[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.141 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Shit, shit shit! zware tijden als gamer! Moet keuzes maken waar ik niet zo goed in ben. (resulteert vaak in alles kopen! :P)

Celeste
Hollow Knight
Axiom Verge

zijn onder andere games die wishlisted zijn... liefst hardcopy ook nog:P

zit ondertussen al op 8+ hardcopys!! (trots:D) waarvan de helft nog niet klaar is:D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
mfneed schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:37:
Shit, shit shit! zware tijden als gamer! Moet keuzes maken waar ik niet zo goed in ben. (resulteert vaak in alles kopen! :P)

Celeste
Hollow Knight
Axiom Verge

zijn onder andere games die wishlisted zijn... liefst hardcopy ook nog:P

zit ondertussen al op 8+ hardcopys!! (trots:D) waarvan de helft nog niet klaar is:D
Zojuist mijn hardcopy van Axiom Verge Multiverse Edition ontvangen van Nedgame _/-\o_

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11-09 00:48
Nintendo Punten zijn na 6 maanden nog niks waard als je een switch gebruiker bent. Ik heb al reeds driemaal een e-mail verzonden het afgelopen half jaar en steeds was het antwoord binnenkort.

Is het een idee : als iedereen via deze e-mail adres het zelfde gaat vragen zetten we wellicht iets in beweging : service@nintendo.de.

De site waar je punten kunt krijgen voor je games en kunt inleveren is https://my.nintendo.com/

[ Voor 14% gewijzigd door Noresponse op 26-01-2018 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
ThaBEN schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:42:
[...]

Zojuist mijn hardcopy van Axiom Verge Multiverse Edition ontvangen van Nedgame _/-\o_

[video]
Shit je wordt bedankt... Besteld:D

SMO
Mario Rabbits
Cavestory
Lost Sphear
Mario Kart
Zelda Breath of the wild
Xenoblade 2
I Am Setsuna
Axiom Verge

Met nog een aantal Digitale games.
Fast RMX
Gracefull explosion
Portal Knights
Kamiko

(excuus, af en toe een lijstje kan ik niet laten:D)

@Noresponse - hier zit ik ook met smart op te wachten! Om de haveklap dat ik punten kwijt ben omdat ik er niets mee kan... Mijn Gold punten gaan er over een maand of 2 aan geloven als ik het goed zag... mijn nieuw gekochte games worden de punten op dit moment ook al niet versilverd. zit ik niet echt op te wachten -_- een ander thema dan zwart of wit lust ik wel.

[ Voor 52% gewijzigd door mfneed op 26-01-2018 15:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 13:53
Simyager schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:57:
Haha mooi om te zien dat er hier toch wel meer mensen zijn zoals ik :+ . Ik koop ook te veel spellen(12 spellen gekocht voor Switch tot nu toe ;) ) en speel ze maar een paar uurtjes voordat ik weer verder ga met het kopen van nieuwe _O- . Meestal speel ik multiplayer, dus ze moeten echt komen met co-op games :D .

Op steam heb ik al iets van 203 spellen. Toegegeven ik heb ook wel wat gekocht via humble bundle of gratis spellen gekregen, maar de meerderheid heb ik echt niet (veel) gespeeld :S :+ .
O, ik ben precies dit. Paar uurtjes is lichtelijk overdreven, maar ik ben een gevaar voor mezelf als ik weer eens door de E-shop struin. "Hee, maar een tientje voor deze indiegame? En....gekocht." Ik probeer mezelf eerst eens even SteamWorld Dig 2 uit te laten spelen voordat ik Celeste koop. Even wat discipline.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:44
Ambling_Alp schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:23:
[...]

O, ik ben precies dit. Paar uurtjes is lichtelijk overdreven, maar ik ben een gevaar voor mezelf als ik weer eens door de E-shop struin. "Hee, maar een tientje voor deze indiegame? En....gekocht." Ik probeer mezelf eerst eens even SteamWorld Dig 2 uit te laten spelen voordat ik Celeste koop. Even wat discipline.
Dit dus:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LKpvbFLPKNPg5PbhCzAAGYmQ/thumb.png

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Zie ik dit goed? Kun je via een formulier je aankoop in de e-shop toch annuleren... Lekker old-school :).

https://www.nintendo.nl/G...ware/Celeste-1207064.html

Instructies voor het recht van ontbinding
http://ms.nintendo-europe...015-05.html#righttocancel

pdf icon Modelformulier voor ontbinding (PDF, 92 kB)
https://cdn02.nintendo-eu...awal_NL_nl_20140610_2.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
Gisteren naar de MediaMarkt geweest voor mijn Switch en inderdaad; audiojack was defect. Komende week mn Switch kwijt :(

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Kickasz schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:31:
Zie ik dit goed? Kun je via een formulier je aankoop in de e-shop toch annuleren... Lekker old-school :).

https://www.nintendo.nl/G...ware/Celeste-1207064.html

Instructies voor het recht van ontbinding
http://ms.nintendo-europe...015-05.html#righttocancel

pdf icon Modelformulier voor ontbinding (PDF, 92 kB)
https://cdn02.nintendo-eu...awal_NL_nl_20140610_2.pdf
Komt me net te laat. begin deze maand portal knights gekocht waar ik anders wel van af had gewild:X

Kan natuurlijk een ook een gok wagen om het ding op de post doen, met datum van de 2e week januari xD

EDIT: hmm, onder het mailtje van bestellen stond die ook er al... ben bang dat het me niet gaat helpen maar we gaan het zien.

[ Voor 13% gewijzigd door mfneed op 26-01-2018 16:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:42

DukeBox

loves wheat smoothies

mfneed schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:46:
Komt me net te laat. begin deze maand portal knights gekocht waar ik anders wel van af had gewild:X

Kan natuurlijk een ook een gok wagen om het ding op de post doen, met datum van de 2e week januari xD
Zover ik weet is die digitaal aangeschaft.. dan gaat ontbinding niet op:
Het ontbindingsrecht bestaat niet ten aanzien van overeenkomsten met betrekking tot:

- de levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd, als we zijn begonnen met de uitvoering met je uitdrukkelijke voorafgaande toestemming en je hebt erkend dat je daarmee je ontbindingsrecht verliest;
Deze melding van afzien van ontbinding krijg je overigens ook expliciet te zien bij het kopen ervan.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
DukeBox schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:00:
[...]

Zover ik weet is die digitaal aangeschaft.. dan gaat ontbinding niet op:

[...]

Deze melding van afzien van ontbinding krijg je overigens ook expliciet te zien bij het kopen ervan.
Inderdaad net de melding gelezen onder mijn aankoop..:P Dan ga ik er ook geen moeite insteken als dit nog niet voor een digitaal product geldt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Laatst online: 11-09 00:48
mfneed schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:11:
[...]

@Noresponse - hier zit ik ook met smart op te wachten! Om de haveklap dat ik punten kwijt ben omdat ik er niets mee kan... Mijn Gold punten gaan er over een maand of 2 aan geloven als ik het goed zag... mijn nieuw gekochte games worden de punten op dit moment ook al niet versilverd. zit ik niet echt op te wachten -_- een ander thema dan zwart of wit lust ik wel.
Daar loop ik ook tegenaan. Is toch absurd dat ze daar niks mee kunnen doen. Wellicht kan tweakers hier eens achteraan via hun contacten en een artikel over schrijven. Is het succes een reden om geen geld in te leveren voor punten en is het gewoon graaien van Nintendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:55
Heb zelf nog nooit naar die punten gekeken dus ik kan me er ook niet druk om maken, maar dat ze punten laten vervallen terwijl je er als Switch eigenaar nog niets mee kan is weer eens te gek voor woorden. Laat ze dan gewoon staan tot je wel iets hebt. Maar ja ook Nintendo's wegen zijn ondoorgrondelijk. Het is ook een soort religie hé :p :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
[...]

[video]
Ik heb toevallig de PS Vita versie hiervan vandaag binnen, mocht ik ooit verleid zijn om het op de Switch te kopen kan ik gelukkig de reguliere losse kopie kopen (Vita en Wii U zijn alleen als Multiverse variant te koop).

Zeker een mooie editie, zit ook nog een blu-ray erbij met interview met Thomas Happ en een speedrun gameplay van het spel (en nog wat andere extra's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Mizgala28 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 17:25:
[...]

Ik heb toevallig de PS Vita versie hiervan vandaag binnen, mocht ik ooit verleid zijn om het op de Switch te kopen kan ik gelukkig de reguliere losse kopie kopen (Vita en Wii U zijn alleen als Multiverse variant te koop).

Zeker een mooie editie, zit ook nog een blu-ray erbij met interview met Thomas Happ en een speedrun gameplay (en nog wat andere extra's).
En op de Switch exclusief bij elk exemplaar de Soundtrack op CD _/-\o_
Op andere platformen is de Soundtrack CD enkel erbij geleverd indien je een pre-order hebt geplaatst (bij selectieve retailers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
ThaBEN schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 17:26:
[...]

En op de Switch exclusief bij elk exemplaar de Soundtrack op CD _/-\o_
Op andere platformen is de Soundtrack CD enkel erbij geleverd indien je een pre-order hebt geplaatst (bij selectieve retailers).
Ik denk dat ik eerder de soundtrack op Steam scoor (heb het spel daar ook op) aangezien bij de Switch het simpel een schijfje in een papieren sleeve is, was het een jewel case was ik meteen verkocht :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:31
Naast al dat nieuws over die Nindies die ik lekker links laat liggen zou je het AAA-nieuws bijna vergeten!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Hyuu2YkXoInkaaE0awH1jDxu/full.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Evernote op 26-01-2018 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Laatst online: 09:05
hey vraagje, ik heb een 16000mah powerbank maar kan ik die als deze 2.1a usb output heeft ook op de switch aansluiten of gaat dit niet goed werken?

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ik weet dat ik in mijn cube tijd diverse punten (sterren?) had gehaald, heb volgens mij ook de zelda collection disk gekocht, maar daarna was de store steeds leeg, je kon wel sleutelhanger kopen ofzo, maar alle leuke (well imho) waren uitverkocht. Uiteindelijk ook daar een shitload aan punten verloren.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:13
Evernote schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:16:
Naast al dat nieuws over die Nindies die ik lekker links laat liggen zou je het AAA-nieuws bijna vergeten!

[afbeelding]
Zozo een GRATIS!!! software update 8)7

Het moet niet gekker worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
Sagat schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:21:
Ik weet dat ik in mijn cube tijd diverse punten (sterren?) had gehaald, heb volgens mij ook de zelda collection disk gekocht, maar daarna was de store steeds leeg, je kon wel sleutelhanger kopen ofzo, maar alle leuke (well imho) waren uitverkocht. Uiteindelijk ook daar een shitload aan punten verloren.
Mijn partner koopt al jarenlang Nintendo games, na al die jaren is er weleens wat gekocht via de store maar meestal een Club Nintendo only soundtrack of andere exclusieve spul.

Net toen Nintendo bekend maakte dat ze met Club Nintendo stoppen hadden wij nog de Game & Watch en paar VC games gescoord daar, dat waren toffe tijden.

Ik keek zelf positief naar de My Nintendo idee, maar inmiddels vind ik het een waardeloos systeem en heb ik nog liever helemaal geen spaar systeem dan zo'n waardeloze zooi.

Leuk die kortingen maar vaak kun je de games elders veel goedkoper scoren, thema's zijn prima zolang voor platinum punten maar ik weiger 20 gold points te spenderen aan een simpele thema, hetzelfde met de houdbaarheid van de gouden coins om maar over te zwijgen dat er nog steeds geen Switch content beschikbaar is bij My Nintendo.

Club Nintendo was heus niet perfect maar My Nintendo is gewoon zielig, zie het liever helemaal verdwijnen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:31
schumi1986 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 19:08:
[...]

Zozo een GRATIS!!! software update 8)7

Het moet niet gekker worden.
Tsja ben er anders behoorlijk blij mee dat New Game+ er voor deze fantastische game komt.

Daar gaat het mij om niet dat het een gratis update is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:49

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

gamerboy schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:18:
hey vraagje, ik heb een 16000mah powerbank maar kan ik die als deze 2.1a usb output heeft ook op de switch aansluiten of gaat dit niet goed werken?
Werkt prima hier dat soort dingen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@Touchdomex hoorde dat mensen hun switch ermee vernield hebben vandaar haha

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:49

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

gamerboy schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:00:
@Touchdomex hoorde dat mensen hun switch ermee vernield hebben vandaar haha
Ik heb niet gespeeld en opgeladen tegelijk.

Gaat wel om een xiaomi 20.000mah geval van enkele jaren geleden.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Ja die xoami hebben super hoge amper en hebben een chip om de juiste hoeveel heid te geven dus dat verklaart he misschien wel haha.

Ik heb een extra oplader gekocht van Nintendo dus dan weet ik zeker dat het goed gaat 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik ga denk ik Oxenfree maar 's kopen. Voor die 5 euro probeer ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:08
ThaBEN schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 18:07:
[video]
IGN
10 Masterpiece! Celeste’s incredible platforming, innumerable secrets, and emotionally genuine story make it a surprise triumph.

[video]
GameExplain
One of my Favorite 2D platformer put out on a Nintendo system

Onderstaand links naar enkele geschreven reviews

Destructoid
10! For the first time in ages, I have absolutely nothing to complain about. Celeste was everything I’d hoped for and then some. I’m not saying this is the best video game I’ve ever played. It’s much too early to start declaring things like that. What I am saying is that this is an essential gaming experience. Everything this team set out to do they accomplished. If you have any love for indie games, you’re about to fall head over heels. These people have created something very close to perfection.

ars Techinca
Buy! Celeste is the first must-own single-player game of 2018.

DualSHOCKERS
9! I did not get what I initially expected out of Celeste, I got something much more fulfilling and rewarding.

Metacritic
94 / 100
Heer-lij-ke platformer. Absolute aanrader. Ga nu snel weer verder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
PixArk, de pixel Minecraft-achtige spinoff van Ark Survival Evolved komt naar de Switch.

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 26-01-2018 22:57 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 22:29
aDutchCow schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:44:
Gisteren naar de MediaMarkt geweest voor mijn Switch en inderdaad; audiojack was defect. Komende week mn Switch kwijt :(
Balen voor je, hou er rekening mee dat er momenteel een doorlooptijd van twee weken is bij Nintendo voor reparaties.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:56

Major_ton

Shoot!

Switch ervaring update nr.2:

Ondertussen is Zelda BotW ook binnen en heb ik vast een stukje gespeeld. Het gevoel van avontuur zit er gelijk goed in, al mis ik voor alsnog de epische muziek van The Ocarina of Time die ik sinds 1999 nog steeds perfect kan herinneren. De Switch zelf vind ik een geniaal apparaat, enigszins verslavens zelfs! Naar mijn idee heeft het apparaat veel meer potentie dan Nintendo eruit haalt en dan doel ik niet op grafische prestaties, maar het aanbod van games. Terwijl ik Zelda of Mario Kart in handheld modus speel, blijf ik naar afdwalen naar hoe gaaf het zou zijn als ik de klassiekers uit mijn jeugd op de Switch zou kunnen spelen. Voor mij is console gaming begonnen met de Nintendo 64 (Ik kom uit een conservatief gezin en wij waren erg laat wat computers betreft. Dat is nu wel anders nu ik zelf een gezin heb d:)b ). Games al Goldeneye en Rogue Squadron zou ik maar al te graag weer eens spelen en dit soort klassieke games lenen zich perfect voor de Switch. Ik verlang weer naar ongecompliceerde level based games van vroegah zonder lootboxen, ingewikkelde progressie systemen en eindeloze menu's. Ik kan mijn voorstellen dat andere deze nostalgische gevoelens koesteren als ze terugdenken aan de NES, SNES of GameCube. Hopelijk komt die Virtual Console er en dan met super veel games. Helaas zal nooit alles lukken vanwege rechten etc en dat is jammer. Waarschijnlijk kunnen we een 720p/1080p versie van Goldeneye wel vergeten.

Wat ook nooit zal gebeuren is dat klassiekers van de oudere Playstation en Xbox consoles zullen verschijnen op de Switch. Hoe gaaf zou het zijn om de oude Tomb Raider of Ninja Gaiden games op een Switch achtig apparaat te kunnen spelen? Er zijn natuurlijk ook heel veel PC klassiekers te bedenken.

Welke 'oude' games zouden jullie graag op de Switch willen spelen?

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 17:48
Major_ton schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:30:
De oude zelda's, orcarina of time en the wind waker (helaas heb ik geen wii U en speel ik hem nog op de gamecube)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz

Ondertussen is Zelda BotW ook binnen en heb ik vast een stukje gespeeld. Het gevoel van avontuur zit er gelijk goed in, al mis ik voor alsnog de epische muziek van The Ocarina of Time die ik sinds 1999 nog steeds perfect kan herinneren. De Switch zelf vind ik een geniaal apparaat, enigszins verslavens zelfs! Naar mijn idee heeft het apparaat veel meer potentie dan Nintendo eruit haalt en dan doel ik niet op grafische prestaties, maar het aanbod van games. Terwijl ik Zelda of Mario Kart in handheld modus speel, blijf ik naar afdwalen naar hoe gaaf het zou zijn als ik de klassiekers uit mijn jeugd op de Switch zou kunnen spelen. Voor mij is console gaming begonnen met de Nintendo 64 (Ik kom uit een conservatief gezin en wij waren erg laat wat computers betreft. Dat is nu wel anders nu ik zelf een gezin heb d:)b ). Games al Goldeneye en Rogue Squadron zou ik maar al te graag weer eens spelen en dit soort klassieke games lenen zich perfect voor de Switch. Ik verlang weer naar ongecompliceerde level based games van vroegah zonder lootboxen, ingewikkelde progressie systemen en eindeloze menu's. Ik kan mijn voorstellen dat andere deze nostalgische gevoelens koesteren als ze terugdenken aan de NES, SNES of GameCube. Hopelijk komt die Virtual Console er en dan met super veel games. Helaas zal nooit alles lukken vanwege rechten etc en dat is jammer. Waarschijnlijk kunnen we een 720p/1080p versie van Goldeneye wel vergeten.

Wat ook nooit zal gebeuren is dat klassiekers van de oudere Playstation en Xbox consoles zullen verschijnen op de Switch. Hoe gaaf zou het zijn om de oude Tomb Raider of Ninja Gaiden games op een Switch achtig apparaat te kunnen spelen? Er zijn natuurlijk ook heel veel PC klassiekers te bedenken.

Dan graag de Mass effect trrilogy (laten we deel 4 vooral vergeten), Fallout New Vegas en Red Dead. Die hele oude games kunnen me eigenlijk gestolen worden. Vooral het begin van de 3D periode vind ik er nu echt niet meer uit zien. Hbe Goldeneye pas nog op een emulator geprobeerd en ik had het beter bij een herinnering kunnen houden ;)

De oude Advance wars games wil ik wel graag op de Switch.

En gewoon meer games van De Wii U en Wii. Galaxy, Windwaker, Super punch out, Captain toad en dergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Virtual Console t/m GameCube games. Maar ik hoef niet meer "nieuwe" releases van Wii / Wii U games. Geef mij maar Smash 5 en Super Mario Maker 2 en ik ben blij.

Een remake van Smash 4 (Deluxe incl. 3DS maps) mag nog wel, maar verder nee.

Natuurlijk ga ik nog steeds Bayonetta 1 en 2 kopen, en ook de eventuele Metroid Prime collectien (1 t/m 3) die Nintendo gewoon uit moet brengen, zodat je het hele verhaal op de Switch kan spelen

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2018 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-06 14:33

Ondertussen is Zelda BotW ook binnen en heb ik vast een stukje gespeeld. Het gevoel van avontuur zit er gelijk goed in, al mis ik voor alsnog de epische muziek van The Ocarina of Time die ik sinds 1999 nog steeds perfect kan herinneren.
Voor mij was het ook even wennen, maar mijn idee is dat Breath of the WIld verwijst naar de complete isolatie die je vaak ervaart in de natuur, waar de minimalistische score ook bij hoort.
YouTube: The music of Breath of the Wild | GMTK Extra
YouTube: Breath of the Wild Soundtrack Analysis PART 1 of 4: Hyrule Field Theme

Dit vond ik ook twee erg goede analyses over de muziek in BotW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:01
[...]

[video]
Ik hoop dat die van jou beter is aangekomen dan die van mij:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vxRCyqyiCEMPsfRsN9ANKsDo/medium.jpg

Een brievenbusdoosje was toch net een wat betere verpakking geweest dan die bubbel enveloppe. Deze gaat verdorie weer retour ook. :(

[ Voor 21% gewijzigd door Flozem op 27-01-2018 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Sd Snatcher. (oud spel wat ik op de msx 2 speelde).
En als het Nintendo spellen betreft, als ze de eerste Zelda welke op de Nes uit kwam voor de switch beschikbaar maken pak ik gelijk een paar dagen vrij om dat spel te spelen!

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:17
Evernote schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:16:

[afbeelding]
Jaaaa.. net de game echt helemaal uitgespeeld...alles verslagen en verzameld. Tijd voor NG+ :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Mensen en hun gekke theorieen.. |:( |:(

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ke5eRAz.png

Gelukkig zouden we wel eens woensdag kunnen weten of Pokemon dit jaar uitkomt voor de Switch als Nintendo hun resultaten voor oktober - december 2017 gaat bekend maken.
Ik denk dat het er wel eens dik in zit dat ze de Wii U gaan overtreffen of nipt niet

[ Voor 66% gewijzigd door KoensSocialL op 28-01-2018 23:26 ]

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreffende de Direct, had Ubisoft dat niet laten vallen dat er een Direct in februari zou zijn? Ik denk dat dat redelijk waar is.

En betreffende de "resultaten van oktober - december 2017", ik denk niet dat Nintendo daar release datums van grote games bekent gaat maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Oxenfree is wel aan te raden! Beetje maffe game, heel erg story driven, je hoeft zelf niet zo heel veel te doen behalve praat-opties kiezen en rondlopen. Wel een interessant verhaal, af en toe een beetje een life is strange / stranger things vibe. Voor 5 euro een koopje. Je kunt de game ook volledig zonder controllers spelen, touchscreen is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 07:13:
En betreffende de "resultaten van oktober - december 2017", ik denk niet dat Nintendo daar release datums van grote games bekent gaat maken ;)
Dat is wel waar, maar in de laatste resultaten hadden ze wel een indicatie voor verschillende games zoals Pokemon, we kunnen wel zien of dat is veranderd intussen. Steep is bijvoorbeeld bij de laatste indicatie verdwenen bij mij weten.

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:02
Thomas schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:34:
Oxenfree is wel aan te raden! Beetje maffe game, heel erg story driven, je hoeft zelf niet zo heel veel te doen behalve praat-opties kiezen en rondlopen. Wel een interessant verhaal, af en toe een beetje een life is strange / stranger things vibe. Voor 5 euro een koopje. Je kunt de game ook volledig zonder controllers spelen, touchscreen is genoeg.
Leuke tip, ziet er wel geinig uit, ben nieuwsgierig geworden. Voor €5,- wil ik 'm niet laten liggen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Heb hem van de week ook opgepikt voor €2,80 in de Zuid Afrika shop. Meer van dit soort prijsjes graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
rejer schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:54:
Het doet me wat denken aan stardew valley. Je kan op pc die alpha zo downloaden via steam.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Best leuk tot nu toe
Ben maar voor de volledige game op Steam gegaan. Het is inderdaad een 3D stardew valley, met Nino Kuni achtige vijanden en Zelda achtige graphics. Nu heb ik een aardige game pc en op high res heb ik behoorlijk wat frameratedips dus ben echt benieuwd hoe ze deze game smooth naar de Switch geport krijgen

Echt een top game tot nu toe _/-\o_ Helaas (nog) wel te weinig focus op het verbouwen van crops.

Edit : oops :o had niet door dat mijn vorige reactie nog de laatste was

[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 29-01-2018 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Vanochtend heel even mogen starten met Axiom verge! Toch wel een hele coole game! wel 1 maal dood gegaan... de vraag is nu, hoe ver moet ik terug om dingen weer te halen en waar was het...:D

Ga ik me nog wel aardig vermaken gok ik zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:14:
[...]

Virtual Console t/m GameCube games. Maar ik hoef niet meer "nieuwe" releases van Wii / Wii U games.
Ik denk dat een hele boel mensen die geen Wii U gehad hebben dat niet met je eens zijn. ;) Ik ben zelf in elk geval enorm blij dat Tropical Freeze geport wordt en Hyrule Warriors ziet er ook geinig uit, al ben ik er minder zeker van dat ik die ga kopen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
NMe schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:47:
[...]

Ik denk dat een hele boel mensen die geen Wii U gehad hebben dat niet met je eens zijn. ;) Ik ben zelf in elk geval enorm blij dat Tropical Freeze geport wordt en Hyrule Warriors ziet er ook geinig uit, al ben ik er minder zeker van dat ik die ga kopen.
Yup, helemaals eens, mijn standaard remake opmerking is ook, wil je het niet, lekker laten liggen. Er is blijkbaar genoeg vraag want de games komen en masse.

Ik hoop zelf nog steeds dat captain toad ook komt, dat leek me een erg leuke game, maar dat schijnt zonder gamepad erg lastig te zijn.
Maar nu mk & pokken er al zijn, en met dk onderweg, en de mario games zullen vast ook nog wel komen (al dan niet via VC?) ja dan is mijn persoonlijke noodzaak om nog een wii u voor de verzameling erbij te halen vrijwel verdwenen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:47:
[...]

Tropical Freeze ga ik zeker overslaan, ik vond 'm op de Wii U niet echt leuk. En Hyrule Warriors, alleen als alle quests ed. uit de Wii U én 3DS versie in het spel zitten. Anders sla ik die ook over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:36:
[...]

Tropical Freeze ga ik zeker overslaan, ik vond 'm op de Wii U niet echt leuk. En Hyrule Warriors, alleen als alle quests ed. uit de Wii U én 3DS versie in het spel zitten. Anders sla ik die ook over.
Wat vind je van de wii versie (en mogelijk iets minder relevant.......maar van de snes games?) Ik heb zelf alleen dk1 op de snes uitgespeeld, en ben behoorlijk ver met de wii versie. Maar beide vind ik briljante platform games. Mario is nog steeds de koning, maar dk komt erg dicht in de buurt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sagat De SNES games heb ik nooit gespeeld, en idd de Wii versie vind ik ook niet super bijzonder. Ik denk dat het persoonlijk erg aan de moeilijkheidsgraad ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:43:
@Sagat De SNES games heb ik nooit gespeeld, en idd de Wii versie vind ik ook niet super bijzonder. Ik denk dat het persoonlijk erg aan de moeilijkheidsgraad ligt.
Ik neem aan dat je bedoelt dat je het te moeilijk vond (aangezien dat ik wat ik online het meeste lees over TF) en dat is voor mij juist wat me aantrekt. DKC1 t/m 3 waren ook niet bepaald makkelijk, zeker niet als je alle collectables wilde hebben, en die drie games vond ik briljant. :) Ik hoop dat DKC Returns ook nog een keer in de VC komt, als die er uiteindelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ok, ik vind de games inderdaad niet makkelijk. DKC heb ik dus uitgespeeld, en hoewel ik de laatste levels (en bepaalde onderwater secties) idd niet makkelijk vond, was het niets waarop ik terugkijk als ontzetten moeilijk. De wii versie daarentegen vind ik best pittig. Verschil is wel dat ik vroeger behoorlijk kon veel tijd in de game kon stoppen en me nu moet behelpen met relatief korte sessies.

Maar TF komt er wsl wel voor mij dan.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Ik hoop dus echt dat we straks Goldeneye, Diddy Kong Racing en de N64 Zelda games op de Switch kunnen spelen. Ook mogen ze van mij Wii racetracks aan Mario Kart 8 toevoegen. Helaas zal het er waarschijnlijk niet van komen en is het ook allemaal puur persoonlijke nostalgie.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Major_ton schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:04:
Ik hoop dus echt dat we straks Goldeneye, Diddy Kong Racing en de N64 Zelda games op de Switch kunnen spelen. Ook mogen ze van mij Wii racetracks aan Mario Kart 8 toevoegen. Helaas zal het er waarschijnlijk niet van komen en is het ook allemaal puur persoonlijke nostalgie.
Zelf denk ik ook elke keer dat het leuk is tot ik ze opstart in een emulator. Beetje hetzelfde verhaal als de PS1. Mooie herinneringen, maar het ziet er niet meer uit zoals in je herinnering en vaak is de gameplay ook stroef met vage controls als je het vergelijkt met nu. Een NES of SNES game heb ik dan weer helemaal geen moeite mee. Het begin van 3D overleefd de tand des tijds wat mij betreft totaal niet.

Nee, geef me dan maar remakes van de spellen die jij noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Beakzz schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:17:
[...]

Zelf denk ik ook elke keer dat het leuk is tot ik ze opstart in een emulator. Beetje hetzelfde verhaal als de PS1. Mooie herinneringen, maar het ziet er niet meer uit zoals in je herinnering en vaak is de gameplay ook stroef met vage controls als je het vergelijkt met nu. Een NES of SNES game heb ik dan weer helemaal geen moeite mee. Het begin van 3D overleefd de tand des tijds wat mij betreft totaal niet.

Ja eens, sowieso vond ik de 3d games van zowel de n64 en ps1 vaak niet geweldig (en ook de saturn) met de ps2 generatie is het allemaal goedgekomen, maar ik mis die games ook niet. Terwijl ik idd nog dol ben op oude 2d games (gister toevallig nog even super gost n ghouls op mijn snesje gespeeld :) )

Moet nog kijken of ik (ondanks bovenstaande) perfect dark een kans ga geven via rare replay......maar wsl gaat die nooit van de pile of shame af.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Vind ik wel meevallen eigenlijk. Ik kan me best nog vermaken met Mario64. OoT wil ik ook nog steeds een keer uitspelen, dat deed ik destijds op een emulator en toen crashte mijn save file tijdens de laatste tempel. Ik heb 't daarna nooit meer opgepakt maar als 'ie t.z.t. uitkomt voor de VC van de Switch dan ga ik 'm wel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Ik ben eens aan het kijken voor een Micro SD kaart voor de Nintendo Switch.
Maar ik ben aan het twijfelen of ik voor ene wil gaan van 128GB of 256GB (of misschien wel 400GB).
Ik koop sowieso mijn games meestal fysiek, een aantal zullen maar digitaal zijn.
Maar niet alle games die ik fysiek koop staan volledig om gamecard (bvb. LA Noire) en dan moet je downloaden op je systeem...
Daarom wil ik ook een beetje toekomst gericht denken, niet dat ik binnenkort een nieuwe Micro SD moet kopen omdat de andere vol is.
Wat raden jullie mij aan?
Merk van Micro SD zal waarschijnlijk Sandisk of Samsung worden, tenzij jullie andere merken kennen die ook snelle lees/schrijf snelheid hebben.

K.W.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
KoensSocialL schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:36:
Maar ik ben aan het twijfelen of ik voor ene wil gaan van 128GB of 256GB (of misschien wel 400GB).
Ik koop sowieso mijn games meestal fysiek, een aantal zullen maar digitaal zijn.
Maar niet alle games die ik fysiek koop staan volledig om gamecard (bvb. LA Noire) en dan moet je downloaden op je systeem...
Daarom wil ik ook een beetje toekomst gericht denken, niet dat ik binnenkort een nieuwe Micro SD moet kopen omdat de andere vol is.
Merk van Micro SD zal waarschijnlijk Sandisk of Samsung worden, tenzij jullie andere merken kennen die ook snelle lees/schrijf snelheid hebben.

Meer info: Switch loading times tested: MicroSD vs carts and internal storage

[ Voor 10% gewijzigd door ThaBEN op 29-01-2018 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

[...]

Ik heb net nog even een stukje van een Goldeneye 1080p/60Hz playthrough opgezet op YouTube en ik zou een gat in de lucht springen als ik zo N64 klassiekers kon spelen op de switch. Zal wel iets persoonlijks zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:11
Major_ton schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:41:
[...]

Ik heb net nog even een stukje van een Goldeneye 1080p/60Hz playthrough opgezet op YouTube en ik zou een gat in de lucht springen als ik zo N64 klassiekers kon spelen op de switch. Zal wel iets persoonlijks zijn :-)
Ik zou dat ook graag willen O+
Maar gaat er echt niet komen heeft te maken met de rechten ofzo dacht ik ;(

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:39
Ik hoop dat alle zelda games nog een keer uit komen voor de switch. Je had een keer zo'n verzamel disc met alle oude zelda games tot aan windwaker. Hoop dat ze ook nog een keer zo iets doen voor de switch.

Geweldig alles mobiel mee kunnen nemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greenwood
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 17:15
KoensSocialL schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:36:
Ik ben voor een 128GB variant gegaan en bevalt prima. Voor mij vooralsnog voldoende ruimte; koop voornamelijk fysieke games.

Vandaag overigens voor een vriendelijke prijs te verkrijgen bij Amazon; https://www.amazon.de/gp/..._dp_summary?ie=UTF8&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

groenhou schreef op maandag 29 januari 2018 @ 17:29:
[...]

Ik ben voor een 128GB variant gegaan en bevalt prima. Voor mij vooralsnog voldoende ruimte; koop voornamelijk fysieke games.

Vandaag overigens voor een vriendelijke prijs te verkrijgen bij Amazon; https://www.amazon.de/gp/..._dp_summary?ie=UTF8&psc=1
Goede tip! Ik kijk het zeker na. Ik heb zelf ook al wat gezocht en kwam bij ene van 400GB uit voor ongeveer 150 euro via Ebay.. Maar echt vertrouwen doe ik dit niet

K.W.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-09 22:37
Uit verschillende reviews heb ik deze (SanDisk 200GB micro SD ULTRA geheugenkaart UHS-I) voor de Switch gekocht.

Mario kart 8 deluxe is al 11 gb (uit de eShop). Moet voldoende zijn voor de komende tijd verwacht ik zo.
Zelda heb ik begrepen is rond 13-16 gb (digitale versie dan)

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Xoxol schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:17:
Uit verschillende reviews heb ik deze (SanDisk 200GB micro SD ULTRA geheugenkaart UHS-I) voor de Switch gekocht.

Mario kart 8 deluxe is al 11 gb (uit de eShop). Moet voldoende zijn voor de komende tijd verwacht ik zo.
Zelda heb ik begrepen is rond 13-16 gb (digitale versie dan)
Hoeveel van de 200gb kan je eigenlijk werkelijk gebruiken?

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:55
Sagat schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:41:
[...]

Wat vind je van de wii versie (en mogelijk iets minder relevant.......maar van de snes games?) Ik heb zelf alleen dk1 op de snes uitgespeeld, en ben behoorlijk ver met de wii versie. Maar beide vind ik briljante platform games. Mario is nog steeds de koning, maar dk komt erg dicht in de buurt.
Ik vond de Donkey Kong Country's voor de SNES briljant, voor mij was 2 de beste. De versie voor de Wii en Wii U vond ik minder. Ik hou niet zo van 2.5D platformers en de nieuwe donkey kongs spelen heel erg vaak met de voor of achtergrond. Alle drie de games op de SNES heb ik uitgespeeld maar zowel de Wii als Wii U versies raakte ik snel op uitgekeken.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
En daar gaan we weer. Mogelijk komt er een grote Direct in februari.

http://nintendotoday.com/...t-coming-in-mid-february/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Ben ik de enige die graag een "interface scale" mogelijkheid ziet voor portable?! Bij Zelda: BotW en Dragonball Z Xenoverse 2 merk ik dat ik de interface toch te klein vind om portable te spelen. Vooral de ki en stamina balkjes in DBZX2 zijn veel te klein. Bij zelda had ik het vooral in het menu bij de ingrediënten en zo.

Zo moeilijk moet het niet zijn om zoiets in de firmware in te bakken, toch?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-09 22:37
KoensSocialL schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:52:
[...]

Hoeveel van de 200gb kan je eigenlijk werkelijk gebruiken?
Net even gechecked. Staat nu op 186gb

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
groenhou schreef op maandag 29 januari 2018 @ 17:29:
[...]

Dank besteld! Ik heb nu dus nog alleen maar mk en sonic digitaal, maar minimaal dk, en mario o hoop ik tock ook ooit wel te gaan aanschaffen, dus heb besteld! Ik vind het fijn dat hiermee 32gb iig niet meer de limiet is, vind dat toch erg weinig.
Tiwazz schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:16:
[...]

Ik vond de Donkey Kong Country's voor de SNES briljant, voor mij was 2 de beste. De versie voor de Wii en Wii U vond ik minder. Ik hou niet zo van 2.5D platformers en de nieuwe donkey kongs spelen heel erg vaak met de voor of achtergrond. Alle drie de games op de SNES heb ik uitgespeeld maar zowel de Wii als Wii U versies raakte ik snel op uitgekeken.
Ik vind de wii versie ook erg goed. Het achtergrond gebeuren was minimaal. Ik vind het vliegen met motion control dan storender. Dkc 2 en 3 hoor ik als fan zeker ook uit te spelen en dan eigenlijk de n64 versie ook nog. Maar eerst maar is de wii versie en tzt dan tf op mijn switch.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Laatst online: 13:55
Sagat schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:08:
[...]

Ik vind de wii versie ook erg goed. Het achtergrond gebeuren was minimaal. Ik vind het vliegen met motion control dan storender. Dkc 2 en 3 hoor ik als fan zeker ook uit te spelen en dan eigenlijk de n64 versie ook nog. Maar eerst maar is de wii versie en tzt dan tf op mijn switch.
Ohja, de N64 versie!!!
Die was ook erg leuk, nooit helemaal uitgespeeld wel tot de laatste baas, die kon ik als kind niet halen. Er was zo'n stuk dat je door ringen moest vliegen binnen een bepaalde tijd, dat was zo frustrerend.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn nieuwe reacties / informatie over Project Octopath Traveler van Square Enix betreffende vragen / opmerkingen van de spelers.

Japanse video met Engelse subs:

Ziet er echt super uit, en fijn dat ze zo goed naar de community luisteren!

Bron: http://www.nintendolife.c...project_octopath_traveler

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2018 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:43
Zeror schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:09:
En daar gaan we weer. Mogelijk komt er een grote Direct in februari.

http://nintendotoday.com/...t-coming-in-mid-february/
All aboard the hype train!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Sagat schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:08:
[...]
Met de joy con motion control zouden ze zelfs nog Donkey Konga en Donkey Kong Jet Race kunnen rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Zeror schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:40:
[...]

Met de joy con motion control zouden ze zelfs nog Donkey Konga en Donkey Kong Jet Race kunnen rebooten.
Al zal het nooit hetzelfde zijn als op de konga te spelen! :+

Een voordeel van motion control TOV konga is wel minder geluid :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:55

Dhrax

Prog Lord

msnguy schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:48:
Ben ik de enige die graag een "interface scale" mogelijkheid ziet voor portable?! Bij Zelda: BotW en Dragonball Z Xenoverse 2 merk ik dat ik de interface toch te klein vind om portable te spelen. Vooral de ki en stamina balkjes in DBZX2 zijn veel te klein. Bij zelda had ik het vooral in het menu bij de ingrediënten en zo.

Zo moeilijk moet het niet zijn om zoiets in de firmware in te bakken, toch?!
BoTW is in mijn ogen onspeelbaar in handheld modus. De interface is inderdaad veel te klein en de controls zijn ook zeer matig, zeker in combinatie met de joycons in handheld modus. Met een losse controller gaat dit gelukkig een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:51

BoGu5

hmmmz

Dhrax schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:34:
[...]

BoTW is in mijn ogen onspeelbaar in handheld modus. De interface is inderdaad veel te klein en de controls zijn ook zeer matig, zeker in combinatie met de joycons in handheld modus. Met een losse controller gaat dit gelukkig een stuk beter.
Ik heb 80% van mijn inmiddels 60 uur in handheld modus gespeeld. Zonder centje pijn... Ik merk dat ik het lastiger vind op groot scherm (46") op een meter of 3,5 afstand :)

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

BoGu5 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:52:
[...]

Ik heb 80% van mijn inmiddels 60 uur in handheld modus gespeeld. Zonder centje pijn... Ik merk dat ik het lastiger vind op groot scherm (46") op een meter of 3,5 afstand :)
Het zal ook gewenning zijn maar voor mij werkt het gewoon niet. Ik ben teveel aan het turen en ik krijg al vrij snel verkrampte handen. De joycons zijn sowieso niet echt top voor mensen met grote handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:51

BoGu5

hmmmz

Ja, ik vind ze vrij goed te doen, maar de pro controller is toch een heel stuk fijner. Vooral als je tijdens het spelen je vingers constant op de shoulderbuttons hebt. Ik laat in portable mode de console rusten op mijn gebogen wijsvingers en rijk het stuk naar de shoulderbuttons pas als ik ze nodig heb.

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dhrax schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:56:
[...]

Het zal ook gewenning zijn maar voor mij werkt het gewoon niet. Ik ben teveel aan het turen en ik krijg al vrij snel verkrampte handen. De joycons zijn sowieso niet echt top voor mensen met grote handen.
Ik heb redelijk grote handen maar heb er echt geen last van. Maar ik ben dan ook gewend om met mobiele apparaten te gamen. (Alle handhelds sinds de originele GameBoy heb ik gehad, dus ik ben wat gewend)

Opzich moet ik wel zeggen dat de Pro Controller ook een erg fijne controller is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2018 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:21
[...]

Op 3.5m op 46" is het niet veel kleiner dan op handheld modus.

Ik heb een tijd op 2.2m op 32" gespeeld en dat was al vrij klein waardoor ik mijn switch altijd aan de PC monitor deed. Maar nu op een 65" 3 - 3.5m is het heerlijk genieten. Maar voor gamen is een tv waar je goed tv op kan kijken qua afstand al weer te ver om lekker op te gamen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
[...]

Ik heb BotW ook voornamelijk in handheld gespeeld. Vind het juist super goed passen, controls zijn IMO dikke prima, speelt lekker weg. Vind het heerlijk om rustig in bed nog even rond te dolen in Hyrule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ik was verbaasd over hoe fijn de joycons in een grip aanvoellen. Maar ik heb niet erg grote handen. Pro controller is uiteraard fijner.

Zelda eigenlijk alleen nog maar docked gespeeld dus geen mening over hoe het handheld speelt, maar mijn zoon heeft er in ieder geval geen enkel issue mee. Hij speelt vrijwel uitsluitend handheld.
Tiwazz schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 07:50:
[...]

Ohja, de N64 versie!!!
Die was ook erg leuk, nooit helemaal uitgespeeld wel tot de laatste baas, die kon ik als kind niet halen. Er was zo'n stuk dat je door ringen moest vliegen binnen een bepaalde tijd, dat was zo frustrerend.
Ik heb die uitsluitend even snel gestart via een n64 emulator. Maar als fan moet je hem toch wel gespeeld hebben, helaas stik ik van die games die ik 'moet' uitspelen en heb ik amper tijd om te gamen. Niet echt een goede combo.

[ Voor 46% gewijzigd door Sagat op 30-01-2018 11:17 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Dhrax schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:56:
[...]

Weet niet wat bij jou de kramp veroorzaakt, maar bij mij bleek de thumbstick de schuldige. Paar opzetstukjes en het speelt heel anders met grotere handen.

En dan vooral deze :

https://nl.aliexpress.com...6077804&priceBeautifyAB=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Beakzz schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:13:
[...]

Weet niet wat bij jou de kramp veroorzaakt, maar bij mij bleek de thumbstick de schuldige. Paar opzetstukjes en het speelt heel anders met grotere handen.

En dan vooral deze :

https://nl.aliexpress.com...6077804&priceBeautifyAB=1
Dank voor de tip, ga ik eens proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Laatst online: 14-09 19:34
Iemand die Payday 2 heeft gepre-orded voor de Nintendo Switch? voor 32,99 bij Coolshop vind ik wel een mooi prijsje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
michaeltjeh1 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:08:
Iemand die Payday 2 heeft gepre-orded voor de Nintendo Switch? voor 32,99 bij Coolshop vind ik wel een mooi prijsje
Ik heb die game veel op de PC gespeeld en het is echt een geweldige game! Constant nieuwe updates en gratis DLC en tijdelijke events gelinkt aan bijvoorbeeld feestdagen zoals Halloween of films. Zelf de youtubers H3H3 hebben ze uiteindelijk in de game als karakters verwerkt :)

Echter weet ik dat de PS4 en XBOX versies nauwelijks aandacht hebben gekregen van de developer en veel content en events niet beschikbaar zijn bij de console versies zoals dat wel op de PC het geval is.

Hierdoor ben ik huiverig of de Switch versie beter gaat zijn dan een simpele port van de XBOX/PS4 versie. Ik wacht even op de reviews. Ook zou ik het jammer vinden als je de DLC alsnog apart moet kopen gezien ik niks hoor over een Definitive Edition of soortgelijke subtitel voor de game.

Aangezien de game al sinds 2013 op de PC beschikbaar is zou ik het erg jammer vinden als wij de volle prijs zouden moeten betalen voor de game, en dan nog eens extra voor alle DLC.

-edit-
Let op! Houd er ook rekening mee dat deze game niet is te spelen in singleplayer mode. Er zit wel een singleplayer mode in, maar je AI teamgenoten zijn niet effectief in het helpen met uitvoeren van taken. Zo heb je standaard mensen nodig die verdedigen, terwijl een ander met een boor de kluis probeert te kraken en een ander op het dak bijvoorbeeld de camerabeelden saboteert of een alarm/mobieletelefoons onderdrukt zodat het langer duurt voordat de politie eraan komt wanneer alles uit de hand dreigt te lopen. De AI loopt slechts dom achter je aan en schiet willekeurig op vijanden waardoor het onmogelijk is om een level te halen in singleplayer mode.

Ook is deze game zeer lastig te spelen online zonder voicechat gezien je zeer tactisch te werk moet gaan om bijvoorbeeld de eerdergenoemde taken te coördineren. En voordat de missie begint moet iedereen duidelijk overleggen en afspreken wie welke gear meeneemt. Dat is bepalend of je een missie kunt halen of niet. Je kunt de gameplay vergelijken met Rainbow Six Siege. Dat is onspeelbaar indien niemand de mogelijkheid heeft tot voice chat.

Ook maakt Nintendo het tot nu toe onnodig moeilijk in hun games om online met vrienden in dezelfde lobby uit te komen om samen te kunnen spelen.

Ik ben benieuwd hoe dit aangepakt gaat worden op de Switch :X

-edit 2-
The publisher also confirmed that the Switch version of the game will allow players to join their friends for local multiplayer sessions via Crime Net. In a press release, Nintendo said that “CRIME.NET Local Play will make you able to set up a local game and invite friends that share the same local network.”
Bron: Polygon

Lijkt erop dat je enkel wanneer je lokaal met meerdere Switches op hetzelfde netwerk zit en iedere Switch over een kopie van de game beschikt je bij elkaar in de lobby kunt joinen voor co-op. Online waarschijnlijk dus enkel met random mensen potjes spelen (zonder voicechat) |:(

Zie Reddit voor meer informatie/klachten rondom de Switch release versie.

[ Voor 54% gewijzigd door ThaBEN op 30-01-2018 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijo Del Jefe
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:24
Vraagje. Ik heb Mario “fysiek” gekocht, en daar heb ik eigenlijk spijt van. Heb hem liever digitaal zodat ik geen cartridges hoef te verwisselen.

Als ik hem nu uit de eshop koop, gebruikt hij dan m’n bestaande savegame? Of heeft die een eigen savegame, zodat ik opnieuw moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Bovenstaande over PayDay 2 geldt voor de meeste multi platform games. Ze zijn voor alsnog op de Switch te duur. Rayman Legends koop je op de PS4 voor € 9,99. Rime kocht ik voor € 20,99 op de PS4 en Doom kost daar ook maar € 12,99. Dat maakt voor mij dit soort games niet interessant op de Switch. Ze zijn een stuk duurder en de performance is (vaak) ook een stuk minder, helemaal in het geval van Rime. Dat is bijna niet speelbaar op de Switch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Major_ton schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:09:
Bovenstaande over PayDay 2 geldt voor de meeste multi platform games. Ze zijn voor alsnog op de Switch te duur. Rayman Legends koop je op de PS4 voor € 9,99. Rime kocht ik voor € 20,99 op de PS4 en Doom kost daar ook maar € 12,99. Dat maakt voor mij dit soort games niet interessant op de Switch. Ze zijn een stuk duurder en de performance is (vaak) ook een stuk minder, helemaal in het geval van Rime. Dat is bijna niet speelbaar op de Switch!
Yup voor mij ook een reden om de Switch versie vaak te skippen. Genoeg native goede games dus ik klaag niet en de mobiele factor is echt een dik pluspunt, maar oude games met nieuwe prijzen :? No thanks.

En ik heb van het weekend Payday 2 in VR gespeeld dus ik kan het nu toch nooit meer normaal spelen. Damn wat epic :D (en vermoeiend met mijn slechte conditie :+ )

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 30-01-2018 17:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hcQd
  • Laatst online: 19:41
Hijo Del Jefe schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:05:
Vraagje. Ik heb Mario “fysiek” gekocht, en daar heb ik eigenlijk spijt van. Heb hem liever digitaal zodat ik geen cartridges hoef te verwisselen.

Als ik hem nu uit de eshop koop, gebruikt hij dan m’n bestaande savegame? Of heeft die een eigen savegame, zodat ik opnieuw moet beginnen.
De switch ziet het als hetzelfde spel, je kunt dus gewoon verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 18:01

Fysiek kan je hem ooit weer verkopen als je hem uitgespeeld hebt. Dit is de reden dat ik alle games fysiek zal kopen als het mogelijk is. Sommigen (golf story) zijn enkel in de eshop te halen.

[ Voor 11% gewijzigd door Odysseus87 op 30-01-2018 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijo Del Jefe
Ik snap de voordelen van fysiek kopen. Voor games als Mario, waarvan ik toch weet dat ik ze nooit ga verkopen, vind ik het toch fijner om ze digitaal te hebben. Zodat je ze makkelijk snel nog even een kwartiertje tussendoor kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat kan ook gewoon fysiek? 't is niet alsof een cartridge wisselen nou een uur tijd kost.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN

hcQd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:29:
[...]

De switch ziet het als hetzelfde spel, je kunt dus gewoon verder.
Let op! Dit is niet altijd het geval! Ik heb bijvoorbeeld Snipperclips Plus op cartridge gekocht. Daar staat op de achterkant van het doosje in kleine letters vermeld dat de save game van de cartridge versie niet compatible is met de save game van de digitale eShop versie! Nu is dit volgens mij het geval omdat de cartridge versie inclusief de DLC is welke je in de eShop versie los moet kopen, maar ik zou het toch dubbel controleren voordat je opnieuw moet beginnen.

[ Voor 45% gewijzigd door ThaBEN op 30-01-2018 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijo Del Jefe
CyBeR schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 19:26:
Dat kan ook gewoon fysiek? 't is niet alsof een cartridge wisselen nou een uur tijd kost.
Wel als je ze hem niet bij je hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:40

GforceNL

Out of memory....

Wij hebben Mario zowel fysiek als download en de saves zijn het zelfde voor beide varianten.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijo Del Jefe
Okee bedankt. Dan ga ik m'n fysieke exemplaar maar eens te koop zetten
Pagina: 1 ... 11 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.