Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen

Pagina: 1
Acties:
  • 5.065 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Omdat er veel vraag naar was, en de manier waarop de invites werken, zullen we bij wijze van uitzondering toestaan dat Bl3p invites hier worden gedeeld.

Modbreak:Dit topic is specifiek voor Bl3p. Wil je een dergelijk topic ook voor een andere exchange? Vraag hiervoor expliciet om toestemming in Feedback op het cryptocurrency forum. Dit zal per geval worden beoordeeld. Voor het delen van ongelimiteerd bruikbare referral codes zal echter sowieso geen toestemming worden verleend.

Wat is bl3p :?

Bl3p is een Nederlandse cryptocurrency exchange, met ondersteuning van iDeal betalingen. Ondersteunde munten zijn Bitcoin, Litecoin, en Bitcoin Cash (hoewel de handel daarvan momenteel stil ligt).

Wegens de drukte hebben ze, zoals veel andere exchanges, tijdelijk de registratie van nieuwe accounts stilgelegd. Sinds 30 januari staan ze weer nieuwe registraties toe, maar alleen op uitnodiging van bestaande klanten.

Hoe werkt het :?

Zoals in bovenstaand gelinkte aankondiging is te lezen, heeft met een geverifieerd account en waarop een succesvolle storting is gedaan de beschikking gekregen over 2 invite codes. Deze codes zijn eenmalig te gebruiken bij een nieuwe registratie. Deze kun je vinden op de pagina van je account. Na registratie kun je deze code invullen, en zal je account meteen worden geactiveerd. Registratie zonder invite is mogelijk, maar dan zul je je account (nog) niet kunnen gebruiken om te handelen, totdat de algemene registratie open gaat.

Ik heb invite codes en die wil ik delen, hoe moet ik dat doen :?

Dat is heel simpel :). Maak een post in de topic waarin je vermeld dat je invite codes hebt. Gebruik daarvoor de volgende RML zodat het duidelijk voor iedereen zichtbaar is:
[table bgcolor=lime][tr][td]Aangeboden[/td][/tr][/table]

Bijvoorbeeld:
Aangeboden

Ik heb twee invite codes voor Bl3p!
De groene achtergrond maakt het makkelijk om actieve aanbiedingen terug te vinden. Uiteraard mag je de tekst verder naar wensen aanpassen. Maar let op: het is de bedoeling dat de invites per DM gedeeld worden. Dit om erop toe te zien dat elke code maar eenmalig gebruikt wordt. Ik zou iedereen willen vragen om geen codes uit te delen aan pas geregistreerde gebruikers met nog geen of slechts enkele posts. Dit om te voorkomen dat men speciaal een account registreert om invites te bemachtigen. Omdat het delen buiten het zicht plaatsvindt zullen we hier natuurlijk niet op kunnen controleren, maar het is natuurlijk in ieders belang om de community voorrang te geven :). Het is verder aan de aanbieder hoe om te gaan met meerdere requests.

Belangrijk
  • Heb je een invite aan iemand uitgedeeld? Vermeld de nickname van die persoon dan in je post. Hierdoor kunnen we nagaan of een grapjas bij meerdere mensen een invite heeft geharvest.
  • Zijn beide uitgedeeld, haal dan het groene "Aangeboden" weg, zodat men je niet tevergeefs gaat DM'en voor een invite :).
Na het delen ziet je post er dan ongeveer zo uit:
Helaas, mijn invites zijn uitgedeeld aan @janvanduschoten en @Grotman. Veel plezier ermee!

Ik wil graag een invite, hoe kom ik eraan :?

Ook dat is heel simpel ;). Zoek in de topic naar posts met " Aangeboden ". Stuur de persoon een bericht waarin je vraagt om de invite.

Enkele regels
  • 1 invite per persoon. Doordat aanbieders je nick vermelden in hun post is dit te controleren!
  • Heb je toch van meerdere aanbieders een invite ontvangen omdat aanvragen zijn gekruisd, kies er dan 1 en laat de rest netjes weten dat je hun invite niet gebruikt, zodat deze opnieuw kan worden aangeboden.
  • Alleen voor bestaande GoT gebruikers met een postgeschiedenis.
  • Vraag niet om invites in het topic zelf. Zoek naar aanbiedingen en DM die persoon. Zijn die er niet? Dan zul je moeten wachten.

Tot slot

Hou het topic een beetje schoon. Bedankjes zijn natuurlijk toegestaan, maar ga nou niet lopen slowchatten of andere discussies voeren, want dat maakt het voor de zoekers alleen maar moeilijker om aanbiedingen te vinden :). Dergelijke posts zullen ook zonder pardon richting /dev/null worden gestuurd.

Even een poll om een idee te krijgen van hoeveel mensen hier nou eigenlijk in geïnteresseerd zijn :)

Poll: Hoe zit het met jouw bl3p status?Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400060&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 28% gewijzigd door .oisyn op 09-02-2018 01:42 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:13
Helaas, codes vergeven aan @naartem en @oldgrumpy

[ Voor 125% gewijzigd door I-King op 06-02-2018 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaelthai
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-01 18:19
Codes uitgedeeld aan @KookSpook en @mcsluis. GL met handelen!

[ Voor 83% gewijzigd door kaelthai op 06-02-2018 21:02 ]

PC: 7700k, 32gb 3000mhz, 1080Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-06 09:09
Thanks Kaelthai! Eindelijk een account aan kunnen maken 🤗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:23
kaelthai schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:45:
Codes uitgedeeld aan @KookSpook en @mcsluis. GL met handelen!
Hartelijk dank! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jarrovski75
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:41
And... it's gone.... Codes vergeven aan @Anoniem: 33272 en @Sparhawk...
Veel succes guys!

[ Voor 87% gewijzigd door Jarrovski75 op 06-02-2018 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-05 19:46

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Jarrovski75 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:56:
And... it's gone.... Codes vergeven aan @Anoniem: 33272 en @Sparhawk...
Veel succes guys!
Veel dank! *O*

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-05 11:13
Goed topic dit, bedankt voor deze mogelijkheid

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wjv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-06 13:06

wjv

@C6DL
@Donderpoes

[ Voor 94% gewijzigd door wjv op 07-02-2018 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-05 11:13
dm!

edit: bedankt!

[ Voor 75% gewijzigd door C6DL op 07-02-2018 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Vergeven aan @Anoniem: 1038827 en @miicker

[ Voor 200% gewijzigd door redfoxert op 07-02-2018 18:18 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Van DM's krijgt men gewoon notificaties. Je hoeft niet in de topic te posten dat je een DM hebt gestuurd.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1038827

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 08:55
Je moet dus voor 10k hebben verhandeld wil je 2 invites krijgen toch? Want een kennis waar ik het aan vroeg zei dat ie geen invites had gekregen nadat ik hem vroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
wimpie007 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 21:21:
Je moet dus voor 10k hebben verhandeld wil je 2 invites krijgen toch? Want een kennis waar ik het aan vroeg zei dat ie geen invites had gekregen nadat ik hem vroeg
Lijkt me flauwekul, ik heb voor 100 verhandeld en ik kreeg gewoon 2 invites. Die "kennis" weet waarschijnlijk niet waar hij moet kijken (in zn profiel) of hij wil je gewoon geen codes geven :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 01-06 09:47
Invitecodes worden daarnaast in specifieke gevallen door ons verstrekt. Zie onder voor de voorwaarden.

U heeft één of meerdere transacties gedaan bij bitonic.nl met een gecombineerd volume van ten minste €10.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
En helaas alleen "bestaande" klanten krijgen 2 invitecodes, dus mocht je hier via iemand anders invite krijgen en geverifieerd worden krijg je dus ook geen codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-05 21:32

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

"U heeft één of meerdere transacties gedaan bij bitonic.nl met een gecombineerd volume van ten minste €10.000."

Hoe is dat te bewijzen?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
MrJ schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:57:
"U heeft één of meerdere transacties gedaan bij bitonic.nl met een gecombineerd volume van ten minste €10.000."

Hoe is dat te bewijzen?
https://bitonic.nl/contact
Onderin kan je transacties opzoeken en na elk transactie kan je link laten mailen (dus zou ook in je mail terug te vinden kunnen zijn). Aan je bankafschriften is het ook makkelijk te achterhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:04

Qwerty-273

Meukposter

Aangezien ze onderdeel zijn van Bitonic, verwacht ik dat ze dat ook aan hun kant kunnen controleren wanneer je jouw gegevens aanlevert.
Nee.
Bestaande BL3P gebruikers met een geverifieerd account die een succesvolle storting hebben gedaan, zullen over twee invitecodes beschikken. Deze zijn terug te vinden bij uw accountinstellingen (klik/tap op uw gebruikersnaam).

Invitecodes worden daarnaast in specifieke gevallen door BL3P verstrekt. Zoals de 10k volume via Bitonic.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@Qwerty-273 Ah dank, ik zie nu ook pas dat er bitonic.nl staat. Ik snap nu wat ze bedoelen 8)7. Heb de TS aangepast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Invalid
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vergeven aan bebopper en Alaksandus

[ Voor 80% gewijzigd door Invalid op 08-02-2018 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Discussier hier over hoe dit anders kan/moet: wimpie007 in "Feedback op het cryptocurrency forum"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Nieuw proces, nieuwe kansen :)
Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen 2.0

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[list]• Lees de topicstart Goed en Aandachtig™ door voor je reageert :)
• Alleen aanbiedingen en bedankjes, geen verzoeken, geen slowchat, discussies en andere posts.