Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:56
HA Destroyers?

Radar kan je relatief simpel omzeilen* ga niet een cap in zonder dat je een uitweg hebt en/of wacht af tot je weet waar ze zijn. B.V. achteruit een cap invaren, duurt ff maar dan ben je zo weer weg.
Ook niet zomaar in je smokescreen je tent opzetten.

*zolang het geen Petro/SMaland of Radar mino is.

Het is gewoon een kwestie van je spelstijd aanpassen, er zijn echt veel vervelendere dingen dan radar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17
Ik link vanuit het verkeerde topic kuwerti in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54" even :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Pyramiden schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 13:22:
Die Chkalov of hoe dat ding heet is weer een mooie aanvulling op het spel. Al een paar spelers een Kraken zien halen, wat tegenwoordig best zeldzaam is met een CV.
Kraken is voor mietjes. +6 FTW
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i_c69Rmdy6RI7aVZfPfUq5Vcsw4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gsXvE2Pp8CoLq47kHzig40Sm.png?f=fotoalbum_large

• vassago
Nog zo'n verrijking voor het spel. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:07
Filmpje van Trenlass waar wel iets heel moois gebeurd. Hier het stukje waar het om gaat.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spectre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:46
Eindelijk de Zeven Provinciën vrijgespeeld via de dockyard, maar hij valt een beetje tegen. Ja hij heeft een extra airstrike t.o.v. de normale cruisers, maar het gebied is echt 4x zo klein en ze hebben volgens mij minder HP. Hij heeft maar 8 guns met slechte damage maar wel met een redelijke reload time. HP is ook niet al te best. AA en concealment zijn wel goed. Zal hem wel af en toe spelen uit Nederlands trots en credit farming, maar geef mij maar de Gouden Leeuw.

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:11
Dus je punt is, dat een T10 sterker is dan een T8?

PSN: Flix20-NL

• Spectre
Flix20 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 09:24:
Dus je punt is, dat een T10 sterker is dan een T8?
Nee, ik heb niet het woord het sterker gebruikt. Ik vind de Gouden Leeuw voor tier 10 wel beter dan DZP voor tier 8. En daarom gaat mijn voorkeur daar naar uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:29
Spectre schreef op woensdag 29 september 2021 @ 09:10:
Eindelijk de Zeven Provinciën vrijgespeeld via de dockyard, maar hij valt een beetje tegen. Ja hij heeft een extra airstrike t.o.v. de normale cruisers, maar het gebied is echt 4x zo klein en ze hebben volgens mij minder HP. Hij heeft maar 8 guns met slechte damage maar wel met een redelijke reload time. HP is ook niet al te best. AA en concealment zijn wel goed. Zal hem wel af en toe spelen uit Nederlands trots en credit farming, maar geef mij maar de Gouden Leeuw.
Ik heb hem een tijdje en iets van een 64% winrate. Ik vind hem top. Ben pas tot T8 met de Nederlandse lijn, maar D7P is meer een kiting cruiser. Als je hem spect met engine, 2e roer en SE kite hij lekker, en kun je goed gebruik maken van je 360 turrets. Hij is behoorlijk moeilijk om dood te maken als je een beetje afstand houdt, vooral omdat hij zo smal is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaut
PRESENTFROMNEMO

Zou 6x gift container moeten zijn.

[ Voor 55% gewijzigd door Slaut op 04-10-2021 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik heb de Zeven Provinciën nu ook, en zie @Spectre zijn punt wel. Meer charges van airstrike is leuk, maar ik had liever een iets grotere area gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:57
en daar gaat de GKF :( vervangen in de lijn door een ander schip en als ik het goed las word de GKF een coal ship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Nu online
Wognummer schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:38:
en daar gaat de GKF :( vervangen in de lijn door een ander schip en als ik het goed las word de GKF een coal ship
Zover ik begrijp is het een extra BB lijn, daarnaast ziet de Schlieffen er leuk uit als BB secondary enthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Cardinal schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:48:
[...]

Zover ik begrijp is het een extra BB lijn, daarnaast ziet de Schlieffen er leuk uit als BB secondary enthousiast.
[YouTube: Schlieffen - THE BEST ADDITION TO WOWS IN 2021! THIS SHIP MAKES ME SO HAPPY! - Trenlass]
nope ze word vervangen door de preussen en het word een premium in 2022

van 12 naar 8 guns in lijn met de andere schepen 457mm

https://blog.worldofwarships.com/blog/222

[ Voor 5% gewijzigd door Wognummer op 04-10-2021 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectre
Als je de GK hebt verlies je hem trouwens niet, het zal een premium schip worden zoals hierboven al gezegd. In de armory kan je hem voor coal gaan kopen als je hem nog niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Zelfde als moskva vorig jaar.
Maar eens werk maken van de GK dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Nu online
In principe heb je tijd zat en daarnaast verdwijnt het schip niet uit het spel. Ik ben een fan van de GK, maar zie het probleem niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Cardinal schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:36:
In principe heb je tijd zat en daarnaast verdwijnt het schip niet uit het spel. Ik ben een fan van de GK, maar zie het probleem niet zo
Zeker tegenwoordig met die eco/special flags niet.
Als je er ff voor gaat zitten is het in een weekend prima te doen.
10k+ XP potjes zijn geen zeldzaamheid meer.

Grootste obstakel zijn je teams. Ik ben zelf maar even een paar dagen gestopt na een WR vn 35% bij de laatste 60 potjes. Dat leverde vooral veel frustraties op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Nu online
Klinkt bekend. Ik heb met de Chkalov een WR van 28%. Het is een idioot goede carrier en sta steevast bovenaan, maar die yolo potatoes van een team members... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:29
Zojuist heb ik uit het niets een perma camo voor Nevskiy gekregen? Ik wist dat mensen die een perma camo voor Moskva hadden deze zouden krijgen in de update waar Khabarovsk special zou worden, maar ik heb nooit een perma camo voor Moskva gehad. Iemand anders ook?

Edit: Nu ook een melding in-game dat eigenaren van de Moskva met een perma camo die van Nevskiy krijgen. Maar iedereen die Mosvka had heeft nu een Moskva met een perma camo, dus daar zal wel iets fout gaan.

[ Voor 28% gewijzigd door Pyramiden op 13-10-2021 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3Eagle
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 16:32
Inderdaad, ik log in en krijg ook de perma camo terwijl ik deze voorheen niet had voor de Moskva.

Ik ben benieuwd hoe snel ze het door hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Technisch gezien stond dat in de aankondiging, maar ik ging ervanuit dat ze bedoelde dat je een aangekochte permacamo moest hebben. Maar ik klaag niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th3Eagle
Dat is ook de bedoeling:
All players who had any permanent camouflages for Moskva on their accounts at the time of the release of Update 0.9.5 will receive the Type 20 permanent camouflage for A. Nevsky within a week after the release of Update 0.10.9. Those who already have the Type 20 camouflage will be compensated with 5000 doubloons.
WG heeft duidelijk een fout gemaakt waardoor iedereen die nu een Moskva bezit met perma camo (duh want het is nu een premium) compensatie krijgt in de vorm van een camo voor de Nevsky of 5k doubloons.

Hopelijk laten ze het zo, verwacht het niet. We zullen zien :D

Update: ik kreeg dag dag erna een melding in de trend van "items die je door een fout heb ontvangen zijn verwijderd". Dan Kun ze opeens snel zeg :+

Recht had ik er niet op, dus klagen mag niet ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Th3Eagle op 16-10-2021 09:32 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
ik wilde deze jullie niet onthouden

YouTube: Schlieffen Secondary $hitshow

hoe echt hoe is die door de playtest heen gekomen (ik geef toe dit is wel echt heel extreem)

[ Voor 26% gewijzigd door Wognummer op 22-11-2021 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th3Eagle
Wognummer schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:17:

hoe echt hoe is die door de playtest heen gekomen (ik geef toe dit is wel echt heel extreem)
Kom op, dit soort dingen zijn toch pure clickbait. In random ga je dit never nooit krijgen. Als dit de nieuwe CB of KoTs meta word dan is er gelijk een ban op het schip en is het ook opgelost.

Misschien is een triple div wat OP. Deze map lijkt ook wat kleiner gezien de schepen al snel binnen range zijn. Waarschijnlijk ook niet vergelijkbaar met de echte situatie in random.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flix20
Th3Eagle schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:33:
[...]

Kom op, dit soort dingen zijn toch pure clickbait. In random ga je dit never nooit krijgen. Als dit de nieuwe CB of KoTs meta word dan is er gelijk een ban op het schip en is het ook opgelost.

Misschien is een triple div wat OP. Deze map lijkt ook wat kleiner gezien de schepen al snel binnen range zijn. Waarschijnlijk ook niet vergelijkbaar met de echte situatie in random.
Hadden het er hier in de clan ook over, dat Flambass wel erg verzuurd geworden is.
Ik kijk z'n content haast niet meer. Is alleen maar gal spuwen hoe verschrikkelijk WG en WoWs geworden is dit dat. Je ziet gewoon dat ie er ongelukkig van wordt.
Stop dan met spelen kwal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3Eagle
Flix20 schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:39:
[...]

Hadden het er hier in de clan ook over, dat Flambass wel erg verzuurd geworden is.
Ik kijk z'n content haast niet meer. Is alleen maar gal spuwen hoe verschrikkelijk WG en WoWs geworden is dit dat. Je ziet gewoon dat ie er ongelukkig van wordt.
Stop dan met spelen kwal...
Helemaal mee eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Wognummer schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:17:

De slachtoffers stonden al 0-5 achter. Dus ze waren duidelijk de slechtere partij. Vervolgens doen ze iets wat verder nooit kan (zoveel van één schip type in een gevecht, ik ken nog wel wat meer die dan OP zouden zijn). Ik hoop niet dat straks de verliezers goede spelers blijken te zijn, maar ik betwijfel het: Ze openen vuur op de eerste Schlieffen. En zoveel van hun salvo's komen nog geen eens in de buurt, waar mikken ze op?

En dat niet alleen, we zien direct aan het begin al een Gearing volledig in open op redelijk korte afstand vuren. Waarom in hemelsnaam? Wat denk je dat er gebeurd tegen 10 Kurfursts als je dat doet? (Of hell 10 van welk schip dan ook). Gelukkig hebben we nog een drietal Austins in smoke. Oh nee, wacht. Wat om 2:44 zie je al een Austin die de smoke heeft verlaten om close range tegen een volledig team Schlieffens te chargen. Op 5 minuten nog een Vermont die full broadside gaat op korte afstand ipv al om te draaien en weg te rennen. Uiteraard een Vermont gaat niet lang voor Schlieffen blijven, maar je kan iig iets proberen.

Ik weet niet wat die tegenstanders aan het doen waren, maar het was iig geen serieuze poging om fatsoenlijk te spelen. Pak 10 sniper BBs en CV voor spotting. Draai om en zover als mogelijk houd range. En de helft van de Schlieffens zijn waarschijnlijk dood voor ze uberhaupt in secondary range zijn. Met Kurfursts was het resultaat niet anders geweest. Hell met Bismarcks was het resultaat niet anders geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Volgens mij speelt ie ook veel minder uren dan voorheen. Ik zie hem nu ook AoE4 doen :+

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-07 13:27
Na een pauze van een paar maand ben ik weer wat gaan spelen. Moet eerlijk zeggen dat hij mij redelijk bevalt. Minder CV's dan daarvoor en dat maakt het voor mij al een stuk prettiger om te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kawarules
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11:57
Hij is er weer; een jaar lang (360 dagen) Warships premium account voor €39,39 (50 % korting) :P

https://eu.wargaming.net/shop/wows/specials/sh_36/

Ook nog in het spelzelf in de Armory onder Featured 360 dagen voor 12000 doubloons (weer 50% korting)

[ Voor 25% gewijzigd door Kawarules op 23-12-2021 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgj82
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:48

jgj82

Ja, maar = nee

Eénmalige code die ik van Wargaming via email gekregen heb voor een onbekende goodie:

First come, first serve!

Qoute even met "claim", zodat anderen niet gefrustreerd achterblijven! :P

[ Voor 20% gewijzigd door jgj82 op 31-12-2021 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
jgj82 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:23:
Eénmalige code die ik van Wargaming via email gekregen heb voor een onbekende goodie:

First come, first serve!

Qoute even met "claim", zodat anderen niet gefrustreerd achterblijven! :P
helaas was ie al geclaimed :(

ik verwacht dat diegene die hem geclaimed heeft wel even komt opbiechten wat ie er van kreeg })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3Eagle
Wognummer schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 13:07:
[...]

helaas was ie al geclaimed :(

ik verwacht dat diegene die hem geclaimed heeft wel even komt opbiechten wat ie er van kreeg })
De code is een small Santa container.

Iedereen heeft een e-mail gehad met twee codes. 1 voor jezelf en 1 voor een vriend.

Echter kan iedereen maar 1x een code invoeren. Je eigen code en de tweede kan dus niet. Ook niet die van een ander als je, je eigen code heb gebruikt.

Even in je spam kijken als je geen e-mail heb ontvangen ;)

Zoniet, dan staat Reddit er vol mee :D

[ Voor 3% gewijzigd door Th3Eagle op 31-12-2021 13:21 . Reden: Typ foutje ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wognummer
Th3Eagle schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 13:19:
[...]

De code is een small Santa container.

Iedereen heeft een e-mail gehad met twee codes. 1 voor jezelf en 1 voor een vriend.

Echter kan iedereen maar 1x een code invoeren. Je eigen code en de tweede kan dus niet. Ook niet die van een ander als je, je eigen code heb gebruikt.

Even in je spam kijken als je geen e-mail heb ontvangen ;)

Zoniet, dan staat Reddit er vol mee :D
dank voor de verheldering, ik heb WG al 27 euro toegeschoven voor 8 santa containers

ben niet teleurgesteld :+

een salem
een musashi
een enterprise

w00t omg lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
Ik heb sterk het idee dat turn off "Automatic Collision Avoidance" niet altijd doet wat het zegt...

Ik deed net een potje met een DD. Lag neutraal in een wolk bij een bergje. Op het moment dat ik gas geef staat het ding vol rechts af te sturen terwijl links af indrukte op het keyb. Ik word er best moedeloos van. Vooral als het er voor zorgt dat ik geen torps kan ontwijken.

Iemand nog een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Tazzy schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 13:58:
Ik heb sterk het idee dat turn off "Automatic Collision Avoidance" niet altijd doet wat het zegt...

Ik deed net een potje met een DD. Lag neutraal in een wolk bij een bergje. Op het moment dat ik gas geef staat het ding vol rechts af te sturen terwijl links af indrukte op het keyb. Ik word er best moedeloos van. Vooral als het er voor zorgt dat ik geen torps kan ontwijken.

Iemand nog een idee?
Ja, feature uitzetten. Ik heb dat nog nooit gebruikt en je krijgt voldoende waarschuwingen als je een berg nadert.

Edit: Ok... niet begrepen wat je schreef volgens mij. Heb je de optie nu AAN of UIT staan? Automatisch sturen van mijn schip heb ik niet eerder meegemaakt.

[ Voor 11% gewijzigd door Sircuri op 04-01-2022 19:10 ]

Signature van nature

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Sircuri schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 19:09:
[...]

Ja, feature uitzetten. Ik heb dat nog nooit gebruikt en je krijgt voldoende waarschuwingen als je een berg nadert.

Edit: Ok... niet begrepen wat je schreef volgens mij. Heb je de optie nu AAN of UIT staan? Automatisch sturen van mijn schip heb ik niet eerder meegemaakt.
Je doorgestreepte oplossing is de juiste, uitschakelen :P . Hij stuurt automatisch als hij aan staat, wat de default is. En als dat nou juist ging was het één ding, maar vaak genoeg niet juist. Ik heb liever keertje extra beachen dan schip wat weer eens gaat sturen als ik het niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Wognummer schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 13:37:
[...]

dank voor de verheldering, ik heb WG al 27 euro toegeschoven voor 8 santa containers

ben niet teleurgesteld :+

een salem
een musashi
een enterprise

w00t omg lol
Nice!

1x "Santa's Mega Gift" container gaf mij:
https://wiki.wargaming.net/en/Ship:Viribus_Unitis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
eigenlijk deed ik het om de musashi maar die Salem is ook echt leuk!

is dat niet dat schip waar er met de vorige containers zo een rel om was :+

[ Voor 11% gewijzigd door Wognummer op 05-01-2022 21:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:15
Mijn te delen code van de New Year bonus:
https://eu.wargaming.net/...us_mode=22NYF-EY58C-KEPYU

Graag even melden als je hem gebruikt hebt :).

Edit: code gebruikt.

[ Voor 9% gewijzigd door Capa op 06-01-2022 10:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tesedar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09 13:05
Capa schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 10:01:
Mijn te delen code van de New Year bonus:
https://eu.wargaming.net/...us_mode=22NYF-EY58C-KEPYU

Graag even melden als je hem gebruikt hebt :).
thx voor de code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Feature staat uit, maar blijf het gevoel houden dat het schip zelf een koers kiest als ik geen waypoint zet voor autopilot. Net ook even snel een post-lunch potje, ik sta ingezoomed op een schip & in de aanval. Koers was langs een rots. Krijg toch collision warning, staat het roer ipv rechtdoor - vol naar rechts de rots in?!

[ Voor 5% gewijzigd door Tazzy op 06-01-2022 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Tazzy schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:00:
Feature staat uit, maar blijf het gevoel houden dat het schip zelf een koers kiest als ik geen waypoint zet voor autopilot. Net ook even snel een post-lunch potje, ik sta ingezoomed op een schip & in de aanval. Koers was langs een rots. Krijg toch collision warning, staat het roer ipv rechtdoor - vol naar rechts de rots in?!
Waypoints? Het zal wel aan mij liggen, maar al die automatische features gebruik ik echt niet. Dus ook waypoints zet ik niet. Dikke kans dat die dan inderdaad probeert een logische route langs obstakels te plannen. Mijn advies: ga zelf varen dan heb je al die problemen niet.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Sircuri schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 14:39:
[...]

Waypoints? Het zal wel aan mij liggen, maar al die automatische features gebruik ik echt niet. Dus ook waypoints zet ik niet. Dikke kans dat die dan inderdaad probeert een logische route langs obstakels te plannen. Mijn advies: ga zelf varen dan heb je al die problemen niet.
ja maar ik vaar in CV ;) :+ als ik dat doe dan gebruik ik ze echt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3Eagle
Tazzy schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:00:
Er zijn drie opties:
1. Aan
2. Uit maar aan wanneer ingezoomd
3. Volledig uit

Kijk even of 2 niet aanstaat. Post anders een screenshot van je settings.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Wognummer schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 14:40:
[...]

ja maar ik vaar in CV ;) :+ als ik dat doe dan gebruik ik ze echt wel
Ah, dan zal ik de tekst aanpassen. "Vaar zelf in een echt schip" :+ CV's vallen daar niet onder inderdaad.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iA4dREi-JoDrKOTmc8AYzMg9KZs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UfXZNSK2ck2mcVEtWk9XXUFb.png?f=user_large

Helemaal uit zou ik zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3Eagle
Dat is goed ingesteld. Vreemd dat je problemen ervaart.

Autopilot staat gewoon uit? Die is nogal buggy.

Gekke vraag maar weet je zeker dat je niet achteruit vaart en links en rechts door elkaar haal? Of dat je onderwater al grond raakt waardoor je schip niet kan keren of rechtdoor kan varen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
dat weet ik zeker, begon aan mezelf te twijfelen of ik toch niet perongelijk op het keyboard zat te drukken. Probeer nu bewust mijn keyb los te laten... toch zelfde ellende :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• PcDealer
Woei! Graf bevrijd uit een gratis Santa's gift container:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bsOr8jqHdJOvPwtkH8A6IOP9T7Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GzK6yrOQJQtvo8qOHxZU5gGA.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th3Eagle
PcDealer schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:01:
Woei! Graf bevrijd uit een gratis Santa's gift container:
[Afbeelding]
Nice zeg. Gefeliciteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Sinterklaas, wie kent hem niet?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fJ-YwruCFFBMgle1IaWLTol7ED4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QZZgAz31rumOhh8uCL0Y2NSC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 15:22
Historisch gezien past ie natuurlijk niet in het rijtje: Michiel de Ruyter, Maarten Tromp, Heemskerck enz. Toch associeert bijna iedereen hem wel met een boot ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Postmen schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:00:
Historisch gezien past ie natuurlijk niet in het rijtje: Michiel de Ruyter, Maarten Tromp, Heemskerck enz. Toch associeert bijna iedereen hem wel met een boot ;-)
zou het in de toekomst niet mogelijk worden om je schepen een andere naam te geven?

sinterklaas captain of Pakjesboot 12 :+

ik ben klaar voor mn eerste steel schip maar keuze stress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Wognummer schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:39:
[...]

zou het in de toekomst niet mogelijk worden om je schepen een andere naam te geven?

sinterklaas captain of Pakjesboot 12 :+

ik ben klaar voor mn eerste steel schip maar keuze stress
Die is nu zo lastig nog niet;
1)stalin
2)bourgon
3)ragnar of shiki
4)sparen.

En omdat een lijstje zonder onderbouwing gewoon kut is:
Stalin staat er veruit het langste op en is het meest populair. Ergo kandidaat om als eerste uit de shop te verdwijnen. Daarnaast nog steeds een erg goed schip en je captain(kutz) goed te combineren met Petro of Kremlin.
Bourgogne is zeer solide BB met uitstekende pen waardes. Alleen geen overmatch.
Ragnar is zeker competitieve erg sterk maar moet je speelstijl liggen.
Shikishima is een leuk gimic schip. Maar als je Yama al hebt zou ik de andere voorrang geven.
Austin is vooral memes maar verder mwa.
FDR is heel naar om tegen te spelen maar CVs moeten gewoon oprotten :+

[ Voor 44% gewijzigd door Flix20 op 03-02-2022 14:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
Flix20 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:41:
[...]

Die is nu zo lastig nog niet;
1)stalin
2)bourgon
3)ragnar of shiki
4)sparen.
op zicht niet maar al snel bang de verkeerde te kopen haha

ik denk dat het bourgogne idd word of nog even doorsparen

incomparable is me net te squishy

stalin lijkt me teveel op petro of zit ik dan echt totaal verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
Wognummer schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:46:
[...]

Dit zal je wellicht helpen.

Maar Stalin en Petro zijn inderdaad redelijk vergelijkbaar.
Alleen is Stalin beter op long range gezien de PEtro meer een med-short range schip is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postmen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 15:22
Stalin lijkt op Petro, maar in tegenstelling tot Petro hoef je bij Stalin geen foutje te maken... dan ben je weg! Ik speel het liefst in een cruiser, dus heb daarom wel gekozen voor Stalin, geen spijt van!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
Postmen schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:58:
Stalin lijkt op Petro, maar in tegenstelling tot Petro hoef je bij Stalin geen foutje te maken... dan ben je weg! Ik speel het liefst in een cruiser, dus heb daarom wel gekozen voor Stalin, geen spijt van!
Broadside geven in Stalin kan je flink voor gestraft worden ja.
Waar je in een Petro ... sja, Petro dingen kan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th3Eagle
Wognummer schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:46:
[...]

Bourq is een leuk schip met veel tools. Klein kaliber is het enige nadeel tov andere T10 BB.

Afhankelijk van je build kan je met speedboost 40 knopen halen.

Met de reloadbooster kan je mensen flink afstraffen die een foutje maken.

Speelt een beetje als flankende battlecruiser. Tenminste imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaut
Tip: heb je Free xp over?
https://www.reddit.com/r/..._kurfurst_and_khabarovsk/

Hopelijk telt GK en Preussen beide mee voor de 5 te onderzoeken Research Bureau schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-09 17:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ef3yoMdi8qWIzOMgGzzGt-G-gx0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QWgjnOLk4ZyrPy6ajCeixKa2.jpg?f=fotoalbum_large

Eerste draw sinds ik WOWS ben beginnen spelen in 2015 :) Gelukkig mijn ster gesaved.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Laatst online: 15:56

PinusRigida

I put the p in pool.

In hoeverre verschillen de schepen van deze PC versie met de Mobile versie van de game?

Ligt dat ongeveer gelijk of kan het zomaar zijn dat een bepaald schip in de éne game totaal anders kan uitpakken dan in de andere game, mobile >><< pc?

Omdat ik dit spel vooral mobile speel (World of Warships Blitz) en ik vind het superleuk maar battles van 5 à 7 minuten halen me telkens uit m'n drive, ik wil het graag wat langer, ik heb de PC versie in bezit, maar gezien ik zelden nog een laptop gebruik (behalve voor het werk) game ik dus ook nog zelden op laptop.

Waarom deze vraag:
- omdat ik wel graag wat meer op laptop zou gamen nu ik m'n vrouw haar handig lichte laptop op schoot kan zetten i.p.v. mijn 3,8kg zware Asus ROG die continu in stopcontact moet zitten wegens kapotte accu....

...- en ik dus in de mobile game al een hele vloot heb, waarvan ik weet welk schip + modules voor mij een winnende combo zijn, en ik dus op de PC versie diezelfde combinatie zou willen gebruiken indien schepen vergelijkbaar zijn...

...maar dat weet ik niet zeker, stel dat schepen compleet anders spelen dan in de mobile game, is het van weinig nut dat ik voor exact dezelfde schepen begin te grinden...

(en ik hou niet zo van grinden zonder zeker te weten of het resultaat me zal bevallen of niet.) :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MarcoB66
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22-08 22:32

MarcoB66

WoWs clan: [GF-NL]

Wargaming gaat weg uit Rusland en Belarus.
https://wargaming.com/en/news/business-operations-worldwide/

ben benieuwd wat dit verder betekend voor de (door) ontwikkeling van WoWS.

warships.net/MarcoV_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ff deze geweldige game wat verse leven inblazen.. Na 12 jaar WOT, 65k battles en alles te hebben uitgespeeld ben ik aan WOWS begonnen op de PC. Snap er nog niet alles van, qua crew en trainen, vlaggen shit etc, maar ben nu al verslaafd... Wil nu ook 1 degelijke premium ship kopen, maar wat is leuk/handig voor een beginner ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Nu online
@FSXnoob Het meest praktisch is een trainer voor een schip lijn die je leuk vind, maar de meest OP die je momenteel kan kopen IMHO is een Chkalov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Cardinal schreef op zondag 4 december 2022 @ 21:41:
@FSXnoob Het meest praktisch is een trainer voor een schip lijn die je leuk vind, maar de meest OP die je momenteel kan kopen IMHO is een Chkalov.
eens met kijken wat je leuk vind maar ik zou eerst wat lijnen spelen tot zeg t6 dat zou niet zo lastig moeten zijn of miss T5 en daar dan een premium van aanschaffen

of je gaat in de Santa loterij en kijkt of de goden je een premium gunnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
Ik zou idd het geld wat ik aan een premium uit zou geven stoppen in Santa containers.
Grote kans dat je meer dan 1 schipt "krijgt" en daarnaast nog nuttige dingen als boosts e.d. En bovendien kans op schepen die regulier nooit meer te krijgen zijn. (tot het geld op is bij WG :P )

That said zou ik uberhaubt niets meer uitgeven aan WoWs en de enige reden dat ik het volg is om te kijken welke gekkigheid WG nou weer verzint. Tot dusver stellen ze niet teleur :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
Ik zou het geld voor een premium schip uitgeven aan premium tijd.
Als je nu een T8/9 schip gaat kopen en daar direct mee verwacht te kunnen spelen ga je heel snel uitgespeeld zijn met het spel.

Zou zelf adviseren om eerst een potje of 100-500 gespeeld te hebben. Dan weet je ook welke klasse je leuk vind om te spelen en hoe je daarmee moet spelen, en vooral ook hoe niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:54
Je zal sowieso eerst zelf moeten bepalen wat je leuk vindt. Zoals @Wognummer al aangeeft kan je diverse lijnen spelen om te kijken wat een beetje bij je past. Ik ken iemand met 6k random battles en die heeft 0 potjes met carriers gespeeld en 100 potjes met destroyers. Dan kan ik wel zeggen dat Groningen leuk is, maar diegene zal daar waarschijnlijk 0 plezier aan beleven.

Tevens merk je dat wanneer spelers te snel 1 lijn rushen, of gelijk een tier 8 of hogere premium kopen, dat ze helemaal af worden gemaakt in die potjes. Vaak voegen ze ook weinig toe aan de teams. Dit zal je misschien vanuit WoT ook wel kennen.

Verder weet je nooit welk idee WG nu weer van stal haalt, dat zal bij WoT ook wel zo zijn geweest. Het kan zomaar zijn dat jouw favoriete (premium) schip van de ene op de andere patch obsoleet wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Pfffft.... Al die botgames zijn zo saai :+
Maar moet ze doen met alle T5-10... We willen natuurlijk geen steel of coal mislopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th3Eagle
TheBrut3 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 15:59:
Pfffft.... Al die botgames zijn zo saai :+
Maar moet ze doen met alle T5-10... We willen natuurlijk geen steel of coal mislopen.
Gebruik je niet de rewards om het te versnellen? Scheelt enorm veel tijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Th3Eagle schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 16:02:
Gebruik je niet de rewards om het te versnellen? Scheelt enorm veel tijd
Rewards versnellen, wat? Ik heb denk iets gemist. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th3Eagle
TheBrut3 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 16:14:
[...]

Rewards versnellen, wat? Ik heb denk iets gemist. :+
Bij meer als 400bxp krijg je 1 reward ticket om een ander schip af te tikken. 800bxp krijg je er twee, waarschijnlijk heb jij genoeg schepen (300+) om ook een derde te krijgen bij 1000bxp

[ Voor 6% gewijzigd door Th3Eagle op 17-12-2022 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Th3Eagle schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 16:16:
Bij meer als 400bxp krijg je 1 reward ticket om een ander schip af te tikken. 800bxp krijg je er twee, waarschijnlijk heb jij genoeg schepen (300+) om ook een derde te krijgen bij 1000bxp
Ahh, handig! Dat is inderdaad nieuw voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3Eagle
TheBrut3 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 16:34:
[...]

Ahh, handig! Dat is inderdaad nieuw voor mij.
Links in je haven UI staat ook rewards. Waarschijnlijk heb je er al een paar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Ded game!

Even Leeuw wat bekendheid geven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3Eagle
"here we go" wat een baas zeg :)

Straatvader heeft zeker nog steeds last van zijn rug na die carry 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
Dat is ook echt het engie leuke nog aan WoWs, de filmpjes en het geplas op WG :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3Eagle
vassago schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 12:55:
Dat is ook echt het engie leuke nog aan WoWs, de filmpjes en het geplas op WG :P
Vergeet de maandelijkse container niet. Ik heb al 2x op een rijd Detonation signals. Zo fijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
Th3Eagle schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 14:33:
[...]
Vergeet de maandelijkse container niet. Ik heb al 2x op een rijd Detonation signals. Zo fijn...
Dat ik dit nog mag lezen en me af moet vragen of het sarcasme is. :o

Voor de beginnende spelers, vroeger kreeg je ze bij een detonatie en baalde je als je ze kreeg. Nu moet je ze kopen en zijn ze wel welkom in een container.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3Eagle
vassago schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 14:59:
[...]

Dat ik dit nog mag lezen en me af moet vragen of het sarcasme is. :o

Voor de beginnende spelers, vroeger kreeg je ze bij een detonatie en baalde je als je ze kreeg. Nu moet je ze kopen en zijn ze wel welkom in een container.
Ik speel tegenwoordig 2-3 potjes in de week.

De voorraad:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iGP-XINQig6-KN976Hi00yK-Kcc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PbZTsqHE7mYebaRM7q34Enyu.jpg?f=user_large

Dus nee, niet welkom in een container. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik gebruik die Signals ook niet. Enige die handig zijn, zijn de verkorting van fire en flood. Met de nadruk op handig, want ik heb niet echt het idee dat ik die signals nodig heb in een battle.

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Na een jaar of 3 nauwelijks gespeeld te hebben verlopen komende maand eindelijk mijn premium dagen :+

Deze week het spel weer gestart, maar wat is het toch kansloos geworden met subs. Zo jammer dat het spel kapot is gemaakt omdat WG de gekste verzonnen schepen wil pushen en ook per se subs wil. De middelste tiers waren al redelijk dood, maar lijken nu helemaal overleden. En de playerbase.... Roder dan de gemiddelde tomatenkwekerij.

Las trouwens de blog van de Kitakami. Aardige resource sink heeft WG gemaakt!
https://blog.worldofwarsh...Wc4YO3bPzGOUZymrqKM20l314

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3Eagle
TheBrut3 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 09:27:
Na een jaar of 3 nauwelijks gespeeld te hebben verlopen komende maand eindelijk mijn premium dagen :+

Deze week het spel weer gestart, maar wat is het toch kansloos geworden met subs. Zo jammer dat het spel kapot is gemaakt omdat WG de gekste verzonnen schepen wil pushen en ook per se subs wil. De middelste tiers waren al redelijk dood, maar lijken nu helemaal overleden. En de playerbase.... Roder dan de gemiddelde tomatenkwekerij.

Las trouwens de blog van de Kitakami. Aardige resource sink heeft WG gemaakt!
https://blog.worldofwarsh...Wc4YO3bPzGOUZymrqKM20l314
WG heeft de hele economie beetje bij beetje aangepast om de wallets leeg te trekken van de oude garde. Ergens was het ook wel heel makkelijk om credits te verdienen :+

Wat mij vooral irriteer is het overdaad aan events en gekoppelde currency. Ze overladen spelers en veroorzaken veel verwarring en FOMO. Typisch voor de F2P branch zoals bekend van mobiele games.

Niet dat ik er nog wat mee doe. Volgende week vrijdag afgesproken voor een borrel en WoWs. De laatste keer "lanparty" hebben we na twee steamrols tegen ons de laptops uit gezet en over gegaan op de borrel :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik heb ook de EU KotS finale gekeken en kijk nu international group stage. Dan zie je weer hoe leuk het spel kan zijn zonder CVs en subs en met wat tactiek van en een decent team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:50
Account jaren terug verkocht beste wat ik gedaan heb volgens mij :)

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawarules
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11:57
Deze week nog in de aanbieding: 1 jaar voor 12000 doubloons

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h7fQINrDar1A_ktVHM0K6LSw5GY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A3KLty2GD1mWmkNfrMyPqkNT.jpg?f=fotoalbum_large

Geldig t/m 21 December

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HXcwKtJGmHUNLxm4V5sMB5or_Iw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bvwXGodnArLOKLlwcCAmlr7t.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Asking for a friend :+ ik heb de resources om de kitakami aan te kunnen schaffen maarja twijfels :+ ik doe er denk ik te weinig mee maarja het is wel een kitakami haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Absurd die geldklopperij. Heb een half miljard aan credits en kan het niet eens gebruiken voor een schip als dit. Dus ga het ook niet eens proberen. En verder... de Kitakami is een papieren bootje... leuk al die torps, maar je moet niemand tegenkomen. Met mijn Smolensk maak ik gehakt van dat bootje. En nee, die 40 torps zijn absoluut niet gevaarlijk. De spread is redelijk groot, dus je vaart er vrij makkelijk tussendoor :+
Ik vermoed in de handen van een skillful speler, zal het een ander verhaal zijn. Tot nu toe in ieder geval niet onder de indruk van de spelers die ik met dat ding zie spelen.

[ Voor 17% gewijzigd door Sircuri op 18-12-2023 21:36 ]

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Sircuri schreef op maandag 18 december 2023 @ 21:35:
Absurd die geldklopperij. Heb een half miljard aan credits en kan het niet eens gebruiken voor een schip als dit. Dus ga het ook niet eens proberen. En verder... de Kitakami is een papieren bootje... leuk al die torps, maar je moet niemand tegenkomen. Met mijn Smolensk maak ik gehakt van dat bootje. En nee, die 40 torps zijn absoluut niet gevaarlijk. De spread is redelijk groot, dus je vaart er vrij makkelijk tussendoor :+
Ik vermoed in de handen van een skillful speler, zal het een ander verhaal zijn. Tot nu toe in ieder geval niet onder de indruk van de spelers die ik met dat ding zie spelen.
ik heb een zwakte voor de yolo emilio

laat ie nou hetzelfde kunnen :+ maar het kost me idd veeeel te veel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik zou hem ook niet kopen als je nog niet de andere leuke coal/steel/RP schepen hebt. Voor mensen die 20k battles hebben is het wel een leuke resourceburn, die hebben waarschijnlijk toch in overvloede.
En hetzelfde als de Emilio zie ik hem ook niet echt doen. Torps laden par launcher, dus het duurt even voor je alles hebt. Verder is de Emilio vele malen sneller en het is geen cruiser (dus geen citadel).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
En het clan battle seizoen is weer begonnen! Iedereen succes met de jacht naar staal en de paarse hurricane clantag!

Voor iedereen die dat niet speelt; probeer het! Vaak best gezellig en de makkelijkste manier om staal te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19
Al lang geïnteresseerd geweest in dit spel en kwam er toevallig achter dat deze gratis was op zowel Steam (PC) als op PS5 maar dan de Legends versie.

Nu vraag ik me af welke variant ik het beste kan spelen, ik vind het vooral leuk om uiteindelijk die super battleships te unlocken maar in Legends lijken die er niet in te zitten. Maar als ik hier zo lees moet je heel veel tijd en of Doublons erin steken om die te unlocken of valt dat eigenlijk wel mee?

Altijd al met de Yamato een vette broadside willen geven _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Nu online
Wows is een grind game, nee je hoeft er geen geld aan uit te geven, als je maar geduld hebt. Ik heb met minimale investering een groot deel van de schepen die ik wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
Vlassie1980 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 08:54:
Al lang geïnteresseerd geweest in dit spel en kwam er toevallig achter dat deze gratis was op zowel Steam (PC) als op PS5 maar dan de Legends versie.

Nu vraag ik me af welke variant ik het beste kan spelen, ik vind het vooral leuk om uiteindelijk die super battleships te unlocken maar in Legends lijken die er niet in te zitten. Maar als ik hier zo lees moet je heel veel tijd en of Doublons erin steken om die te unlocken of valt dat eigenlijk wel mee?

Altijd al met de Yamato een vette broadside willen geven _/-\o_
Persoonlijk kon WoWs Legends mij niet zo bekoren. Kwam bij mij een beetje over als de kiddo versie van de PC versie.
Daarnaast was Legends heel uitgekleed.
Nu moet ik wel zeggen dat dit ruim 4 jaar geleden is geweest dat ik het een kans heb gegeven.
Ik had gehoopt dat de PS5 versie mij meer zou trekken, want ik zit liever beneden op de bank dan dat ik mezelf boven afzonder op kantoor maar helaas.

Wat betreft grinden; ja het is een grindfest. En daar gaat premium/dubloons weinig aan veranderen, je gaat er alleen sneller doorheen.
Maar je moet in het begin ook niet tesnel door de tiers heen willen racen. Je kan beter een x aantal schepen richting T8 brengen zodat je het spel goed door begint te krijgen, maar ook uitvindt welke classe en speelstijl je het leukst vind.

Pagina: 1 ... 128 129 Laatste