Omdat er veel vraag naar was, en de manier waarop de invites werken, zullen we bij wijze van uitzondering toestaan dat Bl3p invites hier worden gedeeld.
Wat is bl3p
Bl3p is een Nederlandse cryptocurrency exchange, met ondersteuning van iDeal betalingen. Ondersteunde munten zijn Bitcoin, Litecoin, en Bitcoin Cash (hoewel de handel daarvan momenteel stil ligt).
Wegens de drukte hebben ze, zoals veel andere exchanges, tijdelijk de registratie van nieuwe accounts stilgelegd. Sinds 30 januari staan ze weer nieuwe registraties toe, maar alleen op uitnodiging van bestaande klanten.
Hoe werkt het
Zoals in bovenstaand gelinkte aankondiging is te lezen, heeft met een geverifieerd account en waarop een succesvolle storting is gedaan de beschikking gekregen over 2 invite codes. Deze codes zijn eenmalig te gebruiken bij een nieuwe registratie. Deze kun je vinden op de pagina van je account. Na registratie kun je deze code invullen, en zal je account meteen worden geactiveerd. Registratie zonder invite is mogelijk, maar dan zul je je account (nog) niet kunnen gebruiken om te handelen, totdat de algemene registratie open gaat.
Ik heb invite codes en die wil ik delen, hoe moet ik dat doen
Dat is heel simpel
. Maak een post in de topic waarin je vermeld dat je invite codes hebt. Gebruik daarvoor de volgende RML zodat het duidelijk voor iedereen zichtbaar is:
Bijvoorbeeld:
. Het is verder aan de aanbieder hoe om te gaan met meerdere requests.
BelangrijkIk wil graag een invite, hoe kom ik eraan
Ook dat is heel simpel
. Zoek in de topic naar posts met " Aangeboden ". Stuur de persoon een bericht waarin je vraagt om de invite.
Enkele regels
. Dergelijke posts zullen ook zonder pardon richting /dev/null worden gestuurd.
Even een poll om een idee te krijgen van hoeveel mensen hier nou eigenlijk in geïnteresseerd zijn
Poll: Hoe zit het met jouw bl3p status?

Ook een poll maken? Klik hier
Wat is bl3p 
Bl3p is een Nederlandse cryptocurrency exchange, met ondersteuning van iDeal betalingen. Ondersteunde munten zijn Bitcoin, Litecoin, en Bitcoin Cash (hoewel de handel daarvan momenteel stil ligt).Wegens de drukte hebben ze, zoals veel andere exchanges, tijdelijk de registratie van nieuwe accounts stilgelegd. Sinds 30 januari staan ze weer nieuwe registraties toe, maar alleen op uitnodiging van bestaande klanten.
Hoe werkt het 
Zoals in bovenstaand gelinkte aankondiging is te lezen, heeft met een geverifieerd account en waarop een succesvolle storting is gedaan de beschikking gekregen over 2 invite codes. Deze codes zijn eenmalig te gebruiken bij een nieuwe registratie. Deze kun je vinden op de pagina van je account. Na registratie kun je deze code invullen, en zal je account meteen worden geactiveerd. Registratie zonder invite is mogelijk, maar dan zul je je account (nog) niet kunnen gebruiken om te handelen, totdat de algemene registratie open gaat.Ik heb invite codes en die wil ik delen, hoe moet ik dat doen 
Dat is heel simpel [table bgcolor=lime][tr][td]Aangeboden[/td][/tr][/table]
Bijvoorbeeld:
De groene achtergrond maakt het makkelijk om actieve aanbiedingen terug te vinden. Uiteraard mag je de tekst verder naar wensen aanpassen. Maar let op: het is de bedoeling dat de invites per DM gedeeld worden. Dit om erop toe te zien dat elke code maar eenmalig gebruikt wordt. Ik zou iedereen willen vragen om geen codes uit te delen aan pas geregistreerde gebruikers met nog geen of slechts enkele posts. Dit om te voorkomen dat men speciaal een account registreert om invites te bemachtigen. Omdat het delen buiten het zicht plaatsvindt zullen we hier natuurlijk niet op kunnen controleren, maar het is natuurlijk in ieders belang om de community voorrang te geven
Aangeboden
Ik heb twee invite codes voor Bl3p!
Belangrijk
- Heb je een invite aan iemand uitgedeeld? Vermeld de nickname van die persoon dan in je post. Hierdoor kunnen we nagaan of een grapjas bij meerdere mensen een invite heeft geharvest.
- Zijn beide uitgedeeld, haal dan het groene "Aangeboden" weg, zodat men je niet tevergeefs gaat DM'en voor een invite
.
Helaas, mijn invites zijn uitgedeeld aan @janvanduschoten en @Grotman. Veel plezier ermee!
Ik wil graag een invite, hoe kom ik eraan 
Ook dat is heel simpel Enkele regels
- 1 invite per persoon. Doordat aanbieders je nick vermelden in hun post is dit te controleren!
- Heb je toch van meerdere aanbieders een invite ontvangen omdat aanvragen zijn gekruisd, kies er dan 1 en laat de rest netjes weten dat je hun invite niet gebruikt, zodat deze opnieuw kan worden aangeboden.
- Alleen voor bestaande GoT gebruikers met een postgeschiedenis.
- Vraag niet om invites in het topic zelf. Zoek naar aanbiedingen en DM die persoon. Zijn die er niet? Dan zul je moeten wachten.
Tot slot
Hou het topic een beetje schoon. Bedankjes zijn natuurlijk toegestaan, maar ga nou niet lopen slowchatten of andere discussies voeren, want dat maakt het voor de zoekers alleen maar moeilijker om aanbiedingen te vindenEven een poll om een idee te krijgen van hoeveel mensen hier nou eigenlijk in geïnteresseerd zijn
Poll: Hoe zit het met jouw bl3p status?
- Ik zoek nog een invite!
- Ik heb een werkend account, maar geen invites (meer)
- Ik heb nog invites, en ik ga ze hier ook delen
- Ik heb nog invites, maar wil ze hier niet delen
- Ik ben niet geinteresseerd in Bl3p
- Crypto is een piramidespel
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 28% gewijzigd door .oisyn op 09-02-2018 01:42 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.