[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.155 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:56
Blijkbaar heeft "Castlevania Anniversary Collection" een rating gekregen in Australië. Het ratingbureau vermeldt enkel dat het een multiplatform titel is. Mogen we binnenkort dit op Switch verwachten?

Die fysieke versie van Hollow Knight is erg verleidelijk maar de prijs wordt wel wat hoog als je verzending en eventuele douanekosten erbij rekent...
Martijn19 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:06:

Het is al een tijdje stil met Slay the Spire updates, dus ik ga er van uit dat ze hard aan de Switch versie werken :)
Deze update plaatsten ze eind februari:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:36
JK schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:35:
[...]

Leuk overzicht!

[...]

Ik heb er nu twee, dus heb nog even wat in te halen. :)
Oh wat errug! ;)

Ik verwacht letterlijk en figuurlijk meer van je. Ik heb er zelf toch al wel bijna 10. Al hoewel 'spelunker party' & 'Splatoon' van mijn kids zijn :)
Maar ben ook pas 2 of 3 weken een Switch-eigenaar. Zit een beetje te wachten op 2e hands koopjes, nieuw wil ik er niet altijd 55-60 euro voor neerleggen, omdat ik geen diehard gamer meer ben.

Heb wel een wanted lijstje gemaakt en dan kom ik inderdaad wel richting het bovengenoemde aantal games.
Tot nu toe nog steeds heel erg tevreden over de Switch, het is echt een leuke handheld console waar ik mij goed mee vermaak.
Alert in stellen op pepper voor amazon 3=2 acties? Makkelijk manier om je collectie relatief goedkoop met klassiekers uit te breiden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Sagat schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:35:
[...]

Alert in stellen op pepper voor amazon 3=2 acties? Makkelijk manier om je collectie relatief goedkoop met klassiekers uit te breiden.
Pepper is toch een datingsite? ;) Maar Amazon zou ook schelen, hoewel ik dan hoop op minstens Engelstalige hoesjes, geen Duitse oid, of de actie moet echt heel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

JK schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:54:
[...]

Pepper is toch een datingsite? ;) Maar Amazon zou ook schelen, hoewel ik dan hoop op minstens Engelstalige hoesjes, geen Duitse oid, of de actie moet echt heel goed zijn.
De hoesjes van games uit Duitsland zijn inderdaad Duits maar hoe storend is dat?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

psychoclown schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:07:
[...]

De hoesjes van games uit Duitsland zijn inderdaad Duits maar hoe storend is dat?
Dat verschilt per persoon. Voor mij is het dan minder waard.
Liefst Engels, een combi van een taal met Nederlands is prima, maar alleen maar Duits... ik heb niets tegen Duitsers, maar voor mij is het spel dan wel minder waard in de collectie.

Aan de andere kant staat het doosje in de kast en kijk je er weinig naar. :+

[ Voor 8% gewijzigd door JK op 13-03-2019 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:08
Ik vind het wel storend. Ongeacht of ik de hoesjes regelmatig zie. Heb daarop een koop niet gedaan tweede hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
[...]

Haha ondanks dat ik zelf de tip gaf, ga ik daar eigenlijk volmondig in mee in de 'kritiek', duitse hoesjes zijn minder leuk dan nl/engels, dus ja, toch wel storend. Erger nog is censuur. Nou ben ik niet bang dat onze duitse vrienden veel dingen veranderen in mario of zelda, maar mortal kombal zal ik niet snel aanschaffen in DLD.

Maar als je zelda, oddessey en kart of splatoon kan scoren voor 120 euro of zelfs 110....dan is het toch wel het overwegen waard....zeker met games waar mogelijk censuur geen issue is. En natuurlijk checken of engelse taal (en eventueel nl) aanwezig is......maar ik geloof dat vrijwel alle eurpese versies daarin tegenwoordig nog maar amper verschillen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Sagat schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:29:
[...]

Erger nog is censuur. Nou ben ik niet bang dat onze duitse vrienden veel dingen veranderen in mario of zelda, maar mortal kombal zal ik niet snel aanschaffen in DLD.
Opvallend dat er toch best wat mensen zijn die zoveel waarde hechten aan de cover. Bovenstaande kritiek kan ik daarentegen zeker begrijpen, het is jammer als je door de censuur een spel niet kunt spelen zoals die bedoelt is.
Maar als je zelda, oddessey en kart of splatoon kan scoren voor 120 euro of zelfs 110....dan is het toch wel het overwegen waard....zeker met games waar mogelijk censuur geen issue is. En natuurlijk checken of engelse taal (en eventueel nl) aanwezig is......maar ik geloof dat vrijwel alle eurpese versies daarin tegenwoordig nog maar amper verschillen.
Klopt, voor mij alleen al dubbel en dwars waar om in zo'n geval vaak genoeg over de grens te shoppen.
Overigens zijn niet alleen de 5 voor 3 en 3 voor 2 acties interessant, af en toe zijn er ook gewoon goede aanbiedingen. Zo kon ik vlak na de launch van Pokémon Let's Go de game nieuw voor 35 euro oppikken terwijl de game in de rest van Europa nog ruim voor 45 nieuw te verkrijgen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
psychoclown schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:57:
[...]

Opvallend dat er toch best wat mensen zijn die zoveel waarde hechten aan de cover. Bovenstaande kritiek kan ik daarentegen zeker begrijpen, het is jammer als je door de censuur een spel niet kunt spelen zoals die bedoelt is.

[...]

Klopt, voor mij alleen al dubbel en dwars waar om in zo'n geval vaak genoeg over de grens te shoppen.
Overigens zijn niet alleen de 5 voor 3 en 3 voor 2 acties interessant, af en toe zijn er ook gewoon goede aanbiedingen. Zo kon ik vlak na de launch van Pokémon Let's Go de game nieuw voor 35 euro oppikken terwijl de game in de rest van Europa nog ruim voor 45 nieuw te verkrijgen was.
Ja amazon heeft vaak leuke aanbiedingen, erg fijn. Wel jammer dat daardoor de (o.a.) intertoys bijna het hoekje omgaat.......maar sign of the times i guess..........

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Martijn19 Stardew Valley kan ik je aanraden. Kun je kort spelen (ingame dag bijvoorbeeld), maar het gaat over het managen en opbouwen van een farm. Je farmt zelf, maar kunt ook de mijnen in om erts en edelstenen uit te hakken en komt daar eigenlijk ook vijanden tegen om te verslaan. Voor zover ik heb gezien kun je wel vrij diep, maar verder zal het niet perse uitdagender worden.

Moonlighter kan ik alleen maar van harte aanraden en ik heb daar dan ook een topic voor gemaakt. ;)
Als je op moonlighter zoekt hier op GoT, dan kom je hem wel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
[...]

Vind t ook niet storend.. zolang maar de game het zelfde is en in t Engels/Nederlands speelbaar is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Ik vind de USK logo's op de Duitse cases enorm lelijk, maar ik kan moeilijk protesteren tegen de prijzen die ik o.a. voor Super Mario Odyssey en DKCR: Tropical Freeze heb betaald (30-35 euro). Gezien ik mijn games amper doorverkoop, neem ik het lelijke logo er maar bij.

Censuur is bij de overgrote meerderheid van Duitse releases geen probleem meer, enkel bij games zoals Wolfenstein of Diablo moet je uitkijken. Ook taalopties zijn, zeker voor first-party, zelden een punt. (Begin echter niet over Duitstalige blu-rays, dat is een heel ander verhaal...)

Baba is You releast vandaag!

[ Voor 12% gewijzigd door JackAvery op 13-03-2019 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
JackAvery schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:19:
Ik vind de USK logo's op de Duitse cases enorm lelijk, maar ik kan moeilijk protesteren tegen de prijzen die ik o.a. voor Super Mario Odyssey en DKCR: Tropical Freeze heb betaald (30-35 euro). Gezien ik mijn games amper doorverkoop, neem ik het lelijke logo er maar bij.

Censuur is bij de overgrote meerderheid van Duitse releases geen probleem meer, enkel bij games zoals Wolfenstein of Diablo moet je uitkijken. Ook taalopties zijn, zeker voor first-party, zelden een punt. (Begin echter niet over Duitstalige blu-rays, dat is een heel ander verhaal...)

Baba is You releast vandaag!
[YouTube: Baba Is You - Release Date Trailer - Nintendo Switch]
Als je je games niet doorverkoopt, zijn mooie hoesjes dan niet juist belangrijker? ;)

Nee maar verder helemaal eens hoor. Moet zeggen dat ik eind last gen toch aan mezelf merkte dat ik groot fan werd van digitaal. Ben nog niet helemaal over, maar helemaal bij de switch die met mijn kinderen mee gaat heb ik toch altijd angst als ik de spellen bekijk.......4 carts, 1-2-3 OI waar is de 4e! 'in de switch pappa' err oh ja :+

Maar voor verzamel/display puprposes is fysiek absoluut veel toffer, dat is geen discussie. Vind het daarbij wel weer jammer dat het afwijkende formaten zijn, die hoesjes....

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Sagat schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:31:
[...]

Als je je games niet doorverkoopt, zijn mooie hoesjes dan niet juist belangrijker? ;)
:+ Gelukkig ben ik geen systematische verzamelaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Sagat schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:31:
[...]

Moet zeggen dat ik eind last gen toch aan mezelf merkte dat ik groot fan werd van digitaal. Ben nog niet helemaal over, maar helemaal bij de switch die met mijn kinderen mee gaat heb ik toch altijd angst als ik de spellen bekijk.......4 carts, 1-2-3 OI waar is de 4e! 'in de switch pappa' err oh ja :+
De voordelen van digitaal vind ik erg sterk maar toch heb ik weinig games digitaal gekocht en dat heeft twee redenen 1. geen mogelijkheid tot doorverkoop, ik houd enkel de spellen die ik wil 'verzamelen'. 2. Het prijsverschil is mijn inziens te groot om de digitale aanschaf te verantwoorden (geldt overigens enkel voor AAA titels die niet of nauwelijks in prijs zakken).

Komt in één of beide punten een verandering dan zou ik wel eens naar full-digital overstappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
psychoclown schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:25:
[...]

De voordelen van digitaal vind ik erg sterk maar toch heb ik weinig games digitaal gekocht en dat heeft twee redenen 1. geen mogelijkheid tot doorverkoop, ik houd enkel de spellen die ik wil 'verzamelen'. 2. Het prijsverschil is mijn inziens te groot om de digitale aanschaf te verantwoorden (geldt overigens enkel voor AAA titels die niet of nauwelijks in prijs zakken).

Komt in één of beide punten een verandering dan zou ik wel eens naar full-digital overstappen :)
Ja bij nintendo is mijn verhouding digitaal - fysiek ook het dichtst bij elkaar, juist doordat nintendo games amper goedkoper worden. Met de wekelijkse sales op xb en ps heb ik regelmatig dat twijfel games gewoon gekocht worden voor een paar rotcenten.....en via zowel gwg als plus heb ik ook aardig wat games in mijn collectie (toegegeven 'tijdelijk speelbaar in mijn collectie' want als die abbo's stoppen ga ik nat natuurlijk). Maar verwacht in die situatie 2e hands, alsnog digitaal kopen of zelfs met emulatie dat dan wel te overzien. En anders remakes/masters.......

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:58
Releasedate voor Umihara Kawase: 9 juli.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Digitaal koop ik alleen op de PC, en soms voor de PC in de winkel, wat dan een Steamcode blijkt te zijn. Ook goed, als dat goedkoper is. Laatst nog Tekken 7 voor 12 euro ofzo. Maar PC spellen kan je ook niet zo snel verkopen ivm serials / steamcodes. Zit trouwens nog een leuk stripboekje bij, die ga je digitaal niet krijgen. Ja, misschien digitaal.

Voor de consoles koop ik nooit digitaal. Heel simpel;

- Het is duurder dan fysieke media
- Je kan het niet verkopen als je het zat bent of eventueel geld nodig hebt

Nu ook weer, Ubisoft aanbiedingen. South Park Fractured But Whole kost 40 euro digitaal. Ik heb 'm laatst nieuw voor 28,99 gekocht en had nog een cadeaubon liggen van 2 euro, dus 26,99. En dan heb ik 'm fysiek. Uitgespeeld en wil ik 'm niet in de collectie houden? Verkopen en van dat geld weer wat anders kopen. Digitaal gaat het 'm voor mij nooit worden, tenzij ze mij dwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Baba is AAarrghhgshhGrmmbvllel@#@@!!##

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
psychoclown schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:23:
[...]

Dat is heel herkenbaar, kan me ook niet voorstellen dat er genoeg mensen roepen dat er te weinig aanbod is. Misschien hebben die mensen meer uren in de week :P
Haha, te weinig aanbod.. mijn bankrekening en tijd zijn niet toereikend genoeg voor het aanbod :'( Zoveel keus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Heb de Switch al een tijdje niet gebruikt, maar zag dat bombercrew en motorsport manager naar de Switch zijn gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
RayNbow schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 19:11:
Releasedate voor Umihara Kawase: 9 juli.
[Twitter]
Of, voor de ongeduldigen onder ons, het spel komt 25 april uit in Japan:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D1lTb5MUcAEBvCi.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 22:18
schumi1986 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 08:46:
Heb de Switch al een tijdje niet gebruikt, maar zag dat bombercrew en motorsport manager naar de Switch zijn gekomen :)
Bombercrew heb ik er al maanden op staan, maar volgens mij is dit een versie met de dlc.Voor welke prijs staat Motorsport manager er op?
JK schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 19:32:
Digitaal koop ik alleen op de PC, en soms voor de PC in de winkel, wat dan een Steamcode blijkt te zijn. Ook goed, als dat goedkoper is. Laatst nog Tekken 7 voor 12 euro ofzo. Maar PC spellen kan je ook niet zo snel verkopen ivm serials / steamcodes. Zit trouwens nog een leuk stripboekje bij, die ga je digitaal niet krijgen. Ja, misschien digitaal.

Voor de consoles koop ik nooit digitaal. Heel simpel;

- Het is duurder dan fysieke media
- Je kan het niet verkopen als je het zat bent of eventueel geld nodig hebt

Nu ook weer, Ubisoft aanbiedingen. South Park Fractured But Whole kost 40 euro digitaal. Ik heb 'm laatst nieuw voor 28,99 gekocht en had nog een cadeaubon liggen van 2 euro, dus 26,99. En dan heb ik 'm fysiek. Uitgespeeld en wil ik 'm niet in de collectie houden? Verkopen en van dat geld weer wat anders kopen. Digitaal gaat het 'm voor mij nooit worden, tenzij ze mij dwingen.

[ Voor 57% gewijzigd door Beakzz op 14-03-2019 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 22:18
... :o

[ Voor 99% gewijzigd door Beakzz op 14-03-2019 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Clannad heeft een (Japanse) releasedate: 4 juli

Expansion pack voor AoT2:

[ Voor 48% gewijzigd door RayNbow op 14-03-2019 17:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Verrassing, Sniper Elite V2 en 3 krijgen beide een Switch port

Verder komt vandaag de Captain Toad DLC uit, iemand die m aan het spelen is?

Oh, en voor degenen die nieuwsgierig zijn naar gameplay van die Dragon Ball Z cardgame... check deze video.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:10
Oeh ben benieuwd. Niet in de gelegenheid om nu te kijken dus weet niet of die gratis is of betaald.

18 Challenges 6 euro. Dat is nog wel goed te doen. Ben benieuwd. Snel de main-game uitspelen. Het is echt een schattig spelletje.

[ Voor 14% gewijzigd door Daniel. op 14-03-2019 21:03 ]

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Castle crashers gerucht voor de Switch.

Hoop een update en een nieuwe game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 15:50
Hier zat ik echt op de wachten, Fate/Extella Link (ik had de voorganger The Umbral Star 2 jaar geleden ook al gekocht op de PS Vita)

Lekker vroeg binnen overigens, de release in EU is pas 22 maart :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zzz6Fkmphsvk93yD9q5TlprO/full.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Mizgala28 op 16-03-2019 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Dat gebruik ik dus voor fysieke games via Budgetgaming. Krijg je netjes een mailtje als een webshop de prijs heeft waar jij het spel voor wil kopen -of lager dan je limiet-. Ik denk dat het via Budgetgaming lucratiever is, omdat digitaal ook in de aanbieding vaak nog te duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
JK schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:20:
[...]omdat digitaal ook in de aanbieding vaak nog te duur is.
Dat is een waardeoordeel. ;)

Ja, de prijs van digitaal ligt doorgaans hoger dan fysiek, maar ik heb geen zin om meer dan 50 kaartjes mee te sjouwen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JK

JK

RayNbow schreef op zondag 17 maart 2019 @ 10:02:
[...]

Dat is een waardeoordeel. ;)

Ja, de prijs van digitaal ligt doorgaans hoger dan fysiek, maar ik heb geen zin om meer dan 50 kaartjes mee te sjouwen. ;)
Digitaal scheelt fysieke ruimte. Gelukkig kan ik 20 kaartjes oid kwijt in mijn beschermhoes van de Switch en met de huidige prijzen zal dat nog wel even duren tot deze maximaal gevuld is, :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:41

Denko

|{ing Øf ßlitz

JK schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:20:
[...]

Dat gebruik ik dus voor fysieke games via Budgetgaming. Krijg je netjes een mailtje als een webshop de prijs heeft waar jij het spel voor wil kopen -of lager dan je limiet-. Ik denk dat het via Budgetgaming lucratiever is, omdat digitaal ook in de aanbieding vaak nog te duur is.
Ja, same here. Waar ik op ps4 en pc voornamelijk digitaal mijn games aanschaf is dat op de nintendo gewoon fysiek. Digitaal is op dat platform nog te duur. Al is het alweer maanden terug nu dat ik iets voor de switch heb gehaald

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Haha.

Baba is you.. Zo leuk, zo simpel, maar moeilijk! Ik heb al een zooi levels waar ik vooralsnog niet uitkom.
spoiler:
En nou is één level Baba en kan ik er niet meer in :(.

Spel kopen: no-brainer
Spel spelen: brainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Denko schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:35:
[...]

Ja, same here. Waar ik op ps4 en pc voornamelijk digitaal mijn games aanschaf is dat op de nintendo gewoon fysiek. Digitaal is op dat platform nog te duur. Al is het alweer maanden terug nu dat ik iets voor de switch heb gehaald
Er komen wel weer wat leuke titels uit. Voor mij zijn dat bijv. Yoshi's Crafted World, Mortal Kombat 11 en heel misschien Saint's Row 3 -als de prijs leuk is- (soort van portable GTA blijft leuk) en verder nog wachten op Animal Crossing en Luigi's Mansion 3. Ik zal er vast nog wel een berg vergeten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 09:41

Megalodon86

Enzyme X

Yep... Ik heb gisteren Yooka Leylee aangeschaft, voor 17 euro (20 - 3 euro gouden munten die op moesten), ga ik die toch wel even proberen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

JK schreef op maandag 18 maart 2019 @ 08:36:
[...]

Er komen wel weer wat leuke titels uit. Voor mij zijn dat bijv. Yoshi's Crafted World, Mortal Kombat 11 en heel misschien Saint's Row 3 -als de prijs leuk is- (soort van portable GTA blijft leuk) en verder nog wachten op Animal Crossing en Luigi's Mansion 3. Ik zal er vast nog wel een berg vergeten. :+
Ja, is ook wel zo hoor, alleen ik gebruik het ding 99% docked en ik heb een ps4/pc staan. Dan landen eigenlijk alleen de (voor mij ) leuke exclusives op de switch. Maar geeft niks, hij blijft in ieder geval in huis tot animal crossing, daarna kijken we wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Denko schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:02:
[...]

Ja, is ook wel zo hoor, alleen ik gebruik het ding 99% docked en ik heb een ps4/pc staan. Dan landen eigenlijk alleen de (voor mij ) leuke exclusives op de switch. Maar geeft niks, hij blijft in ieder geval in huis tot animal crossing, daarna kijken we wel ;)
Hier ook voornamelijk docked. ls je eenmaal op een grote tv speelt of op een klein schermpje, dan blijf je sneller docked spelen. Heb hier ook nog een PS4 en PC staan. PS4 staat eigenlijk niet echt veel meer aan, moet ik toch weer eens doen. MK11 zal op de PS4 goedkoper zijn, maar een beetje goeie fighter op de Switch is niet verkeerd. Of ze moeten MK11 minder smerig maken dan op andere consoles, dan laat ik 'm links liggen.

Ik ben benieuwd hoeveel uurtjes ik in Animal Crossing ga stoppen. Op de DS en 3DS waren dat er heel erg veel. Maar meestal game ik alleen in de winter, dus de periode van gamen gaat hier ook minder worden in de komende maanden. Tot het weer slecht weer gaat worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

JK schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:09:
[...]

Hier ook voornamelijk docked. ls je eenmaal op een grote tv speelt of op een klein schermpje, dan blijf je sneller docked spelen. Heb hier ook nog een PS4 en PC staan. PS4 staat eigenlijk niet echt veel meer aan, moet ik toch weer eens doen. MK11 zal op de PS4 goedkoper zijn, maar een beetje goeie fighter op de Switch is niet verkeerd. Of ze moeten MK11 minder smerig maken dan op andere consoles, dan laat ik 'm links liggen.

Ik ben benieuwd hoeveel uurtjes ik in Animal Crossing ga stoppen. Op de DS en 3DS waren dat er heel erg veel. Maar meestal game ik alleen in de winter, dus de periode van gamen gaat hier ook minder worden in de komende maanden. Tot het weer slecht weer gaat worden. :+
Ja joh, maar ik weet hoe dat werkt, heb dat ook met rocket league gehad. Op allebei de consoles gekocht puur omdat ik de dev's wil steunen en het concept dat het ook op de switch is etc is mooi. Maar 4K tegen 480p/720P oid op de switch is snel besloten natuurlijk. Lang verhaal kort, denk dat ik de switch versie een uur heb gespeeld.

Zelfde een beetje met aardig wat games, met xb1 afgehaakt omdat het echt te blurry etc was. En ik zag helaas dat xb2 niet anders was bij release. Op de 3ds ging het nog wel, maar je hangt hem nu aan een 4k tv en als het dan naar 300 nog wat P dropt ziet het er echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06:55
Kun je uberhaupt ergens zien wat je op je wishlist hebt gezet? En via de browser kun je niet eens dingen er aan toevoegen. Hadden ze wel beter over na kunnen denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Denko schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:31:
[...]

Ja joh, maar ik weet hoe dat werkt, heb dat ook met rocket league gehad. Op allebei de consoles gekocht puur omdat ik de dev's wil steunen en het concept dat het ook op de switch is etc is mooi. Maar 4K tegen 480p/720P oid op de switch is snel besloten natuurlijk. Lang verhaal kort, denk dat ik de switch versie een uur heb gespeeld.

Zelfde een beetje met aardig wat games, met xb1 afgehaakt omdat het echt te blurry etc was. En ik zag helaas dat xb2 niet anders was bij release. Op de 3ds ging het nog wel, maar je hangt hem nu aan een 4k tv en als het dan naar 300 nog wat P dropt ziet het er echt niet uit.
Ik heb 'm gelukkig aangesloten op een Full HD tv, dus dan ziet het er prima uit. :)
Was niet van plan om 'm op de 4K beneden aan te sluiten. Vrouw is baas over de televisie beneden, dus dan komt er helemaal niets van gamen terecht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Emmavdv schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:32:
[...]

Kun je uberhaupt ergens zien wat je op je wishlist hebt gezet? En via de browser kun je niet eens dingen er aan toevoegen. Hadden ze wel beter over na kunnen denken...
Als je naar je profiel gaat in de eShop op de Switch (rechtsboven).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
Denko schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:31:
[...]
En ik zag helaas dat xb2 niet anders was bij release. Op de 3ds ging het nog wel, maar je hangt hem nu aan een 4k tv en als het dan naar 300 nog wat P dropt ziet het er echt niet uit.
Psst, docked is Xenoblade 2 consistent 720p. Moet ook zeggen dat het me totaal niet stoort om deze (of bvb Zelda) op een 4K scherm te spelen, maar dat hangt ook wat van je TV's upscaler af denk ik...

Anyway ik snap het wel. Ik speel niet veel AAA meer dus ik heb er persoonlijk gewoon weinig last van. Het is maar waar je het meeste voordeel uit haalt: ik koop bvb. bijna geen indies meer op PC omdat ze op Switch uitkomen, waar ik ze zowel docked als handheld kan spelen. Kwestie van wat je prioriteiten zijn. De games die echt profiteren van extra GPU-kracht, komen meestal toch niet op Switch uit, wat me vaak de keuze bespaart.

Moet wel zeggen dat er zoveel te spelen valt op Switch dat ik eigenlijk bijna geen nieuwe games meer voor PC koop. Mogelijk gewoon tijdsgebrek hier :) maar ook een kwestie "op welk platform ga ik een game het meest waarschijnlijk wel spelen?"

Saturn Duitsland beweert dat Super Mario Maker 2 op 28 juni uitkomt.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ambmh0ek4rm21.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:39
28 juni vind ik ergens wel logisch. Had zelf ook wel verwacht dat de game eind juni uit zou komen. Ik denk dat we op de E3 (11-14 juni) nog een paar dikke aankondigingen van de gaan zien nog en dan twee weken later de release van het spel.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenegadexRIPxx
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-09 20:25
Allez zojuist de switch versie voor dungeon defenders gebackt. De basisversie was enorm aangenaam om te doen. De 2de versie iets minder. Maar lijkt mij wel een leuke game voor de switch.
https://www.kickstarter.c...&term=dungeon%20defenders

[ Voor 12% gewijzigd door RenegadexRIPxx op 18-03-2019 15:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
Splatoon 2 demo beschikbaar, gratis te spelen vanaf morgen 15:00 tot 25 maart:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
RayNbow schreef op maandag 18 maart 2019 @ 16:29:
Splatoon 2 demo beschikbaar, gratis te spelen vanaf morgen 15:00 tot 25 maart:
[Twitter]
Deze demo komt trouwens samen met 7 dagen gratis Nintendo Switch Online. Kunnen mensen meteen Tetris 99 proberen ;-)

Trouwens, nieuwe Nindies showcase van Nintendo of America deze woensdag, 17:00 onze tijd:

Benieuwd of er nog aankondigingen komen, de GDC is deze week...

[ Voor 23% gewijzigd door JackAvery op 18-03-2019 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hollow Knight krijgt ook een Europese fysieke release. Wel enkel de standaard versie. De CE is enkel te koop via Fangamer. Hollow Knight is al te bestellen op Amazon Spain.

http://www.nintendolife.c...hysical_edition_in_europe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaxxiusX
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09:28
Als je een Nintendo switch in het buitenland haalt (Duitsland) is deze dan in te stellen op Nederlands of Engels?

Het gaat om onderstaande aanbieding:
https://www.saturn.de/de/...achu-edition-2477635.html

Is dit tevens een redelijke prijs of zijn er betere aanbiedingen voor deze bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NaxxiusX schreef op maandag 18 maart 2019 @ 20:51:
Als je een Nintendo switch in het buitenland haalt (Duitsland) is deze dan in te stellen op Nederlands of Engels?

Is dit tevens een redelijke prijs of zijn er betere aanbiedingen voor deze bundel?
Ja, is gewoon in te stellen op Nederlands en Engels. Ik zie in Nederland geen betere prijs, lijkt ook bijna overal uitverkocht.

edit: Zie dat hij in december bij Saturn Duitsland te koop was voor €344 euro, dus momenteel geen mooie aanbieding. Afwegen of je deze speciale Pokemon bundel perse moet hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door L23 op 18-03-2019 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
NaxxiusX schreef op maandag 18 maart 2019 @ 20:51:

Eerder de 'normale' prijs dan een aanbieding. Maar als je persé de Let's Go bundel wilt, dan heb je niet zoveel keuze nieuw. Onzeker of deze opnieuw in productie zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaxxiusX
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09:28
L23 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 21:04:
[...]
Ja, is gewoon in te stellen op Nederlands en Engels. Ik zie in Nederland geen betere prijs, lijkt ook bijna overal uitverkocht.
Aah oke, bedankt.
JackAvery schreef op maandag 18 maart 2019 @ 21:28:
[...]

Eerder de 'normale' prijs dan een aanbieding. Maar als je persé de Let's Go bundel wilt, dan heb je niet zoveel keuze nieuw. Onzeker of deze opnieuw in productie zal gaan.
Soort van keuze, vriendin wil graag een Nintendo Switch met Pokemon Go. Dus ben nu aan het bekijken wat ik het beste kan kopen qua prijs.

Bundle voor 390 euro in dit geval of een Nintendo Switch met Pokemon Go los erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Net voor het eerst tetris 99. Leek me erg leuk, maar nu moet je verplicht met die 4 knopjes spelen, kan niet met het pookje.

Maar dat werkt echt kut vind ik. Onspeelbaar. En volgens mij kan je dat niet instellen he?

Jammer zeg. Maar niet te doen voor mij zo. Teleurstelling moet ik zeggen. Heb een fatsoenlijke d pad nodig of dat het met het pookje kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Turfschipper schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 02:28:
Net voor het eerst tetris 99. Leek me erg leuk, maar nu moet je verplicht met die 4 knopjes spelen, kan niet met het pookje.

Maar dat werkt echt kut vind ik. Onspeelbaar. En volgens mij kan je dat niet instellen he?

Jammer zeg. Maar niet te doen voor mij zo. Teleurstelling moet ik zeggen. Heb een fatsoenlijke d pad nodig of dat het met het pookje kan.
Ik heb het spel niet, maar raar? Geen instellingen? Kan je anders met een single joy-con spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turfschipper schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 02:28:

Je kunt dat niet instellen, maar ondanks het feit dat ik geen fan ben van beide d-pad implementaties op de Switch (Joycon en Pro Controller), moet ik zeggen dat ik beide opties liever heb dan Tetris met een joystick te spelen....

Joysticks heb je nodig om je aanvalsstrategie te zetten en manueel je slachtoffer uit te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:45

JoeZuCK

_Fonz > all.

L23 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 20:46:
Hollow Knight krijgt ook een Europese fysieke release. Wel enkel de standaard versie. De CE is enkel te koop via Fangamer. Hollow Knight is al te bestellen op Amazon Spain.

http://www.nintendolife.c...hysical_edition_in_europe
Fuck, net besteld bij Fangamer.. Die Wanderers Journal is wel erg verlokkelijk (ook niet gedaan trouwens).

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 22:57
Sméagol schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 03:52:
[...]

Ik heb het spel niet, maar raar? Geen instellingen? Kan je anders met een single joy-con spelen?
Geen instellingen (alleen instant drop aan of uit e.d.) single joy con kan volgens mij ook niet.. heeft ook niet zoveel zin bij een 1 player game.

@Turfschipper
Verder is een analoge stick ook echt niet geschikt voor een spel als tetris.. als je een keer bij de laatste 10 komt dan snap je waarom.. het gaat dan zo snel en dan moet je gewoon betrouwbaar 2 of 3 kliks naar links of rechts kunnen doen in een fractie van een seconde, dat lukt nooit met een analoge stick. Een pookje lijkt misschien te werken in de eerste fase.. maar daarna kan het echt niet.

De D-Pad van de pro werkt alleen als je geluk hebt dat ie geen dubbele registraties doet.. bij mij had ik elke 10 acties wel een ongewenste up (instant drop) erbij (hoe harder je naar links of rechts drukt, hoe eerder er ook een up of down geregistreerd wordt). Na de plakband hack is dit 100 % weg! In de tussentijd met de Joy-Con gespeeld en dat gaat technisch prima, maar ligt wat minder prettig in de hand, maar de knopjes voldoen goed, in elk geval vele malen beter dan een je met een stick ooit zou kunnen spelen.

Sommige spellen kun je prima met een dpad of pookje spelen (2d platform bijvoorbeeld), hoewel ik daar ook de d-pad van de pro of de knopjes van de joy-con prefereer. Maar met een pookje is het veelal gewoon naar rechts en af en toe wissel je, het komt dan meer met springen op precisie en timing, minder met lopen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Voor de fans van fysieke edities:

PlayAsia heeft een exclusieve limited editie van Death Road to Canada.

Afbeeldingslocatie: https://s.pacn.ws/1500/wo/death-road-to-canada-limited-edition-588317.29.jpg?pojotr

Zijn er verwachtingen hier voor de Nindies showcase van morgen? Zelf denk ik dat we inderdaad nieuws gaan krijgen over Battle Chasers, en het lijkt ook zeker dat er een launch date voor Slay the Spire komt.
Wat ik niet verwacht: Untitled Goose Game. Men heeft net een hoop footage getoond van het spel op GDC, en het is toch al uitgesteld tot "Late 2019"

Untitled Goose Game-play:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InF.Inc schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 08:14:
Fuck, net besteld bij Fangamer.. Die Wanderers Journal is wel erg verlokkelijk (ook niet gedaan trouwens).
Ik had het ook al besteld bij Fangamer, maar je kan ze mailen en ze annuleren dan zonder problemen de preorder.
Scheelt importkosten en je hebt het spel ook sneller binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:55
RenegadexRIPxx schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:52:
Allez zojuist de switch versie voor dungeon defenders gebackt. De basisversie was enorm aangenaam om te doen. De 2de versie iets minder. Maar lijkt mij wel een leuke game voor de switch.
https://www.kickstarter.c...&term=dungeon%20defenders
Ook gebacked, bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Turfschipper Buiten de gehele rant van 3 zinnen in je post.
Pookje wordt het echt niet beter van.
Weet niet of die NES controllers wat doen of dat je gebruik kunt maken van zo'n 8-bit do, maar ik vind het zelf eigenlijk niet onspeelbaar. Of ik nu joycons gebruik of pro controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

The messenger is te bestellen bij Special reserve and Limited run.

My time at Portia heeft een releasedate van 16 April (neem aan ook EU).

Ik zal even m'n lijstje met releasedates aanpassen later, en zijn inmiddels wat meer releasedates bekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Even mijn gedachte hier droppen naar aanleiding van de reveal van Google Stadia

- Nintendo (als in Pokemon Company) en Niantic (tot 2015 onder de vlag van Google, dus lijntjes met Google zullen er ongetwijfeld nog wel zijn) komen met Pokemon Go
- Google test game streaming in Chrome met Assassins Creed Odyssey
- Nintendo Japan bied Assassins Creed Odyssey via game streaming aan in Japan.

Nu:
- Google toont Stadia, een game streaming platform.
- Stadia kan op 'elk scherm' gespeeld worden

Wat als Nintendo en Google de handen ineens slaan en de Nintendo Switch wordt compatible met Google Stadia. De kracht van het apparaat maakt tenslotte niet uit en dat is precies wat de Nintendo Switch tekort komt (volgens vele....). Maar kun je Stadia dienst gebruiken op de Nintendo Switch heb je wel weer alle power in handen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Streamed gaming boeit me de komende 10 jaar nog niet, behalve als curiosity. Daarna zien we wel verder.

Gris krijgt een physical release van Special Reserve Games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zeror schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 20:38:

Nu:

Wat als Nintendo en Google de handen ineens slaan en de Nintendo Switch wordt compatible met Google Stadia. De kracht van het apparaat maakt tenslotte niet uit en dat is precies wat de Nintendo Switch tekort komt (volgens vele....). Maar kun je Stadia dienst gebruiken op de Nintendo Switch heb je wel weer alle power in handen.
Het zou erg mooi zijn, beste van beide werelden. Alleen ik ben bang dat het scherm en de slechte draadloze ontvangst roet in het eten gooit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Denko schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 22:17:
[...]

Het zou erg mooi zijn, beste van beide werelden. Alleen ik ben bang dat het scherm en de slechte draadloze ontvangst roet in het eten gooit :(
Slechte draadloze ontvangst? Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Hmmm.... ik kan toch erg goed spelen met het pookje bij puyo puyo tetris. Werkt prima hoor. Ook als het snel gaat.

Maar ok, het is niet anders. Misschien de knopjes nog een goede kans geven.

[ Voor 30% gewijzigd door Turfschipper op 20-03-2019 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Brummetje schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 22:30:
[...]

Slechte draadloze ontvangst? Mis ik iets?
Van alle apparaten in mijn huis heeft de switch helaas wel de allerslechtste ontvangst ja. Laptop, telefoon, tablet, ebook doen het allemaal aanzienlijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Zeror schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 20:38:
Even mijn gedachte hier droppen naar aanleiding van de reveal van Google Stadia

- Nintendo (als in Pokemon Company) en Niantic (tot 2015 onder de vlag van Google, dus lijntjes met Google zullen er ongetwijfeld nog wel zijn) komen met Pokemon Go
- Google test game streaming in Chrome met Assassins Creed Odyssey
- Nintendo Japan bied Assassins Creed Odyssey via game streaming aan in Japan.

Nu:

Als ik zie dat Steam In-home streaming naar mijn telefoon al aan alle kanten klappert omdat de wifi helemaal feilloos moet zijn, dan denk ik dat dit ook niet echt gaat werken. Zolang er nog 30+ netwerkjes tegen elkaar omhoog staan te kwèken blijft dat toch een beetje een punt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06:55
Seal64 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 08:14:
[...]

Als ik zie dat Steam In-home streaming naar mijn telefoon al aan alle kanten klappert omdat de wifi helemaal feilloos moet zijn, dan denk ik dat dit ook niet echt gaat werken. Zolang er nog 30+ netwerkjes tegen elkaar omhoog staan te kwèken blijft dat toch een beetje een punt hoor.
Ik neem aan dat ze wel onderzoek zullen hebben gedaan naar de haalbaarheid hiervan. Als ze dit namelijk niet goed laten werken, dan is iedereen er waarschijnlijk vrij snel klaar mee, en Google een hoop resources kwijt voor niks. Dan gooien ze hun eigen glazen in. Maar we gaan het wel zien op het moment dat het uit komt.

Het principe opzich maakt de Switch wel overbodig, want je kunt dan straks ook gewoon vanaf je tv verder spelen op je telefoon. Ben erg benieuwd hoe dit gaat concureren. Voordeel van de Switch is dan natuurlijk dat je ook onderweg kunt spelen als je geen goede internet verbinding hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Ik dacht dan vandaag DOA3: Scarlet uit kwam voor de Switch.
Maar als ik in de store kijk zie ik niets staan.. apart

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Die game komt hier niet uit, 20 maart als release geldt voor Azië. In de Japanse e-shop zou ie nu dus zichtbaar moeten zijn voor ¥8,424.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Denko schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 08:03:
[...]

Van alle apparaten in mijn huis heeft de switch helaas wel de allerslechtste ontvangst ja. Laptop, telefoon, tablet, ebook doen het allemaal aanzienlijk beter.
Die ervaring deel ik (gelukkig) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Emmavdv schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 08:44:
[...]
Het principe opzich maakt de Switch wel overbodig, want je kunt dan straks ook gewoon vanaf je tv verder spelen op je telefoon. Ben erg benieuwd hoe dit gaat concureren. Voordeel van de Switch is dan natuurlijk dat je ook onderweg kunt spelen als je geen goede internet verbinding hebt.
Het principe opzich maakt elke console en game-pc thuis overbodig. Maar laat ze eerst maar eens zien hoe dit werkt. Streamen vanaf mijn eigen PC of PS4 naar een tablet of andere PC werkt al niet in alle gevallen geweldig. Zeker in combinatie met ios waar niet eens andere controllers aan te koppelen zijn.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Reeds een aantal aankondigingen tijdens de GDC:

- Castle Crashers Remastered komt (oa) naar Switch. De remastered versie - reeds uit voor Xbox en PC - heeft 'nieuwe' textures en draait op 60 fps, bevat alle bestaande DLC en een extra minigame. De Switch-poort krijgt verder HD rumble en 4 player single-joycon multiplayer.

Afbeeldingslocatie: https://blog.thebehemoth.com/wp-content/uploads/2019/03/ccrswitch-1024x683.jpg

- De Sega AGES port van Virtua Racing releast deze lente digitaal op de Japanse eShop. Virtua Racing ondersteunt 8-player local multiplayer en online.

- KILL la KILL - IF mogen we in lokale winkels verwachten op 26 juli. Het is, niet geheel onverwacht, een fighting game gebaseerd op deze anime uit 2013.

- Konami heeft drie Anniversary collections aangekondigd: Arcade Classics, Contra en Castlevania collections. Elke verzameling bevat acht games. De 'Arcade Classics' releasen als eerste digitaal op 18 april voor 20 dollar. Castlevania en Contra volgen in de vroege zomer.

Volledig lijstje van de collections:

Arcade ClassicsCastlevaniaContra
Haunted CastleCastlevaniaContra
TyphoonCastlevania IIISuper Contra
Nemesis (Gradius)Castlevania II: Belmont's Revenge (GameBoy)Super C
Vulcan Venture (Gradius II)Super Castlevania IVContra 3
Life Force??
Thunder Cross??
Scramble??
TwinBee??

De Google Stadia discussie laat ik even voor wat het is, daar zijn nog veel te veel onbekende factoren om er iets degelijks op te zeggen. Vroeg of laat zal streaming doorbreken, maar dat betekent niet dat het gamen op dedicated devices meteen volledig zal vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Denko @Brummetje Bij ons is het apart. Ik heb zelf een launch Switch en die geeft best een goede verbinding. De Pokemon Switch van mijn vrouw daar en tegen heeft op dezelfde plek een mindere verbinding. Laten we zeggen 1 streepje minder en dat merk je in de download snelheid ook.
Qua gamen zelfs maakt het eigenlijk verder niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Arunia schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 09:46:
@Denko @Brummetje Bij ons is het apart. Ik heb zelf een launch Switch en die geeft best een goede verbinding. De Pokemon Switch van mijn vrouw daar en tegen heeft op dezelfde plek een mindere verbinding. Laten we zeggen 1 streepje minder en dat merk je in de download snelheid ook.
Qua gamen zelfs maakt het eigenlijk verder niet zoveel uit.
Heb inderdaad een beetje het gevoel dat de QC niet overal evengoed is uitgevoerd. Maar om eerlijk te zijn had ik geen zin om hem weer terug te sturen. Gewoon een ugreen adapter gehaald gezien ik hem toch 90% docked gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Clavat schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 08:48:
Ik dacht dan vandaag DOA3: Scarlet uit kwam voor de Switch.
Maar als ik in de store kijk zie ik niets staan.. apart
https://ec.nintendo.com/JP/ja/titles/70010000015151 ?

Edit: Oh, wacht... over Melkunie in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3" heen gelezen.

[ Voor 19% gewijzigd door RayNbow op 20-03-2019 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Emmavdv schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 08:44:
[...]

Ik neem aan dat ze wel onderzoek zullen hebben gedaan naar de haalbaarheid hiervan. Als ze dit namelijk niet goed laten werken, dan is iedereen er waarschijnlijk vrij snel klaar mee, en Google een hoop resources kwijt voor niks. Dan gooien ze hun eigen glazen in. Maar we gaan het wel zien op het moment dat het uit komt.

Compleet niet mee eens - ik moet geen huurconstructie voor mijn games. De Switch werkt, of je nu online bent of niet, onafhankelijk van of je een goede verbinding hebt, of de server plat ligt, of de hele dienst failliet is...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
Over een half uur begint de Nindies showcase. De livestream vind je hier:
De Nindies showcase is nu afgelopen. Als je nog wilt kijken:

Lijstje van de getoonde games
  • Nuclear Throne – nu beschikbaar
  • Blaster Master Zero 2 – nu beschikbaar
  • Cuphead – 18 April 2019
  • Katana Zero – 18 April 2019
  • Super Crate Box – April 2019
  • Darkwood – Mei 2019
  • Cadence of Hyrule – Lente 2019
  • My Friend Pedro – Juni 2019
  • Stranger Things 3: The Game – 4 juli 2019
  • Pine – Augustus 2019
  • Neo Cab – Summer 2019
  • Rad – Summer 2019
  • Creature in the Well – Summer 2019
  • Bloodroots – Summer 2019
  • Swimsanity – Summer 2019
  • Overland – Fall 2019
  • The Red Lantern – 2019
  • Vlambeer Arcade: Ultrabugs – 2019

[ Voor 71% gewijzigd door JackAvery op 20-03-2019 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
JackAvery schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 16:29:
Over een half uur begint de Nindies showcase. De livestream vind je hier:
[YouTube: Nintendo Switch Nindies Showcase Spring 2019]
Of hier: https://www.twitch.tv/nintendo/ :p

(Voor mensen die Twitch fijner vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:38
Cuphead, nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:09
Oh, yes, Cuphead! Die gaat er komen volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Cuphead en Cadence of Hyrule. Daar ben ik heel erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
* RayNbow heeft zelf maar meteen geldmunten besteed aan de nieuwe Blaster Master... 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 21:59
Ik weet nog niet wat ik van Cadence of Hyrule moet denken.
Komt nu een beetje geforceerd over om de Zelda fans nog wat zoet te houden maar had in mijn ogen met ieder willekeurige andere IP uitgevoerd kunnen worden.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 20:51
Er ontbreken voor mij nog enkele features. Denk hierbij aan:
  • Goede online functie
  • achievement systeem
  • hoofdtelefoon via de controller zoals bij de Xbox (zonder blauwe tand )
  • Virtuale console (Tot en met de Wii U )
Op Game vlak
  • Metroid Trilogy
  • Remastered van Zelda SS of TW
  • Nieuwe IP
  • ??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Fans van XCOM, opgelet: er komt nog steeds geen XCOM... maar Mutant Year Zero komt ook naar Switch :o Release op 25 juni.

Cuphead krijgt trouwens een hoop upgrades in het animatiedepartement, cool.
harley schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:45:
Ik weet nog niet wat ik van Cadence of Hyrule moet denken.
Komt nu een beetje geforceerd over om de Zelda fans nog wat zoet te houden maar had in mijn ogen met ieder willekeurige andere IP uitgevoerd kunnen worden.
Dit kan je over de meeste collaboraties zeggen natuurlijk :P Vergeet niet dat de Zelda muziek vrij iconisch is voor veel fans, gezien het spel remixes hiervan gaat gebruiken is het op zich geen gekke keuze.
Mij verbaast het vooral dat Nintendo een IP zoals Zelda even uitleent aan een indie developer. Necrodancer is natuurlijk niet de minste game maar toch... Anyway kijk er wel naar uit, leuke game.

Katana Zero zag er goed uit; en My Friend Pedro lijkt een stuk vloeiender te lopen dan de eerste keer dat ze het spel toonden.

[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 20-03-2019 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Cuphead is wel een pareltje hoor. :-)

Dankjewel voor het plaatsen Jack, net op mijn gemak even gekeken.

[ Voor 48% gewijzigd door Turfschipper op 20-03-2019 22:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WenJam
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 22-06 21:05
SInds een paar weken een Nintendo Switch in huis, tot nu toe heel erg blij mee!
Speel voornamelijk docked (met pro controller), heb ook 2 games in mijn bezit: Zelda BOTW en Mariokart 8 Deluxe.
Vooral Zelda vermaak ik me heel erg mee, heb nog genoeg te ontdekken , zelfs na meer dan 50 uur spelen (en nog lang niet uitgespeeld).
Mariokart 8 ook erg tof, nog niet online gespeeld maar dat komt nog wel. Races in de 150cc (en 200cc) nog niet kunnen winnen van de AI. Gebeurt heel vaak dat ik in de laatste ronde toch nog van de eerste plek wordt geramd door een blue/red shell.

Binnenkort Donkey Kong: Tropical Freeze aanschaffen en misschien ook Mario Odyssey.
Kijk erg uit naar de remake van Zelda Links Awakening.
Hoop nog ooit op Ori and the blind forest voor de Switch (maar misschien zal dat nooit gebeuren) en op de Secret of Mana Collection (is al wel uit in Japan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

WenJam schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 22:34:
Hoop nog ooit op Ori and the blind forest voor de Switch (maar misschien zal dat nooit gebeuren)
Die kans is opeens behoorlijk groot.

Crosspost van N-europe waar ik altijd post:

Cuphead (18-04-2019) - Must-buy. Waiting for physical release
Overland (Autumn) - Most likely. Together with Mario + Rabbids and the also announced Mutant Year Zero.. Who needs Xcom? Too late Firaxis.
My Friend Pedro (June) - Maybe. Looks cool, but too many games..
Neo Cab (Summer) - Maybe. Another cab game? Not a fan of the artstyle, but atmosphere is good.
The Red Lantern ("later" 2019) - Likely. Digging the atmosphere.
Darkwoord (May) - Very unlikely. Not a fan of artstyle, topdown, or crafting.
Katana Zero (18-04) - Must-buy. Looks fucking awesome.
Rad (Summer) - Unlikely. Want to like something by Doublefine, but trailer is not impressive. I do like the powerup system though.
Creature in the Well (Summer) - Likely. Digging the atmosphere, and yes to more pinball mashups.
Bloodroots (Summer) - Maybe. Action looks good, but with all the other stuff.. This is just not high priority.
Pine (August) - Maybe. Visually not impressive, but could be interesting. Need to see more.
Super Crate Box (04-2019) - No. Doesn't look interesting.
Nuclear Throne (Now) - No. Cool game, but I already have it on Steam, and I'm shit at it..
Vlambeer Arcade ("later" 2019) - Maybe. Could be fun to have a growing library of arcade style minigames for short sessions.
Swim Sanity (Summer) - No. Setting and gameplay don't appeal to me.
Blaster Master Zero 2 (NOW) - Already bought motherfuckers. Do the same.
Stranger things the game (04-07-2019) - Maybe. It's a cool promotion, but in hindsight, the game doesn't look super impressive (though not bad either). Should be released just before the show really.
Cadence of Hyrule (Spring 2019) - Maybe. Crypt of the Necromancer never appealed to me. Gameplay sounds so weird I really need a demo first. So same applies to this game. But like I said in its thread, it's a slick trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Vlambeer Arcade ("later" 2019) - Maybe. Could be fun to have a growing library of arcade style minigames for short sessions.
yoooooo, die zou ik echt wel halen.....in short burst is super crate box zo leuk. Luft rausers is ook top maar had imho best een hoge instap difficulty (of ik zuig dat kan natuurlijk ook :+ ) maar alleen die 2 games zouden het voor mij zeer interessant maken!

Bovendien, support your local devs/publishers!
:)F

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Sagat schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 07:59:
[...]

yoooooo, die zou ik echt wel halen.....in short burst is super crate box zo leuk. Luft rausers is ook top maar had imho best een hoge instap difficulty (of ik zuig dat kan natuurlijk ook :+ ) maar alleen die 2 games zouden het voor mij zeer interessant maken!

Luftrausers is pittig maar als je het eenmaal speelt. Het is zo soepel en goed.

Super Crate Box is ook leuk. Zeker op console.

Cuphead past ook perfect in dit voor de Switch.

Ben echt wel blij met de aankondigingen. Deels omdat het ervoor zorgt dat ik mijn GamePC niet hoef op te lappen :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Touchdomex schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 08:10:
[...]

Luftrausers is pittig maar als je het eenmaal speelt. Het is zo soepel en goed.

Super Crate Box is ook leuk. Zeker op console.

Cuphead past ook perfect in dit voor de Switch.

Ben echt wel blij met de aankondigingen. Deels omdat het ervoor zorgt dat ik mijn GamePC niet hoef op te lappen :+
Ik ben dol op indie games. en met de switch heb je natuurlijk 2 games in een met vast en portable versies. Enige probleem hierbij is dat ik zelf niet eens 90% docked speel zoals iemand al post-te, maar eerder 99%. Mijn vrouw heeft inmiddels een auto dus het ov ga ik niet veel meer meemaken verwacht ik, dus dan blijven alleen vakantie over voor undocked of heel sporadisch als mijn vrouw tv kijkt naar iets wat ik echt niet boeiend vind...

Dan zou ik cuphead denk ik toch liever op de xb hebben voor achievements......tricky! misschien zelfs maar double dippen......then again, als ik luftrausers al moeilijk vind, cuphead heeft ook wel een rep qua difficulty :+

[ Voor 13% gewijzigd door Sagat op 21-03-2019 08:18 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Sagat schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 08:16:
[...]

Ik ben dol op indie games. en met de switch heb je natuurlijk 2 games in een met vast en portable versies. Enige probleem hierbij is dat ik zelf niet eens 90% docked speel zoals iemand al post-te, maar eerder 99%. Mijn vrouw heeft inmiddels een auto dus het ov ga ik niet veel meer meemaken verwacht ik, dus dan blijven alleen vakantie over voor undocked of heel sporadisch als mijn vrouw tv kijkt naar iets wat ik echt niet boeiend vind...
Ja ik wissel, denk dat het nu 50/50 is maar kan ook weer zo naar 70% docked gaan. Dus voor dat soort dingen heb ik ook bewust gewacht met het aanschaffen van bepaalde games in de hoop dat ze op de switch uitkwamen omdat ik het daar veel liever op speel portable dan op de PC bijvoorbeeld.

Stardew heb ik ook dubbel dipped maar op de PC had ik 4 uur maximaal. Op de Switch heb ik volgens mij meer dan 70 uur erin zitten en zou het zo opnieuw spelen :P
Dan zou ik cuphead denk ik toch liever op de xb hebben voor achievements......tricky! misschien zelfs maar double dippen......then again, als ik luftrausers al moeilijk vind, cuphead heeft ook wel een rep qua difficulty :+
Cuphead heb ik illegaal gespeeld op de PC maar fuck die is lastig. Alleen mis ik het wel nu.... Dus ik zie die aankondiging en ik begin direct jeuk te krijgen van dit moet ik hebben.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Sagat schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 07:59:
[..]
Koopt Hollandsche waar? :)F
https://www.nintendo.nl/N...twikkelaars--1523154.html
https://www.nintendo.nl/M...e-in-Holland-1530809.html

Hoe lokaal wil je 't hebben? De Devs van Minit hebben een kantoor in Rotterdam waar ik wel 'ns langs fiets blijkbaar. Minit komt fysiek uit, al heb ik die dan ook digitaal in een sale gekocht. Ik denk dat ik dan wel ga doubledippen, want Minit vond ik wel leuk. Kort maar krachtig! En inderdaad, support local devs. :P
Ik hoorde dat Heroki ook wel leuk was, en ik had wel licht interesse in Nairo en Hidden Folk. Kingdom vond ik verschrikkelijk. Swords & Soldiers 1 heb ik op de Wii. En de Toki Tori games moet ik ook ooit 'ns spelen. Buiten Nintendo om het ik ook The Flock op Steam.. Dat ehh.. was een teleurstelling. Verder helaas nog geen Playstation.
Sagat schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 08:16:
[..]
Dan zou ik cuphead denk ik toch liever op de xb hebben voor achievements......tricky!
Nee dat was één van de punten.. Die Achievements zitten er gewoon in. je hebt een koppeling met je XBox account of whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WenJam
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 22-06 21:05
Speelt Rocket League lekker weg op de Switch? (docked).
Heb de game ook op Steam, maar gamen op de TV heeft de laatste tijd toch wel de voorkeur.

Final Fantasy XII: the Zodiac age lijkt me ook erg leuk om weer eens op te pakken (lang geleden gespeeld op de PS2), plus dat het job-systeem nieuw voor me is die in de versie voor de switch erbij zit.

Final Fantasy VII lijkt me ook wel weer een keer gaaf om te spelen (nostalgie), deze game zou ik dan weer wel spelen in de handheld modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@WenJam Ik heb zelf Rocket League ook op zowel Steam als Switch. Eigenlijk geen verschil en volgens mij is de snelheid ook wel beter geworden in de tussentijd. Voor mij speelt het beide hetzelfde, maar moet eerlijk zeggen dat ik beide echt weinig speel.

@Sméagol Ah, The Flock. Heb die toen in een bundel van twee gehad vanwege preorder oid. Was wel grappig, nauwelijks gespeeld en stortte natuurlijk meteen in. Jammer maar helaas. Was ook gedeeltelijk vanuit de developers. En daarnaast wisten ze überhaupt nog geen einde voor het spel. Degene die er nog wat mee gedaan heeft de afgelopen jaren zou er dan ook geen inbouwen.

[ Voor 42% gewijzigd door Arunia op 21-03-2019 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

WenJam schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 12:54:
Speelt Rocket League lekker weg op de Switch? (docked).
Heb de game ook op Steam, maar gamen op de TV heeft de laatste tijd toch wel de voorkeur.
Speelt best solide, maar als je een andere console hebt zou ik hem daarop aanschaffen. Het is wel de "minste versie" gfx gewijs iig. In de verte wil het nog wel eens blurry worden zeg maar.

Pagina: 1 ... 98 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.