Toon posts:

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 559.297 views

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:14

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Discussieer hier mee over het reilen en zeilen van het slowchat topic: .oisyn in "Feedback op het cryptocurrency forum" ;)

Modbreak:Dit topic is ervoor bedoeld om ruimte te geven aan de toch wel gewenste slowchat. Dit wil echter niet zeggen dat er geen regels zullen zijn:

[list]• Post uiteraard geen zaken die elders op het forum ook niet gewenst zijn (flames, trolls, warez, haatzaaien, etc.)
• Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
• Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
• Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders. Dit omdat een slowchat topic een ontzettend slecht naslagwerk vormt en discussies snel worden ondergesneeuwd door andere posts.

Wat mag hier dan wel? Eigenlijk best veel :). Bespreek de waan van de dag, plotselinge koersveranderingen, opmerkingen als "to the moon", en zelfs crypto-ongerelateerde zaken die je met me mede-crypto'ers wilt delen. Zolang je bovenstaande punten maar in ogenschouw neemt komt het vast goed.

Modbreak:Houd het vriendelijk!

Dat was blijkbaar wat lastig door sommigen in het vorige deel, en de sfeer werd wat grimmig. Accepteer dat sommigen een andere mening hebben, en dat er mensen met verschillende niveaus van kennis aanwezig zijn.

[Voor 95% gewijzigd door .oisyn op 07-02-2018 18:47]

If I had a dollar for every time I didn't know what was going on, I'd be like: "Why am I always getting all this money?!"

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Therapy777 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 18:19:
Zullen we het gewoon weer over Crypto hebben?
Nee!

Dus ik vanmorgen mijn kinderen naar mijn schoonouders gebracht, met de auto. Zonnetje scheen lekker, dus zonnebril op. Op sterkte. Maar ja, ik heb niet een hele donkere zonnebril, en als (tijdelijk) brildrager merk ik dan niet dat ik mijn zonnebril op heb ipv mijn normale bril. Schoonouders zeggen er natuurlijk niets van, dus ik naar de bushalte (auto laat ik daar altijd staan en dan met OV naar kantoor, en dan rijdt mijn vrouw 's avonds weer terug), met mijn zonnebril op. Ik zit lekker in de bus, met mijn zonnebril op. Over Utrecht Centraal en Hoog Catharijne, met mijn zonnebril op.

Stap ik hier op kantoor de lift in, waar een spiegel hangt... 8) FUUUU $%^#^@#$ }:|

Gelukkig heb ik hier nog een setje lenzen liggen 8)7

If I had a dollar for every time I didn't know what was going on, I'd be like: "Why am I always getting all this money?!"

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ypuh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 18:32:
[...]

Hoezo ben jij een tijdelijke brildrager dan? Zet je hem s'nachts af ofzo?
Ik wil mijn ogen laten laseren, maar daarvoor mag ik een tijdje geen lenzen in hebben ;)

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Huub huub, barbatruc. Nieuw deel :)

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
janvanduschoten schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:18:
Ik was ineens het slowchat topic kwijt... Hadden jullie hem hier verstopt met gelijk ook alweer 6 pagina's vol relevante informatie :p
Ik heb zo'n 250 reacties verplaatst van het oude naar het nieuwe deel ;)

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
muffstuff schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:34:
[...]

Ik heb het een paar jaar geleden in utrecht bij Bergman gedaan
Daar ga ik ook naartoe! :)

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
hmr schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:11:
Dat zou ik echt bizar vinden... hoezo is dat een reden voor een perm ban?
Dat is het ook niet, laat je niet misleiden door FaceDown's theatrale gedrag :)

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Vinden jullie de eerste bl3p invite loting ook zo spannend? :+

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ypuh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:56:
[...]

Wat is dat met die hype rondom bl3p? Ze verhandelen alleen BTC zo'n beetje toch?
BTC en LTC. Er is niet zoveel spannends aan, alleen ze hanteren momenteel de Cartman's beproefde You Can't Come techniek, dus iedereen wil er nu in :+

Maar het is vooral praktisch omdat ze iDeal betalingen doen, dus je kunt lekker snel reageren mocht dat nodig zijn.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
TomTorquay schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:10:
[...]
Als ik het goed heb aanvaarden ze geen Bancontact? Voorlopig niet interessant voor de Belgen dus.
Je zou een rekening bij een Nederlandse bank kunnen openen, ze adviseren zelf Bunq.nl. Dan kun je wel met iDeal betalen.

Maar goed, je kunt je afvragen wat je ermee opschiet als je eerst je geld naar een Nederlandse bankrekening moet SEPA'en. Maar daar staat je geld natuurlijk wel weer iets veiliger dan op de exchange.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:22:
[...]

Ik weet niet of het nog mogelijk is om als Belgisch ingezetene een Nederlandse rekening te openen.
Andersom kan in ieder geval niet meer
Het mag en je hoeft niet langs te komen bij bunq (binnen 5 minuten geregeld op je mobiel, zeggen ze)

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
CoRrRan schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:43:
Hey @.oisyn hoe staat het eigenlijk met dit:

[...]
Ben je nog aan het sleutelen aan je tooltje?
Alle functionaliteit is er, ik moet alleen nog even iets configgen dat ie elk uur een key uigeeft. Heb ik gisteren helaas geen tijd voor gehad, maar ga er vanavond mee verder :)

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
@CoRrRan Wel een goed punt idd, ik zal er even een aankondiging van maken.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Ja, een spammer. Shit happens. Maar als we nou eens niet met z'n allen de reactie gaan quoten, dan hebben wij moderators er ook geen dagtaak aan om alles weer weg te halen ;)

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
A87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:06:
[...]

Bij een site zoals BLOCKCHAIN.INFO staat je private key toch op de server van blockchain?
Nee.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
TomTorquay schreef op zondag 4 maart 2018 @ 23:57:
[...]
6.5B, wat is dat? Biljoen of miljard?
Daarom dus gewoon SI-prefixes. k$, M$, G$, T$ :Y)

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
GaMbiNo schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:20:
[...]

Ik weet hoe een stoploss werkt maar het komt toch regelmatig voor dat je ze getriggerd ziet worden en je de koers meteen daarna ziet herstellen.
Maar wat heb je liever, een beetje verlies nemen met het risico dat het niet nodig was, of geen verlies nemen met het risico dat het verlies heel groot gaat zijn?

Acties:
  • +5Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter

Acties:
  • +3Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Flagg schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:38:
[...]

Ja lekker met Bitcoin aan het roer kan ik iedere uur wat anders aanklikken. :)
Dan heb je er niet genoeg of te veel :P

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling...

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Oh :D

Acties:
  • +6Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Het was dus een grap :P

Ja ik geef het toe, ik ben er mooi ingestonken :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
Dat klopt, en daar doe ik ook niet geheimzinnig over als je mijn postgeschiedenis hebt gevolgd over de jaren heen. :)

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter
@Kain_niaK Heel goed, lees de topicwarning nog eens.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Topicstarter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee