Ik heb weer de mogelijkheid om een tank rijker te worden. Ik denk dat dit dan een tier 9 word. Ik heb de keuze uit de M103, T-10, Obj.-257 en AMX-30. Waarvoor zouden jullie gaan en waarom?
T-10 omdat het kan, M103 is alleen leuk als je alles researched hebt
[Voor 58% gewijzigd door SS-Doomtrooper op 10-03-2018 16:05]
Ligt er een beetje aan. Heb je al tier 10SurfBoy schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 15:51:
Ik heb weer de mogelijkheid om een tank rijker te worden. Ik denk dat dit dan een tier 9 word. Ik heb de keuze uit de M103, T-10, Obj.-257 en AMX-30. Waarvoor zouden jullie gaan en waarom?
Tanks? En welke? E5 en IS7 zijn goede tanks. De tank na de t10 is nog niet bekend. Welke meds heb je al? Zou niet heel snel de AMX 30b kopen.
Heb qua tier 10 de AMX 50b en Batchat.Kepro schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 17:20:
[...]
Ligt er een beetje aan. Heb je al tier 10
Tanks? En welke? E5 en IS7 zijn goede tanks. De tank na de t10 is nog niet bekend. Welke meds heb je al? Zou niet heel snel de AMX 30b kopen.
Zou dan naar de IS7 gaan. Heb je een leuke HT erbij.
Edit. Nog leuker voor jou is dat de 257 naar de IS7 leid en de 257 is de meest broken tank ever
[Voor 18% gewijzigd door Kepro op 10-03-2018 18:01]
Gekocht:Kepro schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 17:39:
[...]
Zou dan naar de IS7 gaan. Heb je een leuke HT erbij.
Edit. Nog leuker voor jou is dat de 257 naar de IS7 leid en de 257 is de meest broken tank ever
'Object 257' succesvol aangeschaft. Uitgegeven credits: 3.560.000.
We zullen het gaan merken

EDIT: Hm.. net eerste potje ermee gedaan, merkte al wel dat iedereen gold op je ging schieten, maar wel een geniale tank. Speel dan nog wel met de is-3 turret, maar ik bounchte ook al diverse schoten met m'n kont...

[Voor 22% gewijzigd door SurfBoy op 10-03-2018 18:50]
Altijd leuk die mongooltjes in je team die je gunmarks verpesten. Staan we 7-3 voor en dan gaan ze cappen met 3 man....
Als ik geen damage meer kan doen en wel cappen, dan doe ik dat ook 

Lol weird , 140 krijgt meer exp met 450 combined dan ik met 2.7K 
Juist in ranked en hij krijgt een chevron en ik niet

Juist in ranked en hij krijgt een chevron en ik niet

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Hoe dan?
Als ik hem invoer, werkt ie niet

Nog 15k xp verwijderd van de Object 705! Ik kijk er wel naar uit 
De IS-M is op zich een heerlijke tank in top tier games, maar met de huidige matchmaking in tier 8 als bottom is het toch geregeld tandenknarsen. Ik zal de IS-M wel in de garage laten staan voor wanneer Wargaming een oplossing heeft gevonden voor de matchmaking.

De IS-M is op zich een heerlijke tank in top tier games, maar met de huidige matchmaking in tier 8 als bottom is het toch geregeld tandenknarsen. Ik zal de IS-M wel in de garage laten staan voor wanneer Wargaming een oplossing heeft gevonden voor de matchmaking.
Toevallig gisteren de grind afgerondCatscratch schreef op maandag 12 maart 2018 @ 08:40:
Nog 15k xp verwijderd van de Object 705! Ik kijk er wel naar uit

Ik ben benieuwd naar de Obj 705, wel zit ik nog even te twijfelen welke gun ik er op ga zetten. Maar vermoedelijk wordt het gewoon de "IS-7 gun". Ook al heeft ie een lagere dpm.
Ik heb me die vraag ook al gesteld en ik zou ook voor de IS-7 gun gaan denk ik. Penetration is zogoed als gelijk, en een langere reload en meer alpha damage is nou net de hele filosofie van de Object 705A.Roozzz schreef op maandag 12 maart 2018 @ 09:43:
[...]
Toevallig gisteren de grind afgerondDie IS-M is toptier inderdaad briljant, maar bottom tier doet pijn ja. Hoewel als je een goede hulldown positie weet te pakken dan valt het bepaald niet mee om je uit te graven
Ik ben benieuwd naar de Obj 705, wel zit ik nog even te twijfelen welke gun ik er op ga zetten. Maar vermoedelijk wordt het gewoon de "IS-7 gun". Ook al heeft ie een lagere dpm.

EensCatscratch schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:24:
[...]
Ik heb me die vraag ook al gesteld en ik zou ook voor de IS-7 gun gaan denk ik. Penetration is zogoed als gelijk, en een langere reload en meer alpha damage is nou net de hele filosofie van de Object 705A.

Ik heb die code een tijdje geleden ook al eens gepost. Geen idee wat je er toen voor kreeg. Wellicht hebben jullie hem toen gebruikt en werkt ie daardoor nu niet.
Bij mij was dat in ieder geval zo.
Bij mij was dat in ieder geval zo.
Als ik hem indien krijg ik gelijk een mailtje om TWA te installeren, is dit ook echt benodigd of krijg je die shizzle sowieso op je account bijgeschreven zonder aan die stappen te voldoen?Kepro schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 21:53:
Bonus Code (EU, NA, ASIA)
PLAYTWA
It will give 500 gold and 7 days of premium but you will get everything after version 1.0 comes. I suspect it’s also linked to the release of Total War: Arena.
De IS-7 staat al in mijn garage dus dat probleem heb ik niet echtRoozzz schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:59:
[...]
EensDan is nu alleen nog de vraag of ik er freexp tegenaan ga gooien om hem per direct te kunnen installeren

Maar spijtig genoeg heb je nog 80k xp nodig voor motor, tracks en turret ...
Idem hier. Ik was al aan het denken voor die andere modulesCatscratch schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:27:
[...]
De IS-7 staat al in mijn garage dus dat probleem heb ik niet echt
Maar spijtig genoeg heb je nog 80k xp nodig voor motor, tracks en turret ...

[Voor 7% gewijzigd door Roozzz op 12-03-2018 12:30]
Dont know.jantje 2 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:15:
[...]
Als ik hem indien krijg ik gelijk een mailtje om TWA te installeren, is dit ook echt benodigd of krijg je die shizzle sowieso op je account bijgeschreven zonder aan die stappen te voldoen?
Heb met hoofdletters en kleine letters geprobeerd. Beide werkten niet.nYzEkE schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:37:
[...]
Hier werkte de code ook, misschien hoofdlettergevoelig?
Lijkt er op dat wanneer je TWA beta hebt gespeeld, de code niet werkt.
Goed doordacht

Het is een invite code voor TWA, als je het al speelt werkt hij dus niet.
Verder is er helaas geen gedeelde premium tijd of in game currency met WoT. Waarschijnlijk omdat TWA een samenwerkingsverband is.. of gewoon omdat WG greedy bastards zijn
Verder is er helaas geen gedeelde premium tijd of in game currency met WoT. Waarschijnlijk omdat TWA een samenwerkingsverband is.. of gewoon omdat WG greedy bastards zijn

Die object 705 is best wel een easy mode tank... http://wotreplays.eu/site...03f05afa4472c92a16fc88ca9
Zelfs vrijwel stock (alleen de 440 alpha gun geïnstalleerd) kan men erg weinig tegen je doen als je een beetje angled. Deze game was simpelweg dubbel r en naar voren rijden. Nu stelde de tegenpartij ook erg weinig voor, maar toch. De noordelijke brug is een plek waar ik normaal nooit kom en al helemaal nooit oversteek. Maar in de object is dat allemaal geen enkel probleem. Good tanki comerad.
Dit was slechts een 2nd class en dit voelde al als farmen. Ik vrees dat de cap voor een ace behoorlijk hoog gaat liggen.
Zelfs vrijwel stock (alleen de 440 alpha gun geïnstalleerd) kan men erg weinig tegen je doen als je een beetje angled. Deze game was simpelweg dubbel r en naar voren rijden. Nu stelde de tegenpartij ook erg weinig voor, maar toch. De noordelijke brug is een plek waar ik normaal nooit kom en al helemaal nooit oversteek. Maar in de object is dat allemaal geen enkel probleem. Good tanki comerad.

Dit was slechts een 2nd class en dit voelde al als farmen. Ik vrees dat de cap voor een ace behoorlijk hoog gaat liggen.
Ik snap de logica niet echt van, ben al jarenlang trouwe liefhebber van WoT en heb zelfs TWA in de closed Alpha gespeeld._Anvil_ schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:49:
Het is een invite code voor TWA, als je het al speelt werkt hij dus niet.
Krijg ik hiervoor geen beloning? En een ander die het spel niet eens aanraakt maar wel voor de 'goodies' gaat?
Beetje frustrerend...
Nou ja, als Alpha/Beta speler heb je al een beloning gehad neem ik aan?
Ik heb ook een gratis premium schip gehad in WoWs voor een relatief klein aantal beta potjes.
In other News:
http://wotreplays.eu/site/4224856#fjords-ronny555-t28
Finally, my first Pools medal!
I think I made some mistakes, like not tracking the STRV a 2nd time and taking too long to kill the IS-3 when he gave his side... but I made more good than bad choices this game.
Too bad the bot in the T-25 pilot stole the last 2 kills after doing nothing the entire game
Still happy with the result though, considering that some top tier enemies were good players. Off course being top tier and having a mediocre team myself helped. I sent a thank you to the GW panther afterwards, his support was crucial in the 3 vs 1.

Ik heb ook een gratis premium schip gehad in WoWs voor een relatief klein aantal beta potjes.
In other News:
I think I made some mistakes, like not tracking the STRV a 2nd time and taking too long to kill the IS-3 when he gave his side... but I made more good than bad choices this game.
Too bad the bot in the T-25 pilot stole the last 2 kills after doing nothing the entire game

Still happy with the result though, considering that some top tier enemies were good players. Off course being top tier and having a mediocre team myself helped. I sent a thank you to the GW panther afterwards, his support was crucial in the 3 vs 1.

[Voor 66% gewijzigd door _Anvil_ op 13-03-2018 17:20]
Ben heel benieuwd of je gewoon achter in de map ben bleven staan of ook gespeeld heb, ik heb een flauw vermoeden dat het 1ste van toepassing is, maar dat kan ik mis hebben_Anvil_ schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:22:
Nou ja, als Alpha/Beta speler heb je al een beloning gehad neem ik aan?
In other News:
Too bad the bot in the T-28prot stole the last 2 kills after doing nothing the entire game
![]()
![]()

Maar gratz op je eerste pools, je moet uiteindelijk nog wel even voor elkaar krijgen

ik heb er hard voor moeten werken, zet hem wel op youtube binnenkort. Die t25 Pilot bot die ook nog leefde en mn laatste 2 kills inpikte stond echter nog op (bijna) 0 dmg voordat hij de arties nog even opruimde...jantje 2 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:42:
[...]
Ben heel benieuwd of je gewoon achter in de map ben bleven staan of ook gespeeld heb, ik heb een flauw vermoeden dat het 1ste van toepassing is, maar dat kan ik mis hebbenWel ook een goden MM met 3 T8's tegen wat t6 tanks natuurlijk
![]()
Maar gratz op je eerste pools, je moet uiteindelijk nog wel even voor elkaar krijgen

Lol dikke pro

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Lol, gisteren weer een paar potjes gespeeld. Ik heb lol gehad, maar weer een hoop typische dingen gehad zeg. 
Had een missie met LT's dat ik moet cappen of verdedigen. Nah, die slaan we even over hoor, nu even geen zin in. Enfin, je raadt het al: volgende pot winnen we op cap.
Missie die ik had aangezet was spottingdamage vergaren zonder zelf gespot te worden. Dus: Stalingrad, Mines, Himmelsdorf, kom er maar in.
Okay, m'n LT zat in een battle waarin ik weer dom doodgegaan was, dus ik start een potje in de Super Pershing: Prokhorovka. Dan wel he... Nou ja, kreeg wel m'n eerste gun mark na die pot.
Oh well, als ik die missies perse wil hebben moet ik gewoon wat vaker gaan spelen. Ze zijn niet moeilijk (die voor de T28 HTC tenminste), je moet alleen even een beetje mazzel hebben en je hebt nu eenmaal meer mazzel als je vaker speelt. En ik moet 's leren om zo te spelen om minder geraakt te worden ipv domme manoeuvres uit te halen die heerlijk zijn als ze lukken, maar meestal mislukken omdat ik vergeet in welke tank ik zit of wegens gebrek aan motoriek.

Had een missie met LT's dat ik moet cappen of verdedigen. Nah, die slaan we even over hoor, nu even geen zin in. Enfin, je raadt het al: volgende pot winnen we op cap.
Missie die ik had aangezet was spottingdamage vergaren zonder zelf gespot te worden. Dus: Stalingrad, Mines, Himmelsdorf, kom er maar in.
Okay, m'n LT zat in een battle waarin ik weer dom doodgegaan was, dus ik start een potje in de Super Pershing: Prokhorovka. Dan wel he... Nou ja, kreeg wel m'n eerste gun mark na die pot.

Oh well, als ik die missies perse wil hebben moet ik gewoon wat vaker gaan spelen. Ze zijn niet moeilijk (die voor de T28 HTC tenminste), je moet alleen even een beetje mazzel hebben en je hebt nu eenmaal meer mazzel als je vaker speelt. En ik moet 's leren om zo te spelen om minder geraakt te worden ipv domme manoeuvres uit te halen die heerlijk zijn als ze lukken, maar meestal mislukken omdat ik vergeet in welke tank ik zit of wegens gebrek aan motoriek.

Ik ben bezig met die 'countdown to v1.0' missie maar ik mis nog wat van die 'fire' tokens. Is er ergens een overzicht van de nog komende missies met hun reward?
Staat op de website van wg, woensdag komt 1.0 dus je hebt nog 6 dagen.kuwerti schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:47:
Ik ben bezig met die 'countdown to v1.0' missie maar ik mis nog wat van die 'fire' tokens. Is er ergens een overzicht van de nog komende missies met hun reward?
ok, dank je, maar daar staat niet welke tokens je krijgt bij de missies:Kepro schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 15:00:
[...]
Staat op de website van wg, woensdag komt 1.0 dus je hebt nog 6 dagen.
https://worldoftanks.eu/e...fers/10-countdown-week-3/
Als ik eens tijd heb deze review een keertje bekijken! Heb je ondertussen al de IS-7 gun geprobeerd? Ben benieuwd hoe die 2 vergelijken op de Object 705.Roozzz schreef op maandag 12 maart 2018 @ 21:42:
Die object 705 is best wel een easy mode tank... http://wotreplays.eu/site...03f05afa4472c92a16fc88ca9
Ondertussen zit ik nog 2.000 xp verwijderd van de Object 705 met de IS-M. Voor de tracks, motor en turret zal ik wel m'n free xp aanspreken.

Maar dat belooft voor de Ace. Ik heb zo'n autistisch trekje dat ik enkel de volgende tier aankoop, wanneer m'n Ace binnen is. Normaal gezien nooit een probleem, met uitzondering van de T32. Daar was een game van 4500 damage nog niet voldoende. De M103 staat zo al een tijdje stof te vergaren in m'n garage te wachten op zijn T32 crew.
Is nu (laatste week) begonnen.kuwerti schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:47:
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Er zijn twee soorten tokens: de ene krijg je bij tanks van tier 4 tem 7, de andere vanaf tier 8. Hierbij moet je wel rekening houden dat als je tier 8+ speelt je meteen de twee tokens krijgt.kuwerti schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:47:
Ik kan alleen niets officieels vinden dat 1.0 aankomende woensdag komt.
De patch is iig al wel ingeladen. In de launcher kreeg ik afgelopen dagen een 'downloading future updates' te zien.
20mrt is de launch, EU is vaak een dag later op woensdag. Klinkt heel plausibel dus. Ik zal voor die tijd nog even mn Pools replay op youtube zetten dus, kunnen de unikonten hier hem fijn opbouwend afzeikenKepro schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:09:
Ik kan alleen niets officieels vinden dat 1.0 aankomende woensdag komt.

Dat was mij bekend inderdaad maar het is een gerucht. Nog nergens een officiële datum._Anvil_ schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:20:
[...]
20mrt is de launch, EU is vaak een dag later op woensdag. Klinkt heel plausibel dus. Ik zal voor die tijd nog even mn Pools replay op youtube zetten dus, kunnen de unikonten hier hem fijn opbouwend afzeiken
Die officiële datum is er ook niet. Veel wijst er inderdaad wel op, maar het zou mij niets verbazen als het nog een weekje langer duurt.
Common Test, speelt opzich wel fijn, maar er zitten nog wel wat bugjes, issues in.
Common Test, speelt opzich wel fijn, maar er zitten nog wel wat bugjes, issues in.
Selks
Graag, altijd leuk om iemand z'n prestaties de grond in te trappen omdat we zo eliteist zijn ofcourse_Anvil_ schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:20:
[...]
20mrt is de launch, EU is vaak een dag later op woensdag. Klinkt heel plausibel dus. Ik zal voor die tijd nog even mn Pools replay op youtube zetten dus, kunnen de unikonten hier hem fijn opbouwend afzeiken

Je moet natuurlijk wel even je plaats in de voedselketen weten

sarcasm off, ben benieuwd

?
Ja dat zeker maar dacht dat je nu in een bepaalde ranked groep kwamTige schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 07:37:
[...]
Je hebt toch ook je rewards gehad? Lekkere bonus toch?

Nee, verder niks. Wachten op het volgende seizoen. Maar ze hadden ook iets geroepen over Ranked Battles op andere tiers.
En met de resultaten van deze ronde, heb je ook een stapeltje nieuwe camo's erbij voor Tier X. Die zien er wel erg nice uit.
En met de resultaten van deze ronde, heb je ook een stapeltje nieuwe camo's erbij voor Tier X. Die zien er wel erg nice uit.
Selks
Camos? Ik weet van niets? Welke rank was jij eigenlijk? Ik kwam tot 13.Tige schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:42:
Nee, verder niks. Wachten op het volgende seizoen. Maar ze hadden ook iets geroepen over Ranked Battles op andere tiers.
Edt: https://thearmoredpatrol....t-ranked-battles-rewards/
Even scrollen en dan Zie je de camos. Benieuwd of league 2 deze ook hebt
[Voor 15% gewijzigd door Kepro op 16-03-2018 09:28]
Tot 16 gekomen. In principe was 15 voldoende voor League 1, maar ik had al gedacht dat de meeste spelers zouden stoppen op rank 15, dus nog snel er ééntje erbij gefietst.
Maar op die screenshot hierboven zie je het meeste rechtse boxje, dat is een camo box. Ik denk dat je die ook wel kreeg in League 2.
Maar op die screenshot hierboven zie je het meeste rechtse boxje, dat is een camo box. Ik denk dat je die ook wel kreeg in League 2.
Selks
Wat gaat het slecht met de T-44 
Ik heb er een vents, rammer en een vstab op zitten. Gebruik de 100mm LB-1 en heb net de beste motor unlocked. Mijn crew heeft bijna 2 skills; 98% voor de tweede Eerste skill is repair (op de commander na, Sixth Sense en nu 98% repair), tweede skill is Safe Stowage (bijna actief), offroad driving en Snap Shot.
Maar ik krijg 'm niet aan de praat. Het helpt natuurlijk niet echt dat ik supervaak in T10- en T9-battles zit maar er moet meer mogelijk zijn dan dit. 40% wins na 50 potjes is te weinig; die 100mm is echt slap te noemen (zowel qua pen als dmg) en hij bounct niets.
Moet ik toch Repairs vervangen door Camo misschien? Of helpt BiA misschien om 'm nét wat sneller en wendbaarder te maken?

Ik heb er een vents, rammer en een vstab op zitten. Gebruik de 100mm LB-1 en heb net de beste motor unlocked. Mijn crew heeft bijna 2 skills; 98% voor de tweede Eerste skill is repair (op de commander na, Sixth Sense en nu 98% repair), tweede skill is Safe Stowage (bijna actief), offroad driving en Snap Shot.
Maar ik krijg 'm niet aan de praat. Het helpt natuurlijk niet echt dat ik supervaak in T10- en T9-battles zit maar er moet meer mogelijk zijn dan dit. 40% wins na 50 potjes is te weinig; die 100mm is echt slap te noemen (zowel qua pen als dmg) en hij bounct niets.
Moet ik toch Repairs vervangen door Camo misschien? Of helpt BiA misschien om 'm nét wat sneller en wendbaarder te maken?
Je crew layout is prima, T8 MM is gewoon meh en tegen T10 wordt het lastig met 175/235 pen. Wat je kan doen is vents wisselen voor optics zodat je iets meer viewrange hebt en niet zo snel outspotted wordt door T9 en T10 tanks, je creëert dan iets meer een level playing field ten koste van wat gunstats.Okars schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:59:
Daarnaast spot je zelf ook wat eerder waardoor je weer meer spotting doet en eventueel meer damage omdat je sneller vijanden ziet. Probeer ook in T10 games vooral de heavies te vermijden en op zoek te gaan naar mediums of lights of ga met je eigen T10 meds mee en support. Meestal kan je die tanks nog wel gewoon pennen zonder veel moeite te moeten doen.
Als je eenmaal in de mid to late game zit kan je ook de heavies lastig vallen en ze proberen te flanken.
edit: volgens mij heeft die turret recent ook een buff gehad waardoor je hulldown ook een stuk sterker ben, probeer als het kan ook zoveel mogelijk hulldown te blijven. Naast dat je een kleiner target ben heb je ook nog een kans iets te bouncen. Al moet je niet verwachten dat alle T10's op je bouncen

[Voor 8% gewijzigd door jantje 2 op 16-03-2018 12:11]
Ik grind nu voor de 2e keer de T44 maar de tank is echt dikke prima met de 100mm. Je doet denk ik toch echt iets foutOkars schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:59:

@jantje 2 pen is 190/245 en de recente buffs zijn relaxt.
Is dat ding ook al gebuffed qua gunKepro schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:15:
[...]
Ik grind nu voor de 2e keer de T44 maar de tank is echt dikke prima met de 100mm. Je doet denk ik toch echt iets fout

Only if it's russianjantje 2 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:38:
[...]
Is dat ding ook al gebuffed qua gunman,man,man alles wordt gebuffed lijkt het wel

Commanders!
The T-34-3, a Chinese Tier VIII medium tank, will be removed from the tech tree and the range of permanent offers in the Premium Shop with Update 1.0, so here’s your chance to get it before it’s only sold for special occasions. With a similar armour layout to the Type 59 and a powerful 122 mm gun, this vehicle is best suited for close combat, where you can bully other medium tanks. Link to shop
The T-34-3, a Chinese Tier VIII medium tank, will be removed from the tech tree and the range of permanent offers in the Premium Shop with Update 1.0, so here’s your chance to get it before it’s only sold for special occasions. With a similar armour layout to the Type 59 and a powerful 122 mm gun, this vehicle is best suited for close combat, where you can bully other medium tanks. Link to shop
Ik gebruik de T-44 momenteel hetzelfde als de Centurion; achter de heavies aan rijden en dan de eerste tijd even uit de buurt te blijven van de schotenwisseling (wat niet vaak lukt helaas). Als ik een flank kan pakken dan doe ik dat. Het is echter met de T-44 heel moeilijk om de zijkant van T10 heavies te pennen.
Dan is het misschien inderdaad verstandiger me aan de hoogste-tier mediums te koppelen.
Dan is het misschien inderdaad verstandiger me aan de hoogste-tier mediums te koppelen.
Gewoon meteen premium laden. Je bent bottom tier.Okars schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:16:
Ik gebruik de T-44 momenteel hetzelfde als de Centurion; achter de heavies aan rijden en dan de eerste tijd even uit de buurt te blijven van de schotenwisseling (wat niet vaak lukt helaas). Als ik een flank kan pakken dan doe ik dat. Het is echter met de T-44 heel moeilijk om de zijkant van T10 heavies te pennen.
Ben benieuwd hoe de nieuwe SD graphics van de 1.0 update zijn. Speel altijd op minimaal maar de game speelt wel lekker soepel. Benieuwd of dat straks nog zo is.
Russica schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 18:01:
Ben benieuwd hoe de nieuwe SD graphics van de 1.0 update zijn. Speel altijd op minimaal maar de game speelt wel lekker soepel. Benieuwd of dat straks nog zo is.
Thanks, had dit filmpje al eens gezien tijdje geleden. Maar toen leek het net of de maps nog niet af waren: veel kaler/nog ontbrekende objecten.
Minimum grafics ??? Met alle respect, maar wat voor pc heb je dan....Russica schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 18:01:
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Ik ben het met je eens hoor, wat mij het meeste stoort is dat de shells alle kanten opvliegen....Okars schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:59:
[Voor 15% gewijzigd door Caveman op 16-03-2018 19:33]
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Een laptop die na de update naar Windows 10 enkel nog zijn Intel HD Graphics kan gebruiken...Caveman schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:30:
[...]
Minimum grafics ??? Met alle respect, maar wat voor pc heb je dan....
Dit ja, mijn eerste grind van de T44. Beste niveau VIII medium die ik speelde in jaren. Russian bias confirmed.Kepro schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:15:
[...]
Ik grind nu voor de 2e keer de T44 maar de tank is echt dikke prima met de 100mm. Je doet denk ik toch echt iets fout
Accuracy on the move is amazing.
Betere accuracy dan de andere T-44 van je he.Joindry schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:49:
[...]
Dit ja, mijn eerste grind van de T44. Beste niveau VIII medium die ik speelde in jaren. Russian bias confirmed.
[afbeelding]

Die is inderdaad de grootste liefde/haat tank die er is. Gun is erger dan de GW type 100, maar winrate staat op 69%. Must be doing something right

7.3k en 6 kills zonder schade/hits op te vangen.
amx 105
http://wotreplays.eu/site/4233746#redshire-kepro-amx_13_105

http://wotreplays.eu/site/4233746#redshire-kepro-amx_13_105
Agreed. Drive by shootings op lange afstand... no problem!
De camo is wel nice inderdaad.Tige schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:29:
Tot 16 gekomen. In principe was 15 voldoende voor League 1, maar ik had al gedacht dat de meeste spelers zouden stoppen op rank 15, dus nog snel er ééntje erbij gefietst.
hij word ook wel de tier 10 genoemd...Joindry schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 19:49:
[...]
Dit ja, mijn eerste grind van de T44. Beste niveau VIII medium die ik speelde in jaren. Russian bias confirmed.
[afbeelding]
even een administratieve vraag.
Stel ik heb 10 medkids voor 1500 gekocht en ik koop er nu 10 bij met korting.
Hoe werkt dat dan?
Stel dat ik er 10 gebruik, welke heb ik dan nog 'over' worden eerst de 'goedkope' medkids opgemaakt?
wordt hier een administratie van bijgehouden?
Hoe werkt dat dan?
Stel dat ik er 10 gebruik, welke heb ik dan nog 'over' worden eerst de 'goedkope' medkids opgemaakt?
Je hebt er gewoon 20 op voorraad. Prijs is niet meer relevant nadat je ze aangeschaft hebt.kuwerti schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 13:52:
even een administratieve vraag.
Hoe werkt dat dan?
Eventuele verkoop gaat altijd voor 50% van de normale prijs.
Tenzij je ze verkoopt in de kortingsperiode, toch? Dan is de verkoopprijs lager, ongeacht wat je ervoor betaald hebt.Roozzz schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 13:55:
[...]
Je hebt er gewoon 20 op voorraad. Prijs is niet meer relevant nadat je ze aangeschaft hebt.
Eventuele verkoop gaat altijd voor 50% van de normale prijs.
Vermoedelijk wel ja. Volgens mij is verkoop altijd 50% van de actuele prijs. Ik verkoop eigenlijk nooit wat qua consumablesEd_L schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 14:12:
[...]
Tenzij je ze verkoopt in de kortingsperiode, toch? Dan is de verkoopprijs lager, ongeacht wat je ervoor betaald hebt.

Er zit in ieder geval geen boekhouding achter dat rekening houdt met de aanschafprijs.
Kortingsweekend, dus een zwik credits uitgegeven. IS en KV-3 teruggekocht tegen 30% korting en equipment ingeslagen. 5 miljoen credits lichter. en ik moet komende week nog de obj430 aanschaffen 

Ik ben nog niet helemaal overtuigd wat nu de beste gun is. Ik heb het gevoel dat ik meer "mag" in de is7, ook al is het dezelfde gun. Voorlopig blijf ik wel deze gebruiken.Catscratch schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 15:46:
[...]
Als ik eens tijd heb deze review een keertje bekijken! Heb je ondertussen al de IS-7 gun geprobeerd? Ben benieuwd hoe die 2 vergelijken op de Object 705.
Ondertussen zit ik nog 2.000 xp verwijderd van de Object 705 met de IS-M. Voor de tracks, motor en turret zal ik wel m'n free xp aanspreken.
Maar dat belooft voor de Ace. Ik heb zo'n autistisch trekje dat ik enkel de volgende tier aankoop, wanneer m'n Ace binnen is. Normaal gezien nooit een probleem, met uitzondering van de T32. Daar was een game van 4500 damage nog niet voldoende. De M103 staat zo al een tijdje stof te vergaren in m'n garage te wachten op zijn T32 crew.
Ace is zoals verwacht tricky, zojuist 1400 basexp (6,6k dmg, 6 kills) en dat bleek niet genoeg

Pfff, na het selecteren van LT12.2 (750 spotting terwijl je zelf niet gespot wordt) en tig city maps, mines, en andere maps die niet echt geschikt zijn om te scouten eindelijk Malinovka. Gelijk naar dat bosje op het veld geraced en de missie stijlvol gehaald met 3k spotting, Patrol Duty en Scout medal in de AMX ELC bis. 
Nu eens kijken of ik HT15.2 nog met honors kan halen (heb 'm al zonder) voor een extra order. Dan kan ik SPG15.2 daarmee doen en de extra dame binnenhalen om in de AMX ELC te zetten.

Nu eens kijken of ik HT15.2 nog met honors kan halen (heb 'm al zonder) voor een extra order. Dan kan ik SPG15.2 daarmee doen en de extra dame binnenhalen om in de AMX ELC te zetten.

jantje 2 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:11:
[...]
Graag, altijd leuk om iemand z'n prestaties de grond in te trappen omdat we zo eliteist zijn ofcourse![]()
Je moet natuurlijk wel even je plaats in de voedselketen weten![]()
sarcasm off, ben benieuwd
Nu ik hem zo terug kijk is het niet op tijd afschieten van de IS-3 heel slordig, ik had ruzie met mn zoom geloof ik en wou niet bouncen op zn magical spaced side strip.. Verder mis ik de t-34-85 point blank, maar daar staan diverse goede schoten op bewegende doelen tegenover. Had me ook net op tijd omgedraaid van de heavy corner toen we daar geflanked werden. Wel lekker veel one shots voor mn loop vanaf toen, dat maakte het best makkelijk

Als de T-25 pilot bot niet opeens wakker was geworden waren het <EDIT>misschien</EDIT> 12 kills geweest, oh well..
[Voor 41% gewijzigd door _Anvil_ op 18-03-2018 17:18]
Leek wel of je met een track pad speelde, zo traag reageer je af en toe_Anvil_ schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:26:
Nu ik hem zo terug kijk is het niet op tijd afschieten van de IS-3 heel slordig, ik had ruzie met mn zoom geloof ik en wou niet bouncen op zn magical spaced side strip.. Verder mis ik de t-34-85 point blank, maar daar staan diverse goede schoten op bewegende doelen tegenover. Had me ook net op tijd omgedraaid van de heavy corner toen we daar geflanked werden. Wel lekker veel one shots voor mn loop vanaf toen, dat maakte het best makkelijk
Als de T-25 pilot bot niet opeens wakker was geworden waren het 12 kills geweest, oh wel..

Wel 1 van de makkelijkste Pools' ooit zeg

Ik heb hem nog eens bekeken, ook het heavy corner gedeelte. Achteraf gezien was het wellicht beter geweest de heavy corner te pushen, maar de vraag is of ik dat overleefd had, mede omdat er dan ws. tanks in mn rug waren gekomen. Met dat gebouw ertussen en support van arty kon ik die 3 tanks uit de hvy corner redelijk makkelijk de baas.Mr_Size schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:49:
[...]
Leek wel of je met een track pad speelde, zo traag reageer je af en toeJe zegt net op tijd te zijn omgedraaid van de heavy corner. Je had eerder al achter je gekeken en zag het aankomen, dat was goed. Vervolgens bleef je echter staan. Ik had juist de heavy corner gepushed, dat gecleared zodat je maar met 1 flank te maken zou hebben. Nu verloor je ook nog de heavy corner doordat jij daar weg was. Je had deze game moeten verliezen, maar die IS-3 was erg dom blijkbaar. Ook had je nog artied kunnen worden nadat je de VK P killde, want je was nog best lang in het open. 't is maar de vraag of jij beide arties had kunnen killen met zo weinig HP, dus 12 kills was het niet geweest waarschijnlijk.
Wel 1 van de makkelijkste Pools' ooit zeg
Toevallig maakte een clangenoot van me exact dezelfde opmerking over een trackpad, terwijl die toch regelmatig met me speelt en deze kritiek normaliter niet heeft (er staan nog meer replays op mn youtube channel) Geen idee waar het exact aan ligt, de T28 is een sluggish tank en de replay is deels in free camera.. Bij de IS-3 was er sowieso wat mis, met zoomen en/of mn keyboard. Verder heb af en toe dat mn keyboard de usb connectie verliest met de Pc en dan even 2 seconden geen connectie heeft, knap frustrerend soms.
Los daarvan heb ik inderdaad de nodige mazzel (en de Is-3 was een bot) gehad denk ik, maar je moet het ook nog even doen he. Er zaten meer keuzemomenten van facing/target in dan alleen de heavy corner.
Maar dank voor de feedback, altijd welkom

[Voor 3% gewijzigd door _Anvil_ op 18-03-2018 17:19]
Aangezien we hier komen om kritiek te leveren, doe ik ook nog even mijn duit in het zakje_Anvil_ schreef op zondag 18 maart 2018 @ 14:26:
[...]
[video]
Als de T-25 pilot bot niet opeens wakker was geworden waren het <EDIT>misschien</EDIT> 12 kills geweest, oh well..

Early game heavy kant push prima, zoals Size ook zegt had je dat moeten pushen als top tier en met monster DPM. Je bent veel te passive en staat gewoon te wachten om te verliezen. Midgame had die T34-85 je kunnen flanken nadat je geschoten, je had dat wrak niet gezien waardoor je het jezelf eigenlijk iets moeilijker maakte dan nodig was. Gelukkig een bot 1ste klas. Daarna is heavy kant verloren, zoals verwacht. Duurde nog best lang tegen 1 Tiger P. Toen je wegreed hadden alle 3 je kunnen schieten, niemand schoot. Daarna ben je weer passive tegen 3 tanks. Gelukkig helpt arty ( ja,ja, soms doen ze dat ) je uit de brand. Dan aim je een uur op een KV2 lfp die je makkelijk kan pennen maar gaat toch voor de trackwiel. Op dat moment had de IS3 je al kunnen flanken. Daarna echt de meest onmogelijke misses en aim EU die ik ooit heb gezien maar daarna snapshot je die SPIC dan weer keihard die eigenlijk al buiten je crosshair is

Daarna inderdaad was je up had arty je kunnen finishen, maar snapshot je die VK ook weer redelijk hard.
Ik denk dat het nog lastig was geworden om de game uiteindelijk te winnen als die pilot er niet was, die heeft ook de top voor je bezig gehouden waardoor je kon blijven vechten. Daarnaast scheelt het je weer 5 minuten doelloos rondrijden op de map die 2 kills geven toch niets extra

TL DR : probeer minder passive te spelen, dan had je misschien ook geen pools gehaald maar wel easy gewonnen

Gisteren zelf ook wel aan aardig dagje WoT gehad, eerst bezig geweest met 3de mark op M4 Rev. De game voor 3de mark was ook gelijk de beste game XP wise in die tank, iets van 2,3k exp en 6k combined, altijd leuk om zo je markgrind af te sluiten.
Daarna de T49 afgegrind, die had ik eergisteren gemarked, en de Sheridan gekocht. Mijn 1ste Tier X light tank, eerste game was gelijk een succes. Dacht mid te gaan op lakeville rijdt batchat eigen team mee, die blocked me in mid en CQ arty was meegereden stad in. Daardoor kon ik niet safe staan oneshotted by arty( naja 1 schot daarvoor gehad van 400 ).
Begon gelijk met 0 damage, dus een goed begin is het halve werk

[Voor 16% gewijzigd door jantje 2 op 19-03-2018 11:36]
Sheridan en de t100 staan al tijden klaar om aangeschaft te worden echter outclassen de WZ en AMX beide dus geen behoefde om de andere 2 aan te schaffen.
Ik heb hem nu ook in m'n garage staan en ben heel blij dat ik van die tier 8 matchmaking vanaf ben.Roozzz schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 19:01:
[...]
Ik ben nog niet helemaal overtuigd wat nu de beste gun is. Ik heb het gevoel dat ik meer "mag" in de is7, ook al is het dezelfde gun. Voorlopig blijf ik wel deze gebruiken.
Ace is zoals verwacht tricky, zojuist 1400 basexp (6,6k dmg, 6 kills) en dat bleek niet genoeg

Ik geef eerlijk toe dat ik ook met de 122mm gun speel. Het verschil in alpha damage van de 130 weegt niet op tegen de reload en betere stats van de 122mm.
Voorlopig ben ik wel een fan van de Object 705. Het viel me ook op dat je "maar" 163.000xp moet grinden voor de Object 705A. Maar inderdaad eerst die Ace proberen scoren. Met 5k damage haalde ik enkel maar een 2nd badge ...
De WZ moet ik nog beginnen bij de T8, ik dacht dat de Sheridan ( uiteraard wel met stock gunKepro schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:01:
Sheridan en de t100 staan al tijden klaar om aangeschaft te worden echter outclassen de WZ en AMX beide dus geen behoefde om de andere 2 aan te schaffen.

1390 ben ik nog aan het grinden. Achteraf wilde ik eigenlijk de WZ 111-5 A kopen alleen was ik vergeten dat ik die al unlocked had

Wel de obj 263 en de obj 257 verkocht maar voordat ik die ooit weer ga marken zijn we wel enige tijd verder. Sinds ik geen credit boosts heb gaan de credits allemaal niet meer zo hard

[Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 19-03-2018 13:40]
Zal geen slechte tank zijn maar heeft de slechtste camo en is nog groter dan een Patton. Ik moet de 257 ook nog verkopen. Ik heb 3 tier 9 grinds nujantje 2 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:39:
[...]
De WZ moet ik nog beginnen bij de T8, ik dacht dat de Sheridan ( uiteraard wel met stock gun) en de AMX de 2 beste lights waren? Op basis van gamereplays kwamen die er wel het beste uit iig.
1390 ben ik nog aan het grinden. Achteraf wilde ik eigenlijk de WZ 111-5 A kopen alleen was ik vergeten dat ik die al unlocked had![]()
Wel de obj 263 en de obj 257 verkocht maar voordat ik die ooit weer ga marken zijn we wel enige tijd verder. Sinds ik geen credit boosts heb gaan de credits allemaal niet meer zo hard

Edit: 4 t9 grinds, ik heb de obj 430 ook sinds dit weekend.
[Voor 3% gewijzigd door Kepro op 19-03-2018 14:04]
Die Obj430 en Obj430U zijn wel echt eindbaas delux. Zeker nu ze in maart nog top-of-the-tree zijn, gaat het hard met de (crew)xp.
Volgende maand is trouwens de T-100 top-of-the-tree. Dus dan ga ik met die grind aan de slag. Moet alleen nog de X unlocken.
Sheridan heb ik wel, maar vind ik moah. AMX 13 105 is gewoon genieten, dus eens met @Kepro.
Volgende maand is trouwens de T-100 top-of-the-tree. Dus dan ga ik met die grind aan de slag. Moet alleen nog de X unlocken.
Sheridan heb ik wel, maar vind ik moah. AMX 13 105 is gewoon genieten, dus eens met @Kepro.
Selks
Kepro schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:52:
[...]
Zal geen slechte tank zijn maar heeft de slechtste camo en is nog groter dan een Patton.
Hadden jullie dat niet ff wat eerder kunnen vertellen, had me 6 miljoen gescheeldTige schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:24:

Ik moet hem nog ff wat meer spelen, ik vond de T49 echt één van de leukste tanks in de game op dit moment dus ik hoop dat de Sheridan wel iets meer van hetzelfde is. Vond hem wel echt traag draaien alleen. Camo is toch overrated ik loop toch alleen maar te racen en te brawlen met dat ding

Echt spotten voor het team, is vooral leuk mid en endgame, early game weet elke bot waar ze moeten staan tegenwoordig.
Ja die obj 430 is inderdaad echt een goede tank nu die naar T9 is geplaatst. T10 armor op een T9 med, met 200 pen is dat ding frontal niet te pennen. 430U inderdaad ook leuk ding alleen bij mij is die nog niet echt een succes

De T49 is momenteel echt mn favo tank, grappig genoeg met de crew er in van mn vorige favo (de tier 7 M41 bulldog met 10 clip van voor de nerf des doods).
Ik speel hem met 152mm derp (al weet ik dat de single shot officieel de beste keus is) en zonder vision equipment, gaat puur om het derpen en wegwezen. Haal vaak ook hele leuke resultaten, een paar K dmg is zo geregeld
Nog even over de T28: ik ben gewoon geen fan van turretless TDs, wat wellicht ook mijn passieve speelstijl er in verklaart. Ik run ook dubbele repair kits, puur om die frustratiemomenten met een light op je kont te voorkomen.
Halverwege de grind kwam de HD buff, de frontal armor is nu (zeker op lange afstand) echt zeer effectief geworden.. in combinatie met de geweldige gun en eerdere speed buff is dit dus *het* moment om hem te spelen.. if you like that sort of thing. Ik ga hem echter verkopen zodra ik zn tier9 opvolger unlocked heb, turretless of niet, de doom turtle is te cool om niet in de garage te hebben
Ik speel hem met 152mm derp (al weet ik dat de single shot officieel de beste keus is) en zonder vision equipment, gaat puur om het derpen en wegwezen. Haal vaak ook hele leuke resultaten, een paar K dmg is zo geregeld

Nog even over de T28: ik ben gewoon geen fan van turretless TDs, wat wellicht ook mijn passieve speelstijl er in verklaart. Ik run ook dubbele repair kits, puur om die frustratiemomenten met een light op je kont te voorkomen.
Halverwege de grind kwam de HD buff, de frontal armor is nu (zeker op lange afstand) echt zeer effectief geworden.. in combinatie met de geweldige gun en eerdere speed buff is dit dus *het* moment om hem te spelen.. if you like that sort of thing. Ik ga hem echter verkopen zodra ik zn tier9 opvolger unlocked heb, turretless of niet, de doom turtle is te cool om niet in de garage te hebben

[Voor 45% gewijzigd door _Anvil_ op 19-03-2018 15:55]
Heb beste mooie potjes met de 105, echter is de winrate om te janken. De 90 lag mij beter kwa winrates en lol. Iemand goede tips?
Whatever.
Lees nog niets dat 1.0 woensdag komt. Zal dus wel volgende week worden.
Ik ben helemaal niet positief over de 13 105. Vind de pen nog steeds veel te laag en de gun handling is abominabel. Gisteren er 5 games mee gespeeld, Selks en dobla_hunter kunnen beamen hoeveel pech ik ermee had. Gewoon standaard elke game minimaal 2 volledige clips fully aimed missen of bouncen. Ultra frustrerend.
Kwam nog een enemy 13 105 tegen die 15 shots had gedaan, 15 hits en 13 pens. Noiu dat heb ik echt NOOIT in die tank. En ja, ik speel met food, 4 skilled crew en Vert stab.
Geef mij maar de Sheridan, ik heb daar 1000% meer plezier en betere games in. Gisteren 1 Sheridan game gespeeld op een niet geschikte map: 7K combined.
Sheridan > AMX 13 105 all day every day
Kwam nog een enemy 13 105 tegen die 15 shots had gedaan, 15 hits en 13 pens. Noiu dat heb ik echt NOOIT in die tank. En ja, ik speel met food, 4 skilled crew en Vert stab.
Geef mij maar de Sheridan, ik heb daar 1000% meer plezier en betere games in. Gisteren 1 Sheridan game gespeeld op een niet geschikte map: 7K combined.
Die speelde dan zeer waarschijnlijk met full gold.Mr_Size schreef op maandag 19 maart 2018 @ 16:43:
Ik ben helemaal niet positief over de 13 105. Vind de pen nog steeds veel te laag en de gun handling is abominabel. Gisteren er 5 games mee gespeeld, Selks en dobla_hunter kunnen beamen hoeveel pech ik ermee had. Gewoon standaard elke game minimaal 2 volledige clips fully aimed missen of bouncen. Ultra frustrerend.
Ik denk dat het echt speelstijl gebonden is. Zo ligt de Patton mij helemaal en bij @Mr_Size niet 

Kijk mijn laatste replay eens. Heb geen gold nodigRussica schreef op maandag 19 maart 2018 @ 16:51:
[...]
Die speelde dan zeer waarschijnlijk met full gold.

[Voor 17% gewijzigd door Kepro op 19-03-2018 17:07]
Is de T71 DA dan niks voor je? Okay, de clip is kleiner en de tank is (visueel gezien) minder mooi, maar die tank is een beest! Of beter gezegd, een schattig klein poekie poekie tankje die je de tering in cirkelt met 900 clip potential. En de clip reload is ook een stuk korter dan ie bij de Bulldog was._Anvil_ schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:48:
De T49 is momenteel echt mn favo tank, grappig genoeg met de crew er in van mn vorige favo (de tier 7 M41 bulldog met 10 clip van voor de nerf des doods).
Turretless TD's, ik krijg ze niet aan de praat. Incidenteel heb ik er een leuke pot in, maar meestal is het maar flut. Grats met je Pools in de TT28 iig, top resultaat.Nog even over de T28: ik ben gewoon geen fan van turretless TDs, wat wellicht ook mijn passieve speelstijl er in verklaart. Ik run ook dubbele repair kits, puur om die frustratiemomenten met een light op je kont te voorkomen.

Ow zeker, ga hem ooit nog wel eens kopen denk ik, maar zit niet in die tech tree tak.Gaius schreef op maandag 19 maart 2018 @ 19:35:
[...]
Is de T71 DA dan niks voor je? Okay, de clip is kleiner en de tank is (visueel gezien) minder mooi, maar die tank is een beest! Of beter gezegd, een schattig klein poekie poekie tankje die je de tering in cirkelt met 900 clip potential. En de clip reload is ook een stuk korter dan ie bij de Bulldog was.
[...]
Wat de tier 10 lights betreft, puur op WR is de T-100 het beste. Als ik de unicorn streamers moet geloven, zijn de Sheridan en de Chinees ook best OK. De Rheinmetal schijnt echt met afstand de meest slechte te zijn. Maar het blijft persoonlijk. QB heeft laatst een goeie video gemaakt met zijn visie er op nu, eindconclusie was nog steeds dat elke t10 med beter is in 90% van wat de lights horen te doen.
Maar toch presteer ik in de AMX 105 beter dan sommige tier 10 meds.
ook de WZ 132-1 speelt lekker weg.

[Voor 22% gewijzigd door Kepro op 20-03-2018 08:48]
Dit topic is gesloten.