[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 204 Laatste
Acties:
  • 580.485 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

Net m'n Binance botjes aangezet en het lijkt erop dat de API inderdaad al weer werkt.

meh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Dat zouden we kunnen doen ja. Maar ik heb er toch weinig zinnigs over te zeggen. Alleen wat bladvulling. Dan lijkt slowchat mij beter.

Maar daarnaast is hier nog plaats genoeg voor Trumpcoin, Putincoin, Dolfcoin, Mugabecoin, Tatchercoin, weetikveelcoin,... Dus ga je gang ;)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:39
Binance is zo dood als een pier t.o.v gisteravond. Die gaat echt niet werken straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Gaat gewoon werken, net als Kraken.
Tenzij ze gehackt zijn.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
Binance twitter is zo dood als een pier. 3 keer raden wie er Lambo's an het kopen is nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-10 07:53
Ik was laatst nog aan het denken om men VeChain van Binance af te halen en op eigen wallet te zetten en nu gebeurt dit.

Hopelijk zijn ze straks terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
Rakward schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 06:11:
Ik was laatst nog aan het denken om men VeChain van Binance af te halen en op eigen wallet te zetten en nu gebeurt dit.

Hopelijk zijn ze straks terug.
We appreciate your patience. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJmetal
  • Laatst online: 21-11-2021
Twitter:

Data recovery was successful and we are in the process of prepping the system for return of services.

We do not have an exact ETA to provide for this process but we expect at least another 1-2 hours. We appreciate your patience and we hope to be operating normally again shortly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Nou, daar ga ik niet op wachten. Ik zie vanavond wel of ik weer aan m'n geld kan. En of het nog wat waard is...

[ Voor 19% gewijzigd door TomTorquay op 09-02-2018 06:30 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:43

HellBeast

Oh My GoT!

Binance heeft wel flinke imago schade opgelopen inmiddels. Ik ga ook maar eens naar een alternatief kijken voor als er een leegloop gaat plaatsvinden straks.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-10 07:53
HellBeast schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 06:46:
Binance heeft wel flinke imago schade opgelopen inmiddels. Ik ga ook maar eens naar een alternatief kijken voor als er een leegloop gaat plaatsvinden straks.
Tjah, aan de andere kant, elke grote beurs heeft kans op technische problemen niet?

Als we met zen allen ergens anders gaan en ze kunnen de plotselingen traffic-increase niet aan ofzo krijgen we mss hetzelfde scenario.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27
Ze geven ten minste, zoals hoort, updates. Gebruikers weten wat de stand van zaken is, dus kunnen er gewoon voor kiezen intussen lekker iets anders te doen... Doorslapen? Lekker aan de koffie op werk. Ik noem maar iets. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 03:25
Als ik elke keer wanneer een bedrijf een dagje een storing zou hebben mijn vertrouwen er in zou opzeggen zou ik niet meer :
- Met de trein kunnen reizen
- Bankzaken kunnen doen
- Belasting aangifte kunnen doen
- Toeslagen aan kunnen vragen
- Tv kunnen kijken, internetten en bellen
- En zou ik nu in het donker zonder stroom zitten

Shithappens overal, komt wel goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Afbeeldingslocatie: https://thumbs.gfycat.com/SpanishFlimsyAfricanfisheagle-max-1mb.gif
Die bank, supermarkt, NS en what not laten je alleen niet midden in de nacht opstaan om binnen 30 minuten al je transacties stop te zetten.

[ Voor 60% gewijzigd door Ypuh op 09-02-2018 07:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 20:36
Lekker dan sinds kwart voor 5 elk uur wakker geworden, allemaal voor niks. Had ik gewoon door kunnen slapen :-(
Koersen zijn inmiddels ook weer lager, zal je zien dat mijn ingelegde orders straks niet eens meer gehaald worden.

[ Voor 34% gewijzigd door powercoaster op 09-02-2018 07:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Mensen moeten gewoon wat reëler zijn. Crypto is t digitale Wilde Westen :P

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

Heb mijn geld netjes verdeeld over maximaal 6 beurzen (bittrex, poloniex, bitfinex, binance, bitstamp, kraken) en doe alles via de LeonArdo trading terminal. 1 app op UNIX server zodat ik 24/7 op mijn iPhone wel overzichtelijk kan traden op alle beurzen tegelijk. Met dezelfde marketindicators en dezelfde layout.

Snap niet dat sommigen hier met zulke bedragen alles op 1 beurs zetten. Meerdere coins, meerde strategien, meerdere exchanges. Simpel.

Ook op meerdere exchanges fully verified zodat je meerdere EUR exits heb

Coins op Binance doen nu niets inderdaad, maar is wel altijd max 25% van mijn geld. Als ik ergens forse winsten boek gebruik ik XRP even om het recht te trekken met andere beurzen.

Als LeonArdo Kucoin toevoegd zou ik die nog wel willen, met deze 7 beurzen heb je ongeveer toegang tot elke coin die er is (waarbij Bitstamp en Kraken niets bijzonder zijn maar wel de enige reliable EUR exits).

[ Voor 39% gewijzigd door Malarky op 09-02-2018 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Malarky schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 07:39:
Heb mijn geld netjes verdeeld over maximaal 6 beurzen (bittrex, poloniex, bifinex, binance, bitstamp, kraken) en doe alles via de LeonArdo trading terminal. 1 app op UNIX server zodat ik 24/7 op mijn iPhone wel overzichtelijk kan traden op alle beurzen tegelijk. Met dezelfde marketindicators en dezelfde layout.

Snap niet dat sommigen hier met zulke bedragen alles op 1 beurs zetten. Meerdere coins, meerde strategien, meerdere exchanges. Simpel.
Ik heb het ook gewoon verdeeld over meerdere exchanges. Laat ik nu toevallig net het actiefste zijn op Binance omdat ik die het fijnst vond werken. Leon's z'n Unix app heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:24

Mystikal

It never hurts to help!

Heb mijn geld netjes verdeeld over maximaal 6 beurzen (bittrex, poloniex, bifinex, binance, bitstamp, kraken) en doe alles via de LeonArdo trading terminal. 1 app op UNIX server zodat ik 24/7 op mijn iPhone wel overzichtelijk kan traden op alle beurzen tegelijk. Met dezelfde marketindicators en dezelfde layout.

Coins op Binance doen nu niets inderdaad, maar is wel altijd max 25% van mijn geld. Als ik ergens forse winsten boek gebruik ik XRP even om het recht te trekken met andere beurzen.
Idd prima.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Maar ook 6x zo'n grote kans dat je een grote som geld kwijt raakt tijdens een hack.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Binance geeft tenminste updates, ik heb vorige maand weken moeten wachten tot ik mijn xrb's van mercatox af kon halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

FaceDown schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 07:45:
[...]

Maar ook 6x zo'n grote kans dat je een grote som geld kwijt raakt tijdens een hack.
Tja, dat is ook een argument om alles in 1 coin te stoppen. Anders 5x kans geld te verliezen. Of alles op 1 strategie (alles gaat down of up). Etc. Etc.

Gewoon een stukje risicospreiding.

Plus, omdat ik toch overal actieve trade en verified ben kon ik bijvoorbeeld razendsnel positie verkleinen op Bitfinex toen ze erg slecht in het nieuws waren. Uiteindelijk lijkt alles mee te vallen gelukkig. Maar een ander hier had het “wellicht allemaal aangekeken” want vind die Android app van Bitfinex zo lekker en trade verder nergens. Toen Kraken zo traag werd was ik al volledig weg, nu ben ik weer terug, etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Malarky op 09-02-2018 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Binance:

All engines are back online. Doing a final data validation for pre-trading now. Will update ETA shortly.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
FaceDown schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 07:49:
Binance:

All engines are back online. Doing a final data validation for pre-trading now. Will update ETA shortly.
Ben benieuwd wat er gebeurd. Big sell offs, stijging van ETH/BTC, koopjes, of trekt een deel z'n geld er vanaf? Of gewoon niks natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27
Ypuh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 07:33:
[afbeelding]

[...]

Die bank, supermarkt, NS en what not laten je alleen niet midden in de nacht opstaan om binnen 30 minuten al je transacties stop te zetten.
Dus het mooie is: nu hoeft dat niet meer omdat als het goed is de meeste europeanen wakker zijn wanneer de exchange weer up and running komt. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fry_35
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:13
Ypuh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 07:52:
[...]

Ben benieuwd wat er gebeurd. Big sell offs, stijging van ETH/BTC, koopjes, of trekt een deel z'n geld er vanaf? Of gewoon niks natuurlijk.
de laatste weken is de trend dat er meestal veel minder gebeurd dan je verwacht na groot nieuws of dit soort dingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Heb mijn geld netjes verdeeld over maximaal 6 beurzen (bittrex, poloniex, bitfinex, binance, bitstamp, kraken) en doe alles via de LeonArdo trading terminal. 1 app op UNIX server zodat ik 24/7 op mijn iPhone wel overzichtelijk kan traden op alle beurzen tegelijk. Met dezelfde marketindicators en dezelfde layout.

Als LeonArdo Kucoin toevoegd zou ik die nog wel willen, met deze 7 beurzen heb je ongeveer toegang tot elke coin die er is (waarbij Bitstamp en Kraken niets bijzonder zijn maar wel de enige reliable EUR exits).
Heb je geen reserves vwb het delen van je ID kaart en hele hebben en houden aan "bedrijven" waarop geen enkel toezicht is? Dat is de reden dat ik nog steeds nergens (tier 2) geverifieerd ben. Gezien de verschillende hacks zo af en toe geven ze mij niet echt het vertrouwen beveiliging heel serieus te nemen, of simpelweg the knowhow niet hebben.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Laatst online: 16:51

watercoolertje

Untertitel

Ypuh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 05:42:
Binance is zo dood als een pier t.o.v gisteravond. Die gaat echt niet werken straks.
Jawel hoor, ik kan alle data al weer inzien terwijl dat eerat niet in wou laden.

Traden is het enige wat as we speak nog niet werkt.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Laatst online: 16-10 11:22
Ben benieuwd wat er straks gaat gebeuren als Binance weer up is.
Als je op coinmarketcap kijkt staat de koers van Lisk nu een stuk hoger +- $24 als de laatste geupdate koers van Lisk op Binance +- $19.

Zou er een goede mogelijkheid zijn om goedkope Liskjes te kunnen verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
watercoolertje schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:19:
[...]

Jawel hoor, ik kan alle data al weer inzien terwijl dat eerat niet in wou laden.

Traden is het enige wat as we speak nog niet werkt.
Ik krijg een Failed to open page?

Waar ik gisteravond idd ook nog gewoon in kon loggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
wann0wfhc schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:21:
Ben benieuwd wat er straks gaat gebeuren als Binance weer up is.
Als je op coinmarketcap kijkt staat de koers van Lisk nu een stuk hoger +- $24 als de laatste geupdate koers van Lisk op Binance +- $19.

Zou er een goede mogelijkheid zijn om goedkope Liskjes te kunnen verkrijgen?
24$ is nog steeds goedkoop! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
japjaan schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:25:
[...]

24$ is nog steeds goedkoop! ;)
Dat ben ik wel met je eens ik verwacht veel van Lisk.
Maar ze nu met discount in kunnen kopen op Binance zou natuurlijk wel :9 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonatick78
  • Laatst online: 12-10 18:10
wann0wfhc schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:28:
[...]

Dat ben ik wel met je eens ik verwacht veel van Lisk.
Maar ze nu met discount in kunnen kopen op Binance zou natuurlijk wel :9 zijn.
Kan je beter bitcoin cash kopen, pak je 24%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-09 16:09
loonatick78 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:35:
[...]

Kan je beter bitcoin cash kopen, pak je 24%.
Nee, dan heb je al 24% gemist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonatick78
bac0tje schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:36:
[...]

Nee, dan heb je al 24% gemist....
Je begrijpt het niet, als de prijs opent op dezelfde prijs als toen Binance down ging, pak je 24%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
loonatick78 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:38:
[...]

Je begrijpt het niet, als de prijs opent op dezelfde prijs als toen Binance down ging, pak je 24%.
Volgens mij 27%. hij stond op binance rond $ 1.000 en nu op CMC gemiddeld $ 1.277.

Maar ik heb meer vertrouwen in Lisk om ze ook vast te houden tot de rebrand en verder het jaar in.

Alleen Binance gooide wat roet in het eten. Ik was nog wat aan het daytraden om die fondsen om te gaan zetten naar Lisk als mijn orders zouden hitten... wat natuurlijk nu niet gebeurd is ;( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
Weet iemand iets over een rebrand van mew naar mycrypto? Heb nogal veel op mew staan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
RideWithUz schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:42:
Weet iemand iets over een rebrand van mew naar mycrypto? Heb nogal veel op mew staan..
Ik heb hier juist een topic voor geopend:

Myetherwallet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Als Binance uberhaupt nog weer online komt...

https://twitter.com/binance_2017/status/961855008500150273

Lijkt allemaal oké te gaan.

[ Voor 50% gewijzigd door Ypuh op 09-02-2018 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:17:
[...]

Heb je geen reserves vwb het delen van je ID kaart en hele hebben en houden aan "bedrijven" waarop geen enkel toezicht is? Dat is de reden dat ik nog steeds nergens (tier 2) geverifieerd ben. Gezien de verschillende hacks zo af en toe geven ze mij niet echt het vertrouwen beveiliging heel serieus te nemen, of simpelweg the knowhow niet hebben.
Dikke watermarks all over mijn paspoort buiten dat ik 2 geldige Nederlandse paspoorten heb.

De andere gegevens vind ik niet zo spannend. Verhuis toch nog wel is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ypuh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:46:
Als Binance uberhaupt nog weer online komt...

https://twitter.com/binance_2017/status/961855008500150273

Lijkt allemaal oké te gaan.
Met dit soort FUD moet je je wel bewust zijn dat je een deel van het probleem en niet de oplossing bent

EDIT: dat was voordat je de edit toevoegde, en er alleen de eerste zin stond :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2018 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:49:
[...]

Met dit soort FUD moet je je wel bewust zijn dat je een deel van het probleem en niet de oplossing bent
Nou sorry hoor, maar als ze zeggen dat de boel om 4u weer live is en ik met mijn goede gedrag m'n wekkertje zet....

Laten we het erop houden dat ik geen ochtendmens ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:11
Dat soort geluiden hoorde je destijds bij de Kraken downtime ook. Uiteindelijk viel die imagoschade alles mee. Zeker als Binance ook braaf de rest van de maand free trading ter compensatie aanbiedt, hoor je over 'n paar dagen al niemand meer over deze downtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Malarky schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:48:
[...]

Dikke watermarks all over mijn paspoort buiten dat ik 2 geldige Nederlandse paspoorten heb.

De andere gegevens vind ik niet zo spannend. Verhuis toch nog wel is.
Ah mooi die worden geaccepteerd met watermarks erover, dat scheelt idd een stuk. Huisadres is idd niet zo heel spannend. Gaat er mij vooral om dat ze niet zo snel uitgeprint worden met eigen fotootje erover geplakt. Dat wordt zelfs in NL nog te vaak geaccepteerd als geldig legitimatie bewijs. :'(

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Hebben hier mensen hun account op kraken geverifieerd en hoe lang duurde dit? Ik heb tot nu toe nergens nog een geverifieerd account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
ionn schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:58:
Hebben hier mensen hun account op kraken geverifieerd en hoe lang duurde dit? Ik heb tot nu toe nergens nog een geverifieerd account.
Tier 1 & 2 paar minuten, tier 3 iets meer dan een week (maar m'n eerste ID werd niet geaccepteerd, dus moest een nieuwe uploaden in een periode dat ik weinig thuis was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elixyr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-10 09:46
ionn schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:58:
Ik heb dit van de week gedaan, naar tier 3 in 2 dagen tijd. Ging super snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

anboni schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:00:
[...]

Tier 1 & 2 paar minuten, tier 3 iets meer dan een week (maar m'n eerste ID werd niet geaccepteerd, dus moest een nieuwe uploaden in een periode dat ik weinig thuis was)
Elixyr schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:00:
[...]

Ik heb dit van de week gedaan, naar tier 3 in 2 dagen tijd. Ging super snel.
Oke, thanks! Volgende week maar is even verifieren tot tier 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
ionn schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:00:
[...]

[...]

Oke, thanks! Volgende week maar is even verifieren tot tier 3.
na het onduidelijk maken van enkele gegevens had ik deze mail teruggekregen ergens vorig jaar ... hier een stukje eruit en da gaf me wel een beter gevoel dat ze daar onmiddellijk zelf een watermerk overzetten

We certainly understand your concern about your privacy as an individual. I do hope that you also understand why we have these strict security measures in place. As a regulated money service business in the United States, it is required for us to collect this information from our clients who transact on our platform. This is necessary for us to fulfil regulatory requirements.

We'd like to assure you that our company has ensured that all files cannot be used for other purposes. Whenever a client's document file is opened for viewing from our end, it is automatically superimposed with our own watermark. This is only one of different layers of security measures our company has in place to ensure your safety and privacy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

wally228 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:09:
[...]

na het onduidelijk maken van enkele gegevens had ik deze mail teruggekregen ergens vorig jaar ... hier een stukje eruit en da gaf me wel een beter gevoel dat ze daar onmiddellijk zelf een watermerk overzetten

We certainly understand your concern about your privacy as an individual. I do hope that you also understand why we have these strict security measures in place. As a regulated money service business in the United States, it is required for us to collect this information from our clients who transact on our platform. This is necessary for us to fulfil regulatory requirements.

We'd like to assure you that our company has ensured that all files cannot be used for other purposes. Whenever a client's document file is opened for viewing from our end, it is automatically superimposed with our own watermark. This is only one of different layers of security measures our company has in place to ensure your safety and privacy.
Dat is wel geruststellend om te horen! Ben niet zo fan van om eigenlijk zulke gevoelige gevens af te geven, maar het moet helaas om te kunnen uitcashen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:26
Kan het zien aan mijn nicehash inkomsten de afgelopen 24 uur dat binance der uit ligt. Ongeveer 20% lager dan normaal. Denk dat veel kopers nu simpelweg niet bij hun btc kunnen komen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Laatst online: 16:51

watercoolertje

Untertitel

Ypuh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:23:
[...]

Ik krijg een Failed to open page?

Waar ik gisteravond idd ook nog gewoon in kon loggen.
Ik gebruik de app, en daar kan ik nu alles inzien, alleen nog niks doen! Zojuist zag ik ook dat de percentages en het dagelijks volume was bijgewerkt (naar 0 omdat het al 24 uur stil staat).

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Zou wel netjes zijn als ze een of andere compensatie doen want dit kan natuurlijk niet zo lang offline. Een dag lang geen trading fee berekenen of zoiets. Denk dat ze nog geluk hebben dat de koersen niet flink gezakt zijn anders hadden ze wel een probleem met heel veel gebruikers gehad denk ik.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Er is 1 coin in mijn pf die ondanks de kalmte lekker aan het stijgen is. BTCZ. Ooit eens gemined en is momenteel de grootste stijger in mijn lijstje. Zijn er meer mensen met deze coin?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

dennis112 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:30:
Zou wel netjes zijn als ze een of andere compensatie doen want dit kan natuurlijk niet zo lang offline. Een dag lang geen trading fee berekenen of zoiets. Denk dat ze nog geluk hebben dat de koersen niet flink gezakt zijn anders hadden ze wel een probleem met heel veel gebruikers gehad denk ik.
Helemaal niks was er dan met heel veel gebruikers. Je werkt met een ongereguleerde markt en dit zijn de risico's ervan. Als je geen downtime wilt moet je zelf maar een exchange beginnen en laten zien dat je het beter kan.

Iedereen lijkt te vergeten dat dit voor Binance ook geen pretje is, die doen er heus wel alles aan om dit te voorkomen. Want 1 dag geen traden is 10milj dollar aan inkomsten down the drain (als het niet meer is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:06
Lekker kortzichtig.

Ik werk zelf in de financiële wereld. Mijn werkgever opent geen rekening voor iemand die geen NL nationaliteit heeft en geen NL adres.

Denk daarbij even verder dan een zwerver, zoals iemand die in de grensstreek woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 21:18
heeft iemand weer toegang tot het traden bij Binance? Het werkt compleet NIET hier... Blij dat ik de wekker niet heb gezet vanmorgen :P

[ Voor 4% gewijzigd door thestiffmeister op 09-02-2018 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

thestiffmeister schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:42:
heeft iemand weer toegang tot het traden bij Binance? Het werkt compleet NIET hier... Blij dat ik de wekker niet heb gezet vanmorgen :P
Nee, bij mij laadt hij de pagina niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
Goh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:43:
[...]

hmm.. dit gaat nu toch wel vervelend worden.
https://twitter.com/binance_2017

Ze zijn nog wel actief dat wel, maar dit is niet zo'n fijne issue om eerlijk te zijn.
Geeft maar weer aan dat het tijd is om de boel in een externe wallet te gooien (maar vanwege de hectische dagen van de afgelopen tijd was het net fijn om te traden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-10 08:11
Klitse schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:32:
Er is 1 coin in mijn pf die ondanks de kalmte lekker aan het stijgen is. BTCZ. Ooit eens gemined en is momenteel de grootste stijger in mijn lijstje. Zijn er meer mensen met deze coin?
Vanochtend een flinke partij verkocht en HTMLcoin voor teruggekocht. Mine BTCZ overigens nog steeds, 2 per uur op 60sol/s. Alle beetjes helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deamz0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 12:20
Goh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:43:
[...]

Onderhoud is ook nog niet afgerond. Duurt wel erg lang nu trouwens.

En dat was twee uur geleden... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ook alweer 2 uurtjes geen update meer. Op gebied van PR moeten ze ook nog grote stappen zetten..

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:18
dennis112 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:30:
Wat voor probleem? Ze zeggen gewoon jammer joh! Risico van het vak.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
FaceDown schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:46:
Ook alweer 2 uurtjes geen update meer. Op gebied van PR moeten ze ook nog grote stappen zetten..
Ze zijn momenteel gewoon slachtoffer van hun eigen succes. Vergeet niet dat dit een markt is die nog steeds in de kinderschoenen staat he. Dit soort downtimes... ik sta er niet echt van te kijken in ieder geval. Hoe vervelend het ook is.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Steefmeister schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:36:
[...]

Lekker kortzichtig.

Ik werk zelf in de financiële wereld. Mijn werkgever opent geen rekening voor iemand die geen NL nationaliteit heeft en geen NL adres.

Denk daarbij even verder dan een zwerver, zoals iemand die in de grensstreek woont.
Ik kom zelf bij een grote bank vandaan en daarom weet ik dat het weldegelijk mogelijk is mits je een geldig id hebt en een adres. Zoals ik al aangaf kunnen banken wel voorwaarden stellen zoals persoonlijk legitimeren bijv. maar het is gewoon mogelijk binnen Europa in een ander land een rekening te openen. Sterker nog, dit is me ook buiten Europa gelukt op min of meer dezelfde basis. (geldig id en persoonlijk legitimeren) ;)

Als je werkgever dit weigert dan kan deze mogelijk handelen tegen afspraken in in Europees verband. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
thestiffmeister schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:42:
cryptowat haalt zijn data via api en hou daar in het oog wanneer de vulling van het orderbook zou beginnen
maar weet niet of ze eerst de site en dan pas api updaten
https://cryptowat.ch/binance/btcusdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
Lijkt erop dat we vandaag nog een dag vakantie hebben :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
ButsMG schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:47:
[...]

Ze zijn momenteel gewoon slachtoffer van hun eigen succes. Vergeet niet dat dit een markt is die nog steeds in de kinderschoenen staat he. Dit soort downtimes... ik sta er niet echt van te kijken in ieder geval. Hoe vervelend het ook is.
Data replicatie is gewoon vervelend. Ik zou de oorzaak wel eens willen weten... Ben ik wel benieuwd naar.
Geeft inderdaad aan dat het nog niet allemaal lekker geregeld is.

Stel dat de data kwijt is... ook je geld kwijt. :P In de normale bankwereld zal dit niet snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Crypts schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:48:
[...]

Ik kom zelf bij een grote bank vandaan en daarom weet ik dat het weldegelijk mogelijk is mits je een geldig id hebt en een adres. Zoals ik al aangaf kunnen banken wel voorwaarden stellen zoals persoonlijk legitimeren bijv. maar het is gewoon mogelijk binnen Europa in een ander land een rekening te openen. Sterker nog, dit is me ook buiten Europa gelukt op min of meer dezelfde basis. (geldig id en persoonlijk legitimeren) ;)

Als je werkgever dit weigert dan kan deze mogelijk handelen tegen afspraken in in Europees verband. ;)
Sinds afgelopen juni is dit beleid bij veel banken veranderd, waaronder bij mijn werkgever. Geen NL id heeft een NL adres nodig. Anders gaat het feest niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:32

The_Worst

Unox

thestiffmeister schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:49:
[...]

Data replicatie is gewoon vervelend. Ik zou de oorzaak wel eens willen weten... Ben ik wel benieuwd naar.
Geeft inderdaad aan dat het nog niet allemaal lekker geregeld is.

Stel dat de data kwijt is... ook je geld kwijt. :P In de normale bankwereld zal dit niet snel gebeuren.
Gelukkig is dat laatste niet het geval. De balances worden weer getoond in ieder geval.

[ Voor 70% gewijzigd door The_Worst op 09-02-2018 09:51 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dakillerbean schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:45:
[...]

Vanochtend een flinke partij verkocht en HTMLcoin voor teruggekocht. Mine BTCZ overigens nog steeds, 2 per uur op 60sol/s. Alle beetjes helpen ;)
HTML heb ik inderdaad ook al in mijn portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
Mijn API-tool zegt nu "OK" in plaats van de status "maintenance".

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonatick78
ButsMG schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:55:
Mijn API-tool zegt nu "OK" in plaats van de status "maintenance".
Lopende orders kunnen nu in de app verwijdert worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Our team has been hard at work. We will be bringing functionality back online piece-by-piece and we expect deposits and withdrawals to resume very soon.

Expect an announcement shortly with details regarding trading and the grace period for cancellation of open orders. Thank you!
https://twitter.com/binance_2017/status/961887259615117312

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 21:44
FaceDown schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:46:
Ja... en in welk interval geven ze updates....
Precies ja... elke 2 uur.... Er komt binnenkort vast wel weer een update...

En hoezo stappen zetten op PR gebied..?? Volgens mij was de berichtgeving bij Kraken een stuk slechter. Binance heeft gisteren elke 2 uur een tweet de wereld ingeslingerd dat ze op schema liggen, dat dat uiteindelijk niet gehaald is... Jammer dan..

Sommige mensen moet echt even wat meer geduld hebben...

En wat blijkt, terwijl ik dit type is er weer een tweet... 2 uur na de laatste tweet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Steefmeister schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:51:
[...]

Sinds afgelopen juni is dit beleid bij veel banken veranderd, waaronder bij mijn werkgever. Geen NL id heeft een NL adres nodig. Anders gaat het feest niet door.
Okee, volgens mij gaat dit tegen afspraken in op EU verband maar het zou kunnen. Ik heb mijn werkgever in juli 'de vinger' gegeven dus een mogelijke wijziging kan ik gemist hebben. :)
Laatst geopende rekeningen waren ook voor die tijd, ben ik op dit moment wel bezig met een Estse maar die zijn sowieso een uitzondering binnen de EU. ;)

Overigens wel slechte zaak... Sommige werkgevers willen niet uitbetalen op buitenlandse rekeningen dus dan zit je mooi klem als een bank ook niet meewerkt...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Eindelijk nog is wat actie in BTC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:08
Na de update van Binance popt direct de BTC koerst omhoog 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-10 21:59
Balen dat de ICX koers weer zo teruggevallen is tov gisteren.
Hopelijk komt er vandaag weer een piek waar ik wel even iets van mee kan pikken als Binance het weer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-10 08:01
Crypts schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:03:
[...]

Okee, volgens mij gaat dit tegen afspraken in op EU verband maar het zou kunnen. Ik heb mijn werkgever in juli 'de vinger' gegeven dus een mogelijke wijziging kan ik gemist hebben. :)
Laatst geopende rekeningen waren ook voor die tijd, ben ik op dit moment wel bezig met een Estse maar die zijn sowieso een uitzondering binnen de EU. ;)

Overigens wel slechte zaak... Sommige werkgevers willen niet uitbetalen op buitenlandse rekeningen dus dan zit je mooi klem als een bank ook niet meewerkt...
Ik denk dat het juist sinds juli is toen de deadline voor implementatie van de 4e EU Anti-witwasrichtlijn verstreek en deze EU-wetgeving rechtstreekse werking kreeg in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Crypts schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:03:
[...]

Snap je redenatie wel, maar waarom heeft iemand binnen de EU nog een andere rekening nodig dan waar hij woont? Sinds de invoering van IBAN is het voor werkgevers juist supermakkelijk geworden om geld over te boeken. Dat werkt hetzelfde als een normale overboeking.

Ach ja, we maken het graag wat lastiger dan nodig is he ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deamz0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 12:20
Fellow Binancians,

Binance has completed its system upgrade and we expect all trading activity to resume at 10:00 AM (UTC).

In the 60 minutes prior to the commencement of trading, users will be able to cancel orders, process deposits, withdrawals, and use all other account related functions.

To show our gratitude for your unwavering support throughout the upgrade process, Binance will provide all users with a 70% discount on trading fees (0.03% per transaction, 0.015% with BNB) until 2018/02/24 00:00 AM (UTC).

We sincerely apologize for the inconvenience and your patience is greatly appreciated.

Thank you for your continued support.

Binance Team

2018/02/09

Wel een nette compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Ik kan binance niet eens laden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
deamz0r schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:13:
Fellow Binancians,

Binance has completed its system upgrade and we expect all trading activity to resume at 10:00 AM (UTC).

In the 60 minutes prior to the commencement of trading, users will be able to cancel orders, process deposits, withdrawals, and use all other account related functions.

To show our gratitude for your unwavering support throughout the upgrade process, Binance will provide all users with a 70% discount on trading fees (0.03% per transaction, 0.015% with BNB) until 2018/02/24 00:00 AM (UTC).

We sincerely apologize for the inconvenience and your patience is greatly appreciated.

Thank you for your continued support.

Binance Team

2018/02/09

Wel een nette compensatie.
en mijn orders gecanceld. >:) Alles staat nu op 0.0% in the markets.... Bring the game on again :)

[ Voor 3% gewijzigd door thestiffmeister op 09-02-2018 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik vind het wel grappig dat blijkbaar mensen niet geleerd hebben van Kraken, of heel snel vergeten.

Bij Kraken duurde de update uiteindelijk ook veel langer en zat er ook soms uren tussen de updates. Wat overigens bij veel meer websites het geval is geweest, niet alleen exchanges. Toen Kraken eenmaal weer beschikbaar was, deed dat — zo ver ik weet — niets met de koersen. Kraken gaf gratis trading omdat de website dagen onbereikbaar was, maar dat was puur goodwill — geen verplichting.
Volgens mij heeft het Kraken uiteindelijk ook vrijwel geen leden gekost. Dus mijn voorspelling is dat deze update van Binance het zelfde zal zijn; zonder het gratis traden waarschijnlijk wel een compensatie dus, dat is netjes.

[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 09-02-2018 10:17 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
ionn schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:15:
Ik kan binance niet eens laden :'(
https://us.binance.com/

Voila. Werkt soepeltjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Zeara schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:02:
[...]

Ja... en in welk interval geven ze updates....
Precies ja... elke 2 uur.... Er komt binnenkort vast wel weer een update...

En hoezo stappen zetten op PR gebied..?? Volgens mij was de berichtgeving bij Kraken een stuk slechter. Binance heeft gisteren elke 2 uur een tweet de wereld ingeslingerd dat ze op schema liggen, dat dat uiteindelijk niet gehaald is... Jammer dan..

Sommige mensen moet echt even wat meer geduld hebben...

En wat blijkt, terwijl ik dit type is er weer een tweet... 2 uur na de laatste tweet...
- CEO die tech updates moet tweeten
- bericht op de website wat het heeft over maintenance ivm toename gebruikers, alsof het gepland maintenance zou zijn
- bericht op de website wat niet wordt bijgewerk
- mensen moeten maar weten dat ze updates op twitter geven

Eea niet professioneel en passend bij een miljardenbedrijf. We hebben het hier niet over een hobbytoko. Natuurlijk zijn er voorbeelden van bedrijven die het nog slechter doen maar dat is geen excuus.
Als je vele miljoenen verdient is het aanstellen van een goede pr-manager toch wel het eerste wat je kunt doen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10 13:40
Huh dat werkt wel. Gewoon binance.com is zo dood als maar kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
ksborg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:17:
[...]

Huh dat werkt wel. Gewoon binance.com is zo dood als maar kan.
Mooizo dan hebben we langer de tijd om goedkope lisk te kopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Is toch niet de officiële link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:08
ionn schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:18:
[...]

Is toch niet de officiële link?
Wel hoor, alleen zit je dat op een andere webserver ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anboni
FaceDown schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:17:
[...]
Eea niet professioneel en passend bij een miljardenbedrijf. We hebben het hier niet over een hobbytoko.
Nu een miljardenbedrijf, een jaar geleden en in de basis nog een hobbytoko. Ik denk dat je onderschat wat er het afgelopen jaar in deze jonge markt allemaal is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Ah oke, thanks. Ben altijd beetje sceptisch als het om linkjes gaat van exchanges.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wann0wfhc
ionn schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:19:
[...]

Ah oke, thanks. Ben altijd beetje sceptisch als het om linkjes gaat van exchanges.
Snap ik, ik had even de tweet er bij moeten zetten... sorry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
BTC krijgt een mooie spike bij elke twitter bericht van binance :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Het lijkt wel of iedere 100$ een barriere is nu. Net tegen de 8200$ zitten hikken en als ie daar eenmaal voorbij is weer snel naar de 8300. was bij 8100 ook al. Wel grappig om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 14:32

Ligone

Moeha!

[...]

- bericht op de website wat het heeft over maintenance ivm toename gebruikers, alsof het gepland maintenance zou zijn

Eea niet professioneel en passend bij een miljardenbedrijf. We hebben het hier niet over een hobbytoko. Natuurlijk zijn er voorbeelden van bedrijven die het nog slechter doen maar dat is geen excuus.
Als je vele miljoenen verdient is het aanstellen van een goede pr-manager toch wel het eerste wat je kunt doen.
Het aanstellen van een PR manager enkel en alleen om wat meer communicatie te geven tijdens een downtime. Dat wil dus zeggen dat die 99% van de tijd werkloos is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 21:44
[...]

- Als hun hele site eruit ligt, waar moeten ze het anders doen??
- Geef ik je gelijk. Ik heb het niet voorbij zien komen dus dat kan zeker beter.
- Website deed moeilijk tijdens de upgrade/maintance.
- Volgens mij weet toch zeker wel de overgrote meerderheid van iedereen die in crypto zit, dat zowat alles over twitter gaat...

Enige wat ik suf vond, is dat ze de upgrade/maintenance niet goed hebben aangekondigd. Maar ik kan het ook gemist hebben. Verder kwam het op mij over of iedereen maar even wat te zeuren moest hebben.

Natuurlijk kan het beter, maar ik vond het allemaal wel meevallen hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-10 08:01
[...]

- CEO is gezicht van het bedrijf en laat zien aan de core user-base - die heel actief is op social media - dat hij betrokken is en niet alleen maar zit te chillen van zijn 1 miljard dollar aan Ether/BTC/BNB munten.
- Elke 2 uur updates geven op Twitter, die je kan vinden als je ook maar 10 seconden zoekt op Google
- Vrijwel altijd stabiel terwijl deze tent niet bestond voor augustus 2017, terwijl Bitrexx, Poloniex en Kraken meer ervaring hebben en vaker gezeik hebben

Het is nog steeds een start-up, kijk eens naar andere bedrijven in dezelfde leeftijd, die hebben geen support-team van tientallen personen die actief moeten zijn voor tijdzones op ELKE plek op aarde. Het is echt heel lastig om dit te runnen, ze zijn 24/7/365 open. Je moet het maar het kunnen.
Pagina: 1 ... 17 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!