Toon posts:

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 202 203 204 Laatste
Acties:
  • 557.599 views

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 31-08 16:59
Dakillerbean schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:24:
[...]

Haha rustig aan, het is nog geen december ;) toen maakte het ook niet uit wat je kocht, alles ging MOON! Niet te hebberig, anders is de teleurstelling straks (weer) groot...
Ben ik niet, zit minder dan 80euro in munten die ik niet als mijn main hitters zie. Wat XRP, NANO, BLZ, TRX(een fractie), FUN, ENJ, XLM, ENG, STEEM.. allemaal rond de 0.0080 BTC of lager.

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Bmfd schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:26:
[...]

Het idee erachter is dat er voor 300 miljoen aan Tether is gekocht met fiat, zo komt er extra Tether in omloop en dat geld wordt vervolgens op een bankrekening gezet, omdat ze claimen dat er tegenover iedere Tether een echte dollar staat.
Goede uitleg :)
Danny.G schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:28:
[...]

Snap je überhaupt wel wat Tether dan precies doet? Het is niet letterlijk geprint geld, ze creëren gewoon tokens ("printen") die een bepaalde waarde moeten hebben en door fiat backed zou moeten zijn. En in dit geval is 300 miljoen wel erg veel, want dit is de grootste "print" ooit van ze.

Nog steeds zonder audit ook. :+
Ja ik weet wat Tether is. Verder slechte uitleg :P

• Luca
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 03-12 02:21
PilatuS schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:30:
[...]

Goede uitleg :)

[...]

Ja ik weet wat Tether is. Verder slechte uitleg :P
In dat geval snap ik niet waarom je die reactie plaatste. Er is dan ook niks slechts aan mijn uitleg. Ik zeg zo goed als het zelfde als in de andere quote. _O-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Danny.G schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:32:
[...]
Er is dan ook niks slechts aan mijn uitleg. Ik zeg zo goed als het zelfde als in de andere quote. _O-
Je hebt gelijk, my bad :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 08-09 13:13
Ah ja iedereen tethert maar wat

• road66
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 03-07-2018
Ik zou weleens een vlieg willen zijn aan de muur bij een paar van die grote spelers die zo'n stijging in gang zetten. Die voelen zich echt wel het dictatortje met de wereld aan hun voeten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ben trouwens wel heel benieuwd naar de audits van Tether. Als het allemaal in orde is dan zou dat prachtig zijn. Want dat het niet gebacked zou zijn horen we al weet ik veel hoelang met een zooi FUD erbij. Stel dat er daar inderdaad dingen niet kloppen en er voor miljarden die er niet zijn aan BTC gekocht is. Holy crap wat krijgt de hele markt dan een knal. Daar is de val van 20k tot nu niets bij.

Edit: In ander nieuws: Dag 9k ;w

[Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 20-03-2018 21:42]

• tias86
Als dat gebacked zou zijn, is dat toch makkelijk te latebn zien. En daar is toch ook iedreen gebaat bij. Dus er zal wel het een en ander aan t licht komen

• Ton Hasselt
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 09-11 07:46
road66 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:39:
Ik zou weleens een vlieg willen zijn aan de muur bij een paar van die grote spelers die zo'n stijging in gang zetten. Die voelen zich echt wel het dictatortje met de wereld aan hun voeten.
Pas op voor de mepper. :S

• AtlAntA
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 01:30
Als we op elkanders schouders uit kunnen huilen als de btc zakt kunnen we dan ook met elkander de polonaise doen als de bitcoin weer stijgt?

oOo oOo oOo oOo

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• FaceDown
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 03-12 08:29

FaceDown

Storende factor.

PilatuS schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:41:
Ben trouwens wel heel benieuwd naar de audits van Tether. Als het allemaal in orde is dan zou dat prachtig zijn. Want dat het niet gebacked zou zijn horen we al weet ik veel hoelang met een zooi FUD erbij. Stel dat er daar inderdaad dingen niet kloppen en er voor miljarden die er niet zijn aan BTC gekocht is. Holy crap wat krijgt de hele markt dan een knal. Daar is de val van 20k tot nu niets bij.

Edit: In ander nieuws: Dag 9k ;w
The Flippening is dan real. Hopelijk zijn bepaalde coins dan volledig los van BTC.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
tias86 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:44:
Als dat gebacked zou zijn, is dat toch makkelijk te latebn zien. En daar is toch ook iedreen gebaat bij. Dus er zal wel het een en ander aan t licht komen
Is ook makkelijk te laten zien inderdaad. Opzich verdient een exchange meer dan genoeg om alles netjes gebacked te hebben, maar het zou mij ook niets verbazen als er wel mee gekloot word. Laten we hopen dat het allemaal netjes gegaan is. Ben wel klaar met de FUD berichten als: Mega crash incoming when Tether blows !!!
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:46:
[...]

The Flippening is dan real. Hopelijk zijn bepaalde coins dan volledig los van BTC.
Droom verder. Als BTC gaat, gaat alles. Sowieso: Er word BTC gekocht met Tether en dan ? Precies daar worden altcoins van gekocht.

[Voor 22% gewijzigd door PilatuS op 20-03-2018 21:47]

• dartfreak
  • Laatst online: 16-12-2019
is 14% van de hele handel,zal wel mee vallen
maar als je de goeroe,s moet geloven komt het niet goed met usdt

[Voor 42% gewijzigd door dartfreak op 20-03-2018 21:49]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

PilatuS schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:46:
[...]

Droom verder. Als BTC gaat, gaat alles. Sowieso: Er word BTC gekocht met Tether en dan ? Precies daar worden altcoins van gekocht.
Nu wel ja. In de toekomst zullen er coins zijn die niet of nauwelijks afhankelijk van BTC zijn. Wanneer en welke coins is natuurlijk de vraag.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 20-02 01:31
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:50:
[...]

Nu wel ja. In de toekomst zullen er coins zijn die niet of nauwelijks afhankelijk van BTC zijn. Wanneer en welke coins is natuurlijk de vraag.
Eth, ltc en xrp. Waarom? Waarom niet? :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 02:42
[...]

Haha, dat heeft niks te maken met het loskomen van BTC. Als Tether een scam is, dan stort ALLES in.

Een eventuele flippening zou daarna wel kunnen ontstaan, omdat alles weer vanaf ~0 begint :P

• dartfreak
Crypts schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:51:
[...]

Eth, ltc en xrp. Waarom? Waarom niet? :P
je vergeet neo

• Richh
Nee hoor, die vergeet ie helemaal niet :P

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:51:
[...]

Haha, dat heeft niks te maken met het loskomen van BTC. Als Tether een scam is, dan stort ALLES in.
Ja dan vergaat de wereld.

Groetjes, FaceDown.

• Richh
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:52:
[...]

Ja dan vergaat de wereld.
De cryptomarkt is wel een soort wereld toch :)

• Crypts
Zat er nog aan te denken maar die hebben we hier niet nodig, dat is meer voor de aziatische markt. Dat is ook nog een leuke dingetje, crypto's zijn wel decentraal (of proberen dat te zijn) maar richten zich nog steeds op hun eigen regio. Eigenlijk best gek als je erover nadenkt. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:50:
[...]

Misschien wel ja, ik moet het nog maar zien. Voorlopig is het niet aan de orde, ook met een audit van Tether het komende jaar niet. Los van moet ik nog maar zien dat er een altcoin is die echt beter is dan BTC. Ja, BTC is langzaam. Het boeit alleen niets dat er een coin is die 10x of 1000x sneller is, want ook dat is niet genoeg. Uiteindelijk zijn de meeste coins BTC klonen met kleine verbeteringen, maar die zijn niet groot genoeg om echt voldoende te zijn. Stel er komt een coin die met blockchain en decentralisatie 10 miljoen transacties per seconde kan doen, dan word het interessant. Niet bij een coin die 100x sneller is dan BTC en verder gelijk. Voor mij is zo'n coin dan gewoon gelijk want in de praktijk maakt het gewoon geen reet uit. Voorlopig is BTC de koning en dat zie ik voorlopig niet veranderen.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:53:
[...]

De cryptomarkt is wel een soort wereld toch :)
Punt is dat nu inderdaad alles naar de klote zou gaan maar er komt een moment dat er coins zijn die niet meer van BTC afhankelijk is.

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

PilatuS schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:54:
[...]

Misschien wel ja, ik moet het nog maar zien. Voorlopig is het niet aan de orde, ook met een audit van Tether het komende jaar niet. Los van moet ik nog maar zien dat er een altcoin is die echt beter is dan BTC. Ja, BTC is langzaam. Het boeit alleen niets dat er een coin is die 10x of 1000x sneller is, want ook dat is niet genoeg. Uiteindelijk zijn de meeste coins BTC klonen met kleine verbeteringen, maar die zijn niet groot genoeg om echt voldoende te zijn. Stel er komt een coin die met blockchain en decentralisatie 10 miljoen transacties per seconde kan doen, dan word het interessant. Niet bij een coin die 100x sneller is dan BTC en verder gelijk. Voor mij is zo'n coin dan gewoon gelijk want in de praktijk maakt het gewoon geen reet uit. Voorlopig is BTC de koning en dat zie ik voorlopig niet veranderen.
Ik heb het niet over BTC-vervangers, maar over coins met een volkomen andere toepassing die niet meer zullen reageren op de BTC-koers omdat ze niet meer tegen BTC verhandeld worden. En ja ik denk dat dat op termijn voor VET/VeThor zal gelden.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AtlAntA
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:54:
[...]

Punt is dat nu inderdaad alles naar de klote zou gaan maar er komt een moment dat er coins zijn die niet meer van BTC afhankelijk is.
Klopt, en ik hoop dat dat slechts een handjevol zullen zijn. Er zijn nu gewoon teveel.

• Richh
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:54:
[...]

Het punt is dat je stelt dat een ineenstorting van Tether als gevolg heeft dat de koppeling met BTC verloren gaat, maar dat is zoals je nu zelf ook toegeeft niet waar.

Of er überhaupt een moment komt waarbij munten zich los koppelen van BTC zal ik in het midden laten :)

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:58:
[...]

Het punt is dat je stelt dat een ineenstorting van Tether als gevolg heeft dat de koppeling met BTC verloren gaat
Dat heb ik nergens gezegd.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:57:
[...]

Ik heb het niet over BTC-vervangers, maar over coins met een volkomen andere toepassing die niet meer zullen reageren op de BTC-koers omdat ze niet meer tegen BTC verhandeld worden. En ja ik denk dat dat op termijn voor VET/VeThor zal gelden.
Ik geloof het als ik zie, tot die tijd niet.

• Richh
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:00:
[...]

Dat heb ik nergens gezegd.
Jawel. Daar reageerde ik ook op.
[...]

The Flippening is dan real.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

AtlAntA schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:58:
[...]

Klopt, en ik hoop dat dat slechts een handjevol zullen zijn. Er zijn nu gewoon teveel.
Want? Zijn er nu buiten crypto ook teveel netwerken, valuta, databases etc?
Zolang er vraag is naar al die verschillende muntjes hebben ze dus bestaansrecht.

Groetjes, FaceDown.

• Mozes123
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 18:52
[quote]FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:57:
[...]

[/quote

Waarom dan?

[Voor 3% gewijzigd door Mozes123 op 20-03-2018 22:04]

• Pelox
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 00:32
We gaan weer wat omlaag, even opletten!

Sell the dip

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Richh
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:02:
[...]

Zolang er vraag is naar al die verschillende muntjes hebben ze dus bestaansrecht.
Is er vraag naar de muntjes, of is er vraag naar het nieuwe goud en een belegging met potentiële lambo in het verschot?

• AtlAntA
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:02:
[...]

Niet echt. Heel veel blockchain toepassingen hebben geen verhandelbare munten nodig. Tenminste niet op de manier zoals bitcoin ooit bedoelt was.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 22:42
Het verbaast me hoe vaak ik het op Reddit voorbij zie komen dat het mensen overkomt dat hun telefoon kapot gaat en ze daardoor geen toegang meer hebben tot hun Google Authenticator. Vervolgens hebben ze de 2FA-key en/of QR-code nergens opgeslagen/uitgeprint, waardoor ze hun account niet meer inkomen. Ik hoop dat iedereen op dit forum wel even 5 seconden de moeite heeft genomen om die code uit te printen o.i.d.

• tias86
Bmfd schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:06:
Het verbaast me hoe vaak ik het op Reddit voorbij zie komen dat het mensen overkomt dat hun telefoon kapot gaat en ze daardoor geen toegang meer hebben tot hun Google Authenticator. Vervolgens hebben ze de 2FA-key en/of QR-code nergens opgeslagen/uitgeprint, waardoor ze hun account niet meer inkomen. Ik hoop dat iedereen op dit forum wel even 5 seconden de moeite heeft genomen om die code uit te printen o.i.d.
Ik heb dit ook niet voor elkaar. Ga er maar werk van maken.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:05:
[...]

Is er vraag naar de muntjes, of is er vraag naar het nieuwe goud en een belegging met potentiële lambo in het verschot?
Is er echt vraag naar aandelen omdat mensen graag een stukje ASML willen bezitten, of willen beleggers gewoon geld verdienen?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bmfd
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:10:
[...]

Is er echt vraag naar aandelen omdat mensen graag een stukje ASML willen bezitten, of willen beleggers gewoon geld verdienen?
Je kunt de vergelijking tussen aandelen en cryptomuntjes niet trekken. Bij aandelen word je deels eigenaar van het bedrijf en krijg je bepaalde rechten die daarbij horen, bij crypto is dat dus niet het geval.

• tias86
Het idee is het zelfde, of het nou crypto aandelen of wat dan ook is.

[Voor 51% gewijzigd door tias86 op 20-03-2018 22:14]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Als ik jou zo hoor moet je aandelen Ripple gaan kopen, geen XRP.

Als je opzoek bent naar een goede toepassing moet je bij het bedrijf zijn, niet het muntje.

[Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 20-03-2018 22:14]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bmfd
tias86 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:08:
[...]

Ik heb dit ook niet voor elkaar. Ga er maar werk van maken.
Lijkt me een slimme zet. :) Het is een kleine moeite, maar het kan je uiteindelijk veel gedoe besparen.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:12:
[...]

Je kunt de vergelijking tussen aandelen en cryptomuntjes niet trekken. Bij aandelen word je deels eigenaar van het bedrijf en krijg je bepaalde rechten die daarbij horen, bij crypto is dat dus niet het geval.
Aha. Welke rechten heb je dan als je 1000 eur in ASML stopt?

Ik zie in beide gevallen assets die verhandeld worden op online beurzen en waarmee mensen al dan niet met TA geld proberen te verdienen. Dus het vergelijk lijkt me prima mogelijk.

Groetjes, FaceDown.

• road66
Vibe counter:

https://kryptocal.com/event/13269/new-contract-announcement

Can't post screen shot, but Vibe just said in Telegram that another announcement will come next week as well and that they feel comfortable getting listed on other major exchanges after this.

• Bmfd
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:15:
[...]

Ik zie in beide gevallen assets die verhandeld worden op online beurzen en waarmee mensen al dan niet met TA geld proberen te verdienen. Dus het vergelijk lijkt me prima mogelijk.
Simpel voorbeeld: wat nou als Sunny Lu en consorten morgen besluiten het project niet meer verder te ontwikkelen en er mee kappen? Er is niemand die ze ter verantwoording kan roepen en er is niemand die het kan voorkomen (wellicht dat er in contracten bepaalde overeenkomsten zijn getroffen die ze dan schenden, maar dat verandert er voor de rest niets aan) en waarschijnlijk zal de prijs in een keer naar beneden duiken.

Bij een bedrijf gaat dat een heel stuk lastiger, aangezien je daar aandeelhouders hebt die inspraak hebben en die dat soort dingen kunnen voorkomen.

• Richh
[...]

Deze vergelijking tussen aandelen en crypto is natuurlijk onterecht en niet relevant. Een stukje ASML bezitten is een stukje bedrijvigheid bezitten, met bijbehorende voordelen.

Dat veel startups crypto misbruiken om kapitaal te genereren is nou precies het probleem en het verschil.

• PilatuS
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:15:
[...]

Wil je een munt die het goed doet of wil je een toepassing ? In het geval van de munt koop je die. In het geval van de toepassing is er geen munt om te kopen die het goed gaat doen en moet je bij het bedrijf achter de toepassing zijn. (Als het bedrijf toevallig een munt heeft heb je niets aan die munt als het om de toepassing gaat)

• sourcecode
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 20-11 19:57

sourcecode

Prepare for the next ATH

road66 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:16:
Vibe counter:

https://kryptocal.com/event/13269/new-contract-announcement

Can't post screen shot, but Vibe just said in Telegram that another announcement will come next week as well and that they feel comfortable getting listed on other major exchanges after this.
Nog een half uur :)
en de koers gaat UP :)

ik zit er behoorlijk in, ben benieuwd :)

Prepare for the next ATH

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:24:
[...]

Deze vergelijking tussen aandelen en crypto is natuurlijk onterecht en niet relevant. Een stukje ASML bezitten is een stukje bedrijvigheid bezitten, met bijbehorende voordelen.

Dat veel startups crypto misbruiken om kapitaal te genereren is nou precies het probleem en het verschil.
Wat zijn die voordelen dan? Beleggers die in aandelen zitten om bedrijvigheid te bezitten? Laat me niet lachen. Beleggers beleggen om rendement te maken. Zelfde als bij crypto dus.

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

PilatuS schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:25:
[...]

Wil je een munt die het goed doet of wil je een toepassing ? In het geval van de munt koop je die. In het geval van de toepassing is er geen munt om te kopen die het goed gaat doen en moet je bij het bedrijf achter de toepassing zijn. (Als het bedrijf toevallig een munt heeft heb je niets aan die munt als het om de toepassing gaat)
Ik wil rendement en een beetje lol, al het andere boeit me niet.

Groetjes, FaceDown.

• MrBlack
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 00:31
Crypto zal toch ergens de omslag moeten maken naar daadwerkelijke applicaties, tot nu toe is het allemaal pure speculatie (gokkast).

Vertrouwen in crypto op dit moment staat (lijkt t) gelijk aan stijging @ x% en anders stappen beleggers weer door naar het volgende muntje.

• Crypts
tias86 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:13:
Het idee is het zelfde, of het nou crypto aandelen of wat dan ook is.
Nee? Muntjes kopen die door een bedrijf zijn uitgegeven is iets heel anders dan aandelen aankopen. Ik kan wel bonusmuntjes hebben maar dat maakt me nog geen aandeelhouder van Ahold. :P

Muntjes zijn net als spaarzegels maar dan zonder onderliggende waarde. Het is geen aandeel in een bedrijf nog heeft het enige waarde gebaseerd op de uitgevende partij.

• PilatuS
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:28:
[...]

Ik wil rendement en een beetje lol, al het andere boeit me niet.
Dan zou ik het lekker bij muntjes houden en het niet eens hebben over de toekomst of toepassing :P

• tias86
Crypts schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:28:
[...]

Nee? Muntjes kopen die door een bedrijf zijn uitgegeven is iets heel anders dan aandelen aankopen. Ik kan wel bonusmuntjes hebben maar dat maakt me nog geen aandeelhouder van Ahold. :P

Muntjes zijn net als spaarzegels maar dan zonder onderliggende waarde. Het is geen aandeel in een bedrijf nog heeft het enige waarde gebaseerd op de uitgevende partij.
T ging over bestaanrecht

Gewoon vraag en aanbod verhaal.

Producten als aandelen en crypto zijn niet te vergelijken dat weet ik .

• MrBlack
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 00:31
Crypts schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:28:
[...]

er zijn toch ook cryptomunten die op een aandeel lijken:
recht op deel van de winst / revenue (door bvb staking)
stemrecht / voting

volgens mij heb je verder als (kleine) aandeelhouder niet heel te zeggen bij een ahold / asml etc

en bij een faillisement ben je je geld in beide gevallen kwijt

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

liefhebbers die nog wat willen meepikken met VIBE op binance.... doe het nu...
hij zal nog zeker stijgen tot 23:00

Prepare for the next ATH

• dartfreak
hoezo tot 23.00?

• tias86
BMW partnership announcement/rumours confirmed

[Voor 9% gewijzigd door tias86 op 20-03-2018 22:39]

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

ik hoop daarna nog dat ie doorgaat, maar dat weet je nooit :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1Henk 'm!

• blabla1986
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 20:43
tias86 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 21:44:
Dat is inderdaad heel makkelijk te laten zien, namelijk door een auditor. Laten ze die nou ontslagen hebben.

Gisteren een update over het gerucht dat Tether, Noble bank in belastingparadijs Puerto Rico gebruikt voor zijn reserves. De relatie met crypto zou kunnen qua periode, maar dat het om Tether gaat, zie ik nog niet helemaal. Zolang daar geen transparantie over is, blijf ik het uiterst schimmig vinden.

https://www.newsbtc.com/2...-puerto-rico-says-bitmex/

Acties:
  • +2Henk 'm!

• tias86
blabla1986 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:40:
[...]

Dat is inderdaad heel makkelijk te laten zien, namelijk door een auditor. Laten ze die nou ontslagen hebben.

Gisteren een update over het gerucht dat Tether, Noble bank in belastingparadijs Puerto Rico gebruikt voor zijn reserves. De relatie met crypto zou kunnen qua periode, maar dat het om Tether gaat, zie ik nog niet helemaal. Zolang daar geen transparantie over is, blijf ik het uiterst schimmig vinden.

https://www.newsbtc.com/2...-puerto-rico-says-bitmex/
Ja dat is ook mijn punt, dat je vrij makkelijk de lucht kan klaren.

Aangezien dat niet gebeurt kan je wel wat rottigheid verwachten, rest nog de vraag hoe bont ze het hebben gemaakt

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Richh
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:26:
[...]

Wat zijn die voordelen dan? Beleggers die in aandelen zitten om bedrijvigheid te bezitten? Laat me niet lachen. Beleggers beleggen om rendement te maken. Zelfde als bij crypto dus.
Dus je geld storten op een spaarrekening om rendement te maken is ook hetzelfde als crypto?

Het einddoel kan wel overeenkomen, dat betekent niet dat het onderliggende systeem overeenkomt.

• AtlAntA
tias86 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:42:
[...]

Ja dat is ook mijn punt, dat je vrij makkelijk de lucht kan klaren.

Aangezien dat niet gebeurt kan je wel wat rottigheid verwachten, rest nog de vraag hoe bont ze het hebben gemaakt
Tja als je je auditor ontslaat op het moment dat men wil auditten dan heb je toch wel wat te verbergen lijkt me.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Crypts
FNZwart schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:34:
[...]

er zijn toch ook cryptomunten die op een aandeel lijken:
recht op deel van de winst / revenue (door bvb staking)
stemrecht / voting

volgens mij heb je verder als (kleine) aandeelhouder niet heel te zeggen bij een ahold / asml etc

en bij een faillisement ben je je geld in beide gevallen kwijt
Alleen heb je niks, de muntjes zijn geen spaarsysteem oid. Stopt het muntje dan is geld foetsie. Bij spaarzegels heb je nog een onderliggende waarde die door een curator gewaarborgd wordt. Krijg je ook niks maar het gaat om het idee. :P

• Thommie.nl
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 21-10 08:22
Erg blij met me icx jes en powr tjes.
Rdy for the future!

• Obiwankenodium
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 14-08-2018
Stel dat iemand dat niet gedaan heeft, hoe ziet ie dat dan alsnog? *ik vraag dit voor een vriend :p

• Pelox
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 00:32
Obiwankenodium schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:51:
[...]

Stel dat iemand dat niet gedaan heeft, hoe ziet ie dat dan alsnog? *ik vraag dit voor een vriend :p
Help in de app en dan zoeken op backup. Gaat via je Google account, bij Android tenminste.

Sell the dip

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:43:
[...]

Dus je geld storten op een spaarrekening om rendement te maken is ook hetzelfde als crypto?

Het einddoel kan wel overeenkomen, dat betekent niet dat het onderliggende systeem overeenkomt.
Nee want met spaarrekening kun je niet speculeren op een exchange. Er komt wel iets meer overeen dan alleen het einddoel. Nogmaals: exchanges, assets, soms dividend, TA, koersen gevoelig voor nieuws, bedrijfsresultaten etc. En op de redenen waarom je het desondanks niet 'mag' vergelijken wacht ik nog steeds (behalve allerlei vage 'rechten' bij aandelen waar geen enkele kleine belegger iets mee kan of doet).
Het is het oude liedje. Steeds als je in een discussie een vergelijking maakt komt er een nitwit met 1 detailverschil en denkt dat daarmee meteen de vergelijking van tafel is.

Groetjes, FaceDown.

• dartfreak
sourcecode schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:35:
liefhebbers die nog wat willen meepikken met VIBE op binance.... doe het nu...
hij zal nog zeker stijgen tot 23:00
het is maar goed dat jij geen crypto goeroe bent

• Lambogenie
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 25-05-2018
Check vibe dan gaan... Typisch gevalletje buy the rumour, sell the news?

• Sunri5e
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 23:42
Waarom zou je geen toegang meer hebben tot je Google Authenticator als je telefoon crashed? Die is toch gekoppeld aan je Google account?

• Shmorky
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 01-12 08:10
Lambogenie schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:57:
Vind het nogal meevallen eerlijk gezegd...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lambogenie
Shmorky schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:58:
[...]

Vind het nogal meevallen eerlijk gezegd...
Toch zonde voor wie rond 22.30 is ingestapt.

Ik gelukkig niet *O*

• Ton Hasselt
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 09-11 07:46
Btc'tjes verkocht voor 9000.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Lambogenie schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:57:
Die zag je al van MIJLEN ver aankomen. :)

Groetjes, FaceDown.

• Lambogenie
Mijn volgens velen hier shitcoin TRON doet het toch wel aardig nu :9~

Lambo, lambo, lambo vroeeeeem!

• dartfreak
vibe is toch een porno coin?...dat verkoopt altijd

• Tominatie
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met de uitbetaling van GAS als je NEO-bezitter bent op binance. Krijg je dan je volledige GAS uitbetaald of een gedeelte?

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

dartfreak schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:07:
vibe is toch een porno coin?...dat verkoopt altijd
Er wordt op het moment inderdaad veel van verkocht.

Groetjes, FaceDown.

• Richh
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:55:
[...]

Nee want met spaarrekening kun je niet speculeren op een exchange. Er komt wel iets meer overeen dan alleen het einddoel. Nogmaals: exchanges, assets, soms dividend, TA, koersen gevoelig voor nieuws, bedrijfsresultaten etc. En op de redenen waarom je het desondanks niet 'mag' vergelijken wacht ik nog steeds (behalve allerlei vage 'rechten' bij aandelen waar geen enkele kleine belegger iets mee kan of doet).
Het is het oude liedje. Steeds als je in een discussie een vergelijking maakt komt er een nitwit met 1 detailverschil en denkt dat daarmee meteen de vergelijking van tafel is.
Je mag het best vergelijken, maar het punt is: er zijn verschillen. Klein of niet, ze zijn er. Persoonlijk denk ik dat regelgeving en garanties het grootste verschil is voor de belegger.

Daarnaast is de werking ook anders: de waarde van een aandeel is gekoppeld aan een bedrijf. De waarde van crypto is totaal speculatief en staat in principe los van de achterliggende startup. In theorie kan Ripple morgen naar $0 gaan terwijl alle banken techniek van Ripple Labs gaan gebruiken. In theorie kan Ripple morgen $10 waard worden terwijl geen bank iets doet met Ripple Labs.

Hoewel het natuurlijk een interessante discussie is, was de eigenlijke discussie allang uit z'n verband gelopen.

FaceDown in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3"
"Want? Zijn er nu buiten crypto ook teveel netwerken, valuta, databases etc?
Zolang er vraag is naar al die verschillende muntjes hebben ze dus bestaansrecht."

Richh in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3"
"Is er vraag naar de muntjes, of is er vraag naar het nieuwe goud en een belegging met potentiële lambo in het verschot?"

FaceDown in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3"
"Is er echt vraag naar aandelen omdat mensen graag een stukje ASML willen bezitten, of willen beleggers gewoon geld verdienen?"

Hier ga je zo'n dubbele vergelijking aan om (bewust, dat weet ik niet) de eigenlijke discussie af te leiden.
De vraag was of er daadwerkelijk behoefte is naar een nieuw muntje is.
Naar mijn mening worden er aan de lopende band (gemiddeld 3 per dag in 2017) muntjes gemaakt voor het speculatieve gedeelte, wat gebruikt wordt door het achterliggende bedrijf om startkapitaal te genereren.

Nogmaals dus: is er écht vraag naar 1500 verschillende muntjes? Hebben ze écht wel bestaansrecht?

• dartfreak
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:09:
[...]

Er wordt op het moment inderdaad veel van verkocht.
door mensen die ze kopen,zoals ik nu... *O*

[Voor 4% gewijzigd door dartfreak op 20-03-2018 23:15]

• road66
Het is wel duidelijk wat allemaal wordt opgekocht vandaag.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

dartfreak schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:14:
[...]

door mensen die ze kopen,zoals ik nu... *O*
Nee per definitie klopt dat niet. L

Die miljoenendeal blijkt een of andere schimmige studio te zijn. Succes met je duikvlucht.

Groetjes, FaceDown.

• dartfreak
er zijn meer schimmige deals en partners in crypto.
dus dat schijnt normaal te zijn

• Bmfd
Sunri5e schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:58:
[...]

Waarom zou je geen toegang meer hebben tot je Google Authenticator als je telefoon crashed? Die is toch gekoppeld aan je Google account?
Nope, die is niet gekoppeld aan je Google account.
Obiwankenodium schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:51:
[...]

Haha, het beste kun je dan even de 2FA verwijderen, opnieuw instellen en dan wel een backup maken van de key. Is binnen 2 minuutjes gedaan. Wellicht dat wat @Pelox zegt ook nog een mogelijkheid is, maar ik heb zelf iPhone en daar kan ik geen backup maken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Richh
pirodr01 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:21:
[...]

Het is nog nergens officieel aangekondigd. Ik zal ook de eerste zijn om toe te geven dat wanneer het echt om enkel POC gaat, VEN dit niet optimaal aangepakt heeft. Maar eerst graag officiële berichtgeving wat mij betreft.
https://twitter.com/BMWUSA/status/976151860162818049

Zet dit soort tweets ook in een ander daglicht trouwens https://twitter.com/mspandorah/status/968441330320855040

[Voor 12% gewijzigd door Richh op 20-03-2018 23:28]

• dartfreak
ik ben zwaar verbaasd
succes dan maar...met de duikvlucht

[Voor 46% gewijzigd door dartfreak op 20-03-2018 23:32]

• Kain_niaK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 20:18
- Geen crossposts, dat weet je best -

[Voor 97% gewijzigd door .oisyn op 21-03-2018 00:07]

weer helemaal terug

• Stoffa
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 23:44
@PilatuS gaan we nog omlaag denk je? Of is de grote bullrun begonnen?

• Tominatie
  • Niet online
"scam"
Ik dacht ik wil ook wel investeren in nex, maar kwam opeens hierop. Ik neem aan dat dit een hele gluiperige scam is? Dus voor iedereen oppassen geblazen.

[Voor 11% gewijzigd door Tominatie op 20-03-2018 23:54]

• Bmfd
Tominatie schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:51:
*scam*
Ik dacht ik wil ook wel investeren in nex, maar kwam opeens hierop. Ik neem aan dat dit een hele gluiperige scam is? Dus voor iedereen oppassen geblazen.
Inderdaad een scam, op de officiële site staat dan ook:
Important: beware of scams
The NEX token sale will occur in April and will require contributions through the NEX extension or the token sale feature in NEON wallet.
NEX will never ask you to send funds to any wallet address
Je kunt de link dus beter ook even weghalen. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bmfd schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:53:
[...]

Inderdaad een scam, op de officiële site staat dan ook:

[...]

Je kunt de link dus beter ook even weghalen. :)
Ah oké, done it. Maarja altijd oppassen geblazen, voor criminelen is crypto echt een hot topic, er vallen zoveel mensen makkelijk te belazeren. Weet zeker dat er mensen zijn ingetrapt.

• Tominatie
  • Niet online
Neo en met name Gas zijn echt prima buys nu. Gas is echt zo undervalued nu, jezus.

• DeeSung
  • Registratie: juni 2012
  • Niet online
Eth gaat niet goed mss gaat neo overnemen.

• Bmfd
Tominatie schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 23:55:
[...]

Ah oké, done it. Maarja altijd oppassen geblazen, voor criminelen is crypto echt een hot topic, er vallen zoveel mensen makkelijk te belazeren. Weet zeker dat er mensen zijn ingetrapt.
Jep, zal vast en zeker wel iemand zijn ingetrapt. Het zit allemaal heel geniepig en ook wel geloofwaardig in elkaar, dus het is slim om sceptisch te zijn met dit soort dingen. Een tijd terug zag ik op Twitter iemand voorbij komen die 20 Ethereum (toen nog 20K) naar een fake ICO-site had gestuurd... Erg zonde van z'n centjes.

• Kain_niaK
- Blijf je nou aan de gang? -

[Voor 82% gewijzigd door .oisyn op 21-03-2018 00:10]

weer helemaal terug

• Greymore1
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 31-08 16:59
Credits (CS). Nu alweer 4x ICO. Don't say I didn't warn you.

• Kain_niaK
Ik mag blijkbaar hier geen nieuws posten dat ik al in een andere CC topic heb geplaatst.

weer helemaal terug

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 02:27

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Topicstarter
@Kain_niaK Heel goed, lees de topicwarning nog eens.

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

• Kain_niaK
Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Hoeveel dagen moet ik wachten voor dat ik hier iets over joystream kan delen?

weer helemaal terug

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 02:27

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Topicstarter

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

Pagina: 1 ... 202 203 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee