DaniëlWW2 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 19:49:
[...]
De Nederlandse lijn is gewoon slecht en de Zeven Provinciën is de enorme grind + circa €15 die je ook nog moet betalen, niet waard. Ze bieden werkelijk niks goeds of bijzonders en leggen het af tegen veel andere, toch al mindere lijnen. Zelfs de Duitse kruisers lijken gewoon beter te zijn, en WG is al jaren bezig om alles wat Duits is, volledig de grond in te beuken. Misschien is het voor T10 iets beter dan de Japanse Zao maar WG haat dat schip echt.

Eeh, de hindi vind ik anders echt een heerljk schip!
Is nog steeds één van de betere consistent DPM monsters.
Maar ik zou de game niet meer oppakken. De WoWS van beta of de eerste jaren, die leuke en aantrekkelijke game, bestaat niet meer.
De game is echt grondig verpest met stupide na stupide beslissing zoals de vliegdekschepen, onderzeeboten, commander rework of natuurlijk de soms echt belachelijk overpowerde Soviet schepen, want de developer is Russisch. Er zit nu al enkele maanden een flinke torpedo bug in de game, je salvo's vallen al tijden willekeurig te kort, er is soms een flinke desync tussen waar je schiet en waar de granaten inslaan en dan hebben we het nog niet gehad over willekeurig gegoochel met wat een inslag zou moeten doen.
Beetje bekrompen reactie in mijn ogen.
Misschien komt het dat ik nu ongeveer anderhalf jaar structureel veel speel, en daardoor niet het 'vroeger was alles beter' gevoel heb, maar ik beleef nog echt een hoop plezier aan de game.
Ik heb een maandje of 2/3 gespeeld toen de game in vroege beta zat. Daarna dus tijden niet meer gespeeld.
Ja, CVs zijn rete frustrerend als die het op jou gemunt heeft.
Ja, de torp bug is vervelend (is die trouwens niet met 10.7 verholpen)
Maar om de hele game nu als een smeulende hoop mest af te schilderen doe je de game ook tekort aan mijns inziens.
Subs zie ik ook wel tegenop maar heb hier nog geen ervaring mee dus kan niet zeggen dat ik daar al echt een mening over heb.
Wat de OP russische schepen sja... iedere multiplayer game heeft wel een OP iets.
In Battlefield 3 speelde iedereen met de M16A3, BF4 de M416, in CoD heb je vast ook wel OP wapens.
Als je daar competitief speelde, speelde 90% v/d spelers met die wapens.
Dat is hier in WoWs gewoon anders ivm speelstijl.
Ja, een petro en Kremlin zijn OP te benoemen in randoms, maar als je naar competitief kijkt, zie je bijvoorbeeld een Ohio meer dan een Kremlin.