[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 204 Laatste
Acties:
  • 580.484 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-10 21:40
Ypuh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:56:
[...]

Wat is dat met die hype rondom bl3p? Ze verhandelen alleen BTC zo'n beetje toch?

Alleen omdat het een Nederlands bedrijfje is?
BTC en LTC, meer heb je niet echt nodig :)

Maar het is inderdaad Nederlands, en het doet aan iDeal betalingen en hele snelle uitbetalingen. Ik weet dat Bitonic hoge fees rekent, maar ik vind het toch wel heel erg prettig werken. BL3P rekent betere fee's en is niet zomaar door zijn voorraad.
Ik zou graag een invite willen, al handel ik waarschijnlijk te weinig om serieus mee te dingen :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Wanneer gaat binance nu eens fatsoenlijk werken. Nu kan ik geen arbitrage doen op sommige exchanges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
PilatuS schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:02:
[...]

Er is wel serieus geld nodig om dat voor elkaar te krijgen. Een muntje van 1 cent pumpen is wel even iets anders dan een munt van 1000 of meer.
Dat klopt, maar dat is bij Roger Ver en consorten opzich wel aanwezig. Gevolgd door een 'sneeuwbal', maar dan omhoog :P
Ben wel benieuwd of er nog een correctie op komt. Heb in het verleden wel gezien dat het soms flink omhoog ging zonder echte correctie.
Het hoeft niet inderdaad, maar ik gok op een 'Bcrash' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

ionn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:04:
Wanneer gaat binance nu eens fatsoenlijk werken. Nu kan ik geen arbitrage doen op sommige exchanges
Slechts 500 keer gezegd in dit topic, 5 uur vannacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
De Rikster schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:56:
[...]

Oh in dat geval ga ik ook all-in, prima advies.

8)7
My God zeg... |:( |:(

Niemand claimt hier advies te geven.. Je gooit een paar one-liners in de thread en je verwacht serieuze adviezen? Je krijgt linkjes aangeboden met leestips waar je iets van kunt opsteken.. Of niet natuurlijk..

Moeten we hier alles maar verklaren, voorkauwen en adviseren?

Waar zit je zelf in en waarom? Wel goed onderbouwen aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

mark-k schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:04:
[...]

Slechts 500 keer gezegd in dit topic, 5 uur vannacht...
Weet ik :+ :+ :+ :+ :+ :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 20:36
ionn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:04:
Vannacht om 5 uur Nederlandse tijd. Dat gezegd hebbende, ik duik mijn nest in, om kwart voor 5 gaat de wekker :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:58
PilatuS schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:02:
[...]

Er is wel serieus geld nodig om dat voor elkaar te krijgen. Een muntje van 1 cent pumpen is wel even iets anders dan een munt van 1000 of meer. Ben wel benieuwd of er nog een correctie op komt. Heb in het verleden wel gezien dat het soms flink omhoog ging zonder echte correctie.
BCH heeft in november volgens mij nog rond de E300 gestaan, vlak voor de fork die de difficulty fuckup corrigeerde, schoot de koers ineens omhoog naar boven de E3000 volgens mij, daarna is'ie een tijdje stabiel gebleven rond de E1500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archimond
  • Laatst online: 15-10 14:34

Archimond

Lopende Helpdesk

Bij de dip van 6000 BTC had ik snel wat geld overgemaakt naar bitvavo, omdat zij de laagste prijs gaven voor Bitcoin. Alleen zag ik daarna pas dat ze een hoge fee hadden van 2,5%.
Bitstamp heeft mijn account nog niet geverifieerd
Litebit (geen Neo/gas) heeft een hoge prijs.
Coinbase 1,49% voor LTC/ETH/BTC/BCC
Kraken wilt ook niet echt vlotten met betaling overmaken (1-5werkdagen).

Wie weet een goedkope fiat (liefst met IDEAL) exchange waar ik direct XRP Ripple (lage transactiekosten) kan kopen zodat ik het naar Binance kan versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

Archimond schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:06:
Bij de dip van 6000 BTC had ik snel wat geld overgemaakt naar bitvavo, omdat zij de laagste prijs gaven voor Bitcoin. Alleen zag ik daarna pas dat ze een hoge fee hadden van 2,5%.

Wie weet een goedkope fiat (liefst met IDEAL) exchange waar ik direct XRP Ripple (lage transactiekosten) kan kopen zodat ik het naar Binance kan versturen?
Kraken, wel SEPA, maar is ook dezelfde dag nog gewoon binnen (paar uurtjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:14
AtlAntA schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:58:
[...]

Ben stiekem wel wat jaloers op jou :o.

Vraag me wel af of het niet heel erg veel stress oplevert om volledig van crypto afhankelijk te zijn. Vooral na de afgelopen 3 maand.
Lijkt mij juist ontzettend saai om de hele dag alleen op een kamertje te zitten. Financieel onafhankelijk ben je zo te zien nog niet (ik gok te jong voor), dus in feite ben je gewoon aan het werk en leef je van de winst of eet je een stukje vermogen op (correct me if I'm wrong).

Mocht het allemaal in de soep lopen dan heb je een gat op je CV en zit je tegenover je nieuwe werkgever uit te leggen wat je de afgelopen jaren gedaan hebt en dat je nu weer met de staart tussen je benen noodgedwongen aan het werk moet, zal die ook blij mee zijn (zeg niet dat het gebeurt, maar het is een plan b). Tegenover vrienden (die overigens altijd aan het werk zijn) zal het ook vreemd zijn dat je de hele dag thuis zit en moet je altijd weer iets uitleggen/tips geven of ben je het pispaaltje als crypto weer even negatief in het nieuws komt. Er zal vroeg of laat ergens een disconnect ontstaan tussen werk, vrienden, relatie.

Zou mezelf binnen een paar jaar opknopen waarschijnlijk. Volledig financieel onafhankelijk en wat hobby'en/vrijwilligerswerk is een ander verhaal, maar dan heb je het al snel over 2-3 miljoen op de bank.
Crypts schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:12:
[...]

Geen stress, heeft geen zin. Ik ben ook niet totaal afhankelijk van crypto, het is een bron van inkomsten. :)
No offence hoor trouwens, mijn bovenstaande post. Probeer alleen even aan te geven dat ik een ander type persoon ben :+. Vind een beetje ouwehoeren op z'n tijd en sociaal contact wel een belangrijk aspect in de keuze van mijn baan/opdracht.

[ Voor 14% gewijzigd door Ypuh op 08-02-2018 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 20:36

IDeal gaat niet, maar je kan geld over maken naar Coinbase. Dat geld kan je dan weer gratis naar Gdax sturen. Daar koop je ltc of eth, dat kan je dan weer gratis naar Binance sturen. Daar koop je xrp en gebruik je BNB voor de fees voor 50% korting op de fees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10 17:15

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Vorige week vrijdag ochtend overgemaakt naar kraken, en een paar uur later stond het erop. Alleen in het weekend gaat dat niet lukken (zat + zo).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archimond

Archimond

Lopende Helpdesk

powercoaster schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:05:
[...]

Vannacht om 5 uur Nederlandse tijd. Dat gezegd hebbende, ik duik mijn nest in, om kwart voor 5 gaat de wekker :O
Echt een die hard, zo was ik vroeger ook toen het om gamen ging. Wie droomt hier net als Dagobert Duck, zwemmend door de coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
.oisyn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:58:
[...]Maar het is vooral praktisch omdat ze iDeal betalingen doen, dus je kunt lekker snel reageren mocht dat nodig zijn.
Als ik het goed heb aanvaarden ze geen Bancontact? Voorlopig niet interessant voor de Belgen dus.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
D-Ed schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:05:
[...]

My God zeg... |:( |:(

Niemand claimt hier advies te geven.. Je gooit een paar one-liners in de thread en je verwacht serieuze adviezen? Je krijgt linkjes aangeboden met leestips waar je iets van kunt opsteken.. Of niet natuurlijk..

Moeten we hier alles maar verklaren, voorkauwen en adviseren?
Lees even de voorgaande reacties voor de context terwijl je een pilletje onder je tong stopt, relax man...
Waar zit je zelf in en waarom? Wel goed onderbouwen aub
Ik ben in december geheel uitgestapt en zit nu nog maar voor een paar honderd euro in:
BTC
LTC
XVG
STRAT
PART
QTUM

Met als enige reden: shits and giggles. Ik hoef niet meer maar vind het wel grappig om wat feeling er bij te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
AtlAntA schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:58:
[...]

Ben stiekem wel wat jaloers op jou :o.

Vraag me wel af of het niet heel erg veel stress oplevert om volledig van crypto afhankelijk te zijn. Vooral na de afgelopen 3 maand.
Geen stress, heeft geen zin. Ik ben ook niet totaal afhankelijk van crypto, het is een bron van inkomsten. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Crypts schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:12:
[...]

Ik had tot januari gemiddeld zo'n 1500 euro verdienste per maand met crypto.
Nu nog 0 euro. 😢😢😢

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Archimond

Archimond

Lopende Helpdesk

Iedereen zegt: koop die coin of koop die altcoin, maar ja dan moet het maar net op een exchange zitten.

Kunnen we op tweakers naast de pricewatch ook een exchange voor crypto of een Crypto vergelijker opzetten om te kijken waar het goedkoopste is?

Het is goed voor de hele wereld, want www.Tweakers.net is gevoelsmatig de snelste website ter wereld, maakt niet uit of je in indonesie, China of Amerika zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:05
.oisyn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:58:
[...]

BTC en LTC. Er is niet zoveel spannends aan, alleen ze hanteren momenteel de Cartman's beproefde You Can't Come techniek, dus iedereen wil er nu in :+

Maar het is vooral praktisch omdat ze iDeal betalingen doen, dus je kunt lekker snel reageren mocht dat nodig zijn.
Naast dat ze gebruik maken van bunq en als je daar als klant ook gebruik van maakt, staat het geld dat je opneemt bijna meteen op je rekening.

Prijzen zijn goed, iDeal, duidelijk platform, Nederlands, snel geld opnemen en storten.. Niet heel gek lijkt me :P Qua coins mag er nog wel meer keuze komen though..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:44
Ik wil m'n sell order op ICX weghalen, straks schiet ie opeens omhoog als ik het zo zie op Binance om te voorkomen dat de Aziaten gaan er met mijn geld vandoor gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:58

gws24

Thinking is hard!

Archimond schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:17:
Iedereen zegt: koop die coin of koop die altcoin, maar ja dan moet het maar net op een exchange zitten.

Kunnen we op tweakers naast de pricewatch ook een exchange voor crypto of een Crypto vergelijker opzetten om te kijken waar het goedkoopste is?

Het is goed voor de hele wereld, want www.Tweakers.net is gevoelsmatig de snelste website ter wereld, maakt niet uit of je in indonesie, China of Amerika zit.
Kijk gewoon op coinmarketcap, kan je per coin zien waar die verhandeld wordt.

[ Voor 77% gewijzigd door gws24 op 08-02-2018 23:18 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 02:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
TomTorquay schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:10:
[...]
Als ik het goed heb aanvaarden ze geen Bancontact? Voorlopig niet interessant voor de Belgen dus.
Je zou een rekening bij een Nederlandse bank kunnen openen, ze adviseren zelf Bunq.nl. Dan kun je wel met iDeal betalen.

Maar goed, je kunt je afvragen wat je ermee opschiet als je eerst je geld naar een Nederlandse bankrekening moet SEPA'en. Maar daar staat je geld natuurlijk wel weer iets veiliger dan op de exchange.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Ypuh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:08:
[...]Volledig financieel onafhankelijk en wat hobby'en/vrijwilligerswerk is een ander verhaal, maar dan heb je het al snel over 2-3 miljoen op de bank.
Ik weet niet wat voor levensstijl jij hebt, maar 3 miljoen? Volgens mij kan je met heel wat minder ook al 50 jaar op een aangename wijze rondkomen, als je tenminste een eigen huis hebt. 3 miljoen over 50 jaar gespreid is €5000 per maand. Dat is toch wel zeer riant. Natuurlijk, in de toekomst zal alles duurder worden, maar in de meeste gevallen zal er tegen dan wel een appel uit de boom vallen (erfenis tweede huis bvb).

[ Voor 6% gewijzigd door TomTorquay op 08-02-2018 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
1. Men gaat naar https://coinmarketcap.com/
2. Men klikt op de coin die men wil kopen
3. Men klikt op het tabblad 'markets'
4. Men klikt tweemaal op 'price' zodat het goedkoopste trading pair bovenaan komt te staan

5. Men komt tot de conclusie dat er met arbitrage moeilijk veel geld te verdienen is, maar daarvoor heb je wel gekke muntjes nodig en een account op een exchange dat geen nieuwe leden meer accepteert en ook geen stortingen van die benodigde gekke muntjes accepteert waardoor het eigenlijk niet mogelijk is en realiseert zich dat het daardoor geen hol uit maakt waar je je muntjes koopt zeker omdat het op lange termijn sowieso wel skyrocket ofwel ineenstort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
maar ja dan moet het maar net op een exchange zitten.
Gewoon aanmelden op een stuk of 5-6 exchanges met een divers aanbod? Ik handel ook 90% van mijn tijd op Binance (vandaar dat ik me nu ook nogal verveel), maar heb ook wel wat restjes op KuCoin, Kraken, Cryptopio, Huobi etc. Heeft nog niet echt z'n vruchten afgeworpen, maar je hebt wel een wat breder aanbod.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Ypuh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:08:
[...]

Lijkt mij juist ontzettend saai om de hele dag alleen op een kamertje te zitten. Financieel onafhankelijk ben je zo te zien nog niet (ik gok te jong voor), dus in feite ben je gewoon aan het werk en leef je van de winst of eet je een stukje vermogen op (correct me if I'm wrong).

Mocht het allemaal in de soep lopen dan heb je een gat op je CV en zit je tegenover je nieuwe werkgever uit te leggen wat je de afgelopen jaren gedaan hebt en dat je nu weer met de staart tussen je benen noodgedwongen aan het werk moet, zal die ook blij mee zijn (zeg niet dat het gebeurt, maar het is een plan b). Tegenover vrienden (die overigens altijd aan het werk zijn) zal het ook vreemd zijn dat je de hele dag thuis zit en moet je altijd weer iets uitleggen/tips geven of ben je het pispaaltje als crypto weer even negatief in het nieuws komt. Er zal vroeg of laat ergens een disconnect ontstaan tussen werk, vrienden, relatie.

Zou mezelf binnen een paar jaar opknopen waarschijnlijk. Volledig financieel onafhankelijk en wat hobby'en/vrijwilligerswerk is een ander verhaal, maar dan heb je het al snel over 2-3 miljoen op de bank.
Geen idee wie je nu aanspreekt maar in het algemeen kan ik vanuit jouw perspectief zeggen dat je gelijk hebt. Als je wat variabelen aanpast ziet het er al heel anders uit. :)

Ik ben idd nog niet financieel onafhankelijk. Heb een passief inkomen hiernaast en dat gat op mijn CV komt er toch wel aangezien ik binnenkort (als het mee zit) Nederland voor een ander stekkie verruil. Voorlopig vind ik het dus nog niet nodig om mezelf op te knopen. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
.oisyn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:18:
[...]

Je zou een rekening bij een Nederlandse bank kunnen openen, ze adviseren zelf Bunq.nl. Dan kun je wel met iDeal betalen.

Maar goed, je kunt je afvragen wat je ermee opschiet als je eerst je geld naar een Nederlandse bankrekening moet SEPA'en. Maar daar staat je geld natuurlijk wel weer iets veiliger dan op de exchange.
Ik weet niet of het nog mogelijk is om als Belgisch ingezetene een Nederlandse rekening te openen.
Andersom kan in ieder geval niet meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Eigen huis is toch wel prioriteit voor mij, en mn moeder financieel te kunnen ondersteunen. Zou fijn zijn als ik het uiteindelijk kan realiseren. Zit er nog net geen maand in, maar als het allemaal lekker op gang begint te komen zou ik mn totale inleg zien verdubbelen binnen een maandje. Daarna zien we het wel en hoop ik nog meer te leren van iedereen hier; positief en negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:22:
[...]

Ik weet niet of het nog mogelijk is om als Belgisch ingezetene een Nederlandse rekening te openen.
Dan houden ze zich niet aan de regels. Voor zover ik weet is het als EU ingezetene altijd mogelijk om in eender welk EU land een rekening te openen. Wel kunnen banken beperkende voorwaarden stellen (in persoon langskomen etc.) maar mogelijk moet het wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechFocussed
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-09 20:18
Crypts schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:21:
[...]

Geen idee wie je nu aanspreekt maar in het algemeen kan ik vanuit jouw perspectief zeggen dat je gelijk hebt. Als je wat variabelen aanpast ziet het er al heel anders uit. :)

Ik ben idd nog niet financieel onafhankelijk. Heb een passief inkomen hiernaast en dat gat op mijn CV komt er toch wel aangezien ik binnenkort (als het mee zit) Nederland voor een ander stekkie verruil. Voorlopig vind ik het dus nog niet nodig om mezelf op te knopen. :+
Verhuizen naar een goedkoper land is ook één van de eerste dingen die ik zou doen wanneer ik kan leven van het rendement op mijn crypto. Nederland is immers één van de duurste landen om in te wonen. Heb je al een land op het oog? ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
TomTorquay schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:19:
[...]
Ik weet niet wat voor levensstijl jij hebt, maar 3 miljoen? Volgens mij kan je met heel wat minder ook al 50 jaar op een aangename wijze rondkomen, als je tenminste een eigen huis hebt. Natuurlijk, in de toekomst zal alles duurder worden, maar in de meeste gevallen zal er tegen dan wel een appel uit de boom vallen (erfenis tweede huis bvb).
3 miljoen heb je wel ongeveer nodig op een mensenleven om een beetje fatsoenlijk te kunnen rentenieren. Ik ben 27, dus laten we zeggen dat ik nog 50 jaar moet. Op 3m pak je ca. 5-8% rendement per jaar na aftrek van de (vermogens)belastingen en een inflatie van ca. 1.5-2%. Daarmee zit je om van de rente te kunnen leven op een beetje een HBO salaris (pak 'em beet 50k per jaar). Links en rechts nog wat kosten voor een huisje, studielening, ouders/zus, auto, leuke hobby, reizen, studiegeld voor de kids en je eet je vermogen deels op waardoor de rentewaarde afneemt.

Uiteraard kun je het gaan investeren in vastgoed of aandelen en een hoger rendement behalen, maar dat brengt ook weer risico's met zich mee. Met een miljoen zou ik dus écht nog niet stoppen met werken, maar wel wat anders gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Crypts schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:27:
[...]

Dan houden ze zich niet aan de regels. Voor zover ik weet is het als EU ingezetene altijd mogelijk om in eender welk EU land een rekening te openen. Wel kunnen banken beperkende voorwaarden stellen (in persoon langskomen etc.) maar mogelijk moet het wel zijn.
Zou kunnen, maar probeer als Nederlander hier maar eens een rekening te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Wilaut schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:29:
[...]

Verhuizen naar een goedkoper land is ook één van de eerste dingen die ik zou doen wanneer ik kan leven van het rendement op mijn crypto. Nederland is immers één van de duurste landen om in te wonen. Heb je al een land op het oog? ben wel benieuwd.
België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 02:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:22:
[...]

Het mag en je hoeft niet langs te komen bij bunq (binnen 5 minuten geregeld op je mobiel, zeggen ze)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
.oisyn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:34:
[...]

Het mag en je hoeft niet langs te komen bij bunq (binnen 5 minuten geregeld op je mobiel, zeggen ze)
Nog even en Vlamingen is weer Hollands. 😄😄😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:34:
[...]

Tenzij belgie niet meer bij de EU hoort andersom ook. Wel effe binnenlopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-10 10:03
Greymore1 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:27:
Eigen huis is toch wel prioriteit voor mij, en mn moeder financieel te kunnen ondersteunen. Zou fijn zijn als ik het uiteindelijk kan realiseren. Zit er nog net geen maand in, maar als het allemaal lekker op gang begint te komen zou ik mn totale inleg zien verdubbelen binnen een maandje. Daarna zien we het wel en hoop ik nog meer te leren van iedereen hier; positief en negatief.
Mooie doelen en ik hoop dat het je lukt.

Ik heb wel een tip: probeer niet te greedy of gehaast te worden. Het is niet onmogelijk, maar een verdubbeling in een maand tijd blijft veel en het is lastig om dat iedere maand te behalen. Er zullen altijd dagen/weken zijn waarin het minder gaat, waardoor je je target niet haalt. Ik heb daardoor vaker de fout gemaakt dat ik te ongeduldig werd omdat ik mijn verlies wilde compenseren, maar vaak resulteerde dat in een nog slechter resultaat. You win some, you lose some.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:11
jaroen89 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:35:
[...]

klopt vrijwel alles is 60-70% gedaald, maar doe vooral je eigen research, er staat de komende maand of maanden veel te gebeuren wat betreft Electroneum. leestip http://telegra.ph/Electroneum-Update-02-06
Zou mooi zijn als die eindelijk eens to the moon gaat, heb nog 13k van die krengen sinds de ICO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:36:
[...]

Tenzij belgie niet meer bij de EU hoort andersom ook. Wel effe binnenlopen
Je moet een inkomen in België hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceOwns
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10-04-2021
Is de koers van bl3p gelijk aan die van exchanges of zit hier ook extra fee in verwerkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Zelfs die Aziaten doen niks meer.
Of ligt het aan Binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:53:
Zelfs die Aziaten doen niks meer.
Of ligt het aan Binance?
Iedereen zit af te wachten tot het nieuws van die hack nou eindelijk bevestigd wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceOwns
Iedereen zit af te wachten tot het nieuws van die hack nou eindelijk bevestigd wordt :+
[/quote]

is niet te hopen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
MauriceOwns schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 00:00:
[/quote]

is niet te hopen ;w
Gaat alles naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceOwns
ik denk dat het allemaal wel goedkomt binance is groot genoeg zat waarschijnlijk gewoon zwaar tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:49

The_Worst

Unox

MauriceOwns schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:44:
Is de koers van bl3p gelijk aan die van exchanges of zit hier ook extra fee in verwerkt ?
Fee is €0.01 per order en dan nog 0,25%. Koers ligt gemiddeld €100 hoger dan op de grotere exchanges maar als je daarna ook weer verkoopt op Bl3p dan heft dit dus weer op.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
MauriceOwns schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 00:04:
[...]

ik denk dat het allemaal wel goedkomt binance is groot genoeg zat waarschijnlijk gewoon zwaar tegen
For the record: ik zat maar te trollen, ik geloof ook niet dat binance gehacked is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceOwns
The_Worst schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 00:04:
[...]

Fee is €0.01 per order en dan nog 0,25%. Koers ligt gemiddeld €100 hoger dan op de grotere exchanges maar als je daarna ook weer verkoopt op Bl3p dan heft dit dus weer op.
thanks hopelijk kan ik daar snel een account maken scheelt toch weer ten opzichte van litebit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
The_Worst schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 00:04:
[...]

Dat klinkt een stuk beter dan litebit. Deed daar mijn eerste aankoop en voordat het op Binance stond was ik al iets van 20% van mijn inleg kwijt aan transactie kosten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
deavonden schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 00:17:
[...]

Dat klinkt een stuk beter dan litebit. Deed daar mijn eerste aankoop en voordat het op Binance stond was ik al iets van 20% van mijn inleg kwijt aan transactie kosten :(
Belachelijk duur daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-10 08:54
Crypts schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:27:
[...]

Welke regels?

Veel banken openen geen rekening voor je indien je geen nl nationaliteit hebt en geen adres in nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavonden
Doe het nu via Btcdirect is beter maar heb nog steeds get gevoel dat ik genaait wordt. Snap ook wel dat zijn ook moeten verdienen maar ik betaal toch het lieft zo min mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:54
Maak je je zorgen over de Binance hack? Probeer dan zo snel mogelijk vanaf volgende maand een Ledger of andere hardwarewallet te scoren. Daarnaast kan je ook gebruik maken van online wallets. Ik maak bijvoorbeeld voor Nano gebruik van nanowallet.io. Je bent zelf de baas over je wallet en beheert je eigen private key. Key kwijt, is toegang kwijt. Wel valt er niks te hacken bij de exchange, dus dat voordeel heb je.

Heb zelf ongeveer 75% in eigen beheer staan en 25% op exchanges waarvan meer dan de helft bij Binance. Heb opzich wel vertrouwen in Binance in algemene zin, maar doordat niet alles daar staat, maak ik mij in geval van een hack ook minder druk.

Voor wat het waard is, het hele gebeuren over hack of niet hack is gekomen doordat die malloot van een McAfee dat over een Twitter is gaan blèren en thats it. Heb er uberhaubt spijt van dat ik ooit McAfee antivirus heb gekocht en indirect heb bijgedragen aan de welvaart van deze oen...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Steefmeister schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 00:20:
[...]

Welke regels?

Veel banken openen geen rekening voor je indien je geen nl nationaliteit hebt en geen adres in nl.
Je bent zwerver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavonden
[b]

Voor wat het waard is, het hele gebeuren over hack of niet hack is gekomen doordat die malloot van een McAfee dat over een Twitter is gaan blèren en thats it. Heb er uberhaubt spijt van dat ik ooit McAfee antivirus heb gekocht en indirect heb bijgedragen aan de welvaart van deze oen...
Toch ook een beetje Binace hun schuld, site bevroor gewoon lijkt me dat je zoiets ook wel aankondigt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:48
Ypuh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:30:
[...]

3 miljoen heb je wel ongeveer nodig op een mensenleven om een beetje fatsoenlijk te kunnen rentenieren. Ik ben 27, dus laten we zeggen dat ik nog 50 jaar moet. Op 3m pak je ca. 5-8% rendement per jaar na aftrek van de (vermogens)belastingen en een inflatie van ca. 1.5-2%. Daarmee zit je om van de rente te kunnen leven op een beetje een HBO salaris (pak 'em beet 50k per jaar). Links en rechts nog wat kosten voor een huisje, studielening, ouders/zus, auto, leuke hobby, reizen, studiegeld voor de kids en je eet je vermogen deels op waardoor de rentewaarde afneemt.

Uiteraard kun je het gaan investeren in vastgoed of aandelen en een hoger rendement behalen, maar dat brengt ook weer risico's met zich mee. Met een miljoen zou ik dus écht nog niet stoppen met werken, maar wel wat anders gaan doen.
Ik ben geen financieel deskundige maar volgens dit artikel heb met 1,5 miljoen al n heel mooi inkomen:

https://www.nu.nl/z24/424...un-eeuwig-rentenieren.amp

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik heb een mooie nieuwe crypto gevonden die zich bezig houd met scheepvaart...

Dit gaat zeker groeien...
https://coinmarketcap.com/currencies/cargox/#markets
https://cargox.io/static/images/solution-old-cargox.svg

[ Voor 40% gewijzigd door A87 op 09-02-2018 00:49 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
A87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 00:47:

Mooie toepassing van de blockchain!

Maar wat heeft de waarde van het muntje er precies mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Waarom hebben we het nog steeds over een binance hack eigenlijk als ze zelf al aan hebben gegeven dat het iets anders was? Er ging iets mis met de database daar. Dat kan helaas gebeuren. Zie kraken. Ook major issues.

Info over een mogelijke hack kwam van een dude die heeft aangegeven dat hij zijn eigen pik gaat op eten. Jongens kom op.

[ Voor 22% gewijzigd door DAMAGE op 09-02-2018 00:54 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bakkels
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-05-2021
A87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 00:47:

Ook het artikel op nos gelezen zie ik? ;)

Ziet er op zich interessant uit, maar als ik dan het team bekijk, vraag ik me af waarom er zoveel pr mensen in zitten, en maar één echte developer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-10 21:43
DAMAGE schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 00:51:
Waarom hebben we het nog steeds over een binance hack eigenlijk als ze zelf al aan hebben gegeven dat het iets anders was? Er ging iets mis met de database daar. Dat kan helaas gebeuren. Zie kraken. Ook major issues.

Info over een mogelijke hack kwam van een dude die heeft aangegeven dat hij zijn eigen pik gaat op eten. Jongens kom op.
Niemand hier die het (serieus) over een hack heeft.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ben benieuwd naar de koersverloop over 4 uurtjes :)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deavonden
Richh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 00:51:
[...]

Mooie toepassing van de blockchain!

Maar wat heeft de waarde van het muntje er precies mee te maken?
Dat snap ik ook niet sinds er altcoins zijn gekomen, leuk dat ze een mooi bedrijf aan het opzetten zijn maar wat heeft het muntje ermee te maken. Af en toe heb ik het idee dat mensen denken dat het muntje een aandeel is.
Ik zie 99% van die altcoins als een T-Shirt van je favoriete band :S.

Sorry, moest het even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
miicker schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 01:03:
Ben benieuwd naar de koersverloop over 4 uurtjes :)
Geen idee. En zelfs moest ik een idee hebben, dan nog kon ik er niks aan doen, want mijn centen staan vast en ik kan pas handelen wanneer alles weer open gaat en de crash/moon dus al bezig is. Eventueel schade proberen beperken. Of een paar dagen afwachten en hopen dat alles tegen dan hersteld is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

AtlAntA schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 01:03:
[...]

Niemand hier die het (serieus) over een hack heeft.
Ik was wat te voorbarig idd. Je hebt gelijk. Spannende tijden wel. Hoop dat ze het allemaal op de rails krijgen.

Wil wel graag een hardware wallet aanschaffen maar TRX en XVG bijvoorbeeld kan ik daar niet direct op plaatsen toch? Meen TRX wel via myetherwallet maar is dat een beetje safe om te doen? Waar zou ik mijn XVG een beetje safe op kunnen storen?

Heb hier wel een raspberrypi liggen waar ik wat mee zou kunnen doen maar dan kun je in principe net zo goed een extra linux distro boot aanmaken op een laptop waar je een wallet op installeert.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
TomTorquay schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 01:11:
[...]
Geen idee. En zelfs moest ik een idee hebben, dan nog kon ik er niks aan doen, want mijn centen staan vast en ik kan pas handelen wanneer alles weer open gaat en de crash/moon dus al bezig is. Eventueel schade proberen beperken. Of een paar dagen afwachten en hopen dat alles tegen dan hersteld is...
Nou je hebt een half uur om eventuele orders aan te passen of te cancelen, dus op basis van je verwachtingen kun je dat instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
miicker schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 01:15:
[...]

Nou je hebt een half uur om eventuele orders aan te passen of te cancelen, dus op basis van je verwachtingen kun je dat instellen :)
Oh, ik dacht dat je ze alleen kon cancellen? Als je ze kan aanpassen is het een andere zaak inderdaad. Wat denk jij, up or down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
TomTorquay schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 01:17:
[...]
Oh, ik dacht dat je ze alleen kon cancellen? Als je ze kan aanpassen is het een andere zaak inderdaad. Wat denk jij, up or down?
Weet niet zeker of je het ook kan aanpassen hoor, dacht dat ik dat hier had zien langskomen.
Ik zou het echt niet weten... Maar op basis van de afgelopen dagen ben ik bang dat de koersen omlaag gaan, maar verwacht eerlijk gezegd geen enorme dip of spike, misschien voor wat kleinere munten, die grotendeels alleen verhandeld worden op Binance.

Ik ben wel benieuwd wat BNB doet bijvoorbeeld, maar ook naar VEN (meer dan de helft van het totale volume van VEN). Dus ben benieuwd, ik hou het nu voor gezien en zie het morgen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Misschien nog een tip.

Ivm DASH integratie op bitrefill krijg je nu 10% korting op Steamtegoed als je betaald met DASH! Ik heb het even getest en het komt bij mij eerder neer op 5%, maar korting is korting :P.

https://blog.bitrefill.co...ll-with-dash-6bc137d31c22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

miicker schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 01:20:
[...]

Weet niet zeker of je het ook kan aanpassen hoor, dacht dat ik dat hier had zien langskomen.
Ik zou het echt niet weten... Maar op basis van de afgelopen dagen ben ik bang dat de koersen omlaag gaan, maar verwacht eerlijk gezegd geen enorme dip of spike, misschien voor wat kleinere munten, die grotendeels alleen verhandeld worden op Binance.

Ik ben wel benieuwd wat BNB doet bijvoorbeeld, maar ook naar VEN (meer dan de helft van het totale volume van VEN). Dus ben benieuwd, ik hou het nu voor gezien en zie het morgen wel :)
Hoe was de daling toen Kraken soort gelijke issues had eigenlijk? Daar kunnen we dan lering uit trekken denk ik. Ik laat alles lekker staan sowieso. Uiteindelijk denk ik dat het wel weer goed zal komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-10 10:03
DAMAGE schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 01:32:
[...]

Hoe was de daling toen Kraken soort gelijke issues had eigenlijk? Daar kunnen we dan lering uit trekken denk ik. Ik laat alles lekker staan sowieso. Uiteindelijk denk ik dat het wel weer goed zal komen.
Volume ligt bij Kraken stukken lager dan bij Binance, dus daar heb je niet veel aan. Overigens verwacht ik niet dat dit veel effect gaat hebben op de prijs, waarschijnlijk komt er een kleine dip, maar niet meer dan dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bakkels
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-05-2021
Voor zover ik me kan herinneren had dat niet bijzonder veel invloed op de koersen toen. Er zijn alleen wel wat verschillen: bij Kraken was het een aangekondigde upgrade van al hun systemen. Ze wisten dus van tevoren dat het plat kwam te liggen. Het duurde alleen veel langer (paar dagen) dan ze hadden verwacht omdat ze tegen onverwachte bugs aanliepen.
Kraken had ook volgens mij niet aangekondigd wanneer ze precies weer los gingen zoals Binance nu doet.
Opeens waren ze gewoon weer online dacht ik.

(Ze hebben daarna wel een maand lang geen trading fees in rekening gebracht. Dat was wel nice.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Gaat nu alweer hard naar beneden met de btc op gdax. Zou dan de groene cijfers van de afgelopen 24 uur een heel langzaam stuiterende kat zijn geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
De coin BNB lijkt me toch wel een klein klapje te gaan krijgen, niet? Maar waarschijnlijk is ook dat maar erg tijdelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
AtlAntA schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 01:49:
Gaat nu alweer hard naar beneden met de btc op gdax. Zou dan de groene cijfers van de afgelopen 24 uur een heel langzaam stuiterende kat zijn geweest?
We zitten nog steeds in een dalende trend als je op grote lijnen kijkt. Dat gezegd hebbend, ik verwacht dat 'ie nu weer een stukje gaat stijgen. Even kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Specy schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 01:56:
[...]

We zitten nog steeds in een dalende trend als je op grote lijnen kijkt. Dat gezegd hebbend, ik verwacht dat 'ie nu weer een stukje gaat stijgen. Even kort.
Lol dat was wel erg specifiek maar idd in de afgelopen 10 minuten is ie even kort gestegen en nu weer naar beneden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Zo kort bedoelde ik nou ook weer niet :) maar hij daalt te snel, dat betekent meestal dat 'ie weer een stukje omhoog springt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Hm, ik kan het natuurlijk ook gewoon (alweer) helemaal fout hebben :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Er is sowieso iets raars aan de hand, gdax zit meestal zo'n 100 euro boven de gemiddelde prijs op Cryptocompare maar zit er vanavond de hele tijd onder. En de hele tijd staan er grote sell-walls (soms wel 40 BTC) op de verkoopprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Yup, dit is echt heel onlogisch. De koers op CryptoCompare stijgt, de koers op gdax nog niet dus die is eigenlijk te laag... en toch verschijnt er dan ineens een gigantische sell-wall. En dat gebeurt de hele tijd. Het is net alsof iemand aan het proberen is de koers bewust laag te houden of zo. Elke flinke stijging wordt zo afgekapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
GDAX lijkt de laatste tijd constant $250 lager te zitten dan de rest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavonden
Op dit moment denk ik , had ik me centen maar in een klomp goud gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Waarom? Voorlopig toch vrij weinig beweging in de markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavonden
TomTorquay schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 03:24:
Waarom? Voorlopig toch vrij weinig beweging in de markt?
Derde partij die beslist wat ik met mijn centen kan doen! Het idee achter Bitcoin was toch dat die er niet zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Ah, ok. Schnappie ;)
Nog een uurtje geduld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavonden
TomTorquay schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 03:36:
Ah, ok. Schnappie ;)
Nog een uurtje geduld!
https://twitter.com/binance_2017/status/961794838520713216

Dit soort berichten geeft me nou niet echt veel vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Hmm, klinkt inderdaad niet geweldig. Een uur voor de herstart opeens aandraven met optie 1, 2, 3, waarvan de langste nog eens 10 uur extra kost }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavonden
TomTorquay schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 04:06:
[...]
Hmm, klinkt inderdaad niet geweldig. Een uur voor de herstart opeens aandraven met optie 1, 2, 3, waarvan de langste nog eens 10 uur extra kost }:|
Optie 9 iedereen trekt zijn geld uit binance als het weer mogelijk is. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
deavonden schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 04:42:
[...]

Optie 9 iedereen trekt zijn geld uit binance als het weer mogelijk is. :X
Vraag me trouwens af hoeveel Tweakers hun alarm hebben gezet. Binnen nu en een kwartier zullen er velen onaangenaam wakker worden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
TomTorquay schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 04:48:
[...]
Vraag me trouwens af hoeveel Tweakers hun alarm hebben gezet. Binnen nu en een kwartier zullen er velen onaangenaam wakker worden :|
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavonden
TomTorquay schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 04:48:
[...]
Wel fijn om te weten dat je op een random moment 30 minuten krijgt om je sell and buy orders te anuleren. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

App doet bij mij nog steeds niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Fuck Binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
De Windows-app opent zelfs helemaal niet meer. Niet dat het veel verschil uitmaakt...
Zouden ze toch geen compensaties beginnen overwegen? Maandje lang geen fees betalen of zo. Dit begint toch echt een beetje triest te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deavonden
TomTorquay schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 05:09:
De Windows-app opent zelfs helemaal niet meer. Niet dat het veel verschil uitmaakt...
Zouden ze toch geen compensaties beginnen overwegen? Maandje lang geen fees betalen of zo. Dit begint toch echt een beetje triest te worden.
Optie 1 = 1 maand geen fees
Optie 2 = Fees ok
Optie 3 = Frikandel speciaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Jullie kunnen over Binance hier verder discussiëren.

[Exchanges] Het grote cryptocurrency exchanges topic

Weg

Pagina: 1 ... 16 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!