Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.848 views

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:28

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Yes je kan ook weer tegen wilde pokemon vechten in sword en shield :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:30
lightdestroyer schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:12:
[...]

Ik zie niets mis met een Os :*)
Een konijn zou ik veel meer als electriciteit zien (teveel duracell reclames gezien wellicht).
Zijn er al. Je hebt Plusle en Minun

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• leonard_nl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-02 19:31
Vandaag een Switch (Grey) gekocht met twee games:
- Super Mario Oddyssey
- Super Smash Bros. Ultimate

Ben erg benieuwd.

• Zerora
Poll tijd! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/z3rTOjszhl2ygkfeTGH61TjG/full.png

Poll: Voor welke nieuwe Pokemon game ga jij?
Pokémon Sword
Pokémon Shield
Beide
Géén
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=401588&layout=1&sort=org

[ Voor 26% gewijzigd door Zerora op 27-02-2019 19:08 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:17

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Zerora schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 18:57:

Pokémon Sword
Pokémon Shield
Beide
Géén
Tussenstand:
[Afbeelding]
Shield want het spel is rood :$

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:22
Touchdomex schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 19:03:
[...]

Shield want het spel is rood :$
Volgens die logica moet ik Sword kopen, ook X over Y gekocht destijds :p Geen idee hier. Starters vind ik de grass en water voorlopig de interessantste, maar eerst final evolutions maar eens zien...

Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/gamingph.com/wp-content/uploads/2019/02/pokemon-new-grookey-scorbunny-sobble.jpg?w=950&ssl=1

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:17

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

JackAvery schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 19:33:
[...]

Volgens die logica moet ik Sword kopen, ook X over Y gekocht destijds :p Geen idee hier. Starters vind ik de grass en water voorlopig de interessantste, maar eerst final evolutions maar eens zien...

[Afbeelding]
Ja daarom heb ik ook Sun en Y gekocht :$

Oh en destijds Pokemon Red :$

Mede daardoor denk ik ook voor Scorbunny hier :+

[ Voor 4% gewijzigd door Touchdomex op 27-02-2019 19:36 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• JackAvery
Touchdomex schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 19:36:
[...]

Ja daarom heb ik ook Sun en Y gekocht :$

Oh en destijds Pokemon Red :$

Mede daardoor denk ik ook voor Scorbunny hier :+
Pokemon Red (ik moest en zou Arcanine hebben) maar wel Blastoise ...

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-11 14:07

KoensSocialL

Mezelf.

Pokémon Sword
Pokémon Shield
Beide
Géén
Tussenstand:

Is er een optie 'ik weet het nog niet'?

K.W.

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D0br4R2UwAA0D_J.jpg:large

Iemand had deze link gevonden, wel sprekend.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:36
Prulleman schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 14:50:
ik heb bij tetris 99 ook inderdaad instant drops met de pro controller.. echt super irritant, speel nu maar gewoon met de joy-cons..

[...]

kan je hier meer over vertellen (of een linkje posten)? Ik neem aan dat je de d-pad up niet geheel blokeerd/afplakt, dan kan je beter de instant drop uitzetten in de settings van tetris :D

/never mind:
https://kotaku.com/how-to...roller-s-d-pad-1827325012
Even mezelf quoten voor wat context.. net gekeken in het controller test menu hoe vaak ik daar een verkeerde button press zie.. in eerste instantie eigenlijk 0... Gek want bij Tetris ging het best vaak mis, meestal in het heetst van de strijd.... Hmmm even wat harder drukken dan en ja hoor, bijna elke harde druk naar link of rechts zit er ook een up bij... Toch maar wat gaan afplakken dan...

Strava

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
JK schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:36:
Ben denk ik van voor de Pokemon-generatie (1981), ik kan er niet warm van worden. Scheelt me wel veel tijd (en geld). :+ Als het de Switch een extra verkoopboost kan geven, is dat alleen maar goed!

Vanmiddag South Park The Fractured but Whole binnen gekregen voor de Switch. Ik moest 'm nog spelen. Deel 1 op de PC uitgespeeld en hoewel de PS4 versie van FbW wat goedkoper is, wilde ik 'm specifiek voor de Switch hebben. Daarmee kan ik tenminste portable gaan. ;)
Geeft niets jongeman, het kan nog komen...ben een kleine 5 jaar ouder en ooit pokemon red gekocht ondanks de licentie omdat de reviews vrijwel allemaal zeer positief waren. Heb me er ook goed mee vermaakt.

Jaartje of 5-7 later ofzo pearl...was ook leuk maar meer van hetzelfde (wat ook aan mezelf lag omdat ik niet online ging iguess) ik heb nu dus ook voor geen gekozen in de poll. Maar als je nog nooit een pm game gespeeld hebt en je houdt ook maar een klein beetje van rpg, dan zou ik je willen adviseren om er goed over na te denken :)

10 second ninja DONE

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12:11

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Ik zit stiekem nog steeds te hopen dat er ooit een pokemon D/P/PT remake/remaster komt.

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
Militia Pilot schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:06:
Ik zit stiekem nog steeds te hopen dat er ooit een pokemon D/P/PT remake/remaster komt.
Waarschijnlijk eind 2020 als GameFreak er een volgorde in houd...

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-11 11:10

Renate1970

Lef is Leven

Veel plezier ermee
leonard_nl schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 18:32:
Vandaag een Switch (Grey) gekocht met twee games:
- Super Mario Oddyssey
- Super Smash Bros. Ultimate

Ben erg benieuwd.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

• JackAvery
Resident Evil prijzen in Europa zijn nu bekend: €/$/£ 29.99 per game. Dit is 10 euro meer dan op de Playstation en Xbox stores...

Mario Tennis Ace spelers krijgen volgende maand Pauline als nieuw speelbaar karakter wanneer je in een online toernooi meedoet. Vanaf april is Pauline voor iedereen beschikbaar. Kamek en Dry Bones worden in april en mei toegevoegd. Trailer:

Fans van Shmups, check Devil Engine. Lees er veel goede dingen over! Review en trailer:

En internet staat nu vol met Pokémon Sword/Shield fanart, fantastisch :D Veel starters maar ook een hoop memes van een met een Schots accent sprekende female main char.

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-11 21:57

Sméagol

Master of Mayhem

JackAvery schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 19:12:
Resident Evil prijzen in Europa zijn nu bekend: €/$/£ 29.99 per game. Dit is 10 euro meer dan op de Playstation en Xbox stores...
Achterlijk, maar wacht een maandje voor de eerste sale, en een paar maanden voor 50% korting.
maar ook een hoop memes van een met een Schots accent sprekende female main char.

Make lovecraft not warcraft.

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-11 13:35

Pokémon Sword
Pokémon Shield
Beide
Géén
Tussenstand:

Ik wacht rustig op een remastered 3e versie die alles compleet heeft.

• sassymousasi
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
Zijn er nog goede games uitgekomen de afgelopen paar maanden? Heb weer even wat tijd vrij met de Switch en zoek weer wat goede games die ik kan spelen zowel in mijn eentje als met mijn vrienden. Heb inmiddels ook 4 losse joycons dus kan eindelijk 4 player games gaan spelen.

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-11 13:28
sassymousasi schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 18:06:
Zijn er nog goede games uitgekomen de afgelopen paar maanden? Heb weer even wat tijd vrij met de Switch en zoek weer wat goede games die ik kan spelen zowel in mijn eentje als met mijn vrienden. Heb inmiddels ook 4 losse joycons dus kan eindelijk 4 player games gaan spelen.
Mario party denk ik

psn: taker-mart

• Sagat
  • Nu online
Voor mulriplayer games; https://www.co-optimus.com/system/28/nintendo-switch.html

Verder in het algemeen...wat voor genres vind je leuk. Wat heb je al. Wat daarvan vind je leuk of juist tegenvallen? En niet onbelangrijk....indies/retro leuk dat het er is of lelijke verspilling van pixels?
nb: ik hou zelf van leuke games, dus ongeacht leeftijd en gfx maar ik snap gewoon dat dit niet voor iedereen zo is.

[ Voor 15% gewijzigd door Sagat op 03-03-2019 07:13 ]

10 second ninja DONE

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:43

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Sagat
  • Nu online
Via mijn eigen link uit mijn voorgaande post kwam ik neurovoider tegen! Lijkt me stiekem best wel interresant indanks dat ik het dan voornamelijk solo zal spelen. Heeft iemand deze game en wat vind je ervan?

Moet zeggen dat ik 13 euro ‘op paper’ dan wel weer prijzig vind, ondanks dat als het je hookt je er wsl vele 10tallen uren aan kan spenderen.

10 second ninja DONE

• sassymousasi
Sagat schreef op zondag 3 maart 2019 @ 06:56:
[...]

Voor mulriplayer games; https://www.co-optimus.com/system/28/nintendo-switch.html

Verder in het algemeen...wat voor genres vind je leuk. Wat heb je al. Wat daarvan vind je leuk of juist tegenvallen? En niet onbelangrijk....indies/retro leuk dat het er is of lelijke verspilling van pixels?
nb: ik hou zelf van leuke games, dus ongeacht leeftijd en gfx maar ik snap gewoon dat dit niet voor iedereen zo is.
Thanks, ga het checken.

Eigenlijk alles wel, behalve RPG's die vind ik over het algemeen niets. Ik heb vrijwel alle goede games al. Als de game goed is wil ik hem spelen. Indie of niet.

• leonard_nl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-02 19:31
Ondertussen al bijna 100 manen in Super Mario Odyssey. Lang geleden dat ik me zo vermaakt heb met een game.

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:24
sassymousasi schreef op zondag 3 maart 2019 @ 14:42:
[...]

Thanks, ga het checken.

Eigenlijk alles wel, behalve RPG's die vind ik over het algemeen niets. Ik heb vrijwel alle goede games al. Als de game goed is wil ik hem spelen. Indie of niet.
Dan ben je toch compleet? Of wil je dat we je slechte games gaan aanraden?

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:04
Smash Bros.! Behoeft geen uitleg denk ik.

Niet nieuw maar niet veel aandacht gekregen:
- Full Metal Fury, pixel indie game. Erg leuk, sowel solo als samen te spelen met z'n vieren maximaal. Heb er veel uren met vrienden in zitten.
- Towerfall, pixel indie game, hectisch spel om (korte) potjes tegen elkaar te spelen. Maximaal met z'n zessen.

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Vandaag The Lego Movie 2 game aangeschaft, maar moet wel zeggen dat die game qua engine zwaar tegenvalt. Ik weet niet of dit die van Lego Worlds is (lijkt er wel op), maar de draw distance is belabberd. Dit draait bij lange na niet zo goed als bijvoorbeeld Lego Undercover of Marvel superheroes 2. De feeling is ook compleet anders in vergelijking met de eerst Lego movie game. Aangezien de game ook een stuk later dan de film is uitgekomen, denk ik dat dit een beetje een "rush job" is geweest. Heb al een keer een vastloper gehad en moest het spel helemaal opnieuw beginnen nadat een bepaalde actie niet getriggerd werd. Als je in het verleden veel Lego games gespeeld hebt, dan is deze nieuwe game wel een beetje een teleurstelling.

• Tri Force
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-09 08:19
Pokémon Sword & Shield poll: ik ga voor beiden maar eerst Sword nieuwkoop en Shield later eens tweedehands of in de aanbieding :)

Geen idee of er al eerder een discussie over was maar wat wordt er over de Geruchten gedacht dat Nintendo met een uitgebreider en duurder Online abonnement komt en dat MS mogelijk een aangepaste Live gold + Gamepass op de Switch levert ?

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:25
Walkman schreef op zondag 3 maart 2019 @ 18:02:
Vandaag The Lego Movie 2 game aangeschaft, maar moet wel zeggen dat die game qua engine zwaar tegenvalt. Ik weet niet of dit die van Lego Worlds is (lijkt er wel op), maar de draw distance is belabberd. Dit draait bij lange na niet zo goed als bijvoorbeeld Lego Undercover of Marvel superheroes 2. De feeling is ook compleet anders in vergelijking met de eerst Lego movie game. Aangezien de game ook een stuk later dan de film is uitgekomen, denk ik dat dit een beetje een "rush job" is geweest. Heb al een keer een vastloper gehad en moest het spel helemaal opnieuw beginnen nadat een bepaalde actie niet getriggerd werd. Als je in het verleden veel Lego games gespeeld hebt, dan is deze nieuwe game wel een beetje een teleurstelling.
Helemaal mee eens! Ik heb 'm dan op de PS4, maar ook hier loopt hij zeer slecht met een belabberde draw-distance en pop-ins.
Daarnaast ben ik ook niet heel enthousiast van het verhaal en speelstijl in dit spel. Meer een RPG stijl met missies dan de gewoonlijke levels met daarbuiten freeroaming.

PSN: Redrafted

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-11 22:55

JK

leonard_nl schreef op zondag 3 maart 2019 @ 15:35:
Ondertussen al bijna 100 manen in Super Mario Odyssey. Lang geleden dat ik me zo vermaakt heb met een game.
Die manen gaan zo snel. Het spel is vrij eenvoudig, maar zeer vermakelijk. Ik hoef helemaal geen lastige games, ik wil gamen om te relaxen en Mario doet precies dat. Ik ben denk ik nog niet zo ver als jij, want ik zit pas op iets van 60 manen. Wel speel ik 'm liever op de TV dan handheld, omdat ik dan meer kan zien dan op het kleine schermpje. :+

Ik hoop dat er op de Switch nog een andere 3D Mario zal verschijnen in de toekomst.
Ik zit er nog aan te denken om Super Mario Bros U Deluxe aan te schaffen, maar op mijn 3DS heb ik bijv. New Super Mario Bros 2 (en op de DS voorheen deel 1) en vraag mij af of die redelijk gelijk zijn aan elkaar. Want dan heeft het weinig nut 'm aan te schaffen, tenzij deze voor weinig in de winkel te vinden is. Maar het blijft Nintendo, dus zeer kleine kans.

• JackAvery
GameXplain is 'full crazy' gegaan over de aankondigingstrailer van Mario Maker 2: ze hebben een speculatieve analyse van 1,5 uur gemaakt:

Ook over de Pokemon Sword & Shield aankondiging hebben ze een analyse gemaakt: een video van meer dan een half uur over de trailer en dan nog eens een kwartier speculatie over de Galar-regio. Entertaining :p
Sagat schreef op zondag 3 maart 2019 @ 10:30:
Via mijn eigen link uit mijn voorgaande post kwam ik neurovoider tegen! Lijkt me stiekem best wel interresant indanks dat ik het dan voornamelijk solo zal spelen. Heeft iemand deze game en wat vind je ervan?

Moet zeggen dat ik 13 euro ‘op paper’ dan wel weer prijzig vind, ondanks dat als het je hookt je er wsl vele 10tallen uren aan kan spenderen.
Ziet er leuk uit! maar doet me er vooral aan denken dat ik Enter the Gungeon nog niet heb.
JK schreef op maandag 4 maart 2019 @ 08:24:
[...]
Ik zit er nog aan te denken om Super Mario Bros U Deluxe aan te schaffen, maar op mijn 3DS heb ik bijv. New Super Mario Bros 2 (en op de DS voorheen deel 1) en vraag mij af of die redelijk gelijk zijn aan elkaar.
Wat bedoel je met "redelijk gelijk zijn"? Natuurlijk is de stijl gelijkaardig (De WiiU/Switch versie is het 4de spel in de reeks), maar de levels zijn nieuw, en men focust in elke game op een paar andere gameplay elementen. NSMB2 had die focus op coins. NSMBUD lijkt eerder op de Wii versie (multiplayer) en bevat een aantal nieuwe/aangepaste power-ups (bvb. het flying squirrel suit).

• JK

JK

JackAvery schreef op maandag 4 maart 2019 @ 10:01:
Wat bedoel je met "redelijk gelijk zijn"? Natuurlijk is de stijl gelijkaardig (De WiiU/Switch versie is het 4de spel in de reeks), maar de levels zijn nieuw, en men focust in elke game op een paar andere gameplay elementen. NSMB2 had die focus op coins. NSMBUD lijkt eerder op de Wii versie (multiplayer) en bevat een aantal nieuwe/aangepaste power-ups (bvb. het flying squirrel suit).
Ik bedoel meer of de levels gelijk zouden zijn. Gameplay zal weinig veranderen en dat hoeft ook niet.
Maar goed om te lezen dat het dus niet gelijk is aan een DS / 3DS New Super Mario Bros.

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-11 19:13
JehannesWeggen schreef op zondag 3 maart 2019 @ 18:12:
Pokémon Sword & Shield poll: ik ga voor beiden maar eerst Sword nieuwkoop en Shield later eens tweedehands of in de aanbieding :)

Geen idee of er al eerder een discussie over was maar wat wordt er over de Geruchten gedacht dat Nintendo met een uitgebreider en duurder Online abonnement komt en dat MS mogelijk een aangepaste Live gold + Gamepass op de Switch levert ?
Zijn beiden nog geruchten waarvan je niet weet of ze gaan komen en wat ze gaan inhouden. Je kunt er veel over discussiëren wat je er mogelijk in zou willen zien en wat deze stap voor MS (en Nintendo) zou betekenen. Het blijft echter maar de vraag of beiden gaan gebeuren of niet.

Kijk ik naar mijzelf dan zou ik best een paar euro per maand willen uitgeven om een SNES/N64 of zelfs Gamecube library te krijgen zoals ze dat nu voor de NES doen. NES is voor mij persoonlijk de minst interessante Nintendo retro console en ik zie dat ook terug in mijn gebruik. Ik heb een paar keer Mario 1 en 3 gedaan maar voor de rest kan het mij gewoon niet boeien.

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik ben benieuwd naar jullie mening. Heb op dit moment setje joycons en een pro controller. Uiteraard te weinig om met z'n vieren te gamen.

Nu is de optie: 3x pro controller, 1 x joycon (want die heb ik al). Of 2 x pro controller met 2 x joycon. Voordeel: je kan ook met zn vieren joycon only games spelen (mario party, ken er daarbuiten geen ander). Nadeel: 80% van de games speel je ook met de pro controller en die is voor langere sessie toch fijner.

Iemand die ook voor deze keuze stond?

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 12:47
In beide gevallen ben jij degene met een pro controller dus wat dat betreft maakt het niet zoveel uit. Ik zou voor de Joy cons gaan omdat je dan flexibeler bent. Voor lange single player sessies heb ik de pro.

• sassymousasi
Flamesz schreef op zondag 3 maart 2019 @ 15:41:
[...]

Dan ben je toch compleet? Of wil je dat we je slechte games gaan aanraden?
Nee ik bedoel meer ik heb het vanaf januari ongeveer niet meer gecheckt, alles wat daarvoor is uitgekomen heb ik nu wel meegepakt. Daarom de laatste paar maanden, dat zijn er over het algemeen 2.
Terpstars schreef op zondag 3 maart 2019 @ 16:25:
[...]

Smash Bros.! Behoeft geen uitleg denk ik.

Niet nieuw maar niet veel aandacht gekregen:
- Full Metal Fury, pixel indie game. Erg leuk, sowel solo als samen te spelen met z'n vieren maximaal. Heb er veel uren met vrienden in zitten.
- Towerfall, pixel indie game, hectisch spel om (korte) potjes tegen elkaar te spelen. Maximaal met z'n zessen.
Thanks, beide nog niet in mijn collectie. Towerfall ziet er leuk uit!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
Gebruiken jullie ook andere stores om digital games te kopen? Begreep dat gold edition van Mario + Rabbids nu voor 26 dollar te koop is in de USA Store. Deze is nog 36 euro in de EU store.

• JackAvery
Ronwiel schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:04:
Ik ben benieuwd naar jullie mening. Heb op dit moment setje joycons en een pro controller. Uiteraard te weinig om met z'n vieren te gamen.

Nu is de optie: 3x pro controller, 1 x joycon (want die heb ik al). Of 2 x pro controller met 2 x joycon. Voordeel: je kan ook met zn vieren joycon only games spelen (mario party, ken er daarbuiten geen ander). Nadeel: 80% van de games speel je ook met de pro controller en die is voor langere sessie toch fijner.

Ik ben zelf voor de flexibilere oplossing gegaan met een tweede set joycons. 4 player multiplayer komt niet zo vaak voor in vergelijking met de prijs van een extra controller aanschaffen. Als jullie veel lokaal samen spelen en het gaat om games waarbij een pro controller echt een bonus is, is het misschien al redelijker om voor meerdere pro controllers tegaan.

Note dat ik wel een gamecube adapter heb om mijn oude controllers aan te sluiten voor bvb Smash :-)

Mijn eindstand was dus 1 pro controller, 2 sets joycons en de gamecube adapter. Zo kom ik bij Smash tot maximaal 8 spelers, en bij andere games is 4 player altijd mogelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 04-03-2019 14:04 ]

• Sagat
  • Nu online
JackAvery schreef op maandag 4 maart 2019 @ 10:01:
[...]
Ziet er leuk uit! maar doet me er vooral aan denken dat ik Enter the Gungeon nog niet heb.
[...]
EtG heb ik al wel :X (uiteraard bar weinig nog maar gespeeld) Neurovoider deed mij daar ook aan denken, maar ik verwacht wel dat neurovoider iets meer rpg en build opties heeft......ik zag wel dat de pc versie voor 30cent al te krijgen was......al hoewel dat zo shady klinkt dat je hem dan net zo goed helemaal niet hoeft te betalen. Heb de gamewel in mijn steam wish list gezet, dus grote kan dat ik hem dan een keertje met een sale hale of als ie in een leuke bundel zit......

10 second ninja DONE

• Prulleman
Ik ben begonnen met 2 sets Joy Con, en pas na een hele tijd een Pro erbij genomen, en achteraf spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan.. Ik weet niet of ik een set joy con zou willen opgeven, want soms is met 4 ook leuk, dus als het de keuze is set joy con + pro of 2x joy con, dan zou ik toch voor 2x joy gaan, maar mocht je twijfelen om de pro erbij te nemen twijfel niet te lang, hij speelt echt heel fijn! (zeker met bv zelda).

Ik kwam er (zoals eerder gemeld hier) wel achter dat met bv tetris 99 er vrij vaak een verkeerde button press van de D-pad wordt geregistreerd (met name naar boven als je naar rechts drukt). Genoeg over te vinden, maar hier is wat ik heb gezien: als je zacht drukt gaat het goed, als je harder drukt gaat het vaker mis, als je echt doordrukt, kan je eigenlijk altijd een dubbele (rechts+up) triggeren. Bij Tetris 99 is dit een instant drop, waardoor dit dus behoorlijk vervelend is...
De youtube video voor het deels afplakken is goed te volgens, en met een kleine kruiskop ben je al klaar.
Na het afplakken kan ik zo hard drukken als ik wil, er vind geen dubbele registratie meer plaats,de minimale druk voor een enkele rechts is denk ik iets hoger, maar heb nog geen missers gehad in de praktijk. Het is ook mogelijk om wat te finetunen met de posititie van de tape, alleen dat is elke keer wel wat schroefwerk... maar het is zeker voor iedereen optimaal te krijgen.

Strava

• Vliegenier04
  • Registratie: December 2016
  • Niet online

Vliegenier04

Maakt kapot wat al kapot is...

Ik wil misschien een Switch kopen, alleen vraag me af of er ook Tower Defence voor beschikbaar is. Ben helemaal verslaafd daaraan ;)

Ik ben geen bedrijf of handelaar, ik ben slechts een gezonde hobbyist met teveel spullen. Daarom wordt er ook geen terugname of garantie gegeven vanuit mijn kant en is verzenden op eigen risico.

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01:27

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Vliegenier04 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 12:36:
Ik wil misschien een Switch kopen, alleen vraag me af of er ook Tower Defence voor beschikbaar is. Ben helemaal verslaafd daaraan ;)
Afgelopen vrijdag heb ik Defense Grid 2 uitgespeeld, maar als je even Google dan vind je er nog een paar. Ik hoop wel dat je de Switch voor meer koopt dan alleen Tower Defense, genoeg andere games om verslaafd aan te raken :+

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:15
Ik ga zeker een Switch aanschaffen maar ik wacht op de Super Mario Maker 2 bundle
(ik verwacht wel dat die komt namelijk)

games die ik wil:
Super Mario Maker 2 (duh)
Mario Oddysee
Mario Kart

nothing stops this train

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-11 23:47
JK schreef op maandag 4 maart 2019 @ 08:24:
[...]

Die manen gaan zo snel. Het spel is vrij eenvoudig, maar zeer vermakelijk. Ik hoef helemaal geen lastige games, ik wil gamen om te relaxen en Mario doet precies dat. Ik ben denk ik nog niet zo ver als jij, want ik zit pas op iets van 60 manen. Wel speel ik 'm liever op de TV dan handheld, omdat ik dan meer kan zien dan op het kleine schermpje. :+
Bij de 500 manen krijg je nog wel een aardige uitdaging. Enige deel dat me echt moeite kostte.

• taker1987
ik ga ook de switch kopen maar ik heb even een vraag wat betreft de controllers ...

ik wil bijvoorbeeld spellen spelen als mario kart en odyssey , welke controller raden jullie aan ? want ik zie de pro controller maar ook nog wat goedkopere altneratieven , soort gamecube controller of een pro look a like controller, maar werken deze net zo goed en ondersteunen ze alle games, of raden jullie dan toch de pro controller aan ? denk dat tijdens mario kart de kleine joyconn nogal kramp gevoellig gaat zijn op de lange duur ?

https://www.mediamarkt.nl...t=&view=PRODUCTLIST&page=

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-11 17:09
taker1987 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:19:
ik ga ook de switch kopen maar ik heb even een vraag wat betreft de controllers ...

ik wil bijvoorbeeld spellen spelen als mario kart en odyssey , welke controller raden jullie aan ? want ik zie de pro controller maar ook nog wat goedkopere altneratieven , soort gamecube controller of een pro look a like controller, maar werken deze net zo goed en ondersteunen ze alle games, of raden jullie dan toch de pro controller aan ? denk dat tijdens mario kart de kleine joyconn nogal kramp gevoellig gaat zijn op de lange duur ?

Uit ervaring kan ik je zeggen dat mijn voorkeur in (bijna) alle gevallen uit gaat naar de Pro-controller. Joy-cons zijn in de bijgeleverde grip wel prima, maar de Pro-controller is gewoon chill om mee te gamen op de bank en houdt het beste vast.

Je kunt Mario Kart spelen met één losse Joy-Con, met twee in de Switch of in de meegeleverde grip, of met de Pro-controller dus. Één losse Joy-Con speelt voor mijn gevoel voor geen meter. Dus wil je op de bank met z’n tweeën spelen, dan zou ik zeker de controller erbij halen.

Ik kan niet spreken voor third-party controllers.

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-11 21:55
Ronwiel schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:04:

Ik ben eerst voor 2 setjes Joy Cons gegaan en ik had een pro controller voor SP games. Maar je hoort soms al snel klachten over het vasthouden van een enkele joy con bij MK. Dat kan soms gaan verkrampen. Dus ik heb een paar weken geleden een bedraade Pro controller gekocht voor 35 euro. En dat speelt toch veel fijner, iedereen heeft nu een 'normal sized' controller in zijn hand voor MK en ik kan ook gewoon Mario Party spelen met 4 man.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je kan de joy-cons ook gewoon samen in een grip (die meegeleverd wordt) stoppen en ze zo gebruiken als een enkele controller. Daar krijg je niet echt kramp van, al is het niet de meest ideale manier van spelen. Wat ook erg prettig speelt is de twee joy-cons los houden en er eentje in elke hand nemen.

Een pro controller is zeker fijn maar ik zou eerst kijken of je vindt dat je hem nodig hebt of niet. Koop hem in elk geval niet specifiek voor games die je met het D-pad wil spelen, want het D-pad op de pro controller is niet heel goed en voor veel mensen zelfs onbruikbaar slecht.

Wat betreft third party controllers: die missen vrijwel altijd features en zijn ook altijd lastiger om te pairen. Wel zijn ze altijd stukken goedkoper, dus dat is een afweging die je zelf moet maken.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-11 19:02

Onze meest gespeelde game (by far) is Mario Kart Deluxe. Ik speel zelf met een Wii U pro controller (dongeltje voor 15 euro gekocht), dit werkt uitstekend. Mijn vriendin vind de Joy Cons veel fijner en speelt lekker met haar armen naast haar zij. Een stukje voorkeur dus. Wellicht heb je al ervaring met bepaalde controllers? Als je bijv. een Xbox / PS4 controller prima vond, verwacht ik dat je de Pro controller ook fijn gaat vinden (deze lijkt imo nog iets meer op een Xbox dan PS4 controller). Ik denk dat een alternatieve controller ook prima gaat werken. Let hierbij wel even op of je een draadloze wilt of niet, want veel alternatieve opties zijn bedraad. Succes!

• JK

JK

BarôZZa schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:16:
[...]

Bij de 500 manen krijg je nog wel een aardige uitdaging. Enige deel dat me echt moeite kostte.
500? Oh, dan heb ik nog wel even te gaan. :9

Wat betreft die look-a-like Gamecube controllers; die zijn van Hori en zijn bedraad en hebben geen trilfunctie.
Ook geen ervaring mee, wel naar gekeken. Ik moet nog even die oplossing bekijken voor de Pro-controller met dat plakkertje. Maar ik heb ook nog geen Online abo, dus geen haast.

• Prulleman
JK schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:56:
[...]

500? Oh, dan heb ik nog wel even te gaan. :9

Wat betreft die look-a-like Gamecube controllers; die zijn van Hori en zijn bedraad en hebben geen trilfunctie.
Ook geen ervaring mee, wel naar gekeken. Ik moet nog even die oplossing bekijken voor de Pro-controller met dat plakkertje. Maar ik heb ook nog geen Online abo, dus geen haast.
Kost je ongeveer 10 minuutjes, meest lastige (risicovol) is het loshalen en terugzetten van een ribboncable (waarbij je een flapje/klepje omhoog moet klikken om de kabel los te maken). Als je weleens een telefoonscherm hebt vervangen, dan is dit een eitje, alles is een stukje groter en robuuster.

Strava

• taker1987
Bedankt voor alle tips , denk dat het dan toch een pro controller word

• JK

JK

Prulleman schreef op maandag 4 maart 2019 @ 15:07:
[...]

Kost je ongeveer 10 minuutjes, meest lastige (risicovol) is het loshalen en terugzetten van een ribboncable (waarbij je een flapje/klepje omhoog moet klikken om de kabel los te maken). Als je weleens een telefoonscherm hebt vervangen, dan is dit een eitje, alles is een stukje groter en robuuster.
Telefoonscherm nooit vervangen. Wel heel wat laptops gerepareerd in het verleden en ooit nog eens een accu van een Samsung tablet vervangen. En wel eens een accu van een PS3-controller. Dus het zal vast niet ingewikkeld zijn. :) Maar wel een beetje triest dat dit moet voor een product van Nintendo.

• JackAvery
JK schreef op maandag 4 maart 2019 @ 15:22:
[...]
Maar wel een beetje triest dat dit moet voor een product van Nintendo.
Alledrie de consolebouwers hebben hun heikele punten gehad met hun controllers. Zoek maar eens op problemen met de Xbox Elite controller, PS4 Dual Shock stick drift of thumbsticks die enorm snel verslijten. Helaas heeft Nintendo bij de Switch op dat vlak meer steken laten vallen dan hun gewoonte is. Gelukkig zijn het bijna allemaal problemen die we zelf kunnen fixen. Laat vooral niet na om je beklag te doen bij Nintendo als het je stoort.

Zelf heb ik mijn pro controller niet aangepast, voornamelijk omdat ik bijna geen games speel waarbij de dpad cruciaal is, en dus bijna nooit last ervan heb. Wat ik veel erger vind dan een matige dpad, is bvb de connectieproblemen bij sommige joycons. Gelukkig heeft N dat wel aangepakt.

Nog een paar kleine nieuwtjes:
- de Daemon X Machina demo wordt vanaf 11 maart uit de eShop verwijderd. Nu dus downloaden als je deze wilt proberen.
- Digital Foundry heeft technische analyses online gezet van die DXM demo en van Trials Rising op Switch. Trials lijkt technisch niet de beste port maar ik lees toch best veel positieve reacties van Switch-spelers. Tip: je kan de gamecube controller gebruiken, waardoor je toegang krijgt tot een analoge trigger ;)
- Eerste trailer voor Trine 4 - release staat gepland voor deze herfst.

[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 04-03-2019 15:44 ]

• Prulleman
JK schreef op maandag 4 maart 2019 @ 15:22:
[...]

Telefoonscherm nooit vervangen. Wel heel wat laptops gerepareerd in het verleden en ooit nog eens een accu van een Samsung tablet vervangen. En wel eens een accu van een PS3-controller. Dus het zal vast niet ingewikkeld zijn. :) Maar wel een beetje triest dat dit moet voor een product van Nintendo.
dan moet het zeker lukken! en inderdaad slecht dat zoiets door alle QC heen komt.. misschien dat japanners minder hard drukken :D
Maar gelukkig is het een volledig omkeerbaar proces, je hoeft niks af te knippen of te vijlen, bij het open schroeven hoef je zelfs geen zegel te verbreken..

en @JackAvery inderdaad niet de enige steek die ze hebben laten vallen.. ik heb ook al een joycon moeten openmaken omdat de flatcable zo sterk geknikt was dat de lampjes en de L/R buttons niet meer werkten.. ook gewoon een ontwerpt fout. (naast alle connectie issues van de joy con!)

Strava

• taker1987
Prulleman schreef op maandag 4 maart 2019 @ 15:48:
[...]

en @JackAvery inderdaad niet de enige steek die ze hebben laten vallen.. ik heb ook al een joycon moeten openmaken omdat de flatcable zo sterk geknikt was dat de lampjes en de L/R buttons niet meer werkten.. ook gewoon een ontwerpt fout. (naast alle connectie issues van de joy con!)
is dit bij de nieuwere versie,s ook nog zo ?

• Prulleman
taker1987 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 17:00:
[...]

Geen idee... De Joy con zijn alle 4 day 1.. de pro is 2e hands, maar niet zo oud

Strava

• JackAvery
taker1987 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 17:00:
[...]

De linker joycon heeft een ander moederbord gekregen in 2018 (FCC test data hier), hiermee zijn een deel van de connectieproblemen opgelost. Als er toch iets mis is met een van je joycons, beroep je je gewoon op je garantie. Er zijn genoeg joycons die gewoon binnen specificaties werken.

Het probleem van de flatcable dat @Prulleman lijkt me vrij uitzonderlijk (de eerste keer dat ik het hoor alleszins) en ik zou me er geen zorgen over maken. Dat is echt gewoon pech.

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Weer een instant pre-order:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D0suu74WsAIJ0jy.jpg:large

Ik mis een paar Nintendoroids helaas, moet nog een inhaalslag maken, maar Zelda? Nee die ga ik niet missen.

• taker1987
Zojuist de switch gekocht met pro controller en Mario kart

Zit er trouwens een losse oplaad kabel bij ? Om op te laden via normale stekker

• Prulleman
Een USB C / A kabel, kan je aan de dock hangen om op te laden, of aan een willekeurige USB power bron

Strava

• taker1987
Prulleman schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:49:
Een USB C / A kabel, kan je aan de dock hangen om op te laden, of aan een willekeurige USB power bron
Dat is een Samsung oplader ? Of die van de 3ds oplader ?

• Prulleman
Zit erbij. Samsung vanaf de s8 volgens mij

Strava

• taker1987
Welk protectie glas raden jullie aan ? Had er 1 van big ben maar das troep , bubbels en puntjes ofzo die je er niet uit krijgt . Nu ff avondje zonder protectie

En voor de mensen zonder extra joycons , hoe hebben jullie de switch in de Dock geplaatst ? Niet lastig om de switch er dan uit te halen ?

[ Voor 31% gewijzigd door taker1987 op 04-03-2019 22:28 ]

• RayNbow
Nieuwe footage van Transiruby (van de maker van Fairune en Kamiko):

Oorspronkelijke trailer:
taker1987 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 21:48:
En voor de mensen zonder extra joycons , hoe hebben jullie de switch in de Dock geplaatst ? Niet lastig om de switch er dan uit te halen ?
Kwestie van Joy-Cons eraan klikken en dan de Switch uit de dock tillen?

• Arunia
  • Laatst online: 11:52
@taker1987 Ik heb eigenlijk altijd de joy-cons er aan zitten. Dus ook in het dock. Heb er wel extra, maar dat zie ik niet als een verschil.
Als ik hem in dock modus gebruik met een pro controller, dan zitten de cons er ook gewoon nog aan. Maar die blijven uit zolang je ze niet gebruikt. Maar zijn wel lekker opgeladen.

• Prulleman
taker1987 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 21:48:
Welk protectie glas raden jullie aan ? Had er 1 van big ben maar das troep , bubbels en puntjes ofzo die je er niet uit krijgt . Nu ff avondje zonder protectie

zonder Joy con kan je de switch nog steeds prima rocken/undocken. De bovenkant steekt uit en de zijkanten kan je ook nog "grippen"

Strava

• Sagat
  • Nu online
Arunia schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:34:
@taker1987 Ik heb eigenlijk altijd de joy-cons er aan zitten. Dus ook in het dock. Heb er wel extra, maar dat zie ik niet als een verschil.
Als ik hem in dock modus gebruik met een pro controller, dan zitten de cons er ook gewoon nog aan. Maar die blijven uit zolang je ze niet gebruikt. Maar zijn wel lekker opgeladen.
heb je met 2 sets joycons ook een externe joycon lader dan? of let je gewoon even extra op als je weet dat je je 2e set nodig gaat hebben?

10 second ninja DONE

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11 20:45

psychoclown

Back in black

Sagat schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:29:
[...]

heb je met 2 sets joycons ook een externe joycon lader dan? of let je gewoon even extra op als je weet dat je je 2e set nodig gaat hebben?
Ik heb ook twee joy-con sets met een extra joy-con grip die opladen ondersteund maar daarnaast is het een kleine moeite om af en toe even de joy-cons die aan de Switch zelf zitten om te wisselen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:19
[...]

Ik heb gewoon zo'n apparaat:
pricewatch: Nintendo Joy-Con Charging Grip

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:23

Megalodon86

Enzyme X

Ik heb een 2de joycon grip met ingebouwde accu, die laad draadloos je joycons op.

• Prulleman
Megalodon86 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:18:
Ik heb een 2de joycon grip met ingebouwde accu, die laad draadloos je joycons op.
Tot die ook leeg is...

Nee, kleine moeite om ze af en toe aan de switch te hangen.. als je een game avond gepland hebt zorg je dat alles vol is.. ze gaan lang genoeg mee!

Als je regelmatig een paar man over de vloer hebt zou ik een extra laadstation aanschaffen, anders niet

[ Voor 12% gewijzigd door Prulleman op 05-03-2019 12:24 ]

Strava

• taker1987
[...]

Heb eerst gewoon de standaard 1 set joycon en pro controller gehaald , in de doos zat standaard een grip voor de 2 joycons maar zal de joycons alleen gebruiken in Mario party of als ik een spel met 2 man doe.

Ik heb dezelfde screen protector gratis omgeruild bij MM en daar de nieuwe er direct op laten zetten . Goed resultaat 😁

wat ik trouwens wel bijzonder vind... nintendo gaat er vanuit dat je splatoon 2 hebt ? ik heb gister ook direct een 12 maanden online kaartje gekocht en kreeg daarna een mail met een code voor bonus items in splatoon 2 ... die game heb ik niet :+

[ Voor 29% gewijzigd door taker1987 op 05-03-2019 12:34 ]

• JK

JK

JackAvery schreef op maandag 4 maart 2019 @ 15:42:
[...]
Alledrie de consolebouwers hebben hun heikele punten gehad met hun controllers. Zoek maar eens op problemen met de Xbox Elite controller, PS4 Dual Shock stick drift of thumbsticks die enorm snel verslijten. Helaas heeft Nintendo bij de Switch op dat vlak meer steken laten vallen dan hun gewoonte is. Gelukkig zijn het bijna allemaal problemen die we zelf kunnen fixen. Laat vooral niet na om je beklag te doen bij Nintendo als het je stoort.

Zelf heb ik mijn pro controller niet aangepast, voornamelijk omdat ik bijna geen games speel waarbij de dpad cruciaal is, en dus bijna nooit last ervan heb. Wat ik veel erger vind dan een matige dpad, is bvb de connectieproblemen bij sommige joycons. Gelukkig heeft N dat wel aangepakt.
Van de PS4 wist ik niet, geen last van in elk geval. XBOX heb ik niet, hoewel ik moet zeggen dat van mijn wired Xbox 360 controller for Windows, de D-Pad al wel slechter reageert, terwijl deze niet veel is gebruikt.

Dat van die joy-cons wist ik, gelukkig geen last van met mijn Switch. Maar die is dan ook vrij recent denk ik gebouwd.
Prulleman schreef op maandag 4 maart 2019 @ 15:48:
[...]

dan moet het zeker lukken! en inderdaad slecht dat zoiets door alle QC heen komt.. misschien dat japanners minder hard drukken :D
Maar gelukkig is het een volledig omkeerbaar proces, je hoeft niks af te knippen of te vijlen, bij het open schroeven hoef je zelfs geen zegel te verbreken..
Mocht het mij storen, dan schroef ik 'm open. Mooi dat er geen rare fratsen hoeven te worden uitgehaald. :Y)

• Arunia
  • Laatst online: 11:52
@Sagat Tja, ik heb wel die charger grip maar eerlijk gezegd echt nog nooit gebruikt eigenlijk.
Dus voor mij de meest nutteloze aanschaf. Daarnaast gebruiken we de joy-cons niet zo heel veel.
We hebben de standaard neon set, daarnaast de Splatoon 2 set en nu dan de Pokemon Let's Go set.
Daarnaast de standaard zwarte pro en de Splatoon 2 pro controller.
Eigenlijk wissel ik ze af en toe op de Switch, maar veelal is het niet eens nodig. Anders dan laad ik ze op dat moment wel op tijdens het spelen.

• JackAvery
[...]

Ik let gewoon op. Ben zelf niet zo een fan van de joycon grip. Ik speel liever met losse joycons, dus ik ga het geld niet in een charger-grip steken die ik toch niet ga gebruiken.
taker1987 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:30:
[...]

wat ik trouwens wel bijzonder vind... nintendo gaat er vanuit dat je splatoon 2 hebt ? ik heb gister ook direct een 12 maanden online kaartje gekocht en kreeg daarna een mail met een code voor bonus items in splatoon 2 ... die game heb ik niet :+
Misschien is het eerder zo dat Nintendo heel goedkoop je erop wijst dat Splatoon 2 bestaat. Benieuwd of er mensen zijn die het spel ontdekken en kopen dankzij de code. (Natuurlijk is het ook zo dat vooral in Japan veel mensen de online betalen om Splatoon te kunnen spelen)

Trouwens, iemand op ResetERA heeft Labo set 4 "geleaked". Het gerucht gaat dat het een Labo VR Experience/Camera set wordt. Eén voorbeeld ervan hebben we al gezien in de eerste reel van Labo. Details van het gerucht vind je hier, voor de geïnteresseerden, maar een aankondiging zou niet lang meer op zich laten wachten volgens de poster.

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 05-03-2019 13:53 ]

• RayNbow
Nieuwe NES games:

• Yie Ar Kung-Fu (JP)
  • Fire Emblem (JP)
  • StarTropics (NA/EU)
  • Kid Icarus (NA/EU/JP)

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-11 11:04
Tetris 99 heeft een update naar 1.1.0 gekregen ... maar heb nog niet iets bijzonders eraan kunnen ontdekken.

Smite had trouwens ook een update maar dat speel ik niet. Gisteren te lang moeten wachten op een potje en toen maar afgehaakt... ook Rocket League is naar een nieuwe versie gegaan.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

DigitalExcorcist schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:09:
Tetris 99 heeft een update naar 1.1.0 gekregen ... maar heb nog niet iets bijzonders eraan kunnen ontdekken.
Zal met die wedstrijd te maken hebben. Je kan zowaar gold coins winnen als je hoog genoeg eindigt.

• Zerora

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Turok 2 later ook, volgens iemand van Nightdive op discord geloof ik.

• DigitalExorcist
Sméagol schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:36:
[...]

Zal met die wedstrijd te maken hebben. Je kan zowaar gold coins winnen als je hoog genoeg eindigd.
Oh serieus? Heb ik gemist denk ik..? Ben een keer eerste geworden, dat wel.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-11 08:37
DigitalExcorcist schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:39:
[...]

Oh serieus? Heb ik gemist denk ik..? Ben een keer eerste geworden, dat wel.
Die begint ook kennelijk pas over 2 dagen. De top 999 met de meeste nummer 1 plaatsen winnen 999 golden coins.

• DigitalExorcist
Emmavdv schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:10:
[...]

Die begint ook kennelijk pas over 2 dagen. De top 999 met de meeste nummer 1 plaatsen winnen 999 golden coins.
https://www.nintendo.nl/G...%7Cw10#Online_evenementen

Ik krijg 3 minuten geleden het tweetje met deze link te zien inderdaad :)

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-11 09:33

NetAmp

"for indoor use only"

@Prulleman, @taker1987
Prulleman schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:49:
⚠ Let op met aansluiten van een (willekeurige USB-C) voeding op de Nintendo Switch, met name wanneer deze in de dock/houder is geplaatst (en in gebruik is?) !

Ik heb verschillende berichten gelezen (en YouTube video's gezien) over dit onderwerp. Waarbij mensen problemen hadden met 3rd-party docks. De oorzaak hiervan schijnt te zijn: een gebrekkige implementatie van de USB-PD standaard.

In de "handheldstijl" zou het veiliger moeten zijn om een andere USB-C voeding te gebruiken; de Switch draait dan immers niet op 'volle kracht'.

Nintendo Amerika zegt op hun support-page alleen maar:
quote: NOA
The Nintendo Switch console is compatible with the Nintendo Switch AC adapter only (model No. HAC-002).
https://en-americas-suppo...s/detail/a_id/22359/p/897
Uitgebreide informatie over opladers en powerbanks voor de Switch:
https://switchchargers.com/how-it-works/
https://switchchargers.com/safety/

N.B. Binnen dit forum topic heb ik verder niet gezocht, wat er al is gezegd over het opladen. Excuus, als ik in herhaling val :o

• taker1987
NetAmp schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:41:
@Prulleman, @taker1987

[...]

⚠ Let op met aansluiten van een (willekeurige USB-C) voeding op de Nintendo Switch, met name wanneer deze in de dock/houder is geplaatst (en in gebruik is?) !

Ik heb verschillende berichten gelezen (en YouTube video's gezien) over dit onderwerp. Waarbij mensen problemen hadden met 3rd-party docks. De oorzaak hiervan schijnt te zijn: een gebrekkige implementatie van de USB-PD standaard.

In de "handheldstijl" zou het veiliger moeten zijn om een andere USB-C voeding te gebruiken; de Switch draait dan immers niet op 'volle kracht'.

[...]

N.B. Binnen dit forum topic heb ik verder niet gezocht, wat er al is gezegd over het opladen. Excuus, als ik in herhaling val :o
Ik zal zelf als ik op reis ga de switch mee nemen met de bijgeleverde A-C kabel die in de doos zat van de switch waar de Dock normaal op aangesloten zit ... powerbank lijkt me dan niet nodig als ik m niet buiten gebruik , enkel in een vliegtuig met langer dan 3 uur reizen lijkt me een power bank handig , ik speel grotendeels toch momenteel via de tv dan handheld modus ..

Wat doen jullie na t gamen ? Slaapstand of volledig uitzetten ?

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-11 09:33

NetAmp

"for indoor use only"

taker1987 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:47:
[...]
Slaapstand :O En zo staat-ie in de houder.

Onze Switch is nog bijna niet (helemaal) uit geweest ;)

• DigitalExorcist
[...]

Ik zal zelf als ik op reis ga de switch mee nemen met de bijgeleverde A-C kabel die in de doos zat van de switch waar de Dock normaal op aangesloten zit ... powerbank lijkt me dan niet nodig als ik m niet buiten gebruik , enkel in een vliegtuig met langer dan 3 uur reizen lijkt me een power bank handig , ik speel grotendeels toch momenteel via de tv dan handheld modus ..

Slaapstand. Maar sóms heb je dan dat bepaalde games gaan crashen na verloop van tijd (Nights of Azure crashed bijv. als je 2 andere games daarvoor gespeeld hebt, viel me op). Dan is 'hard' uitzetten wel een tip, dat lost die vage crashes dan wel vaak op.

Over crashes gesproken: ik heb die Trials Fusion-demo op de Switch gehad maar die startte na 1x spelen helemáál niet meer. Crashed gelijk en dan kom je weer in het Switch menu terecht. Ook na echt herstarten. Gelijk er weer afgegooid dus. Troep.

• JackAvery

Er is al heel veel over gezegd maar het blijft nodig om te herhalen ;) Third-party opladers moet je heel voorzichtig mee zijn, en hetzelfde geldt voor USB-C kabels "uit de action". Power banks zijn vaak minder problematisch omdat ze meestal beperkt zijn in hoeveel A ze leveren.
[...]
Switch gaat meestal gewoon terug in de dock en blijft in slaapstand. Daar zijn mobiele chips voor gedesigned :-) Als ik m echt weken niet ga gebruiken, zet ik m soms wel uit. Een harde reboot kan af en toe wel nuttig zijn wanneer games last hebben van bvb. memory leaks.

Er is een (Japanse) HD poort aangekondigd van de 3DS RPG The Alliance Alive. Benieuwd of ie ook naar het Westen komt, maar de kans lijkt erg groot volgens het Gematsu artikel in de link.

Coole NES games deze maand trouwens, spijtig dat Fire Emblem nooit gelokaliseerd is tot de DS poort verscheen.

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 06-03-2019 11:02 ]

• Prulleman
@Prulleman, @taker1987

[...]

[...]

ik had het over de lader voor de pro controller.. die kan je vziw gewoon met een A/C usb kabel overal opladen (aan je pc, de switch, het blokje van je telefoon of wat dan ook). De switch (met dock) is inderdaad een ander verhaal, daar zou ik wat voorzichtiger mee omgaan.

en verder heeft ie nog nooit langer dan een paar seconden uit gestaan .. altijd in slaapstand :)

Strava

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11 20:45

psychoclown

Back in black

DigitalExcorcist schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:56:
[...]

Over crashes gesproken: ik heb die Trials Fusion-demo op de Switch gehad maar die startte na 1x spelen helemáál niet meer. Crashed gelijk en dan kom je weer in het Switch menu terecht. Ook na echt herstarten. Gelijk er weer afgegooid dus. Troep.
Dat had ik de eerste keer ook, tweede keer deed die het wel na een reset.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Zerora
De grote man achter Super Smash Bros. zat, terwijl hij doorwerkte aan de game, aan het infuus. Bikkel die gast!

https://www.gamekings.tv/...-super-smash-bros-infuus/

• taker1987
Dock maakt idd krassen 😱 op de achterkant zie je krasjes , en dat na 2 dagen 😱

heb er een screen protector op zitten maar nu lijkt het alsof het dock te strak tegen de switch aanzit met name aan de achterkant ..

zijn best veel krasjes helaas en ook op het switch logo op de achterkant zit een krasje .... vind dit best slecht dat je 300+ euro betaald voor enkel het apparaat en dat het na 2 dagen al beschadigd is .

zit er over na te denken om terug te gaan naar de media markt met de switch en de dock om daar het probleem te laten zien , dat de switch geen ruimte heeft in het dock en daarom dus krast . zonder screen protector had ik meer ruimte .

[ Voor 77% gewijzigd door taker1987 op 07-03-2019 08:07 ]

• RayNbow
Nintendo's partner complained Nintendo won't let them take more money from mobile customers 🤔
CyberAgent officials say Nintendo asked the game maker to adjust the game to avoid excessive spending by users.

“Nintendo is not interested in making a large amount of revenue from a single smartphone game,” one CyberAgent official said. “If we managed the game alone, we would have made a lot more.

Een nieuwe visual novel op komst: Kotodama: The 7 Mysteries of Fujisawa (31 mei).
About

Welcome to Fujisawa Academy—an educational institution where nothing is as it seems and every pupil hides a secret.

Having enrolled as a transfer student, everything feels pleasantly familiar. The pupils are friendly, the staff attentive. All the ingredients for a successful academic career. But you’re not here for a quiet life.

Having made a pact with Mon-chan, a sarcastic demon fox, you wield the power of Kotodama – a means of coercing the truth from those who seek to lie to you.

It’s not a power to be used lightly. Tasked with infiltrating the secretive Fujisawa Academy it soon becomes apparent that uncovering the sinister goings-on behind the seemingly normal façade may give you more than you bargained for…

Key Features
  • Investigate the secrets of Fujisawa Academy across seven chapters of visual novel.
  • Each chapter hides the truth to each of the seven mysteries.
  • Battle key characters using “Kotodama”—the power of words.
  • Interrogation battles see you stripping your target naked—to expose the truth behind the lies!
  • Uncover key words in the game’s investigation phase.
  • Nothing is as it seems! Kotodama intentionally plays on classic tropes and cliches.
  • Repeated playthroughs will yield new facts within the story.
  • Continue to play the fiendish puzzles in Fantasize Mode to perfect your high scores!

[ Voor 61% gewijzigd door RayNbow op 06-03-2019 18:05 ]

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D0_u8FzUwAEV7eP.jpg

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-10 04:47
Welke VN kan jij aanbevelen? Ik speel ook op PC :) Heb nooit VN gespeeld, enige wat ooit dichtbij in de buurt kwam is die walking dead point and click spel. En dat was leuk :+

• RayNbow
Hexxagon schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 05:15:
[...]

Welke VN kan jij aanbevelen? Ik speel ook op PC :) Heb nooit VN gespeeld, enige wat ooit dichtbij in de buurt kwam is die walking dead point and click spel. En dat was leuk :+
Heb zelf geen ervaring met the Walking Dead, maar de vraag is hoeveel interactiviteit je vraagt van een VN. Iets als Planetarian is puur verhaal en 0 interactiviteit. Iets als Phoenix Wright: Ace Attorney (nog niet uit, wel in JP) heeft point-and-click elementen en interactieve elementen gedurende de rechtzaken. (Mocht je een iOS apparaat hebben, de eerste 2 cases van Ace Attorney 1 zijn gratis te spelen).

Gezien je een PC hebt, kun je trouwens Doki Doki Literature Club proberen. Het spel is volledig gratis, maar wees wel gewaarschuwd:
This game is not suitable for children or those who are easily disturbed.

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-10 04:47
RayNbow schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:15:
[...]

Heb zelf geen ervaring met the Walking Dead, maar de vraag is hoeveel interactiviteit je vraagt van een VN. Iets als Planetarian is puur verhaal en 0 interactiviteit. Iets als Phoenix Wright: Ace Attorney (nog niet uit, wel in JP) heeft point-and-click elementen en interactieve elementen gedurende de rechtzaken. (Mocht je een iOS apparaat hebben, de eerste 2 cases van Ace Attorney 1 zijn gratis te spelen).

Gezien je een PC hebt, kun je trouwens Doki Doki Literature Club proberen. Het spel is volledig gratis, maar wees wel gewaarschuwd:

[...]
Thanks, ik heb gehoord van die series. Hopelijk lots of goreee *O*

• RayNbow
Hexxagon schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:28:
[...]

Thanks, ik heb gehoord van die series. Hopelijk lots of goreee *O*
Ik zeg niets. DDLC is een game die je het beste kunt ervaren zonder iets te weten. :p

Pagina: 1 ... 96 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.