[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 53 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste
Acties:
  • 65.585 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:48:
[...]

Lijkt me op zich nog wel een interessante tank, maar wetende dat de Defender er ook is bewaar ik mijn geld liever daarvoor. Maar die schijnt dit jaar niet in de kalender te zitten.
mod-edit: Waarom zo vijandig?

[ Voor 12% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2017 20:24 ]

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

Niet meer in de kalender, die staat los van alle andere acties die ze doen.

Neemt niet weg dat de kans klein is en het bedrag waarvoor die over de toonbank gaat onevenredig met de kans is.

All that matters has no mass

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:38
looyenss schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:24:
[...]

omdat (zoals al eerder tegen je gezegd)
die niet meer komt
Dat is gunstig want gelukkig hoef ik geen defender

Aanvallen is namelijk veel leuker :P

[ Voor 7% gewijzigd door GerGio op 05-12-2017 17:31 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

looyenss schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:24:
[...]

omdat (zoals al eerder tegen je gezegd)
die niet meer komt
Anders lees je nog even m'n laatste zin.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Gekocht:
'FV215b (183)' succesvol aangeschaft. Uitgegeven credits: 4,270,000.
Woohoo, made it! :*) 8)

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 16:38
Ik was ongeveer 2 maanden geleden gestopt met World of Tanks. Gewoon omdat ik er klaar mee was. Ik was alleen maar bezig met het grinden van van tanks die de game uit zouden gaan. Daarnaast was ik alleen maar bezig met het verbeteren van mijn stats en had totaal geen lol meer in het spel.

Nu er even uit geweest te zijn was het wel lekker om weer wat potjes te spelen gewoon met wat meer rust zonder al die focues on stats. Gewoon voor de lol. Ondanks het feit dat je de chat moet negeren heb ik toch best lekker gespeeld n ik ga mee voornemen om minder te spelen maar wel gewoon de lol er in te houden.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerGio schreef op donderdag 7 december 2017 @ 07:01:
Ik was ongeveer 2 maanden geleden gestopt met World of Tanks. Gewoon omdat ik er klaar mee was. Ik was alleen maar bezig met het grinden van van tanks die de game uit zouden gaan. Daarnaast was ik alleen maar bezig met het verbeteren van mijn stats en had totaal geen lol meer in het spel.

Nu er even uit geweest te zijn was het wel lekker om weer wat potjes te spelen gewoon met wat meer rust zonder al die focues on stats. Gewoon voor de lol. Ondanks het feit dat je de chat moet negeren heb ik toch best lekker gespeeld n ik ga mee voornemen om minder te spelen maar wel gewoon de lol er in te houden.
Chat kan je uit zetten.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Ik gisteren, naar aanleiding van de non-premium credit makers video van quickybaby, voor het eerst in lange tijd weer de Stug IIIB en de Panzer IV H gespeeld met 105mm gun.

Man wat een lol :-) En wat een power hebben die guns op dat niveau :D

[ Voor 12% gewijzigd door IWriteCode op 07-12-2017 09:20 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
GerGio schreef op donderdag 7 december 2017 @ 07:01:

De chat moet negeren, wordt daar überhaupt nog wat in gezegd dan? Niemand zegt meer wat tegen mij, niemand haat tegen me, ik kan op niemand terug haten. Het is een dooie boel. Als je gewoon normaal speelt dan zal je niemand over je horen in de chat hoor ;)

Maar idd als je er last van heb gewoon de chat uitzetten 9/10 keer zijn het toch mensen die er geen verstand van hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 22:16

Roozzz

Plus ultra

Toevallig vorige week daadwerkelijk enige teamplay (en dus de win) via de chat kunnen organiseren. Maar ja dat is maar eens in de duizend potjes oid. Of dat opweegt tegen alle retards en pingers...?
Ikzelf kan het vrij makkelijk negeren, maar volgens mij mis je er weinig aan als je het gewoon uitzet :P

Laatst nog een mooie rant mogen ontvangen: halve game bezig geweest met het melden hoe slecht ik als scout wel niet was. Vervolgens de game gewonnen met top xp, 3kdmg en ruim 5k spotting. Ik heb hem maar een allervriendelijkst pm'tje gestuurd na afloop :+
Ik kan meestal wel lachen om de chat :P

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:10

Rianata

Have you played Atari today?

IWriteCode schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:17:
Ik gisteren, naar aanleiding van de non-premium credit makers video van quickybaby, voor het eerst in lange tijd weer de Stug IIIB en de Panzer IV H gespeeld met 105mm gun.

Man wat een lol :-) En wat een power hebben die guns op dat niveau :D

[video]
Gisteren in KV2 platoon kwamen we een Stug III op Widepark tegen. Man man man, dat ding stond achterin de map in een hoek achter een bosje te kampen en was onspotbaar! Uiteindelijk uiteraard wel gevonden en gewonnen, maar met dat laffe spel had ie wel even 2,2k damage en 4 kills, wat op die tier niet slecht is...

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Rianata schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:54:
Gisteren in KV2 platoon kwamen we een Stug III op Widepark tegen. Man man man, dat ding stond achterin de map in een hoek achter een bosje te kampen en was onspotbaar! Uiteindelijk uiteraard wel gevonden en gewonnen, maar met dat laffe spel had ie wel even 2,2k damage en 4 kills, wat op die tier niet slecht is...
Inderdaad, een KV-2 platoon... veel laffer wordt het niet :+ Of bedoelde je dat niet :+

En (bijna) 7 keer je hps aan damage doen is nooit slecht... sterker nog... erg goed :)

Less = more

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15
IWriteCode schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:37:
En (bijna) 7 keer je hps aan damage doen is nooit slecht... sterker nog... erg goed :)
En nog steeds verloor ie. Kutspeler dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Duidelijke taal @User xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
welke skill trainen jullie als eerst bij een heavy??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

kuwerti schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:44:
Repairs denk ik. En dan hertrainen naar 6th sense zodra je begint aan de tweede. Maar het is een eeuwigheid geleden dat ik begon aan een nieuwe heavy crew :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
kuwerti schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:44:
Repairs als eerste, dan als je eerste skill 100% is retrain ik de commander naar sixth sense. 2e skill is een beetje afhankelijk van de tank wat ik meestal pak. Pas bij de 3e skill retrain ik de crew zodat ik BIA heb.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 11:04

PRR

Zucht.

Afgelopen woensdag een update van windows 10 uitgevoerd. Sindsdien werkt geen enkel Wargaming spel meer. Heb mijn videodrivers geupdate. Heb Windows Defender (die nu ineens actief werd) uitgeschakeld. Heb de spellen gedeinstalleerd en weer geïnstalleerd. En nog steeds klapt hij er bij het scherm met World of Tanks eruit. Iemand enig idee wat ik nog meer kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
PRR schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 01:21:
Zucht.

Afgelopen woensdag een update van windows 10 uitgevoerd. Sindsdien werkt geen enkel Wargaming spel meer. Heb mijn videodrivers geupdate. Heb Windows Defender (die nu ineens actief werd) uitgeschakeld. Heb de spellen gedeinstalleerd en weer geïnstalleerd. En nog steeds klapt hij er bij het scherm met World of Tanks eruit. Iemand enig idee wat ik nog meer kan proberen?
Krijg je een foutmelding of is ineens het spel 'weg'?
Kun je iets zien in de event-log van windows?
al eens gegoogled?? (bijv https://www.drivethelife....s-10-creators-update.html)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Zo, in de categorie de dag lekker beginnen, net met mijn death star een batchat van achteren mogen beschieten (en raken). Die gast was vervolgens zo woest dat hij vergat dat ik na 25 seconden weer kan schieten, toen was hij stuk :)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:06
ElPaco schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:36:
Zo, in de categorie de dag lekker beginnen, net met mijn death star een batchat van achteren mogen beschieten (en raken). Die gast was vervolgens zo woest dat hij vergat dat ik na 25 seconden weer kan schieten, toen was hij stuk :)
Teamkill??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15
PRR schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 01:21:
Zucht.

Gooi de wargaming map in appdata weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Neuh, tegenstander. Die ging met 200 hp peak-a-boo doen tegen mij, niet doorhebbende dat ik hem dan gewoon dood splash.

In other news, ik ga me even douchen...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/prtW4xj.png

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe is het nog altijd een goedkope kalender voor mij. Achteraf had ik die Liberte misschien nog gekocht maar die was ook 42 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 20:06
mensen ff korte vraag.

Ik speel WoT al vanaf het begin ( met een paar korte breaks) en in die jaren is veel veranderd.

Premium is een must tegenwoordig als je een beetje Credits wil maken ( of alleen premium tanks spelen) hier valt wat over te zeggen maar is voor mij persoonlijk een beetje irritant.

Waar ik me met name echt aan kapot erger is de MM.
Is dat de afgelopen jaren echt zo slecht geworden? Ik speel vaak alleen, en ik merk gewoon dat ik in matches gezet met teams die zo uit balans zijn.
Ik hanteer geen XVM match percentages, maar kijk puur naar XVM status van teams.

Ik kom vaak in full red/orange teams terecht, terwijl ik 3 green tegenstanders heb met een paar yellow.
Hoe goed je ook carried het is niet te winnen.
Gisteren goed voorbeeld, 17 potjes gespeeld 5 wins (tier 5 tot tier 9) en een gemiddelde XVM rating van 1450.
Om te huilen qua MM. meerdere potjes achter elkaar die binnen 4 minuten voorbij zijn ;).

Herkennen jullie dit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-09 14:33
crusader1983 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:20:
mensen ff korte vraag.

Ik speel WoT al vanaf het begin ( met een paar korte breaks) en in die jaren is veel veranderd.

Premium is een must tegenwoordig als je een beetje Credits wil maken ( of alleen premium tanks spelen) hier valt wat over te zeggen maar is voor mij persoonlijk een beetje irritant.

Waar ik me met name echt aan kapot erger is de MM.
Is dat de afgelopen jaren echt zo slecht geworden? Ik speel vaak alleen, en ik merk gewoon dat ik in matches gezet met teams die zo uit balans zijn.
Ik hanteer geen XVM match percentages, maar kijk puur naar XVM status van teams.

Ik kom vaak in full red/orange teams terecht, terwijl ik 3 green tegenstanders heb met een paar yellow.
Hoe goed je ook carried het is niet te winnen.
Gisteren goed voorbeeld, 17 potjes gespeeld 5 wins (tier 5 tot tier 9) en een gemiddelde XVM rating van 1450.
Om te huilen qua MM. meerdere potjes achter elkaar die binnen 4 minuten voorbij zijn ;).

Herkennen jullie dit?
Nee. Jij moet xvm uitzetten.
Je denkt dat de mod je helpt, maar in werkelijkheid remt ie je af en werkt ie je tegen - (volgens mij quote van x4na ;p)

De mod Xvm beïnvloedt blijkbaar op voorhand al je gedachtes, mindset en strategie. Jij ziet veel rood oranje (of wat voor stats dan ook) en denkt daar gaan we weer... laat ik iets voorzichtiger zijn, mijn hp sparen en niet er vol in gaan met de rest van mijn heavy’s of team omdat ze bots zijn...

Zou je dat wel doen kun jij ze misschien ondersteunen en inspireren en wellicht gewoon winnen.

Zet die mod eens een tijd uit. Focus op de samenstelling en je eigen spel. Gaat je waarschijnlijk meer brengen en helpen.

En steamrolls maakt iedereen mee, de ene keer tegen je, de andere keer voor je.

[ Voor 3% gewijzigd door Pas08 op 08-12-2017 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/63966893/i-think-the-problem-with-the-xvm-noobs-is-that-theyre-soo-bad-that-they-think-they-are-pros.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crusader1983
Pas08 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:44:
[...]

Je denkt dat de mod je helpt, maar in werkelijkheid remt ie je af en werkt ie je tegen - (volgens mij quote van x4na ;p)

De mod Xvm beïnvloedt blijkbaar op voorhand al je gedachtes, mindset en strategie. Jij ziet veel rood oranje (of wat voor stats dan ook) en denkt daar gaan we weer... laat ik iets voorzichtiger zijn, mijn hp sparen en niet er vol in gaan met de rest van mijn heavy’s of team omdat ze bots zijn...

Zou je dat wel doen kun jij ze misschien ondersteunen en inspireren en wellicht gewoon winnen.

Zet die mod eens een tijd uit. Focus op de samenstelling en je eigen spel. Gaat je waarschijnlijk meer brengen en helpen.

Ok check zal het eens proberen, zal qua speel ervaring misschien beter worden.
Of het ook daadwerkelijk ook in de cijfers terug te zien is, ga ik op letten.

Thx voor je inhoudelijk reply.

En idd steamrolls komt voor, maar ja als je 5 achter elkaar hebt, dan ga je wel achter je oren krabben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 11:04

PRR

@kuwerti @User Bedankt voor het meedenken. Heb alle reut van Wargaming die ik op mijn PC tegenkwam eraf geknikkerd en een volledige clean install gedaan. Het werkt eindelijk weer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nYzEkE
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-09-2024
Voor de geïnteresseerde mensen vandaag is het in de advent calender de enige echte E-25

Wel raar dat ze deze gisteren in andere regio's verkocht hebben en vandaag pas in EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Laatst online: 16-03-2021
Toch maar mijzelf een klein kerstcadeautje gegeven: (ik had hem nog niet) :)

VII E 25;
€ 49,99
Garage Slot; 1
Gold: 7,650;
15×missions: x5 XP for each victory;
10×Personal Reserves: +300% Crew XP for an hour.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Breezers schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 09:12:
Toch maar mijzelf een klein kerstcadeautje gegeven: (ik had hem nog niet) :)

VII E 25;
€ 49,99
Garage Slot; 1
Gold: 7,650;
15×missions: x5 XP for each victory;
10×Personal Reserves: +300% Crew XP for an hour.
In heb de E-25 ook vorig jaar met de kerst gekocht. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crusader1983
E-25 bazen tank :)

Ik zie onder de specials meerdere tanks met korting te koop.

Type 64 ook een aanrader

[ Voor 71% gewijzigd door crusader1983 op 09-12-2017 09:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

Pas08 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:44:
[...]

Helemaal mee eens ! XVM wel eens geprobeert, maar het effect wat jij omschrijft was duidelijk merkbaar. Speel sindsdien lekker vanilla en bevalt me prima.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Ik twijfel heel erg over de E25, ik haat turretless TD's namelijk om te spelen. Het is natuurlijk wel een dikke OP tank, dus in dat opzicht wil ik hem wel graag. Twijfel, twijfel, twijfel...

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Compensation for chat problems (EU)

fter many days of difficult struggles and discussions, Wargaming finally managed to fix problems related to the chat in the game. Something that players will definitely like is the compensation provided by WG for players – which will not be known, but Ph3lan (Community Manager) says that it will be distributed next week.

Afbeeldingslocatie: https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2017/12/rekompensata-1.jpg

DISCLAIMER: ALL INFO PROVIDED WITHOUT WARRANTY

1. Anton Pankov has now way less influence during WoT development due to Rubicon (the failed 10.0, fyi) and some other recent fuckups

2. A new map is being made – Kaliningrad

3. There’s a high chance of the MBT-70 being introduced

4. Any info regarding the Polish line is kept under strict NDA.

5. WG has a lot of plans regarding the future, since they’re a bit miffed that the latest patch is a bit empty.

6. A new US med will probably be introduced, the AGF project from 1944.

Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/rykoszet.info/wp-content/uploads/2017/12/24989710_954077848079724_1526487520_n.png

7. WG understood their error and we’ll receive garage slots gift tanks next year.

And now the bomb.

Wheeled vehicles will be introduced. The only known info is that right now, WG is at the info gathering stage, and that the planned ETA is 2019-2020. One of the first ‘tanks’ will be the Puma. As Rykoszet states, implementing the vehicles IS NOT SURE, but very probable. However, the info that WG is searching for data and has plans to introduced wheeled vehicles is a fact.

9.21 Release Date

he patch comes on December 12 on the RU server (night from 11 to 12), meaning we should expect a December 13 release date on EU/NA. ASIA is estimated to get it a week later based on previous patch releases.

Reminder: if you have not recruited the female crew member from the Personal Mission compensation yet, do so before the patch; FV217 Badger will replace the FV215b (183), so finish the grind and have the tank in order to recieve the FV215b (183) as a special tank.

Brace yourselves! A festive storm is predicted to hit World of Tanks December 15, and won’t pass till January 15! We're calling this weather pattern “Holiday Ops 2018,” and it will turn your Garage into a snow-swept winter yard.

This 30-day period also indicates a high risk of extreme bonuses, severe gift storms, unprecedented Credit discounts on Tiers II–X, and more. We take your safety seriously here, so we've put together a few tips to help you (ahem) weather the storm and reap all of its benefits.

How to Get the Most Out of This Holiday Season

Take on special battle missions: The festive storm brings a whole set of weekly battle missions. Completing them will get you boxes full of decorations and in-game items (equipment, consumables, Credits, and more). The greater the challenge, the more valuable the rewards!

Decorate your yards: This year, you can decorate just about anything you see in the Garage's wintry yard: the house, lampposts, the tree (of course!)—even the snow can be crafted into a snowman. But why decorate in the first place? Along with the joy the process brings, decorations define your Festive Atmosphere level: the merrier your yard looks, the closer you get to Level 10, and the more valuable a crate you receive.

Level Festive Atmosphere: In true holiday spirit, we’re giving a Level 1 Festive Atmosphere crate with a gift tank to everyone who logs in to World of Tanks during Holiday Ops 2018. Work your way up from there and enjoy even more rewards! Ascending a level lands you a crate with all kinds of goodness: female Crew members, discounts on Tier II–X vehicles, consumables, and exclusive medals.

Build a collection: All the decorations you get are arranged in four design collections: Traditional Christmas, Modern Christmas, Soviet New Year, and Chinese New Year. Assembling a full collection nets you exclusive customization items, while making solid progress on any of the four sets will land you a boost in XP, Crew XP, and Credit earnings per battle. And no one said you could have just one collection. Challenge yourself with completing all four sets to get all the bonuses!

Jumpstart your progress on Holiday Ops 2018 with the Advent Calendar: You can go hunting for Holiday Ops 2018 bonuses right now! Check in with the Advent Calendar to catch daily deals. Swing by every day to arm yourself to the teeth for the event!

We hope this preview got you into the holiday spirit! Keep watch for more details on everything from event mechanics to rewards and decorations.

[ Voor 106% gewijzigd door Kepro op 09-12-2017 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Kepro schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:11:

Wheeled vehicles will be introduced. The only known info is that right now, WG is at the info gathering stage, and that the planned ETA is 2019-2020. One of the first ‘tanks’ will be the Puma. As Rykoszet states, implementing the vehicles IS NOT SURE, but very probable. However, the info that WG is searching for data and has plans to introduced wheeled vehicles is a fact.
The Puma is a German infantry fighting vehicle (Schützenpanzer or short SPz) designed to replace the aging Marder IFVs currently in service with the German Army. Replacement began in 2010 and is scheduled for completion by 2020. Mass production began on 6 July 2009.[5] The companies responsibles for this project are Krauss-Maffei Wegmann and Rheinmetall Landsysteme, who created a joint venture in the form of Projekt System Management GmbH (PSM). The Puma is one of the world's best-protected IFVs, while still having a high power-to-weight ratio. SAIC offered a derivative of the Puma as its contender in the now cancelled American GCV Infantry Fighting Vehicle program.[6]

Wikipedia: Puma (IFV)

Edit: Nope, deze dus Wikipedia: SdKfz 234 (even 60 jaar terug spoelen :P )

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/9a/SdKfz234-2_side_view.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Breezers op 10-12-2017 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Had je anders verwacht dan?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

ElPaco schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:55:
Ik twijfel heel erg over de E25, ik haat turretless TD's namelijk om te spelen. Het is natuurlijk wel een dikke OP tank, dus in dat opzicht wil ik hem wel graag. Twijfel, twijfel, twijfel...
Hij is niet meer zo OP dan dat die was... Hij is destijds uit het spel gehaald omdat die de gameplay domineerde, maar sindsdien zijn er veel meer premium tanks bijgekomen die het effect van de E-25 wegnemen. Het blijft wel een leuke tank om mee te spelen maar alleen in een tier 7 battle, kom je tier 8 of 9 tegen dan op afstand en verborgen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caveman schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 12:48:
[...]

Hij is niet meer zo OP dan dat die was... Hij is destijds uit het spel gehaald omdat die de gameplay domineerde, maar sindsdien zijn er veel meer premium tanks bijgekomen die het effect van de E-25 wegnemen. Het blijft wel een leuke tank om mee te spelen maar alleen in een tier 7 battle, kom je tier 8 of 9 tegen dan op afstand en verborgen blijven.
De camo en rof maakt die tank juist zo OP. Daarnaast heeft de e25 pref MM dus zal nooit hoger dan tier 8 zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Caveman schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 12:48:
[...]

Als je met een E-25 tier 9's ziet dan doe je iets verkeerd... :+
Hij heeft namelijk pref matchmaking dus hij maximaal tier 8.

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Besloten de E25 toch niet te halen. 50 euro is veel geld, en als ik een OP Duitse TD wil spelen pak ik mijn Skorp G wel.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Laat maar.... inderdaad alleen tier 7 en 8.

[ Voor 81% gewijzigd door Caveman op 09-12-2017 18:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crusader1983
Breezers schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:33:
[...]

The Puma is a German infantry fighting vehicle (Schützenpanzer or short SPz) designed to replace the aging Marder IFVs currently in service with the German Army. Replacement began in 2010 and is scheduled for completion by 2020. Mass production began on 6 July 2009.\[5] The companies responsibles for this project are Krauss-Maffei Wegmann and Rheinmetall Landsysteme, who created a joint venture in the form of Projekt System Management GmbH (PSM). The Puma is one of the world's best-protected IFVs, while still having a high power-to-weight ratio. SAIC offered a derivative of the Puma as its contender in the now cancelled American GCV Infantry Fighting Vehicle program.\[6]

[afbeelding]
ik denk eerder deze.

Het gaat ten slote om Wheeled 'tanks'

https://en.wikipedia.org/wiki/SdKfz_234

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Breezers schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:33:
[...]

The Puma is a German infantry fighting vehicle (Schützenpanzer or short SPz) designed to replace the aging Marder IFVs currently in service with the German Army. Replacement began in 2010 and is scheduled for completion by 2020. Mass production began on 6 July 2009.\[5] The companies responsibles for this project are Krauss-Maffei Wegmann and Rheinmetall Landsysteme, who created a joint venture in the form of Projekt System Management GmbH (PSM). The Puma is one of the world's best-protected IFVs, while still having a high power-to-weight ratio. SAIC offered a derivative of the Puma as its contender in the now cancelled American GCV Infantry Fighting Vehicle program.\[6]

[afbeelding]
Volgens mij moet jij in het Armored Warfare topic wezen met die moderne gedrochten :z

Het is uiteraard de puma die @crusader1983 linkt ;) >:)
Paar games T7 gespeeld, geen last van gehad.. oh wait..... alleen maar T9 gezien :z 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door jantje 2 op 09-12-2017 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
jantje 2 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 21:10:
[...]

Volgens mij moet jij in het Armored Warfare topic wezen met die moderne gedrochten :z

Het is uiteraard de puma die @crusader1983 linkt ;) >:)

[...]

Paar games T7 gespeeld, geen last van gehad.. oh wait..... alleen maar T9 gezien :z 8)7
Daar hadden Crash en ik ook last van. Denk dat dat te maken heeft met al die verkochte pref m E25's.
Dan naait MM reguliere tier 7's net iets harder :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
GJP80 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 21:56:
[...]
Daar hadden Crash en ik ook last van. Denk dat dat te maken heeft met al die verkochte pref m E25's.
Dan naait MM reguliere tier 7's net iets harder :+
Denk het niet. Ben twee weken geleden aan de Challenger begonnen, nagenoeg alleen maar tier 9 potten. Oh, en dan bij voorkeur op Mines. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
crusader1983 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 20:44:
[...]

ik denk eerder deze.

Het gaat ten slote om Wheeled 'tanks'

https://en.wikipedia.org/wiki/SdKfz_234
Die versie lijkt mij inderdaad ook beter in de periode en uitvoering te passen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is elke dag wel minimaal een tank waarin het lijkt alsof je je double xp gewoon niet mag halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Ik heb me vorige week aangemeld bij www.gatheringoftanks.nl maar verder nog niks gehoord. Leeft dat nog?

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nYzEkE
Offer van de dag

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/g0N7iuN.png
IWriteCode schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:07:
Ik heb me vorige week aangemeld bij www.gatheringoftanks.nl maar verder nog niks gehoord. Leeft dat nog?
Ik denk dat je beter bent om ingame contact op te nemen met rianata. Of een Pm sturen hier.
Of je gaat op hun teamspeakserver en kijkt als daar iemand je aanvraag kan bekijken.

[ Voor 46% gewijzigd door nYzEkE op 11-12-2017 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Stronk teamu is stronk.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eJFpvX6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nYzEkE
Offer van de dag

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pep1nmy.png

Voor de mensen die een zweedse crew zoeken, deze tank komt met een crew zoals de tanks van de 'berlin' reeks. Met BIA als lvl 0 skill (dus de exp nodig voor een volgende skill wordt niet verhoogd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opnieuw weinig bijzonders in de kalender. Vorig jaar hadden ze nog wat aparte dingen zoals de 1357 of de LeFH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren maar weer eens de E50M uitgelaten. Verrassende potjes gehad, van goede naar minder goede potjes. Waar ik vooral aan moet wennen is dat de tank zo groot is, iedereen kan je makkelijk raken.
Sidescrapen wil niet altijd even lekker, de gun daarintegen. super!

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren weer 2 uur zitten grinden maar... nog 15.000 xp tot de Chinese t10 LT zodat ik deze kan aanschaffen met de aankomende korting.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Free code : T4NKYOU

1 dag prem en 9 personal reserve

Edit :

De reden is ook bekend nu geldig tot 25 dec

https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/thx-everyone/

[ Voor 52% gewijzigd door leekers op 12-12-2017 12:45 ]

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Krijg die personal resrves niet op, heb er nu al meer dan 150. :/
Kan je ze niet verkopen oid?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Harmen schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:34:
Ik heb er wel 370 8)7 O-) :F

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
leekers schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:10:
Free code : T4NKYOU

1 dag prem en 9 personal reserve
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 09:36
Harmen schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:34:
gewoon altijd als je speelt er 3 aanzetten.
Ik vergeet het ook meestal, zit al aan bijna 400 van die dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We are happy to announce the release of the 9.21 patch for World of Tanks.

The World of Tanks servers will be unavailable on the 13.12.2017 from 01:30 CET to 10:00 CET due to this update.

Please also keep in mind, that due to the actualisation:

Clan Portal (eu.wargaming.net/clans) will be unavailable from 01:30 CET 13.12.2017 till 09:00 CET 13.12.2017
Global map will be frozen from 09:00 CET 13.12.2017 till 09:00 CET 15.12.2017
Thank you for your understanding and patience.

Roll out!

Your Customer Service Team

Object 263 Swap Cancelled

According to Milos Jerabek (development director) and his yesterday stream, changes in the Object 263 line are cancelled for now. Or at least removing/downtiering 263 itself is out of question, since Object 268 v4 appeared to be an unsuitable replacement.

Ever wondered if Wargaming was going to introduce the IS-M, a rear turret version of the famous IS? Well, today Wargaming just announced a brand new rear turret branch is coming to Supertest with three new vehicles: IS-M, Object 705 and Object 705A.

Armour is the key feature of these three new vehicles: steel monsters with mean guns, with sufficient penetration and one-time damage above the average. Mobility isn’t their strength, but these vehicles were designed to take heavy punishment while defending an area, so flanking your enemies isn’t an option.

The first tank to enter Supertest will be the Tier VIII: IS-M. This vehicle was a modernized version of the Soviet heavy tank IS-2. In the game, this will be a fairly simple tank to play with.

Preliminary stats for the IS-M

Tier: HT-8, USSR, regular
HP: 1500
Max. speed forwards/backwards: 35 / -12 km/h
Hull traverse speed: 26 °/s
Turret traverse speed: 32 °/s
View range: 350 m

Hull armor: 120 / 120 / 80
Turret armor: 250 / 140 / 120

Damage: 390 / 390 / 530
Penetration: 212 / 240 / 68
Reload speed: 12.6 s
Accuracy: 0.42
Aim time: 3.0 s

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/thedailybounce.net/wp-content/uploads/2017/12/48e873351409e2906ef3f9001d0a2100.png?resize=1024%2C683&ssl=1

[ Voor 26% gewijzigd door Kepro op 12-12-2017 18:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Heer-lijk, in de aller laatste game voordat ik de WZ 132-1 heb vrijgespeeld toch de ace in de wz 132-a gehaald.

[ Voor 3% gewijzigd door Kepro op 12-12-2017 20:49 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-08 16:10
Over heerlijk gesproken. Ik ben klaar, de Obj 260 is binnen. Het nieuwe WG systeem heeft het er wel wat makkelijker op gemaakt, maar ik klaag niet.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uE3K57h.png

Eerst LT12.4 gehaald in de AMX 13 105 met 3.000 unspotted assistance op Murovanka.
LT13 en LT14 al eens eerder gehaald met hulp van @Mr_Size en @Rianata.
Half uurtje later is LT15 ook binnen in de AMX 13 105. Bijna 8k dmg op assault Karelia met de win met nog een paar seconden op de klok.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/O76c3f7.jpg?1

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tige schreef op woensdag 13 december 2017 @ 08:23:
Over heerlijk gesproken. Ik ben klaar, de Obj 260 is binnen. Het nieuwe WG systeem heeft het er wel wat makkelijker op gemaakt, maar ik klaag niet.

[afbeelding]

Eerst LT12.4 gehaald in de AMX 13 105 met 3.000 unspotted assistance op Murovanka.
Half uurtje later is LT15 ook binnen in de AMX 13 105. Bijna 8k dmg op assault Karelia met de win met nog een paar seconden op de klok.

[afbeelding]
LT 4.15 had ik ook gehaald op Karelia assault. Ideale map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nYzEkE
Offer van de dag

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ipPeslf.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Tige schreef op woensdag 13 december 2017 @ 08:23:

[afbeelding]

[afbeelding]
8k damage in een light tank.... :9~ What is going wrong WG 8)7
Kepro schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:42:
Heer-lijk, in de aller laatste game voordat ik de WZ 132-1 heb vrijgespeeld toch de ace in de wz 132-a gehaald.
Toen pas :+ Had van jou verwacht dat je minstens in de eerste 10 games de ace wel gehaald zou hebben. Daar gaat de definitie van een Kepro'tje toch een beetje verloren ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De ace voor de wz 132-a ligt gewoon bizar hoog. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:16

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Waarmee genereer je zo'n overzichtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
superduper schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:08:
Waarmee genereer je zo'n overzichtje?
Met wotnumbers. Zie hier: http://wotnumbers.com/Art...238&_Download_Wot_Numbers

Doet ongeveer hetzelfde als vbaddict, waar je uiteindelijk wat meer kan analyseren. Maar ik vind deze overzichtelijker en kan een prima voortgang bijhouden van de marks of excellence. Zie de laatste twee kolommen: "Dmg Rank Progress" en "Dmg Rank".

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komende drie dagen dus de andere Berlin tanks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Tige schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:51:
[...]

Met wotnumbers. Zie hier: http://wotnumbers.com/Art...238&_Download_Wot_Numbers

Doet ongeveer hetzelfde als vbaddict, waar je uiteindelijk wat meer kan analyseren. Maar ik vind deze overzichtelijker en kan een prima voortgang bijhouden van de marks of excellence. Zie de laatste twee kolommen: "Dmg Rank Progress" en "Dmg Rank".
Zou je die 8k damage replay kunnen uploaden? :+ Ben ik wel benieuwd na. FF Wot replays gekeken snel maar zo te zien doet die tank het wel erg goed qua damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AMX 13-105 is ook mijn favoriete LT. De Duitse t10 LT is echt de slechtste tank ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
jantje 2 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:30:
[...]

Zou je die 8k damage replay kunnen uploaden? :+ Ben ik wel benieuwd na. FF Wot replays gekeken snel maar zo te zien doet die tank het wel erg goed qua damage.
Zie hierbij: http://wotreplays.eu/site/3998484#karelia-selks-amx_13_105
Weet niet of je deze nu nog kunt afspelen met de patch 9.21 overigens.

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Tige schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:40:
[...]

Zie hierbij: http://wotreplays.eu/site/3998484#karelia-selks-amx_13_105
Weet niet of je deze nu nog kunt afspelen met de patch 9.21 overigens.
Thanks, ik ga het vanavond even proberen! Zo te zien wel een goede MM ook, laat maar eens zien hoe belangrijk het is als top tier wanneer je in een 3-5-7 MM beland en hoe ongelooflijk sterk je dan eigenlijk bent. Maar je kan ook net zoals die E3 er niets van bakken en jou eigenlijk de taak geven om hem keihard te moeten carryen :+
Kepro schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:34:
AMX 13-105 is ook mijn favoriete LT. De Duitse t10 LT is echt de slechtste tank ooit.
Ik zie bij top damage ook alleen maar die 13-105 voorbij komen en af en toe die sheridan. Ben zelf heeul langzaam bezig met de T49 grind ( handsdown the best T9 light denk ik ) want die 1390 vind ik echt een schijtding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
Kijk maar even of het werkt inderdaad. Die IS7 deed het nog wel goed aan de west-kant samen met mij. En uiteraard dat andere heavy tank Tier IX platoon deed het goed. Ik was een beetje bang voor die beide Conways en die FV4005, maar pakte dus goed uit.
Wellicht dat ik ook nog voor de Sheridan ga, maar dan alleen door de viewrange, die Duitse, Russische en Chinese hoeven van mij niet zo...

Autoloaders for the win!

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 17:57
Ik had gehoopt dat de potjes gebalanceerder zouden worden met de nieuwe update, maar wat een drama. Het zijn wel erg korte potjes waarin ik telkens wordt weggevaagd. De teams zijn er niet beter op geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StugIII schreef op woensdag 13 december 2017 @ 19:23:
Ik had gehoopt dat de potjes gebalanceerder zouden worden met de nieuwe update, maar wat een drama. Het zijn wel erg korte potjes waarin ik telkens wordt weggevaagd. De teams zijn er niet beter op geworden.
WG doet niet aan skill based mm... so dont blame WG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 17:57
Zal zijn, maar de lol raakt er wel van af als er al tijdje geen leuk potje meer gespeeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ja hoor, nieuwe update en er is weer iets gesloopt. Sound probleem is weer terug. Linker headphone valt ineens midden in een potje (ook nog eens mijn aller eerste potje van de dag) uit. Net als 1 of 2 patches geleden....

:F :F :F :F :F :F :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:10

Rianata

Have you played Atari today?

Mr_Size schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:22:
Ja hoor, nieuwe update en er is weer iets gesloopt. Sound probleem is weer terug. Linker headphone valt ineens midden in een potje (ook nog eens mijn aller eerste potje van de dag) uit. Net als 1 of 2 patches geleden....

Was nog nooit gefixed :+ Wees blij dat de Franken en Stein tanks uit je garage zijn gepatcht! :P

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
:)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qbsPzDP.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers

Bij mij gebeurt dit als de cammo net perk op een willekeurige tank inschakelt en dan blijf ik dit houden totdat ik de client afsluit even opnieuw start....dus het lijkt een bug die gerelateerd is aan de timer van die cammo perk

[ Voor 6% gewijzigd door Breezers op 13-12-2017 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Mjah bij mij gebeurde het gewoon random midden in een potje terwijl ik aan het bewegen was... Game idd ff afgesloten en opnieuw gestart, rest van de avond geen last meer van gehad. Misschien was het toeval... Hoewel, WG en toeval bestaat eigenlijk niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Mr_Size schreef op woensdag 13 december 2017 @ 23:03:
Mjah bij mij gebeurde het gewoon random midden in een potje terwijl ik aan het bewegen was... Game idd ff afgesloten en opnieuw gestart, rest van de avond geen last meer van gehad. Misschien was het toeval... Hoewel, WG en toeval bestaat eigenlijk niet :P
Even naast de kwestie , wanneer krijgen we nog eens wat filmpjes te zien ? :*)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Het geluid is jouw ding met nieuwe patches. Ik krijg na een nieuwe patch altijd blue screens of death welke na een aantal dagen ook weer zomaar niet meer terug komen.

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Mr_Size schreef op woensdag 13 december 2017 @ 23:03:
Je kan mijn eventuele workaround voor die soundbug trouwens vergeten hoor, enkele potjes later had ik net hetzelfde voor.... :F ;w

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Hoor zelf erg veel over de soundbug, ook op het WoT forum en binnen in mijn clan. Zelf gelukkig nog geen last van gehad.

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

Bij mij klapt het geluid er elke avond wel uit.
Ergens ook wel fijn want dan hoor ik de TS beter, het geluid ingame ken ik na al die jaren ook wel zelf erbij bedenken.

ik had het liever zelf ingesteld, maarja deze feature zorgt ervoor dat ik niets hoef aan te passen

All that matters has no mass

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nvidia666
Geen last van

(luistert muziek tijdens wot :Y) }) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia666 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 16:49:
Geen last van

(luistert muziek tijdens wot :Y) }) )
Laat me raden:

YouTube: Sabaton Primo Victoria

8)
Wat een schijt special; https://worldoftanks.eu/e...s/holiday-ops-2018-guide/

Je moet Spelen om korting te ontvangen op tanks en laat ik nou geen tijd meer hebben om voorlopig te Spelen.

• crusader1983
nou eehh.. zonder wn8 gaat beter, maareh ik blijf erbij dat MM niet is zoals het hoort.

Vanavond 15 potjes gespeeld en 4 gewonnen. daily missie niet gepakt was helemaal klaar mee.
Kan me niet voorstellen dat statistisch dit kan, als je gewoon beetje normaal speelt.

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Ik heb momenteel een soort haat liefde relatie met de ikv 65. (ben toch maar begonnen met de grind van die lijn).
Ding is behoorlijk accuraat en de pen valt niet tegen. Verder snel genoeg om je te verplaatsen over de map. Dat is dan ook cruciaal, want iedereen schiet dwars door je heen en heeft betere dpm...

Positief is de winrate en mijn progressie in de moe (80% na 50 battles). Nog 15k exp en de volgende is binnen. Maar wat ik absoluut haat zijn de tig shells per game die alle kanten op derpen en de volstrekt random bounces op paper targets. Op <30m afstand kan je prima fully aimed de zijkant van een oi missen... Volstrekt bizar.

Ik hoop dat de volgende hier wat minder last van heeft, want dit is gewoon bs.

[ Voor 96% gewijzigd door Roozzz op 14-12-2017 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Kepro schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:58:
Wat een schijt special; https://worldoftanks.eu/e...s/holiday-ops-2018-guide/

Je moet Spelen om korting te ontvangen op tanks en laat ik nou geen tijd meer hebben om voorlopig te Spelen.
Jah wat verwacht je ? , ze gaan u geen korting geven als je niets doet dat is toch ergens logisch ?
(die hard fan amuseer zich wel tussen de menugangen door >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nvidia666 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 03:01:
[...]

Jah wat verwacht je ? , ze gaan u geen korting geven als je niets doet dat is toch ergens logisch ?
(die hard fan amuseer zich wel tussen de menugangen door >:) )
Elk jaar is de korting op tanks standaard en nu moet je WoT gaan spelen. Naja, scheelt me weer 10 miljoen credits:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Is er weer een minipatch geweest na de 9.21 update ?

edit: yup, 0.9.21.0.1 is aanwezig

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QpXik5mPgo70dahjpkgB3w7l/full.png

[ Voor 57% gewijzigd door Breezers op 15-12-2017 08:17 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.