[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 204 Laatste
Acties:
  • 580.490 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

anboni schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:19:
[...]

Nu een miljardenbedrijf, een jaar geleden en in de basis nog een hobbytoko. Ik denk dat je onderschat wat er het afgelopen jaar in deze jonge markt allemaal is gebeurd.
Dat snap ik best, toch zijn dit soort communicatiedingetjes die makkelijk voorkomen kunnen worden. Met een goede PR manager geen je randfiguren als McAfee geen kans om FUD te verspreiden.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Steefmeister schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:10:
[...]

Snap je redenatie wel, maar waarom heeft iemand binnen de EU nog een andere rekening nodig dan waar hij woont? Sinds de invoering van IBAN is het voor werkgevers juist supermakkelijk geworden om geld over te boeken. Dat werkt hetzelfde als een normale overboeking.

Ach ja, we maken het graag wat lastiger dan nodig is he ;)
Ik dacht dat je Vlaming was maar gezien bovenstaande uitspraak begon ik daar aan te twijfelen en terecht blijkt. :+

Ik hou niet zo van klein denken en ik heb al helemaal de pest eraan als anderen voor mij gaan invullen... Doet me denken aan eerdere werkervaring waar de meest gebezigde uitspraak 'dat moet je niet willen' was. :X
Ik kan prima gefundeerde redenen aandragen waarom ik meerdere rekeningen wil of zelfs nodig heb maar draaien we het dan niet heel erg om? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10 06:04

hmr

FaceDown schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:22:
[...]

Dat snap ik best, toch zijn dit soort communicatiedingetjes die makkelijk voorkomen kunnen worden. Met een goede PR manager geen je randfiguren als McAfee geen kans om FUD te verspreiden.
Wat een onzin. Een goede PR manager houdt geen FUD tegen. Nuanceert FUD wellicht, maar is zeker geen gatekeeper.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Blijkbaar heb ik te hoge verwachtingen van een miljardenbedrijf dan. :)

Anyway de belangrijkste vraag is natuurlijk, wat gaat VEN doen? Die is toch aardig gestegen sinds Binance down is. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:39
FaceDown schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:22:
[...]

Ik heb het niet in heel veel detail gevolgd, maar ik had de indruk dat ze best adequaat hebben gereageerd op de nonsense die McAfee uitbraakte. Dat soort getroll kun je onmogelijk voorkomen, je kunt het alleen achteraf managen. Daar heb je geen PR manager voor nodig als je een CEO hebt die dat ook kan (en mogelijk met meer autoriteit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
FaceDown schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:26:
Blijkbaar heb ik te hoge verwachtingen van een miljardenbedrijf dan. :)

Anyway de belangrijkste vraag is natuurlijk, wat gaat VEN doen? Die is toch aardig gestegen sinds Binance down is. :)
Waar zie jij dat deze gestegen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm300
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-12-2023
hmr schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:25:
[...]

Wat een onzin. Een goede PR manager houdt geen FUD tegen. Nuanceert FUD wellicht, maar is zeker geen gatekeeper.
Sterker nog, via twitter behoorlijk gecommuniceerd. Heb het zelf ook niet, maar kan het wel volgen.
Staat ook duidelijk in dat het een DDos betrof....

https://twitter.com/cz_binance

Is voor mij genoeg communicatie.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Hij werkt bij mij nog steeds niet goed, zie geen percentages etc staan. Jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
anboni schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:19:
[...]

Nu een miljardenbedrijf, een jaar geleden en in de basis nog een hobbytoko. Ik denk dat je onderschat wat er het afgelopen jaar in deze jonge markt allemaal is gebeurd.
Maak daar maar 7 maanden van...
Dat ze in die korte tijd dit platform hebben neergezet is al een klein wonder op zich. :o

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

hmr schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:25:
[...]

Maar zorgt wel dat er niet eerst gesproken wordt over 'maintenance' en later over een technisch probleem en dat er niet verschillende dingen op verschillende media wordt geroepen. Dat soort dingen werkt geruchten over hacks in de hand.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:56
Storm300 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:27:
[...]

Sterker nog, via twitter behoorlijk gecommuniceerd. Heb het zelf ook niet, maar kan het wel volgen.

Een ddos op hun cloud services.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Laatst online: 16-10 11:22
Goh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:27:
[...]

Hij werkt bij mij nog steeds niet goed, zie geen percentages etc staan. Jullie wel?
Is er de laatste 24 uur wat gebeurd dan op Binance? Hij lag toch plat dan is er niet gehandeld dus geen percentages 8)7

Reken maar op wat vuurwerk aan percentages straks als de handel begint >:)

[ Voor 10% gewijzigd door wann0wfhc op 09-02-2018 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:39
[...]

Rustuggg.

het komt om 10.00 utc time weer online, dat ik nog een half uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh

Goh

wann0wfhc schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:29:
[...]

Is er de laatste 24 uur wat gebeurd dan op Binance? Hij lag toch plat dan is er niet gehandeld dus geen percentages 8)7
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

[...]

11 uur wordt het traden pas weer geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh

Goh

sinasappel schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:29:
[...]

Rustuggg.

het komt om 10.00 utc time weer online, dat ik nog een half uur.
Haha ff verkeerd gekeken dat dit niet NLse tijd is idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Storm300 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:27:
[...]

Dus je vindt het normaal dat er geen melding op de site staat, maar dat de handel gewoon stil ligt en iedereen op sociale media maar uit moet gaan zoeken wat er aan de hand is.. apart.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Twijfel om ICX snel op Huobi te verkopen en dan op binance straks terug te kopen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr

hmr

FaceDown schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:30:
[...]

Dus je vindt het normaal dat er geen melding op de site staat, maar dat de handel gewoon stil ligt en iedereen op sociale media maar uit moet gaan zoeken wat er aan de hand is.. apart.
Ik vind het apart dat jij nog steeds niet door hebt dat dit een ongereguleerde jonge markt is en dat een bedrijf als Binance een explosieve groei heeft meegemaakt en nog niet is te vergelijken met een bedrijf wat al jaren lang meedraait. Dat praat het wellicht niet goed, maar is wellicht wel wat relativerend voor jouw verwachtingspatroon.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 03:25
[...]

Stond wel wat onder “news” op binance.com, maar het nieuws gedeelte lag er even later ook volledig uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmatiz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-11-2021
Ben erg benieuwd wat er met de koersen gaan gebeuren. Als iedereen market orders gaat plaatsen om te profiteren van koersstijgingen op andere exchanges, kan het snel omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

hmr schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:33:
[...]

Ik vind het apart dat jij nog steeds niet door hebt dat dit een ongereguleerde jonge markt is en dat een bedrijf als Binance een explosieve groei heeft meegemaakt en nog niet is te vergelijken met een bedrijf wat al jaren lang meedraait. Dat praat het wellicht niet goed, maar is wellicht wel wat relativerend voor jouw verwachtingspatroon.
Dit zijn gewoon grote problemen die heel makkelijk op te lossen zijn. Een pr manager heb je binnen een dag als het moet. Levert vervolgens alleen maar geld op door FUD te minimaliseren.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
hmr schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:33:
[...]

Als ik eerlijk ben ervaar ik die regelmatige tweets toch als een betere oplossing dan een status pagina waar af toe een update op wordt geplaatst. Dat is persoonlijk natuurlijk maar mij geeft het ietsjes meer vertrouwen dat eea weer goed gaat komen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

mrmatiz schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:35:
Ben erg benieuwd wat er met de koersen gaan gebeuren. Als iedereen market orders gaat plaatsen om te profiteren van koersstijgingen op andere exchanges, kan het snel omhoog gaan.
Ik zit klaar om op het Lisk treintje te springen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

drijfhout schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:34:
[...]

Stond wel wat onder “news” op binance.com, maar het nieuws gedeelte lag er even later ook volledig uit :p
Ja maar daar hadden ze het over maintenance ivm toename users dus dat werkte nogal averechts.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

drijfhout schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:34:
[...]

Ja maar daar hadden ze het over maintenance ivm toename users dus dat werkte nogal averechts.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:36:
[...]

Dit zijn gewoon grote problemen die heel makkelijk op te lossen zijn. Een pr manager heb je binnen een dag als het moet. Levert vervolgens alleen maar geld op door FUD te minimaliseren.
Wat een onzin....

Een PR manager zou ééa kunnen verbeteren ja, een goede pr manager. Het wil niet zeggen dat ééa ook anders zou zijn verlopen als ze deze wellicht reeds hadden gehad (misschien hebben ze er wel één). Op heden hebben ze toch een hoop nullen meer achter de één gescoord dan menig bedrijf met PR manager.

De gedachte van "ik stel iemand aan voor, en van af heden zijn er geen issues" komt voort vanuit theorie.

Het is wel een gegeven dat je aangestelde medew af dag 1 geld kost waarvan je hoopt dat deze het ....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2018 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

Ik kom er niet eens in, krijg een request error :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:55
Imgnrydrmr schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:38:
[...]

Waarom verwacht je daar een stijging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

mark-k schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:39:
Ik kom er niet eens in, krijg een request error :')
Ik ook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• macapple82
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-04-2022
FaceDown schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:36:
[...]

Kerel, waarom loop je de hele tijd te zeuren? Terwijl Binance het gigantisch goed heeft opgelost, daar kunnen veel andere organisaties niet aan tippen, communicatie was gewoon goed.

Jij moet gewoon niet zo eigenwijs doen, ik begrijp nu waarom veel mensen jou irritant vinden. Jij wilt alleen maar jouw zin doordrijven.

Voor de goede orde heb aardig wat VEN in mijn portfolio en loop dat toch ook niet te shillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
Imgnrydrmr schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:38:
[...]

Ik ook ja. Moet wel even snel mn coins die ik wou daytraden voor de binance down ging snel verkopen en dan snel inkopen. nog ff een kopje koffie om scherp aan de start te staan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff wat een gezeur weer...
Mensen moeten alles op een presenteerblaadje krijgen of niet?
Maintenance was aangekondigd...
Communicatie was helder..

Dat het uitloopt kan bij iedereen gebeuren..
Ook al die vragen, het werkt nog niet, kan er niet op... Do your own research!!
De berichten staan ook al meer dan een dag in dit topic..

Tjeez.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:42:

Lekker zeiken om te zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

kr.binance.com werkt wel bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
probeer deze eens: us.binance.com/hw_login.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:42:

Maintenance was helemaal niet aangekondigd. De 'aankondiging' werd pas naar buiten gebracht nadat de eerste problemen er waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:18
Die BCH blijft ook maar heen en weer gaan, vannacht nog een dip rond de $1220 en inmiddels weer over de $1300 heen.. en dat voor een shitcoin

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

wann0wfhc schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:41:
[...]
Ik ook ja. Moet wel even snel mn coins die ik wou daytraden voor de binance down ging snel verkopen en dan snel inkopen. nog ff een kopje koffie om scherp aan de start te staan :*)
Op hoeveel zet jij je buy order? Bots gaan op hetzelfde moment in gang schieten, dus ik wil de mijne wat hoger zetten, maar weet niet hoeveel...

Vraag me af of het order book updates krijgt, maar vrees ervoor. Geen beweging in dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmatiz
Bij mij staat bij elke coin dat er geen trading market is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou persoonlijk even wachten ipv steeds proberen als eerste in te kunnen loggen bij Binance.
De situatie is daar nu niet als gebruikelijk maar de aandacht op de site wel groter.
Binance gaf/geeft het zelf ook altijd aan.... weet zeker dat je in het juiste inlogscherm je gegevens vult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
Imgnrydrmr schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:45:
[...]

Op hoeveel zet jij je buy order? Bots gaan op hetzelfde moment in gang schieten, dus ik wil de mijne wat hoger zetten, maar weet niet hoeveel...

Vraag me af of het order book updates krijgt, maar vrees ervoor. Geen beweging in dat ding.
Ik ga gokken op ergens rond de 0.00265-0.00275 als ik op tijd mijn verkoop orders er doorheen kan rammen. heb al uitgerekend hoeveel lisk ik kan kopen dus de max amount staat in mn buy balk.

Ijdele hoop tegen de bots maar we gaan zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

AtlAntA schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:44:
[...]

Maintenance was helemaal niet aangekondigd. De 'aankondiging' werd pas naar buiten gebracht nadat de eerste problemen er waren.
Dat bedoel ik dus. Zelfs nu weten een hoop mensen niet wat er aan de hand is. Maar goed ik loop te zeuren :')
Ze cashen daar elke dag miljoenen aan fees, daar mag een goede service tegenover staan. Over het algemeen doen ze het goed maar er zijn duidelijke verbeterpunten. Het feit dat sommigen hier vinden dat ik zeur geeft aan dat ze geen kaas gegeten hebben van het bedrijfsleven.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:39
Mensen, je kunt nog nog niets doen!!!! Om 10.00 UTC time komt het allemaal weer online.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hazecase
  • Laatst online: 10-10 07:25
sinasappel schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:48:
Mensen, je kunt nog nog niets doen!!!! Om 10.00 UTC time komt het allemaal weer online.
Of je zegt gewoon 11:00 ;)

[ Voor 12% gewijzigd door hazecase op 09-02-2018 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
sinasappel schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:48:
Je kan je balkjes al vullen met koersen om in te kopen en te verkopen. Als het dan start hoef je dat niet te doen he. scheelt je toch al gauw een paar waardevolle seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:48:
[...]

Dat bedoel ik dus. Zelfs nu weten een hoop mensen niet wat er aan de hand is. Maar goed ik loop te zeuren :')
Ze cashen daar elke dag miljoenen aan fees, daar mag een goede service tegenover staan. Over het algemeen doen ze het goed maar er zijn duidelijke verbeterpunten. Het feit dat sommigen hier vinden dat ik zeur geeft aan dat ze geen kaas gegeten hebben van het bedrijfsleven.
Je zou geen goede PR zijn in deze :)
Wellicht kan je de feedback die je krijgt verwerken.
Haal hullie en zullie eruit en je bent er denk ik.

Ik denk overigens dat ieder het hier met je eens is hoor, dat de communicatie beter kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Massa spam op 11:00

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wann0wfhc
Ff snel nog naar de WC hoor. de spanning slaat toe ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
[...]

Wees nou eens reëel man, je stelt echt veel te hoge verwachtingen van een bedrijf dat in een half jaar of zo van een bezemkast naar een miljardenbedrijf is gegroeid.
En jij maakt zeker nooit fouten in je werk?!

Internetbankieren ligt er ook geregeld uit. Oh onze banken zijn amateurs! [sarcasm off]
Het blijft allemaal software heden ten dagen, accepteren of kap er mee.

Tevens zijn het aziaten en die hebben een iets andere kijk op dingen dan wij hier in Europa of elders.
Wat is beter?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Holy shit wat een amateuristisch bedrijf en communicatie vanuit Binance, had dit bij veel exchanges wel verwacht, maar eerlijk gezegd niet bij Binance..

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 14:32

Ligone

Moeha!

Nog ene :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miicker schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:58:
Holy shit wat een amateuristisch bedrijf en communicatie vanuit Binance, had dit bij veel exchanges wel verwacht, maar eerlijk gezegd niet bij Binance..
Amateuristisch? Heb je ooit wel op twitter gekeken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:59:
[...]

Amateuristisch? Heb je ooit wel op twitter gekeken?
Ja daar is het ook voornamelijk op gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Yes het is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 09:13
Eigenlijk is het gewoon, gezien de omstandigheden, prima aangepakt. Ik vraag me af welk grote bedrijf dit anders/beter had aangepakt.

Gelukkig geen coinsmarkets drama in elk geval :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-10 10:22

DJT

Die koerswijzigingen waren zo ongeveer instant. Knap als je daar van hebt kunnen profiteren tijdens een coinwissel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Woot, ik heb mijn lisk. ^.^
Dat zijn snelle percentjes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:10
miicker schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:58:
Sarcasme is dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Laatst online: 16-10 10:22

DJT

Netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Buy button spammen werkte haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
[...]

Binance bestaat pas sinds half 2017. Gezien de explosieve groei en service die ze verlenen doen ze het echt niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desimal90
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:28
ja leuk, hij zegt bij mij overal dat ik geen balance heb. aka : ik kan niks traden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
En we draaien weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 09:13
Imgnrydrmr schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:01:
Woot, ik heb mijn lisk. ^.^
Dat zijn snelle percentjes :p
Awesome! Dá's inderdaad erg makkelijk verdienen. Voor hoeveel uiteindelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
Zo dat ging snel. redelijk goedkope liskjes toch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
ksborg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:00:
Eigenlijk is het gewoon, gezien de omstandigheden, prima aangepakt. Ik vraag me af welk grote bedrijf dit anders/beter had aangepakt.

Gelukkig geen coinsmarkets drama in elk geval :+
Het had echt veel beter gekund, in dit soort situaties draait het allemaal om verwachtingsmanagement. Eerst geven ze aan dat het na twee uur wel opgelost zal zijn, dan hoor je een tijd niets, dan is het ineens 5 uur 's nachts (ik geloof 13 uur later). Hoeveel mensen hebben hier hun wekker niet voor gezet? En dan loopt het uit tot 11 uur 's ochtends..
Ik noem dat vrij amateuristisch ja.

En daarbij, alle communicatie via twitter is ook echt bullshit. Doe het gewoon via je eigen website. Mensen loggen in bij Binance, kunnen niet traden, daar staat een of ander vaag bericht over onderhoud, en dan staat op Twitter wat er echt aan de hand is :N
Dit is echt geen sarcasme hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
wann0wfhc schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:04:
Zo dat ging snel. redelijk goedkope liskjes toch
yup, hier ook gelukt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

ksborg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:04:
[...]
Awesome! Dá's inderdaad erg makkelijk verdienen. Voor hoeveel uiteindelijk?
0,0255 Eth.
Ik had 'm toch iets lager kunnen zetten zo te zien, maar was liever zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imo62
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 11:58
Binance website werkt prima, maar werkt de windows app al voor iemand? Ik kom wel ingelogd, maar zie slechts lege markten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
miicker schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:04:
En daarbij, alle communicatie via twitter is ook echt bullshit. Doe het gewoon via je eigen website.
Dus ze moesten een bericht plaatsen over dat hun platform down is, op het platform dat down is? Je gaat toch ook niet schijten op je wc als die verstopt zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Theniers schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:09:
[...]

Dus ze moesten een bericht plaatsen over dat hun platform down is, op het platform dat down is? Je gaat toch ook niet schijten op je wc als die verstopt zit...
Je weet dat de website niet plat was? Enkel traden werkte niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 16-10 20:44

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Ze verlagen de trading fee...
Binance has completed its system upgrade and we expect all trading activity to resume at 10:00 AM (UTC).

In the 60 minutes prior to the commencement of trading, users will be able to cancel orders, process deposits, withdrawals, and use all other account related functions.

To show our gratitude for your unwavering support throughout the upgrade process, Binance will provide all users with a 70% discount on trading fees (0.03% on all trades, 0.015% with BNB) until 2018/02/24 00:00 AM (UTC).

We sincerely apologize for the inconvenience and your patience is greatly appreciated.

Thank you for your continued support.

Binance Team
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360000737572

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
Iedereen blij, het werkt weer, op naar de trades ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]
Het feit dat sommigen hier vinden dat ik zeur geeft aan dat ze geen kaas gegeten hebben van het bedrijfsleven.
- op de man -

[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 09-02-2018 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Toch blijf ik van mening dat ze gewoon het hele order book leeg hadden moeten halen. Kan me best voorstellen dat er nu orders doorgaan waarvan dat misschien niet de bedoeling was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Toch netjes van ze dat ze tot 24-2 70% korting geven op trading fees

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Withdrawals lukken alleen niet op binance. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Zijn de Lisk's nog steeds $19 op binance? Ik kom er niet in.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-10 16:02
Er gebeuren vreemde dingen in trade (zoals wel balance hebben, maar bij traden "insufficient balance".
Ik verwacht zometeen weer een stop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrmatiz
mklkhanou schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:18:
Nope, staan alweer op $25 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:40
Ik vind het vooral goed om te zien dat de downtime van Binance geen grote impact op de koersen heeft gehad. Langzaamaan zijn we aan het stabiliseren. En dat is imho de eerste belangrijke stap voordat we weer in de lift kunnen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hazecase
  • Laatst online: 10-10 07:25
Dubbel

[ Voor 5% gewijzigd door hazecase op 09-02-2018 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
24.90$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
mrmatiz schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:19:
[...]

Nope, staan alweer op $25 ;)
Haha jammer. Gemiste kans.
Ach ik mag niet klagen, ik heb ze ooit voor rond de $4 op de kop getikt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
AtlAntA schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:15:
Toch blijf ik van mening dat ze gewoon het hele order book leeg hadden moeten halen. Kan me best voorstellen dat er nu orders doorgaan waarvan dat misschien niet de bedoeling was.
Hoezo dan? De gebruikers hebben die orders toch zelf geplaatst met hun volle verstand dus is het logisch dat ze ook doorgevoerd worden als de gestelde waarde gehaald wordt.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:31
Klein plukje Ark voor iets teveel gekocht.. ach ja is voor de lange termijn. Zou nog wel graag het percentage van Ark in mijn pf willen vergroten naar 10%, nu is dit 5. Hopelijk kan ik nog een beetje bijkomen in een dip.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 21:18
toineneman schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:19:
Er gebeuren vreemde dingen in trade (zoals wel balance hebben, maar bij traden "insufficient balance".
Ik verwacht zometeen weer een stop
same here... ik kan niet meer verkopen... 8)7 insufficient balance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
dennis112 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:20:
[...]

Hoezo dan? De gebruikers hebben die orders toch zelf geplaatst met hun volle verstand dus is het logisch dat ze ook doorgevoerd worden als de gestelde waarde gehaald wordt.
24uur is lang in crypto. Er kunnen in tussentijd zat ontwikkelingen zijn waardoor de klant zijn order wil annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
dennis112 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:20:
[...]

market orders moeten wel gecancelled worden lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

[...]

Het feit dat sommigen hier vinden dat ik zeur geeft aan dat ze geen kaas gegeten hebben van het bedrijfsleven.
Tuurlijk - nee -... :o

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 09-02-2018 13:04 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-10 16:02
thestiffmeister schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:22:
[...]

same here... ik kan niet meer verkopen... 8)7 insufficient balance.
volgens mij staat het weer stil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

toineneman schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:25:
[...]
Hij hapert met momenten, maar werkt voor de rest netjes hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 21:18
Imgnrydrmr schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:27:
[...]

Hij hapert met momenten, maar werkt voor de rest netjes hier.
ik heb die fucking LSK gemist... te duur gekocht nu 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
toineneman schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:25:
[...]

Ook last van. Had nog een tweede LSK order ingeschoten. DIe stond even bij mijn balance. daarna was mijn BTC weer terug en de LSK weer weg maar nu heb ik insufficient balance als ik nog een trade wil doen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Blik1984 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:23:
[...]

market orders moeten wel gecancelled worden lijkt mij
Market orders worden instant gedaan dus die staan niet open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Salv schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:44:
Die BCH blijft ook maar heen en weer gaan, vannacht nog een dip rond de $1220 en inmiddels weer over de $1300 heen.. en dat voor een shitcoin
Ik had precies mijn cash verkocht bij een pump toen bitcoin ook lekker laag stond..
Weg die troep, ik zag potentie in bitcoincash voordat de mega manipulatie plaatsvond en de manipulatie van afgelopen dagen.. Toen wist ik ok, dit is 100% een shitcoin zonder toegevoegde waarde

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:07
Pelox schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:21:
Klein plukje Ark voor iets teveel gekocht.. ach ja is voor de lange termijn. Zou nog wel graag het percentage van Ark in mijn pf willen vergroten naar 10%, nu is dit 5. Hopelijk kan ik nog een beetje bijkomen in een dip.
Ark heeft nog een ontzettend laag volume de afgelopen weken. Durf het zelf nog niet helemaal aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ypuh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:29:
[...]

Ark heeft nog een ontzettend laag volume de afgelopen weken. Durf het zelf nog niet helemaal aan.
Ik heb 129 stuks ark :), alles in de crash gekocht op 10stuks na

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 09-02-2018 11:31 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Pagina: 1 ... 18 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!