iets simpelers of omschrijven naar html. Kreeg al een bericht van Nyzeke, goed dat er weer een nieuw up-to-date topic komt, happy to help maar helemaal zelf doen zit er niet meer in helaas.Mr_Size schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 16:40:
Ik sta weliswaar als topic starter genoteerd, maar ik heb 1x geprobeerd een nieuw topic aan te maken en dat ging hopeloos fout. Volgens psychoclown kon ik dat ook helemaal niet vanwege koppelingen of zoiets. Heb ooit ook een keer aangeboden om de inhoud van het topic te vernieuwen, maar dat is al weer een paar jaar geleden dus ook dat is allemaal al lang weer achterhaald. Ik heb er nu geen tijd meer voor. Prima als anderen de TS willen aanpassen, hij is idd hopeloos verouderd en nu met 1.0 is een echte serieuze update van de TS wel eens fijn.
Maar stuur ff een bericht naar psychoclown, hij kan wel een nieuw topic maken, ik niet
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Zodra je hoger staat dan de 268-4 is de tank ook van boter. Waarschijnlijk staat deze tank dezelfde nerf te wachten als de grill.jantje 2 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:24:
[...]
268 V OP is misschien wel broken maar armor valt echt tegen als je hem zelf speelt. Makkelijkste is gewoon rangefinder te schieten van dichtbij is ongeveer 240 mm armor en easy pen of anders lower plate inderdaad. Mocht je nu echt problemen hebben, heat laden en dat ding is insta-pen. Ik ga meestal gewoon voor de cheeks met ongeveer 340+ heat pen. Makkelijkste raken.
Feit dat die OP is zit hem meer in z'n mobility dan in wat anders, armor is goed tegen totale bots en lower tiers die niet genoeg pen hebben. Maar de meeste idioten weten nu wel waar je moet aimen. Overigens draait die wel als een olietanker als je geen speed hebt en heeft die tank veeel last van module damage. ( engine in de front ). Het blijft ook een turretless TD dus het is altijd wat behelpen. De mark ligt wel bizar hoog dat je met 4,4k niets stijgt. Heb 2de mark op dat ding gehaald met nu 4,5k avg maar ben wel klaar met die tank. Of je bounced alles of je wordt insta gewhiped en doet 0 damageDat ding is mij te random en te veel frustratie.
Dat verklaart inderdaad wel veel, ik wist niet dat er mod-only codes waren. Er zijn ook veel UBB codes die veranderd zijn veronderstel ik (ik vind heel veel [/] terwijl dit niet zou mogen). Het copy pasten is zoiezo een no-go.psychoclown schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:54:
[...]
Kan jij ook maar niet zonder sommige mod-only codes aan te passen naar iets simpelers of omschrijven naar html. Kreeg al een bericht van Nyzeke, goed dat er weer een nieuw up-to-date topic komt, happy to help maar helemaal zelf doen zit er niet meer in helaas.
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details