Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[MMO] World of Warships

Pagina: 1 ... 109 110 111 Laatste
Acties:
PresidentSkroob schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:29:
Pyotr Velikiy is inderdaad leuk, De Izmail (t6), not so much... Ben lekker op weg naar de Sinop, schijnt ook weer een beest te zijn
Vind de Sinop ook een leuk schip, eens kijken hoe die werkt in Ranked Sprint S5 & 6

WoWs-id dionvdc_ wows numbers wows referral

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 23:24
Ranked Sprint, iets zegt mij dat er veel Belfast zijn :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 16-07 11:43

Louwke

World of Warships: Soemba

Belfast altijd solide keuze. Alleen tegen Sinops duurt het wat langer. Dat ding heeft zulke achterlijke armor dat je zelfs met IFHE nog veel shatters hebt!

Wellicht de SIms ook maar weer van stal halen er voor. Dat ding heeft in ingebouwde XP multiplier. Altijd handig voor de de extra XP als je het nodig hebt.
Weet je dat ik die helemaal vergeten was.

• TheBrut3
Sims is ook niet mis op die tier. Leuke Sims/Flint/Belfast divjes.
TheBrut3 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:26:
Sims is ook niet mis op die tier. Leuke Sims/Flint/Belfast divjes.
Helaas max div size =2, natuurlijk kan je multiklik overwegen.

• TheBrut3
Ik bedoelde eigenlijk ook elke willekeurige samenstelling tussen die schepen.
Rank 5. Ik win bijna alles met DM + spotter plane = 80%+ winrate.

Stats springen omhoog: https://wows-numbers.com/...4,GoT_PcDealer/?type=rank
- win rate
- pr
- avg dmg
- avg exp

LinkedIn WoT Cash Converter

• Case_C
  • Registratie: maart 2012
PcDealer schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 01:16:
Rank 5. Ik win bijna alles met DM + spotter plane = 80%+ winrate.

Stats springen omhoog: https://wows-numbers.com/...4,GoT_PcDealer/?type=rank
- win rate
- pr
- avg dmg
- avg exp
Ik zal de DM dan ook nog maar eens proberen. Beetje bij een eiland liggen wil nog wel eens helpen tegen het onder vuur komen.

En als je soms de tegenstand in een DM / Salem ziet XD..... dan kan je alleen maar winnen. Zeker als je zelf wel weet hoe die boot werkt.

Laatste potje ranked... Salem... in mijn team... we winnen de flank. Gaat ie broadside voor een Minotaur... die 'm lekker mag pennen. Prima gespeeld :) . Blijf je in je Monti alleen over tegen een Mino Montana en Zao :/ .

Star Citizen Tweakers Referral Code Generator - Gathering of Tweakers Incorporated - Predator 15 Review

• Louwke

Louwke

Des Memes is leuk todat je een Hakuryu tegen komt. Zeker wanneer je van plan bent achter een eiland te gaan liggen wens ik je dan een prettige reis terug naar port :)

• Case_C
Louwke schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 13:38:
Des Memes is leuk todat je een Hakuryu tegen komt. Zeker wanneer je van plan bent achter een eiland te gaan liggen wens ik je dan een prettige reis terug naar port :)
Goed punt :p , tot nog toe het geluk gehad niet veel carriers tegen te komen. Maar heb dan ook nog geen 30 potjes in ranked gespeeld :p .

Star Citizen Tweakers Referral Code Generator - Gathering of Tweakers Incorporated - Predator 15 Review

• TheBrut3
Des Memes is leuk todat je een Hakuryu, die weet wat hij doet, tegen komt.
FTFY :+
Vaak genoeg. No problem. Zorgen voor een goede uitweg = profit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Case_C
Georgia in de Armory naar het schijnt. Had de Yoshino eigenlijk ook wel verwacht?

• Zertaxka
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Heb de Georgia gehaald met Coal en moet zeggen is een leuk bootje.
Had mijn twijfels met zijn 6 guns maar zeker met de Accuracy mod in de laatste slot is de dispersion echt goed.
Ook leuk is de snelheid en speedboost, regelmatig al Torps weten te ontlopen of erin kunnen sturen waardoor ze niet activeerden.

Helaas alweer door de Coal heen dus maar weer sparen voor de Yoshino, Hoop nog genoeg steel binnen te slepen met ranked voor de Flint.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Stappieterug
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 12-07 16:03
Coupon komt volgende week weer geloof ik. Dus zal vanavond eens kijken wat mijn coal-teller aangeeft.

"I would like to cancel my subscription to your problems"

• Joindry
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 20:41

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Iemand die advies wil geven over welke ik zou moeten kopen, Georgia of Jean-Bart?
Wat zijn de sterkte en zwaktepunten en vooral welke speelstijl stimuleren ze. Binnen een weekje moet ik een keuze maken :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Yammie74
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11-07 08:50
SOYOUTHINKYOURETOUGH

In a single battle: Capture or assist with capturing one capture point; Earn at least 1250 base XP; Earn 1,500,000 potential damage

Reward: x4 Commanders Day camouflages

Ship restrictions: Soviet Tier IV-X battleships

Available battle modes: Random, Co-op, Ranked and Scenarios

Yammie74 wijzigde deze reactie 14-06-2019 19:25 (88%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Yammie74
Joindry schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 19:14:
Iemand die advies wil geven over welke ik zou moeten kopen, Georgia of Jean-Bart?
Wat zijn de sterkte en zwaktepunten en vooral welke speelstijl stimuleren ze. Binnen een weekje moet ik een keuze maken :P
https://forum.worldofwars...ean-bart-which-to-choose/

http://wiki.wargaming.net/en/Ship:Georgia
vs
http://wiki.wargaming.net/en/Ship:Jean_Bart

Ik neig voor de JB te kiezen

Yammie74 wijzigde deze reactie 14-06-2019 21:11 (13%)

Case_C schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 09:55:
Georgia in de Armory naar het schijnt.
[Afbeelding]
Binnen :)

PcDealer wijzigde deze reactie 14-06-2019 23:20 (8%)

• Joindry

Joindry

In het kort heeft de JB een hogere skill ceiling. Georgia iets meer RNG gebonden en zorgt door de secundairies wat beter voor zichzelf. Dat die Georgia sneller gaat dat de meeste DD's is best wel 8)7

• Flyerken
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 16-07 10:35
Kort vraagje, Ik heb nog een coupon voor een schip in de armoury die verloopt binnen de paar dagen.
En ik weet even niet wat ik ermee moet doen.
Ik heb momenteel 7470 steel en 150252 coal.
Wat kan ik het beste doen, de coupon laten verlopen en wachten tot ik genoeg coal / steel heb om iets te kopen. Of toch een van de volgende schepen kopen en bij betalen met Steel.
Welk van de volgende schepen heeft de voorkeur. Salem, Georgia of Jean Bart.
Ik zie ook dat de clan nog een beetje coal heeft. Zou ik dat kunnen krijgen voor zo weinig mogelijk steel te verknoeien?

• Cardinal
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 22:59
Laat me raden hij verloopt 6/23.... Dat is namelijk het moment dat iedereen nieuwe coupons krijgt.
Ik zou gewoon wachten tot je voldoende Coal hebt en de steel houden.

Ik zit te wachten op 6/23 want dan kan ik de Georgia met 51K discount kopen. oOo

• Case_C
Cardinal schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:06:
Laat me raden hij verloopt 6/23.... Dat is namelijk het moment dat iedereen nieuwe coupons krijgt.
Ik zou gewoon wachten tot je voldoende Coal hebt en de steel houden.

Ik zit te wachten op 6/23 want dan kan ik de Georgia met 51K discount kopen. oOo
Wat te denken van de Yoshino? Die kan je dan waarschijnlijk met een ~70K discount kopen :P . En er is maar zoveel Coal te halen... Georgia haal ik na December wel, hoewel ik voor die tijd waarschijnlijk wel voldoende coal heb voor full-price.. maar dat is zonde van de korting :+ .

• Cardinal
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 22:59
Tja, al die keuzes maken het niet makkelijk.

Georgia zou mooi aansluiten bij mijn aggresieve speelstijl en gezien ik er een troll-secondary build van zou maken, zou dat meer lol opleveren dan een kity IJN. Wanneer komt Yoshino eigenlijk uit?

• TheBrut3
Ik wacht ook op de nieuwe coupon, maar weet niet wat ik wil :+
Twijfel tussen JB, Georgia of wachten op de Yoshino of mogelijk de Friesland of andere spam schepen.
JB heeft kleine guns, maar reload booster. Georgia zou slechts ter aanvulling zijn van de Massa, maar wel grote guns. Yoshino nouja... Ze zeggen dat ze Zao beter is.

Zou sowieso nooit steel inruilen voor coal.

• Louwke

Louwke

Mwao Zao beter zal wel mee vallen. Yoshino brengt betere AA, beter penetration wat een Zao dus mist. Tuurlijk zijn het weer twee verschillende schepen. Zie het als Moskva vs Stalingrad. Elke heeft zijn sterke en zwakke punten tov elkaar

• Stappieterug
Flyerken schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:54:
Kort vraagje, Ik heb nog een coupon voor een schip in de armoury die verloopt binnen de paar dagen.
En ik weet even niet wat ik ermee moet doen.
Hij verloopt niet zozeer als dat de coupon ‘ververst’ wordt (elke 6? maanden).

De vraag is dus meer: denk je binnen 6 maanden weer zoveel coal te hebben dat het relevant is dat je hem nu gebruikt en niet pas volgende week de nieuwe (zodat je die bewaard voor als je weer binnen 6 maanden 180k coal hebt)

Persoonlijk denk ik dat ik wacht tot meer duidelijk is over de andere t9-t10 en hun currency. Ik heb met de Missouri al een USN T9 premium, en ik heb de vorige coupon op de JB gebruikt. Ik hoop in elk geval dat de Friesland coal wordt

• Case_C
Ja dan kan je zo'n Georgia halen... maar dat gaat niet anders worden dan de Azuma >Yoshino

Hallo Ohio! :D :X :D (Ga jij voor fXP zijn :$ ???)

Case_C wijzigde deze reactie 17-06-2019 14:40 (21%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stappieterug
dat ziet er uit alsof Montana gisteravond wat plezier heeft beleefd met de Georgia....

• Case_C
Stappieterug schreef op maandag 17 juni 2019 @ 15:09:
dat ziet er uit alsof Montana gisteravond wat plezier heeft beleefd met de Georgia....
Niet alleen Georgia natuurlijk :P.

• TheBrut3
Ik heb ook gekozen voor Japan :+
Al was point wise gezien USA misschien beter, want bij elke battle heb je wel 750 Base XP. Tenzij je een hele slechte loss hebt. 1250 Base XP is bij een loss al best moeilijk en bij een slechte win ook.

Maar ik begrijp dat het winnende land alleen 2x Naval Aviation container extra krijgt.

Die premium schepen ga ik toch niet winnen, daar speel ik veel te weinig voor. Daarbij heb ik ze allemaal al op de Monaghan na.

• Case_C
2 Containers per 10 punten, dus ~ 6 á 8 containers met een kansje op carriers :P . Hoewel 2k coal ook een prima reward is. Zit nu op 308k dus met een beetje doorsparen gaat de Georgia er nog naast de Yoshi komen.

• TheBrut3
Volgens mij krijg je 2 containers als je 10 punten haalt en niet 2 containers elke keer als je 10 punten haalt, zo lees ik het dan.

• Case_C
TheBrut3 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:57:
Volgens mij krijg je 2 containers als je 10 punten haalt en niet 2 containers elke keer als je 10 punten haalt, zo lees ik het dan.
Dat is inderdaad wat er staat :P , dat met het een stukje minder interessant. Maar aan de andere kant hoef ik dan ook geen coop te gaan grinden.

• Th3Eagle
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 13-07 13:42
Case_C schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:01:
[...]

Dat is inderdaad wat er staat :P , dat met het een stukje minder interessant. Maar aan de andere kant hoef ik dan ook geen coop te gaan grinden.
Ik was ook al lekker bezig en toen viel het kwartje. Met de Helena in 5 battles de 10 punten. Top score ga ik toch niet halen met 3-5 potjes per avond, wat mij betreft wachten op de winst en normaal spelen ;)

Edit: winnende team krijgt nog eens twee containers extra. We wachten af.

Th3Eagle wijzigde deze reactie 22-06-2019 01:16 (7%)

• Louwke

Louwke

Th3Eagle schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 01:08:
[...]

Ik was ook al lekker bezig en toen viel het kwartje. Met de Helena in 5 battles de 10 punten. Top score ga ik toch niet halen met 3-5 potjes per avond, wat mij betreft wachten op de winst en normaal spelen ;)

Edit: winnende team krijgt nog eens twee containers extra. We wachten af.
5 Battles 10 punten gold alleen voor de IJN kant. US zijde kreeg maar 1 punt per 750 BaseXP. Dus hoop niet dat je gestopt bent hierna ;)

• Th3Eagle
Louwke schreef op maandag 24 juni 2019 @ 08:09:
[...]

5 Battles 10 punten gold alleen voor de IJN kant. US zijde kreeg maar 1 punt per 750 BaseXP. Dus hoop niet dat je gestopt bent hierna ;)
En ook 1 punt bij winst en dat waren ze alle 5 goedgekomen :+

Daarnaast nog wel meer gespeeld, zal geen top score hebben maar het team heeft er meer als 10 ontvangen 8)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Th3Eagle
Compensatie voor problemen met de server dit weekend. Heb 1x wat geks gehad: divisie wilde geen battle starten, en omdat er op start was geklikt konden we niks meer tot een restart :+

https://worldofwarships.e...ews/eu-compensation-june/

Acties:
  • +2Henk 'm!
Ow man wat een replay

• Th3Eagle
Heerlijk om te zien

Acties:
  • +1Henk 'm!
De nieuwe gamemode Savage Battle komt eraan, weliswaar voor een limited tijdframe maar goed.
Hieraan gekoppelt zitten weer een aantal directives met missions als vanouds.
Behaal alle 4 directives en je krijgt de USS Hill T5 DD.

Tevens zijn er weer tokens te verdienen, waarvan je er max 850 krijgen middels ingame missies etc
Je kan ze ook kopen in de bekende containers zou je er te weinig hebben.

Te weinig in de zin van 800 stuks omruilen voor de USN Benham T9 DD

De directives kan je in alle gamemodes behalve random behalen.
Diegene die ook voor Ranked Sprint gaan hoeven dus niet te kiezen

https://worldofwarships.eu/en/news/game-updates/rogue-wave/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheBrut3
Event related:
Wat raar dat de directives niet in Random gehaald kunnen worden. Ik heb zomaar het gevoel dat Ranked in die tekst Randoms moet zijn, aangezien er helemaal geen ranked is.

Je moet wel weer ziek veel spelen voor die Benham! Bijna alles moet je halen op 50 tokens na en voor een container krijg je ook "maar" 15 tokens.

Die special perma camo's zien er voor alle DD's ook ongeveer hetzelfde uit.

Overige 0.8.5:
Yoshino komt uit! Ben benieuwd...
Moet ik gaan kiezen of ik voor coal de Yoshino, JB of Georgia wil voor de nieuwe coupon.

0 damage penetrations zijn gefixed. Dit kunnen alleen nog voorkomen als je de bulges raakt, maar verder niets penetrate, goede zaak dus. Verder negeren AP shells de AA guns, zo lees ik het dan.

AA wordt sterker. Zoals ik het lees focust de continuous AA nu plane na plane.
In mijn ogen niet de juiste change om CV's te balancen. Ze hadden beter de slingshot aan kunnen pakken en het spotten. Ik denk dat deze nerf zomaar de stap kan zijn om CV's weer uit de game te halen, als in; ze worden niet meer gespeeld.

Verder zijn de XP/credit income van heel veel schepen aangepast, maar dat moet iedereen zelf maar lezen :+

En natuurlijk.... ST kunnen de Friesland spelen! Dus die gaan we ook in game zien. Net als de Royal Ark, Thunderer, Hayate en Siegfried.

https://worldofwarships.e...es/update-085-rogue-wave/

• Ds1997
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 04-07 13:40
TheBrut3 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 09:30:
Event related:
Wat raar dat de directives niet in Random gehaald kunnen worden. Ik heb zomaar het gevoel dat Ranked in die tekst Randoms moet zijn, aangezien er helemaal geen ranked is.
in 8.5 is er weer ranked sprint beschikbaar

Ds1997 wijzigde deze reactie 26-06-2019 10:01 (10%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheBrut3
Ds1997 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 10:01:
in 8.5 is er weer ranked sprint beschikbaar
Ja klopt, dat staat toch ook benoemd? Maar Ranked is niet beschikbaar, dat is nu afgelopen. Daarom denk ik dat Ranked Random moet zijn.
Missions can be completed in Operations, Ranked and Co-op Battles, as well as in Ranked Sprint, Clan Brawl, and Savage Battles. Detailed data on missions can be found in the game client.
Edit: Wisten jullie trouwens dat je vanuit je telefoon, tablet of werk (om maar iets te noemen) ook dingen in de Armory kan kopen? Waarschijnlijk heb ik ergens een patchnote gemist.
https://armory.worldofwarships.eu/en/

Edit 2: Ze hebben de tekst op de site aangepast naar Random.

TheBrut3 wijzigde deze reactie 26-06-2019 11:50 (22%)

• Zertaxka
  • Niet online
TheBrut3 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 09:30:
Overige 0.8.5:
Yoshino komt uit! Ben benieuwd...
Moet ik gaan kiezen of ik voor coal de Yoshino, JB of Georgia wil voor de nieuwe coupon.
Net de Georgia gekocht maar toch al weer 70k coal dus nog even door sparen voor de Yoshino, 186k met coupon.
Ben meer een DD speler dus ga voor de Benham.
Ik denk dat deze nerf zomaar de stap kan zijn om CV's weer uit de game te halen, als in; ze worden niet meer gespeeld.
Lijkt mij prima toch, werkte ook perfect met de RTS CV. Geen CV in de game = veel meer plezier.

• TheBrut3
Zertaxka schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 13:09:
Lijkt mij prima toch, werkte ook perfect met de RTS CV. Geen CV in de game = veel meer plezier.
Dan moet WG kiezen tussen wel of geen CV klasse in het spel, of dat nou RTS is of zoals nu maakt mij niet uit. Als ze het niet kunnen balanceren in hun ogen, dan moeten ze de CV's er lekker uit halen. Maar nu kapot nerfen zodat ze niet meer gespeeld worden, alleen die paar super unicums nog en de supertomaten, haalt niets uit.

Edit: (Nog) Geen ranked sprint.
https://forum.worldofwars...ked-sprint-085-postponed/

TheBrut3 wijzigde deze reactie 26-06-2019 17:55 (9%)

• Joindry

Joindry

Rare vraag, zijn de USSR tier X DD nog iets, of zijn die intussen dood generfed.
Zit nu aan de Minsk en vindt em toch maar zozo. Gnevy vond ik veel toffer tbh.
Welke kant wordt meest aangeraden in de huidige meta? Khaba of Grozo?

• TheBrut3
Met de huidige CV meta zou ik de Groz doen.

• TheBrut3
Weet iemand of er free captain retraining is? Ik wil graag gratis mijn Mino captain naar de Belfast zetten respeccen :+
Ik zie het ja. Was een topic door WG gemaakt waarin stond dat Ranked Sprint tot nader order was uitgesteld.
Maar misschien hebben ze het alsnog kunnen fixen waardoor het topic overbodig was.

TheBrut3 wijzigde deze reactie 27-06-2019 08:18 (16%)

• Joindry

Joindry

TheBrut3 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 08:17:
Weet iemand of er free captain retraining is?
Inderdaad handig om te weten. Recent ook wat schepen aangeschaft of worden binnenkort aangeschaft en vind het toch steeds zonde van de free commander XP. (maar liever dat dan 500 gold 8)7

• Case_C
Dus Yoshino voor 186k met coupon, de Georgia moet dan nog eventjes wachten. Nog een kleine 100k coal te gaan, dan is die ook te halen :) .

• Louwke

Louwke

free retraining komt er alleen aan begin en einde van Clan Battle seizoen. Dus nog ff geduld
Weet iemand of er free captain retraining is? Ik wil graag gratis mijn Mino captain naar de Belfast zetten respeccen :+
De afgelopen weken?

Georgia en Bourgogne binnen :)

[...]

Ik zie het ja. Was een topic door WG gemaakt waarin stond dat Ranked Sprint tot nader order was uitgesteld.
Maar misschien hebben ze het alsnog kunnen fixen waardoor het topic overbodig was.
Ah topic is weg maar er is wel uitstel, zie de ankonding(en) zoals https://worldofwarships.e...ral-news/ranked-sprint-5/

• TheBrut3
SpamLame schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 20:07:
Ah topic is weg maar er is wel uitstel, zie de ankonding(en) zoals https://worldofwarships.e...ral-news/ranked-sprint-5/
Topic is ook terug. Dus ze hadden het gisteren al aangemaakt, zie ook de reply's er in, maar daarna op hidden gezet tot het nieuws item op de site.

• Yammie74
PcDealer schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 10:48:
[...]

De afgelopen weken?

Georgia en Bourgogne binnen :)
Heb je de Stalingrad al, omdat je voor de Bourgogne gaat?
Yammie74 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:07:
[...]

Nee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Patch morgen en dan start 3 juli Ranked Sprint.

https://worldofwarships.eu/en/news/game-updates/update-0851/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Case_C
Yammie74 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 20:07:
[...]
Dealert is de nieuwe dedicated BB in CB's hiermee kan hij de HenryIV push een beetje bijhouden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stappieterug
SpamLame schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 06:35:
De nieuwe gamemode Savage Battle komt eraan, weliswaar voor een limited tijdframe maar goed.
Hieraan gekoppelt zitten weer een aantal directives met missions als vanouds.
Behaal alle 4 directives en je krijgt de USS Hill T5 DD.

Tevens zijn er weer tokens te verdienen, waarvan je er max 850 krijgen middels ingame missies etc
Je kan ze ook kopen in de bekende containers zou je er te weinig hebben.

Te weinig in de zin van 800 stuks omruilen voor de USN Benham T9 DD

https://worldofwarships.eu/en/news/game-updates/rogue-wave/
Die Benham ziet er uit alsof hij mij goed zou liggen, maar ik weet nu al dat ik het niet eens ga proberen om die 800 fuel tokens te halen. Dan weet ik zeker dat ik volledig afbrand van deze game, laat staan dat ik er tijdens de zomermaanden tijd voor heb om dagelijks zoveel te spelen.
En ik ben zeker niet van plan om 100-200e te betalen voor het restant aan fuel tokens dat ik eventueel nodig zou hebben.

het ergste van het event is dat er eigenlijk geen enkele andere interessante items zijn waar je die fuel voor nodig hebt. dus als je die Benham niet gaat halen. sure de event-camo is zeer nice, maar om daar nu hard voor te grinden.....

het is een leuke game mode (als je niet te veel speelt) maar het is toch enigszins een miskleun als je bedenkt hoeveel tijd ze in de game mode stoppen en dan vervolgens er nauwelijks iets tegen over zetten qua reward (afgezien van de enorme grind voor de Benham).
Vanuit een commercieel oogpunt is het uiteraard wel slim bedacht, maar ik denk toch dat ze nu een stap te ver zijn gegaan. 250+ euro voor een 1 schip /stel pixels? daar kan je heel veel van kopen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Veel te warm voor die (of andere) game mode(s). Ik speel 2 containers weg (samen met wat koude rakkers en een lauwe douche tussendoor) en klaar.

PcDealer wijzigde deze reactie 02-07-2019 01:16 (26%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBrut3
Prijs van de Benham gaat inderdaad nergens over. Die 800 van de 850 tokens oké, ik snap dat je geen T9 aan iedereen kado wil doen. Er komen straks namelijk al genoeg tomaten zonder leven welke dat ding krijgen.

Maar de prijs/inhoud van die kistjes gaat echt helemaal nergens over! €4.50 voor 1 kistje (of €90 voor 25) is oké als er een kans is op premium schepen, maar dat kan je nu niet winnen. Hooguit een premium camo, oké die is ter waarde van 5k dubloons maar je moet maar net dat T10 schip hebben en er mee spelen want anders heb je er ook niks aan. Verder vind ik ze niet bepaald mooi... En het ergste vind ik dat je maar 15 tokens krijgt, dat is echt niks wanneer je er 800 moet sparen! Geef er dan minimaal 25.

Benhem halen is bijna onmogelijk. De credits van het event halen lukt nog wel, directives ook. Maar je moet ook minimaal 48 daily's halen, want anders mis je al 100 van de 850 tokens en moet je dus al 4 kistjes kopen als je de Benham echt wil.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
TheBrut3 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 08:27:
Benhem halen is bijna onmogelijk. De credits van het event halen lukt nog wel, directives ook. Maar je moet ook minimaal 48 daily's halen, want anders mis je al 100 van de 850 tokens en moet je dus al 4 kistjes kopen als je de Benham echt wil.
Gewoon de eerste 2 battles van elke dag met de Event mode doen en dan de laatste 4 weer met Randoms.
Enige nadeel de laatste tijd is dat je van die roflstomp games hebt. Je moet dan flink doorstomen om de XP vereiste te halen naast je win.

En met de event ships/mode voor damage gaan en niet voor de winst spelen -> sneller de credits/XP voor de volgende Ships/Missies. En de 2-ster en de 3-ster ships geven ook al meer credits en kunnen meer damage doen. Dus zo snel mogelijk de 3 ster ships zien te halen en daar mee de missies grinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik blief dat evenement niet en heb al een Sims.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GLR89
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 14:56
PcDealer schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 15:44:
Andere spelers wel, en die communiceren daar graag over hier (:

Ben zelf wel gecharmeerd van die nieuwe game modus. Goede mede spelers zijn wel fijn om sneller door de xp grind te gaan. 80% wr (vooral door goede medespelers :p)

• Louwke

Louwke

Benham =/= Sims bij lange na niet. Benham is een T9 met aardig wat torpedoes. Al met al erg interessant bootje. Ga hem dan wel proberen te halen. Optie was wellicht de Hill te kopen met de missies had je dan een 75 fuel extra gekregen. Je krijgt uiteindelijk de Hill ook wanneer je de directives vol brengt en dit levert je dan weer 3400 doubloons compensatie op. So far so good heb ik alle directives af gerond loop nog op schema met de met de Daily missies. Alleen de credit grind heb ik bijna phase 1 van afgerond, phase 2 is dan weer erg lang en zie ik tegen op.
Tel daarbij op dat ranked sprint weer begint, easy 10k coal en zaterdag clanbrawl. Keuzes keuzes keuzes!

• GLR89
Maar wat wil je er dan wel mee zeggen? je insinueert met jou uitspraak
PcDealer schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 15:44:
Dat je het evenement niet leuk vind en de daarbij behorend de prijs a.k.a. Tier 9 US Destroyer "Benham" niet hoeft omdat je de Sims (Tier 7 US Destroyer met totaal andere setup, tier en speelstijl) al hebt, dus wordt dit door anderen gelezen en aangenomen als een vergelijking van deze 2 schepen ook al bedoel jij dat niet. Dit wekt bij menig lezer (waaronder ondergetekende) nogal wat verwarring, en het punt dat je wilt maken wordt ook niet bepaald duidelijk over gebracht op de lezer (waaronder ondergetekende).

GLR89 wijzigde deze reactie 03-07-2019 12:21 (4%)

• fozzie
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 21:34
Gisteren voor het eerst een rondje in mijn eigen Yamato sjees wat een beest. Schiet anders dan de verwachting. Ging maar 300 credits in de plus maar toch _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Case_C
https://medium.com/@devbl...ining-center-6ae94ee5b34a

Erg interessante update, het resetten van een volledige lijn, voor het halen van upgrades van schepen. Leuk om de progressie er in te houden. Aan de andere kant, gaat het een bizar verschil geven tussen de casuals en hardcore playerbase.

Een beetje als 'Prestige' met CoD vroeger. Hoewel dit geeft je na een tijd gewoon ingame een behoorlijke boost.

'insane buffing' volgens Flambass :p

Ook onmogelijk om te balanceren voor Clan Battles etc.

Case_C wijzigde deze reactie 03-07-2019 16:58 (5%)

Case_C schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 16:57:

Erg interessante update, het resetten van een volledige lijn, voor het halen van upgrades van schepen. Leuk om de progressie er in te houden. Aan de andere kant, gaat het een bizar verschil geven tussen de casuals en hardcore playerbase.

Een beetje als 'Prestige' met CoD vroeger. Hoewel dit geeft je na een tijd gewoon ingame een behoorlijke boost.

Mja. de buffs in competitive modes zijn gelimiteerd. Alleen in welke mate is Dan de vraag.
Andere vragen zijn,
Bij verkoop van bv een schip nu,krijg ik de helft van de aankoopsom terug, hoe gaat dat Dan?
Als ik geen plek in reserve heb wat gebeurt er Dan?

Verder vraag ik me af hoe de balans in het algemeen zal gaan. Zit dadelijk de unicum groep in mogelijk op schepen het leven zuur te maken voor het klootjesvolk op TX.

Interresant materiaal omtrent NTC
https://www.reddit.com/r/...he_naval_training_center/

https://forum.worldofwars...wip-naval-training-cente/
https://www.reddit.com/r/..._system_work_in_progress/

Momenteel lijkt de consensus van (een aantal) CCs, redditors etc, geen rewards die je (een te groot) advantage geven te zijn,

SpamLame wijzigde deze reactie 04-07-2019 06:54 (23%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yammie74
Voor de komende 7 dagen weer extra korting op USA ships.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yammie74

Ik vind het eerder een goeie 1 april grap :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Prima idee, minder Benham's dus wordt de mijne weer wat exclusiever :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Louwke

Louwke

Die hele NTC slaat nergens op. Gooit de complete balans op zijn kop. Kun je de IJN / US / RU etc allemaal dezelfde buffs geven? Nee hier is absoluut niet over na gedacht.

VOlgende issue de beginnende spelers. Hoe de fuck kunnen zij nog plezier beleven. Stel je een T5 schip voor die een t7 met 3 levels Belfast tegenkomt? Of een T8 North Carolina A hull etc tegen een Level 3 Yamato?! Nee achterlijk niet over na gedacht

De grind die nodig is is groot. Ineens gaaat Wargaming XP boosters op een lijn uit geven. Erg toevallig he. Zou het zo zijn dat men eerst NTC bedacht heeft en daarna de boost. Nee degene met het meeste geld zal dus de beste schepen hebben. Compleet tegen het gene in wat ze altijd geroepen hebben.

En zo kun je nog door gaan. Laat het ze houden bij dingen als cosmetische upgrades, economische upgrades etc. Maar absoluut weg blijven van combat stats

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBrut3
Daar is dan weer wel over nagedacht, zo lijkt het.
In clan competitive modes, the possible levels of bonus/improvement that can be used in combat will be limited. Levels that exceed this limit will be inactive and not applied in competitive battles.
Maar als je dus 1.6M FXP hebt kan je een lijn 2x resetten en gelijk terug naar T10 unlocken zodat je de bonus krijgt :+

Edit:
Onderstaande vind ik persoonlijk wel heel jammer:
In this regard, we are pleased to announce that we are making Premium Consumables free.
Why? Ik vind dat wel een leuke toevoeging en koos ook selectief welke wel en welke niet.
Overigens heb ik ook gelezen, weet niet meer waar, dat ze bezig zijn met premium ammo.

TheBrut3 wijzigde deze reactie 05-07-2019 16:02 (23%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GLR89
TheBrut3 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 15:54:
[...]

Maar als je dus 1.6M FXP hebt kan je een lijn 2x resetten en gelijk terug naar T10 unlocken zodat je de bonus krijgt :+

[...]
Het schijnt dus zo te zijn dat je nation afhankelijke "premium" xp krijgt. Het grinden gaat dus door het alleen spelen van een van de lijnen van het betreffende land. Dus free xp wordt een zinloos iets straks, geen idee hoe ze hier mee om willen gaan. Aangezien een hoop mensen hier harde €'s tegenaan gesmeten hebben.
Why? Ik vind dat wel een leuke toevoeging en koos ook selectief welke wel en welke niet.
Overigens heb ik ook gelezen, weet niet meer waar, dat ze bezig zijn met premium ammo.
Het is nog steeds in de eerste fase, nog niks definitief en ook alles nog in de onderzoek fase, ik denk dat de komende weken in het teken zullen staan van een dikke stroom aan ideeën waarvan de een nog waziger dan de ander. Niet te veel tijd aan besteden zolang WG zelf nog geen idee heeft welke kant ze op gaan.
Vermoedelijk is het gewoon een proef ballonnetje om eens te pijlen of mensen bezwaren hebben die ze ook enigszins kunnen onderbouwen, ik geloof dat die er wel zijn gezien de bak aan shit die WG over zich heen heeft gekregen :9

Acties:
  • 0Henk 'm!
Dus NTC buff rewards zijn de deur uit en Ohio/Colbert/Cosmetics komen daarvoor terug, mechanic blijft gelijk dus reset een lijn etcetc
https://www.facebook.com/wowsdevblog/posts/2397995017193498

SpamLame wijzigde deze reactie 06-07-2019 07:04 (20%)

• Th3Eagle
SpamLame schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 21:18:
Dus NTC buff rewards zijn de deur uit en Ohio/Colbert/Cosmetics komen daarvoor terug, mechanic blijft gelijk dus reset een lijn etcetc
https://www.facebook.com/wowsdevblog/posts/2397995017193498
Aluminium hoedje modus aan:
Het is eigenlijk geniaal hoe WG dit heeft aangepakt. Eerst NTC aanbieden met upgrades die een flinke onbalans en potentieel oneerlijke mm met zich meebrengt. Vervolgens verbaasd reageren op de zeer negatieve feedback van de community en komen met deze aanpassing.

Premium schepen gratis unlocken via NTC; maw in de toekomst zijn alle premium schepen gratis te krijgen zolang je er maar voor werkt (mooie reclame). Het kopen wordt een optie, niks is verplicht, mischien alleen bij de release voor een paar maanden.

Uiteraard kan je na een reset met Fxp de schepen unlocken zodat je snel weer je T10 terug kan krijgen, alleen moet je nog wel de speciale valuta grinden. Speciale valuta waar vast wel per seizoen boosters voor te koop zullen zijn. WG pakt hier 2 vliegen in 1 klap: opgespaarde Fxp bij de veteranen wordt uitgegeven (+potentiele inkomsten op het omzetten van xp naar Fxp) en potentiele inkomsten bij spelers die minder willen grinden.

Zijn dit mischien de eerste stappen in een strategie om meer te kunnen verdienen aan de veteranen en om de lootboxes te vervangen die uiteindelijk illigaal gaan worden?

Aluminium hoedje modus uit!

Mischien ben ik een beetje wantrouwig hoor ;)

Toegegeven met twee T10 techtree schepen ben ik nog lang niet op het punt dat ik uit "verveling" zou willen overwegen om een lijn te resetten :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Case_C
Nieuwe map die getest word:
Interessante setup! Gaat wel weer voor de nodige variatie zorgen in de gamemodes :) .

Ook nog maar 31k XP grinden in de Seatle voor de Worcester :D . 10 tierX schepen dan.

Case_C wijzigde deze reactie 12-07-2019 12:53 (18%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Nooit gedacht dat ik dit ging zeggen maar, Ognevoi OP. De voorbije tijden heeft deze een aantal buffs gekregen waardoor ik hem eens een kans ging geven.

Torps van 10km en 6.1 spotting range. Deftige AA, niet wereldschokkend, maar je kan er iets mee afweren.
Maar vooral die hitpoints... Ik heb er Ovechkin opgezet met de bijzonder SE skill van +400 per tier. Zo kom ik uit op 19.300 HP. Komt daar nog eens bij dat ik 3 heals heb (met Indie delta vlagjes bij). Daarmee kan je 28s*0.5%/s *3 (x1.20)= 50.4% regenereren.
Je kan dus theoretisch tot nog eens 50.4% of 9.727 HP recupereren. Realistisch gezien is dat eerder 7.000. Maar goed, das nog altijd een tier VIII DD met ongeveer 26.500 HP... 1vs1 schuw ik geen enkele gelijke tier DD meer.

Onverwachte liefde, die Ognevoi. Hij is een grote stap vooruit op de Minsk. Die ik eerlijkgezegd nooit echt wauw vond. Buiten zijn snelheidsgimmick is er niet veel aan. Die snelheid was wel handig in de ranked sprint...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MarcoB66
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 00:19

MarcoB66

WoWs clan: [GF-NL]

De Tier IX Friesland komt voor Free XP beschikbaar, helaas. Daar heb ik (nog) niet zoveel van.
Ik schat in zo tussen 750K en 1 miljoen.

warships.net/MarcoV_1

• TheBrut3
Ik gok zo'n precies 1 miljoen.

• Pyramiden
  • Laatst online: 15:13
Damn... Ik zou die boot wel graag willen... Wanneer is bekends geworden dat het een Free XP ship gaat worden? Ik heb iets van 550K, dus dan is er nog wel een flinke weg te gaan...

• GLR89
Ik gok 1m a 1,25m. Een hoop spelers zitten alweer op een behoorlijke berg free xp die ze aan weinig anders kunnen spenderen. WG is op zoek naar nieuwe manieren om mensen de portemonnee te laten trekken, en free xp werkt daar niet zo heel erg aan mee (:

• Joindry

Joindry

Net Flambass tegengekomen in de Friesland.
Jammergenoeg niks kunnen aanzien van de friesland. Hadden andere flank.

Acties:
  • +1Henk 'm!
MarcoB66 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:14:
De Tier IX Friesland komt voor Free XP beschikbaar, helaas. Daar heb ik (nog) niet zoveel van.
Ik schat in zo tussen 750K en 1 miljoen.
TheBrut3 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 18:14:
Ik gok zo'n precies 1 miljoen.
Ik heb net Azuma gekocht. De vlaggetjes maar eens gaan gebruiken...

Claimen nondeju: https://worldofwarships.e...ews/eu-compensation-july/

En vandaag Sims voor nog geen tientje.
Pyramiden schreef op maandag 15 juli 2019 @ 20:02:
Damn... Ik zou die boot wel graag willen... Wanneer is bekends geworden dat het een Free XP ship gaat worden? Ik heb iets van 550K, dus dan is er nog wel een flinke weg te gaan...
Development Blog

PcDealer wijzigde deze reactie 15-07-2019 22:26 (31%)

• TheBrut3
Ze proberen inderdaad aardig geld te kloppen de laatste tijd. Zouden ze door hebben dat ze niet goed bezig zijn en bang zijn dat sneller over gaat zijn dan ze hopen?

Aparte actie nu. Je koopt een T6 schip en krijgt nog eens 2 containers voor random T6 premiums.
Ben benieuwd wat de T8 bundels gaan kosten, zal wel €80 zijn.

• MarcoB66
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 00:19

MarcoB66

WoWs clan: [GF-NL]

[b]TheBrut3 in "[MMO] World of Warships"
Aparte actie nu. Je koopt een T6 schip en krijgt nog eens 2 containers voor random T6 premiums.
Ben benieuwd wat de T8 bundels gaan kosten, zal wel €80 zijn.
Wel een redelijk waardeloze actie vandaag: Je koopt niet de T6 voor de normale T6 prijs. De VI T61 koop je voor €37,49 (met twee containers). Maar de T61 kost in de premium shop ongeveer €22. :|

En ja, een eerdere T8 aanbieding was ongeveer €75.

warships.net/MarcoV_1

Acties:
  • +1Henk 'm!
MarcoB66 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 08:33:
[...]

Wel een redelijk waardeloze actie vandaag: Je koopt niet de T6 voor de normale T6 prijs. De VI T61 koop je voor €37,49 (met twee containers). Maar de T61 kost in de premium shop ongeveer €22. :|

En ja, een eerdere T8 aanbieding was ongeveer €75.
Ergo voor dat bedrag koop je dus 1 known premium + 1 unknown premium & krijg je de 3de unknown premium gratis.
Niet echt boeiend voor de meeste van ons, ook niet omdat de compensatie voor duplicates niet je dat is.

• TheBrut3
SpamLame schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 09:49:
ook niet omdat de compensatie voor duplicates niet je dat is.
Huh wat? Die zin klopt volgens mij niet helemaal, dus snap niet wat je wil zeggen.

Ik vind de compensatie wel oké.
Voor de T-61 krijg je ipv 5400 dubloons 3653 dubloons. Dat is nou eenmaal de regel voor schepen welke met korting verkocht worden. Ik was ook fan van de oude regels, maar die zullen nooit meer terugkomen.
Verder krijg je 2 T6 schepen welke je niet hebt. Dus dat is minimaal €33.50 (Anshan + Gallant zijn de goedkoopste) en maximaal €53 (West Virginia + PEF zijn de duurste).
Tevens krijg je 2x een port slot en 2x een 10 skill commander.

Wanneer je een T6 schip al hebt krijg je een andere uit de lijst, wanneer je ze allemaal hebt krijg je dubloons voor het schip welke origineel in je kist zat. Ik lees hier niet dat je gekort wordt op het aantal dubloons. Port slot en commander mag je houden.

Al blijft het per tier natuurlijk een gok; Wat heb je en wat wil je? Als ik naar mijzelf bij de T8 lijst kijk:
Hebben: Alabama, Asashio, Atago, Cossack, Kii, Loyang, Massachusetts, Prinz Eugen, Tirpitz.
Willen: Enterprise/Graf Zeppelin/Kaga/Saipain, Gascogne, Kidd, Lenin
Mogen: Irian, Roma, Vanguard
Laat maar: Le Terrible, Wichita

Dus voor mij zou T8 een leuke gok kunnen zijn, aangezien er "maar" 2 schepen zijn die ik echt liever niet zie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Case_C
TheBrut3 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 16:15:
[...]
Huh wat? Die zin klopt volgens mij niet helemaal, dus snap niet wat je wil zeggen.
Als iets 'niet je dat is' betekend dat het niet geweldig is.

Wacht zal 'm voor je vertalen :P

'niet je dat is' > 'das nie je dat.' Of nie dan @PcDealer

Maar vind de random kans op schepen die ik waarschijnlijk niet ga spelen.. niet de beste value. Ja je krijgt meer schepen voor je geld. Maar niet weten wat je krijgt is gewoon niet fijn.

TheBrut3 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 16:15:
[...]

De T61 als voorbeeld ook niet omdat de compensatie voor duplicates (schip wat je al hebt dus) > lees slechte deal omdat je maar een deel compensatie krijgt ter waarde van ~€15.
De rest van de "waarde a ~22.50" zit dus in de containers.
Leuk als je geen van de schepen in de lijst hebt aangezien het dan effectief 3 schepen voor de prijs van ~2 is.
Vraag is of je alle schepen wel leuk vind, de huanghe is niet populair bv, terwijl ik haar best wel leuk vind (iets onder Perth nivo zeg maar).

Misschien als je voor de container schepen full compensation krijgt het een leuke dbln aankoop lijkt te zijn.

"niet je dat" vertaalt naar iets als "meh" (wat @Case_C zegt)

SpamLame wijzigde deze reactie 16-07-2019 17:26 (10%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• auroortje
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21:50

auroortje

"Ron2U" on WoW's

Het zijn gewoon zakkenvullers :P
Koop een premium boot die je leuk vind of investeer het in Doubloons of premium tijd.
Premium boten komen vanzelf wel met spelen door containers of andere opdrachten.
Ik heb er ooit 2 gekocht en de rest gewonnen, door sparen van XP of kolen.
Ik vind een boot kopen voor echte euro's wel dat ie dan echt UBER moet zijn anders is ie het voor mij niet waard.

Maar dat is mijn manier van denken.

• Case_C
auroortje schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 17:51:
Ik vind een boot kopen voor echte euro's wel dat ie dan echt UBER moet zijn anders is ie het voor mij niet waard.
Of gewoon leuk moet spelen. Atago gekocht toen die in de 'aanbieding' was. Heerlijke boot. ~160 games erin gespeelt, sindsdien weinig aangeraakt. De Konig Albert ook voor een tientje gehaald.. bijna geen potje in gespeeld.

Nu met die schepen waar je voor speelt haal ik meer games/plezier uit dan een boot die ik eigenlijk niet wil kopen. :P Hill zal ook wel grappig zijn voor een paar potjes.

Atago kan wellicht weer leuk zijn voor de nieuwe Clan Battles.

Pagina: 1 ... 109 110 111 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Autosport

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True