Omdat er veel vraag naar was, en de manier waarop de invites werken, zullen we bij wijze van uitzondering toestaan dat Bl3p invites hier worden gedeeld.
Hey, was er niet eerst een ander topic
Dat klopt. De oude manier werkte wat onhandig. Daarom gaan we het nu anders doen, op een manier die niet vereist dat je er als de kippen bij moet zijn steeds. Je hoeft maar 1 keer aan te melden, en de vrijgekomen invites zullen eerlijk worden verloot onder de deelnemers.
Wat is bl3p
Bl3p is een Nederlandse cryptocurrency exchange, met ondersteuning van iDeal betalingen. Ondersteunde munten zijn Bitcoin, Litecoin, en Bitcoin Cash (hoewel de handel daarvan momenteel stil ligt).
Wegens de drukte hebben ze, zoals veel andere exchanges, tijdelijk de registratie van nieuwe accounts stilgelegd. Sinds 30 januari staan ze weer nieuwe registraties toe, maar alleen op uitnodiging van bestaande klanten.
Hoe werkt het
Zoals in bovenstaand gelinkte aankondiging is te lezen, heeft met een geverifieerd account en waarop een succesvolle storting is gedaan de beschikking gekregen over 2 invite codes. Deze codes zijn eenmalig te gebruiken bij een nieuwe registratie. Deze kun je vinden op de pagina van je account. Na registratie kun je deze code invullen, en zal je account meteen worden geactiveerd. Registratie zonder invite is mogelijk, maar dan zul je je account (nog) niet kunnen gebruiken om te handelen, totdat de algemene registratie open gaat.
TL;DR Ik heb invite codes en die wil ik delen, hoe moet ik dat doen Simpel, DM mij de codes en ik zal zorgen dat ze eerlijk worden verloot onder de deelnemers.Ik wil graag een invite, hoe kom ik eraan Simpel, geef deze post een thumbs-up, meer hoef je niet te doen. Zodra er invites beschikbaar komen zal ik ze eerlijk verloten |
Hey, was er niet eerst een ander topic 
Dat klopt. De oude manier werkte wat onhandig. Daarom gaan we het nu anders doen, op een manier die niet vereist dat je er als de kippen bij moet zijn steeds. Je hoeft maar 1 keer aan te melden, en de vrijgekomen invites zullen eerlijk worden verloot onder de deelnemers.Wat is bl3p 
Bl3p is een Nederlandse cryptocurrency exchange, met ondersteuning van iDeal betalingen. Ondersteunde munten zijn Bitcoin, Litecoin, en Bitcoin Cash (hoewel de handel daarvan momenteel stil ligt).Wegens de drukte hebben ze, zoals veel andere exchanges, tijdelijk de registratie van nieuwe accounts stilgelegd. Sinds 30 januari staan ze weer nieuwe registraties toe, maar alleen op uitnodiging van bestaande klanten.
Hoe werkt het 
Zoals in bovenstaand gelinkte aankondiging is te lezen, heeft met een geverifieerd account en waarop een succesvolle storting is gedaan de beschikking gekregen over 2 invite codes. Deze codes zijn eenmalig te gebruiken bij een nieuwe registratie. Deze kun je vinden op de pagina van je account. Na registratie kun je deze code invullen, en zal je account meteen worden geactiveerd. Registratie zonder invite is mogelijk, maar dan zul je je account (nog) niet kunnen gebruiken om te handelen, totdat de algemene registratie open gaat.
[ Voor 29% gewijzigd door .oisyn op 09-02-2018 01:04 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.