[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 204 Laatste
Acties:
  • 580.483 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:45
Overigens wel grappig om te zien hoe veel - leuker - dit topic is nu Binance down is. ^_^

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Laatst online: 15-09 12:47
Ben sowieso benieuwd hoe open mensen hierover spreken, vertellen jullie hoeveel je er tot nu toe mee hebt verdiend/verloren? Vertel je alleen over je winsten?

Ik heb buiten mijn vriendin ook niemand verteld hoeveel ik heb gecashed, snap ook niet waarom je dat zou doen eigenlijk als je je beseft wat FOMO met mensen kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:38
De (4) personen die ik ken zitten er dan wel allemaal fors in. Grotendeels dankzij de winsten van afgelopen jaren.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen vrienden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
Daarom zitten we ook op Tweakers hé :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Zowat iedereen op mijn opleiding heeft crypto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
Dan hoor je toch op FOK! ?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
4 van mijn 8 denkbeeldige vrienden zitten in de crypto, echt met ziek veel geld ook, geen idee waar ze het vandaan halen, en delen, hoo maar..

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

De Rikster schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:29:
Ben sowieso benieuwd hoe open mensen hierover spreken, vertellen jullie hoeveel je er tot nu toe mee hebt verdiend/verloren? Vertel je alleen over je winsten?

Ik heb buiten mijn vriendin ook niemand verteld hoeveel ik heb gecashed, snap ook niet waarom je dat zou doen eigenlijk als je je beseft wat FOMO met mensen kan doen.
Les 1 ... daar praat je simpelweg nooit over. Als je je verlies erkend komt de preek, als je over de winst praat krijg je het "standaard" praatje ...daarbij, we hebben allemaal een verstand en het laatste wat ik wil is iemand te overtuigen hier in te stappen of daartoe aan te zetten.

Eigenlijk is dit topic de enige plaats waar ik er over praat (lees: wil praten) , maar over waarde of hoeveelheden praat je niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Begin december ben ik ingestapt en geleidelijk steeds meer ingelegd, maar het is geld dat ik niet direct nodig heb. Best veel winst gestaan, aangezien je bijna niks fout kon doen in december en begin januari. Helaas niks uit gecashed, aangezien ik het niet direct nodig heb. Achteraf beetje jammer, want ik sta zowat weer quitte :'). Weer lekker opnieuw beginnen dus xD. Als het weer zo hard gaat als in December toch maar bv helft van inleg of alle inleg gedeeltelijk eruit halen. Dan blijft er eventueel nog fiat over om goedkoper tijdens dip in te kopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:34:
[...]

Les 1 ... daar praat je simpelweg nooit over. Als je je verlies erkend komt de preek, als je over de winst praat krijg je het "standaard" praatje ...daarbij, we hebben allemaal een verstand en het laatste wat ik wil is iemand te overtuigen hier in te stappen of daartoe aan te zetten.

Eigenlijk is dit topic het enige topic waar ik er over praat, maar over waarde of hoeveelheden praat je niet. :)
Typisch Nederlands, en fucking bullshit in mijn ogen. Als iemand mij verteld hoeveel die in crypto heeft zitten mag hij het van mij ook gerust weten. Ik vertel het ook wel tegen mensen als ik ze goed ken. Ik ga het hier niet delen nee, maar goed al zou ik het doen, wat boeit het.
Hetzelfde als met de Nederlandse houding tegenover vertellen hoeveel je betaald krijgt.. Als iedereen het wel zou doen ben ik ervan overtuigd dat ook iedereen een stuk meer zou verdienen, omdat ze simpelweg vergelijkingsmateriaal hebben.

Maar goed, ik hoorde laatst collega's praten, maar er zitten volgens mij ook wel flink wat mensen met grootspraak tussen. Iemand stond te vertellen dat hij tijdens de top van 20K 100K winst had, en dat dit nu nog maar 20K was of zo. Ligt misschien ook aan de persoon, van sommigen zou ik het aannemen maar in dat geval mag je er gerust twee nullen afhalen :+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht CU2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:35
Slux schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:59:
[...]

Ook met HDR/Dolby vision, ja de kleuren zijn mooi, maar de beeldverwerking is niet zo goed als de nieuwe Samsungs vind ik.
Dan maar te zwijgen over het inbrand probleem/ oude B6 was na 6 maanden flink ingebrand, gelukkig onder garantie vervangen voor de C7 maar toch
[afbeelding]

De C7 heeft weer een donkere vlek rond de logo's
[afbeelding]

Ok weer terug naar crypto voor mij :P
Die donkere vlek om de logo's komt omdat je oled light te hoog hebt staan.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

miicker schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:39:
[...]

Typisch Nederlands, en fucking bullshit in mijn ogen. Als iemand mij verteld hoeveel die in crypto heeft zitten mag hij het van mij ook gerust weten. Ik vertel het ook wel tegen mensen als ik ze goed ken. Ik ga het hier niet delen nee, maar goed al zou ik het doen, wat boeit het.
Hetzelfde als met de Nederlandse houding tegenover vertellen hoeveel je betaald krijgt.. Als iedereen het wel zou doen ben ik ervan overtuigd dat ook iedereen een stuk meer zou verdienen, omdat ze simpelweg vergelijkingsmateriaal hebben.

Maar goed, ik hoorde laatst collega's praten, maar er zitten volgens mij ook wel flink wat mensen met grootspraak tussen. Iemand stond te vertellen dat hij tijdens de top van 20K 100K winst had, en dat dit nu nog maar 20K was of zo. Ligt misschien ook aan de persoon, van sommigen zou ik het aannemen maar in dat geval mag je er gerust twee nullen afhalen :+
Van 100k naar 20k kan makkelijk. Hangt er gewoon vanaf wat ie heeft gekocht. Daarnaast ben ik het met je eens. Online vertel ik nooit hoeveel, maar tegen bekende waarom niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-10 10:03
Ik had nog wat restjes bitcoin die ik net heb overgemaakt naar m'n wallet, maar het is nog altijd niet aangekomen, iemand een idee? :9

https://blockchain.info/t...31456c62da946e2b5a41c24f0

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Anders even ICQ opstarten --> menu -- > zoeken
Je komt nu in een scherm waar je op leeftijd, gender, woonplaats etc kan (uit)zoeken. :Y

Wel even Windows 95 installeren eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bmfd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:41:
Ik had nog wat restjes bitcoin die ik net heb overgemaakt naar m'n wallet, maar het is nog altijd niet aangekomen, iemand een idee? :9

Je hebt het net overgemaakt zeg je. Dat duurt altijd wel even. Pak maar een flesje bier en wacht het rustig af ;)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Turbo-Puppy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:42:
[...]

Anders even ICQ opstarten --> menu -- > zoeken
Je komt nu in een scherm waar je op leeftijd, gender, woonplaats etc kan (uit)zoeken. :Y

Wel even Windows 95 installeren eerst.
ICQ bestaat dus nog gewoon he? Is volgens mij nu een messaging app dat je ook mobiel kunt gebruiken. Geen idee of het nog veel gebruikt wordt maar man o man. Goede oude tijd.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:40:
[...]

Die donkere vlek om de logo's komt omdat je oled light te hoog hebt staan.
Staat op 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
miicker schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:39:
[...]
Is toch niet zo heel vreemd. 8 BTC kopen in de tijd dat je er 1.000 per stuk voor betaalde en je bent er.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Rikster
Bmfd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:41:

Is verdwenen, heb je altijd met die kleine kruimeltjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Wie geeft er even een schup tegen China? We staan al 30 minuten stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Ik lees net dat blijkbaar de lightnetwerk testnet is gestart een tijdje geleden. Wisten jullie dat al?

[ Voor 12% gewijzigd door ion op 08-02-2018 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-10 21:43
Ik ben dus vrachtwagen chauffeur en bij ons op de zaak zijn er van de 60 chauffeurs toch een stuk of 10 die in crypto zitten. Voor zover ik weet allemaal met een paar 100 euro tot maximaal 1000 euro. Wel alleen btc. Geen handel oid. Ik had het niet verwacht eerlijk gezegd.

Ikzelf heb er geen fiat inzitten. Heb alleen anderhalve miner draaien. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ypuh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 20:33:
[...]

De vraag is of om half 5 die 30 minuten ingaan of om 5u. Moet helaas ook het wekkertje gaan zetten, baal er best wel van (alhoewel, wekker zetten > Google ding opzoeken > cancel all > verder slapen).

[...]

Tja, wat versta je onder beleggen? Actief of passief? Volgens mij weet 9 van de 10 niet eens dat ze met hun spaarrekening beleggen.

Denk dat die 500k ook geen actieve beleggers zijn, maar dat er 500k accounts zijn aangemaakt ofzo zonder geld te storten in de afgelopen 8 jaar. Of ergens weer zo'n Maurice de Hond polletje die op een crypto site vraagt: Doe jij beleggen, antwoord ja/nee/misschien.

Neem het allemaal met een korreltje zout.
Ik scrolde keer over de site van bitdegree, en wie zag ik daar staan, meneer de Hond :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-10 21:40
ionn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:52:
Ik lees net dat blijkbaar de lightnetwerk testnet is gestart een tijdje geleden. Wisten jullie dat al?
Ja, tis al live. Net als Segwit.

Nu moeten mensen het ook even gaan gebruiken.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Bij ons wordt er ook zelden inhoudelijk over crypto gepraat hoor. Onder het mom van DYOR nemen ze toch niet snel iets aan van elkaar. Ergens wil je ook niet verantwoordelijk zijn t.o.v. je vrienden als je ze een verkeerde tip geeft. Om diezelfde reden raadt ik ook niemand aan om in crypto te stappen, dat moeten ze zelf beslissen/uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellamel
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-05-2024
Heb nog een kleine 3k in fiat staan. Iemand nog leuke tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Richh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:57:
[...]

Ja, tis al live. Net als Segwit.

Nu moeten mensen het ook even gaan gebruiken.
Volgens mij nog in een beta fase toch? Het is er, maar met de kanttekening dat het nog niet 100% gegarandeerd is. Wel schijnt het al breed gebruikt te worden zonder problemen tot op heden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Mellamel schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:58:
COSS :+ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Turbo-Puppy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:58:
[...]

Volgens mij nog in een beta fase toch? Het is er, maar met de kanttekening dat het nog niet 100% gegarandeerd is. Wel schijnt het al breed gebruikt te worden zonder problemen tot op heden.
Klopt helemaal (naar mijn weten)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Richh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:59:
[...]

Klopt helemaal (naar mijn weten)!
Er zijn al wel honderden nodes opgezet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ypuh
Bali, Tirol, Nepal. Geen idee, waar hou je van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellamel
Ypuh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:59:
[...]

Bali, Tirol, Nepal. Geen idee, waar hou je van?
Bali staat al gepland voor de gehele maand mei mede mogelijk gemaakt door crypto oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Mellamel schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:03:
[...]

Bali staat al gepland voor de gehele maand mei mede mogelijk gemaakt door crypto oOo
Alleen het aantal dagen valt of staat nog even met de koers? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

[...]

Da's bali voor je.. :N

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik had meneer gezichtnaarbeneden verwacht hierop te reageren met "VEN!! 1!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellamel
Turbo-Puppy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:04:
[...]

Stukje gecashed zeg maar :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Turbo-Puppy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:04:
[...]

Ja en of ie met het vliegtuig gaat of de roeiboot. En of ie in een resort gaat of tegen kost en inwoning bij de Wongs als keukenhulp en au pair.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

AtlAntA schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:05:
[...]

Ik had meneer gezichtnaarbeneden verwacht hierop te reageren met "VEN!! 1!"
Mijn werk is klaar. Als iemand iets vraagt anwoordt iedereen in z'n hoofd meteen 'komt FaceDown met VEN' :7

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
[...]

Lombok of Mount Bromo zijn dan ook een aanrader voor een paar dagen er tussenuit. Vliegticket vanaf Bali kost €15 enkeltje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaroen89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-10 20:36
Electroneum komt deze maand op nieuwe exchanges en komt van 0.22 dollar cent, je kunt nu leuk instappen op 0.068 dollar cent :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
jaroen89 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:09:
[...]

Electroneum komt deze maand op nieuwe exchanges en komt van 0.22 dollar cent, je kunt nu leuk instappen op 0.068 dollar cent :*)
Wat is daar de afkorting van?
Zat er pas nog naar te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaroen89
Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:11:
[...]

ETN, wordt momenteel alleen verhandeld op Cryptopia

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:11:
[...]

VEN >:)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
jaroen89 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:11:
[...]

ETN, wordt momenteel alleen verhandeld op Cryptopia
Mooi daar zit ik op.
Bedankt 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Sinds ik me fulltime bezig hou met crypto's is mijn wereldje qua mensen een stuk kleiner geworden (heerlijk overigens) en echt maar twee mensen uit dat kringetje zitten er ook in. Wel met een inleg van €500 of minder. Beiden vallen ook redelijk buiten het profiel wat eerder langskwam, eentje heeft een zwervend beroep maar wel redelijk de gemiddelde leeftijd. Andere is vrouw, woonzaam buiten de EU en een stuk jonger dan 38. :P

Ik begin steeds meer te denken dat die hele hype er meer op neer kwam dat mensen dachten van elkaar dat ze in de crypto's zaten ipv het ook daadwerkelijk te doen. :+
Als ik kijk wat de twee mensen die ik ken en in crypto's zitten gemeen hebben is dat ze beiden niet bang zijn om risico's te nemen, erg bovengemiddeld zelfs.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
FaceDown schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:08:
[...]

Mijn werk is klaar. Als iemand iets vraagt anwoordt iedereen in z'n hoofd meteen 'komt FaceDown met VEN' :7
Waar is die andere ven adept eigenlijk met zijn: 'Het is gewoon een topproduct!' Michiel nog wattus, jullie zullen elkaar vast kennen. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:32
[...]

Hm zit te kijken op cryptopia maar deze coin heeft daar nooit hoger gestaan dan +/- 30% hoger dan op dit moment? 22 cent op een andere exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaroen89
Nopheros schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:18:
[...]

Hm zit te kijken op cryptopia maar deze coin heeft daar nooit hoger gestaan dan +/- 30% hoger dan op dit moment? 22 cent op een andere exchange?
6 januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Crypts schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:15:
Sinds ik me fulltime bezig hou met crypto's is mijn wereldje qua mensen een stuk kleiner geworden
Ben ik nou gek of is dit echt raar.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:20:
[...]

Ben ik nou gek of is dit echt raar.
nee want hij is een zolderkamer autist geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:21:
[...]

Oh vandaar...Nee dat verklaart een hoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

FaceDown schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:08:
[...]

Op Reddit ging al het bericht dat jij naar alle waarschijnlijkheid eigenhandig verantwoordelijk was voor de mass adoption van VEN. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
[...]

Dus een coin die 70% gedaald is zonder verdere onderbouwing waarom deze interessant zou zijn is een goede optie omdat hij ooit ruim 3x meer waard is geweest?

Ok...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Turbo-Puppy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:22:
[...]

Op Reddit ging al het bericht dat jij naar alle waarschijnlijkheid eigenhandig verantwoordelijk was voor de mass adoption van VEN. :Y
FUD! It's a team effort :+

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:57

orf

Crypts schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:15:
Sinds ik me fulltime bezig hou met crypto's is mijn wereldje qua mensen een stuk kleiner geworden (heerlijk overigens) en echt maar twee mensen uit dat kringetje zitten er ook in. Wel met een inleg van €500 of minder. Beiden vallen ook redelijk buiten het profiel wat eerder langskwam, eentje heeft een zwervend beroep maar wel redelijk de gemiddelde leeftijd. Andere is vrouw, woonzaam buiten de EU en een stuk jonger dan 38. :P

Ik begin steeds meer te denken dat die hele hype er meer op neer kwam dat mensen dachten van elkaar dat ze in de crypto's zaten ipv het ook daadwerkelijk te doen. :+
Als ik kijk wat de twee mensen die ik ken en in crypto's zitten gemeen hebben is dat ze beiden niet bang zijn om risico's te nemen, erg bovengemiddeld zelfs.
Heb je een stabiel maandinkomen uit crypto? En zo ja, voor hoeveel maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
De Rikster schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:25:
[...]

Dus een coin die 70% gedaald is zonder verdere onderbouwing waarom deze interessant zou zijn is een goede optie omdat hij ooit ruim 3x meer waard is geweest?

Ok...
Alle munten zijn met 60/70% gedaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:27:
[...]

De Euro is redelijk stabiel gebleven.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
https://www.reddit.com/r/.../?st=jdf0lbub&sh=18ebc4e0

Misschien pikt VeChain jou straks ook wel op vanwege je marketing skills.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
FaceDown schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:29:
[...]

De Venco ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:27:
[...]

Dus alle altcoins zijn absolete want ze zijn allemaal vergelijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
[...]

Pfff, niks! De crypto is gelijk gebleven maar die (grrrr) Euro is veel te veel gestegen. Dus nu heb ik minder Euro's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaroen89
De Rikster schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:25:
[...]

Ok...
klopt vrijwel alles is 60-70% gedaald, maar doe vooral je eigen research, er staat de komende maand of maanden veel te gebeuren wat betreft Electroneum. leestip http://telegra.ph/Electroneum-Update-02-06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
De Rikster schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:33:
[...]

Dus alle altcoins zijn absolete want ze zijn allemaal vergelijkbaar?
Nee maar ze zijn wel allemaal gezakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Afbeeldingslocatie: https://prijsbest.nl/pah/4246361.jpg

Geluk of wijsheid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
jaroen89 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:35:
[...]

klopt vrijwel alles is 60-70% gedaald, maar doe vooral je eigen research, er staat de komende maand of maanden veel te gebeuren wat betreft Electroneum. leestip http://telegra.ph/Electroneum-Update-02-06
Ja dag, DYOR is een prima advies als iemand zomaar een vraag voor een tip dropt. Jij stelt een bepaalde coin voor, dan is het wel zo netjes om dat 'advies' te onderbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

Bij de grote corporate waar ik werk zitten met name veel Cyber collega’s in de crypto. Niet alle, maar misschien toch wel 75%. Mannen, vrouwen, jong en oud. Er gonzen meerdere verhalen van mensen die ontslag hebben genomen nadat ze er 1+ miljoen mee hadden gemaakt, dat was al in December.

De meeste hebben niet meer dan 10.000€ in hun portfolio maar ik ken meerdere 20’ers die tussen de 50.000-200.000 hebben en die tonen ook hun balance wel.

Meeste verdiend in nieuwe kleine coins. Maar ook 1 die al sinds 2016 alleen maar in NAV zit omdat zijn broertje in het dev team zit. Dat is ondertussen goed geld.

Hoewel er veel overal gepraat wordt zie ik de meeste mensen en teams er toch vanaf blijven. In mijn soft-IT team van 50 man heb ik slechts 1 collega besmet

[ Voor 13% gewijzigd door Malarky op 08-02-2018 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:36:
[...]

Nee maar ze zijn wel allemaal gezakt.
Dus ze stijgen ook allemaal weer evenveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Best rustig hier. Iedereen vroeg op bed voor de heropening van binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
De Rikster schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:38:
[...]

Dus ze stijgen ook allemaal weer evenveel?
Ik heb een donkerbruin vermoeden van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bcash doet even 40% 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:41:
[...]

Ik heb een donkerbruin vermoeden van wel.
Dus altcoins zijn overbodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Ok, die mag even niet meer meedoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

AtlAntA schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:39:
Best rustig hier. Iedereen vroeg op bed voor de heropening van binance?
Nee hoor ... stond even de Lambo's te poetsen. Vertel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Zeker niet, maar dit is een algehele crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:44:
[...]

Zeker niet, maar dit is een algehele crash.
Ja dank je wel voor je dit heldere inzicht.

Verklaart nog steeds niet waarom een willekeurige kleinschalige coin een goede investering zou zijn buiten het feit dat hij ooit 70% meer waard was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:37
[...]

Dacht t niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:21:
[...]

Huiskamer. :P En raar? Denk dat de meeste mensen die fulltime thuis gaan werken dat niet gek veel anders ervaren. ;)
Ipv tientallen vluchtige en onvrijwillige contacten per dag via een werkgever bepaal ik nu lekker zelf met wie ik wel of geen contact onderhoud. Dat snoeit ook heerlijk in je contactenlijst. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Crypts schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:47:
[...]

Huiskamer. :P En raar? Denk dat de meeste mensen die fulltime thuis gaan werken dat niet gek veel anders ervaren. ;)
Ipv tientallen vluchtige en onvrijwillige contacten per dag via een werkgever bepaal ik nu lekker zelf met wie ik wel of geen contact onderhoud. En dat snoeit heerlijk in je contactenlijst. :+
Fijn dat wij er bijhoren. 😍😍😍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Gister met verlies verkocht omdat er al weken een downtrend t.o.v. BTC in zat 8)7. Was maar een paar procent, maar had al een hekel aan die coin en dat is niet echt beter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 11:08

Krul

Holodoc

Ja, Roger Ver en vrienden zijn aan het pumpen...leuk voor ze maar heb Bcash paar weken terug ingeruild voor coins met meer toekomst. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Bitcoin cash is echt een creepy coin geworden.. ik heb verkocht met 30% verlies,ik vertouw de coin totaal niet. iedereen gaat een keer uitstappen gok ik..

Ik denk ik verkoop nu maar snel nu BTC lekker laag staat, je weet het .

[ Voor 76% gewijzigd door A87 op 08-02-2018 22:52 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
De Rikster schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:46:
[...]

Ja dank je wel voor je dit heldere inzicht.

Verklaart nog steeds niet waarom een willekeurige kleinschalige coin een goede investering zou zijn buiten het feit dat hij ooit 70% meer waard was.
Daar heb ik mijn meeste winst op gepakt.
RDD, XVG, XRP etc.
Oh ja VTC niet te vergeten.

[ Voor 3% gewijzigd door Ton Hasselt op 08-02-2018 22:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:51:
Bitcoin cash is echt een creepy coin geworden.. ik heb verkocht met 30% verlies,ik vertouw de coin totaal niet. iedereen gaat een keer uitstappen gok ik..
Het is geen Bitcoin Cash, het is Bcash. Als iemand als Roger Ver daar pissed van word neem ik die naam gelijk over :)
Ypuh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:50:
[...]

Gister met verlies verkocht omdat er al weken een downtrend t.o.v. BTC in zat 8)7.
Ouch...

[ Voor 22% gewijzigd door PilatuS op 08-02-2018 22:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:49:
[...]

Fijn dat wij er bijhoren. 😍😍😍
Ik ook van jou Ton. :+ Me love you long long time for the time being, mijn vriendin snapt er geen reet van dus het vervult idd een functie. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 02:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Vinden jullie de eerste bl3p invite loting ook zo spannend? :+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Zijn ze in China van al hun munten af of ervaren we nu een stilte voor de storm? ... pff, stabiel is goed, maar er is ook niets te beleven zo. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:52:
[...]

Daar heb ik mijn meeste winst op gepakt.
Oh in dat geval ga ik ook all-in, prima advies.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
.oisyn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:55:
Wat is dat met die hype rondom bl3p? Ze verhandelen alleen BTC zo'n beetje toch?

Alleen omdat het een Nederlands bedrijfje is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Hoe zit dat met al die miners?? gaat toch flink prijzen opdrijven? Zelfs een 1080ti wordt soms verkocht voor 1000+ euros of soms 1400 dollar. ONGELOFELIJk

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 08-02-2018 22:56 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk bij een van de grootste banken in de 'data' dus dat is niet de meest representatieve doelgroep. Vrijwel iedereen zit er in, behalve de paar wat behouden collega's. Een paar collega's hebben >100.000 (40+ en werknemers in dienst) en dat zijn net diegenen die dat eigenlijk niet nodig hebben. 2 collega's hebben baan opgezegd en hebben bedrijf in btc en een andere coin opgezet.
Mijn kamer zat redelijk op gehoorafstand van de koffie automaten en in nov/dec ging vrijwel ieder gesprek daar over crypto. Nu gaat het weer over dat de linkerautomaat betere capuchino geeft dan de rechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-10 10:03
Ypuh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:56:
[...]

Wat is dat met die hype rondom bl3p? Ze verhandelen alleen BTC zo'n beetje toch?

Alleen omdat het een Nederlands bedrijfje is?
Het is een exchange, dus je betaalt geen premium die je bij een broker wel betaald. Grote voordeel is dat je bij deze exchange met iDeal kan betalen, dus niet zoals bij Kraken/Bitstamp via SEPA en dan een tijd wachten, ook al kan je hier ook met SEPA-boekingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 02:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ypuh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:56:
[...]

BTC en LTC. Er is niet zoveel spannends aan, alleen ze hanteren momenteel de Cartman's beproefde You Can't Come techniek, dus iedereen wil er nu in :+

Maar het is vooral praktisch omdat ze iDeal betalingen doen, dus je kunt lekker snel reageren mocht dat nodig zijn.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Crypts schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:47:
[...]

Ipv tientallen vluchtige en onvrijwillige contacten per dag via een werkgever bepaal ik nu lekker zelf met wie ik wel of geen contact onderhoud. Dat snoeit ook heerlijk in je contactenlijst. :+
Ben stiekem wel wat jaloers op jou :o.

Vraag me wel af of het niet heel erg veel stress oplevert om volledig van crypto afhankelijk te zijn. Vooral na de afgelopen 3 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Mooie pump; morgen gaat 'ie waarschijnlijk net zoiets in de min.
Ja.

[ Voor 28% gewijzigd door Richh op 08-02-2018 23:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 20:36
.oisyn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:55:
Misschien helpt het ook als de juiste link in het rode gedeelte met regels staat (is de oude pagina).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
orf schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:27:
[...]

Heb je een stabiel maandinkomen uit crypto? En zo ja, voor hoeveel maanden?
Inkomen ja, toereikend ook maar stabiel? 8)7 :+ :D

Nee dus, eigenlijk ook wel een gekke vraag als je het over crypto's hebt. Heb niks te klagen maar stabiel is absoluut niet wat in me opkomt als ik eraan denk, inkomen per dag ligt ergens tussen de €0 en €1500. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-10 16:02
.oisyn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:58:
[...]

BTC en LTC. Er is niet zoveel spannends aan, alleen ze hanteren momenteel de Cartman's beproefde You Can't Come techniek, dus iedereen wil er nu in :+

Maar het is vooral praktisch omdat ze iDeal betalingen doen, dus je kunt lekker snel reageren mocht dat nodig zijn.
Daarbovenop zit ie technisch en qua interface super in elkaar. Ook support is perfect.
Ze hebben er voor gekozen om niet meer users aan te nemen als ze goed kunnen handelen.
Waren alle exchanges maar zo.

(nee, ik ben er niet mee gelieerd of wat dan ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Richh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:59:
[...]

Mooie pump; morgen gaat 'ie waarschijnlijk net zoiets in de min.
Er is wel serieus geld nodig om dat voor elkaar te krijgen. Een muntje van 1 cent pumpen is wel even iets anders dan een munt van 1000 of meer. Ben wel benieuwd of er nog een correctie op komt. Heb in het verleden wel gezien dat het soms flink omhoog ging zonder echte correctie.
Pagina: 1 ... 15 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!