[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 53 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste
Acties:
  • 65.531 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-07 16:28
HugoBoss1985 schreef op zondag 26 november 2017 @ 16:58:
Weet iemand wanneer de nieuwe update doorgevoerd wordt?

(De update die de britse TD lijn gaat veranderen waardoor je de FV 183 B niet meer kan vrijspelen)
Volgens mij is het nog onbekend wanneer de update exact komt. De verwachting is in ieder geval half december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:31

HugoBoss1985

Xenotech

Gaat WG nog aankondigen wanneer de exacte datum zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:17
Wie heeft er tips om de armour van de Tortoise werkend te krijgen? Alles en iedereen pent je met reguliere ammo, en nog zonder problemen ook. Ik probeer altijd die vreselijke commanders hatch op de rechterkant van de tank uit het zicht van de tegenstander te houden, maar volgens mij maakt het niet uit waar je op de tortoise schiet, het is toch altijd wel prijs.

Soms dat ik nog een tier 7 bounce (maar ja, je bent niet vaker dan eens per 15 potjes top tier) maar tier 8 en hoger pent alles altijd.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-07 09:25
ElPaco schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:33:
Wie heeft er tips om de armour van de Tortoise werkend te krijgen? A
Mijn pieten zeggen altijd, "niet in de line of fire" gaan staan. <+:)

Groetjes van de Sint. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:29

Roozzz

Plus ultra

Ik zou willen dat ik zo'n succesrate had met het pennen van tortoises met ap :+ Ik presteer het nog regelmatig om te bouncen op de hatch :/

Maar goed, volgens mij is de basis: de voorkant naar de enemy houden en niet blind op je armour vertrouwen (dus niet al te enthousiast in de line of fire blijven staan), en vervolgens kan je kiezen tussen (1) op afstand dmg doen (weakspots snipen is dan lastiger); of (2) veel druk op je tegenstanders zetten door agressief te brawlen en goed te peaken.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:15
De Britse TD krijgen in de volgende update een dikke armor buff.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Roozzz schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:15:
Ik zou willen dat ik zo'n succesrate had met het pennen van tortoises met ap :+ Ik presteer het nog regelmatig om te bouncen op de hatch :/

Maar goed, volgens mij is de basis: de voorkant naar de enemy houden en niet blind op je armour vertrouwen (dus niet al te enthousiast in de line of fire blijven staan), en vervolgens kan je kiezen tussen (1) op afstand dmg doen (weakspots snipen is dan lastiger); of (2) veel druk op je tegenstanders zetten door agressief te brawlen en goed te peaken.
Zorgen dat er altijd iemand voor je staat lijkt te werken.
Kepro schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:17:
De Britse TD krijgen in de volgende update een dikke armor buff.
Maar ik wil voor die tijd de 183 hebben :+ Vermoed dat ik ze daarna nooit meer aanraak :P

Net trouwens een IS7 compleet geraped, als hij niet weet waar je moet schieten is die DMP is goddelijk!

[ Voor 47% gewijzigd door ElPaco op 27-11-2017 10:24 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Oo de armor moet je niet vertrouwen.. proberen die gun te laten werken met die ziekelijke DPM. Maarja, zelfde als de voorgaande tanks; je bent echt super traag... Dus je moet al geluk hebben als je ergens naartoe gaat dat de vijand daar ook naartoe komt :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17-07 15:53
Half december staat ie ergens gepland toch? Zal wel de week voor de kerst zijn. 13 of 20 dec is de verwachting geloof ik.

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Wie heeft er tips om de armour van de Tortoise werkend te krijgen? Alles en iedereen pent je met reguliere ammo, en nog zonder problemen ook. Ik probeer altijd die vreselijke commanders hatch op de rechterkant van de tank uit het zicht van de tegenstander te houden, maar volgens mij maakt het niet uit waar je op de tortoise schiet, het is toch altijd wel prijs.

Soms dat ik nog een tier 7 bounce (maar ja, je bent niet vaker dan eens per 15 potjes top tier) maar tier 8 en hoger pent alles altijd.
Ik heb een JG PZ E100 schot gebounced met de AT7 :P

Die vind ik -tot nu toe- (Nu met de AT15 bezig) het leukste uit deze lijn.
Dat komt voornamelijk door het goede kanon, wat ook het beste is dat op de AT15 kan.

Ik denk dat de meeste mensen deze lijn spelen voor de FV 183.

[ Voor 14% gewijzigd door HugoBoss1985 op 27-11-2017 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 20:45

Niet, het is een T8 tank qua armor in T9 MM. Alles met 250+ pen pent je front armor best makkelijk. Probeer wat te snipen of de traden met je DPM meer opties zijn er niet.

Pff..ik heb mijn all time low bereikt. had eergisteren over 40 games 48% winrate T8 MM is echt onspeelbaar lol. Maar wel op 5,1 mil nu. Dus bijna genoeg voor 183.

Gisteren wat T7 chinese TD gespeeld en gelukkig heb ik daar wel redelijk die T9 scrubs mee kunnen carryen. Uiteindelijk nu een recent winrate van 58% met 2,6k wn8 :+ maar 1,5k minder dan gemiddeld 8)7

2k damage op een t7 td geeft geen eens 3k + wn8 is eigenlijk wel triest. Ik sta nu al top 10 met avg damage op 1,65k terwijl ik geen eens crew skills heb >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Ik blijf nu wat meer hangen, scheelt enorm. Als je je DPM aan het werk zet is het echt een plezierige tank. Helaas zijn die situaties nog wat te schaars :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
jantje 2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:03:
[...]
Pff..ik heb mijn all time low bereikt. had eergisteren over 40 games 48% winrate T8 MM is echt onspeelbaar lol. Maar wel op 5,1 mil nu. Dus bijna genoeg voor 183.
Als ik naar vBAddict kijk heeft tier 8 bij mij met afstand de laagste winrate. Ik verwacht ook niet dat daar veel verandering in gaat komen. Tier 8 mediums zijn al niet zo sterk, en als je vrijwel nooit echt top tier bent, versterkt dat het issue natuurlijk enorm. Ja, Panther II, ik kijk naar jou. Graftank. :+

Overigens kan ik me ook voorstellen dat deze matchmaking-perikelen WG geld kost. Ik kan me prima voorstellen dat er veel mensen zijn die door de huidige matchmaking voorlopig even geen tier 8 premiums kopen, 30% korting of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
The first details of so-called “personalization 1.0” has been announced.

New feature – Customization 1.0 (2D), which allows players to do their own camouflage to their tanks. (The “Customization 2.0” will most likely feature 3D objects)
Interface changed in the “Appearance” tab: added subcategories like effects and paint
You can paint 5 elements of the tank: turret, gun, hull, mantlet and suspension
The custom skin will increase camouflage of the tank
It will be possible to buy camouflage for certain amount of limited time like current camo schemes
Yes, it is possible to paint tanks in pink!
Added an effect option, “aging effect”
In first tests, tier VIII – X vehicles can be painted in custom camouflages
Like promised, there will be option to disable “non-historical” skins, also including things like “Liberte” skin of the AMX M4 49.
Each custom paint scheme will be clearly signed as either non-historical or historical
It is possible to scale camouflage (increase or decrease)
This feature is scheduled to arrive in December with patch 9.21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:45:
The first details of so-called “personalization 1.0” has been announced.

New feature – Customization 1.0 (2D), which allows players to do their own camouflage to their tanks. (The “Customization 2.0” will most likely feature 3D objects)
Interface changed in the “Appearance” tab: added subcategories like effects and paint
You can paint 5 elements of the tank: turret, gun, hull, mantlet and suspension
The custom skin will increase camouflage of the tank
It will be possible to buy camouflage for certain amount of limited time like current camo schemes
Yes, it is possible to paint tanks in pink!
Added an effect option, “aging effect”
In first tests, tier VIII – X vehicles can be painted in custom camouflages
Like promised, there will be option to disable “non-historical” skins, also including things like “Liberte” skin of the AMX M4 49.
Each custom paint scheme will be clearly signed as either non-historical or historical
It is possible to scale camouflage (increase or decrease)
This feature is scheduled to arrive in December with patch 9.21
Yes, it is possible to paint tanks in pink! Let them dick picks commence! WG what have you done |:( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
jantje 2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:55:
[...]

Yes, it is possible to paint tanks in pink! Let them dick picks commence! WG what have you done |:( ;w
"Like promised, there will be option to disable “non-historical” skins"

Zolang je het uit kan zetten is er geen probleem toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Gaius schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:59:
[...]

"Like promised, there will be option to disable “non-historical” skins"

Zolang je het uit kan zetten is er geen probleem toch?
Ik vind dat ze hier überhaupt geen resources aan moeten verspillen. Ze kunnen hun tijd beter in andere dingen steken. Maar uiteraard zit hier de moniiieezz dus gaan ze maar overstag en mag je nu alles doen met je tank wat je hart begeert. Dus ik zie het wel als een probleem van wasted resources :+

Maar idd gelukkig kan je het dan blijkbaar wel uitzetten, want echt geen zin om tegen die onzin tanks aan te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
jantje 2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:14:
[...]
Ik vind dat ze hier überhaupt geen resources aan moeten verspillen. Ze kunnen hun tijd beter in andere dingen steken. Maar uiteraard zit hier de moniiieezz dus gaan ze maar overstag en mag je nu alles doen met je tank wat je hart begeert. Dus ik zie het wel als een probleem van wasted resources :+
De ontwikkelaars die de coole (en nuttige) dingen ontwikkelen werken niet gratis. Als ze die kunnen betalen door een systeem in te bouwen waarmee spelers tegen betaling hun tanks visueel kunnen verkrachten en je kunt het nog uitzetten ook, ben ik 100% voor.

Ik zie het dus niet als óf, ik zie het als én. :)
edit: Liever dit dan gedrochten als de Defender en Chrysler K, maar helaas zal dat ook een verhaal van én zijn. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Gaius op 27-11-2017 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Gaius schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:21:
[...]

De ontwikkelaars die de coole (en nuttige) dingen ontwikkelen werken niet gratis. Als ze die kunnen betalen door een systeem in te bouwen waarmee spelers tegen betaling hun tanks visueel kunnen verkrachten en je kunt het nog uitzetten ook, ben ik 100% voor.

Ik zie het dus niet als óf, ik zie het als én. :)
edit: Liever dit dan gedrochten als de Defender en Chrysler K, maar helaas zal dat ook een verhaal van én zijn. :+
Haha ja precies, die coole en nuttige dingen zijn ze het afgelopen halfjaar minimaal zeker vergeten om te impliceren. Ze vonden het maken van OP prem tanks een betere optie, geef ze eens ongelijk :+

We zien het wel wat het gaat worden, als ze hiermee een nieuwe balance medewerker voor MM kunnen aanschaffen ben ik voor O-)

Nieuwe algortime werkt opzich prima als je solo speelt, heb best wel vaak 3-5-7 of die andere 5-7-3? maar ik eindig toch meestal in die laatste categorie van 7 of 3 :+ # fix MM 8)7.

Die MM als top tier in een goede tank is alleen echt geen reet aan, je raped alles zo keihard. Laatst was ik dat in me T49. letterlijk ogen dicht yolo rush op een stads map 5k damage....Je outclassed die lower tiers zo hard. Die oude MM voelde eerlijker als je het mij vraagt.

[ Voor 12% gewijzigd door jantje 2 op 27-11-2017 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
jantje 2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:28:
[...]
Die MM als top tier in een goede tank is alleen echt geen reet aan, je raped alles zo keihard. Laatst was ik dat in me T49. letterlijk ogen dicht yolo rush op een stads map 5k damage....Je outclassed die lower tiers zo hard. Die oude MM voelde eerlijker als je het mij vraagt.
Top tier zijn in 3-5-7 matchmaking doet me altijd hier aan denken:

Ik ben het wel eens met Circon dat ze eigenlijk 5-10 matchmaking zouden moeten hanteren, alleen is dan de vraag wat je met de preferential matchmaking premiums moet doen. Zeker de tier 8 tanks met pref mm worden nu al genaaid, en dan zouden ze nog meer genaaid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Het voordeel van thuis moeten blijven vanwege een lekkage: 70K XP gegrind op de Tortoise vandaag. Met die al potjes x2 en personal reserves gaat het best hard.

Iemand enig idee in welke patch ze de geluidproblemen gaan fixen?

[ Voor 17% gewijzigd door ElPaco op 27-11-2017 13:06 . Reden: bugs ]

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jantje 2
Gaius schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:36:
[...]

Top tier zijn in 3-5-7 matchmaking doet me altijd hier aan denken:
[video]

Ik ben het wel eens met Circon dat ze eigenlijk 5-10 matchmaking zouden moeten hanteren, alleen is dan de vraag wat je met de preferential matchmaking premiums moet doen. Zeker de tier 8 tanks met pref mm worden nu al genaaid, en dan zouden ze nog meer genaaid worden.
Ik ben al jaren voorstander van +1 MM, dat zou alle problemen fixen. Ik ken ook geen enkel tank die te sterk zou zijn voor de +1 MM of gebalanced is rond de +2 MM. Alleen Japanse heavies hebben missn iets voordeel maar daar hebben we prem shells voor om dat te compenseren :+

+1 MM zou deze game zoveel beter en leuker maken als je het mij vraagt. Er zit ook letterlijk geen enkel nadeel aan volgens mij? uitgaande van gelijke verdeling 50-50% zie je ook meer eigen tier games. Ik denk dat de spelers aantallen hier ook nog steeds voldoende voor zijn. ( op EU en RU iig )

Hoezo worden pref MM tanks dan genaaid? Die kunnen toch ook al +1 MM zien? Die zijn nu toch al powercreeped met alle dikke guns en armor op T8 dat je met 175 pen niet meer wegkomt ( IS-6 / WZ111) en de overige tanks met pref MM zijn gewoon prima denk ik.

Edit : ik zit nog even na te denken de enige die hier nadeel van heeft is WG waarschijnlijk, omdat die altijd tanks maken die te slecht zijn voor +2 MM zodat wij onze free xp gebruiken en ze skippen. WG heeft altijd in tank lijnen 1-2 slechte tanks zitten zodat mensen moeten kiezen om hun centjes uit te geven.

[ Voor 10% gewijzigd door jantje 2 op 27-11-2017 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

+1 :+
Groot voorstander hier. 5-10 matchmaking levert in mijn optiek zo veel leukere gameplay op! Ik heb afgelopen weekend een aantal keer toptier (3-5-7) mogen zijn in de obj 140 en superconqueror. Het is gewoon belachelijk hoe weinig men dan tegen je in kan brengen. Wel grappig hoor zo'n roflstomp met >5k dmg, maar dat moet niet te vaak voorkomen en is voor de ontvangende partij verre van leuk. Dat lijkt me op de langere termijn niet houdbaar.

Echte nadelen zie ik ook niet. Volgens mij zijn er genoeg spelers om dit soepeltjes te kunnen indelen op EU.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:22
jantje 2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:03:
[...]
Maar wel op 5,1 mil nu. Dus bijna genoeg voor 183.
In december is de 183 TOTT ;)

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
MerijnB schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:24:
[...]

Dan is de aankoop ook 15% korting denk ik? Dan heb ik eigenlijk al genoeg credits, dat zou wel nice zijn!
Heb ik die iig binnen voordat die uit de game gehaald wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MerijnB
jantje 2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:48:
[...]

Dan is de aankoop ook 15% korting denk ik? Dan heb ik eigenlijk al genoeg credits, dat zou wel nice zijn!
Sjek! :)

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
jantje 2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:48:
[...]

30% zelfs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
Ik wilde net m'n laatste post wijzigen, 30% idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren nog maar eventjes misbruik gemaakt van de x2 xp missie. Vanuit de clan was nog eens een Tactical Training aangezet en ik had een Combat XP en Crew XP bonus aangezet.
Toch weer een mooie 35-40k xp erbij in 7 of 8 games met de tortoise. Twee gigantische schijt battles ertussen uiteraard. Altijd leuk als je met een 0,31 accuracy gun bijna alle schoten mist... RNG komrad, da!

Maarja zit nu alweer boven de 70k xp op de tortoise, dus dat schiet al mooi op :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

MerijnB schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:24:
[...]

Toch wel gave actie van WG en ook handig dat je dan gelijk weet tot wanneer je hem in ieder geval nog kan vrijspelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
HugoBoss1985 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:02:
[...]

Toch wel gave actie van WG en ook handig dat je dan gelijk weet tot wanneer je hem in ieder geval nog kan vrijspelen :P
Dat laatste weet ik niet zeker :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

MerijnB schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:53:
[...]

Dat laatste weet ik niet zeker :-)
Je bedoeld dat hij de hele maand December TOTT is maar dat die update hem half December (Exacte datum onbekend?) uit het spel haalt? :P

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:33

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

jantje 2 schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:01:
[...]
Ik ben al jaren voorstander van +1 MM, dat zou alle problemen fixen. Ik ken ook geen enkel tank die te sterk zou zijn voor de +1 MM of gebalanced is rond de +2 MM. Alleen Japanse heavies hebben missn iets voordeel maar daar hebben we prem shells voor om dat te compenseren :+

+1 MM zou deze game zoveel beter en leuker maken als je het mij vraagt. Er zit ook letterlijk geen enkel nadeel aan volgens mij? uitgaande van gelijke verdeling 50-50% zie je ook meer eigen tier games. Ik denk dat de spelers aantallen hier ook nog steeds voldoende voor zijn. ( op EU en RU iig )
Dit inderdaad. Momenteel is de fijnste tier om nu te spelen momenteel toch wel tier 9 althans dat is mijn ervaring.
Nemean schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:25:
[...]

Ga ik doen, ik ben benieuwd wat de huisarts over mijn WoT ervaringen gaat zeggen, misschien gaat hij wat met mijn feedback doen! Goeie tip d:)b.
Overigens nog een update: De huisartsenpost zat helaas afgelopen weekend niet op mijn WoT ervaringen te wachten dus ik ben vandaag nog maar even bij de huisarts langs geweest. Hij bleek ook een unicum te zijn en deelde dezelfde ervaringen. ¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Nemean schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:43:
[...]

Dit inderdaad. Momenteel is de fijnste tier om nu te spelen momenteel toch wel tier 9 althans dat is mijn ervaring.

[...]

Overigens nog een update: De huisartsenpost zat helaas afgelopen weekend niet op mijn WoT ervaringen te wachten dus ik ben vandaag nog maar even bij de huisarts langs geweest. Hij bleek ook een unicum te zijn en deelde dezelfde ervaringen. ¯\_(ツ)_/¯
_/-\o_

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nemean schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:43:
[...]

Is Kyozu dan al afgestudeerd en toevallig jouw huisarts geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Nou net mijn eerste grand battle gehad! Eerst netjes 1060 schade (en daarbovenop 89 brandschade) van arty, want die waren generfed (geloof er nog steeds geen zak van). Daarna meteen ammoracked. Leukste gamemodus ever!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
ElPaco schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 18:57:
Nou net mijn eerste grand battle gehad! Eerst netjes 1060 schade (en daarbovenop 89 brandschade) van arty, want die waren generfed (geloof er nog steeds geen zak van). Daarna meteen ammoracked. Leukste gamemodus ever!
Die arty had anders best een leuke game ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 838013

-Dubbel, bug in app liet geen nieuwe posts zien-

Die historical paints zijn een leuke toevoeging maar die non-historical paints... Zag in QB zijn filmpje gelukkig al wel dat je die ook uit kunt zetten.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 838013 op 29-11-2017 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-07 15:33
Nu hopen dat de december aanbiedingen lijst snel uitlekt, kijken hoe dramatisch de aanbiedingen dit jaar worden. Ik zal de jaar premium weer kopen, de rest zal weinig boeiends zijn of heb ik al ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
So a small update has hit the general test server, here are the changes:

Customization Interface Changes

New interface screen
For Tier X through Tier VIII you can apply rental and permanent custom paint styles. At the moment it is only possible to rent and entire paint scheme, separate elements aren’t available for rent.
Styles are given out for the number of battles, not calendar days.
Paint is applied to 4 to 5 separate parts of the machine (depending on whether the gun of a particular tank is customizable). All vehicles will have at least 3 parts where you can change the size of camo patterns and some other aspects.
For the bonus effect of camouflage to be applied to a tank, the hull must be painted.
Added a new effect to apply wear and tear to paint. This effect does not work with low graphics settings.
Both historical and non-historical elements are available.
There is an option to disable seeing non-historical elements in battle.

Corrected Issues

Fixed issue with the installation progress bar.
Fixed an issue with shifting tabs when entering the campaign screen.
Settings for recording Grand Battles have been applied correctly.
AMX M4 mle. 54

Premium ammo penetration of 120 mm D. 1203 B gun is reduced from 325mm to 315mm.
AMX M4 mle. 51

Premium ammo penetration of 120 mm gun D. 1203 B is reduced from 325 mm to 315 mm
Premium ammo penetration of 127 mm/54 Model 1948 gun is increased from 258mm to 270mm.
AMX 65t

Premium ammo penetration of 120 mm D 1203 gun is reduced from 325 mm to 252 mm.
ST-I

Armor improvements made.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-07 04:17

Majapro

Deventer

mod ban van 7 dagen is ook een change blijkbaar :F

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

• wsLy
Majapro schreef op woensdag 29 november 2017 @ 22:50:
mod ban van 7 dagen is ook een change blijkbaar :F
Uhhh wat?

Stichting Hobbyserver

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Cheaters Get Banned!

Getting flagged for using prohibited third-party software for the first time will result in a warning and a seven-day ban. Breaking the policy for the second time will end in a permanent ban. For those who think cheating is OK and are doing it, we hope that the potential risk of losing an account you've built for years might make you reconsider.

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-07 10:03
:9
GJP80 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:33:
[...]

Cheaters Get Banned!

Getting flagged for using prohibited third-party software for the first time will result in a warning and a seven-day ban. Breaking the policy for the second time will end in a permanent ban. For those who think cheating is OK and are doing it, we hope that the potential risk of losing an account you've built for years might make you reconsider.
Dat geldt toch niet voor de XVM mod neem ik aan??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
kuwerti schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:19:
:9
[...]

Dat geldt toch niet voor de XVM mod neem ik aan??
Er zouden hier heel veel mensen gaan juichen als XVM verboden zou worden.... :+
Maar nee, XVM mag gewoon.

Het gaat om mods die je een "oneerlijk" voordeel geven tegenover mensen zonder die mods.
Dus mensen met bijvoorbeeld S3alpack.exe moeten oppassen.... 8)

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Zo te zien wordt nu na de patch bij de start van de client direct de res_mods map gescanned op illegale mods (alleen op naam dacht ik). Sommige modpacks geven vals positieven of hebben nog restanten van oudere mods die nu als illegaal beschouwd worden aan boord en de kans is dus dat je hier een ban voor krijgt.

Ondertussen hebben ze bijvoorbeeld de muziek bug ingame nog steeds niet opgelost...... goed bezig WG .... ca 2300 bans wat geen pepernoot voorstelt op de hele playerbase (100k daily EU servers ?)
Recently, we penalized 1,612 accounts for using prohibited software and banned another 635 permanently for habitually breaking the policy.
Edit:

WG continues its crusade against the cheaters in line with the new Fair Play policy .
Another, because the seventh BAN wave is exactly one year after the first (November 29, 2016).

BAN wave 7

EU server: 1,612 warnings, 635 permanent ones
ASIA Server: 29 warnings, 19 permanent boards
RU server: 13,391 warnings, 2,937 permanent bans
Server NA: 169 warnings, 91 permanent boards

For the record:

Wave 1

EU server: 2,869 bans for 7 days
ASIA server: 115 bots for 7 days
RU server: 15,937 bans for 7 days
Server NA: 252 bans for 7 days

Wave 2

EU server: 5,300 bans for 7 days, 181 permanent ones
ASIA server: 207 bans for 7 days, 13 permanent ones
RU server: 33,087 bans for 7 days, 1.618 permanent
Server NA: 479 bans for 7 days, 19 permanent ones

Wave 3

EU server: 3,186 bans for 7 days, 833 permanent ones
ASIA server: 169 bots for 7 days, 32 permanent ones
RU server: 17.988 bans for 7 days, 5,742 permanent ones

Wave 4

EU server: 2,891 bans for 7 days, 898 permanent ones
ASIA server: 201 bans for 7 days, 51 permanent ones
RU server: 18,871 bans for 7 days, 5,453 permanent ones
Server NA: 275 bans for 7 days, 88 permanent ones

Wave 5

EU server: 1.625 warnings, 605 permanent bans
ASIA server: 131 warnings, 39 permanent boards
RU server: 8,757 warnings, 3,579 permanent bans
Server NA: 184 warnings, 61 permanent boards

Wave 6

EU server: 2,035 warnings, 708 permanent ones
ASIA server: 168 warnings, 45 permanent boards
RU server: 13.124 warnings, 3,185 permanent boards
Server NA: 264 warnings, 71 permanent boards

bron: http://www.dom1n.com/news...-fair-play-kontynuacja-6/

[ Voor 115% gewijzigd door Breezers op 30-11-2017 12:56 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-07 14:41
Klinkt gezellig die RU servers xD

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• ElPaco
Met de nieuwste micropatch hebben ze ook de clan chat gesloopt. Wanneer gaan ze bugs oplossen ipv nieuwe introduceren?

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GJP80
ElPaco schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:13:
Met de nieuwste micropatch hebben ze ook de clan chat gesloopt. Wanneer gaan ze bugs oplossen ipv nieuwe introduceren?
soon™

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
Hij vergeet dat het geen bugs zijn maar Features™

Stichting Hobbyserver

• GJP80
Die cijfers zouden een een beter beeld geven als je ze vergelijkt met de verschillende server populaties.
De RU server is echt gigantisch. 8)

• looyenss
GJP80 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 14:39:
[...]

Die cijfers zouden een een beter beeld geven als je ze vergelijkt met de verschillende server populaties.
De RU server is echt gigantisch. 8)
ja percentages van playerbase zou usefull info zijn

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Wanneer krijgen we onze reward van mars of the nations ?

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

• kuwerti
nvidia666 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 14:56:
Wanneer krijgen we onze reward van mars of the nations ?
was dat leuk, die 'march of the nations'?? Heb er niet aan meegedaan omdat ik dacht dat je dan verplicht veel moest spelen....
weegt het spelen op tegen de prijzen??

• nvidia666
kuwerti schreef op donderdag 30 november 2017 @ 17:49:
[...]

was dat leuk, die 'march of the nations'?? Heb er niet aan meegedaan omdat ik dacht dat je dan verplicht veel moest spelen....
weegt het spelen op tegen de prijzen??
Ik vond het leuk omdat je getriggerd was om goed te spelen om in de bovenste tier te eindigen.
Je was totaal niet verplicht om veel te spelen maar helpt wel om te try harden om zo hoog mogelijk te eindigen.
Ik heb een premium dag of 8 verdiend met veel PT met 50% credits extra en wat repairs oid.
Voor een rode tomaat als ik heb ik toch zeker 2 tanks in de eerste tier gekregen maar heb mij daar vooral op gefocust.
Ik vermoed een battle of 100 a 150 gespeeld te hebben tijdens die periode.

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-06 22:50
Na de windows creator update werkt WOT niet. Niet via de launcher of direct op dat exe bestand.

Wot opnieuw geinstalleerd alsmede de mods

wederom niks

Asus GL703VM

• looyenss
Start WoT in safe mode?

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-06 22:50
Geprobeerd helaas geen soelaas, lees veel over windowed mode?

Alt + enter toch

Edit Ja dus, hahahah zo stom, ben al zolang bezig met zoeken.

[ Voor 12% gewijzigd door Sylver84 op 30-11-2017 22:26 ]

Asus GL703VM

• Dreekenkorin
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06-2024
Eindelijk nog eens mastery badge kunnen hernieuwen in AMX 13 57 GF en dat allemaal dankzij de vurige medewerking van een vijandelijke Löwe...
http://wotreplays.eu/site/3969853#stats

wel wat zitten prutsen in het begin door achteruit te rijden van een ravijn af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
nvidia666 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 18:20:
[...]

Ik vond het leuk omdat je getriggerd was om goed te spelen om in de bovenste tier te eindigen.
Je was totaal niet verplicht om veel te spelen maar helpt wel om te try harden om zo hoog mogelijk te eindigen.
Ik heb een premium dag of 8 verdiend met veel PT met 50% credits extra en wat repairs oid.
Voor een rode tomaat als ik heb ik toch zeker 2 tanks in de eerste tier gekregen maar heb mij daar vooral op gefocust.
Hoi Nvidia666, ben ook geen topspeler :+ , maar ik zal de volgende keer eens meedoen. Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
De FV215b (183) is Top of the Tree, dus daar krijg je nu 30% korting op om die aan te schaffen.

https://worldoftanks.eu/e...s/tott-fv215b183-dec2017/

Dag 1 van de advent kalender is de Amerikaanse tier 8 Light tank T92.

https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/7571/

Simpele missie om 500.000 credits te verdienen. 6x 5000 xp bij elkaar spelen, 3x per dag maximaal, dus 2 dagen heb je nodig. Per 5000xp krijg je ook 5 large repair kits.

https://worldoftanks.eu/e...ers/credit-chest-dec2017/

[ Voor 29% gewijzigd door wsLy op 01-12-2017 09:03 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Nvt

[ Voor 97% gewijzigd door Kepro op 01-12-2017 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
Zoveel is het nou ook weer niet.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
GJP80 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:31:
[...]

Zoveel is het nou ook weer niet.... :+
In dacht mooi morgen die 5 ton binnen te halen maar je moet twee dagen spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
nvidia666 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 18:20:
[...]

Beetje jammer alleen dat je eigenlijk verplicht bent om met de meest OP tank op die tier te spelen van een bepaald land. Ik sta met 3-4 tanks ongeveer 1,5-1,9k ranking. Maar in de top staan bijvoorbeeld E25s , Type t62s etc. Dus heel die march of nations was bsed als wat. Ik vond die vorige variant beter dat er per tank wordt gekeken, dat geeft een veel eerlijker resultaat.

Heb me er ook niet voor ingezet maar ik denk met OP tank was die top 1k makkelijk haalbaar.

Vanavond even de 183 in de garage zetten met 30% korting, hou ik nog 1 mil over ook *O* 8)

[ Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 01-12-2017 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-07 11:34
hoi heren,

vraagje: ooit heb ik eens een analyse/presentatie van de marketing achter Wot gezien op youtube. Heeft iemand nog een linkje? Kan hem niet terug vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
Op 20 en 21 januari vindt de International Army Show plaats in het Mecc in Maastricht. Zijn er hier mensen die ernaartoe gaan? Aangezien ik zelf uit Maastricht kom kunnen we misschien iets afspreken :)

Dit keer komt er ook een Panzer III Ausf. L 1943 :)

http://www.armyshowmaastricht.nl/

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
wsLy schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:50:
Op 20 en 21 januari vindt de International Army Show plaats in het Mecc in Maastricht. Zijn er hier mensen die ernaartoe gaan? Aangezien ik zelf uit Maastricht kom kunnen we misschien iets afspreken :)

Dit keer komt er ook een Panzer III Ausf. L 1943 :)

http://www.armyshowmaastricht.nl/
leuk idee wsLy, helaas kan ik niet, maar het idee is top :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-07 15:33
Ben benieuwd wanneer de advent lijst uitlekt, Tot op heden is alleen dit uitgelekt -E25 will arrive to Advent Calendar this year;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Laatst online: 28-07 21:16

Caveman

whahoehaha

Zo zag het lijstje vorig jaar eruit:
  1. Pz.Kpfw. III Ausf. K
  2. AC 4 Experimental
  3. Type 62
  4. M46 Patton KR
  5. VK 45.03
  6. A years Premium account
  7. KV-220-2
  8. 59-Patton
  9. ISU-122s Berlin
  10. AMX 13 57 GF
  11. KV-5
  12. M56 Scorpion
  13. Jagdtiger 8.8
  14. IS-3A
  15. T-44-100
  16. IS-2 Berlin
  17. E 25
  18. Rheinmetall Skorpion G
  19. Cromwell Berlin
  20. Fury
  21. KV-122
  22. M 41 90 GF
  23. Rudy
  24. Apparently a new Premium Tank.
De E-25 zat er toen ook in, het verbaast me nix dat die dit jaar er weer inzit. Trouwens de lijst van vorig jaar was bijna een copy van het jaar daarvoor. Dat lijkt nu niet zo te zijn...

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-07 21:24
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ydNEjc2.jpg:thinking:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:20

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

:*) Daar is ie weer om op te scheppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-07 21:24
Onderhand kent men mij hier wel he. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
[frustratie modus]

Ik merk echt te vaak dat WoT veel te veel leunt op die RNG bulsh*t wat het speelplezier steeds vaker verziekt, de aiming RNG + penetration RNG + damage RNG is veel te vaak bepalend en tel daar de auto distance aiming, angled armour/tracks en latency gerelateerde geneuzel bij op en het lijkt meer op een gemanipuleerde gokkast waar je maar telkens aan die eenarmige bandiet z'n hendel mag trekken terwijl de uitslag al lang bekend is en vaak ten gunste van het huis is. ;w

De keren dat ik op een tiental meters, fully aimed, bounce, miss, did not penetrate, een crit/track of low roll damage heb is soms zo erg dat dit gewoon 5 x achter elkaar plaats vind en het lijkt erop dat er gewoon niets mogelijk is, terwijl ik in identieke situaties dit honderden of zelfs duizenden keren heb gedaan waar het gewoon wel werkte Zelfs met arty heb ik het gevoel dat er 1 op x potjes een onmogelijke RNG aanwezig is dat te vergelijken is met het tegen elkaar proberen te duwen van 2 magneten die dezelfde pool hebben, wat je ook probeert, het schot is altijd aan de andere kant waar jij deze wilt hebben. :(

[/frustratie modus]

En nu een lekker koud biertje pakken, morgen weer een nieuwe dag WoT frustratie :P :9

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Wij met S3AL zijn gestopt met het spelen van de campaign.

Het bericht
Arf arf fgts, After having played the campaign for the past week or so, we've come to the conclusion that reaching a satisfying posistion in the rating, where everyone makes enough bonds to buy a reward tank, is simply not feasibly under the new WG Campaign rules. We thus came to the conclusion, that letting everyone find a clan where they can comfortably reach a posistion allowing them to get the tank, is the best solution for everyone involved. We do urge you to rejoin after the campaign has ended, and every current S3AL is reserved a spot in the clan come december 22nd and after to rejoin #NoHardFeelings. This decision is not made easily, but its for the best of everyone. I hope everyone who wants to, will get the tank. :)

Personally, I think that to show WG how retarded this Campaign is, regarding the rulez and the "rewards" for a WHOLE MONTH of playing, there should have been an agreement to just NOT play this crapat all by an Alliance of most of the clans. But I dont care enough to dedicate my precious time to this.

I hope that most people - and new ones maybe - will rejoin after campaign has ended, and that we will start to play SH and platoons again

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Vandaag in de advent calendar een jaar premium tijd met 15% korting. Linkje naar aanbieding.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
ElPaco schreef op zondag 3 december 2017 @ 08:36:
Vandaag in de advent calendar een jaar premium tijd met 15% korting. Linkje naar aanbieding.
Mooi, die gaan we even aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nYzEkE
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-09-2024
Zal deze ook meenemen hoewel ik vorig jaar een mooiere deal meegenomen had was 1 jaar premium en 12000 gold (ofzoiets) maar wel bij world of airplanes toen voor 80 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Altijd leuk zo'n spontane MoE, deze keer in de E75. Nooit gedacht dat ik die zou halen want in de Tiger 2 koste die meer moeite. E75 is volgens mij ook nog een redelijk populaire tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Laatst online: 28-07 21:16

Caveman

whahoehaha

Eindelijk staat die in de garage, maar wat een grind 7(8)7 voor de FV215b (183). Ik hoop dat de Badger wel iets voorstelt, het heeft me genoeg gekost om de deathstar te krijgen....

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Voila jaartje premium gekocht.
Begint al naar de 3000 euro te nijgen mijn aankopen 8)7 O-) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Anoniem: 838013 schreef op zondag 3 december 2017 @ 15:44:
Altijd leuk zo'n spontane MoE, deze keer in de E75. Nooit gedacht dat ik die zou halen want in de Tiger 2 koste die meer moeite. E75 is volgens mij ook nog een redelijk populaire tank.
Scheelt misschien ook dat de E75 wél een goede tank is. Het verschil is zo groot vind ik. De E75 is eigenlijk alles waarvan ik had gehoopt dat de Tiger II het zou zijn, een zware tank met armor waarmee je in de frontlinie mee kunt doen. En ik heb de top gun nog niet eens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
9.21 Release Date

The patch comes on December 12 on the RU server (night from 11 to 12), meaning we should expect a December 13 release date on EU/NA. ASIA is estimated to get it a week later based on previous patch releases.

Reminder: if you have not recruited the female crew member from the Personal Mission compensation yet, do so before the patch; FV217 Badger will replace the FV215b (183), so finish the grind and have the tank in order to recieve the FV215b (183) as a special tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-07 11:45

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Kepro schreef op zondag 3 december 2017 @ 11:30:
[...]

Mooi, die gaan we even aanschaffen.
Als je al premium hebt, worden die dagen erbij opgeteld of is het 1 jaar vanaf aanschaf datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
superduper schreef op maandag 4 december 2017 @ 08:20:
[...]

Als je al premium hebt, worden die dagen erbij opgeteld of is het 1 jaar vanaf aanschaf datum?
opgeteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Hallo allemaal,

Gisteren even die 500k credits gehaald . Was redelijk makkelijk te doen. Ik heb een paar vragen:

1
Ik heb de russiche MT-25 en ik zie dat ik ineens de russische LTG over kan slaan en direct de LTTB aan kan schaffen. Op zich mooi, maar klopt dit inderdaad??

2
In de game zie ik soms achter de naam van de tank een ' of een * staan.
Bijv. T29' of T67*
Weet iemand wat dit betekent?

3
Ik ben grote fan van mijn T71 DA (american tier 7 light autoloader)
Ik twijfel een beetje tussen de russische Light line en de franse.
Heb nu AMX-12T (tier6) en de MT-25 (russisch tier 6)
Ik denk (gezien mijn stats) dat de Franse beter is. maar omdat ik de LTG ka overslaan is de LTTB (tier 8)ook een optie geworden
Iemand tips?

Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
1
Ik heb de russiche MT-25 en ik zie dat ik ineens de russische LTG over kan slaan en direct de LTTB aan kan schaffen. Op zich mooi, maar klopt dit inderdaad??
Als het zo in de Techtree staat, dan kan dat inderdaad! LTG zelf nooit aangeschaft, maar altijd een easytank om tegen te spelen. Enemy is altijd zo dood.
2
In de game zie ik soms achter de naam van de tank een ' of een * staan.
Bijv. T29' of T67*
Weet iemand wat dit betekent?
Komt van een mod af volgens mij. Houdt in dat de tank nog stock is. Je kunt dat bijvoorbeeld ook zien aan de hp van een tank. Sommige tanks hebben in stock minder HP dan met de beste modules. Voordeel van die mod (volgens mij gewoon XVM) is dat je daarop kan bepalen of je er in gaat of niet. Stock gun, betekent minder pen en minder alpha meestal.
3
Ik ben grote fan van mijn T71 DA (american tier 7 light autoloader)
Ik twijfel een beetje tussen de russische Light line en de franse.
Heb nu AMX-12T (tier6) en de MT-25 (russisch tier 6)
Ik denk (gezien mijn stats) dat de Franse beter is. maar omdat ik de LTG ka overslaan is de LTTB (tier 8)ook een optie geworden
Iemand tips?
Beetje afhankelijk van speelstijl. Autoloaders vragen wel een bepaalde situatie inzicht/awareness. Ik ben zelf wel echt fan van de light tanks in de Franse lijn (Bat.-Châtillon 12 t, AMX 13 90 en AMX 13 105).
Light tanks sowieso! d:)b *O*

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
Zie trouwens dat tanks.gg nu ook player stats inzichtelijk heeft. Ziet er wel goed uit!

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Tige schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:43:
[...]

Als het zo in de Techtree staat, dan kan dat inderdaad! LTG zelf nooit aangeschaft, maar altijd een easytank om tegen te spelen. Enemy is altijd zo dood.

[...]

Komt van een mod af volgens mij. Houdt in dat de tank nog stock is. Je kunt dat bijvoorbeeld ook zien aan de hp van een tank. Sommige tanks hebben in stock minder HP dan met de beste modules. Voordeel van die mod (volgens mij gewoon XVM) is dat je daarop kan bepalen of je er in gaat of niet. Stock gun, betekent minder pen en minder alpha meestal.

[...]

Beetje afhankelijk van speelstijl. Autoloaders vragen wel een bepaalde situatie inzicht/awareness. Ik ben zelf wel echt fan van de light tanks in de Franse lijn (Bat.-Châtillon 12 t, AMX 13 90 en AMX 13 105).
Tige schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:43:
[...]

[...]

[...]

Gevonden dankzij jouw tip:
Symbol " * " – Turm ist Stock, und die Top-Kanone kann nicht benutzt werden,
Symbol " ' '" - Turm ist Stock, aber die Top-Kanone kann benutzt werden,
Source: https://modxvm.com/de/marker-uber-tanks-overtargetmarkers/

Die LTTB laat ik dan maar ff voor wat die is en ik ga voor nu die franse light lijn maar eens volgen. Kijken of dat wat gaat worden. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaius schreef op maandag 4 december 2017 @ 07:50:
[...]

Scheelt misschien ook dat de E75 wél een goede tank is. Het verschil is zo groot vind ik. De E75 is eigenlijk alles waarvan ik had gehoopt dat de Tiger II het zou zijn, een zware tank met armor waarmee je in de frontlinie mee kunt doen. En ik heb de top gun nog niet eens. :)
Ja is echt een wereld van verschil die twee tanks. Die 490 alpha is al een wapen op zich want enemies denken wel twee keer na voordat ze even gauw een snapshot wagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tige
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/B2OfTx8.png

Dit gaat overigens niet altijd vanzelf. Als je in-game zit, klik op Store -> Advent Calendar.
Daar kun je de missie van de dag accepteren. Levert je toch steeds weer 30.000 credit op.

Happy hunting!

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Tige schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 08:16:
[afbeelding]

Dit gaat overigens niet altijd vanzelf. Als je in-game zit, klik op Store -> Advent Calendar.
Daar kun je de missie van de dag accepteren. Levert je toch steeds weer 30.000 credit op.

Happy hunting!
Thx Tige,

Als je het spel start dan komt er een pop-up scherm met de advent kalender. daar kun je hem ook starten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Tige schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 08:16:
[afbeelding]

Happy hunting!
Ik kon hem gisteren al niet vinden. Die pop-up had er weinig zin in... Zal er de komende dagen even opletten, thanks!
Wel even snel de 500k binnen geharkt. Daarna bleef de "5000xp" missie gewoon beschikbaar. Is deze combi meerdere malen te doen, of is ie ergens anders voor?

Typische avond gehad trouwens. Eerste 6 potjes mocht alles met de T49 (oa 2 aces). Vervolgens uurtje weg geweest en de bs begon: Schoten die alle kanten op derpen, bizarre bounces en crits, epic lowrolls, arty snapshots etc... Ik was er snel klaar mee. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De Liberte (ook zonder clown camo) zit vndaag in de kalender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Roozzz schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 08:30:
[...]

Ik kon hem gisteren al niet vinden. Die pop-up had er weinig zin in... Zal er de komende dagen even opletten, thanks!
Wel even snel de 500k binnen geharkt. Daarna bleef de "5000xp" missie gewoon beschikbaar. Is deze combi meerdere malen te doen, of is ie ergens anders voor?

Typische avond gehad trouwens. Eerste 6 potjes mocht alles met de T49 (oa 2 aces). Vervolgens uurtje weg geweest en de bs begon: Schoten die alle kanten op derpen, bizarre bounces en crits, epic lowrolls, arty snapshots etc... Ik was er snel klaar mee. |:(
Die missie is iedere dag te doen, dus je krijgt dan die consumables iedere keer, de credit chest is maar 1x per account.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

wsLy schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:00:
[...]

Die missie is iedere dag te doen, dus je krijgt dan die consumables iedere keer, de credit chest is maar 1x per account.
Helder!
Helaas, ik vond het wel een aardige bonus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
kuwerti schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 08:27:
[...]

Thx Tige,

Als je het spel start dan komt er een pop-up scherm met de advent kalender. daar kun je hem ook starten :-)
Die pop-up komt niet altijd, in ieder geval niet bij mij. En soms verschijnt ie naar een paar battles. Typisch WG zullen we maar weer zeggen ;)

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Roozzz schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:08:
[...]

Helder!
Helaas, ik vond het wel een aardige bonus :P
Ja was wel een mooie bonus. WG mag dat wel eens vaker doen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kepro schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:03:
De Liberte (ook zonder clown camo) zit vndaag in de kalender
Lijkt me op zich nog wel een interessante tank, maar wetende dat de Defender er ook is bewaar ik mijn geld liever daarvoor. Maar die schijnt dit jaar niet in de kalender te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Anoniem: 838013 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:48:
[...]

Lijkt me op zich nog wel een interessante tank, maar wetende dat de Defender er ook is bewaar ik mijn geld liever daarvoor. Maar die schijnt dit jaar niet in de kalender te zitten.
De defender komt niet. Zie de info blogs. WG heeft dit 2 dagen geleden bekend gemaakt.

https://thearmoredpatrol....is-years-advent-calendar/

[ Voor 9% gewijzigd door Kepro op 05-12-2017 12:59 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.