Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 53 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4
Acties:
  • 62.045 views

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:53
looyenss schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:57:
Basissen...
vernietigd door een treffer...

:X :X
Beter kunnen is zelf doen. :+

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:09
T34 ingeruild voor een M4 Rev en maar 1200 gold hoeven in te leggen. B-)

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• User
jantje 2 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:48:
[...]

Wat is de rede dat je gestopt ben met vertalen trouwens? Onenigheid met WG en de uit te geven tanks of andere reden die je niet wil vermelden? :+
Sinds ik een full-time baan heb, heb ik weinig zin om met de eigenaardigheden van WG om te gaan.

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-06 20:21
User schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:27:
[...]
Beter kunnen is zelf doen. :+
Ben blij dat ik de game gewoon in het EN heb staan... sommige dingen moet je nooit vertalen ;-)

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:02
Ik ben een beetje verbaasd over de 2 reacties een pagina of 4 terug, van mensen die teleurgesteld over de Bulldog aanpassing zijn.

Dat ding was al doodgenerfd met het verwijderen van de 10clip gun, waarom zou je hem uberhaupt nog spelen met zo'n slechte autoloader?

De singleshot was de enige nog redelijke optie, T71 met 6clip is nu het enige dat in de buurt komt nog.

Mijn Bulldog M41 staat leeg in de garage zonder crew, als treurig monument voor wat eens mijn favoriete tank was... RIP :'(

[Voor 14% gewijzigd door _Anvil_ op 20-10-2017 19:13]

• Kepro
Ace op de Super Conqueror is ook binnen.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:27
wsLy schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:40:
[...]

Ik skip meestal naar de laatste post in het topic, de rest lees ik meestal niet haha :P maar ik ben dus niet de enige die het is opgevallen, GJP hoorde ik ook al erover op teamspeak.
Ja het is gewoon continu 400 of meer damage. Om ziek van te worden. Verder ook hier last van weekendteams. Maakt niet uit hoe hard je heel het enemy team spot, niemand doet er iets mee.

Zwaartekracht lijkt op standje maan te staan, het gemak waarmee je tegenwoordig je tank flipt slaat ook nergens op.

Dit zijn wel de leukere dingen in het weekend:

[Voor 17% gewijzigd door ElPaco op 21-10-2017 13:55. Reden: Ace]

WoT stats || 3240 Wp op het oosten

Velen doen niets liever, ik doe liever niets

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-06 20:14
Breezers schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:41:
Weet iemand hoe en of je die mission badges kan uitzetten die je nu ineens bij spelers ziet staan ? Het interesseert mij namelijk echt geen enkele pepernoot of iemand wel/geen mission heeft volbracht en dit is gewoon vervuiling van je overzicht..... :/
Dat zijn geen missie badges, maar ranked battle badges.

Awfultanker heeft daar een mod voor gemaakt:

Hier te downloaden: No Ranked Badge

Stichting Hobbyserver

• ElPaco
Mr_Size schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:57:
Meer mensen last van wegvallende sound? Is me 3x gebeurd vandaag. Geluid wordt ingame ineens heel zacht, terug in de garage is het weer normaal. En het ligt niet aan me headset die is nog prima. Zal wel met de nieuwe patch te maken, heb dit nog nooit gehad. En het rare is dat de sound dus niet helemaal wegvalt, maar het komt een soort van heel erg ver op de achtergrond...
Is een van de vele bekende bugs met deze release. Zullen ze wel snel fixen samen met de chat bug.

Also, hoe slecht kunnen teams worden? Ik dacht dat gisteren al bizar was, maar vandaag is gewoon een stuk erger. Alles wordt uit de kast getrokken door spelers om te laten zien dat ze mentaal niet verder zijn dan een 3 jarige.

Toch nog een hele nette 33% winrate neer kunnen zetten vandaag, niet slecht als je nagaat hoe de teams waren.

[Voor 22% gewijzigd door ElPaco op 22-10-2017 18:19]

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:40

Aquarium op de Gram || x570 \\ 5950x \\ 32GB \\ RTX3080

jantje 2 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:37:
Haha ik ben zo roestig dat ik wel meer dan 100 games nodig zal hebben :+ Klinkt in iedergeval wel als een goede tank. Misschien binnenkort maar eens een keer uit de garage halen voor een game. Jammer dat arty nog steeds alive and kicking is en tegenwoordig ook weer meer damage doet zo te lezen....Gaat het principe van hulldown ook niet echt meer op hehe
Mwah vind het persoonlijk wel meevallen. Heb niet meer of minder last van arty dan voorheen. Is nog even schijt irritant als altijd, maar dat hoef ik jou niet uit te leggen :+

• Zycrom
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 01-08-2018
De chatfuncties zijn eindelijk weer gemaakt. Nu kan ik weer mijn dagelijkse dosis scheldpartijen van tegenstanders ontvangen na een battle :+

• ElPaco
Als je radio operator 100% de skill Situational Awareness heeft dan kan je het wel merken ja. Die verhoogd namelijk je view range.

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-07 20:40
Tige schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:54:
[...]

Zeker geen commander, maar je eerste punt is misschien wel het belangrijkste dan. Als de radioman echt een aparte member is, dan is het wel logisch dat zijn skills niet meer werken als ie dood is. Net zoals dat Sixth Sense niet meer werkt als je commander dood is.

Gelukkig zijn er niet heel veel tanks met een eigen radio operator. Degene die ik zo even kan bedenken zijn dus de E5 en de E50M en de E50, want die speel ik vaak ;)
Ja normaal gesproken zal je dit verschil haast niet merken. Het is ongeveer 3% wat je mist. Maar ik durf dit niet met zekerheid te zeggen. Ik heb iig het nog nooit echt gemerkt.
ElPaco schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:55:
Also, als je crew brothers in arms heeft dan verlies je dat voordeel ook als je radio operator dood/gewond is.
Dit is volgens mij ook niet waar, al mijn tank crews hebben BIA ed. Mijn reload blijft vaak gewoon hetzelfde als een niet viable crewmember ( gunner / radioman / driver ) doodgaat. Loader en commander hebben wel invloed op reload. Helaas heb ik te lang niet gespeeld om dit 100% te kunnen verifiëren maar anders had me het vroegah zeker wel opgevallen.

EDIT : even opgezocht op de wiki "It does stay in effect if a crew member is knocked out during battle"
mach2 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:59:
[...]

Volgens hier toch wel.... http://wiki.wargaming.net/en/Suspension (Dacht het eens ergens gehoord/gelezen te hebben, vandaar even gezocht), maar of dat klopt weet ik niet, repareer die dingen ook nooit....
Het staat er wel degelijk maar is volgens mij nog steeds onzin, dit is iets wat al jaren wordt beweerd maar nooit ingame wordt bewezen. Mijn damaged tracks haal ik altijd nog mijn topspeed en heb ik ook niet het idee dat de voertuigen langzamer draaien. Je rijdt altijd met damaged tracks zowat :+

[Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 24-10-2017 12:07]

• jantje 2
Tige schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:39:
En dit dan: A crew member who remains injured or is dead at the end of a battle is Penalized and will receive 10% less experience towards increasing his Training Level than he would have otherwise received.

Dus als de battle bijna is afgelopen en je hebt een dode crew member, wel nog even je medkit gebruiken?!
Dit is inderdaad wel correct en voor de XP inderdaad wel slim om hem te fixen zodat hij ook de XP nog verdient net zoals de rest van de crews. zoals @Zycrom zegt wordt dat met accelatered crew wel weer goed verdeeld maar het gaat in verhouding toch wel iets langzamer.

in WoT zijn genoeg rare dingen waar niemand wat van af weet, of die voor niemand echt duidelijk zijn 8)7

[Voor 7% gewijzigd door jantje 2 op 24-10-2017 15:47]

edit: wow, in de 1e game vandaag plopt mijn geluid er al weer uit. Patch is een week oud en nog steeds geen fix :F

[Voor 56% gewijzigd door Mr_Size op 25-10-2017 15:41]

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:40
ElPaco schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:53:
[...]

Als er geen arty in de game is, en je hebt een behoorlijke turret dan kan je ook naast de brug het water door en daar hulldown in de cap gaan staan. Campende TD's zullen dan wel uit dat hoekje moeten komen (want er staat nog een bosje in die cap en als je daar achter staat zien ze je niet).
Ik ben het meer met Size eens en zou idd over de brug over de E-lijn gaan, ben je ook meer arty safe achter de ridge en vanuit die aanrij-lijn spot je de TD's in mijn ervaring ook sneller in de hoek achter de bosjes. Als ik namelijk in mijn campende Zweedse TD's in de hoek sta en iemand staat in de cap, zonder dat die gespot is/wordt, reken maar dat bij iedere reload een blind shot richting het door jouw genoemde bosjes gaat. Assault op deze map win je als aanvallend team het meest betrouwbaar door eerst de linker flank op te ruimen, zoals Selks deed en vervolgens via midden de rest van het vijandige team op te ruimen.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge

• Russica
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-03-2020

Russica

HEAT is all you need.

ElPaco schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:39:
[...]

Na mijn potje in de Cent 7/1 hierboven gaf de IS6 van de tegenstander aan dat hij me had gereport. Kan ik het helpen dat de Cent 7/1 behoorlijk OP is in een 3-5-7 matchmaking als hij de toptier is :+
Als je denkt dat de Cent 7/1 al OP is met die mm dan moet je echt de E50 grinden. Dat ding is redelijk vergelijkbaar maar eigenlijk nog net wat beter met als bonus fantastische armor voor een medium.

• Zycrom
Kepro schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:41:
[...]

De leukste special vond ik nog altijd dat voetballen. Maar wat zijn leuke credits? Prem tank hoogte?
Voetballen en Chaffee racen vond ik ook het leukste, en die 8-bit modus was handig voor de crew. En ik heb even de makkelijkste missies gedaan en 5 sarcofagen geopend. Kostte 5 potjes en leverde ong. 300k credits op. Niet episch of zo, maar beter dan de laatste paar events ;)

EDIT: nu heb ik de 6 zogenaamde 'Detonation'-missies gehaald en dat leverde 250k credits en Bino's op. Eerder ook al nutteloze equipment gekregen en verkocht voor 100k, dus inmiddels al bijna 700k verdiend in een klein uurtje :)

[Voor 18% gewijzigd door Zycrom op 27-10-2017 17:59]

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22-06 05:39
Ik hoop echt heel erg dat WG niks gaat doen met de 263 lijn, is toch wel mijn favoriete tank lijn in het gehele spel (SU-122-54 in particular).
Want de changes die daar worden voorgesteld in the Supertest zijn echt belachelijk slecht

Twitch | Steam | Origin: TsundereWaffle | Uplay: TsundereWaffle | Battle.net: Waffle#22235

• BesiX
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-07-2018

Tomaten in het weekend.
Kunnen ze zelfs niet van bots winnen... :'(

Klein voorbeeld van hoe een noob zijn tank lijkt te flippen zodat een bot hem kan rapen:

[Voor 43% gewijzigd door BesiX op 29-10-2017 01:55]

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:26
BesiX schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:19:
[afbeelding]
Tomaten in het weekend.
Kunnen ze zelfs niet van bots winnen... :'(
SIEMKA! KTO PL???!

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

• _Anvil_
mocht iemand de play offs kijken, plak hier dan aub de codes en goodies ;)

P.s. Echt vervelend dat de personal missies offline zijn met de Halloween special, heb een game weekend gehad en zeer veel gespeeld.

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:07
wsLy schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:59:
Commanders, I have news!

To apologize to you for this disruption we will be crediting 1 female crew member + 1 free order to all players.

Conway out!

http://forum.worldoftanks...-update-and-compensation/
wat is een "free Order" ?? 8)7

• Kepro
Een order om missies over te slaan.

• _Anvil_
kuwerti schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 06:46:
[...]

Ha, dank je wel. Hoe kun je zien dat je deze hebt ontvangen?
open je missie scherm eens voor de verandering, lol. (wanneer ze weer up zijn)

• Kepro
Kerels of vrouwen, lees gewoon eens wat er staat of ga naar de WG website. 8)7

• _Anvil_
gisteren had ik alle Halloween missions gehaald en vandaag zie ik een hele nieuwe set (week 2) verschijnen. zo te zien werkt er geen 1 en is het volkomen onduidelijk hoe en wanneer ze wel werken :(

EDIT: ok, ik moest eerst in Leviathan mode "scattershot" halen, fijn dat het allemaal zo duidelijk is.. pfffffffff..

• Zycrom
_Anvil_ schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:05:
gisteren had ik alle Halloween missions gehaald en vandaag zie ik een hele nieuwe set (week 2) verschijnen. zo te zien werkt er geen 1 en is het volkomen onduidelijk hoe en wanneer ze wel werken :(

EDIT: ok, ik moest eerst in Leviathan mode "scattershot" halen, fijn dat het allemaal zo duidelijk is.. pfffffffff..
Goed dat je het even meldt, dat had ik ook niet zo begrepen. De missies voor de 2e week zijn wel echt een stuk moeilijker helaas. Had ik kunnen weten natuurlijk :P
Zal ongetwijfeld nog wel wat frustratie opleveren bij het try-harden ;)

• Zycrom
_Anvil_ schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:09:
[...]

De meeste missies van week 2 moeten in de Stein (want secondary gun benodigd, vooral de Levithian kill daarmee lijkt me heeeerlijk om 10x te proberen).. die ram missie was inderdaad makkelijk, heb hem 3 keer gehaald. De eerste 2 keer had ik die Scatter missie nog niet dus was hij schijnbaar niet actief 8)7
Wederom een goede tip :P Ik heb 12x geprobeerd in de Franken om i.i.g. één van die Leviathan missies te halen. Van de 12 potten 11 keer de meeste schade, maar ik kreeg dat ding maar niet gekillstealed. Daarna in de Stein mocht ineens alles in haalde ik alle 3 de resterende missies in 1 keer :P
kuwerti schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:18:
Wat is die Wheel And Deal missie nu. Je moet 3k schade toebrengen aan levithian,(dat haal ik elk potje wel) maar geen schade ontvangen. moet je dan totaal geren schade ontvangen of alleen geen schade van levithian???
Je mag totaal geen schade ontvangen, ook niet van de minions. Dus in het begin gewoon heel laf campen waar geen minion je kan raken, en dan alleen als het 100% veilig is Leviathan een paar keer beschieten (die missie zou ik wel in de Franken doen trouwens).

• ElPaco
Heerlijk hoe die nieuwe micropatch weer verdomd onstabiel aanvoelt. WoT is al 2x gewoon naar de desktop gecrasht bij het ingaan van een battle, chat werkt maar de helft van de tijd, heb al een aantal keer gehad dat 6th sense niet afging. Dus weer ongeveer de kwaliteit die we van WG gewend zijn.

• ElPaco
Ik kon niet wachten op kortingen, hoi allereerste tier 10 tank van ElPaco!

Laatste pot in de Cent 7/1 (qua grind dan) was ook leuk:

• wsLy
jantje 2 schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:55:
[...]

Ook XVM maar weer eens geinstalleerd om al het mooie rood te zien, zag dat de russian XVM een WN8 update gehad heeft, was voor mij + 120 WN8 :+ Dus dat compenseert gelukkig wat 8)7
Dus je bent nu eindelijk niet meer rood :+ :> ?

Stichting Hobbyserver

• _Anvil_
Zycrom schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:16:
[...]

Congrats! Met welke tank heb jij die 3 tanks gekilled met je secondary gun? Dat is de laatste missie die ik moet en ik krijg hem maar niet gehaald.
Even copy paste van het een ander forum:

"Also completed the missions quite easily, the trick is to use the right tank and create the correct situation for a mission.

3 kills with secondary is quite easy with the Stein, just wait for the right moment and give low hp tanks a full broadside, firing the single shot gun first. You will need a winning team and some luck. Might take a few attempts.

Stein is also what I used for the 40 hits on Levi mission, the autoloader is great for this. Same for the secondary kill shot mission, much easier with Stein.

For the 3k without damage I used the Franken, sniping from long range is good, but you always have a chance that a secondary gun hits you.. which is frustrating. Attack him when he is "hull down" relative to you, so you only have to worry about the main gun. Also keep looking at the minimap for any minions that can hit you. Early on, I do help damage the minions for my team, but I carefully wait for them to reload or aim elsewehre. I think this mission is the most situational... One good thing is that the Lev can win and you still make the mission I think?

Killshot missions can be frustrating, it is all about correct timing and position.. I feel the morning is a good time to try because the amount of decent players to compete with is lower...

I always do the daily mission before the rest, don't know if that is still needed to unlock the rest?"

• Zycrom
Kepro schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:32:
[...]

3 miljoen credits voor hoeveel uur spelen? Anders ga ik vanavond even try harden .
Die 3 miljoen credits was wel met de dagelijkse missies erbij, die je meestal in 1 poging kon doen, plus 1 miljoen bonus voor het halen van alle missies.

Als je die modus niet eerder hebt gespeeld en vorige week niet alle missies met een Detonation-embleempje hebt gedaan, valt er al direct 750k weg. Wat je dan overhoudt is een ±50% kans op 50k/75k/100k credits per missie plus een bonussarcofaag met 250k credits als je alle Setting On Fire-missies doet. Hoewel je die missies best snel kan voltooien (jij en jantje zeker), is het natuurlijk nooit zo efficiënt als premium tanks spelen ;)

En om die 3 miljoen credits binnen te halen heb ik de modus ongeveer 6 uur gespeeld, verspreid over 2 weken. Aangezien ik op dit moment geen premium account heb, was het voor mij wel de moeite waard denk ik :)

• _Anvil_
Same here, vanmorgen 1 potje in de Franken gespeeld voor de daily mission (kill 3 minions) et voila: weer een dag premium, dat maakt 6 a 7.

Dat is heel handig voor een speler die geen geld meer aan Wot wil spenderen zoals ik. Daarna een credit reserve aangezet (ook via de Halloween missions verkregen, stuk of 5) en lekker 1M gegrind in mn premiums.

Al 10 maanden geen euro uitgegeven aan WoT, nu nog kijken of ik veilig door de advent calender heen kom ;)

• pns333
  • Laatst online: 01-07 19:40
Ha ha, zojuist missie TJ 15-1 binnen gesleept.

• Kepro
UPDATE 9.21 CHANGES 47
by DecoNoir WoT •
Early list of changes announced for testing in update 9.21:

Boost/Hard to Reach Areas Removed On the Following Maps:

Redshire
Ruinburg
Swamp
Malinovka
Fjords
Sand River
Pilsen
Airfield
Cliff
Tundra
Fisherman’s Bay
Serene Coast
GENERAL CHANGES:
Grand Battles team display improved
New winter map added to Grand Battles: Klondike (1.4km X 1.4km)
New tanks for testing added: Caernarvon Action X, Aufklärungspanzer V, ELC EVEN 90, Somua SM
Added French heavy mini-line: AMX 65 t , AMX M4 milk. 54, AMX M4 milk. 51

UK:
AT 7

Armor reinforced
AT 8

Armor reinforced
AT 2

Armor reduced
AT 15

Reload OQF 32-pdr AT changed from 5.9 to 6.6 s
Penetration of the APDS Mk. 2T OQF 32-pdr AT changed from 246 mm to 252 mm
Penetration of the AP Mk. 1 OQF 32-pdr AT changed from 214 mm to 220 mm
Damage HE Mk. 1A OQF 32-pdr AT Gun changed from 330 to 370
Damage APDS Mk. 2T OQF 32-pdr AT was changed from 250 to 280
Damage AP Mk. 1 OQF 32-pdr AT changed from 250 to 280
Churchill Gun Carrier

Relaod OQF 32-pdr AT reload changed from 8.5 to 9.5 s
Penetration APDS 2T OQF 32-pdr AT changed from 246 mm to 252 mm
Penetration of AP Mk. 1 OQF 32-pdr AT changed from 214 mm to 220 mm
Damage of HE Mk. 1A OQF 32-pdr AT was changed from 330 to 370
Damage of APDS Mk. 2T OQF 32-pdr AT changed from 250 to 280
Tortoise

Reload OQF 32-pdr AT changed from 5 to 5.6 s
Penetration of APDS Mk. 2T OQF 32-pdr AT changed from 246 mm to 252 mm
Penetration of AP Mk. 1 OQF 32-pdr AT changed from 214 mm to 220 mm
Damage HE Mk. 1A OQF 32-pdr AT was changed from 330 to 370
Damage APDS Mk. 2T OQF 32-pdr AT was changed from 250 to 280
GERMANY
VK 45.02 (P) Ausf. B

Increased load capacity from 80800 kg to 81400 kg
JAPAN
Type 61 (Updated After Mistaken Translation)

Depression to the rear for the 105mm Rifled Gun in the Type 61 turret changed from -5 to -3 degrees
Depression to the rear for the 90mm Gun Type 61 in the Type 61 turret changed from -5 to -4 degrees

List of Tanks Converted to HD

T28
T25 AT
T25/2
T-34-2
110
WZ-120
Somua SAu 40
S35 CA
VK 45.02 (P) Ausf. B
StuG III Ausf. B
Light Mk. VIC
FV207
Type 61
SU-14-2
SТ-I

• Kepro
kuwerti schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:21:
ik twijfel. wil mijn eerste tier9 gaan aanschaffen. Het wordt de T10 (russian heavy) of de centurion 7/1 (Engelse med) of de T49 (American light) of de Amerikaanse T30 (TD)

Ben geen topspeler, dus moet een beetje fool-proof tank zijn ;-) Welke zouden jullie adviseren?
T-10 dan,

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-06 23:35
Zo korting was eerder dan verwacht.

E 50 M, T71 CMCD, ISU-152 en SU-101 zijn binnen, en meer dan 2 miljoen bespaard.
Kost samen nog wel bijna 11 miljoen aan tanks, modules en uitrusting.

Maar de eerste tier 10 is binnen. :-)

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
alex443 schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:52:
Nog maar 90.000 xp tot de tortoise, met weinig tijd om te spelen.
Hopelijk in 6 weken genoeg tijd om die fv215b 183 binnen te harken.

Wat zijn jullie ervaringen met de tortoise, mits je die hebt? Ik hoor en lees er goede dingen over mits je die bult op je dak kan verbergen..
Zodra je de top gun hebt is het dikke pret, mits je op de goede plek komt, want hij is traaaaag.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb de 13 105 met top of tree korting gekocht, alleen nog de rhm panzerwagen kopen en dan heb ik alle Tier 10 tanks behalve de WZ TD en een aantal arties. Verder heb al een crew getraind en 140K exp bij elkaar gegrind op de M4 45 voor de nieuwe franse lijn. Winrate vandaag was een mooie 66.7% met Dobla-Hunter en Selks.

[Voor 10% gewijzigd door Quantor op 12-11-2017 22:48]

Speelt padel!

• Kepro
kuwerti schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:48:
[...]

Welke equipment is aan te raden voor de T-10? (T-9 heavy)?
Wat gooien jullie er op? Rammer? stabilizer?
Standaard heavy, vents, rammer vert stab.

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:07
Weet iemand wanneer we nu dat gratis vrouwtje krijgen?? ik heb nog niets gezien?
Thanks Kepro voor je reactie :-)

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:13
kuwerti schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:54:
Weet iemand wanneer we nu dat gratis vrouwtje krijgen?? ik heb nog niets gezien?
Thanks Kepro voor je reactie :-)
Waar ik me meer aan erger zijn die graftanks (pun intended) die nog steeds in mijn garage staan.

• _Anvil_
Bij mij dus niet..
..sessies waarbij 12 van de 15 potjes een loss zijn, ongeacht de soms rooskleurige XVM verhoudingen tussen de teams...

standaard RNG waarbij 2 van de 3 effectieve schoten (met pen 25% boven de armor van het doel, o.33 acc en goed geaimed) toch missen of bouncen (of de shell verdwijnt gewoon)..

...alle nieuw aangeschafte tanks op winrates tussen de 40 en 45 zitten (account winrate is al tijden 52,4%)

..buitengewoon veel last van arty, "skilfull" campers in zweedse TDs met 500% cammo en bots in toptier jap heavies.met de 1400 dmg bot proof gamebreaking guns..

*zucht* Ik speel nog een paar potjes om de AMX 13 75 op tijd te unlocken en dat is het dan voorlopig. tijd om de single player games op steam weer eens af te stoffen.

[Voor 11% gewijzigd door _Anvil_ op 15-11-2017 12:54]

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:56

Roozzz

Plus ultra

Zycrom schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:26:
[...]

Onlangs zat ik in dezelfde situatie als jij en ik heb besloten mijn orders niet te gebruiken (behalve voor HT 12.3, schade blocken kan ik gewoon niet ;)). De SPG missies vond ik vrij makkelijk te halen toen ik er eenmaal voor ging spelen, dus om daar een order voor te gebruiken zou ik vrij zonde vinden. HT 15.3 heb ik nog niet gehaald, maar toen ik de Conqueror aan het grinden was kwam ik een aantal keren tot ±10k combined, dus ook die moet mogelijk zijn als je de juiste tanks hebt.

Persoonlijk wil ik minimaal nog 9 orders over hebben voor de Obj. 260: 1 voor HT 12.4 en 2 voor welke van de laatste missies de moeilijkste blijken.
Thanks, dat klinkt als een goed idee! Ik verwacht namelijk niet dat ik ht 12.3 ooit ga halen. Ik heb simpelweg geen superheavies in de garage staan. Dus ik denk dat ik die inderdaad ga unlocken. De rest van de HT missies zouden prima moeten lukken in de superconqueror of de IS7.

SPG zou ik alleen voor het vrouwtje doen. Helaas is mijn M44 tegenwoordig niet zo geschikt meer voor arty missies als ie ooit was :+ Dus ik vrees dat ik daar wat moet gaan grinden.

Ik heb nu 11 (of 13? bonds), dus ik zou er op deze wijze genoeg over moeten houden voor problemen bij de obj 260.

• Kepro
9.21 Common Test Patchnotes

Main Changes: Improved display of the team list in Grand Battles

Added the functionality of displaying a preferential group of vehicles in the team list (upon a click on it). Upon pressing TAB, the cursor will be automatically displayed: it will be more convenient to view the full vehicle list by scrolling.

Changes to the Strongholds

Players who take the Commander, Executive Officer, Personnel Officer positions will be able to take commander’s permissions in the Stronghold battle room from players of any other position in the clan.

Players who take the Reservist position will no longer receive bonuses of the active clan reserves.

Badges

Now, the badges are displayed in the team list in all game modes, including:

Team Battle
Team Training
Platoon
Grand Battle: New Map

Klondike: added the new map of the winter setting (1.4х1.4 km) for Grand Battles. The following battle types are available: Standard Battle, Encounter Battle.

Maps

Made terrain-related changes for difficult-to-access areas on the following maps:

Swamp
Serene Coast
Redshire
Ruinberg
Fisherman’s Bay
Malinovka
Fjords
Sand River
Pilsen
Airfield
Tundra
Cliff

Changes to the technical characteristics of the following vehicles

U.S.A.

T28
Increased the side armor from 50 to 101 mm

U.K.

Added the following vehicle:

The FV217 Badger replaces the FV215b (183)
The crew of the new vehicle: Commander, Gunner, Driver, Radio Operator, two Loaders.
Changes to the technical characteristics of the following vehicles:

FV215b (183)
The vehicle is removed from the Tech Tree and transferred to the special category
Increased the ammo rack capacity from 12 to 20 shells
The cost of sale is 5 gold

Tortoise
Changed the reload time of OQF 32-pdr AT Gun from 5 s to 5.6 s
Changed penetration of the APDS Mk. 2T shell for OQF 32-pdr AT Gun from 246 mm to 252 mm
Changed penetration of the AP Mk. 1 shell for OQF 32-pdr AT Gun from 214 mm to 220 mm
Changed damage of the HE Mk. 1A shell for OQF 32-pdr AT Gun from 330 to 370
Changed damage of the APDS Mk. 2T shell for OQF 32-pdr AT Gun from 250 to 280
Changed damage of the AP Mk. 1 shell for OQF 32-pdr AT Gun from 250 to 280
Increased hull armoring

Churchill Gun Carrier
Changed the reload time of OQF 32-pdr AT Gun from 8.5 s to 9.5 s
Changed penetration of the APDS Mk. 2T shell for OQF 32-pdr AT Gun from 246 mm to 252 mm
Changed penetration of the AP Mk. 1 shell for OQF 32-pdr AT Gun from 214 mm to 220 mm

AT 15
Changed the reload time of OQF 32-pdr AT Gun from 5.9 s to 6.6 s
Increased hull armoring

AT 2
Decreased hull armoring

AT 8
Increased hull armoring

AT 7
Increased hull armoring

Germany

VK 45.02 (P) Ausf. B
Changed load capacity of the VK 45.02(P) Ausf. B verstärkteketten suspension from 80,800 kg to 81,400 kg
France

Vehicles added:

AMX 65 t
AMX M4 mle. 54
AMX M4 mle. 51

AMX 65 t
Changed the aiming time of the 100 mm SA47 gun for the Char de 65t turret from 2.8 s to 3.2 s
Increased dispersion of the 100 mm SA47 gun for the Char de 65t turret by 55%
Japan

Type 61
Changed the gun depression angle (in the rear part of the hull) of 105 mm Rifled Gun for the Type 61 turret from -5 degrees to -3 degrees
Changed the gun depression angle (in the rear part of the hull) of 90 mm Gun Type 61 for the Type 61 turret from -5 degrees to -4 degrees

HD Models

T28
T25 AT
T25/2
T-34-2
110
WZ-120
Somua SAu 40
S35 CA
VK 45.02 (P) Ausf. B
StuG III Ausf. B
Light Mk. VIC
FV207
Type 61
SU-14-2
ST-I

As many of you have noticed, there hasn’t been a poll this month to vote for the vehicle to be featured in Top of the Tree in December. That is because this special goes on holiday in December and January, but don’t worry, there will be plenty of offers during the holiday season that you can take advantage of.

However, we will be having a last Top of the Tree special until mid-December. Because of the upcoming release of Update 9.21, the featured vehicle will be the FV215b (183) – here’s your final chance to add it to your arsenal before it becomes a special vehicle, and the FV217 Badger takes its place in the tech tree!

Starting February 2018, the Top of the Tree special will be back in full force, and a new poll will be up on the forums, where you can vote for the vehicle to be featured next in this special.

At the end of November we will reveal all relevant information on the December Top of the Tree special on our portal, including bonuses and discounts for the FV215b (183) line.

Fjords HD

Erlenberg HD

• Kepro
@Rianata zie hier de gebuffed t28. Een t95 op tier 8.

https://thearmoredpatrol....vs-hd-9-21-armor-changes/

[Voor 16% gewijzigd door Kepro op 19-11-2017 10:57]

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06 20:20

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ik heb alweer maanden geen WoT gespeeld, als je alle tanks al geunlocked raak je wel snel uitgekeken sinds WG alleen maar wat premium tanks spammen elke patch ipv eens wat met leuke maps komen. Geef mij maar weer lekker Nortwest of South Coast (echt waarom ze deze eruit gehaald hebben weet niemand, performance?) want die meuk die ze nu uitbrengen is best slecht.

Paris (lights kunnen hier bijna niks doen en TD's kan je gewoon blind raken want je weet toch waar ze ongeveer zitten)
Pilsen (weer zo'n kleine rot map waar je maar met twee classes op kan spelen)

Als ik dan oude replays kijk zie hoever ze WoT versimpeld hebben, heel jammer. Ik zie ook waarom, op die map met de lichttoren (Cliff?) kon je nog in een piepklein struikje zitten met een TD (bijna elke tank met een normaal formaat) en de hele 9 lijn bestoken zonder gespot te worden met de "magic bush trick". Het grappige is dat de vijand na 5x in hun gezicht gejizzed te zijn nog steeds geen idee had waar ik zat PRACHTIG. Dat struikje is nu weg natuurlijk en zo zijn er op vrijwel alle maps deze struikjes weggehaald 8)7 . Nu hebben we dus World of Corridor Premium spam. _/-\o_

Als er een classic client was zoals in WoW zou ik geen seconde twijfelen en meteen mijn account transsferen, weer map awareness en kennis van weakspots nodig zonder een reactie tijd nodig te hebben van een pro-gamer om je team de hemel in te dragen. En het liefst weer met R-rated global chat, heerlijk om die mensen te zien ragen in de chat in het Oost-Europees (of ook vaak Duits of in het PTS-EFE niveau rage kiddies) na een dagje werken met een biertje erbij en samen met je clan genieten op Teamspeak op al die post-battle hatemail. O+ De gouden daag. :9

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:12

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Maar waarom blijf je dan in hemelsnaam dit bagger spel spelen ? Ben je masochist of zo ? Of is het je werk ?
Het valt me (steeds meer) op dat een groeiende groep het een vreselijk spel vindt en niet nalaat dat steeds opnieuw te verkondigen. Dat begon lang geleden met Kaap en het worden er steeds meer. Van mij mag het, maar ik verwonder me dan toch wel over het feit dat 'men' dan niet het spel de-ïnstalleert en iets anders gaat doen. Je wordt er toch niet toe gedwongen dit spel te spelen ?

[Voor 5% gewijzigd door garathane op 23-11-2017 00:25]

• jantje 2
garathane schreef op donderdag 23 november 2017 @ 00:23:
[...]

Maar waarom blijf je dan in hemelsnaam dit bagger spel spelen ? Ben je masochist of zo ? Of is het je werk ?
Het valt me (steeds meer) op dat een groeiende groep het een vreselijk spel vindt en niet nalaat dat steeds opnieuw te verkondigen. Dat begon lang geleden met Kaap en het worden er steeds meer. Van mij mag het, maar ik verwonder me dan toch wel over het feit dat 'men' dan niet het spel de-ïnstalleert en iets anders gaat doen. Je wordt er toch niet toe gedwongen dit spel te spelen ?
Als je goed leest dan weet je waarom ik blijf spelen ;) Ik heb ook net een break van ong 6 maanden achter de rug als je je daardoor beter voelt. Nee ik heb er gelukkig niet me werk van gemaakt, had wel gekund. Naja....je kan er niet echt van leven alleen als je naast "pro playerer" missn nog wat streamt ofso.

De game heeft gewoon z'n flaws en je kan dat ontkennen zoveel je wilt maar dat lost het probleem niet op. Arty blijft in de game, RNG blijft heel erg aanwezig en de nieuwe maps zijn gewoon niet goed. Ook die grand battles zijn gewoon niet de weg die ze in moeten slaan, hail de master QB is dat zelfs met me eens :+

Maar zoals ik dus gezegd heb vind ik het wel leuk om nog wat tanks te grinden en vind ik het ook leuk om marks te halen. Maar op bijvoorbeeld T8 is momenteel niet te spelen, ik quote onze grote vriend QB weer even "ive played 2 hours straight prem tanks and this is the first time we see T6 tanks" Dat zegt wel dat er iets mis is met de MM op T8 en dat verziekt gewoon het plezier. Tuurlijk vind ik het niet erg om een keer T10 te spelen in me t8s, maar als ik dan aankom met een subpar tank dan ben je kansloos helemaal als al je T10s suiciden in de eerste minuut.

Gisteren best wel zin om te spelen, 2 potjes chieftain T95 gedaan 2 losses gemiddeld 1k damage en potje T25 loss. Was alleen maar T10 battles en dan heb je ook RNG tegen.( fully aimed open side T34, 2 misses daarna is hij oneshot ik sta super ziek hulldown ik schiet ufp ik bounce hij cupola sniped me ) Ja dan ben ik er dus snel klaar mee.

Gemiddelde winst -15k.....met premium tanks............ |:( Daar zit toch geen fun in?

Ik ben heel erg competitief ingesteld dus ik wil wel een kans maken, en een game is bij mij nooit bij voorbaat verloren maar met zulke dingen zakt de moed me wel snel in de schoenen.

Komt jou dit dan echt niet bekend voor of merk je dit zelf niet? Ik kijk gewoon realistisch naar wat het is.

• GJP80
Ik ben benieuwd wat de blackfriday sales zullen zijn.
Mogen we het nog wel black noemen? Schijnt gevoelig te liggen tegenwoordig... :+
Op NA zijn die sales de ultieme moneygrab:

https://worldoftanks.com/...-shop/black-friday-feast/

• wsLy
TheOmen schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:49:
Hmm, is dit al gemeld? Post-battle kan je geen message meer sturen, hoewel de menu-optie er wel is...
Er is al een flinke tijd een probleem met de chat server. Hierdoor zie je de clanchat soms niet en dit had ook invloed op de friend/blacklist.

Stichting Hobbyserver

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22-06 05:39
pfft, FV4202 is een verschrikkelijke tank maar ik houd er toch zo veel van...

Twitch | Steam | Origin: TsundereWaffle | Uplay: TsundereWaffle | Battle.net: Waffle#22235

• Sakesushi
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08-08-2020
Nemean schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:25:
[...]

Is het niet meer een kwestie van tussen de regels reacties doorlezen? De meeste (goede) spelers die hier in het topic reageren zien gewoon wat er in de afgelopen 4 jaar in dit spel verknalt wordt door WarGaming en wordt gewoon niets gefixed. En dat doet au.
  • Slechte matchmaking
  • Een stomme class die niets toevoegd aan een game (Ja arty ja!)
  • Schakel XVM uit, de focus is k*t (main reason waarom ik gestopt ben)
  • Geen nieuwe maps (Telkens maar dezelfde map, amper afwisseling. Gooi op zijn minst die oude ruk maps terug dan is er nog iets van afwisseling)
  • Ontiegelijk veel bots
  • Unbalanced premiums
  • Gelieve de premium ammo te nerfen (alhoewel ik mijn 420 HEAT van de JP E-100 wel ga missen, als een bepaalde patch dit niet al weg gehaald heeft).
Bovenstaande zou al een hele eer zijn na al mijn donaties aan Serb zijn maanbasis als dit gefixed zou kunnen worden. Kortom vaak is het gezeik en het zout wat gestrooid wordt wel terecht. Er is ook een reden dat veel goede Nederlandse spelers al gestopt zijn. ;)

Edit: Heb maar weer eens even twee potjes gedaan, twee wins ging niet slecht verder. Overigens was het luister naar The_Maxter al weer op en top!
Ga langs de huisarts, je staat veel te negatief in het leven.

• Kepro
kuwerti schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:13:
[...]

IS-6 is ook een optie. dan kan ik de crew uit mijn IS-3 erin zetten toch zonder 'boete'?
is dat wel een goede creditmaker, of kan ik beter dan voor de lowe gaan. Keuze is dus nu Lowe of IS-6 (gezien mijn matige speelkwaliteiten ;-) )
iS6 is afgeschreven met de komst van superheavies. Te lage pen, ook met gold. Ik zou voor de Lowe gaan.

• BakkerM
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:53
Nemean schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:25:
[...]

Is het niet meer een kwestie van tussen de regels reacties doorlezen? De meeste (goede) spelers die hier in het topic reageren zien gewoon wat er in de afgelopen 4 jaar in dit spel verknalt wordt door WarGaming en wordt gewoon niets gefixed. En dat doet au.
  • Slechte matchmaking
  • Een stomme class die niets toevoegd aan een game (Ja arty ja!)
  • Schakel XVM uit, de focus is k*t (main reason waarom ik gestopt ben)
  • Geen nieuwe maps (Telkens maar dezelfde map, amper afwisseling. Gooi op zijn minst die oude ruk maps terug dan is er nog iets van afwisseling)
  • Ontiegelijk veel bots
  • Unbalanced premiums
  • Gelieve de premium ammo te nerfen (alhoewel ik mijn 420 HEAT van de JP E-100 wel ga missen, als een bepaalde patch dit niet al weg gehaald heeft).
Bovenstaande zou al een hele eer zijn na al mijn donaties aan Serb zijn maanbasis als dit gefixed zou kunnen worden. Kortom vaak is het gezeik en het zout wat gestrooid wordt wel terecht. Er is ook een reden dat veel goede Nederlandse spelers al gestopt zijn. ;)

Edit: Heb maar weer eens even twee potjes gedaan, twee wins ging niet slecht verder. Overigens was het luister naar The_Maxter al weer op en top!
Sakesushi schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:43:
[...]

Ga langs de huisarts, je staat veel te negatief in het leven.
Ik vind het interessant waarom we toch blijven spelen, want Nemean heeft deels gelijk. Ik denk zelf alleen niet dat WG het spel 'bewust verknalt'; ze maken keuzes om de massa tevreden te stellen en die staan haaks op de belangen van de die-hards die op basis van goed spel willen winnen. WarGaming kiest er steeds voor om vooral meer tanks in het spel te stoppen, want 'grinden' is het doel. Maar....

...WG is continue aan het bijschaven om al die 100+ tanks relevant te houden. Met zoveel tanks is dat bijna een kansloze missie. Er zijn daarom steeds golven in 'OP' tanks, die tijdelijk het spel domineren voordat de volgende er weer aan komt (Hellcat, WTF-E100, M48, Japanse Super Heavies 4 & 5, etc). En wat is schijnbaar de beste manier om 'OP' tanks toch te bestrijden? Gold-ammo voor iedereen - nu voor enkele credits verkrijgbaar! Het ingame verdienmodel is echter zodanig ingesteld dat je vanaf tier 8-10 toch eigenlijk alleen credits verdient met een premium account en die premium tanks. Er komen inderdaad steeds meer premiums die niks toevoegen (T34 black anyone?).

De cyclus van steeds tanks toevoegen, bijschaven en het verdienmodel (iedereen premium) leidt er uiteindelijk toe dat iedereen wel een beetje tevreden is, maar niemand helemaal.

Goede spelers worden getergd door een bijzondere hoeveelheid willekeur en verrassingen. Iedereen die echt goed wilt spelen of dat al doet, ervaart iedere pot dat je niet wordt afgeremd door je eigen kunnen maar juist door je beperkte invloed. De massa doet maar wat, de mini map staat bij velen uit en tactisch vermogen is ook vaak nihil. Dat het de Nemeans van deze wereld vervolgens nog moeilijker gemaakt wordt met XVM-targetting is voor sommigen de druppel. En dat terwijl de massa het hele XVM waarschijnlijk geweldig vindt..

Maar blijft nog steeds de vraag: waarom zijn zoveel spelers pissig en boos en blijven ze toch spelen en over het spel klagen. Doet mij een beetje denken aan dit filmpje...https://www.youtube.com/watch?v=x1YQ9JubYhw

Overigens zit ik ergens in het midden. Ik kan het relativeren dat een spel als WoT voor de massa is ontwikkeld en niks te maken heeft met een simulatie o.i.d., maar af en toe wordt ik er ook gestoord van (zeker die nare personal missions voor de T55a :9 ).

• wsLy
<knip>

@HugoBoss1985 ergens rond midden december waarschijnlijk.

[Voor 60% gewijzigd door Grotman op 26-11-2017 21:07]

Stichting Hobbyserver

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Modbreak:Kan het per direct wat volwassener? Wat een kinderachtig gedrag zeg.
Heb de onzindiscussie voor nu gewist, per direct kappen met die onzin. Reageer dan niet op elkaar.

[Voor 38% gewijzigd door Grotman op 26-11-2017 21:09]

• ElPaco
Roozzz schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:15:
Ik zou willen dat ik zo'n succesrate had met het pennen van tortoises met ap :+ Ik presteer het nog regelmatig om te bouncen op de hatch :/

Maar goed, volgens mij is de basis: de voorkant naar de enemy houden en niet blind op je armour vertrouwen (dus niet al te enthousiast in de line of fire blijven staan), en vervolgens kan je kiezen tussen (1) op afstand dmg doen (weakspots snipen is dan lastiger); of (2) veel druk op je tegenstanders zetten door agressief te brawlen en goed te peaken.
Zorgen dat er altijd iemand voor je staat lijkt te werken.
Kepro schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:17:
De Britse TD krijgen in de volgende update een dikke armor buff.
Maar ik wil voor die tijd de 183 hebben :+ Vermoed dat ik ze daarna nooit meer aanraak :P

Net trouwens een IS7 compleet geraped, als hij niet weet waar je moet schieten is die DMP is goddelijk!

[Voor 47% gewijzigd door ElPaco op 27-11-2017 10:24]

• jantje 2
Kepro schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:45:
The first details of so-called “personalization 1.0” has been announced.

New feature – Customization 1.0 (2D), which allows players to do their own camouflage to their tanks. (The “Customization 2.0” will most likely feature 3D objects)
Interface changed in the “Appearance” tab: added subcategories like effects and paint
You can paint 5 elements of the tank: turret, gun, hull, mantlet and suspension
The custom skin will increase camouflage of the tank
It will be possible to buy camouflage for certain amount of limited time like current camo schemes
Yes, it is possible to paint tanks in pink!
Added an effect option, “aging effect”
In first tests, tier VIII – X vehicles can be painted in custom camouflages
Like promised, there will be option to disable “non-historical” skins, also including things like “Liberte” skin of the AMX M4 49.
Each custom paint scheme will be clearly signed as either non-historical or historical
It is possible to scale camouflage (increase or decrease)
This feature is scheduled to arrive in December with patch 9.21
Yes, it is possible to paint tanks in pink! Let them dick picks commence! WG what have you done |:( ;w

• jantje 2
Gaius schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:59:
[...]

"Like promised, there will be option to disable “non-historical” skins"

Zolang je het uit kan zetten is er geen probleem toch?
Ik vind dat ze hier überhaupt geen resources aan moeten verspillen. Ze kunnen hun tijd beter in andere dingen steken. Maar uiteraard zit hier de moniiieezz dus gaan ze maar overstag en mag je nu alles doen met je tank wat je hart begeert. Dus ik zie het wel als een probleem van wasted resources :+

Maar idd gelukkig kan je het dan blijkbaar wel uitzetten, want echt geen zin om tegen die onzin tanks aan te kijken.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
jantje 2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:14:
[...]
Ik vind dat ze hier überhaupt geen resources aan moeten verspillen. Ze kunnen hun tijd beter in andere dingen steken. Maar uiteraard zit hier de moniiieezz dus gaan ze maar overstag en mag je nu alles doen met je tank wat je hart begeert. Dus ik zie het wel als een probleem van wasted resources :+
De ontwikkelaars die de coole (en nuttige) dingen ontwikkelen werken niet gratis. Als ze die kunnen betalen door een systeem in te bouwen waarmee spelers tegen betaling hun tanks visueel kunnen verkrachten en je kunt het nog uitzetten ook, ben ik 100% voor.

Ik zie het dus niet als óf, ik zie het als én. :)
edit: Liever dit dan gedrochten als de Defender en Chrysler K, maar helaas zal dat ook een verhaal van én zijn. :+

[Voor 7% gewijzigd door Gaius op 27-11-2017 12:22]

• jantje 2
Gaius schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:36:
[...]

Top tier zijn in 3-5-7 matchmaking doet me altijd hier aan denken:
[video]

Ik ben het wel eens met Circon dat ze eigenlijk 5-10 matchmaking zouden moeten hanteren, alleen is dan de vraag wat je met de preferential matchmaking premiums moet doen. Zeker de tier 8 tanks met pref mm worden nu al genaaid, en dan zouden ze nog meer genaaid worden.
Ik ben al jaren voorstander van +1 MM, dat zou alle problemen fixen. Ik ken ook geen enkel tank die te sterk zou zijn voor de +1 MM of gebalanced is rond de +2 MM. Alleen Japanse heavies hebben missn iets voordeel maar daar hebben we prem shells voor om dat te compenseren :+

+1 MM zou deze game zoveel beter en leuker maken als je het mij vraagt. Er zit ook letterlijk geen enkel nadeel aan volgens mij? uitgaande van gelijke verdeling 50-50% zie je ook meer eigen tier games. Ik denk dat de spelers aantallen hier ook nog steeds voldoende voor zijn. ( op EU en RU iig )

Hoezo worden pref MM tanks dan genaaid? Die kunnen toch ook al +1 MM zien? Die zijn nu toch al powercreeped met alle dikke guns en armor op T8 dat je met 175 pen niet meer wegkomt ( IS-6 / WZ111) en de overige tanks met pref MM zijn gewoon prima denk ik.

Edit : ik zit nog even na te denken de enige die hier nadeel van heeft is WG waarschijnlijk, omdat die altijd tanks maken die te slecht zijn voor +2 MM zodat wij onze free xp gebruiken en ze skippen. WG heeft altijd in tank lijnen 1-2 slechte tanks zitten zodat mensen moeten kiezen om hun centjes uit te geven.

[Voor 10% gewijzigd door jantje 2 op 27-11-2017 14:21]

• MerijnB
  • Nu online
jantje 2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:03:
[...]
Maar wel op 5,1 mil nu. Dus bijna genoeg voor 183.
In december is de 183 TOTT ;)

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• MerijnB
  • Nu online
jantje 2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:48:
[...]

Dan is de aankoop ook 15% korting denk ik? Dan heb ik eigenlijk al genoeg credits, dat zou wel nice zijn!
Heb ik die iig binnen voordat die uit de game gehaald wordt.
Sjek! :)

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-06 17:53
jantje 2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:48:
[...]

Dan is de aankoop ook 15% korting denk ik? Dan heb ik eigenlijk al genoeg credits, dat zou wel nice zijn!
Heb ik die iig binnen voordat die uit de game gehaald wordt.
30% zelfs :+

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:42
MerijnB schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:24:
[...]

In december is de 183 TOTT ;)
Toch wel gave actie van WG en ook handig dat je dan gelijk weet tot wanneer je hem in ieder geval nog kan vrijspelen :P

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:04

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

jantje 2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:01:
[...]
Ik ben al jaren voorstander van +1 MM, dat zou alle problemen fixen. Ik ken ook geen enkel tank die te sterk zou zijn voor de +1 MM of gebalanced is rond de +2 MM. Alleen Japanse heavies hebben missn iets voordeel maar daar hebben we prem shells voor om dat te compenseren :+

+1 MM zou deze game zoveel beter en leuker maken als je het mij vraagt. Er zit ook letterlijk geen enkel nadeel aan volgens mij? uitgaande van gelijke verdeling 50-50% zie je ook meer eigen tier games. Ik denk dat de spelers aantallen hier ook nog steeds voldoende voor zijn. ( op EU en RU iig )
Dit inderdaad. Momenteel is de fijnste tier om nu te spelen momenteel toch wel tier 9 althans dat is mijn ervaring.
Nemean schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:25:
[...]

Ga ik doen, ik ben benieuwd wat de huisarts over mijn WoT ervaringen gaat zeggen, misschien gaat hij wat met mijn feedback doen! Goeie tip d:)b.
Overigens nog een update: De huisartsenpost zat helaas afgelopen weekend niet op mijn WoT ervaringen te wachten dus ik ben vandaag nog maar even bij de huisarts langs geweest. Hij bleek ook een unicum te zijn en deelde dezelfde ervaringen. ¯\_(ツ)_/¯

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nemean schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:43:
[...]

Overigens nog een update: De huisartsenpost zat helaas afgelopen weekend niet op mijn WoT ervaringen te wachten dus ik ben vandaag nog maar even bij de huisarts langs geweest. Hij bleek ook een unicum te zijn en deelde dezelfde ervaringen. ¯\_(ツ)_/¯
Is Kyozu dan al afgestudeerd en toevallig jouw huisarts geworden?

Speelt padel!

• GJP80
kuwerti schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:19:
:9
[...]

Dat geldt toch niet voor de XVM mod neem ik aan??
Er zouden hier heel veel mensen gaan juichen als XVM verboden zou worden.... :+
Maar nee, XVM mag gewoon.

Het gaat om mods die je een "oneerlijk" voordeel geven tegenover mensen zonder die mods.
Dus mensen met bijvoorbeeld S3alpack.exe moeten oppassen.... 8)

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-06 20:21
Klinkt gezellig die RU servers xD

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• GJP80
ElPaco schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:13:
Met de nieuwste micropatch hebben ze ook de clan chat gesloopt. Wanneer gaan ze bugs oplossen ipv nieuwe introduceren?
soon™

• wsLy
Hij vergeet dat het geen bugs zijn maar Features™

Stichting Hobbyserver

• wsLy
Op 20 en 21 januari vindt de International Army Show plaats in het Mecc in Maastricht. Zijn er hier mensen die ernaartoe gaan? Aangezien ik zelf uit Maastricht kom kunnen we misschien iets afspreken :)

Dit keer komt er ook een Panzer III Ausf. L 1943 :)

http://www.armyshowmaastricht.nl/

Stichting Hobbyserver

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
[frustratie modus]

Ik merk echt te vaak dat WoT veel te veel leunt op die RNG bulsh*t wat het speelplezier steeds vaker verziekt, de aiming RNG + penetration RNG + damage RNG is veel te vaak bepalend en tel daar de auto distance aiming, angled armour/tracks en latency gerelateerde geneuzel bij op en het lijkt meer op een gemanipuleerde gokkast waar je maar telkens aan die eenarmige bandiet z'n hendel mag trekken terwijl de uitslag al lang bekend is en vaak ten gunste van het huis is. ;w

De keren dat ik op een tiental meters, fully aimed, bounce, miss, did not penetrate, een crit/track of low roll damage heb is soms zo erg dat dit gewoon 5 x achter elkaar plaats vind en het lijkt erop dat er gewoon niets mogelijk is, terwijl ik in identieke situaties dit honderden of zelfs duizenden keren heb gedaan waar het gewoon wel werkte Zelfs met arty heb ik het gevoel dat er 1 op x potjes een onmogelijke RNG aanwezig is dat te vergelijken is met het tegen elkaar proberen te duwen van 2 magneten die dezelfde pool hebben, wat je ook probeert, het schot is altijd aan de andere kant waar jij deze wilt hebben. :(

[/frustratie modus]

En nu een lekker koud biertje pakken, morgen weer een nieuwe dag WoT frustratie :P :9

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-06 11:30
https://i.imgur.com/B2OfTx8.png

Dit gaat overigens niet altijd vanzelf. Als je in-game zit, klik op Store -> Advent Calendar.
Daar kun je de missie van de dag accepteren. Levert je toch steeds weer 30.000 credit op.

Happy hunting!

Selks

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-06 20:39
looyenss schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:24:
[...]

omdat (zoals al eerder tegen je gezegd)
die niet meer komt
Dat is gunstig want gelukkig hoef ik geen defender

Aanvallen is namelijk veel leuker :P

[Voor 7% gewijzigd door GerGio op 05-12-2017 17:31]

Nickname KasPlantje.

• ElPaco
Gekocht:
'FV215b (183)' succesvol aangeschaft. Uitgegeven credits: 4,270,000.
Woohoo, made it! :*) 8)

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-06 20:39
Ik was ongeveer 2 maanden geleden gestopt met World of Tanks. Gewoon omdat ik er klaar mee was. Ik was alleen maar bezig met het grinden van van tanks die de game uit zouden gaan. Daarnaast was ik alleen maar bezig met het verbeteren van mijn stats en had totaal geen lol meer in het spel.

Nu er even uit geweest te zijn was het wel lekker om weer wat potjes te spelen gewoon met wat meer rust zonder al die focues on stats. Gewoon voor de lol. Ondanks het feit dat je de chat moet negeren heb ik toch best lekker gespeeld n ik ga mee voornemen om minder te spelen maar wel gewoon de lol er in te houden.

Nickname KasPlantje.

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-06 16:27

IWriteCode

Less = more

Rianata schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:54:
Gisteren in KV2 platoon kwamen we een Stug III op Widepark tegen. Man man man, dat ding stond achterin de map in een hoek achter een bosje te kampen en was onspotbaar! Uiteindelijk uiteraard wel gevonden en gewonnen, maar met dat laffe spel had ie wel even 2,2k damage en 4 kills, wat op die tier niet slecht is...
Inderdaad, een KV-2 platoon... veel laffer wordt het niet :+ Of bedoelde je dat niet :+

En (bijna) 7 keer je hps aan damage doen is nooit slecht... sterker nog... erg goed :)

Less = more

• User
IWriteCode schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:37:
En (bijna) 7 keer je hps aan damage doen is nooit slecht... sterker nog... erg goed :)
En nog steeds verloor ie. Kutspeler dus.

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:56

Roozzz

Plus ultra

kuwerti schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:44:
welke skill trainen jullie als eerst bij een heavy??
Repairs denk ik. En dan hertrainen naar 6th sense zodra je begint aan de tweede. Maar het is een eeuwigheid geleden dat ik begon aan een nieuwe heavy crew :P

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-06 22:08
crusader1983 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:20:
mensen ff korte vraag.

Ik speel WoT al vanaf het begin ( met een paar korte breaks) en in die jaren is veel veranderd.

Premium is een must tegenwoordig als je een beetje Credits wil maken ( of alleen premium tanks spelen) hier valt wat over te zeggen maar is voor mij persoonlijk een beetje irritant.

Waar ik me met name echt aan kapot erger is de MM.
Is dat de afgelopen jaren echt zo slecht geworden? Ik speel vaak alleen, en ik merk gewoon dat ik in matches gezet met teams die zo uit balans zijn.
Ik hanteer geen XVM match percentages, maar kijk puur naar XVM status van teams.

Ik kom vaak in full red/orange teams terecht, terwijl ik 3 green tegenstanders heb met een paar yellow.
Hoe goed je ook carried het is niet te winnen.
Gisteren goed voorbeeld, 17 potjes gespeeld 5 wins (tier 5 tot tier 9) en een gemiddelde XVM rating van 1450.
Om te huilen qua MM. meerdere potjes achter elkaar die binnen 4 minuten voorbij zijn ;).

Herkennen jullie dit?
Nee. Jij moet xvm uitzetten.
Je denkt dat de mod je helpt, maar in werkelijkheid remt ie je af en werkt ie je tegen - (volgens mij quote van x4na ;p)

De mod Xvm beïnvloedt blijkbaar op voorhand al je gedachtes, mindset en strategie. Jij ziet veel rood oranje (of wat voor stats dan ook) en denkt daar gaan we weer... laat ik iets voorzichtiger zijn, mijn hp sparen en niet er vol in gaan met de rest van mijn heavy’s of team omdat ze bots zijn...

Zou je dat wel doen kun jij ze misschien ondersteunen en inspireren en wellicht gewoon winnen.

Zet die mod eens een tijd uit. Focus op de samenstelling en je eigen spel. Gaat je waarschijnlijk meer brengen en helpen.

En steamrolls maakt iedereen mee, de ene keer tegen je, de andere keer voor je.

[Voor 3% gewijzigd door Pas08 op 08-12-2017 12:46]

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-06 09:04
Pas08 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:44:
[...]

Je denkt dat de mod je helpt, maar in werkelijkheid remt ie je af en werkt ie je tegen - (volgens mij quote van x4na ;p)

De mod Xvm beïnvloedt blijkbaar op voorhand al je gedachtes, mindset en strategie. Jij ziet veel rood oranje (of wat voor stats dan ook) en denkt daar gaan we weer... laat ik iets voorzichtiger zijn, mijn hp sparen en niet er vol in gaan met de rest van mijn heavy’s of team omdat ze bots zijn...

Zou je dat wel doen kun jij ze misschien ondersteunen en inspireren en wellicht gewoon winnen.

Zet die mod eens een tijd uit. Focus op de samenstelling en je eigen spel. Gaat je waarschijnlijk meer brengen en helpen.

Ok check zal het eens proberen, zal qua speel ervaring misschien beter worden.
Of het ook daadwerkelijk ook in de cijfers terug te zien is, ga ik op letten.

Thx voor je inhoudelijk reply.

En idd steamrolls komt voor, maar ja als je 5 achter elkaar hebt, dan ga je wel achter je oren krabben.

• PRR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07 13:16
@kuwerti @User Bedankt voor het meedenken. Heb alle reut van Wargaming die ik op mijn PC tegenkwam eraf geknikkerd en een volledige clean install gedaan. Het werkt eindelijk weer.

• nYzEkE
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06 22:54
Voor de geïnteresseerde mensen vandaag is het in de advent calender de enige echte E-25

Wel raar dat ze deze gisteren in andere regio's verkocht hebben en vandaag pas in EU

• crusader1983
E-25 bazen tank :)

Ik zie onder de specials meerdere tanks met korting te koop.

Type 64 ook een aanrader

[Voor 71% gewijzigd door crusader1983 op 09-12-2017 09:56]

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:57

Caveman

whahoehaha

Pas08 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:44:
[...]

Helemaal mee eens ! XVM wel eens geprobeert, maar het effect wat jij omschrijft was duidelijk merkbaar. Speel sindsdien lekker vanilla en bevalt me prima.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Kepro
Compensation for chat problems (EU)

fter many days of difficult struggles and discussions, Wargaming finally managed to fix problems related to the chat in the game. Something that players will definitely like is the compensation provided by WG for players – which will not be known, but Ph3lan (Community Manager) says that it will be distributed next week.

DISCLAIMER: ALL INFO PROVIDED WITHOUT WARRANTY

1. Anton Pankov has now way less influence during WoT development due to Rubicon (the failed 10.0, fyi) and some other recent fuckups

2. A new map is being made – Kaliningrad

3. There’s a high chance of the MBT-70 being introduced

4. Any info regarding the Polish line is kept under strict NDA.

5. WG has a lot of plans regarding the future, since they’re a bit miffed that the latest patch is a bit empty.

6. A new US med will probably be introduced, the AGF project from 1944.

7. WG understood their error and we’ll receive garage slots gift tanks next year.

And now the bomb.

Wheeled vehicles will be introduced. The only known info is that right now, WG is at the info gathering stage, and that the planned ETA is 2019-2020. One of the first ‘tanks’ will be the Puma. As Rykoszet states, implementing the vehicles IS NOT SURE, but very probable. However, the info that WG is searching for data and has plans to introduced wheeled vehicles is a fact.

9.21 Release Date

he patch comes on December 12 on the RU server (night from 11 to 12), meaning we should expect a December 13 release date on EU/NA. ASIA is estimated to get it a week later based on previous patch releases.

Reminder: if you have not recruited the female crew member from the Personal Mission compensation yet, do so before the patch; FV217 Badger will replace the FV215b (183), so finish the grind and have the tank in order to recieve the FV215b (183) as a special tank.

Brace yourselves! A festive storm is predicted to hit World of Tanks December 15, and won’t pass till January 15! We're calling this weather pattern “Holiday Ops 2018,” and it will turn your Garage into a snow-swept winter yard.

This 30-day period also indicates a high risk of extreme bonuses, severe gift storms, unprecedented Credit discounts on Tiers II–X, and more. We take your safety seriously here, so we've put together a few tips to help you (ahem) weather the storm and reap all of its benefits.

How to Get the Most Out of This Holiday Season

Take on special battle missions: The festive storm brings a whole set of weekly battle missions. Completing them will get you boxes full of decorations and in-game items (equipment, consumables, Credits, and more). The greater the challenge, the more valuable the rewards!

Decorate your yards: This year, you can decorate just about anything you see in the Garage's wintry yard: the house, lampposts, the tree (of course!)—even the snow can be crafted into a snowman. But why decorate in the first place? Along with the joy the process brings, decorations define your Festive Atmosphere level: the merrier your yard looks, the closer you get to Level 10, and the more valuable a crate you receive.

Level Festive Atmosphere: In true holiday spirit, we’re giving a Level 1 Festive Atmosphere crate with a gift tank to everyone who logs in to World of Tanks during Holiday Ops 2018. Work your way up from there and enjoy even more rewards! Ascending a level lands you a crate with all kinds of goodness: female Crew members, discounts on Tier II–X vehicles, consumables, and exclusive medals.

Build a collection: All the decorations you get are arranged in four design collections: Traditional Christmas, Modern Christmas, Soviet New Year, and Chinese New Year. Assembling a full collection nets you exclusive customization items, while making solid progress on any of the four sets will land you a boost in XP, Crew XP, and Credit earnings per battle. And no one said you could have just one collection. Challenge yourself with completing all four sets to get all the bonuses!

Jumpstart your progress on Holiday Ops 2018 with the Advent Calendar: You can go hunting for Holiday Ops 2018 bonuses right now! Check in with the Advent Calendar to catch daily deals. Swing by every day to arm yourself to the teeth for the event!

We hope this preview got you into the holiday spirit! Keep watch for more details on everything from event mechanics to rewards and decorations.

[Voor 106% gewijzigd door Kepro op 09-12-2017 11:14]

• GJP80
Caveman schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 12:48:
[...]

Hij is niet meer zo OP dan dat die was... Hij is destijds uit het spel gehaald omdat die de gameplay domineerde, maar sindsdien zijn er veel meer premium tanks bijgekomen die het effect van de E-25 wegnemen. Het blijft wel een leuke tank om mee te spelen maar alleen in een tier 7 battle, kom je tier 8 of 9 tegen dan op afstand en verborgen blijven.
Als je met een E-25 tier 9's ziet dan doe je iets verkeerd... :+
Hij heeft namelijk pref matchmaking dus hij maximaal tier 8.

• ElPaco
Besloten de E25 toch niet te halen. 50 euro is veel geld, en als ik een OP Duitse TD wil spelen pak ik mijn Skorp G wel.

• crusader1983
Breezers schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:33:
[...]

The Puma is a German infantry fighting vehicle (Schützenpanzer or short SPz) designed to replace the aging Marder IFVs currently in service with the German Army. Replacement began in 2010 and is scheduled for completion by 2020. Mass production began on 6 July 2009.\[5] The companies responsibles for this project are Krauss-Maffei Wegmann and Rheinmetall Landsysteme, who created a joint venture in the form of Projekt System Management GmbH (PSM). The Puma is one of the world's best-protected IFVs, while still having a high power-to-weight ratio. SAIC offered a derivative of the Puma as its contender in the now cancelled American GCV Infantry Fighting Vehicle program.\[6]

Wikipedia: Puma (IFV)

[afbeelding]
ik denk eerder deze.

Het gaat ten slote om Wheeled 'tanks'

https://en.wikipedia.org/wiki/SdKfz_234

• jantje 2
Breezers schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:33:
[...]

The Puma is a German infantry fighting vehicle (Schützenpanzer or short SPz) designed to replace the aging Marder IFVs currently in service with the German Army. Replacement began in 2010 and is scheduled for completion by 2020. Mass production began on 6 July 2009.\[5] The companies responsibles for this project are Krauss-Maffei Wegmann and Rheinmetall Landsysteme, who created a joint venture in the form of Projekt System Management GmbH (PSM). The Puma is one of the world's best-protected IFVs, while still having a high power-to-weight ratio. SAIC offered a derivative of the Puma as its contender in the now cancelled American GCV Infantry Fighting Vehicle program.\[6]

Wikipedia: Puma (IFV)

[afbeelding]
Volgens mij moet jij in het Armored Warfare topic wezen met die moderne gedrochten :z

Het is uiteraard de puma die @crusader1983 linkt ;) >:)
Paar games T7 gespeeld, geen last van gehad.. oh wait..... alleen maar T9 gezien :z 8)7

[Voor 11% gewijzigd door jantje 2 op 09-12-2017 21:12]

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Free code : T4NKYOU

1 dag prem en 9 personal reserve

Edit :

De reden is ook bekend nu geldig tot 25 dec

https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/thx-everyone/

[Voor 52% gewijzigd door leekers op 12-12-2017 12:45]

"Beautiful Clean Coal"

• Kepro
Heer-lijk, in de aller laatste game voordat ik de WZ 132-1 heb vrijgespeeld toch de ace in de wz 132-a gehaald.

[Voor 3% gewijzigd door Kepro op 12-12-2017 20:49]

Pagina: 1 2 3 4

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee