[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 69 ... 86 Laatste
Acties:

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:12

TTLCrazy

Listen to Frankie

Vorst8 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:29:
[...]

Nee, dat kan niet.
Dit zijn de tokens die je krijgt voor zoveel jaar een account hebben. Elk jaar levert een token op, en met die tokens kun je crew, crewboeken, enz kopen.

de tokens die jij bedoelt zijn die van de battlepass, dat is wat anders.
Ah, excuus, ik heb verkeerd gekeken.

We krijgen die well deserved reward vandaag dus ?

[ Voor 6% gewijzigd door TTLCrazy op 25-11-2021 12:30 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:48
Klopt, die krijg je vanaf nu. Met 1 jaar oud account krijg je wel 2 tokens dus daar kun je niet zoveel mee, ik heb er maar bonds van gekocht.
Je ziet nu wel meteen 10 VK28.01 tankjes per game als je rond tier 6 speelt, gelukkig zijn ze niet zo goed :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
TTLCrazy schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:30:
[...]

We krijgen die well deserved reward vandaag dus ?
Ja, werden vanochtend bij mij bijgeschreven

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dR8Em9ElkZJA6awPpI0OTzX4slU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rZ5Z0zVT9BbfF1b0yoSq0lFR.jpg?f=fotoalbum_large

Hoe dan? HESH round.......
Die nieuwe HE round update is er niet beter op geworden.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:36
Zal wel geen hitbox hebben en splash doen ze niet echt meer aan.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 15:03
Weer iets vreemds. ik heb een crewmember (louise hamilton..) die zie ik wel in de barrak, maar kan haar niet selecteren op de tank????
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4hn_apS8Ckl0pfSgKvvNcQbKeMI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KwKNBXVRIQeyfbknCTrijdUN.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zjj5BxJwCa-bWVwWuS2xMIxkjPk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nOfXNHYoKrlDNI2uXEGkFFyV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Je hebt in het crewoverzicht een slider... zo te zien zijn er nog minstens 3 crewleden die je kunt selecteren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kuwerti
Vorst8 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:21:
Je hebt in het crewoverzicht een slider... zo te zien zijn er nog minstens 3 crewleden die je kunt selecteren
8)7 8)7 8)7 |:( |:( |:( tijd om naar bed te gaan. Thanks!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Er is weer een marathon begonnen. Alle bots en 40% win rate spelers zijn weer onder hun steen gekropen.. Wat een drama potjes vandaag 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:58

Roozzz

Plus ultra

Cheezus schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:14:
Er is weer een marathon begonnen. Alle bots en 40% win rate spelers zijn weer onder hun steen gekropen.. Wat een drama potjes vandaag 7(8)7
Ideaal juist om snel even die eerste stappen te halen :+

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Uiteindelijk wel, je moet alleen even wennen aan de tier 1/2 gameplay op tier 9/10 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnLarue
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-03 11:50
TheOmen schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:54:
[...]

Ja, werden vanochtend bij mij bijgeschreven
Je mag een gegeven paard eigenlijk niet in de bek kijken, maar ik heb het toch gedaan. Dat uitdelen van de 'well deserved rewards' gaat echt niet overal goed. In mijn 10 year award klopte het meeste wel, alleen het aantal tokens niet. Dus toch maar even een ticket aangemaakt.

Misschien een tip, om even na te kijken of je echt wel álles hebt gekregen wat ze beloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Nu online
JohnLarue schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:08:
[...]

Je mag een gegeven paard eigenlijk niet in de bek kijken, maar ik heb het toch gedaan. Dat uitdelen van de 'well deserved rewards' gaat echt niet overal goed. In mijn 10 year award klopte het meeste wel, alleen het aantal tokens niet. Dus toch maar even een ticket aangemaakt.

Misschien een tip, om even na te kijken of je echt wel álles hebt gekregen wat ze beloven.
Volgens mij zit ik goed met m'n 11 tokens voor 11 jaar trouwe dienst, maar dank je voor de tip.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-08 03:32
Ja hoor, na Chuck Norris krijgen we deze kerst Arnold als commander

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bhaarlem
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 08-10-2023
Mooi man! Elke keer als ie sterft roept ie "I'll be back!". En als ie iemand killt roept ie zeker "Hasta la vista baby".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
bhaarlem schreef op woensdag 1 december 2021 @ 14:45:
Mooi man! Elke keer als ie sterft roept ie "I'll be back!". En als ie iemand killt roept ie zeker "Hasta la vista baby".
Ja, en als er een bemaningslid sterft roep hij: "you're fired" of "let out some steam"

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 17:05

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Bonuscode tijd:

Direct activeren

Of handmatig:

IEU9OYTDECEMBER

En het geeft:

3x x5 XP Victory Bonus (for any vehicle)
3x Automatic Fire Extinguisher
3x Personal Reserves: +200% to Crew Experience for 1 hour.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirStranger
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14-08 13:12
Nemean schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:03:
Bonuscode tijd:

Direct activeren

Of handmatig:

IEU9OYTDECEMBER

En het geeft:

Dank! Mooi mee gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Je kan zeggen wat je wilt van WG maar de grote namen weten ze wel te strikken :+ Arnie voicelines +1

Toevallig na een afwezigheid van een jaar wat potjes gedaan omdat ik ff die well deserverd rewards wilde binnen hengelen. Blijkbaar heeft één of andere rus mijn account gehacked/bemachtigd en in de tussentijd op mijn account gespeeld. ( Disclaimer Eventuele look at this replay blablaba was dus niet van mij :X )

Was een average player, die zich vast als een kind te rijk gevoeld moet hebben op mijn super unicum account. Al mijn bonds, gold en me credits er doorheen had gejaagd en de vreemdste keuzes gemaakt heeft met betrekking tot crew en verkopen van T10 tanks 8)7 ( was in iedergeval geen arty liefhebber ;) ) Elke premium tank had ook een eigen crew gekregen in plaats gewoon van een soortgelijke tank te gebruiken zoals ik alles netjes had ingesteld. In zijn geval was het christmas came early :+

Was nog een heel gedoe om mijn account te recoveren zeg, gelukkig kon ik nog iets herinneren van een rental want betalingsbewijzen van de afgelopen 10000 jaar was niet voldoende :z

Of ik de game echt weer ga spelen is vraag 2, de meta is zo droevig. Het was al droevig toen ik nog speelde maar WG zit nog steeds op hetzelfde spoor zag ik :P Al lijkt het wel alsof je wat meer keuzes heb met heel dat equipment 2.0 en field mods. Maar nog niet echt in verdiept.

[ Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 02-12-2021 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:51
Nemean schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:03:
Bonuscode tijd:

Direct activeren

Of handmatig:

IEU9OYTDECEMBER

En het geeft:

Te laat, zijn al vergeven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0_Vpgyewp3UyFR5BHXfpQZ8VJHE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/haHOXOrtm4QM5UDLPOlx6hTu.png?f=fotoalbum_large

Nieuwe CZ TD lijn op aankomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhaarlem
Pffff, meer fake tanks dus. Ze kunnen beter iets met Italiaanse of desnoods Japanse TD's gaan doen. Zelfs de Zwitsers hebben meer bruikbaar bestaand materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:01
jantje 2 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:42:
[...]

Je kan zeggen wat je wilt van WG maar de grote namen weten ze wel te strikken :+ Arnie voicelines +1

Toevallig na een afwezigheid van een jaar wat potjes gedaan omdat ik ff die well deserverd rewards wilde binnen hengelen. Blijkbaar heeft één of andere rus mijn account gehacked/bemachtigd en in de tussentijd op mijn account gespeeld. ( Disclaimer Eventuele look at this replay blablaba was dus niet van mij :X )

Was een average player, die zich vast als een kind te rijk gevoeld moet hebben op mijn super unicum account. Al mijn bonds, gold en me credits er doorheen had gejaagd en de vreemdste keuzes gemaakt heeft met betrekking tot crew en verkopen van T10 tanks 8)7 ( was in iedergeval geen arty liefhebber ;) ) Elke premium tank had ook een eigen crew gekregen in plaats gewoon van een soortgelijke tank te gebruiken zoals ik alles netjes had ingesteld. In zijn geval was het christmas came early :+

Was nog een heel gedoe om mijn account te recoveren zeg, gelukkig kon ik nog iets herinneren van een rental want betalingsbewijzen van de afgelopen 10000 jaar was niet voldoende :z

Of ik de game echt weer ga spelen is vraag 2, de meta is zo droevig. Het was al droevig toen ik nog speelde maar WG zit nog steeds op hetzelfde spoor zag ik :P Al lijkt het wel alsof je wat meer keuzes heb met heel dat equipment 2.0 en field mods. Maar nog niet echt in verdiept.
En ik maar denken dat jij je account had verkocht omdat je in 1 of andere Russische pleb clan zat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Ik krijg het gevoel dat het niveau op de lagere tiers een aardige duik heeft gemaakt het afgelopen jaar. Voor de verandering maar weer eens gestart met het grinden van een lijn, wat een 3rd mark opleverde binnen 80 potjes voor de VK30.02M (tier 6). Op zich lukte dat voorheen ook wel, maar typisch heb ik wel zo'n 100 potjes nodig. Het was ook helemaal niet zo dat ik zo fantastisch speelde, maar zo te zien zit mijn gemiddelde performance (2050 combined) ruim boven de 100% expectation 8)7

De hoeveelheid kip zonder kop teams en de meest belachelijk plays die je ongestraft kan maken (t.o.v. tier 10), zijn ook wel vermakelijk })

Anyway, op naar de tier 7's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Dat zal ook een deel geluk zijn, of je bent enorm goed... Die vk3002m is ook wel een van de beste tier 6 tanks maar wordt niet zoveel gespeeld omdat je er ook twee premium varianten van hebt (pudel of Bret panther).

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

pns333 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:14:
[...]

Te laat, zijn al vergeven :'(
Een nieuwe ;-)

Klik

Of losse code: 6EV0CYTDECEMBER

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XGpcNoj7IKxpop5bMQFAwEYRCaQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PlxLxhxYzy1yeV9vbnCDYRkd.jpg?f=user_large

[ Voor 27% gewijzigd door Nemean op 06-12-2021 11:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kuwerti
code: 6EV0CYTDECEMBER

3x5CP Victory
3X autom. fire.ext.
3xpers. resevr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:51
Nemean schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:01:
[...]

Een nieuwe ;-)

Klik

Of losse code: 6EV0CYTDECEMBER

[Afbeelding]
Hebbes :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Koolaert
Bedankt voor de bonuscode (en ook de directe link, dat is perfect voor luie mensen!).

Verder lijkt het erop dat de Holiday Ops qua rewards ongeveer hetzelfde gebleven is. En dat is mooi, want ik vond vorig jaar echt top.

Alleen dit jaar hebben decoraties niet langer een niveau van I tot V maar heeft alles hetzelfde niveau. En je krijgt geen decoraties meer in de kleine lootboxes maar shards. En met die shards moet je zelf decoraties maken. Dat klinkt wel een beetje als een hoop gedoe :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
Wacht eens even, dit is echt een enorme nerf! Voorheen kreeg je 3 random decoraties in een kleine lootbox, nu 200-750 shards. En je raadt het al: het creëren van 1 random decoratie kost nu 1,000 shards. Dus dat is gemiddeld 1 decoratie per 2 lootboxes!

En als er nu veel minder decoraties waren dan voorgaande jaren... Maar nee, ook dit jaar zijn er weer 260. WG heeft het weer voor elkaar hoor, zonder grote lootboxes te kopen is het onmogelijk gemaakt om de hoogste feestelijke sfeer te behalen. Erg jammer dit :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Koolaert
En hier dan mijn 3e post op rij (sorry daarvoor), maar wederom een nieuwe bonuscode: MLUNQYTDECEMBER

Your bonus items:
  • 3x x5 XP Victory Bonus (for any vehicle)
  • 3x Automatic Fire Extinguisher
  • 3x Personal Reserves: +200% to Crew Experience for 1 hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Koolaert schreef op maandag 6 december 2021 @ 14:43:
En hier dan mijn 3e post op rij (sorry daarvoor), maar wederom een nieuwe bonuscode: MLUNQYTDECEMBER

Your bonus items:
Thanx, vorige code was op, deze deed het nog wel :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:43
Inhoud van de lootboxes is bekend

VEHICLE VALUE IN GOLD

Škoda T 56 - 10,550
Bofors Tornvagn - 9,650
M-IV-Y - 9,500
Caliban - 9,450
122 TM - 8,450
M4-85 - 1,500
KV-1 Shielded - 1,500
Matilda LVT - 1,200
Pz.Kpfw. M15 - 850
Pz.Kpfw. 35 R - 500

Verder lijkt de Skoda ook de laatste week van de adventkalender te gaan vullen, al lijkt me dat een beetje vreemd gezien dat de hoofd atraktie zal zijn voor velen in de lootboxes.

Zijn er wellicht mensen die interesse hebben in het onderling uitwisselen van kleine boxes zoals in de event guide? Ik kom niet aan 10 actieve vrienden, speel niet heel fanatiek, maar kan altijd wat over is weggeven (en wellicht wat ontvangen :P)

[ Voor 28% gewijzigd door Speedy op 06-12-2021 15:01 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
WG over de Bofors Tornvagn: "its hull-front withstands hits while its narrow turret doesn't have any weakspots at all".

Ja, dat is weer precies wat de game nodig heeft, bedankt WG!

[ Voor 11% gewijzigd door Koolaert op 06-12-2021 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houthacker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:15
Speedy schreef op maandag 6 december 2021 @ 14:56:

(...)

Zijn er wellicht mensen die interesse hebben in het onderling uitwisselen van kleine boxes zoals in de event guide? Ik kom niet aan 10 actieve vrienden, speel niet heel fanatiek, maar kan altijd wat over is weggeven (en wellicht wat ontvangen :P)
Ja hoor. Stuur maar een DM. Ben niet iedere dag online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22-09 17:14
Zojuist eindelijk de M48 Patton geunlocked. Maar nu twijfel ik over welke equipment... rammer, v-stab, optics, vents of turbocharger... Iemand aanbevelingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhaarlem
Stuur me maar een DM (bhaarlem). Ben zo goed als elke dag online.

[ Voor 63% gewijzigd door bhaarlem op 06-12-2021 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Ik speel 'gewoon' met vents, rammer en v-stab. Mijn aanbeveling is echter om met de stb te spelen ipv de patton :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Mijn god de tanks die je kan krijgen:

De Caliban
Een Britse heavy tank met een 2shot clip 180 pen/950 damage of 292 pen/650 damage...

De M-IV-Y
Een Amerikaanse heavy tank met redelijke normale waardes + uiterlijk.

De Bofors Tornvagn
Een Zweedse medium tank met godlike armour (260 hull, 280 turret) en een monster gun 248 pen/ 400 damage of 297 pen/400 damage.

Precies wat de game nodig heeft WG !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

GT-R schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:50:
Zojuist eindelijk de M48 Patton geunlocked. Maar nu twijfel ik over welke equipment... rammer, v-stab, optics, vents of turbocharger... Iemand aanbevelingen?
Vents, rammer stabs. QB had een video gemaakt met een turbo, maar Iyouxin is er niet over te spreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 10:24

Caveman

whahoehaha

DM me maar ! Ook andere die gifts willen uit wisselen. d:)b

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:04
Ik doe ook wel mee met de gift exchange

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

haborym schreef op maandag 6 december 2021 @ 21:37:
Ik doe ook wel mee met de gift exchange
DM ff je nick in WoT dan kan ik je toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:28
GT-R schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:50:
Vents, rammer, v stab en food.
Heerlijke tank.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:58
Kepro schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:39:
[...]

Vents, rammer, v stab en food.
Heerlijke tank.
@Kepro nog lekker bezig in WoT? nog nieuwe premium tanks waar je naar uitkijkt? }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:28
crusader1983 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:50:
[...]

@Kepro nog lekker bezig in WoT? nog nieuwe premium tanks waar je naar uitkijkt? }:O
Ik ben laatste tijd niet meer zo actief. Speel de laatste tijd weer BF3/4. En soms wat WoT tussen door.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Weey nog niet of ik lootboxen koop dit jaar. Vorig jaar waren de tanks een stuk leuker dan dit jaar. Alleen de poolse tank is leuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22-09 17:14
haborym schreef op woensdag 8 december 2021 @ 18:10:
Weey nog niet of ik lootboxen koop dit jaar. Vorig jaar waren de tanks een stuk leuker dan dit jaar. Alleen de poolse tank is leuk
De Caliban lijkt me anders ook wel een leuke tank, een soort KV2 op Tier 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhaarlem
haborym schreef op woensdag 8 december 2021 @ 18:10:
er zit geen Poolse tank bij.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haborym
bhaarlem schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:21:
[...]

er zit geen Poolse tank bij.....
Je hebt gelijk ik doelde op de t56 skoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 11:21

StarWing

Huh ?!?

Caveman schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:15:
[...]

DM ff je nick in WoT dan kan ik je toevoegen.
Ik wil ook wel random doneren :)
StarWing01

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Werkt bij jullie de store ook niet?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SirStranger
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14-08 13:12
Promo code:
STEELCOMMANDERS

3 dagen premium
1x huur tank P.Victoria (French medium) + Crew

[ Voor 9% gewijzigd door SirStranger op 09-12-2021 08:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:55
TTLCrazy schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:47:
Mijn god de tanks die je kan krijgen:

De Caliban
Een Britse heavy tank met een 2shot clip 180 pen/950 damage of 292 pen/650 damage...

De M-IV-Y
Een Amerikaanse heavy tank met redelijke normale waardes + uiterlijk.

De Bofors Tornvagn
Een Zweedse medium tank met godlike armour (260 hull, 280 turret) en een monster gun 248 pen/ 400 damage of 297 pen/400 damage.

Precies wat de game nodig heeft WG !
De game gaat steeds verder omlaag, ik vond het zo onwijs leuk. Maar de game ging steeds verder van mij af. Daarom heb ik een toch beetje met pijn in mijn hart besloten om te stoppen met WOT nadat Wargaming Tier 9 premiums ging introduceren. Als ik nu kijk, is dat geen slechte beslissing maar vind ik het toch jammer.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esso21
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:51
Ha Tankers,

Ik speel al ruim 10 jaar WoT maar laatste 2 jaar vrij weinig. Nu heb ik gister ingelogd en wat is er in godsnaam met de game gebeurt? :O Ik werd zelfs in T6 games al gespammed met gold ammo.... Tevens is het voor mij even wennen dat XVM geen equipment meer kan auto-returnen want alles zit vast aan de tanks zelf..

Ik zie de reactie van @GerGio en ik kan me er helemaal in vinden. Pin me niet vast op de tijdlijn maar het begon allemaal met de prem e25, de Japanse derptanks op hoger niveau waren al storend maar t toppunt werd toch wel de Skorpion G. Dit icm de spam aan gold ammo maakt mijn E75 haast onspeelbaar. Al angle je alles nog zo goed, t sissende geluid van een T54 prem round komt je aan alle kanten om de oren....

Aan de actieve spelers, wat is jullie strategie om dit te counteren? Of kun je enkel meespelen als je veel gold gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Nu online
SirStranger schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:58:
Promo code:
STEELCOMMANDERS

3 dagen premium
Max. reached. Helaas, maar toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
zojuist de boxen geopend en dit is de aanwinst;

122TM
T56 skoda
Caliban
M-IV-Y

verder nog wat lagere tanks en wat style. Alleen de FV4005 leek me grappig. Heb die tank alleen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Nice, hoeveel boxen had je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Esso21 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:27:
Ha Tankers,

Aan de actieve spelers, wat is jullie strategie om dit te counteren? Of kun je enkel meespelen als je veel gold gebruikt?
Mijn tactiek is om met papieren tanks te spelen. Als je armor toch niks waard is door premium rounds kun je dat beter inruilen voor mobiliteit, stealth en vision. Oftewel ik speel vooral met medium tanks, en dan met name de varianten die al een hoge base pen hebben zodat ik zelf niet met gold hoef te schieten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Cheezus schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:55:
[...]

Mijn tactiek is om met papieren tanks te spelen. Als je armor toch niks waard is door premium rounds kun je dat beter inruilen voor mobiliteit, stealth en vision. Oftewel ik speel vooral met medium tanks, en dan met name de varianten die al een hoge base pen hebben zodat ik zelf niet met gold hoef te schieten :)
Dit dus. Zelf gold schieten heb ik weer weinig moeite mee, wanneer de situatie daarom vraagt.

Mobiele tanks hebben ook het grote voordeel dat je je eenvoudig kan aanpassen aan de kwaliteit van de tegenstander en je eigen team. Niets zo vervelend als overal te laat zijn :P

Volgens mij hanteert een groot deel van de spelers deze tactiek, waardoor het tempo nog verder omhoog gaat, waardoor meer mensen snelle tanks spelen (of turbo's ed installeren), waardoor het weer sneller gaat, et cetera...

[ Voor 13% gewijzigd door Roozzz op 09-12-2021 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Ik had er 75 dus 100 eu voor de boxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Nou ik heb me ook laten verleiden en 75 boxes gekocht.
Krijg ik alleen de Caliban :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-09 06:26
SirStranger schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:58:
Promo code:
STEELCOMMANDERS

3 dagen premium
Code ingevoerd, krijg de melding dat dit is goed is gegaan. Niks te zien in game :(
Zelfde met de twitch box van gisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Esso21 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:27:
Ha Tankers,

Ik speel al ruim 10 jaar WoT maar laatste 2 jaar vrij weinig. Nu heb ik gister ingelogd en wat is er in godsnaam met de game gebeurt? :O Ik werd zelfs in T6 games al gespammed met gold ammo.... Tevens is het voor mij even wennen dat XVM geen equipment meer kan auto-returnen want alles zit vast aan de tanks zelf..

Ik zie de reactie van @GerGio en ik kan me er helemaal in vinden. Pin me niet vast op de tijdlijn maar het begon allemaal met de prem e25, de Japanse derptanks op hoger niveau waren al storend maar t toppunt werd toch wel de Skorpion G. Dit icm de spam aan gold ammo maakt mijn E75 haast onspeelbaar. Al angle je alles nog zo goed, t sissende geluid van een T54 prem round komt je aan alle kanten om de oren....

Tanks zonder armor spelen als je zo'n moeite hebt met premium ammo? :+ Sinds WG de MOAAAARRR Armor meta heeft hebben de players MOAARRR GOLD. :z. Het probleem ligt vooral hier in combinatie met dood mapdesign doordat je tegenwoordig wel moet om uberhaupt nog een tank te pennen in de hogere tiers.

[ Voor 6% gewijzigd door jantje 2 op 09-12-2021 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter98X
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:18
bhaarlem schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:56:
[...]

Stuur me maar een DM (bhaarlem). Ben zo goed als elke dag online.
Je kan mij ook toevoegen: Hunter98X, zal dagelijks online zijn.

btw: Zijn de meeste mensen in dit topic allemaal van de GOT clan? Of zitten hier allerlei verschillende tankers? :)

[ Voor 19% gewijzigd door Hunter98X op 09-12-2021 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:47
Cheezus schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:42:
dat is het voordeel, die boxen zijn al een paar jaar niet te koop voor Belgen :-)

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vorst8
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GOMXf2608e6JNAoDX4q9SrzmIdA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jY9t48QPXYM3wL5fIf5og7pN.jpg?f=fotoalbum_large

soms zit het mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Nu online
Hunter98X schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:41:
[...]

Je kan mij ook toevoegen: Hunter98X, zal dagelijks online zijn.

btw: Zijn de meeste mensen in dit topic allemaal van de GOT clan? Of zitten hier allerlei verschillende tankers? :)
TheOmen1972

geen clan, geen uren achtereen online... just casual cannonfodder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Mocht je nog in een clan willen zitten zodat je gratis rewards krijgt, join mijn clan: https://eu.wargaming.net/clans/wot/500210873/
Je hoeft er niks voor te doen, zitten meerdere tweakers in.

Ik zat eerder ook in een GoT clan maar ik vond dat logo enorm lelijk op m'n tanks staan :P

[ Voor 19% gewijzigd door Cheezus op 09-12-2021 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

De kerst actie wordt wel steeds verder uitgekleed heb ik het idee. Naast echt wat mindere tanks zijn ook de crewmembers meer met 2 full skills ipv de 3-4 zoals vorige jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Elk jaar zeg ik ga geen geld verspillen, 200e lichter..
3 T8 tanks en wat kleinere + skins, shitload aan goud en premium dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Heb de Skoda T56 en de Caliban gescoord. Plus 2 skins voor de Sheridan en de Vz.55. Beide heb ik niet :)

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
superduper schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:37:
De kerst actie wordt wel steeds verder uitgekleed heb ik het idee. Naast echt wat mindere tanks zijn ook de crewmembers meer met 2 full skills ipv de 3-4 zoals vorige jaren.
Arnold heeft 4 skills geloof ik en de vrouwelijke tankers 2. Dat was vorig jaar ook zo, want ik heb Carol Frost nog in mijn barracks staan met BiA + 1 te selecteren skill ;)

Verder ben ik het wel met je eens. De vorige 2 jaar moest ik nog mijn best doen om de verleiding van lootboxes te weerstaan, maar nu is de enige tank die ik echt wil de Skoda. Bovendien heb je na het kopen van lootboxes niet meer meteen niveau X atmosfeer.

En ik mis mijn Snow Maidens die me vorig jaar elke dag een cadeautje gaven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Koolaert schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:12:
[...]

Verder ben ik het wel met je eens. De vorige 2 jaar moest ik nog mijn best doen om de verleiding van lootboxes te weerstaan, maar nu is de enige tank die ik echt wil de Skoda. Bovendien heb je na het kopen van lootboxes niet meer meteen niveau X atmosfeer.
Dat vind ik ook jammer, net 75 + 11 boxes gekocht, niet speciaal voor een specifieke tank (had de Skoda al), maar voor gold en om snel naar het maximale atmosfeer level te komen, helaas kwam ik er achter dat ik niet verder dan level 8 kwam :|
Dat wordt veel kleine kistjes grinden vrees ik ... (of WG nog meer geld geven, maar vond dit al prima, heb de Tornvagn, Taliban en de 122TM, alle lage tier tanks en 31k gold).

Wat ik me wel afvraag is hoe je die creditbooster hoger kan krijgen, ik zit op ~16% met een collectie voor 2/3 compleet en alle grote decoraties. Had verwacht dat dat wel wat meer zou zijn of komt de grote klap als je een collectie compleet hebt?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
Speedy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:39:
Wat ik me wel afvraag is hoe je die creditbooster hoger kan krijgen, ik zit op ~16% met een collectie voor 2/3 compleet en alle grote decoraties. Had verwacht dat dat wel wat meer zou zijn of komt de grote klap als je een collectie compleet hebt?
In de garage zie je hoe het precies zit:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/xfsDTbp/shot-010.jpg

In jouw geval is de eerste vermenigvuldiger 6, de bonus van de 2022-collectie waarschijnlijk 1% (of 0,9%) en de grote decoratiebonus 10%, dus 16% totaal.

En dat met 88 lootboxes, kun je nagaan hoe moeilijk WG het heeft gemaakt om de maximale creditbonus te bereiken. Lukt me nooit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
O wauw, je moet dus alle collecties compleet krijgen voor 50% (10x4+10) …

En ik was niet de enige die veronderstelde met 75 klaar te zijn, let op als dit je doel is, je krijgt dubbele versieringen uit de grote boxes! Zie ook;
https://www.reddit.com/r/...rnaments_and_i_bought_75/

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

WTF, dus je kan €120,- uitgeven en dan nog niet het maximale niveau ?? De hebberigheid van WG wordt echt absurd nu. Denk dat ik dit jaar maar eens oversla dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhaarlem
TTLCrazy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 21:27:
WTF, dus je kan €120,- uitgeven en dan nog niet het maximale niveau ?? De hebberigheid van WG wordt echt absurd nu. Denk dat ik dit jaar maar eens oversla dan.
Volgens mij is dat niets nieuws. Ik geef er elk jaar 100 EUR aan uit en heb nog nooit de collecties compleet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:55
bhaarlem schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 00:32:
[...]

Volgens mij is dat niets nieuws. Ik geef er elk jaar 100 EUR aan uit en heb nog nooit de collecties compleet gehad.
Inderdaad, dat deed ik voorgaande jaren ook en dan had je nog steeds niet het hoogste niveau.
Je keek meer naar het niveau goud en boosters wat je binnen harkte.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

bhaarlem schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 00:32:
[...]

Ik refereerde naar de post dat iemand nog steeds op niveau 8 atmosfeer zat na de aankoop. Om de collectie compleet te krijgen lukte inderdaad vorig jaar ook niet met boxes aankoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheOmen
  • Nu online
Speedy schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:39:
[...]
Dat wordt veel kleine kistjes grinden vrees ik ...
Je bedoelt...dat je het spel moet spelen?!?!
...oh, the humanity....

:+

(in 11 jaar denk ik €5,00 uitgegeven aan het spel.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
TheOmen schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:17:
[...]

Je bedoelt...dat je het spel moet spelen?!?!
...oh, the humanity....

:+

(in 11 jaar denk ik €5,00 uitgegeven aan het spel.....)
Het spel spelen is natuurlijk geen probleem, ik had alleen na de Battlepass grind graag wat nieuwe tanks willen oppakken met wat XP en credit voordeel ipv weer op zo'n activiteit te focussen en om bepaalde missies te halen moet ik als nieuwkomer en below avarage speler niet in een stock tier V gaan spelen om al die spelers met 11 jaar ervaring partij te bieden in hun elite tanks met elite crew ... :')

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
TTLCrazy schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:07:
[...]

Ik refereerde naar de post dat iemand nog steeds op niveau 8 atmosfeer zat na de aankoop. Om de collectie compleet te krijgen lukte inderdaad vorig jaar ook niet met boxes aankoop.
Inderdaad. Wel kreeg je een extra decoratie bij de gekochte lootboxes.

Maar de echte nerfbat is naar de kleine lootboxes gegaan. Vorig jaar maar liefst 3 random decoraties per lootbox, nu gemiddeld zo'n 350 shards, oftewel 1 decoratie per 3 lootboxjes. Dan kan je spelen (of grinden) wat je wilt, die maximale creditbonus ga je niet halen. Terwijl vorig jaar ik vóór nieuwjaar de maximale creditbonus te pakken had. Maar goed, het is wat het is.

Verder gooi ik er nog even een bonuscode tegenaan:
RZXFSYTDECEMBER

Your bonus items:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhaarlem
Koolaert schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:24:
[...]

Inderdaad. Wel kreeg je een extra decoratie bij de gekochte lootboxes.

Maar de echte nerfbat is naar de kleine lootboxes gegaan. Vorig jaar maar liefst 3 random decoraties per lootbox, nu gemiddeld zo'n 350 shards, oftewel 1 decoratie per 3 lootboxjes. Dan kan je spelen (of grinden) wat je wilt, die maximale creditbonus ga je niet halen. Terwijl vorig jaar ik vóór nieuwjaar de maximale creditbonus te pakken had. Maar goed, het is wat het is.

Verder gooi ik er nog even een bonuscode tegenaan:
RZXFSYTDECEMBER

Your bonus items:
Invalid code zegt ie tegen mij. Heb geweoon geklikt op je link dus geen typefout....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
bhaarlem schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:30:
[...]

Invalid code zegt ie tegen mij. Heb geweoon geklikt op je link dus geen typefout....
Ah, dan heb je waarschijnlijk al 3 codes geactiveerd deze maand. Dat is de limiet die WG gesteld heeft. Hij werkte ook niet meer op mijn main account, maar op mijn referral account had ik nog geen codes geactiveerd en daarop werkte hij wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cheezus
Cheezus schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:42:
Nog 11 boxes gekregen van een vriend en alsnog de 122 tm, Skoda en M IV Y X V L gekregen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

er zit een bug in de v1.15. Ik kan niet meer via je notification center, de details van vorige potjes ophalen.Als je bij een match op details klikt komt er gewoon niks meer.

ipv weer een jaartje prem nu maar 75 boxes gekocht, en een redelijk te verwachtte loot ontvangen.

Festive mode is weer wat anders en weer even puzzelen hoe het nu zit met die punten. Geen levels meer, en je klikt je een ongeluk want je moet alles een keer geplaatst hebben... Dan zit je inderdaad na 75 boxen op level 8, ipv 10. Ook weer een stapje terug tov vorig jaar

And holyF, they changed the Berlin map in a massive way, geez.

[ Voor 5% gewijzigd door superduper op 10-12-2021 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Ja, ik had vandaag ook een potje op Berlin dat was even wennen. Zo op het eerste gezicht wel een verbetering ipv die open vlakte waar een push kansloos was nu een extra stukje stad-achtig zodat je hard cover hebt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Koolaert
Ik zie nu dat we elk weekend 2 simpele missies kunnen doen voor 21.000 extra shards (artikel hier). Dat helpt toch weer een beetje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haborym
Koolaert schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:27:
Ik zie nu dat we elk weekend 2 simpele missies kunnen doen voor 21.000 extra shards (artikel hier). Dat helpt toch weer een beetje :)
Wat mij betreft geven ze hiermee aan dat ze fout zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 00:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SCmK37SrYhmaGSsMqHHCM5ff8xQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sVytVO5XBbPpAZrzOKr7mCCw.jpg?f=fotoalbum_large

De score na 100 kistjes

2 tier 8 premium voor alle duidelijkheid.

[ Voor 5% gewijzigd door MaXeRs op 11-12-2021 09:21 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cheezus
M'n eerste 3rd gunmark gehaald, ik dacht niet dat ik dat zou halen zonder premium-spam, try-harden of platoonen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CdtXniBNzGX-mQ3sj5SSwVwFhvA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/29yVSwUI0zOEpz03xbaVoe1k.jpg?f=user_large

Niet de meest fantastische pot maar daar staan wel potjes als deze tegenover:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SSAt6gqg7-WFWZIBMRuWxJmN2IA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2arKhjf6qfMq2SlrYzwIHr5U.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Dat is ook een beest van een tank die udes. Dat is tot nu toe mijn tweede tank met een 2d MOE. 3e wil maar niet lukken. Ook mijn strv 74 lukt het maar niet om de 3e MOE te halen.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Koolaert schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:27:
Aha, ik vond het al vreemd dat ik in 1x 21000 shards erbij had. Kon nergens vinden waarvoor maar dat helpt wel om naar level X te komen, met de small boxes gaat het niet zo snel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

En nog een bonus code, kan helaas niet zien wat er in zit aangezien WarGaming een limiet ingesteld heeft van 3 bonus codes per account.

Bij sommige zal deze werken, bij anderen waarschijnlijk niet.

klikkerdeklik

Of

2TCT8YTDECEMBER

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
Nemean schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 13:10:
En nog een bonus code, kan helaas niet zien wat er in zit aangezien WarGaming een limiet ingesteld heeft van 3 bonus codes per account.

Bij sommige zal deze werken, bij anderen waarschijnlijk niet.

klikkerdeklik

Of

2TCT8YTDECEMBER
Thanks! Dit is wat ik kreeg, volgens mij hetzelfde als met alle andere codes uit de Youtube videos.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/zNLSYKY/Naamloos.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Koolaert schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 20:16:
[...]

Zijn WoWs codes van hun 24-uur durende charity stream van gisteren (en vandaag).
Kijk aan goed om te weten! :D

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Speedy
6WXOLYTFESTIVE

Geeft 2 kleine boxes, via Reddit

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1 ... 69 ... 86 Laatste