Je kan zeggen wat je wilt van WG maar de grote namen weten ze wel te strikken

Arnie voicelines +1
Toevallig na een afwezigheid van een jaar wat potjes gedaan omdat ik ff die well deserverd rewards wilde binnen hengelen. Blijkbaar heeft één of andere rus mijn account gehacked/bemachtigd en in de tussentijd op mijn account gespeeld. ( Disclaimer Eventuele look at this replay blablaba was dus niet van mij

)
Was een average player, die zich vast als een kind te rijk gevoeld moet hebben op mijn super unicum account. Al mijn bonds, gold en me credits er doorheen had gejaagd en de vreemdste keuzes gemaakt heeft met betrekking tot crew en verkopen van T10 tanks

( was in iedergeval geen arty liefhebber

) Elke premium tank had ook een eigen crew gekregen in plaats gewoon van een soortgelijke tank te gebruiken zoals ik alles netjes had ingesteld. In zijn geval was het christmas came early
Was nog een heel gedoe om mijn account te recoveren zeg, gelukkig kon ik nog iets herinneren van een rental want betalingsbewijzen van de afgelopen 10000 jaar was niet voldoende
Of ik de game echt weer ga spelen is vraag 2, de meta is zo droevig. Het was al droevig toen ik nog speelde maar WG zit nog steeds op hetzelfde spoor zag ik

Al lijkt het wel alsof je wat meer keuzes heb met heel dat equipment 2.0 en field mods. Maar nog niet echt in verdiept.
[
Voor 4% gewijzigd door
jantje 2 op 02-12-2021 10:46
]