[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 53 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste
Acties:
  • 65.510 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-07 09:22
OBj 257 staat netjes in garage :) altijd fijn gratis Tier 9 tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 838013

Roozzz schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:31:
[...]

Nope.
of er moet spontaan een serieuze wijziging van plan zijn geweest...
Oh meende dat ik dat in een van die videos van Dez ooit had gehoord. Nou ja zo'n extra tier 9 is altijd mooi meegenomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb al heel wat lol gehad met de Obj 257. Damn wat ligt die Ace hoog zeg,met 1250 base xp nog niet genoeg.

Zou je de volgende keer de edit-knop willen gebruiken Dubbelposten is niet netjes...

[ Voor 31% gewijzigd door Geronimous op 07-02-2018 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-07 14:41
hufterproof stronk tonk i guess, dan is 1250 inderdaad ruim onvoldoende

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:40
Kunnen we ook even normaal doen?

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 07-02-2018 23:39 ]

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06 13:29
WG heeft zich echt overtroffen nu hoor. Je denkt dat ze het spel niet verder kapot kunnen maken en toen kwam patch 9.22 8)7
  1. Obj 257, welke zwakzinnige randdebiel vond het een goed idee om deze tank zo te implementeren? Ding is eigenlijk alleen frontaal somewhat reliable te pennen. Zijkant kun je eigenlijk geheel vergeten, en zelfs de achterkant is niet reliable penbaar. 10/10 wg, goed bezig!
  2. Obj 268-4, niemand wil deze tank. Zal wel dezelfde zwakzinnige randdebiel zijn die heeft bedacht dat de Obj 263 vervangen moest worden. Komt er zo'n bs tank voor terug, die frontaal ook zeer lastig te pennen is. Upper of lower plate hoef je niet te proberen, lower kan nog als je gold schiet. Maar ik heb in mijn 268-4 met standaard shells (die 293 pen hebben) de lower plate gebounced, meerdere malen. Enige weakspot is die viewport bovenop de tank, maar die is alleen van dichtbij goed te raken. Een andere 10/10 WG. Niet alleen vervang je de 263, wat echt NIEMAND wilde, maar je krijgt het ook nog voor elkaar om weer zo'n bs tank voor terug te geven.
Ergste van de 257 is nog dat de hele t9 meta nu verziekt is. Zal over paar weken wel iets minder zijn, maar als je nu redelijk 'zwakke' t9s grind (zoals ik: Emil II zonder topgun, Type61 die al 3 jaar een buff nodig heeft, Conway) dan is het echt een hel.

Ik had echt een totale grafavond, totdat dit gebeurde:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fcyUSYDUMymLOWCgpiFTf5oQ/thumb.jpg

Ineens uit het niets een monstergame waarin vrijwel alles mocht. Heb echt haat aan de 13 105, gun is drama en de standaard pen ook, maar je kan er natuurlijk eens een goede game in hebben. Die had ik nu dan eindelijk. Was out of shells dus moest cappen, lukte net aan. Ga hem nog wel op YT zetten als ik tijd en zin heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

U mad bro? (Sorry is toch echt de enige weg naar de IS7)

[ Voor 14% gewijzigd door Geronimous op 07-02-2018 23:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Typische lets buff Russian tanku da patch.

De Object 705 heeft de IS7 gun op tier 9.... Wedden dat de volgende patch de IS7 voorziet van een 3 schots auto reloading 150mm gun? :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
HaHA heel herkenbaar. na paar idiote potjes gestopt.
Valentine missie van de dag gedaan en met WoWs bezig gegaan.
Wat een Rotdag om Wot te spelen, slechte MM en teams om van te huilen, hoe je ook carried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Feedback op individuele moderaties mogen naar de betreffende mod toe, heb je algemene feedback, dan mag dat in Feedback op moderatie binnen Spielerij, niet hier.

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 08-02-2018 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Mr_Size schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:40:
WG heeft zich echt overtroffen nu hoor. Je denkt dat ze het spel niet verder kapot kunnen maken en toen kwam patch 9.22 8)7
  1. Obj 257, welke zwakzinnige randdebiel vond het een goed idee om deze tank zo te implementeren? Ding is eigenlijk alleen frontaal somewhat reliable te pennen. Zijkant kun je eigenlijk geheel vergeten, en zelfs de achterkant is niet reliable penbaar. 10/10 wg, goed bezig!
  2. Obj 268-4, niemand wil deze tank. Zal wel dezelfde zwakzinnige randdebiel zijn die heeft bedacht dat de Obj 263 vervangen moest worden. Komt er zo'n bs tank voor terug, die frontaal ook zeer lastig te pennen is. Upper of lower plate hoef je niet te proberen, lower kan nog als je gold schiet. Maar ik heb in mijn 268-4 met standaard shells (die 293 pen hebben) de lower plate gebounced, meerdere malen. Enige weakspot is die viewport bovenop de tank, maar die is alleen van dichtbij goed te raken. Een andere 10/10 WG. Niet alleen vervang je de 263, wat echt NIEMAND wilde, maar je krijgt het ook nog voor elkaar om weer zo'n bs tank voor terug te geven.
Ergste van de 257 is nog dat de hele t9 meta nu verziekt is. Zal over paar weken wel iets minder zijn, maar als je nu redelijk 'zwakke' t9s grind (zoals ik: Emil II zonder topgun, Type61 die al 3 jaar een buff nodig heeft, Conway) dan is het echt een hel.

[afbeelding]

Ineens uit het niets een monstergame waarin vrijwel alles mocht. Heb echt haat aan de 13 105, gun is drama en de standaard pen ook, maar je kan er natuurlijk eens een goede game in hebben. Die had ik nu dan eindelijk. Was out of shells dus moest cappen, lukte net aan. Ga hem nog wel op YT zetten als ik tijd en zin heb ;)
Het was gisteren vrij weinig aan inderdaad. Benieuwd wanneer de eerste rant video’s op YouTube komen.

Ook voor jou geldt dat dubbelposten niet is toegestaan...

[ Voor 196% gewijzigd door Geronimous op 08-02-2018 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-07 18:01
Modbreak:In dit topic word door meerdere individuen met grote regelmaat gedubbelpost. Dit is niet de bedoeling. Wijzig je laatste post als je een reactie op iemand anders wilt toevoegen.

Dubbeposts worden vanaf nu geknipt of verwijderd.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 09:41

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

1. Obj 257,
Wat mij betreft is het hele tier X TD platform nog nooit echt goed passend geweest in de game. Ik heb, muv de JPZ E100, meer plezier in de tier IX TD's te spelen dan met de tier X.
De Obj 263 vond ik, zoals hier al eerder aangegeven, écht niet zo denderend. Er is dus wel iemand die em weg wilde :9
Maar de 268-4 is dan niet de oplossing. Die is gewoon de meest NOOBproof tier X TD. Die LFP is wel lachen. Ik denk dat gisteren ongeveer 50% van de shells die mijn richting uitkwamen premium waren.
Conway heeft na zijn vorige buff niks meer nodig vind ik persoonlijk. Emil II ben ik nu mee bezig en is ook niet echt mijn ding. One trick pony. Je hebt de snelheid niet om een lader te lossen en weer weg te vluchten. En sta je hull down, komt de HEAT/APCR al snel op je af. En tegen een JPZ E100 HEAT shell valt weinig te doen. WG zegt "maar 10% van alle shells premium is". In mijn Emil II gaat dit eerder richting de 75%. (om nog maar te zwijgen over mijn T95 games)

Zou er een goede en makkelijke mod bestaan die session stats bijhoudt over welke type shells op je afgevuurd worden? Misschien kunnen hier met zijn allen gegevens bijhouden en WG voorzien van een meer realistisch cijfer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:06

[afbeelding]

Told you dat 13 105 OP - OP was right >:) :P

Ik dacht gisteren te gaan spelen om die nieuwe tanks ook te proberen, toen ik me bedacht van ohh heel die MM is broken als wat de 1ste dag. Laat ik maar verstandig zijn en lekker in het weekend spelen dan is de MM hopelijk al weer iets gestabiliseerd.

Ik hoor al dat de neeeeeeeedd mooooaaaaar armor meta nog steeds aan de gang is. Zelf ook maar eens met die T10 td aan de slag als die zo broken is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-07 17:07

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Is er ergens te zien wanneer je je consumables hebt gebruikt? Ik greep net 'ineens' mis in mijn reparatiekits, terwijl ik er dacht ~100 te hebben (net zoals med kits en blussers). Goed ik gebruik ze echt wel, maar zeker na de recente acties waar je er een aantal bijkreeg verbaast het me dat ze op zijn. 20k /stuk is toch best een dure hobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
superduper schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:09:
Is er ergens te zien wanneer je je consumables hebt gebruikt? Ik greep net 'ineens' mis in mijn reparatiekits, terwijl ik er dacht ~100 te hebben (net zoals med kits en blussers). Goed ik gebruik ze echt wel, maar zeker na de recente acties waar je er een aantal bijkreeg verbaast het me dat ze op zijn. 20k /stuk is toch best een dure hobby.
Aan het einde van de game kan je zien of je iets gebruikt aan je credits voor consumables, en in je depot kan je zien hoeveel je er nog op voorraad hebt bijvoorbeeld. Maar je kan niet over een X aantal battles in een overzicht zien hoeveel en wanneer.

Ze verdwijnen niet zomaar, ze zijn dus of gebruikt of je hebt ze verkocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Wat vinden jullie eigenlijks van die coupons die af en toe gedropt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

crusader1983 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:42:
Voor een zogenaamde 'epic battle'. Ja ach, als je van plan was iets te kopen mooi meegenomen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-07 13:02
De game ziet er wel heel tof uit op de nieuwe testserver !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:22
GlorixJim schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:38:
De game ziet er wel heel tof uit op de nieuwe testserver !
je bedoeld dan de HD graphics neem ik aan??
wanneer komt die update eigenlijk??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kepro
kuwerti schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:00:
[...]

je bedoeld dan de HD graphics neem ik aan??
wanneer komt die update eigenlijk??
Maart 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Leuk dacht ik, even de test server installeren, kijken hoe het eruit ziet. Oh mooi, ik krijg ook bakken credits en goud om tanks te kopen. E100, full HEAT loadout, eens kijken hoe dat speelt, heb die tank niet en iedereen spammed toch goud...

334mm HEAT pen bounced van een 230mm effective (schoot van boven) SOVIET ARMOR upper plate van een 705A... OK, doei :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
crusader1983 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:42:
Ik vind het gemeen. Heb er net 1 van 30% korting op alles gekregen. En ik ken mezelf wel een beetje, dus ik schat de kans dat ik een nieuwe premium tank ga kopen vrij hoog in. :+ Ik hoor goede verhalen over de Panther M10. Ik vermoed dat ik daar meer lol in ga hebben dan ik nu* heb in de Panther 88.

*vroeger best in vermaakt, maar het beestje heeft nogal last van powercreep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Propane schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:29:
Leuk dacht ik, even de test server installeren, kijken hoe het eruit ziet. Oh mooi, ik krijg ook bakken credits en goud om tanks te kopen. E100, full HEAT loadout, eens kijken hoe dat speelt, heb die tank niet en iedereen spammed toch goud...

334mm HEAT pen bounced van een 230mm effective (schoot van boven) SOVIET ARMOR upper plate van een 705A... OK, doei :P.
We praten wel over 230mm stalinium he, niet over prutstahl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:20
Hmmm, 1.0 ziet er wel chill uit, ik krijg bijna weer zin in WoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De IS-M. Een tier 8 met tier 9/10 frontale armor? Heeft iemand een plaatje van tanks gg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 09:41

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

User schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:14:
Hmmm, 1.0 ziet er wel chill uit, ik krijg bijna weer zin in WoT.
Neen User, jij hebt geen tijd. En wanneer je terug tijd vrij zou hebben, wachten je andere prioriteiten op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Joindry schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:02:
[...]

Neen User, jij hebt geen tijd. En wanneer je terug tijd vrij zou hebben, wachten je andere prioriteiten op :+
Tijd zat, alleen moet ik nog een paar dagen wachten tot ik mijn werkstation krijg. Zit nu op een bak met integrated graphics, denk niet dat die WoT op 4k aan kan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
ik heb de t26e4 niet, is nu wel in een mooie deal te koop. aanrader of zeggen jullie nahhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
looyenss schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 17:26:
ik heb de t26e4 niet, is nu wel in een mooie deal te koop. aanrader of zeggen jullie nahhh
De SP was een goede premium, vooral de armor was good vroegah.
tegenwoordig minder om eerlijk te zijn.

andere tanks die je in tier 8 tegenkomt hebben veel minder moeite om je armor te pennen.
Tevens weten de meeste spelers ook je weakspot tegenwoordig.

Veel plezier mee gehad, ik speel het weinig de laatste tijd.
je AP ammo heeft wel lage pen, hou daar rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met de introductie van de Obj 268-4 vraag ik me echt af wat het nut nog is van de Jgpz E100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Anoniem: 838013 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:24:
Met de introductie van de Obj 268-4 vraag ik me echt af wat het nut nog is van de Jgpz E100.
Alpha is king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moet je net in die korte tijd z'n tiny weakspot kunnen raken. Ondertussen kan hij jouw lower plate bijna niet missen en als je niet oppast trade hij 2:1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik heb nu alle 8 stamps voor de valentine missie, maar hoe krijg je de rewards die daarbij horen? Pas na afloop of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
superduper schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:07:
Ik heb nu alle 8 stamps voor de valentine missie, maar hoe krijg je de rewards die daarbij horen? Pas na afloop of zo?
If you complete the mission, you need to log in between 14 February at 06:00 and 19 February at 06:00 CET (UTC+1), so the main prize will be credited to your account. Should you already own the Valentine II, you will receive 200,000 instead of the tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

GJP80 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 15:06:
[...]

If you complete the mission, you need to log in between 14 February at 06:00 and 19 February at 06:00 CET (UTC+1), so the main prize will be credited to your account. Should you already own the Valentine II, you will receive 200,000 instead of the tank.
Ah, thanks. RTFM I guess :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-07 14:21

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Van het weekend was het weer opspeelbaar, teams die binnen 3min weggevaagd waren.
De microlags zijn ook weer terug heb ik ervaren, ping tijden variëren tussen 30ms-80ms.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Defender confirmed to not return on EU for now
Posted by Sebastianul
In February, the Object 252U Defender will be sold on all servers – with the notable exception of EU. The developers finally listened to the players, the official forum explanation being made by Falathi, Polish Community Coordinator today:

„Ladies and Gentlemen

You might have been able to notice that players in some regions outside of EU did have a chance to buy the Defender in February. We want to be fully transparent with you in this matter, thus we’re informing that right now we don’t have ANY plans to offer the tank for sale on the European sever.

Why?

When the Defender was introduced in 2017, many of you voiced your concerns regarding the effectiveness of the tank in-game, and claimed that it’s too strong. We spent some time analyzing the situation carefully, and after checking the data and your opinions, we got to the conclusion that this tank shouldn’t be sold, because it’s problematic. Let’s get to the current situation. Much work was put into rebalancing the game, which heavily changed its character, and in light of that, we looked at the viability of the Defender in the current meta. We think that this tank is still good, however it’s not the alpha and omega of heavy tanks. Nevertheless, we know that the European community still is worried about the tank and its (re)introduction. That’s why we decided that right now we won’t sell the tank in Europe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:56

Roozzz

Plus ultra

Harmen schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:15:
Van het weekend was het weer opspeelbaar, teams die binnen 3min weggevaagd waren.
De microlags zijn ook weer terug heb ik ervaren, ping tijden variëren tussen 30ms-80ms.
Dit.

Hoewel het dramatische niveau wel kansen biedt als je een keer niet bottom tier bent. Een 5k dmg en 7 kills game in de T44 (full tier 8) was een aangenaam tussendoortje gisteren 8)

@Kepro Van die IS-M snap ik nog een beetje de ballen. Dat ding is zo dramatisch traag en draait als een olietanker. Zolang je tegenstanders dom genoeg zijn om ergens op de hull te schieten als je sidescraped gaat alles top; maar de realiteit is dat men 8/10x gewoon dwars door mijn turret heen schiet.
Voor de betere turret moet er behoorlijk wat gegrind worden; die zit namelijk na de top gun... hopelijk is ie daarna wat beter.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
@Roozzz zie review van Foch over de IS-M. De top turret is mega goed en ook zijn frontale armor. Helemaal met een angle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Kepro schreef op maandag 12 februari 2018 @ 09:59:
<knip>
Verrassend maar positief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Kepro schreef op maandag 12 februari 2018 @ 10:07:
@Roozzz zie review van Foch over de IS-M. De top turret is mega goed en ook zijn frontale armor. Helemaal met een angle.
Zal ik vanavond eens even opzoeken. Maar klinkt alsof het helemaal goed komt met de top turret :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Anoniem: 838013 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:24:
Met introductie van de 268-4 is momenteel elke TD overbodig, dat ding is gewoon broken en het kan niet anders dat die generfed gaat worden. Moet hem eigenlijk nog spelen voordat dat gaat gebeuren :+

Het is dat de meeste mensen dat ding als "klassieke" TD spelen maar als je hier mee brawlt is het gewoon instawin elke game, helemaal als je een inimini heuveltje om je lower-lowerplate te hiden...

Ik zit trouwens te denken om met die inruilactie van premium mijn IS-5 in te wisselen, dat ding is zo onwijs slecht dat ze die haast gratis mogen hebben. Iemand idee wat een goede premium is om daarvoor terug te nemen? Ik hou me totaal niet bezig met prem tanks.

Het liefst is het met een zo hoog mogelijke skill ceiling, mobility / gun depression en goede pen ^^ Moet in ieder geval leuk om te spelen zijn en niet dat je denkt oohh T10 battle...laat maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 10:53:
[...]

Met introductie van de 268-4 is momenteel elke TD overbodig, dat ding is gewoon broken en het kan niet anders dat die generfed gaat worden. Moet hem eigenlijk nog spelen voordat dat gaat gebeuren :+

Het is dat de meeste mensen dat ding als "klassieke" TD spelen maar als je hier mee brawlt is het gewoon instawin elke game, helemaal als je een inimini heuveltje om je lower-lowerplate te hiden...

Ik zit trouwens te denken om met die inruilactie van premium mijn IS-5 in te wisselen, dat ding is zo onwijs slecht dat ze die haast gratis mogen hebben. Iemand idee wat een goede premium is om daarvoor terug te nemen? Ik hou me totaal niet bezig met prem tanks.

Het liefst is het met een zo hoog mogelijke skill ceiling, mobility / gun depression en goede pen ^^ Moet in ieder geval leuk om te spelen zijn en niet dat je denkt oohh T10 battle...laat maar.
Jammer dat je de skorpion of lorraine niet kan kiezen. In ga mijn fcm of is6 voor de M4 (Liberte) inruilen.

De M4 rev is ook wel leuk maar niet heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op maandag 12 februari 2018 @ 10:59:
[...]

Jammer dat je de skorpion of lorraine niet kan kiezen. In ga mijn fcm of is6 voor de M4 (Liberte) inruilen.

De M4 rev is ook wel leuk maar niet heel snel.
FCM inruilen? dat ding is nog steeds goed toch. Ja die M4 liberte zat ik ook aan te denken, maar een heavy vind ik niet zo boeiend. Alleen wat front armor en dat is het. M4 Rev lijkt me wel goed opzich maar als dat ding geen mobility heeft is het ook meh.

Liefst had ik skorp gehad inderdaad, maar die bieden ze dan weer niet aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 21:12

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De Ravioli is momenteel zo ongeveer mijn favo prem tonk. Hoge shell velocity, dus nooit lead geven. Dikke alpha, goede gun depression. Paper armor, ook in tier 8, dus het maakt niet uit of er een IS-3 of IS-7 op je staat te knallen :P

Als je liever een heavy speelt is de Liberté ook echt een goede keuze. Goede pen voor de tier. Niet te traag ondanks prima armor.

Volgens mij hebben ze allebei een redelijke skill ceiling en zijn ze aardig competitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Die M4 Rev heb ik sinds een paar maanden ook, best leuk om mee te spelen. Het is een medium, maar je speelt hem bijna als TD/Support, want het blijft een tier 5 tank met een dikke tier 8 gun. Mobility is redelijk ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:03:
[...]

FCM inruilen? dat ding is nog steeds goed toch. Ja die M4 liberte zat ik ook aan te denken, maar een heavy vind ik niet zo boeiend. Alleen wat front armor en dat is het. M4 Rev lijkt me wel goed opzich maar als dat ding geen mobility heeft is het ook meh.

FCM is nog prima maar speel die tank nooit meer. Ik verwacht dat de IS6 nog wel een leuke buff krijgt want Russiaa, da da da. De mobiliteit van de Liberte is toch niet dramatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Kepro schreef op maandag 12 februari 2018 @ 09:59:
Posted by Sebastianul
In February, the Object 252U Defender will be sold on all servers – with the notable exception of EU. The developers finally listened to the players, the official forum explanation being made by Falathi, Polish Community Coordinator today:

„Ladies and Gentlemen

You might have been able to notice that players in some regions outside of EU did have a chance to buy the Defender in February. We want to be fully transparent with you in this matter, thus we’re informing that right now we don’t have ANY plans to offer the tank for sale on the European sever.

Why?

When the Defender was introduced in 2017, many of you voiced your concerns regarding the effectiveness of the tank in-game, and claimed that it’s too strong. We spent some time analyzing the situation carefully, and after checking the data and your opinions, we got to the conclusion that this tank shouldn’t be sold, because it’s problematic. Let’s get to the current situation. Much work was put into rebalancing the game, which heavily changed its character, and in light of that, we looked at the viability of the Defender in the current meta. We think that this tank is still good, however it’s not the alpha and omega of heavy tanks. Nevertheless, we know that the European community still is worried about the tank and its (re)introduction. That’s why we decided that right now we won’t sell the tank in Europe.
Hieruit blijkt dat (sommige) WG medewerkers een enigszins functionerend brein hebben.

Waarom de fuck dan toch de Obj 257 en de 268-4 introduceren in de game?

"Much work was put into rebalancing the game"

Sorry hoor, maar ik zie het niet. Game is bijna nog nooit zo unbalanced geweest als nu. Ok, arty is minder krachtig dan eerst (nog steeds irritant, maar werkbaar), maar verder is de game met elke nieuwe patch slechter balanced. Die hele verschuiving naar de armor meta is echt dodelijk voor de game. En ze leren ook niet. Paar voorbeelden:
  • E5: door de HD modelling was de cupola paar maanden broken. Inmiddels gefixt
  • Defender: complete powercreep van IS-6, KV-5 en IS-5. Wordt nu dus "gefixt" door hem uit de verkoop te halen. Maar ja we weten dat dat ook bs is, want de E-25 zou ook "nooit" meer verkocht worden. *kuch*twee jaar op rij met kerst te koop*kuch kuch rochel*
  • Chrysler: nagenoeg geen frontal weakspot. #fochrant + aftermath
  • Type4 en 5 Heavy: eerst te 'weinig' armor (volgens wg dan) om ze vervolgens, met name de Type5, broken armor te geven en dito broken prem HE gun. Als ik 1 van deze tanks tegen kom is het in 99% van de gevallen insta prem ammo laden en dan maar hopen dat je niet in een T8 tank zit, want dan is zelfs prem ammo niet voldoende.
  • Obj 907: meest broken van allemaal denk ik. Zijkant niet te pennen, totaal random armor model, mega goede mobility en hoge DPM. Seems legit
  • Obj 257: totale bs dat je zelfs nog op de achterkant bounced. Zijkant is helemaal niet te doen. Eigenlijk alleen frontaal te pennen zonder prem ammo te hoeven schieten. T9 meta geheel verziekt.
  • Obj 268-4: onnodige vervanger van de 263. Frontaal geen weakspots, zelfs de viewport/cupola is 250-260 ish mm dik. Lower plate alleen te pennen met gold en dan nog niet eens reliable.
Vergeet vast nog een hoop. WG zegt naar de community te luisteren, maar de recente introductie van de 257 en de 268-4 bewijzen gewoon het tegendeel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-07 11:30
Je vergeet de 263 die ze gewoon, praktisch zonder nerf, een tier naar beneden schoppen..

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
ElPaco schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:58:
[...]

Je vergeet de 263 die ze gewoon, praktisch zonder nerf, een tier naar beneden schoppen..
Zonder een nerf? Heb je de pen en dpm nerf gezien? 8)7 ook schiet je nog geen aardappel raak met de nieuwe accuraatheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-07 11:30
Kepro schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:05:
[...]

Zonder een nerf? Heb je de pen en dpm nerf gezien? 8)7 ook schiet je nog geen aardappel raak met de nieuwe accuraatheid.
Is Russisch, accuracy doesn't matter. En je hebt nog wel je armour. Daarnaast ram je dingen toch dood, heb je geen pen voor nodig :+

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Mr_Size schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:32:
[...]

Hieruit blijkt dat (sommige) WG medewerkers een enigszins functionerend brein hebben.

Waarom de fuck dan toch de Obj 257 en de 268-4 introduceren in de game?

"Much work was put into rebalancing the game"

Sorry hoor, maar ik zie het niet. Game is bijna nog nooit zo unbalanced geweest als nu. Ok, arty is minder krachtig dan eerst (nog steeds irritant, maar werkbaar), maar verder is de game met elke nieuwe patch slechter balanced. Die hele verschuiving naar de armor meta is echt dodelijk voor de game. En ze leren ook niet. Paar voorbeelden:
  • E5: door de HD modelling was de cupola paar maanden broken. Inmiddels gefixt
  • Defender: complete powercreep van IS-6, KV-5 en IS-5. Wordt nu dus "gefixt" door hem uit de verkoop te halen. Maar ja we weten dat dat ook bs is, want de E-25 zou ook "nooit" meer verkocht worden. *kuch*twee jaar op rij met kerst te koop*kuch kuch rochel*
  • Chrysler: nagenoeg geen frontal weakspot. #fochrant + aftermath
  • Type4 en 5 Heavy: eerst te 'weinig' armor (volgens wg dan) om ze vervolgens, met name de Type5, broken armor te geven en dito broken prem HE gun. Als ik 1 van deze tanks tegen kom is het in 99% van de gevallen insta prem ammo laden en dan maar hopen dat je niet in een T8 tank zit, want dan is zelfs prem ammo niet voldoende.
  • Obj 907: meest broken van allemaal denk ik. Zijkant niet te pennen, totaal random armor model, mega goede mobility en hoge DPM. Seems legit
  • Obj 257: totale bs dat je zelfs nog op de achterkant bounced. Zijkant is helemaal niet te doen. Eigenlijk alleen frontaal te pennen zonder prem ammo te hoeven schieten. T9 meta geheel verziekt.
  • Obj 268-4: onnodige vervanger van de 263. Frontaal geen weakspots, zelfs de viewport/cupola is 250-260 ish mm dik. Lower plate alleen te pennen met gold en dan nog niet eens reliable.
Vergeet vast nog een hoop. WG zegt naar de community te luisteren, maar de recente introductie van de 257 en de 268-4 bewijzen gewoon het tegendeel..
Tortoise is ook zo'n nieuw pareltje geworden volgens mij, alleen center cupola is reliable te pennen, maar als die licht angled naar achteren staat kan je dat ook wel vergeten. met 240 pen geen kans. Gisteren met de 430U zelfde verhaal 340 heat pen en nog kon ik die cupola niet pennen. Waarom aimen voor "weakspot" voortaan maar weer proberen heat op de casemate te schieten dat werkt waarschijnlijk beter.

Die nieuwe heavies zijn volgens mij ook wel echt goed armored, maar nog te weinig gezien om echt te kunnen zeggen. Maar turret weakpoints zie ik zo snel nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:40:
[...]

Tortoise is ook zo'n nieuw pareltje geworden volgens mij, alleen center cupola is reliable te pennen, maar als die licht angled naar achteren staat kan je dat ook wel vergeten. met 240 pen geen kans. Gisteren met de 430U zelfde verhaal 340 heat pen en nog kon ik die cupola niet pennen. Waarom aimen voor "weakspot" voortaan maar weer proberen heat op de casemate te schieten dat werkt waarschijnlijk beter.

Die nieuwe heavies zijn volgens mij ook wel echt goed armored, maar nog te weinig gezien om echt te kunnen zeggen. Maar turret weakpoints zie ik zo snel nog niet
705 is een IS7 maar dan met de koepel achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
jantje 2 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:03:
[...]

Its your lucky day today !!

Het is Valentine's Day en jij mag van Wargaming een Skorpion KOPEN :)

https://eu.wargaming.net/...97/?utm_source=wot-portal

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Mr_Size schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:32:
[...]
Ik hang meer in de midtiers rond, dus van jouw specifieke issues heb ik (nog) niet zo'n last. Voor mij is het grootste probleem van de laatste tijd de 3-5-7 matchmaker. Vroeger kwam je nog wel 's tanks tegen die een lagere tier waren dan jouw tank, dat is met die nieuwe matchmaker goed de nek omgedraaid.

Nu gaat het me er niet om dat ik perse lagere tanks wil curbstompen (geen uitdaging), maar een beetje afwisseling in de matchmaking is wel leuker. Vrijwel constant -2 en -1 gaat snel vervelen. Wat mij betreft brengen ze de oude matchmaker weer terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Gewoon plus 1 MM please.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-06 20:50
jantje 2 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:40:
[...]

Grappig dat je de Tortoise noemt. Het armour van die tank heeft een interessant leven gehad. Tijdens introductie viel ie door tier 10 AP alleen te pennen in de cupola en die machinegun aan de linker kant in de superstructure tenzij je goed anglede. Toen kwam het HD model en was het ding swiss cheese. Nu is ie weer terug naar z'n oude armour model maar zonder de machinegun weakspot en is iedereen laaiend dat ze dat ding niet kunnen pennen. :+

Persoonlijk vind ik dat de Tortoise z'n nieuw armour model wel kan gebruiken. Ding is zo groot als een huis dus 0,0 camo en daarnaast is ie ook nog eens verschrikkelijk traag. Deze tank frontaal aanvallen zou gewoon erg moeilijk moeten zijn en mensen moeten em maar flanken. Goed, vroeger waren de maps minder corridors en kon je makkelijker flanken. Maar dat vind ik dan meer een probleem van slechte map design dan armour layout. Iig voor deze tank dan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mr_Size
Say what? Een YT filmpje? Ja echt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr_Size schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:06:

[video]
Dacht al dat je ermee gestopt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ook de meeste maps worden ge-reworked in HD.

Hieronder deel 2.

https://worldoftanks.eu/e...l-news/wot-10-maps-part2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooie kans om een flink zooitje maps aan te pakken. Ensk is echt geen reet aan momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Even voor de mensen die het niet weten. Om improved equipment te verwijderen en op een andere tank te plaatsen kost je 200 bonds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Kepro schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:54:
Even voor de mensen die het niet weten. Om improved equipment te verwijderen en op een andere tank te plaatsen kost je 200 bonds...
lkkr zeg :)

nou die bonds kunnen ze lkkr in een donker hoekje neer zetten waar de zon niet schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Mr_Size schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:06:

[video]
Leuk filmpje weer, jammer alleen dat jou stem altijd zo zacht is op YT :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik had een goede avond en dat betekent automatisch dat Size een mindere avond beleefde. O+ :P

Nog steeds aan het twijfelen welke tank ik ga inruilen voor de Liberte maar twijfel; su-122-44, FCM of is6.

[ Voor 38% gewijzigd door Kepro op 14-02-2018 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/znPBK/b5d46d96b5.pngLets go Haribo!

WoT werkt, maar WoT Encore crashed als ik de benchmark wil doen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Kepro schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:54:
Ik had een goede avond en dat betekent automatisch dat Size een mindere avond beleefde. O+ :P

Nog steeds aan het twijfelen welke tank ik ga inruilen voor de Liberte maar twijfel; su-122-44, FCM of is6.
Het besluit om alleen te gaan spelen hielp iig wel, had nog wel wat bs momenten maar echt 85% minder. Ineens ook 3 aces gehaald solo, was echt een wereld van verschil met het platoonen. Echt bizar weer...
Jij eet gewoon alle luck op ofzo :+
looyenss schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:21:
Leuk filmpje weer, jammer alleen dat jou stem altijd zo zacht is op YT :9
Zacht? Vind je dat echt? Ik heb het zojuist nog ff beluisterd, maar het is toch prima te verstaan zo?
Misschien moet je je oren ff laten uitspuiten of je YT volume wat opschroeven :9 :+

[ Voor 25% gewijzigd door Mr_Size op 14-02-2018 22:49 ]

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-07 14:21

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Na de patch was het spel weer speelbaar, vreemd hoor. Net of ze weer iets gefixed hebben, ik had weer 'normale' potjes. Ook minder last van microlags.

Whatever.

• Kepro
Kwaliteit van je filmpje @Mr_Size is goed zoals altijd.

• Kepro
Harmen schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:23:
Na de patch was het spel weer speelbaar, vreemd hoor. Net of ze weer iets gefixed hebben, ik had weer 'normale' potjes. Ook minder last van microlags.
Posted by Veroxx
UPDATE: Patchnotes:

Fixed a problem that displayed incorrect information during the trade-in.
Fixed some technical issues.

Dear Commanders,

The World of Tanks servers will be unavailable on 14.02.2018 from 05:00 – 05:45 CET due to this update.

Roll out!

Your Customer Service Team

• jantje 2
Kepro schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:54:

Ik zou IS-6 doen, ding is toch powercreeped en die gun met 175 pen is niets waard met alle nieuwe T8 heavy armored tanks. Alleen armor is nog steeds goed genoeg maarja om dan altijd maar prem te moeten spammen is ook niet leuk. Als ik de WZ-111 speel heb ik een beetje hetzelfde probleem :+

Ik weet ook nog steeds niet wat ik moet doen met m'n IS-5 @Quantor vindt de M4 rev meer support en ik wil iets waar ik mee kan brawlen en snel ben. Maar er is niets wat ik wil. Patriot of scorpion zouden wel passen denk ik. maarja die mogen niet van wg -O-

• Kepro
@jantje 2 heeft de IS5 dan ook 175 pen? Omdat je die tank zo slecht vind.

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

De nieuwe IS-M is met de topturret spontaan een prima tank :) In tier 10 potjes houdt ie zich wonderwel aardig staande en die enkele potjes waar je toptier bent doe je spontaan 4-5k dmg. Dingetje is misschien een beetje op ;) maar dat wordt aardig gecounterd doordat iedereen per direct naar premium ammo switcht of HE gaat spammen.
Klein hoogtepuntje was toch wel een standoff tegen een IS-7 op A1 el Haluf. Die durfde niet te pushen totdat de rest van mijn team doodgegaan was en ik geflanked werd. Bouncy bouncy :+

Ik ben wel enigszins benieuwd naar de rest van de lijn, want de t9 en t10 zijn me niet echt opgevallen als lastig toen ik ze tegenkwam.

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Chevrons scoren? IS-7 rijden!
http://forum.worldoftanks...ed-towards-is-7s/#topmost

Oh, WG. plz stahp.

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-07 14:48
Roozzz schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:27:
De nieuwe IS-M is met de topturret spontaan een prima tank :) In tier 10 potjes houdt ie zich wonderwel aardig staande en die enkele potjes waar je toptier bent doe je spontaan 4-5k dmg. Dingetje is misschien een beetje op ;) maar dat wordt aardig gecounterd doordat iedereen per direct naar premium ammo switcht of HE gaat spammen.
Klein hoogtepuntje was toch wel een standoff tegen een IS-7 op A1 el Haluf. Die durfde niet te pushen totdat de rest van mijn team doodgegaan was en ik geflanked werd. Bouncy bouncy :+

Ik ben wel enigszins benieuwd naar de rest van de lijn, want de t9 en t10 zijn me niet echt opgevallen als lastig toen ik ze tegenkwam.
Na een jaartje PUBG keer ik terug naar m'n oude liefde en eigenlijk speciaal voor deze lijn. De Object 705A lijkt me heerlijk. Maar het valt me op dat je over de T9 Object 705 echt niets leest. Ben er ook nog geen enkele review van tegengekomen.

De IS-M was één van de beste HT's (in zijn tier) dacht ik volgens Sir Foch.

Nou ja, tijd om terug een crew te trainen en credits te sprokkelen. De 252U lijkt me leuk om er terug in te komen. >:)

Frank Lenaerts

• jantje 2
Kepro schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:14:
@jantje 2 heeft de IS5 dan ook 175 pen? Omdat je die tank zo slecht vind.
Nee maar die gun heeft de accucary van een IS-6 en een T49 met derp combined en zelfs fully aimed raakt je letterlijk niets. Enige voordeel is de shellspeed. Armor is meh, mobility is meh. Dus graftank 1ste klas.

Wordt altijd zo gefrustreerd om die tank te spelen, daarom speel ik hem ook nooit 8)7

• Quantor
  • Niet online
jantje 2 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:07:
[...]

Ik weet ook nog steeds niet wat ik moet doen met m'n IS-5 @Quantor vindt de M4 rev meer support en ik wil iets waar ik mee kan brawlen en snel ben. Maar er is niets wat ik wil. Patriot of scorpion zouden wel passen denk ik. maarja die mogen niet van wg -O-
M4 Rev is alles behalve een brawler! Dan blijft over de T54 Mod1, ik zit te twijfelen of ik daarvoor 1 van mijn Patriots ga inruilen.

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

jantje 2 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:27:
[...]

Nee maar die gun heeft de accucary van een IS-6 en een T49 met derp combined en zelfs fully aimed raakt je letterlijk niets. Enige voordeel is de shellspeed. Armor is meh, mobility is meh. Dus graftank 1ste klas.

Wordt altijd zo gefrustreerd om die tank te spelen, daarom speel ik hem ook nooit 8)7
Je moet ook niet de Rev nemen, maar de AMX M4 49 Mle. Dat is echt een brawler.

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Catscratch schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:57:
[...]

Na een jaartje PUBG keer ik terug naar m'n oude liefde en eigenlijk speciaal voor deze lijn. De Object 705A lijkt me heerlijk. Maar het valt me op dat je over de T9 Object 705 echt niets leest. Ben er ook nog geen enkele review van tegengekomen.

De IS-M was één van de beste HT's (in zijn tier) dacht ik volgens Sir Foch.

Nou ja, tijd om terug een crew te trainen en credits te sprokkelen. De 252U lijkt me leuk om er terug in te komen. >:)
Klopt, dat valt mij ook op. Je ziet ze ook nog niet zo heel veel ingame. Kennelijk spreekt deze lijn niet zo ontzettend aan, naast de ronduit bezopen OP 257 en die td.

-edit-
Type gefixed.

• Kepro
* obj 257 de 252 is de P2W tank

Edit. Ben ik dan 1 van de weinige die de M4 rev wel goed vind? Door de 400 ben je nog nuttig in tier 9 en 10 games.

[ Voor 65% gewijzigd door Kepro op 15-02-2018 13:10 ]

• kuwerti
Heb gisteren die valentijnsmissie gehaald (winnen en in top10 XP) maar ik krijg niet die berg chocola die beloofd is (vlgs mij 20x)
Hebben meer mensen dit? of komen deze later?

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

kuwerti schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:32:
Heb gisteren die valentijnsmissie gehaald (winnen en in top10 XP) maar ik krijg niet die berg chocola die beloofd is (vlgs mij 20x)
Hebben meer mensen dit? of komen deze later?
Ik kreeg hem direct na voltooiing van mijn 1e potje (ik vermoed dat ik daar die missie haalde :P )

Vermoedelijk heb je hem dus al ongemerkt ontvangen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuwerti
Roozzz schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:34:
[...]

Ik kreeg hem direct na voltooiing van mijn 1e potje (ik vermoed dat ik daar die missie haalde :P )

Vermoedelijk heb je hem dus al ongemerkt ontvangen...
ha, had COMPATIBLE MET LKV-90-type-B aan staan. heb ze inderdaad ontvangen. thanks!

• looyenss
Mr_Size schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 22:46:
[...]

Het besluit om alleen te gaan spelen hielp iig wel, had nog wel wat bs momenten maar echt 85% minder. Ineens ook 3 aces gehaald solo, was echt een wereld van verschil met het platoonen. Echt bizar weer...
Jij eet gewoon alle luck op ofzo :+

[...]

Zacht? Vind je dat echt? Ik heb het zojuist nog ff beluisterd, maar het is toch prima te verstaan zo?
Misschien moet je je oren ff laten uitspuiten of je YT volume wat opschroeven :9 :+
Ja duh, dat doe ik dus ook, alleen je overal volume is zachter dan de gemiddelde YT filmpjes..

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Kepro schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:08:
* obj 257 de 252 is de P2W tank

Edit. Ben ik dan 1 van de weinige die de M4 rev wel goed vind? Door de 400 ben je nog nuttig in tier 9 en 10 games.
Nee, de Rev is awesome, maar jantje2 wil een tank om mee te brawlen... ;)

• Quantor
  • Niet online
Edmin schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:36:
[...]

Yup ik vind hem ook leuk om te spelen, die gun is inderdaad tres bien!

• jantje 2
Edmin schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:36:
[...]

Naja, die Rev lijkt me wel nice inderdaad als prem, met de alpha etc en gewoon met -10 rigdeline brawlen is ook goed. Dat je gewoon een beetje aggresive kan spelen. Die rev kost me ook maar 1200 gold :+

Ik zag ook nog dat je 58 mutz en de sta 2 kan kopen iemand hier ervaringen mee? Zou je die verkiezen boven de rev bijvoorbeeld?

[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 15-02-2018 22:41 ]

• Kepro
Ik dacht dat de sta 2 wel prima was maar dan zit je weer met een 240 alpha proppen schieter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:58:
Ik dacht dat de sta 2 wel prima was maar dan zit je weer met een 240 alpha proppen schieter.
De opties die ik eventueel heb zijn als volgt :

6000 gold bijleggen :

Lowe --> sinds recente buffs wel nice geworden maar traag
Strv 1 --> zieke gun en camo maar wellicht wat saai om te spelen
Liberte --. goede front armor, meh moblity en verder geen idee ^^

Tussen de 1,2k- 2,5k gold bijleggen :

Pz. 58 mutz --> goede gun en depression en mobility 240 alpha.
Sta 2 --> goede dpm en depression meh gun stats en mobility 240 alpha
M4 Rev --> meh dpm goede depression en redelijke mobility. 400 alpha
Panther 8.8. --. redelijk dpm, meh armor, meh gun depression meh alpha
T54 proto --. goede armor, meh moblity en slechte gun ( 175 pen werkt niet in T10 )
m46 patton kr --> soort kruising tussen pershing en T25 pilot, lijkt me wel goed maar ook meer van hetzelfde
AMX CDC --. snel, goede gun depression, He magnet en redelijke gun

Jammer dat de Patriot en Skorpion en lorr 40t er niet zijn die hadden andere bovenaan het lijstje gestaan.
Die STG /Guard is dat eigenlijk wat?

Wat is nu de ultieme premium om te kopen......zo moeilijk als je het eigenlijk niet veel interesseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
@jantje 2 ik ga de Liberte halen en misschien de t54 prot. Beste prems? U252, lorraine, patriot, Liberte en skorpion. Wil je ruilen? Zou dan de Liberte if M4 rev nemen. Maar idd, de Lowe is ook best goed. Denk alleen dat de Liberte betere frontale armor heeft. Gun dep is vrijwel gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:17:
@jantje 2 ik ga de Liberte halen en misschien de t54 prot. Beste prems? U252, lorraine, patriot, Liberte en skorpion. Wil je ruilen? Zou dan de Liberte if M4 rev nemen. Maar idd, de Lowe is ook best goed. Denk alleen dat de Liberte betere frontale armor heeft. Gun dep is vrijwel gelijk.
Kreeg die T54 mod 1 nog een gun buff binnenkort, ik dacht zoiets gezien te hebben?

Ik vind dat ik voor die liberte eigenlijk te veel bij moet betalen 6k gold is heel veel. Ik krijg voor die IS-5 6k gold terug ( blijkbaar is dat ding 12k gold :+ ) dus als ik maar 1 of 2k moet bij betalen dan is dat ook wel aanlokkelijk voor een prem. WIl zo min mogelijk geld aan deze game uitgeven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
@jantje 2 183 pen nu. Wil je t34 niet inruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
Kepro schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:58:
@jantje 2 183 pen nu. Wil je t34 niet inruilen?
Nog iets meer zelfs:

190/247/50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
GJP80 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:28:
[...]

Nog iets meer zelfs:

190/247/50
Ow, dan loopt tankcompare achter. Naja 190 is meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
@jantje 2 zo'n beetje alle S3AL vinden de Rev echt een toptank geworden sinds de buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
zooo, beste klus dat Chinese nieuwjaar. zit nu op 50.... nog 25 te gaan. Heeft iemand m al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kuwerti schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:47:
zooo, beste klus dat Chinese nieuwjaar. zit nu op 50.... nog 25 te gaan. Heeft iemand m al?
Waar gaat dit over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-07 09:09
Die Chinese nieuwjaar marathon.
75 keer winnen in een Chinese tank ofzo
Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.