Beter kunnen is zelf doen.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Sinds ik een full-time baan heb, heb ik weinig zin om met de eigenaardigheden van WG om te gaan.jantje 2 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:48:
[...]
Wat is de rede dat je gestopt ben met vertalen trouwens? Onenigheid met WG en de uit te geven tanks of andere reden die je niet wil vermelden?
Ben blij dat ik de game gewoon in het EN heb staan... sommige dingen moet je nooit vertalen ;-)
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
[Voor 14% gewijzigd door _Anvil_ op 20-10-2017 19:13]
Ja het is gewoon continu 400 of meer damage. Om ziek van te worden. Verder ook hier last van weekendteams. Maakt niet uit hoe hard je heel het enemy team spot, niemand doet er iets mee.wsLy schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:40:
[...]
Ik skip meestal naar de laatste post in het topic, de rest lees ik meestal niet hahamaar ik ben dus niet de enige die het is opgevallen, GJP hoorde ik ook al erover op teamspeak.
[Voor 17% gewijzigd door ElPaco op 21-10-2017 13:55. Reden: Ace]
WoT stats || 3240 Wp op het oosten
Velen doen niets liever, ik doe liever niets
Dat zijn geen missie badges, maar ranked battle badges.Breezers schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:41:
Weet iemand hoe en of je die mission badges kan uitzetten die je nu ineens bij spelers ziet staan ? Het interesseert mij namelijk echt geen enkele pepernoot of iemand wel/geen mission heeft volbracht en dit is gewoon vervuiling van je overzicht.....
Is een van de vele bekende bugs met deze release. Zullen ze wel snel fixen samen met de chat bug.Mr_Size schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:57:
Meer mensen last van wegvallende sound? Is me 3x gebeurd vandaag. Geluid wordt ingame ineens heel zacht, terug in de garage is het weer normaal. En het ligt niet aan me headset die is nog prima. Zal wel met de nieuwe patch te maken, heb dit nog nooit gehad. En het rare is dat de sound dus niet helemaal wegvalt, maar het komt een soort van heel erg ver op de achtergrond...
[Voor 22% gewijzigd door ElPaco op 22-10-2017 18:19]
OKKepro schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:44:
@p0st we hebben weer een update nodig van je modpack.
Aquarium op de Gram || x570 \\ 5950x \\ 32GB \\ RTX3080
Mwah vind het persoonlijk wel meevallen. Heb niet meer of minder last van arty dan voorheen. Is nog even schijt irritant als altijd, maar dat hoef ik jou niet uit te leggenjantje 2 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:37:
Haha ik ben zo roestig dat ik wel meer dan 100 games nodig zal hebbenKlinkt in iedergeval wel als een goede tank. Misschien binnenkort maar eens een keer uit de garage halen voor een game. Jammer dat arty nog steeds alive and kicking is en tegenwoordig ook weer meer damage doet zo te lezen....Gaat het principe van hulldown ook niet echt meer op hehe
Ja normaal gesproken zal je dit verschil haast niet merken. Het is ongeveer 3% wat je mist. Maar ik durf dit niet met zekerheid te zeggen. Ik heb iig het nog nooit echt gemerkt.Tige schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:54:
[...]
Zeker geen commander, maar je eerste punt is misschien wel het belangrijkste dan. Als de radioman echt een aparte member is, dan is het wel logisch dat zijn skills niet meer werken als ie dood is. Net zoals dat Sixth Sense niet meer werkt als je commander dood is.
Gelukkig zijn er niet heel veel tanks met een eigen radio operator. Degene die ik zo even kan bedenken zijn dus de E5 en de E50M en de E50, want die speel ik vaak
Dit is volgens mij ook niet waar, al mijn tank crews hebben BIA ed. Mijn reload blijft vaak gewoon hetzelfde als een niet viable crewmember ( gunner / radioman / driver ) doodgaat. Loader en commander hebben wel invloed op reload. Helaas heb ik te lang niet gespeeld om dit 100% te kunnen verifiëren maar anders had me het vroegah zeker wel opgevallen.ElPaco schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:55:
Also, als je crew brothers in arms heeft dan verlies je dat voordeel ook als je radio operator dood/gewond is.
Het staat er wel degelijk maar is volgens mij nog steeds onzin, dit is iets wat al jaren wordt beweerd maar nooit ingame wordt bewezen. Mijn damaged tracks haal ik altijd nog mijn topspeed en heb ik ook niet het idee dat de voertuigen langzamer draaien. Je rijdt altijd met damaged tracks zowatmach2 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:59:
[...]
Volgens hier toch wel.... http://wiki.wargaming.net/en/Suspension (Dacht het eens ergens gehoord/gelezen te hebben, vandaar even gezocht), maar of dat klopt weet ik niet, repareer die dingen ook nooit....
[Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 24-10-2017 12:07]
Dit is inderdaad wel correct en voor de XP inderdaad wel slim om hem te fixen zodat hij ook de XP nog verdient net zoals de rest van de crews. zoals @Zycrom zegt wordt dat met accelatered crew wel weer goed verdeeld maar het gaat in verhouding toch wel iets langzamer.Tige schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:39:
En dit dan: A crew member who remains injured or is dead at the end of a battle is Penalized and will receive 10% less experience towards increasing his Training Level than he would have otherwise received.
Dus als de battle bijna is afgelopen en je hebt een dode crew member, wel nog even je medkit gebruiken?!
[Voor 7% gewijzigd door jantje 2 op 24-10-2017 15:47]
[Voor 56% gewijzigd door Mr_Size op 25-10-2017 15:41]
Ik ben het meer met Size eens en zou idd over de brug over de E-lijn gaan, ben je ook meer arty safe achter de ridge en vanuit die aanrij-lijn spot je de TD's in mijn ervaring ook sneller in de hoek achter de bosjes. Als ik namelijk in mijn campende Zweedse TD's in de hoek sta en iemand staat in de cap, zonder dat die gespot is/wordt, reken maar dat bij iedere reload een blind shot richting het door jouw genoemde bosjes gaat. Assault op deze map win je als aanvallend team het meest betrouwbaar door eerst de linker flank op te ruimen, zoals Selks deed en vervolgens via midden de rest van het vijandige team op te ruimen.ElPaco schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:53:
[...]
Als er geen arty in de game is, en je hebt een behoorlijke turret dan kan je ook naast de brug het water door en daar hulldown in de cap gaan staan. Campende TD's zullen dan wel uit dat hoekje moeten komen (want er staat nog een bosje in die cap en als je daar achter staat zien ze je niet).
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge
Als je denkt dat de Cent 7/1 al OP is met die mm dan moet je echt de E50 grinden. Dat ding is redelijk vergelijkbaar maar eigenlijk nog net wat beter met als bonus fantastische armor voor een medium.ElPaco schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:39:
[...]
Na mijn potje in de Cent 7/1 hierboven gaf de IS6 van de tegenstander aan dat hij me had gereport. Kan ik het helpen dat de Cent 7/1 behoorlijk OP is in een 3-5-7 matchmaking als hij de toptier is
Voetballen en Chaffee racen vond ik ook het leukste, en die 8-bit modus was handig voor de crew. En ik heb even de makkelijkste missies gedaan en 5 sarcofagen geopend. Kostte 5 potjes en leverde ong. 300k credits op. Niet episch of zo, maar beter dan de laatste paar eventsKepro schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:41:
[...]
De leukste special vond ik nog altijd dat voetballen. Maar wat zijn leuke credits? Prem tank hoogte?
[Voor 18% gewijzigd door Zycrom op 27-10-2017 17:59]
Twitch | Steam | Origin: TsundereWaffle | Uplay: TsundereWaffle | Battle.net: Waffle#22235
[Voor 43% gewijzigd door BesiX op 29-10-2017 01:55]
SIEMKA! KTO PL???!BesiX schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:19:
[afbeelding]
Tomaten in het weekend.
Kunnen ze zelfs niet van bots winnen...
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
wat is een "free Order" ??wsLy schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:59:
Commanders, I have news!
To apologize to you for this disruption we will be crediting 1 female crew member + 1 free order to all players.
Conway out!
http://forum.worldoftanks...-update-and-compensation/
open je missie scherm eens voor de verandering, lol. (wanneer ze weer up zijn)kuwerti schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 06:46:
[...]
Ha, dank je wel. Hoe kun je zien dat je deze hebt ontvangen?
Goed dat je het even meldt, dat had ik ook niet zo begrepen. De missies voor de 2e week zijn wel echt een stuk moeilijker helaas. Had ik kunnen weten natuurlijk_Anvil_ schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:05:
gisteren had ik alle Halloween missions gehaald en vandaag zie ik een hele nieuwe set (week 2) verschijnen. zo te zien werkt er geen 1 en is het volkomen onduidelijk hoe en wanneer ze wel werken
EDIT: ok, ik moest eerst in Leviathan mode "scattershot" halen, fijn dat het allemaal zo duidelijk is.. pfffffffff..
Wederom een goede tip_Anvil_ schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:09:
[...]
De meeste missies van week 2 moeten in de Stein (want secondary gun benodigd, vooral de Levithian kill daarmee lijkt me heeeerlijk om 10x te proberen).. die ram missie was inderdaad makkelijk, heb hem 3 keer gehaald. De eerste 2 keer had ik die Scatter missie nog niet dus was hij schijnbaar niet actief
Je mag totaal geen schade ontvangen, ook niet van de minions. Dus in het begin gewoon heel laf campen waar geen minion je kan raken, en dan alleen als het 100% veilig is Leviathan een paar keer beschieten (die missie zou ik wel in de Franken doen trouwens).kuwerti schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:18:
Wat is die Wheel And Deal missie nu. Je moet 3k schade toebrengen aan levithian,(dat haal ik elk potje wel) maar geen schade ontvangen. moet je dan totaal geren schade ontvangen of alleen geen schade van levithian???
Dus je bent nu eindelijk niet meer roodjantje 2 schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:55:
[...]
Ook XVM maar weer eens geinstalleerd om al het mooie rood te zien, zag dat de russian XVM een WN8 update gehad heeft, was voor mij + 120 WN8Dus dat compenseert gelukkig wat
Even copy paste van het een ander forum:Zycrom schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:16:
[...]
Congrats! Met welke tank heb jij die 3 tanks gekilled met je secondary gun? Dat is de laatste missie die ik moet en ik krijg hem maar niet gehaald.
Die 3 miljoen credits was wel met de dagelijkse missies erbij, die je meestal in 1 poging kon doen, plus 1 miljoen bonus voor het halen van alle missies.Kepro schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:32:
[...]
3 miljoen credits voor hoeveel uur spelen? Anders ga ik vanavond even try harden .
T-10 dan,kuwerti schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:21:
ik twijfel. wil mijn eerste tier9 gaan aanschaffen. Het wordt de T10 (russian heavy) of de centurion 7/1 (Engelse med) of de T49 (American light) of de Amerikaanse T30 (TD)
Ben geen topspeler, dus moet een beetje fool-proof tank zijn ;-) Welke zouden jullie adviseren?
Zodra je de top gun hebt is het dikke pret, mits je op de goede plek komt, want hij is traaaaag.alex443 schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:52:
Nog maar 90.000 xp tot de tortoise, met weinig tijd om te spelen.
Hopelijk in 6 weken genoeg tijd om die fv215b 183 binnen te harken.
Wat zijn jullie ervaringen met de tortoise, mits je die hebt? Ik hoor en lees er goede dingen over mits je die bult op je dak kan verbergen..
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
[Voor 10% gewijzigd door Quantor op 12-11-2017 22:48]
Speelt padel!
Standaard heavy, vents, rammer vert stab.kuwerti schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:48:
[...]
Welke equipment is aan te raden voor de T-10? (T-9 heavy)?
Wat gooien jullie er op? Rammer? stabilizer?
Waar ik me meer aan erger zijn die graftanks (pun intended) die nog steeds in mijn garage staan.kuwerti schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:54:
Weet iemand wanneer we nu dat gratis vrouwtje krijgen?? ik heb nog niets gezien?
Thanks Kepro voor je reactie :-)
[Voor 11% gewijzigd door _Anvil_ op 15-11-2017 12:54]
Thanks, dat klinkt als een goed idee! Ik verwacht namelijk niet dat ik ht 12.3 ooit ga halen. Ik heb simpelweg geen superheavies in de garage staan. Dus ik denk dat ik die inderdaad ga unlocken. De rest van de HT missies zouden prima moeten lukken in de superconqueror of de IS7.Zycrom schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:26:
[...]
Onlangs zat ik in dezelfde situatie als jij en ik heb besloten mijn orders niet te gebruiken (behalve voor HT 12.3, schade blocken kan ik gewoon niet). De SPG missies vond ik vrij makkelijk te halen toen ik er eenmaal voor ging spelen, dus om daar een order voor te gebruiken zou ik vrij zonde vinden. HT 15.3 heb ik nog niet gehaald, maar toen ik de Conqueror aan het grinden was kwam ik een aantal keren tot ±10k combined, dus ook die moet mogelijk zijn als je de juiste tanks hebt.
Persoonlijk wil ik minimaal nog 9 orders over hebben voor de Obj. 260: 1 voor HT 12.4 en 2 voor welke van de laatste missies de moeilijkste blijken.
[Voor 16% gewijzigd door Kepro op 19-11-2017 10:57]
Maar waarom blijf je dan in hemelsnaam dit bagger spel spelen ? Ben je masochist of zo ? Of is het je werk ?
[Voor 5% gewijzigd door garathane op 23-11-2017 00:25]
Als je goed leest dan weet je waarom ik blijf spelengarathane schreef op donderdag 23 november 2017 @ 00:23:
[...]
Maar waarom blijf je dan in hemelsnaam dit bagger spel spelen ? Ben je masochist of zo ? Of is het je werk ?
Het valt me (steeds meer) op dat een groeiende groep het een vreselijk spel vindt en niet nalaat dat steeds opnieuw te verkondigen. Dat begon lang geleden met Kaap en het worden er steeds meer. Van mij mag het, maar ik verwonder me dan toch wel over het feit dat 'men' dan niet het spel de-ïnstalleert en iets anders gaat doen. Je wordt er toch niet toe gedwongen dit spel te spelen ?
Er is al een flinke tijd een probleem met de chat server. Hierdoor zie je de clanchat soms niet en dit had ook invloed op de friend/blacklist.TheOmen schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:49:
Hmm, is dit al gemeld? Post-battle kan je geen message meer sturen, hoewel de menu-optie er wel is...
Ga langs de huisarts, je staat veel te negatief in het leven.Nemean schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:25:
[...]
Is het niet meer een kwestie van tussen de regels reacties doorlezen? De meeste (goede) spelers die hier in het topic reageren zien gewoon wat er in de afgelopen 4 jaar in dit spel verknalt wordt door WarGaming en wordt gewoon niets gefixed. En dat doet au.Bovenstaande zou al een hele eer zijn na al mijn donaties aan Serb zijn maanbasis als dit gefixed zou kunnen worden. Kortom vaak is het gezeik en het zout wat gestrooid wordt wel terecht. Er is ook een reden dat veel goede Nederlandse spelers al gestopt zijn.
- Slechte matchmaking
- Een stomme class die niets toevoegd aan een game (Ja arty ja!)
- Schakel XVM uit, de focus is k*t (main reason waarom ik gestopt ben)
- Geen nieuwe maps (Telkens maar dezelfde map, amper afwisseling. Gooi op zijn minst die oude ruk maps terug dan is er nog iets van afwisseling)
- Ontiegelijk veel bots
- Unbalanced premiums
- Gelieve de premium ammo te nerfen (alhoewel ik mijn 420 HEAT van de JP E-100 wel ga missen, als een bepaalde patch dit niet al weg gehaald heeft).
Edit: Heb maar weer eens even twee potjes gedaan, twee wins ging niet slecht verder. Overigens was het luister naar The_Maxter al weer op en top!
iS6 is afgeschreven met de komst van superheavies. Te lage pen, ook met gold. Ik zou voor de Lowe gaan.kuwerti schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:13:
[...]
IS-6 is ook een optie. dan kan ik de crew uit mijn IS-3 erin zetten toch zonder 'boete'?
is dat wel een goede creditmaker, of kan ik beter dan voor de lowe gaan. Keuze is dus nu Lowe of IS-6 (gezien mijn matige speelkwaliteiten ;-) )
Nemean schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:25:
[...]
Is het niet meer een kwestie van tussen de regels reacties doorlezen? De meeste (goede) spelers die hier in het topic reageren zien gewoon wat er in de afgelopen 4 jaar in dit spel verknalt wordt door WarGaming en wordt gewoon niets gefixed. En dat doet au.Bovenstaande zou al een hele eer zijn na al mijn donaties aan Serb zijn maanbasis als dit gefixed zou kunnen worden. Kortom vaak is het gezeik en het zout wat gestrooid wordt wel terecht. Er is ook een reden dat veel goede Nederlandse spelers al gestopt zijn.
- Slechte matchmaking
- Een stomme class die niets toevoegd aan een game (Ja arty ja!)
- Schakel XVM uit, de focus is k*t (main reason waarom ik gestopt ben)
- Geen nieuwe maps (Telkens maar dezelfde map, amper afwisseling. Gooi op zijn minst die oude ruk maps terug dan is er nog iets van afwisseling)
- Ontiegelijk veel bots
- Unbalanced premiums
- Gelieve de premium ammo te nerfen (alhoewel ik mijn 420 HEAT van de JP E-100 wel ga missen, als een bepaalde patch dit niet al weg gehaald heeft).
Edit: Heb maar weer eens even twee potjes gedaan, twee wins ging niet slecht verder. Overigens was het luister naar The_Maxter al weer op en top!
Ik vind het interessant waarom we toch blijven spelen, want Nemean heeft deels gelijk. Ik denk zelf alleen niet dat WG het spel 'bewust verknalt'; ze maken keuzes om de massa tevreden te stellen en die staan haaks op de belangen van de die-hards die op basis van goed spel willen winnen. WarGaming kiest er steeds voor om vooral meer tanks in het spel te stoppen, want 'grinden' is het doel. Maar....Sakesushi schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:43:
[...]
Ga langs de huisarts, je staat veel te negatief in het leven.
[Voor 60% gewijzigd door Grotman op 26-11-2017 21:07]
[Voor 38% gewijzigd door Grotman op 26-11-2017 21:09]
Zorgen dat er altijd iemand voor je staat lijkt te werken.Roozzz schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:15:
Ik zou willen dat ik zo'n succesrate had met het pennen van tortoises met apIk presteer het nog regelmatig om te bouncen op de hatch
![]()
Maar goed, volgens mij is de basis: de voorkant naar de enemy houden en niet blind op je armour vertrouwen (dus niet al te enthousiast in de line of fire blijven staan), en vervolgens kan je kiezen tussen (1) op afstand dmg doen (weakspots snipen is dan lastiger); of (2) veel druk op je tegenstanders zetten door agressief te brawlen en goed te peaken.
Maar ik wil voor die tijd de 183 hebbenKepro schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:17:
De Britse TD krijgen in de volgende update een dikke armor buff.
[Voor 47% gewijzigd door ElPaco op 27-11-2017 10:24]
Yes, it is possible to paint tanks in pink! Let them dick picks commence! WG what have you doneKepro schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:45:
The first details of so-called “personalization 1.0” has been announced.
New feature – Customization 1.0 (2D), which allows players to do their own camouflage to their tanks. (The “Customization 2.0” will most likely feature 3D objects)
Interface changed in the “Appearance” tab: added subcategories like effects and paint
You can paint 5 elements of the tank: turret, gun, hull, mantlet and suspension
The custom skin will increase camouflage of the tank
It will be possible to buy camouflage for certain amount of limited time like current camo schemes
Yes, it is possible to paint tanks in pink!
Added an effect option, “aging effect”
In first tests, tier VIII – X vehicles can be painted in custom camouflages
Like promised, there will be option to disable “non-historical” skins, also including things like “Liberte” skin of the AMX M4 49.
Each custom paint scheme will be clearly signed as either non-historical or historical
It is possible to scale camouflage (increase or decrease)
This feature is scheduled to arrive in December with patch 9.21
Ik vind dat ze hier überhaupt geen resources aan moeten verspillen. Ze kunnen hun tijd beter in andere dingen steken. Maar uiteraard zit hier de moniiieezz dus gaan ze maar overstag en mag je nu alles doen met je tank wat je hart begeert. Dus ik zie het wel als een probleem van wasted resourcesGaius schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:59:
[...]
"Like promised, there will be option to disable “non-historical” skins"
Zolang je het uit kan zetten is er geen probleem toch?
De ontwikkelaars die de coole (en nuttige) dingen ontwikkelen werken niet gratis. Als ze die kunnen betalen door een systeem in te bouwen waarmee spelers tegen betaling hun tanks visueel kunnen verkrachten en je kunt het nog uitzetten ook, ben ik 100% voor.jantje 2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:14:
[...]
Ik vind dat ze hier überhaupt geen resources aan moeten verspillen. Ze kunnen hun tijd beter in andere dingen steken. Maar uiteraard zit hier de moniiieezz dus gaan ze maar overstag en mag je nu alles doen met je tank wat je hart begeert. Dus ik zie het wel als een probleem van wasted resources
[Voor 7% gewijzigd door Gaius op 27-11-2017 12:22]
Ik ben al jaren voorstander van +1 MM, dat zou alle problemen fixen. Ik ken ook geen enkel tank die te sterk zou zijn voor de +1 MM of gebalanced is rond de +2 MM. Alleen Japanse heavies hebben missn iets voordeel maar daar hebben we prem shells voor om dat te compenserenGaius schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:36:
[...]
Top tier zijn in 3-5-7 matchmaking doet me altijd hier aan denken:
[video]
Ik ben het wel eens met Circon dat ze eigenlijk 5-10 matchmaking zouden moeten hanteren, alleen is dan de vraag wat je met de preferential matchmaking premiums moet doen. Zeker de tier 8 tanks met pref mm worden nu al genaaid, en dan zouden ze nog meer genaaid worden.
[Voor 10% gewijzigd door jantje 2 op 27-11-2017 14:21]
In december is de 183 TOTTjantje 2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:03:
[...]
Maar wel op 5,1 mil nu. Dus bijna genoeg voor 183.
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Sjek!jantje 2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:48:
[...]
Dan is de aankoop ook 15% korting denk ik? Dan heb ik eigenlijk al genoeg credits, dat zou wel nice zijn!
Heb ik die iig binnen voordat die uit de game gehaald wordt.
30% zelfsjantje 2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:48:
[...]
Dan is de aankoop ook 15% korting denk ik? Dan heb ik eigenlijk al genoeg credits, dat zou wel nice zijn!
Heb ik die iig binnen voordat die uit de game gehaald wordt.
Toch wel gave actie van WG en ook handig dat je dan gelijk weet tot wanneer je hem in ieder geval nog kan vrijspelen
Dit inderdaad. Momenteel is de fijnste tier om nu te spelen momenteel toch wel tier 9 althans dat is mijn ervaring.jantje 2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:01:
[...]
Ik ben al jaren voorstander van +1 MM, dat zou alle problemen fixen. Ik ken ook geen enkel tank die te sterk zou zijn voor de +1 MM of gebalanced is rond de +2 MM. Alleen Japanse heavies hebben missn iets voordeel maar daar hebben we prem shells voor om dat te compenseren![]()
+1 MM zou deze game zoveel beter en leuker maken als je het mij vraagt. Er zit ook letterlijk geen enkel nadeel aan volgens mij? uitgaande van gelijke verdeling 50-50% zie je ook meer eigen tier games. Ik denk dat de spelers aantallen hier ook nog steeds voldoende voor zijn. ( op EU en RU iig )
Overigens nog een update: De huisartsenpost zat helaas afgelopen weekend niet op mijn WoT ervaringen te wachten dus ik ben vandaag nog maar even bij de huisarts langs geweest. Hij bleek ook een unicum te zijn en deelde dezelfde ervaringen. ¯\_(ツ)_/¯Nemean schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:25:
[...]
Ga ik doen, ik ben benieuwd wat de huisarts over mijn WoT ervaringen gaat zeggen, misschien gaat hij wat met mijn feedback doen! Goeie tip.
Is Kyozu dan al afgestudeerd en toevallig jouw huisarts geworden?Nemean schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:43:
[...]
Overigens nog een update: De huisartsenpost zat helaas afgelopen weekend niet op mijn WoT ervaringen te wachten dus ik ben vandaag nog maar even bij de huisarts langs geweest. Hij bleek ook een unicum te zijn en deelde dezelfde ervaringen. ¯\_(ツ)_/¯
Speelt padel!
Er zouden hier heel veel mensen gaan juichen als XVM verboden zou worden....kuwerti schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:19:
![]()
[...]
Dat geldt toch niet voor de XVM mod neem ik aan??
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
soon™ElPaco schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:13:
Met de nieuwste micropatch hebben ze ook de clan chat gesloopt. Wanneer gaan ze bugs oplossen ipv nieuwe introduceren?
Hij vergeet dat het geen bugs zijn maar Features™
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Selks
Dat is gunstig want gelukkig hoef ik geen defenderlooyenss schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:24:
[...]
omdat (zoals al eerder tegen je gezegd)
die niet meer komt
[Voor 7% gewijzigd door GerGio op 05-12-2017 17:31]
Nickname KasPlantje.
Woohoo, made it!Gekocht:
'FV215b (183)' succesvol aangeschaft. Uitgegeven credits: 4,270,000.
Nickname KasPlantje.
Inderdaad, een KV-2 platoon... veel laffer wordt het nietRianata schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:54:
Gisteren in KV2 platoon kwamen we een Stug III op Widepark tegen. Man man man, dat ding stond achterin de map in een hoek achter een bosje te kampen en was onspotbaar! Uiteindelijk uiteraard wel gevonden en gewonnen, maar met dat laffe spel had ie wel even 2,2k damage en 4 kills, wat op die tier niet slecht is...
Less = more
En nog steeds verloor ie. Kutspeler dus.IWriteCode schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:37:
En (bijna) 7 keer je hps aan damage doen is nooit slecht... sterker nog... erg goed
Repairs denk ik. En dan hertrainen naar 6th sense zodra je begint aan de tweede. Maar het is een eeuwigheid geleden dat ik begon aan een nieuwe heavy crewkuwerti schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:44:
welke skill trainen jullie als eerst bij een heavy??
Nee. Jij moet xvm uitzetten.crusader1983 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:20:
mensen ff korte vraag.
Ik speel WoT al vanaf het begin ( met een paar korte breaks) en in die jaren is veel veranderd.
Premium is een must tegenwoordig als je een beetje Credits wil maken ( of alleen premium tanks spelen) hier valt wat over te zeggen maar is voor mij persoonlijk een beetje irritant.
Waar ik me met name echt aan kapot erger is de MM.
Is dat de afgelopen jaren echt zo slecht geworden? Ik speel vaak alleen, en ik merk gewoon dat ik in matches gezet met teams die zo uit balans zijn.
Ik hanteer geen XVM match percentages, maar kijk puur naar XVM status van teams.
Ik kom vaak in full red/orange teams terecht, terwijl ik 3 green tegenstanders heb met een paar yellow.
Hoe goed je ook carried het is niet te winnen.
Gisteren goed voorbeeld, 17 potjes gespeeld 5 wins (tier 5 tot tier 9) en een gemiddelde XVM rating van 1450.
Om te huilen qua MM. meerdere potjes achter elkaar die binnen 4 minuten voorbij zijn.
Herkennen jullie dit?
[Voor 3% gewijzigd door Pas08 op 08-12-2017 12:46]
Ok check zal het eens proberen, zal qua speel ervaring misschien beter worden.Pas08 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:44:
[...]
Nee. Jij moet xvm uitzetten.
Je denkt dat de mod je helpt, maar in werkelijkheid remt ie je af en werkt ie je tegen - (volgens mij quote van x4na ;p)
De mod Xvm beïnvloedt blijkbaar op voorhand al je gedachtes, mindset en strategie. Jij ziet veel rood oranje (of wat voor stats dan ook) en denkt daar gaan we weer... laat ik iets voorzichtiger zijn, mijn hp sparen en niet er vol in gaan met de rest van mijn heavy’s of team omdat ze bots zijn...
Zou je dat wel doen kun jij ze misschien ondersteunen en inspireren en wellicht gewoon winnen.
Zet die mod eens een tijd uit. Focus op de samenstelling en je eigen spel. Gaat je waarschijnlijk meer brengen en helpen.
En steamrolls maakt iedereen mee, de ene keer tegen je, de andere keer voor je.
[Voor 71% gewijzigd door crusader1983 op 09-12-2017 09:56]
Helemaal mee eens ! XVM wel eens geprobeert, maar het effect wat jij omschrijft was duidelijk merkbaar. Speel sindsdien lekker vanilla en bevalt me prima.Pas08 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:44:
[...]
Nee. Jij moet xvm uitzetten.
Je denkt dat de mod je helpt, maar in werkelijkheid remt ie je af en werkt ie je tegen - (volgens mij quote van x4na ;p)
De mod Xvm beïnvloedt blijkbaar op voorhand al je gedachtes, mindset en strategie. Jij ziet veel rood oranje (of wat voor stats dan ook) en denkt daar gaan we weer... laat ik iets voorzichtiger zijn, mijn hp sparen en niet er vol in gaan met de rest van mijn heavy’s of team omdat ze bots zijn...
Zou je dat wel doen kun jij ze misschien ondersteunen en inspireren en wellicht gewoon winnen.
Zet die mod eens een tijd uit. Focus op de samenstelling en je eigen spel. Gaat je waarschijnlijk meer brengen en helpen.
En steamrolls maakt iedereen mee, de ene keer tegen je, de andere keer voor je.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
[Voor 106% gewijzigd door Kepro op 09-12-2017 11:14]
Als je met een E-25 tier 9's ziet dan doe je iets verkeerd...Caveman schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 12:48:
[...]
Hij is niet meer zo OP dan dat die was... Hij is destijds uit het spel gehaald omdat die de gameplay domineerde, maar sindsdien zijn er veel meer premium tanks bijgekomen die het effect van de E-25 wegnemen. Het blijft wel een leuke tank om mee te spelen maar alleen in een tier 7 battle, kom je tier 8 of 9 tegen dan op afstand en verborgen blijven.
ik denk eerder deze.Breezers schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:33:
[...]
The Puma is a German infantry fighting vehicle (Schützenpanzer or short SPz) designed to replace the aging Marder IFVs currently in service with the German Army. Replacement began in 2010 and is scheduled for completion by 2020. Mass production began on 6 July 2009.\[5] The companies responsibles for this project are Krauss-Maffei Wegmann and Rheinmetall Landsysteme, who created a joint venture in the form of Projekt System Management GmbH (PSM). The Puma is one of the world's best-protected IFVs, while still having a high power-to-weight ratio. SAIC offered a derivative of the Puma as its contender in the now cancelled American GCV Infantry Fighting Vehicle program.\[6]
Wikipedia: Puma (IFV)
[afbeelding]
Volgens mij moet jij in het Armored Warfare topic wezen met die moderne gedrochtenBreezers schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:33:
[...]
The Puma is a German infantry fighting vehicle (Schützenpanzer or short SPz) designed to replace the aging Marder IFVs currently in service with the German Army. Replacement began in 2010 and is scheduled for completion by 2020. Mass production began on 6 July 2009.\[5] The companies responsibles for this project are Krauss-Maffei Wegmann and Rheinmetall Landsysteme, who created a joint venture in the form of Projekt System Management GmbH (PSM). The Puma is one of the world's best-protected IFVs, while still having a high power-to-weight ratio. SAIC offered a derivative of the Puma as its contender in the now cancelled American GCV Infantry Fighting Vehicle program.\[6]
Wikipedia: Puma (IFV)
[afbeelding]
Paar games T7 gespeeld, geen last van gehad.. oh wait..... alleen maar T9 gezien
[Voor 11% gewijzigd door jantje 2 op 09-12-2017 21:12]
[Voor 52% gewijzigd door leekers op 12-12-2017 12:45]
"Beautiful Clean Coal"
[Voor 3% gewijzigd door Kepro op 12-12-2017 20:49]
Dit topic is gesloten.
Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite
Tweakers vormt samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details