[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 70 ... 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rens1967
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:42
Je kan de feestelijke sfeer ook verhogen door nieuwe decoraties te plaatsen. Het is wel even klikken als je veel nieuwe hebt, maar alle beetjes helpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:59

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik zit nu op niveau 5 zonder boxen aankoop. Ik vind het wel prima eigenlijk. De nieuwe premiums in de boxes kijken helemaal niet zo goed en om de een of andere reden heb ik dit jaar helemaal geen zin om lootboxes te kopen. Een kijken wat ik doe als mijn premium tijd stopt over 3 maanden of zo.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 15:03
TTLCrazy schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:42:
Ik zit nu op niveau 5 zonder boxen aankoop. Ik vind het wel prima eigenlijk. De nieuwe premiums in de boxes kijken helemaal niet zo goed en om de een of andere reden heb ik dit jaar helemaal geen zin om lootboxes te kopen. Een kijken wat ik doe als mijn premium tijd stopt over 3 maanden of zo.
same for me :-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-09 22:07
Vorig jaar kon je nog zien welke tanks in de advent kalender kwamen, dit jaar vindt ik daar niets over. Is de lijst bekend ergens?
Indien de Bourrasque langs komt wil ik die aanschaffen. Heb nog steeds gold van vorig jaar die maar niets doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-08 03:32
haborym schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:46:
Vorig jaar kon je nog zien welke tanks in de advent kalender kwamen, dit jaar vindt ik daar niets over. Is de lijst bekend ergens?
Indien de Bourrasque langs komt wil ik die aanschaffen. Heb nog steeds gold van vorig jaar die maar niets doet.
Enige leak die ik heb gelezen is dat de Strv K de laatste tank zou moeten zijn.

Verder lijkt de adventkalender verdacht veel op die van vorig jaar: bijna alle tanks die tot nu toe aangeboden zijn waren er vorig jaar ook. Wat dat betreft ziet het er niet goed uit voor je Bourrasque.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haborym
Vorig jaar was de bourrasque een lootbox reward. Hoopte daarom dat die er misschien nu in zou komen. We zullen zien. Ik blijf hopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:58
Die had ik vorig jaar in een lootbox zitten (van de 25). Blijft een leuk ding om mee te spelen. Ik moet zeggen dat de 122 TM die ik nu heb gekregen ook best bevalt, niet gewend om zoveel damage te blocken :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Koolaert
Voor degenen die nog geen 3 bonuscodes geactiveerd hebben deze maand:

3QZK2YTDECEMBER

En zoals gewoonlijk krijg je dit:
  • 3x x5 XP Victory Bonus (for any vehicle)
  • 3x Automatic Fire Extinguisher
  • 3x Personal Reserves: +200% to Crew Experience for 1 hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 20:06
Koolaert schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:39:
Voor degenen die nog geen 3 bonuscodes geactiveerd hebben deze maand:

3QZK2YTDECEMBER
Jammer ik krijg een foutcode "invalid code"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-09 12:14

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:29

Roozzz

Plus ultra

Kleine reminder mocht je nog battlepass tokens hebben, je hebt nog tot 20 december om hier iets mee aan te schaffen. Daarna worden ze omgezet naar obligaties.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Roozzz schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 14:48:
Kleine reminder mocht je nog battlepass tokens hebben, je hebt nog tot 20 december om hier iets mee aan te schaffen. Daarna worden ze omgezet naar obligaties.
ok, dank je. weet je ook de 'wisselkoers'?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
kuwerti schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:19:
[...]

ok, dank je. weet je ook de 'wisselkoers'?
Doe je niets met je tokens dan krijg je 100 bonds per token.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirStranger
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14-08 13:12
Wat is in jullie ervaring de beste aankoop met tokens? Beginnend account (juli 2021 aangemaakt). Heb de char futur 4 eerder al gehaald, nu nog 13 tokens over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koolaert
SirStranger schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 16:30:
Wat is in jullie ervaring de beste aankoop met tokens? Beginnend account (juli 2021 aangemaakt). Heb de char futur 4 eerder al gehaald, nu nog 13 tokens over.
Ben zelf wel fan van de AE Phase I. Goede koepelbepantsering en fijn kanon.

Naaste de Char Futur heb ik ook de Obj. 777, maar dat is niks, dan kan je beter de T-10 uit de techtree onderzoeken. De overige twee tanks zijn de tokens ook niet waard als ik de reviews mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:50
SirStranger schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 16:30:
Tot en met vandaag kan je tokens gebruiken. Daarna worden ze omgezet naar bonds, ik kreeg van de week een mailtje.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorst8
Als je nog 9 tokens hebt liggen, kies de AE Phase I, is veruit de beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Vorst8 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:45:
Mee eens maar ook de char futur is erg leuk. Ik heb beide tanks en beide erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Vorst8 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:45:
Die heb ik al weer na 1 dag verkocht. Kon daar werkelijk niets mee. Kreeg het niet voor elkaar om mijn armor goed te gebruiken. Alles ging dwars door me heen. Was er dus ook gauw klaar mee :+

Char Future is overigens wel leuk inderdaad. Kunzer Panzer op zich ook wel, maar ik speel toch niet zo heel veel premium tanks de laatste tijd. Toch meer techtree-tanks. De Progetto 46 is de enige die ik echt vaak even uitlaat.

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirStranger
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14-08 13:12
Heb de AE Phase gehaald :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:50
WDLZ3YTFESTIVE

3x small box, via Reddit

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Thanx, werkte (nog) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Kepro schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 18:46:
[...]

Tot en met vandaag kan je tokens gebruiken. Daarna worden ze omgezet naar bonds, ik kreeg van de week een mailtje.
Ah, heb ik voor niks al die dingen in bonds omgezet, als ik gewoon had gewacht was het vanzelf gebeurt.. Scheelt toch weer 100 keer klikken ofzo :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Koolaert
Bedankt @Speedy!

Die code heeft volgens mij geen limieten dus zou voor iedereen moeten werken. Voor de luie mensen zoals ik hier nog even de directe link: WDLZ3YTFESTIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dick53
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-08 07:26
Goedemorgen, vraagjes.
ik speel geregeld WOT maar snap niet alles van de kerstaktie.

1 In de kerstactie zit het boekje met collecties. Ik dacht snel naar het doel te gaan door eerst 'Kerst'vol te spelen, maar als ik in de formule kijk, zie je bij sfeer, schiet het niet op. Wat geeft meer punten voor de formule. 1 voor 1 vol spelen of alles tegelijk wat langer duurt.

2 Via de boxen krijg je scherven maar dat zijn er steeds tussen de 200 en 600. Tot mijn verrassing heb ik nu al een paar keer 20.000 scherven tegelijk gewonnen maar snap niet hoe. Weet iemand dat?

3 Ik heb meer vrienden nodig om al die kerstzegels in te wisselen. Ik ben geen lid van een clan oid. Hoe kan ik simpel de kerstzegels inwisselen?

Dat was het.
En Speedy bedankt voor de 3 gratis boxen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedy
dick53 schreef op zondag 19 december 2021 @ 08:48:
Goedemorgen, vraagjes.

1 In de kerstactie zit het boekje met collecties. Ik dacht snel naar het doel te gaan door eerst 'Kerst'vol te spelen, maar als ik in de formule kijk, zie je bij sfeer, schiet het niet op. Wat geeft meer punten voor de formule. 1 voor 1 vol spelen of alles tegelijk wat langer duurt.

2 Via de boxen krijg je scherven maar dat zijn er steeds tussen de 200 en 600. Tot mijn verrassing heb ik nu al een paar keer 20.000 scherven tegelijk gewonnen maar snap niet hoe. Weet iemand dat?

3 Ik heb meer vrienden nodig om al die kerstzegels in te wisselen. Ik ben geen lid van een clan oid. Hoe kan ik simpel de kerstzegels inwisselen?

Dat was het.
1. je moet zorgen dat als je dicht tegen een volgend level zit je daar op gaat spelen om weer een 0.3% er bij te krijgen. De eerste levels ga je redelijk vlot door met random versieringen, daarna krijg je veel duplicates en wordt het duur (dus traag) om je collectie aan te vullen. Zelf heb ik over alle collecties heen de basis levels gehaald met random om zo snel die credit bonus hoger te krijgen, de beloning voor een complete collectie is een kerst camo die van lelijk tot afzichtelijk zijn dus wat dat betreft het niet echt waard om voor te spelen terwijl het wel veel shards kost.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E-0t_hBapAOXSTXeX5I2a5WnYG4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tGsOrNO8NS3o3oztbctufFTh.png?f=user_large

Nu probeer ik bv met de knop op die eerste deze random nog 0,5 te krijgen gezien daar de meeste vrije plaatsen nog zijn, daarna per categorie en hopen dat je niet te veel duplicaties krijgt en uiteindelijk die anti duplicators inzetten.

2. Elk weekend is er een simpele missie waarbij je 20k shards krijgt.

3. Randoms aan je friendlist toevoegen en hopen dat je wat terug krijgt of op een fora WoT, Reddit, GoT, ...) een groepje mensen zoeken die ook dit doel hebben voor een wat betrouwbaarder resultaat.
Ik heb nog 1 plekje over, ik beloof niet dat ik elke dag wat stuur (soms zitten die missies gewoon tegen), maar wat ik heb stuur ik op. Stuur even een PB met je WoT ID als je pakjes wil ruilen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Speedy op 19-12-2021 12:40 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuwerti
dick53 schreef op zondag 19 december 2021 @ 08:48:
Goedemorgen, vraagjes.

de 'sfeeer' gaat het snelste door de grant-decoratives te doen en daarna unieke kerstspullen te genereren (en op te hangen)

>>>>In het weekend heb je een speciale missie.

>>vrienden toevoegen :-)

Dat was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dick53
Speedy en Kuwerti bedankt voor de uitleg. Vooral dat plaatje van die collection bonus is top. En random uitnodigingen voor vrienden doe ik wel maar geen respons. De vrienden uit mijn vriendenlijstje heb ik nu 3 spelers waar ik mee uit kan wisselen. Maar krijg de kerstzegels niet genoeg weg. Wie wil stuur maar een PB met spelersnaam en ik reageer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cheezus
Join gerust mijn clan met veel tweakers: https://eu.wargaming.net/clans/wot/500210873/
Er wordt flink gedeeld onder de members dus je hebt zo 10+ vriendjes en pakketjes in de bus. Ik heb sowieso elke dag wel 10+ pakjes te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Laatst online: 22:29

Roozzz

Plus ultra

@Cheezus ook maar even aangemeld (y)

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notamonkey
  • Laatst online: 21-05 17:08
Cheezus schreef op zondag 19 december 2021 @ 19:15:
Join gerust mijn clan met veel tweakers: https://eu.wargaming.net/clans/wot/500210873/
Er wordt flink gedeeld onder de members dus je hebt zo 10+ vriendjes en pakketjes in de bus. Ik heb sowieso elke dag wel 10+ pakjes te versturen.
Ook aangemeld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Cheezus schreef op zondag 19 december 2021 @ 19:15:
t wordt nog gezellig :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
Wel top dat we zo in ieder geval ook makkelijk de maximale Tour of Duty clanrewards krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Aangemeld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dick53
Ook aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Cheezus schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:51:
Wel top dat we zo in ieder geval ook makkelijk de maximale Tour of Duty clanrewards krijgen :)
Precies. Zo komen er toch leuke extra's binnen. Gezien ik de fv4005 wil gaan halen kan ik die fragments goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

@Cheezus Ik heb mij ook maar aangemeld, ik zat in een clan waar nooit enige activiteit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 10:24

Caveman

whahoehaha

dick53 schreef op zondag 19 december 2021 @ 13:40:
Speedy en Kuwerti bedankt voor de uitleg. Vooral dat plaatje van die collection bonus is top. En random uitnodigingen voor vrienden doe ik wel maar geen respons. De vrienden uit mijn vriendenlijstje heb ik nu 3 spelers waar ik mee uit kan wisselen. Maar krijg de kerstzegels niet genoeg weg. Wie wil stuur maar een PB met spelersnaam en ik reageer.
Stuur me je nick in WoT dan voeg ik je toe. Heb meer dan genoeg pakketjes te versturen ;)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Laatst online: 07-09 20:49
Same, ik heb iets van 50 small boxes weg te geven :) , en hopelijk ook weer wat terug te krijgen O-)

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
BeetjeVreemd schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 16:51:
[...]

Same, ik heb iets van 50 small boxes weg te geven :) , en hopelijk ook weer wat terug te krijgen O-)
Hoe lang duurt het ongeveer voor het clan joinen rond is @Cheezus .
Dat moet iemand binnen de clan eerst goedkeuren dan zeker?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheezus
In principe gaat dat vanzelf, alleen moet je 1 dag wachten als je switcht van clan.. jij mag dus vanaf 16:50 joinen en d3coy om 20:10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Weet iemand of er binnenkort nog een equipment sale komt? Heb een waslijstje van zo'n 30 items :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Die komt er zeker.. alleen geen idee wanneer precies :+
Ik ben er ook wel aan toe om met 50% korting 10M credits om te zetten in consumables :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Cheezus schreef op woensdag 22 december 2021 @ 13:56:
Die komt er zeker.. alleen geen idee wanneer precies :+
Ik ben er ook wel aan toe om met 50% korting 10M credits om te zetten in consumables :P
Ik had wat tijd over dus heb een spreadsheetje opgezet met de tanks die ik wil voorzien van wat equipment. Dat gaat inderdaad snel naar de 10M :D. dan is 50% korting toch wel zeer fijn

• BeetjeVreemd
Blijft mooi dit soort fratsen :)
Helemaal aan't begin van 't potje, nog in positie aan't komen, eerste schot :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 17:17
BeetjeVreemd schreef op donderdag 23 december 2021 @ 15:33:
Blijft mooi dit soort fratsen :)
Helemaal aan't begin van 't potje, nog in positie aan't komen, eerste schot :)
[YouTube: WoT - First shot, legit. Auto-aim FTW :)]
Wel een beetje vreemd :+

RNG in deze game is wonderlijk, soms te wonderlijk 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door jantje 2 op 23-12-2021 15:44 ]

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

jantje 2 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 15:44:
[...]

Wel een beetje vreemd :+

RNG in deze game is wonderlijk, soms te wonderlijk 8)7
Klopt... Heel soms zet WarGaming hem uit. Meestal is ie aan en vaak ook in een aangepaste vorm. |:( :+

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuwerti
even iets technisch :-)

ik heb een sonos-move bluetooth speaker aan mijn legion 5 pro hangen.

speel ik muziek (youtube) af op laptop: geluid via bluetooth speaker (da's goed :-) )
speel ik fortnite --> geluid via bluetooth speaker. (nog steeds goed)

Speel ik WoT: Geen geluid op speaker. zet ik de bluetooth speaker uit dan wel geluid via laptop boxen.....

conclusie: bluetooth werkt, maar waarom geen geluid over bluetooth bij WoT??

Geen idee welke instelling dit is of hoe ik dit op kan lossen........

<opgelost door herinstallatie van de game.....>>>

[ Voor 4% gewijzigd door kuwerti op 23-12-2021 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Weet iemand trouwens hoe dat precies werkt met die Twich drops (small boxes)?
Kan je dan gewoon ergens een browser open zetten met tien tabbladen/streams en klaar is kees?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Oh, en voor wie dit net als mij ook gemist hadden, je kan hier tien small boxes, garage slot en nog wat andere zooi claimen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haborym
BeetjeVreemd schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 15:49:
Weet iemand trouwens hoe dat precies werkt met die Twich drops (small boxes)?
Kan je dan gewoon ergens een browser open zetten met tien tabbladen/streams en klaar is kees?
Hij telt maar 1 stream. Dus je moet 4 uur een tab open hebben.
Ik zet op me vm een tab open en log een paar uur later weer in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Hmm, al zoveel jaren de hand op de knip houden en 95% free to play spelen, en nu toch een premium tank gekocht, foei :)
Heeft die Wargaming me toch weer weten te verleiden om geld uit te geven |:( :) lol

[ Voor 5% gewijzigd door BeetjeVreemd op 24-12-2021 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
BeetjeVreemd schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 20:28:
Hmm, al zoveel jaren de hand op de knip houden en 95% free to play spelen, en nu toch een premium tank gekocht, foei :)
Heeft die Wargaming me toch weer weten te verleiden om geld uit te geven |:( :) lol
Gok de lt432... erg leuke tank inderdaad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
haborym schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 20:49:
[...]

Gok de lt432... erg leuke tank inderdaad
Goed gegokt :)
Toch wel handig om een paar credit makers te hebben. Verder nooit echt premium tanks gekocht.
Ooit de T44-100 goedkoop gekocht, was zo'n missie marathon die ik net niet helemaal voltooid had(maar dus die tank wel goedkoop kon kopen), en koop met de holiday ops altijd zo'n setje van 3 big boxes (dit jaar voor 't eerst 2x3) en daar had ik twee jaar geleden een skorpion G in zitten.
Heb ik mezelf toch redelijk weten te beheersen in al die jaren zo weinig gekocht :)
Is echt zo'n spel waar je eindeloos geld in kan blijven pompen anders en dat vind ik het gewoon niet waard.
Dus grinden it was/is :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 17:05

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

3 Small boxes:

WDLZ3YTFESTIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Eigenlijk is de kerstperiode altijd waardeloos spelen. werkelijk iedereen komt onder zijn steen vandaag, kindertjes zijn vrij dus het vliegt alle kanten op. Geen enkele strategie, 100% yolo, dus ook geen peil te trekken op resultaten. Bij de missies (zoveel kills maken) rijdt men met je mee en wacht op de kill shot en snaait zo de kill van je weg.

blegh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
superduper schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 14:04:
Eigenlijk is de kerstperiode altijd waardeloos spelen. werkelijk iedereen komt onder zijn steen vandaag, kindertjes zijn vrij dus het vliegt alle kanten op. Geen enkele strategie, 100% yolo, dus ook geen peil te trekken op resultaten. Bij de missies (zoveel kills maken) rijdt men met je mee en wacht op de kill shot en snaait zo de kill van je weg.

blegh
Pak een auto(re)loader, dan pakken ze de kills niet zo makkijk af, of je pakt ze zelf juist af :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Had een super partij in mijn ELC EVEN, 7 k gecombineerd, gelijk LT15 + 2xArnie's missies en een vracht credits binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Cheezus schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 15:04:
[...]

Pak een auto(re)loader, dan pakken ze de kills niet zo makkijk af, of je pakt ze zelf juist af :p
Heeft nauwelijks zin; de matches duren zo kort deze dagen dat je niet eens een clip kan laden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Ik heb een vreemd iets met mijn videoresolutie in WOT. op 1920x1200 ziet het er prima uit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RdAdgTH5lRHowVPUxIIu9f7-7rM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nXYKIKBEUNyC1i8azR5QB97d.png?f=fotoalbum_large

zet ik de resolutie op 2560x1600 (hoogste die ik heb) dan ziet het beeld er in een window ook goed uit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_3-cBK1Z5aoAsvJ7REZGdONtWLE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DAwxEjTbUCliHzW3EifBcmub.png?f=fotoalbum_large

Druk ik daarna echter op ALT-ENTER (om naar full-screen te gaan) dan ziet het er heel vreemd uit.
dit kun je het beste zien aan de tank-carrousel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CedAWiwHkkueeiyCJlTccgVvjGQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4fkI9UGhlZoa495E6RlsH58e.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand een idee hoe dit nu kan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
Geen mods/restanten van mods aanwezig? Als je de resulotie eens wijzigt terwijl het full-screen draait blijft het dan zo?
Het lijkt op 640x480 ofzo te draaien qua formaat van de interface elementen..

[ Voor 24% gewijzigd door Cheezus op 29-12-2021 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-09 15:12
kuwerti schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 18:55:
Ik heb een vreemd iets met mijn videoresolutie in WOT. op 1920x1200 ziet het er prima uit.
[Afbeelding]

zet ik de resolutie op 2560x1600 (hoogste die ik heb) dan ziet het beeld er in een window ook goed uit.
[Afbeelding]

Druk ik daarna echter op ALT-ENTER (om naar full-screen te gaan) dan ziet het er heel vreemd uit.
dit kun je het beste zien aan de tank-carrousel.
[Afbeelding]

Iemand een idee hoe dit nu kan????
Circonflexes had hier ook last van. check zijn stream linkje hieronder.
Rond 00:20:00 begint ie met resoluties wot te discusseren.

https://www.twitch.tv/videos/1244906410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Cheezus schreef op woensdag 29 december 2021 @ 08:22:
Geen mods/restanten van mods aanwezig? Als je de resulotie eens wijzigt terwijl het full-screen draait blijft het dan zo?
Het lijkt op 640x480 ofzo te draaien qua formaat van de interface elementen..
@Cheezus nee, geen mods. speel vanila. als ik de gae windowed heb dan kan ik niet eens de max resolutie van 2560:1600 selecteren. vreemd dus. het lijkt wel also wot dit niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
crusader1983 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 09:48:
[...]

Circonflexes had hier ook last van. check zijn stream linkje hieronder.
Rond 00:20:00 begint ie met resoluties wot te discusseren.

https://www.twitch.tv/videos/1244906410
Precies. dit is het probleem. (helaas geen oplossing) wat is trouwens verschil tussen full-screen en windowed-borderless?? waarom zou je windowed-borderless willen?

Ik speel het nu op 2560:1440 (16:9) wat er op zich wel goed uitziet. kan het zijn dat wot geen 16:10 ondersteund?

[ Voor 10% gewijzigd door kuwerti op 29-12-2021 10:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-08 00:18
kuwerti schreef op woensdag 29 december 2021 @ 10:32:
[...]

@Cheezus nee, geen mods. speel vanila. als ik de gae windowed heb dan kan ik niet eens de max resolutie van 2560:1600 selecteren. vreemd dus. het lijkt wel also wot dit niet ondersteund.
Daar is niets vreemds aan. WoT houdt kaders aan voor het window zelf, dan krijg je dus automatisch een fractie lagere resolutie dan wat je scherm maximaal ondersteund. Game + window bij elkaar is wel gelijk aan je maximale resolutie. Tenzij je de optie kaderloos window kiest, maar aan je screenshots te zien heb je dat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:41
kuwerti schreef op woensdag 29 december 2021 @ 10:33:
[...]

Precies. dit is het probleem. (helaas geen oplossing) wat is trouwens verschil tussen full-screen en windowed-borderless?? waarom zou je windowed-borderless willen?
Bij fullscreen minimaliseert je spel als het niet de focus heeft (bijvoorbeeld omdat je 2 schermen hebt en op het 2e scherm iets in een browser doet). Bij borderless windowed minimaliseert het spel niet.

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:25
Er zit een GUI scaler in de settings, verspringt die toevallig?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kuwerti
User schreef op woensdag 29 december 2021 @ 12:32:
Er zit een GUI scaler in de settings, verspringt die toevallig?
@User YEs. dat is het. hij stond op AUTO, maar dat gaf dus bagger. heb hem nu op x1 gezet en nu is het goed.
_/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

En wat codes:

SERTUM3SANTAPIRATE
MUNERA1SANTAPIRATE
INSPIREDBYYOU
HMTOASTER
VOTEDASHAUSAPEROVA

Geen idee wat ze doen, maar ze werken nog wel :)

Nevermind... WoW codes }:O

[ Voor 11% gewijzigd door Caveman op 29-12-2021 20:08 ]

• BeetjeVreemd
Caveman schreef op woensdag 29 december 2021 @ 19:54:
En wat codes:

SERTUM3SANTAPIRATE
MUNERA1SANTAPIRATE
INSPIREDBYYOU
HMTOASTER
VOTEDASHAUSAPEROVA

Geen idee wat ze doen, maar ze werken nog wel :)

Nevermind... WoW codes }:O
Ik net helemaal enthousiast/vol verwachting ingelogd na 5 codes ingevoerd te hebben die het zowaar allemaal leken te doen, was er niks.
#SadFace☺
lol, volgende keer beter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 00:29

p0st

Dutch Reefer

Yes die werkte nog, thanx!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 17:05

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

p0st schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:28:
[...]

Yes die werkte nog, thanx!
Deze gaat ook straks actief, geen idee wat het geeft:

IKXZMWOTYTJANUARY

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Koolaert
Zo, WG is gul zo aan het einde van het jaar. Maar liefst 22 kleine boxes:

HAPPY22WOT

• bhaarlem
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 08-10-2023
BeetjeVreemd schreef op donderdag 30 december 2021 @ 04:23:
[...]

Ik net helemaal enthousiast/vol verwachting ingelogd na 5 codes ingevoerd te hebben die het zowaar allemaal leken te doen, was er niks.
#SadFace☺
lol, volgende keer beter
Oogt als WoWs codes

• bhaarlem
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 08-10-2023
Koolaert schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:28:
Zo, WG is gul zo aan het einde van het jaar. Maar liefst 22 kleine boxes:

HAPPY22WOT
Yep, en morgen krijg je 50k shards alleen voor inloggen. + deduplicators en wat andere goodies begrijp ik.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-09 15:12
SERTUM3SANTAPIRATE MUNERA1SANTAPIRATE 6WXOLYTFESTIVE INSPIREDBYYOU HMTOASTER VOTEDASHAUSAPEROVA WDLZ3YTFESTIVE VF9BQYTDECEMBER TUTORIAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

crusader1983 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:47:
SERTUM3SANTAPIRATE MUNERA1SANTAPIRATE 6WXOLYTFESTIVE INSPIREDBYYOU HMTOASTER VOTEDASHAUSAPEROVA WDLZ3YTFESTIVE VF9BQYTDECEMBER TUTORIAL
Nice nice, thanks! Die een na laatste doet het niet meer, maar de rest... top! :D

Less = more

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speedy
WOTHAPPYNEWYEAR2022 geeft 9x nieuw jaar camo

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Voor de luie mensen zoals ik:

SERTUM3SANTAPIRATE
MUNERA1SANTAPIRATE
6WXOLYTFESTIVE
INSPIREDBYYOU
HMTOASTER
VOTEDASHAUSAPEROVA
WDLZ3YTFESTIVE
VF9BQYTDECEMBER
TUTORIAL
Speedy schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:51:
WOTHAPPYNEWYEAR2022 geeft 9x nieuw jaar camo
WOTHAPPYNEWYEAR2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Zijn allemaal WoW codes.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Heeft WG ineens ingezien dat de eerste opzet van die kerst festivities niet zo heel handig is? Ik krijg ineens bakken met scherven zonder precies te weten waar ze vandaan komen. Heb er ineens ~190.000 :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Koolaert
Voor de nog luiere mensen die ook willen weten wat voor codes het zijn:
  • SERTUM3SANTAPIRATE - WoWs code
  • MUNERA1SANTAPIRATE - WoWs code
  • 6WXOLYTFESTIVE - 2 kleine lootboxjes
  • INSPIREDBYYOU - WoWs code
  • HMTOASTER - WoWs code
  • VOTEDASHAUSAPEROVA - WoWs code
  • WDLZ3YTFESTIVE - 3 kleine lootboxjes
  • VF9BQYTDECEMBER - 3 missies voor x5 XP, 3 brandblussers en 3 crew XP boosters (werkt alleen als je nog geen 3 codes geactiveerd hebt deze maand)
  • TUTORIAL - WoT Blitz code
Maar bedankt voor de directe link naar de laatste code en bedankt @Speedy voor het delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Ik heb wat met crews zitten schuiven en heb nu een commander die nog maar op 94% (door/na re-trainen voor credits), maar die al wel sixth sense had.
En sixth sense werkt gewoon. Dat klopt toch niet? Commander moet normaal toch 100% zijn wil sixth sense werken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiesta1958
Als sixth sense 100 % is werkt het altijd. Ik gebruik het wel eens met een tijdelijke crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Fiesta1958 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 18:37:
Als sixth sense 100 % is werkt het altijd. Ik gebruik het wel eens met een tijdelijke crew.
Ok, thanks.
Is dat altijd al zo geweest dan?
Ik zou zweren dat dat eerder niet zo was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiesta1958
Ik kom altijd goede crews te kort, het werkt bij mij al heel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
Fiesta1958 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 18:47:
Ik kom altijd goede crews te kort, het werkt bij mij al heel lang.
Wat is een goede crew?

eentje met 3 skills, die heb ik genoeg, eentje met 6,7 of 8 skills, nee... die heb ik niet genoeg. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
Ja dat ken ik, te veel tanks waardoor je crews goed door kan zetten en je slechte crews overhoud op de rest van de tanks. Vooral als je 1 tanklijn uitsplitst naar twee. Gelukkig zijn er nu handboeken om je crew bij te spijkeren. Nu nog afwachten of WG echt gaat naar crews die geschikt zijn voor meerdere tanks. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Hmm, ik ben recent weer wat aan't spelen gegaan na een aantal jaren WoT op laag pitje te hebben gehad, maar zit net wat videos te kijken van crew skills 2.0 en word daar niet echt vrolijk van #understatement.
Als dat zo ingevoerd gaat worden hou ik er wel definitief mee op denk ik.
Dit filmpje had ik er over gezien:
YouTube: CREW 2.0 COULD BE A DISASTER FOR WORLD OF TANKS

[ Voor 21% gewijzigd door BeetjeVreemd op 01-01-2022 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koolaert
BeetjeVreemd schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 08:38:
Hmm, ik ben recent weer wat aan't spelen gegaan na een aantal jaren WoT op laag pitje te hebben gehad, maar zit net wat videos te kijken van crew skills 2.0 en word daar niet echt vrolijk van #understatement.
Als dat zo ingevoerd gaat worden hou ik er wel definitief mee op denk ik.
Dit filmpje had ik er over gezien:
YouTube: CREW 2.0 COULD BE A DISASTER FOR WORLD OF TANKS
Ach, er zitten ook wel goede ideeën in crew 2.0. Nooit meer met <100% crews spelen, sixth sense voor iedreen en crews die je in meerdere tanks kan inzetten.

Maar zoals het in de sandbox gepresenteerd werd is het compleet broken ja. Totaal ongebalanceerd (EBR's met 60% camo bijv.) en P2W. Inmiddels is de persoon die eindverantwoordelijk was voor crew 2.0 ontslagen, dus hopelijk zit er nu iemand die wél iets van de game weet. Maar WG kennende... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Maak me vooral zorgen omdat er een sandbox geweest is, toen is er enorm veel kritiek gekomen, en toen is er een 2e iteratie gekomen waarbij gezegd werd dat er geluisterd was naar de feedback.
Maar die 2e iteratie was nog steeds compleet van de pot gerukt.
Ik kom nu al niet toe aan goede crews.
Als je grotendeels free to play speelt is het nu al niet echt haalbaar om genoeg redelijke crews te krijgen.
Als die crews zo worden zoals ze het nu hebben laten zien gaat het helemaal nergens over en slaat de balans helemaal door naar pay 2 win. Voor zover dat inmiddels al niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik snap de kritiek wel een beetje, maar het crew systeem zoals het nu is, is ook verre van perfect. Vond er echt wel leuke dingen inzitten in crew 2.0, maar het was zeker aan een grondige 3e iteratie toe.

En over het pay2win. Dat is natuurlijk al jaren aan de gang en zal zeker niet minder worden. Al vind ik nu ook weer niet compleet overtrokken: ik koop elk jaar voor ~€100 een set lootboxes en verzamel daar genoeg spul om het een heel jaar uit te zitten. Als je regelmatig met acties mee doet, verdien je nog meer prem dagen en maak je ~75% van een jaar vol.

En dan is het echt wel te doen hoor. Als je het vergelijkt met PS5, steam of switch games/abbos is het ook weer niet overdreven duur.

Je kan het helemaal F2P proberen, maar dan moet je idd wel flink tegen de stroom in knokken, en dat lijkt mij niet echt plezierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
En het wordt natuurlijk zo gemaakt dat ook mensen die nu al goede crews hebben weer moeten grinden (lees: -veel- geld uitgeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
De crew grind valt wel mee toch? Met alle boekjes en crewmembers die je krijgt heb ik op alle tanks een crew met 3 skills of meer zonder er iets aan uit te geven. Voor de meeste tanks is dat ook genoeg en voegen meer skills steeds minder toe. Wat mij betreft is het dus wel prima zo, alleen sixth sense mogen ze wel standaard maken wat zonder spelen is echt waardeloos :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Cheezus schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 13:50:
De crew grind valt wel mee toch? Met alle boekjes en crewmembers die je krijgt heb ik op alle tanks een crew met 3 skills of meer zonder er iets aan uit te geven. Voor de meeste tanks is dat ook genoeg en voegen meer skills steeds minder toe. Wat mij betreft is het dus wel prima zo, alleen sixth sense mogen ze wel standaard maken wat zonder spelen is echt waardeloos :p
Ik heb effe gechecked, heb 100 tanks ongeveer en maar iets van 2 tanks met crew die met 5e skill bezig is, en misschien een paar meer met 4 skills, maar meeste die met 2e of 3e skill bezig zijn.
(En een hele zooi die nog niet eens 1 skill op 100% heeft.)
Maar ik heb de afgelopen 5 jaar of zo ook niet echt gespeeld. In de jaren daarvoor iets van 23K potjes, maar had geen premium (tier 8 ) tanks en speelde zonder premium account. Ook had je toen nog geen crew books of personal reserves. Dan gaat het niet zo snel qua goede crews krijgen :)
De laatste paar jaar speelde ik alleen nog tijdens de feestdagen en dan gewoon vol ham gaan, maandje (of 2) premium account en veel gold schieten (wat steeds meer nodig is). Gewoon effe lol hebben en not giving a flying f*ck i.p.v. al dat grinden :)
'k heb effe bij die crew books gekeken, maar dat kost ook echt idioot veel credits. Als ik het me goed herinner ging 3e skill met 13% omhoog met crew book van 250.000 XP, als je dan kijkt wat zo'n crewbook kost...en hoeveel je er nodig hebt om een derde, of laat staan 4e/5e/6e skill erbij te krijgen.

Maar goed, we gaan wel zien hoe erg het gaat worden met crews 2.0.
Hoofddoel zal zijn om ook de bestaande player base (die qua crews nu niet veel meer te doen/grinden/geld aan uit te geven heeft) weer geld te laten uitgeven dus het zal nog meer pay to win worden verwacht ik. En het (oneerlijke) verschil tussen de (veel) betalende, en voornamelijk free to play spelende speler zal dan nog groter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Weet iemand trouwens leuke WoT streamers die in peloton spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Nieuwe code

Wothappynewyear2022

Niet gezien dat deze al genoemd was :)

[ Voor 42% gewijzigd door haborym op 03-01-2022 18:54 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
That's gonna hurt :o :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Grg6qb0fEEKGPk1AgOiLydfNgU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c4Yn71NIop0zRcpkzxpBGmnN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Koolaert
Ook in januari verstopt WG weer bonuscodes in de YouTube video's. Wederom kun je er 3 per maand van activeren. Hier de eerste:

8AFEUWOTYTJANUARY
  • 3x x5 XP Victory Bonus (for any vehicle)
  • 3x 105-octane Gasoline
  • 3x Personal Reserves: +200% to Crew Experience for 1 hour
Pagina: 1 ... 70 ... 86 Laatste