Lijkt mij juist ontzettend saai om de hele dag alleen op een kamertje te zitten. Financieel onafhankelijk ben je zo te zien nog niet (ik gok te jong voor), dus in feite ben je gewoon aan het werk en leef je van de winst of eet je een stukje vermogen op (correct me if I'm wrong).
Mocht het allemaal in de soep lopen dan heb je een gat op je CV en zit je tegenover je nieuwe werkgever uit te leggen wat je de afgelopen jaren gedaan hebt en dat je nu weer met de staart tussen je benen noodgedwongen aan het werk moet, zal die ook blij mee zijn (zeg niet dat het gebeurt, maar het is een plan b). Tegenover vrienden (die overigens altijd aan het werk zijn) zal het ook vreemd zijn dat je de hele dag thuis zit en moet je altijd weer iets uitleggen/tips geven of ben je het pispaaltje als crypto weer even negatief in het nieuws komt. Er zal vroeg of laat ergens een disconnect ontstaan tussen werk, vrienden, relatie.
Zou mezelf binnen een paar jaar opknopen waarschijnlijk. Volledig financieel onafhankelijk en wat hobby'en/vrijwilligerswerk is een ander verhaal, maar dan heb je het al snel over 2-3 miljoen op de bank.
No offence hoor trouwens, mijn bovenstaande post. Probeer alleen even aan te geven dat ik een ander type persoon ben

. Vind een beetje ouwehoeren op z'n tijd en sociaal contact wel een belangrijk aspect in de keuze van mijn baan/opdracht.
[
Voor 14% gewijzigd door
Ypuh op 08-02-2018 23:17
]