[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 53 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste
Acties:
  • 65.600 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TukkerT schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:27:
[...]

roflmao

Wat verwacht je dan? Dat arty vooraan gaat rijden en gaat spotten?
Het liefst heb ik dat ze gewoon verdwijnen uit het spel. Het feit dat ze jou kunnen beschieten zonder dat je op dat moment ook maar iets terug kunt doen is gewoon niet eerlijk. Ze zouden op z'n minst de mogelijkheid tot 'shotgunnen' eruit moeten halen. Maar dat is natuurlijk een andere discussie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:20

TTLCrazy

Listen to Frankie

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:53:
[...]

Het liefst heb ik dat ze gewoon verdwijnen uit het spel. Het feit dat ze jou kunnen beschieten zonder dat je op dat moment ook maar iets terug kunt doen is gewoon niet eerlijk. Ze zouden op z'n minst de mogelijkheid tot 'shotgunnen' eruit moeten halen. Maar dat is natuurlijk een andere discussie.
Goh, wat een verfrissend en nieuw idee /s

Altijd maar dat gezeik over arty, deal with it en speel verder zou ik zeggen...

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:53:
[...]

Spal liner,
achter cover staan,
Minder azijn drinken,

allemaal opties...
Arta is nu al vele malen beter dan dat het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Kepro schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:37:
[...]

Bericht van 5 jaar oud. :?
Ja klopt, maar nu weer actueel want italiaanse techthree :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

looyenss schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:35:
[...]

Spal liner,
achter cover staan,

allemaal opties...
Al de genoemde maatregelen waren al een van de eerste paar dingen die ik ooit heb opgezocht over dit spel. Ik weet echt wel waar je normaalgesproken veilig staat enzo maar soms ontkom je er niet aan hé. Die stun voegt echt helemaal niets toe, enkel ergernis. En vele malen beter dan het was is nog altijd geen tegenargument. Het klopt gewoon niet dat ze jou vanuit een willekeurige positie kunnen raken zonder dat je in de gelegenheid bent om ook maar iets terug te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:17:
[...]

Al de genoemde maatregelen waren al een van de eerste paar dingen die ik ooit heb opgezocht over dit spel. Ik weet echt wel waar je normaalgesproken veilig staat enzo maar soms ontkom je er niet aan hé. Die stun voegt echt helemaal niets toe, enkel ergernis. En vele malen beter dan het was is nog altijd geen tegenargument. Het klopt gewoon niet dat ze jou vanuit een willekeurige positie kunnen raken zonder dat je in de gelegenheid bent om ook maar iets terug te doen.
dan raad ik toch de door jou weggehaalde optie aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

looyenss schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:18:
[...]

dan raad ik toch de door jou weggehaalde optie aan
Jij hebt wel je lolbroek aan vandaag he.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Weer een avond die bol stond van de RNG (eigenlijk is mijn standaard tegenwoordig dat 2/3 van mijn shells niet hitten of bouncen), maar deze game maakt alles in 1 klap goed:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ovhr2GPnO2ZDDWn2xzaRrMbO/thumb.jpg

Mijn 1e 3 mark in 2 jaar tijd ofzo *O* *O* *O*

Ook deze game had veel epischer kunnen en moeten zijn, want 'slechts' 9 van de 19 schoten gehit, maar fuck it, eindelijk weer eens wat goeds te melden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
looyenss schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:35:
[...]

Spal liner,
achter cover staan,
Minder azijn drinken,

allemaal opties...
Je weet zelf ook dat die opties allemaal non-argumenten zijn. Arty blijft gewoon een mechanic die niet thuis hoort in de game omdat die class totaal niets te maken heeft met de hele game.

Spall liner 8)7 Meeste nutteloze equipment ooit, alsof je lekker je stabs, of rammer daarvoor gaat inwisselen. Nope. Misschien op een Maus kan het nuttig zijn maar meer ook niet.

Achter cover staan... 15 min lang en niets doen en verliezen. Hoe denk je games te moeten winnen als je zelf geen reet uitvoert? Precies dat doe je niet. Speel je om te winnen = get artied. Heb je dan ook nog goede stats = get artied a little more.

Ik heb nog steeds games genoeg waarbij mijn hitlog alleen maar volstaat met arty hits, en tegenwoordig schieten ze ook vaak zat 2 crew members per keer eruit nog leuker....ik kan niet zeggen dat arty beter is geworden.... het is gewoon anders nu, en nog steeds even annoying.

Natuurlijk zit het in de game en "dealen" we er mee. Maar dat wil niet zeggen dat we het er mee eens zijn. Ik ben het ook niet eens met gedrochten als Type 5 heavies, die oneshotten me gisteren nog in me 430, gepixelsniped en gepenned nice...

[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 30-01-2018 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mr_Size schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:57:
t 'slechts' 9 van de 19 schoten gehit,
Standaardgedrag van de gun op de Scorp, toch? Of hebben we gewoon allebei een maandagochtendmodelletje? :P

Gratz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 17:15
Weer een avond die bol stond van de RNG (eigenlijk is mijn standaard tegenwoordig dat 2/3 van mijn shells niet hitten of bouncen), maar deze game maakt alles in 1 klap goed:

[afbeelding]

Ook deze game had veel epischer kunnen en moeten zijn, want 'slechts' 9 van de 19 schoten gehit, maar fuck it, eindelijk weer eens wat goeds te melden :D
Hoe krijg je dat voor elkaar ik kom met dat ding net de base uit en ben vaak al dood _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
yvdb schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:17:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar ik kom met dat ding net de base uit en ben vaak al dood _/-\o_
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Dat ding is donders snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
Dweebus schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:19:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar?
Dat ding is donders snel..
Hehe bewijzen van spreken natuurlijk, nee ding is super hoog en je word al vanaf een afstand gespot schiet niet echt op kan me draai in dat ding niet vinden, vind de S1 veel leuker om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39

[afbeelding]

Jij hebt geen premium meer? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lg5cL09.jpg
Blijkbaar heeft WG een nieuwe manier om premium gebruikers een "voordeeltje" te geven.

De tank is los te koop voor 25 euro en in twee bundel varianten van 50 en 100 euro.

[ Voor 20% gewijzigd door GJP80 op 30-01-2018 19:09 ]

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 20:41
RNG..... pff hem mijn portie vorige week al gehad.

Ik mag graag in de Foch 155 (294 pen AP) spelen. In een superbattle schoot ik een vol magazijn op de achterkant van een IS-7. Alle 3 rounds bounced... zelfs met een angled achterkan moet het een easy pen zijn.

Ik ben geen unicum, maar ook geen groentje... ik was flabbergasted. russian BIAS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
GJP80 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 19:04:
[afbeelding]
Blijkbaar heeft WG een nieuwe manier om premium gebruikers een "voordeeltje" te geven.

De tank is los te koop voor 25 euro en in twee bundel varianten van 50 en 100 euro.
25 eu los? Dit is toch de "slechtste" premium tank ooit? althans als ik de reviews mag geloven.
of hebben ze de stats aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
crusader1983 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 19:24:
[...]

25 eu los? Dit is toch de "slechtste" premium tank ooit? althans als ik de reviews mag geloven.
of hebben ze de stats aangepast?
Camo is echt geweldig maar verder is je gun ruk... Het is een echte "spotter" scout...
Hij is niet gebuffed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
[afbeelding]

Dat is ook lekker een sigaar uit eigen doos... als je een premium account actief hebt kan je een specifieke premium tank eerder kopen.... joepie...

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:56
Breezers schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 19:26:
[...]

Dat is ook lekker een sigaar uit eigen doos... als je een premium account actief hebt kan je een specifieke premium tank eerder kopen.... joepie...
Ach, het is in mijn ogen een leuk extraatje voor gebruikers die betalen voor premium tijd. Je schaadt niemand er mee, dus waarom niet.

Nu is het dan toevallig een ruk tank, als het een goede tank was geweest was iedereen er blij om geweest.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

[afbeelding]

En ik vind het bizar om te zien hoeveel er al gelijk rondrijden... Gisteren in 10 potjes een stuk of 15x gezien 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

superduper schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:30:
[...]

En ik vind het bizar om te zien hoeveel er al gelijk rondrijden... Gisteren in 10 potjes een stuk of 15x gezien 8)7
Dan heb je vast een hele goede view range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ELC's zijn wel echt klein zeg. M'n T54, zelf ook niet de grootste, lijkt een kolos naast dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik heb sinds kort de derp gun op de T49, incl richtaandrijving. Maar wat ik irritant vind is dat het echt lang duurt voordat hij begint met aimen (dus dat de cirkel kleiner wordt). Ik moet een doel aanwijzen, dan duurt het ~3-5s, en dan NOG eens ~3s voordat hij fully aimed is. Bij andere tanks zie ik die 'lag' tijd voordat het aimen zichtbaar is helemaal niet.

Waar ligt dat aan, en is dat te beinvloeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 11:51
De aimtijd van de derp is gewoon lang.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
superduper schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:51:
Ik heb sinds kort de derp gun op de T49, incl richtaandrijving. Maar wat ik irritant vind is dat het echt lang duurt voordat hij begint met aimen (dus dat de cirkel kleiner wordt). Ik moet een doel aanwijzen, dan duurt het ~3-5s, en dan NOG eens ~3s voordat hij fully aimed is. Bij andere tanks zie ik die 'lag' tijd voordat het aimen zichtbaar is helemaal niet.

De aimcirkel van die derp is eigenlijk zo groot dat die buitenbeeld zit maar ze laten dat niet zien. Hierdoor 'lijkt' het alsof die niets doet maar eigenlijk is die al buitenbeeld aan't verkleinen en zie je dat pas op je scherm na 3sec of zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

kreezjie schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:06:
[...]

De aimcirkel van die derp is eigenlijk zo groot dat die buitenbeeld zit maar ze laten dat niet zien. Hierdoor 'lijkt' het alsof die niets doet maar eigenlijk is die al buitenbeeld aan't verkleinen en zie je dat pas op je scherm na 3sec of zoiets...
ok, makes sense...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Ditzelfde fenomeen zie je ook als je maximaal ingezoomd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:01

Roozzz

Plus ultra

superduper schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:51:

Een trucje wat kan helpen is de turret alvast pre-aimen voordat je de hoek oid om rijdt. De bloom wordt namelijk vooral zo groot door het draaien van de turret. De bloom door beweging van het voertuig valt wel mee. Zodoende ben je een stuk minder lang exposed voordat je een geaimed schot kan doen.

De echte oplossing is natuurlijk spelen met de 90mm :>

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:58
Dat is toch gewoon Artic Region in HD? Heet die map ineens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Dit is inderdaad Arctic Region, maar de mappen hebben bij WG meer namen, check je replay files map maar eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is momenteel de beste gun voor de T54? Lees op de forums veelal dat ze de D10 aanraden, maar dat waren topics van meestal voor de recente changes. De 0.39 accuracy staat me niet echt aan..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GJP80
Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:48:
Wat is momenteel de beste gun voor de T54? Lees op de forums veelal dat ze de D10 aanraden, maar dat waren topics van meestal voor de recente changes. De 0.39 accuracy staat me niet echt aan..
Dat is 0.39 Stalin he? Omgerekend naar westerse maatstaven is dat 0.20....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 19:37

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Is een stuk situationeler geworden dan vroeger. Vroeger had je bij de D10 bijna als enig nadeel dat je minder pen had. "a quick dab on the 2 key" tranformeerde je t-54 in de welgekende HEAT-54.

Nu, voordelen van de D10 tov de D-54 zijn stukken hogere rof en irc 1° depressie meer.
Nadelen slechtere aim tijd, accuracy en pen

Als je echt speelt met alle toeters en bellen (full HEAT, food, verbeterde equip en bonds) haal je ook een acc van 0.33, richttijd van 1,95 en 330 (HEAT) penn. Dan heb je alle nadelen weggewerkt van de D10. Maar economisch is het totaal onhoudbaar. Het blijft dus eigenlijk een HEAT-54, maar enkel voor de superrijken. Heb ik al gezegd dat je dan een rof haalt van 10,4 (of 3.330 dpm)

Maar voor gewone mensen:
Midlange snapshots en langere afstandswerk zijn voor de D54. Brawlen, heuveltjes en trading is beter met de D10.
Ligt vooral aan het moment dus en ook een stuk je stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-08 16:10
Ik heb m'n 3 mark gehaald met de D-54 gun. Dus hogere penetration, betere accuracy, aimtime en shell velocity.
De snellere reload en de +1 graden gundepressie, zijn zeker goed op de andere gun. Maar als je ze niet raakt of pent, schiet het ook niet echt op he?! ;)

De D-54 gun zit ook op de Obj430II en werkt daar ook super, ondanks de -4 gundepressie.

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
WoT – Adieu FCM 50t
Posted by atikabubu
Quick info – if you really want to fill WG’s coffers and want the FCM 50t it’s the last chance. The plan of removing tanks with limited MM from regular sales is going on nicely, and the first victim in 2018 will be the french heavy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
200mm pen gun met 320 alpha ( geen idee de naam is volgens mij de 1ste gun ) niet die 219 pen pakken die is voor retards :+ 200mm met AP that is, je schiet toch alleen maar (c)heat dus 330 pen lets go!

Edit : is er een buff geweest voor die andere gun? Heb ik niet geweten O-) Dat maakt die andere gun op zich ook wel nice. 0,33 acc en 2 sec aimtime. Ik zou misschien dan toch voor die gun gaan ook al is je reload ongeveer 0,75 sec langzamer. Alleen -4 gun depression tegen over -5 is dan wel een grote min.

Ik weet het eigenlijk niet.... zou het zelf moeten testen welke er nu fijner speelt. Ik denk dat je met die 2de gun wel meer consistent damage kan doen dan met die 1ste als je vooral op afstand speelt en weinig brawlt.

[ Voor 35% gewijzigd door jantje 2 op 02-02-2018 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Min 4 gun dep is amper te doen op een med maar aan de andere kant heeft de t54 de beste armor van alle meds.

[ Voor 44% gewijzigd door Kepro op 02-02-2018 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Kepro schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:28:
WoT – Adieu FCM 50t
Posted by atikabubu
Quick info – if you really want to fill WG’s coffers and want the FCM 50t it’s the last chance. The plan of removing tanks with limited MM from regular sales is going on nicely, and the first victim in 2018 will be the french heavy.
Ik hoor QuickyBaby nu al een paar keer zeggen dat Limited MM niet meer zo nuttig is als vroeger, omdat je tegenwoordig minder vaak lagere tiers tegen komt. Dat lijkt me voor tier 8 wel aardig te kloppen. Ik heb al even geen rondjes meer gereden in mijn IS-6 / JT8.8, maar de laatste weken lijk ik in tier 8 bijna uitsluitend in tier X (3, 5, 7) of tier 8 only te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Soms vraag ik me af wat je nog meer kan doen om te winnen.
Gisteravond top tier in de obj.140 op steppes encounter noord spawn. Ik push samen met een t-54 de 8-9-0 lijn. Vrijwel de rest van het team gaat richting 1-2 met enkele tds in het midden. Wij rollen de gehele flank op en pushen via hun spawn naar de 1-2 lijn. Nadat de arty "verwijderd" is, is de andere flank compleet gevallen en bevind ik mij spontaan in een 1v5. Nadat ik nog een obj 140 en lowe weggeschoten had besluit men eindelijk samen te gaan werken... Een full hp E100, en 80% Conqueror en WZ111-1-4 waren er iets teveel aan.

Uiteindelijk 7 kills en ruim 7k dmg gedaan. De t-54 die met mij mee pushte was de enige die (net) boven de 2k dmg kwam. De rest was toch echt niet afk, maar hoe dan? :X

Achteraf gezien had ik misschien nog weg kunnen komen via de 1 lijn en op range nog wat dmg kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Edmin schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:13:
[...]

Ik hoor QuickyBaby nu al een paar keer zeggen dat Limited MM niet meer zo nuttig is als vroeger, omdat je tegenwoordig minder vaak lagere tiers tegen komt. Dat lijkt me voor tier 8 wel aardig te kloppen. Ik heb al even geen rondjes meer gereden in mijn IS-6 / JT8.8, maar de laatste weken lijk ik in tier 8 bijna uitsluitend in tier X (3, 5, 7) of tier 8 only te komen.
Tja, ik zit er een beetje dubbel in. Aan de ene kant heeft QB wel gelijk omdat de pref mm tanks gebalanceerd zijn rond dat ze vaker tier 6/7 tanks zouden zien. Aan de andere kant weer niet omdat je zonder pref mm erg vaak tegen tier 10 tanks mag spelen en dat is voor geen enkele tier 8 tank leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Roozzz schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:24:
Soms vraag ik me af wat je nog meer kan doen om te winnen.
Gisteravond top tier in de obj.140 op steppes encounter noord spawn. Ik push samen met een t-54 de 8-9-0 lijn. Vrijwel de rest van het team gaat richting 1-2 met enkele tds in het midden. Wij rollen de gehele flank op en pushen via hun spawn naar de 1-2 lijn. Nadat de arty "verwijderd" is, is de andere flank compleet gevallen en bevind ik mij spontaan in een 1v5. Nadat ik nog een obj 140 en lowe weggeschoten had besluit men eindelijk samen te gaan werken... Een full hp E100, en 80% Conqueror en WZ111-1-4 waren er iets teveel aan.

Uiteindelijk 7 kills en ruim 7k dmg gedaan. De t-54 die met mij mee pushte was de enige die (net) boven de 2k dmg kwam. De rest was toch echt niet afk, maar hoe dan? :X

Achteraf gezien had ik misschien nog weg kunnen komen via de 1 lijn en op range nog wat dmg kunnen doen
De cap gebruiken om meer druk op het team te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Kepro schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:01:
[...]

De cap gebruiken om meer druk op het team te zetten.
Yes, had een optie kunnen zijn. Maar gezien het encounter was en we die flank snel wonnen was er weinig motivatie voor mijn team. En zelf cappen had ik uiteraard weinig zin in :+ hadden we waarschijnlijk wel gewonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 15:12

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Sinds een aantal dagen het spelen met de MT-25. Moest er aan wennen, maar moet zeggen dat hij erg wendbaar en leuk speelt. Enige min is de gun depression, en helaas nog geen sixth sense.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Roozzz schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:38:
[...]

Yes, had een optie kunnen zijn. Maar gezien het encounter was en we die flank snel wonnen was er weinig motivatie voor mijn team. En zelf cappen had ik uiteraard weinig zin in :+ hadden we waarschijnlijk wel gewonnen...
Je hoeft ook niet uit te cappen maar het vijandige team een keuze laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Kepro schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:52:
[...]

Je hoeft ook niet uit te cappen maar het vijandige team een keuze laten maken.
Ah zo, ja dat was een optie geweest. Als toptier kwam het niet echt in me op, maar neem het mee voor een volgende keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Edmin schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:13:
[...]

Quickybaby zegt wel meer dingen 8)7 Ik vind juist dat pref MM nu nog beter is dan ooit omdat je juist zoveel T10 ziet in je T8 tanks. Ik speel veel liever pref MM omdat ik dan meer kans maak dan in een normale prem tank. De kans op T8 battles is ook groter.

Enige nadeel is dat sommige prem tanks gewoon powercreeped zijn door alle nieuwe tanks in de game. Dat is eigenlijk wat QB probeer te zeggen denk ik, en dat is ook zeker waar. Met 175 pen kom je gewoon niet ver meer( IS6 / WZ 111 ) de type en de T34-3 kunnen nog redelijk mee omdat ze med zijn. 50T is ook nog steeds sterk net zoals de jagd 88. Dus ja sommige pref MM tanks mogen zeker een buff gebruiken, maar zo zijn er ook prem tanks met normal MM zoals chieftain T95 die ook wel een buff mogen hebben denk ik

[ Voor 10% gewijzigd door jantje 2 op 02-02-2018 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Ik heb net de Centurion I weten te unlocken. Nog tips? Het lukt me nog niet echt om er iets nuttigs mee te doen, omdat het ding zo groot is als de maan, nogal sloom is en ook niet echt superzwaar gepantserd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okars schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:22:
Ik heb net de Centurion I weten te unlocken. Nog tips? Het lukt me nog niet echt om er iets nuttigs mee te doen, omdat het ding zo groot is als de maan, nogal sloom is en ook niet echt superzwaar gepantserd.
Zoveel mogelijk hull down proberen te gaan en je gun depression gebruiken. Probeer als het kan enemy tanks te tracken voor ass dmg, daar is je gun wel accuraat genoeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Okars schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:22:
Wat ik vooral deed is het als een support medium spelen. Dus zorg dat je achter de heavies staat en dat je enkel peakt wanneer het kan. Je hebt redelijk goede pen dus in dat opzicht kan je mee met de heavies.

Verder als je die 1 in 50 potjes hebt dat je top tier bent kan je echt wel bullyen en zoals @Verwijderd zegt, gebruik je turret armour en gun depression.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
kan niet wachten tot ik mijn leopard 1 kan kopen.

begin deze week geunlocked, moet alleen nog ff :( 6 miljoen credits binnen harken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

crusader1983 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:35:
kan niet wachten tot ik mijn leopard 1 kan kopen.

begin deze week geunlocked, moet alleen nog ff :( 6 miljoen credits binnen harken
Dat had ik ook!

En ik heb er na anderhalf jaar al wel 12 battles op staan. Het is gewoon niet zo'n heel beste tank in de huidige meta, helaas :(

Ik heb gefaald in de grind voor patch 9.22. Nog 4K XP tot de Obj 430 II en ik heb voldoende free XP om de modules te unlocken, maar 2 dagen om de Tier X te unlocken en credits bij elkaar te rapen is gewoon niet voldoende. Schade :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:18:
[...]

Dat had ik ook!

En ik heb er na anderhalf jaar al wel 12 battles op staan. Het is gewoon niet zo'n heel beste tank in de huidige meta, helaas :(

Ik heb gefaald in de grind voor patch 9.22. Nog 4K XP tot de Obj 430 II en ik heb voldoende free XP om de modules te unlocken, maar 2 dagen om de Tier X te unlocken en credits bij elkaar te rapen is gewoon niet voldoende. Schade :(
Is die update over twee dagen al? Nog maar even keihard aan het powergrinden dan met personal reserves ;) (Let op je krijgt dan wel ineens de meest slechte mm ooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 09:51:
[...]

Is die update over twee dagen al?
NAcht van 6 op 7 februari, volgens de blogs. Nog één mogelijke escape: op de testserver is de obj. 257 generfed. premium ammo pen van 330 naar 315 en belangrijker... de troll armor aan de zijkant is nu zo dun dat hij overmatched kan worden door 120mm+. Wellicht dat hierdoor de patch ook nog wat wordt uitgesteld.
Nog maar even keihard aan het powergrinden dan met personal reserves ;) (Let op je krijgt dan wel ineens de meest slechte mm ooit)
Gisteren 13 wins t.o.v. 3 losses met mijn +200% XP reserve :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
im good t-10 gekocht vind het zo best :).
ik ga later wel verder met mijn russian heavy tank line.

eerst volgende lijn die ik ga starten dit jaar is de britse TD line (turret). kan niet wachten om de Mighty derp van de shitbarn te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Edmin schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:18:
[...]

Dat had ik ook!

PTA bevalt me opzich wel en gezien de leopard 1 een upgrade is van de PTA, ga ik denk ik me ermee vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
crusader1983 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:58:

eerst volgende lijn die ik ga starten dit jaar is de britse TD line (turret). kan niet wachten om de Mighty derp van de shitbarn te gebruiken.
Dat is stom van je. Als je de t10 in je garage heb staan krijg je de nieuwe t9 gratis van de nieuwe lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Kepro schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:21:
[...]

Dat is stom van je. Als je de t10 in je garage heb staan krijg je de nieuwe t9 gratis van de nieuwe lijn.
Hij zegt toch dat hij de T-10 net heeft gekocht? Dan is het toch goed?

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
crusader1983 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:59:
[...]

PTA bevalt me opzich wel en gezien de leopard 1 een upgrade is van de PTA, ga ik denk ik me ermee vermaken.
Verschil is dat je met de Pta als je toptier bent veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer kan doen dan in je Leo als je toptier bent.

De gun bloom van de Leo is echt een lachertje. Op papier is die gun mega goed, in de praktijk gaat alles mis of de grond in. Ik speel de Leo1 ook amper, is een hele situationele tank waarin je echt moet campen/snipen in het begin om een goede game te hebben. Op een map als Himmelsdorf bijv. ben je gewoon compleet nutteloos tegenover bijv. Obj 140, E50-M, T62a, TVP, Cent AX, afijn, you get it :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crusader1983 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:58:

Ben die lijn ook aan het grinden,eigenlijk een beetje uit angst dat ze hetzelfde trucje doen als met de Death Star. Bijna nu bijna bij de Charioteer . Moet zeggen dat de Challenger een fijne TD is. Al is het even wennen dat die turret niet 360 rond kan met de top gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-weg-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2018 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Mr_Size schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:50:
[...]

Verschil is dat je met de Pta als je toptier bent veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer kan doen dan in je Leo als je toptier bent.

De gun bloom van de Leo is echt een lachertje. Op papier is die gun mega goed, in de praktijk gaat alles mis of de grond in. Ik speel de Leo1 ook amper, is een hele situationele tank waarin je echt moet campen/snipen in het begin om een goede game te hebben. Op een map als Himmelsdorf bijv. ben je gewoon compleet nutteloos tegenover bijv. Obj 140, E50-M, T62a, TVP, Cent AX, afijn, you get it :+
Ok dat is een beetje balen :'( ik dacht juist dat dit 1 van de betere Tier 10 mediums was ( zonder armor dan).
en idd alles op papier is beter dan de PTA. De bloom van de PTA is ook soms echt dramatisch, dus ik keek er naar uit dat dit met de leo 1 beter was.
PTA speel ik als een CDC op tier 8, niet al te dapper in het begin beetje support, en dan later in de battle wat agressiever spelen.

En wat helemaal schandalig is is dat ik de japanse mediums ook aan het grinden ben :) STB 1 is bijna hetzelfde als LEO 1

[ Voor 5% gewijzigd door crusader1983 op 08-02-2018 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
En wat helemaal schandalig is is dat ik de japanse mediums ook aan het grinden ben :) STB 1 is bijna hetzelfde als LEO 1

mod-edit: Stop ns met dubbelposten. Edit je laatste bericht.

[ Voor 25% gewijzigd door Geronimous op 07-02-2018 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
ff checken: het heeft zeker zin om de top-gun van de t-10 te xp-en voor de update toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
kuwerti schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:59:
ff checken: het heeft zeker zin om de top-gun van de t-10 te xp-en voor de update toch?
Over de Obj 257:
The researched and mounted modules will correspond to the modules mounted on the T-10.

https://worldoftanks.eu/e...s/922-ussr-tree-revision/

Ja dus, alles wat je nu researched op de T-10 krijg je dus eigenlijk dubbel terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Gaius schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:07:
[...]

Over de Obj 257:
The researched and mounted modules will correspond to the modules mounted on the T-10.

https://worldoftanks.eu/e...s/922-ussr-tree-revision/

Ja dus, alles wat je nu researched op de T-10 krijg je dus eigenlijk dubbel terug. :)
ha, da's mooi. nog 10k XP en dan heb ik alle modules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

Mezelf maar eens getrakteerd op een tankje, omdat de FCM50t eruit ging, die maar genomen. Man, wat heb ik daar spijt van... 50 ton jaja van wat dan, papier ? Geprobeert hem als medium te spelen, maar de meeste teamleden zijn het daar niet mee eens (noob, waar ga je naartoe tot de meest vreselijke zieken) Nu intereseerd me dat vrij weinig, maar het lukt me tot nu toe niet om fatsoenlijk met dat ding te spelen. Owja en het is ook nog eens een arty magneet, tjees ben nog nooit zo vaak gebombardeerd als in dat schijthuis op tracks. Denk dat ik voortaan eerst maar eens de wiki pagina goed lees voordat ik een tank aanschaf.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caveman schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:20:
Mezelf maar eens getrakteerd op een tankje, omdat de FCM50t eruit ging, die maar genomen. Man, wat heb ik daar spijt van... 50 ton jaja van wat dan, papier ? Geprobeert hem als medium te spelen, maar de meeste teamleden zijn het daar niet mee eens (noob, waar ga je naartoe tot de meest vreselijke zieken) Nu intereseerd me dat vrij weinig, maar het lukt me tot nu toe niet om fatsoenlijk met dat ding te spelen. Owja en het is ook nog eens een arty magneet, tjees ben nog nooit zo vaak gebombardeerd als in dat schijthuis op tracks. Denk dat ik voortaan eerst maar eens de wiki pagina goed lees voordat ik een tank aanschaf.
Van de tanks met pref mm heeft dat ding tenminste nog de pen om iets uit te kunnen richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Caveman schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:20:
je kunt toch prem tank inruilen voor gold? dan kun je met dat gold een andere medium kopen.
Ik weet niet of dit nog steeds is!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tige
Light Tanks in goed map + MM.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JG4bjy7.png

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
5k+ dmg netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
crusader1983 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 18:08:
[...]

je kunt toch prem tank inruilen voor gold? dan kun je met dat gold een andere medium kopen.
Ik weet niet of dit nog steeds is!!!!
Soms kun je bepaalde (niet alle) premium tanks inruilen voor een andere premium tank. Je krijgt dan 50% van de gold-waarde van die tank als korting bij de aanschaf van de nieuwe tank. Volgens mij is dat momenteel niet mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
crusader1983 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 22:31:
STB1 is wel ietsje anders als de leopard, turret armor heeft recent een buff gehad en monster DPM dus een perfecte close combat rigde warrior. Alleen is die gun nog slechter dan die van de leopard. Dus snipen kan je wel vergeten. Gewoon heel veel klikken en hopen op damage :+

Van het weekend 3 tanks proberen te marken allemaal op de 94% gekregen en toen precies weer één of andere bs bijna 0 damage game.... 8)7 Gelijk weer flink salty, dus was maar weer gestopt met tryharden.

Laatste tijd mag het echt niet meer met teams, haal met moeite 55% winrate, terwijl normaal 65% echt easy te doen is.

Ik heb ook ontdekt welke tank mijn nemesis is, de STRV 1 wat een graf tank is dat zeg, met een 90mm niet te pennen, staan altijd achterin de map in camo te fappen. Met 122mm heat bounce ik het ook nog. Elke game waar er 1 zat werd ik gefarmed door een STRV1 werd er echt heeelemaal gek van |:( :+

Grappig ook dat premium tanks momenteel beter zijn dan een counterparts. STRV 1 --> Udes. T44-100 --> T44 en zo zijn er nog wel een paar van die tanks dat ik denk mmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik dacht juist dat de premium versie van de Udes minder goed was. Nog 35.000 k en dan ben ik van de baggertank AMX 65t af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jantje 2 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 09:11:
[...]

STB1 is wel ietsje anders als de leopard, turret armor heeft recent een buff gehad en monster DPM dus een perfecte close combat rigde warrior. Alleen is die gun nog slechter dan die van de leopard. Dus snipen kan je wel vergeten. Gewoon heel veel klikken en hopen op damage :+

Van het weekend 3 tanks proberen te marken allemaal op de 94% gekregen en toen precies weer één of andere bs bijna 0 damage game.... 8)7 Gelijk weer flink salty, dus was maar weer gestopt met tryharden.

Laatste tijd mag het echt niet meer met teams, haal met moeite 55% winrate, terwijl normaal 65% echt easy te doen is.

Ik heb ook ontdekt welke tank mijn nemesis is, de STRV 1 wat een graf tank is dat zeg, met een 90mm niet te pennen, staan altijd achterin de map in camo te fappen. Met 122mm heat bounce ik het ook nog. Elke game waar er 1 zat werd ik gefarmed door een STRV1 werd er echt heeelemaal gek van |:( :+

Grappig ook dat premium tanks momenteel beter zijn dan een counterparts. STRV 1 --> Udes. T44-100 --> T44 en zo zijn er nog wel een paar van die tanks dat ik denk mmmm.
Heb afgelopen weekend wel even flink credits gefarmed in m'n S1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:24:
Ik dacht juist dat de premium versie van de Udes minder goed was. Nog 35.000 k en dan ben ik van de baggertank AMX 65t af.
Beter DPM, shell speed, gun traverse en veel betere armor ( 30mm ipv van 20mm ) Hij heeft alleen iets slechtere en fixed gun maar dat merk je toch niet in siege mode en qua mobility iets minder, maar ook dat merk je niet want je camped alleen maar.
Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:33:
[...]

Heb afgelopen weekend wel even flink credits gefarmed in m'n S1 :+
aha, dus jij was het die me heel het weekend gefarmed heeft :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
Kepro schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:24:
Udes overmatch je met 90mm, voor de STRV heb je 122 mm nodig om te overmatchen.
Dat maakt de STRV dus een heel stuk "taaier".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-08 00:18
[...]

Op de Zweedse TD's moet je ook normale HE shells schieten, gaat een stuk beter. Die 20-30 cm die de tier 8 TD's hebben houdt niet veel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 23:14
[...]

Ik ben gisteren ook bezig geweest met mijn SP1C en een vk3601H te drie marken maar de teams stonden het gewoon niet toe ik kan niet zo veel als ik het team gewoon opgerold wordt met 15-2 en ik de twee kills had gemaakt. Vervolgens krijg je ook nog geweldig veel comentaar van een Tiger 131 dat ik hem alleen liet. hij had 0 damage gedaan. Maargoed ik kon niet anders anders was ik net zo hard heel snel dood.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
9.22 is live op de RU server trouwens. Woensdag op EU, dus geen delay voor zover bekend.
Als je nog wat Russische tanks wilt aanschaffen, moet je het nu doen.

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
Tige schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:12:
9.22 is live op de RU server trouwens. Woensdag op EU, dus geen delay voor zover bekend.
Als je nog wat Russische tanks wilt aanschaffen, moet je het nu doen.
Thanks voor de update :)! morgen maar is kijken naar me gratis tank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
TukkerT schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:01:
[...]

Op de Zweedse TD's moet je ook normale HE shells schieten, gaat een stuk beter. Die 20-30 cm die de tier 8 TD's hebben houdt niet veel tegen.
Volgens mij is het zo dat je de Strv al overmatched met 91mm+ ( 30x3 was overmatch rule toch? ) IS3 roof was iets van 40mm en kon je met 122mm overmatchen ( 40x3 =120 dus 120mm canon net niet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yvdb schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:34:
[...]

Thanks voor de update :)! morgen maar is kijken naar me gratis tank :P
Gratis? Volgens mij krijg je alleen de vervangende tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Full notes for the 9.22 update hitting EU and NA in the next couple of days:

IMPROVEMENTS TO THE MATCHMAKER
The improvements to the matchmaker will ensure more even distribution among the battle types enabled by players (Standard Battle, Attack/Defense, Encounter Battle, Grand Battle). The battle type selector will consider the history of the player’s previous battles. The Grand Battles will not come in a succession.
IMPROVEMENTS TO THE VEHICLE CUSTOMIZATION
The lower panel of the customization interface will contain the Applied sign for elements that are applied to the vehicle.
Increased the clickable spots for the Emblems and Inscriptions.
When purchasing customization elements, the Purchase and Exit text will be displayed to players. If a player does not make a purchase but only changes a customization element (elements), the Apply and Exit text will be displayed.

CHANGES TO THE RANKED BATTLES
Changes in the new season:

Now a season will last 21 days and is not divided into stages
Increased the number of ranks from 5 to 15
Reworked the conditions of earning chevrons:
The top 10 players on the winning team and the top player on the losing team will receive 1 chevron
The top 3 players on the winning team will receive 1 additional chevron
Players who took places 11-15 on the winning team and places 2-5 on the losing team will retain a chevron
Players who took places 6-15 on the losing team will lose a chevron
Added new functionality: rank shield. Some ranks will be “shielded”. The shield will have a particular number of durability points.
Reworked the interface of the main screen in the Ranked Battles for proper display of information about 15 ranks
Reworked the interface of the rewards for the ranks and season. It can be entered from the main screen and includes:
Information about the rewards for each rank
Information about the rewards for the season
Changed the art of the vehicle ranks: they were replaced with the rank points. The principle of earning rank points remained unchanged.
Removed the display of the vehicle ranks from the vehicle panel; the vehicle ranks were replaced with rank points in the vehicle statistics.
Reworked the progress interface of vehicle ranks: upon reaching the maximum rank players will be able to see the number of the earned rank points in the Garage.
Revised the Leaderboard interface for the Ranked Battle mode.
IMPROVEMENTS TO THE STRONGHOLD MODE
In Skirmishes and Advances, the battle room commander can select a player who will use the Combat Reserves (Airstrike and Artillery Strike); it can be any player of the detachment, including the legionnaires. The player becomes the Forward Observer and uses the reserves in battle.
UPDATE 9.22 WILL INTRODUCE TWO UNANNOUNCED VEHICLES IN THE TECH TREE
Tier X vehicle that is researched after the T-10
Tier X vehicle that is researched after the Object 430 Version II
In the Tech Tree, the announced vehicles will be marked with a special symbol in order to inform players that corresponding vehicles will be added in the nearest updates.

CHANGES TO THE TECHNICAL CHARACTERISTICS OF THE FOLLOWING VEHICLES
U.S.S.R.

The following vehicles were added:

IS-M (Tier VIII)
Object 430U (replaces the Object 430 at Tier X)
Object 268 Version 4 (replaces Object 263 at Tier X)
Object 257 (Tier IX)
Object 263 (Tier IX)
Object 430 (Tier IX)
Object 705A (Tier IX)
Object 705 (Tier X)
Removed vehicles:

Object 263 (Tier X)
Object 430 (Tier Х)
SU-122-54 (Tier IX)

Changes to the technical characteristics of the following vehicles:

T-54 first prototype
Changed the engine power of the V-44 engine from 520 h.p. to 760 h.p.

T-44-100
Decreased dispersion during movement by 40%
Decreased dispersion on hull traverse by 40%
Changed the reverse speed from 20 km/h to 23 km/h
Changed the engine power of the V-44 engine from 520 h.p. to 760 h.p.
Т-44
Decreased dispersion during movement with the T-44 suspension by 20%
Decreased dispersion during movement with the T-44M suspension by 22%
Decreased dispersion on hull traverse with the T-44 suspension by 20%
Decreased dispersion on hull traverse with the T-44M suspension by 22%
Changed the reverse speed from 20 km/h to 23 km/h
Changed the engine power of the V-54-6 engine from 680 h.p. to 760 h.p.

SU-101
Replaced the 122 mm D-25S mod. 1944 gun with the 122 mm D-25-SU-101 gun that features the following parameters:
Gun elevation angle: 18.3 deg.
Gun depression angle: 3 deg.
Dispersion at 100 m: 0.44
Reload time: 11.1 s
Aiming time: 2.5 s
UBR-471: damage 390, penetration 210 mm
BR-471D: damage 390, penetration 248 mm
UOF-471: damage 530, penetration 64 mm
Ammo rack capacity remained unchanged
Decreased dispersion during movement of the SU-101 suspension by 33%
Decreased dispersion during movement of the SU-102 suspension by 37%
Decreased dispersion on hull traverse of the SU-101 suspension by 33%
Decreased dispersion on hull traverse of the SU-102 suspension by 37%
Changed the traverse speed of the SU-101 suspension from 34 deg./s to 23 deg./s
Changed the traverse speed of the SU-102 suspension from 36 deg./s to 25 deg./s
Changed dispersion of the 100 mm D-10S mod. 1944 gun from 0.35 m to 0.4 m
Changed dispersion of the 100 mm D-54S gun from 0.35 m to 0.39 m
Changed dispersion of the 122 mm M62-C2 gun from 0.37 m to 0.42 m
Increased dispersion on gun traverse of the 100 mm D-10S mod. 1944 gun by 25%
Increased dispersion on gun traverse of the 100 mm D-54S gun by 25%
Decreased dispersion on gun traverse of the 122 mm M62-C2 gun by 25%
Changed the reload time of the 100 mm D-10S mod. 1944 gun from 6.2 s to 7.1 s
Changed the reload time of the 100 mm D-54S gun from 6.7 s to 9.1 s
Changed the reload time of the 122 mm M62-C2 gun from 12 s to 12.6 s
Changed the aiming time of the 100 mm D-10S mod. 1944 gun from 1.7 s to 2.3 s
Changed the aiming time of the 100 mm D-54S gun from 2.1 s to 2.3 s
Changed the aiming time of the 122 mm M62-C2 gun from 3.1 s to 2.5 s
Changed the view range from 380 m to 350 m
Changed the gun traverse speed from 44 deg./s to 26 deg./s
Improved hull armoring
Decreased the velocity of the UOF-472 shell for the 122 mm M62-C2 gun by 10%
Decreased the velocity of the BR-472 shell for the 122 mm M62-C2 gun by 10%
Decreased the velocity of the BK-9 shell for the 122 mm M62-C2 gun by 8%
Changed the gun depression angle of the 100 mm D-10S mod. 1944 gun from 2.3 to 3 deg.
Changed the gun depression angle of the 100 mm D-54S gun from 2.3 to 3 deg.
Changed the gun depression angle of the 122 mm M62-C2 gun from 2.2 to 3 deg.
Changed the gun traverse angles of the 100 mm D-10S mod. 1944 and 100 mm D-54S gun guns from -9.3 /9.3 to -10/12 deg.
Changed the gun traverse angles of the 122 mm M62-C2 gun from -7.3/7.3 to -10/12 deg.
Changed the reverse speed from 16 km/h to 18 km/h
Changed the vehicle durability from 990 to 1100

SU-100M1
Decreased dispersion durend moverend of the SU-100M1 suspension by 30%
Decreased dispersion during movement of the SU-100M1 Bis suspension by 33%
Decreased dispersion on hull traverse of the SU-100M1 suspension by 30%
Decreased dispersion on hull traverse of the SU-100M1 Bis suspension by 33%
Changed the traverse speed of the SU-100M1 suspension from 32 deg./s to 23 deg./s
Changed the traverse speed of the SU-100M1 Bis suspension from 34 deg./s to 25 deg./s
Changed dispersion of the 100 mm D-10S mod. 1944 gun from 0.37 m to 0.42 m
Changed dispersion of the 100 mm LB-1C gun from 0.33 m to 0.41 m
Increased dispersion on gun traverse of the 100 mm D-10S mod. 1944 gun by 25%
Decreased dispersion on gun traverse of the 100 mm LB-1C gun by 25%
Changed the reload time of the 100 mm D-10S mod. 1944 gun from 7.3 s to 7.1 s
Changed the reload time of the 100 mm LB-1C gun from 5.9 s to 7.1 s
Changed the aiming time of the 100 mm D-10S mod. 1944 gun from 2 s to 2.3 s
Changed the aiming time of the 100 mm LB-1C gun from 1.7 s to 2.3 s
Changed the view range from 360 m to 350 m
Changed the gun traverse speed from 44 deg./s to 26 deg./s
Improved hull armoring
Changed penetration of the UBR-412P shell for the 100 mm LB-1C gun from 235 mm to 258 mm
Changed penetration of the UBR-412 shell for the 100 mm LB-1С gun from 183 mm to 212 mm
Changed the gun traverse angles of the 100 mm D-10S mod. 1944 and 100 mm LB-1С guns from -8 /8 to -12/12 deg.
Changed the top speed from 50 km/h to 54 km/h
Changed the reverse speed from 14 km/h to 16 km/h
Changed the vehicle durability from 830 to 850

France

Vehicles that have been remodeled in HD:

AMX 40

CHANGES ACCORDING TO THE RESULTS OF COMMON TEST 2
Object 705
Improved armoring of the turret ring front
Object 705A
Improved armoring of the turret ring front
Object 268 Version 4
The Heavy Spall Liner that was previously available for mounting has been replaced with Superheavy Spall Liner
Object 257
Insignificantly improved the hull side

VEHICLES ADDED TO THE STORE
8,8 cm Pak 43 Jagdtiger
Panzer 58 Mutz
M46 Patton KR
M56 Scorpion
AMX M4 mle. 49
AC 4 Experimental
VEHICLES REMOVED FROM THE STORE
FCM 50 t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:59:
[...]

Gratis? Volgens mij krijg je alleen de vervangende tank.
Uhm de t-10 gaat er niet uit of heb een memo gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yvdb schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:29:
[...]

Uhm de t-10 gaat er niet uit of heb een memo gemist?
Zeg ik dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
... je geeft aan dat je alleen de vervanger krijgt :) en dat is mijn gratis tank omdat ik de t-10 heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yvdb schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:59:
[...]

... je geeft aan dat je alleen de vervanger krijgt :) en dat is mijn gratis tank omdat ik de t-10 heb
Ja maar je T-10 gaat wel weg en is dan alleen geunlocked in de nieuwe tech tree... Dus je wisselt hem eigenlijk alleen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36
Nee die gaat niet weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:07:
[...]

Ja maar je T-10 gaat wel weg en is dan alleen geunlocked in de nieuwe tech tree... Dus je wisselt hem eigenlijk alleen in.
Nope.
of er moet spontaan een serieuze wijziging van plan zijn geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
Gaat idd niet weg schuift op en je krijgt de tank check de foto's maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-02 08:52
zojuist nog even wat free XP gebruikt op de T-10 om de top gun en tracks te unlocken. Hopelijk is dat dan ook unlocked op de nieuwe tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Commanders,

To celebrate the release of Update 9.22 and the new range of vehicles available in the tech tree, you will be able to trade in your old premium tanks while buying a new one, to get it at a reduced price! This special is available from 7 February at 06:00 CET to 21 February at 06:00 CET (UTC+1).

The following vehicles were added to the tech tree:

8.8 cm Pak 43 Jagdtiger
AC 4 Experimental
M56 Scorpion
AMX M4 mle. 49
Panzer 58 Mutz
M46 Patton KR
Please keep in mind that the FCM 50 t has been removed from the tech tree with the release of Update 9.22.
Trade-In: Eligibility

The general rule is as follows: you can trade-in any premium tank of Tier VI-VIII when buying a new premium tank available in the tech tree, which is of the same or higher tier as your old vehicle.

It is possible to trade-in only one vehicle at a time. When trading in, half of your old tank's value in gold will be reduced from the price of the vehicle you're attempting to buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
lekkere update. Ben mijn cammo op de t-10 kwijt en hij zit ook niet op de object-257, daar gaat weer een stapeltje goud....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yvdb
kuwerti schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 08:12:
lekkere update. Ben mijn cammo op de t-10 kwijt en hij zit ook niet op de object-257, daar gaat weer een stapeltje goud....
Zit het niet gewoon bij external deel dat je het op nieuw kan plaatsen?
Had ik ook met andere patch als ik mij niet vergis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tige
kuwerti schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 08:12:
Kun je opnieuw toevoegen, gratis. Zelfde geldt voor de camo's van de Obj430 bijvoorbeeld.
Tenminste ik had 6 sets camo beschikbaar in het Exterior schermpje.

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Tige schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 08:29:
[...]

Kun je opnieuw toevoegen, gratis. Zelfde geldt voor de camo's van de Obj430 bijvoorbeeld.
Tenminste ik had 6 sets camo beschikbaar in het Exterior schermpje.
ja, gezien en gelukt. thanks!
Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.