Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:56
"Each squadron consists of only one attacking flight."

En de game is ontworpen om (ten minste) 1 strike door te laten, en 1 strike per keer zal ook een hoge alpha betekenen.
Ik kan niet wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

vassago schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:03:
"Each squadron consists of only one attacking flight."

En de game is ontworpen om (ten minste) 1 strike door te laten, en 1 strike per keer zal ook een hoge alpha betekenen.
Ik kan niet wachten :+
De T10 heeft ook maar max 152K alpha met 8x rocket planes. O-)
Die zijn niet eens zoveel langzamer, maar hebben wel minder health. Toch lijkt me dat potentieel echt gestoord tegen een torpedobootjager...

De torpedobommenwerker lijkt al minder volstrekt gestoord en er zijn wel skip bombers i.p.v. duikbommenwerpers.
https://www.reddit.com/r/...h53/t10_ru_cv_comparison/

Je zal een Dutch cruiser main moeten worden. Die schepen hebben potentieel genoeg dakka om niet na een strike terug naar je haven te kunnen. :z

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:28
Was er tijdens wo2 niet een Nederlands schip die half af was en door tekorten maar helemaal volgegooid hadden met anti lucht afweer geschut? Dat zal wel moeten werken tegen vliegdekschepen :P...

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bhaarlem
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 08-10-2023
T4 kruiser De Ruyter geven ze nu weg bij Prime Gaming. Inclusief commandant (Johannes Kouwenaar) met 6 skill punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:57
bhaarlem schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 23:04:
T4 kruiser De Ruyter geven ze nu weg bij Prime Gaming. Inclusief commandant (Johannes Kouwenaar) met 6 skill punten
die krijg je dan neem ik aan pas als het allemaal uit is? ik zie hem nog niet in port nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktov
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 12:19
Wognummer schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 08:27:
[...]

die krijg je dan neem ik aan pas als het allemaal uit is? ik zie hem nog niet in port nl
ja hoor staat bij mij gewoon in de haven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 14:11
Niets van te merken :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9qCTHphgqBP5A3zYxJzdMqe3du4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CDsOk3uKuhtTp3BFPHDPHpTI.png?f=fotoalbum_large

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
inmiddels na 3 keer inloggen ligt hij hier idd ook in port :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhaarlem
Ik heb gisteren avond snel 1 potje (T5) gedaan met De Ruyter. Ik was de enige in beide teams. Dus ik hoopte dat ie wat exclusiever zou blijven. Ijdele hoop zie ik al ;). 1 potje zegt nog niet zo veel maar hij speelde dat ene potje al best aardig.

Als de lijn zo echt uit komt, krijgen we er hopelijk ook een haven bij? Rotterdam of den Helder vermoed ik?

Ik zie de natie nog niet in de tree staan. Maar al wel vet dat er een mooie Nederlandse driekleur achter wappert in de carrousel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
Rotterdam is idd de haven die gekozen is voor de NL lijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

klaw schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:30:
Was er tijdens wo2 niet een Nederlands schip die half af was en door tekorten maar helemaal volgegooid hadden met anti lucht afweer geschut? Dat zal wel moeten werken tegen vliegdekschepen :P...
Dat was de Jacob van Heemskerck. Die kreeg 10x4" toen ze in Engeland afgebouwd is. Er zullen ook Britse luchtdoelsystemen bij gezeten hebben en dat maakt het meteen niet zo geweldig als je zou denken. Britse luchtafweer vuurleiding was het namelijk zeker niet. De Britten hadden voor WO2 een aantal met de kennis van nu, ronduit debiele aannamen gemaakt over aanvallen van vliegtuigen. Aannamen zoals dat torpedobootjagers niet snel het doel zouden zijn, ze makkelijk zouden kunnen ontwijken of helemaal erg, dat vliegtuigen in een perfect rechte koers zouden blijven vliegen, dat duikbommenwerpers waarschijnlijk niet in grote getallen zouden verschijnen en niet weet ik veel, hun koers veranderen zodat ze niet opgeblazen worden. Beetje dus zoals WG denkt. :+

En zo kreeg je dus een systeem dat een snelheid en afstandsmeting kon doen op een vliegtuig en hieruit informatie zoals koers etc ingeschat moesten worden. Het systeem kon geen predicties uitvoeren en faalde dus als een vliegtuig besloot om niet in een voorspelbare koers te blijven vliegen.

Dit in tegenstelling tot de Amerikanen (Mark 33 maar voornamelijk 37), De Japanners (Type 94) of natuurlijk ze Germans met weet ik hoeveel iteratieve systemen. Daarmee dus meteen ook Nederland want Hazemeyer was echt heel, heel erg Duits. Dochteronderneming/verkapte ontduiking van het Verdrag van Versailles door Siemens-Halske. Als een Nederlands schip was afgebouwd met zwaar luchtdoelgeschut, dan was het predictief geweest. Net zoals dat de 40mm monteringen dat ook waren. Ja, die waren ook ontworpen door Duitsers, niet gebruikt door de Kriegsmarine en wel door de RN. Good job there. d:)b :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:40
Ben een hele tijd uit WOW geweest, nu speel ik af en toe een potje maar begrijp niet veel van het buy systeem van nieuwe schepen etc.

Op het screenshot is te zien wel schip ik nu heb, en wat ik nodig heb voor het volgende schip. Ik ga ervanuit dat de points rechts rood omcirkeld uiteindelijk 63000 dienen te zijn om het volgende schip te kunnen aankopen??

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RmgoeaESj-u2fVznzSF9HxIHP2I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9zRbAfGu7g3YPywByUfLbclW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
Rubberen schreef op zondag 27 juni 2021 @ 16:09:
Ben een hele tijd uit WOW geweest, nu speel ik af en toe een potje maar begrijp niet veel van het buy systeem van nieuwe schepen etc.

Op het screenshot is te zien wel schip ik nu heb, en wat ik nodig heb voor het volgende schip. Ik ga ervanuit dat de points rechts rood omcirkeld uiteindelijk 63000 dienen te zijn om het volgende schip te kunnen aankopen??

[Afbeelding]
Nee, dat is je 'Free XP'.
XP dat niet gebonden is aan een enkel schip.
Links in je upgrade tree zie je onder Fubuki Schip XP staan; 47k

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:37
@Rubberen Je hebt dus 47K exp en moet 63K hebben voor de volgende. Theoretisch (47+17=64) kan je het volgende schip kopen, maar dan besteed je al je freeEXP.

[ Voor 3% gewijzigd door Cardinal op 27-06-2021 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Cardinal schreef op zondag 27 juni 2021 @ 16:49:
@Rubberen Je hebt dus 47K exp en moet 63K hebben voor de volgende. Theoretisch (47+17=64) kan je het volgende schip kopen, maar dan besteed je al je freeEXP.
Daarnaast vind ik het persoonlijk, met name als iemand die (nog) niet veel (recent) gespeeld heeft niet heel verstandig nu al met free xp zsm zo hoog mogelijke tier te komen.
Je kan beter iets te lang in een lage tier blijven hangen dan te snel op hoge tiers te spelen. Als je met te weinig ervaring op hoge tiers komt is dat geen leuke ervaring.
Free XP gebruik ik persoonlijk met name om direct upgrades van schepen vrij te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardinal
@Flix20 Ik wijs hem alleen op de mogelijkheden, ik suggereer niet dat hij dat moet doen.

Waar ieder zijn FXP aan wilt besteden is aan die persoon zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bhaarlem
Ik had de testserver maar eens geïnstalleerd in de hoop de NL cruisers te kunnen testen. Maar die zitten er nog niet in (al is wel de NL vlag aanwezig in de filters van de carrousel). De NL cruisers komen toch wel met de volgende patch die we nu kunnen testen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

bhaarlem schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 10:40:
Ik had de testserver maar eens geïnstalleerd in de hoop de NL cruisers te kunnen testen. Maar die zitten er nog niet in (al is wel de NL vlag aanwezig in de filters van de carrousel). De NL cruisers komen toch wel met de volgende patch die we nu kunnen testen?
WG, in hun eindeloze wijsheid, had besloten dat ze de testserver zouden openen voor de nieuwe Nederlandse kruisers, zonder mensen de mogelijkheid te geven deze te testen. :+

Ondertussen blijven ze die airstrikes maar buffen. :*) :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
Ik heb een 100% refund coupon gekregen. Echter weet ik niet precies hoe die te gebruiken? Ik heb geen specifieke code ofso gehad. Als ik op het pijltje druk naast de tekst 'cashback 100%...' zie ik niets verschijnen?

Verder heb ik momenteel de akatsuki vrijgespeeld maar vind er niet veel aan. detectierange van 7.2 kilometer al 8)7 Ben ik altijd eerder gespot door een andere torpedoboot.. Niet veel aan zo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GXUlfv5slzbg7Yp-za9Kjo4zd5Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RZqbXCQdRMeP4VA6x5DUmCme.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
Rubberen schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 15:57:
Verder heb ik momenteel de akatsuki vrijgespeeld maar vind er niet veel aan. detectierange van 7.2 kilometer al 8)7 Ben ik altijd eerder gespot door een andere torpedoboot.. Niet veel aan zo.
Kapitein nog niet getraind? Je komt uit op 6.4 detectie en dat is redelijk gemiddeld.
Vanaf tier 8 krijg je de concealment module en dan zijn het de meest stealthy ships in game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
vassago schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:49:
[...]

Kapitein nog niet getraind? Je komt uit op 6.4 detectie en dat is redelijk gemiddeld.
Vanaf tier 8 krijg je de concealment module en dan zijn het de meest stealthy ships in game.
Wellicht niet, oké bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
vassago schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:49:
[...]

Net mijn kapitein overgezet van mijn vorige torpedoboot, maar de detecteerbaarheid blijft op 7.2? Moet ik iets specifiek trainen om dit omlaag te krijgen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_1f2Ya3BMr3F0Gs2MlBHXrPMZ9U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nguANmyFyVcsUEA7EQoKEokb.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
@Rubberen Als je op je commander klikt, wat staat er dan linksbovenaan?
Retraining in progress ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pOjYW8X1WmKGd2oKVKP_znpjkC8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yZLAbnHVPUhkxjA6pkthMoZL.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matje500
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-09 18:06
Rubberen schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:33:
[...]
Net mijn kapitein overgezet van mijn vorige torpedoboot, maar de detecteerbaarheid blijft op 7.2? Moet ik iets specifiek trainen om dit omlaag te krijgen?

[Afbeelding]
Je moet de 4 punten captain skill Concealment Expert trainen op de capitein. Die zorgt dat je detecteerbaarheid met 10% daalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Er komt waarschijnlijk een schip terug uit de vroege, vroege dagen van WoWS.
De Kitakami komt terug. Twintig torpedo's per kant, 40 in totaal. :D :')

#Eergisteren
Kapiteins!
Wat is de naam van dit schip, dat eergisteren op 3 juli te water werd gelaten! ??
Ze wil haar ooit welkom heten in onze haven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
DaniëlWW2 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 15:45:
Er komt waarschijnlijk een schip terug uit de vroege, vroege dagen van WoWS.
De Kitakami komt terug. Twintig torpedo's per kant, 40 in totaal. :D :')

[Embed]

[...]
Oef.. zeker in de premium shop. ;(

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Redax schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 11:58:
[...]

Oef.. zeker in de premium shop. ;(
Het is blijkbaar een T10. Dus het zal wel 2mil FreeXP zijn, belachelijk veel coal want Kitakami of steel.
Maar misschien ook maar beter. Mij is nu wel duidelijk waarom team damage zo nodig uitgezet moest worden. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:26

Case_C

[Team Carrack]

2m fXP voor zo'n troll-boat is natuurlijk geen geld, scheelt wel dat ik onderhand tegen de 4m zit... Zie de triple-divjes al verschijnen xD.

60torp spread per salvo :) grappig om zomaar een paar keer te doen.

Lijkt me niet best voor je karma, maar wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Case_C schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 12:22:
2m fXP voor zo'n troll-boat is natuurlijk geen geld, scheelt wel dat ik onderhand tegen de 4m zit... Zie de triple-divjes al verschijnen xD.

60torp spread per salvo :) grappig om zomaar een paar keer te doen.

Lijkt me niet best voor je karma, maar wel grappig.
Triple divisies gaan inderdaad interessant worden. :P
Eigenlijk moet je ook in formatie varen en zo lanceren dat je echt een muur van torpedo's vormt. Gewoon een gebied van iets van een kilometer waarbinnen alles getorpedeerd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 12:08:
[...]

Het is blijkbaar een T10. Dus het zal wel 2mil FreeXP zijn, belachelijk veel coal want Kitakami of steel.
Maar misschien ook maar beter. Mij is nu wel duidelijk waarom team damage zo nodig uitgezet moest worden. :z
Ik heb eens zitten zoeken maar heb nog niets kunnen vinden over de manier waarop deze ons wordt aangeboden. Even afwachten denk ik, als het maar geen FreeXP is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Redax schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 14:35:
[...]

Ik heb eens zitten zoeken maar heb nog niets kunnen vinden over de manier waarop deze ons wordt aangeboden. Even afwachten denk ik, als het maar geen FreeXP is.
fXP, Coal en Doubloons zal allemaal resulteren in heel veel Kitakami... alleen Steel zal denk ik iets remmen in de hoeveelheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nou ze zijn er hoor, en WG heeft de middelzware AA echt gigantisch generfed. Geen bubbel tegen anti fun meer. ;(

Nee, ik ben dom. AA gaat flink omhoog met de betere hull over de hele lijn. O-)

[ Voor 75% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-07-2021 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:10:
Nou ze zijn er hoor, en WG heeft de middelzware AA echt gigantisch generfed. Geen bubbel tegen anti fun meer. ;(

Nee, ik ben dom. AA gaat flink omhoog met de betere hull over de hele lijn. O-)
Weinig flak AA echter. De continious AA is niet slecht hoor, maar ze zijn volgens mij ook nou niet extreem goed tegen air.

Eg Gouden Leeuw vs Goliath, dan heb ik toch moeite op welke manier de Gouden Leeuw beter is. Ja de airstrike natuurlijk, en betere AP. Maar wel ten koste van mindere HE (door minder barrels), geen superheal en geen torpedos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Goed biecht allemaal maar op wie heeft er al een Joh de witt in de haven liggen en hoeveel heeft ie je gekost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17
Wognummer schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 20:50:
Goed biecht allemaal maar op wie heeft er al een Joh de witt in de haven liggen en hoeveel heeft ie je gekost?
Heb voor het eerst in jaren niet eens een Premium account...

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Johan de Wat? Nee ik kan nog wel een patch wachten :p .Momenteel toch druk met Jutland en Udaloi te grinden.

Straks ca. 4,5k doubloons voor de 7 Provinciën in de volgende patch, dan heb ik weer voldoende uitgegeven :P .
PcDealer schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 07:15:
[...]

Heb voor het eerst in jaren niet eens een Premium account...
Je bent dan ook al in jaren niet meer op de discord te vinden :o . :+

[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 21-07-2021 12:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
Case_C schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:24:
Je bent dan ook al in jaren niet meer op de discord te vinden :o . :+
Net nog een mooie battle result gepost... 8)

Zometeen woonkamer van primer voorzien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het is misschien wel de slechtste in de hele lijn. Nee dank je. ;)
Ik heb ondertussen wel al de Ruyter, het vervloekte T5 nep schip en de Kijkduin. Eendacht gaat ook wel lukken en ik moet nog doorrekenen of je de Haarlem ook kan unlocken met tokens. Want dat is misschien de beste uit de lijn als het geschut daar wel normaal doet. Want Johan de Witt haar 240mm geschut lijkt echt hopeloos te zijn en het schip zelf is een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
DaniëlWW2 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 14:36:
[...]

Het is misschien wel de slechtste in de hele lijn. Nee dank je. ;)
Ik heb ondertussen wel al de Ruyter, het vervloekte T5 nep schip en de Kijkduin. Eendacht gaat ook wel lukken en ik moet nog doorrekenen of je de Haarlem ook kan unlocken met tokens. Want dat is misschien de beste uit de lijn als het geschut daar wel normaal doet. Want Johan de Witt haar 240mm geschut lijkt echt hopeloos te zijn en het schip zelf is een baksteen.
Heb ik het dan verkeerd begrepen dat je de Tx dan niet meteen kan unlocken met voldoende XP? Ik had nog wat Dubloons en had hem gelukkig vrij snel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
Trollolol meer of minder dan 15000 dubloons?

Return of Missouri

Update 0.10.7 features an event that's dedicated to the end of World War II. During the event, IX Missouri will become available for purchase in exchange for Doubloons.

IX Missouri was our first experience in creating a Tier IX Premium ship, and during her adjustment, the ship received excessively high Credit profitability compared to other Premium Tier IX ships. The existence of a large number of ships with such high profitability negatively affects the game economy.

Furthermore, it was often not the ship’s specifications and gameplay, but her excessive profitability that became the determining factor for players deciding which ship to take into battle. This resulted in some Captains playing IX Missouri more often than they planned.

At the same time, IX Missouri is one of the most famous historical ships, and we would like more players to have the opportunity to add the ship to their collections.

In the forthcoming update, IX Missouri's base economic capabilities will be brought into line with other Tier IX Premium ships. Players who already own the ship at the moment Update 0.10.7 goes live will, on average, earn the same number of Credits as before—a permanent combat mission that applies an economic bonus to all battles will maintain the ship’s economic value for everyone who owned Missouri prior to this change.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vassago
Missouri is dan niet meer dan een slechtere Iowa met radar.
De Iowa heeft een beter heal die altijd nuttig is terwijl de radar erg aan de situatie ligt.

Ben wel benieuwd wat ze voor combat missie verzonnen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redax
In 0.10.7 worden de secondaries in ieder geval weer beter dan dat ze nu zijn. Zo worden de Duitse slagschepen misschien weer eens interessant om te spelen. Hopelijk worden deze vervolgens niet weer ge-nerfd.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus, de hele Nederlandse lijn lijkt gewoon slecht te zijn.
-Slecht geschut met weinig bereik, totaal niet accuraat, slechte damage, geen 1/4 HE pen en slechte AP pen.
-Relatief langzaam.
-Weinig bepantsering of HP tot T8.
-AA doet alsnog niet zoveel.
-Airstrikes zijn zwak.
-T8 en hoger branden 60s.

En toen zag ik dat de Ruyter niet eens een fatsoenlijke unieke commandant is. Nee, 1500 doubloons voor twee zwakke skill upgrades.

Komen de onderzeeboten er ook nog eens bij en natuurlijk zitten de Sovjet vliegdekschepen er ook aan te komen. Oh en Missouri is random lootboxes en ze liegen over dat mensen met de Missouri geen credit nerf krijgen. Want hun missie die het moet compenseren, neemt geen camouflages of vlaggen mee.

Ik denk dat ik ook klaar ben met deze game. Het plezier is er helemaal uit en de game gaat inmiddels per patch gewoon achteruit. Het was gewoon leuk in 2016/17, maar die game is allang verdwenen. We hebben ook nog steeds geen fix voor de torpedo's die zomaar afwijken, maar wel premiums en lootboxes spammen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vassago
Reset iig je commander skills nog even :

https://worldofwarships.e...kills-for-all-commanders/

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 12:18
DaniëlWW2 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:56:
Dus, de hele Nederlandse lijn lijkt gewoon slecht te zijn.
-Slecht geschut met weinig bereik, totaal niet accuraat, slechte damage, geen 1/4 HE pen en slechte AP pen. Ap moet je links laten liggen. HE is goede firestarter.
-Relatief langzaam. Zorgen dat je engine power skill hebt.
-Weinig bepantsering of HP tot T8. Angle ship is the key en probeer op max hun range te blijven.
-AA doet alsnog niet zoveel. Mmm vind ik wel meevallen.
-Airstrikes zijn zwak. Je moet er gevoel voor krijgen. Werkt wel tegen BB's die stil liggen. Aanvliegen duurt 12 sec dus plannen
-T8 en hoger branden 60s. Repair skill nemen

En toen zag ik dat de Ruyter niet eens een fatsoenlijke unieke commandant is. Nee, 1500 doubloons voor twee zwakke skill upgrades. Capt moet je ook niet kopen. Komen vanzelf wel

Komen de onderzeeboten er ook nog eens bij Alleen in Co-op voorlopig en natuurlijk zitten de Sovjet vliegdekschepen er ook aan te komen. Oh en Missouri is random lootboxes en ze liegen over dat mensen met de Missouri geen credit nerf krijgen. Want hun missie die het moet compenseren, neemt geen camouflages of vlaggen mee. WoWs denkt alleen maar aan geld. Nieuwe kids binnenhalen. En die verleiden met mooie dingen. Voor bestaande mensen word niks gedaan.

Ik denk dat ik ook klaar ben met deze game. Ik ben er al 2 jaar klaar mee. Al 2 jaar geen cent in gestoken. Het plezier is er helemaal uit en de game gaat inmiddels per patch gewoon achteruit. Het was gewoon leuk in 2016/17, maar die game is allang verdwenen. Helemaal waar. Ze verzinnen onzin waar je bij zit.We hebben ook nog steeds geen fix voor de torpedo's die zomaar afwijken, maar wel premiums en lootboxes spammen Geld geld geld...maar niet van mij.
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 15:07
Nou, de leegloop is begonnen. Flink wat CC's die nu openlijk stoppen en WG helemaal door het slijk halen.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flix20
ElPaco schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 17:19:
Nou, de leegloop is begonnen. Flink wat CC's die nu openlijk stoppen en WG helemaal door het slijk halen.
Dat leeglopen zal wel meevallen.
Die gasten stoppen als CC, maar niet om WoWs te spelen. Sterker nog, hier heeft WG alleen maat baad bij, want nu moeten die youtubers/streamers de premiumschepen/tijd zelf kopen ipv dat ze het krijgen.

Als je nu kijkt op twitch; Diegene die 'gestopt' zijn, zijn allemaal nog WoWs aan het spelen. Ze hebben geen keuze, want daarom hebben ze volgers. Als ze nu plots andere games gaan spelen, zullen ze opnieuw een publiek moeten opbouwen waardoor hun inkomen een vrije val maakt...

De enigste CC waar WG last van gaat krijgen, is LittleWhiteMouse.
Zoals Flamu in z'n rant heel scherp zei; zij is de quality controle afdeling van WG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Flix20 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 17:22:
[...]

Dat leeglopen zal wel meevallen.
Die gasten stoppen als CC, maar niet om WoWs te spelen. Sterker nog, hier heeft WG alleen maat baad bij, want nu moeten die youtubers/streamers de premiumschepen/tijd zelf kopen ipv dat ze het krijgen.

Als je nu kijkt op twitch; Diegene die 'gestopt' zijn, zijn allemaal nog WoWs aan het spelen. Ze hebben geen keuze, want daarom hebben ze volgers. Als ze nu plots andere games gaan spelen, zullen ze opnieuw een publiek moeten opbouwen waardoor hun inkomen een vrije val maakt...

De enigste CC waar WG last van gaat krijgen, is LittleWhiteMouse.
Zoals Flamu in z'n rant heel scherp zei; zij is de quality controle afdeling van WG.
Flambass heeft aangegeven enkel nog te spelen als hij zin heeft en dat dat enorm veel minder aan het worden is. Jingles gaat blijkbaar maandag in Mingles with Jingles helemaal los.

De meeste zie je de laatste tijd steeds meer andere spellen spelen. Bij World of Tanks is het minder erg, maar ook daar zijn er genoeg die steeds vaker andere spellen streamen en die steeds vaker WG afzeiken om hun beleid.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flix20
ElPaco schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 17:40:
[...]

Flambass heeft aangegeven enkel nog te spelen als hij zin heeft en dat dat enorm veel minder aan het worden is. Jingles gaat blijkbaar maandag in Mingles with Jingles helemaal los.
Flambass kan dat wel zeggen, maar tenzij hij zin heeft om hamburgers te gaan flippen bij de lokale Mac, zal ie gewoon WoWs moeten blijven spelen om z'n commisie van Twitch te blijven ontvangen.
Kijk maar naar z'n YT kanaal.
WoWs filmpjes doen zo rond de 40k views. Z'n tarkov; 2k?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• auroortje
Flix20 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 17:50:
[...]

Flambass kan dat wel zeggen, maar tenzij hij zin heeft om hamburgers te gaan flippen bij de lokale Mac, zal ie gewoon WoWs moeten blijven spelen om z'n commisie van Twitch te blijven ontvangen.
Hij zal toch een keer een baan moeten gaan zoeken zoals elke influencer. Dit houden ze niet vol tot hun pensioen. Tenzij ze daar een goede verzekering voor afsluiten, maar dat is niet te betalen.
Kijk naar bijv. Trenlass, die zit 3\4 van de dag te gamen en kijk wat ie maar ophaalt. Niks.
En onder in beeld zetten dat ie spaart voor auto. Begon bij 35k. was op laatst nog maar 10k. Haalde in 1 maand wel 425 euro op. Jaaa influencer zijn is vette shit. 1 grote wolk die verdwijnt als er een stormpje komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
auroortje schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:03:
[...]

Hij zal toch een keer een baan moeten gaan zoeken zoals elke influencer. Dit houden ze niet vol tot hun pensioen. Tenzij ze daar een goede verzekering voor afsluiten, maar dat is niet te betalen.
Kijk naar bijv. Trenlass, die zit 3\4 van de dag te gamen en kijk wat ie maar ophaalt. Niks.
En onder in beeld zetten dat ie spaart voor auto. Begon bij 35k. was op laatst nog maar 10k. Haalde in 1 maand wel 425 euro op. Jaaa influencer zijn is vette shit. 1 grote wolk die verdwijnt als er een stormpje komt
Jup, Trenlass is dan ook een kleine CC streamer.
Wat ik wel erg jammer vind. Vind hem juist één van de leukere streamers waar ik z'n YT content van kijk.
Daar is ie altijd lekker opgewekt en oprecht dankbaar wanneer er een volger/donatie bij komt.
Streams zelf kijk ik eigenlijk nauwelijks. Die zet ik alleen op de achterrond aan tijdens WoWs om die lootboxes te ontvangen.

Maar wat voor verzekering zouden ze moeten afsluiten? Werkloosheid?
Lijkt me sterk dat je je daarvoor kan verzekeren.
Maar ben het met je eens. Je zal een backup plan moeten hebben.
De game waar je bekend mee/door bent is tenslotte eindig.
Tenzij jou personage je hele ding is, dan maakt het weer minder uit welke game je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Flix20 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:15:
[...]

Jup, Trenlass is dan ook een kleine CC streamerCC.
Wat ik wel erg jammer vind. Vind hem juist één van de leukere streamers waar ik z'n YT content van kijk.
Daar is ie altijd lekker opgewekt en oprecht dankbaar wanneer er een volger/donatie bij komt.
Streams zelf kijk ik eigenlijk nauwelijks. Die zet ik alleen op de achterrond aan tijdens WoWs om die lootboxes te ontvangen.
Hij is ook een CC, tenminste, hij heeft vandaag nog een bericht op YouTube gezet dat hij nog niet weet of hij CC wil blijven. Verder eens met je, prettige kerel om te zien spelen :)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:35

Oxigeon

En zo is dat!

Goedemorgen,

Ik zag vorige week een nieuwsbericht over een Nederlands schip. De 7 provinciën. Ik heb deze game ooit gespeeld in het begin toen hij nog in Beta zat.

Aangezien ik schepen wel leuk vind zou ik deze game graag opnieuw willen gaan spelen. Uiteraard zou ik het liefste met de Nederlandse willen spelen. Is dit een beetje de moeite waard of kun je beter voor een andere natie kiezen? Eventueel zou ik ook kunnen indenken dat je met de Amerikanen verder komt omdat ze ook vele grotere schepen hebben?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
ElPaco schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 23:18:
[...]

Hij is ook een CC, tenminste, hij heeft vandaag nog een bericht op YouTube gezet dat hij nog niet weet of hij CC wil blijven. Verder eens met je, prettige kerel om te zien spelen :)
Ja, Trenny lijkt een beetje voor de bus gegooid te zijn.
Had idd van hem nog niets gezien, maar IChase en Flamu hebben 'm wel genoemd.
Hij zal ook wel inzien dat ie het eingelijk niet kan doen.

Maargoed, dit lijkt een beetje zoals vroeger, dat je met de hele klas afspreekt om een les te skippen, en dan 1 of 2 mensen wel in het lokaal zitten waardoor de rest de sjaak is.

Wat de game betreft'; Volgens mij werken sommige mods uit de mod station niet meer!
Ik mis m'n gametimer maar ook m'n navigator!

[ Voor 8% gewijzigd door Flix20 op 15-08-2021 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Laatst online: 21:29
Oxigeon schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 07:21:
Goedemorgen,

Ik zag vorige week een nieuwsbericht over een Nederlands schip. De 7 provinciën. Ik heb deze game ooit gespeeld in het begin toen hij nog in Beta zat.

Aangezien ik schepen wel leuk vind zou ik deze game graag opnieuw willen gaan spelen. Uiteraard zou ik het liefste met de Nederlandse willen spelen. Is dit een beetje de moeite waard of kun je beter voor een andere natie kiezen? Eventueel zou ik ook kunnen indenken dat je met de Amerikanen verder komt omdat ze ook vele grotere schepen hebben?
Over het algemeen zijn de lijnen van de verschillende landen "anders". Ze zijn over het algemeen niet sterker of zwakker, maar spelen vooral op een andere manier en hebben andere sterke en zwakke punten, en andere consumables. Ik zou dan ook niet alleen 1 lijn spelen, maar focussen op een paar.
In het spel zitten nu een paar Nederlandse premium schepen en de kruiser lijn.

Groningen (of Friesland, die is hetzelfde maar niet meer verkrijgbaar) is een T9 DD welke ik een van de beste T9 DD's vind, als je weet wat je doet. Je moet flink wat potjes spelen om deze DD te krijgen.
De Zeven Provinciën is een kruiser welke je nu kunt "bouwen". Hier moet je sowieso wat geld voor gaan betalen, en ik denk dat hij zelfs onhaalbaar is als je nu nog geen schepen hebt, of je moet wel heel veel geld gaan betalen (100 euro plus). Ik heb geen idee hoe goed hij is.

Verder is de Nederlandse kruiser lijn nu in early-access, dus je moet hier iets langer op wachten voordat ze er zijn. Ik heb tot nu alleen ervaring met de T7, maar die is voor mijn gevoel best wel matig. Hij is traag, je eet veel damage, en ik vind de damage zelf enorm tegenvallen omdat je het puur van fires moet hebben. Je pen is zo laag dat je met zowel HE als AP bijna geen schade doet.

Tenzij je het heel leuk vind om met Nederlande schepen te spelen zou ik lekker de Italiaanse kruisers, Britse DD's en een BB line pakken, totdat je Groningen haalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
@Oxigeon hoe bedoel je in beta? Dat schip (rent?) of het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

PcDealer schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 15:03:
@Oxigeon hoe bedoel je in beta? Dat schip (rent?) of het spel?
Het complete spel heb ik toen die net uit kwam in de bèta heel eventjes gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Oxigeon schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 15:36:
[...]

Het complete spel heb ik toen die net uit kwam in de bèta heel eventjes gespeeld
Ik speel het sinds de Alpha en kan me geen Nederlands schip herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
PcDealer schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 15:43:
[...]

Zegt hij dat dan? Denk dat je zijn bericht nog even moet her-lezen. :+

Het spel zelf speel ik al maanden niet meer, heb je een hele avond gespeeld en daarna vraag je je af waarom? Er zit geen enkel leuk potje tussen.

Het enige leuke aan het spel zijn de WG belissingen en de fora }:O

[ Voor 29% gewijzigd door vassago op 15-08-2021 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

PcDealer schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 15:43:
[...]

Klopt. Die zaten er toen ook nog niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Oxigeon schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 16:14:
[...]

Klopt. Die zaten er toen ook nog niet in.
Ik heb je eerste bericht verkeerd gelezen... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
Flix20 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:15:
[...]

Jup, Trenlass is dan ook een kleine CC streamer.

Maar wat voor verzekering zouden ze moeten afsluiten? Werkloosheid? Wat dacht je van je pensioen ? Hij bouwt niks op zo en verzekeren kost heel veel. En ook werkeloosheid. Wat als hij ineens zijn contract kwijt raakt? Geen inkomen meer. Maar er moet wel vanalles betaald worden.
Lijkt me sterk dat je je daarvoor kan verzekeren.
Maar ben het met je eens. Je zal een backup plan moeten hebben.
De game waar je bekend mee/door bent is tenslotte eindig.
Tenzij jou personage je hele ding is, dan maakt het weer minder uit welke game je speelt.
[/quote]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Oxigeon schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 07:21:
Goedemorgen,

De Nederlandse lijn is gewoon slecht en de Zeven Provinciën is de enorme grind + circa €15 die je ook nog moet betalen, niet waard. Ze bieden werkelijk niks goeds of bijzonders en leggen het af tegen veel andere, toch al mindere lijnen. Zelfs de Duitse kruisers lijken gewoon beter te zijn, en WG is al jaren bezig om alles wat Duits is, volledig de grond in te beuken. Misschien is het voor T10 iets beter dan de Japanse Zao maar WG haat dat schip echt. :z

Maar ik zou de game niet meer oppakken. De WoWS van beta of de eerste jaren, die leuke en aantrekkelijke game, bestaat niet meer. :/

De game is echt grondig verpest met stupide na stupide beslissing zoals de vliegdekschepen, onderzeeboten, commander rework of natuurlijk de soms echt belachelijk overpowerde Soviet schepen, want de developer is Russisch. Er zit nu al enkele maanden een flinke torpedo bug in de game, je salvo's vallen al tijden willekeurig te kort, er is soms een flinke desync tussen waar je schiet en waar de granaten inslaan en dan hebben we het nog niet gehad over willekeurig gegoochel met wat een inslag zou moeten doen.

Ook zit de game inmiddels zo vol met lootbox mechanieken, micro en macrotransacties, premiums etc dat een gemiddelde mobiele game nog terughoudend lijkt. En WG is nu ook al meermaals betrapt op misleidende advertenties, nep aanbiedingen etc.

Serieus, dit topic is inmiddels ook al een tijdje dood. De game is gewoon stervende met hoe het nu gaat en dit weekend is het helemaal losgebarsten met WG hun community contributer programma waar iedereen wegloopt omdat ze het zat zijn. Dat zijn dan de streamers en YTers die er ook klaar mee zijn na jaren van gedoe.
vassago schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 15:48:
[...]

Zegt hij dat dan? Denk dat je zijn bericht nog even moet her-lezen. :+

Het spel zelf speel ik al maanden niet meer, heb je een hele avond gespeeld en daarna vraag je je af waarom? Er zit geen enkel leuk potje tussen.

Het enige leuke aan het spel zijn de WG belissingen en de fora }:O
Dan ben je zeker aan het genieten dit weekend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
DaniëlWW2 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 19:49:

Zullen we WG niet aangeven bij het PEGI (de leeftijdsratings) }) want lootboxes alhoewel het jammere is dat 3 en 7 jaar door NICAM gedaan worden het Nederlandse Kijkwijzer valt daar ook onder en ja dat heb ik nog niet kunnen betrappen om echt voortvarend te zijn volgens mij :+

https://pegi.info/nl/node/47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
[...]
Absoluut, ik dacht dat subs en 2x CV in CB een toppunt was maar dit weekend slaat alles.

De druppel was voor mij in een clanbattle, een heavy cruiser op 5KM volledig broadside en van mijn salvo 1x overpen en de rest mis. Dat was echt het moment van nu stop ik ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

vassago schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 20:30:
[...]

Absoluut, ik dacht dat subs en 2x CV in CB een toppunt was maar dit weekend slaat alles.

De druppel was voor mij in een clanbattle, een heavy cruiser op 5KM volledig broadside en van mijn salvo 1x overpen en de rest mis. Dat was echt het moment van nu stop ik ermee.
Dan moet je maar met Petro spelen. :> :P
Maar voor mij brak het toen ik de Nederlandse kruisers eenmaal zelf kon ervaren en zag wat de Johan de Witt was. En toen ik de Zeven Provinciën ook zag dacht ik echt, waarom speel ik dit nog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
[...]

De Nederlandse lijn is gewoon slecht en de Zeven Provinciën is de enorme grind + circa €15 die je ook nog moet betalen, niet waard. Ze bieden werkelijk niks goeds of bijzonders en leggen het af tegen veel andere, toch al mindere lijnen. Zelfs de Duitse kruisers lijken gewoon beter te zijn, en WG is al jaren bezig om alles wat Duits is, volledig de grond in te beuken. Misschien is het voor T10 iets beter dan de Japanse Zao maar WG haat dat schip echt. :z
Eeh, de hindi vind ik anders echt een heerljk schip!
Is nog steeds één van de betere consistent DPM monsters.
Maar ik zou de game niet meer oppakken. De WoWS van beta of de eerste jaren, die leuke en aantrekkelijke game, bestaat niet meer. :/

De game is echt grondig verpest met stupide na stupide beslissing zoals de vliegdekschepen, onderzeeboten, commander rework of natuurlijk de soms echt belachelijk overpowerde Soviet schepen, want de developer is Russisch. Er zit nu al enkele maanden een flinke torpedo bug in de game, je salvo's vallen al tijden willekeurig te kort, er is soms een flinke desync tussen waar je schiet en waar de granaten inslaan en dan hebben we het nog niet gehad over willekeurig gegoochel met wat een inslag zou moeten doen.
Beetje bekrompen reactie in mijn ogen.
Misschien komt het dat ik nu ongeveer anderhalf jaar structureel veel speel, en daardoor niet het 'vroeger was alles beter' gevoel heb, maar ik beleef nog echt een hoop plezier aan de game.
Ik heb een maandje of 2/3 gespeeld toen de game in vroege beta zat. Daarna dus tijden niet meer gespeeld.

Ja, CVs zijn rete frustrerend als die het op jou gemunt heeft.
Ja, de torp bug is vervelend (is die trouwens niet met 10.7 verholpen)
Maar om de hele game nu als een smeulende hoop mest af te schilderen doe je de game ook tekort aan mijns inziens.

Subs zie ik ook wel tegenop maar heb hier nog geen ervaring mee dus kan niet zeggen dat ik daar al echt een mening over heb.

Wat de OP russische schepen sja... iedere multiplayer game heeft wel een OP iets.
In Battlefield 3 speelde iedereen met de M16A3, BF4 de M416, in CoD heb je vast ook wel OP wapens.
Als je daar competitief speelde, speelde 90% v/d spelers met die wapens.
Dat is hier in WoWs gewoon anders ivm speelstijl.
Ja, een petro en Kremlin zijn OP te benoemen in randoms, maar als je naar competitief kijkt, zie je bijvoorbeeld een Ohio meer dan een Kremlin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Sowieso, in CBs werd Petro als verplicht gezien. Maar het was me onder de streep nooit opgevallen dat de flank waar de Petro was het significant beter deed dan de andere flag. Hielp het wel weer dat ik Goliath primair speelde, die voldoende zware HE heeft om door bepantsering van de Petro te komen :P . (Hindi overigens ook, al heeft die geen superheal).
Sowieso als je online zoekt zal je vooral vinden dat de Britse heavy cruisers ruk zijn en niks goeds. En toen moesten ze ineens afgelopen CB seizoen er een beperking op zetten omdat toen mensen ze daadwerkelijk gingen spelen in CBs, ze verrekte goed bleken te zijn. (Overall mijn favoriete cruiser line ook die ik tot nu toe heb geprobeerd, en dat zijn wel de meeste).

En ja, WoWs heeft genoeg problemen, en ik zit ook niet te wachten op subs. Maar imo is die post wel extreem negatief. Ik ga gewoon voor de Zeven Provinciën. Kost me 3000 doubloons die ik gratis in de loop der tijd heb gekregen, en meeste stages zal ik gewoon prima halen zonder te grinden maar door normaal te spelen. Hooguit als ik wat cruiser missies moet doen, dat ik wat vaker met cruisers speel. Dat valt niet onder grinden bij mij :P .

Nu heb ik wel nog wat vakanties eraan komen, dus mogelijk gaan die nog wat roet in het eten gooien qua die unlock. Maar dan zie ik aan het einde wel of ik nog wat van mijn andere gratis doubloons ertegenaan wil gooien.

Ik heb ook geen echte problemen met de commander rework, behalve dat het nou niet echt veel opgelost heeft :P . Maar de nieuwe problemen ervan (secondaries en die snipe skill) zijn nu wel opgelost.

[ Voor 13% gewijzigd door Sissors op 16-08-2021 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
vassago schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 20:30:
[...]

Dat is altijd al het probleem van WoWs geweest. Nu wil ik het niet goed praten hoor, maar de impact van RNG is altijd al groot geweest, daar is niks aan veranderd. (Sommige nieuwe schepen hebben bagger dispersion, sommige hebben goede dispersion).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
Sissors schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:20:
[...]

Dat is altijd al het probleem van WoWs geweest. Nu wil ik het niet goed praten hoor, maar de impact van RNG is altijd al groot geweest, daar is niks aan veranderd. (Sommige nieuwe schepen hebben bagger dispersion, sommige hebben goede dispersion).
Van het weekend de Massa weer eens van stal gehaald om de BB ribbons te scoren.
Gewoon op 7km een broadside BB volledig misschieten. Shells gingen over en short, was echt ongelovelijk.
Wel ruim 200 secondary hits 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Flix20 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 16:07:
[...]

Van het weekend de Massa weer eens van stal gehaald om de BB ribbons te scoren.
Gewoon op 7km een broadside BB volledig misschieten. Shells gingen over en short, was echt ongelovelijk.
Wel ruim 200 secondary hits 8)
Heb zelf geen Massa, maar in zijn algemeenheid verkoop ik daarom alle BBs met belabberde dispersion, op de germans na want secondary builds zijn wel leuk. Cruisers hebben sowieso al betere dispersion, en zelfs als hij belabberd is, hoef je iig niet 30 seconde te wachten tot volgende salvo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:35
Wognummer schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 15:02:
Trollolol meer of minder dan 15000 dubloons?

Return of Missouri
Een T9 schip is sowieso al 19k dubloons.
Flix20 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 17:50:
Flambass heeft gewoon een master, dus die kan altijd nog docent geschiedenis worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Vergeet niet je code te claimen voor 100K op Reddit. Je krijgt onder andere 24x deto vlaggen, 24x flooding en 24x burn. Ja echt. :+
REDDIT100K

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardinal
@DaniëlWW2 There i fixed it. REDDIT100K

• Wognummer
LOL jingles heeft mn idee gejat

YouTube: World of Warships - Stormy Weather

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
Is er nog leven in de GoT clan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobbje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:02
Tazzy schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 13:59:
Is er nog leven in de GoT clan?
Zekers nog wel wat, beste kan je even komen kennismaken in het discord kanaal van GOT. Daar zijn we fanatieker als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Misschien weet iemand wat ik mis doe ik heb de iowa unlockt en volledig upgrade maar hoe krijg ik de Iowa als elite schip ik wil namelijk de vrije xp er af halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
De Montana unlocken.

Je weet dat Free XP op een schip niet gratis is? Free XP kopen voor dubloons is niet een echt goede investering, ik zou minimaal wachten tot een kortingsactie. (1 dub is dan 35 fpx ipv 25fpx)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
syberjunky schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:16:
Misschien weet iemand wat ik mis doe ik heb de iowa unlockt en volledig upgrade maar hoe krijg ik de Iowa als elite schip ik wil namelijk de vrije xp er af halen
Een schip word Elite als je alles, dus ook het volgende schip in de tech tree.
Maar wat je bedoelt met de free XP eraf halen is me niet helemaal duidelijk.
Of bedoel je ship XP omzetten naar free XP, maar dat zou ik het persoonlijk niet doen.
Wil je het toch wel doen, dan kan je rechtsbovenin op je free xp klikken. Daar krijg je de optie om tegen betalen (dubbloons) ship XP om te zetten naar free XP

[ Voor 22% gewijzigd door Flix20 op 24-08-2021 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
Flix20 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:23:
[...]

Dankjewel voor het snelle antwoord was dat helemaal vergeten dat je de volgende schip in de tech tree moest hebben is al een tijdje geleden dat ik wow speelde.ik bedoel ship xp omzetten naar free xp

Een schip word Elite als je alles, dus ook het volgende schip in de tech tree.
Maar wat je bedoelt met de free XP eraf halen is me niet helemaal duidelijk.
Of bedoel je ship XP omzetten naar free XP, maar dat zou ik het persoonlijk niet doen.
Wil je het toch wel doen, dan kan je rechtsbovenin op je free xp klikken. Daar krijg je de optie om tegen betalen (dubbloons) ship XP om te zetten naar free XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 15:11
Als je die shipXP conversie naar fXP perse wilt doen en je kan/wilt wachten (geen idee hoelang nog) eens in de zoveel tijd is de conversie 1/35 itt het normale 1/25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
Heeft ook geen haast het om zetten van ship xp naar free xp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slaut
  • Laatst online: 16-09 13:21
Bonuscode: TURRYWEARESORRY
1500 community credits.

Verhaal: https://www.reddit.com/r/...6/wg_apologized_to_turry/

[ Voor 26% gewijzigd door Slaut op 25-08-2021 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
Ik heb het spel in de beginfase gespeeld, en nu de laatste 4-5 maand speel ik het opnieuw.

Ik heb er alvast nog plezier in! Echter is de enorme grind wel een serieuze teleurstelling.. als je zo een stuk of 6 potjes per week speelt ga je niet veel kunnen unlocken natuurlijk :/ Heb er zelf een bedrag ingestoken van 15euro. Ben niet onmiddellijk van plan om er meer in te pompen momenteel.

Wat me verder ook frustreert, is hoe complex de game is geworden. Vroeger had je xp/credits/vlaggen/ uitrusting en dat was het ongeveer. Nu heb je erts, steenkool andere havens, en al die andere zooi... Echt, ik heb zelfs de moeite nog niet genomen om uit te zoeken voor wat het allemaal is.

Aangezien ik niet bepaald nog uren speel, wil ik gewoon opstarten en een game spelen. Al de rotzooi errond interesseert mij vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Rubberen schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:44:
Ik heb het spel in de beginfase gespeeld, en nu de laatste 4-5 maand speel ik het opnieuw.

Ik heb er alvast nog plezier in! Echter is de enorme grind wel een serieuze teleurstelling.. als je zo een stuk of 6 potjes per week speelt ga je niet veel kunnen unlocken natuurlijk :/ Heb er zelf een bedrag ingestoken van 15euro. Ben niet onmiddellijk van plan om er meer in te pompen momenteel.

Wat me verder ook frustreert, is hoe complex de game is geworden. Vroeger had je xp/credits/vlaggen/ uitrusting en dat was het ongeveer. Nu heb je erts, steenkool andere havens, en al die andere zooi... Echt, ik heb zelfs de moeite nog niet genomen om uit te zoeken voor wat het allemaal is.

Aangezien ik niet bepaald nog uren speel, wil ik gewoon opstarten en een game spelen. Al de rotzooi errond interesseert mij vrij weinig.
Die volg ik niet helemaal.
De basis van het spel met XP/credits/vlaggen/uitrusting is ongewijzigd vanaf het begin.
De grind om door techtree's heen te gaan is juist makkelijker/sneller geworden. Met name als je premium tijd neemt. Dat is wat je gekocht hebt van die 15 euro neem ik aan?

Je kan dus nog steeds gewoon opstarten en je potjes spelen en alle andere zaken links laten liggen.

Coal, steel, research bureau points zijn dingen welke je automatisch opspaart en na een tijdje ook nog eens extra schepen of captains voor kan kopen dus ook dat is alleen maar een toevoeging op de basis van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 10:01

Foamy

Fulltime prutser

Speel het spel inmiddels al even, maar ben nog niet heel veel verder qua rankings. Kreeg nu toevallig de subs als free rental. Ben ik nu zo slecht, of kunnen die nou echt niet uit? Ik draai meestal rond de 75K tot 100K verlies op die dingen per potje.

blub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
Foamy schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 01:00:
Speel het spel inmiddels al even, maar ben nog niet heel veel verder qua rankings. Kreeg nu toevallig de subs als free rental. Ben ik nu zo slecht, of kunnen die nou echt niet uit? Ik draai meestal rond de 75K tot 100K verlies op die dingen per potje.
Ha, welkom bij WG.

Welke tier sub speel je? de 10?
Dan is het niet heel gek dat je geld verliest. Daar is de 'economie' ook op ingericht.
Wanneer je geen premium hebt en niet bovengemiddeld in een T10 schip speelt, dan verlies je credits aan service kosten.
Daarmee willen ze je dwingen om meer potjes op lagere tiers te spelen zodat deze ook gespeeld blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 15:11
Flix20 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 09:03:
[...]

Ha, welkom bij WG.

Dan is het niet heel gek dat je geld verliest. Daar is de 'economie' ook op ingericht.
Wanneer je geen premium hebt en niet bovengemiddeld in een T10 schip speelt, dan verlies je credits aan service kosten.
Daarmee willen ze je dwingen om geld uit te geven aan het spel meer potjes op lagere tiers te spelen zodat deze ook gespeeld blijven.
FTFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy

Foamy

Fulltime prutser

Flix20 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 09:03:
[...]

Ha, welkom bij WG.

Daarmee willen ze je dwingen om meer potjes op lagere tiers te spelen zodat deze ook gespeeld blijven.
Yes, T10 inderdaad. Ben zelf nog lang niet zo ver, maar als dit intended is dan weet ik in ieder geval dat het niet 100% aan mijn skills te wijten valt. 😀

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Foamy schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 16:29:
[...]

Yes, T10 inderdaad. Ben zelf nog lang niet zo ver, maar als dit intended is dan weet ik in ieder geval dat het niet 100% aan mijn skills te wijten valt. 😀
Niet lullig bedoelt, maar het ligt voor 99% aan jouw skills.
Je kan gewoon nog niet meekomen op T10, en dat is ook helemaal niet gek. De meeste daar hebben honderden, zo niet duizenden potjes achter de rug.
Daarom waarschuwen mensen vaak om niet zsm naar T10 te komen, maar rustig aan wat lines te grinden om zo gaanderweg ervaring op te doen om op T10 uit te komen.

Na 4 potjes ranked vandaag ben ik er ook weer helemaal klaar mee voor dit weekend. Ik had nog 1 ster nodig om in de quali's te komen. Ondertussen ben ik terug bij rank4...
Alleen maar steamrolls over m'n klote heen gehad... Man wat is de onkunde bij een (groot) aantal spelers zo rete frustrerend zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foamy

Foamy

Fulltime prutser

But but but... Ik had het over geld, niet over skills :P

Ik zal zeker niet roepen dat ik na 2 potjes T10 een expert sub speler ben ;) Het heeft een reden dat ik heel rustig overal doorspeel, en juist de lines uit probeer te zoeken die bij mijn speelstijl passen. Net bezig in T6, hoop binnenkort door te stomen naar T7.

Het viel me alleen op dat die service kosten zoveel hoger waren dan mijn inkomsten. En bij gebrek aan T10 ervaring was dit een snelle plek om daar eens wat over te vragen :)

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
T10 subs zijn alleen speelbaar in Co-OP, in CO-OP is geen dubbeltje te verdienen dat je daar verlies loopt is normaal met wat voor schip ook.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slaut
  • Laatst online: 16-09 13:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Ligt het aan mij, of is het niveau in ranked echt echt echt om te janken.
Ik ben nu al letterlijk 28 potjes bezig met de quali's naar silver toe.
Hoogste wat ik behaald heb is 2 sterren...

Je ziet de gekste dingen. NC's die een cap in rushem et 2 dds erin.
DDs die op solo tour gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 12:43
Nope, ik was snel bij rank 1, maar niet verder dan 4 sterren gekomen. Daarna weer geen sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Had een WR van 70%+ in ranked.
Daar blijf weinig meer van over zo.

• Pyramiden
  • Laatst online: 21:29
Die Chkalov of hoe dat ding heet is weer een mooie aanvulling op het spel. Al een paar spelers een Kraken zien halen, wat tegenwoordig best zeldzaam is met een CV. Verder doet AA hem eigenlijk helemaal niks, omdat hij maar 1 strike doet. Damage lijkt vooral tegen cruisers echt bizar te zijn, en je krijgt nog fires cadeau ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
Momenteel bezig met de DD's in rank VIII, komt erop neer dat ik vanaf nu zo goed als altijd met radar's zit of HA destroyers.

Vind er bij lange na niet veel meer aan op deze manier.
Pagina: 1 ... 127 ... 129 Laatste