Kan ik het samen spelen met mijn Kanojo of het beste alleen met deur op slot?RayNbow schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:30:
[...]
Ik zeg niets. DDLC is een game die je het beste kunt ervaren zonder iets te weten.
Heb je toevallig ook nog switch advies voor andere detectives? Vind zelf de Ace Attorney serie erg leuk, en ook bijvoorbeeld Chronicles of Crime (bordspel). Ik ben voor de switch alleen nog niet iets vergelijkbaars tegengekomen.RayNbow schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:15:
[...]
Heb zelf geen ervaring met the Walking Dead, maar de vraag is hoeveel interactiviteit je vraagt van een VN. Iets als Planetarian is puur verhaal en 0 interactiviteit. Iets als Phoenix Wright: Ace Attorney (nog niet uit, wel in JP) heeft point-and-click elementen en interactieve elementen gedurende de rechtzaken. (Mocht je een iOS apparaat hebben, de eerste 2 cases van Ace Attorney 1 zijn gratis te spelen).
Gezien je een PC hebt, kun je trouwens Doki Doki Literature Club proberen. Het spel is volledig gratis, maar wees wel gewaarschuwd:
[...]
Eh, niet voor de Switch. Ik heb wel iets als Danganronpa 1 en 2 op de PC gespeeld.Emmavdv schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:40:
[...]
Heb je toevallig ook nog switch advies voor andere detectives? Vind zelf de Ace Attorney serie erg leuk, en ook bijvoorbeeld Chronicles of Crime (bordspel). Ik ben voor de switch alleen nog niet iets vergelijkbaars tegengekomen.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Het verbaast me eigenlijk dat Danganronpa 1 en 2 nooit naar de switch geport zijn. Switch moet die prima kunnen draaien en Ace Attorney liefhebbers gaan het inderdaad fantastisch vinden.RayNbow schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:10:
[...]
Eh, niet voor de Switch. Ik heb wel iets als Danganronpa 1 en 2 op de PC gespeeld.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Zijn er nog meer mensen die Lego City Undercover hebben gespeeld en inmiddels zijn overgegaan naar een andere Lego game? Ik heb wel zin in een nieuwe game maar weet niet goed welke aan te schaffen. Ik twijfel tussen DC Super-Villains en Marvel Super Heroes 2, iemand tips ui eigen ervaring?
Jup, ik heb die gespeeld, en de me er erg mee vermaakt. De twee die jij noemt heb ik niet gespeeld, maar ben zelf wel erg fan van Lego Harry Potter. Die heeft in ieder geval veel content voor de prijs.Dagg schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:55:
Zijn er nog meer mensen die Lego City Undercover hebben gespeeld en inmiddels zijn overgegaan naar een andere Lego game? Ik heb wel zin in een nieuwe game maar weet niet goed welke aan te schaffen. Ik twijfel tussen DC Super-Villains en Marvel Super Heroes 2, iemand tips ui eigen ervaring?
De enige tease is mogelijk een listingfout:boe2 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:17:
[...]
Het verbaast me eigenlijk dat Danganronpa 1 en 2 nooit naar de switch geport zijn.
(Likely an error): Amazon Japan listing for Danganronpa Trilogy PS4 has Switch in the title, and is in the Switch section
Wij hebben thuis alle lego games. Eigenlijk zijn alleen Lego Worlds & City Undercover qua spel afwijkend van de rest.Emmavdv schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:13:
[...]
Jup, ik heb die gespeeld, en de me er erg mee vermaakt. De twee die jij noemt heb ik niet gespeeld, maar ben zelf wel erg fan van Lego Harry Potter. Die heeft in ieder geval veel content voor de prijs.
De overige zijn in de basis allemaal een beetje hetzelfde (niet negatief) waarbij zeker de latere uitgaves zich heel erg focussen op het vrijspelen van verschillende karakters. Precies hetgeen waar jonge kinderen interesse in hebben. Maar ook voor de wat oudere gamer biedt het genoeg plezier en uitdaging.
Maar desalniettemin zitten de games best goed in elkaar, leuke humor en zeker als je de bijbehorende films hebt gekeken voldoende herkenningspunten.
Wat is er dan echt afwijkend, volgens mij is het nog steeds opdrachten uitvoeren om verder te komen en karakters vrij te spelen met speciale gaven te kunnen gebruiken? In City moet je ook bv de brandweer uiteindelijk vrij spelen, is dit niet te vergelijk met wat er in de heroes en villains serie gebeurt?jabberwock schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:55:
[...]
Wij hebben thuis alle lego games. Eigenlijk zijn alleen Lego Worlds & City Undercover qua spel afwijkend van de rest.
De overige zijn in de basis allemaal een beetje hetzelfde (niet negatief) waarbij zeker de latere uitgaves zich heel erg focussen op het vrijspelen van verschillende karakters. Precies hetgeen waar jonge kinderen interesse in hebben. Maar ook voor de wat oudere gamer biedt het genoeg plezier en uitdaging.
Maar desalniettemin zitten de games best goed in elkaar, leuke humor en zeker als je de bijbehorende films hebt gekeken voldoende herkenningspunten.
@Dagg Undercover (heb alleen de WiiU en 3DS versie gespeeld) is meer een soort GTA voor kinderen in mijn ogen. Waarbij de andere Lego games meer lineair zijn. Dus free roaming tegenover lineare levels.
Aha, dat vind ik zo leuk aan City, 'free' roaming. Ik lees dat je je niet echt een buil kunt vallen aan een Lego game omdat ze allemaal wel leuk zijn maar ik vraag mij af of dat lineaire mij zal bevallen. Ik ben bv niet echt een fan van Zelda tot dat ik BOTW kocht, dat 'free' raming bevalt mij uitstekend. Twijfels..Arunia schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:18:
@Dagg Undercover (heb alleen de WiiU en 3DS versie gespeeld) is meer een soort GTA voor kinderen in mijn ogen. Waarbij de andere Lego games meer lineair zijn. Dus free roaming tegenover lineare levels.
Heb nu de main story 'uitgespeeld', maar ben nog lang niet klaar met deze game. Manen gaan echt snel inderdaad,soms 3 stuks binnen 5 minuten, maar er zijn ook wel een aantal bosses waarbij ik toch 4-5 keer moest proberen tot ik de systematiek doorhad.JK schreef op maandag 4 maart 2019 @ 08:24:
[...]
Die manen gaan zo snel. Het spel is vrij eenvoudig, maar zeer vermakelijk. Ik hoef helemaal geen lastige games, ik wil gamen om te relaxen en Mario doet precies dat. Ik ben denk ik nog niet zo ver als jij, want ik zit pas op iets van 60 manen. Wel speel ik 'm liever op de TV dan handheld, omdat ik dan meer kan zien dan op het kleine schermpje.![]()
Ik hoop dat er op de Switch nog een andere 3D Mario zal verschijnen in de toekomst.
Ik zit er nog aan te denken om Super Mario Bros U Deluxe aan te schaffen, maar op mijn 3DS heb ik bijv. New Super Mario Bros 2 (en op de DS voorheen deel 1) en vraag mij af of die redelijk gelijk zijn aan elkaar. Want dan heeft het weinig nut 'm aan te schaffen, tenzij deze voor weinig in de winkel te vinden is. Maar het blijft Nintendo, dus zeer kleine kans.
Als je een "echte" visual novel wilt proberen, Steins;Gate die onlangs is uitgekomen is een classic in het genre.Hexxagon schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 05:15:
Welke VN kan jij aanbevelen? Ik speel ook op PCHeb nooit VN gespeeld, enige wat ooit dichtbij in de buurt kwam is die walking dead point and click spel. En dat was leuk
Make lovecraft not warcraft.
Steins;Gate staat hier in de queue (Ace Attorney leidt me te veel af op dit moment).

Hebben jullie ook krassen op de achterkant van de switch ? Heb bij die van mij aardig wat krassen zelfs op t logo 😱 is toch niet normaal na 3 dagen gebruik lijkt mij ..
psn: taker-mart
Geen problemen na meer dan een jaar gebruik, maar moet ook zeggen dat ik altijd zeer netjes met spullen om ga. Daarentegen, in en uit het dock zou normaliter zonder problemen moeten gaan.taker1987 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 21:53:
Hebben jullie ook krassen op de achterkant van de switch ? Heb bij die van mij aardig wat krassen zelfs op t logo 😱 is toch niet normaal na 3 dagen gebruik lijkt mij ..
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik ben ook altijd zuinig op Mn spullen , heb er direct na aanschaf een screen protector bij gekocht en die eerst zelf er op gezet maar dat lukte niet dus terug naar mm en t daar erop laten zetten . Maar heb t idee dat de switch niet genoeg ruimte heeft in t Dock waardoor de krassen ontstaan .. of het moet gebeurd zijn in de mm door de man die de protector heeft geplaatst (niet bewust / bedoeld) ik heb er zelf geen gekke dingen mee gedaan dan alleen in en uit het Dock halenpsychoclown schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 22:09:
[...]
Geen problemen na meer dan een jaar gebruik, maar moet ook zeggen dat ik altijd zeer netjes met spullen om ga. Daarentegen, in en uit het dock zou normaliter zonder problemen moeten gaan.
Niets eigenlijk, alleen op het scherm maar daar heb ik direct screenprotectors op gedaan.taker1987 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 21:53:
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Maar wat nu ? Nintendo bellen of terug naar de media markt ? Heb geen zin om nu al Mn garantie te moeten gebruiken zonder dat ik zelf schuld heb .. maar wil ook geen switch met nu al lelijke krassen na 3 dagen gebruik , wil niet weten hoe het er dan over 1-2 maand uitziet
Misschien dat je een gebruikte switch hebt meegekregen van MM?
Verwijderd
Dit is toch precies waar je garantie voor is, schade of ondegelijk functioneren zonder eigen schuld. Dus gewoon gaan.taker1987 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 23:55:
Maar wat nu ? Nintendo bellen of terug naar de media markt ? Heb geen zin om nu al Mn garantie te moeten gebruiken zonder dat ik zelf schuld heb .. maar wil ook geen switch met nu al lelijke krassen na 3 dagen gebruik , wil niet weten hoe het er dan over 1-2 maand uitziet
Is je dock scheef ofzo? Ik heb nu ook al bijna anderhalf jaar een switch en nergens krassen door de dock. Normaal klinkt het niet in ieder geval. Zou je eens een foto willen posten, ben wel benieuwd hoe het er uit ziet.
Neem aan dat het niet van die krasjes zijn die je met een natte vinger wegpoetst?
Maar je hebt krassen op de achterkant van je Switch?taker1987 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 23:55:
Ik weet natuurlijk niet hoe erg/groot/diep die krassen zijn, maar als dat meevalt en het alleen de achterkant is...
Omruilen voor een nieuwe (als je dat voor elkaar krijgt) en eventueel kijken bij een nieuwe (of deze) naar en vinyl sticker voor op de dock/achterkant van de Switch zelf?taker1987 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 23:55:
Voorbeeld: https://www.amazon.de/s/r...552029762&rnid=1703609031
[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 08-03-2019 08:23 ]
VA-11 Hall-A heeft een Japanse releasedate gekregen, nl. 30 mei. Nog geen specifieke releasedate voor het westen.

ik heb er direct een screen protector op gezet van glas maar heb t idee dat door die protector er nu minder ruimte ontstaat in de dock als de switch in zijn hok zit . t zijn krassen en een klein puntje van dat rubber wat los zit dit zit naast het switch logo . als je met je hand voelt in t dock dan voel je daar ook een scherp stukje zitten , misschien dat dit het puntje heeft veroorzaakt ...Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 07:30:
[...]
Dit is toch precies waar je garantie voor is, schade of ondegelijk functioneren zonder eigen schuld. Dus gewoon gaan.
Is je dock scheef ofzo? Ik heb nu ook al bijna anderhalf jaar een switch en nergens krassen door de dock. Normaal klinkt het niet in ieder geval. Zou je eens een foto willen posten, ben wel benieuwd hoe het er uit ziet.
Neem aan dat het niet van die krasjes zijn die je met een natte vinger wegpoetst?
als je de foto,s zo bekijkt lijkt het wel alsof het met een mes bewerkt is ofzo , je voelt de krassen overigens niet , dus zo diep zijn ze niet als dat het lijkt op de foto . ze zijn zichtbaar maar meer ook niet , alleen t puntje voel je een beetje ,
https://imgur.com/a/SysytK5
hier boven nog meer foto,s

[ Voor 17% gewijzigd door taker1987 op 08-03-2019 09:29 ]
Limited Run Games brengt een fysieke versie uit van Bloodstained: Curse of the Moon (de 8bit "prequel" uit 2018), te koop vanaf 15 maart. Ook komt er een collector's edition. Zoals gewoonlijk kan je deze game enkel bestellen op de website van LRG.
Collector's edition (shot van PS4 versie
)

Wargroove heeft eerder deze week de grote "quality of life" patch gekregen btw, patchnotes hier, maar o.a. heeft het een aantal difficulty presets gekregen en checkpoints in missies.
Oh, en Octopath heeft ondertussen wereldwijd >1.5 miljoen exemplaren verkocht , laat Famitsu weten in een artikel over de nieuwe Octopath mobile game prequel. Mensen met interesse in de mobile game kunnen dit Engelstalige artikel lezen.
Collector's edition (shot van PS4 versie

Wargroove heeft eerder deze week de grote "quality of life" patch gekregen btw, patchnotes hier, maar o.a. heeft het een aantal difficulty presets gekregen en checkpoints in missies.
Oh, en Octopath heeft ondertussen wereldwijd >1.5 miljoen exemplaren verkocht , laat Famitsu weten in een artikel over de nieuwe Octopath mobile game prequel. Mensen met interesse in de mobile game kunnen dit Engelstalige artikel lezen.
Op het eerste zicht: de richting van die krassen komen totaal niet overeen met hoe je een Switch docked. Zeker dat deze niet aanwezig waren bij aankoop?taker1987 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:03:
[...]
ik heb er direct een screen protector op gezet van glas maar heb t idee dat door die protector er nu minder ruimte ontstaat in de dock als de switch in zijn hok zit . t zijn krassen en een klein puntje van dat rubber wat los zit dit zit naast het switch logo . als je met je hand voelt in t dock dan voel je daar ook een scherp stukje zitten , misschien dat dit het puntje heeft veroorzaakt ...
als je de foto,s zo bekijkt lijkt het wel alsof het met een mes bewerkt is ofzo , je voelt de krassen overigens niet , dus zo diep zijn ze niet als dat het lijkt op de foto . ze zijn zichtbaar maar meer ook niet , alleen t puntje voel je een beetje ,
[Afbeelding]
[ Voor 34% gewijzigd door JackAvery op 08-03-2019 09:34 ]
nee daar ben ik niet zeker van , enige wat ik dan kan bedenken is dat dit is gebeurd tijdens het plakken van de screen protector door een mm medewerker . maar als je de andere foto,s bekijkt via de link , dan lijkt het alsof de dock aan de linkerkant (blauw) smaller is dan aan de andere kant[
[...]
Op het eerste zicht: de richting van die krassen komen totaal niet overeen met hoe je een Switch docked. Zeker dat deze niet aanwezig waren bij aankoop?
@taker1987 Als ik naar de foto's kijk lijken het draaiende krassen. Weet niet hoe je dan je Switch in het dock zou steken, maar lijkt me sterk dat je dat soort krassen kunt krijgen.
Mijn Launch Switch heeft geen krassen. Misschien aan de onderkant vanwege de USB-c aansluiting dat je er net naast zit, maar verder geen kras te zien.
Ander probleem is, bewijs maar dat het bij de MM is gebeurd.
Mijn Launch Switch heeft geen krassen. Misschien aan de onderkant vanwege de USB-c aansluiting dat je er net naast zit, maar verder geen kras te zien.
Ander probleem is, bewijs maar dat het bij de MM is gebeurd.
[ Voor 8% gewijzigd door Arunia op 08-03-2019 09:41 ]
@taker1987 als de linkerkant van je dock de schuldige zou zijn, dan zouden de krassen zich concentreren op de linkerkant van je switch. Dit is niet het geval. Ook beweeg je bij het docken je Switch op en neer, je zou relatief rechte krassen verwachten dan... Zoals ook @Arunia zegt, denk ik dat iets anders het heeft veroorzaakt.
De MM medewerker is niet onmogelijk, een ander alternatief is dat MM een teruggebrachte Switch als nieuw verkocht heeft zonder deze na te kijken. Pure speculatie maar het zou niet de eerste keer zijn.
De MM medewerker is niet onmogelijk, een ander alternatief is dat MM een teruggebrachte Switch als nieuw verkocht heeft zonder deze na te kijken. Pure speculatie maar het zou niet de eerste keer zijn.
valt dit dan wel onder mijn garantie , heb natuurlijk geen bewijs dat ik het zelf niet gedaan heb , maar andersom heeft de media markt het ook niet dat dit hun fout is .JackAvery schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:46:
@taker1987 als de linkerkant van je dock de schuldige zou zijn, dan zouden de krassen zich concentreren op de linkerkant van je switch. Dit is niet het geval. Ook beweeg je bij het docken je Switch op en neer, je zou relatief rechte krassen verwachten dan... Zoals ook @Arunia zegt, denk ik dat iets anders het heeft veroorzaakt.
kijk het liefste heb ik gewoon een nieuwe goed uitziende switch zonder krassen .. vind dit gewoon enorm zonde van iets wat mij best veel geld kost .
Verwijderd
Bedankt voor de foto's. Het valt me op dat er ook krassen zijn die horizontaal lopen, steek je hem mooi verticaal in de dock? Als er inderdaad een scherp puntje in je dock zit (gietfout ofzo?) dan zou ik inderdaad eens kijken voor garantie. Ik heb ook een screenprotector van glas en zeker niet dit soort problemen. Ben ook niet overdreven voorzichtig met het docken van de switch.taker1987 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:03:
[...]
ik heb er direct een screen protector op gezet van glas maar heb t idee dat door die protector er nu minder ruimte ontstaat in de dock als de switch in zijn hok zit . t zijn krassen en een klein puntje van dat rubber wat los zit dit zit naast het switch logo . als je met je hand voelt in t dock dan voel je daar ook een scherp stukje zitten , misschien dat dit het puntje heeft veroorzaakt ...
[Afbeelding]
dat was ik dus wel , helemaal omdat het net nieuw is maar kan me voorstellen dat na een maand of 2 je toch minder voorzichtig bent dan de eerste weekVerwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:57:
[...]
Bedankt voor de foto's. Het valt me op dat er ook krassen zijn die horizontaal lopen, steek je hem mooi verticaal in de dock? Als er inderdaad een scherp puntje in je dock zit (gietfout ofzo?) dan zou ik inderdaad eens kijken voor garantie. Ik heb ook een screenprotector van glas en zeker niet dit soort problemen. Ben ook niet overdreven voorzichtig met het docken van de switch.
@taker1987 ik ben niet zo bekend met Nederlands garantierecht. In principe is het iets dat geen impact heeft op het functioneren van het toestel... misschien ben je overgeleverd aan de coulance van MM, maar ik ben de verkeerde persoon om dat te vragen. In België is het zo dat bij defecten de eerste zes maanden de bewijslast bij de verkoper ligt. Ook heb je natuurlijk retour'recht' binnen X dagen maar daar ben je overgeleverd aan de voorwaarden van de winkel.
Om @Euler212's punt bij te zetten... Docken gaat normaal alleen zo

De volledig horizontale strepen zijn dus niet te verklaren, voor de gebogen strepen moet je al de switch in een kantelende beweging in de dock steken.
Waar ergens zit dat scherp puntje waar je het over hebt? (Foto van binnenkant dock)
Nintendo heeft de Japanse coverart van Fire Emblem Three Houses getoond... ik ben alvast geen fan.

De steelbook daarentegen ziet er wel goed uit en ook de Collector's Edition is ok.

Ook heeft Nintendo twee song samples online gezet. Main theme (met lyrics) en battle theme.
Om @Euler212's punt bij te zetten... Docken gaat normaal alleen zo

De volledig horizontale strepen zijn dus niet te verklaren, voor de gebogen strepen moet je al de switch in een kantelende beweging in de dock steken.
Waar ergens zit dat scherp puntje waar je het over hebt? (Foto van binnenkant dock)
Nintendo heeft de Japanse coverart van Fire Emblem Three Houses getoond... ik ben alvast geen fan.

De steelbook daarentegen ziet er wel goed uit en ook de Collector's Edition is ok.

Ook heeft Nintendo twee song samples online gezet. Main theme (met lyrics) en battle theme.
Volgens mij ligt de bewijslast bij de MM de eerste 6 maanden, maar ja. Als zij zeggen dat het werkoppervlak altijd schoon is... Maar ja, weet niet hoever de bewijslast gaat zeg maar.
Heb je hem net terug gehad? Of alweer een aantal dagen. Je kunt het altijd proberen.
Daarnaast zou je ook even Nintendo kunnen bellen en vragen wat het vervangen van een achterkant kost. Ze hebben bij mij met een gevallen New 3DS XL Zelda editie ook coulance toegepast waarbij ik het vervangen van de knoppen moest betalen en zij de achterkant namen.
Maar goed, weet niet wat het kost verder.
Heb je hem net terug gehad? Of alweer een aantal dagen. Je kunt het altijd proberen.
Daarnaast zou je ook even Nintendo kunnen bellen en vragen wat het vervangen van een achterkant kost. Ze hebben bij mij met een gevallen New 3DS XL Zelda editie ook coulance toegepast waarbij ik het vervangen van de knoppen moest betalen en zij de achterkant namen.
heb m pas sinds maandag gekocht , savonds thuis de screen protector er direct proberen op te zetten maar had nogal veel bubbels die wij er niet uit kregen, dinsdag naar media markt gegaan om het verhaal van de protector uit te leggen en kreeg daar direct mn geld terug of een nieuwe , ik had mn switch mee genomen dus heb ik daar direct een nieuwe erop laten zetten .. woensdag avond kwam ik ineens achter de krassen .Arunia schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:11:
Volgens mij ligt de bewijslast bij de MM de eerste 6 maanden, maar ja. Als zij zeggen dat het werkoppervlak altijd schoon is... Maar ja, weet niet hoever de bewijslast gaat zeg maar.
@taker1987 Ga er mee terug. Aangeven dat hij niet beschadigd was toen je naar de MM kwam voor het plakken en dat je het thuis ineens zag.
Voor een volgende keer (voel me lullig om het te zeggen, maar vergeet het zelf ook hoor) proberen in gedachten te houden om altijd vooraf foto's te maken als je terug gaat. En zeker na te kijken als je hem weer mee krijgt.
Want waar plakken ze die dingen? Gewoon bij de medewerkerscomputers?
Voor een volgende keer (voel me lullig om het te zeggen, maar vergeet het zelf ook hoor) proberen in gedachten te houden om altijd vooraf foto's te maken als je terug gaat. En zeker na te kijken als je hem weer mee krijgt.
nee bij de telefoon afdeling .Arunia schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:22:
@taker1987 Ga er mee terug. Aangeven dat hij niet beschadigd was toen je naar de MM kwam voor het plakken en dat je het thuis ineens zag.
Die bosses is idd altijd even uitzoeken. Maar ik ben nog lang niet klaar met uitspelen. Weet ook niet of ik voor alle manen ga. Wel ga ik 'm uitspelen en dan blijft ie in de collectie.leonard_nl schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:25:
[...]
Heb nu de main story 'uitgespeeld', maar ben nog lang niet klaar met deze game. Manen gaan echt snel inderdaad,soms 3 stuks binnen 5 minuten, maar er zijn ook wel een aantal bosses waarbij ik toch 4-5 keer moest proberen tot ik de systematiek doorhad.
Foto's zeggen ook niet alles. We kunnen hem hier toch ook foto's aanleveren.Arunia schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:22:
Dit kan best wel eens een lastige worden qua garantie. Ik denk dat ik er een sticker overheen zou plakken en mijn verlies nemen, ALS Mediamarkt niet mee wil werken.
[ Voor 39% gewijzigd door JK op 08-03-2019 11:09 ]
Is super mario bros U deluxe de moeite op de Switch? Ik zoek een leuke, typische Nintendo game :-)
Ik had geen Wii, dus voor mij is het sowieso 'nieuw'. Odissey heb ik uitgespeeld, toch de main story, maar een old school platformer is wel leuk. Octopath doe ik af en toe eens mee verder, maar is toch te repetitief naar mijn mening.
Ik had geen Wii, dus voor mij is het sowieso 'nieuw'. Odissey heb ik uitgespeeld, toch de main story, maar een old school platformer is wel leuk. Octopath doe ik af en toe eens mee verder, maar is toch te repetitief naar mijn mening.
Als je geen Wii of Wii U gehad hebt, zou ik hem wel aanraden ja! In dat geval zou ik wel meer games die van Wii U naar Switch gegaan zijn aanraden; typische Nintendo games:Matey schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:36:
Is super mario bros U deluxe de moeite op de Switch? Ik zoek een leuke, typische Nintendo game :-)
1. Donkey Kong Country Tropical Freeze;
2. Mario Kart 8
3. New Super Mario Bros Deluxe
Even een update , vanmorgen media markt geweest en heb een nieuwe mee gekregen , daar ook direct de protectie op laten zetten en dit x kras vrij gebeurd 😁net thuis dus nu alles aansluiten
@taker1987 Hey, dat is fijn zeg. goed hoor en ook echt netjes van de MM.
Net nog even in de pauze gekeken naar mijn Switch, maar ook al ben ik er best wel grof mee, is die nog puntgaaf.
Net nog even in de pauze gekeken naar mijn Switch, maar ook al ben ik er best wel grof mee, is die nog puntgaaf.
Nu dus voor de zekerheid geen spellen erin doen als die in t Dock staat .Arunia schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:49:
@taker1987 Hey, dat is fijn zeg. goed hoor en ook echt netjes van de MM.
Merk wel dat als je de switch erin steekt dat hij vanzelf de route pakt naar de oplaadpunt
Jullie nog andere tips om m gaaf te houden ?
Anti kras rubbers in t Dock geplaatst ? Vraag me af of dat past
[ Voor 9% gewijzigd door taker1987 op 08-03-2019 13:14 ]
Heb er zelf niks mee gedaan. Doe eigenlijk alles wat jij niet doet en geen problemen. als je er dingen tussen gaat plaatsen maak je de ruimte alleen maar kleiner waardoor je juist krassen kunt krijgen. Dat is iig mijn gedachten.
Denk dat het niet door het dock is gekomen... De Switch "valt" daar bijna gewoon in zo los gaat het en er is genoeg ruimte tussen de randen van 't dock en de Switch. Denk dus dat het gewoon een gebruikt model was van iemand anders.taker1987 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:02:
[...]
Nu dus voor de zekerheid geen spellen erin doen als die in t Dock staat .
Merk wel dat als je de switch erin steekt dat hij vanzelf de route pakt naar de oplaadpunt
Jullie nog andere tips om m gaaf te houden ?
Anti kras rubbers in t Dock geplaatst ? Vraag me af of dat past
Eigenlijk belachelijk dat ze dat dan verkopen 😱 je mag toch als klant er vanuit gaan dat je een nieuw product koopt en niet een 2de hands prulletje .Brummetje schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:11:
[...]
Denk dat het niet door het dock is gekomen... De Switch "valt" daar bijna gewoon in zo los gaat het en er is genoeg ruimte tussen de randen van 't dock en de Switch. Denk dus dat het gewoon een gebruikt model was van iemand anders.
2 jaar geleden toen de eerste geruchten kwamen van krassen ben ik op advies van een vriend naar een brillenzaak gegaan. Daar een stapel brillen doekjes gehaald en die aan de binnenkant Van het Dock geplaatst 😁. Mijn scherm is nog krasloos.
En de teruggebrachte model van Taker gaan ze na verwijderen van screenprotector ook weer als nieuw verkopenBrummetje schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:11:
[...]
Denk dat het niet door het dock is gekomen... De Switch "valt" daar bijna gewoon in zo los gaat het en er is genoeg ruimte tussen de randen van 't dock en de Switch. Denk dus dat het gewoon een gebruikt model was van iemand anders.
@Eek2nd Eén verschil, die van mij gaat niet terug.
Is ook ondertussen buiten de fabrieksgarantie. Denk dat je doelt op taker1987?
@DraveDog , ik herinner me nog dat een aantal mensen "dock socks" maakten (zie deze voorbeelden op Etsy)om over de dock te trekken en hun scherm te beschermen tegen krassen van de dock... maar als er stof/zand/vuil in die doekjes terecht komt, maak je de kans op krassen toch net erger?
Haha, ja foutje, verkeerd gekekenArunia schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:09:
@Eek2nd Eén verschil, die van mij gaat niet terug.Is ook ondertussen buiten de fabrieksgarantie. Denk dat je doelt op taker1987?

Blijft bizar dat ze het verkopen als t in slechte staat is , begin me dan gelijk af te vragen wat er dan met deze aan de hand is ... als er al iets is natuurlijk
Verwijderd
Kan ook zijn dat die nieuwstaat was toen jij hem kocht maar ze hem bij het plaatsen van de screenprotector bekrast hebben. Die krasjes zagen eruit alsof de Switch (zonder Joycons) op een vies oppervlakte gelegen heeft en bewogen is geworden.taker1987 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:25:
[...]
Blijft bizar dat ze het verkopen als t in slechte staat is , begin me dan gelijk af te vragen wat er dan met deze aan de hand is ... als er al iets is natuurlijk
Hoe was die verpakt (de eerste) alles netjes nog in het folie etc.?taker1987 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:25:
[...]
jah alles prima verpakt en netjes in de folie , maar dat was de vorige ookBrummetje schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:38:
[...]
Hoe was die verpakt (de eerste) alles netjes nog in het folie etc.?
ik wil jullie allemaal toch even bedankt voor het mee denken en het advies .
[ Voor 21% gewijzigd door taker1987 op 08-03-2019 16:04 ]
Intertoys maakt een doorstart, maar enkele filialen moeten toch sluiten waardoor er morgen een opheffingsuitverkoop start, iemand enig idee of dit ook op de Switch games gaat zijn en wat dan evt. de kortingen gaan zijn. Kan er namelijk niets over vinden, terwijl het potentieel wel interessant kan zijn..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
https://www.ad.nl/economi...fingsuitverkoop~ab2d4bdd/
Hier de lijst met winkels die sluiten. Misschien morgen toch even kijken, al denk ik dat je er vroeg bij moet zijn.
Hier de lijst met winkels die sluiten. Misschien morgen toch even kijken, al denk ik dat je er vroeg bij moet zijn.
Ik vind het geweldig. De Wii versie was een van m'n favorieten.Matey schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:36:
Vanmiddag met z'n 3-en gespeeld en net een extra Pro Controller besteld om met z'n 4-en te spelen. De kinderen weigerden vanmiddag namelijk met een enkele JoyCon te spelen
Is deze het zelfde als de Wii versie ?Rukapul schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 19:42:
[...]
Ik vind het geweldig. De Wii versie was een van m'n favorieten.
Vanmiddag met z'n 3-en gespeeld en net een extra Pro Controller besteld om met z'n 4-en te spelen. De kinderen weigerden vanmiddag namelijk met een enkele JoyCon te spelen
Nee. Hij lijkt op de Wii versie, maar is wezenlijk anders.
Het schijnt een uitbreiding te zijn op de Wii U versie (die ik nooit gespeeld heb). Zie ook eerdere discussie in dit topic.
Ik heb eigenlijk twee kleine vraagjes?
1: kan ik hem gewoon aan mijn usb-c oplader hangen zonder problemen(heb een sony telefoon) hij laad wel gewoon snel op. meen me te herinneren dat er verschil was tussen usbc en switch-oplader.Doe het nu alleen bij nood.
2. de schroefjes aan de zijkant van het scherm laten best wel los(denk zelfs dat ze lam zijn) waardoor de controllers veel kunnen bewegen(naar voor en achter) en soms de contact kwijt raakt. Meerdere mensen last mee?
1: kan ik hem gewoon aan mijn usb-c oplader hangen zonder problemen(heb een sony telefoon) hij laad wel gewoon snel op. meen me te herinneren dat er verschil was tussen usbc en switch-oplader.Doe het nu alleen bij nood.
2. de schroefjes aan de zijkant van het scherm laten best wel los(denk zelfs dat ze lam zijn) waardoor de controllers veel kunnen bewegen(naar voor en achter) en soms de contact kwijt raakt. Meerdere mensen last mee?
Festina lente
1. Het wordt niet aanbevolen door een rare implementatie van ?power delivery? in de Switch. Maar dat is de theorie, ik laat hem incidenteel ook gerust op met een QC 3 oplader.
Thanks, maar ik kwam helaas niet door de anime heen, dus ik betwijfel of dit het wordt.Sméagol schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 20:10:
[...]
Als je een "echte" visual novel wilt proberen, Steins;Gate die onlangs is uitgekomen is een classic in het genre.
Momenteel bezig met Zelda. Ben geen fan van de series, maar ik moet zeggen dat ik wel kan zien dat dit een AAA+ game is.
1. Je kunt kijken naar de voltage en watt van je oplader en kijken wat je kabel ook aankunt. Ik denk zelf de Switch oplader is in het algemeen sterker dan een gewone oplader (tenzij je 1 van de nieuwste hebt van een telefoon oplader).Honesty schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 21:48:
Ik heb eigenlijk twee kleine vraagjes?
2. Nope, ik speel alleen met een pro controller
[ Voor 49% gewijzigd door Hexxagon op 10-03-2019 04:38 ]
Volgens mij is de huidige stand van kennis dat het vooral een probleem is wanneer je een 3rd party dock gebruikt met een lader. Je Switch los opladen met een 3rd party lader zou veilig moeten zijn (uitgaande dat het een goede lader is).Kasparov schreef op zondag 10 maart 2019 @ 00:10:
1. Het wordt niet aanbevolen door een rare implementatie van ?power delivery? in de Switch. Maar dat is de theorie, ik laat hem incidenteel ook gerust op met een QC 3 oplader.
* RayNbow gebruikt zelf soms zijn Lumia 950 lader of een RAVPower powerbank om zijn Switch van stroom te voorzien.
en een goede kabelRayNbow schreef op zondag 10 maart 2019 @ 08:50:
[...]
Je Switch los opladen met een 3rd party lader zou veilig moeten zijn (uitgaande dat het een goede lader is).
@Honesty - voor details over veilig laden kan je bvb https://switchchargers.com/safety/ lezen. Nintendo heeft inderdaad een niet-conforme implementatie van USB-PD gemaakt.
De lader van Nintendo zelf is wat sterker omdat deze docked moet werken terwijl er een of meerdere apparaten op aangesloten zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door JackAvery op 10-03-2019 09:48 ]
Happy MAR10 DAY!
Op bepaalde Mario games krijg je vandaag dubbele gouden punten voor wie het nog niet wist
https://www.nintendo.nl/N...r-MAR10-Day--1527635.html
Op bepaalde Mario games krijg je vandaag dubbele gouden punten voor wie het nog niet wist
https://www.nintendo.nl/N...r-MAR10-Day--1527635.html
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik had gehoopt op kortingen eerlijk gezegd
, achja kan niet alles hebben.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Dubbele goudpunten is in feite ook een korting, alleen een korting voor in de toekomst.
Zoals Nintendo of America op de eShop geeft?Tiwazz schreef op zondag 10 maart 2019 @ 18:12:
Ik had gehoopt op kortingen eerlijk gezegd, achja kan niet alles hebben.
Met dank aan @JackAvery heb ik het accessoire gedeelte in de topicstart eindelijk kunnen vullen.
Ik wil niet alles voorkauwen in dit gedeelte (zelf zoeken wordt gewaardeerd
), maar mocht je nog iets missen, dan hoor ik het graag.
Ik wil niet alles voorkauwen in dit gedeelte (zelf zoeken wordt gewaardeerd
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
In dat geval, wie heeft er een Genki Bluetooth Audio aangeschaft/aangeleved gekregen en wat vind je er van?
@Dagg: Ik gebruik een Genki dongle i.c.m. een Sennheiser CX6.00 (oordopjes die aptX-LL ondersteunen). Ik merk geen audiolatency. Het lastigste voor mij was het vinden van een BT-apparaat die aptX-LL ondersteunt (zijn er niet veel van).
Enige probleem dat ik met de Genki dongle heb ondervonden tot nu toe, is dat de USB-C passthrough aan de onderkant niet altijd goed lijkt te werken. Met een powerbank viel de stroom regelmatig weg. Dit zorgde ervoor dat de Switch dacht dat er continu iets in en uit de USB-C port werd getrokken met als gevolg dat het geluid wegviel.
Enige probleem dat ik met de Genki dongle heb ondervonden tot nu toe, is dat de USB-C passthrough aan de onderkant niet altijd goed lijkt te werken. Met een powerbank viel de stroom regelmatig weg. Dit zorgde ervoor dat de Switch dacht dat er continu iets in en uit de USB-C port werd getrokken met als gevolg dat het geluid wegviel.
@RayNbow Mijn Jaar Elite ondersteund helaas geen aptX-LL, wel Headset profile v1.2, hands free profile v1.7, A2DP v1.3, AVRCP v1.6 en PBAP v1.1. Zal die 20ms extra veel uitmaken denk je?
Daar kan ik geen uitspraak over doen. Ik heb zelf geen andere Bluetooth headphones om te testen. Je zou zelf een kunstmatige test kunnen produceren door een stukje gameplay op te nemen, vervolgens deze op een computer te zetten en dan af te spelen met software waarbij je een audiodelay kunt instellen (bijv. Media Player Classic).Dagg schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:36:
Zal die 20ms extra veel uitmaken denk je?
Zo sinds het weekend hoor ik ook bij de Nintendo Switch crew. Zag hem in de outlet van Mediamarkt shop staan voor 255 euro omdat de doos open is geweest 
Mario Kart besteld en een deze dagen komt Zelda binnen.
In februari werd er op Reddit de tweede "State of the Switch" bevraging gedaan. Hiervan staan nu de resultaten online. Ondanks dat dit zeker geen representatieve survey is, is de data hier vrij interessant door de grote sample size (>15.000 respondenten). De antwoorden lijken aan te wijzen dat er toch een stevige bias onder de respondenten is naar de 'core' Nintendo fan.
Een paar dingen die mij opvielen in de survey:
Een paar dingen die mij opvielen in de survey:
- Onder de respondenten speelt men het meeste docked (51%). 47% speelt vooral Handheld. Helaas is er niet gevraagd naar een distributie.
- De split tussen fysieke en digitale aankopen was ongeveer 50/50
- 82% van de respondenten wilt meer ports van oude games zien
- System sellers onder dit publiek waren Smash, Mario Oddyssey, Pokemon, Splatoon, en in mindere mate Octopath en Monster hunter.
- 70% van het sample betaalt voor Nintendo Switch Online. 17% hiervan zit op een Family plan, en ongeveer de helft daarvan deelt het plan enkel met vrienden.
- De meest gevraagde Nintendo franchises zijn F-Zero en Pikmin, Persona en Kingdom Hearts zijn de meest gewilde third party franchises.
Leuk overzicht!JackAvery schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:17:
In februari werd er op Reddit de tweede "State of the Switch" bevraging gedaan.
Ik heb er nu twee, dus heb nog even wat in te halen.Switch owners have an average of around 16 games.
Maar ben ook pas 2 of 3 weken een Switch-eigenaar. Zit een beetje te wachten op 2e hands koopjes, nieuw wil ik er niet altijd 55-60 euro voor neerleggen, omdat ik geen diehard gamer meer ben.
Heb wel een wanted lijstje gemaakt en dan kom ik inderdaad wel richting het bovengenoemde aantal games.
Tot nu toe nog steeds heel erg tevreden over de Switch, het is echt een leuke handheld console waar ik mij goed mee vermaak.
Mooie deal. Switch wel helemaal in orde? Geen mankementen? Dat gebeurd weleens bij producten die open geweest zijn. Doen ze net alsof er niks aan de hand is, terwijl er vanalles mis is.Signs schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:03:
Zo sinds het weekend hoor ik ook bij de Nintendo Switch crew. Zag hem in de outlet van Mediamarkt shop staan voor 255 euro omdat de doos open is geweest
Geen zorgen, als we van Nintendo's totale verkochte hardware en softwarecijfers voor Switch uitgaan, is de attach rate eerder 5 games per console. Dat is vrij goed trouwens gezien het platform nog vrij jong is.
Mits wat zoeken en/of geduld is het erg doenbaar om 50 euro of minder per spel te betalen (nieuw). De enige games waar ik echt 60 voor heb betaald zijn Zelda en Smash, denk ik.Maar ben ook pas 2 of 3 weken een Switch-eigenaar. Zit een beetje te wachten op 2e hands koopjes, nieuw wil ik er niet altijd 55-60 euro voor neerleggen, omdat ik geen diehard gamer meer ben.
5 games per console? Dan is 16 inderdaad best veel.JackAvery schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:46:
[...]
Geen zorgen, als we van Nintendo's totale verkochte hardware en softwarecijfers voor Switch uitgaan, is de attach rate eerder 5 games per console. Dat is vrij goed trouwens gezien het platform nog vrij jong is.
[...]
Mits wat zoeken en/of geduld is het erg doenbaar om 50 euro of minder per spel te betalen (nieuw). De enige games waar ik echt 60 voor heb betaald zijn Zelda en Smash, denk ik.
Ik zoek meestal tot een max van 35-40 euro (2e hands).
Aan de andere kant, als je echt heel veel uren in een spel stopt, is 55-60 euro ook niet eens duur als je het bedrag door het aantal uren lol deelt. Maar ik wil nu ook niet al een backlog creeren. Aan de andere kant dalen de Nintendo-titels qua prijs toch niet veel.
Ik hoop dat Mediamarkt nog met een 2+1 actie komt.
Zit eigenlijk ook wel weer op een aanbieding te wachten voor Switch spellen. Mario Party en Tennis Aces wil ik nog wel een keer hebben. Maar de huidige prijs en ook 2e hands is eigenlijk best hoog.
Alles zat nog in plastic. Geen krassen/beschadigingen. Alles werkt tot zover helemaal goedZeror schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:39:
[...]
Mooie deal. Switch wel helemaal in orde? Geen mankementen? Dat gebeurd weleens bij producten die open geweest zijn. Doen ze net alsof er niks aan de hand is, terwijl er vanalles mis is.
Of Nintendo moet met een Select serie komen voor Switch (zal nog wel even duren), of toch 2e hands kopen. Aanbiedingen heb je eigenlijk nooit en 2e hands is het een aantal jaar wachten voor het dan voor 20-25 van de hand gaat. Een paar uitzonderingen daargelaten. Voordeel is dat ook jouw spellen 2e hands nog wat waard zijn, nadeel is dat je wel meer betaalt dan bijv. een 2e hands PS4 spel. GTA5 gaat nu ook voor bijna niets nieuw weg.Arunia schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:05:
Zit eigenlijk ook wel weer op een aanbieding te wachten voor Switch spellen. Mario Party en Tennis Aces wil ik nog wel een keer hebben. Maar de huidige prijs en ook 2e hands is eigenlijk best hoog.
Ik kan me even niet herinneren of het hier al vermeld werd, maar Guilty Gear 20th Anniversary edition komt in mei uit voor Switch. Deze bevat het originele spel en GUILTY GEAR XX ΛCORE PLUS R. Vandaag werd bekend dat voor een keer Europa de regio is die wel een fysieke versie krijgt, de Day One editie valt nu o.a. vanaf Amazon Frankrijk te preorderen. Voor de nieuwsgierigen:
Op een recent evenement hebben een aantal Japanse influencers de meest recente build van Yokai Watch 4 en Inazuma Eleven: Ares mogen spelen. Hiervan staat nu footage op YouTube. Vooral Yokai Watch heeft veel vooruitgang gemaakt qua fps. Het lijkt erop dat we heel snel een release datum voor de Japanse versie mogen verwachten gezien CoroCoro magazine deze week een special over Yokai Watch zal bevatten
Edit: Yokai Watch 4 komt uit op 6 juni in Japan.
Mensen die gameplay willen zien kunnen hier terecht voor Yokai Watch. Inazuma Eleven gameplay vind je bvb hier.
Op een recent evenement hebben een aantal Japanse influencers de meest recente build van Yokai Watch 4 en Inazuma Eleven: Ares mogen spelen. Hiervan staat nu footage op YouTube. Vooral Yokai Watch heeft veel vooruitgang gemaakt qua fps. Het lijkt erop dat we heel snel een release datum voor de Japanse versie mogen verwachten gezien CoroCoro magazine deze week een special over Yokai Watch zal bevatten
Edit: Yokai Watch 4 komt uit op 6 juni in Japan.
Mensen die gameplay willen zien kunnen hier terecht voor Yokai Watch. Inazuma Eleven gameplay vind je bvb hier.
Deze JRPG is zojuist bevestigd voor EU:
50+ uur (and counting) plezier gehad aan deze game, dat voor de belachelijke prijs van 15 euro werd aangeboden. Ik ga met alle plezier double dippen, en dan meteen voor de collector's edition.

https://www.fangamer.com/...c-collectors-edition-game

Spawn Wave heeft een controller getest die vrij dicht in de buurt komt qua functionaliteit met de Switch Pro Controller. Het heeft ook NFC, dus je kan je Amiibo's er mee scannen. En dat voor zo'n 30 dollar.
Verkrijgbaar op Amazon:
https://www.amazon.com/St...patible-Pro/dp/B07J4PXWDY
Verkrijgbaar op Amazon:
https://www.amazon.com/St...patible-Pro/dp/B07J4PXWDY
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 12-03-2019 19:28 ]
Eindelijk!Sméagol schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:52:
50+ uur (and counting) plezier gehad aan deze game, dat voor de belachelijke prijs van 15 euro werd aangeboden. Ik ga met alle uur double dippen, en dan meteen voor de collector's edition.
[Afbeelding]
Welke verzendmethode heb je gekozen? Wat raad je aan? Inclusief prepaid customs?
Ik heb nog net niet direct de pre-order button ingeramd.. Ik wil eerst nog even zeker weten dat er niet specifiek een EU versie uitkomt, en kwa timing komt het beter uit als ik even afwacht wat betaling betreft, aangezien (zo lijkt het er op bij Fangamer) je CC direct gecharged wordt en niet pas bij shipping, aangezien volgende maand ook weer prijzig gaat worden voor mij.L23 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 20:18:
[...]
Eindelijk!
Welke verzendmethode heb je gekozen? Wat raad je aan? Inclusief prepaid customs?
Maar ik kies zelf altijd standaard shipping aangezien ik geen haast heb en dus liever het geld bespaar (van zowel de shipping als de duurdere afhandelingkosten bij ontvangst). Prepaid customs heb ik geen ervaring mee, behalve dan dat die enkele keer dat ik die optie tegenkwam bij Amazon, dit altijd duurder was dan dat het al daadwerkelijk zou zijn. Dus nee, dat zou ik niet kiezen.
Heb zojuist de standaard versie van Hollow Knight besteld. Ik twijfelde nog over de Wanderer's Journal (guidebook), maar uiteindelijk niet gedaan.
Heeft iemand nog aanraders voor een roguelike of dungeon crawler for mij? Voorbeelden van spellen waar ik echt van geniet: Slay the Spire (nog niet uit op Switch), FTL (komt niet naar Switch), Binding of Isaac, ook Diablo 3 vind ik geweldig maar dat had ik na 1 seizoen en 100 uur wel voor gezien.
Ik zoek echt iets waar je gewoon even 15-30 minuten kunt spelen zonder teveel over hoeft na te denken.
Waar ik niet zo van houdt zijn platformers: Celeste, Dead Cells, Hollow Knight. Heb ze alle drie, maar meer dan 5 uur spelen lukte mij echt niet. Dead Cells vond ik wel de leukste van de 3.
Wat ik nog overweeg zijn: Enter the Gungeon, Darkest Dungeon en Hands of Fate 2.
Ik zoek echt iets waar je gewoon even 15-30 minuten kunt spelen zonder teveel over hoeft na te denken.
Waar ik niet zo van houdt zijn platformers: Celeste, Dead Cells, Hollow Knight. Heb ze alle drie, maar meer dan 5 uur spelen lukte mij echt niet. Dead Cells vond ik wel de leukste van de 3.
Wat ik nog overweeg zijn: Enter the Gungeon, Darkest Dungeon en Hands of Fate 2.
Enter the Gungeon is best wel een die hard shooter, niet echt een spel om lekker naar achteren te leunen niet niet te concentreren. Hand of fate is wel OK. Darkest Dungeon is een goede indie. Redelijk hardcore RPG. Turn-based en lastig. Maar rewarding als je haalt. Als je 15 min kan spelen, zou ik het niet kunnen aanbevelen en dan is je enige optie eigenlijk alleen Gungeon.
De 3 platformers die je noemt zijn geen Roguelikes maar metroidvania's.Martijn19 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 02:28:
Heeft iemand nog aanraders voor een roguelike of dungeon crawler for mij? Voorbeelden van spellen waar ik echt van geniet: Slay the Spire (nog niet uit op Switch), FTL (komt niet naar Switch), Binding of Isaac, ook Diablo 3 vind ik geweldig maar dat had ik na 1 seizoen en 100 uur wel voor gezien.
Als je in het geheel niet van platformers houd dan zou ik alleen Moonlighter nog aanraden. Mocht je een echte roguelike platformer toch een kans willen geven dan kan ik ook Rogue Legacy nog aanraden.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Misschien is Bastion iets voor je?Martijn19 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 02:28:
Pff zoveel games die ik nog moet spelen... sinds december een Switch. Wil eerst BotW uitspelen (wat een game), Pokemon Let's Go bijna mee klaar. Dan wil ik beginnen aan Octopath Traveler..
Maar.. wil ook Super Smash Bros, Mario Kart, Odesy en dan komt AC3 Remaster en nieuwe Zelda er ook nog aan en Fire Emblem, Pokemon Sword en Shield en en ... pfff
Maar.. wil ook Super Smash Bros, Mario Kart, Odesy en dan komt AC3 Remaster en nieuwe Zelda er ook nog aan en Fire Emblem, Pokemon Sword en Shield en en ... pfff
Dat is heel herkenbaar, kan me ook niet voorstellen dat er genoeg mensen roepen dat er te weinig aanbod is. Misschien hebben die mensen meer uren in de weekPuddingNL schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:47:
Pff zoveel games die ik nog moet spelen... sinds december een Switch. Wil eerst BotW uitspelen (wat een game), Pokemon Let's Go bijna mee klaar. Dan wil ik beginnen aan Octopath Traveler..
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
@Martijn19 : als Isaac je ding is, is Gungeon dat misschien ook. Slay the Spire verwacht ik deze of volgende maand een Switch release voor. Darkest Dungeons is zeker goed maar imo niet iets dat je even 15-30 minuten speelt.
Als je van FTL houdt, check dan ook Into The Breach. Topgame van dezelfde developers :-) Wel eerder een roguelite dan een roguelike. Heel speelbaar in korte pauzes.
In de lijst van niet gespeeld:
Crypt of the Necrodancer kan je proberen wanneer deze nog eens in korting staat. Kijk verder naar bvb Immortal Redneck, Moonlighter en Tumbleseed, die ook allemaal rogue-elementen hebben (en geen platformers zijn)
Als je van FTL houdt, check dan ook Into The Breach. Topgame van dezelfde developers :-) Wel eerder een roguelite dan een roguelike. Heel speelbaar in korte pauzes.
Crypt of the Necrodancer kan je proberen wanneer deze nog eens in korting staat. Kijk verder naar bvb Immortal Redneck, Moonlighter en Tumbleseed, die ook allemaal rogue-elementen hebben (en geen platformers zijn)
Dankje voor de feedback!Hexxagon schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 05:19:
Enter the Gungeon is best wel een die hard shooter, niet echt een spel om lekker naar achteren te leunen niet niet te concentreren. Hand of fate is wel OK. Darkest Dungeon is een goede indie. Redelijk hardcore RPG. Turn-based en lastig. Maar rewarding als je haalt. Als je 15 min kan spelen, zou ik het niet kunnen aanbevelen en dan is je enige optie eigenlijk alleen Gungeon.
Je hebt gelijk. Hoefde ook eigenlijk niet perse een roguelike to zijn, maar wel iets wat je voor "even" kunt spelen. En dat kan in principe wel met die 3 games.Magic schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:02:
[...]
De 3 platformers die je noemt zijn geen Roguelikes maar metroidvania's.
Als je in het geheel niet van platformers houd dan zou ik alleen Moonlighter nog aanraden. Mocht je een echte roguelike platformer toch een kans willen geven dan kan ik ook Rogue Legacy nog aanraden.
Het is al een tijdje stil met Slay the Spire updates, dus ik ga er van uit dat ze hard aan de Switch versie werkenJackAvery schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:29:
@Martijn19 : als Isaac je ding is, is Gungeon dat misschien ook. Slay the Spire verwacht ik deze of volgende maand een Switch release voor. Darkest Dungeons is zeker goed maar imo niet iets dat je even 15-30 minuten speelt.
Ik zal de rest van de games ook eens bekijken! Thanks
Enter the Gungeon!!Martijn19 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 02:28:
Wat een top spel is dat, de moeilijkheidsgraad is redelijk hoog veel bullets en enemy's tegelijkertijd maar man wat een kwaliteit.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Dit topic is gesloten.