Ypuh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:41:
-knip-
Ik heb zelf ook nog een paar coins die ik zo'n beetje op ATH gekocht heb en weiger te verkopen, maar ook op lagere punten ingekocht en daar mijn winsten op gepakt. Het zijn geen grote bedragen, maar merk nu dat het steeds beter gaat.
'k Heb hier ook van die potjes, bijvoorbeeld:
Al doende leert men, maar verkopen met verlies is geen optie.
Toevallig in Drenthe een huisje gezien waar we misschien toch maar eens moeten gaan kijken. Enige probleem is dat de erfpacht afloopt over 12 jaar (iets met alarmbellen) al kan erfpacht wel ideaal zijn, lage hypotheek, maar erfpacht is wel volledig aftrekbaar.
Maar kleiner is beter, wat moet je met een groot huis met 2 personen? Schoonhouden? Troep verzamelen?
Zoiets ?
Hier gaat de koers nog steeds omhoog ... waar kijken jullie?
[Voor 4% gewijzigd door Turbo-Puppy op 07-02-2018 21:21]
Toevallig in Drenthe een huisje gezien waar we misschien toch maar eens moeten gaan kijken. Enige probleem is dat de erfpacht afloopt over 12 jaar (iets met alarmbellen) al kan erfpacht wel ideaal zijn, lage hypotheek, maar erfpacht is wel volledig aftrekbaar.
Als starter/student die juist weg wil uit Drenthe kan ik je daar weinig over vertellen.
Tip: let wel goed op of je een beetje fatsoenlijk internet kan krijgen.
Maar kleiner is beter, wat moet je met een groot huis met 2 personen? Schoonhouden? Troep verzamelen?
Dan heb je ein-de-lijk genoeg ruimte voor zoiets:
Maar... teveel ruimte heb je nooit. En in Drenthe zijn er genoeg gebreken te benoemen, maar ruimte is daar geen van
Bmfd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:28[/message]:
Waarom denk je dat? Ik acht de kans op dit moment groter dat we weer wat naar beneden gaan.
Sja kan niet alles lezen he. Maar ik reageer niet op FUD. Als hij het niet wil zien dan niet he. Stop je geld lekker ergens anders in. Voor degenen die wel iets zien in listings op Japanse exchanges, samenwerking met Chinese overheid en PBoC, doe er je voordeel mee De VEN-boys lachen over een paar jaar het hardst, mark my words.
Dus je las het niet maar toen ineens wel en besloot dat het fud was omdat het niet in je straatje past?
Volgens mij kunnen we jou met een simpele tegeltjeswijsheid af doen inmiddels.
- Op de man -
[Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 08-02-2018 11:20]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar WAAROM jullie nu een stijging/daling verwachten,
meer dan OF je nu een stijging/daling verwacht.
Even alle FUD buiten beschouwing latend en kijkend naar de trends.
Ik zit momenteel weer helemaal in fiat, krijg altijd zo'n naar gevoel van het topje van de achtbaan.
Oh en hieronder waarom ik dus de komende dagen een daling verwacht. (zal best nog een beetje op en neer gaan eerst)
edit: Ik zie dat ik de witte lijnen heb laten staan, ik doelde meer op de paarse lijn
[Voor 9% gewijzigd door daan! op 08-02-2018 10:14]
Ik ben een mindmap over vechain aan het maken. Dit is veel werk. Hopelijk als er veel info in zit kan in linken gaan leggen tussen verschillende personen en onderwerpen.
Sneak preview van de fontpage (nog oude foto, krijg binnekort een nieuw design van ze)
Komende 2-3 weken zijn ze klaar met alle bugs fixen van exchange zelf, dan gaan ze zo snel mogelijk alle andere pagina's updaten naar nieuwe interface.
TomTorquay schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:38:
[...]
Doe geen moeite. Dit is veel te complex voor jou. Gewoon lekker op de bank door blijven geilen naar elke blote tiet op tv, terwijl je vrouwlief haar handje vasthebt. Of misschien heb je wel iets anders vast
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
En Slux moet ook even langs de opticien. Geeft ook niks. Haha. Je moet wel het juiste materiaal afspelen he. Met gewoon tv kijken vind ik oled ook niet spectaculair beter dan de beste LED tv.
Ook met HDR/Dolby vision, ja de kleuren zijn mooi, maar de beeldverwerking is niet zo goed als de nieuwe Samsungs vind ik.
Dan maar te zwijgen over het inbrand probleem/ oude B6 was na 6 maanden flink ingebrand, gelukkig onder garantie vervangen voor de C7 maar toch
De C7 heeft weer een donkere vlek rond de logo's
Ok weer terug naar crypto voor mij
[Voor 15% gewijzigd door Slux op 08-02-2018 20:04]
Qua marketcap, wat het volledig te danken heeft aan een bizar hoge supply. Niet qua daadwerkelijk gebruik.
Het volume is en blijft hoog ergens dus de 800 miljoen en 1 miljard euro per dag.
Wat we er op exchanges aan verhandelen, dat gaat vrijwel allemaal buiten de XRP-blockchain om.
En dat met een "flut" waarde van maar € 0,60.
De waarde van een munt is verder tamelijk irrelevant; vrijwel niemand heeft 1 Ripple maar eerder 100+, terwijl aan de andere kant bijna niemand 1 Bitcoin heeft, maar eerder 0,01.
Maar eerlijk is eerlijk, Ripple Labs doet het best lekker en in tegenstelling tot veel andere 'wij brengen de blockchain naar de [random woord]-sector!' coins heeft Ripple daadwerkelijk een product waarbij het eindproduct ook echt iets met de cryptomunt te maken heeft.
De vraag is hoe het succes van Ripple Labs in de toekomst gaat uitpakken in het Ripple-muntje.
Ik heb ze ja en veel ook. Maar alleen omdat ik er redelijk vroeg bij was en tijdens de piekdagen flink heb kunnen uitbreiden door te handelen.
Als jij ze niet hebt, waarom ga je dan zo fel in het verweer?!
Munten die ik niet heb ga ik ook niet lopen bashen.
Ik gok dat je er dik aan verloren hebt door verkeerd te traden.............
Nope ik heb op tijd verkocht toen ik realiseerde dat het een leeg product is met enorm veel hype. De hype zal alleen maar afnemen aangezien ze echt niks naar voor kunnen brengen.
Het is hier een forum om te discusieren. TRX kwam ter sprake dus ik geef mijn mening erover en ik sta nog altijd versteld dat mensen in deze plagiaat investeren.
aaaido schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:11:
Of BTC gaat straks door de 9k resistance heen en blijft gestaag stijgen of we krijgen rond de 9k een dip naar beneden. Spannende avond (hopelijk niet nog langer wachten).
Nope ... ik heb net Satoshi gesproken, en deze vlucht gaat zonder tussenstops naar zijn eindbestemming. * En de moderator heeft zojuist bekend gemaakt dat iedereen die het woord dip, crash of terugval nog in de mond durft te nemen een permanente ban zal krijgen.
Stress niet zozeer, heb ik sowieso nooit zo'n last van. Ervaar het wel, met name werk/deadlines, maar dan in positieve zin/stok achter de deur.
Merk wel dat ik er in gedachten veel mee bezig ben soms, maar dat is vooral de nieuwigheid. En het test mijn geduld (de koers letterlijk omhoog of omlaag proberen te kijken). Zal daardoor niet snel een verkeerde beslissing maken, maar het vreet wel .
Dit is wel een leuke omschrijving (niet zozeer het rijk rekenen, maar het uitstippelen van je strategie):
Jumpman schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:25:
Hier alle BTC net verkocht met zo'n 29% winst (paar keer in en uitgestapt). Dit weekend rustig doorkomen, ik kijk maandag/dinsdag wel weer. Ik verwacht nog wel een dip ergens begin maart naar de $5k.
Jumpman schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:25:
Hier alle BTC net verkocht met zo'n 29% winst (paar keer in en uitgestapt). Dit weekend rustig doorkomen, ik kijk maandag/dinsdag wel weer. Ik verwacht nog wel een dip ergens begin maart naar de $5k.
Geen idee waarom, maar ik moet hier meteen aan denken.
De aanval op de resistance level (de grootste, 89xx-91xx) is vannacht ingezet. Volume stijgt, Market cap stijgt, een teken dat er een breakout kan gaan plaatsvinden. Volume van BTC is ook nagenoeg verdubbeld. Mocht de resistance gebroken worden, en er een confirmatie plaatsvinden, zullen we gaan zien dat de vorige resistance level de nieuwe support gaat worden.
Je moet waken voor een fakeout, maar het ziet er vooralsnog goed uit. Als de breakout geconfirmed wordt zal er sowieso veel geld instromen omdat dit het moment is waar veel investeerders op hebben gewacht. Een rauwe schatting, maar als je naar de volatiliteit van de market cap kijkt dan is het geld wat uit de market cap gehaald wordt eigenlijk vaak nooit weggeweest, maar on hold om een goede positie te verwerven en zodoende weer terug te vloeien op een goed moment.
Litecoin heeft op TA-basis een bijzonder goed vooruitzicht als BTC idd een confirmatie krijgt en dat is mijn tip van de dag dan ook. Fijna dag heren.
Omdat men hier van voorspellingen houdt: als er idd een confirmatie plaats vindt dan denk ik dat we 500B market cap aan gaan tikken einde van de dag.
[Voor 13% gewijzigd door RedHat op 10-02-2018 08:55]
Kan ook als een kaartenhuis in elkaar storten na de hack bij een exchange, so be warned. De hack lijkt enkel om gestolen coins te gaan die in de laatste weken al verdwenen zijn (en dus inmiddels waarschijnlijk al verkocht zijn). De techniek/veiligheid, circulating supply etc zijn dus niet in gevaar.
Verder geloof ik niet dat Nano de toekomst is, ze bieden instant, feeless, decentralized transactions, maar verder doet het niets. Geen hodl-coin dus, maar gewoon een quick buck hopelijk.
[Voor 68% gewijzigd door Ypuh op 10-02-2018 13:22]
Nee, maar als er heel veel kopers en verkopers rond hetzelfde prijspunt in overeenstemming komen en kopen en vekopen aan elkaar, heb je dus heel veel volume maar heel weinig prijsverschil.
Voor mij ?
Het is een tech munt. ECC brengt binnenkort een (Sapphire)Wallet uit. Deze heeft extra functies zoals een (annonieme)Messenger functie waaraan betaalmogelijkheden gekoppeld zitten het een Ans techniek. Dat wil zeggen dat je geen lange crypto-adressen meer hoeft te gebruiken maar nicknames. Tevens komt er een file storage functie in dezelfde Wallet. Alles annoniem. Beetje Dropbox idee maar dan via blockchain techniek.
Zover ik begrepen heb zijn er gesprekken gaande (geweest) met ceo van binance. Zodra de tech gereleased is wordt er een serieuze poging gedaan om hier gelist te worden . Als dat gebeurd is de sky de limit.
Punt is dat heel veel muntjes enkel Whitepapers hebben en enkel betaalmogelijkheden hebben. ECC brengt techniek en nieuwe dingen die er momenteel nog niet zijn
(Ans )
ECC is alleen te krijgen op coinexchange..
(Reclame 😇)
ECC is een hidden gem. Hier een leuke vergelijking met andere soortgelijke coins.
T'zou natuurlijk wel heel stoer zijn als we eens een ATH in het 1e kwartaal zouden bereiken ... volgens mij is dat nog nooit gelukt, sterker nog ... volgens mij hebben we nog nooit 80% van voorgaande december weten te handhaven voor meer dan 2 weken.
[Voor 73% gewijzigd door Turbo-Puppy op 12-02-2018 21:01]
Ze hoeven maar 10% in kas te hebben van wat ze uitlenen. Voor iedere 10 euro die ze hebben kunnen ze dus 90 euro uitlenen.
Dan heb ik een verassing voor je ... verdubbel die ratio maar. Het ergste is, we doen er allang niet meer ingewikkeld en terughoudend over, het is de normaalste zaak van de wereld. ING 17 x zijn ratio bijvoorbeeld.
Enne ... aanvullend doe ik hem gewoon hoor, tot ieders plezier hoop ik. BTC 9K --> VANAVOND NOG !!
Als het wat rustiger is in de markt dan vind ik het wel leuk om wat kaartjes en statistieken door te spitten. Dan kom je soms echt bizarre dingen tegen, zoals dit juweeltje:
Een increase van 80.000% op dezelfde candle. Fat fingers en prijsmanipulatie inéén, zoiets. Iemand is destijds in 1 flash in ieder geval een aardig stukje rijker geworden
Bitcoin zal de komende maanden helemaal niet meer zo interessant zijn. Bitcoin heeft zijn cycle gehad en begint weer opnieuw aan het begin van deze ''chart''. Wat inhoud maanden van zijwaardse beweging. Tijd voor de ALTS om zich te ontpoppen.
Nou wil ik geen crisisprediker zijn, maar als links van ons de crisis nog zit, en rechts een nieuwe bubbel dan staan we met 1 been stuurboord. Hopelijk stabiliseren we een beetje terug naar een gezonde middenweg.
Denk dat het nog wel ff duurt voor we weer op onze bek gaan. Hebben we geleerd van onze fouten, absoluut niet, maar met naïef denken kom je ook een heel eind.
Opvallend is ook het toch wel lage volume van de alt coins de laatste tijd.
Het was veel hoger.
De laatste dagen is dat ingekakt hoewel er een klein beetje groei te zien is.
Iets met immutable / blockchain ofzo? Dit is toch een stuk beter en meer open dan in 2005.....
Ja, zover was ik ook inmiddels, maar we hebben VEN als munt niet nodig om een bestaande techniek toch op te slaan als blockchain? Je kiest een centrale database ... of een decentrale opslag, blockchain bijvoorbeeld.
Het ging me er even om dat de techniek niet nieuw is, sterker nog ... in IT inmiddels uit de oertijd. We moeten gewoon de informatie anders op gaan slaan.
Het is niet alleen een RFID chip maar er zitten ook sensoren in die bv temperatuur opmeten, met name bij voeding van groot belang.
Kijk eens op de doos van een LG OLED tv bijvoorbeeld ... een sensor die het gooi en smijtwerk van de DPD bezorger meet. Diezelfde dingen worden al jaar en dag gebruikt in de vers industrie voor temperatuur.
--edit--
Hier heb je die dingen ... zitten op veel producten die wat extra aandacht of controle vergen.
Junia schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:35:
Hoewel ik het NANO erg gun ben ik bang dat dit niet heel ver zal komen. De afgelopen 48 uur zie je telkens dat als er een flinke uptrend is (pump) dat deze gewoon keihard neer wordt geknuppelt door een dump van zoveel duizend NANO. Lijkt er best op dat er wat manipulatie bezig is om de FUD te versterken.
Mwoah. In ieder geval weer eens wat positieve signalen. Volgens mij komt morgen ook hun nieuwe desktop wallet uit.
\Genoeg gasten die het zagen aankomen met ethereum 2 jaar terug..... opeens 100x meer waard ofso .
Ik gok dat er meer kansen komen kans op een lambo mischien? of veel pindas kopen en wijn en dan scheit poffertjes elke dag
Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Functioneel en analytisch
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie.
Meer details
janee
Relevantere advertenties
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht.
Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Ingesloten content van derden
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden.
Meer details