[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.140 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Atari wil Rollercoaster Tycoon naar de Nintendo Switch brengen en heeft daarvoor een crowdfunding campaign gestart op https://www.startengine.com/atari-game-partners

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 23-01-2018 22:16 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar een grote uitgever die een game gaat crowdfunden? Klinkt heel erg naar verkapte reclame en proberen extra geld te verdienen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Alle recente Rollercoaster Tycoon versies (op Classic na) zijn echt crap! Support Atari alsjeblieft niet, of ze moeten de Classic versie uit gaan brengen op de Switch...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:56

Major_ton

Shoot!

Vanmiddag de Switch binnengekregen met Mkart 8! Op mijn gemak alles ingesteld, account aangemaakt etc... Prachtig scherm en Mkart ziet er in 1080p 60fps op de TV ook waanzinnig uit en dat nog wel op een 65" OLED knoepert. Hier ga ik echt veel fun aan beleven de komende tijd. Ik kan ook niet wachten om Zelda op het grote scherm te zien (komt donderdag). Sorry PS4 Pro...

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
aDutchCow schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:48:
Ben bang dat ik m’n Switch helaas terug moet sturen :(. Als ik m’n Apple oortjes erin plug gooit de Switch nog steeds het geluid over de interne speakers :(
Heb je het als geprobeerd met andere oortjes of headphones? Want misschien ligt het aan de oortjes.. Anders je Switch uitzetten door een seconde of 8 je uitknop ingedrukt te houden..

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:22
Apple oortjes houden zich niet aan de industrie standaard. (vandaar dat koptelefoons vaak ook een aparte apple versie hebben). Ik zou het zeker ook nog met een andere koptelefoon testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
avec_style schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 07:24:
Apple oortjes houden zich niet aan de industrie standaard. (vandaar dat koptelefoons vaak ook een aparte apple versie hebben). Ik zou het zeker ook nog met een andere koptelefoon testen.
Dat geldt alleen voor een eventuele remote in de kabel van de oortjes. Geluid volgt gewoon de normale standaard.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:03
Lijkt wel de mooie versie van stardew valley. Dit kon best wel eens leuk worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ziet er inderdaad erg netjes uit. Eerst maar eens proberen op de Switch. Lijkt me ook wel een spel voor mijn vrouw eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 22:30:
Sorry maar een grote uitgever die een game gaat crowdfunden? Klinkt heel erg naar verkapte reclame en proberen extra geld te verdienen..
Het is ook niet een standaard crowdfunding, maar een investering (minimum bedrag is dan ook 250 euro). Je krijgt profit shares op het spel met een verhoogde rate tot 1,2x je inzet, en daarna een lagere rate. Wat je er voor terug krijgt is dus (naast hopelijk je geld) ook erg minimaal; je naam ergens, korting op het spel ( :') ) en een Atari artbook bij al een vrij hoog bedrag.

Ik zou het mensen ook erg afraden, want wat Atari met de RCT naam aan het doen is... Ik verwacht niet dat er iets goeds uit komt, en de kans is zeer groot dat je je investering gewoon kwijt bent.

Edit: Oh, en let ook op, gezien het filmpje willen ze waarschijnlijk de MOBILE versie naar de Switch brengen. Als in, degene die platgebrand werd door alle in-apps. Blijf hier ver vandaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Grumpmeister op 24-01-2018 09:15 ]

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Grumpmeister schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:12:
[...]

Het is ook niet een standaard crowdfunding, maar een investering (minimum bedrag is dan ook 250 euro). Je krijgt profit shares op het spel met een verhoogde rate tot 1,2x je inzet, en daarna een lagere rate. Wat je er voor terug krijgt is dus (naast hopelijk je geld) ook erg minimaal; je naam ergens, korting op het spel ( :') ) en een Atari artbook bij al een vrij hoog bedrag.

Ik zou het mensen ook erg afraden, want wat Atari met de RCT naam aan het doen is... Ik verwacht niet dat er iets goeds uit komt, en de kans is zeer groot dat je je investering gewoon kwijt bent.

Edit: Oh, en let ook op, gezien het filmpje willen ze waarschijnlijk de MOBILE versie naar de Switch brengen. Als in, degene die platgebrand werd door alle in-apps. Blijf hier ver vandaan.
Na DLC, Season Passes, Microtransactions en Lootboxes introduceert Atari Macrotransactions! Betaal honderden dollars voor een game die nog niet bestaat. En het maakt niet uit hoeveel je betaald, je krijgt nooit een copy van de game. Je moet minimaal $750 betalen voor een 25% coupon voor de retail versie van de game.

De kleine lettertjes zijn ook interessant.
The percentages are subject to pro rata decreases in the event we raise less than the $2.000.000
Hun doel is echter $1.070.000 en ze vertellen niet hoeveel lager de percentages zijn als ze geen $2.000.000 weten te krijgen. Kan net zo goed 0,0001% zijn.
We might incur Irregular Use of Proceeds that may include but are not limited to the following over $10,000: Vendor payments and salary made to one's self, a friend or relative; Any expense labeled "Administration Expenses" that is not strictly for administrative purposes; Any expense labeled "Travel and Entertainment"; Any expense that is for the purposes of inter-company debt or back payments.
Ik zou hier inderdaad zover mogelijk vandaan blijven :+

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:24

Dhrax

Prog Lord

aDutchCow schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:48:
Ben bang dat ik m’n Switch helaas terug moet sturen :(. Als ik m’n Apple oortjes erin plug gooit de Switch nog steeds het geluid over de interne speakers :(
Apple is eigenwijze zooi ... probeer eens een degelijk (lees: ander) setje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Ik heb 2 games op het oog die mij cool lijken maar ze hebben soortgelijke gameplay. Hierdoor zal ik maar 1 van deze titels kopen. Beide games komen binnen enkele dagen uit. Iemand bekend met deze titels en tips welke ik moet kiezen?

Dandara

Celeste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
plantenbakkie schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:25:
[...]

Heb je het als geprobeerd met andere oortjes of headphones? Want misschien ligt het aan de oortjes.. Anders je Switch uitzetten door een seconde of 8 je uitknop ingedrukt te houden..

Succes :)
Dhrax schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:47:
[...]

Mijn oortjes zijn inderdaad met zo'n remote en microfoontje. Dacht ook eerst dat het daar aan lag. Vervolgens een koptelefoon geprobeerd van Hercules en ook die deed het niet. Verschillende keren opnieuw opgestart en uitgezet en aangezet. Fabrieksinstellingen opnieuw ingesteld en games opnieuw geinstalleerd maar niks mocht baten :/

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Nog mensen met Portal Knights hier trouwens? Speel het al een tijdje, vermaak me er goed mee!! maar man, die FPS issues, wordt er een beetje simpel van... Begrijp dat er al langer issues mee zijn... Achter af bijna spijt dat ik te laat zag dat Dragonquest builders ook zo komt... wil niet zeggen dat die probleemloos loopt maar kijkend naar dragonquest heroes(?) lijkt me dat beter te gaan dan portal knights atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 22:30:
Het is echt belachelijk ja. Maargoed, het is wel goed om te zien dat Atari ook interesse heeft in de Nintendo Switch.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Tjah, waar het geld ligt volgen de bedrijven vanzelf. De Switch is nu eenmaal aantrekkelijk gezien die zo goed heeft verkocht. Alleen dit komt zo niet oprecht over van Atari. Crowd funding voor een grote studio en dan hebben ze het niet eens over een nieuwe game, maar over een port van "Rollercoaster Tycoon Touch" op iOS. Dat gaat echt te ver. Dit wordt niets meer dan een cash grab voor Atari waarbij men inspeelt op de nostalgie van gamers.
Zeror schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:00:
[...]
Het is wel goed om te zien dat Atari ook interesse heeft in de Nintendo Switch gratis geld.
Heb je zin verbeterd 8)

[ Voor 8% gewijzigd door ThaBEN op 24-01-2018 12:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:01
mfneed schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:50:
Nog mensen met Portal Knights hier trouwens? Speel het al een tijdje, vermaak me er goed mee!! maar man, die FPS issues, wordt er een beetje simpel van... Begrijp dat er al langer issues mee zijn... Achter af bijna spijt dat ik te laat zag dat Dragonquest builders ook zo komt... wil niet zeggen dat die probleemloos loopt maar kijkend naar dragonquest heroes(?) lijkt me dat beter te gaan dan portal knights atm.
Het is gewoon problematisch dat ze geen refund optie hebben bij Nintendo. Het is echt niet meer van deze tijd dat een ontwikkelaar een game kan uitbrengen die ondermaats presteert en er nog mee weg komt ook.

Je kan geen reviews checken in de store dus moet je maar hopen dat een Youtuber of nieuwssite nog zin heeft om een game die op andere platforms al lang uit is te reviewen op de Switch. Om die reden laat ik best veel games schieten op de Switch. Bij sommige games kan je gewoon inschatten dat ze niet lekker gaan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:47

Rudios

Lost in space?

Ik weet niet of dit gepast is in dit topic, voor zover ik weet is er geen specifiek Switch games topic. Ik ben namelijk opzoek naar een nieuwe game voor mijn zoon van 7 en dochter van bijna 6. Ze hebben nu een Lego game en Mario Odyssey, maar nog geen game wat ze leuk samen kunnen spelen. Dus eigenlijk mijn vraag, wat zijn makkelijke en erg vermakelijke 2p games voor kids van rond de 7 jaar?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:55
Zijn er hier tweakers die enter the gungeon spelen op de Switch? Bazen spel, gisteren voor het eerst Dragun vetslagen! Ik merk wel dat de framerate, zelfs op 'speed' modus, soms dropt bij intensieve gevechten.

Dat vind ik wel echt jammer, je zou toch wel verwachten dat de switch krachtig genoeg moet zijn..

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EJonk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 14:44
Rudios schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:20:
Ik weet niet of dit gepast is in dit topic, voor zover ik weet is er geen specifiek Switch games topic. Ik ben namelijk opzoek naar een nieuwe game voor mijn zoon van 7 en dochter van bijna 6. Ze hebben nu een Lego game en Mario Odyssey, maar nog geen game wat ze leuk samen kunnen spelen. Dus eigenlijk mijn vraag, wat zijn makkelijke en erg vermakelijke 2p games voor kids van rond de 7 jaar?
Snipperclips! Bomberman is ook een leuke multiplayer game. Mariokart?

You can't be happy all the time, they will come and break your legs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Beakzz schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:15:
[...]

Het is gewoon problematisch dat ze geen refund optie hebben bij Nintendo. Het is echt niet meer van deze tijd dat een ontwikkelaar een game kan uitbrengen die ondermaats presteert en er nog mee weg komt ook.

Je kan geen reviews checken in de store dus moet je maar hopen dat een Youtuber of nieuwssite nog zin heeft om een game die op andere platforms al lang uit is te reviewen op de Switch. Om die reden laat ik best veel games schieten op de Switch. Bij sommige games kan je gewoon inschatten dat ze niet lekker gaan draaien.
Niet helemaal een antwoord op mijn vraag maar idd, blijft beroerd... Tot die tijd speel ik het wel redelijk veel alleen sommige planeten zijn zo giga dat de fps er blijkbaar aan onderdoor gaat...

Gister trouwens ook Lost Sphere van Square enix mogen ontvangen! vanavond even ophalen bij mn ouwe! ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Rudios Was die laatste Lego city undercover niet multiplayer? Weet het niet zeker, heb zelf alleen de WiiU versie namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Arunia schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:36:
@Rudios Was die laatste Lego city undercover niet multiplayer? Weet het niet zeker, heb zelf alleen de WiiU versie namelijk.
Klopt die heeft ook splitscreen multiplayer voor 2 op de Switch!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Arunia schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:36:
Als misselijkmakende framerates je ding is dan is LEGO city wel een aanrader ja in coop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Beakzz schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:44:
[...]

Als misselijkmakende framerates je ding is dan is LEGO city wel een aanrader ja in coop :+
Ik heb daar geen last van gehad? Toegegeven af en toe dropte de framerate wel, maar over het algemeen kon ik gewoon normaal spelen? Heb je de updates wel geinstalleerd?

De frameratedrop was wel merkbaar, maar gebeurde zeker niet zo heel vaak. In ieder geval niet toen ik splitscreen speelde(Ik speel dat altijd samen met iemand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Beakzz Dat laden was al een drama op de WiiU. De framerate was daarentegen wel weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dhrax schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:47:
[...]

Hmm grote onzin. De classic Apple earphones zijn niet bijzonder en werken met alle 3.5mm ports. Ik heb meerdere Apple earphone setjes op de Switch geprobeerd (die van de 5S en SE) en dat gaat prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avec_style
Rudios schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:20:
  • Mariokart
  • Snipperclips
  • Overcooked
  • Just Dance
  • Nieuwe Kiry game (verschijnt binnenkort)
  • Donkey Kong tropical freeze (verschijnt binnenkort)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
avec_style schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:07:
[...]
  • Mariokart
  • Snipperclips
  • Overcooked
  • Just Dance
Goede lijst! Houd er wel rekening mee dat Donkey Kong frustrerend moeilijk is zelfs voor ervaren gamers. Heb deze toevallig vorige week uitgespeeld op de Wii-U. De Switch versie krijgt wel weer Funky Kong om het makkelijker te maken, maar ik weet niet of je in multiplayer allebei tegelijk Funky Kong kan kiezen. Anders wordt het erg ongebalanceerd en is 1 speler steeds de sjaak terwijl Funky Kong door de levels raast alsof er niets aan de hand is.

Wil nog toevoegen aan deze lijst:

- Shovel Knight: Treasure Trove
- Floor Kids
- Puyo Puyo Tetris
- Mario + Rabbids Kingdom Battle (Telkens na voltooien wereld in singleplayer krijg je extra co-op missies)

[ Voor 12% gewijzigd door ThaBEN op 24-01-2018 13:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 23:07
Major_ton schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:23:
Vanmiddag de Switch binnengekregen met Mkart 8! Op mijn gemak alles ingesteld, account aangemaakt etc... Prachtig scherm en Mkart ziet er in 1080p 60fps op de TV ook waanzinnig uit en dat nog wel op een 65" OLED knoepert. Hier ga ik echt veel fun aan beleven de komende tijd. Ik kan ook niet wachten om Zelda op het grote scherm te zien (komt donderdag). Sorry PS4 Pro...
Ik heb opnieuw een Switch gekocht nadat ik op mijn vorige heel kort Zelda had gespeeld, en Super Mario Odyssey had uitgespeeld. Super Mario Odyssey is goed spel, niks mis mee.

Toen ik Zelda voor het eerst speelde op mijn Switch viel het me tegen. Ik kwam er niet echt in en ik had moeite met bepaalde controls en het doodmaken van guardians. Ik besloot dus mijn Switch te verkopen.
Ik begreep pas later dat je die guardians helemaal niet binnen de eerste 2-3 uur speeltijd hoeft te kunnen verslaan.

Toen heb ik Zelda: Breath of the Wild een nieuwe kans gegeven, en wow. Wat een geweldig spel is dit. Ik kan hem gewoon niet meer wegleggen en ik wil maar door. Er is zo enorm veel te ontdekken! Als ik op weg ben naar iets in de verte wat ik graag wil zien, kom ik er 9/10 keer niet terecht omdat ik afgeleid ben door andere dingen die ik ook graag wil zien. En er is heel veel te zien. Er is ook zo veel detail verwerkt in het spel. Het ziet er geweldig uit en het speelt ook heerlijk weg.

Ik ben weer helemaal verliefd op mijn Switch en op Zelda, dus dit keer verkoop ik hem niet.

Trouwens, heeft iemand hier ervaring met 'Dock Socks'? Ook wel bekend als 'dock sleeves' of 'dock cases'. Deze worden gebruikt om je dock mooier te maken, maar vooral ook om de binnenkant van je dock af te schermen, zodat het scherm niet wordt beschadigd door de dock. Ze zijn te koop op Etsy, maar die versturen niet naar Nederland, helaas :(

[ Voor 11% gewijzigd door B00st3r op 24-01-2018 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Simyager schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:49:
[...]

Ik heb daar geen last van gehad? Toegegeven af en toe dropte de framerate wel, maar over het algemeen kon ik gewoon normaal spelen? Heb je de updates wel geinstalleerd?

De frameratedrop was wel merkbaar, maar gebeurde zeker niet zo heel vaak. In ieder geval niet toen ik splitscreen speelde(Ik speel dat altijd samen met iemand).
Nou ik moet toegeven dat ik na een week het spel nooit meer heb aangeraakt. ook de singleplayer (die zo goed als geen framedrops vertoonde) deed me niet veel dus als ze het later gepatched hebben dan verstrek ik inderdaad oude informatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Beakzz schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:19:
[...]

Nou ik moet toegeven dat ik na een week het spel nooit meer heb aangeraakt. ook de singleplayer (die zo goed als geen framedrops vertoonde) deed me niet veel dus als ze het later gepatched hebben dan verstrek ik inderdaad oude informatie ;)
Ik wou al zeggen :+ ik heb het echt maar max 2 a 3 keer gehad dat de framerate merkbaar omlaag ging. De laadtijden zijn er nog wel, maar zelfs die vallen wel mee.

Ik weet nog het begintijd van League of Legends en iemand uit de vriendenkring had echt een pc die nèt LoL kon spelen. Hij startte een keer een game op, ging douchen, kleedde zich aan en kwam terug en ja hoor het spel was nog aan het laden :+ . Iedereen pissig op hem hahaha _O- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJonk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 14:44
avec_style schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:07:
[...]
  • Mariokart
  • Snipperclips
  • Overcooked
  • Just Dance
Overcooked? Wil je ze nu al gefrustreerd krijgen? Krijg er zo weer hartkloppingen van! Wel heel leuk en zeker uitdagend, maar zeker lastig!

You can't be happy all the time, they will come and break your legs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:50
ThaBEN schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:12:
[...]

- Mario + Rabbids Kingdom Battle (Telkens na voltooien wereld in singleplayer krijg je extra co-op missies)
_/-\o_

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealProcyon
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-09 14:28
Puyo puyo tetris
Stardew Valley
Ittle Dew 2+
Splatoon 2
Pokkén Tournament DX
Yono and the Celestial Elephants
ARMS
Dragon Quest Builder demo
Project Octopath demo
Mario Tennis Aces
Donkey Kong Country Tropical Freeze
Mario Kart 8 Deluxe
Mario + Rabbids
Snipperclips Plus
TLOZ BotW
Rayman Legends
Future Smash Bros. game
Future Animal Crossing
Future Pokémon
Future Yoshi

Allemaal spellen die ik van plan ben te kopen/uit te proberen. Is dit lijstje oké?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zo te zien hebben de meeste hier tijd in overvloed. Als jullie daar nou genoeg van hebben mogen jullie best wel een uurtje of 8 aan mij schenken. Kan ik lekker slapen.

* Zakkenwasser is moe van de slapeloze nachten :O

[ Voor 7% gewijzigd door Zakkenwasser op 24-01-2018 13:42 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 23:50

Sméagol

Master of Mayhem

ThaBEN schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:44:
Ik heb 2 games op het oog die mij cool lijken maar ze hebben soortgelijke gameplay. Hierdoor zal ik maar 1 van deze titels kopen. Beide games komen binnen enkele dagen uit. Iemand bekend met deze titels en tips welke ik moet kiezen?

Dandara
[video]

Celeste
[video]
Nee. Bekijk beide trailers nog eens zou ik zeggen. De één is een metroidvania, maar met een ongewone movement, de andere is een platformer á la Meatboy.

Ik heb een specifieke voorkeur, maar dit zijn voor mij totaal verschillende games, dus ik weet niet of mijn mening je gaat helpen.

Edit:

Overigens zijn dit de games die ik verzameld heb in 2017. Er zitten weinig games bij waar ik spijt van heb. Opus, Snakepass, Kingdom: new lands, Forma.8, en in mindere mate The count Lucanor en The mummy demastered zijn games die ik afraad. De andere raad ik in meer of mindere mate aan (Ik zou eigenlijk nog een complete lijst doen met commentaar, maar geen zin).

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~arthiele/images/Switch%20screencaps/switch_library_800.png

[ Voor 22% gewijzigd door Sméagol op 24-01-2018 14:23 ]

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Sméagol schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:17:
[...]

Nee. Bekijk beide trailers nog eens zou ik zeggen. De één is een metroidvania, maar met een ongewone movement, de andere is een platformer á la Meatboy.

Ik heb een specifieke voorkeur, maar dit zijn voor mij totaal verschillende games, dus ik weet niet of mijn mening je gaat helpen.

Edit:

Overigens zijn dit de games die ik verzameld heb in 2017. Er zitten weinig games bij waar ik spijt van heb. Opus, Snakepass, Kingdom: new lands, Forma.8, en in mindere mate The count Lucanor en The mummy demastered zijn games die ik afraad. De andere raad ik in meer of mindere mate aan (Ik zou eigenlijk nog een complete lijst doen met commentaar, maar geen zin).

[afbeelding]
Mooie collectie veel games daarvan staan ook op mijn wishlist of heb ik al op de PS4.

Wat vond je van Gorogoa?

Heb je daar plezier mee beleefd?
Vind die zeer interessant uitzien, maar helaas weinig reviews over te vinden.

ARMS lijkt mij ook interessant, met name omdat die van Nintendo zelf is. Ik speel alleen vechtspellen niet snel online en weet niet of die game dan genoeg singleplayer content voor mij biedt.

[ Voor 13% gewijzigd door ThaBEN op 24-01-2018 14:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En ik maar denken dat ik wat ver gegaan was met mijn 29 games. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
EJonk schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:32:
[...]

Overcooked? Wil je ze nu al gefrustreerd krijgen? Krijg er zo weer hartkloppingen van! Wel heel leuk en zeker uitdagend, maar zeker lastig!
Overcooked is echt een geweldig spel! Ik speel het met mijn vijfjarige dus dat moet goed komen bij zijn kinderen aangezien ze ouder zijn.
ThaBEN schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:12:
Mario + Rabbids is een heerlijke game, maar ik vrees dat het misschien iets te moeilijk is voor 6 en 7 jarigen. Ik zou dit pas aanbevelen aan kinderen van 12 jaar of ouder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 23:50

Sméagol

Master of Mayhem

ThaBEN schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:36:
[...]

Mooie collectie veel games daarvan staan ook op mijn wishlist of heb ik al op de PS4.

Wat vond je van Gorogoa?

Heb je daar plezier mee beleefd?
Vind die zeer interessant uitzien, maar helaas weinig reviews over te vinden.

ARMS lijkt mij ook interessant, met name omdat die van Nintendo zelf is. Ik speel alleen vechtspellen niet snel online en weet niet of die game dan genoeg singleplayer content voor mij biedt.
Gorogoa: top. Echt een hoogtepunt. Heel simpel gezegd is 't in z'n core toch een point & click adventure, maar er komt wat meer bij kijken. Het is een niet al te lange game, en naar mijn mening ook niet bepaald moeilijk, maar de puzzels zijn uniek en zo met de artwork verweven, die er trouwens echt fantastisch uitziet, dat de puzzels oplossen erg bevredigend was. Geen replay value, maar absoluut een game die me bij blijft. Er is wat mij betreft echt maar één kanttekening: de prijs. Vantevoren had ik daar absoluut geen moeite mee, zelfs nou nog vind ik 't de prijs waard, wat niet wegneemt dat 't een beetje als een naaistreek overkomt dat dezelfde game goedkoper (3 x zo goedkoop wel te verstaan) op IOS en Android wordt aangeboden.

Arms: wat lastig aan te raden als je niet van online houdt, maar: ranked games zijn écht competitief, en dat is wat je links moet laten liggen als dat niet je ding is. De party mode kan je gerust spelen, daar gaan dingen er veel meer casual aan toe, en er zijn zat team gevechten en zelfs co-op gevechten tegen een eindbaas. Daarnaast is 't een leuke party game om uit de kast te trekken als je gamende visite hebt. Voor alleen de single player zou ik 't niet doen inderdaad.
NMe schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:56:
En toen ik m'n Switch pre-orderde, toen je alleen Zelda, 1-2 Switch en een kale Bomberman had, vond ik 't wel fijn, dat gebrek aan games en announcements, en nam ik me voor om me in te houden dit jaar (na de WiiU en 3DS gemist te hebben).

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
NMe schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:56:
Haha ja altijd baas boven baas al praat ik al mijn gekochte games daarmee nog niet goed aangezien ik eigenlijk maar 4 games heb gespeeld op de Switch terwijl ik ongeveer hetzelfde aantal games als jou heb.

Nu maar even gestopt met kopen dus :+ Wil al die games echt wel spelen, maar momenteel teveel multiplayergames op andere platforms en spelen met vrienden gaat altijd voor.

[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 24-01-2018 15:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
Heel herkenbaar. Ik baal ook elke keer weer wanneer ik eindelijk aan een game begin die al enkele weken/maanden in de kast ligt en hij tegen die tijd voor de helft van de prijs in de winkel ligt als wat ik betaald heb. Ik wil altijd alle games zo gauw mogelijk bezitten, maar heb bij lange na niet zoveel tijd meer om te gamen als vroeger. Begin steeds meer de kant van verzamelaar op te gaan i.p.v. hardcore gamer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:54
ce_dev schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:37:
Puyo puyo tetris
Stardew Valley
Ittle Dew 2+
Splatoon 2
Pokkén Tournament DX
ARMS
Project Octopath demo
Mario Tennis Aces
Mario Kart 8 Deluxe
Mario + Rabbids
Snipperclips Plus
TLOZ BotW
Rayman Legends
Future Smash Bros. game
Future Animal Crossing
Future Pokémon
Future Yoshi

Allemaal spellen die ik van plan ben te kopen/uit te proberen. Is dit lijstje oké?
Nee.
Aangezien je 'future' games er in hebt staan zou je naar mijn mening ook nog Future Hollow Knight en Future Metroid Prime 4 moeten toevoegen :P

Tenzij je Hollow Knight al op een ander platform hebt gespeeld, dan alleen MP4.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
ThaBEN schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:35:
Heel herkenbaar. Ik baal ook elke keer weer wanneer ik eindelijk aan een game begin die al enkele weken/maanden in de kast ligt en hij tegen die tijd voor de helft van de prijs in de winkel ligt als wat ik betaald heb. Ik wil altijd alle games zo gauw mogelijk bezitten, maar heb bij lange na niet zoveel tijd meer om te gamen als vroeger. Begin steeds meer de kant van verzamelaar op te gaan i.p.v. hardcore gamer :9
Het is een ziekte >:) , maar zolang je er geen financieel geen last van hebt dan is er niks aan de hand toch? :+ Elke donderdag check ik weer of er iets tussen zit voor me en als er een grotere game uit komt dan wil ik die zo snel mogelijk downloaden om dan doodleuk iets anders te gaan doen en de game voor maanden te negeren. Behoorlijk nutteloos allemaal 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Beakzz schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:24:
[...]

Haha ja altijd baas boven baas al praat ik al mijn gekochte games daarmee nog niet goed aangezien ik eigenlijk maar 4 games heb gespeeld op de Switch terwijl ik ongeveer hetzelfde aantal games als jou heb.
't Is bij mij niet heel anders hoor. 8)7 Ik heb BotW, Mario, Mario Kart, Splatoon en een random puzzelspelletje elk meer dan 5 uur gespeeld, maar dat zijn ook de enige games waar ik echt waar voor mijn geld heb tot nou toe. Oh, en Bulb Boy misschien, daar ben ik ook bijna doorheen volgens mij, da's gewoon zo'n korte game. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Haha mooi om te zien dat er hier toch wel meer mensen zijn zoals ik :+ . Ik koop ook te veel spellen(12 spellen gekocht voor Switch tot nu toe ;) ) en speel ze maar een paar uurtjes voordat ik weer verder ga met het kopen van nieuwe _O- . Meestal speel ik multiplayer, dus ze moeten echt komen met co-op games :D .

Op steam heb ik al iets van 203 spellen. Toegegeven ik heb ook wel wat gekocht via humble bundle of gratis spellen gekregen, maar de meerderheid heb ik echt niet (veel) gespeeld :S :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09:05
@Simyager same here bro :D alleen omdat ik dat dus op steam heb heb ik voor de switch besloten eerst ff met 3 spellen te beginnen en die gewoon te spelen en later nieuwe te kopen ;)

tot nu toe lukt het aardig maarja beetje cheaten want de spellen zijn L.A. noire, Zelda en Mario odyssey dus :) mario zou als het goed is morgen binnen komen

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Simyager schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:57:
Haha mooi om te zien dat er hier toch wel meer mensen zijn zoals ik :+ . Ik koop ook te veel spellen(12 spellen gekocht voor Switch tot nu toe ;) ) en speel ze maar een paar uurtjes voordat ik weer verder ga met het kopen van nieuwe _O- . Meestal speel ik multiplayer, dus ze moeten echt komen met co-op games :D .

Op steam heb ik al iets van 203 spellen. Toegegeven ik heb ook wel wat gekocht via humble bundle of gratis spellen gekregen, maar de meerderheid heb ik echt niet (veel) gespeeld :S :+ .
http://steamcommunity.com...7992609942/games/?tab=all 559 ook goed :o

Zo ver laat ik het op de Switch niet komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Netjes haha
Zo ver laat ik het op de Switch niet komen ;)
Dat is wat ik mezelf elke keer weer vertel als er een nieuwe spel voor de Switch wordt verkondigt :+ . Ach ja kwam iemand tegen die nu al iets van 114(!) spellen voor de Switch had.

Dus ach ja het kan altijd erger/beter zeg ik dan 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealProcyon
Beakzz schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:52:
[...]

Het is een ziekte >:) , maar zolang je er geen financieel geen last van hebt dan is er niks aan de hand toch? :+ Elke donderdag check ik weer of er iets tussen zit voor me en als er een grotere game uit komt dan wil ik die zo snel mogelijk downloaden om dan doodleuk iets anders te gaan doen en de game voor maanden te negeren. Behoorlijk nutteloos allemaal 8)7
Ik & Pokémon UM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:43
Heeft iemand ook nog tips voor games die ik samen met mijn zoontje van 5 kan spelen?

Mario kart en mario odessey heb ik al.

Overcooked lijkt me wel wat maar meer suggesties zijn welkom :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN

[ Voor 51% gewijzigd door ThaBEN op 24-01-2018 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
B00st3r schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:16:
[...]

Ik heb opnieuw een Switch gekocht nadat ik op mijn vorige heel kort Zelda had gespeeld, en Super Mario Odyssey had uitgespeeld. Super Mario Odyssey is goed spel, niks mis mee.

Toen ik Zelda voor het eerst speelde op mijn Switch viel het me tegen. Ik kwam er niet echt in en ik had moeite met bepaalde controls en het doodmaken van guardians. Ik besloot dus mijn Switch te verkopen.
Ik begreep pas later dat je die guardians helemaal niet binnen de eerste 2-3 uur speeltijd hoeft te kunnen verslaan.

Toen heb ik Zelda: Breath of the Wild een nieuwe kans gegeven, en wow. Wat een geweldig spel is dit. Ik kan hem gewoon niet meer wegleggen en ik wil maar door. Er is zo enorm veel te ontdekken! Als ik op weg ben naar iets in de verte wat ik graag wil zien, kom ik er 9/10 keer niet terecht omdat ik afgeleid ben door andere dingen die ik ook graag wil zien. En er is heel veel te zien. Er is ook zo veel detail verwerkt in het spel. Het ziet er geweldig uit en het speelt ook heerlijk weg.

Ik ben weer helemaal verliefd op mijn Switch en op Zelda, dus dit keer verkoop ik hem niet.

Trouwens, heeft iemand hier ervaring met 'Dock Socks'? Ook wel bekend als 'dock sleeves' of 'dock cases'. Deze worden gebruikt om je dock mooier te maken, maar vooral ook om de binnenkant van je dock af te schermen, zodat het scherm niet wordt beschadigd door de dock. Ze zijn te koop op Etsy, maar die versturen niet naar Nederland, helaas :(
Mooi om dit te lezen zeg. Die game verdiende ook echt een tweede kans als ik jouw verhaal lees. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolgaliya
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-03-2021
Misschien een gekke vraag, maar vandaag een Switch gekocht. De grijze versie. Nu valt mij op de rechter joycon controller op dat er rechtsonder sprake is van een afwijkende kleurverloop, waardoor het lijkt alsof er een vlek op zit. Eerlijk gezegd stoor ik mij hier wel aan en zit ik te denken om morgen terug te gaan naar de winkel. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:00
HertogJack schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:35:
Heeft iemand ook nog tips voor games die ik samen met mijn zoontje van 5 kan spelen?

De eerste twee speelt Rukapul jr van 6. Ook met vriendjes.
Overcooked speelt hij soms met ons mee.

We wachten op Mario Party en 2D Mario coop :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
avec_style schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:03:
[...]

Overcooked is echt een geweldig spel! Ik speel het met mijn vijfjarige dus dat moet goed komen bij zijn kinderen aangezien ze ouder zijn.

[...]

Mario + Rabbids is een heerlijke game, maar ik vrees dat het misschien iets te moeilijk is voor 6 en 7 jarigen. Ik zou dit pas aanbevelen aan kinderen van 12 jaar of ouder.
Dat hangt dan totaal af van de interesse van het kind. Mijn zoon van 5 vind het geweldig en speelt de spellen in de easy mode (extra health). Vervolgens kijkt hij de walktroughs op youtube hoe de werelden er in elkaar zitten en waar hij wat kan vinden. Ik heb hem uiteindelijjk alleen geholpen met wat midbazen en eindbazen en nu speelt hij alle uitdagingen ook nog tig keer achter elkaar.
HertogJack schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:35:

Dit hierboven dus. Als hij Mario Odessey meespeelt dan lukt moet Mario vs Rabbids ook leuk zijn voor hem.

[ Voor 19% gewijzigd door bvbal79 op 24-01-2018 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:52
Iemand hier die Portal Knights heeft?

Hoe draait het spel? Zijn de werelden vrij groot?

Twijfel tussen Switch, iOS of PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:50
Evernote schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:46:

In de reviews lees ik dat het erg goed loopt, 1080p in docked mode en 720p portable beiden op 30fps. Waarbij maar zeer zeldzame framedrops aanwezig zijn.

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:31
Evernote schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:46:

Zie hieronder:
mfneed schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:50:

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Die Switch bevalt goed! Hoe kan het ook anders... Ik zag in de eShop Beach Buggy Racing, helaas geen Beach Buggy Blitz! Die game is echt te verslavend op mijn telefoon en had ik graag op de switch gespeeld met de joycons! Los van BBB, wat zijn leuke, uitdagende games voor tussendoor (maar die je ook niet neer kan leggen }) ). Mario Kart is vet, maar vooral als je samen speelt en Zelda heb ik voor de longplay sessions, dus kom maar op met die suggesties! Op de PS4 heb ik overigens zéér genoten van Rime. Iets in die richting zou ook er leuk zijn.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Major_ton schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:52:
Die Switch bevalt goed! Hoe kan het ook anders... Ik zag in de eShop Beach Buggy Racing, helaas geen Beach Buggy Blitz! Die game is echt te verslavend op mijn telefoon en had ik graag op de switch gespeeld met de joycons! Los van BBB, wat zijn leuke, uitdagende games voor tussendoor (maar die je ook niet neer kan leggen }) ). Mario Kart is vet, maar vooral als je samen speelt en Zelda heb ik voor de longplay sessions, dus kom maar op met die suggesties! Op de PS4 heb ik overigens zéér genoten van Rime. Iets in die richting zou ook er leuk zijn.
Ik zie dat je Mario Oddisey niet vermeld. Dit is de beste Mario game die ik gespeeld heb ooit. Heeft veel weg van Mario Galaxy (in mijn ogen dan) en is echt geniaal. Zeker aan te raden.

Mario VS Rabbids heb ik ook gekocht en is hit or miss. Als je graag games als Xcom speelt, dan heb je een iets makkelijkere versie met Mario VS Rabbids die je mobiel kan spelen. Geen fan van Xcom - blijf dan ver weg van de game.

Toekomst : Slay the Spire. Is momenteel in EA op Steam en de makers hebben gezegd dat ze later gaan focussen op porten van de game. Is een Deck building game die echt heel leuk is.

Verder zullen er nog tal van klassiekers komen , Bayonetta als je graag God of War achtigen speelt bv

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealProcyon
Heb mijn lijstje gereduceerd. Ik denk dat ik Rayman & Zelda niet leuk vind.

Hier het gereduceerde lijstje:

Puyo puyo tetris
Stardew Valley
Ittle Dew 2+
Splatoon 2
ARMS
Project Octopath demo
Mario Tennis Aces
Mario Kart 8 Deluxe
Mario + Rabbids
Snipperclips Plus
Future Smash Bros. game
Future Animal Crossing
Future Pokémon
Future Yoshi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ce_dev schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:36:
Heb mijn lijstje gereduceerd. Ik denk dat ik Rayman & Zelda niet leuk vind.

Hier het gereduceerde lijstje:

Puyo puyo tetris
Stardew Valley
Ittle Dew 2+
Splatoon 2
ARMS
Project Octopath demo
Mario Tennis Aces
Mario Kart 8 Deluxe
Mario + Rabbids
Snipperclips Plus
Future Smash Bros. game
Future Animal Crossing
Future Pokémon
Future Yoshi
Als je denkt dat je Rayman Legends niet zo leuk vindt, wat doet Tropical Freeze dan op je lijstje? Het zijn allebei (hele goeie!) platformers in vrijwel exact dezelfde stijl. Als je de ene leuk vindt dan geldt dat zeer waarschijnlijk ook voor de ander en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
NMe schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:32:
[...]

Als je denkt dat je Rayman Legends niet zo leuk vindt, wat doet Tropical Freeze dan op je lijstje? Het zijn allebei (hele goeie!) platformers in vrijwel exact dezelfde stijl. Als je de ene leuk vindt dan geldt dat zeer waarschijnlijk ook voor de ander en andersom.
Hetzelfde kun je zeggen over Zelda en Ittle Dew 2+.

Ittle Dew 2+ is een Zelda light als het mij vraagt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:30
ThaBEN schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:02:
[...]

Hetzelfde kun je zeggen over Zelda en Ittle Dew 2+.

Ittle Dew 2+ is een Zelda light als het mij vraagt :)
Zelda is 3D terwijl Itte Dew 2.5D is, dat scheelt nogal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
outlandos schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:14:
[...]

Helemaal gelijk. Ik moet altijd aan de oude 2D Zelda's van de (S)NES denken als ik Itte Dew zie, maar dat is inderdaad niet te vergelijken met de moderne 3D Zelda op de Switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:51

BoGu5

hmmmz

outlandos schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:14:
[...]

Deze titel is compleet aan me voorbij gegaan. Ziet er erg leuk uit!

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Laatst online: 15:33
Nintendo Europe heeft nu ook een top 30 gereleased van in 2017 best verkochte games op de eShop in Europa :)
1. Minecraft
2. Stardew Valley
3. Rocket League
4. Mario Kart 8 Deluxe
5. Sonic Mania
6. Super Mario Oddysey
7. Snipperclips
8. FAST RMX
9. Shovel Knight
10. Overcoocked
11. Splatoon 2
12. Legend of Zelda: Breath of the Wild
13. Mario + Rabbids
14. Snake Pass
15. Wonder Boy
16. Steam World Dig 2
17. NBA Playgrounds
18. 1-2-Switch
19. Kamiko
20. FIFA 18
21. Oceanhorn
22. VS. Super Mario Bros
23. Golf Story
24. I am Setsuna
25. Super Bomberman R
26. ARMS
27. Skyrim
28. Metal Slug 3
29. Shantae: Half-Genie Hero
30. Xenoblade Chronicles 2
ThaBEN schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:21:
[...]

Helemaal gelijk. Ik moet altijd aan de oude 2D Zelda's van de (S)NES denken als ik Itte Dew zie, maar dat is inderdaad niet te vergelijken met de moderne 3D Zelda op de Switch.
Nog een Zelda-like die zeer binnenkort uitkomt is Blossom Tales, die heel wat weg heeft van ALTTP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Die is al ruim een maand uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:30
Dit inderdaad. Ik ging al bijna twijfelen aan mezelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag komt trouwens Celeste in de eShop. Lijkt mij een leuke 2D platformer:
http://www.nintendo.nl/Ga...te-1207064.html#Overzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Laatst online: 15:33
Haha oops. Ik zou zweren dat iemand me gisteren dat nog heeft gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:58:

[video]
Ik ben benieuwd naar de reviews!
De game is relatief prijzig voor €20 maar indien de campaign genoeg content en variatie biedt, dan lijkt dit wel een must-buy titel te worden.

Switch Force noemt het nu al een van de beste indie games van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ThaBEN schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:14:
[...]

Ik ben benieuwd naar de reviews!
De game is relatief prijzig voor €20 maar indien de campaign genoeg content en variatie biedt, dan lijkt dit wel een must-buy titel te worden.
Mja, ik vind 20 euro voor een indie-game stiekem gewoon te veel. Ik wacht wel op een sale, die komen stiekem nog best regelmatig voorbij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
Dit soort spellen zijn echt standaard te duur op de Switch. Alsof ze al rekening houden met een sale. Echt veel van die pixel games die er uit zien als een €10 game en dan €20-€40! moeten kosten.

Gisteren Tactical mind en Oxenfree even opgepikt aangezien ze beide onder de €3 waren in de sale en me wel leuk leken. Van die eerste snapte ik vannacht echt helemaal niks. Kan aan het tijdstip hebben gelegen, maar de easy pc versloeg me keihard :+

[ Voor 39% gewijzigd door Beakzz op 25-01-2018 12:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThaBEN
Hollow Knight ziet er ook ontzettend gaaf uit. Blijkbaar een Metroidvania type game met de moeilijkheidsgraad van Dark Souls. De Switch versie komt binnenkort uit inclusief alle DLC die op de PC versie is verschenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealProcyon
NMe schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:32:
[...]

Het is meer de verhaallijn waar het om gaat en ik heb vroeger heel veel nachtmerries gehad, die over van alles en nog wat gingen, nergens op sloegen, maar die wel problemen voor mij waren. Dus Rayman gaat ervan af omdat ik anders denk aan die ellendige tijd.

Ittle Dew 2+ is meer omdat ik van puzzels houd en ik wil kijken of Zelda echt niets voor mij is. Overigens spaar ik zo wat geld uit voor later mocht ik toch die spellen nog willen kopen.

Ook gaat Zelda eraf omdat ik een hoop dingen voorlopig te doen heb, gamen is voor mij om even stoom af te blazen en als ik heel veel tijd in één game kan stoppen weet ik niet of ik dat wel moet doen.

[ Voor 16% gewijzigd door TheRealProcyon op 25-01-2018 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:52
ThaBEN schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:24:
Hollow Knight ziet er ook ontzettend gaaf uit. Blijkbaar een Metroidvania type game met de moeilijkheidsgraad van Dark Souls. De Switch versie komt binnenkort uit inclusief alle DLC die op de PC versie is verschenen.

[video]
Ziet er goed uit! Kende deze game nog niet. Wil deze zeker hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN

Celeste Release & FAQ
RELEASING JANUARY 25, 2018

How much will it cost?
19.99 USD

What platforms is it on?
Nintendo Switch, PS4, XB1, PC, Mac, Linux

How long is it?
The story takes around 8 hours, depending on the player & how used to these kinds of games you are. There are more than 700 screens & also unlockable B-Sides of every chapter.

Is there multiplayer?
Nope, this is all single player.

Tevens aangegeven dat vandaag vanaf 18:00 de reviews online zullen verschijnen.

Bron: Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 23:07
Wat zijn momenteel de games die je moet hebben op de switch.
Zit er erg over te denken er binnen kort een aan te schaffen als vervanger voor mij 3ds en wiiu.
Heb bijvoorbeeld Botw al op de Wiiu, maar wil deze eventueel later nog wel aanschaffen voor de switch.
Zit te denken aan de volgende games

Mario Odyssey
NBA 2k
Botw (later)

Wat zijn nog meer leuke games welke je makkelijk even weg kan leggen als je aan het gamen bent als je even een kind die wakker wordt terug in bed moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Woolfy681 Kijk een paar pagina's terug, stond nog een mooi lijstje :)

@ThaBEN Had ik op de vorige pagina al genoemd:
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:58:

[video]

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2018 14:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Woolfy681 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:07:
Wat zijn momenteel de games die je moet hebben op de switch.
Je realiseert je dat niet iedereen dezelfde smaak heeft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

sleepwalkerbe schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 23:40:
[...]

Ik zie dat je Mario Oddisey niet vermeld. Dit is de beste Mario game die ik gespeeld heb ooit. Heeft veel weg van Mario Galaxy (in mijn ogen dan) en is echt geniaal. Zeker aan te raden.

Mario VS Rabbids heb ik ook gekocht en is hit or miss. Als je graag games als Xcom speelt, dan heb je een iets makkelijkere versie met Mario VS Rabbids die je mobiel kan spelen. Geen fan van Xcom - blijf dan ver weg van de game.

Toekomst : Slay the Spire. Is momenteel in EA op Steam en de makers hebben gezegd dat ze later gaan focussen op porten van de game. Is een Deck building game die echt heel leuk is.

Verder zullen er nog tal van klassiekers komen , Bayonetta als je graag God of War achtigen speelt bv
Bedankt voor je reactie. Ja Mario Oddysey moet er er zeker komen, maar ik vraag mij af in hoeverre die game geschikt is voor korte speelsessies. Xcom ken ik niet, dus of Mario VS Rabbids mijn ding is durf ik niet te zeggen, ik zal er eens naar kijken! Bayonetta trekt mij niet al heb ik aan God of War 3 best plezier beleeft. Het is waarschijnlijk ook een beetje te persoonlijk allemaal. Misschien dat ik Rayman Legends een kans geef. De versie op de iPad vond ik prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:10:
@Woolfy681 Kijk een paar pagina's terug, stond nog een mooi lijstje :)

@ThaBEN Had ik op de vorige pagina al genoemd:

[...]
Ga even zoeken en reviews checken :)
NMe schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:12:
[...]

Je realiseert je dat niet iedereen dezelfde smaak heeft? :P
I know, maar soms hebben mensen vinden mensen nog wel eens een leuke game die door reviewers afgebrand worden. Ik zoek games die makkelijk te pauzeren zijn voor het geen ik aangaf en dacht misschien hebben hier mensen nog leuke tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Woolfy681 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:21:
Ik zoek games die makkelijk te pauzeren zijn voor het geen ik aangaf en dacht misschien hebben hier mensen nog leuke tips.
Heb je (in ik gok zo'n beetje elk spel) al eens op het + knopje gedrukt? Voila...pauze!

Ik zit zelf te wachten op fatsoenlijke A titels en niet die overload aan indie games. Ik heb daar helemaal niks mee. Heb meerdere lastgen consoles in huis maar het vind het aanbod eigenlijk wel wat tegenvallen op het moment.

Vwb de Switch heb ik nu alleen Mario Odyssey + Rabbids + Lego Ninjago. Daar zouden BoTW, MK8 en Donkey Kong TF nog bij kunnen, maar die heb ik al op WiiU. Het word tijd voor een 2D Mario. Ik hou Lost Sphere nog even in de gaten, dat soort spellen mag ik ook graag spelen alhoewel ik vaak de tijd niet hebt om lange sessies te spelen en met dat soort games ben je dan als snel uit het verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woolfy681
jabberwock schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:10:
[...]

Heb je (in ik gok zo'n beetje elk spel) al eens op het + knopje gedrukt? Voila...pauze!

Ik zit zelf te wachten op fatsoenlijke A titels en niet die overload aan indie games. Ik heb daar helemaal niks mee. Heb meerdere lastgen consoles in huis maar het vind het aanbod eigenlijk wel wat tegenvallen op het moment.

Vwb de Switch heb ik nu alleen Mario Odyssey + Rabbids + Lego Ninjago. Daar zouden BoTW, MK8 en Donkey Kong TF nog bij kunnen, maar die heb ik al op WiiU. Het word tijd voor een 2D Mario. Ik hou Lost Sphere nog even in de gaten, dat soort spellen mag ik ook graag spelen alhoewel ik vaak de tijd niet hebt om lange sessies te spelen en met dat soort games ben je dan als snel uit het verhaal.
Als je dat bij splatoon 2 online doet lijkt me niet heel handig.
Ook hoef ik nog niet op het +je te druken aangezien ik nog geen switch heb had je ook kunnen lezen.
Dan er bij zijn er vast spellen die niet even handig zijn om op pauze te zetten ook al kan het wel, maar lekker bij de hand doen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:20
Zijn er nog meer mensen die in de beta zitten van Arrna of Valor?

Heb vandaag een mail gehad met code om de beta te downloaden. Helaas maar een paar dagen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Na alle goede verhalen heb ik van de week Stardew Valley maar op de gok gekocht. Het leek me wel een oke spel. Maar damn wat is het leuk. Je bent overal mee bezig maar eigenlijk met helemaal niks. Echt fantastisch gewoon. Lekker relaxed aan het spelen. Voordeel is ook dat de batterij in handheld vrij lang mee gaat met deze game :D

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:50
[...]

Ik gebruik gewoon de Home knop, eerlijk gezegd. Werkt altijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThaBEN

IGN
10 Masterpiece! Celeste’s incredible platforming, innumerable secrets, and emotionally genuine story make it a surprise triumph.

GameExplain
One of my Favorite 2D platformer put out on a Nintendo system

Onderstaand links naar enkele geschreven reviews

Destructoid
10! For the first time in ages, I have absolutely nothing to complain about. Celeste was everything I’d hoped for and then some. I’m not saying this is the best video game I’ve ever played. It’s much too early to start declaring things like that. What I am saying is that this is an essential gaming experience. Everything this team set out to do they accomplished. If you have any love for indie games, you’re about to fall head over heels. These people have created something very close to perfection.

ars Techinca
Buy! Celeste is the first must-own single-player game of 2018.

DualSHOCKERS
9! I did not get what I initially expected out of Celeste, I got something much more fulfilling and rewarding.

Metacritic
94 / 100

[ Voor 197% gewijzigd door ThaBEN op 25-01-2018 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seal64 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:52:
[...]

Ik gebruik gewoon de Home knop, eerlijk gezegd. Werkt altijd.
Ik gooi de Switch gewoon in standby als ik niet meer verder speel :p Pauzeert ook automatisch, en is redelijk standaard bij Nintendo sinds de originele DS :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
https://mynintendonews.co...on-in-english-for-switch/

Square Enix overweegt een Secret Of Mana Remake en Seiken Densetsu Collection in het engels voor Nintendo Switch.

Make it happen plz!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Ik zit met smart te wachten op pacman CE. Al een tijdje aangekondigd maar verder niks van gehoord. Lees wel eens dat mensen een game zoeken om samen lol te hebben, denk dat dit er een kan zijn.

Hoop dat de muziek van de trailer ook ingame zit.

Edit

Shit....pas 21 februari lees ik net.

[ Voor 8% gewijzigd door Turfschipper op 26-01-2018 02:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:55
Turfschipper schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 01:13:
Ik zit met smart te wachten op pacman CE. Al een tijdje aangekondigd maar verder niks van gehoord. Lees wel eens dat mensen een game zoeken om samen lol te hebben, denk dat dit er een kan zijn.

Hoop dat de muziek van de trailer ook ingame zit.

Edit

Shit....pas 21 februari lees ik net.
Het is pacman CE 2 die naar de switch komt, dat vind ik jammer die is aanzienlijk minder leuk dan het eerste deel.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
Tiwazz schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 06:43:
[...]

Het is pacman CE 2 die naar de switch komt, dat vind ik jammer die is aanzienlijk minder leuk dan het eerste deel.
1 was inderdaad echt goed. Voordeel is misschien dat ik deel 1 al veel gespeeld hebt op de PS4 en deel 2 nog helemaal niet. Misschien dat dat het alsnog de moeite waard maakt om op de Switch te kopen. Maar beter dat deel 1 ook komt, of dat ze een bundel uitbrengen met beide games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:02

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:26
[...]

Ik snap wat je zegt, ik hou zelf erg van 2d games echter er moet wel keuze zijn. Maar jade indie markt is booming, en daarom is er inderdaad een stortgolf aan games. Zoals iemand andes al zei, het zou wel fijn zijn als de prijzen er ook naar waren 5-10 euro vind ik ook prima. 20-40 een heel stuk minder.

Deze (of iig veel van) games komen ook naar pc, ps4 eb xb one dus er is simpelweg vraag naar.

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 10 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.