Inderdaad. Ik zei nog zo aan de begin van de game: Type 64 go spot tracks. En dan gaat die bob de stad in.GJP80 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:41:
[...]
Crash kon niet meer damage doen, omdat zijn scout weigerde te spotten...

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Inderdaad. Ik zei nog zo aan de begin van de game: Type 64 go spot tracks. En dan gaat die bob de stad in.GJP80 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:41:
[...]
Crash kon niet meer damage doen, omdat zijn scout weigerde te spotten...
Je kan steeds elke tank kiezen die je wilt. Zijn geen vaste ranks meer.jantje 2 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:13:
[...]
Ik ga denk ik ranked battles spelen met mijn T22 - Med komt dat ding ook nog eens uit de garage, volgens mij bouw je per tank toch ranks op en niet meer overal? Gisteren 1 game gespeeld maar die is ook al powercreeped. T110E5 schiet met ap door me turret cheek heen>.< Daarnaast heeft de obj 257 atm veel betere sidearmor
Welk probleem is dat dan? Dat je niet elke battle wordt murw gebeukt met +2 matchmaking?crusader1983 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:34:
Ellende, ik heb begrip voor het probleem, maar de oplossing is bagger.
En dan beginnen ze ook nog met de kv-5
Veel plezier met je 167 pen in tier x battlecrusader1983 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:34:
Preferential MM will continue to slowly be phased out, even with vehicles that already have it. The first planned vehicle will be KV-5. The nature of those changes aren’t worked out yet. Though there will likely be the option for gold compensation or the rebalanced vehicle.
On that note, these plans exist only for Tier 8 premium tanks. Lower (and less expensive) tiers will likely have something different happen to them.
Ellende, ik heb begrip voor het probleem, maar de oplossing is bagger.
En dan beginnen ze ook nog met de kv-5
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Die zal vast wel worden meegenomen in de rebalance.nvidia666 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:19:
[...]
Veel plezier met je 167 pen in tier x battle
Kv - 5 buffen heb ik niks op tegenRussica schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:12:
[...]
Die zal vast wel worden meegenomen in de rebalance.
i hear you.Kepro schreef op maandag 26 februari 2018 @ 22:00:
Het lijkt wel of er bij rank 10 in een keer een omslag is van teams. Teamkills, roll over en meest idiote spelers. Ik vraag me echt af hoe sommige spelers rank 10 halen
Ik ben heel benieuwd wat er precies gaat gebeuren. Tier 8 is wat mij betreft een apart beestje. De pref tier 8 MM tanks zijn meer slachtoffer van powercreep dan andere tiers volgens mij. Ik heb er dan ook geen problemen mee dat die tanks aangepast worden of, wat ook een optie zou kunnen zijn volgens het artikel, ingeruild kunnen worden. Als ze de tanks willen inruilen voor andere tanks ben ik wel benieuwd of er nog nieuwe tanks bij gaan komen. In het geval van de IS-6, IS-6B en KV-5 kon je ze niet inruilen tegen een Defender. Tja, voor de rest zijn er toch geen interessante tier 8 Russische HT's.Arjant2 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:16:
Mijn IS-6 verlaat de garage ook nooit meer. Gewoon waardeloos momenteel. Als de preferential MM dan ook nog verdwijnt dan mag hij nog flink gebuffed worden.
Whatever.
Geen last van lagspikes, maar ik zit dan ook niet bij Ziggo (die volgens mij vooral de problemen had).Harmen schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:22:
Bij mij zijn de lags en hoge pings nog niet voorbij, gisteren nieuwe connectbox aangesloten. Helaas nog steeds een ping van 150-200ms. Wat is jullie ervaring de laatste dagen?
WoT stats
Velen doen niets liever, ik doe liever niets
Ik had afgelopen weekend nergens last van. En ik zit wel bij ZiggoElPaco schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:29:
[...]
Geen last van lagspikes, maar ik zit dan ook niet bij Ziggo (die volgens mij vooral de problemen had).
Gisteren ook weer 200ms pings en lagspikes gehad, ook bij Ziggo inderdaad. Paar potjes gedaan maar speelt gewoon totaal niet, kan me helemaal niet focussen.Harmen schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:22:
Bij mij zijn de lags en hoge pings nog niet voorbij, gisteren nieuwe connectbox aangesloten. Helaas nog steeds een ping van 150-200ms. Wat is jullie ervaring de laatste dagen?
Gisteren tot rank 5 gespeeld volgens mij, had 1 game losing team evenveel xp als de nr1, stond ik als nr 2 in de lijst maar kreeg ik wel een chevron dat was wel nice. Ik ben benieuwd hoe de hogere ranks zullen gaan. Steamrolls heb ik tot nu toe elke game nog gehad eigenlijk, niet echt spannende games.Kepro schreef op maandag 26 februari 2018 @ 22:00:
Het lijkt wel of er bij rank 10 in een keer een omslag is van teams. Teamkills, roll over en meest idiote spelers. Ik vraag me echt af hoe sommige spelers rank 10 halen
hier ook ziggo en 200/300ms ping en veul packetloss. Echt niet te doen, zowel op EU1 en EU2 warped alles heen en weer. Maar het ligt niet perse aan ziggo; de 1.0 testserver doet het prima. En als ik eerst met wtFast (soort vpn) verbinding maak met een server in Duitsland en dan inlog op EU1 heb ik keurig 30ms. Dr gaat dus iets mis 'onderweg' naar EU1/2.Harmen schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:22:
Wat is jullie ervaring de laatste dagen?
[Voor 24% gewijzigd door Arjant2 op 27-02-2018 10:15]
Klinkt een beetje als de mappen op de PS4, die herken je ook haast niet doordat er ineens veel meer diepte is gekomen. Persoonlijk ben ik wel een beetje bang dat de rust en het overzicht uit de maps daardoor wel verdwijnt.Arjant2 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:13:
Gister voor het eerst even de beta opgestart van 1.0 maar WAUW... de YT filmpjes doen het geen eer aan. Echt indrukwekkend. Even wennen wel, zonder te kijken op de kaart dacht ik de goede kant op te rijden op Fishermansbay.... tot ik halverwege de map stond en dacht waar is dat dorp nou? (andere kant dus)
Wat me vooral opviel is dat je nu veel meer diepte ziet, hoogteverschillen zijn veel duidelijker en trekken je het spel echt in.
@Harmen totaal geen last van lagspikes (hier glasvezel)
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
KV-5 Stronk tenkGJP80 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:12:
Je mag nooit teveel verwachten van je team, maar deze top tiers waren wel heel karig...![]()
[afbeelding]
Ik had gisteravond weer een normale ping tussen de 20-40ms, wat een verschil zeg! Had gelijk de smaak weer te pakken. Hopelijk blijft het zo.Mr_Size schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:16:
@jantje 2 Wat betreft het Ziggo verhaal: ik heb gisterenavond nog even contact gehad met iemand van Ziggo via de chat. Not sure of het een zoethoudertje was, maar de medewerker wist me te vertellen dat het probleem bij Ziggo bekend was en dat ze er mee bezig waren.
Ik uiteraard gevraagd hoe lang het nog duurt en toen zei hij: in de loop van de week.
Eigenlijk dus lekker vaag aan het lijntje gehouden, maar ja hopelijk klopt het wel dat ze een probleem hebben geïdentificeerd en zijn ze er idd mee bezig.
Zoals gezegd: aan het begin van de avond had ik gewoon keurig 30-40 ms. Pas na 1-1,5 uur begonnen bij mij de problemen weer...
Whatever.
Ja bij mij was het gisteravond ook verholpen.Harmen schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 08:36:
Ik had gisteravond weer een normale ping tussen de 20-40ms, wat een verschil zeg! Had gelijk de smaak weer te pakken. Hopelijk blijft het zo.
Ik ben deze hypothese aan het testen met een verse crew in de is7, voorlopige conclusie na een paar avonden is dat skills in russia niet noodzakelijk zijn cq volkomen onnodigMr_Size schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:04:
[...]
Ik selecteer RASSHIA IS-7 met 'slechts' 3 skilled crew: alles gaat raak.
Ik merk dat ook nogal, maar dan helaas aan de ontvangende kant. Alleen maar stukgemaakt door bullshit schoten van Russische tanks..Mr_Size schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:04:
[...]
Iig wel nog op de valreep Rank 10 gehaald door met de IS-7 iedereen en zijn moeder te snapshotten. Accuracy (stats) blijven echt de grootste bs van WoT. Gisteren meerdere potjes met de E50M en de Super Conqueror gespeeld (op papier accurate guns): nagenoeg alles ging de grond in. Echt fucking bizar. En beide tanks hebben dikke 4+ skilled crew.
WoT stats
Ik heb gisteren ook even getest en bij mij was de lag gelukkig ook weg, wat een verademing. Ik dacht laat ik eens die super underpowerde obj 268 V4 spelen, wat is die tank slecht. Achteruit gaat die maar 20 km/h geen turret, maar 50 km/h voorruit, sta je tegen een andere 268 V4 kan je elkaar gewoon niet pennen maar 650 alpha en redelijke gunstats.Mr_Size schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:04:
[...]
Ja bij mij was het gisteravond ook verholpen.
Jammer dat Ziggo niet meteen de bot teams en schijt RNG kon fixen![]()
![]()
Iig wel nog op de valreep Rank 10 gehaald door met de IS-7 iedereen en zijn moeder te snapshotten. Accuracy (stats) blijven echt de grootste bs van WoT. Gisteren meerdere potjes met de E50M en de Super Conqueror gespeeld (op papier accurate guns): nagenoeg alles ging de grond in. Echt fucking bizar. En beide tanks hebben dikke 4+ skilled crew.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
De tank is wel prima maar het dak is van boter en het kanon is mega inaccuraat.jantje 2 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:58:
[...]
Ik heb gisteren ook even getest en bij mij was de lag gelukkig ook weg, wat een verademing. Ik dacht laat ik eens die super underpowerde obj 268 V4 spelen, wat is die tank slecht. Achteruit gaat die maar 20 km/h geen turret, maar 50 km/h voorruit, sta je tegen een andere 268 V4 kan je elkaar gewoon niet pennen maar 650 alpha en redelijke gunstats.
Uiteindelijk viel het tegen door wat slechte games, maar die tank gaat wel echt nergens over. Die LFP is eigenlijk autobounce als je op gelijk niveau staat en kan je alleen cupola pennen of met heat de lfp denk ik. UFP wordt weak als je er iets boven staat en pent weer iedereen je. Lekkere vage tank is het iig wel.
Soms echt van heeeee hoe wordt ik nu weer gepenned
Speel met Type 5 Heavy dat is mega easyCaveman schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:38:
Rank 10.... ik kom niet verder dan rank 3, en na wat ongelukkig potjes ben ik weer terug op rank 1+. Ik denk zo maar dat het voor een gemiddelde speler niet is weg gelegd, en het kost me ook nog eens kapitalen aan credits
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
WoT stats
[Voor 26% gewijzigd door Catscratch op 03-03-2018 19:46]
Ik zie hier geen plaatje?Catscratch schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 15:17:
Na anderhalf jaar zoeken nog eentje in Rusland gevonden! Staat mooi op mijn bureau naast m'n Object 704.![]()
[afbeelding]
Arf ... linken van dropbox. Poging 2, heb m'n post gewijzigd.
Bijna altijdOkars schreef op zondag 4 maart 2018 @ 01:46:
........ Hebben jullie dit ook wel eens?
WoT stats
Ik wil hem wel graag hebben ja, maar ik heb WG alweer genoeg gesponsord voor het komende half jaar.Kepro schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:11:
@Mr_Size De patriot is weer verkrijgbaar dit weekend. Jij wou die tank toch?
[Voor 7% gewijzigd door Mr_Size op 04-03-2018 17:32]
Die is mooi ! Beetje jaloers...Catscratch schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 15:17:
Na anderhalf jaar zoeken nog eentje in Rusland gevonden! Staat mooi op mijn bureau naast m'n Object 704.![]()
[afbeelding]
Volgens mij is de bottom tier matchmaking nog niet erkend als een issue, dus je kon nog wel 's lange tijd TD's aan het spelen zijn.Okars schreef op zondag 4 maart 2018 @ 11:03:
Het is dus niet iets unieks.
Okay, dan ga ik gewoon Tank Destroyers spelen tot de situatie zich normaliseert; daarmee kun je nog wat als laagste tier...
acchh object 268 V4 spelen is geen straf, en je bent ook nooit bottom tierGaius schreef op maandag 5 maart 2018 @ 07:53:
[...]
Volgens mij is de bottom tier matchmaking nog niet erkend als een issue, dus je kon nog wel 's lange tijd TD's aan het spelen zijn.
Brand valt in verhouding wel mee, je engine daarentegen ligt er wel bijna elke game 2x uitKepro schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:55:
@jantje 2 brand de 268-4 zo snel? Heb er nog geen last van gehad. Nog 2 ranks en dan level 15. Eens kijken hoever ik kom. Jammer dat je ook geen 5k aan bonds kan binnen kan harken met de ranked battles zodat je een imp equip kan kopen. Kom nu net iets te kort.
[Voor 14% gewijzigd door jantje 2 op 05-03-2018 10:23]
[Voor 29% gewijzigd door Kepro op 05-03-2018 10:42]
TanksKepro schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:40:
@jantje 2 wat ga je anders van bonds kopen? (Hoe heet dat andere gebeuren wat je ervoor kan kopen?)
Edit: directives
https://eu.wargaming.net/...products/wot/articles/52/
[Voor 30% gewijzigd door Kepro op 05-03-2018 11:08]
An sich prima hoor, ik speel ze best wel veel. Archer, M10, Achilles, Su-100, SU-122-44. Heb net de T28 Proto unlocked, zij het dat ik geen free XP heb om erin te investeren (zit allemaal in de eveneens net unlockte T-44). Stock wil ik hem echt niet spelen dus die moet wachten helaas.Gaius schreef op maandag 5 maart 2018 @ 07:53:
[...]
Volgens mij is de bottom tier matchmaking nog niet erkend als een issue, dus je kon nog wel 's lange tijd TD's aan het spelen zijn.
T25 AT is een hele goede tank, tier voor tier een goede gun, redelijke mobility. Vond het een fijne TD om te spelen. Beter als de T25/2? Anders, je hebt een vast turret en iets minder gun depression.Okars schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:44:
[...]
An sich prima hoor, ik speel ze best wel veel. Archer, M10, Achilles, Su-100, SU-122-44. Heb net de T28 Proto unlocked, zij het dat ik geen free XP heb om erin te investeren (zit allemaal in de eveneens net unlockte T-44). Stock wil ik hem echt niet spelen dus die moet wachten helaas.
Ik zou de T25 AT nog kunnen spelen om daarmee de 105mm te unlocken. Is dat een beetje een leuke tank? Iemand ervaring mee? Leuker dan de T25/2?
Laatste campaign moet je dan wel gespeeld hebben, X aantal battles ed. en als je dan 4k bonds had dan kon je kiezen voor een van de reward tanks. Verder in zo'n Q & A gelezen dat ze wel van plan zijn om dit eventueel ook naast campaigns te doen dat je met bonds ook tanks kan gaan kopen.Kepro schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:55:
Ik ontvang zon 5-9 bonds gemiddeld per game in de normale game modus. Ow, wist niet dat dat kon. Heb je een link? Misschien toch maar sparen voor een 907. mn inproved equip op de AMX 105 doet prima zn werk.
[Voor 29% gewijzigd door jantje 2 op 05-03-2018 12:05]
[Voor 4% gewijzigd door GJP80 op 06-03-2018 22:11]
Dat zie je helemaal verkeerd! Kijk naar zijn winrate per tank... het is gewoon meer een Tank Destroyer speler, de IS6 heeft hij gewoon nog niet zo onder de knieGJP80 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:11:
Zie hier de reden waarom Wargaming nooit wat aan bots zal doen:
Technisch gezien staat hij op -50 dmg aangezien hij mijn light tank zo nodig moest duwen...![]()
![]()
![]()
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Ik moet toegeven, met een average damage van 76 op zijn Skorpion G 60% winrate halen... Er zijn er genoeg die dat niet halen...Rianata schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 01:37:
[...]
Dat zie je helemaal verkeerd! Kijk naar zijn winrate per tank... het is gewoon meer een Tank Destroyer speler, de IS6 heeft hij gewoon nog niet zo onder de knie
WoT stats
Dit is toch geen bot? Of zie ik dat nu verkeerd? Volgens mij is het gewoon een speler die niet weet hoe het spel werkt... een beetje bot zou toch betere stats halen dan dit (en ook andere level voertuigen hebben, dat is volgens mij de hoofdredenen om een bot te laten draaien)GJP80 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:11:
Zie hier de reden waarom Wargaming nooit wat aan bots zal doen:
Technisch gezien staat hij op -50 dmg aangezien hij mijn light tank zo nodig moest duwen...![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Less = more
Dan moet je ook maar niet te veel luisteren naar die mensennYzEkE schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:30:
Eindelijk heb ik mijn eerste tier X, kan ik eindelijk ook eens proberen wat die ranked battles mij gaan opleveren. De credits zijn alvast welkom.
Ik heb nu de IS-7, en volgens wat ik hier lees moet dat wel goedkomen in ranked. Ben wel niet van plan om uren tijd te steken in ranked het blijft dus voor het plezier.
Over het bot zijn, laatst werd ik ook weer beschuldigd van een bot te zijn. Ik maak dan soms wel eens een verkeerde beslissing, maar als ik dan vraag aan die personen wat ik mis deed, of moest gedaan hebben krijg ik nooit een antwoord![]()
En net zoals zovele kijk ik ook uit naar de grafische update van WOT, Ik hoop gewoon dat ze de servers goed in orde zullen hebben dat iedereen ervan kan genieten bij release, en dat er niet geklaagd moet worden over slechte latencys. Vooral met het feit dat de playerbase toch zeker kortstondig wel wat zal groeien.
Denk ook niet dat het een bot is.IWriteCode schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:49:
[...]
Dit is toch geen bot? Of zie ik dat nu verkeerd? Volgens mij is het gewoon een speler die niet weet hoe het spel werkt... een beetje bot zou toch betere stats halen dan dit (en ook andere level voertuigen hebben, dat is volgens mij de hoofdredenen om een bot te laten draaien)
[Voor 8% gewijzigd door Arjant2 op 07-03-2018 14:52]
Heb sinds een tijdje de Panther II maar nog compleet stock, de 7,5cm L/100 is voor de reguliere Panther prima maar zelfs met de APCR heeft het ding moeite om tanks van Tier 9 te penetreren. (laat staan T10)ElPaco schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:14:
Overigens is het hard werken om een winrate van 30% te halen in een tank, daarvoor moet je actief potjes gaan verliezen...
Maar deze jongen had dat ook nog na een paar honderd battles, op een premium tank (die dus geen last heeft van stock zijn)..JariMighty schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:03:
[...]
Heb sinds een tijdje de Panther II maar nog compleet stock, de 7,5cm L/100 is voor de reguliere Panther prima maar zelfs met de APCR heeft het ding moeite om tanks van Tier 9 te penetreren. (laat staan T10)
Momenteel iets van 13 battles en nu al een WR van 30%.
De stats die ik nu heb reflecteren het niet terug op de Panther II helaas, misschien wordt het beter als ik de 8,8cm kan monteren wanneer ik de rupsbanden en koepel heb onderzocht.
WoT stats
Ik heb nu 5122 battlesjantje 2 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:43:
[...]
Ik weet verder je stats niet en hoeveel battles je hebt gespeeld maar er zijn vaak zat mensen tussen de 48-52% die denken dat ze een WoT Koning zijn en alles beter weten dan de rest, terwijl ze zelf ook nooit verder komen dan average
ik had dit ook altijd, en nu spaar ik meestal genoeg free xp, zodat ik toch wel sommige zaken kan overslaan zoals de stock gun als deze niet goed zou zijn. Het zijn natuurlijk keuzes die je zelf moet maken waarvoor je jou free xp wil gebruiken.JariMighty schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:03:
[...]
Heb sinds een tijdje de Panther II maar nog compleet stock, de 7,5cm L/100 is voor de reguliere Panther prima maar zelfs met de APCR heeft het ding moeite om tanks van Tier 9 te penetreren. (laat staan T10)
Momenteel iets van 13 battles en nu al een WR van 30%.
De stats die ik nu heb reflecteren het niet terug op de Panther II helaas, misschien wordt het beter als ik de 8,8cm kan monteren wanneer ik de rupsbanden en koepel heb onderzocht.
Heb ik ook, alhoewel ik moet zeggen, ten opzichte van de eerste week lijkt de teamplay in ranked soms wel wat beter te worden. Dat scheelt al, zeker als het wat spannende potjes zijn, zoals 5vs5.Kepro schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:26:
Gister rank 13 gehaald in ranked battles. Rank 14 zal ik nooit halen ivm tijd gebrek. Ik vind ranked na een tijdje wel saai worden. Mis het platoonen/gezelligheid wel.
Selks
Ik heb gisteren ook een aantal spannende potjes gehad. Ik carry het team en krijg nog alle shit over meTige schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:51:
[...]
Heb ik ook, alhoewel ik moet zeggen, ten opzichte van de eerste week lijkt de teamplay in ranked soms wel wat beter te worden. Dat scheelt al, zeker als het wat spannende potjes zijn, zoals 5vs5.
Ik moet nog 1 chevron voor rank 15 en dan geloof ik het ook wel weer.
Lel....dat was inderdaad lekker pech als dat gebeurdKepro schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:18:
[...]
Ik heb gisteren ook een aantal spannende potjes gehad. Ik carry het team en krijg nog alle shit over me. Word alleen moe van alle Type 5 met de HÈ. Gisteren el halluf... ik in de Patton op de bekende medium plek. Zie ik dat een type 5 helemaal aan de andere kant van de map de heuvel op rijd (dus bijna tegen render distance aan). Hij krijg natuurlijk hit markers schiet blind? En pent mijn cuppola van 500+ meter. Gg was close. 1600 damage. HÈ so much skill.
Ik zie wel dat je meest gespeelde tanks allemaal redelijk borderline OP tanks zijn, T67, hellcat en E25, dus de kans dat je winrate hierdoor iets hoger is dan hoort te zijn is wel mogelijk omdat het met die tanks net wat makkelijker is.nYzEkE schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:25:
[...]
Ik heb nu 5122 battlesen stats ik weet niet op welke stats jij voortgaat (noobmeter ja slechte week achter de rug), maar de eerste 2-3000 battles waren nu gezien echt slecht. Ik heb nu al men winrate globaal boven de 50% gekregen, en dat gaat toch heel traag naar mijn inziens die eerste battles compenseren. Bijleren is altijd leuk voor mij, maar plezier komt op de eerste plaats en ik kan ook maar 6uur per week spelen (3kinderen en een vrouw vragen nu eenmaal wat tijd)
[Voor 46% gewijzigd door jantje 2 op 08-03-2018 09:45]
Selks
Het is ook vrij typisch dat dit standaard de tanks zijn die als laatste doodgaan. En dat komt niet doordat ze nu zo'n geweldige impact hebbenTige schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:43:
Ik ben blij dat ik geen Type's in de garage heb staan.
Spelers die je tegen komt, scoren over het algemeen wel 2.000+ rWN8. Behalve de Type5 spelers. Als je het per battle dus voor elkaar krijgt om volledig random twee of drie shells (gold ofc) te raken, maak je al goede kans op een chrevron, of om er geen te verliezen als je team nog slechter is dan jij als Type5 speler.
Nee, deze tank werkt prima in de game...
Ik ben zo blij dat ik maar weinig goede spelers in zo'n ding tegenkomnvidia666 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:55:
Grille , Conway , Leopard 1 get rekt voor 1400 door mijn Type 5
Sorry iedereen.
Type 5 is zo leuk![]()
![]()
![]()
Heb ongeveer 38k free xp maar kn het niet over mijn hart verkijgen. Ervanuit gaande dat elke match ongeveer 25xp oplevert komt dit uit op 1.500+ gevechten.nYzEkE schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:25:
ik had dit ook altijd, en nu spaar ik meestal genoeg free xp, zodat ik toch wel sommige zaken kan overslaan zoals de stock gun als deze niet goed zou zijn. Het zijn natuurlijk keuzes die je zelf moet maken waarvoor je jou free xp wil gebruiken.
Historisch gegroeidjantje 2 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:37:
[...]
Ik zie wel dat je meest gespeelde tanks allemaal redelijk borderline OP tanks zijn, T67, hellcat en E25, dus de kans dat je winrate hierdoor iets hoger is dan hoort te zijn is wel mogelijk omdat het met die tanks net wat makkelijker is.
geel-groen is goed voor mij, beteren willen we altijd. Maar dat komt maar met meer spelen denk ik dus no offense takenjantje 2 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:37:
Maar opzich zien je stats er niet heel slecht uit, zeker je last 1k battles laat gewoon zien dat je redelijk speelt en tussen geel en groen valt, dus gewoon gemiddeld bent. ( no offense) Ervan uitgaande dat dit niet allemaal die OP tanks zijn ofc
Bedankt voor de tip, ik heb al gemerkt dat ik meer moet schieten, eens meer risico schoten moet nemen, dan zullen er misschien die 1-2 schoten meer per game zijn. Zeker in men Russische magische tanksjantje 2 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:37:
Op T6 - T7 zou ik proberen te richten op 1-1,2k damage gemiddeld per potje voor jou en dan gewoon te spelen zoals je normaal doet(niet ineens alles omgooien ) Dat is ongeveer 1-2 schoten meer dan je nu gemiddeld doet.
Mijn idee. Zeker als je al minder tijd hebt om te spelen zou ik gaan voor kwaliteitstijd. Maar goed, dat hangt volledig van je portemonnee af natuurlijk. Ik ga iig niet met de Pershing spelen met de 160mm pen gun.nYzEkE schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:38:
Je hebt natuurlijk ook nog de optie om accelerated crewtraining af te zetten op tanks die je al volledig gereseached hebt, maar dan heb je natuurlijk nog gold nodig om die om te zetten naar freexp, en daar durf ik wel eens denken dat ik liever de stock gun oversla om een leukere avond te hebben dan te zitten sakkeren op een gun.
Meer spelen (moet ik ook nog steeds eens doen), yes, maar ook vooral naar jezelf durven kijken. Als je aan puin geschoten wordt kun je zonder na te denken direct doorgaan met een andere tank natuurlijk, maar daar leer je niet zoveel van denk ik. Probeer even na te gaan waarom je aan puin werd geschoten en hoe je het een volgende keer beter kunt aanpakken. Je eigen replays nog 's bekijken kan ook zeer leerzaam zijn.geel-groen is goed voor mij, beteren willen we altijd. Maar dat komt maar met meer spelen denk ik dus no offense taken. En neen het is vooral de IS-7 lijn, en E100 lijn die ik gespeeld heb, en voor de rest tankjes dubbelen
Welja dat maakt het zo plezierig omdat het de lotterij is hoeveel damage je gaat doen.Roozzz schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:19:
[...]
Ik ben zo blij dat ik maar weinig goede spelers in zo'n ding tegenkom
Waar spaar je dit dan wel voor? Ik zet mijn free xp juist heel bewust in om tanks te skippen (ik start meestal op t5) of modules aan te schaffen. De meeste tanks zijn stock absoluut dramatisch, dus daar ga ik mijn plezier niet door laten vergallenJariMighty schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:12:
[...]
Heb ongeveer 38k free xp maar kn het niet over mijn hart verkijgen. Ervanuit gaande dat elke match ongeveer 25xp oplevert komt dit uit op 1.500+ gevechten.
Same here, niets ergers dan een tier 8 of 9 stock grind. Niet leuk.. en slecht voor je statsRoozzz schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:31:
[...]
Waar spaar je dit dan wel voor? Ik zet mijn free xp juist heel bewust in om tanks te skippen (ik start meestal op t5) of modules aan te schaffen. De meeste tanks zijn stock absoluut dramatisch, dus daar ga ik mijn plezier niet door laten vergallen
[Voor 6% gewijzigd door _Anvil_ op 09-03-2018 10:28]
Zonde om die free xp aan low tiers uit te geven. Meeste tanks speel ik ook wel stock: elke dag even de dubbele xp halen. Gaat toch behoorlijk sneller dan free xp sparen.Roozzz schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:31:
[...]
Waar spaar je dit dan wel voor? Ik zet mijn free xp juist heel bewust in om tanks te skippen (ik start meestal op t5) of modules aan te schaffen. De meeste tanks zijn stock absoluut dramatisch, dus daar ga ik mijn plezier niet door laten vergallen
Lol zijn precies ook niet de slimste spelers_Anvil_ schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:27:
[...]
Same here, niets ergers dan een tier 8 of 9 stock grind. Niet leuk.. en slecht voor je stats![]()
Laatst totaal onverwacht HT12.3 gehaald, vlak nadat ik weer met WoT begonnen was na een week of 9 niet gespeeld te hebben:
[video]
http://wotreplays.eu/site/4217167#cliff-ronny555-e_100
[Voor 6% gewijzigd door Kepro op 09-03-2018 21:53]
"The WG code is not valid. Please try again."Kepro schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 21:53:
Bonus Code (EU, NA, ASIA)
PLAYTWA
It will give 500 gold and 7 days of premium but you will get everything after version 1.0 comes. I suspect it’s also linked to the release of Total War: Arena.
Werkt hier, tx!Kepro schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 21:53:
Bonus Code (EU, NA, ASIA)
PLAYTWA
It will give 500 gold and 7 days of premium but you will get everything after version 1.0 comes. I suspect it’s also linked to the release of Total War: Arena.
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Hier ook op twee accounts 😎
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
lol, dacht je dat ik auto aim gebruikte dan? de camera stond op zoom out, zo kun je beter zien hoe lang die gasten op me aan het bouncen warennvidia666 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 21:33:
[...]
Lol zijn precies ook niet de slimste spelers.
Trouwens aim je niet via sniper modus op weak spots ? of wat de replay die dit niet toonde ?
[Voor 85% gewijzigd door _Anvil_ op 10-03-2018 07:41]
Azo op zoom out leek het wel auto aim_Anvil_ schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 07:39:
die code is alleen voor Total War Arena volgens de fora...
[...]
lol, dacht je dat ik auto aim gebruikte dan? de camera stond op zoom out, zo kun je beter zien hoe lang die gasten op me aan het bouncen waren
[Voor 17% gewijzigd door kuwerti op 10-03-2018 14:34]
Er gaat geen xp vanaf maar je crew presteert in die tank niet voor 100% zeg maar. Je kunt alleen de crew 'strafloos' wisselen naar een een premium Russische heavy.kuwerti schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 14:29:
allo. ik heb de IS, IS-3, de t-10 en de OBJ-257. ik kan de crew toch gewoon (zonder 'straf'') wisselen tussen deze tanks?
Durf het niet aan (ben bang dat ik experience kwijt raak) :-)
en als je XVM hebt dan vink je dat "aumatically return crew'; gewoon aan?
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details