Toon posts:

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 202 203 204 Laatste
Acties:
  • 557.579 views

• dartfreak
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 16-12-2019
ik ben zwaar verbaasd
succes dan maar...met de duikvlucht

[Voor 46% gewijzigd door dartfreak op 20-03-2018 23:32]

• Kain_niaK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 01-11 19:50
- Geen crossposts, dat weet je best -

[Voor 97% gewijzigd door .oisyn op 21-03-2018 00:07]

weer helemaal terug

• Stoffa
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 22:43
@PilatuS gaan we nog omlaag denk je? Of is de grote bullrun begonnen?

• Tominatie
  • Registratie: november 2017
  • Niet online
"scam"
Ik dacht ik wil ook wel investeren in nex, maar kwam opeens hierop. Ik neem aan dat dit een hele gluiperige scam is? Dus voor iedereen oppassen geblazen.

[Voor 11% gewijzigd door Tominatie op 20-03-2018 23:54]

• Bmfd
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 19:39
Tominatie schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:51:
*scam*
Ik dacht ik wil ook wel investeren in nex, maar kwam opeens hierop. Ik neem aan dat dit een hele gluiperige scam is? Dus voor iedereen oppassen geblazen.
Inderdaad een scam, op de officiële site staat dan ook:
Important: beware of scams
The NEX token sale will occur in April and will require contributions through the NEX extension or the token sale feature in NEON wallet.
NEX will never ask you to send funds to any wallet address
Je kunt de link dus beter ook even weghalen. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bmfd schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:53:
[...]

Inderdaad een scam, op de officiële site staat dan ook:

[...]

Je kunt de link dus beter ook even weghalen. :)
Ah oké, done it. Maarja altijd oppassen geblazen, voor criminelen is crypto echt een hot topic, er vallen zoveel mensen makkelijk te belazeren. Weet zeker dat er mensen zijn ingetrapt.

• Tominatie
  • Niet online
Neo en met name Gas zijn echt prima buys nu. Gas is echt zo undervalued nu, jezus.

• DeeSung
  • Registratie: juni 2012
  • Niet online
Eth gaat niet goed mss gaat neo overnemen.

• Bmfd
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 19:39
Tominatie schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:55:
[...]

Ah oké, done it. Maarja altijd oppassen geblazen, voor criminelen is crypto echt een hot topic, er vallen zoveel mensen makkelijk te belazeren. Weet zeker dat er mensen zijn ingetrapt.
Jep, zal vast en zeker wel iemand zijn ingetrapt. Het zit allemaal heel geniepig en ook wel geloofwaardig in elkaar, dus het is slim om sceptisch te zijn met dit soort dingen. Een tijd terug zag ik op Twitter iemand voorbij komen die 20 Ethereum (toen nog 20K) naar een fake ICO-site had gestuurd... Erg zonde van z'n centjes.

• Kain_niaK
- Blijf je nou aan de gang? -

[Voor 82% gewijzigd door .oisyn op 21-03-2018 00:10]

weer helemaal terug

• Greymore1
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 31-08 16:59
Credits (CS). Nu alweer 4x ICO. Don't say I didn't warn you.

• Kain_niaK
Ik mag blijkbaar hier geen nieuws posten dat ik al in een andere CC topic heb geplaatst.

weer helemaal terug

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Topicstarter
@Kain_niaK Heel goed, lees de topicwarning nog eens.

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

• Kain_niaK
Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Hoeveel dagen moet ik wachten voor dat ik hier iets over joystream kan delen?

weer helemaal terug

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Topicstarter

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

Pagina: 1 ... 202 203 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee