Ah die actie. Ben niet echt fan van die Chinese lijnen, gun depression is a bitch. Alleen de lights staan nog in planning. Eerst maar eens credits grinden voor de BC, IS7,Conway en Obj 140 die ik waarschijnlijk deze week allemaal unlock...Dweebus schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:21:
[...]
Die Chinese nieuwjaar marathon.
75 keer winnen in een Chinese tank ofzo
working on it. heb maar 2 chinese tanks. premiums.Dweebus schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:21:
[...]
Die Chinese nieuwjaar marathon.
75 keer winnen in een Chinese tank ofzo
m46 of liberte zou ik voor gaan.jantje 2 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:04:
[...]
De opties die ik eventueel heb zijn als volgt :
6000 gold bijleggen :
Lowe --> sinds recente buffs wel nice geworden maar traag
Strv 1 --> zieke gun en camo maar wellicht wat saai om te spelen
Liberte --. goede front armor, meh moblity en verder geen idee ^^
Tussen de 1,2k- 2,5k gold bijleggen :
Pz. 58 mutz --> goede gun en depression en mobility 240 alpha.
Sta 2 --> goede dpm en depression meh gun stats en mobility 240 alpha
M4 Rev --> meh dpm goede depression en redelijke mobility. 400 alpha
Panther 8.8. --. redelijk dpm, meh armor, meh gun depression meh alpha
T54 proto --. goede armor, meh moblity en slechte gun ( 175 pen werkt niet in T10 )
m46 patton kr --> soort kruising tussen pershing en T25 pilot, lijkt me wel goed maar ook meer van hetzelfde
AMX CDC --. snel, goede gun depression, He magnet en redelijke gun
Jammer dat de Patriot en Skorpion en lorr 40t er niet zijn die hadden andere bovenaan het lijstje gestaan.
Die STG /Guard is dat eigenlijk wat?
Wat is nu de ultieme premium om te kopen......zo moeilijk als je het eigenlijk niet veel interesseert.
M46 is goede allrounder en breng goed geld in het laadje. Liberte van hetzelfde, alleen iets minder credits.
Lowe is wel 1 van de beste credit makers, maar moet je idd veel gold bijleggen, en zit je in tier 8
[ Voor 74% gewijzigd door crusader1983 op 17-02-2018 14:58 ]
foutje @Anoniem: 30187
[ Voor 97% gewijzigd door crusader1983 op 17-02-2018 15:00 ]
Heb een stapeltje tier 1, 2, en 3 gekocht. dat gaat prima :-)crusader1983 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:56:
[...]
working on it. heb maar 2 chinese tanks. premiums.
[...]
Ziet er wel cool uit. Maps lijken zo veel groter.
Ik vind de city maps missschien iets minder mooi. Te strak.
Van mij mogen er wel meer open mappen komen.
extra malinovka of prokhorovka erbij ofzo.
Die urban maps ben ik een beetje beu.
extra malinovka of prokhorovka erbij ofzo.
Die urban maps ben ik een beetje beu.
Anoniem: 838013
Nee waarom Swamp eruit? Een van de leukere maps in het spel. Wel blij dat Stalingrad eruit gaat, wat een ruk map was dat.
Swamp is unbalanced. Noord spawn heeft teveel voordelen.Anoniem: 838013 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 18:19:
Nee waarom Swamp eruit? Een van de leukere maps in het spel. Wel blij dat Stalingrad eruit gaat, wat een ruk map was dat.
Met enkele aanpassingen is dat ook verholpen. Beetje makkelijk om elke map die enigszins unbalanced is gelijk maar uit de game te halen.. Er blijven maar weinig maps over op deze manier.Kepro schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:23:
[...]
Swamp is unbalanced. Noord spawn heeft teveel voordelen.
Mijn mening is inderdaad ook dat er nu te weinig maps in rotatie zijn voor de nodige afwisseling.Anoniem: 838013 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:36:
[...]
Met enkele aanpassingen is dat ook verholpen. Beetje makkelijk om elke map die enigszins unbalanced is gelijk maar uit de game te halen.. Er blijven maar weinig maps over op deze manier.
Voor mij mogen er gerust 10 maps bijkomen.
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Jeetje er gaan wel veel mappen uit zeg.
In ieder geval 4 en Kharkov is nog maar de vraag of die terug komt.
En dan zijn de nieuwe mappen voorlopig nog niet klaar...
Wordt wel een beetje eentonig dan.
Zijn allemaal graf mappen die eruit gaan.Arjant2 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:47:
Ligt er maar net aan hoe je de map speelt. Je moet gewoon niet de verkeerde kant pushen. Je kan beide kanten net zo makkelijk pushen als je wilt. Vind ik wel een van de leukere maps waar je nog iets van vrijheid hebt om rond te rijden.Kepro schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:23:
[...]
Swamp is unbalanced. Noord spawn heeft teveel voordelen.
Wel echt super nice dat al die andere grafmappen eruit gaan, dat zijn echt mijn meest gehate mappen zoals Kharkov en vooral Sacred schijtvalley en shitstorm nu alleen Pilsen nog, maar die wordt dacht ik rebalanced. Weer meer city maps, geef mij maar een soort Redshire, zo zouden maps moeten zijn.
Van het weekend me IS-5 ingeruild voor de M4 Rev, veel leukere tank als de IS-5 dus dat is een goede keuze. Games waren alleen drama. Eerste game verloren met 15-1, game erna pak ik iemand anders zn arty hit for 1k+ was ik ook nog 10 games achter elkaar vergeten automatic resupply aan te vinken rijd je daaar telkens rond zonder equipment en is 1ste schot of je engine of je ammorack
Ding is wel gevoelig voor module damage, dat is dan wel wat minder, maar die stats trek ik hopelijk nog wel wat op. Ook de WZ-111 gedriemarked, fijne premium tank is dat altijd leuk om te spelen.
Door alle credits die ik gefarmed heb ook even de WZ-guan-guan-guan-4 teruggekocht om die T10 te unlocken nu met x3 xp voor elke win gaat dat wel lekker hard in een avond 100k gegrind.
[ Voor 10% gewijzigd door jantje 2 op 19-02-2018 10:16 ]
Iets met een ezel en een steen....jantje 2 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:11:
[...]
Games waren alleen drama. Eerste game verloren met 15-1, game erna pak ik iemand anders zn arty hit for 1k+ was ik ook nog 10 games achter elkaar vergeten automatic resupply aan te vinken rijd je daaar telkens rond zonder equipment en is 1ste schot of je engine of je ammorack
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Vind ik nog wel meevallen, de enige grafmap is Stalingrad in mijn ogen.
Ik heb liever dat Fishermans Bay er uit gaat, dat vind ik pas een graf map.
Maar zo heeft iedereen zijn voorkeuren.
[ Voor 20% gewijzigd door Arjant2 op 19-02-2018 10:25 ]
Echt he. Charkov, Himmelsdorf, Ruinberg en Ensk beginnen me een beetje de strot uit te komen.Arjant2 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:47:
Fijn, alle matige maps gaan er zo te zien uit (swamp, Sacred Valley, Stalingrad). Windstorm vind ik wel jammer, die vond ik altijd wel leuk.
En Province komt terug?
Goede herinneringen aan, vooral met de lagere tiers. Echt een map voor de T-70 met z'n trollarmor
En Province komt terug?
Goede herinneringen aan, vooral met de lagere tiers. Echt een map voor de T-70 met z'n trollarmor
Province heeft al in de roulatie gezeten?Okars schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:42:
Fijn, alle matige maps gaan er zo te zien uit (swamp, Sacred Valley, Stalingrad). Windstorm vind ik wel jammer, die vond ik altijd wel leuk.
En Province komt terug?
Hoeveel jaar geleden is dat geweest dan?
Ik denk toch wel een goed jaar of 3 daarna alleen low tiers en in clan wars. Denk dat de map nu 2-3 jaar uit de game is ofso? Geen idee precies maar in higher tiers was die map echt drama eerste klas. Ze moeten wel met een hele goede rebalance komen en een grotere variant anders is dat gelijk al gedoemd om te mislukken.Dweebus schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:28:
[...]
Province heeft al in de roulatie gezeten?
Hoeveel jaar geleden is dat geweest dan?
Ah, inderdaad!jantje 2 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:33:
[...]
Ik denk toch wel een goed jaar of 3 daarna alleen low tiers en in clan wars. Denk dat de map nu 2-3 jaar uit de game is ofso? Geen idee precies maar in higher tiers was die map echt drama eerste klas. Ze moeten wel met een hele goede rebalance komen en een grotere variant anders is dat gelijk al gedoemd om te mislukken.
Heb even verder gezocht en herkende hem weer.
Genoten van die map op lage tiers. Rush naar het midden
De map is nu 1x1km gemaakt, dus 4x zo groot als hij was. En na een tijd was hij tier 1-2 only, scheelde toen al een hoop.
In het begin was die map ook t/m t10..... was erg leuk... alles en iedereen was gespot vanaf het begin van de gameElPaco schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:15:
De map is nu 1x1km gemaakt, dus 4x zo groot als hij was. En na een tijd was hij tier 1-2 only, scheelde toen al een hoop.
Met de Tier II Tetrarch, alles wat maar even bewoog afschieten...
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Wat vinden jullie van de Foch 155? i speel er liever mee dan de Foch B gezien de pen en alfa dmg hoger is.
Hij mag van mij gebufft worden, kortere reload en kortere interval.
Foch B heeft veel meer potentie. Korter reload, betere aim, accurater. Alleen pen is minder.crusader1983 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 23:33:
Wat vinden jullie van de Foch 155? i speel er liever mee dan de Foch B gezien de pen en alfa dmg hoger is.
Ik ben eindelijk van de AMX 65t af. Slechtste tank ever. Ook de M4 Liberte staat in de garage. Heb mijn su 122-44 ervoor ingeruild.
Of met de Mini Maus !! (Pz.Kpfw. 38H 735 (f))TheOmen schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:33:
Met de Tier II Tetrarch, alles wat maar even bewoog afschieten...
By redeeming one of the codes above, you're guaranteed to win five Personal Reserves (+50% XP for two hours). In case your team wins, you'll receive double the amount, so 10 Personal Reserves (+50% XP for two hours). Each of the prizes will be sent to you once the football match is over.
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Ze liepen ook niet echt lekker meer de laatste dagen... veel lag.
Whatever.
Hmm vreemd, sinds afgelopen patch hier eigenlijk nergens last meer van gehad.Harmen schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:24:
Ze liepen ook niet echt lekker meer de laatste dagen... veel lag.
Wel een lekkere actie die 30% korting op hogere tier tanks. Even gauw de grinds naar de IS7 en BC afmaken en voor een habbekrats kopen. Obj 140 zal voor die tijd wel niet meer haalbaar zijn.
Ik zag gister 94.0% staan richting de 3e mark op de AMX 105. Dacht er even lekker voor te gaan zitten maar dan ineens bij 94.7% komt alle pech. Een one shot door een 183, word ik gekanteld door een fucking team mate. Twee nul damage games. Dag 3e mark.
Kepro schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:07:
Ik zag gister 94.0% staan richting de 3e mark op de AMX 105. Dacht er even lekker voor te gaan zitten maar dan ineens bij 94.7% komt alle pech. Een one shot door een 183, word ik gekanteld door een fucking team mate. Twee nul damage games. Dag 3e mark.

Games waren gisteren sowieso drama, alleen maar RNG en schijtteams had 41% winrate op T9 was zo erg dat doen we phrohrovka 3 arties kregen ik gewoon yoloed ben. Had echt geen zin om 10 minuten een bosje te campen, uiteraard arty stunned geen viewrange, dood zonder damage. Sta je tegen een OHO bounce je dat ding met 244 pen, dan maar heat bounce je hem nog 3x....en hij schiet met HE 50% van me crew dood met 1 schot hoe dan WG?

Die M4 Rev gun met 0,31 accucary ( met alles erop en er aan ) raakte ook echt letterlijk niets. Meerdere games met 20+ schoten waarbij er ik nog geen 5 had geraakt. Al met al hééééél veel frustratie gehad.
Uiteindelijk maar 50k gegrind in de WZ111-4 met de x3 bonus, dat had makkelijk 75k kunnen zijn. Hoop nog één avondje de grind te kunnen afronden.
Geen idee, moet ik eens voor je nakijken. Weet wel dat zodra ik voor Marks ga spelen niets lukt of rng tegen gaat staan . Mijn M4 49 (Liberte) doet prima zijn werk. De Rev kan je soms wat trollen inderdaad.jantje 2 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:25:
[...]
Standaard WG regel op 94%, wat is je combined momenteel op die tank dan?
Oke wtf..
Don’t drink and stream
A few weeks ago, streamer Dakillzor cried on stream while being (very) drunk.
Video footage: https://streamable.com/vu9wq
It’s not nice to arrive to someone’s stream and see this. Of course, his Twitch mods deleted the recordings so Wargaming wouldn’t kick him as an eSports caster, or maybe to not have Twitch ban his account. Everything could have been avoided if the streamer didn’t drink alcohol in the first place.
Drunk streams are dangerous, and they are done by several streamers. In case an emergency happens, the viewers wouldn’t even know where to send the ambulance. We already lost a streamer last year due to substance abuse (PoShYbRiD) and we should do our best to avoid such things happening in the future.
I’m posting this to raise awareness. There were at least 600 viewers that night who saw the same thing.
Don’t drink and stream
It’s not nice to arrive to someone’s stream and see this. Of course, his Twitch mods deleted the recordings so Wargaming wouldn’t kick him as an eSports caster, or maybe to not have Twitch ban his account. Everything could have been avoided if the streamer didn’t drink alcohol in the first place.
Drunk streams are dangerous, and they are done by several streamers. In case an emergency happens, the viewers wouldn’t even know where to send the ambulance. We already lost a streamer last year due to substance abuse (PoShYbRiD) and we should do our best to avoid such things happening in the future.
I’m posting this to raise awareness. There were at least 600 viewers that night who saw the same thing.
Heeft het een serieus nadeel als je er geen geld insteekt?
Ja, wedstrijd is afgelopen
Enige nadeel is dat je minder snel voortgang boekt. Oftewel, minder XP / Credits per game.Bieren89 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:10:
Daar valt wel mee te leven.
[ Voor 45% gewijzigd door Dweebus op 21-02-2018 13:19 ]
Wat was de rede daarvan? Weet je dat toevallig? Wel echt zo'n dakillorz dingetje dat dan weer welKepro schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:40:
Oke wtf..
Don’t drink and stream
Misschien waren de credit booster wel op en kom hij geen heat meer spammen?jantje 2 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:42:
[...]
Wat was de rede daarvan? Weet je dat toevallig? Wel echt zo'n dakillorz dingetje dat dan weer wel
Ik zie wel heel veel tanks als addon in de ps store. Zijn die ook verkrijgbaar met ingame credits?
Ik ga er vanuit dat het op de PS hetzelfde werkt als op de PC (waar dit topic eigenlijk over gaat). De tanks die je in de shop kan kopen kan je niet met ingame credits kopen.Bieren89 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:54:
Ik zie wel heel veel tanks als addon in de ps store. Zijn die ook verkrijgbaar met ingame credits?
FAME en geen credit boosters meer? Ja, dan is het inderdaad echt crisis daar!Kepro schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:53:
[...]
Misschien waren de credit booster wel op en kom hij geen heat meer spammen?

Duh, omdat de voetbalwedstrijd al gespeeld is en de uitslag eventueel extra bonussen zou opleveren als je de goede winnaar voorspeld zou hebben...

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
T-54 of Obj 430?
Ben bijna op het punt met de T-44 dat ik moet kiezen welke ik unlock. Door de Obj 430U is de neiging naar de Obj 430. Maar de T-54 lijkt mobieler, beter DPM maar lagere pen.
Wat is jullie ervaring met deze 2 tanks op tier 9? Advies?
ps: ben een avg yellow noob (WN8=1070)
Ben bijna op het punt met de T-44 dat ik moet kiezen welke ik unlock. Door de Obj 430U is de neiging naar de Obj 430. Maar de T-54 lijkt mobieler, beter DPM maar lagere pen.
Wat is jullie ervaring met deze 2 tanks op tier 9? Advies?
ps: ben een avg yellow noob (WN8=1070)
[ Voor 8% gewijzigd door O_A_B op 22-02-2018 09:33 ]
T-54. Krijg je 2 tier 10 tanks voor terug. 140 blijft de beste all rounder.
Ligt het aan mij of zijn de racisten terug van vakantie? De hoeveelheid vuil die er in de in-game chat wordt gespuid, ongelofelijk. Naar mijn gevoel was het al een tijd rustig, maar ze zijn weer onder hun steen vandaan gekropen, lijkt het....
Zijn de racisten op vakantie geweest? Of de mensen waar de "racisten" zich aan ergeren?TheOmen schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:54:
Ligt het aan mij of zijn de racisten terug van vakantie? De hoeveelheid vuil die er in de in-game chat wordt gespuid, ongelofelijk. Naar mijn gevoel was het al een tijd rustig, maar ze zijn weer onder hun steen vandaan gekropen, lijkt het....
Vind het prima als je je aan een andere speler ergert, zal vast andersom ook wel voorkomenDweebus schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:22:
[...]
Zijn de racisten op vakantie geweest? Of de mensen waar de "racisten" zich aan ergeren?

Moet zeggen dat ik dat ook de laatste tijd niet veel gehoord hebt. Maar waar maak je je druk om? Als er idioten zijn die het nuttig vinden om zulke dingen te melden laat ze doen, of report ze in game. Anders chat uitzetten heb je nergens meer last van.TheOmen schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:38:
[...]
Vind het prima als je je aan een andere speler ergert, zal vast andersom ook wel voorkomen. Maar om de inwoners van een land de dood in te wensen, inclusief verwijzingen aar WOII
Ik stoor me er niet aan, ook al zou het niet moeten kunnen. Maar je doet er niets aan. Vaak zat al hele rages over mee heen gehad en als ik in een goede bui ben en alles rustig uitleg hebben ze meestal wel begrip voor de situatie en bieden ze netjes hun excuus aan. Wat blijkt, het zijn dan toch allemaal wel redelijk normale mensen. ( niet allemaal natuurlijk er zit ook genoeg hulpeloze mensen tussen

Voor het eerst m'n voorraad compaints opgemaakt met reports van xenofoben, nazi-dweepers en andere griezels.jantje 2 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:52:
[...]
Moet zeggen dat ik dat ook de laatste tijd niet veel gehoord hebt.
Tja, waar maak ik me druk om. Is het tegenwoordig de norm om zo in game te reageren? Ik vind sommige reacties echt buiten proporties.Maar waar maak je je druk om? Als er idioten zijn die het nuttig vinden om zulke dingen te melden laat ze doen, of report ze in game. Anders chat uitzetten heb je nergens meer last van.
Ik gebruik de chat nog wel eens voor nuttige zaken en om complimenten uit te delen (ja ik ben een

Ik maak meestal opmerkingen over educatie.TheOmen schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:38:
[...]
Vind het prima als je je aan een andere speler ergert, zal vast andersom ook wel voorkomen. Maar om de inwoners van een land de dood in te wensen, inclusief verwijzingen aar WOII
Dat ze het geld beter daar aan kunnen besteden dan aan premium tanks...
Rianata schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:30:
[...]
Duh, omdat de voetbalwedstrijd al gespeeld is en de uitslag eventueel extra bonussen zou opleveren als je de goede winnaar voorspeld zou hebben...![]()

Raar genoeg maak ik juist de laatste tijd wel weer nuttig gebruik van de chat. Paar potjes gehad waar de chat echt tactisch werd gebruikt, meestal om één of twee eigenwijze tanks terug te halen van een kansloze missie. Vind het ook nog steeds jammer dat je de vijandt niet meer kan spreken, hoewel ik dat wel begrijp.
S3AL platoon tegen gekomen?TheOmen schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:08:
[...]
Voor het eerst m'n voorraad compaints opgemaakt met reports van xenofoben, nazi-dweepers en andere griezels.
Vind ik geen oplossing. Dat de cross-team chat al is uitgezet is al een zwaktebod. WG zou harder op moeten treden tegen dit soort uitingen, maar ik heb niet het idee dat er iets aan gedaan wordt.
Ik vind dat voor hem een prima oplossing. Als hij zich aan de chat stoort kan hij die toch prima uitzetten?Edmin schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:03:
[...]
Vind ik geen oplossing. Dat de cross-team chat al is uitgezet is al een zwaktebod. WG zou harder op moeten treden tegen dit soort uitingen, maar ik heb niet het idee dat er iets aan gedaan wordt.
En ja, er wordt wel wat tegen gedaan. Ik heb zelf een keer een chatban gehad omdat we in een platoon aan het einde van elk potje in all chat "Good job Poland" zeiden. Dat triggerde mensen blijkbaar. Dag later had ik een ban. Doe het te vaak en je krijgt een perma chatban.
Het is niet dat ik me permanent stoor aan de chat, en sommig misbruik kan ik prima negeren (map spam, clan spam etc). Maar die kleine minderheid die de boel verziekt met racistische uitspraken dat stoort me.User schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:30:
[...]
Ik vind dat voor hem een prima oplossing. Als hij zich aan de chat stoort kan hij die toch prima uitzetten?
Door de chat uit te zetten negeer je die excessen, en dat lijkt me ook niet de juiste houding.
En zoals je zelf aangeeft, er wordt dus blijkbaar wel wat met reports gedaan, da's goed te horen. (En dan vind ik de reden van jouw ban nog opmerkelijk )
Die tere zieltjes van tegenwoordig kunnen ook niets meer hebben. Als je je al iets gaat aantrekken van wat een paar pubers uit het Oostblok typen...TheOmen schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:20:
[...]
Het is niet dat ik me permanent stoor aan de chat, en sommig misbruik kan ik prima negeren (map spam, clan spam etc). Maar die kleine minderheid die de boel verziekt met racistische uitspraken dat stoort me.
Door de chat uit te zetten negeer je die excessen, en dat lijkt me ook niet de juiste houding.
En zoals je zelf aangeeft, er wordt dus blijkbaar wel wat met reports gedaan, da's goed te horen. (En dan vind ik de reden van jouw ban nog opmerkelijk )
Net in Ranked Battles moest onze beste speler gewoon een teamgenoot schieten omdat ie bij de start hem "blockte" en natuurlijk ging die gast terug schieten, paarse idioot bijna dood en de andere gebanned.. Yup another loss.
Kreeg gisteren ook een shell in mn achterste tijdens het starten van een battle.... Vaag.
Veel teamkills de laatste tijd, wellicht frustraties?
Veel teamkills de laatste tijd, wellicht frustraties?
Whatever.
Zo ik speel de testserver. In 2 van de 5 potjes gehad dat leen type 5 heave gewoon een arty van ons eigen team weg derpt
Nickname KasPlantje.
Testserver tjah.... wat maakt het ook uit. Gebeurd op de live server ook wel eens moet ik zeggen. Zou het nooit doen handicapped alleen je eigen team.GerGio schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:47:
Zo ik speel de testserver. In 2 van de 5 potjes gehad dat leen type 5 heave gewoon een arty van ons eigen team weg derpt
Gisteren 1 potje arty gedaan werd ik door 2 arties gecounter artied waaronder een bc58 die letterlijk heel de tijd zijn clip aan het blind schieten was op me. Denk iets van 15-20 shells gehad. Was 1x geraakt om dat ik in eerste instantie niet verwachte dat die bc58 zn clip gewoon random zou schieten. Uiteindelijk wel verloren omdat het team te incompetent was om te winnen zelfs zonder dat arty op hun schoot
Nee ik niet wel een paar keer een teammate afgeschoten voor lomp gedrag. Zoals een arty die mij in mijn light aan het team damage is omdat ik niet goed zou spotten. 100% focus op eigen team mate. Dus die heb ik uiteindelijk maar afgeschoten want ik was het wel een beetje zat.jantje 2 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:01:
[...]
Testserver tjah.... wat maakt het ook uit. Gebeurd op de live server ook wel eens moet ik zeggen. Zou het nooit doen handicapped alleen je eigen team.
[ Voor 9% gewijzigd door GerGio op 23-02-2018 11:07 ]
Nickname KasPlantje.
Dus dit tere zieltje moet maar een olifantshuid kweken... duidelijk.Anoniem: 838013 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:45:
[...]
Die tere zieltjes van tegenwoordig kunnen ook niets meer hebben. Als je je al iets gaat aantrekken van wat een paar pubers uit het Oostblok typen...
De chat lijkt inderdaad weer wat groffer te worden Als er met ziektes en dergelijke naar het team ge chat wordt is bij meteen een report. (f***/idiot/moron is nog te accepteren)
Zelfde geldt voor de start battle team hitters
Enige manier om in te perken denk ik.
Zelfde geldt voor de start battle team hitters
Enige manier om in te perken denk ik.
Praktisch gezien komt het erop neer dat je of heel veel moet grinden of dat je met inferieure shells schiet. Tier 8 en hoger leidt je eigelijk altijd verlies zonder premium shells. Met premium shells kan je zo +50k verlies maken in een pot, waarvoor ik dan weer 5 a 10 potjes moet grinden in low level tanks (t/m tier 7). Zonder premium shells heb je heel weinig te zoeken in tier 9 en 10 battles (je penetreert nauwelijks).Bieren89 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:10:
Ik speel praktisch nooit meer met mijn tier 9 en 10's omdat ze te duur zijn. (af en toe nog met de e50, omdat ik daar nog >100 premium shells voor heb).
Tot en met tier 7 zijn er niet zo'n grote nadelen aan het niet hebben van premium. Dan geld natuurlijk nog steeds hetzelfde m.b.t. premium shells, maar die worden daar iets minder gebruikt en het is ook makkelijker om te penetreren met non-premium shells.
Mijn leukste tanks zijn tegenwoordig allemaal <tier 8 (1390 was mijn favoriet, maar die hebben ze tier 9 gemaakt

[ Voor 21% gewijzigd door eL_Jay op 23-02-2018 15:40 ]
@eL_Jay Om mezelf maar eens te quoten:
@Bieren89 Voornaamste nadeel is dat je 50% minder xp krijgt per pot (en grinds dus gewoon langer duren) en dat je minder inkomsten hebt (dus langer sparen, vaker verlies op hogere tiers). Maar er is wat mij betreft prima te spelen zonder premium account.Roozzz schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:56:
[...]
Overdrijven is ook een vak![]()
Ik ben echt geen fantastische speler, maar zonder premiumaccount en premium tanks boven t6 verlies ik (gemiddeld) gewoon geen credits in tier 8, 9 en 10. Het merendeel van mijn potjes speel ik in tier 9. Dat is prima om geen verlies te maken.
Echte credit winst haal ik met name door nieuwe grinds, missies en af en toe een booster...
Het maakt allicht ook nog wat uit welke tanks je speelt en hoeveel gold je schiet (alleen wanneer noodzakelijk)
Ben ik dus echt niet met je eens. Uiteraard zijn er soms tanks en situaties waar premium schieten bijna noodzakelijk is; maar het overgrote deel (~90%) wat ik schiet is toch gewoon regulier. Dat werkt prima, maar dwingt je soms wel tot zaken op een andere manier benaderen of het schieten op weakspots. En met ~270 pen zou je toch een heel eind moeten komen in de E50m?Zonder premium shells heb je heel weinig te zoeken in tier 9 en 10 battles (je penetreert nauwelijks).
If you can see, look. If you can look, observe
Ik zat laatst in mn tier 8 tank in een tier 10 game op Proko. Even geen offence natuurlijk. Zit er een Hollander in een Leo 1 te Kempen bij de treinrails zuid spawn. Ik spam de hele chat vol dat hij vanuit mid de heuvel kan beschieten en mid moet spotten. Reageert nergens op. Post game stets. Ik ga verhaal halen of hij het spelletje wel snapt en of hij wilt winnen. Waarom speel je tier 10 als je als een drol speelt. Zijn antwoord... in tier 10 kan ik nog wat pennen.. begon ik over weak spots. Daar had de Hollander allemaal geen trek in. Geen zin om dat te leren en flanken/bewegen boeide hem niet. De drol had een zielige 1200 aan damage.
Als je zon speler als top tier hebt zoals ik is het een insta loss.
[ Voor 5% gewijzigd door Kepro op 23-02-2018 16:24 ]
Jup, mijn grote frustratie nu ik de IS-M aan het grinden ben en dus vaak bottom tier benKepro schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:23:
Zijn er afgelopen patch ook nog wijzigingen geweest aan de matchmaker? Ik heb er niets over gezien maar het valt me de laatste 2 dagen ineens op dat ik wel heel vaak full tier 8, 9 of 10 voor mijn kiezen krijg. Mij hoor je niet klagen hoor, die IS-M voelt als een tier 9 tegen tier 8's
If you can see, look. If you can look, observe
Niet echt, je kunt de 'gold' shells gewoon met credits kopen. En een paar per potje schieten is redelijk te doen en tegelijkertijd break-even te spelen.eL_Jay schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:36:
[...]
... of dat je met inferieure shells schiet.
Ook niet waar. Ik speel al best lang zonder premium account en met een beetje een redelijke pot verlies ik misschien 10k tot 15k op tier 10. Tier 8 en 9 kun je vrij goed winst maken als is dit afhankelijk van de tank. Heb je een tier 8 prem tank dan kun je zelfs vrij goed 'gold' ammo spammen zonder verlies te maken (maar ook weinig winsteL_Jay schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:36:
[...]
Tier 8 en hoger leidt je eigelijk altijd verlies zonder premium shells. Met premium shells kan je zo +50k verlies maken in een pot, waarvoor ik dan weer 5 a 10 potjes moet grinden in low level tanks (t/m tier 7).
Gemiddeld gezien kun je ongeveer de helft van de tanks prima frontaal pennen zonder premium shells op tier 9 en 10. Goed er zijn uitzonderingen die het wat moeilijker hebben, zoals bijvoorbeeld de E50 of de M46. Maar in principe moet je makkelijk tussen de 1000 en 1500 average damage kunnen halen zonder 'gold' ammo en dan zou je niet of nauwelijk verlies moeten maken.eL_Jay schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:36:
[...]Zonder premium shells heb je heel weinig te zoeken in tier 9 en 10 battles (je penetreert nauwelijks).
Ik speel praktisch nooit meer met mijn tier 9 en 10's omdat ze te duur zijn. (af en toe nog met de e50, omdat ik daar nog >100 premium shells voor heb).
Sorry, maar ik vraag me af of wij wel dezelfde game spelen. Zelfs op de lagere tiers is de 'gold' spam enorm. Heb de laatste maanden vrij veel tier 6 en 7 gespeeld vanwege grinds en gewoon fun in de SU-152 en al gauw 50% van alle shells die naar mij en m'n platoongenoot geschoten zijn waren 'gold'. En dan reden we beide tanks met weinig tot geen armour.eL_Jay schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:36:
[...]Tot en met tier 7 zijn er niet zo'n grote nadelen aan het niet hebben van premium. Dan geld natuurlijk nog steeds hetzelfde m.b.t. premium shells, maar die worden daar iets minder gebruikt en het is ook makkelijker om te penetreren met non-premium shells.
Quantor stuurde me een berichtje over Ranked battles. Was er nog niet aan begonnen maar ondervond meten het grootste nadeel. De tijd vensters. Mega irritant.
Wat een monster van een tank is de IS7 zeg. Vanavond had ik eindelijk de credits bij elkaar om hem aan te schaffen. Gelijk een redelijk nette 4k damage voor een eerste game. Echt een verademing t.o.v. de E100 en T110E5.
Ik kreeg gisteren een 30% discount coupon omdat ik precies 5 jaar WoT speel. Kijk, dat is nou een aanbieding waar je wat aan hebt. Dus ik heb weer ff wat prem tijd en gold extra
Mooi gebaar maar wel de manier om terug geld af te troggelenMr_Size schreef op zondag 25 februari 2018 @ 10:46:
Ik kreeg gisteren een 30% discount coupon omdat ik precies 5 jaar WoT speel. Kijk, dat is nou een aanbieding waar je wat aan hebt. Dus ik heb weer ff wat prem tijd en gold extra
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Tja dat wel, maar ik kocht een bundel die normaal 34 kost en al in de bonus was uiteindelijk voor 21 euro. Kan ik weer ff paar maandjes voortnvidia666 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 21:29:
Mooi gebaar maar wel de manier om terug geld af te troggelen![]()
Vanavond hele avond last van hoge ping en lagspikes. Meerdere mensen hadden er last van, mogelijk houdt het verband met Ziggo.
Laatste 2 games van de avond was het ineens over en had ik weer redelijke ping van 40 ms. Toch nog wel aardige games gespeeld, ondanks de lag. Wel echt epische, epische bot teams. 4x op rij een giga bot team in de Type64, waarvan 2x toptier.
Onderstaand screenshot is het een extreem voorbeeld, maar in de type had ik meerdere van dit soort games:

Ach, just normal wot things

[Video: https://clips.twitch.tv/NimbleCharmingApeVoHiYo]Mr_Size schreef op zondag 25 februari 2018 @ 22:39:
[...]
Tja dat wel, maar ik kocht een bundel die normaal 34 kost en al in de bonus was uiteindelijk voor 21 euro. Kan ik weer ff paar maandjes voort
Vanavond hele avond last van hoge ping en lagspikes. Meerdere mensen hadden er last van, mogelijk houdt het verband met Ziggo.
Laatste 2 games van de avond was het ineens over en had ik weer redelijke ping van 40 ms. Toch nog wel aardige games gespeeld, ondanks de lag. Wel echt epische, epische bot teams. 4x op rij een giga bot team in de Type64, waarvan 2x toptier.
Onderstaand screenshot is het een extreem voorbeeld, maar in de type had ik meerdere van dit soort games:
[afbeelding]
Ach, just normal wot things![]()
Je moet ook minder campen Size...
Ik had er gisteren ook last van dat ik echt een behoorlijk lag spike had.Mr_Size schreef op zondag 25 februari 2018 @ 22:39:
[...]
Tja dat wel, maar ik kocht een bundel die normaal 34 kost en al in de bonus was uiteindelijk voor 21 euro. Kan ik weer ff paar maandjes voort
[afbeelding]
Ik moet zeggen dat tot gisteren toch wel een slechte dag was om te spelen.
Ik heb echt behoorlijk last gehad van teams die niet luisteren en daardoor verliezen we met 15-5
Daarnaast was RNG om te huilen. Ik weet niet waar ik mee schoot maar in elk geval niet met shells die damage doen want dat was er niet bij.
Avond redelijk afgesloten toen ik besloot een centurion 7/1 te gaan spelen mocht ineens alles. een 580 damage roll op de bovenkant van een s1 met premium HE check. Echt een paar monster potten gehad van ruim 4k damage met 2.5k spotting
Nickname KasPlantje.
Ik heb de grinds even opzij gezet en ben aan ranked battles begonnen. Inmiddels uitzicht op rank 10. Dan eerst maar even aanzien hoe veel battles ik moet winnen om rank 11 te behalen.
Ik ben begonnen aan de Churchill VII. Die tank is gewoon pijnlijk om te spelen zeg.
Tegelijkertijd geeft het ook een soort van berusting. Als je ergens komt en je ziet dat de flank al gevallen is, of de andere flank dreigt te vallen maakt het niet uit, je kunt toch niet meer relocaten. Gewoon zo veel mogelijk dmg doen met je proppenschieter en hopen dat je teamgenoten er nog iets van kunnen maken.
Ach ja, het is een tier 6. Dus die grind is ook weer niet zo lang. En dan daarna de Churchill Black Prince! Kijk er al naar uit, toch weer een stuk sneller (nou ja, betere hp/ton iig).
Ach ja, het is een tier 6. Dus die grind is ook weer niet zo lang. En dan daarna de Churchill Black Prince! Kijk er al naar uit, toch weer een stuk sneller (nou ja, betere hp/ton iig).
Same als Size, ongeloofelijke lag gehad met spelen heel de dag, 's middags met ongeveer 150-200 ms en dan spikes waarbij iedereen om je heen wegwarped. Lights waren niet te raken. 's avonds liep de ping zelfs op naar 200-240 ms. Games waren ongelooflijk slecht dus lekker me stats, die ik al weken aan het verpesten ben, nog harder heb verpestMr_Size schreef op zondag 25 februari 2018 @ 22:39:
[...]
[afbeelding]
Wel de WZ 1111-4 grind afgerond en de T10 unlocked. 's avonds nog even geprobeerd en toen was ineens magisch de lag voorbij paar potjes badger gedaan en toen ook maar besloten de obj 268 V4 eens aan te raken, ding gaat inderdaad nergens over. Alleen laatste game had ik iets van 40 ping maar was de game echt broken. druk op W gebeurd niets paar seconden later rijd die naar voren, druk op D gebeurd niets en dan gaat die paar seconden ineens draaien. Echt dikke lag gehad en dat was niet meer te doen.
Op dat moment het maar opgegeven en WoT laten winnen.... hopelijk is het vanaf nu wel over want die lag was echt schijt irritant.
Ik ga denk ik ranked battles spelen met mijn T22 - Med komt dat ding ook nog eens uit de garage, volgens mij bouw je per tank toch ranks op en niet meer overal? Gisteren 1 game gespeeld maar die is ook al powercreeped. T110E5 schiet met ap door me turret cheek heen>.< Daarnaast heeft de obj 257 atm veel betere sidearmor
[ Voor 8% gewijzigd door jantje 2 op 26-02-2018 09:16 ]
We see that the cost of prem ammo in silver is too high, and in patch 1.0.1 we’ll remove the gold cost for it, and after that we’ll start the rebalance. The first step will be the cost adjustment.
https://thearmoredpatrol....-conference-premium-ammo/

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Ach, goldspam is toch maar 5% van alle shells.... Die ene procent extra gaan we niet merken!looyenss schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:43:
We see that the cost of prem ammo in silver is too high, and in patch 1.0.1 we’ll remove the gold cost for it, and after that we’ll start the rebalance. The first step will be the cost adjustment.
![]()
![]()
Dat is ook wel weer zoGJP80 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:55:
[...]
Ach, goldspam is toch maar 5% van alle shells.... Die ene procent extra gaan we niet merken!
Nee, het is nu 5% omdat de gold shells te duur zijn.GJP80 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:55:
[...]
Ach, goldspam is toch maar 5% van alle shells.... Die ene procent extra gaan we niet merken!
Maar serieus, we kunnen nu alweer gaan zeiken om het zeiken natuurlijk, maar als je het artikel leest gaan ze de gold cost verwijderen en blijft de silver price voorlopig gelijk. Later dit jaar gaan ze kijken wat ze met premium ammo gaan doen. Compleet verwijderen is volgens het artikel ook een optie. Volgens mij is dat iets waar veel mensen om roepen.
Ik wacht even af tot bekend is wat ze gaan doen met premium ammo voordat ik ga zeiken over die veranderingen in ieder geval.
Reken er maar niet op ;-)
Verdomme je zult net zien dat wanneer m'n grind naar de FV4005 af is ze HESH uit de game gaan halen...
Ondanks dat zou het aanpassen van de ammo prijs wel interessant zijn.GJP80 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:55:
[...]
Ik vind de Tiger 2 bijvoorbeeld een erg leuke tank om te spelen. Maar je moet wel erg kundig zijn om daar eens een fatsoenlijke beloning mee binnen te harken
@Dweebus ik denk niet dat wargaming tanks rondom ammo moet gaan balanceren..
Overigens verdienen de tiger 1 en 2 wel wat rebalance liefde van WG ;-)
Ik durf gewoon niet. Speel nog steeds met de (geweldige) Churchill I, de crew heeft inmiddels drie skillsGaius schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:50:
Ik ben begonnen aan de Churchill VII. Die tank is gewoon pijnlijk om te spelen zeg.Tegelijkertijd geeft het ook een soort van berusting. Als je ergens komt en je ziet dat de flank al gevallen is, of de andere flank dreigt te vallen maakt het niet uit, je kunt toch niet meer relocaten. Gewoon zo veel mogelijk dmg doen met je proppenschieter en hopen dat je teamgenoten er nog iets van kunnen maken.
Is de Black Prince en de Caernarvon de grind wel waard?
Black Prince wordt als één van de slechtste (heavy) tanks tier voor tier gezien, dus die niet nee. Maar de Caernarvon is flink gebuffed een tijdje terug. Als ik het goed begrijp heeft die nu een fatsoenlijke turret (qua armor) en hij heeft met flinke afstand de beste DPM van alle tier 8 HT's.Okars schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:14:
[...]
Ik durf gewoon niet. Speel nog steeds met de (geweldige) Churchill I, de crew heeft inmiddels drie skills
Is de Black Prince en de Caernarvon de grind wel waard?
Ik verwacht dat de Caernarvon goed aansluit bij mijn speelstijl en dus een plezierige tank voor me is. Maar het gaat me vooral om de tanks die daarna komen, de Conqueror en de Super Conqueror.
Iets in de trend van O-Ni armor zou de Tiger 1 ook wel mogen hebben. Nu is het gewoon een grote xp piñata.looyenss schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:03:
@Dweebus ik denk niet dat wargaming tanks rondom ammo moet gaan balanceren..
lol, hij heeft er weer een filmpje van
Trouwens maar goed dat ik geen XVM meer heb zeg, wat een pijn aan je ogen al die rode bots. Ik heb er geen XVM voor nodig, want als je game na game zo hard er af gaat en nog boven aan staat met minimaal aantal dmg dan weet je wel hoe laat het is.
Fun fact was trouwens dat ik in deze specifieke game met ~850 dmg bovenaan stond en crash minder dmg had.
Crash kon niet meer damage doen, omdat zijn scout weigerde te spotten...Mr_Size schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:32:
[...]
lol, hij heeft er weer een filmpje vanWel mooi bewijs weer hoe bs mijn luck is. Een of andere random bot in zijn M44 hit mij natuurlijk dead center als ik ff 2 sec een t-43 aan het farmen ben. Fun denied..
Trouwens maar goed dat ik geen XVM meer heb zeg, wat een pijn aan je ogen al die rode bots. Ik heb er geen XVM voor nodig, want als je game na game zo hard er af gaat en nog boven aan staat met minimaal aantal dmg dan weet je wel hoe laat het is.
Fun fact was trouwens dat ik in deze specifieke game met ~850 dmg bovenaan stond en crash minder dmg had.
Dit topic is gesloten.