Over doelen gesproken: iedereen hoopt toch hiermee vroegtijdig te kunnen stoppen met werken?! Kom op man, anders laat je je 'zuurverdiende' geld wel op de spaarrekening staan. Met zijn negatieve rente...
Maar goed, ik geloof absoluut
wel in sommige projecten, er gaan een aantal coins geschiedenis schrijven in de toekomst
Of die coin al geboren is, is natuurlijk koffiedik kijken. Dus goed inlezen en ergens in gaan geloven zonder emotioneel afhankelijk te worden.
Ben er van overtuigd dat er een nieuw internet, een nieuwe (soort) facebook, een nieuwe google gaat komen. Blij dat ik dit mag meemaken. Succes met bepalen welke dit gaat worden
Ikzelf wilde al in oktober instappen, maar door vrouwlief tegengehouden. Toen ze uiteindelijk overstag ging (half december) dus met 3k bijna op de ATH ingestapt (tx dear). Is geld wat we kunnen missen, maar zou natuurlijk wel zuur zijn. Al gaat dit nooit meer naar 0, zo'n believer ben ik wel.
Hierdoor nog steed dik in de min (ca. -30%), maar zit voor een aantal projecten voor de long term (3-5 jaar)
Verder met een deel van de inleg positioning traiding (SPH) aan het doen/proberen. Rendement is laag, ca. 5% per trade maar wel erg tof als 90% ook echt lukt. En mijn BTC loopt gestaag op.
Lang verhaal kort:
1. bij 4x de inleg, inleg cashen. Wil namelijk niet de helft van mijn pf kwijtraken door eerder te cashen.
2. misschien af en toe een vakantie financieren bij een bullish market de komende 1-2 jaar.
3. hypotheek versnelt aflossen
4. voor mijn 60e stoppen met werken, nog 17 jaar te gaan