Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Omdat de handelaren er wel vertrouwen in hebben, maar de huis tuin en keuken mensen niet meer, en de ripple heeft juist die mensen gehad als kopers.Anoniem: 1022231 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:36:
Waarom blijft de xrp toch zo achter?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Que?Sam2013 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:46:
[...]
Omdat de handelaren er wel vertrouwen in hebben, maar de huis tuin en keuken mensen niet meer, en de ripple heeft juist die mensen gehad als kopers.
heb je weer theebladeren lopen lezen?Flagg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:47:
Vanmiddag om 17.43 gaan we door de 9k zelfs. En werkelijk waar, dat zal het exacte moment zijn give or take 2 minutes.
Wedden van niet? 1 VEN!Flagg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:47:
Vanmiddag om 17.43 gaan we door de 9k zelfs. En werkelijk waar, dat zal het exacte moment zijn give or take 2 minutes.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Remind me! 3 hours.Flagg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:47:
Ik heb geen ven dus helaas, kan je wel wat rdd'tjes sturen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
'k Heb hier ook van die potjes, bijvoorbeeld:Ypuh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:41:
-knip-
Ik heb zelf ook nog een paar coins die ik zo'n beetje op ATH gekocht heb en weiger te verkopen, maar ook op lagere punten ingekocht en daar mijn winsten op gepakt. Het zijn geen grote bedragen, maar merk nu dat het steeds beter gaat.

Al doende leert men, maar verkopen met verlies is geen optie.
Dat zou mij heel wat geswitch naar Blockfolio schelen.
Ik ben benieuwdFlagg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:47:
Waar baseer je het op?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Vandaag is de waarde ergens ter wereld om 17:43 vast ergens 9000 equatoriale roebels oid waard.
En jullie waren er allemaal ingetrapt.
zeveraarFlagg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:53:
En zo werken ta's ook zo'n beetje. Ik kan nog een hele hoop schuiven met tijdzones waar het 17:43 is en ik heb nergens gezegd tegen welke munt.
Vandaag is de waarde ergens ter wereld om 17:43 vast ergens 9000 equatoriale roebels oid waard.
Flagg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:53:
En zo werken ta's ook zo'n beetje. Ik kan nog een hele hoop schuiven met tijdzones waar het 17:43 is en ik heb nergens gezegd tegen welke munt.

Je hebt wel widgets die je op je homescreen kunt zetten, bitcoin ticker o.a. Doet ook allerlei andere coins en exchanges. Heb zelf BTC en ETH op mn homescreen staan.PSP123 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:51:
Weten jullie of er een app beschikbaar is waarbij je de bitcoin koers aan de bovenkant van je scherm ziet, naast bijvoorbeeld je batterij symbool op je mobiel?
Dat zou mij heel wat geswitch naar Blockfolio schelen.

Gelukkig doen jullie ook mee zodat jullie de boel een beetje levendig houden als de BTC koers niet zo levendig is.
Dit soort overzichten ken ik helaasChris.nl schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:51:
[...]
'k Heb hier ook van die potjes, bijvoorbeeld:
[afbeelding]

Welk event is dat?miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:55:
Ik ben benieuwd hoe de crypto wereld reageert op het event vanavond 19.00 uur (Nederlandse tijd), kan weer alle kanten op gaan natuurlijk
Ik zit net even naar VEN te kijken zie ik opeens een dip naar 52k.
Daarna weer meteen 1k erbij. Vreemde actie...
wel event?miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:55:
Ik ben benieuwd hoe de crypto wereld reageert op het event vanavond 19.00 uur (Nederlandse tijd), kan weer alle kanten op gaan natuurlijk
En als je nou met die €25 gaat traden? Stel nou dat je daar 20% winst op kunt pakken en ze dan verkoopt. Mocht de koers stijgen, dan heb je er nog €100 inzitten, mocht de koers weer flink dalen dan kun je voor die €25 weer meer muntjes terugkopen.Chris.nl schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:51:
[...]
'k Heb hier ook van die potjes, bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Heel veel tijd/energie kost het dan ook niet, je kunt die €25 gewoon weer instellen op een lager limit order. In de uiterste gevallen blijf je met meer muntjes zitten of profiteer je 'maar' voor 80% mee van de stijging.
Edit: En bij een stijgende markt pak je met die €25,- ook wel weer een paar % op ETH/BTC. Het werkt alleen slecht als er grove stijgingen/dalingen in de markt zitten, maar dan zit je doorgaans ook weer veiliger bij ETH/BTC.
[ Voor 12% gewijzigd door Ypuh op 07-02-2018 15:03 ]
Same here, vanochtend paar gekocht.Ralphie schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:59:
[...]
Yep! Zojuist gekocht op IDEX, verwacht er heel veel van
De visjes zullen los gaan zodra papa Whale niet aanwezig is.miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:58:
@HoppyF @Sam2013 ik ga rond die tijd avondeten, en je weet maar nooit hoe de cryptowereld er op reageert
miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:58:
@HoppyF @Sam2013 ik ga rond die tijd avondeten, en je weet maar nooit hoe de cryptowereld er op reageert
Oldgrumpy
Maar okay vanavond om 17:43 NL tijd gaat de btc door de 9k. Ikzzweerutjonguh jeweetoch.
[ Voor 23% gewijzigd door Flagg op 07-02-2018 15:04 ]
Welk event?miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:55:
En wanneer komt LTC nou eens met zijn “Huge announcement”? Of was dat scam?
Ik vroeg me voornamelijk af in hoeverre zoiets strafbaar is, ik weet dan handelen met voorkennis op de beurs strafbaar is, maar in hoeverre is het dusdanig beïnvloeden van de crypto mark strafbaar?
Sorry, ik ben een hodl'r in het slowtalk topicYpuh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:57:
[...]
En als je nou met die €25 gaat traden? Stel nou dat je daar 20% winst op kunt pakken en ze dan verkoopt. Mocht de koers stijgen, dan heb je er nog €100 inzitten, mocht de koers weer flink dalen dan kun je voor die €25 weer meer muntjes terugkopen.
Heel veel tijd/energie kost het dan ook niet, je kunt die €25 gewoon weer instellen op een lager limit order. In de uiterste gevallen blijf je met meer muntjes zitten of profiteer je 'maar' voor 80% mee van de stijging.
maar thnx voor de tip!
Zie mijn eerdere reactieGoh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:02:
[...]
Welk event?
En wanneer komt LTC nou eens met zijn “Huge announcement”? Of was dat scam?
1 - lijkt me dan dat onze weddenschap onvoldoende bepaald is.miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:54:
[...]
volgens mij is @hmr je 1 VEN verschuldigd
2 - hij komt het maar halen, wordt lastig i.v.m. een vordering op grond van een natuurlijke verbintenis.
3 - is niet ingegaan op mijn aanbod tot het doen van een weddenschap

[ Voor 9% gewijzigd door hmr op 07-02-2018 15:06 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Is volgens mij een grijs gebied, juist omdat er geen regulering is. Zou normaal inderdaad strafbaar zijn, maar wie gaat je hier in de gaten houden? De cryptopolitie?miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:04:
Ik zat wel serieus te denken, stel je bent John de Mol, of hebt in ieder geval zo'n kapitaal tot je beschikking. Ik vraag me af hoe eenvoudig het dan in de praktijk is om de markt te beïnvloeden. Stel je hebt een kapitaal van +5 miljard, en je besluit om 1 miljard in crypto te steken.. De top 25 op binnen de marketcap hebben enkel een marketcap van 1 miljard of meer. Je kan dan, lijkt me, vrij eenvoudig alle sell orders van een munt waar met een market cap van 0,5 miljard kopen, en vergolgens allemaal duurdere sell walls neerzetten, eventueel je eigen sell walls kopen en duurdere neerzetten en zo zelf de prijs kunstmatig omhoog drijven of heb ik het mis?
Ik vroeg me voornamelijk af in hoeverre zoiets strafbaar is, ik weet dan handelen met voorkennis op de beurs strafbaar is, maar in hoeverre is het dusdanig beïnvloeden van de crypto mark strafbaar?

Er is geen regulatie dus het is niet onder een expliciete wet strafbaar. Pump en Dumps mogen op een normale aandelenmarkt ook niet, bij crypto is het de orde van de dag normaal.miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:04:
Ik zat wel serieus te denken, stel je bent John de Mol, of hebt in ieder geval zo'n kapitaal tot je beschikking. Ik vraag me af hoe eenvoudig het dan in de praktijk is om de markt te beïnvloeden. Stel je hebt een kapitaal van +5 miljard, en je besluit om 1 miljard in crypto te steken.. De top 25 op binnen de marketcap hebben enkel een marketcap van 1 miljard of meer. Je kan dan, lijkt me, vrij eenvoudig alle sell orders van een munt waar met een market cap van 0,5 miljard kopen, en vergolgens allemaal duurdere sell walls neerzetten, eventueel je eigen sell walls kopen en duurdere neerzetten en zo zelf de prijs kunstmatig omhoog drijven of heb ik het mis?
Als je n paar tienduizend euro beschikbaar hebt kun je ook al een leuke whale worden met kleine coins en zo de markt beinvloeden als je zou willen.
Anoniem: 472287
Zo ging ik laatst naar het toilet. Dat was me toch een dump, BTC ging van 20k naar 6kmiicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:58:
Ben toen 5 kilo afgevallen (uit mijn portomonee
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 07-02-2018 15:07 ]
Met een half miljard moet dat zeker lukken en aangezien het een ongereguleerde markt is mag je de markt op die manier beïnvloeden/manipuleren, zolang er geen sprake is van fraude.miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:04:
Overigens denk ik eerder dat iemand met 0.5 miljard de markt laat crashen en niet een monopolie probeert te verkrijgen bij een bepaalde coin.
😂😂😂😂😂Anoniem: 472287 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:06:
[...]
Zo ging ik laatst naar het toilet. Dat was me toch een dump, BTC ging van 20k naar 6k
Ik heb gister me vrouw gepumpt en de BTC schoot ineens omhoog.Anoniem: 472287 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:06:
[...]
Zo ging ik laatst naar het toilet. Dat was me toch een dump, BTC ging van 20k naar 6k
Vanavond nog maar eens proberen:D
[ Voor 5% gewijzigd door Thommie.nl op 07-02-2018 15:08 ]
6 dagen op de wc gezeten zeker?Anoniem: 472287 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:06:
[...]
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg
ben je nou helemaal van de pot gerukt?Anoniem: 472287 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:06:
[...]
Ben toen 5 kilo afgevallen (uit mijn portomonee)
Dat zul je moeten vragen aan @FaceDown, hij weet alles over de koersen van VEN.bobberg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:07:
VeChain blijft toch een beetje haken in de recovery. Iemand een idee waarom?
zeker dat het geen shitcoin was?Sam2013 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:07:
[...]
Ik heb gister me vrouw gepumpt en de BTC schoot ineens omhoog.
Wat denk je? Heb een speciale Wet Finger chart ontwikkelt.
[ Voor 3% gewijzigd door Flagg op 07-02-2018 15:09 ]
viespeukFlagg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:09:
[...]
Wat denk je special wet finger chart ontwikkelt.
Valt wel mee toch? Heb niet het idee dat hij minder hard mee groeit nu dan de rest, of zie ik het verkeerd?bobberg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:07:
The chain is venbrokenbobberg schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:07:
Nouja, ik vond die voorspelling van jou anders aardig nattevingerwerkSam2013 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:07:
[...]
Ik heb gister me vrouw gepumpt en de BTC schoot ineens omhoog.
net wat zijn vrouw ook zeiAnoniem: 472287 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:12:
[...]
Nouja, ik vond die voorspelling van jou anders aardig nattevingerwerk

Seriously? Nope, not a bit...
Man o man, what's next, spermcoin?Xessive schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:14:
Lmao, het niveau hier volgt de crypto koers op de voet
friemel friemel friemel, eerst met de vinger en dan met de ........
vuist ?Sam2013 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:14:
je weet wat ze zeggen he;
friemel friemel friemel, eerst met de vinger en dan met de ........
*Verslikt zich in de koffie*
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Je moet even wachten tot 26 feb, dan gaat het VET hardChris.nl schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:16:
[...]
Hoop het niet, volgens mij hebben flink wat tweakers die ook op de hodl. Ik wel iig.
Ik ook, 60% pf. In een van de dips afgelopen dagen nog bijgekocht, stond toen op 55K sats. De eerste helft van m'n VEN gekocht op 77K sats, dus het heeft een lange weg te gaan voor ik winst ga maken. Dieptepunt was geloof ik rond de 42K (kan er wat naast zitten), dus er was nog een veel beter inkoop moment.Chris.nl schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:16:
[...]
Hoop het niet, volgens mij hebben flink wat tweakers die ook op de hodl. Ik wel iig.
Dat is niet zo zekerAnoniem: 472287 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:18:
[...]
Je moet even wachten tot 26 feb, dan gaat het VET hard
Ik vraag me dat dus serieus af, ik denk namelijk dat het dan inderdaad hard zal gaan, maar dan de verkeerde kant op, je weet wel:Anoniem: 472287 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:18:
[...]
Je moet even wachten tot 26 feb, dan gaat het VET hard

Maar ik hoop het natuurlijk niet. In aanloop naar het event zal hij (hopelijk) wel stijgen.
Mijn gemiddelde VEN waarde ligt ook ergens rond de 65k, maar alle vertrouwen erin dat we die op (korte) termijn weer gaan halen.miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:18:
[...]
Ik ook, 60% pf. In een van de dips afgelopen dagen nog bijgekocht, stond toen op 55K sats. De eerste helft van m'n VEN gekocht op 77K sats, dus het heeft een lange weg te gaan voor ik winst ga maken. Dieptepunt was geloof ik rond de 42K (kan er wat naast zitten), dus er was nog een veel beter inkoop moment.
Laten we het hopen.Ypuh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:20:
[...]
Mijn gemiddelde VEN waarde ligt ook ergens rond de 65k, maar alle vertrouwen erin dat we die op (korte) termijn weer gaan halen.
De bedoeling was de woordgrap. Welke kant 'ie op gaat zien we dan wel weer. Ik hou m'n gordel om (gekocht op 32k)
wtf dude, een gordel van 32K? Voor in je lambo?Anoniem: 472287 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:22:
[...]
De bedoeling was de woordgrap. Welke kant 'ie op gaat zien we dan wel weer. Ik hou m'n gordel om (gekocht op 32k)
Gordelcoins. Als je die lang genoeg hodl kan je een foto van een gordel van een lambo kopenmiicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:23:
[...]
wtf dude, een gordel van 32K? Voor in je lambo?
Bijna alle coins zijn gehypt.ionn schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:25:
Tweakers kopen wel veel gehypete cryptos. Ik weet in ieder geval wat ik nu niet moet kopen
Mijn doel voor nu is eerst maar eens terugkomen op het niveau waarop ik ben ingestapt, op dit moment staat mijn inleg op +- -50%. Voordat alles zo instortte was mijn doel om mijn inleg te verdubbelen (lange termijn), als dit gelukt was wilde ik mijn inleg eruit halen en verder spelen met de winst. Vanuit daar had ik nog geen echte doelen gesteld.
Dat valt wel mee. Meeste mensen hebben hier VEN WTC NEO ICX TRX ADA
Mijn doel is een huis kunnen kopen voordat ik 23 ben.miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:28:
Even een serieuze vraag, hebben jullie bepaalde doelen voor ogen? Ik bedoel iedereens doel is natuurlijk een Lambo. Maar hebben jullie iets sneller haalbare (lees: meer realistische) doelen gesteld? Bijvoorbeeld een simpel paar schoenen, een tv o.i.d. Ben wel benieuwd.
Mijn doel voor nu is eerst maar eens terugkomen op het niveau waarop ik ben ingestapt, op dit moment staat mijn inleg op +- -50%. Voordat alles zo instortte was mijn doel om mijn inleg te verdubbelen (lange termijn), als dit gelukt was wilde ik mijn inleg eruit halen en verder spelen met de winst. Vanuit daar had ik nog geen echte doelen gesteld.
[ Voor 63% gewijzigd door ion op 07-02-2018 15:29 ]
Zelfde als jou, verdubbelen -> inleg eruit halen -> verder met wat er overgebleven is. Verder dan dat wil ik nog niet kijken (als dit al gaat lukken).miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:28:
Even een serieuze vraag, hebben jullie bepaalde doelen voor ogen? Ik bedoel iedereens doel is natuurlijk een Lambo. Maar hebben jullie iets sneller haalbare (lees: meer realistische) doelen gesteld? Bijvoorbeeld een simpel paar schoenen, een tv o.i.d. Ben wel benieuwd.
Bij mij is het alles of niets.miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:28:
Dus goed ingelezen en flink ingekocht op een laag muntje op een achteraf site.
Met huge potentie enzo, dus hoop op een mega run ergens en dan een ton op de bank.
[ Voor 3% gewijzigd door Thommie.nl op 07-02-2018 15:30 ]
[ Voor 36% gewijzigd door tias86 op 07-02-2018 15:31 ]
Huidige portfolio wil ik graag verdubbeld hebben en vervolgens wil ik met een klein deel daarvan een nieuwe laptop/PC of TV halen. De rest haal ik er niet uit, gaat nog veel meer waard worden dit jaar, daar ben ik van overtuigd.miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:28:
Eind dit jaar wil ik er eigenlijk wel 2 nulletjes bij kunnen toevoegen.. Zou erg tof zijn, maar dat is wel erg optimistisch.
[ Voor 6% gewijzigd door Luca op 07-02-2018 15:32 ]
mijn winst gaat naar een goed doel (dat is geen geintje)miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:28:
Doel 1: Gratis weekend weg.... CHECK!miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:28:
Doel 2: Gratis zomervakantie.... Bijna HALFWAY!
Doel 3: Gratis zonnepanelen.... Duurt nog ff
En daarna zien we wel weer... geen Lambo's of Villa of nooitmeerwerken gedachten... allemaal mooi, maar eerst eens klein beginnen...
[ Voor 3% gewijzigd door Flagg op 07-02-2018 15:34 ]
zonnepanelen staat er bij mij ook op ;;;dan heb je 20 jaar lang eigenlijk een vast maand rendement heDakillerbean schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:31:
[...]
Doel 1: Gratis weekend weg.... CHECK!
Doel 2: Gratis zomervakantie.... Bijna HALFWAY!
Doel 3: Gratis zonnepanelen.... Duurt nog ff
En daarna zien we wel weer... geen Lambo's of Villa of nooitmeerwerken gedachten... allemaal mooi, maar eerst eens klein beginnen...
Zal ie vast wel aardig mee zitten.
Volledig met de winst?ionn schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:28:
[...]
Dat valt wel mee. Meeste mensen hebben hier VEN WTC NEO ICX TRX ADA
[...]
Mijn doel is een huis kunnen kopen voordat ik 23 ben.
Of gewoon aanvullen zodat het het überhaupt haalbaar is?
https://www.reddit.com/r/...twitter_with_400000_fake/Danny.G schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:35:
Trouwens, meneer Bitfinexed (die Bitfinex en Tether het lastig maakte) is suspended op Twitter.
Zal ie vast wel aardig mee zitten.
Ben nog relatief nieuw in de crypto, dus sta momenteel ook nog in het rood.miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:28:
Mijn eerste doel was verdubbelen binnen 1 jaar. Dan oftewel alles eruit, of mijn inleg eruit halen.
Mogelijke winsten die ik maak zijn bedoeld voor wanneer ik trouw (nog niet verloofd, maar mijn vriendin wil wel een mooi feest en ik vind het een beetje irrationeel er veel geld tegen aan te gooien. Moest een deel van dat geld uit de crypto komen, ben ik al meer geneigd haar het te gunnen
Indien er geen trouw van komt, dan maar sparen voor een huis.
Mijn winst ook, tenminste geld aan mezelf besteden is in mijn ogen een goed doelbie100 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:31:
[...]
mijn winst gaat naar een goed doel (dat is geen geintje)
Nee maar serieus: mooi van je dat je dat doet
2018: 20% winst over een jaar.
Droom: Een nieuwe motorfiets contant afrekenen.
Het is speelgeld dus ik wil er ook speelgoed voor kopen. Raak ik alles kwijt, prima. Heb ik mijn droom bereikt dan trek ik het er ook uit en never look back.
Daarnaast vind ik het ook wel leuk om als een soort Kickstarter de ontwikkeling te supporten en is het een stok achter de deur om me in te lezen op de technologie die ongetwijfeld vroeg of laat onderdeel gaat zijn van mijn vakgebied. Beetje pionieren en ondertussen genieten van de waan van de dag.
Dacht even dat er na de zin "Dan oftewel alles eruit, of mijn inleg eruit halen.Emphast schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:38:
[...]
Ben nog relatief nieuw in de crypto, dus sta momenteel ook nog in het rood.
Mijn eerste doel was verdubbelen binnen 1 jaar. Dan oftewel alles eruit, of mijn inleg eruit halen.
Mogelijke winsten die ik maak zijn bedoeld voor wanneer ik trouw (nog niet verloofd, maar mijn vriendin wil wel een mooi feest en ik vind het een beetje irrationeel er veel geld tegen aan te gooien. Moest een deel van dat geld uit de crypto komen, ben ik al meer geneigd haar het te gunnen).
Indien er geen trouw van komt, dan maar sparen voor een huis.
Mogelijke winsten die ik maak zijn bedoeld voor wanneer ik trouw" de tekst "(nog geen vriendin)" ging komen
Ik heb net een huisje gekocht en daar staat het budget voor vast. Ik speel nu met wat extra centjes om hopelijk een beetje winst te maken om mijn tuin in te richten. Het hoofddoel is een tuinhuisje, maar moest ik een tuinsetje kunnen kopen met mijn winst zou ik ook al erg blij zijnmiicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:28:
Ryzen 5600X | RX 6700 XT | 2x16GB Gskill | Cooler Master NR200
In eerste instantie: spaartegoed aanvullen. Met een aantal long time holds hoop ik uiteindelijk een deel van m'n hypotheek te kunnen aflossen. Geen specifieke doelen op korte termijn, maar meer iets waarmee ik hoop dat m'n leven wat makkelijker wordt.miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:28:
Ach ja, dat is ook zo.. Ze stuurden allemaal nep volgers op hem af. Trieste boel, maar ja.
Thanks voor het linkje.
Inleg heb ik er al lang uit plus hoop winst.
Leuke naam.Sam2013 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:42:
Wat is jullie mening over HTMLCOIN?
Ik heb een potje van €25 wat een NASje mag worden.miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:28:
De vorige keer dat die vraag voorbij kwam hadden de reageerders er een goed gevoel bij. Moet je even een miljard paginas terugzoekenSam2013 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:42:
Wat is jullie mening over HTMLCOIN?
Heb nu 2 coins DIN(Dinero) En SmartCash. Met 50,- ongeveer begonnen en heb dat ver 8 voudigd in ~2,5 weken.
Dit topic is gesloten.
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!